Willie - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Willie.

Willie stelt zich voor

Willie.nl, de beste in bed! Het is onze missie om onze klanten ‘de beste in bed’ te maken. Willie.nl is een van de grootste online aanbieders van erotische speeltjes en sexy lingerie in Nederland. Het Willie.nl assortiment bestaat uit de meest populaire en kwalitatief hoogwaardige sexspeeltjes en lingerie voor superscherpe prijzen. Onze klantenservice staat altijd klaar om klanten te helpen bij hun aankoop. Bestel je voor 20:00 uur dan wordt je pakketje de volgende dag geleverd.

Deze score is berekend op basis van 1 review die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Simone 31-07-2018 Via de website gekocht

Super snelle service, snel in huis

Ze leveren super snel, geven goed advies als je ze belt en heb 1 x gehad dat iets stuk was en kreeg garantie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bakker 21-06-2017 Via de website gekocht

Slecht behandeld

Dildo besteld, maar toen het bezorgd werd bleek deze veel te groot uit te vallen. Uiteraard ongeopend retour gezonden. Drie dagen later bericht ontvangen dat de retourzending niet geaccepteerd wordt, omdat de verpakking open is geweest. Bellen heeft geen zin, ze blijven gewoon vol houden. Ze kunnen het zelf wel open getrokken hebben! Het is hun woord tegen die van ons. Gaat hier om een artikel van 60 euro, dat geld zijn wij gewoon kwijt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

D10 23-03-2017 Via de website gekocht

Helemaal niets te klagen!! Top website

Zoals op de site beloofd werd het artikel de volgende werkdag discreet geleverd.
Kon goed bijhouden wanneer mijn bestelling werd geleverd adhv de track & tracé code.
Zou zeker nog een keer bestellen

Ontevreden 27-01-2017 Via de website gekocht

Afhandeling betaling

Prima levering. Facturatie werken ze samen met Billink. Onduidelijk en na 1 dag een opslag van € 12,50. Beslist niet klantvriendelijk! Ik heb betaald, omdat er met Willie en Billink niet meer over te praten valt. Als je iets minder mails van ze binnen krijgt, dan valt de factuur wellicht iets meer op. Ik hou hier niet van en zal derhalve nooit meer iets bij Willie bestellen!

Pluspunten

• Levering

Minpunten

• Afhandeling

teunna 12-08-2014 Via de website gekocht

3,5

Enige tijd geleden heeft mijn man een aantal strings voor mij besteld. Ik kreeg enkele open verpakkingen toegestuurd. Na retourzending heb ik nooit meer iets van ze vernomen ondanks diverse telefoontjes (met toezeggingen van credtiering ed) en mails. Heb dus voor niets betaald en voel me opgelicht!! Waardeloze partij!

Aanbeveling
Ik zou het niet aanbevelen. Wel leveren, maar bij klachten niet aanwezig.

wimwill2 20-12-2013 Via de website gekocht

optijd besteld , word het product ook optijd geleverd

de service is ok , heb nog geen problemen gehad .

Assortiment
assortiment is prima , maar had graag meer keus in de maten van het lingerie .

zeer tevreden .

Extra toelichting
de winkel is prima overzichtelijk , maar zoals ik al aangegeven heb , meerdere keus in de maten zou fijner geweest zijn .

peterwouters 14-11-2013 Via de website gekocht

Je kunt via internet bestellen en je kunt kiezen waar het afgeleverd word waar je het dan op kunt halen.

ahstelletje 11-10-2013 Via de website gekocht

Lekker vanachter je laptop in alle rust bestellen met zijn tweetjes of alleen als verrassing

Nog niets negatiefs ervaren. Snelle levering en goedkoper dan bij reguliere shop.

Assortiment
Voldoende keuze voor allerlei momenten en.

Aanbeveling
Haha aan bekenden niet snel!
Aan anderen zeker aan te bevelen!

Extra toelichting
Prima winkel, discrete verzending, overzichtelijke webshop, en leuk spaarsysteem. Leuke kortingsacties. Zeker aan te bevelen!

miesje1959 10-10-2013 Via de website gekocht

Vragen werden snel en ook goed beantwoordt (ik had er wat aan.)
Een apparaat was defect en heb ik retour gestuurd. Kreeg een nieuwe thuis gezonden en de gemaakte kosten voor het retour sturen werden per direct overgemaakt.

Assortiment
erg veel keus met prima omschrijving

Aanbeveling
Mijn ervaringen zijn prima.
Ik kan werkelijk geen minpunten bedenken.
Prettige winkel en het bestelde zeer discreet verzonden.

Top shop!! geen aanmerkingen

MasterCthulhu 10-09-2013 Via de website gekocht

We vinden altijd meer en meer om te kopen, zelfs bij een gerichte zoekaktie

Uiterst vriendelijk aan de telefoon.

Assortiment
Reeds beschreven bij "gemak"

Aanbeveling
Mensen van Willie.nl : stuur ons meer kaartjes om reclame te maken. Wij hebben een eigen (privé) SM-clubje met streng geselecteerde leden, die anders nergens terecht kunnen. Door middel van de kaartjes (en de kleine eerstkoopkorting) zullen wij de mensen nog beter over de schreef kunnen trekken, om bij jullie te kopen. Hugo, Regina, Liesl

Extra toelichting
Zeer uitgebreid assortiment, voor iedereen zit er iets betaalbaars tussen, uiterst vriendelijke klantendienst.

MasterCthulhu 05-09-2013 Via de website gekocht

pebo 03-09-2013 Via de website gekocht

Erg gemakkelijk te bestellen, via internet. Discreet.

Vandaag besteld, morgen in huis. Hoe snel kan het. Ja alleen door zelf rechtstreeks te gaan halen..Maar voor mensen die van privacy houden de ideale manier.

Assortiment
Een erg uitgebreid assortiment , dus veel keus voor ieders wat wils.

Aanbeveling
Ik zou dit zeker aan anderen aan willen raden, alleen zijn het merendeel van de mensen helaas hierin niet zo open. Men komt zo erg bij hun eigen ik, en dat schrikt het merendeel af.

Extra toelichting
Producten op ware grote, of afmetingen erbij zou wenselijk zijn. Verder alleen top, snelle levering, prijs kwaliteit verhouding.

MasterCthulhu 10-08-2013 Via de website gekocht

Lynton 07-08-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijk site!

Snelle levering en zeer nette aftersales (incl. betalingsgherinnering)

Assortiment
Meer dan genoeg om spanning te creëren ;-)

Extra toelichting
Voor al mijn toekomstige bestellingen ga ik naar willie.nl!

Sindy27 01-07-2013 Via de website gekocht

Zeker een aanrader

Extra toelichting
Ik vind het juist wel een betrouwbare webshop, doen wat ze beloven. Ik had voor 15hr een bestelling geplaatst en betaald (per ongeluk 2 x en dat werd onwijs goed opgelost), en de volgende dag kon ik het al bij het postkantoor ophalen.

Maike S 21-03-2012

De website is wel netjes,maar leveren duurde heel lang en niet eens compleet.De verpakking was ook heel slecht en niet goed dicht gemaakt. De afstersale is heel bot en onvriendelijk toen ik vroeg waar mijn bestelling bleef.Ook miste een artikel er werd gewoon glashard gezegd dat ik dat wel gehad moest hebben en ze niets konden doen in dat geval. Verder reageren ze niet meer,dus ik laat het maar zo. Maar Willie: NOOIT MEER!

PieterBruin 14-09-2011

Ik ben via google op de website www.willie.nl terecht gekomen... frisse site en zeker overzichtelijk. Al moet ik zeggen dat het zeer vrouwelijk aandoet... maar dat heeft ook wel weer wat...
Bestellen ging lekker makkelijk en het spreekt eigenlijk allemaal voorzich. Kan eigenlijk niet mis gaan... gelukkig want ben niet altijd even handig met dit soort online aankopen.
Nou... ik dacht nu maar wachten... maar voordat je het weet heb je het in huis... niet meer hoeven wachten dan 1 dag terwijl ik een week verwachte. Het werd netjes in een nietszeggende doos geleverd... ideaal.
Ben niet zo'n heel regelmatige online koper maar op deze manier wordt het toch wel aantrekkelijker...
misschien tot een volgende keer willie.nl

Spannend stel 13-09-2011

Via Kieskeurig op de winkel van willie terechtgekomen en daar voor het eerst besteld.
In tegenstelling tot onze ervaring met andere postorders kan ik niets anders zeggen dan keurig geregeld, heel snel bezorgd en voor ons een vast adres.
Wij hebben nog steeds lol van onze bestelling en kunnen deze winkel van harte aanbevelen.

Lola Jane 12-09-2011

Site is super overzichtelijk en we zijn erg onder de indruk van de snelle levering! Het pakketje zag er netjes uit en over de inhoud hebben wij al helemaal niets te klagen Kortom 100% tevree!

Ilonka B. 10-01-2012

Typisch een review geschreven door Willie.nl zelf.
Site is in vergelijking met andere webwinkels helemaal niet SUPER overzichtelijk. Een motivatie waarom de after sales een 10 heeft ontbreekt. Als je de after sales nodig hebt gehad dan is er het nodige of fout gegaan of onduidelijk in de communicatie geweest. (Misschien wel geen goede informatie op de site?)

beren10boot 14-06-2011

Zeer snelle levering.
Overzichtelijke site.

B.1991 25-03-2011

Snelle levering alleen de levering was niet compleet.
Op de pakbon stond dat alles was geleverd maar ik miste 2 artikelen.
Ik heb contact opgenomen en kreeg daarbij bericht terug: wat vreemd dat uw bestelling niet compleet is?
Wel hebben ze mij de 2 artikelen nog geleverd maar die reactie vond ik niet zo fijn!!

123Anoniem123 16-03-2011

Een flinke mand vol met speeltjes besteld. Alles stipt op tijd bezorgd, conform belofte op de website. Na een probleem met een van de produkten, direct goed geholpen. Dus: Prijzen zijn zeer concurrerend, levering is snel en service helemaal top. Wat wil een klant nog meer?

Dus. 01-03-2011

Het ziet er allemaal netjes uit en je kunt gemakkelijk sorteren zodat je snel het product kan vinden die je wilt kopen. Ook is het leuk om te sparen met punten voor toekomstige producten. Wel jammer vind ik dat ze alleen vergelijken met producten uit duurdere erotica winkels. Ik denk dat ik zeker in de toekomst hier aankopen ga doen.