Warentuin - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Warentuin.

Warentuin stelt zich voor

De grootste webshop van de tuinbranche, vakmensen, zowel online als offline te koop en de goedkoopste van Nederland! * Daarom kiest u voor Warentuin. Met een assortiment van ruim 40 000 artikelen op het gebied van huis, dier en tuin mag Warentuin zich de grootste noemen. Alle producten zijn van topmerken en staan garant voor kwaliteit. Warentuin werkt samen met tien grote zelfstandige tuincentra gevestigd door heel Nederland. Bij deze servicepunten/ showrooms kunt u de artikelen beleven. Warentuin biedt op veel producten de online laagste prijsgarantie. Vindt u ergens anders artikelen uit ons assortiment toch goedkoper? Dan gaan wij vaak met de prijs mee. Daarnaast bezorgt Warentuin de meeste producten vanaf 50 euro gratis

Deze score is berekend op basis van 19 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

5.6

Kris Devooght 15-11-2018 Via de website gekocht

Zeer arrogant persoon bij de klantendienst

Door de arrogantie bij de klantendienst van dit bedrijf zou ik hier niets meer kopen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Elias 08-11-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Online kerstboom besteld. Doos kapot en geopend. Hierdoor mijn been bezeerd. Gevraagd om een nieuwe kerstboom in niet eerder geopende doos. Helaas was dit geen optie. Kerstboom retour!

Winfried 03-11-2018 Via de website gekocht

Fijne blokhut

Wat zijn wij aangenaam verrast door "Warentuin"! Alle beloofde zaken tot in de puntjes nagekomen en after-sales, door *****, formidabel. Wij zijn dan ook erg tevreden over onze aankoop, een blokhut, en kijken uit naar jarenlang genieten!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marian Tenwolde 08-10-2018 Via de website gekocht

Snelle reactie

Deze keer heb ik niets gekocht, wel advies gevraagd en er zeer snel een antwoord op gekregen, zijnde binnen 24 uur.
Ik heb hier wel vaker een artikel gekocht en ik kan alleen maar positieve dingen herinneren. Snelle service, tot in de tuin geplaatst, prettige chauffeurs en bij niet aanslaan van de plant het aankoopbedrag retour gekregen!

Infomatie gevraagt 04-09-2018 Via de website gekocht

Dank u wel voor de infomatie.Ben erg tevreden er me

ik werd erg goed geholpen erg goed advies gekregen.
ik zal het zeker bij andere mensen aanbevelen. Dank u

peter sijm 30-07-2018 Via de website gekocht

zeer slechte service

had een parasol besteld en betaald na 5 dagen maar is geïnformeerd waar ie bleef na 3 mail kwamen ze er achter dat ie ergens niet geleverd was bij mij zou de volgende week verstuurd worden en kreeg na 4 dagen een mail dat ie ineens niet meer te leveren is ik bestel hier echt nooit meer wat een slechte service

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Bernie 06-07-2018 Via de website gekocht

Slechte service en onbetrouwbaar

Ivm met een verjaardag een boeket met 50 lange rozen online besteld en betaald. Echter deze zijn niet geleverd. Na drie dagen zelf maar eens gebeld. Nadat me me eerst werd verteld dat het wel goed gegaan moest zijn toch maar wat aangedrongen. Hierna keek de medewerkster in ‘een ander systeem’ en bleek dat ze retour waren gekomen omdat ze ‘waren beschadgd’ Het boeket in ieder geval nooit aangeboden op het afleveradres. En ze hebben niet eens de moeite genomen om even contact op te nemen om te melden dat ze niet hebben geleverd. Waardeloze service! Nu kijken of de terugbetaling, die blijkbaar pas over een week wordt gedaan, wel terug komt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Marly van der Zalm 25-06-2018 Via de website gekocht

Flutbedrijf

Wat een belachelijke webshop, hier ga ik niks meer bestellen. Aantal weken geleden een bestelling gedaan, 8 plantenpotten. De eerste twee waren er vrij snel, daarna kreeg ik een verzendbevestiging van het volgende deel.

De producten hadden vertraging, maar zouden binnen 5 dagen geleverd worden. Anderhalve week later, niks binnen. Aangekaart bij Warentuin zelf, zeggen ze dat ik maar twee plantenpotten heb besteld. PARDON!?

Of het tuincentrum er nog eentje wilde verzenden, dan heb ik er dus 3 van de 8. Belachelijk! Dat is dan de zoogenaamde oplossing en service. Bagger!

Ik ben blij dat ik voor achteraf betalen gekozen heb, want hier ga ik niet voor betalen.

Jm van der Poel 05-06-2018 Via de website gekocht

Top snel in huis goede nazorg bij ruilling etc.

Snelle levering goede service, ook bij retourzending of ruiling.
Ook gerandeerd laagste prijsgarantie top.

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

MM 10-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Mijn bestelling was niet meer op voorraad en ik heb een fantastisch alternatief mogen ontvangen. Ik kreeg een andere duurdere parasol aangeboden voor dezelfde prijs. helemaal top... en een bijzondere hulpvaardige klantenservice heeft dit voor mij geregeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Richard Almere 26-04-2018 Via de website gekocht

Prachtige lavendel

Dankzij de goede website kon ik alles vinden wat ik nodig heb. Ook bezorgen is prima, geen geslenter meer door een tuincentrum en al die aarde-achtige vervuiling in de boodschappen.

Skitty 26-03-2018 Via de website gekocht

Goeie service

Nadat mijn bestelling 1 x is mis gegaan doen ze er nu alles aan om te zorgen dat dat nooit meer gebeurd. Top serivce!

Carla O 20-02-2018 Via de website gekocht

prima geregeld

Kreeg netjes een melding dat de levering wat verlaat was. Het is wel vreem dat je op dezelfde dag de levering via 2 transporteurs krijgt. Ik snap dat het komt door het samenwerkingsconcept via deze site.

Maroharm 24-01-2018 Via de website gekocht

Prima service en afhandeling van klacht

Ik was niet helemaal tevreden met de verzending, een onderdeel viel een beetje tegen. Ik kon kiezen tussen terugsturen (op kosten van Warentuin) of een tegoed bon (10,00) bij een volgende bestelling. Aangezien ik Warentuin een prima en vertrouwd bedrijf vind, heb ik voor het laatste gekozen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Elly 17-01-2018 Via de website gekocht

Snel en keurig

Ruime keuze met leuke aanbiedingen. En is er iets niet wat je besteld hebt dan wordt er heel vriendelijk contact met je opgenomen.
Betalen is makkelijk en alles wordt zorgvuldig verpakt en verzonden.

Robbert 30-12-2017 Via de website gekocht

Slechte voorraadbeheersing op site

Aantal producten in een order besteld, stonden netjes in bevestigingsmail en op pakbon maar misten helaas in doos.
Na een mail te hebben gestuurd krijg ik reactie dat het product niet meer op voorraad was en dat geld wordt terug gegeven.
Excuses erbij dat dit doorgegeven had moeten worden.
Vraag ik me toch af waarom de Pakbon en artikelen bij verzenden niet worden geverifieerd. (moet toch opvallen als de helft van je order mist)

Ook het versturen van 1 order uit meerdere locaties in land wat ervoor zorgt dat je order in meerdere pakketten op meerdere dagen binnenkomt is niet echt handig noch milieubewust, plus pakketdiensten hebben het al zwaar met alle pakketten dus dit maakt situatie alleen maar vervelender.
Ruimte tot verbetering zou ik zeggen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

alie 16-12-2017 Via de website gekocht

prima service

gevonden op internet goede en snelle levering er was iets niet te leveren ben daar keurig over
op gebeld vriendelijk personeel .als goed zicht baar op internet. ga zo door

Lek 14-12-2017 Via de website gekocht

Slechte levertijd, niet te bereiken, waardeloos...

Op 4 December 2 neon herten (kerstverlichting) voor kerst besteld, welke op voorraad waren.
Na 5!!! dagen bericht dat 1 van de twee niet meer op voorraad was. Toen met klantenservice overeen gekomen dat het voorradig artikel wel verstuurd wordt en van het ander het geld retour gestort zou worden.
Geld van dit artikel gelukkig nog terug gekregen, maar het andere artikel is nooit verstuurd. Na meermaals per email contact te hebben opgenomen, geen antwoord terug. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en krijg je na 1 wachtende voor u het bericht dat het te druk is en je maar een email moet sturen.
Eerste en laatste keer dat ik hier bestel.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Joke 13-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Ik had 2 licht boompjes besteld,al na 2 dagen deed 1 het maar voor de helft..
Ik heb e.mailtje gestuurd naar klantenservice en het werd prima geregeld en afgehandeld.
Prima service..een dikke 10 voor Eline van de klantenservice.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

mariaverlouw wellsedam15 ammerzoden 17-11-2017 Via de website gekocht

supergoedeservice kerstspullenzijnsupergoed goedeklandizie

ik zou deze winkel bij iedereen kunnen aanraden service is uitstekend
website bestelling is heel goed en super snel in huis
ga zo door

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Berg 15-11-2017 Via de website gekocht

ivm planttijd wacht nog op levering

Nog geen levering in verband met plantijd en klaar maken voor verzending vandaar geen info over levering in het betreffende vakje

Ellen 08-11-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Niet de eerste keer dat ik hier wat heb besteld. Zeer tevreden. Duidelijke site. Informatie correct. Levering netjes op tijd.

Coby 04-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Overzichtelijke website, mooie producten en een hele snelle levering. Je kan de bestelling uit verschillende winkels krijgen ( als je meerdere dingen besteld) maar ze verzenden allemaal heel snel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ak 04-11-2017 Via de website gekocht

Goede snelle levering en service

Goede overzichtelijk shop
Ruime keuze aan diverse producten
Verder is alles duidelijk weergegeven.
Ga zo door.

Han van Ooste 16-10-2017 Via de website gekocht

Afspraken die worden nagekomen

Makkelijk bedienbare website, vragen die worden telefonisch opgevolgd, goede prijs-prestatieverhouding en correcte aflevering. Allemaal elementen die standaard zouden moeten zijn bij online kopen, maar dit niet altijd zijn. Hier echter wel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

M. 28-09-2017 Via de website gekocht

Prima levering

Prima levering! Het produkt bevalt goed, al een aantal motten gevangen. Op tijd geleverd, verder geen bijzonderheden.

Hanny 23-08-2017 Via de website gekocht

heel goede srevice

heel veel keus en je weet dat het goed en snel geleverd wordt.
ik ben daar heel blij mee.
ook voor de hond kan ik daar leuk en makkelijk bestellen.
keus genoeg

Ton 19-05-2017 Via de website gekocht

Trage levering

1e keer was product verder wel in orde, maar erg traag geleverd en onvolledige levering. De 2e bestelling werd geeneens geleverd. Dit lijkt me geen echte internetshop, maar waarschijnlijk hebben ze alleen de webshop als hobby erbij.

HdW 04-05-2017 Via de website gekocht

Bijzonder blij

Ze houden zich aan hun woord ,nemen zelf het inciatief om dingen op te lossen en blijven netjes aan de telefoon en wij zijn hier heel blij mee bloempotten ontvangen die prachtig zijn nogmaals heel hartelijk bedankt Fam HdW

Jupke 26-04-2017 Via de website gekocht

Dubbel gevoel bij deze webwinkel

Eerst waren we erg enthousiast omdat we moestuinbakken aan een zeer voordelige prijs zagen. Daarnaast levering binnen 48 uur. Dat was ideaal. Bij de bestelling ging iets mis. dat werd gelukkig opgelost, maar de communicatie met de klantendienst gaf me toch een negatief gevoel. Ik werd uit de hoogte behandeld en helemaal niet klantvriendelijk. Toen begon het....de moestuinbakken waren toch niet leverbaar binnen de 48 uur. Ik kreeg hierover wederom een mail die mij het gevoel gaf alsof er werd gesproken tegen een klein, stout kind. In deze mail werd mij verteld dat er, zoals op hun website stond, de levering langere tijd zou duren. Hoelang...geen idee..... Dit stond niet op hun website, dus dat vermelde ik. Ik had de bakken namelijk vrij dringend nodig. De volgende stap was dat de mail werd doorgestuurd naar het depot waar de moestuinbakken vandaan zouden komen. ZIj zouden mij meer info kunnen geven over de levertijd. Die info is er nooit gekomen. Ik heb de bestelling toen geannuleerd en netjes, binnen de afgesproken tijd mijn geld teruggekregen. Dat is een pluspunt.
Conclusie, mijn vertrouwen in deze webshop is weg, vooral door de manier waarop de klantendienst communiceert. Ze antwoorden snel, maar hun toon maakt dat ik me niet fijn voel als klant bij deze firma.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Remke 20-04-2017 Via de website gekocht

Blijft in gebreke de klantenservice en klachtenafdeling

Een verkeerd geleverde plant
2 niet passende potten (van te voren nog gebeld over de maat)
En waterschotels die niet passen.

Gebeld met klantenservice, niet bereikbaar. Telefoonnummer achter gelaten. Niet terug gebeld.
E-mail verzonden. Ook geen reactie
En vandaag een klacht ingediend, wederom geen reactie.

Baal hier enorm van. Wil de juiste plant met de juiste potten en passende waterschotels.

Officiele reactie van Warentuin 29-04-2017

Beste Remke,

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Heeft u misschien een bestelnummer voor mij? Dan kan ik kijken wat ik voor u kan doen. In principe zijn wij dagelijks van 10-12 en van 14-16:30 bereikbaar, met uitzondering van feestdagen. Ik zie uw bestelnummer graag tegemoet!

Esther Vermeer, Klantenservice Warentuin

BRIEVENBUS RIO ZWART TOOLLAND 23-01-2017 Via de website gekocht

brievenbus niet overeenkomstig info en hoge retourkosten

De brievenbus komt niet overeen met de omschrijving in de advertentie op de site. De gleuf is veel te klein, een gewone envelop past er niet eens doorheen. We willen de brievenbus retourneren en dat kan alleen naar een adres in België en op eigen kosten (ongeveer 20 euro). Dit klopt natuurlijk niet. Want we hebben ook al 6,99 verzendkosten betaald bij bestelling. Totaal komen we dan op ongeveer 27 euro en we hebben geen brievenbus.

Officiele reactie van Warentuin 07-02-2017

Beste,

Zoals wij eerder via mail aan u schreven loopt uw klacht bij thuiswinkelwaarborg, waar hij in behandeling is.

Wilma 19-01-2017 Via de website gekocht

Aanbeveling

Goede planten en niet duur. Snelle en correcte levering. Ben heel tevreden over warentuin en de bezorging.

Pluspunten

• Goede en snelle levering
  • Mooie en gezonde planten

j.hak 10-01-2017 Via de website gekocht

hyacintenbollen

ben tevreden over snelle bezorging.maar niet tevreden over zeer slechte verpakking.
alles lag door elkaar en uit de potjes in de doos.

Pluspunten

• zeer snelle levering

Minpunten

• zeer slechte verpakking
  • alles lag door elkaar en uit de potjes.

Officiele reactie van Warentuin 05-02-2017

Beste J. Hak,

Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te horen dat uw bestelling niet netjes is aangekomen. U kunt hierover ook altijd contact opnemen met onze klantenservice. Onze excuses voor het ongemak, indien er iets beschadigd is geraakt horen we dat graag!

Anneke Rutjes 02-01-2017

Plaatmos

25 dozen plaatmos besteld , ze hebben voor mij ondanks de drukte voor kerst, toch kunnen leveren op de datum wanneer ik het nodig had!!! Super!!!!

Willem 31-12-2016 Via de website gekocht

Bezorgd achter de heg

Snelle levering, maar vind het niet kunnen dat het pakje bij onze afwezigheid buiten achter de heg werd achtergelaten!

Pluspunten

• Snel

Minpunten

• Levering gewon buiten achtergelaten

Officiele reactie van Warentuin 05-02-2017

Beste Willem,

Bedankt voor uw bericht, dat is inderdaad niet zo netjes van de pakketdienst! We gaan dit met hen bespreken. We wensen u desondanks veel plezier van uw bestelling.

Roelof 02-12-2016 Via de website gekocht

Aanrader

Duidelijke website. Levering ging niet helemaal goed maar werd goed opgelost.
Ik zal hier nog wel vaker iets bestellen.

Marianne Vis 28-11-2016 Via de website gekocht

tevreden klant

Vorig jaar ook kerstspullen bij Warentuin gekocht, prima in orde en een heel groot assortiment. Dit jaar had ik weer wat spullen nodig en kon ze allemaal vinden bij Warentuin en ook nog voor een goede prijs.

D.Hulsman 21-11-2016 Via de website gekocht

Bestelling van 3 artikelen

Bij deze shop koop ik altijd met heel veel plezier de producten die ik wil hebben,
Warentuin is niet duur en daarbij Geen verzendkosten vanaf 20 euro,en geen verzendkosten vind ik heel belangrijk want voor dat geld kan ik weer iets anders extra kopen,
Daarbij als ik een vraag heb dan krijg ik daar ook altijd heel snel een antwoord op,dus de service is prima,
Van mij krijgt Warentuin een dikke 10

I. Meeuwis 17-11-2016 Via de website gekocht

Warentuin

Grote keuze, snel en goed verzonden, vanaf €20,00 al gratis verzenden. Goede afwikkeling van het bestelde, goede berichtgeving.

Saskia 03-10-2016 Via de website gekocht

zeer tevreden

Ik ben via Bol.com bij deze winkel terecht gekomen. De winkel had een goede leverinformatie, zeer overzichtelijke productinformatie en een hele vlotte levering. Ook de status van de bestelling wordt heel erg goed doorgegeven. Je bent op de hoogte van elke stap binnen het bestelproces.

John Tilli 02-10-2016 Via de website gekocht

John Tilli

Alles is prima, ruim assortiment en snelle levering en de prijs-kwaliteitverhouding is goed. Fijne website

Tuinvrouw 01-10-2016 Via de website gekocht

Supersnel levering van tuinbeits

Ik moest een bepaalde type tuinbeits hebben voo mijn mooi schuurtje en die was niet bij ons in de buurt te vinden. Dus bij Bol.com gezocht en zo bij deze leverancier terecht gekomen. Ik had de beits binnen 3 dagen in huis.

John 01-10-2016 Via de website gekocht

Brede keus en Laagste prijs garantie

Via Google ben ik achter de site gekomen, diverse keren besteld en zal niet de laatste keer wezen, snelle service!

Alexandra 29-09-2016 Via de website gekocht

Prima product

Via bol.com bij deze leverancier/ webshop doorgelicht. Vlotte levering. Voor zover we nu na 2 weken, kunnen beoordelen een prima product (hoes voor de tuinset).

Pluspunten

• Vlotte levering
  • Goede omschrijving

Minpunten

• Je kunt geen afleverdata kiezen

Walta 17-09-2016 Via de website gekocht

prima producten maar bezorging omslachtig

Prima producten, planten zijn vers en goed verpakt en ook de andere artikelen zijn goed. Het bezorgen is echte omslachtig ik heb uiteindelijk 4 verschillende pakketjes ontvangen op 3 verschillende dagen. En ik had echt niet zoveel besteld dat het niet in 1x kon :)

Pluspunten

• prima producten
  • verse planten

Minpunten

• omslachtige bezorging

Karen 03-09-2016 Via de website gekocht

Prima service/levering

Balkon lounge/dinerset online besteld, omdat deze in de winkel helaas niet meer te verkrijgen was. Helaas staan de afmetingen van de set niet op de website vermeld. Ben al snel na bestelling gebeld om bezorgdatum en tijd af te spreken. Bleek klein misverstand; ik zou gebeld worden op het moment dat ze van het punt van de levering ervoor zouden vertrekken, maar ze belden me toen ze al voor de deur stonden. Gelukkig benutte de mannen de wachttijd door de boel alvast in elkaar te zetten. Toen ik aankwam, was het slechts nog een kwestie van op z'n plek zetten en voila...die middag kon ik al heerlijk op m'n balkonnetje zitten. Oh ja, en over de set zelf ben ik ook zeer tevreden :-)

JokeT 25-08-2016 Via de website gekocht

regenton

Ik zocht een smalle regenton van 100 liter en vond deze via Bol.com bij Warentuin..
Opvallend was de goede (lage) prijs, de snelle levering en de goede kwaliteit van de ton.

Pluspunten

• prijs
  • snelle levering

Oscar 20-07-2016 Via de website gekocht

Simpel en doeltreffend systeem met veel betaalopties.

Tijdens mijn order is er een probleem ontstaan over de benodigde toebehoren. Achteraf bleek dat ik niet helemaal de juiste artikelen had besteld. Warentuin heeft op een persoonlijke manier alles bewogen om de order volledig en snel bij mij thuis geleverd te krijgen. Je besteld hier niet bij de zoveelste webshop met dropshipping maar er zit een degelijk service apparaat wat zorgt voor zijn klanten. Erg belangrijk en professioneel!

Aanbeveling
Naast het draaien van een webshop is er een goed draaiende backoffice die je persoonlijk helpt bij iedere vraag, cruciaal voor top service.

Boesta 28-06-2016 Via de website gekocht

Makkelijk om te bestellen en af te rekenen.Zeer redelijke prijzen, vanaf €20 geen bezorgkosten. Telefonisch contact maken met de klantenservice is erg makkelijk. Mail contact is eigenlijk handiger, doorgaans wordt er binnen een paar uur terug geantwoord 7 dagen per week.

Naast de peperplantjes heb ik ook een aantal Mini-moestuintjes;(growbeds) gekocht. Hierbij ging er best wel wat mis. In eerste instantie leek het erop dat het niet goed opgepakt zou worden door Warentuin. Maar integendeel! 1 persoon heeft het opgepakt en alles persoonlijk in orde gemaakt en het hele proces in de gaten gehouden. Uiteindelijk is alles goed gekomen. Warentuin heeft mij een zeer genereuze korting gegeven en heeft ook nog eens als extra geste mij 4 Surinaamse peperplantjes gratis toegezonden. Heel erg verrassend en bijzonder aardig en klantvriendelijk!!

Assortiment
Het assortiment is heel erg groot. Ik mis alleen nog (in het voorjaar) wat meer keuze in moestuinplantjes. Zou handig zijn als je je moestuinplantjes vroeg in het jaar alvast vooruit zou kunnen bestellen. Op deze manier is het voor mij(de klant) en het bedrijf inzichtelijker welke plantjes er beschikbaar zullen zijn. Nu is het een verrassing welke plantjes er zullen worden aangeboden, dat is qua planning voor de moestuin niet echt handig...

Aanbeveling
Wij kopen erg veel online. Er kan altijd iets fout gaan met een online bestelling. Hoe Warentuin het heeft oppakt is een voorbeeld voor vele andere online winkels. Echt bijzonder!

Extra toelichting
Vorig jaar 2015 Warentuin ontdekt. Tot mijn grote verbazing verkochten ze Surinaamse peperplantjes voor in de moestuin. Gelijk 9 besteld. Geen hoge verwachtingen. Deze worden zeer sporadisch online aangeboden en zijn dan meestal van bedroevende kwaliteit. Deze plantjes waren erg mooi en zagen er mooi fris en groen uit. Tot onze grote verbazing gaven deze plantjes een zeer hoge opbrengst. Ruim 1200gram rijpe geurende pepertjes en ook nog vele onrijpe die later nog gerijpt zijn. In al de jaren dat ik (Surinaamse) pepers kweek heb ik nog geen plant gehad die zo'n hoge opbrengst had hier in het voor de pepers eigenlijk te koude Nederland. We hebben ze dit jaar dan ook weer gekocht..