Witgoedhuis.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Witgoedhuis.nl.

Witgoedhuis.nl stelt zich voor

Witgoedhuis is dé witgoedspeciaalzaak op internet. Als bedrijf staan wij voor: Een persoonlijk en deskundig advies. Goede bereikbaarheid, ook op zaterdag. Een eerlijke en scherpe prijsstelling. Bezorging op maat, waar en wanneer u wilt, ook trap op of trap af. Oude apparatuur uiteraard gratis retour. Afhaalmogelijkheid, ook in de avonduren. Goede after-sales service.

Deze score is berekend op basis van 15 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Tony 19-10-2019

Ik heb hier een droger gekocht en op z'n plaats laten zetten (een dienst waarvoor extra wordt betaald). De bezorgers gingen hierbij niet zachtzinnig te werk. De droger werd als het ware op de wasmachine 'gegooid'. Toen ik meldde dat de machine niet stabiel staat was de opmerking dat dit niet anders kon. En als ík een oplossing had dat ze dan graag hieraan mee wilden werken maar ik moest wel opschieten want het was tenslotte zaterdag.
Nadat de heren weg waren heeft bellen met witgoedhuis ook niet echt tot een oplossing geleid. Uiteindelijk toch maar zelf opgelost. Jammer! Service en levering zou veel beter kunnen. Ik heb nog meer witgoed nodig maar ga deze NIET bij het witgoedhuis halen.

M.Maessen 25-09-2019

Via internet een LG door- in door Amerikaanse koelkast besteld....doch deze was echter niet uit voorraad leverbaar. Door medewerkster geregeld dat wij een andere (nog betere) koelkast meteen geleverd kregen. Echt super service!!!!!

Marion Koopman 21-09-2019

Vanmorgen had wasmachine kuren....binnen half uur...gebeld, gekomen en gerepareerd....topservice!! Wasmachine draait weer volop. Bedankt voor de geweldige service (weer!!) witgoedhuis.

Marc 06-09-2019

Super geholpen.
Vandaag gebeld over lekkende vaatwasser en vandaag opgelost door monteur Witgoedhuis.
Kan niet beter.

Fa BCC den Bosch 16-08-2019

We zijn prima geholpen bij de aankoop van een nieuwe wasmachine .AEG. Was de keuze die we maakten .een bovenlader vanwege gunstige houding voor de rug. Kortom wij zijn te reden , moeten nog wel alle programma,s uit proberen.

Anita van Est 06-08-2019

Maandagmorgen 5 augustus gebeld dat de wasmachine defect was. 's Middags al een monteur langs geweest die het defect gelukkig snel kon verhelpen. Prima, goede en snelle service!!!

Ton Mus (van den oever Wonen en Slapen) 21-06-2019

Op woensdagmiddag om 2 uur gaf de vaatwasser in onze keuken een storingsmelding, niet echt handig in een winkel waar de hele dag met klanten koffie wordt gedronken. En waar we vrijdag een BBQ organiseren voor alle relaties. Witgoedhuis gebeld en geprobeerd met zeer vriendelijke dame het probleem telefonisch op te lossen. Dit lukte niet maar om 4 uur was de monteur er die een en ander snel en vakkundig oploste en ook uitlegde hoe we het een volgende keer zelf kunnen verhelpen of voorkomen. Tijdens een welverdiende bak koffie repareerde hij ook nog een klein defect aan de koelkast. Vandaar de volle score voor dit bedrijf dat service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft staan.

Stefanie van Mook 11-06-2019

Vanmorgen gebeld vanwege een storing op de wasmachine. Eén uur later was de monteur om de storing te verhelpen. Monteur is kundig, vriendelijk en zeer behulpzaam en niet onbelangrijk de wasmachine doet het weer :-) Kortom: zeer tevreden over de service! Ik beveel deze winkel zeker aan.

Corina 't Lam 18-05-2019

Snelle en goede service! Bij storing belde de monteur nog dezelfde dag en kwam. Prijsopgave duidelijk vooraf. Ook zeer hulpvaardig meedenkend en oplossingsgericht. Klantvriendelijk!!!!
Zeer aanbevolen!

Hennie Bosman. 15-05-2019

fantastische service, en goed advies. Ik belde 's morgens en 's middags was de monteur er al, om de wasmachine te repareren. ook levering van een nieuw apparaat ging snel en correct. Fijne medewerkers, beleefd en vriendelijk, en een betaalbare service.

Hettty 26-04-2019

Woensdag gebeld omdat de droger het niet deed, en de dag erop gemaakt, goede en snelle service.

Hans 23-04-2019

Deze zaak heeft klassiek vakmanschap en (na) zorg boven in het vaandel!,
Een plezier om zaken mee te doen. Niet verder zoeken. Echt goed!!!

Gerrit 12-03-2019

Netjes en heel snel koelkastdeur gerepareerd voor een zeer nette prijs! Top!!!!

Paul Hoogendoorn 11-01-2019

Via de webshop een wasdroger gekocht. Bij aflevering bleek de droger een enorm kabaal te maken. Heel snel was er een monteur en deze heeft de machine gerepareerd. Goede service en een goed advies. Waar vind je dat tegenwoordig?

Vera 19-12-2018

Op aanraden naar deze winkel gegaan. Zeer vriendelijke mevrouw met verstand van zaken die ons hielp. Je kunt afspraken maken over bezorgtijd en waar het geplaatst moet worden (zolder). Doen ze gewoon en sluiten alles netjes aan. Nemen alle rommel mee. Ik raad ook aan eens naar deze zaak te gaan

j verkuylen 05-11-2018 In de winkel gekocht
witgoed winkel in veldhoven

geweldige curves

goed geholpen goed advies voor keuse te maken vriendelijk en voor de plaatzing van de apperaten heel goed ook op de afspraak op de tijd die gemaakt is goede uitleg van de apperaten ik raad deze zaak echt aan

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Verweij 23-09-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service

Erg goede service. Zaterdagmorgen om 9 uur gebeld dat de wasmachine in storing stond en dezelfde dag om half 12 was de monteur al geweest en deed de wasmachine het weer als een zonnetje. Monteur was ook erg vriendelijk.👍

M.van der Laan 15-06-2018 Via de website gekocht

Helemaal TOP !!

Helemaal top; woensdagavond 22:30 besteld en vrijdag bezorgd geplaatst en aangesloten. Snelle correcte en vriendelijke services ook van de mannen die de nieuwe helemaal naar de zolder brachten en de oude naar beneden. Alles keurig en netjes aangesloten en ook nog een korte test. Scherpe prijzen en alle communcatie verloopt perfect via email inclusief een telefoontje vooraf van de bezorgers dat ze over een kwartiertje voor de deur staan.
Zeker een aanrader want deze mensen begrijpen echt wat service inhoud.

Mieke 15-06-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service

Geen moeite teveel. Vriendelijk en beleefd personeel. Gaan door met plaatsen van de apparatuur tot het 100% goed is. EP Witgoedhuis : Mijn zaak.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Pietje precies 25-05-2018 Via de website gekocht

Lage prijzen en super service!!! Absolute aanrader.

In alle opzichten 'klopt' deze aanbieder: Enorm lage prijzen. Super vriendelijke en goed geïnformeerde service desk medewerkers pakken de telefoon meteen op en geven echt waardevolle adviezen. Komen afspraken na; daadwerkelijk ultra snelle levering. Overzichtelijke webshop. Transport en levering ook vriendelijk, snel en vakkundig. Kom hier graag terug voor volgende aankopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

W. de Haas 15-05-2018 In de winkel gekocht
Witgoedhuis Beesd

Top service! Altijd weer!

Half jaar geleden nieuwe vaatwasser gekocht bij deze winkel. Vanmorgen vreemd geluid en storing. Om 9.15 uur gebeld en om 12 uur draaide de vaatwasser alweer! Stukje glas in de pomp, gelukkig verder geen extra schade! Wat een service! Helemaal gratis, viel onder de service! Dikke pluim!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Scarlett Mekkes 14-04-2018 In de winkel gekocht

Super snelle service

Ik belde vrijdagmiddag voor een reparatie van mijn wasmachine. Op zaterdagochtend werd ik al gebeld dat er iemand onderweg was en binnen 10 minuten was hij aanwezig! Heel erg fijn dat er zo snel gereageerd wordt en het meteen gerepareerd wordt! Helemaal top!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

blij 21-02-2018 Via de website gekocht

Vakwerk, goede en snelle service, vriendelijk personeel

De vaatwasser deed het niet en dan merk je dat je met ervaren mensen te maken hebt.
Niet gelijk die inbouwvaatwasser er uit trekken maar kijken, luisteren, wat gebeurd er met de vaatwasser? Wat is er aan de hand?
Vriendelijke mensen, zowel aan de telefoon als de monteur.
Snelle reparatie voor een heel redelijke prijs.
Inbouwkoelkast en wasmachine komen ook bij EP witgoedhuis vandaan.
Wij zijn fan!!!!

Zandwijk 17-02-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service!!

Een super snelle service. 's morgen gebeld dat de vaatwasser kapot was. Gelijk iemand komen kijken. 's middags was de vaatwasser alweer gemaakt.

Jan Versteegh 19-12-2017 In de winkel gekocht
Witgoedhuis in Beesd

Vakmanschap!

Net een nieuwe afwasmachine gekregen, waar snel bleek dat de afvoer lekte.Wat bleek? De afvoer pijp werd geblokkeerd door de afvoerpijp van de wasmachine die er naast staat. Hiervoor kwam de servicemonteur na een half uur rijden helemaal voor terug, want dit bedacht hij in de auto nadat hij hier geweest was. Dat is nu echt vakmanschap en servicegericht werken.Bravo!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J. Middlkoop 13-12-2017 In de winkel gekocht

Top service

Om 12.00 uur gebeld dat de wasmachine stuk was en nog geen uur later weer gemaakt.
Aardige monteur die weet waar hij aan begint.
Top service!

Top service 26-11-2017 In de winkel gekocht
Elders gekocht

Defecte vaatwasser

vrijdag avond rond acht uur vaatwasser defect. Dit terwijl wij de verjaardag van onze zoon de volgende dag vieren.
Hoewel er geen koopavond was toch contact gekregen met de winkelier.
Deze trachtte mij telefonisch te helpen met mijn klachten.
Dit mocht helaas niet baten.
De volgende morgen stond er om tien uur een monteur op de stoep.
Zeer vakkundige man had de machine zo weer aan de praat.
Was een klein euvel met de waterpomp.

Hierdoor hoefde wij niet alles met de hand af te wassen.

Dit is pas service op een vrije vrijdag avond iemand proberen te helpen om vervolgens op een zaterdag een monteur langs te sturen.
En dit allemaal voor een lage prijs.

van Dijck 23-11-2017 Via de website gekocht

Rampzalige levering.

Ik schrijf nooit reviews, maar in dit geval maak ik een uitzondering. Ik kocht een wasdroger bij Witgoedhuis.nl en kreeg te horen (nadat ik hem had betaald) dat hij niet meer leverbaar was. Ik kreeg een ander model aangeboden, dat vond ik geen probleem. De avond voordat deze geleverd zou worden, kreeg ik te horen dat hij de volgende morgen om 6 uur (!?) zou worden bezorgd. Ik had de 'Full service installatie' aangevraagd en betaald, omdat de droger naar 1 hoog moest. Toen 's ochtends om 6u de koerier kwam, bleek die in zijn eentje, en hebben we alsnog zelf moeten helpen de droger omhoog te tillen.
Die avond kreeg ik een telefoontje van iemand die kennelijk van de koeriersdienst was (hij zei alleen zijn voornaam), om me te melden dat we de verkeerde droger (ander typenummer) hadden gekregen. Of me dat niet was opgevallen dan. Eh.. nee. En of ik hem nog niet had gebruikt. Eh, ja. Daar was hij niet blij mee. Hij ging overleggen met het Witgoedhuis en me laten weten wat de bedoeling was. De avond erna belde hij opnieuw. Hij wilde de droger komen omruilen. Ik was tot dan toe welwillend. Maar toen vertelde hij dat hij dit tussen 5 en 6 uur 's ochtends wilde komen doen. Ik heb toen gezegd dat ik geen behoefte had om voor de tweede keer zo vroeg op te staan. Toen werd ik zeer onvriendelijk aangesproken: 'Als u nu gewoon even meewerkt, hè, dan is het opgelost'. Ik heb met het Witgoedhuis gebeld, die zeiden dat ze het voor me gingen 'rekken' tot kwart over zes, maar de koerier stond om kwart voor zes voor de deur. Gelukkig twee man sterk dit keer. Graag wil ik mensen die van hun nachtrust houden (of kleine kinderen hebben, zoals ik) erop attenderen dat bestellen bij het Witgoedhuis wellicht niet de beste optie is.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Nikolai 16-10-2017 In de winkel gekocht

Super service

Woensdag belden we voor een kapotte wasmachine eerste werden we over de telefoon geholpen met mogelijke oplossingen, nadat dit niet hielp werden we door een monteur gebeld na het telefoontje was hij er binnen 15 min. Het bleek een oplosbaar probleem te zijn maar er moest wel een nieuw onderdeel worden besteld. Meteen gedaan, vrijdag geïnstalleerd en nu staat hij weer te draaien top. Super snel en super vriendelijk!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Kirsten 04-10-2017 In de winkel gekocht

Wasmachine kapot ....
Hij viel nog in de garantie dus gebeld met Zanussi zelf. Mevrouw we kunnen een monteur laten komen over 2 weken 😱
Met een kind in huis draait mijn wasmachine elke dag dus heeft u niet eerder een monteur.
Ze antwoorden heel vriendelijk NEE !!

Toen met EP:WITGOEDHUIS uit Beesd gebeld.
Mevrouw ik ga het regelen, vandaag komt er een monteur langs.
Binnen een dag kan ik weer wassen en is alles kosteloos geregeld !!!
Dit noem ik pas goede service 😁 Een dikke 10+

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Familie Vos 28-08-2017 In de winkel gekocht

Fantastische Service

Een maand geleden een Siemens wasmachine aangeschaft bij Witgoedhuis Beesd. Geweldige machine! Maar vanmorgen een raar geluid tijdens het draaien van een laatste was. Morgen gaan we op vakantie. Machine uitgezet en gebeld met Witgoedhuis. Uitgelegd dat we morgen met vakantie gaan, was geen probleem en binnen twee uur stond er een monteur op de stoep. Viel gelukkig allemaal mee en het probleem binnen vijf minuten opgelost. En dat is pas service! Dus mensen iets van witgoed nodig en je wilt een geweldige service op naar Beesd!

Bas 21-07-2017 Via de website gekocht

Slechte service

4 jaar geleden een Panasonic wasmachine gekocht bij deze winkel. Levering was helemaal oké, wasmachine werd netjes op zolder geplaatst.
We kregen al vrij snel problemen met de machine; kledingstukken die kapot gingen; het filter dat niet goed werkte waardoor de afvoer verstopt raakte. Bij nabellen werd dit als normaal voor de nieuwe machine genoemd en werd elke verantwoordelijkheid door het bedrijf resoluut van de hand gewezen en werden we doorverwezen naar de importeur.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Versluis H 29-06-2017 In de winkel gekocht
EP,witgoedhuis, Voorstraat 48, 4153 AM, Beesd.

Het kan nooit beter !!!

Gebeld 19.50 uur, 10 min.voor sluiting. Aardlekschakelaar schakelt vaatwasser, kookplaat en oven uit, gaarne hulp . We komen morgenochtend ( zaterdagochtend ) ca 10.15 uur ! Geweldig ! Gebeld 19. 58 kunt U ook een koekast meebrengen ? Komt in orde ! Zaterdag 11.15 ,alles werkt weer, koelkast geplaats , deur omgezet, klaar. Waardering 10 , met griffel !

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Piet 27-05-2017 Via de website gekocht

prima service

Beko koelkast/vries combinatie gekocht ( bij witgoedhuis Beesd ) , helaas net binnen 2 jaar een defect aan het koelgas , maar prima opgelost door Marius , hij stond gelijk ( zelfs op zaterdag ) met een leen koelkastje op de stoep zodat we de spullen toch lekker koel konden houden .
Op maandag heeft hij het keurig geregeld met de importeur , en vrijdags werd er een nieuwe zelfde koelvries combi geleverd .
Ik had al meerdere apparaten gekocht bij witgoedhuis , en zal dat zeker blijven doen .

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sandra 01-05-2017 In de winkel gekocht

Zeer fijne service!

Probleem met een oude vaatwasser. 's Ochtends gebeld en een hele snel service; dezelfde ochtend kwamen ze al langs voor de reparatie!
Denken met je mee, geven goed advies. Zeer fijne service!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

p.papworth 18-04-2017 In de winkel gekocht

perfecte service

prettig geholpen,koelkast gekocht,ben zelf even gaan kijken in de winkel omdat het een design koelkast was ,kon ook woon er niet zover vandaan.
aflevering perfect geregeld,bellen van te voren ,was wat verlaat ,kreeg telefoontje dat het een half uur later zou zijn. geen minpunten

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

akerkhof 14-04-2017 In de winkel gekocht
beesd

goede service

onze vaatwasser pompte het water niet weg na 1 jaar gratis gemaakt geen voorrij kosten echt super kwam precies op de afgesproken tijd helemaal top

Jeanette Beesd 22-03-2017 In de winkel gekocht
Beesd

Super snelle service, zo blij mee.

Dinsdag ochtend sta ik in de winkel met de mededeling dat mijn Samsung wasmachine een foutmelding geeft en niet meer wil wassen. Dezelfde dag wordt ik door een vriendelijke monteur gebeld of het gelegen komt om langs te komen. Nu was ik gemiddeld 8 maal per week dus meer dan welkom. Mijn machet bleek een flinke scheur te hebben (na 5 jaar met dagelijks volgeladen draaien is dat niet echt een verrassing). De machet moest besteld worden en in overleg word er ook een pomp besteld. Mogelijk was dat de oorzaak van de scheur. Direct kreeg ik ook een prijsopgave. De volgende dag staat de monteur op de stoep met alle onderdelen en alles is weer gemaakt (inderdaad de pomp was defect, maar goed dat de monteur zo vooruit dacht anders had hij het niet direct kunnen maken) voor een hele mooie, afgesproken prijs.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Judith 14-03-2017 In de winkel gekocht

Prima service

Wasmachine gekocht. Gratis geleverd en op zn plek gezet, aangesloten en klaar voor gebruik. Helemaal top.

Chris 09-01-2017 Via de website gekocht

Super snelle Service-Topper

Wasmachine stuk met een gezin van jonge kids... Snel een nieuwe wasmachine voor de scherpste prijs en supersnel in huis. Gekozen voor full-service levering waarbij de mannen de oude machine van de eerste verdieping hebben weg gehaald en de nieuwe 'zware jongen' naar boven gebracht en keurig aangesloten. Verpakking keurig meegenomen en de nieuwe machine direct op testprogramma gezet. Nadat alles in orde bleek vertrokken de mannen bij ons als tevreden klant.
Ook vanuit de shop werd voorafgaan de aan de levering direct gereageerd op onze vragen en we zijn zeer vriendelijk en goed te woord gestaan. We zouden zo weer een apparaat bij Witgoedhuis bestellen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Full service levering & aansluiting
  • Verstand van wat ze verkopen

Gijs 06-01-2017 In de winkel gekocht

Reparatie afwasmachine

afgelopen tijd meerdere artikelen gekocht. Uitstekende service en snelle afhandeling. Ook gebruik gemaakt van reparatie service van afwasmachine. hele snelle en effectieve service.

Pluspunten

• vriendelijk
  • snelle, professionele service
  • gunstige prijzen

de reuver 03-01-2017

reparatie vaatwasser. siemens

prima bedrijf. gaat niet om aankoop!!! maar om reparatie vaatwasser. zelfde dag komen repareren na tel.onderhoud, aardige monteur, en een prima reparatieprijs. 5*

Marina 30-12-2016 In de winkel gekocht
Witgoedhuis beesd

Wasmachine was kapot, gebeld twee uur later weer gemaakt!

Wasmachine was kapot, gebeld en twee uur later al weer gemaakt! Super goede service en snel! Ondanks de drukte! Zo net voor het nieuwjaar!

Ria Versloot 28-11-2016

Vaatwasser

Geweldige service. 13:30 uur gebeld en om 14:30 uur gerepareerd. Ook informatie gehad over andere producten. Hierin werd aangegeven wij verkopen graag maar goed is goed

Marie 20-08-2016 Via de website gekocht

Fantastische webwinkel.

Voor mij was het een eerste keer dat ik een aankoop heb gedaan in een webwinkel. Het is prima bevallen, mede door het fijne contact en het meedenken met een toch moeilijke aankoop van een wasmachine. Ik kan deze webwinkel zeker aanbevelen.

Door gezondheidsklachten kwam ik op terecht bij Witgoedhuis, voor mij was het best wel moeilijk om niet aanwezig te zijn om te zien wat je koopt. Heb er geen seconde spijt van, ben fijn geholpen door het Witgoedteam.
Prijs (ook belangrijk) erg gunstig.

Denken mee, je merkt gelijk dat ze weten waar ze het over hebben, vertellen de voor en nadelen zodat je een goede beslissing kunt nemen.
Had een probleem met een leverancier, heb dit voorgelegd ze hebben het voor mij fantastisch opgelost voor mij BEDANKT Linda.
Goed contact zowel telefonisch als mail.
Levering is snel.

Ruim voldoende en overzichtelijk

Ditta 19-08-2016 Via de website gekocht

Service is top!!!

Het inbouwen van de bestelde koelkast gaf wat problemen door mankementen aan de keuken. De monteur heeft dit keurig opgelost en zonder meerprijs.
Dat is toch service!

Pluspunten

• service
  • info voorziening
  • snelle levering

Minpunten

• website niet up to date

hankbally 05-08-2016 Via de website gekocht

Makkelijke en duidelijke website

Na telefonisch contact met een vraag werd al gauw teruggebeld met het antwoord.

Assortiment
De gekochte wasdroger was € 130 goedkoper dan alle andere aanbieders (aanbieding).

Aanbeveling
's Middags om 16 uur besteld en de volgende dag om 13 uur in huis. De informatie voorziening over het leveringsproces was perfect.

Extra toelichting
Ik kan wat de bestel- en leveringsprocedure betreft deze zaak van harte aanbevelen.

Frieda 30-07-2016 Via de website gekocht

3,5

Misschien wel iets te gemakkelijk bestellen, bij problemen wordt het een stuk minder makkelijk

.Super slechte service, totaal geen klantvriendelijkheid. Nooit zullen wij hier nog iets kopen. Geven zg 2 jaar garantie, maar als er toonbaar problemen ontstaan door vroegtijdig slijtage, halen ze alles uit de kast om onder de garantie uit te komen. Aan de telefoon krijg ik de 1 na de andere smoes te horen en als ik de persoon daarmee confronteerd wordt hij boos en ongemanierd.

Assortiment
Assortiment is gerust voldoende, maar waarom nog bij een dergelijke zaak kopen als er genoeg winkels zijn met een ruim assortiment en waar wel aan klantvriendelijkheid wordt gedaan.

Aanbeveling
Voortaan kopen wij onze spullen bij een andere winkel.

Extra toelichting
Ik koop tegenwoordig elders, winkels genoeg waar nog wel naar de klant wordt geluisterd.

Havenbroeder 03-07-2016 Via de website gekocht

Online wasmachine besteld. Erg prettige ervaring door overzichtelijke site. Daarnaast telefonisch prettig te woord gestaan.

Prettig advies per telefoon. aflevering kon al de andere dag,echter zelfgekozen voor een dag later ivm agenda. De levering zelf ging snel en moeiteloos door zeer vriendelijke bezorgers. Oude machine werd meegenomen.

Assortiment
Ik had al besloten voor een nieuwe AEG bovenlader te gaan,mijn keuze was al vooraf gemaakt. Verder wel een ruime keuze op de site. Er is voor elk wat wils.

Aanbeveling
De site is overzichtelijk,daarnaast gewoonweg op het moment van bestellen het meest voordelig en ook snelle levering. Ook bij telefonisch contact en bij aflevering netjes te woord gestaan.

Extra toelichting
Vanaf het telefoontje t/m aflevering erg prettige ervaring. Deze witgoedspecialist is zeker aan te bevelen!

Fam J C van der Leeden 27-05-2016 In de winkel gekocht
Witgoedhuis Beesd

Erg prettig geholpen,had er veel verstand van.
Snelle levering,vind je niet overal meer,dus zeer tevreden!

Assortiment
Had veel keuze,en werd goed geadviseerd!

Zeer tevreden.

Niet.