Warmteservice.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Warmteservice.nl.

Warmteservice.nl stelt zich voor

Warmteservice verkoopt alles op het gebied van CV-ketels, sanitair, dakbedekking en nog veel meer. Warmteservice is een succesvolle formule met 61 verkooppunten in Nederland. Wij verkopen alle bekende merken tegen vaste lage prijzen. Ons deskundige personeel geeft u graag advies over de keuze van uw materialen en de aanleg ervan. Gratis bezorging van pakketdienst orders boven de € 50,-. Orders welke worden bezorgd met eigen transport vanaf € 200,- gratis!

Deze score is berekend op basis van 10 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

3,5

Piet 31-07-2021

Nooit problemen gehad, zowel de webwinkel als de vestigingen in Rotterdam, ik heb geen negatieve ervaringen zoals hier omschreven.

Ralf 26-06-2021

Ze noemen zich warmteservice....
Maar een betere naam was koudeservice...
Heel onaardig en ongeïnteresseerd geholpen...
Voor mij de laatste keer hier geweest te zijn...
Terwijl ik er best veel ben gekomen..
Gaat om filiaal helmond

lau 11-06-2021

geen garantie bewijs ontvangen, remeha monteur boekte bezoek onder coulance en warmte service bracht € 141 in rekening

Bas 06-04-2021

Als zakelijke klant al meerdere malen bestellingen gedaan, maar wat een slechte onderneming. Levering moet je elke keer achteraan bellen. Bij aflevering bij klanten geven ze gewoon de factuur af. Mijn advies aan zakelijke klanten ga naar de concurrent, deze hebben wel een top service

Anoniem 11-03-2021

Warmteservice is niet meer wat het is geweest.... Slechte service en klantvriendelijkheid ver te zoeken.

Kees 03-02-2021

Kom nu ongeveer 5 jaar in Spijkenisse maar alles Word altijd keurig geregeld en bij vragen zeer deskundig,het personeel wat nieuw binnen komt moet je wel de tijd geven om het vak te leren. Maar X en Y zijn zeer deskundig.

Zakelijke klant 03-02-2021

Wat een bedrijf ! bestelling half dec. 2020 geplaats en betaald.
Factuur word pas geleverd bij aflevering eind jan. 2021, ook hier weer een ander bedrijf die het overneemt en een ander bedrijf wat levert. Naar tig keer zelf bellen naar diverse vestigingen, kreeg ik eindelijk toch iets over mijn bestelde product te horen.

Bij vragen over de factuur i.v.m. informatie onjuist vermeld. Kunnen ze allemaal niet oplossen en word je meerdere malen van het kastje naar de muur gestuurd. Zelfs het hoofdkantoor wil het niet oplossen en stuurt je terug naar de vestigingen. Uiteindelijk nogmaals het hoofdkantoor gebericht. Wat blijkt nu: omdat het boekhoudkundig bij hun allemaal niet zou kunnen i.v.m. 2020 /2021, daar doen ze het dan ook mee af ?! Terwijl juist dat ook mijn probleem was. Dit bedrijf is dan ook alles oplossingsgericht en laat de zakelijke klant zelf wel met een boekhoud probleem zitten.

Laatste keer dat ik hier ooit iets heb besteld. Slechte service !! Als zakelijke klant het advies hier niks te bestellen!

Arthur 16-12-2020

Douche gaf geen warm water meer, flowsensor nodig voor nefit trendline ketel. Volgens website op voorraad in Alkmaar....daar aangekomen blijkt er een voorraadverschil er is niets. Medewerker is nog wel zo vriendelijk om te bellen met Beverwijk(ook vooraad verschil en niets) daarna met Hoorn en je raad het al ook voorraad verschil en niets werkelijk op voorraad.
Hun leverancier wasco zit even verderop, daar maar even het verhaal uitgelegd en kreeg de sensor(ondanks dat ze niet aan particulieren verkopen) bij hoge uitzondering mee, top service.
Aan te raden om eerst te bellen en niet afgaan op de webshop voorraad.
Volgende dag een tapwater sensor (flowsensor was niet de boosdoender) nodig, volgens de website geen voorraad in Alkmaar wel Amsterdam & Hoorn(is behoorlijk stuk rijden) , gebeld met wasco Alkmaar(hun leverancier) en die had de sensor liggen. Moest alleen even een interne bon gemaakt worden bij warmteservice Alkmaar naar wasco toe, helaas waren de medewerkers van Alkmaar daar niet toe bereid(in deze coronatijd, verzin dan een beter excuus als je er geen zin in hebt) en kon ik naar Amsterdam voor die sensor.
Trieste gang van zaken daar...helaas zijn er weinig alternatieven hier in de buurt

Jan Does 04-12-2020

filiaal Zwaag, daar staat XXX achter de balie, die jongen weet precies wat je bedoeld en geeft altijd de juiste adviezen. weet van de hele installatie procedures exact de regels en montage. Dikke pluim voor deze jongen!

Peter 05-10-2020

Iets besteld, foto's erbij voor de uitleg .artikel opgehaald en het blijkt het foute artikel.. contact met de winkel in Apeldoorn gehad en wat schetst mijn verbazing, het ligt niet aan de mederwerker, het ligt aan mij.. ik heb het niet gecontroleerd.. zelfs met de bedrijfsleider gesproken en deze zegt hetzelfde, verantwoordelijkheid ligt niet bij de winkel.. volledig mijn verantwoordelijkheid en natuurlijk geen sorry dat je voor aap staat bij je klant.. warmteservice besteld het verkeerde artikel en zegt gewoon dat het niet hun foto's is.. over zelfreflectie gesproken..

Pefecto Middelaar 19-12-2019

Wat zouden wij zzpers zijn zonder de deskundigheid van de Warmteservice!
Ik wil de shop in Nijmegen aan de Tarweweg een dikke tien geven.
Personeel denkt goed met je mee en zijn zeer deskundig.
Waar maak je dat tegenwoordig nog mee.
Vooral Remy is een vriendelijke kerel die zeer kundig is en je voorziet van het beste advies.
Ga zo door mannen!!

Egbert & Paulette 23-11-2019

Wat een ervaring! Op zoek naar een pelletkachel waren wij een paar maal teleurgesteld door het niet-nakomen van de afspraken van ongeïnteresseerde verkopers. Maar in Kampen gaat dat toch heel anders. Gastvrije ontvangst in de geweldige showroom en twee dagen later het huisbezoek waar Herman op verbluffende wijze een inbouwgashaard met meubel- en schouw voortekende, alleen jammer dat wij een paar weken moesten wachten. Gisteren is de haard geplaatst door monteurs waar een ander bedrijf jaloers op zou worden. Van 07.00 uur tot 20.00 uur hebben de heren Van Manen en Van Middendorp van de Veluwse Haarden Installatie een haard met schouw en meubel gerealiseerd, zo netjes, alsof het om hun eigen haard ging. Ondanks het late tijdstip werd eerst nog de huiskamer gestofzuigd en werd daarna alle tijd genomen om de werking uit te leggen. Chapeau Herman en nog hartelijk bedankt voor het leuke presentje (Kado!!)

JK 01-11-2019

Ze zeggen bereikbaar te zijn tot 22:00. Ik wacht om 21:00 al 15 minuten om doorverbonden te worden met een beschikbare medewerker. Daarnaast werkt de chatfunctie ook niet.
Heel vervelend valse beloften op de website.

Jurriens 16-08-2019

Verschillende dingen gekocht bij de warmteservice na een hele goede uitleg voor advies door vrij jonge mannen die echt veel verstand van zaken hadden. Spullen zouden bezorgt worden, gebeld door een ander filiaal met de mededeling dat 1 artikel schade had dus niet geleverd wordt. Heel fijn, geen verrassingen.

Jacob 28-07-2019

Omvormer gekocht, het blijkt dat hier niet de goede software in zit. Dit probleem word erkend door warmteservice maar niet opgelost! Ze nemen contact op wanneer het hun uit komt en mijn zonnepanelen werken niet goed. Tot nog toe niks van ze gehoord! Zeer slecht!

Marleen 22-07-2019

Prima shop. We hadden iets kleins zo snel mogelijk nodig. Deze shop had en de laagste prijs en levering binnen 24 uur, terwijl bij de rest min 2 weken.

rjl 26-06-2019

Zondag een airco besteld volgens het systeem op voorraad, wordt ik de volgende dag gebeld dat hij via een andere vestiging geleverd moet worden. Duurt een dag om het geld over te maken, de order wordt bij de andere vestiging verwerkt. Blijkt dat TNT ook weer 2 dagen nodig heeft om de spullen te leveren. De "verwachting" is dat donderdag het wordt geleverd, we wachten in spanning af.

Fablio 10-06-2019

Als je direct wat nodig hebt , prima zaak, als het op voorraad is.

Let wel: als je nadien een onderdeel nodig hebt voor reparatie of vervanging van een onderdeel of product bij hen aangeschaft, is de wachttijd 2 maanden (8 weken!!!)
Dus misschien alleen OK voor een professionele loodgieter die kan uitwijken (hoop ik) maar NIET voor een particulier, ze laten gewoon zitten met je probleem.

Auke 04-05-2019

Via de Whatsapp mogelijkheid gevraagd om info m.b.t. radiatoren. Deze info was niet op de site en de daarbij te downloaden documentatie te vinden. Tevergeefs een aantal dagen zitten wachten op antwoord, terwijl de site beloofd binnen 24 uur een reactie te geven. Wat een farce, haal dan de Whatsapp mogelijkheid weg, of maak geen beloftes die je toch niet waar kunt maken. Mensen willen antwoord en verder kunnen met bestellen/klussen. Niet echt klantgericht.

Renate 08-04-2019

Enorm goede service! Wij hebben een spiegel met een krasje ontvangen en deze is zonder problemen omgeruild. Wij werden netjes te woord gestaan en ook de bezorging werd van te voren duidelijk gecommuniceerd. Wij bestellen hier zeker vaker :-)

Peter 12-03-2019

Als ik bestel op internet kijk ik altijd eens naar de review's voor te bestellen. Meestal zijn er meer negatieve dan positieve en is het bang afwachten na het lezen van de horrorverhalen bij de negatieve reviews.
Mijn bestelling is vlekkeloos verlopen, zondag besteld en dinsdag geleverd , keurig verpakt, de juiste artikelen en retourlabel + retour info in de doos meegeleverd.
Ik ben dus zeer tevreden over deze webshop

S.Koelewijn 07-02-2019

Voor de verbouwing van ons huis van alles bestelt bij warmte service, zo ook een radiator voor de badkamer. Maar mijn man had een foutje gemaakt en moest een wat bredere radiator hebben. Terug in Amersfoort kon deze niet terug gegeven worden want deze was speciaal besteld,wij wisten nergens van van een speciale bestelling staat ook nergens te lezen, ja als je betaald hebt dan staat het onder de nota. Bij speciale bestelling geen geld terug. Wij hebben wel die andere besteld en betaald. Zegt genoeg over deze zaak.

paul 21-01-2019

Prima duidelijke site dus een zonnepaneel besteld dat na 2 tot 4 dagen leverbaar zou zijn. Dat was op 26 december. Inmiddels is het 21 januari en het is er nog steeds niet. Dit soort levertijden zijn niet meer van deze tijd, en misleidende informatie op de site ook niet. Na een paar weken een mailtje gestuurd en naar verwachting zou het die week binnenkomen, niets meer gehoord. Later nog een mail gestuurd, hierop werd niet eens meer gereageerd.
Dit was één paneel om te testen, ik had er eigenlijk een heleboel willen bestellen voor op het dak van mijn bedrijf.....
Warmteservice 22-01-2019

Beste Paul,

Dit is niet hoe het zou moeten en waar Warmteservice voor staat. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw gegevens te mailen naar klacht@warmteservice.nl zodat wij met elkaar in contact kunnen komen?

Warmteservice 22-01-2019

Beste Paul,

Vervelend om deze ervaring te horen. Dit is niet waar Warmteservice voor staat. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw gegevens te mailen naar klacht@warmteservice.nl zodat wij met elkaar in contact kunnen komen?

Jaco Beukema 24-12-2018

Wacht tijden aan de telefoon lopen op tot meer dan een half uur.
Dingen bij elkaar zoeken lukt niet meer
10.000,- sanitair geen tijd om tekeningen erbij te zoeken

De vestiging wil wel maar het hoofdkantoor doet niets om het op te lossen.
Zelfs rechtstreeks bellen helpt niet
Bezorging is een ramp als je een airco besteld voor 1000 euro en je bent met vakantie moet je hem uiteindelijk zelf laten ophalen in een vestiging elders
De omzet groei gaat duidelijk boven hun gezonde service gerichtheid.
Herken de service van weleer niet meer we gaan afscheid nemen erger kan niet elders

VROEGER een top zaak nu op zijn retour
Warmteservice 24-12-2018

Beste heer Beukema,

Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw gegevens en welke vestiging van Warmteservice het betreft te mailen naar klacht@warmteservice.nl?

Hartelijk bedankt.

CPFL 19-11-2018 Via de website gekocht

Misleidende levertijden

Op de website worden voor Honeywell producten andere levertijden weergegeven dan daadwerkelijk haalbaar zijn. Twee maal contact gezocht met een medewerker, die geven aan de informatie aan te passen op de website omdat er leverproblemen zijn, dit wordt echter niet gedaan. In plaats van vandaag bestellen, overmorgen in huis is de levertijd vandaag bestellen over 14 dagen in huis.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Henk 07-11-2018 In de winkel gekocht
Nieuwegein

Aftersales laat te wensen over

Na meerdere e-mail wisselingen over een ondeugdelijk product binnen de garantieperiode tot op heden geen passende oplossing aangeboden gekregen. Ook na een reminder van een week geleden. Geen enkele reactie

Lammie 02-11-2018 In de winkel gekocht
Hoogeveen

Niet tevreden

We hadden een product gekocht en toen achteraf bleek dat er onduidelijkheid was over de rekening zijn we niet netjes behandeld en hebben geen excuus gehad

Jack 11-04-2018 In de winkel gekocht
Industeiweg rotterdam

Fantastische service

Deze mannen in Rotterdam denken nog met je mee bij problemen waar je niet uitkomt ...vaklui..altijd geduldig en bekwaam

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter Van laarhoven 16-03-2018 In de winkel gekocht
Tilburg

Een geweldig team in Tilburg zeer bekwaam personeel

Zeer goed opgezet groot asortiement zeer bekwaam personeel een hele fijne zaak om te komen.altijd heel vriendelijk ook al kom je iets kleins kopen

Frans 28-12-2017 In de winkel gekocht
Harderwijk

Geweldige service

Bij Warmteservice Alkmaar een Honeywell Lyric gekocht. Na contact met de Honeywell helpdesk bleek er een verkeerde ketelmodule in de nieuwe doos te zitten. Omdat de wandthermostaat bestemd is voor een recreatiebungalow naar Warmteservice Harderwijk gegaan. De verkoper bood aan de module te ruilen door een juiste, ondanks dat deze vestiging er geen belang bij had. Prima service.

Pim 15-08-2017 In de winkel gekocht
Alphen aan de Rijn

Snelle service/levering

Geven goed advies voor iedereen, vakman of doe het zelver.
Weten wat je nodig hebt, en helpen je daarin.
Snel besteld en geleverd

Steven 01-06-2017 Via de website gekocht

Ik koop hier nooit weer.

Een toiletpot online besteld en kon ik direct afhalen (Apeldoorn), terplekke een (volgens de medewerker bijbehorende) softclose zitting gekocht. In Apeldoorn waren de medewerkers vriendelijk.
Thuis aangekomen blijkt dat de de zitting niet past. Dus naar de Warmteservice in Hilversum waar ik woon.

Daar de situatie uitgelegd en de (minder vriendelijke) medewerker moest dit uitzoeken en zou mij bellen. Dit duurt al met al ongeveer een week, hij geeft aan een vervangende bril te hebben. Aangekomen in de winkel blijkt in 1 oogopslag dat het een verkeerde bril is (verkeerde vorm). Dit geef ik aan bij de (andere) medewerker. Deze kijkt mij schaapachtig aan en zegt 'ja dan wordt het wel lastig'. Dit antwoord stemt mij niet tevreden waarop hij aangeeft wel even te kunnen proberen te kijken in het assortiment. Na welgeteld 1 minuut heeft hij 5+ opties gevonden (waarom kon dit niet meteen??). Ik wil graag dat hij wel eerst de betreffende fabrikanten belt om na te gaan of deze brillen wel echt passen.

Binnen een paar dagen ontvang ik een offerte met 3 opties. Ik geef aan welke bril ik wil en ontvang geen bevestiging totdat ik weer ruim een week later gebeld wordt en een sms ontvang dat mijn bestelling binnen is. Bij het ruilen van de niet passende bril krijg ik nu plotseling een verhaal van de (weer een andere) medewerker dat deze bril niet retourneerbaar zou zijn. Situatie nog maar eens uitgelegd en gezegd dat ik notabene offertes heb ontvangen met als doel tot een ruil te komen. Ok... Ook geen vriendelijke medewerker maar kortaf en zegt verder niks meer na deze uitleg. Uiteindelijk een bril meegekregen en de vorige geruild...

En dan. Thuisgekomen probeer ik de zitting te plaatsen. Deze past wéér niet goed (maar is wel passend te krijgen) EN de softclose werkt niet. Ik sta perplex van de onkunde, slechte service en het keer op keer maken van fouten bij Warmteservice. Ik ga hier dan ook NOOIT weer heen.

Enige positieve waren de medewerkers in Apeldoorn die wel vriendelijk waren. Verder een waardeloze winkel.

"Professioneel advies"? Nee...
en "Gewoon perfect geregeld"? Dat al helemaal niet.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Pieter van A 20-04-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Geweldige service

Ben 1,5 jaar bezig geweest met het renoveren van mijn woning. Warmteservice was mijn leverancier van sanitair en verwarming. Kon hier altijd terecht met mijn vragen, toen ik aangaf dat ik zelf mijn vloerverwarming wou aanleggen, omdat mijn eerdere ervaringen met het aanleggen door verwarmingsmonteurs bij mijn zelf en collega's een hoop ellende gaf. Gaven ze me goede tips en mocht ik zelf kostenloos gereedschap lenen, zoals een haspelwagen.
Mijn collega heeft van de winter koude voeten gehad met zoijn verkeerd aangelegde vloerverwarming terwijl ik het heerlijk warm had met mijn zelf aangelegde verwarming. Ook veel sanitair daar gekocht en klein klus materiaal.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Polrvd 09-01-2017 In de winkel gekocht
Breda

warmteservice breda

bij technische vragen krijg ik geen uitleg over hoe het in elkaar zit. dat lijken ze niet te weten . erg chagarijnige bediening op zaterdagmiddag,. afrekenen en wegwezen.

Pluspunten

• assortiment

Minpunten

• weinig technische kennis
  • niet vriendelijk

Peter 23-12-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam west

Goede service

Altijd vriendelijk personeel wanneer ik in de winkel kom. Online is alles makkelijk te bestellen. Ze hebben een groot assortiment en ik ga het altijd in de winkel ophalen.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Vriendelijk en deskundig personeel

Frans Oerlemans 22-12-2016 In de winkel gekocht
Weert

Geweldige service

Warmteservice Weert is een geweldige winkel. Probleem met het binnenwerk van de toilet.
Het probleem wordt deskundig onderzocht en meteen wordt een chauffeur die onderweg is gevraagd om in Roermond het gezochte onderdeel op te halen. Enkele uren later reeds in mijn bezit

Pluspunten

• Vriendelijke behandeling
  • Deskundig

Patrick 17-11-2016 Via de website gekocht

Waardeloos

Zeer trage levering,beloven snelle levering naar heb na 2 weken nog steeds mijn bestelling niet binnen.

Guido 21-06-2016 In de winkel gekocht
Sittard

Dichtbij een fysieke winkel

Goede informatie aan de desk

Assortiment
Beperkt, maar dat is geen bezwaar, je houdt overzicht.

Aanbeveling
veel vakkennis en vriendelijke klantbejegening

Jorge 21-11-2015 Via de website gekocht

Uitgebreid advies over de gewenste oplossing i.c.m. stadsverwarming.

Assortiment
Het aanbod op de website is erg ruim en de prijzen zijn erg goed!

Aanbeveling
Je betaald nooit te veel voor de producten, ruim aanbod en uitstekende service.

Cambium 24-10-2015 Via de website gekocht

4,3

Gelijk met de eerste zoekterm gevonden wat ik nodig had

Levering van mijn bestelling zou 1 tot 3 werkdagen duren. Toen ik na een week niets hoorde, heb ik navraag gedaan. Geen antwoord. Twee dagen later opnieuw. Weer geen antwoord. Via de chat op de site om toelichting gevraagd. Ik zou de volgende dag gebeld worden. Het is nu weer twee dagen later. Niets gehoord.

Aanbeveling
Wel betaald, maar niets ontvangen. Ook geen reactie op klachten hierover. Erg jammer.

Warmteservice 26-10-2015

Beste Cambium,

Onze excuses voor het ongemak. Kunt u een e-mail sturen naar klantenservice.nl? Dan ga ik het gelijk voor u oppakken.

Alvast bedankt,

Bernedien van Warmteservice

Warmteservice 28-10-2015

Correctie: klantenservice@warmteservice.nl

dependance 04-08-2015 In de winkel gekocht
Rotterdam, industrieweg 99b

Goed bereikbaar. telefonisch heel hulpvaardig

Super

Assortiment
Hebben ze het niet op voorraad, is het de volgende dag in de winkel

Absoluut!

Extra toelichting
Het personeel is zeer vriendelijk en in alle rust wordt de tijd genomen om je te helpen met wat je nodig hebt. Ik had zelfs de kraan uitloop mogen uitproberen en de volgende dag terugbrengen als hij niet voldeed. **** en de collega's van Warmteservice Industrieweg 99b Rotterdam zijn het omrijden waard! als je naar kraan, pijp, afvoer, gereedschap, advies, of weet ik veel wat op zoek bent. Ik zocht een speciale lengte kraan en kwam vanochtend uiteindelijk bij warmteservice in Rotterdam uit. Ik kreeg **** aan de telefoon, zo'n zelfde kraan kon hij bestellen en zou morgen binnen zijn, maar een maatje kleiner was op voorraad. Vanmiddag naar de industrieweg gereden. Uiteindelijk wilde ik een maatje er tussenin. Die was er, maar stond niet in de computer.....Wat denk je.....ik weet niet of de eigenaar van de winkel het mag weten......Ik kreeg de kraan gratis mee.....! Dus dikke veer voor **** en collega's.

grhks 24-06-2015 Via de website gekocht

Makkelijke, overzichtelijke website. Ik heb een keukenkraan besteld, af te halen in de dichtstbijzijnde vestiging. Betaling bij ophalen. Heel makkelijk.

Als ik advies nodig ben, ga ik altijd hier heen. Ik vind dat men goede adviezen geeft, en hun keuze goed motiveert. Duidelijke uitleg waarom mijn idee uiteindelijk minder goed bleek ;)

Uitgebreid assortiment.

Aanbeveling
Goede adviezen, vriendelijk personeel, uitgebreid assortiment. Wat wil je nog meer?

henkus55 14-05-2015 In de winkel gekocht
Tilburg

5,3

Aanbeveling
Klanten worden niet meer gezien als de telefoon gaat.

Extra toelichting
In de winkel na 10 minuten aan de beurt,in gesprek met verkoper,begint die malloot iemand anders te helpen aan de telefoon en laat me daar staan> Na enige minuten is hij klaar met bellen en begint opnieuw met mijn vraag,Hij "was vergeten waar ik voor kwam". Neemt hij weer de telefoon midden in ons gesprek alsof ik er niet ben terwijl er 2 medewerkersniks staan te doen.Uiteindelijk ben ik maar boos de winkel uitgelopen. Prima geholpen voorheen,nu nooit meer als je redelijk onbeschoft behandeld wordt. Dit is een reden voor me geweest om alles maar bij een webshop te gaan bestellen. Als je ergens respectloos wordt behandeld als klant mag je van mij de deur wel dichtdoen,klanten zijn niks waard daar blijkbaar.

bert-b 17-05-2015

Heel herkenbaar,zeker in dat soort winkels.
Warmtewinkel is wel leuk,bij de Bouwmaat hebben ze ook alles.
Begrijpelijk dat mensen liever via internet kopen als personeel liever de telefoon beantwoordt dan echte klanten.
Zal niet lang meer duren daar denk ik zo maar met dat soort mentaliteit.

hjbkuper 24-03-2015 In de winkel gekocht

Zowel via internet als rechtstreeks in de vestiging snel en goed geholpen tegen scherpe tarieven

Snel en goed antwoord op de vragen

Assortiment
Zeer veel keus en vaak op voorraad en anders besteld.

ed_pol 16-03-2015 Via de website gekocht

ik had een cv-ketel nodig en heb ik snel gevonden en bestelt

ik werd gebeld met het advies ander afvoermateriaal te nemen. ik kwam daardoor goedkoper uit
top noem ik dat

Extra toelichting
mooie website met veel informatie goede service

e.kris 06-03-2015 Via de website gekocht

soms even zoeken maar prima

perfecte service weinig zo'n service meegemaakt geweldig gewoon!

wat een geweldige service

Extra toelichting
Artikel werd niet meer geproduceerd. Niemand anders ging hier achteraan, warmteservice wel en kregen het voorelkaar nog 2 artikelen bij die fabriek in productie te laten nemen.

jadiepeveen 08-02-2015 In de winkel gekocht
Heerenveen

5,3

In de buurt

Geen product kennis kwam met verkeerde spullen thuis op aanraden van personeel

Assortiment
Ze hebben niet alles op voorraad waarmee ze adverteren

Aanbeveling
Ondeskundig personeel.Staan te eten terwijl ze je te woord staan

Extra toelichting
Ze maken reclame voor vloerverwarming onderdelen toen ik in de winkel kwam hadden ze die niet op voorraad en werden mij andere onderdelen aangesmeerd die niet pasten.

petefred 01-01-2015 Via de website gekocht

4,8

gemakelijk besteld levering duurd echter lang

slechte communicatie, bijna twee weken moeten wachten zonder dat er contact opgenomen werd, verkeerde artikelen geleverd, terwijl de goede gesteld en ook op de bon staan

Assortiment
kan ik moeilijk over oordelen, voorraad artikel is niet bij elke vesteging op voorraad

Aanbeveling
je weet niet of het snel geleverd word,
dus al je het snel nodig heb, zijn er betere shops, die ook beter communiceren

Extra toelichting
na bestelling krijg je allen een factuur, verder geen bericht of artikelen in voorraad zijn, geen communicatie verder tot het uiteindelijk verstuurd word, verkeerde artikelen geleverd , en mag je de retour kosten betalen, en weer wachten weet niet of dit aan de vesteging ligt, in mijn geval Nijmegen

H Weijers 03-12-2014 In de winkel gekocht
gennep

In de buurt.

Extra toelichting
Ondanks buiten de garantie toch vergoed gekregen van warmteservice gennep.

Van Hot naar Her 05-02-2014 In de winkel gekocht
EDE

Klantgericht meedenken en topservice

Assortiment
Als ze het niet hebben, kunnen ze het bestellen.

Aanbeveling
Snel. Niet duur, veel betere service dan in menig andere winkel in Ede.
Laat de bouwmarkten aan de overkant liggen en ga naar Warmteservice Ede.

Extra toelichting
Gelukkig nog een zaak waar je met vragen terecht kunt. Ook hebben ze topservice. Een bepaald product kon ik niet aankomen maar was essentieel voor werking van iets dat ik aan het maken was. Het is gelukt om, wel via via toch aan dit product te komen. Waar ik Warmteservice Ede zeer dankbaar voor ben. Snel en accuraat!