VVS-online - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VVS-online.

VVS-online stelt zich voor

Vvs-online.nl is dé webwinkel voor reinigingsapparatuur van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in verkoop, service en onderhoud van reinigingsapparatuur voor consument en bedrijf. Ons brede assortiment maakt ons uniek. Op werkdagen voor 17.00 uur besteld de volgende dag in huis! VVS verzorgd zelf de garantie reparaties voor Nilfisk reinigingsapparatuur.

Deze score is berekend op basis van 103 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mieke Alma 10-09-2020

Super webshop!
Ik beveel deze winkel voortaan bij iedereen aan!
Netjes en snel geholpen. Geen gezeur.
Steelstofzuiger werd dezelfde dag nog opgestuurd.
Een dikke10.
Mieke Alma

cor 08-09-2020

Allereerst informatie gevraagd heel goed advies gekregen stofzuiger besteld zoals afgesproken op tijd geleverd. Beviel zo goed dat ik twee dagen later dezelfde stofzuiger voor mijn moeder heb gekocht.

Marieke 29-08-2020

Prima website. Vond snel wat ik nodig had. Het ging om een paar rubberringetjes die ik nodig had voor mijn hogedrukreiniger. Volgende dag al in huis.

Emmy 27-08-2020

Ik vond de site overzichtelijk. Ik kon makkelijk het vervangende product (stofzakhouder) vinden voor mijn nilfisk stofzuiger.
In het weekend besteld en op dinsdag producten ontvangen waardoor ik mijn stofzuiger weer kon gebruiken :-).
Alles verliep voorspoedig met bestellen, betalen en afleveren.

J.Hamberg 26-08-2020

Ik advies dit bedrijf bij iedereen aan om de uitermate vriendelijke behandeling en uitstekende service die Erik verleent. Top Top Top 👍👍👍

Viviane 25-08-2020

zeer correct ,zeer snel , alleen de verzendkosten naar belgié zijn te hoog ,naar mijn mening .

2 maal op één week iets besteld en was ongeveer 20 euro kwijt aan verzendkosten .
groeten Viviane.

Tim 20-08-2020

Gewoon een heel goede winkel! VVS is officieel dealer van bijvoorbeeld Nilfisk, dit heeft veel voordelen mocht er onverhoopt iets mis zijn met je product. VVS heeft mij super geholpen, ik kreeg zelfs een upgrade! Echt top service.

Windhapper 07-08-2020

VVS reageert snel op mijn e-mail vragen, ik had foto's opgestuurd van defecte onderdelen keurig kreeg ik de linken opgestuurd zodat ik de juiste onderdelen kon bestellen één dag later werkte mijn Nilfisk weer.
Menig bedrijf kan hier een voorbeeld aan nemen!

Con 27-07-2020

Top service.
In het weekend per mail gevraagd voor
2 artikelnummers, even later al weer
een antwoord van xxx.

Besteld en geleverd zoals aangegeven.
Kortom, TOP!

hobbyman55 21-07-2020

ik had een riool ontstopper slang gekregen van nilfisk maar zelf heb ik een karcher hogedrukspuit en kwam op deze site terecht en ze hadden een adapter hiervoor past perfect ik wist niet dat dit bestond

Mario 14-07-2020

Mijn motivering VVS-bedrijven met een 8 te waarderen is de goede service , het juiste advies en de snelle levering. Het heeft er toe geleid dat mijn probleem is opgelost en mijn hd-reiniger weer net zo goed werkt als bij aankoop.

Vera 13-07-2020

Prima webshop en zeer snelle levering.Zal voortaan altijd mijn nilfisk stofzuigerzakken hier bestellen.

Rijswijk 02-07-2020

goede service. snel geleverd. Over 2 doosjes O- ringen valt niet meer te beoordelen.

Johan D te A 24-06-2020

Bereikbaar betrouwbaar deskundig snel betrokken
Waren alle winkels maar zo .....
Grootschalige bedrijven zoals Bol en Blue kunnen hier niet tegenop.

Ron 18-06-2020

Ging gewoon zoals je tegenwoordig verwacht. Duidelijke site. Daardoor eenvoudig het juiste product te selecteren. En verzending ging gewoon vlot. Ik zou niet weten wat hier nog aan te verbeteren valt.

hester 14-06-2020

ik kocht bij deze firma een telescopische heggenschaar met accu, maar de accu bleek al snel niet te kunnen opladen.
binnen een week had ik een nieuwe accu, en het onderlinge contact verliep heel prettig.

Georges 13-06-2020

Snelle en correcte levering, alle onderdelen in perfecte staat zoals het moet. Terecht een aanrader!

Tiny van Hout 12-06-2020

Goede adequate levering. Alles compleet. Stofzuigerborstel en - zakken. Vanwege drukte een dag later geleverd.

Marcel 12-06-2020

Snel afgestuurd, echter DHL heeft niet eens aangebeld en het pakket bij een ophaaladres gebracht. Dus VVS denk na over de bezorger!!!

Theo v d Leeuw 10-06-2020

Snel en goed geleverd perfecte uitleg van het product.

Snel gereageerd op problemen en opgelost.

van den Berg 02-06-2020

Goed advies voor juiste type hogedrukreiniger en behulpzaamheid , snelle levering. Heb er tot nu toe goede ervarin mee

Henk Dobbelsteen 02-06-2020

Snelle levering volgens afspraak het juiste artikel op de afgesproken tijd en plaats geleverd
Dank voor de goe4de service , ga zo door.

Adrie 02-06-2020

Snel geleverd. Juiste onderdelen. Prima advies, ondanks dat hogedrukreiniger al 12 jaar oud is.Ga zo door. Groet a3

Sjors 02-06-2020

Prima webshop waar ik de juiste onderdelen voor mijn hogedrukreiniger goed kon vinden!

Marc Lauwereyssens 02-06-2020

Ondanks de Corona, heb ik het artikel snel ontvangen. Dank u hiervoor.
Enkel één opmerking: beter weergeven wanneer je vanuit het buitenland iets besteld, dat je het met een overschrijving moet betalen.
Voor de rest ben ik zeer positief.

Eddie Sticker 31-05-2020

Goed geholpen met problemen met aansluiten hogedrukslang, dankzij goed advies probleem verholpen

Ben 30-05-2020

Onlangs samen met de buren een Nilfisk hogedrukreiniger aangeschaft bij VVS. Zeer snel binnengekregen en meteen uitgeprobeerd (via een handzame samenvatting van VVS op een A4-tje). Er bleek één accessoire niet optimaal te functioneren, waarna een telefoontje volstond: er werd nog dezelfde dag een zelfs iets stévigere versie opgestuurd om het ongemak te verzachten!
Wij waren uiterst aangenaam verrast door deze service, want waar vind je dat nog tegenwoordig....

Pieter 29-05-2020

Erg duidelijke en gebruiksvriendelijke site. Duidelijk orderoverzicht. Track en Trace super en juiste levering.

Huub 21-05-2020

Uitstekende en snelle levering, complimenten. Duidelijke voorwaarden, factuur en goed verpakt. Geen enkel probleem ervaren.

Thijs 20-05-2020

Zowel vóór als na de levering, heb ik meerdere malen vriendelijk en deskundig telefonisch advies gekregen, over de werkwijze van vervangen van dit mini-onderdeeltje in de Nilfisk C120-2 hogedrukmachine.
Hoewel er geen uitgebreide Youtube-video beschikbaar is, is het me toch gelukt.
De machine draait weer als vanouds !
Hartelijk dank voor het geduld !

Rob 18-05-2020

Goede prijs- prestatie verhouding. Snel en correct. God verpakt. Aanbevelenswaardig

Dro 15-05-2020

Kan geen negatief aspect vinden. De prijs, leverduur, aflevering en kwaliteit product in orde.

peter 15-05-2020

In het verleden meerdere bestellingen geplaatst, Snelle levering!! Service perfect.

chris evers 13-05-2020

Geweldige winkel, zeer snelle levering, nilfisk buddy 2 12 besteld, werkt perfect voor mijn hobby, sterke zuigkracht

Chris du G. 07-05-2020

Goede en duidelijke site. Snelle afhandeling van bestelling. Doet waar je om vraagt zonder poespas.

Walter 06-05-2020

Zeer professionele aanpak en ongelofelijk snelle levering. Ben zeer content met deze manier van handelen

Jos Hanssen 05-05-2020

Deze winkel werd aanbevolen door de importeur van de hogedruk reiniger.
Na telefonisch contact werd uitgelegd, dat het defect 99 % een bepaalt onderdeel was, besteld en een dag later bezorgt, gemonteerd en perfect.
Het eerste contact geweldig, veel vertrouwen voor de toekomst, ga zo door.

Godfried 30-04-2020

De positieve ervaring van mijn eerste kennismaking met de webshop VVS-online geeft mij heel veel vertrouwen in het verder zaken doen met deze webshop.
Goede, duidelijke en snelle service, zelfs één dag eerder geleverd dan gepland en tegen een goede prijs.

trudy 30-04-2020

duidelijke website
goede kwaliteit prijs verhouding snelle levering en nog een cashback cadeau van 30,= euro toppie

Hans 30-04-2020

Goede duidelijke site. Duidelijke berichtgeving dat order is ontvangen en volgende dag mail dat product verzonden is. Goede communicatie, snelle levering en erg klantvriendelijk.

Robert 30-04-2020

Levering was een probleem wat in eerste instantie niet goed werd aangegeven maar na bellen keurig werd opgelost. Ze deden wat werd beloofd.

martin joye 29-04-2020

Makkelijke webshop om te bestellen.Snelle levering na ontvangst van de betaling. Duidelijke communicatie

Jan 28-04-2020

Relatief eenvoudige bestel- en betaalwijze via de site, waarna een vlekkeloze en snelle levering van van de bestelling volgt, in mijn geval de volgende dag. Telefonisch ook goed bereikbaar met direct een echte persoon aan de lijn, dus geen keuzemenu's of iets dergelijks.

Rob1952 28-04-2020

Groot assortiment en redelijke prijzen. Snelle levering. Ondanks het grote assortiment kun je toch makkelijk dat gene vinden waar je naar op zoek bent.

Marcel 26-04-2020

Duidelijke Webshop, goede telefonische bereikbaarheid, helder advies en super snelle foutloze leverantie!

FKPL 24-04-2020

Het was even zoeken op de site naar de Nilfisk Alto Borstels (driehoek) maar na de bestelling was de levering al de volgende dag. Verbaasd was ik wel dat de borstels in een (grote) doosje zaten. In een envelop had dat zo door de brievenbus gekund. Snelle levering.

Ron 23-04-2020

Snelle levering en na-levering i.v. de recente enorme navraag , prettige informatieve communicatie.

Ferdinand 23-04-2020

Prima, snel, maar bovenal eerlijk. 1 Onderdeel niet op voorraad en zou door de corona-crisis nog wel eens maanden kunnen duren, dus werd voorgesteld om het bedrag daarvan terug te boeken. Stond 2 dagen later al weer op mijn rekening, zonder allerlei terugboekverzoeken/annulering van (een deel van) de order en zo in te vullen. Zelden zo correct meegemaakt.

Richard 23-04-2020

Snelle afhandeling en toezending. Prima service. Zou hem zeker bij vrienden aanraden

Heel tevreden. 21-04-2020

Geweldig dat er na twintig jaar nog onderdelen zijn. Heel tevreden met dit geweldige bedrijf.