Witgoedhuis.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Witgoedhuis.nl.

Witgoedhuis.nl stelt zich voor

Witgoedhuis is dé witgoedspeciaalzaak op internet. Als bedrijf staan wij voor: Een persoonlijk en deskundig advies. Goede bereikbaarheid, ook op zaterdag. Een eerlijke en scherpe prijsstelling. Bezorging op maat, waar en wanneer u wilt, ook trap op of trap af. Oude apparatuur uiteraard gratis retour. Afhaalmogelijkheid, ook in de avonduren. Goede after-sales service.

Deze score is berekend op basis van 16 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Nikolai 16-10-2017 In de winkel gekocht

Super service

Woensdag belden we voor een kapotte wasmachine eerste werden we over de telefoon geholpen met mogelijke oplossingen, nadat dit niet hielp werden we door een monteur gebeld na het telefoontje was hij er binnen 15 min. Het bleek een oplosbaar probleem te zijn maar er moest wel een nieuw onderdeel worden besteld. Meteen gedaan, vrijdag geïnstalleerd en nu staat hij weer te draaien top. Super snel en super vriendelijk!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Kirsten 04-10-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Wasmachine kapot ....
Hij viel nog in de garantie dus gebeld met Zanussi zelf. Mevrouw we kunnen een monteur laten komen over 2 weken 😱
Met een kind in huis draait mijn wasmachine elke dag dus heeft u niet eerder een monteur.
Ze antwoorden heel vriendelijk NEE !!

Toen met EP:WITGOEDHUIS uit Beesd gebeld.
Mevrouw ik ga het regelen, vandaag komt er een monteur langs.
Binnen een dag kan ik weer wassen en is alles kosteloos geregeld !!!
Dit noem ik pas goede service 😁 Een dikke 10+

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Familie Vos 28-08-2017 In de winkel gekocht

Fantastische Service

Een maand geleden een Siemens wasmachine aangeschaft bij Witgoedhuis Beesd. Geweldige machine! Maar vanmorgen een raar geluid tijdens het draaien van een laatste was. Morgen gaan we op vakantie. Machine uitgezet en gebeld met Witgoedhuis. Uitgelegd dat we morgen met vakantie gaan, was geen probleem en binnen twee uur stond er een monteur op de stoep. Viel gelukkig allemaal mee en het probleem binnen vijf minuten opgelost. En dat is pas service! Dus mensen iets van witgoed nodig en je wilt een geweldige service op naar Beesd!

Bas 21-07-2017 Via de website gekocht

Slechte service

4 jaar geleden een Panasonic wasmachine gekocht bij deze winkel. Levering was helemaal oké, wasmachine werd netjes op zolder geplaatst.
We kregen al vrij snel problemen met de machine; kledingstukken die kapot gingen; het filter dat niet goed werkte waardoor de afvoer verstopt raakte. Bij nabellen werd dit als normaal voor de nieuwe machine genoemd en werd elke verantwoordelijkheid door het bedrijf resoluut van de hand gewezen en werden we doorverwezen naar de importeur.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Versluis H 29-06-2017 In de winkel gekocht
EP,witgoedhuis, Voorstraat 48, 4153 AM, Beesd.

Het kan nooit beter !!!

Gebeld 19.50 uur, 10 min.voor sluiting. Aardlekschakelaar schakelt vaatwasser, kookplaat en oven uit, gaarne hulp . We komen morgenochtend ( zaterdagochtend ) ca 10.15 uur ! Geweldig ! Gebeld 19. 58 kunt U ook een koekast meebrengen ? Komt in orde ! Zaterdag 11.15 ,alles werkt weer, koelkast geplaats , deur omgezet, klaar. Waardering 10 , met griffel !

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Piet 27-05-2017 Via de website gekocht

prima service

Beko koelkast/vries combinatie gekocht ( bij witgoedhuis Beesd ) , helaas net binnen 2 jaar een defect aan het koelgas , maar prima opgelost door Marius , hij stond gelijk ( zelfs op zaterdag ) met een leen koelkastje op de stoep zodat we de spullen toch lekker koel konden houden .
Op maandag heeft hij het keurig geregeld met de importeur , en vrijdags werd er een nieuwe zelfde koelvries combi geleverd .
Ik had al meerdere apparaten gekocht bij witgoedhuis , en zal dat zeker blijven doen .

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sandra 01-05-2017 In de winkel gekocht

Zeer fijne service!

Probleem met een oude vaatwasser. 's Ochtends gebeld en een hele snel service; dezelfde ochtend kwamen ze al langs voor de reparatie!
Denken met je mee, geven goed advies. Zeer fijne service!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

p.papworth 18-04-2017 In de winkel gekocht

perfecte service

prettig geholpen,koelkast gekocht,ben zelf even gaan kijken in de winkel omdat het een design koelkast was ,kon ook woon er niet zover vandaan.
aflevering perfect geregeld,bellen van te voren ,was wat verlaat ,kreeg telefoontje dat het een half uur later zou zijn. geen minpunten

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

akerkhof 14-04-2017 In de winkel gekocht
beesd

goede service

onze vaatwasser pompte het water niet weg na 1 jaar gratis gemaakt geen voorrij kosten echt super kwam precies op de afgesproken tijd helemaal top

Jeanette Beesd 22-03-2017 In de winkel gekocht
Beesd

Super snelle service, zo blij mee.

Dinsdag ochtend sta ik in de winkel met de mededeling dat mijn Samsung wasmachine een foutmelding geeft en niet meer wil wassen. Dezelfde dag wordt ik door een vriendelijke monteur gebeld of het gelegen komt om langs te komen. Nu was ik gemiddeld 8 maal per week dus meer dan welkom. Mijn machet bleek een flinke scheur te hebben (na 5 jaar met dagelijks volgeladen draaien is dat niet echt een verrassing). De machet moest besteld worden en in overleg word er ook een pomp besteld. Mogelijk was dat de oorzaak van de scheur. Direct kreeg ik ook een prijsopgave. De volgende dag staat de monteur op de stoep met alle onderdelen en alles is weer gemaakt (inderdaad de pomp was defect, maar goed dat de monteur zo vooruit dacht anders had hij het niet direct kunnen maken) voor een hele mooie, afgesproken prijs.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Judith 14-03-2017 In de winkel gekocht
Witgoedhuis Beesd

Prima service

Wasmachine gekocht. Gratis geleverd en op zn plek gezet, aangesloten en klaar voor gebruik. Helemaal top.

Chris 09-01-2017 Via de website gekocht

Super snelle Service-Topper

Wasmachine stuk met een gezin van jonge kids... Snel een nieuwe wasmachine voor de scherpste prijs en supersnel in huis. Gekozen voor full-service levering waarbij de mannen de oude machine van de eerste verdieping hebben weg gehaald en de nieuwe 'zware jongen' naar boven gebracht en keurig aangesloten. Verpakking keurig meegenomen en de nieuwe machine direct op testprogramma gezet. Nadat alles in orde bleek vertrokken de mannen bij ons als tevreden klant.
Ook vanuit de shop werd voorafgaan de aan de levering direct gereageerd op onze vragen en we zijn zeer vriendelijk en goed te woord gestaan. We zouden zo weer een apparaat bij Witgoedhuis bestellen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Full service levering & aansluiting
  • Verstand van wat ze verkopen

Gijs 06-01-2017 In de winkel gekocht

Reparatie afwasmachine

afgelopen tijd meerdere artikelen gekocht. Uitstekende service en snelle afhandeling. Ook gebruik gemaakt van reparatie service van afwasmachine. hele snelle en effectieve service.

Pluspunten

• vriendelijk
  • snelle, professionele service
  • gunstige prijzen

de reuver 03-01-2017

reparatie vaatwasser. siemens

prima bedrijf. gaat niet om aankoop!!! maar om reparatie vaatwasser. zelfde dag komen repareren na tel.onderhoud, aardige monteur, en een prima reparatieprijs. 5*

Marina 30-12-2016 In de winkel gekocht
Witgoedhuis beesd

Wasmachine was kapot, gebeld twee uur later weer gemaakt!

Wasmachine was kapot, gebeld en twee uur later al weer gemaakt! Super goede service en snel! Ondanks de drukte! Zo net voor het nieuwjaar!

Ria Versloot 28-11-2016

Vaatwasser

Geweldige service. 13:30 uur gebeld en om 14:30 uur gerepareerd. Ook informatie gehad over andere producten. Hierin werd aangegeven wij verkopen graag maar goed is goed

Marie 20-08-2016 Via de website gekocht

Fantastische webwinkel.

Voor mij was het een eerste keer dat ik een aankoop heb gedaan in een webwinkel. Het is prima bevallen, mede door het fijne contact en het meedenken met een toch moeilijke aankoop van een wasmachine. Ik kan deze webwinkel zeker aanbevelen.

Door gezondheidsklachten kwam ik op terecht bij Witgoedhuis, voor mij was het best wel moeilijk om niet aanwezig te zijn om te zien wat je koopt. Heb er geen seconde spijt van, ben fijn geholpen door het Witgoedteam.
Prijs (ook belangrijk) erg gunstig.

Denken mee, je merkt gelijk dat ze weten waar ze het over hebben, vertellen de voor en nadelen zodat je een goede beslissing kunt nemen.
Had een probleem met een leverancier, heb dit voorgelegd ze hebben het voor mij fantastisch opgelost voor mij BEDANKT Linda.
Goed contact zowel telefonisch als mail.
Levering is snel.

Ruim voldoende en overzichtelijk

Ditta 19-08-2016 Via de website gekocht

Service is top!!!

Het inbouwen van de bestelde koelkast gaf wat problemen door mankementen aan de keuken. De monteur heeft dit keurig opgelost en zonder meerprijs.
Dat is toch service!

Pluspunten

• service
  • info voorziening
  • snelle levering

Minpunten

• website niet up to date

hankbally 05-08-2016 Via de website gekocht

Makkelijke en duidelijke website

Na telefonisch contact met een vraag werd al gauw teruggebeld met het antwoord.

Assortiment
De gekochte wasdroger was € 130 goedkoper dan alle andere aanbieders (aanbieding).

Aanbeveling
's Middags om 16 uur besteld en de volgende dag om 13 uur in huis. De informatie voorziening over het leveringsproces was perfect.

Extra toelichting
Ik kan wat de bestel- en leveringsprocedure betreft deze zaak van harte aanbevelen.

Frieda 30-07-2016 Via de website gekocht

3,5

Misschien wel iets te gemakkelijk bestellen, bij problemen wordt het een stuk minder makkelijk

.Super slechte service, totaal geen klantvriendelijkheid. Nooit zullen wij hier nog iets kopen. Geven zg 2 jaar garantie, maar als er toonbaar problemen ontstaan door vroegtijdig slijtage, halen ze alles uit de kast om onder de garantie uit te komen. Aan de telefoon krijg ik de 1 na de andere smoes te horen en als ik de persoon daarmee confronteerd wordt hij boos en ongemanierd.

Assortiment
Assortiment is gerust voldoende, maar waarom nog bij een dergelijke zaak kopen als er genoeg winkels zijn met een ruim assortiment en waar wel aan klantvriendelijkheid wordt gedaan.

Aanbeveling
Voortaan kopen wij onze spullen bij een andere winkel.

Extra toelichting
Ik koop tegenwoordig elders, winkels genoeg waar nog wel naar de klant wordt geluisterd.

Havenbroeder 03-07-2016 Via de website gekocht

Online wasmachine besteld. Erg prettige ervaring door overzichtelijke site. Daarnaast telefonisch prettig te woord gestaan.

Prettig advies per telefoon. aflevering kon al de andere dag,echter zelfgekozen voor een dag later ivm agenda. De levering zelf ging snel en moeiteloos door zeer vriendelijke bezorgers. Oude machine werd meegenomen.

Assortiment
Ik had al besloten voor een nieuwe AEG bovenlader te gaan,mijn keuze was al vooraf gemaakt. Verder wel een ruime keuze op de site. Er is voor elk wat wils.

Aanbeveling
De site is overzichtelijk,daarnaast gewoonweg op het moment van bestellen het meest voordelig en ook snelle levering. Ook bij telefonisch contact en bij aflevering netjes te woord gestaan.

Extra toelichting
Vanaf het telefoontje t/m aflevering erg prettige ervaring. Deze witgoedspecialist is zeker aan te bevelen!

Fam J C van der Leeden 27-05-2016 In de winkel gekocht
Witgoedhuis Beesd

Erg prettig geholpen,had er veel verstand van.
Snelle levering,vind je niet overal meer,dus zeer tevreden!

Assortiment
Had veel keuze,en werd goed geadviseerd!

Zeer tevreden.

Niet.

jenny 21-05-2016 Via de website gekocht

vandaag besteld morgen in huis

als er iets is staan ze klaar

alles wat u nodig hebt

Aanbeveling
ben al jaren klant en heb alleen goede ervaringen

binnen 2 uur geholpen super

R 10-05-2016 In de winkel gekocht
EP winkel in Beest

Zeer goede uitleg, en heel vriendelijk

netjes afgeleverd

Assortiment
Voor iedereen vol op keus, kleine knip en grote knip

Aanbeveling
om dat er voor iedereen wat is , indien als je het nodig heeft

PBogerd 20-04-2016 In de winkel gekocht

Top service!

Netjes gehandeld, zowel telefonisch als bij ons thuis in Schoonrewoerd.

Assortiment
De beste modellen in diverse prijsklassen, gewoon goed!

Aanbeveling
Al met al een topervaring met het Witgoedhuis, ga zo door!

J Vangaal 30-03-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, alles snel te vinden

Netjes aangegeven wanneer ze kwamen, op tijd volgens afspraak, installatie en meenemen oude wasmachine snel en volledig.

Aanbeveling
Kon mijn gewenste AEG wasmachine snel en tegen goede prijs leveren. Afleveren aan deur was gratis, voor 15 euro extra brachten ze hem naar 4e verdieping en sloten hem aan. Aardige lui.

Selma 04-03-2016 Via de website gekocht

Alles is netjes en geordend!

Binnen een uur een monteur bij ons thuis ... Geweldig gasfornuis gemaakt geen gaslek meer!

Assortiment
Assortiment is ruim. En alles is te bestellen mocht dit nodig zijn!

Aanbeveling
Service en assortiment prima, altijd vriendelijk en flexibel!

M.L. Verhoeven 24-12-2015 Via de website gekocht

De site werkt snel, door selectiecriteria in te voeren kom je makkelijk op geschikte keuzes.

Telefonisch vriendelijk te woord gestaan, er wordt goed mee gedacht.

Assortiment
Voldoende keuze mogelijkheden en overzichtelijke produktinformatie

Aanbeveling
Snelle levering mogelijk, keuze mogelijkheid wanneer je levering thuis wil hebben. Goede kortingacties ook op bezorgkosten.

Extra toelichting
Bezorg kosten in de aanbieding waren er niet , maar bij wens installatie kun je op de site alleen volledig invullen. Daarin zou een splitsing mogelijk nog handig zijn .

Jolanda 08-12-2015 In de winkel gekocht
Beesd

Ze denken mee, zijn behulpzaam en werken het netjes af

Assortiment
Ze hebben keuze genoeg in diverse prijs klasses. Door goed te luisteren naar wat jij zoekt geven ze advies op maat

Aanbeveling
De klant is hier nog echt klant. Je wordt met interesse geholpen en je gaat naar huis met het gevoel ik ben goed geholpen heb een goede aankoop gedaan op basis van een professioneel advies

Topwinkel

MIranda 24-11-2015 Via de website gekocht

Je kunt via de website bestellen, maar bij twijfel is bellen net zo snel. Ik werd super vriendelijk en kundig geholpen aan de telefoon.

Ik heb s'ochtends gebeld dat ik een nieuwe vaatwasser nodig had, s'middags had ik een werkende vaatwasser in huis. Super!

Assortiment
De keuze is reuze. Als men iets niet op voorraad heeft dan wordt er een alternatief geboden wat er wel is. Wil je dat niet dan is het artikel binnen enkele dagen aanwezig.

Aanbeveling
Ik heb alleen maar goede ervaringen met dit bedrijf. Super snelle levering, goede advisering en lage prijzen.

jolanda 02-11-2015 In de winkel gekocht
Beesd

Goed bereikbaar en goed te vinden op internet

Monteur kwam dezelfde middag langs

Alles binnen 1 dag geleverd

Vriendelijk behandeld

Extra toelichting
Het betaalde bedrag voor reparatie is verkend bij de aankoop van nieuwe machine

Annemieke 25-10-2015 Via de website gekocht

Kon ze goed bereiken en ze denken mee om een goede oplossing te vinden. Gemaakte afspraken komen ze na. Ook kleine problemen worden serieus genomen.

Aanbeveling
Fijne mensen die weten waar ze het over hebben en altijd op zoek gaan naar een passende oplossing.

Extra toelichting
Het frontpaneel van mijn vaatwasser (die ik al heel wat jaartjes geleden bij hen heb gekocht) moest er op gezet worden en de schroefgaatjes waren lam gedraaid. De monteur heeft een keurige oplossing gevonden om het paneel er toch weer netjes op te zetten.

Wachtwoord10 14-10-2015 Via de website gekocht

Omdat ik e.e.a. wilde navragen heb ik niet online besteld maar het telefonisch afgehandeld.

Vanaf het eerste contact TOP service!

Aanbeveling
Deze winkel met zijn deskundig en vriendelijk personeel krijgt van ons een 10 + !

Extra toelichting
Van het eerste telefonische contact tot aan de aflevering ben ik super tevreden over de vriendelijkheid, service en deskundigheid van het personeel in de winkel maar ook de heren die de wasmachine hebben afgeleverd en geinstaleerd. Nog nooit eerder heeft men mij een geleverd apparaat qua werking zo duidelijk en uitvoerig uitgelegd. Mocht je nog twijfelen....niet doen...gewoon daar je apparaat kopen!!

pieter lewiszong 14-10-2015 In de winkel gekocht

makkelijk

deskundig advies

goede service

klangericht

bartVu 25-09-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Onze vaatwasser had het begeven, De volgende ochtend naar de winkel in Beesd gereden en daar uitstekende voorlichting gehad. Een nieuwe Siemens Vaatwasser uitgezocht en bleek de pijs een van de scherpste van het web te zijn. Ik vroeg wanneer kunnen jullie hem leveren en installeren kreeg ik het antwoord, wat dacht u van deze middag. Wow dat zie niet vaak meer, Einde van de dag zeer professioneel geinstalleerd en de oude machine weer meegenomen. Supper bedrijf kundig snel en betrouwbaar en voor een uitstekende prijs.

PeterRzV 06-09-2015 Via de website gekocht

Groot assortiment, goede bereikbaarheid, zowel online als een winkel, maar ik pak altijd de telefoon omdat je vlot, prettig en zeer deskundig te woord wordt gestaan. Tegelijkertijd kun je op de site meekijken. Zo kom je heel snel tot een beperkte, relevante selectie van het soort product dat je zoekt.

De service is werkelijk geweldig. Niet alleen qua bezorging, maar zeker ook bij technische problemen! In dit geval betrof het een storing aan een AEG Lavatherm 56840L van 5 jaar oud. Binnen een week had ik een nieuwe print in huis die ik eenvoudig zelf kon uitwisselen. Alleen onderdeel kosten, geen dure service- monteur en draaien weer!

Assortiment
Breed assortiment en hebben ze wat je wilt niet in het programma dan gaan ze desnoods speciaal voor je op zoek.

Aanbeveling
Topbedrijf! Scherpe prijzen. De deskundige verkoop, supergoede service, continuïteit en betrouwbaarheid zijn veel waard!

Extra toelichting
Ben al jaren klant bij dit bedrijf en heb er diverse machines en producten gekocht. Als klant word je prettig en efficiënt geholpen én ze hebben ook echt verstand van de producten. Dat ik nu pas een review schrijf, komt omdat ik onlangs een technisch probleem had met een bij hen gekochte droger, een AEG Lavatherm 56840L. En in zo'n geval kan een bedrijf pas werkelijk laten zien wat ze waard is. Mijn ervaring: dit hoge niveau is tegenwoordig zeldzaam.

ChangeHA 04-09-2015

Ook 4 maanden na garantie periode, netjes en correcte service. Uitzonderlijk!

Aanbeveling
Van voordeligheid naar levering tot service 28 maanden later, gehele traject ín één woord geweldig!

Extra toelichting
Uitstekende ervaring met Witgoedhuis.nl ook na 28 maanden na aanschaf! Bij onze Hotpoint (WMD 863B EU) wasmachine begaf het trommellager het na 28 maanden. 4 maanden buiten garantie, toch maar even gebeld met witgoedhuis.nl om te kijken wat zij voor mij konden betekend. Had niets verwacht dus kon alleen maar meevallen. Linda heeft mij zeer vriendelijk te woord gestaan en gaf aan dat dit niet de bedoeling moest zijn voor een wasmachine van deze leeftijd. Binnen enkele dagen hadden we een voorstel van het merk zelf voor een repartitie met een zeer sterke korting! De bemiddeling van Witgoedhuis.nl ook na aanschaf en buiten de garantie periode is dus buitengewoon goed. Onze eerste review op kieskeurig was ook over Witgoedhuis.nl en ging over de super levering en zeer goede prijs van het product. Nu 28 maanden weer een review en nog steeds met volle tevredenheid. Daar kan menig webshop iets van leren, voor ons een webshop om aan te bevelen aan fam. en vrienden.

norbertx 10-08-2015 Via de website gekocht

telefonisch contact gehad, ook bereikbaar buiten kantooruren. Heel fijn.

Zeer deskundig te woord gestaan. Apparaat dat ik op het oog had bleek nergens meer leverbaar. Witgoedhuis is op zoek gegaan naar alternatief en had dat snel gevonden. In tegenstelling tot andere bedrijven die ik eerder had gesproken.

Aanbeveling
Ze denken met je mee, heel prettig.

Extra toelichting
Heel servicegericht en komen afspraken na.

jbassen 30-07-2015 In de winkel gekocht
Beesd, Voorstraat 48

Voor de aankoop eerst telefonisch contact, prettig te woord gestaan, duidelijke uitleg, hierna naar de winkel, ook daar alle lof, met veel kennis van zaken zijn me een aantal mogelijkheden voorgelegd waaruit ik mijn keuze kon maken.

s' ochtends het eerste belletje, om 17.00 uur was mijn vaatwasser geleverd en ingebouwd,
alles even perfect,
tegelijkertijd is mijn koelkastdeur opnieuw afgehangen, alles met evenveel plezier, de installateur heeft plezier in zijn werk
en wil iets goeden afleveren

Assortiment
keuze te over, in alle prijsklassen

Aanbeveling
Het is een plezier om er iets te kopen.
duidelijke uitleg, prettig contact.

Extra toelichting
prettig snel goed degelijk en plezierig,

Fam wilmerink 29-05-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
We hadden Bosch vaatwasser van acht jaar oud, deze wilde niet meer het water wegpompen... Daar word je blij mee van met een gezin met 3 kids. Gebeld naar het witgoedhuis in Beesd, want daar hadden we hem toen ook gekocht. Ze kwamen diezelfde middag nog kijken en de volgende dag kon er door alleen een nieuwe pomp en een ander zeefje weer gedraaid worden. Wat fijn en wat een goede service! In een woord TOP😃

Margriet v A 22-04-2015 Via de website gekocht

Na een 2 uur aanwezig om te kijken bij mijn kapotte vaatwasser

De Meneer heeft een nieuwe vaatwasser correct en vakkundig geinstaleerd

Breed en goedkoop!!

Aanbeveling
Ik heb dit adres ook via andere en ik zal het zeker weer doorgeven!

Extra toelichting
Mijn vaatwasser begaf het na een belletje stond de monteur binnen 2 uur op de stoep. Maar de vaatwasser was helemaal op wat wij ook verwachtte dus de monteur regel een scherp geprijsde vaatwasser voor ons en hij is er vakkundig ingezet!! De oude vaatwasser neemt hij mee!! Perfecte service!! Ga zo door met de hele Familie super!!

apvanijzendoorn 28-02-2015 Via de website gekocht

Kwam gelijk als beste naar boven in Google

Snelle analyse en goedkope montage

Vooral Miele en Liebherr

Aanbeveling
Heel Culemborg belt voortaan met Beesd voor witgoedservice!

c.de.leeuw 25-02-2015 In de winkel gekocht
Witgoedhuis te Beesd

Zaterdagavond wasmachine niet meer te openen na draaien van een wasje. Maandagmorgen vroeg gebeld. Diezelfde dag de machine weer open en de was eruit. Helaas moesten er onderdelen besteld worden. Maar niet getreurd.

Woensdag deur weer gemonteerd en draaien met het apparaat. Super. Vrouwtje ook weer blij.

Aanbeveling
Zeer goede service en tegen een goede kostprijs.

Extra toelichting
Zeer goede service in combinatie met uitgebreid assortiment en tegen goede kostprijs.

lowvalley 14-02-2015 Via de website gekocht

perfecte service

Aanbeveling
goede producten, snelle levering en goede service... dat wil toch iedereen

Extra toelichting
De service is echt fantastisch. Toen er zich een probleempje voordeed ivm bezorgen werd dit gelijk opgelost en hadden we toch nog dezelfde dag de wasmachine.

FamDonders 11-02-2015 Via de website gekocht

Maandag gebeld, woensdag in huis

Droger op zijn plaats gezet en tegen een meerprijs de oude vaatwasser eruit en de nieuwe aangesloten

Assortiment
Veel keus en goed prijzen

keeskoenders 05-02-2015 Via de website gekocht

Wasmachine direct aangesloten en getest. Oude wasmachine meegenomen. Top

Extra toelichting
Fantastische service en op de hoogte gehouden van levertijd. Top!!

Leen de Kruijk 05-02-2015 Via de website gekocht

Wat zijn ze snel zeg en wat een super bedrijf. Je belt en zegt wat je nodig heb en hun geven de informatie die je vraagt.

ze doen gelijk de installatie en die was ook nog eens gratis! Top Top Top!

Assortiment
Je kan er elk type bestellen!!!

Aanbeveling
Voor iedereen want de klant is daar nog koning!!!!

Extra toelichting
Wat zijn ze snel zeg en wat een super bedrijf. Je belt en zegt wat je nodig heb en hun geven de informatie die je vraagt en ja wel daar is het apparaat wouw wat een mooie droger droogt goed en is stiller dan de andere drogers 62 DB!!

Marga van K. 31-01-2015 Via de website gekocht

Goed. Binnen 3 uur na melding stond de monteur aan de deur.

Extra toelichting
Wasmachine deed het niet meer. Vrijdagmiddag pas gebeld en er werd mij beloofd dat nog dezelfde dag iemand langs zou komen. En inderdaad rond 16.30 uur was de monteur er die het euvel ook nog op kon lossen. Dit alles tegen een voor deze tijden zeer schappelijk tarief.

kimvr87 15-01-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Mijn vaatwasser deed niks meer. Ik heb witgoedhuis beesd gebeld en diezelfde avond kwam er iemand langs. Vriendelijke meneer. Hij is bij mij thuis zeker een uur bezig geweest met de vaatwasser. Uiteindelijk besloten om deze mee te nemen voor reparatie. De rekening waar ik bang voor was viel ontzettend mee. 45 euro totaal. Voor die 45 euro moest hij 12 km rijden 1 uur bij mij thuis bezig zijn en dan ook nog het gesleep met dat ding van mij naar hen. Niet te vergeten ook natuurlijk nog de reparatie zelf. Ik zal dit bedrijf zeker aanraden.

Fam. Donker 19-12-2014 In de winkel gekocht
Beesd

Wij zijn super tevreden. Je kunt vooraf al informatie op witgoedhuis.nl zoeken en deze wordt als je in de winkel komt alleen nog maar aangevuld op je wensen.

De service is super.Wij kwamen voor een nieuwe oven maar er werd toch nog aangeboden om de oude oven GRATIS te bekijken of het de moeite waard was om hem nog te repareren. De oven is na bestelling binnen 3 dagen bij ons geplaatst.

Assortiment
Er is een ruime keuze aan producten en desgewenst is deze ook in de winkel te bekijken.

Aanbeveling
Wij hebben al meerdere keren deze winkel aanbevolen. Ook vanwege de enorme klantvriendelijkheid en het zoeken naar het juiste product.

Extra toelichting
Bij deze winkel ben je echt een klant en geen nummer. Ze zijn super klantvriendelijk en denken enorm met de klant mee.