Wilpe.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Wilpe.com.

Wilpe.com stelt zich voor

Altijd de beste deal! Kortingen tot 90%

Deze score is berekend op basis van 67 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

3.8

Jantje 14-11-2017 Via de website gekocht

Geweldig

Ik bestel toch vaker op deze site, maar altijd tevreden, de levering is altijd op tijd zoals afgesproken.
Daarom snap ik ook niet van de negatieve reactie ...........
ik kan alleen maar zeggen dat ‘t zeker aanteraden is ik koop hier al meer dan een jaar en altijd naar tevrede 👍

Phil Nott 13-11-2017 Via de website gekocht

Triest

Na 2 weken wachten op mijn bestelling had ik nog niets ontvangen, en op mijn mails reageerde ze niet. Aangezien ik had het betaald via Paypal, heb ik dit vermeld aan hun, zelfs de mail van hun was genegeerd. Uiteindelijk na weer een , deze keer boze, mail werd alles gecrediteerd. Heel slechte service.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Pip 10-11-2017 Via de website gekocht

niet bestellen bij wilpe

Helaas heb ik de reviews hier geplaatst niet eerder gelezen. Ik wacht inmiddels 3 weken op mijn bestelde en betaalde spullen. Afgelopen maandag is beloofd dat er binnen 2 werkdagen verzonden zou worden. Het is nu vrijdag, niets meer gehoord, telefonisch niet te bereiken of je moet uren willen wachten. Wel wordt beloofd door de mw op het bandje dat bij email contact binnen twee uur reactie komt. Niet dus. Ik wil nu wel es mijn geld terug, dit ook al aangegeven maar ook daar wordt niet op gereageerd.
Zoals iemand anders hier al opmerkte: niet meer van deze tijd deze manier van doen.
En dat ik en geen beschikking heb over geld om anders wat te kopen en geen spullen heb waar ik al drie weken op wacht voel ik me machteloos en overgeleverd aan wilpe, welke niets doet

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

R eijco van de Pol 08-11-2017 Via de website gekocht

Mooie prijs

Voor een kettingzaag 80 euro betalen is weinig. Het produkt blijkt goed te zijn, althans nu bij levering. Maar het merk Straus zag ik elders ook, dus heb ik er wel vertrouwen in.
Nadeeltje is de levertijd : 5 werkdagen. Dat zijn we tegenwoordig niet meer gewend.
Vreemd is het adres. Want als je dit via Google bekijkt, zie je een pand, dat te huur staat en geen Wilpe op de gevel. De sticker op de doos verwees ook naar een bedrijf in Soest. Is Wilpe alleen maar een tussenpersoon ?
Er zat een handleiding bij in het Hongaars, maar na een mailtje was er binnen 5 minuten een Nederlandse handleiding.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Isabel 25-10-2017 Via de website gekocht

Slechte service!

Eind juli 2017 kocht ik hier een 18-delige pannenset van het merk Royalty Line. Deze werd snel geleverd. Helaas brak er na een week al een van de knoppen van de glazen pannendeksels af waardoor de deksel op de grond viel en kapot was. Ik dacht toen, foutje kan gebeuren. Nu zijn we oktober en inmiddels zijn er op dezelfde manier tijdens het koken nog 4 deksels gesneuveld door het afbreken van de knoppen. Toen ik de set kocht werd er een poster bij geleverd waar op staat dat er 2 jaar garantie op de pannenset zit. Wilpe distantieert zich hier volledig van en wil mij 10% van het aankoop bedrag teruggeven. De set kostte mij €59.94. Ik kan dus €6 van hun terug krijgen. Ik krijg alleen het colledige bedrag terug als ik de set in zijn totaliteit aan hun retour stuur. Iets wat dus niet gaat lukken omdat de meeste deksels al kapot zijn gevallen en weg zijn gegooid. Ook Vortum zwgt dat ik bij Wilpe moet zijn voor de garantie.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Frank 22-10-2017 Via de website gekocht

Een tevreden klant.

Na alle negatieve beoordelingen had ik wel spijt van de bestelling. Ik kende ze eigenlijk niet. De levertijd was ongeveer 6 werkdagen zag ik bij de bestelling. Na 6 dagen kreeg ik een mail dat de levering vertraging had opgelopen door de grote drukte. Het zou 2 á 3 dagen langer duren. Oei dacht ik, daar begint het gelazer al. Maar na 2 dagen werd het pakje keurig geleverd.
Dus een tevreden klant.

noel 15-10-2017 Via de website gekocht

schande

zwaar teleurgesteld 2x 12 fruit of the loom t shirts besteld op voorraad 24/9/2017 geld was snel afgeboekt . na week nog niets in bus. gemaild en gebeld van belgie gingen op sturen binnen de 2 dagen . weer gemaild en gebeld zou voor einde van week zijn . na 2de maal geen reactie op mail dus weer bellen 5 maal in totaal . duurt 5 min voor ge binnen komt .en toen kreeg te horen dat ze geld gingen terug storten 86euro en 10euro voor bellen eindstand 32 euro gebeld van belgie -10euro 22 euro verlies en product staat nog altijd op site in voorraad

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Kenth Larsen 21-09-2017 Via de website gekocht

Dit is niet een bedrijf waar ooit nog wat koop

Wij bestelden een waterkoker, na 7 dagen nog geen waterkoker maar een email dat de waterkoker niet in voorraad is en Wilpe ook niet weet wanneer ze die kunnen leveren, het geld was wel met 5 min van onze rekening afgeschreven.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Remko 20-09-2017 Via de website gekocht

Komen afspraken niet na

Belofte om binnen 6 werkdagen te leveren niet nagekomen en na 2 weken wisten ze nog steeds niet wat de levertijd zou zijn. Product staat nog steeds op hun site dus ze passen het ook niet aan.
Wilpe: geld verdienen, klantvriendelijkheid nul. Zien ze mij niet terug.

RUUD MAASEN 13-09-2017 Via de website gekocht

Niet doen !

Bouwlamp op accu besteld , voldoet niet , accu past niet.
Na enkele emails met klantensercvice wordt retourprocedure opgestart om geld terug te krijgen.
Helaas inmiddels 7 weken verder , hoor en zie niets meer van Wilpe.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Daan 05-09-2017 Via de website gekocht

Treurig

Kettingzaag gekocht voor een hele lage prijs. Supersnel geleverd. Alleen was de zaag kennelijk al eens door iemand teruggestuurd, want hij was al in elkaar gezet, stonk naar benzine en er was ondeskundig mee gerommeld. De bougie was er scheef ingedraaid waardoor het schroefdraad in de cylinderkop helemaal is vernaggeld. Direct gereclameerd bij Wilpe. Zaag moet teruggestuurd worden en dan gaan ze proberen hem weer te fixen. Kan tot twee weken duren.

Ik weet niet in welk jaar zij leven, maar zo'n houding is natuurlijk onacceptabel. Ten eerste stuur je geen ondeugdelijke rommel naar je klanten en ten tweede los je zoiets niet op door iemand wekenlang te laten wachten op een opgelapt product. Treurig wordt ik hiervan. Onbegrijpelijk ook dat ze het logo van Thuiswinkelwaarborg voeren. Trap er niet in.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Dennisk 30-08-2017 Via de website gekocht

Slechte service en levering Wilpe

Het bestelde spul zou na 3 a 4 dagen komen. Na 5 dagen gebeld. Blijkt het niet op voorraad te zijn en zou dan na ongeveer 3 dagen geleverd worden. Dag voor levering een track en trace code ontvangen van hun met een tijdstip dat het geleverd zou worden. Alleen de dag zelf is er niemand komen opdagen. De track en trace gecontroleerd blijkt het retour afzender (Wilpe) te zijn gegaan ivm beschadiging. Hun werdrom gebeld hier over was er alleen niets bekend bij hun. Alleen dat het verzonden was. Heb ze vriendelijk verzocht om het aankoop bedrag terug te storten maar tot op heden nog niets ontvangen. Slecht bedrijf Wilpe

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Marcel50 30-08-2017 Via de website gekocht

Eindelijk levering...van de helft van de bestelling :(

Wilpe.com...eindelijk een levering thuis gekregen. Na wederom bellen.
En wat blijkt: de helft is geleverd omdat de andere helft niet op voorraad was.
Meteen op Wilpe.com gekeken: er staat tot echt 5 tot 5 werkdagen.
Nu heb ik wéér moeten bellen: de voorraad klopt: die is OP!?
Waarschijnlijk komt mijn andere helft van de bestelling....wederom met "5 tot 6" dagen levertijd.
Vanuit China is het nog sneller hier!

Marcel50 28-08-2017 Via de website gekocht

Wanneer krijg ik mijn bestelling nu eindelijk eens binnen?

Jammer, jammer. De lage prijs wordt door de zeer trage levering en nog erger nochalante houding volledig achterhaald.
Wat heb je aan een lage prijs als een levering niet komt?
Na bellen en belofte van "het wordt nu verzonden" wederom niets ontvangen na nieuw aangekondigde levertijd van "morgen of overmorgen heeft u het in huis".
Domper 1e klas...bezint eer u, bij deze site, met inkopen begint!

Helen de Keijzer 28-08-2017 Via de website gekocht

Nooit meer Wilpe

Product niet op voorraad. Na ontvangst terug gestuurd en dan moet je nog een maand op je geld wachten. Pas na veelvuldig bellen heb ik eindelijk het geld ontvangen. Dus voor mij nooooiit meer Wilpe

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Elsha 24-08-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd!

Ik kon mijn product nergens goedkoper vinden als bij Wilpe.com . De levertijd was 1 werkdag volgens de website en hier hebben ze zich keurig aan gehouden. Wel jammer dat alle e-mails in mijn ongewenste box terecht kwamen, want ik dacht in eerste instantie dat ik geen bevestiging had gekregen en schrok daar een beetje van.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk 20-08-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs, niet op voorraad en toch snelle levering

Las wisselende ervaringen over dit bedrijf en was daarom benieuwd hoe mijn bestelling, een warmtelamp, zou verlopen. De lamp bleek niet op voorraad . Toch lukte het om de de lamp al na vier werkdagen te leveren. Kortom de laagste prijs en levering binnen redelijke termijn. Prima ervaring dus.

ronschmit 19-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Vanwege voorgaande slechte beoordelingen getwijfeld om de bestelling te doen, maar desondanks gedaan met de opmerking dat ik was geschrokken van de slechte recensies en hoopte dat men zich aan de voorwaarden hield Achteraf zeeeeer tevreden !!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Koos 17-08-2017 Via de website gekocht

Goede service

Nadat ik een bestelling had gedaan las ik onderstaande ervaringen. Ik schork vreselijk en dacht een miskleun te hebben gedaan. Heb er slecht van geslapen. Maar het kan gelukkig ook anders. Het bestelde artikel gisteren voor 21.30 uur besteld en vanmorgen om 11.00 uur stond de dame van DHL voor de deur. Ik begrijp de vele ervaringen maar het past in deze om ook de goede ervaringen te melden. Ik heb dan ook niets anders dan lof voor de snelle en correcte levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

J 16-08-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Produkt besteld via website en direkt afgerekend,duurde 1,5 week voordat produkt geleverd is.
Produkt is niet compleet geleverd onderdelen ontbreken ,kontakt gehad met wilpe en ze gaan het uitzoeken.
Tot op heden niets meer vernomen van wilpe ,was voor mij de eerste en tevens laatste keer dat ik hier iets bestel.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice

s verstraete 05-08-2017 Via de website gekocht

NIET TEVREDEN

Mijn bestelling verstuurd op 27/07/2017 voor 18uur en meteen betaald ,het werd op 03/08/2017 via telefoon bevestigd dat mijn bestelling verzonden is en is ook via E-mail bevestigd .volgens de track is mijn bestelling nog altijd in behandeling.
We zijn vandaag 05/08/2017 12u32 nog altijd geen bestelling te zien !
Het zal voor mij de eerste en laatste keer zijn.

Hans 25-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

in tegenstelling tot vele negatieve reviews, moet ik constateren, dat ik mijn in de nacht van zaterdag op zondag 22 op 23 juli j.l. bestelde krimptuinslang op dinsdag 25 juli om 12.30 uur netjes bij mij thuis door DHL werd afgeleverd. Voor mij op zich geen reden niet meer bij Wilpe te bestellen alhoewel zoveel negatieve ervaringen toch wel vragen oproepen.

JW v/d Brink 25-07-2017 Via de website gekocht

omvormer 12 / 220 besteld

Kwam Wilpe .com op FB. tegen met leuke aanbiedingen en scherpe prijzen en snelle levering en heb uit voorraad 'n omvormer 12volt naar 220 volt besteld voor m'n mobiele werk , mijn eerste bestelling daar
Met in notime een reactie p. mail met dank en ordernr. plus factuur , niks mis mee .
Maar vandaag besteld morgen thuis ging zelfs na drie dagen niet op , en het bleef stil dus gemaild ! waar blijft mijn bestelling ? weer geen dagen gehoor van wilpe .com , pas toen ik 'n felle uithaal over slechte communicatie deed op hun FB. werd deze verwijderd en had ik binnen 5 min. mail , met 'n excuus en vreemd dat ik m'n bestelling nog niet binnen had , en dat ze navraag hadden gedaan bij de logistieke afdeling ? en hopelijk zou mijn bestelling met 'n week verzonden worden ! ( niks zekerheid dus ) Als je al geen bericht doet aan de klant over vertraging smoesjes ophangt en de klant voor 't karretje spant die zelf actie moet ondernemen is bij mij de maat vol , en heb de order per direct geannuleerd en blij dat ik op achteraf betaal had gekocht

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Simone 17-07-2017 Via de website gekocht

Je krijgt je geld niet terug

Na verschillende emails word ik al 4 weken aan het lijntje gehouden en heb ik het bedrag van mijn aankoop dat ik retour heb gezonden nog steeds niet ontvangen.

Ruud 13-07-2017 Via de website gekocht

Dinsdag 11 juli besteld, en woensdag 12 juli bezorgd!!

Na het lezen van de slechte reviews hield ik me hart vast, maar vandaag mijn pakje al gehad, helemaal top, betaald via Paypal, dus de garantie dat ik mijn geld eventueel terug kan vragen, maar is dus niet nodig, mijn complimenten.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Jan Paques 13-07-2017 Via de website gekocht

service nihil

Wat een webwinkel, Heb vrijdag 13 mei een Toomax Tuinkist 320Xl besteld en meteen betaald. Na 7 x bellen en 3 weken gewacht te hebben op het bestelde op 10 juni ontvangen. De doos zag er al wat gehavend uit, maar na zo lang gewacht te hebben dan toch maar kijken . Naar mate het in elkaar zetten bleek dat hier en daar wat afgebroken was en en op verschillende plekken scheurtjes zaten. Nu dan toch maar weer uit elkaar halen en terug sturen dacht ik. Uit elkaar halen is geen optie , want het zit zo vast dat je dit niet zonder brokken kan doen. De kist zit in elkaar, maar kan niet buiten gezet worden in verband met het niet waterdicht zijn. Heb inmiddels 4 e-mails gestuurd waar niet op gereageerd wordt. 40 euro weggegooid dus.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Joost van Vliet 13-07-2017 Via de website gekocht

Onverwacht snel geleverd

Ik had om 16:30 een borenset en gereedschapswagen besteld. De volgende dag al om 11.00 geleverd. Geweldig! Want ik wilde toch nog even aan mijn auto sleutelen. Super service!

Aart 12-07-2017 Via de website gekocht

Wilpe betaalt pas terug als je PayPal inschakelt

2 solar opladers besteld in mei. Beiden deden het niet. Afijn, 6 juni mail van Wilpe dat ik ze terug kon sturen via DHL en dat ik dan aankoopbedrag teruggestort zou krijgen. 8 juni hebben ze de opladers van DHL ontvangen. Vorige week was er een levering van DHL van Wilpe. Niet de afspraak omdat door Wilpe toegezegd was dat terugbetaald zou worden en ik echt niet op 2 andere "Ali Express" solar opladers zit te wachten. Zending dan ook geweigerd. Veel gemaild maar inhoudelijk reageren ho maar. Uiteindelijk heb ik PayPal ingeschakekd en kreeg ik vandaag bericht dat Wilpe toe heeft gezgd terug te betalen en dat ze anders actie onderneemt. Wilpe, niet voor herhaling vatbaar.

Peter 10-07-2017 Via de website gekocht

Die prijzen - hoe doen ze het? Gewoon niet dus!

Natuurlijk getrokken wegens het zeer uitgebreide assortiment en de lage prijzen (soms absurd laag) dus dat geeft wel te denken eigenlijk.

Nadat ik de bestelling geplaatst en betaald had, volgende er wekenlange radiostilte. Maar eens gemaild wat de stand van zaken was? Meneer, heeft u geduld, de leverancier bla bla. Prima, ik heb geduld, ik wil simpelweg op de hoogte gehouden worden en niet zelf klantenservice hoeven mailen.
Weekjes later nog maar eens gemaild; meneer u krijgt het geld terug leverancier bla bla.

Paar dagen later geld teruggestort gekregen.

Kreeg onlangs nog een evaluatie mail om de koop ervaring terug te koppelen. Zelfde verhaal als hier achtergelaten, kreeg geen reactie meer op.

Gedurende deze periode bleef dit product 'Op voorraad' staan op Wilpe. Heel vreemd. Ik zal er niet meer bestellen gaan.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

M. 10-07-2017 Via de website gekocht

Service?

Dikke onvoldoende twee weken geleden iets besteld dat ik zsm mogelijk heb voor mijn werk. De levertijd zou 5-6 dagen zijn en nu zijn we twee weken verder en is er zelfs nog niks verstuurd door hun. En maar zeggen door drukte is uw product niet optijd leverbaar. Nou dat mag wel aangrgeven worden op hun mooie site want ik heb nu wel ideal betaald. Maar waar blijft mijn shit dan? Logisch dat de prijzen goedkoop zijn goeie service zit niet bij de prijs inbegrepen. Dikke onvoldoende!

Harrie 05-07-2017 Via de website gekocht

rampzalig leversysteem via DHL

Makita bouwradio besteld voor de mannen. Via postbus afleveren ingevoerd; is normaal gesproken meest snelle methode.
Alleen blijkt men zaken te doen met DHL... en die bezorgt niet naar postbussen. hoe is het mogelijk in 2017!
Gevolg: pakket blijft hangen bij DHL. Die gebeld. Wordt teruggestuurd, adreswijziging niet zo door te geven. Wilpe gebeld: sorry. Maar pas als pakket retour is gekomen wordt deze weer naar vast adres gestuurd. gemiste kans van Wilpe.
Zijn we zo maar een week bezig...

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

B Haljimi 02-07-2017 Via de website gekocht

Ik heb spijt!!!!

Van het feit dat ik dit allemaal niet eerder heb gelezen!! wacht al 2 wk op een ventilator?? Wat ik wel heel bijzonder vind is dat de klantenservice zonder naam adres en postcode of artikelnr mij te woord kan staan?! en weet waar ik het over heb klasse!! nu is het morgen of misschien maandag of weet niet??? geen terugkoppeling per mail of track en trace mischien iets voor een bekent tv programma???????????

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Beste B.

Bedankt voor uw bericht.

Dat is erg vervelend om te horen. Wij vragen altijd om een order of factuurnummer of andere gegevens om de order op te zoeken, Maar ik zie dat de ventilator gisteren is verzonden naar u. DHL zal deze vandaag bij u afleveren.

Wilrik Atsma 29-06-2017 Via de website gekocht

Waardeloze service, komen beloftes niet na

Product besteld waarvoor gold "Voor 21:30 besteld, volgende dag in huis". Product werd uiteindelijk na een dikke week geleverd. Bedrijf reageert slecht op mail (niet binnen 4 uur zoals op site staat vermeld) en facebook (niet binnen 1 uur zoals op site staat vermeld). Als je dan telefonisch contact opneemt komen ze met een verhaal dat het product niet de volgende dag geleverd zou worden en dat je waarschijnlijk niet goed op de site hebt gekeken ... right.

Al met al een bedrijf die een hoop belooft maar bijna niks van die beloftes nakomt. Gelukkig is mijn bestelling uiteindelijk binnen maar ik bestel hier nooit meer iets.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Best Wilrik,

Bedankt voor uw bericht.

Dat is erg vervelend om te horen. We geven inderdaad toe dat wij laatst niet snel reageerden op de mailtjes/berichten door overmacht. Wij zijn nu eenmaal bij en alle mailtjes worden binnen 4 werkuren beantwoord.

Onze excuses voor de vertraging. Hopelijk is het artikel wel naar wens.

Roberto 28-06-2017 Via de website gekocht

Erg ontevreden, helaas.

Nog nooit heb ik de behoefte gevoeld om een slechte review te schrijven maar deze ervaring noodzaakt mij om dit te delen met anderen aangezien de irritatie grens is bereikt. OP 11 juni mijn bestelling geplaatst en voor 21.30 uur geplaatst, is volgende dag in huis, volgens de website. En de artikelen waren ruim voorradig {356 stuks).
Na een week een mail gestuurd om te vragen waar de artikelen bleven waar mij werd verteld dat men het vreemd vond dat ik nog niets had ontvangen want de artikelen waren inderdaad in voorraad en er zou binnen 2 dagen een track and trace worden gestuurd omdat het direct verstuurd zou worden. Dit is alweer (di. 20-6) dik een week geleden (in die tussentijd nog maar eens 2 mails verstuurd waar doodleuk geen antwoord op wordt gegeven, terwijl op de website staat vermeld dat een email binnen 4 uur!!!! wordt beantwoord). Dus gisteren maar eens telefonisch geprobeerd. Aardige meneer hoor, probleem alleen is dat je het gevoel krijgt niet serieus genomen te worden. Maar mij werd wederom beloofd dat de artikelen per direct verzonden zouden worden. Nou, ik zit nog steeds te wachten op de track en trace.
Dus niet bepaald een aanrader als je je spullen snel in huis wilt hebben en denk ik dat ik mijn geld maar terug ga vragen (alhoewel, als dat ook zo lang gaat duren!!!!).
Bezint eer ge begint bij WILPE.COM

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Beste Roberto,

Bedankt voor uw bericht.

Erg vervelend om te horen dat de artikelen op zich laten wachten. Onze excuses hiervoor. Heeft u ondertussen uw bestelling al binnen of heeft u de order geannuleerd?

Fam.van Mens 23-06-2017 Via de website gekocht

Slechte Levering

Helaaas ging ook ik voor de gelikte site en aanbieding,weet hoe geweldig het lijkt hoe groter de teleurstelling!
Besteld voor 21.00 en op voorraad dat soort stoere taal. Vergeet het maar, dit soort bedrijven worden liegend geboren!
Spijt dat ik niet eerder bij Kieskeurig heb gekeken dan had ik dus NIET besteld!
Helaas SLECHTE ERVARING

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Officiele reactie van Wilpe.com 28-06-2017

Beste Familie van Mens,

Bedankt voor uw bericht.

Vervelend om te horen dat het niet op tijd geleverd was. Heeft u ondertussen uw bestelling al mogen ontvangen? Zo niet, ontvangen wij graag een order of factuurnummer zodat wij het na kunnen kijken.

Lisa de Groot- Sanders 20-06-2017 Via de website gekocht

Slechte service en levertijd

Voldoet niet aan de voorwaarden op hun site. Voor 21:30 besteld is morgen niet in huis. Wat ze wel beloven. Ook is de service erg slecht!! Ze reageren gewoon niet of heel erg traag!!

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Beste Lisa,

Bedankt voor uw bericht.

Vervelend om te horen dat uw bestelling vertraagd is. Heeft u het ondertussen al wel binnen of nog niet? Mocht u deze nog niet binnen hebben, ontvangen wij graag een ordernummer zodat wij het na kunnen kijken.

M.J. van der Werf 19-06-2017 Via de website gekocht

Waardeloos !

Op 15 juni om 21:00 besteld en betaald. Dus vóór 21:30.
Nu 19 juni 18:00 nog steeds niets ontvangen.
Tickets ingediend waar geen reactie op komt; bovendien een gebruikersonvriendelijk systeem.
Na 17:00 wordt de telefoon niet beantwoord.
Ik zal deze winkel zeker niet aanbevelen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Beste M.J. van der Werf,

Bedankt voor uw bericht.

Dat is erg vervelend om te horen. Heeft u wellicht nog een order of factuurnummer voor ons zodat wij het kunnen controleren?

Daarnaast zijn wij elke werkdag (ma t/m vrij) bereikbaar van 08:00 - 18:00 uur. Het kan natuurlijk voorkomen dat het wat drukker is op een moment waardoor u niet meteen te woord word gesteld, maar we zijn tot 18:00 wel bereikbaar.

Che 16-06-2017 Via de website gekocht

Een nul.

Ik heb twee weken geleden een verlichtingsbalk voor een aanhangwagen besteld, die op voorraad' was en 'morgen in huis' zou zijn. Niet dus: 'Wij hebben de fabrikant verzocht om met spoed onze voorraad aan te vullen. Zodra deze levering binnen is, wordt uw order met hoogste prioriteit verzonden.' Dat was vorige week. Intussen staat het artikel nog steeds 'op voorraad'. Wilpe is misschien oké voor wie veel geduld heeft.
Een update: telefonisch vernam ik gisteren dat de voorraad is aangevuld en dat het artikel prioritair wordt verzonden. Vandaag telefonisch: 'er zal iets fout gelopen zijn, want ik zie dat het nog niet in het systeem zit. Misschien was de programmeur afwezig ...'
Eerste keer Wilpe, laatste keer Wilpe. Ik kan voor dit soort artikelen alleen maar de concurrentie 'aanhangwagendirect.nl' aanraden. Mijn banden waren de volgende dag al geleverd (in België).
Ik heb de bestelling dan ook geannuleerd.
Een PS: Wilpe overspoelt je wél meteen met ongevraagde reclamemails.

Beste Che,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat de bestelling op zich liet wachten. Het kan natuurlijk voorkomen dat iemand anders net eerder heeft besteld en die de laatste voorradige heeft gepakt.

Onze excuses dat het niet snel werd geleverd. Mochten de emails ook vervelend worden, kunt u uzelf afmelden onderaan de nieuwsbrieven.

Thomas 13-06-2017 Via de website gekocht

verschrikkelijke behandeling

Ik had een bluetooth speaker besteld op bol.com. Aangezien zij het niet konden leveren hebben ze extern bedrijf Wilpe.com ingeschakeld. Toen ik na 2 dagen nog geen pakketje had belde ik en kwamen ze met het bericht dat het 2 weken ging duren omdat het product niet op voorraad was. Na 2 weken was nog niets binnen dus belde ik, mijn pakketje was blijkbaar ergens ver van mijn woonplaats vandaan geleverd. 2 Dagen later zou ik alsnog mijn pakketje krijgen en jawel hoor, daar lag mijn pakketje. Alleen was het niet hetgene wat ik besteld had. Na 1,5 uur aan de telefoon te hebben gezeten kreeg ik te horen dat ze dachten dat ik wel genoegen zou nemen met dit product als vervanging voor de bluetooth speaker die ik besteld had. Ze gingen het product niet meer leveren en ik kreeg mijn geld pas terug als IK het pakketje teruggestuurd had. Na ontzettend veel gezeur de compensatie gekregen dat DHL langsgestuurd zou worden om het pakketje op te halen, maar dan moest ik eerst nog even een heel formulier gaan invullen. Al met al 3 weken, 20eu beltegoed en heel wat frustratie verder ben ik weer terug bij af. Bedankt Wilpe, bedankt voor niets.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Beste Thomas,

Bedankt voor uw bericht. Volgens mij had u deze bestelling via bol.com besteld. We zijn hier uiteindelijk uit gekomen dat wij naast het originele bedrag van de speaker, ook nog extra kosten gingen vergoeden.

Onze excuses voor het ongemak.

Frits 13-06-2017 Via de website gekocht

Slechte (nog in afwachting) aflevering van de bestelling.

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling vanaf 22 mei 2017. Heb al 2 keer email gestuurd en ontving als antwoord met excuus voor niet in voorraad te zijn en de bestelling is daardoor verlaat. Ik heb nu mijn geld terug gevraagd omdat ik het niet meer vertrouw dat het op korte termijn wordt geleverd.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Beste Frits,

Bedankt voor uw bericht. Dat is niet zo fijn om te horen. Heeft u ondertussen de bestelling al ontvangen of nog niet? Mocht dat niet zo zijn, ontvangen wij graag een order of factuurnummer van u zodat wij dit na kunnen kijken.

Veen 07-06-2017 Via de website gekocht

Bestelling eindelijk binnen en dan de verkeerde

op 25 mei een bestelling gedaan voor een feest. Toen het niet op beloofde dag binnen was heb ik gebeld en zij beloofde dat het zaterdag binnen zou zijn. Dit gebeurde niet. Weer die week erop gebeld moest voor 3 juni binnen zijn want dan was het feest. Weer beloofde ze dat het 2 juni binnen zou zijn bij hun en het dan met spoed naar mij toegestuurd zou worden. Helaas weer niet binnen en heb met spoed andere barbecue moeten kopen die dag. Feest is geweest en gingen paar dagen weg. 6 juni hun nog wel gemaild dat ik mijn geld terug wilde en de bestelling wilde annuleren. En ja, hoor paar uur later kreeg ik een mail dat mijn bestelling was ingepakt. Het is nu 7 juni en nu hoor ik dat de barbecue binnen is gekomen, maar helemaal niet wat ik besteld had, is een heel ander model en veel kleiner. Toch te gek voor woorden, na al die tijd nog de verkeerde barbecue leveren ook. Laten bellen naar ze en nu moet ik deze door hun verkeerde geleverde barbecue via een retour bon verzenden en wegbrengen. Had service geweest, als ze het ook weer netje bij de deur hadden opgehaald, Hun doen alles fout. Nu maar hopen dat ik mijn geld nog terug krijg, maar dit zal of wel niet gebeuren of weken duren. Ik zal nooit meer bestellen bij dit bedrijf.

Beste Veen,

Bedankt voor uw bericht. Dat is erg vervelend om te horen. Heeft u op dit moment al de juiste ontvangen of het geld teruggekregen? We ontvangen anders graag een order of factuurnummer zodat wij dit kunnen controleren.

m 05-06-2017 Via de website gekocht

slechte levering

6 dagen na bestelling maar eens gemaild waar mijn bestelling bleef. ik kreeg 3 verschillende mailtjes als antwoord, mijn bestelling was niet op voorraad, mijn bestelling wordt eind van de week geleverd, mijn bestelling wordt begin volgende week geleverd. uiteindelijk na 10 dagen is eindelijk mijn product geleverd.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Beste,

Bedankt voor uw klacht.

Ik vind het erg vervelend dat u zo lang op uw bestelling heeft moeten wachten. Uiteraard streven wij naar een snelle levering. Wij werken eraan om de voorraden te verhogen zodat de levertijd nog korter is.

Hopelijk is het product verder wel naar wens.

Onze excuses voor het ongemak.

Pieter 02-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Kettingzaag gekocht. Supersnel geleverd. Mengflesje lekte. Supersnel vervangen door een nieuwe. Werd gebeld door Wilpe of alles goed was. Erg aardige dame. Retourzending is gratis! Kan niet anders zeggen dan zeer goede ervaring en TOP SERVICE!

Beste Pieter,

Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service.

Wij wensen u nog veel plezier met uw aankoop en hopen u snel weer te zien in onze shop.

O.Zorge 30-05-2017 Via de website gekocht

Vreselijk slecht bedrijf

Ik had een pannenset besteld en deze zou binnen 4 werkdagen geleverd worden.
Netjes via iDeal betaald en wachten maar. Na een week heb ik gebeld en kreeg ik de mededeling dat het die maandag erop verstuurd zou worden. Op woensdag kreeg ik eenmail dat het niet op voorraad was. 2 week later gebeld en toen was de set niet geheel op voorraad maar ze gingen de ene pan die er wel was versturen. Een week later nog steeds niets en maar weer gebeld. Toen gingen ze er achteraan en aan het einde van de week werd alles geleverd. Helaas moest ik een week later weer bellen. Deze keer gingen ze het weer uitzoeken en kreeg ik een mail dat het niet meer leverbaar was en of ik niet iets anders wilde uitzoeken voor hetzelfde bedrag...

Koop hier nooit iets! Als je je bestelling uberhaupt krijgt. Vraag ik me af hoe de service is als er een probleem mee is.

Ik ben nog nooit zo'n slecht bedrijf tegengekomen, nu maar afwachten of ik mijn geld nog terug krijg.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Wiebren 26-05-2017 Via de website gekocht

Herstel vorige review

Heb hiervoor een review geschreven over Wilpe. Deze review klopt niet. Het blijkt dat de fout bij DHL bezorging ligt. Heb net een keurige mail gehad van Wilpe. Excuses voor de mail, hoop dat het met deze is hersteld.

Anja 30-05-2017

Klopt wel...net hetzelfde aan de hand...ook die mails met artikelen niet voorradig...van 2 bestellingen ??? nadien niets meer...zitten toch ook alweer een paar weken verder...en tis betaald.

Beste Wiebren,

Fijn om te horen dat het terecht is!

Wiebren 25-05-2017 Via de website gekocht

Waar is de bestelling?

Bestelling met ordernummer 201759907 zou volgens de track en trace code in eerste instantie worden afgeleverd op woensdag 24 mei tussen 14.00 en 18.00.
Toen ik later nog een keer keek of er iets veranderd aan de tijd zou zijn, was de afleverdatum veranderd in 26 mei van 08.00 - 18.00. Nu keek ik vanmorgen weer op de track en trace en zie tot mijn verbazing dat het pakket gisteren op 24 mei om 21.07 uur is afgeleverd. Dit is niet waar. Ik was thuis en er is bij mij geen pakket afgeleverd.
Ik heb, voor ik de bestelling gedaan heb de slechte reviews over dit bedrijf gelezen.
Ik dacht ik geef ze een kans. Dit is een eenmalige.

Beste Wiebren,

Bedankt voor uw bericht.

Dat is erg vervelend om te horen. We zien wel dat het doorgestuurd is naar een ander adres. Heeft u het pakketje ondertussen al ontvangen?
Mocht dat niet zo zijn, vernemen wij het graag van u.

Hennie 18-05-2017 Via de website gekocht

goede service

12-5-2017 Werkschoenen besteld en gekocht van het merk GRISport
netjes thuis gestuurd gekregen 6 dagen later zoals afgesproken
Track en Trace NR gekregen dat het opgestuurd was.
bij mij ging het goed bij Wilke.com

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Beste Hennie,

A.G 18-05-2017 Via de website gekocht

Goede service

Ons product zal bezorgd worden tussen 11.00 en 15.00 uur. Om 17.00 uur nog niets ontvangen. Keken wij op de mail van track en trace, bleek dit 14.58 uur bezorgd te zijn. Dit klopte niet, want er was constant iemand thuis en er lag ook geen kaartje dat het bij de buren was bezorgd. Wij DHL gebeld en adviseerde om de leverancier te bellen en dit hebben wij gedaan. Bleek het pakketje verkeerd bezorgd te zijn. Een dag later hebben we alsnog het pakketje gekregen. We zijn netjes te woord gestaan en ze hebben ervoor gezorgd dat het product alsnog is geleverd op het goede adres.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Beste A.G.,

jessica brink 13-05-2017 Via de website gekocht

HEEL SLECHT!!!!!!!!!

30 april heeft mijn zoon iets besteld voor moederdag. nog steeds niks binnen! ook geen track en trace code dat het verstuurd is! het is inmiddels 2 weken geleden, na 1 week zeiden ze dat ze het binnen 2 dagen op de post zouden doen. maar we hebben nog niks binnen. het is inmiddels 13 mei! telefonisch niet bereikbaar en al 4 mails gestuurd! mijn zoons zijn erg verdrietig dat ze nu geen moederdag cadeautje hebben. hopelijk krijgen ze hun geld nog terug. echt triest dit! nog nooit mee gemaakt dat als je iets besteld je het binnen 2 weken nog niet hebt!

Beste Jessica,

Bedankt voor uw bericht. Dat is erg vervelend om te horen. Is uw pakket ondertussen al geleverd of nog niet? Mocht het niet zo zijn, ontvangen wij graag een order of factuurnummer van u zodat wij het na kunnen kijken.

Martijn 04-05-2017 Via de website gekocht

Goede klantenservice en snelle levering

Bureaustoel besteld voor een super scherpe prijs. Snelle levering en zeer goede klantenservice. Aangezien ze weinig marketing doen vond ik het terecht om dan ook een goede review te geven.
Ik zal zeker vaker bij Wilpe gaan kijken.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Beste Martijn,