Warmteservice.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Warmteservice.nl.

Warmteservice.nl stelt zich voor

Warmteservice verkoopt alles op het gebied van CV-ketels, sanitair, dakbedekking en nog veel meer. Warmteservice is een succesvolle formule met 57 verkooppunten in Nederland. Wij verkopen alle bekende merken tegen vaste lage prijzen. Ons deskundige personeel geeft u graag advies over de keuze van uw materialen en de aanleg ervan. Gratis bezorging van pakketdienst orders boven de € 50,-. Orders welke worden bezorgd met eigen transport vanaf € 200,- gratis!

Deze score is berekend op basis van 8 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

4,5

Peter 12-03-2019

Als ik bestel op internet kijk ik altijd eens naar de review's voor te bestellen. Meestal zijn er meer negatieve dan positieve en is het bang afwachten na het lezen van de horrorverhalen bij de negatieve reviews.
Mijn bestelling is vlekkeloos verlopen, zondag besteld en dinsdag geleverd , keurig verpakt, de juiste artikelen en retourlabel + retour info in de doos meegeleverd.
Ik ben dus zeer tevreden over deze webshop

S.Koelewijn 07-02-2019

Voor de verbouwing van ons huis van alles bestelt bij warmte service, zo ook een radiator voor de badkamer. Maar mijn man had een foutje gemaakt en moest een wat bredere radiator hebben. Terug in Amersfoort kon deze niet terug gegeven worden want deze was speciaal besteld,wij wisten nergens van van een speciale bestelling staat ook nergens te lezen, ja als je betaald hebt dan staat het onder de nota. Bij speciale bestelling geen geld terug. Wij hebben wel die andere besteld en betaald. Zegt genoeg over deze zaak.

paul 21-01-2019

Prima duidelijke site dus een zonnepaneel besteld dat na 2 tot 4 dagen leverbaar zou zijn. Dat was op 26 december. Inmiddels is het 21 januari en het is er nog steeds niet. Dit soort levertijden zijn niet meer van deze tijd, en misleidende informatie op de site ook niet. Na een paar weken een mailtje gestuurd en naar verwachting zou het die week binnenkomen, niets meer gehoord. Later nog een mail gestuurd, hierop werd niet eens meer gereageerd.
Dit was één paneel om te testen, ik had er eigenlijk een heleboel willen bestellen voor op het dak van mijn bedrijf.....
Warmteservice 22-01-2019

Beste Paul,

Dit is niet hoe het zou moeten en waar Warmteservice voor staat. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw gegevens te mailen naar klacht@warmteservice.nl zodat wij met elkaar in contact kunnen komen?

Warmteservice 22-01-2019

Beste Paul,

Vervelend om deze ervaring te horen. Dit is niet waar Warmteservice voor staat. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw gegevens te mailen naar klacht@warmteservice.nl zodat wij met elkaar in contact kunnen komen?

Jaco Beukema 24-12-2018

Wacht tijden aan de telefoon lopen op tot meer dan een half uur.
Dingen bij elkaar zoeken lukt niet meer
10.000,- sanitair geen tijd om tekeningen erbij te zoeken

De vestiging wil wel maar het hoofdkantoor doet niets om het op te lossen.
Zelfs rechtstreeks bellen helpt niet
Bezorging is een ramp als je een airco besteld voor 1000 euro en je bent met vakantie moet je hem uiteindelijk zelf laten ophalen in een vestiging elders
De omzet groei gaat duidelijk boven hun gezonde service gerichtheid.
Herken de service van weleer niet meer we gaan afscheid nemen erger kan niet elders

VROEGER een top zaak nu op zijn retour
Warmteservice 24-12-2018

Beste heer Beukema,

Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw gegevens en welke vestiging van Warmteservice het betreft te mailen naar klacht@warmteservice.nl?

Hartelijk bedankt.

CPFL 19-11-2018 Via de website gekocht

Misleidende levertijden

Op de website worden voor Honeywell producten andere levertijden weergegeven dan daadwerkelijk haalbaar zijn. Twee maal contact gezocht met een medewerker, die geven aan de informatie aan te passen op de website omdat er leverproblemen zijn, dit wordt echter niet gedaan. In plaats van vandaag bestellen, overmorgen in huis is de levertijd vandaag bestellen over 14 dagen in huis.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Henk 07-11-2018 In de winkel gekocht
Nieuwegein

Aftersales laat te wensen over

Na meerdere e-mail wisselingen over een ondeugdelijk product binnen de garantieperiode tot op heden geen passende oplossing aangeboden gekregen. Ook na een reminder van een week geleden. Geen enkele reactie

Lammie 02-11-2018 In de winkel gekocht
Hoogeveen

Niet tevreden

We hadden een product gekocht en toen achteraf bleek dat er onduidelijkheid was over de rekening zijn we niet netjes behandeld en hebben geen excuus gehad

Jack 11-04-2018 In de winkel gekocht
Industeiweg rotterdam

Fantastische service

Deze mannen in Rotterdam denken nog met je mee bij problemen waar je niet uitkomt ...vaklui..altijd geduldig en bekwaam

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter Van laarhoven 16-03-2018 In de winkel gekocht
Tilburg

Een geweldig team in Tilburg zeer bekwaam personeel

Zeer goed opgezet groot asortiement zeer bekwaam personeel een hele fijne zaak om te komen.altijd heel vriendelijk ook al kom je iets kleins kopen

Frans 28-12-2017 In de winkel gekocht
Harderwijk

Geweldige service

Bij Warmteservice Alkmaar een Honeywell Lyric gekocht. Na contact met de Honeywell helpdesk bleek er een verkeerde ketelmodule in de nieuwe doos te zitten. Omdat de wandthermostaat bestemd is voor een recreatiebungalow naar Warmteservice Harderwijk gegaan. De verkoper bood aan de module te ruilen door een juiste, ondanks dat deze vestiging er geen belang bij had. Prima service.

Pim 15-08-2017 In de winkel gekocht
Alphen aan de Rijn

Snelle service/levering

Geven goed advies voor iedereen, vakman of doe het zelver.
Weten wat je nodig hebt, en helpen je daarin.
Snel besteld en geleverd

Steven 01-06-2017 Via de website gekocht

Ik koop hier nooit weer.

Een toiletpot online besteld en kon ik direct afhalen (Apeldoorn), terplekke een (volgens de medewerker bijbehorende) softclose zitting gekocht. In Apeldoorn waren de medewerkers vriendelijk.
Thuis aangekomen blijkt dat de de zitting niet past. Dus naar de Warmteservice in Hilversum waar ik woon.

Daar de situatie uitgelegd en de (minder vriendelijke) medewerker moest dit uitzoeken en zou mij bellen. Dit duurt al met al ongeveer een week, hij geeft aan een vervangende bril te hebben. Aangekomen in de winkel blijkt in 1 oogopslag dat het een verkeerde bril is (verkeerde vorm). Dit geef ik aan bij de (andere) medewerker. Deze kijkt mij schaapachtig aan en zegt 'ja dan wordt het wel lastig'. Dit antwoord stemt mij niet tevreden waarop hij aangeeft wel even te kunnen proberen te kijken in het assortiment. Na welgeteld 1 minuut heeft hij 5+ opties gevonden (waarom kon dit niet meteen??). Ik wil graag dat hij wel eerst de betreffende fabrikanten belt om na te gaan of deze brillen wel echt passen.

Binnen een paar dagen ontvang ik een offerte met 3 opties. Ik geef aan welke bril ik wil en ontvang geen bevestiging totdat ik weer ruim een week later gebeld wordt en een sms ontvang dat mijn bestelling binnen is. Bij het ruilen van de niet passende bril krijg ik nu plotseling een verhaal van de (weer een andere) medewerker dat deze bril niet retourneerbaar zou zijn. Situatie nog maar eens uitgelegd en gezegd dat ik notabene offertes heb ontvangen met als doel tot een ruil te komen. Ok... Ook geen vriendelijke medewerker maar kortaf en zegt verder niks meer na deze uitleg. Uiteindelijk een bril meegekregen en de vorige geruild...

En dan. Thuisgekomen probeer ik de zitting te plaatsen. Deze past wéér niet goed (maar is wel passend te krijgen) EN de softclose werkt niet. Ik sta perplex van de onkunde, slechte service en het keer op keer maken van fouten bij Warmteservice. Ik ga hier dan ook NOOIT weer heen.

Enige positieve waren de medewerkers in Apeldoorn die wel vriendelijk waren. Verder een waardeloze winkel.

"Professioneel advies"? Nee...
en "Gewoon perfect geregeld"? Dat al helemaal niet.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Pieter van A 20-04-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Geweldige service

Ben 1,5 jaar bezig geweest met het renoveren van mijn woning. Warmteservice was mijn leverancier van sanitair en verwarming. Kon hier altijd terecht met mijn vragen, toen ik aangaf dat ik zelf mijn vloerverwarming wou aanleggen, omdat mijn eerdere ervaringen met het aanleggen door verwarmingsmonteurs bij mijn zelf en collega's een hoop ellende gaf. Gaven ze me goede tips en mocht ik zelf kostenloos gereedschap lenen, zoals een haspelwagen.
Mijn collega heeft van de winter koude voeten gehad met zoijn verkeerd aangelegde vloerverwarming terwijl ik het heerlijk warm had met mijn zelf aangelegde verwarming. Ook veel sanitair daar gekocht en klein klus materiaal.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Polrvd 09-01-2017 In de winkel gekocht
Breda

warmteservice breda

bij technische vragen krijg ik geen uitleg over hoe het in elkaar zit. dat lijken ze niet te weten . erg chagarijnige bediening op zaterdagmiddag,. afrekenen en wegwezen.

Pluspunten

• assortiment

Minpunten

• weinig technische kennis
  • niet vriendelijk

Peter 23-12-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam west

Goede service

Altijd vriendelijk personeel wanneer ik in de winkel kom. Online is alles makkelijk te bestellen. Ze hebben een groot assortiment en ik ga het altijd in de winkel ophalen.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Vriendelijk en deskundig personeel

Frans Oerlemans 22-12-2016 In de winkel gekocht
Weert

Geweldige service

Warmteservice Weert is een geweldige winkel. Probleem met het binnenwerk van de toilet.
Het probleem wordt deskundig onderzocht en meteen wordt een chauffeur die onderweg is gevraagd om in Roermond het gezochte onderdeel op te halen. Enkele uren later reeds in mijn bezit

Pluspunten

• Vriendelijke behandeling
  • Deskundig

Patrick 17-11-2016 Via de website gekocht

Waardeloos

Zeer trage levering,beloven snelle levering naar heb na 2 weken nog steeds mijn bestelling niet binnen.

Guido 21-06-2016 In de winkel gekocht
Sittard

Dichtbij een fysieke winkel

Goede informatie aan de desk

Assortiment
Beperkt, maar dat is geen bezwaar, je houdt overzicht.

Aanbeveling
veel vakkennis en vriendelijke klantbejegening

Jorge 21-11-2015 Via de website gekocht

Uitgebreid advies over de gewenste oplossing i.c.m. stadsverwarming.

Assortiment
Het aanbod op de website is erg ruim en de prijzen zijn erg goed!

Aanbeveling
Je betaald nooit te veel voor de producten, ruim aanbod en uitstekende service.

Cambium 24-10-2015 Via de website gekocht

4,3

Gelijk met de eerste zoekterm gevonden wat ik nodig had

Levering van mijn bestelling zou 1 tot 3 werkdagen duren. Toen ik na een week niets hoorde, heb ik navraag gedaan. Geen antwoord. Twee dagen later opnieuw. Weer geen antwoord. Via de chat op de site om toelichting gevraagd. Ik zou de volgende dag gebeld worden. Het is nu weer twee dagen later. Niets gehoord.

Aanbeveling
Wel betaald, maar niets ontvangen. Ook geen reactie op klachten hierover. Erg jammer.

Warmteservice 26-10-2015

Beste Cambium,

Onze excuses voor het ongemak. Kunt u een e-mail sturen naar klantenservice.nl? Dan ga ik het gelijk voor u oppakken.

Alvast bedankt,

Bernedien van Warmteservice

Warmteservice 28-10-2015

Correctie: klantenservice@warmteservice.nl

dependance 04-08-2015 In de winkel gekocht
Rotterdam, industrieweg 99b

Goed bereikbaar. telefonisch heel hulpvaardig

Super

Assortiment
Hebben ze het niet op voorraad, is het de volgende dag in de winkel

Absoluut!

Extra toelichting
Het personeel is zeer vriendelijk en in alle rust wordt de tijd genomen om je te helpen met wat je nodig hebt. Ik had zelfs de kraan uitloop mogen uitproberen en de volgende dag terugbrengen als hij niet voldeed. **** en de collega's van Warmteservice Industrieweg 99b Rotterdam zijn het omrijden waard! als je naar kraan, pijp, afvoer, gereedschap, advies, of weet ik veel wat op zoek bent. Ik zocht een speciale lengte kraan en kwam vanochtend uiteindelijk bij warmteservice in Rotterdam uit. Ik kreeg **** aan de telefoon, zo'n zelfde kraan kon hij bestellen en zou morgen binnen zijn, maar een maatje kleiner was op voorraad. Vanmiddag naar de industrieweg gereden. Uiteindelijk wilde ik een maatje er tussenin. Die was er, maar stond niet in de computer.....Wat denk je.....ik weet niet of de eigenaar van de winkel het mag weten......Ik kreeg de kraan gratis mee.....! Dus dikke veer voor **** en collega's.

grhks 24-06-2015 Via de website gekocht

Makkelijke, overzichtelijke website. Ik heb een keukenkraan besteld, af te halen in de dichtstbijzijnde vestiging. Betaling bij ophalen. Heel makkelijk.

Als ik advies nodig ben, ga ik altijd hier heen. Ik vind dat men goede adviezen geeft, en hun keuze goed motiveert. Duidelijke uitleg waarom mijn idee uiteindelijk minder goed bleek ;)

Uitgebreid assortiment.

Aanbeveling
Goede adviezen, vriendelijk personeel, uitgebreid assortiment. Wat wil je nog meer?

henkus55 14-05-2015 In de winkel gekocht
Tilburg

5,3

Aanbeveling
Klanten worden niet meer gezien als de telefoon gaat.

Extra toelichting
In de winkel na 10 minuten aan de beurt,in gesprek met verkoper,begint die malloot iemand anders te helpen aan de telefoon en laat me daar staan> Na enige minuten is hij klaar met bellen en begint opnieuw met mijn vraag,Hij "was vergeten waar ik voor kwam". Neemt hij weer de telefoon midden in ons gesprek alsof ik er niet ben terwijl er 2 medewerkersniks staan te doen.Uiteindelijk ben ik maar boos de winkel uitgelopen. Prima geholpen voorheen,nu nooit meer als je redelijk onbeschoft behandeld wordt. Dit is een reden voor me geweest om alles maar bij een webshop te gaan bestellen. Als je ergens respectloos wordt behandeld als klant mag je van mij de deur wel dichtdoen,klanten zijn niks waard daar blijkbaar.

bert-b 17-05-2015

Heel herkenbaar,zeker in dat soort winkels.
Warmtewinkel is wel leuk,bij de Bouwmaat hebben ze ook alles.
Begrijpelijk dat mensen liever via internet kopen als personeel liever de telefoon beantwoordt dan echte klanten.
Zal niet lang meer duren daar denk ik zo maar met dat soort mentaliteit.

hjbkuper 24-03-2015 In de winkel gekocht

Zowel via internet als rechtstreeks in de vestiging snel en goed geholpen tegen scherpe tarieven

Snel en goed antwoord op de vragen

Assortiment
Zeer veel keus en vaak op voorraad en anders besteld.

ed_pol 16-03-2015 Via de website gekocht

ik had een cv-ketel nodig en heb ik snel gevonden en bestelt

ik werd gebeld met het advies ander afvoermateriaal te nemen. ik kwam daardoor goedkoper uit
top noem ik dat

Extra toelichting
mooie website met veel informatie goede service

e.kris 06-03-2015 Via de website gekocht

soms even zoeken maar prima

perfecte service weinig zo'n service meegemaakt geweldig gewoon!

wat een geweldige service

Extra toelichting
Artikel werd niet meer geproduceerd. Niemand anders ging hier achteraan, warmteservice wel en kregen het voorelkaar nog 2 artikelen bij die fabriek in productie te laten nemen.

jadiepeveen 08-02-2015 In de winkel gekocht
Heerenveen

5,3

In de buurt

Geen product kennis kwam met verkeerde spullen thuis op aanraden van personeel

Assortiment
Ze hebben niet alles op voorraad waarmee ze adverteren

Aanbeveling
Ondeskundig personeel.Staan te eten terwijl ze je te woord staan

Extra toelichting
Ze maken reclame voor vloerverwarming onderdelen toen ik in de winkel kwam hadden ze die niet op voorraad en werden mij andere onderdelen aangesmeerd die niet pasten.

petefred 01-01-2015 Via de website gekocht

4,8

gemakelijk besteld levering duurd echter lang

slechte communicatie, bijna twee weken moeten wachten zonder dat er contact opgenomen werd, verkeerde artikelen geleverd, terwijl de goede gesteld en ook op de bon staan

Assortiment
kan ik moeilijk over oordelen, voorraad artikel is niet bij elke vesteging op voorraad

Aanbeveling
je weet niet of het snel geleverd word,
dus al je het snel nodig heb, zijn er betere shops, die ook beter communiceren

Extra toelichting
na bestelling krijg je allen een factuur, verder geen bericht of artikelen in voorraad zijn, geen communicatie verder tot het uiteindelijk verstuurd word, verkeerde artikelen geleverd , en mag je de retour kosten betalen, en weer wachten weet niet of dit aan de vesteging ligt, in mijn geval Nijmegen

H Weijers 03-12-2014 In de winkel gekocht
gennep

In de buurt.

Extra toelichting
Ondanks buiten de garantie toch vergoed gekregen van warmteservice gennep.

Van Hot naar Her 05-02-2014 In de winkel gekocht
EDE

Klantgericht meedenken en topservice

Assortiment
Als ze het niet hebben, kunnen ze het bestellen.

Aanbeveling
Snel. Niet duur, veel betere service dan in menig andere winkel in Ede.
Laat de bouwmarkten aan de overkant liggen en ga naar Warmteservice Ede.

Extra toelichting
Gelukkig nog een zaak waar je met vragen terecht kunt. Ook hebben ze topservice. Een bepaald product kon ik niet aankomen maar was essentieel voor werking van iets dat ik aan het maken was. Het is gelukt om, wel via via toch aan dit product te komen. Waar ik Warmteservice Ede zeer dankbaar voor ben. Snel en accuraat!

bootleg 31-01-2014 Via de website gekocht

5,8

vestiging lelystad is zeer laks richting de klant. word pas actie ondernomen als de klant klaagt, als je dit niet doet gebeurd er vanuit warmteservice zeer weinig tot niets

Extra toelichting
een bestelling gedaan van een nefit cv ketel waar je voor 40 euro gratis wat mag uitkiezen. De ketel was er snel (wel zelf op moeten halen anders duurde het een week....) Het gratis onderdeel van de bestelling (een waterslagdemper)is er nog steeds niet. Eerst moet er 2 x keer worden gekaagd wil warmteservice pas actie ondernemen en natuurlijk alle schuld afschuiven en bij de fabriekant neerleggen. Deze demper ligt in massa's bij de bouwmarkt en elk gerespecteerd loodgieters bedrijf, maar bij warmteservice is het een moeilijk onderdeeltje om te bestellen blijkbaar. Na de laatste mail was het ook nog een de schuld van de klant omdat hij (na de klaagmail werd er dus eindelijk contact opgenomen)niet kon opnemen... Dus om een lang verhaal kort te maken, het gratis weggeven van die 40 euro is dus een haox en u zal er niets voor krijgen

bootleg 14-03-2014

bericht gehad van het hoofdkantoor en alles is op prima wijze opgelost door warmteservice, dank hiervoor

Dhr B 29-06-2013 In de winkel gekocht
Gennep

dikke 10 ;)

Extra toelichting
Ketel zelf opgehangen alleen bij opstarten deed ik wat verkeerd en toestel deed niks meer.Gebeld met de vestiging Gennep en het probleem uitgelegd. Geen probleem werd er gezegd ik overleg even en de jongen zou Lars sturen. deze stond 20 minuten later op de stoep met een koffer. hij keek de installatie na en constateerde dat er een zekering op de print door was gebrand. deze heeft hij vervangen en het toestel deed het weer. wat ik helemaal top vond was dat hij de thermostaat (die ik er gratis bij kreeg) nog even heeft aangesloten. al mijn vragen werden netjes beantwoord en hij heeft met mij samen de ketel afgesteld op ons huis.Top service als de ketel het nu ook weer net zo lang doet als de oude ben ik zeer tevreden.

fbennenb 09-03-2013

In juli 2009 kocht ik via Warmteservice Helmond een Remeha Calenta 28 HR combi CW4 inclusief de iSense thermostaat. Ik heb de ketel zelf aangesloten en daarom ook alle hulpmaterialen via Warmteservice gekocht.
De levering was perfect en ik kon extra materiaal meekrijgen dat ik later kon terugbrengen. Ook heb ik zeer waardevolle deskundige adviezen gekregen en op al mijn vragen over de installatie kreeg ik een duidelijk antwoord.
Over de ketel zelf ben ik wat minder enthousiast, maar daar kan Warmteservice niets aan doen. In maart 2010 kreeg ik een lekkage in de ketel, die via bemiddeling van Warmteservice door een monteur van Remeha onder garantie werd gerepareerd.
Zeer vervelend was dat ik in januari 2013 (de ketel was toen 3,5 jaar oud) een storing kreeg, die er toe leidde dat de printplaat moest worden vervangen. Dit kostte me € 446,- aan reparatiekosten. Ook bleek de aan/uitschakelaar het begeven te hebben. Al eerder deed de ingebouwde verlichting van de ketel het al niet meer. Alhoewel de garantietermijn verstreken was (10 jaar op de warmtewisselaar en 2 jaar op de overige onderdelen) heb ik toch contact gezocht met Warmteservice. Wat ik super vind is dat Warmteservice op eigen initiatief contact heeft gezocht met Remeha en zich enorm heeft ingespannen om toch een vergoeding los te krijgen. Er werd ook geen genoegen genomen met een aanvankelijke weigering van Remeha. Tot 3 x toe heeft Warmteservice contact gezocht met Remeha hetgeen uiteindelijk resulteerde in een vergoeding van ca. 50% van de (materiaal)kosten. Ik ben dus ook zeer tevreden over de after sales van Warmteservice.
Tot slot nog dit: Er wordt wel beweerd dat je geen garantie mee krijgt als je de ketel zelf monteert. Dat verhaal klopt dus niet. Ik heb gewoon garantie gehad (in maart 2010 en ook in januari 2011 weer, zij het gedeeltelijk). Dat ik de ketel zelf heb aangesloten is nooit gebruikt als argument om mij garantie te weigeren. De monteur van Remeha complimenteerde mij zelfs over de manier waarop ik de ketel had aangesloten.

msparre 11-01-2013

slechte verkoop advisering. De covers van Jaga sluiten niet aan op de muur. Dit was ons tijdens de aankoop niet medegedeeld. Heb zelf mat Jaga moeten bellen om een oplossing te vinden, die redelijk eenvoudig was. Eindeloos moeten wachten op de aanvullende onderdelen. Warmteservice informeert/communiceert totaal niet met de klant en als je zelf belt sta je eindeloos in de wacht. Waardeloos!!

msparre 24-01-2013

inmiddels uitgebreid gesproken met warmteservice. Excuses zijn gemaakt. Hoop dat ze iets met de kritiek doen. De opvolging was nu in ieder geval een stuk beter.

Herman 6813 28-10-2012

Goedkoop. Goede service. De dag na de bestelling werd er contact opgenomen of ik wel het juiste artikel had besteld. Thermostaat vertoonde na aflevering enige kuren en kon zonder problemen geruild worden binnen een dag.

van Dorst 63 10-09-2012

Als klant zeer goed ervaring met Warmteservice snelle levering, meedenkende verkopers nooit te beroerd om dingen uit te zoeken. Lekkage ketel werd direct contact opgenomen met de fabrikant die overigens snel reageerde om het euvel onder garantie te verhelpen.
Kortom zeer tevreden met warmteservice en de fabrikant Remeha.

Mabel3 04-06-2012

6,5
Als 'doorgeefluik' voor de fabrikant of importeur zijn ze goedkoop, maar o wee als de bestelling niet is wat je had verwacht of afgesproken. Van 'bedenktijd' hebben ze nog nooit gehoord; wat over 'retouren' op de website staat is regelrecht in strijd met de wet.
Ik heb dat ook zelf ondervonden: ik heb een apparaat onmiddellijk, binnen 2 uur, retour gebracht maar ze weigerden in eerste instantie zelfs om het aan te nemen!
Komt nog bij dat ik me niet eens 'bedacht' had, maar dat het apparaat een voorziening miste die wél op de website stond, en waarover ik vantevoren zelfs nog telefonisch navraag had gedaan. Foutje dus, zelfs meer dan een, maar goed, dat kan gebeuren. De afhandeling is echter zeer beroerd: ze beroepen zich op de 'leveringsvoorwaarden' zoals ze op de site staan, maar die dus niet voldoen aan de wet, noch aan de gedragscode van 'Qshops' waarbij ze, volgens de site, zijn aangesloten.
Ik zal mijn recht wel halen, dankzij de wetgeving voor webshops, maar ik zou toch niet graag bij hen iets in de winkel bestellen: ze leveren iets dat precies niet die voorziening heeft waarover je nog extra had getelefoneerd, en die ook op het web staat, en als je dat dan bij thuiskomst constateert, gaan ze zeer moeilijk doen als je het apparaat retour wilt geven.

Mabel3 22-06-2012

Heb inmiddels inderdaad 'mijn recht gekregen', met telefonische excuses, de belofte dat medewerkers beter geïnstrueerd zouden worden en dat de tekst op de website zou worden aangepast.
Vandaag nog even op de site gekeken, maar onder de tab 'Klantenservice' en dan 'retouren' staat nog steeds dezelfde (niet met de wet strokende) tekst.

Officiele reactie van Warmteservice 28-06-2012

Beste Mabel3,

Bedankt voor deze review. U staat geheel in uw recht. We zijn ons bewust van deze tekortkoming. Inmiddels hebben wij ons beleid duidelijker gemaakt richting al onze vestigingen zodat het niet nogmaals kan gebeuren. We hebben inmiddels contact met u gehad en zijn tot een oplossing gekomen. Nogmaals excuses voor het ongemak. We hopen dat u bij een volgende keer toch weer voor Warmteservice kiest.

Met vriendelijke groeten,

Rob uut Lunteren 03-04-2012

Maandag ochtend een HR ketel besteld ( een type dat niet heel veel voorkomt ) dinsdag om 12.00 uur afgeleverd door Warmteservice Amersfoort, met 59,50 euro retour op mijn i-deal betaling vanwege een aktiekorting, waar ik niks van wist, en waarvan de geldigheid al afgelopen was!
Absoluut een dikke 10 voor snelheid, eerlijkheid en service!

TimKlaassen 02-02-2012

Snelle service, goede after sales / garantie. Zelfs na meer dan 3 jaar een defect onderdeel gratis vervangen!

hoppa02 07-01-2012

1,5 jaar geleden een daalderop hr 24-80 aangeschaft. Prima service voorlichting in de winkel. Meerdere keren aarzelend en vragend aan de balie gestaan alvorens uiteindelijk de daalderop te kiezen. Door warmteservice aanbevolen monteur heeft de ketel opgehaald in de winkel en bij mij thuis geinstalleerd. Oude ketel meegenomen. Monteur is door daalderop gecertificeerd. Heeft intussen een servicebeurt uitgevoerd.

Boneventura 15-12-2011

3,8
2 weken geleden via de website een bestelling gedaan voor een pomp van eur 250. Ik had namelijk goede ervaringen met Warmteservice. Eerst gebeld, pomp was op voorraad en zou dezelfde dag kunnen worden verstuurd. Vervolgens krijg ik een email dat de pomp niet op voorraad is en dat deze 4 dagen later binnen zou komen, waarna deze gelijk zou worden bezorgd. Eerste irritatie puntje...

Pomp kwam dus niet. Hele dag voor niets thuis gezeten. Na 1 week maar eens gebeld. 'o ja.. Die pomp..'. Men zou informeren en mij gelijk terugbellen. Gebeurde niet. 4 dagen later bel ik weer. Flink geirriteerd. ' ehh ja, die is verstuurd, wordtmorgen bezorgd'. En bedankt voor het terugbellen he... Vogende dag weer de hele dag gewacht. Geen pomp. Dag later, weer bellen. Nu ronduit kwaad. Snapten ze niet. 'rustig aan he meneertje!' de bedrijfsleider belde mij deze keer wel terug. ' nee, morgen wordt hij echt bezorgd. En als hij er om 15 uur niet is, bel dan even. Dan ga ik er achter aan.'. Dat was dus vandaag. En nee, hij was er niet om 15 uur, dus heb ik gebeld. Waarna men beloofde dat hij binnen een uur op de stoep zou staan. Was dus niet het geval...

Warmteservice heeft een flink hoger prijsniveau dan de concurrenten. Dat kun je afdwingen, als je meerwaarde biedt. Die zou volgens mij moeten zitten in vakkundig advies en, zoals de bedrijfsnaam doet vermoeden, een uitstekende service. Mijn ervaring is echter dat Warmteservice het extra geld niet waard is. Sterker nog: ik heb er een frustratie voor gekocht. En wat mij het meeste dwars zit is de laconieke houding van het personeel. Beloftes worden niet nagekomen, men erkent mijn frustraties niet ( gevalletje paarse krokodil) en geen enkele keer tijdens de telefoongesprekken heeft men een excuus gemaakt voor deze gang van zaken. Allemaal gemiste kansen. Ik koop nooit meer iets bij Warmteservice en ik ben in 2 weken tijd veranderd van een fan van het merk naar een actieve omzet-verkleiner van het bedrijf.

Boneventura 03-02-2012

N.a.v. De review heeft Warmteservice contact met mij gezocht. Men heeft excuus aangeboden voor de gang van zaken en een geste gedaan. Ik ben erg tevreden over de manier waaropnzen dit hebben opgelost.

Joscus 29-01-2011

Gebeld voor informatie.Werd automatisch doorverbonden naar de winkel in de stad, waar ik woon.Prima antwoorden. Daarop keuze gemaakt.Aangezien ze zeer goede aanbieding hadden ( vaillant ketel + gratis modulerende kamertermostaat), deze besteld en een dag later ontvingen we telefoon dat de ketel klaar stond. Bij aankoop dachten ze mee mbt koppelingen, en andere zaken, die je nodig hebt om de ketel aan te sluiten.
Daarna nog een paar keer de winkel bezcoht voor kraantjes, koppelingen etc. Ze hadden alles op voorraad.

D. Broersma 21-11-2010

Ik bestelde op internet een nieuwe cvketel met toebehoren daar mijn oude ketel aan vervanging toe was. Ik werd diezelfde dag nog gebeld omdat ze een aantal vragen hadden. Toen bleek dat ik de verkeerde leiding had geselecteerd en werd de bestelling aangepast. Een dag later had ik de nieuwe ketel en toebehoren in huis. Dat noem ik nog eens klantvriendelijk!