Wifimedia.eu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Wifimedia.eu.

Wifimedia.eu stelt zich voor

Wifimedia is de wifi-, streaming en headfi-specialist van Nederland! Wij hebben de beste oplossingen voor moderne multi-room hifi, een breed assortiment (actieve) luidsprekers, hoofdtelefoons en smart TV's. Deze kun je natuurlijk uitproberen in de winkel: please don't ask, touch! Onze belevingswinkel is gelegen aan de centrumring van Arnhem. Wens je een advies op maat over Wifi, multi-room oplossingen of Smart Homes? Neem een tekening van je huis mee en we bespreken de mogelijkheden! Wifimedia staat bekend om de introductie van nieuwe innovatieve producten en oplossingen, dus kom langs en Maak kennis met de Toekomst!

Deze score is berekend op basis van 9 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Johan Melssen 11-09-2013 In de winkel gekocht
Arnhem, er is geen ander filiaal volgens mij...

Alle merken, en apparatuur zijn/is aanwezig om - wat je ook maar wilt -thuis the streamen.

Ooit een defecte harddisk gehad in de NAS; deze werd zonder discussie omgewisseld voor een vers exemplaar!

Assortiment
zeer ruime; zo niet de ruimste keuze in apparatuur.

Aanbeveling
De ruime keuze en advies gaan hand in hand. Betrouwbaar advies (hoewel de kwaliteit afhankelijk is van welke medewerker je treft maar in zijn algemeenheid meer dan een ruime voldoende voor advies).

antonvet 02-09-2013 Via de website gekocht

Meer dan 2 jaar na de aankoop van mijn QTEK-NAS ging de koelfan kapot. Kreeg na 1 mailtje een nieuwe toegestuurd.
Super service dus!!!!

My Stream Machine 23-08-2013 Via de website gekocht

Duidelijke Internet site. Telefoon (bij herhaling) direct opgenomen. Wat je vraagt wordt deskundig beantwoord. Helder en onderbouwd advies.

Na helder advies: om 16:30 uur via website besteld; de volgende dag om 12;300 afgeleverd door TNT. Geïnstalleerd wat gevraagd was. Telefonische hulp na aansluiting werd direct geleverd.

Assortiment
Ik had niet zoveel nodig, maar bladeren op de website laat zien dat er veel geleverd wordt, waarvan een groot deel direct beschikbaar

Aanbeveling
Ouderwetse deskundigheid en service.

Extra toelichting
Mijn ervaring was alleen maar goed: assortiment, advisering, levering en after sales.

brijn53 20-08-2013 Via de website gekocht

Het gemak van de website en het bestellen van producten

De behandeling van het gestuurde product goed verpakt

Assortiment
Een grote keuze aan producten

Aanbeveling
Ik vind het een prima webshop die ik iedereen kan aan bevelen.

Extra toelichting
Ik heb geen min punten kunnen ontdekken

gdijksman 15-08-2013 Via de website gekocht

Makkelijke en overzichtelijke site

Goeie service. Logitech Touch was defect geraakt vanwege storing in meterkast.Opgestuurd naar WiFi media waar geconstateerd werd dat voeding defect was. Twee dagen later alweer retour met nieuwe voeding zonder rekening!!

Assortiment
Zeer groot assortiment tegen concurrerende prijzen

Aanbeveling
Vanwege goeie service en uitgebreid assortiment beveel ik deze winkel van harte aan.

philverink 06-08-2013 Via de website gekocht

De site is prima, werkt naar behoren.
Daar zit een goede IT-er achter!

De bereikbaarheid is optimaal!
De aftersales eveneens!
De klant is nog koning...

Assortiment
Voorraad op--> geen probleem, Wifimedia helpt snel en doeltreffend.
Laat je als klant niet in de "kou" staan.

Aanbeveling
Wifimedia is een betrouwbare winkel,die zijn beloftes nakomt.

Dmotion1980 22-07-2013 Via de website gekocht

De site is erg overzichtelijk en makkelijk in gebruik!

Wifimedia is erg goed in de verzorging van hun klanten. Voor, tijdens of na aankoop van een product zijn ze er voor je en dat is fijn! Een vraag is nooit te veel en meestal heb je dezelfde dag antwoord.

Assortiment
Voor de gemiddelde audiofiel kan je bij Wifimedia aardig goed terecht. Of het nu gaat om een mediastreamer, een DAC, een versterker of een interlink!

Aanbeveling
Ik raad deze winkel bij iedereen aan!

Extra toelichting
Wifimedia is gewoon een erg fijne en betrouwbare winkel. Ze doen daadwerkelijk waar ze voor staan. Klantvriendelijkheid, service, ruim assortiment met nette prijzen, meer bovenal kan je altijd bij ze terecht, geen vrag is teveel en ze helpen je graag ongeacht je iets koopt. Keep up the good work Wifimedia!!

VanDerHorst 08-07-2013 In de winkel gekocht
Arnhem

Prettig dat de artikelen opgesteld staan om ze te kunnen testen.

Proactieve benadering van de klant, niet opdringerig maar juist erg klantgericht.

Assortiment
Specifiek gericht op wifi-artikelen.

Aanbeveling
Het personeel is beschikbaar om de klant goed te helpen. Niet opdringerig maar juist op een prettige manier behulpzaam bij de selectie van het juiste artikel. Zeker aan te bevelen!

Gerard van Alphen 02-07-2013 In de winkel gekocht
Arnhem

Prima webshop. Maar om geluid te ervaren moet je gewoon naar de winkel. Heb daar de speakers gekocht. (Ik hou ook niet van "Showrooming"

Ouderwets goed.

Goed gesorteerd

Volledig.

Extra toelichting
Je krijgt gewoon een helder verhaal en je wordt gewoonweg goed geadviseerd. Geen salespushing.

rwnopost 29-06-2013 Via de website gekocht

kdr009 13-06-2013

heel gemakkelijk paar klikken en besteld.

heel klantgericht!

Assortiment
alles wat je nodig heb van pc artiekelen dan toch!

Aanbeveling
geen problemen, Heb Buitenlandse betalingen via overschrijving gedaan maandag en vandaag (woensdag) was het al toegekomen.. perfecte shop!!!

Extra toelichting
echte aanrader hopelijk kan er eens een coupon worden gemaakt voor gratis verzending ;) 7.50 is nu ook niet veel voor zo snelle levering.

H. van Rooijen 12-06-2013

Snel vindbaar, goed overzicht, juiste prijs prestatie.

Zoals beloofd, super snel geleverd.

Aanbeveling
Prijs, prestatie, levering zijn gewoon goed.

Extra toelichting
Heldere webshop, duidelijke voorraad, snelle levering.

Lamkram 05-06-2013

Voorraad wordt duidleijk aangegeven

Extra toelichting
Tweede Pinksterdag besteld en woensdag al in huis. Netjes met 2x HD erin en juist geformatteerd. Alles werkt naar behoren.

dondorp 01-06-2013

Alles klopt, van website tot levering. Geen gezoek, maar heldere en duidelijke informatie.

Op donderdag besteld en op vrijdag geleverd.
Mijn vraag per email werd keurig beantwoord. Het hele besteltraject tot levering werd keurig gedocumenteerd en was goed te volgen. Helder en verzorgd.

Assortiment
Op het gebied van de wifimedia en accessoires hebben ze voornamelijk de betere oplossingen . Ik denk overigens dat ze er bewust voor kiezen om behalve de duurdere state-of-the-art oplossingen ook de meer betaalbare oplossingen te bieden. Dus iedereen kan er terecht die zoekt naar goede spullen waar wifimedia zelf ook achter kan staan.

Aanbeveling
Ik volg deze winkel/shop al langer en las in de vele reacties op de fora dat de service bij wifimedia echt goed is. Nu ik mijn eerste werkelijke aankoop heb gedaan kan ik inderdaad zeggen: de service is TOP

Zie review

eduvert 24-05-2013

per mail advies gevraagd, binnen 15 minuten reply! s'Avonds 2000GB Western Digital Red NAS WD20EFRX besteld, volgende ochtend afgeleverd!

Ingebouwd in NAS m.b.v. advies wifimedia; probleemloos.

brede selectie schijven,

Aanbeveling
snel, vakkundig, servicegericht en goed geprijsd!

Extra toelichting
snel, vakkundig, servicegericht en goed geprijsd!

thoraxx 04-04-2013

Vooral de after sales is erg goed bij dit bedrijf. Mijn RMA was binnen 1 week afgehandeld en ik kreeg een gloednieuw exemplaar!

r.zuijderduin 24-03-2013

De service is echt top, had een wall mount aangeschaft bij de sonos playbar, maar had ik niet nodig. Deze kon zonder problemen terug en kreeg mijn geld terug. Ook had ik een probleem met de aansluiting van mijn dune HD max. Er werd zelfs met 3 man naar een oplossing gezocht. Mocht zelfs mijn Dune omruilen, maar het probleem zit in de firmware van de dune, dit is voorgelegd aan de fabrikant. Wordt vervolgd, dus kosten nog moeite worden gespaard om de klant tevreden te stellen.

minguel 07-03-2013

Op basis van speurwerk bij Wifimedia.eu terechtgekomen. Duidelijke website, waren de goedkoopste en las goede ervaringen over deze zaak.

Zeer snelle levering en ik ben zowel via mail als sms op de hoogte gebracht van de status en verzending van mijn aankoop. Vrijdag middag besteld, zaterdag in huis, TOP!!
Nooit eerder meegemaakt.

red. 07-03-2013

Maandag besteld, dinsdagochtend reeds in huis!
Super snelle service en de beste prijs.
Tot binnenkort!

groeten uit België

Stevenski 05-03-2013

Wellicht niet altijd de allergoedkoopste maar de geweldige service maakt dat meer dan goed. Overigens scheelde het maar een paar euro met de allergoedkoopste dus dat mag eigenlijk geen naam hebben. Ik heb voor WifiMedia gekozen omdat ik hier al eerder goede ervaringen mee had (Logitec Squeezebox Touch) en ze ook extra service boden die relevant voor mij was (Logitec Media Server kant en klaar installeren op de gekochte Synology NAS).

Op vrijdag-namiddag deze Synology NAS besteld en aangegeven dat er dus nog iets geinstalleerd moest worden op de harde schijf (LMS, zie hierboven). De volgende dag (zaterdag) alles al binnen gekregen!

Ik kreeg Logitec Media Server eerst niet direct aan de praat dus op dinsdag mailtje naar sales@wifimedia.eu gestuurd en binnen een kwartier werd ik al geholpen! Inmiddels werkt alles naar behoren dus volgende keer bestel ik weer bij Wifimedia.

bished 21-02-2013

Prijs technisch de goedkoopste.Super snelle levering.
Kortom: goed en betrouwbaar bedrijf. Blijf jullie onderscheiden dan maak ik mij geen zorgen over jullie toekomst.

bklaver 10-02-2013

Harddisk uit NAS gaf lees- en schrijffouten; originele HDD was niet meer leverbaar. Kreeg op een verstuurde mail nog diezelfde avond antwoord en een goed advies. Harddisk was na bestelling binnen een paar dagenin huis. Werd snel en adequaat telefonisch te woord gestaan voor aanvullende configuratieinstructie. Kortom: destijds goed aankoopadvies en nu een goede after-sales. Volgende keer gewoon weer naar Wifimedia!

Empty-six-pack 08-02-2013

Zonder problemen via mail een goede deal gemaakt aan het einde van de dag. Toch als het weerlicht zo snel de dag erop geleverd.

Een top product, echter er was een 'kleinigheid', een hoge toon die hoorbaar was in de standby stand. Een kort telefoontje naar Wifimedia en kort het probleem toegelicht. Nog geen vijf minuten erna werd ik teruggebeld met de mededeling dat het euvel zich heel soms voordoet en veroorzaakt door de ventilatiegaatjes in de behuizing.

De importeur (Vierton) heeft beloofd per ommegaande een ander (dicht) exemplaar toe te sturen. Daags erna is alles top geregeld. Binnenkort wil ik de winkel in Arnhem bezoeken, want ze hebben een erg ruim assortiment kwaliteitsproducten en ik ben erg benieuwd naar de nieuwe ontwikkelingen op het gebied van de (streaming) apparatuur.

Ik koop zou de winkel zonder aarzeling aanbevelen!

nolm 28-01-2013

perfecte aftersales. problemen met mijn NAS naar tevredenheid opgelost, in overleg met fabrikant, snel en zonder discussie.

Robbow 25-01-2013

Goed advies bij pre-sale. NAS snel geleverd, netjes geïnstalleerd en direct bruikbaar. Een klein aandachtspuntje, datum in NAS stond niet goed. Ook de Boxee Box die niet op voorraad was werd direct nadat deze weer aanwezig was geleverd. Prima service!

ChrisTruck 22-01-2013

Zondag besteld, dinsdag in huis. Prima prijs en service.
Netjes email met trackernummer alsmede aparte email met factuur ontvangen. Bedankt.

trib3191 20-01-2013

Ik heb bij deze winkel al diverse artikelen aangeschaft. Bij vragen of problemen via de mail direct een antwoord. De ene dag besteld de volgende dag in huis. 1 x ging het fout, pakket bleek verdwenen bij TNT.Gebeld en via track en trace kon men zien dat het nog niet was aangekomen, 2 dagen later had ik een andere binnen. Produkten komen altijd goed verpakt aan.Prijzen zijn vergelijkbaar met andere winkels, maar gezien mijn goede ervaringen met wifimedia gaat mijn voorkeur naar hun uit.

Supernovasx 12-01-2013

Contact gehad met de winkel om de schijven op te halen maar helaas was de winkel die week gesloten. Om 17:45 besteld en ik kreeg 10 minuten later een mailtje dat het pakketje al verzonden was!
Dag later om 13:00 was het pakketje al binnen. Ik zeg super service!

kritischekoper 07-12-2012

Ik ben een zeer kritische koper. Het aanbod van de winkel is iets beperkt, maar wel louter uitstekende producten. Wel een zeer breed assortiment. Goede service via mail en telefoon. Willen zelf helpen bij installatie. Dus ook handig voor digibeten om hier te kopen. Absoluut niet opdringerig en vragen worden ook daadwerkelijk beantwoord en zeer snel. Ook andere oplossingen worden meegenomen. Misschien niet de allergoedkoopste (wel heel goedkoop). Maar service en kennis moet ook betaald worden, en als ik bekijk dat ze me uren besparen met installatie en geen slechte producten verkopen, dan zijn ze veeeel goedkoper.

MJPB 27-10-2012

Jaren geleden een squeezebox classic + NAS hier gekocht. Vorige week een nieuwe NAS (om Spotify te kunnen spelen) met externe DAC (betere geluidskwaliteit). Per e-mail erg goed en snel advies gekregen over de keuzes en mogelijkheden, uiteindelijke bestelling zeer snel geleverd, alles pico bello in orde - een professionele, betrouwbare en klantvriendelijke winkel.

jmslot 26-10-2012

Naast een uitstekende en informatieve website hebben ze ook een fysieke winkel met behulpzaampersoneel.

jkostb 09-10-2012

Ik heb een logitech squeezebox touch eind september bij wifimedia besteld mede op grond van de vele positieve winkelreviews. Ik heb de bestelling eerst volgende werkdag ontvangen. Bestelling zat netjes ingepakt.

Kortom een betrouwbare winkel.

Sijbe 29-08-2012

Snel antwoordt op mijn email vragen. Behulpzaam en geduldig. Zeer snelle levering. Gisteren besteld vandaag in huis. Ondanks de afstand (Katwijk) al 4 jaar een goede relatie met WifiMedia.

Jules54 28-08-2012

Goede en overzichtelijke website. Bestellen simpel, afrekenen simpel. Snelle bevestiging per email. Produkt binnen 24 uur geleverd met PostNL.

Leo Hermans 25-08-2012

Ik had wat moeite met installeren, omdat de handleiding niet helemaal duidelijk is.
Servicedesk reageerde ook na sluitingstijd op mijn email. Vervolgens via telefonische ondersteuning en <teamviewer> op afstand alle instellingen gecontroleerd en aangepast. Apparaat werkt prima.
Enige weken ook Synology DS 212 in de winkel afgehaald.
Prima advisering door vakkundig personeel.

Jazzamatazz 12-07-2012

Wifimedia, heeft mij een netgearNas verkocht die binnen tien maanden stuk ging. Het propleem was dat toen mijn schijf niet meer bereikbaar was en mijn backup ook niet volledig was. Ik moest 900 cd's opnieuw gaan rippen. Ze hebben net zo lang lopen zoeken totdat er een manier was gevonden om mijn schijf alsnog te kunnen lezen. Ik heb nu mijn geld teruggekregen en een Synology gekocht. Wifimedia heeft gratis mijn muziek op de Synology gezet. Ik heb weer veel plezier van mijn Nas. Helemaal top die Wifimedia.

Met vriendelijke groeten,

Robert

dbman 15-06-2012

Snelle levering. Goed verpakt.
Nadat het eerste exemplaar reeds na ca. 5 uur in gebruik ernstig defect raakte, zeer snel een nieuwe ontvangen en deze werkt tot op heden uitstekend

Trib 14-06-2012

Het wordt bijna een cliche, maar wederom weer een snelle levering. Dit is mijn 4e bestelling, verspreid over een jaar of 3 en het is eigenlijk altijd snel en op tijd afgeleverd. Dus mijn volgende bestelling uiteraard weer bij deze winkel. Aftersales geef ik ook een 10, omdat na het stellen van een vraag er snel op wordt gereageerd. Is wel eens binnen 10 minuten gebeurd.

n.v uit a 06-06-2012

Ik ben al sinds een paar dagen in het bezit van de dacmagic plus.

Ik kan wel vertellen hoe het klinkt maar iedereen heeft een andere set staan of grote of kleine kamer waarin het opgesteld staat dus even een korte omschrijving van mijn ervaringen.

Soundstage: beregoed! hoog breed diep.

Plaatsing: idem.

Detaillering: erg veel details zonder scherpte en zonder te overdreven aanwezig te zijn.

Service van Wifimedia is sevice van de oude stempel
mijn dacmagic had een doorlopende suis die ik door de muziek heen hoorde, na een dag even gebeld en gelijk aan de telefoon te horen gekregen dat dat niet normaal was er was gelijk een nieuwe voor mij apart gezet, na aankomst bij de winkel in arnhem even mijn dac getest en gelijk zonder problemen een nieuwe meegekregen en na +/- 10 min weer naar huis met een nieuwe dac, Perfecte service dus!

R0gier 04-06-2012

Synology DS411 met twee Hitachi 3TB hdd's besteld. Harddisks waren niet op voorraad (moesten van fabrikant komen) en desondanks had ik het apparaat na 5 dagen in huis (waaronder ook hemelvaart en weekend), prima dus.

De belangrijkste reden om het hier te bestellen was dat ze de hdd's kunnen inbouwen en de NAS kunnen voorconfigureren met de gewenste RAID mode. Ik had bij de bestelling het verzoek ingevuld om hem op Synology Hybrid Raid te zetten en dat was inderdaad keurig gedaan. Het ding was gelijk uit de doos gebruiksklaar, laatste DSM versie was reeds geïnstalleerd en ik hoefde niet meer urenlang een raid volume te bouwen.

Rene L. van Es 04-06-2012

Via mail contact gelegd, snel en duidelijk antwoord. Daarna de bestelling en de volgende dag werd alles compleet geinstalleerd (Raid en LMS) afgeleverd.Sneller en eenvoudiger kan haast niet.

RHuisman 17-05-2012

Prima website. The NAS server besteld samen met twee harde schijven. Keurig door WiFi media geassembleerd en voorzien van de Logitech media server software die nodig is voor de Squeezebox. Klein probleempje gehad met de fan, maar dat lijkt opgelost door de firmware update die door de serviceclub van WiFi media aangeraden werd. Voldoende snelle reactie via e-mail.

Goter 16-05-2012

Mijn ervaring met dit bedrijf is zeer positief. Ik had problemen met een apparaat, wat ik, naar later zou blijken, niet bij hen gekocht had. De garantieperiode van het apparaat was nog niet verlopen. Ik heb toen een ander apparaat gekocht, en van het niet goed werkende apparaat heb ik het geld terug gekregen. Grote klasse!

Trib 06-05-2012

Ik heb hier nu een drietal dingen besteld, helaas ging het met de laatste bestelling fout. Dit lag niet bij Wifimedia, maar bij de bezorgdienst. Nadat ik dit via email had gemeld, kreeg ik gelijk een telefoontje van wifimedia dat het onderzocht werd.Wifimedia heeft een nieuw apparaat opgestuurd, wat ik de volgende dag binnen had.Een 10 van mij. Doe mijn volgende bestelling in het volste vertrouwen, weer bij Wifimedia

P.J.Guijken 02-05-2012

Enorm goede service. Ondersteuning perfect. Levering kan niet beter. Ik kan hier niets anders doen dan wifimedia een welverdiende 10 geven. Toppie.

Dave van Noort 18-04-2012

Zeer snelle levering! Product voldoet geheel aan de verwachtingen. Een aanrader (zowel de winkel als de Harmony 900)!!

keepitcool 01-04-2012

Ben eigenlijk niet gewend om ergens een 10 voor te geven want meestal zou er dan niets te verbeteren zijn.
Maar in dit geval zie ik geen verbeteringen meer men doet er alles aan om de klant het Konings gevoel te geven.
Top ga zo door.

Dennis Schoenmaker 29-03-2012

Makkelijke website, simpel te bestellen, erg tevreden over de snelheid vanaf de bestelling t/m ontvangst van het produkt. Aanrader!

TGerrits 16-03-2012

Bij het zoeken naar een geschikte webwinkel viel deze site op als simpel en duidelijk. Daarom overgegaan op bestellen.
Bestelling liep vertraging op omdat een artikel niet leverbaar was, maar WifiMedia kwam op eigen initiatief met een prima (en goedkoper!) alternatief: prima service!
Ook bouwt WifiMedia gratis de harde schijven voor je in; scheelt weer tijd.

gp57 02-03-2012

Product snel gevonden op de site. Was ook het goedkoopst i.v.m. de gratis verzendkosten.Snel geleverd