vtwonen.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over vtwonen.nl.

vtwonen.nl stelt zich voor

vtwonen.nl heeft alles voor heerlijk wonen: Je vindt er binnenkijkers, inspiratie en tips en het is ook het verkooppunt voor tienduizenden woonproducten! Een shop vol bekende merken, innovatieve nieuwkomers en natuurlijk de bekende vtwonen huiscollectie. Compleet gemaakt met een snelle levering, gratis retournering en gratis verzending vanaf 50 Euro. Dat is vtwonen - De wooninspirator!

Deze score is berekend op basis van 57 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

1.7

Bart 28-12-2016 Via de website gekocht

Weigert te leveren voor overeengekomen prijs

Product besteld in de sale met een mooie korting. De volgende dag werd de bestelling geannuleerd met als reden: "Op onze website is er abusievelijk een fout opgetreden in de vermelding van de prijs voor dit product.".

Hierna heb ik gelijk een mail gestuurd naar de klantenservice waarin ik aangaf dat ik niet akkoord ga met de annulering van mijn bestelling. Alleen als de gemiddelde consument had kunnen weten dat de prijs niet klopte is het voor de verkoper toegestaan de bestelling te annuleren.

In dit geval werd bij het artikel duidelijk vermeld dat het om een speciale kortingsactie ging, de adviesprijs en het kortingspercentage werden zelfs vermeld op de productpagina. Op basis van Artikel 35 Burgerlijk Wetboek Boek 3 is vtwonen dan ook verplicht de overeenkomst na te komen.

Als reactie kreeg ik een standaardmail die begon met de zin: "De wet is hier duidelijk over, een artikel wat dermate laag geprijsd is, zodat de klant hier zelf twijfels bij kan hebben, mag gezien worden als een fout."

Deze zin is 1-op-1 gekopieerd van een pagina van de website infonu (te vinden door op google te zoeken naar "infonu prijsfout"). Twee alineas onder deze zin staat de volgende tekst:

"Anders wordt het wanneer het hier daadwerkelijk om een aanbieding gaat. In het geval dat er duidelijk bij staat dat het artikel zo laag geprijsd is, bijvoorbeeld door een korting van 90 procent te geven of door aan te geven dat het hier om een grote opruiming gaat, dan is de verkoper verplicht het artikel ook voor deze prijs te verkopen."

Aangezien vtwonen tekst uit dit artikel gebruikt in haar standaard e-mail naar klanten ga ik ervan uit dat ze hiervan op de hoogte zijn. Toch weigeren ze het product te leveren voor de overeengekomen prijs.

Ik heb inmiddels een klacht ingediend bij stichting Thuiswinkel en zal naar de geschillencommisie stappen indien Vtwonen ook na de klachtenprocedure weigert de gesloten overeenkomst na te komen.

Beste Bart,
Dank voor u review en wat vervelend dat wij uw bestelling hebben moeten annuleren.
Onze excuses hiervoor.
Na de foutieve bestellingen nogmaals bekeken te hebben en er overleg heeft plaatsgevonden zullen wij contact opnemen met u en de klanten die door deze situatie getroffen zijn.
Omdat wij op basis van uw naam niet kunnen nagaan welke bestelling u heeft geplaatst, willen wij u verzoeken contact op te nemen met de klanten service. Dit zodat wij deze situatie verder kunnen toelichten op basis van de bestelling.

Lionne 27-12-2016 Via de website gekocht

Slechte onbetrouwbare webwinkel!

Ze zetten allerlei aanbiedingen op hun site en als je daar dan iets van bestelt en betaalt, annuleren ze het gewoon weer en zeggen dat het een foute prijs was. Belachelijk!

Beste Lionne,

Wat vervelend dat wij uw bestelling hebben moeten annuleren, onze excuses hiervoor.
Na overleg hebben wij besloten nogmaals contact op te nemen met klanten die door deze situatie getroffen zijn.
Mocht u nog vragen hebben of verdere toelichting willen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Pieter 27-12-2016

Onbetrouwbaar en duur

Deze winkel is erg duur. Wanneer je iets gevonden hebt wat wel aangeboden wordt voor een normale prijs dan kunnen ze niet leveren en annuleren ze zonder pardon.
Ik koop hier nooit meer iets. Er zijn genoeg alternatieven die betere service hebben en ook nog eens goedkoper!

Minpunten

• duur
  • slechte service

Beste Pieter,

Onze excuses voor het annuleren van uw bestelling en de veroorzaakte teleurstelling.

E. Kramer 11-12-2016 Via de website gekocht

Perfecte service!

Ik had het cadeau voor mijn moeder bij mijn vriend laten bezorgen omdat ik anders 2 x met de trein zou moeten reizen met vazen e.d.

1 vaas was aan diggelen bezorgd. Ik kwam daar op vrijdagavond achter. Ik belde rond 19.30 en het probleem werd direct opgelost. De aardige dame aan de lijn hielp keurig en de volgende dag had ik een nieuwe vaas! Toch nog op tijd een mooi cadeau voor mijn moeder!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service
  • Vriendelijke medewerker
  • Meedenken met de klant

Anja 11-12-2016 Via de website gekocht

bestel er niets!

Vandaag voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. jaja, aangekomen bij betalen bleek het ineens 2 tot 6 dagen levertijd te zijn. Na 6 dagen gemaild, geen reactie. Later een algemene mail ontvangen dat 1 vd producten die ik besteld heb 5 maanden levertijd heb. Of ik de rest dan al wel vast wil ontvangen. Hallo, moet ik daar echt antwoord op geven? natuurlijk!!! Ik heb de andere producten met lange levertijd afgezegd en via een andere site besteld (bij BOL en WEKHAMP wel gewoon op voorraad) Maar krijg wederom geen reactie of bevestiging van VT klantenservice. Dus maar weer opnieuw gemaild. Conclusie 3 weken later, niets in huis en geen geld terug. Mijn tip: gebruik de webshop ter inspiratie en bestel daarna je producten bij betrouwbare webwinkels

Pluspunten

• leuk ter inspiratie

Minpunten

• onbetrouwbaar
  • langere levertijd dan aangegeven
  • fouten worden niet netjes opgelost
  • klantenservice is niet te bereiken

Beste Anja,

Bedankt voor uw review. Erg vervelend dat uw bestelling zo vertraagd is en u geen antwoord van ons heeft ontvangen. Excuses hiervoor. Wij proberen klanten altijd binnen 2 dagen te antwoorden. Door de kerst drukte kan dit soms een aantal dagen langer duren. Mochten wij u nog ergens mee kunnen helpen, kunt u ons bereiken op 088-5500107. Momenteel zijn we weer goed bereikbaar.

Frans A. 01-12-2016 Via de website gekocht

Niet bereikbaar!!!

Levertijd werd verlengd. Ik heb gebeld naar de klantendienst maar daar geraak je niet binnen. "Een moment geduld u wordt meteen geholpen". Niet dus!

Minpunten

• Onbereikbaar

Beste Frans,

Bedankt voor uw review. Erg vervelend dat u ons niet te pakken heeft gekregen. Op het moment zijn wij weer beter bereikbaar. Mocht u nog vragen hebben, kunt u ons bereiken op 088-5500107 of mailen naar klantenservice@vtwonen.nl.

Anneke 28-11-2016 Via de website gekocht

Bestelling van een telefoon

3 weken geleden een bestelling gedaan van een telefoon die nog altijd niet geleverd is. Muiltjes worden niet beantwoord en bellen sta je vreselijk lang in de wacht. Ik ben zeer ontevreden over deze website vtwonen.nl.

Beste Anneke,

Bedankt voor uw review. Vervelend dat uw bestelling nog niet binnen is en u geen antwoord van ons heeft ontvangen. Excuses hiervoor. Wij proberen klanten altijd binnen 2 dagen te antwoorden. Door de kerst drukte kan dit soms een aantal dagen langer duren. Mochten wij u nog ergens mee kunnen helpen, kunt u ons bereiken op 088-5500107. Momenteel zijn we weer goed bereikbaar.

catharina 25-11-2016 Via de website gekocht

drama om een simpele online bestelling

Bank besteld. Enorm gedoe met levering en uiteindelijk op de verkeerde datum 2 uur te laat (tussen 7 en 13 uur werd 15 uur!) gearriveerd. Blijken er ook nog eens schroeven te ontbreken waardoor het produkt niet in elkaar is te zetten. Klantenservice lijkt niet bestaand: 2 x ruim 10 min in de wacht zonder resultaat en geen enkele reaktie op mijn mails (zelfs geen automatische bevestiging van ontvangst). Ik ben dolblij dat ik ons nieuwe huis niet door VT Wonen laat inrichten als een simpele bank al zo'n probleem is. Klaar met deze club!!

Minpunten

• levering
  • klantenservice onbereikbaar
  • produkt mist onderdelen

Catharina 26-11-2016

Update: tot overmaat van ramp blijken er 4 schroeven te missen. Ook dit gemaild aan klanten'service' en u begrijpt geen enkele reactie. Hoe hip VT wonen eruit ziet in de magazines hoe vooroorlogs hun webshop. Dit is in 2016 geen normale manier van online zaken doen.

Beste Catharina,

Wat vervelend om te lezen! Dit willen wij graag zsm oplossen natuurlijk. Kunt u daarvoor uw order nummer mailen? U kunt het sturen naar klantenservice@vtwonen.nl ovv van deze case en een link naar deze review.

Fcvu 22-11-2016 Via de website gekocht

Onvolledige levering

Heb een bbq (incl bakplaat twv eur 100) besteld welke prima geleverd werd aleen zonder bakplaat.... na vele emails en telefonisch contact na 6 weken nog steeds geen bakplaat noch vergoeding! Zeer slecht en bedroevend!

Minpunten

• Geen oplossingen leveren
  • Trage response

Beste Fcvu,

Bedankt voor uw review. Echter vervelend dat de bakplaat u nog niet is toegestuurd. We willen u graag verder helpen en dit snel oplossen. Kunt u daarvoor uw order nummer mailen? U kunt het sturen naar klantenservice@vtwonen.nl ovv van deze case en een link naar deze review.

Agnes 20-11-2016 Via de website gekocht

Begin er NOOIT aan!

Moet een 1 geven, omdat een nul niet kan! In augustus iets besteld wat in voorraad zou zijn. Na de betaling kon het ineens niet meer meteen geleverd worden. Zelfde dag geannuleerd. Nu, 3 maanden na dato, eindelijk mijn geld terug, ruim 200 Euro! Slechtste "service" die ik ooit heb meegemaakt.

Minpunten

• klantenservice
  • mogelijkheden contact
  • kkunnen niet waarmaken wat op de site staat
  • 3 maanden wachten op terugstorten geld

Beste Agnes,

Bedankt voor uw review. Dit is een hele vervelende situatie en niet de manier waarop wij willen werken. Excuus hiervoor.

Aisha 20-11-2016 Via de website gekocht

Klantenservice ver zoek

Persoonlijk vind ik het een hele fijne webshop met leuke spullen, tot ik daadwerkelijk zelf iets bestelde... De klantenservice is helaas ver zoek. Een van mijn items werd niet geleverd (hoewel het wel op de pakbon stond en uiteraard ook afgerekend werd). Ik contacteerde dus de klantendienst via mail. Toen ik na een week nog geen antwoord had, contacteerde ik hen nogmaals. Nog steeds geen reactie. Dan maar via de facebook-pagina. Daar reageerden ze uiteindelijk wel en werd het probleem verholpen. Van de klantenservice zelf heb ik nooit iets gehoord. Heel erg jammer om dat anno 2016 nog mee te maken.

Pluspunten

• leuke spullen

Minpunten

• klantenservice reageert niet
  • productomschrijving niet gedetailleerd

Beste Aisha,

Bedankt voor uw review. Erg leuk om te horen dat u zo enthousiast bent over onze producten. Echter vervelend dat u een slechte ervaring heeft met onze klantenservice. Wij proberen klanten altijd binnen 2 dagen te antwoorden. Door de kerst drukte kan dit soms een aantal dagen langer duren. Excuus hiervoor.

lies 08-11-2016 Via de website gekocht

slechte communicatie en incorrecte levertermijn

2 lampen besteld, de ene zou geleverd worden op 13 oktober, de andere was (ondanks de vermelding op de website) niet in voorraad en zou pas in december opnieuw binnen komen.

bijna een maand later, en nog geen van beide lampen ontvangen... geen reactie op een mailtje naar de klantendienst.
mooie site, maar dan is dan ook alles mee gezegd... niet klantvriendelijk en de informatie over levertermijn klopt niet.

Minpunten

• Levertermijn
  • Incorrecte communicatie
  • Klantvriendelijkheid

Beste Lies,

Bedankt voor uw review. Vervelend dat u nog geen product heeft kunnen ontvangen. We willen u graag verder helpen en kijken of we een deel van de bestelling kunnen opsturen. Kunt u daarvoor uw order nummer mailen? U kunt het sturen naar klantenservice@vtwonen.nl ovv van deze case en een link naar deze review.

ThrashTator88 31-10-2016 Via de website gekocht

"Voor 22.00 besteld, morgen in huis"

Maandag om 16.00 een simpele veel te dure overrated zitzak besteld.
Dinsdag, geen zitzak. Woendag, geen zitzak. Donderdag, geen zitzak. Vrijdag, geen zitzak. Zaterdag, geen zitzak en moest ik even bellen wat er in godsnaam gebeurd. Zondag, geen zitzak.

En ik vind 'm overrated. Hij gaat terug.

Pluspunten

• Mooie website

Minpunten

• Geen status van bestelling
  • Komt afspraken niet ba
  • Klantenservice zijn prutsers
  • Zitzak is te duur voor een oude sok

Beste ThrashTator88,

Dank voor uw review.
Wat vervelend dat de zitzak niet aan de verwachting voldoet. Dat is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses hiervoor. Zou u ons een mail willen sturen naar klantenservice@vtwonen.nl met uw order nummer? Wij willen graag weten om welke zitzak het gaat en achterhalen waardoor uw bestelling vertraging heeft opgelopen.

Marjolein 15-10-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Om 21.59 uur 's avonds besteld en de volgende dag in huis. Alles was netjes verpakt en ik was ook zeer tevreden met de kwaliteit van de bestelde producten. Je betaalt misschien wat meer, maar dan heb je ook iets unieks.

Rick 03-10-2016 Via de website gekocht

Breed assortiment en snelle levering

Duidelijke informatie op de website & breed assortiment. Product was netjes verpakt en op tijd geleverd.

Pluspunten

• snelle levering
  • breed assortiment

Anke 30-09-2016 Via de website gekocht

Slechte service: terugbetaling retourzending blijft uit

Op de website werden kruidenflesjes per set van 2 aangeboden. Toen ik de bestellng ontving, bleek het niet om een set van 2 te gaan maar was de prijs opeens per flesje. Hier was ik het uiteraard niet mee eens en ik heb de geleverde artikelen op 18 augustus 2016 teruggestuurd.

Om één of andere voor mij onbegrijpelijke reden heb ik slechts de helft van het aankoopbedrag terug gekregen. Ik heb inmiddels wekelijks gebeld en/of gemaild met de klantenservice van VTwonen. Maar zelfs een brief naar de heer Steinz, directeur van SB commerce mocht niet baten. Hoewel ik een mail heb ontvangen dat het bedrag teruggestort zal worden, heb ik nog steeds niet het volledige bedrag terug.

Bestellen gaat heel gemakkelijk maar wanneer je daarna niet tevreden bent met je aankoop moet je veel tijd en geduld hebben en maar afwachten of je het geld ook echt terug krijgt. Ik wacht in ieder geval nog.

ComicHouse 19-09-2016 Via de website gekocht

Onbetrouwbaar en ronduit slechte service

Op 28 juni bestelden wij bij vtwonen 4 barkrukken voor 379 euro. Het duurde maar liefst twee maanden voordat de bestelling op 27 augustus werd bezorgd. Gedurende die tijd is tot twee keer toe bevestigd dat de krukken geleverd zouden worden op een specifieke dag. Beide keren wachtten wij een hele zaterdag voor niets thuis want er kwam geen pakket. Ook geen berichtje dat de bezorging niet door kon gaan. Op 27 augustus besteedden wij dus een derde zaterdag aan vtwonen, en dit keer kwam er wel een bezorger. Die bracht echter geen vier maar slechts twee krukken, die ook nog eens allebei beschadigd waren.

Bij navraag bleek vtwonen niet in staat om te achterhalen waar de fout gemaakt was, en onze twee resterende krukken waren zoek. Ik kon kiezen tussen vier nieuwe krukken bestellen of de bestelling annuleren. Op mijn vraag hoe lang een nieuwe bestelling dit keer zou gaan duren had ik na twee weken nog steeds geen antwoord. Daarop hebben wij de bestelling geannuleerd.

Vier barkrukken die wij bijna 3 maanden gekocht en betaald hebben, blijken voor vtwonen een onoverkomelijk probleem te zijn. Talloze e-mails en zeker 8 telefoontjes heb ik eraan gewijd, telkens moest ik zelf actie ondernemen, ik ben geen enkele keer teruggebeld of teruggemaild. Ik vind dat vtwonen daarmee niet alleen blijk geeft van een buitengewoon slechte interne organisatie, maar bovenal een ongehoord belabberde service verleent.

Minpunten

• Slechte service
  • Onbetrouwbaar

J 10-08-2016 Via de website gekocht

Slechtste klantenservice ever!

Bestellen via de webshop gaat eenvoudig en levering is snel. Er moet alleen niks mis zijn met het geleverde product. Na een jaar 2 leuke boomstam tafeltjes als nachtkastje te hebben gebruikt. Kropen er ineens rare beestjes uit! Boktor, echt horror! Na contact met de klantenservice bleek er een terugroepactie te zijn geweest en daar waren wij tussendoor geglipt. Ok kan gebeuren dacht ik nog. De boomstammen zouden worden opgehaald en het geld retour gestort. Een paar dagen later werden de stammen opgehaald. Het geld heb ik nu bijna 4 maanden later nog steeds niet terug. Er is steeds een andere reden, betalingssysteen in storing, het is al overgemaakt, het wordt nu echt over een paar dagen overgemaakt etc. inmiddels weet ik niet of ik het bedrag van 130 euro ooit nog terug zal zien....
Dus als er niks mis is met het product gaat het prima maar voor mij nooit meer vt wonen!

vtwonen 22-08-2016

Beste J,
Vervelend om te lezen! Graag kijk ik voor u na wat de status is van de retour betaling. Daar heb ik wel uw order nummer voor nodig.
Wilt u deze aan mij doorgeven? U kunt het ook doormailen naar klantenservice@vtwonen.nl ovv van deze case en een link naar deze review.

Ik hoor het graag.

Mark 05-08-2016 Via de website gekocht

Website adverteert met voordeeltjes op producten die helemaal niet leverbaar zijn.

Aanbeveling
Helaas negatieve ervaring door foutieve en misleidende info op de website.

Beste Mark,

Dank voor uw review.
Wat vervelend dat u een product heeft besteld wat uiteindelijk niet op voorraad was. Inmiddels is de website weer up-to-date zodat deze fout niet nogmaals zal voorkomen!
Onze excuses voor het ongemak. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan horen wij dit graag van u.

Ien 12-05-2016 Via de website gekocht

Makkelijke site.

Assortiment
Heel veel keus, toffe merken.

Michael 11-05-2016 Via de website gekocht

Bestellen ging zonder problemen.

Volgende dag was het pakket al in huis.

Assortiment
Zeer veel keuze. Heb al verschillende dingen op vtwonen.nl gekocht.

Aanbeveling
Snelle levering en ruim assortiment!

Leonie 22-04-2016 Via de website gekocht

Via de hartjes in afbeeldingen kun je makkelijk doorklikken naar de producten, zodat je niet hoeft te zoeken welk product het is. Erg handig.

Bestellen ging eenvoudig, bezorging was gratis en retourneren kan ook gratis. Service zoals het hoort!

Assortiment
Ze hebben alles van Brabantia dus ik had alle keus.

Aanbeveling
Kortom een goede webshop, inspiratief net als het tv programma!

Extra toelichting
Ik zou hier zeker nog eens kopen.

MaureenNieuwenhuizen 04-03-2016 Via de website gekocht

De site is makkelijk te gebruiken en het afrekenen spreekt ook voor zich, winkelel zonder nadenken dus, heerlijk!

Voor het bestellen nog even gebeld met de klantenservice over de kleur en ze waren erg vriendelijk! En ik kreeg natuurlijk antwoord op mijn vraag :)

Assortiment
vtwonen is echt mijn favoriete webshop, ik zou m';n hele huis wel in hun stijl willen inrichten!

Aanbeveling
Goed ogende webshop waar je makkelijk doorheen gaat, en waar je zowel praktische als leuke items kan kopen.

Nancy 01-03-2016 Via de website gekocht

Heel gemakkelijk bestellen.zeer duidelijke site!

Hele snelle levering !je krijgt direct een mail als je bestelling goed ontvangen is en ook wanneer je pakket verzonden is.
Je kan je pakket op de voet volgen.

Assortiment
Zeer uitgebreide keuze en zo overzichtelijk.Hebben er vaste zeer tevreden klant bij.

Aanbeveling
Top webwinkel.zeervsnelle levering.en zo'n mooie en uitgebreide collectie!

Ciska 01-03-2016 Via de website gekocht

Het leek gemak te zijn....iets bestellen op 14-2-16 en af kunnen laten leveren op 2-3-16 op een ander adres leek me top. Betaalt en bevestigd dat is besteld en waar en wanneer wordt geleverd. Daarna niets meer vernomen. 1-3-16 gebeld waar de track en trace code blijft en kreeg te horen dat het artikel er niet was meer, 1 dag dus voor ik het nodig had. Hierover hadden ze me moeten informeren, is niet gebeurd. Ik heb na 14-2-16 geen enkele mail meer gehad.

De "oplossing"" die wordt aangedragen is wachten tot het een keer wel uitgeleverd wordt (leuk als het is besteld voor een verjaardag) waarbij absoluut niet kon worden aangegeven wanneer dat zou zijn, kon dus ook nog weken gaan duren. Andere oplossing is order annuleren en geld terug boeken. Geld wat al een goeie 2 weken bij hen staat. Dat is dus geen service er wordt niets gedaan om mijn onvrede weg te nemen of me tegemoet te komen.

Aanbeveling
Op het moment dat je besteld moet aangegeven worden of een artikel voorradig is. Het door mij bestelde artikel (een household trap wit luxe van € 59) was voorradig toen ik het bestelde (nog 3 stuks). Nu geven ze aan dat het een fout in het telsysteem dan is geweest, heel erg slecht dus. Ik heb ook op 16-2-16 nog gebeld om te vragen of het afleveradres goed was want dat stond niet in de bevestigingsmail. Dat was goed en ook toen is niets gezegd ver het niet op voorraad zijn van het artikel.

Extra toelichting
VT wonen bezorgd mij een probleem. 1 dag van tevoren kan ik niets anders meer regelen voor mijn nichtje die 16 jaar wordt dus ik sta met lege handen. Dat interesseert ze niets want ze doen niets om het op te lossen of me tegemoet te komen. Slechte zaak !

Rosa 05-02-2016 Via de website gekocht

Hele overzichtelijke webshop. Het bestellen ging eenvoudig en snel.

Ik had een vraag over één van de producten. Die stelde ik op Facebook aan ze. Ik had binnen no-time een reactie

Assortiment
Goed! Alle bekende woonmerken zijn er te vinden.

Aanbeveling
vtwonen is naast het prachtige blad ook een prachtige wekwinkel rijk. Leuke producten voor een goede prijs.

Peter83 29-01-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijke site, prijs filtering mag iets beter (tussen X en X prijs kunnen zoeken)

Verliep duidelijk en snel, verder niets op aan te merken. Zo hoort het!

Assortiment
Hele leuke producten! Deze theepot wilde ik al langer en is nu eindelijk in mijn bezit :)

Aanbeveling
Al met al een prettige winkel, leuke commercials en goede inspiratie zoals blogs en video's. Aanrader!

Extra toelichting
Ik mis de prijs (tussen X en X filteren) functie. Deze zou vtwonen toe kunnen voegen aan de shop.

Karin 22-01-2016 Via de website gekocht

Zoeken gaat heel soepel

Ik had een vraag over een bepaalde wokpan, ik wilde namelijk weten voor hoeveel personen ik hiermee kon koken. Een zeer vriendelijke meneer heeft me hierop antwoord gegeven.

Assortiment
Ze hebben veel verschillende pannen.

Aanbeveling
Ik ben goed geholpen en alles ging zoals beloofd. Een 10 dus!

Jos Otter 18-01-2016 Via de website gekocht

Een zeer duidelijke en vriendelijke webshop. Alles wat je nodig hebt voor een nieuwe styling in huis.

De volgende dag in huis! geen problemen.

Assortiment
Met het assortiment van vtwonen kan je, je eigen huis compleet opnieuw inrichten naar je eigen smaak

Goede ervaring!

Diederik 08-01-2016 Via de website gekocht

Zelden zo een slechte webwinkel mee gemaakt als deze. Zeer slechte communicatie en ze maken hun beloftes niet waar. Na 3 weken wachten op mijn product ipv levering de volgende dag, 4 keer gebeld te hebben en enkel de mededeling te krijgen dat leverancier ons adres niet kan vinden, heb ik mijn bestelling maar geannuleerd. Nu maar hopen dat ik mijn geld terug krijg.

Aanbeveling
Naar buiten toe een aantrekkelijke webshop waar bestellen niet moeilijk valt. Achter de schermen echter heeft VTWonen de zaken zeer slecht voor elkaar. Geen wonder dat Sanoma het zo slecht doet.

Hanneke 08-01-2016 Via de website gekocht

Mijn verwachtigen worden niet waargemaakt, informatie op de site klopt niet, mijn e-mails naar klantenservice worden niet altijd beantwoord

Klantenservice doet mij beloftes die niet nagekomen worden

Assortiment
Producten die ik bestelde staan op voorraad, maar zijn helemaal niet leverbaar

Aanbeveling
Ik bestel hhier nooit meer iets. Ik wordt voor het lapje gehouden en de klantenservice doet dat ook

Extra toelichting
Meedere bestellingen gedaan bij de vtwonen shop, zowel voor als na kerst. Alle producten stonden op voorraad, vandaag besteld morgen in huis. Bij de eerste bestelling is 1 product van de 12(!) verzonden. Na 3 dagen gebeld met de vtwonen klantenservice over de rest van de producten. Alles zou op voorraad zijn en werd die dag nog vezonden. Volgende dag weer gebeld en de producten waren nog steeds niet verzonden, maar zouden die dag echt verzonden worden, toen mijn bestelling geannuleerd omdat het niet meer voor kerst aan zou komen (ik wacht overigens nog steeds op mijn geld van vtwonen, twee weken later). Na kerst nog een keer geprobeerd. Alle producten zouden op voorraad zijn. Toen zijn 2 van de 6 producten verzonden. Meteen weer gebeld en de vtwonen klantenservice kon niet verklaren waarom de andere 4 producten niet verzonden waren. Na meer uitzoekwerk bleek 1 product niet op voorraad en er kon niet gezegd worden wat de levertermijn zou zijn. Op mijn verzoek zouden de andere 3 producten die gewoon op voorraad waren toch die zelfde dag nog verzonden worden. Ondanks belofte van de klantenservice zijn de producten niet meer die dag verzonden, waardoor de producten pas na het weekeinde (3 dagen na de belofte) verzonden werden. Inmiddels heb ik te horen gekregen dat het laatste product helemaal niet meer leverbaar is en wacht ik wederom op mijn geld. Ik zal niet snel geneigd zijn om ooit nog iets in de vtwonen shop te kopen en zou dit ook zeker niet aan iemand anders aanraden.

Koekjesvriendje 29-12-2015 Via de website gekocht

4,5

Lang wachten om contact te krijgen met de klantenservice, eenmaal aan de telefoon een iets wat arrogante meneer die het allemaal maar beter wist. Jammer.. als een klant niet tevreden is.
Product retour gestuurd 1.5 week geleden. Nog geen betaling ontvangen of bevestiging, beetje slordig.

Aanbeveling
Producten zijn leuk, alleen de service niet...!
Ik gaf aan misleid te zijn, meneer van de klantenservice werd hierdoor blijkbaar geirriteerd en kwam onprofessioneel over via de telefoon.
Misschien een cursus klantvriendelijkheid?

v3rtig0 16-07-2015 Via de website gekocht

2,8

Bestellen ging eenvoudig maar mijn bestelling is niet geleverd. Dit leverde veel ongemak op bij het contact zoeken met de klantenservice.

Omdat mijn bestelling niet bezorgd werd was ik genoodzaakt contact op te nemen met de klantenservice. Na twee dagen nog steeds geen reactie gehad op mijn mail dus telefonisch contact gezocht.
Ik zou worden teruggebeld maar zit ook daar nu al een paar uur op te wachten.

Assortiment
Weinig verrassend maar uitgebreid assortiment.

Aanbeveling
VTWonen hecht duidelijk weinig waarde aan hun verplichtingen wanneer een koopovereenkomst gesloten wordt. Op hun website wordt (ook vandaag nog) nadrukkelijk beloofd dat iets dat voor 22.00 besteld is nog de volgende dag geleverd wordt.
Ik heb mijn bestelling afgelopen zondag direct online betaald maar heb vandaag (donderdag) nog steeds het product niet ontvangen. VTWonen heeft tot nu toe geen oplossing aangedragen anders dan te adviseren het nogmaals te bestellen, te hopen dat ik het dan wel morgen krijg, en het andere pakketje te retourneren.
Als ik had geweten dat VTWonen zich niet aan hun eigen leveringstermijn houdt had ik zeker mijn bestelling elders gedaan. Voor dezelfde prijs krijg ik hetzelfde product elders met betere service!

Extra toelichting
Zondagavond besteld. De website maakte nadrukkelijk de belofte "voor 22:00 besteld, de volgende dag in huis". Voor dit specifieke product stond aangegeven dat het op dinsdag bezorgd zou worden. Het is vandaag donderdag en nog steeds mijn bestelling niet ontvangen. Ook op mijn vraag per mail wordt al twee dagen geen antwoord gegeven. Zojuist telefonisch contact gezocht met de klantenservice. Die geven de schuld aan PostNL en vinden het tot dusver niet nodig zelf initiatief te nemen om de koopovereenkomst na te komen, compensatie aan te bieden of zelfs maar excuses aan te bieden. Op de website geven ze ondertussen nog steeds aan binnen 1 dag te leveren. Bestel liever elders; SB Commerce & Sanoma maken er een potje van.

Josee24 01-06-2015 Via de website gekocht

3,5

Ik had een pan met 50% korting besteld, maar vervolgens bleek deze er helemaal niet te zijn! Vervolgens konden ze geen goede regeling aanbieden.

Aanbeveling
Waardeloos hoe hier mee om is gegaan, constant ook 2 dagen wachten op een reactie via de mail.

Extra toelichting
Voor mijn verjaardag had ik een mooi cadeau gekocht, dacht ik. De pan van le Creuset was flink in de aanbieding. Toen hij geleverd moest worden, kwam er niets, de volgende dag ook niet. In totaal kwam er op de 7e dag na de bestelling een mail met dat het product niet meer beschikbaar was. Ik wilde de wat duurdere versie ook wel willen kopen, maar deze bleek op de webshop er wel te zijn, maar fysiek was ook die er niet meer. Als tegemoetkoming kon ik € 15,- korting krijgen, in plaats van de €120,- die het product was afgeprijsd. Toen ik aangaf dat dit niet acceptabel was, kwam de medewerker met het aanbod dat ik een bepaalde pan mocht opgeven en zij met een nieuwe prijs er voor zouden komen. Toen ik een vraag had over de pan, duurde het weer een aantal dagen voordat ik er antwoord op kreeg. Uiteindelijk kwam een andere medewerker met de mededeling dat er geen korting gegeven kon worden op de pan, maar dat we weer op die kortingsbon terecht zouden komen. Onacceptabel! Tot 2 keer toe een pan verkopen die niet bestaat en dan ook nog een aanbod doen, die vervolgens toch weer ingetrokken wordt. Totaal onbetrouwbaar!!

Freddy 89 16-04-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk besteld met veel betaalmogelijkheden!

Prima! ook het 'retour'-vignet

zeer brede keuze!

Aanbeveling
Webshop doet het perfect, zoals het hoort!

Extra toelichting
Levering gewoonweg voorbeeldig: om 21 u. besteld via Internet; 's anderendaags om 10 u.30 besteld. Bovendien dubbele verpakking van de grasmaaier: de originele nog verzegelde fabrieksdoos in een tweede, soliede verzenddoos. Anderzijds, zeer handig indien nodig: een reeds geadresseerd 'retour'-vignet. Perfect, zoals het hoort!

rietkerkn 31-03-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Keurig verzonden en ontvangen. Communicatie over status bestelling en verzending vond ik erg prettig.

Afoor1 26-03-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Op woensdagavond bestelde ik een kadootje via Voor-Thuis. Hierbij maakte ik ook gebruik van de inpakservice. Het kado had ik de volgende middag al in huis en was feestelijk ingepakt! Snel, goede prijs en keurige afhandeling.

alexfoppen 24-03-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website, overzichtelijk en makelijk zoeken.

goede informatie gekregen over mijn bestelde product. Kon de levering zo volgen

Assortiment
Breed assortiment! super leuke producten

Aanbeveling
deze winkel doet het prima! ik zou het zeker aanbevelen.

Extra toelichting
Deze winkel is heel mooi, elke keer weer nieuwe dingen gevonden. de website heeft ook een bepaalde sfeer door de vele afbeeldingen

JipterBerg 20-03-2014 Via de website gekocht

Snelle levering, keurig verpakt!

Assortiment
Breed assortiment voor barbecues die ik zocht!

Aanbeveling
Voor-thuis doet eigenlijk niks verkeerd. Ik ga hier zeker vaker gebruik van maken! Daarom zal ik iemand anders ook zeker deze winkel aanbevelen

Extra toelichting
Correcte levering van de bestelde goederen, snel en keurig verpakt. Ze doen eigenlijk gewoon niks verkeerd, niks op aan te merken dus. Klasse winkel.

pgg2005 25-02-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
iets afgebroken, zonder problemen werd deze vervangen door een nieuw. Toppie

kokrietbroek52 22-02-2014 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke site met veel keus

Bestelling correct en naar tevredenheid geleverd duurde alleen een beetje lang maar de mens is ook ongeduldig

Op en top

Extra toelichting
De vacuvin producten zijn goed afgewerkt het vacuum effect is oke en de vershoudbussen / potten zijn op en toppy

Canonreview 20-02-2014 Via de website gekocht

Een heldere internetsite.

Tijdens de bestelling kon ik kiezen op welke dag het artikel bezorgd moest worden. De bezorging was keurig op tijd!

Sylviac 09-01-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Zeer tevreden over Voor-thuis.nl, alles keurig verpakt en snel geleverd op het door jou aangegeven afleveradres. Geven ook keurig een mailtje wanneer het pakket wordt verstuurd.

denhollanderklem 23-10-2013 Via de website gekocht

6,5

gemakkelijk bestelling via internet

Aanbeveling
Er zat een kras op de geleverde Ceylon IJstheekan van Bodum.
Het is veel gedoe om retour te zenden via postkantoor.
De controle op het geleverde artikel is dus niet goed geweest.

Extra toelichting
Artikel VOOR verzending dus niet goed gecontroleerd

Willem Gl. 12-10-2013 Via de website gekocht

Een foutje in de bestelling werd keurig opgelost en gratis nabezorgd

Goede prijs - kwaliteit verhouding

janbo41 26-09-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Goed: Groot en duidelijk assortiment,snelle levering,goede verpakking,geen verzendkosten. Niet goed: geen.

Henk Scholten 12-06-2013

Alles wordt duidelijk en overzichtelijk weergegeven op de site. Wel staan er heel veel producten in, wat het soms lastig maakt om te zoeken.

De service is uitstekend. Binnen een kwartiertje alle gegevens ingevuld en betaald. De volgende dag had ik het al in huis. Dat gaat allemaal erg snel.

Assortiment
Het assortiment is erg groot en divers. Je kan daarom echt voor alles terecht op de site. Wel is het soms lastig zoeken door het grote aantal producten.

Aanbeveling
Alles bij elkaar is de shopervaring heel erg relaxed. Bovendien zijn de producten van een hoge kwaliteit en is de levering snel en goed verzorgd. Zeker een aanrader

Extra toelichting
Prima orderafhandeling. Snel, compleet en zonder fouten. Ik vond het ook goed dat er al een formulier/label bij zat dat ik kon gebruiken in geval ik het artikel wilde retourneren (wat overigens niet nodig was).

Bastiaanvdbrug 10-06-2013

Duidelijke website, bestelling plaatsen gaat eenvoudig, hartstikke goed dat betaling via ideal mogelijk is, info over bezorging en retouren is gemakkelijk te vinden.

Op dinsdag besteld, op woensdag in huis. Ingepakt en wel.

Assortiment
Leuke en diverse producten die goed geprijsd zijn. De producten worden ook duidelijk omschreven en er staan duidelijke foto's bij.

Extra toelichting
Items worden goed omschreven. Het bestelproces is eenvoudig en gaat vlot. De levering is bovendien zeer snel. Daarnaast wordt het ook netjes geleverd. Keurig verpakt.

Frits Polman 03-06-2013

De site is heel erg duidelijk en via de zoekbalk is het gewenste product heel erg snel te vinden. Daarnaast was het ook heel erg makkelijk om te betalen.

De service is top. Vorige week maandagavond besteld en had de pizzarette de dag erna al in huis. Daarnaast was de pizzarette ook goed ingepakkt en netjes bezorgd.

Aanbeveling
Ik zal al mijn vrienden en vriendinnen aanraden om hier wat te bestellen.

Extra toelichting
De website is heel overzichtelijke en er staan leuke producten in. Daarnaast heb je het als je voor 22:00 uur besteld, de volgende dag al in huis en wordt alles netjes bezorgd.

Fred-venekamp 15-05-2013

De website zelf is erg goed. Producten zijn makkelijk te vinden, er staan goede foto's op en alles wordt duidelijk aangegeven. Daarnaast komen ze de verwachtingen na. Ik bestelde 's avonds laat en had de stoel de volgende dag al in huis. De stoel zelf is ook van een goede kwaliteit en werd netjes bezorgd.