Wehkamp - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Wehkamp.

Wehkamp stelt zich voor

Op zoek naar je nieuwe smart tv, smartphone of smart fridge? Ook voor de nieuwste elektronica en huishoudapparatuur ben je bij Wehkamp aan het juiste adres. Met merken zoals LG, Samsung, Bose en Sony slaag je met elk budget. Bezorging is gratis vanaf 20 euro, waar en wanneer je maar wilt. En ze zijn razendsnel: meestal heb je het de volgende dag al in huis. Is het toch niet wat je ervan had gedacht? Binnen 30 dagen mag je alles gratis retourneren. Kortom, je loopt geen enkel risico.

Deze score is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,9

A.J.Arbouw 08-04-2020

- mijn printer begaf het in coronatijd
- omdat ik liever niet naar winkels ga ( leeftijd) in deze tijd ben ik op internet gaan kijken
- site van Wehkamp overzichtelijk, werkte prima
- printer 2 dagen later perfect afgeleverd
Officiele reactie van Wehkamp 09-04-2020

Goedemorgen,

Bedankt voor je positieve review! Veel plezier met je aankoop.

Mariska 06-04-2020

Nu na jaren weer eens iets besteld...
Bestelling wel betaald maar niet doorgekomen,moet nu 1 of 2 dgn wachten op m'n geld .
Officiele reactie van Wehkamp 06-04-2020

Goedenavond,
Wat jammer om te lezen dat het niet goed is gegaan met de bestelling.

Mochten wij op dit moment nog iets voor je kunnen betekenen hierin, ontvangen we graag via de mail je klantgegevens + een link naar deze klacht. Dit mag naar socialmedia@wehkamp.nl.

Ad 03-04-2020

Super snelle service ondanks de Corona crises. Prijs was zeer scherp. Aanrader.
Officiele reactie van Wehkamp 03-04-2020

Goedenavond,

Wat fijn en leuk om te horen dat je tevreden bent over de service van wehkamp! Daar doen we het voor.

Jan 24-03-2020

Prima winkel Wehkamp maar met de bezorging laten ze echt steken vallen. Heb al 2 keer iets besteld met levering tussen 18.00 en 22.00 uur. Ook vandaag weer wordt het pakket bezorgd om 17.30 uur net als de vorige keer. Bezorgen na 18.00 uur is bij mij bezorgen na 18.00 uur. Als ze dat niet kunnen waarmaken zet dan op de site vanaf 17.00 uur.
Heb er vorige keer over gebeld met de klantenservice van Wehkamp en dit gemeld. Zij zouden er een klacht van maken en het terugkoppelen, moet nu nog iets horen.
Ga hen nu niet meer bellen hierover want dat heeft toch geen zin. Jammer Wehkamp dat jullie beloftes niet waarmaken en na 2 keer noem ik dit incident meer.
Officiele reactie van Wehkamp 24-03-2020

Goedenavond,

Vervelend om te lezen dat jouw bestelling buiten tijdsvenster is aangeboden.

Om je klacht in behandeling te nemen ontvang ik graag jouw klantgegevens samen met een link van deze klacht. Dit mag je e-mailen naar socialmedia@wehkamp.nl

Kaspers 19-03-2020

Telefoon merk Profoon, type PDX 1100 gekocht bij Wehkamp. Zeer goed toestel en wij kunnen
weer horen wat we zeggen. Bedankt Wehkamp.
Officiele reactie van Wehkamp 20-03-2020

Goedenavond,

Dankjewel voor deze positieve review. Fijn om te lezen dat de nieuwe telefoon zo naar wens is. Veel plezier met de aankoop!

ellen 07-03-2020

Ik was altijd heel blij met wehkamp maar de laatste tijd is het een rommeltje bij wehkamp.
Telkens krijg ik na het betalen van al mijn artikelen een melding van openstaande betaling.
Dan bel ik met de klantenservice, maar die leggen het probleem bij mij neer. En je hangt zo een half uur aan de telefoon als je niet uitkijkt. dus vervolgens mail ik mijn vraag maar ook daar ben je weer weken druk mee na heen en weer gemail. vervolgens blijkt dat ik dus idd echt betaald hebt maar ze kunne de betaling nergens vinden. kortom ze zadelen je op met een boel werk om maar te bewijzen dat je betaald hebt terwil het bij hen misgaat. ik ben beetje klaar met deze winkel.
Officiele reactie van Wehkamp 09-03-2020

Goedemiddag,

Spijtig om te horen dat de verwerking van je betaling zo stroef is verlopen. Om dit verder uit te kunnen zoeken, zal er inderdaad een kopie/screenshot nodig zijn van de gedane betaling.

Mochten wij op dit moment nog iets voor je kunnen betekenen hierin, ontvangen we graag via de mail je klantgegevens +een link naar deze klacht. Dit mag naar socialmedia@wehkamp.nl.

dannyS 12-02-2020

Zwaar teleurgesteld in wehkamp

Ik heb een jas besteld omdat ik nog een fashioncheque van ongeveer 90 euro had, nou deze jas paste niet helemaal goed dus die heb ik terug gestuurd, ik heb toen contact gehad met de klantenservice hoe dat het makkeljkste ging, dat was schijnbaar via de app van wehkamp. Dus ik heb toen de app gedownload, en zoals dat op vandaag met alle apps bijna kan, heb ik na het downloaden van de app gekozen voor inloggen via facebook. Daar heb ik een retour aanvraag aangemaakt en het pakket retour gestuurd, omdat ik bezorgd was hoe het ging met de fashioncheque heb ik weer contact gehad met de klantenservice, hoe dit dan teruggestort wordt. Nu daar zou ik een wehkamp cheque voor terug krijgen dus ik denk prima.

Ik kreeg na een paar dagen bericht in de app dat de retour was geaccepteerd en ik het tegoed op mijn account had bijgeschreven gekregen. Dus ik kijken op de normale computer, staat niks bij mijn account. IK weer contact met de klantenservice, geven ze aan, ja dat komt wel goed duurt vaak een paar dagen. Maar aanmiddels waren er schoenen in de aanbieding die ik graa gwilde hebben, dus ik advies aan hun gevraagd, geven ze aan, je kan ze eventueel bestellen met achteraf betalen en dan later betalen met de wehkamp cheque. Ik denk goed idee straks zijn ze uitverkocht. Nou ik van de week weer kijken op mijn account nog steeds geen tegoed dus ik ook weer naar de klantenservice toe, zeggen ze owh vreemd ik zie de code wel staan, ik geef hem je hem zo door kan je hem invoeren.

Dus ik denk oke fijn, ik de code invoeren krijg ik steeds een foutmelding, weer contact met de klantenservice, bleek een foutmelding te zijn, moest ik vandaag nog maar eens proberen. Dus ik vandaag nogmaals contact met de klantenservice hele verhaal uitgelegd, Blijkt nu dat via de app met facebook te koppelen een nieuwe account is gemaakt en daarop mijn tegoed is gekomen, en dat ik besteld heb op mijn normale account en dat helaas voor mij ik de wehkamp cheque alleen kan gebruiken op het account waarop hij gekoppeld is, Dus ik reageer stomverbaasd ik weet niet eens dat ik twee accounts heb ik sta altijd vast ingelogd, maar er was absoluut geen oplossing mogelijk, ik kan de cheque niet gebruiken voor mijn aankoop
Officiele reactie van Wehkamp 13-02-2020

Bedankt voor uw bericht.
We hebben uw klacht in behandeling genomen via een andere forum website.
We zien graag daar uw reactie terug.

Giovanna Di Giacomo 11-02-2020

I ordered a very nice rug from Wehkamp. However, once it arrived i noticed that they delivered the wrong one. Terrible, but it can happen. After contacting them to request an exchange for the correct one, first of all they say they cant exchange it because its sold out (yes i know i bought the last one!!!). Ok, then i schedule a day for them to pick the wrong one up and then i could get a refund. But guess what... nobody showed up to pick it up! Then i got an email that they would come another day. But guess what... nobody came again! I Just called wehkamp again and they said that in their system it says it was already returned and that it had a defect. Wehkamp your whole system is the one who has a defect! Now i reschedule it again and hope that it will work out. So i finally dont need to have anything to do with this antiprofessional Shop anymore.
Officiele reactie van Wehkamp 11-02-2020

Good evening,

What a pity to hear that the delivery went wrong. I would like to ask you to send an email with a copy of your complaint to socialmedia@wehkamp.nl. If you also want to add your customer data in this e-mail, we will take it further there. Thanks in advance!

Kind regards,

Franc 31-01-2020

De beste klantenservice ever. Mijn ervaring: lang verhaal. Je moet het eigenlijk zelf ervaren. Ik heb meerdere malen voor meerdere dossiers de klantenservice moeten bellen en in alle gevallen was ik echt klant en dachten ze met mijn situatie mee. Geen enkele keer denken ze in hun eigen wehkamps belang, maar altijd vanuit mijn belang. En heel natuurlijk. En super vriendelijk. Topservice Wehkamp. Echt waar.

Goedenavond,

Wat fijn en leuk om te horen dat u tevreden bent over de service van Wehkamp! Daar doen we het voor.

Henk B 29-01-2020

De shop op zich ok..

Maar nu hebben we een Whekamps own bank gekocht, waarbij de levertijd 3 weken was...
Dat is dus goed te doen... Maar inmiddels 5 weken verder en nog steeds een levertijd van 3 weken!
Wij hebben de klantenservice meerdere malen gebeld, en die zeggen letterlijk : de winkel waar het besteld is is nu niet bereikbaar ( kwa tijdstip ) - dit kunnen we niet zien. - Deze leverdatum is van een externe leverancier dus nog 3 weken levertijd...
Het erge van alles is - op de website word steeds alles veranderd van levertijden bij de bank.
Dit varieert om de paar dagen in: 3 werkdagen tot 3 weken ( dus ook een week of twee weken! )
Hierbij word dus de koper in de maling genomen omdat ze niet kunnen leveren. Schandalig!
Inmiddels ben ik op een punt dat de klantenservice van Wehkamp ons in de maling neemt en ik ben klant !!! Nu kunnen wij dat ook, dus laten we de bank open staan, en gaan we elders de bank kopen. of ik nu een levertijd van 3 weken of 8 weken heb doet er niet toe... wel de afspraak om te leveren na de verstreken termijn.

Graag neem ik dit in behandeling.

Ik zou u vriendelijk willen vragen om een e-mail te sturen naar socialmedia@wehkamp.nl. Zou u in deze e-mail dit bericht + uw klantnummer en geboortedatum verwerken? Hierna hebben wij de mogelijkheid dit in behandeling te nemen.

Kay 25-01-2020

Waardeloos. Als je teveel terugstuurt kun je niets meer op rekening bestellen. Ik heb nooit een betalingsachterstand gehad en ik wil op basis daarvan beoordeeld worden niet op basis van de dingen die ik terugstuur. Wat een goedkoop uitgangspunt. Wehkamp is daardoor een webwinkel die op sterven na dood is

Dam 17-01-2020

's Ochtends besteld, zou de volgende dag geleverd worden. De volgende dag.. In de middag een bericht 'er was een storing' en je pakket is er binnen 2 werkdagen - hopelijk- neem anders contact op.
Geen bestellingen meer hier, waardeloze webshop.
Officiele reactie van Wehkamp 18-01-2020

Vera S 11-01-2020

Ordering two relatively high value products during Black Friday, none of them arrived ever! I didnt receive any communication (so I didnt have the chance to choose at least an alternative seller on time). When I contacted customer service, I was surprised to see that not only they were not able to give me a reason that my order will not arrive, but they also didnt initiate immedialtely my refund, as the products had to be found first! My refund was completed a month later in two parts, although none of my actions were related to this problem. On the top of this inconvenience, as an English speaker, my communication to customer service has been in English, however their replies have been in Dutch, which I find particularly rude. Last, their customer service chat app, that I had to download, was not working properly within their communicated working hours, which also created unnecessary inconvenience to me. Almost 2 months later I have not yet received any reply whatsoever regarding my request for any kind of compensation.
Overall, as a frequent online buyer this has been the most unacceptable customer experience I ever had worldwide.

I beg your pardon??
Het zou fijn zijn als je antwoord krijgt in het Engels. Maar het is eerder onbeschoft dat je verwacht dat je antwoordt krijgt in het Engels bij een klantenservice in een ander land... Waar haal je de arrogantie vandaan!

I beg your pardon??
ander land... Waar haal je de arrogantie vandaan!

I beg your pardon??
ander land... Waar haal je de arrogantie vandaan!

NIels 08-01-2020

Aanbod is prima, service ronduit slecht!
Aanbod is prima. Service zeer slecht. Online een iPad Pro bestel. Uitgenodigd om achteraf te betalen. Eerst €1,- om identiteit te controleren zodat restant achteraf betaald kon worden. Helaas verschilt rekening houder met gegevens bestseller (zakelijk betaald). Direct het verschil van € 848,- overgemaakt. Helaas blijkt dat Wehkamp de bestelling automatisch annuleert. Er wordt gevraagd wederom een bestelling te plaatsen en € 1,- over te maken. Ook deze wordt niet afgerond door Wehkamp. Inmiddels zijn we bijna twee weken verder. Ik heb geen iPad ontvangen en geen geld retour gehad. De klantenservice beloofd telkens andere zaken (zoals geld binnen 24 uur op de rekening)

In dit huidige online tijdperk geen overlever tussen al het geweld van o.a. Mediamarkt en ook zeker geen aanrader om zaken mee te doen!
Officiele reactie van Wehkamp 09-01-2020

Goedemorgen,

Ik zou u willen verzoeken om een mail te sturen naar sociaimedia@wehkamp.nl. Zou u in deze mail een link naar deze klacht en uw klantgegevens willen vermelden? Dan helpen wij u via die weg graag verder.

petra 04-01-2020

bestelling gedaan lang geleden nooit binnen gekregen maar moet wel betalen tot aan incasso toe kut bedrijf dat wehkamp
Officiele reactie van Wehkamp 05-01-2020

Goedemiddag,

We zouden graag je klantnummer en geboortedatum van je ontvangen. Wil je deze met een korte omschrijving van je klacht mailen naar socialmedia@wehkamp.nl? Dan kunnen we kijken wat we voor je kunnen doen.

Jacco 17-12-2019

Iets gekocht bij Wehkamp en een fors hoge VVV cadeaukaart betaald. Omdat het product niet beviel teruggestuurd. Wehkamp stort dan je geld niet terug naar zet dat om in een 'wehkamp tegoed' . 'ja had u de kleine lettertjes maar moeten lezen' is de reactie van de klantenservicei.

Dat is dus100 procent je klant naaien. U bent gewaarschuwd. Ik ben iig helemaal klaar met die gasten.
jacco 18-12-2019

Ik heb een voorstel richting Wehkamp gedaan om te kijken of er een mouw aan te passen viel. Wehkamp ging daar in mee en voor mij is het een prima oplossing maar het hield overigens niet in dat mijn tegoed alsnog werd terugbetaald...

S 11-12-2019

Waardeloos. Mijn tv deed het niet meer en moest opgestuurd worden. Tijdens het transport hebben ze mijn tv laten vallen met als gevolg hele scherm kapot en niet meer te maken en dan beweren dat die tv zo is opgestuurd! Met een redelijke oplossing komt wehkamp niet en dan durven ze ook nog mijn tv weer terug te verzenden. Waardeloos bedrijf

ontevreden klant 09-12-2019

Al jaren kocht ik bij wehkamp, van een koelkast, wasmachine tot kleding. Krijg ik bericht dat ik te veel kleding retourneer, ik zou daardoor niet meer achteraf mogen betalen. Ik heb al veel bij wehkamp gekocht afgelopen jaren, wordt daar niet naar gekeken? Wanneer er een betere beschrijving op internet zou staan en bijv. de modellen de kleding op de juiste manier zouden dragen i.p.v. achter de rug bijvoorbeeld de kleding niet strak zouden trekken en wehkamp de gedraaide broekspijpen niet zouden versturen dan zou ik minder kleding retourneren. Ik krijg helaas geen reactie op de inhoud van mijn mail en wehkamp doet geen enkele moeite om mij als klant te behouden. Het account was binnen 1 dag opgezegd. Voor een bedrijf wat tegen z'n faillissement zit zou ik meer klantvriendelijkheid verwachten.

Nova 04-12-2019

Bestelling gedaan te hebben kreeg ik een bericht dat deze opnieuw verstuurd zou worden aangezien deze onderweg beschadigd was. Ik kreeg echter maar een gedeelde van de bestelling binnen omdat 1 product niet meer leverbaar was. Echter op de site stond het nog alleen niet meer tegen aanbiedingsprijs. Gelijk alles terug gestuurd. Even geen wehkamp meer voor mij. Komt nog bij dat ze ook uit het ippies sparen zijn gestapt. Dus dat voordeeltje valt ook al weg.Tevens hebben ze het afhalen van retouren ook afgeschaft.Deze moet je nu weer zelf afgeven bij een DHL punt. Dus ik vindt de service er allemaal flink op achteruit gegaan. Even geen wehkamp meer voor mij.
Officiele reactie van Wehkamp 04-12-2019

Graag neem ik dit in behandeling.

Ik wil je vriendelijk vragen een mail te sturen naar socialmedia@wehkamp.nl. Kun je in deze mail dit bericht + jouw klantnummer en geboortedatum verwerken? Hierna hebben wij namelijk de mogelijkheid dit in behandeling te nemen.

Van Dam 13-11-2019

Een asus laptop besteld welke na 2 weken al kapot ging. Contact opgenomen met de klantenservice dat ik hem ging retourneren en mijn geld terug wil aangezien ik geen vertrouwen meer heb in deze laptop. Prima kreeg ik te horen u bent nog ruim binnen de zicht termijn. Als er geen rare dingen gebeurd zijn krijgt u uw geld terug. Vandaag een mail dat laptop gerepareerd naar mij wordt verzonden. Weer klantenservice gebeld waar ik te horen krijg dat ze geen geld teruggeven en verder helemaal niks willen doen. Een een tweetje van wehkamp en je staat buitenspel. Zelfs vandaag nog binnen 30 dagen termijn. Ze komen ook met geen enkel initiatief om dit op te lossen. Klantenservice bij dit bedrijf is een farce

Theodore 03-11-2019

Ik bestel iets ik krijg het niet binnen niet eens dat ik een bericht krijg ik moet ze zelf berichten om het te horen tfoe

Ricardo 31-10-2019

Ik begrijp niet hoe Wehkamp aan zo een lage score komt op kieskeurig. Ik bestel er best regelmatig en veel. Van sokken en ondergoed tot witgoed en beddengoed aan toe. Verkopen toch veel goede kwaliteit goederen. Leuke kledij. Veel betaal gemak inclusief het gespreid betalen. Aflossen wanneer het jouw uitkomt. Maken daarmee geen haast. Beter als achteraf betalen doch soort van hetzelfde zoals ik het gebruik. Retouren doen ze ook niet moeilijk over. En gaat heel gemakkelijk. Ooit eens een koel vries combinatie retour en nieuwe besteld. Ander model. Totaal niet moeilijk ondanks de eerder bestelde koel vries combinatie gebruikt. Makkelijk kleinere goederen ophalen op afleverpunt. Of inleveren.
Prijzen zijn op en top. Vaak leuke aanbiedingen. Contact is simpel.
Ben er al jaren klant zoals ook mijn grootouders al waren ruim 40 jaar terug. Toen nog met het dikke Wehkampboek.
Voor mij is Wehkamp 1 van mijn favoriete online shops en waardig een dikke 10.

Jade 27-10-2019

Als je niet onterecht bij het BKR geregistreerd wilt worden en bijna een jaar bezig wilt zijn met dit verwijderd te krijgen, bestel dan niet bij wehkamp. Ze snappen zelf niet hoe hun eigen administratie werkt. Triest en zeer irritant.

Ron Vlijm 21-10-2019

In mei een broek besteld, netjes geleverd maar bleek een maatje te groot. Geen probleem, retour melden en terugsturen, tenminste...

Het artikel netjes terug gestuurd, er gaat enige tijd over heen en geen enkele reactie of bevestiging van ontvangst. Track en trace van DHL gebruikt en daar blijkt dat het pakket is verwerkt en afgeleverd op het sorteercentrum. Inmiddels was het juli en kreeg ik een herinnering dat de rekening niet was betaald, ik maak gebruik van Afterpay en had met aftrek van het retour gestuurde artikel betaald. Aangezien ik op mijn vakantie adres verbleef heb ik ingelogd en de rekening zonder controle voldaan, daarmee dus, naar achteraf blijkt, alsnog voor het retour artikel te hebben betaald.

Wehkamp daarover gebeld, reactie was " nee meneer, wij hebben uw retour niet ontvangen. Kan dat DHL meldt van wel, maar het track en trace nummer wat u geeft komt bij ons niet voor." Met andere woorden, ik heb een bewijs van verzending maar Wehkamp stelt dat dit nummer bij hun niet bekend is dus bestaat de zending niet. Het was niet nodig een kopie van het T&T nummer te mailen, de medewerkster van de klantenservice kon daar niks mee. Hoe dan ook is DHL hiermee in gebreke en niet ik, toch zien ze dat bij Wehkamp anders. Dit wordt mij tot twee maal toe verteld door de klantenservice, waar de service overigens ver te zoeken is.

Tot mijn verbazing en grote ergernis valt een tijdje later een brief van Wehkamp Finance op de deurmat, daarin wordt gemeld dat er 'uit coulance' 40 Euro van de extra kosten zijn afgetrokken, kortom het door mij teveel betaalde bedrag trekken ze vrolijk af van de onterechte aanmaning. Hierop stuur ik eind september een aangetekende brief naar de afdeling Finance, waarin ik ze in gebreke stel en het teveel betaalde bedrag terug vraag.

Daarop komt per mail een reactie, ze hebben alle van mij bekende nummers gebeld maar ik nam niet op, of ik maar even xxxx kan terugbellen. Het nummer waarmee is gebeld is van de klantenservice, Xxxx is niet bekend op het moment dat ik bel. Verder geen enkele reactie van Wehkamp, behalve teruggave van het verschil tussen het teveel betaalde bedrag en het artikel.
Een tweede aangetekende brief gestuurd, daarbij de door mij gemaakte kosten bij opgeteld en netjes het door Wehkamp overgemaakte bedrag afgetrokken. Wederom een gemist telefoontje en een mailtje van 'Xxxx'... Of ik even contact op wil nemen, maar geen nummer of mail adres wat het lastig maakt. Vandaag ontving ik een mail dat de case door Wehkamp gesloten wordt omdat ik niet reageer, ronduit schandalig!

Beste Wehkamp, ik heb het dossier overgedragen aan een incassobureau. U kunt het door u verschuldigde bedrag overmaken op mijn rekeningnummer welke bij u bekend is. U hoeft niet te reageren met het verzoek een mail te sturen, ik heb genoeg gedaan om u te informeren.

Inrid 16-10-2019

Wehkamp is van een oudbollig warenhuis veranderd in een trendy online warenhuis. Het assortiment biedt voor elk wat wils. Ze gaan mee met de tijd. Hun reclamecampagnes zijn afgestemd op de klanten. Ze werken met modellen, die het publiek weergeven. Niet alleen die met maatje 36, maar vrouwen uit alle maten. Groot compliment daarvoor. Dat spreekt het publiek aan. Daarom koop ik er. Ze houden rekening met iedereen. En dat met hun hele assortiment.
Officiele reactie van Wehkamp 16-10-2019

Goedenavond,

Hartelijk bedankt voor het grote compliment! Daar worden we warm van, hier bij Wehkamp.