Wifimedia.eu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Wifimedia.eu.

Wifimedia.eu stelt zich voor

Wifimedia is de wifi-, streaming en headfi-specialist van Nederland! Wij hebben de beste oplossingen voor moderne multi-room hifi, een breed assortiment (actieve) luidsprekers, hoofdtelefoons en smart TV's. Deze kun je natuurlijk uitproberen in de winkel: please don't ask, touch! Onze belevingswinkel is gelegen aan de centrumring van Arnhem. Wens je een advies op maat over Wifi, multi-room oplossingen of Smart Homes? Neem een tekening van je huis mee en we bespreken de mogelijkheden! Wifimedia staat bekend om de introductie van nieuwe innovatieve producten en oplossingen, dus kom langs en Maak kennis met de Toekomst!

Deze score is berekend op basis van 12 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.6

Sven Beumer 19-10-2017 In de winkel gekocht

Gweldige winkel!

Wat een verademing als je deze winkel binnenstapt. Service zoals het hoort maar je vrijwel nergens meer ziet.
Erg vriendelijk personeel die echt de tijd voor je nemen om alles uit te leggen en het beste product bij jouw wensen te vinden.
Top winkel ga voortaan nergens anders meer heen!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henk Lok 22-09-2017 In de winkel gekocht

Super service, zeer klantvriedelijk

Ik heb 21 sept 2017 een nieuwe synology DS218+ gekocht bij Wifimedia. Mijn oude DS213 had de geest gegeven. Wifimedia heeft mijn Hd's uit de defecte DS213 keurig overgezet naar de nieuwe 218+ en getest op werking!
Ik kan wederom niet anders zeggen dat Wifimedia super service levert! Hulde voor dit prachtige bedrijf.

Paul de Jong 30-08-2017 In de winkel gekocht

Data Recovery

We kennen het vast allemaal, bestanden kwijt door software of hardware problemen aan harde schijven. Ruim een jaar geleden liet ik mijn 500GB externe harde schijf vallen, en na het aansluiten van de schijf op mijn laptop klonk het niet fantastisch. Dit moest anders. Gelukkig bracht een goede vriend uitkomst met een QNAP nas. Hier moesten de schijven nog in, en die heb ik via WIFI media online besteld. De volgende dag twee WD-Red schijven in huis en de Nas geinstaleerd. De schijven draaien fantastisch, worden niet te warm en maken geen geluid. Een goede keuze dus.

Helaas had ik nu nog niet de data terug van de defecte schijf. na diverse bedrijven online te hebben aangeschreven, en verschillende bedrijven gesproken te hebben, bleef alles qua prijzen en haalbaarheid wat vaag. Ik besloot eens contact te zoeken met WIFI-Media en ze wisten me te melden dat ze dit soort dingen vaker deden.

Na het inleveren van mijn schijf en het uitleggen van de gang van zaken met een goed gevoel naar huis, en nu even afwachten wat de bevindingen waren. Na een week had ik een mail terug van Tom met de analyse van de schijf. In de mail een duidelijk overzicht over wat de kosten waren. Er zijn diverse prijzen, maar belangrijkste factor is de tijd waarin dit gebeurd. Ik koos voor de budget optie, waarbij het tot 6 weken zou kunnen duren. 3 weken later had ik wederom mail van Tom, het bedrijf had de koppen vervangen, en mij een overzicht gestuurd dat ze ruim 95% van de schijf weer konden herstellen, en of ik dat wilde. Dit was meer dan ik verwachten, en ik heb de reparatie laten uitvoeren.

Nu, 2,5 week later is de ( nieuwe ) schijf netjes via DHL thuisbezorgd, en heb ik na lange tijd weer beschikking over mijn bestanden. Voor mij springt de transparante communicatie er enorm uit. Er wordt duidelijk aangegeven wat je mag verwachten, wat het gaat kosten, en op welke termijn je de bestanden retour kan verwachten. Het digitale overzicht met welke bestanden er te redden waren, en welke niet was fantastisch.

Het feit dat ze dit bedrijf ook zelf gebruiken in geval van dataverlies, en hun specialisatie in NAS, Streaming & Cloud oplossingen gaf een doorslaggevend gevoel.
Tom & Wifi media bedankt.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Yvon 10-08-2017 In de winkel gekocht

gratis en voor niks!!!

Jaren geleden een synology systeem gekocht.Hoofdstation de 212+ Later de aan te koppelen 213.erbij.
Helaas gaf dit station veel storingen en een regelmatige uitval.
Uiteindelijk maar voor onderzoek afgegeven in Arnhem.
Zeer snel kregen we het bericht dat de 213 stuk was.
Toe we de set kwamen ophalen was de services GRATIS.
Voor een wat ouder systeem geweldig.
Ook hoefden we geen onderzoekskosten te betalen!!!
Waar vind je dat nog!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sayn Hendriks 20-05-2017 In de winkel gekocht

Uniek

Vooraf de producten bekijken, alvast bestellen, openingstijden opzoeken of het lezen van recensies.. Tegenwoordig komen we niet meer onder het internet uit. Mocht je op zoek zijn naar een nieuwe set speakers dan kun je wat bij betreft meteen in de auto stappen naar Arnhem. Bij WiFiMedia hebben ze kennis van alle producten die ze verkopen, ze houden perfect rekening met het budget en zijn totaal niet lastig als je bijvoorbeeld een bepaalde streamer thuis uit wilt proberen. De vriendelijke en vooral ongedwongen benadering van hun klanten is super! Hier vind je geen pushende verkopers, maar mensen die hun hobby met jou willen delen. Service, advies, kennis en echte vriendelijkheid. Ik kan niets anders dan een 10 geven.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

corneille driezen 17-03-2017 Via de website gekocht

SUPER SERVICE, SNELLE AFHANDELING !

De reparatieservice is geweldig, professioneel, snel en degelijk ! Bedankt jongens ! Heb enkele problemen gehad met een Fiio apparaat, maar alles lijkt verholpen - blij dat ik hier gekocht heb !

Stefan 03-03-2017 Via de website gekocht

Professioneel en zeer klantvriendelijk bedrijf!

Ik heb recent een aankoop gedaan via Wifimedia.
Het product werd de volgende dag al geleverd!
Het installeren was zeer eenvoudig door de super duidelijke gebruiksaanwijzing, maar toch had ik nog een paar vragen. Gelukkig was Wifimedia telefonisch snel bereikbaar en konden ze direct antwoord geven op mijn vragen.
Ik zou iedereen aanraden om bij Wifimedia te kopen, het is een professioneel bedrijf met vriendelijk en kundig personeel!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A de Graaf 27-01-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering, vakkundig

De afgelopen tien jaar regelmatig artikelen gekocht en altijd een snelle levering, goede service en ook goede en vakkundige hulp.

Pluspunten

• Goede service
  • Snelle levering

Liebeton 25-01-2017 In de winkel gekocht

Wifimedia een ontdekking!

Op zoek naar een nieuwe muziekinstallatie kwamen we uit bij Wifimedia. Een speciaalzaak bij ons om de hoek. Een ruime winkel waar, door gespecialiseerd personeel, uitgebreide informatie wordt gegeven. In de verschillende delen van de winkel kan geluisterd en vergeleken worden. Er wordt meegedacht over problemen rondom wifi. Kregen zelfs de toezegging mocht het thuis toch niet de juiste oplossing zijn dat we binnen 14 dagen komen terugbrengen. We zijn erg blij met het resultaat.

Pluspunten

• Gespecialiseerd personeel
  • Mooie winkel
  • Dichtbij parkeerbeleid
  • In het centrum van Arnhem

Januz 31-12-2016 In de winkel gekocht

Topwinkel

Naast de high-end spullen op beeld- en geluid, blinkt deze winkel uit in deskundigheid en klantvriendelijkheid. Niets is ze te veel, hoe vaak je ook belt voor ondersteuning. Als je goed advies nodig hebt met een hele goede service, moet je hier zijn. En verder is het personeel gewoon heel vriendelijk.
Ik heb daar intussen een streamer en een OLED tv gekocht.

Pluspunten

• Klantvriendelijkheid
  • Service
  • Deskundigheid

Vincent Schipper 07-12-2016 Via de website gekocht

Prettig verrast!

Gisteravond(6-12-16) om 23:36 besteld.. (ver na de besteltijd van 21:00 voor next day delivery)en tot mijn verbazing kwam mijn bestelling vandaag al binnen! Wederom top service van WiFi Media

Pluspunten

• Communicatie
  • Snelheid levering
  • Concurerende prijzen

Raymond 25-11-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Perfecte service van Wifimedia!

Mijn Synology DS415+ die ik bij Wifimedia heb aangeschaft was overleden (waarschijnlijk defect moederbord). Ter reparatie aangeboden bij Wifimedia en zij hebben geregeld dat ik een nieuwe heb gekregen, ondanks dat de garantieperiode was verlopen. Perfecte service. Dank Wifimedia!

Ger 14-09-2016 In de winkel gekocht

Zeer goed advies en prettige winkel!!

Onlangs tot aanschaf gegaan van een zeer mooie set speakers en internetserver. Bij Wifimedia herhaaldelijk wezen luisteren, zeer goed advies gekregen en alle ruimte om de verschillende mogeljkheden te beluisteren. Heerlijke koffie erbij en genieten. Heren, hartelijk dank en zeker tot ziens!!!

Pluspunten

• goed advies
  • vriendelijk personeel
  • kwaliteitsproducten

Noud 01-07-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Duidelijke en overzichtelijke website bracht mij tot het product waana ik op zoek was. Daarna nog even gebeld en kreeg gelijk een professionele adviseur aan de telefoon zonder dat ik hoefde te wachten

Extra garantie via de winkel, omruil garantie en erg goede service

Assortiment
Diverse producten hoorbaar en je kan aan alles snuffelen en goed beoordelen

Aanbeveling
Al met al een prima zaak met een klein gedreven team die samen de klant op 1 hebben staan! Een echte aanrader voor iemand die meer wilt dan de massa.

Extra toelichting
Telefonische bereikbaarheid, snelle antwoorden op mail en openingstijden zijn erg prettig

duofold 30-06-2016 Via de website gekocht

Bestellen was makkelijk. Overzicht op desire kan voor "leken" beter

Telefoon wordt snel opgenomen. Vragen kan je stellen en men neemt de tijd voor je. Inhoudelijk wel een aftrekpunt qua advies. Levertijd conform wat op de site staat vermeld.

Ze hebben echt alles

Aanbeveling
Ze hebben een uitgebreid assortiment. Ze staan je correct te woord. Ik heb wel gemerkt dat met specifieke vragen Apple betreffende er wat hiaten in kennis zijn.

ronaldme 18-06-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

prima bereikbaar, parkeerplaatsen op loop afstand.

die is DIK in orde, op vragen per mail word snel gereageerd ook telefonisch prima ondersteuning.

Assortiment
in alle prijs klasse is er wat te vinden. assortiment is goed gevarieerd in merken.

Aanbeveling
prima service in de winkel ook de after sale is DIK in orde.

Mark V 13-06-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Snelle levering na bezoek winkel

TV was niet op voorraad maar was uiteindelijk een dag eerder dan aangegeven afgeleverd.

Assortiment
Prima keuze, juist niet teveel zodat je makkelijker kan kiezen!

Aanbeveling
Als ik spullen nodig heb die Wifimedia verkoopt zal ik zeker terugkomen

Flygo 01-06-2016 Via de website gekocht

bestelling via webshop gedaan, wel even NL invoeren indien je zakenlijk iets besteld en een btw nr moet invoeren anders krijg je steeds foutmelding. Ik belde even met ze en kreeg gelijk deze tip waarna ik verder kon.

stelde maandag een vraag per email en kreeg ochtend daarna een reactie.

Aanbeveling
snelle service, heb een NAS 4tb schijf besteld, deze word alleen zonder originele doos geleverd, wel keurig in neutrale doos met bescherming verstuurd overigens.

taco 18-05-2016 Via de website gekocht

via bol.com bestelling gedaan

artikel was zeer snel geleverd. maar bleek defect.
via mailcontact zeer goed contact over het ruilen wat buiten bol.com ging.

vlotte en perfecte service

Rob 04-05-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website en prima prijzen

Uitstekende service! Zeer persoonlijke en klantgerichte klantenservice met een zeer snelle respons.

Prima

Aanbeveling
Bij mijn aankoop van de Dynaudio Xeo 2 had ik enkele vragen met betrekking tot het product alvorens ik tot aankoop wilde overgaan. Deze werden professioneel, snel en goed beantwoord, waarna de Xeo 2 de volgende dag in huis was. Goede service en een betrouwbare en fijne winkel.

Wsm 01-05-2016 Via de website gekocht

Bundel gekocht met nas en hdd, makkelijk!

Track & trace werkte perfect en klopte precies

Prima

Uitstekend!

Frits 10-04-2016 Via de website gekocht

Product was snel gevonden en goed beschreven op wifimedia.eu

Aanbeveling
Winkel communiceert goed, per e-mail en telefoon (direct de juiste persoon aan de lijn).

Vanhugte 02-04-2016 Via de website gekocht

Site wijst zich zelf. Beloftes worden netjes nagekomen.

8 jaar geleden squeezbox en Qnap bij Wifimedia gekocht. Installatie leverde veel problemen op. Steeds prima geholpen via telefoon en overname laptop op afstand. Ook in de fysieke winkel steeds goed geholpen. Daarom nu een Marantz streamer via hen gekocht.

Assortiment
Op wifi gebied alles aanwezig

Karel Joukes 07-03-2016 Via de website gekocht

Uitstekend advies gekregen bij aankoop van een NAS.

Ook de aftersales is dik in orde; vragen worden snel en accuraat beantwoord!

Assortiment
Grote keuze en prima prijzen.

Aanbeveling
Ik ben gewoon heel tevreden over het advies, de levering en de aftersales.
Geen zwak punt te bekennen.

Edsplace 03-03-2016 Via de website gekocht

Top site

Snelle levering

Assortiment
Groot assortiment voor een goede prijs

Aanbeveling
Alles bij elkaar een dikke +

Geedee 12-02-2016 Via de website gekocht

Alles is vrij vlot te vinden op de website.
Met telkens de nodige filters

Vlotte levering.
Was op voorraad en op afgesproken dag kwam alles aan.

Assortiment
Mooi assortiment, genoeg keuze.

Aanbeveling
Ben zeer tevreden, vooral goede prijs.
Dat is vooral wat telt bij een webshop...
(Zolang er geen defecten zijn)

testerb 02-02-2016 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen en leveren met heldere en logische levervoorwaarden

Snelle levering en snelle reactie bij vragen

Assortiment
Ruim assortiment voor streamers en dacs

Hans 30-01-2016 In de winkel gekocht
arnhem

Zorgen er altijd voor dat ingewikkelde zaken mbt installatie van software etc. geregeld worden. Geen omkijken naar.

Geweldig geholpen met het vervangen van een defecte NAS en terughalen van de bestanden. Paar jaar terug enorm geholpen met vervangen van een defecte squeezebox touch, gewoon omgeruild.

Aanbeveling
Perfecte service, vriendelijk deskundig. Koop er al jaren en blijf dit doen.

L. 27-01-2016 Via de website gekocht

Uitgebreide toelichting op de producten.

Supersnel antwoord na een storing, duidelijke stappen en zonder problemen omgeruild.

Aanbeveling
Een winkel met verstand van zaken en een sterke service

Backslash 11-01-2016 Via de website gekocht

opzoeken is gemakkelijk.

had een technische vraag voordat ik iets wilde bestellen, die snel beantwoord is en mij een keuze gaf in zelf te kiezen uit meerdere opties. En niet toe te sturen op een dure optie.

vind er wat ik zoek.

zie bovenstaand

HANS 10-01-2016 Via de website gekocht

Hun website was overzichtelijk en duidelijk om in te vullen.

Snelle levering, correct verpakt, en goede klantenservice.

Assortiment
uitgebreid in hun specifieke branch

Aanbeveling
Vanwege hun betrouwbare, correcte behandeling van hun nieuwe klant.

Extra toelichting
- hun verschillende betalings mogelijkheden met name de mogelijkheid om vanuit het buitenland via ideal te kunnen betalen.

Peby 03-01-2016 Via de website gekocht

Alles wat ik nodig had kon ik direct vinden, en de status of alles op voorraad is zie je ook direct.

alles wat ik heb besteld werd direct via mail bevestigd, en de communicatie van het bedrijf betreffende de zending is perfect.

Assortiment
Nagenoeg alles waar ik interesse had toen ik de site bezocht is aanwezig.

Aanbeveling
Kan niet anders dan dit punt geven omdat de zending wederom prima verzorgt was en alles is volgens afspraak geleverd.

Extra toelichting
Deze kwaliteit graag handhaven en doorleren aan andere sites, kunnen diverse wegwinkels nog veel van leren. Zal hier dus ook zeker weer terugkomen om te kopen. al jaren weet men deze kwaliteit te handhaven. Chapeau !

Aaltje 02-01-2016 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke site met voldoende informatie over de artikelen.

Ik wilde graag een tweede artikel bij bestellen en beiden in 1 keer laten verzenden. Wifimedia was goed bereikbaar en heeft de 2 artikelen in 1 verpakking verstuurd.

Assortiment
De artikelen waar ik behoefte aan heb, zijn aanwezig.

Aanbeveling
Goede service (ook eerdere ervaring), geen problemen als je vragen stelt en duidelijke antwoorden op (mijn leke-)vragen.
Snelle service, prima prijsstelling en goed gebereikbaar.

Extra toelichting
Omdat Wifimedia een concurrerende prijs heeft, goede producten en een winkel met een prima persoonlijke service en goede aftersales-service, heb ik voor Wifimedia gekozen boven Coolblue, Mediamarkt en Bol.com.

Heijne 11-12-2015 Via de website gekocht

Deze jongens snappen het. Niet alleen verkopen, met zoveel concurrentie is dat niet meer onderscheidend, maar de focus op de nazorg. En die is echt van ongekende klasse. Zelfs na sluitingstijd bereikbaar en altijd denkend vanuit de klant.

Aanbeveling
Mijn nieuwe vaste stek. Ga zo door!!

R 13-11-2015 In de winkel gekocht

goed bereikbaar, goede webwinkel, prettige winkel

geen verkooppraatjes, maar advies. Meedenken in oplossingen voor problemen

exlusieve producten

Extra toelichting
Ik had een probleem met 1 van mijn apparaten, direct en naar tevredenheid opgelost. Verder transparant, goed advies en altijd coole producten

Hubo007 10-11-2015 Via de website gekocht

Erg fijne website, snel en makkelijk contact met meerdere bestel en betaal mogelijkheden.

Bij serieuze problemen zelfs na sluitingstijd bereid even mee te denken echt top!

Assortiment
Beetje flauw maar het zou mooi zijn als Wifimedia alle audio merken kan leveren, dat is natuurlijk een utopie.

Aanbeveling
Top bedrijf eerlijke service, scherpe prijzen maar belangrijkste goede nazorg, bereikbaarheid en zeer veel kennis van streaming, servers routers en alles daar omtrent.

Extra toelichting
Gewoon eens bellen en binnenlopen, koffie staat altijd klaar.

robinvanderkuijl 15-07-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Desondanks ik het verkeerde had besteld mocht het toch retour. Snelle levering, snelle reactie en snelle afhandeling van de retour.

M.Thissen 30-04-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

Goeie duidelijke omschrijving van de producten

Aankoop gedaan in de winkel in Arnhem. Erg mooie locatie dicht bij het centrum van Arnhem. Na diverse malen prima mail contact te hebben gehad hadden zijn mijn product in erg snel leverbaar in de winkel.

Assortiment
Voor mijn keuze van product DAC een ruim aanbod in diverse prijsklasses

Aanbeveling
Ik zou deze winkel bij iedereen aanbevelen. Een prima service in de winkel en men denkt met je mee naar alternatieven.
Ruim de tijd op je aankoop en alternatieven te testen zonder verkoper in je nek.

Sandorr 17-02-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Goede en snelle levering. Gekocht product was de Ubiguiti Unifi AP LR, die super werkt.

brentttV 08-11-2014 In de winkel gekocht
Arnhem

De service was uitstekend, meteen goed geholpen en er werd rustig de tijd genomen om alles piekfijn voor mij uit te leggen!

Assortiment
Het assortiment is erg breed qua audio. Ze bieden je alles qua streaming media. Veel keus en ze bieden jou ook de keus. Ze dwingen jou niet tot een verkoop. Je voelt geen druk.

Aanbeveling
Ik zou de winkel zeker aanbevelen. Wat ik tot nu toe heb meegemaakt ken ik geen betere winkel met zo'n diep assortiment, zo'n goede service, en zo veel gemak. Je merkt dat de verkopers weten waar ze over praten.

Extra toelichting
Zoals ik al eerder zei, werd ik goed ontvangen in de winkel. We keken zoekend rond en er kwam direct een medewerker aan die alles over streaming audio piekfijn uitlegde. Ze wisten waar ze over praatte en ze konden zich goed mengen in mijn wensen. Ik werd goed geholpen, ze wisten precies wat ik nodig heb en wou. Prima!

Rensrel 02-11-2014 Via de website gekocht

upgrade van een niet zo goed werkend product gekregen

Aanbeveling
Voor o.a. de service, zeker hier shoppen!

Extra toelichting
Wifimedia en Dynaudio hebben mij zeer goed geholpen na een klacht over een slecht werkende afstandsbediening. Deze afstandsbediening had ik zelfs ergens anders gekocht maar door faillissement van dat andere bedrijf ben ik bij wifimedia uitgekomen waar ze me super geholpen hebben. Wifimedia en Dynaudio hebben mij een upgrade gegeven van mijn huidige afstandsbediening voor de XEO3 audio set. Zeer te spreken over de snelle afhandeling en de service!!

javar1952 27-10-2014 Via de website gekocht

Website werkt snel, producten zijn goed te vinden en omschrijvingen geven goed weer wat verwacht mag worden.
Betaal mogelijkheden zijn ruim voorhanden en wekken vertrouwen omdat er voldoende mogelijkheden zijn om koopbescherming voor iemand die nog onvoldoende ervaring heeft met het bedrijf

Uitmuntend! Ik kan niet anders zeggen. Door omstandigheden kon de fabrikant/toeleverancier de toezeggingen niet nakomen waardoor ik mij genoodzaakt voelde de opdracht te annuleren. Letterlijk binnen 5 minuten nadat ik dat Wifimedia had laten weten heeft de restitutie plaatsgevonden.
Aan een dergelijke houding kunnen veel leveranciers een voorbeeld nemen!
Waardering !!!

Assortiment
Op IT gerelateerd gebied is nagenoeg alles te vinden wat je normalerwijs nodig kan hebben

Aanbeveling
Goede website, snelle en correcte communicatie en nog minstens zo belangrijk: UITMUNTENDE Service

Extra toelichting
Zie bij waardering; spreekt voor zich

TKE 13-10-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Intussen 2 aankopen gedaan van Synology NAS bij Wifimedia en 2x onder indruk van service. Schrijf niet zo snel een online review, maar voor deze webwinkel vind ik moeite waard om een review te schrijven. Eerste Synology DS212 (met schijven 2x1TB) aangekocht 4jaar terug, levering+configuratie was in orde en werkt nog steeds feilloos (maar is vol :-). Deze zomer Synology DS414play aangekocht (met schijven 4x4TB), mede op basis van advies van Wifimedia omtrent schijven/model. Levering+configuratie opnieuw mooi in orde. Na 3maanden is 1 schijf stukgegaan en werd binnen de week vervangen door nieuw model. Schitterende afhandeling binnen garantie. Nadien had ik nog vraag ivm facturatie (met name BTW-recuperatie vanuit Belgie) en ook daar snelle respons en goed antwoord binnen de dag (tijdens het weekend). Kortom dit is webwinkel met toegevoegde waarde, zowel qua voortreffelijk advies als service.

hankipanki 12-08-2014 Via de website gekocht

Ik zocht een ander model Access point maar op de site las ik dat deze niet meer leverbaar was. Er werd aangegeven dat als ik het model zou bestellen er een ander gelijkwaardig model zou worden geleverd. Ofwel ik hoef niet te zoeken naar een alternatief. Verder ging de bestelling, levering en betaling probleemloos.

Zoals bij "gemak" geschets was het oorspronkelijk gekozen model niet meer leverbaar en werd mij automatisch een vergelijkbaar alternatief aangeboden. Ik werd keurig geïnformeerd over het verloop resp. de afwikkeling van de bestelling. Tot slot werd het product keurig verpakt de volgende dag bezorgd. Dus prima service.

Assortiment
Omdat ik maar een specifiek product zocht heb ik niet echt gebruik gemaakt van de mogelijkheden die het bedrijf biedt. Het staat me wel bij dat er vele producten werden aangeboden en zonder het echt te onderzoeken leek het assortiment ruim te zijn.

Aanbeveling
Op basis van de goede service, het gemak om te zoeken, de eenvoudige bestelprocedure, de keurige stevige verpakking waarin het product werd geleverd en de stipte levertijd volgens afspraak zou ik deze webwinkel gaarne aan iemand willen aanbevelen.

Extra toelichting
Dit is de eerste keer dat ik bij dit bedrijf iets heb gekocht en op alle relevante punten is mij dit goed bevallen. Ik kan geen verbeterpunten noemen op dit moment.

phaex 12-08-2014 Via de website gekocht

Heldere en overzichtelijke website met duidelijke en begrijpelijke productinformatie. daarnaast staan contactgegevens van hun winkel duidelijk vermeld in het geval dat je telefonisch of via e-mail toch nog vragen hebt.

Heel goed. In mijn geval werd de bestelde interne harde schijf voor verzending al ingebouwd in de eveneens bestelde NAS-drive.
Verder zeer snelle levering en word je heel goed geïnformeerd over de status van de levering.

Assortiment
Overzichtelijk en niet te veel keuze. Ze voeren duidelijk producten waar zijzelf achter staan!

Aanbeveling
Ik zal Wifimedia van harte aanbevelen. Op het gebied van Audio/Video (streaming) een voorbeeldwinkel! Een winkel die een overzichtelijk en duidelijk assortiment, zowel online als in de winkel zelf, combineert met kennis, service en (lever)snelheid.

Extra toelichting
+goed en helder productassortiment +productkennis +overzichtelijke website +bieden van extra service (bijv. gratis inbouwen harde schijf in NAS-drives) +leversnelheid (voor 18u besteld, de volgende dag in huis, mits op voorraad)

dummy1980 05-07-2014 Via de website gekocht

makkelijk en snel heb je het artikel gevonden, zonder allerlei poespas.

Assortiment
als je een specifiek product zoekt en kunt maar weinig andere site vinden kun je toch wel zeggen dat je compleet bent

Extra toelichting
uitgebreid assortiment en tegen een goede prijs

FaBot 04-07-2014 Via de website gekocht

Website is heel toegankelijk en eenvoudig om je bestelling te plaatsen.

Ik heb telefonisch aangegeven dat in niet wilde dat mijn pakket bij afwezigheid bij de buren werd afgeleverd. Dit was geen probleem. Zoals aangegeven is het pakket 1 dag na bestelling afgeleverd.

Aanbeveling
Prima service en snelle levering.

daandre 31-05-2014 In de winkel gekocht
Arnhem

Ik heb een Sonos PLAY:5 gekocht in de winkel in Arnhem. Ik kreeg een demonstratie en een duidelijke + vriendelijke uitleg.

Assortiment
De winkel heeft een compleet assortiment Sonos apparatuur. Ik vind het een groot voordeel dat de apparatuur direct gedemonstreerd wordt zodat je weet wat je koopt.

Aanbeveling
Dit is mijn tweede aankoop bij deze winkel. Ik ben zeer tevreden over de service en de deskundigheid.

fruzzle 29-05-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website en goed bereikbaar via email en telefoon. Vragen worden snel en kundig beantwoord. Adviezen zijn erg goed.

Bij problemen wordt snel en adequaat gehandeld. Zelfs als de oorzaak bij de leverancier of de klant zelf ligt gaat men ver in het helpen van de klant. De klant is er echt koning.

Assortiment
Uitstekend voor de doelgroep.

Aanbeveling
Gezien de service en de wijze waarop klanten geadviseerd en geholpen worden kan ik uit eigen (meerdere) ervaringen deze winkel van harte aanbevelen.

Extra toelichting
Service is top. Adviezen zijn top, er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant. Problemen worden goed opgelost. Vragen worden goed en snel beantwoord.

Hubo007 26-05-2014 Via de website gekocht

De informatie op de website is compleet.
Via de mail erg gemakkelijk contact en duidelijke communicatie, mits je vraag compleet is natuurlijk.
Telefonisch kan lastig zijn hangt af wanneer je belt, ze zijn populair blijkbaar.
Winkel is overzichtelijk bestellen ter plaatse en na leveren natuurlijk geen probleem.
Alles wordt netjes thuis geleverd.

erg duidelijke en heldere communicatie.
Geen nonsens en een eerlijke berichtgeving, zonder beloften die niet waar temaken zijn.

Assortiment
Ligt eraan wat je verwachting is, deze zaak is uniek in Nederland met een specifieke doelgroep
Streaming in alle vormen staat hoog in het vaandel.

Aanbeveling
Kennis van zaken en no nonsens wat ze niet weten zoeken ze uit.
De mensen zijn gemotiveerd en zelf zeer actief op audio en streaming gebied

Extra toelichting
Kennis van zaken en no nonsens wat ze niet weten zoeken ze uit. De mensen zijn gemotiveerd en zelf zeer actief op audio en streaming gebied