Wifimedia.eu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Wifimedia.eu.

Wifimedia.eu stelt zich voor

Wifimedia is de wifi-, streaming en headfi-specialist van Nederland! Wij hebben de beste oplossingen voor moderne multi-room hifi, een breed assortiment (actieve) luidsprekers, hoofdtelefoons en smart TV's. Deze kun je natuurlijk uitproberen in de winkel: please don't ask, touch! Onze belevingswinkel is gelegen aan de centrumring van Arnhem. Wens je een advies op maat over Wifi, multi-room oplossingen of Smart Homes? Neem een tekening van je huis mee en we bespreken de mogelijkheden! Wifimedia staat bekend om de introductie van nieuwe innovatieve producten en oplossingen, dus kom langs en Maak kennis met de Toekomst!

Deze score is berekend op basis van 9 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

M.Thissen 30-04-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

Goeie duidelijke omschrijving van de producten

Aankoop gedaan in de winkel in Arnhem. Erg mooie locatie dicht bij het centrum van Arnhem. Na diverse malen prima mail contact te hebben gehad hadden zijn mijn product in erg snel leverbaar in de winkel.

Assortiment
Voor mijn keuze van product DAC een ruim aanbod in diverse prijsklasses

Aanbeveling
Ik zou deze winkel bij iedereen aanbevelen. Een prima service in de winkel en men denkt met je mee naar alternatieven.
Ruim de tijd op je aankoop en alternatieven te testen zonder verkoper in je nek.

Sandorr 17-02-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Goede en snelle levering. Gekocht product was de Ubiguiti Unifi AP LR, die super werkt.

brentttV 08-11-2014 In de winkel gekocht
Arnhem

De service was uitstekend, meteen goed geholpen en er werd rustig de tijd genomen om alles piekfijn voor mij uit te leggen!

Assortiment
Het assortiment is erg breed qua audio. Ze bieden je alles qua streaming media. Veel keus en ze bieden jou ook de keus. Ze dwingen jou niet tot een verkoop. Je voelt geen druk.

Aanbeveling
Ik zou de winkel zeker aanbevelen. Wat ik tot nu toe heb meegemaakt ken ik geen betere winkel met zo'n diep assortiment, zo'n goede service, en zo veel gemak. Je merkt dat de verkopers weten waar ze over praten.

Extra toelichting
Zoals ik al eerder zei, werd ik goed ontvangen in de winkel. We keken zoekend rond en er kwam direct een medewerker aan die alles over streaming audio piekfijn uitlegde. Ze wisten waar ze over praatte en ze konden zich goed mengen in mijn wensen. Ik werd goed geholpen, ze wisten precies wat ik nodig heb en wou. Prima!

Rensrel 02-11-2014 Via de website gekocht

upgrade van een niet zo goed werkend product gekregen

Aanbeveling
Voor o.a. de service, zeker hier shoppen!

Extra toelichting
Wifimedia en Dynaudio hebben mij zeer goed geholpen na een klacht over een slecht werkende afstandsbediening. Deze afstandsbediening had ik zelfs ergens anders gekocht maar door faillissement van dat andere bedrijf ben ik bij wifimedia uitgekomen waar ze me super geholpen hebben. Wifimedia en Dynaudio hebben mij een upgrade gegeven van mijn huidige afstandsbediening voor de XEO3 audio set. Zeer te spreken over de snelle afhandeling en de service!!

javar1952 27-10-2014 Via de website gekocht

Website werkt snel, producten zijn goed te vinden en omschrijvingen geven goed weer wat verwacht mag worden.
Betaal mogelijkheden zijn ruim voorhanden en wekken vertrouwen omdat er voldoende mogelijkheden zijn om koopbescherming voor iemand die nog onvoldoende ervaring heeft met het bedrijf

Uitmuntend! Ik kan niet anders zeggen. Door omstandigheden kon de fabrikant/toeleverancier de toezeggingen niet nakomen waardoor ik mij genoodzaakt voelde de opdracht te annuleren. Letterlijk binnen 5 minuten nadat ik dat Wifimedia had laten weten heeft de restitutie plaatsgevonden.
Aan een dergelijke houding kunnen veel leveranciers een voorbeeld nemen!
Waardering !!!

Assortiment
Op IT gerelateerd gebied is nagenoeg alles te vinden wat je normalerwijs nodig kan hebben

Aanbeveling
Goede website, snelle en correcte communicatie en nog minstens zo belangrijk: UITMUNTENDE Service

Extra toelichting
Zie bij waardering; spreekt voor zich

TKE 13-10-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Intussen 2 aankopen gedaan van Synology NAS bij Wifimedia en 2x onder indruk van service. Schrijf niet zo snel een online review, maar voor deze webwinkel vind ik moeite waard om een review te schrijven. Eerste Synology DS212 (met schijven 2x1TB) aangekocht 4jaar terug, levering+configuratie was in orde en werkt nog steeds feilloos (maar is vol :-). Deze zomer Synology DS414play aangekocht (met schijven 4x4TB), mede op basis van advies van Wifimedia omtrent schijven/model. Levering+configuratie opnieuw mooi in orde. Na 3maanden is 1 schijf stukgegaan en werd binnen de week vervangen door nieuw model. Schitterende afhandeling binnen garantie. Nadien had ik nog vraag ivm facturatie (met name BTW-recuperatie vanuit Belgie) en ook daar snelle respons en goed antwoord binnen de dag (tijdens het weekend). Kortom dit is webwinkel met toegevoegde waarde, zowel qua voortreffelijk advies als service.

hankipanki 12-08-2014 Via de website gekocht

Ik zocht een ander model Access point maar op de site las ik dat deze niet meer leverbaar was. Er werd aangegeven dat als ik het model zou bestellen er een ander gelijkwaardig model zou worden geleverd. Ofwel ik hoef niet te zoeken naar een alternatief. Verder ging de bestelling, levering en betaling probleemloos.

Zoals bij "gemak" geschets was het oorspronkelijk gekozen model niet meer leverbaar en werd mij automatisch een vergelijkbaar alternatief aangeboden. Ik werd keurig geïnformeerd over het verloop resp. de afwikkeling van de bestelling. Tot slot werd het product keurig verpakt de volgende dag bezorgd. Dus prima service.

Assortiment
Omdat ik maar een specifiek product zocht heb ik niet echt gebruik gemaakt van de mogelijkheden die het bedrijf biedt. Het staat me wel bij dat er vele producten werden aangeboden en zonder het echt te onderzoeken leek het assortiment ruim te zijn.

Aanbeveling
Op basis van de goede service, het gemak om te zoeken, de eenvoudige bestelprocedure, de keurige stevige verpakking waarin het product werd geleverd en de stipte levertijd volgens afspraak zou ik deze webwinkel gaarne aan iemand willen aanbevelen.

Extra toelichting
Dit is de eerste keer dat ik bij dit bedrijf iets heb gekocht en op alle relevante punten is mij dit goed bevallen. Ik kan geen verbeterpunten noemen op dit moment.

phaex 12-08-2014 Via de website gekocht

Heldere en overzichtelijke website met duidelijke en begrijpelijke productinformatie. daarnaast staan contactgegevens van hun winkel duidelijk vermeld in het geval dat je telefonisch of via e-mail toch nog vragen hebt.

Heel goed. In mijn geval werd de bestelde interne harde schijf voor verzending al ingebouwd in de eveneens bestelde NAS-drive.
Verder zeer snelle levering en word je heel goed geïnformeerd over de status van de levering.

Assortiment
Overzichtelijk en niet te veel keuze. Ze voeren duidelijk producten waar zijzelf achter staan!

Aanbeveling
Ik zal Wifimedia van harte aanbevelen. Op het gebied van Audio/Video (streaming) een voorbeeldwinkel! Een winkel die een overzichtelijk en duidelijk assortiment, zowel online als in de winkel zelf, combineert met kennis, service en (lever)snelheid.

Extra toelichting
+goed en helder productassortiment +productkennis +overzichtelijke website +bieden van extra service (bijv. gratis inbouwen harde schijf in NAS-drives) +leversnelheid (voor 18u besteld, de volgende dag in huis, mits op voorraad)

dummy1980 05-07-2014 Via de website gekocht

makkelijk en snel heb je het artikel gevonden, zonder allerlei poespas.

Assortiment
als je een specifiek product zoekt en kunt maar weinig andere site vinden kun je toch wel zeggen dat je compleet bent

Extra toelichting
uitgebreid assortiment en tegen een goede prijs

FaBot 04-07-2014 Via de website gekocht

Website is heel toegankelijk en eenvoudig om je bestelling te plaatsen.

Ik heb telefonisch aangegeven dat in niet wilde dat mijn pakket bij afwezigheid bij de buren werd afgeleverd. Dit was geen probleem. Zoals aangegeven is het pakket 1 dag na bestelling afgeleverd.

Aanbeveling
Prima service en snelle levering.

daandre 31-05-2014 In de winkel gekocht
Arnhem

Ik heb een Sonos PLAY:5 gekocht in de winkel in Arnhem. Ik kreeg een demonstratie en een duidelijke + vriendelijke uitleg.

Assortiment
De winkel heeft een compleet assortiment Sonos apparatuur. Ik vind het een groot voordeel dat de apparatuur direct gedemonstreerd wordt zodat je weet wat je koopt.

Aanbeveling
Dit is mijn tweede aankoop bij deze winkel. Ik ben zeer tevreden over de service en de deskundigheid.

fruzzle 29-05-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website en goed bereikbaar via email en telefoon. Vragen worden snel en kundig beantwoord. Adviezen zijn erg goed.

Bij problemen wordt snel en adequaat gehandeld. Zelfs als de oorzaak bij de leverancier of de klant zelf ligt gaat men ver in het helpen van de klant. De klant is er echt koning.

Assortiment
Uitstekend voor de doelgroep.

Aanbeveling
Gezien de service en de wijze waarop klanten geadviseerd en geholpen worden kan ik uit eigen (meerdere) ervaringen deze winkel van harte aanbevelen.

Extra toelichting
Service is top. Adviezen zijn top, er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant. Problemen worden goed opgelost. Vragen worden goed en snel beantwoord.

Hubo007 26-05-2014 Via de website gekocht

De informatie op de website is compleet.
Via de mail erg gemakkelijk contact en duidelijke communicatie, mits je vraag compleet is natuurlijk.
Telefonisch kan lastig zijn hangt af wanneer je belt, ze zijn populair blijkbaar.
Winkel is overzichtelijk bestellen ter plaatse en na leveren natuurlijk geen probleem.
Alles wordt netjes thuis geleverd.

erg duidelijke en heldere communicatie.
Geen nonsens en een eerlijke berichtgeving, zonder beloften die niet waar temaken zijn.

Assortiment
Ligt eraan wat je verwachting is, deze zaak is uniek in Nederland met een specifieke doelgroep
Streaming in alle vormen staat hoog in het vaandel.

Aanbeveling
Kennis van zaken en no nonsens wat ze niet weten zoeken ze uit.
De mensen zijn gemotiveerd en zelf zeer actief op audio en streaming gebied

Extra toelichting
Kennis van zaken en no nonsens wat ze niet weten zoeken ze uit. De mensen zijn gemotiveerd en zelf zeer actief op audio en streaming gebied

paulkokkie 22-05-2014 Via de website gekocht

Prima website, alles wat je zoekt is makkelijk te vinden.
Ook worden er bij je bestelling direct produkten erbij vermeld die je eventueel zou kunnen meebestellen.

Ik had een Nas besteld, compleet met schijben, ik werd door Wifimedia gebeld over hoe en wat ik precies wilde, wel of niet in Taid of gewoon jbod.

Assortiment
Je kunt het zo gek niet bedenken of ze hebben het wel, prima merken .

Aanbeveling
Omdat ik zelf regelmarig iets online bestel en hoe het bij hen gaat zou ik zeker vrienden en kennissen vertellen hoe prima de service en kennis van Wifimedia is.

Extra toelichting
Ik vind de service top, ook als er iets mis is met het produkt wordt er heel snel op ingespeeld. Ruime keuze in allerlei produktgroepen.

iesvub 16-05-2014 Via de website gekocht

Wij hadden op korte termijn nood aan een oplossing. Dankzij de hulp van wifimedia en hun vlotte dienst verkoop hadden wij 2 dagen later de nodige onderdelen al in huis om aan de slag te gaan. Uitstekende Dienstverlening.

Extra toelichting
Superwinkel met uitstekende dienstverlening. Een aanrader!

Peter Breedveld 13-05-2014 In de winkel gekocht
Arnhem

Dicht bij mijn woonplaats. Goed te bereiken.

Veel keus

Aanbeveling
Goed personeel. Nemen alle tijd om je deskundig voor te lichten en te demonstreren.

Extra toelichting
Prima ontvangst en deskundig advies. Luisteren goed naar wat je zoekt en doen geen pogingen je toch iets anders/duurders te verkopen.

nidan 02-05-2014 Via de website gekocht

Duidelijke structuur website

In eerste instantie had ik een engenius ecb350 gekocht als universal repeater voor een engenius ecb9500. Echter naar een week met de helpdesk kwam engenius ook tot de conclusie dat de twee apparaten niet samen werken !!!!? Na drie weken kon ik het device wisselen zonder dat er moeilijk werd gedaan ++

Aanbeveling
Zeer service vriendelijk, goed assortiment. Prima.

FrannekeS 15-04-2014 Via de website gekocht

snelle en probleemloze levering

Bij Wifimedia op 26-3-2014 een Logitech UE Smart Radio aangeschaft. Het streamen van muziek vanaf de NAS met de reeds aanwezige Logitech Media Server (ivm al een Squeezebox Boom in het netwerk)gaf problemen. Het installeren wilde niet goed lukken. Contact opgenomen met Wifimedia en tijdens 2 remote-support sessies heeft Wifimedia zelf op mijn PC de instellingen verzorgd. Sindsdien probleemloos genieten. Klasse service!

vakkundige support

zie Service.

EvtK 05-04-2014 In de winkel gekocht

Wijnen120459 26-03-2014 Via de website gekocht

Wat je zoekt is gemakkelijk en overzichtelijk te vinden op site

Aanbeveling
Correcte afhandeling bestelling , snelle bezorging toppie

hacovoermans 24-03-2014 Via de website gekocht

overzichtelijke site

goed en snel contact

Assortiment
alles en meer dan ik nodig heb

Aanbeveling
aan iedereen die hifi ed. nodig heeft

Extra toelichting
Wifimedia is voor mij de perfecte winkel om zeer gemakkelijk mijn producten aan te schaffen !

robdevet 18-03-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Perfecte service, smiddags besteld de volgende dag in huis. Dit na controle over beschikbaarheid via telefoon. Vriendelijk te woord gestaan en gewoon hele goede service. Enige commentaar is dat ze de dozen in een omdoos hadden mogen doen gezien de kostbare apparatuur erin. Er was een sticker op de winkel doos geplakt waardoor het onmiddelijk duidelijk was dat het om een versterker en een blue ray speler betrof ter waarde van 1500 euro samen. Verder zou ik zo weer bestellen!!!

hanslinux 06-03-2014 Via de website gekocht

Duidelijke toegankelijke informatie op de site

Theetje 03-03-2014 Via de website gekocht

Mooie, overzichtelijke website!

Het door mij bestelde artikel was snel leverbaar, ook al moest er nog het nodige aan gebeuren vóór verzending.

Assortiment
Het assortiment in de webshop is bijzonder uitgebreid.

Aanbeveling
Zie boven, Wifimedia is echt een terzake kundige winkel!

Extra toelichting
Al verschillende malen een aanschaf gedaan bij deze winkel, ze hanteren een vlotte afhandeling en bieden service! Mijn onlangs bestelde muziekserver werd bij hun voorzien van een door mij uitgekozen harddisk (uiteraard ook door hun geleverd), deze werd in een door mij (via e-mail contact) aangegeven formaat geformatteerd en er werden de nodige updates/installaties op uitgevoerd. Kortom: een uitstekende service!

Cathanna 03-03-2014 Via de website gekocht

Producten zijn goed te vinden, reviews zijn handig

Bij vragen vooraf krijg je altijd goed advies van Wifimedia

Extra toelichting
Deskundige klantenservice, snel antwoord op vragen en snelle bezorging na bestelling.

michiel280 01-03-2014 Via de website gekocht

Prima website, duidelijk, begrijpelijk, bestelling is makkelijk in te voeren en wordt snel geleverd.

na probleem met mijn product (Dune HD Connect mediaplayer) werd ik snel, duidelijk en zeer goed geholpen. Probleem naar tevredenheid opgelost. Goede communicatie. Wifimedia is echt klantgericht.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen bij anderen.

Extra toelichting
prima product, prima prijs, en uitstekende service!

Breeker 26-02-2014 Via de website gekocht

Superduidelijke website

Had installatieproblemen met mijn NAS. Werd zeer vakkundig geholpen. Bleek achteraf een Windows bug.

Assortiment
Het aanbod breidt zich steeds meer uit naar ook audioproducten (DACs bijv.).

Aanbeveling
Absolute topper. Geweldige service, goede producten. Innovatieve winkel.

Extra toelichting
Absolute topper. Geweldige service, goede producten. Innovatieve winkel.

lapwing001 25-02-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen en betaling afhandelen.

Telefonisch prima geholpen. Na verandering van leverdatum van versterker per mail tijdig op de hoogte gebracht.

Assortiment
Alles beschikbaar, van versterkers tot kabels een speakers.

Aanbeveling
Goede service, snelle levering en voor het product dat ik besteld heb een goede prijs. Social media actie (10 % korting) is prima.

Extra toelichting
Goede statusupdate van de levering. Verzending met tracking nummer en een goede prijs bij gebruikmaking van de social media actie.

Theo Mes 23-02-2014 Via de website gekocht

Telefonisch contact gehad , makkelijk en direct

Mijn vraag en wens werd direct ingevuld

Aanbeveling
Veel keuze marktconforme prijzen en bereikbare service en klant contact

BertGommers 22-02-2014 Via de website gekocht

Via de webwinkel een recertified HD gekocht. Deze ging binnen een maand kapot. HD opgestuurd naar de winkel en ik had binnen een week een andere recertified HD retour.

Hommersom 20-02-2014 Via de website gekocht

Simpele wijze van bestellen en alle informatie over het product beschikbaar

goede informatie over levering en betaling

Assortiment
Ruim voldoende, als je weet wat je zoekt, vindt je snel de voorraadinformatie

Aanbeveling
Goede informatie, snelle levering en niet onbelangrijk: de laagste prijs zonder verzendkosten

Extra toelichting
Alleen maar positieve punten: het bestelde product is op tijd, zonder bestelkosten voor de laagste prijs geleverd.

Kwarts 09-02-2014 Via de website gekocht

mjmeijer 05-02-2014 Via de website gekocht

zeer makkelijk zoeken en bestellen

geen verzendkosten, kkeurig op tijd bezorgd. Van het leveringsproces wordt je op de hoogte gehouden. POST nl doet de rest. Goede keuze. Zeer geloofwaardig

Assortiment
groot en veel. Ik kocht HDMI kabel en dit had mogelijkheden van 19 to 189 euro, met alle stappen daartussen

Aanbeveling
goeie zaak maakt beloftes waar, snel en accuraat proces

Extra toelichting
geen idee, kan niks vinden, alles ging voorspoedig en volgens mijn wensen

SchKK0221 01-02-2014 In de winkel gekocht
Online besteld, opgehaald in Arnhem

Toegang tot de informatie op het web is gemakkelijk, duidelijk, compleet en het aanbod is tegen aantrekkelijke prijzen.

Service kun je pas goed beoordelen wanneer er zich een probleem voordoet. Mijn net gekochte AV versterker vertoonde na 2 dagen kuren. Gebeld, probleem uitgelegd; antwoord: meneer we reserveren direct een ander exemplaar voor u. Zelf opgehaald in de winkel, en alle hulp gekregen bij het wegbrengen van de spullen naar de auto. Hulde!

Assortiment
Ruim voldoende voor hetgeen ik zocht, ook veel in de winkel aanwezig met de mogelijkheid om te beluisteren en goed geinformeerd te worden.

Aanbeveling
De bovengenoemde positieve punten lijken geen toevalligheid en ben er daarom van overtuigd dat ieder ander dezelfde ervaring zal hebben en durf daarom deze winkel met gerust hart aan te bevelen.

Extra toelichting
De wijze van seervice verlenen na de constatering van een probleem aan de versterker geeft vooral de doorslag tot deze positieve reactie.

Marcom7 19-01-2014 Via de website gekocht

Op maandag besteld, op dinsdag binnen en met kerst fijn kunnen luisteren en kijken

UItstekend, eigenlijk hetzelfde als hierboven. In het verleden in de winkel ook al goede ervaringen met het installeren van mijn NAS/Squeezebox

Assortiment
Jammer dat je niet alles kunt gebruiken, op digitaal audio gebied ken ik geen bedrijf dat dit evenaart

Aanbeveling
Dit heb ik reeds gedaan en mijn collega ging dan ook met apparatuur en NAS de winkel uit

Extra toelichting
Motivatie meer dan voldoende hierboven weergegeven

buela 12-01-2014 Via de website gekocht

Site is overzichtelijk en een vlotte afhandeling van bestelling.

Rond de feestdagen geconfronteerd met een gecrashte harde schijf van mijn NAS. Zaterdagmiddag na Kerst RMA geschreven,op zondag al een reactie ontvangen en diezelfde dag opgestuurd. Oudejaarsdag melding dat nieuwe schijf was opgestuurd en vrijdags ontvangen. Top service!!

Prima assortiment.

Zeker aan te bevelen.

Fluxifluxit 05-01-2014 Via de website gekocht

Besteld en volgende de dag in huis. Website was zeer overzichtelijk en daardoor makkelijk met bestellen.

Ik had een vraag over de devolo duo dlan gesteld aan drie online winkels. Wifimedia was de enige die antwoord gaf en nog snel ook! Melde ook afkoel periode. Helemaal top!!!

Zie service en gemak.

Rob Meerwijk 05-01-2014 Via de website gekocht

Webshop is redelijk goed voor elkaar

Fantastisch, met name gebaseerd op eerdere ervaringen, 1x een dead on arrival al nieuwe opgestuurd voor oude was teruggezonden en 1x gratis onderdelen vervanging na afloop van garantieperiode

Assortiment
Ruim voldoende binnen hun specialiteit

Extra toelichting
Eerdere ervaringen bij Wifimedia waren fantastisch, met name de service, waaronder gratis vervanging na aflopen garantiedatum

Roger1170 05-01-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Was al een tijdje aan het zoeken naar de mogelijkheden van een NAS. Door een vriend getipt om eens op de site van Wifimedia te kijken heb ik dit ook gedaan. Via het contactformulier heb ik mijn vraag gesteld wat de beste keuze zou zijn. Hier had ik een dag later al een reactie op terug. Dit heb ik i.v.m. de feestdagen even op me laten inwerken en heb uiteindelijk 2 jan toch nog maar even gebeld met Wifimedia. Hier kreeg ik dezelfde persoon aan de lijn die me de mail al gestuurd had. Na mijn laatste vragen was ik overtuigd en heb mijn bestelling geplaatst. Volgens de site zou er intussen een levertijd van 1 a 3 werkdagen zijn, maar wat schetste mijn verbazing. Kreeg de volgende dag al een bericht dat de NAS verstuurd was! Top service en levering!!

Gilbert Boonen 31-12-2013 Via de website gekocht

Handige website.

Goede en zeer snelle service, ook na de aankoop. Indien de PayPal toeslag er niet had geweest, had ik 10/10 gegeven.

Assortiment
De meeste van de relevante producten zitten in het assortiment.

Een aanrader.

Extra toelichting
Reeds 2 aankopen gedaan, QNAP NAS en Oppo Blu-ray. Telkens extreem snel geleverd en steeds zeer goede support via e-mail.

Joost Di 21-12-2013 In de winkel gekocht
nu online, eerder in Arnhem

twee keer gekocht en ik kan makkelijk mijn weg vinden op de site. Geen extra kosten achteraf.

Ik ben naar de winkel geweest met mijn eigen boxen om te horen of ze nog steeds beter waren dan een kleinere set die zij verkopen. Geen probleem, ze sluiten ze aan en ook het alternatief en laten je dan alleen om rustig te luisteren zonder dat ze je proberen te beinvloeden. Klasse!

Aanbeveling
Ze doen wat ze beloven.De prijs is goed. De service is klasse.

Anne_33 17-12-2013 Via de website gekocht

Heldere en vriendelijk contact.

Extra toelichting
Ik had een product dat niet werkte, natuurlijk nooit leuk maar aan wifimedia zou het niet liggen, ze hebben het zonder poespas geruilt voor een ander soortgelijk product. Heel fijn!

JAC4 27-11-2013 Via de website gekocht

Uitstekende aanvullende communicatie per e-mail over de bestelling via de web-shop

snelle beantwoording van de technische vragen en product was gereserveerd tot de bestelling geplaatst en betaald was.

Aanbeveling
Uitstekende service, goed assortiment, concurrerende prijzen.

shoshonis 31-10-2013 Via de website gekocht

Great website, easy to make a purchase. If you could introduce Mister Cash as a payment method that would be great for Belgian customers, this way we don't have to pay 3% to paypal/credit card company.

The service was exceptional. I ordered a Cambridge Audio Dacmagic 100, which came with a free Audioquest cable. 5 minutes after I placed my order, I received a phone call from wifimedia asking me if it was ok to send a 1.5m cable instead of the 1m one (which was not in stock).. the upgrade was free. I agreed. The parcel was shipped the same day (free delivery) via DHL and arrived the next day. Just brilliant service and very good prices. I'll buy again !

Aanbeveling
Because of the service and decent prices, and because it is a niche store, I would definitely recommend this to a friend.

Joris34 18-10-2013 In de winkel gekocht

Mooie grote winkel

Goede eerlijke uitleg aardige mensen.

Assortiment
Veel mooie verschillende spullen in de winkel

Aanbeveling
Is de moeite waard om gewoon een rondje te lopen in de winkel

Extra toelichting
Alles is goed,ga zo door daar

mtenpas 18-10-2013 Via de website gekocht

Aanbeveling
Wat een top winkel. Afgelopen week de sonos play:3 gekocht samen met een sonos bridge. Blijkt een dag later dat er een actie is met een gratis bridge bij aanschaf van de Play:1,3 of 5. Mailtje gestuurd of ik ook in aanmerking hiervoor zou kunnen komen. Binnen 15 minuten reactie terug dat ze het geld van de bridge zullen terugstorten. Twee dagen later netjes het bedrag op mijn rekening bijgeschreven, betere service heb ik nog niet gehad.

Ro-bert 29-09-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Probleemloze en vlotte levering. Laagste prijs gelijk aan die van een aantal anderen. Was specifiek op zoek naar één product, heb rest niet bekeken. Wel een frisse en duidelijke site.

Hagenbas 24-09-2013 Via de website gekocht

4,5

Zoeken en betalen als een normale website

Levertijd klopte niet. Vijf dagen later geleverd. Zelf moeten vragen naar de status, niet proactief. Foute naam op de factuur en automatische email. De ingevoerde en aangepaste gegevens worden niet gebruikt.

Prima en voldoende assortiment

Aanbeveling
Zie service. Maken niet waar wat er staat. Foute levertijd, verkeerde factuur gegevens. Volgende keer een ander!

Eerder al aangegeven

Robbiez 24-09-2013 Via de website gekocht

Duidelijke site, actueel en informatief.

Duidelijk, snel en scherpe prijs is tegenwoordig standaard. Als er een defect of probleem is worden de verschillen pas zichtbaar. Juist op dit punt is Wifimedia een dikke 10 waard.

Assortiment
Ik ben elke keer weer blij verrast wat een goede keuzes Wifimedia maakt.

Aanbeveling
Omdat Wifimedia mij nog nooit teleurgesteld heeft.

Extra toelichting
Ook als er iets na jaren defect gaat wordt je als koning behandeld.

ErnoB 20-09-2013 In de winkel gekocht
Arnhem

Fijn dat je naast de webshop ook in de winkel zelf produkten kan bekijken en zelfs testen/live kan zien werken.
Dat vergroot het gemak voor de juiste keuze.

De service is naar mijn mening dik in orde. In ieder geval als je iets besteld (juiste informatievoorziening), maar ook als je een defect hebt. Er wordt direct naar een oplossing gezocht, waarbij naar mijn idee de klant voorop staat.

Assortiment
Er is een ruim assortiment, waarbij er in verschillende prijsklassen produkten beschikbaar zijn.

Aanbeveling
Ik vind het een prima winkel met deskundig personeel. Je wordt altijd op een goede manier geholpen, waarbij er altijd vanuit de klant wordt geredeneerd. Het kan dus ook zijn dat je iets wordt afgeraden, terwijl dat in veel winkels "om het verkopen: zeker niet gedaan zal worden.

Extra toelichting
Ik heb geen negatieve punten voor deze winkel. Ik ben dik en dik tevreden en heb hier al naar tevredenheid diverse produkten gekocht. Ook voor nieuwe produkten zal ik zeker weer terugkeren naar deze winkel.