Wifithermostaten.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Wifithermostaten.nl.

Deze score is berekend op basis van 4 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

EWD 21-07-2020

Uitstekende service
Gisteren een Honeywell DTS92 tvv van mijn defecte CM927 besteld
Vanmorgen geleverd in Pelt (Belgie) door Post NL

HJJ Bolk 24-03-2020

Wifithermostaten.nl toevallig gevonden op internet.

Zoals is beloofd op de website, de snelle levering van specifieke thermostaatventielen binnen 24uur! Goed verpakt.

Voor mij een bedrijf waar ik op internet vaker naar ga kijken om snel onderdelen te kopen op verwarmingsgebied.

Het zijn ook nog eens aantrekkelijke prijzen en geen verzendkosten.

Henk Bolk

Robert Tom 03-03-2020

Schandalig slecht bedrijf.

Evohome systeem besteld inclusief installatie.Na installatie leek alles te werken vanaf het bedieningspaneel maar bleek de zelfde dag dat er van alles niet werkte en de verwarming het ene moment een sauna maakte van willekeurige ruimtes en het andere moment een vrieskist aangezien het buiten vrij koud was.

Inmiddels ruim een week bezig om contact te krijgen zowel per mail als telefonisch maar ik krijg een enkele reactie in een mailtje en houdt in dat ik gewoon nog anderhalve week moet wachten voor er een monteur het komt "oplossen"

Ik moest wel direct betalen na installatie. Stomme fout van mij dat ik niet eerst uitvoerig getest heb of alles daadwerkelijk wel klopte.

Inmiddels met juridische stappen bezig en lesje geleerd.
50five 16-03-2020

Beste Robert,

Allereerst mijn excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Ik begrijp dat het erg vervelend is wanneer je systeem niet goed werkt na installatie. Dit is niet de service die je van ons mag verwachten. Ik neem contact met je op om dit met je op te lossen.

Tom van Wifithermostaten

Marcel 06-11-2019

Slecht bedrijf dat zijn afspraken niet na komt. Moeilijk telefonisch te bereiken en uiteindelijk de opdracht maar opgeheven omdat de monteur niet komt opdagen. Slecht gevoel over dit bedrijf.

Tom 07-02-2019

Snel, goedkoop en vriendelijk. Alleen maar goede ervaringen met deze webshop.