VVS-online - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VVS-online.

VVS-online stelt zich voor

Vvs-online.nl is dé webwinkel voor reinigingsapparatuur van Nederland. Wij zijn gespecialiseerd in verkoop, service en onderhoud van reinigingsapparatuur voor consument en bedrijf. Ons brede assortiment maakt ons uniek. Op werkdagen voor 17.00 uur besteld de volgende dag in huis! VVS verzorgd zelf de garantie reparaties voor Nilfisk reinigingsapparatuur.

Deze score is berekend op basis van 40 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Allart 30-09-2019

Prima shop; had de onderdelen die ik nodig had. Ook mogelijkheid tot afhalen. Bestellen was makkelijk en informatie nabestelling compleet (diverse notificaties) prima op orde.

Derk 13-09-2019

Aangezien ik niet goed wist welke HD reiniger passend zou zijn gebeld met VVS.Gesproken met Erik.Deze komt op mij uiterst vriendelijk en ook ter zake kundig over.Op zijn advies een HD reiniger bestelt en ben er helemaal blij mee.Mijn ervaring met telefonisch contact is dat óf je krijgt iemand aan de lijn die er niets van weet, óf iemand die erg gehaast is.XXX neemt alle tijd en legt het wat mij betreft erg goed uit allemaal.
Derk

Con 26-08-2019

De service is uitmuntend, de reacties op mijn vragen zijn zéér snel en duidelijk.
De levering is altijd conform de opgegeven tijd.

Kortom, TOP!

HdB 23-08-2019

Snelle levering, snelle reactie op vragen, had een klein gebrek aan de Nilfisk hogedrukreiniger en dit werd snel opgelost, uitgebreid assortiment, overzichtelijke site. Het enige wat ik minder vond was het magere antwoord op mijn eerste vragen.

Luke 12-08-2019

Een bosch heggenschaar besteld
Scherpe prijs
Snelle levering
Prima verpakking

Johan Koops 05-08-2019

Op zondag een Nilfisk E 160.1 hogedruk reiniger besteld.

Maandag morgen al een E-mail dat ik hem op kon komen halen. (op eigen verzoek)

Kon s'middags al aan het werk .

TSvT 01-08-2019

Hogedrukslang besteld, scherp geprijsd, vlot geleverd, Contact met klantenservice i.v.m. verkeerde levering prima verlopen. Juiste slang binnen 24 uur in huis.

Huub 13-06-2019

Na een mailtje gestuurd te hebben (op zaterdag) over een defecte nilfisk hogedrukreiniger , werd ik binnen tien minuten gebeld en het probleem meteen via de telefoon zelf op kunnen lossen. Als dank hiervoor ook nog een mooie” Foam Sprayer” toegestuurd gekregen . Een hele fijne en vriendelijke service. Top

Nikola 10-06-2019

Juiste onderdelen gevonden die in veel andere winkels niet te vinden waren.
Betaling ging heel vlot en zoals gezegd, levering stond volgende dag al voor de deur. Super tevreden mee.

Wieger 05-06-2019

Snelle en deskundige levering van een klein maar essentieel onderdeel van mijn hogedrukreiniger van Nilfisk.

Geen problemen met betaling en ook nog advies bij het weer in elkaar zetten!

hoge druk reiniger levering 03-06-2019

hoge druk reiniger besteld. De reiniger is zoek geraakt op een DHL depot in Beek.
Bij DHL geen gehoor gekregen over deze reiniger. Vervolgens heeft VVS een nieuwe reiniger geleverd, Zeer tevreden over deze service

Farmer Cleaners 28-05-2019

Je kunt hier terecht voor alle onderdelen van Nilfisk en advies is direct, duidelijk en correct hebben er verstand van.
Alles dus prima verlopen. Op tijd en prima verpakt enz.

agc rappard 27-05-2019

Door gelukje een Nilfisk P160.2 verkregen, had advies en onderdelen nodig om hem compleet te maken. Ben door VVS medewerker kundig en op zeer prettige wijze geholpen om dit probleem op te lossen .... een aanrader voor iedereen.

Wim 21-05-2019

Toevallig ondekt, kan niks slecht zeggen over VVS-online.nl . Alles prima verlopen. Op tijd en prima verpakt enz.

Kevin Dekeerle 20-05-2019

Ik been zeer te spreken over de service en de klantvriendelijkheid. Meerdere malen gemaild met de winkel ivm bepaalde artikelen en altijd een correct antwoord en juist advies gekregen

Rik 08-05-2019

had een vraag over een artikelnummer en kreeg direct antwoord, daarna besteld en werd product ook nog eens snel geleverd.

Leo 06-05-2019

Gebeld over product rioolontstopper voor Nilfisk. Was op voorraad en kon de volgende dag geleverd worden aan huis. Bestelling gedaan en product volgende dag rond 18.00 uur door DHL netjes afgeleverd. Prima verpakt, geheel compleet.

Wil 03-05-2019

Overzichtelijke website, snelle levering en duidelijke informatie over het product. Prima!

mar 25-04-2019

snelle levering,netjes verpakt,duidelijke website.alles in orde.

J.S. 23-04-2019

Zeer correct bedrijf.
Snelle levering, prima verpakking.
Product voldoet precies aan de verwachting.
Na de bestelling per email alsnog verzocht om wijziging moment van levering: is zeer correct uitgevoerd.

Hans Tukker 17-04-2019

's middags de bestelling geplaats en de volgende dag de O-ringen in huis. Prima service.

Kood 16-04-2019

Artikel naar volle tevredenheid en op tijd geleverd. Ik kom zeker bij deze winkel terug!

Jos Matheussen 15-04-2019

Duidelijke website met alle nodige tools wat betreft Nilfisk hogedrukreingers , snelle en correcte levering en vooral goede prijsverhouding .

Karel Dijkers 15-04-2019

De reden van kopen bij VVS was dat ik eigenlijk nergens anders terecht kon voor de onderdelen voor mijn Nilfisk hogedrukspuit. Nog even gebeld omdat ik een onderdeel niet kon vinden in de shop. Uiterst vriendelijk te woord gestaan en nog wat extra advies meegekregen. Onderdelen konden gewoon met de normale brievenbuspost dus ook geen bezorgkosten. Volgende dag mijn spullen in huis en mijn Nilfisk werkt nu weer als nieuw. Top!

Hilfe 09-04-2019

Je zult maar een onderdeel voor jouw hogedrukreiniger nodig hebben! Voor mijn, toch wat oudere, Nilfisk Alto heeft VVS alle onderdelen. Makkelijk kunnen vinden en heel snel thuis bezorgd. Super.

Ron 04-04-2019

Bij VVS in 2016 een Nilfisk E 145.3-10 gekocht. Heb voor Nilfisk gekozen omdat zij altijd met metalen pompen werken in de hogedrukreiniger. Heb veel plezier van het apparaat maar na 2,5 jaar is mijn spuitlans gaan lekken op de bajonetaansluiting. Na telefonisch contact met Eric van VVS is mijn spuitlans per post op hun kosten naar hun werkplaats verstuurd en kosteloos gerepareerd. Dit viel onder garantie die Nilfisk verzorgd op haar apparaten. De spuitlans is weer keurig thuisbezorgd. Dit is nog eens ouderwets goede service van Nilfisk en VVS. Eric, bedankt!

Groet,

Ron Pakvis

Hilbert 01-04-2019

Snelle en juiste afhandeling van mijn bestelling.
Ook de levering was helemaal volgens wat op de site vermeld werd.

david 25-03-2019

vvs is een onderneming waar je op kan bouwen zo had ik een paar vragen dus heb ik gebeld wordt vriendelijk geholpen de gevraagde artikelen werden door gemaild met het artikel nummer dus zelf niet meer te zoeken en de spullen nog super snel in huis waren alle bedrijven maar zo snel echt een top bedrijf ga zo door

Weiland 17-03-2019

Waardeloos, ik heb een lans van Nilfisk zelf moeten kopen a 18 euro excl verzendkosten. Ik heb 5 jaar garantie op de reiniger en aangekocht in de promoactie op IBood. na 2 jaar verliest de lans water en heb ik geen druk meer op het water. Zit een piepklein breukje in de lans waardoor de machine de druk verliest, met het apparaat is helemaal niks mis. Ik moet van VVS de hele machine opsturen terwijl daar niks mee aan de hand is, ik vraag enkel alleen om een nieuwe lans conform de garantie. Het is flauwekul om de gehele machine op te sturen, volgens de medewerker om de motor te bekijken. Tussen de regels door staat er dat deze kosten voor mijn rekening zijn mocht VVS oneigenlijk gebruik constateren. De lans is stuk, niet de machine dus waarom moet deze uit elkaar. Ik krijg geen reactie meer terug op mijn mail, heb zelf maar een nieuwe lans gekocht en heb ondertussen al mijn gehele bestrating schoongespoten. Heb hierna weer een mail gestuurd of het VVS waard is om voor slecht 18 euro een ontevreden klant te hebben, wederom geen reactie. Volkomen waardeloos en aangezien ik na het kopen van de lans de vraag krijg of ik daar een review over wil schrijven, met alle liefde. Ik ben wel tevreden met de levering die was er binnen een dag maar dat is tegenwoordig overal de standaard. Iig is dit mijn laatste aankoop bij deze firma. Als webwinkel misschien goed maar qua garantie een dikke min.

geert jan meertens 15-03-2019

spuitpistool van nilfisk hogedrukreiniger ca 7 jaar oud lek opgestuurd .bestaat uit twee delen wordt in vaktaal genoemd de lans onderste deel en pistool het bovenste.
voor coulance ondanks de leeftijd de lans gratis en het spuitpistool voor de schappelijke prijs van € 19,99 .Dit bedrag overgemaakt en was ook nog inclusief verzendkosten van het hele spul.
telefonisch kontakt was zeer aangenaam en binnen enkele dagen was het klaar.

Richard 13-03-2019

Goed advies en zeer redelijke prijzen. Ik had wat vragen aangaande Nilfisk HD reinigers en deze zijn goed en eerlijk beantwoord. Enige nadeel vind ik dat je niet via paypal per creditcard kunt betalen.
Het product zelf, een Nilfisk HD reiniger, heb ik nog niet getest/gebruikt, maar ik heb (zonder het apparaat daadwerkelijk te gebruiken) al wel een paar nadelen t.o.v. een Karcher HD reiniger ervaren. Ik weet ook nog niet of ik het product houd.

Peter 09-03-2019

Bestelling geplaatst en snel en keurig ingepakt ontvangen. Uitstekende product prijs verhouding.

Puntje 04-03-2019

Zoekend naar een aanbieding van een Nillfisk hogedrukreiniger kwam ik terecht bij VVS, die een leuke aanbieding had. Omdat ik het apparaat kende, was de keuze daarom niet moeilijk.
De levering ging supersnel: binnen één (1!) minuut na de betaling stond de bestelling klaar voor transport en werd deze de volgende dag geleverd.

Nicole Sandee 28-02-2019

Klep van stofzuiger moest hersteld worden. Deze stofzuiger heb ik met hun instructies opgestuurd en ze hebben naast reparatie ook de stofzuiger keurig nagekeken. Heb nooit Hepa filter vervangen, echter was nodig en alsnog aangekocht.. Ze hebben nieuwe filter ingezet en stofzuiger retour gestuurd. Gewoon een super goede service.

Rob Maas 16-02-2019

Een eerlijk en vakkundig advies over pro's en contra's van de diverse uitvoeringen. Top ! Is ook het service centrum voor Nilfisk apparatuur, dus als er iets mis gaat ben je bij Erik op het juiste adres. Als je gebruik maakt van 1 van de vele aanbiedingen ben je bovendien verzekerd van de laagste prijs, dus niet alleen Top kwaliteit qua Service en Garantie, maar opmerkelijkgenoeg, ook qua prijs.

M. de Jong 14-02-2019

Het product wat ik wilde aanschaffen is maar beperkt te koop en ik kwam o.a. uit bij VVS.
Duidelijke site, bestellen ging makkelijk. Ook prettig dat je geen account hoeft aan te maken als je eenmalig iets nodig hebt. Bestelling kwam zoals aangegeven ook echt de volgende dag.

erik 11-02-2019

bestelling op tijd toegestuurd , stukken wel niet goedkoop maar juist en correct .

Rob 28-12-2018

Bestellen lukte niet meteen, VVS gebeld en goed geholpen. Vriendelijk, snel geleverd en goede service.

wadjapadja 03-12-2018 Via de website gekocht

Helemaal tevreden

Nooit geweten dat er zoveel losse onderdelen voor een hogedrukspuit te leveren zijn.
Duidelijke site, dus makkelijk de juiste onderdelen gevonden.
Snelle en correcte levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J.E. Scherpbier 30-11-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle en correcte levering

het gezochte artikel was vrijwel nergens anders te krijgen. Werd de volgende dag keurig afgeleverd! Heb lang gezocht naar een adapter om een Kärcher product aan een normale metrische draad te kunnen koppelen. VVS was de enige waar ik dat hebe kunnen vinden!

Ben 25-08-2018 Via de website gekocht

Koop al jaren bij VVS en ben heel tevreden.

Levering was de volgende dag al in huis, garantie wordt korrekt afgehandeld en telefonisch kontakt verloopt prima. Mij hebben ze als vaste klant.

Luc Appelo 17-08-2018 Via de website gekocht

Echt geweldige service.

Nadat ik een onderdeel had besteld had ik het de volgende dag in huis.
Bij het plaatsen van het onderdeel brak er een stukje af. Ik heb gebeld en kreeg korting voor een nieuw onderdeel dat ik heb besteld. Het apparaat werkt weer als vanouds. Top service. Hartelijk dank!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ton 17-08-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Na telefonisch contact met goed advies een nilfisk 135 extra gekocht.
snel geleverd. bij ontvangst ook nog extra aanwijzingen. nu eerste keer gebruikt. Deze bevalt me beter dan de Karcher !

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Emile 17-08-2018 Via de website gekocht

Perfect advies

De lans van mijn Nilfisk lekte wat. Zelf had ik al het idee dat het aan de zogenoemde O-ring zou kunnen liggen. Ik wist alleen niet hoe ik bij dat betreffende onderdeel kon komen om de O-ring te vervangen. Bij VVS namen ze de tijd om al mijn vragen te beantwoorden die ik via de mail stelde en gaven me ook perfect advies. Nu werkt alles weer als nieuw. Bedankt VVS!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Evert 13-08-2018 Via de website gekocht

Goed advies en snelle levering

Mijn 20 jaar oude Alto New hogedrukspuit deed het niet goed meer. Ik dacht dat het van kalkaanslag kwam maar deskundige van VVS dacht dat vuilfrees wellicht versleten was. Hij adviseerde welke vuilfrees ik nieuw zou moeten kopen. Advies opgevolgd. De volgende dag reeds in huis en de hogedrukspuit werkt weer alsof hij nieuw is.

Brigitte 20-07-2018 Via de website gekocht

snel gevonden op google en snel verzonden

de volgende dag was de bestelling al in huis ...heel blij mee, kon gelijk weer aan de slag en makkelijk om te betalen

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Goed 16-07-2018 Via de website gekocht

Stofzuigerbuis voor Nilfisk

Zeer goed kwaliteit goede beschrijving van het product en Merk en snel verzonden
makkelijk betalen en te scrollen over de site
ben erg goed geholpen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter 11-07-2018 Via de website gekocht

gewoon goed

Ik heb een spuitstuk voor mijn Nilfisk hogedrukreiniger besteld. Ik heb natuurlijk uitgebreid gezocht op het www maar hier gevonden. Netjes en snel bezorgd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Johan 15-06-2018 Via de website gekocht

VVS of Coolblue ?

Eerste reactie van mensen via sites als Kieskeurig en Beslist is om te selecteren op prijs. VVS zal denk ik net iets boven de minimumprijs zitten maar geeft altijd een eerlijk advies over het aan te schaffen product. Omdat dit bedrijf enorm veel kennis en ervaring heeft van de producten (ook reparatieadres voor alle apparatuur) die ze verkopen krijg je een advies waardoor je meestal beter af bent dan bij bv. de grote jongens als Coolblue. En als je dan toch iets hebt dat niet goed gaat met een product dan wordt je aan de telefoon geholpen door iemand met verstand van zaken

Van Roeyen 11-06-2018 Via de website gekocht

Snelle afhandeling, Perfecte levering, Aanrader 10/10

Heb hier nog een hogedrukslang gevonden voor mijn KEW hogedrukreiniger van 24 jaar oud nu het merk Nilfisk! en de slang koppelingen zijn nog correct.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -