VVS-online - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VVS-online.

VVS-online stelt zich voor

Vvs-online.nl is dé webwinkel voor reinigingsapparatuur van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in verkoop, service en onderhoud van reinigingsapparatuur voor consument en bedrijf. Ons brede assortiment maakt ons uniek. Op werkdagen voor 17.00 uur besteld de volgende dag in huis! VVS verzorgd zelf de garantie reparaties voor Nilfisk reinigingsapparatuur.

Deze score is berekend op basis van 55 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,1

Hans Tukker 17-04-2019

's middags de bestelling geplaats en de volgende dag de O-ringen in huis. Prima service.

Kood 16-04-2019

Artikel naar volle tevredenheid en op tijd geleverd. Ik kom zeker bij deze winkel terug!

Jos Matheussen 15-04-2019

Duidelijke website met alle nodige tools wat betreft Nilfisk hogedrukreingers , snelle en correcte levering en vooral goede prijsverhouding .

Karel Dijkers 15-04-2019

De reden van kopen bij VVS was dat ik eigenlijk nergens anders terecht kon voor de onderdelen voor mijn Nilfisk hogedrukspuit. Nog even gebeld omdat ik een onderdeel niet kon vinden in de shop. Uiterst vriendelijk te woord gestaan en nog wat extra advies meegekregen. Onderdelen konden gewoon met de normale brievenbuspost dus ook geen bezorgkosten. Volgende dag mijn spullen in huis en mijn Nilfisk werkt nu weer als nieuw. Top!

Hilfe 09-04-2019

Je zult maar een onderdeel voor jouw hogedrukreiniger nodig hebben! Voor mijn, toch wat oudere, Nilfisk Alto heeft VVS alle onderdelen. Makkelijk kunnen vinden en heel snel thuis bezorgd. Super.

Ron 04-04-2019

Bij VVS in 2016 een Nilfisk E 145.3-10 gekocht. Heb voor Nilfisk gekozen omdat zij altijd met metalen pompen werken in de hogedrukreiniger. Heb veel plezier van het apparaat maar na 2,5 jaar is mijn spuitlans gaan lekken op de bajonetaansluiting. Na telefonisch contact met Eric van VVS is mijn spuitlans per post op hun kosten naar hun werkplaats verstuurd en kosteloos gerepareerd. Dit viel onder garantie die Nilfisk verzorgd op haar apparaten. De spuitlans is weer keurig thuisbezorgd. Dit is nog eens ouderwets goede service van Nilfisk en VVS. Eric, bedankt!

Groet,

Ron Pakvis

Hilbert 01-04-2019

Snelle en juiste afhandeling van mijn bestelling.
Ook de levering was helemaal volgens wat op de site vermeld werd.

david 25-03-2019

vvs is een onderneming waar je op kan bouwen zo had ik een paar vragen dus heb ik gebeld wordt vriendelijk geholpen de gevraagde artikelen werden door gemaild met het artikel nummer dus zelf niet meer te zoeken en de spullen nog super snel in huis waren alle bedrijven maar zo snel echt een top bedrijf ga zo door

Weiland 17-03-2019

Waardeloos, ik heb een lans van Nilfisk zelf moeten kopen a 18 euro excl verzendkosten. Ik heb 5 jaar garantie op de reiniger en aangekocht in de promoactie op IBood. na 2 jaar verliest de lans water en heb ik geen druk meer op het water. Zit een piepklein breukje in de lans waardoor de machine de druk verliest, met het apparaat is helemaal niks mis. Ik moet van VVS de hele machine opsturen terwijl daar niks mee aan de hand is, ik vraag enkel alleen om een nieuwe lans conform de garantie. Het is flauwekul om de gehele machine op te sturen, volgens de medewerker om de motor te bekijken. Tussen de regels door staat er dat deze kosten voor mijn rekening zijn mocht VVS oneigenlijk gebruik constateren. De lans is stuk, niet de machine dus waarom moet deze uit elkaar. Ik krijg geen reactie meer terug op mijn mail, heb zelf maar een nieuwe lans gekocht en heb ondertussen al mijn gehele bestrating schoongespoten. Heb hierna weer een mail gestuurd of het VVS waard is om voor slecht 18 euro een ontevreden klant te hebben, wederom geen reactie. Volkomen waardeloos en aangezien ik na het kopen van de lans de vraag krijg of ik daar een review over wil schrijven, met alle liefde. Ik ben wel tevreden met de levering die was er binnen een dag maar dat is tegenwoordig overal de standaard. Iig is dit mijn laatste aankoop bij deze firma. Als webwinkel misschien goed maar qua garantie een dikke min.

geert jan meertens 15-03-2019

spuitpistool van nilfisk hogedrukreiniger ca 7 jaar oud lek opgestuurd .bestaat uit twee delen wordt in vaktaal genoemd de lans onderste deel en pistool het bovenste.
voor coulance ondanks de leeftijd de lans gratis en het spuitpistool voor de schappelijke prijs van € 19,99 .Dit bedrag overgemaakt en was ook nog inclusief verzendkosten van het hele spul.
telefonisch kontakt was zeer aangenaam en binnen enkele dagen was het klaar.

Richard 13-03-2019

Goed advies en zeer redelijke prijzen. Ik had wat vragen aangaande Nilfisk HD reinigers en deze zijn goed en eerlijk beantwoord. Enige nadeel vind ik dat je niet via paypal per creditcard kunt betalen.
Het product zelf, een Nilfisk HD reiniger, heb ik nog niet getest/gebruikt, maar ik heb (zonder het apparaat daadwerkelijk te gebruiken) al wel een paar nadelen t.o.v. een Karcher HD reiniger ervaren. Ik weet ook nog niet of ik het product houd.

Peter 09-03-2019

Bestelling geplaatst en snel en keurig ingepakt ontvangen. Uitstekende product prijs verhouding.

Puntje 04-03-2019

Zoekend naar een aanbieding van een Nillfisk hogedrukreiniger kwam ik terecht bij VVS, die een leuke aanbieding had. Omdat ik het apparaat kende, was de keuze daarom niet moeilijk.
De levering ging supersnel: binnen één (1!) minuut na de betaling stond de bestelling klaar voor transport en werd deze de volgende dag geleverd.

Nicole Sandee 28-02-2019

Klep van stofzuiger moest hersteld worden. Deze stofzuiger heb ik met hun instructies opgestuurd en ze hebben naast reparatie ook de stofzuiger keurig nagekeken. Heb nooit Hepa filter vervangen, echter was nodig en alsnog aangekocht.. Ze hebben nieuwe filter ingezet en stofzuiger retour gestuurd. Gewoon een super goede service.

Rob Maas 16-02-2019

Een eerlijk en vakkundig advies over pro's en contra's van de diverse uitvoeringen. Top ! Is ook het service centrum voor Nilfisk apparatuur, dus als er iets mis gaat ben je bij Erik op het juiste adres. Als je gebruik maakt van 1 van de vele aanbiedingen ben je bovendien verzekerd van de laagste prijs, dus niet alleen Top kwaliteit qua Service en Garantie, maar opmerkelijkgenoeg, ook qua prijs.

M. de Jong 14-02-2019

Het product wat ik wilde aanschaffen is maar beperkt te koop en ik kwam o.a. uit bij VVS.
Duidelijke site, bestellen ging makkelijk. Ook prettig dat je geen account hoeft aan te maken als je eenmalig iets nodig hebt. Bestelling kwam zoals aangegeven ook echt de volgende dag.

erik 11-02-2019

bestelling op tijd toegestuurd , stukken wel niet goedkoop maar juist en correct .

Rob 28-12-2018

Bestellen lukte niet meteen, VVS gebeld en goed geholpen. Vriendelijk, snel geleverd en goede service.

wadjapadja 03-12-2018 Via de website gekocht

Helemaal tevreden

Nooit geweten dat er zoveel losse onderdelen voor een hogedrukspuit te leveren zijn.
Duidelijke site, dus makkelijk de juiste onderdelen gevonden.
Snelle en correcte levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J.E. Scherpbier 30-11-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle en correcte levering

het gezochte artikel was vrijwel nergens anders te krijgen. Werd de volgende dag keurig afgeleverd! Heb lang gezocht naar een adapter om een Kärcher product aan een normale metrische draad te kunnen koppelen. VVS was de enige waar ik dat hebe kunnen vinden!

Ben 25-08-2018 Via de website gekocht

Koop al jaren bij VVS en ben heel tevreden.

Levering was de volgende dag al in huis, garantie wordt korrekt afgehandeld en telefonisch kontakt verloopt prima. Mij hebben ze als vaste klant.

Luc Appelo 17-08-2018 Via de website gekocht

Echt geweldige service.

Nadat ik een onderdeel had besteld had ik het de volgende dag in huis.
Bij het plaatsen van het onderdeel brak er een stukje af. Ik heb gebeld en kreeg korting voor een nieuw onderdeel dat ik heb besteld. Het apparaat werkt weer als vanouds. Top service. Hartelijk dank!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ton 17-08-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Na telefonisch contact met goed advies een nilfisk 135 extra gekocht.
snel geleverd. bij ontvangst ook nog extra aanwijzingen. nu eerste keer gebruikt. Deze bevalt me beter dan de Karcher !

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Emile 17-08-2018 Via de website gekocht

Perfect advies

De lans van mijn Nilfisk lekte wat. Zelf had ik al het idee dat het aan de zogenoemde O-ring zou kunnen liggen. Ik wist alleen niet hoe ik bij dat betreffende onderdeel kon komen om de O-ring te vervangen. Bij VVS namen ze de tijd om al mijn vragen te beantwoorden die ik via de mail stelde en gaven me ook perfect advies. Nu werkt alles weer als nieuw. Bedankt VVS!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Evert 13-08-2018 Via de website gekocht

Goed advies en snelle levering

Mijn 20 jaar oude Alto New hogedrukspuit deed het niet goed meer. Ik dacht dat het van kalkaanslag kwam maar deskundige van VVS dacht dat vuilfrees wellicht versleten was. Hij adviseerde welke vuilfrees ik nieuw zou moeten kopen. Advies opgevolgd. De volgende dag reeds in huis en de hogedrukspuit werkt weer alsof hij nieuw is.

Brigitte 20-07-2018 Via de website gekocht

snel gevonden op google en snel verzonden

de volgende dag was de bestelling al in huis ...heel blij mee, kon gelijk weer aan de slag en makkelijk om te betalen

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Goed 16-07-2018 Via de website gekocht

Stofzuigerbuis voor Nilfisk

Zeer goed kwaliteit goede beschrijving van het product en Merk en snel verzonden
makkelijk betalen en te scrollen over de site
ben erg goed geholpen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter 11-07-2018 Via de website gekocht

gewoon goed

Ik heb een spuitstuk voor mijn Nilfisk hogedrukreiniger besteld. Ik heb natuurlijk uitgebreid gezocht op het www maar hier gevonden. Netjes en snel bezorgd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Johan 15-06-2018 Via de website gekocht

VVS of Coolblue ?

Eerste reactie van mensen via sites als Kieskeurig en Beslist is om te selecteren op prijs. VVS zal denk ik net iets boven de minimumprijs zitten maar geeft altijd een eerlijk advies over het aan te schaffen product. Omdat dit bedrijf enorm veel kennis en ervaring heeft van de producten (ook reparatieadres voor alle apparatuur) die ze verkopen krijg je een advies waardoor je meestal beter af bent dan bij bv. de grote jongens als Coolblue. En als je dan toch iets hebt dat niet goed gaat met een product dan wordt je aan de telefoon geholpen door iemand met verstand van zaken

Van Roeyen 11-06-2018 Via de website gekocht

Snelle afhandeling, Perfecte levering, Aanrader 10/10

Heb hier nog een hogedrukslang gevonden voor mijn KEW hogedrukreiniger van 24 jaar oud nu het merk Nilfisk! en de slang koppelingen zijn nog correct.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

PT 07-06-2018 Via de website gekocht

TOP

Nadat ik de site bezocht had, had ik nog wat vragen, telefoon gepakt en prima uitleg gekregen.
Hogedrukreiniger besteld en die werd, zoals beloofd, de volgende dag afgeleverd.

Connie A. 04-06-2018 Via de website gekocht

Prima

De enige webshop die de oude Gardena messen voor de maaimachine nog had. Besteld en mooi op tijd geleverd, niks op aan te merken.

Jerry 04-06-2018 Via de website gekocht

Hele goed service

Had een probleem met een hogedrukspuit, eerst een mail gestuurd, kreeg direct antwoord om even te bellen. gebeld en uitgelegd wat er aan de hand was. Mogelijke oplossing gekregen. Direct de onderdelen besteld en had ze de volgende dag al in huis. Gemonteerd en hij werkte weer. Helemaal top geholpen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Harry 04-06-2018 Via de website gekocht

Snelle, goede reactie

Ik ben zeer tevreden.
Goed en snel per e-mail geholpen door VVS, Erik Slijkhuis, zodat ik precies wist wat ik moest bestellen voor mijn hoge druk reiniger.
Volgende dag de onderdelen al geleverd op t pakket-service afhaal adres.

L 24-05-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijk en snel

Ik kende VVS uit eerdere bestellingen. Duidelijke website en de volgende dag al via de post de O-ringen voor de Nilfisk binnen (zonder verzendkosten).

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

A.Th.Imanse 18-05-2018 Via de website gekocht

onderdelen goed tevinden .

Het is de 2e keer dat ik spullen koop voor mijn hogedruk spuit goed te vinden en snelle levering top !

Dick 11-05-2018 Via de website gekocht

Nilfisk onderdelen hogedruk reiniger

Deze winkel kwam in beeld op Internet als leverancier van o.a. Nilfisk onderdelen. Deze internetshop is duidelijk en maakt waar wat ze beloven.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Arie 08-05-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Gebeld voor info over hogedrukreiniger.
Mijn oude hogedrukreiniger is nog prima maar de slang is hard geworden en onhandelbaar.
Ik vroeg aan Erik info over nieuwe hogedrukreiniger met flexibele slang maar hij gaf aan dat ik beter alleen een nieuwe slang kon kopen die hij er dan op zou zetten en dat is natuurlijk veel goedkoper dan een nieuwe hogedrukreiniger.
Dat vond ik dus een eerlijk advies en goede service!
Ik heb toch een compleet nieuwe hogedrukreiniger gekocht omdat de oude al 8 jaar oud is.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Otto 07-05-2018 Via de website gekocht

telefonisch goed advies

Schakelaar-setje besteld voor de Nilfisk Multi II 30 T. Kon helaas nergens aan een elektrische schema voor deze Nilfisk komen.
Gebeld met VVS, telefoniste adviseerde mij om op latere tijdstip terug te bellen en te vragen naar Erik van afdeling service / reparatie.
Later tijdstip teruggebeld, Erik heeft de tijd genomen om alles haarfijn uit te leggen. Ben hem daar ook zeer dankbaar voor.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

C. Broeders 03-05-2018 Via de website gekocht

robotmaaier Sileno City 500

Na wat googelen voor een Robotmaaier kwam ik uit op de site van VVS online shop.
Zag er allemaal goed en betrouwbaar uit.
Dus Robotmaaier Sileno City 500 besteld en deze werd keurig netjes afgeleverd. Kreeg nog een telefoontje van VVS met allerlei zeer nuttige tips over de robotmaaier.
Ik ben uitermate tevreden over de handling, behandeling en klantvriendelijkheid van deze organisatie.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul 01-05-2018 Via de website gekocht

Zeer vriendelijk, behulpzaam en binnen 24 uur geleverd.

Deze shop kwam in beeld op Internet als leverancier van o.a. Nilfisk onderdelen. Gebeld voor informatie, vriendelijk en vakkundig te woord gestaan. Deze shop maakt waar wat ze beloven.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henny 01-05-2018 Via de website gekocht

Voor de tweede maal prima afhandeling.

Ja prima, alles mooi originele onderdelen, goed verpakt, en binnen 24 uur geleverd.
Fijn als er ook nog mensen zijn die doen wat ze zeggen, mis ik jammer genoeg bij vele webshops.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Maarten 30-04-2018 Via de website gekocht

Prima webwinkel met goed aanbod

3de bestelling en wederom probleemloos en supersnelle levering. Winkel is duidelijk en overzichtelijk. Binnen een paar minuten de juiste onderdelen weten te vinden mede door de goede beschrijving.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

h. luijkx 30-04-2018 Via de website gekocht

snelle levering

zeer snelle en correcte levering. ze hebben een zeer uitgebreid assortiment voor een goede prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hogenberg 30-04-2018 Via de website gekocht

Geen problemen met bestellen.

Onderdelen snel en eenvoudig te vinden en te bestellen . Alles werkt weer naar alle tevredenheid. Heb we 1 opmerking de O-ringen voor de hogedrukslang ging bij plaatsen wel erg snel stuk.Wellicht telang op voorraad gelegen?

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

Adriaan 30-04-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden over kennis, kunde en leveringstijd.

Na telefonisch het probleem te hebben doorgesproken, werd mij geadviseerd een bepaald, met productnummer genoemd, onderdeel te bestellen.Binnen een dag dit onderdeel ontvangen en direct op de hogedrukreiniger vervangen.
En de hogedrukreiniger werkt weer als een "tierelier"

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ryckaert Daniel 25-04-2018 Via de website gekocht

Daniel Ryckaert

Zeer overzichtelijke structuur om een product te zoeken . Toch spijtig dat ik niet met een kaart via een Belgische bank kon betalen. Wel met een overschrijving , waardoor de leveringstermijn enkele dagen langer was . Zeer snelle en correcte info over stand van zaken via mail ( betaling en leveringssituatie ).
Ik zal zeker nog bij jullie bestellen.

Ankie 25-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Messen voor mijn grasmaaier snel gevonden. Prijs oké. Alleen verzendkosten haast hetzelfde bedrag. Had ook met brievenbuspost gekunt.

Hans 24-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Ik zocht voor mijn Nilfisk patioreiniger, driehoekig, nieuwe borsteltjes, via de website het telefoonnummer gezocht en gebeld de medewerker wist gelijk het order nummer.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bosward 24-04-2018 Via de website gekocht

Makkelijk te vinden. Goed telefonisch geholpen.

Op advies van "internet" voor onderdelen deze site gevonden.
Gevonden en na telefonisch contact/advies besteld.