vtwonen.nl - Reviews & Ervaringen

1,3 Lees 368 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over vtwonen.nl.

vtwonen.nl stelt zich voor

vtwonen.nl heeft alles voor heerlijk wonen: Je vindt er binnenkijkers, inspiratie en tips en het is ook het verkooppunt voor tienduizenden woonproducten! Een shop vol bekende merken, innovatieve nieuwkomers en natuurlijk de bekende vtwonen huiscollectie. Compleet gemaakt met een snelle levering, gratis retournering en gratis verzending vanaf 50 Euro. Dat is vtwonen - De wooninspirator!

Gemiddelde beoordeling

Deze score is berekend op basis van 47 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

1.3

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Review criteria:

  • Slecht
  • Slecht
  • Slecht

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

Maud 11-02-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Algemene score

1,0
Ik heb een bank besteld bij vtwonen. Er zijn 4 zitkussens geleverd en 2 rugkussens. Waardoor 1 zitkussen omgeruild moet worden voor een rugkussen. Ik heb een half uur gebeld en ze zouden snel contact met me opnemen. Daarna niks meer van gehoord. Nu kunnen we nog steeds geen gebruik maken van de bank. Hele slechte service dus!

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht

Reageer

AMO 11-02-2017 Via de website gekocht

Vtwonen: mooie spullen, slechte service!

Algemene score

2,0
Vaas besteld via bol.com. Vaas bleek kapot bij levering, direct gebeld met vtwonen. Ik zou binnen 10 dagen na teruglevering nieuwe krijgen. Niet gebeurd. Aantal keer gemaild met hen, geen reactie. Daarom toen maar tussenpersoon bol.com benaderd. Die hebben direct geld teruggestort en een bon gegeven en excuses. Ik heb toen nogmaals dezelfde vaas besteld. Binnengekomen en blij mee. Tot mijn verbazing kreeg ik paar weken later weer een vaas (waarschijnlijk de verlate versie van de omruilactie). Deze moest ik zelf weer terugsturen. Samenvatting: vtwonen heeft super leuke spullen, maar van service hebben ze echt nog nooit gehoord!

Review criteria:

Onvoldoende
Slecht
Onvoldoende

Reageer

Wok 09-02-2017 Via de website gekocht

Wok creuset

Algemene score

8,0
Super handige wok. Goede warmte verdeling. Mooie maat handig in gebruik. Prima anti aanbak laag. Mooie vormgeving.

Review criteria:

Goed
Goed
Goed

Reageer

E. Bilstra 09-02-2017 Via de website gekocht

Wat een snelheid!

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
De webshop werkte heel eenvoudig en plezierig.
Voorraadadministratie van de artikelen die ik bestelde klopte helemaal en de volgende dag had ik de bestelling al in huis.
Goed ingepakt. De verpakking zou wat mij betreft wat kleiner mogen, nu leverden ze een klein artikel in een heel grote doos (opgevuld met luchtkussens van plastic).

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Elly 29-01-2017 Via de website gekocht

Sale artikelen niet geleverd, order door VTwonen geannuleerd

Algemene score

1,0
In december heb ik een email ontvangen van VTwonen dat het nu sale is. Op basis daarvan heb ik een mooie aanbieding gevonden van Sheffield Midori messen. Ik heb heel blij een bestelling geplaatst. De volgende dag is de order geannuleerd door VTwonen, ze claimen een prijsfout te hebben gemaakt. Er stond met koeienletters sale op de website en bij elk van de messen stond een kortingspercentage van 78% of iets dergelijks. Tevens waren het niet de enige artikelen met zo'n kortingspercentage. Ik nam aan dat ze gewoon een hele mooie sale hadden. Volgens de wet heb ik recht op levering omdat door alle factoren samen het voor mij niet aannemelijk was dat ze een fout gemaakt hadden.
Nu is het ruim een maand later, ik heb de order niet ontvangen, mijn emails worden niet beantwoord en ik heb ook geen geld terug ontvangen (wettelijk termijn 14 dagen).
Ik bestel nooit meer bij VTwonen, ik voel me opgelicht.

Minpunten

  • sale artikelen niet geleverd
  • reageert weken niet op emails van klant

Review criteria:

Slecht
Slecht
Voldoende

Reageer

Francis Otten 27-01-2017 Via de website gekocht

vtwonen servies

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Mijn man trok de lade van de afwasmachine iets te ver door en toen was mijn halve servies stuk. Wel fijn dat hij hem uit wilde ruimen natuurlijk, dat dan weer wel.
Op de vtwonen shop vond ik een mooie witte 36-delige set, waarmee ik direct was gered. Dat hij bovendien in de aanbieding was hielp natuurlijk ook mee in mijn blijdschap. De dag later had ik mijn nieuwe servies al in huis. Ben er super blij mee.

Pluspunten

  • makkelijk
  • duidelijk
  • snel

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Goed

Reageer

Janneke 27-01-2017 Via de website gekocht

Bestelling vt wonen

Algemene score

2,0
Maandag voor 22.00 uur een bestelling geplaatst en deze zou de volgende dag bezorgd worden. Voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis.. Dinsdag geen pakketje. Jammer want het was een cadeautje. Woensdag gebeld, het zou zsm bezorgd worden. Donderdag een mailtje gestuurd maar helaas geen reactie. Nog een keer gebeld en ze zou er achteraan gaan en een terugkoppeling geven. Helaas geen reactie. De track & trace code geeft aan dat het pakketje aangemeld is maar nog niet ontvangen door postnl. Er gaat iets mis maar het wordt niet oplost. Vandaag nog maar een keer bellen, eigenlijk zou het andersom moeten zijn..

Pluspunten

  • Leuke producten

Minpunten

  • Vertraging bezorging
  • Slechte communicatie / service

Review criteria:

Onvoldoende
Slecht
Goed

Reageer

Stephanie 27-01-2017 Via de website gekocht

Memobord VT wonen

Algemene score

2,0
Op 7 januari memobord besteld en betaald, dinsdag 10 januari ontvangen, de lak was zwaar beschadigd over het gehele "rek".
Telefonische contact gehad en dat was prima.
Afspraak gemaakt dat zodra bord aangekomen was er direct een nieuwe afgestuurd zou worden.
Donderdag 12 contact gehad echter deze dame had merkbaar weinig zin om te werken maar wel bijdehand te doen.
Vrijdag 13 januari op opnieuw contact gehad, deze dame luisterde eerst ook niet daarna ging het gesprek prima.
Gevolg bord is uitverkocht , eind januari bent u de eerste.
26 januari het bord mogen ontvangen.
U wilt het niet weten, opnieuw beschadigde lak en zo krom als een hoepel...
Ik ga vandaag retouren en bellen en dan hopen dat ze het een derde maal misschien wel goed kunnen doen.
Is overigens de eerste en de laatste keer dat ik bij VT wonen iets bestel.
Wish me luck!

Review criteria:

Slecht
Onvoldoende

Reageer

Janet 26-01-2017 Via de website gekocht

Wat een drama!

Algemene score

1,0
Ik heb op 7 januari een bestelling bij deze webshop gedaan. De producten zouden binnen een week geleverd worden. Een dag later kreeg ik mail dat 1 van mijn bestelde artikelen niet op voorraad was. Vanaf 18 januari zou het product weer leverbaar zijn. Ik had de optie om de andere artikelen alvast te laten verzenden. Omdat het wat mij betreft niet op een paar dagen aan kwam heb ik het zo gelaten. Inmiddels is het 26 januari en ik heb nog niets. Ik heb een paar dagen geleden een mailtje verstuurd en daar heb ik geen reactie op gehad. Vandaag dan toch maar gebeld. Wat schets mijn verbazing; alle bestelde producten zijn niet meer voorradig en zijn er pas vanaf 24 februari weer! Dus ook de producten die er eerder wel waren. Alle drie de producten had ik al betaald.
Al met al een levertijd van 7 weken voor een theepot en 2 voorraadpotten.
Slechte communicatie, slechte service, zeker geen aanrader. Ik mocht de bestelling wel annuleren. Nou, dat is nog eens vriendelijk. Zo behoud je je klanten...😳

Minpunten

  • Communicatie
  • Levertijd
  • Klantenservice (geen reactie op mail)
  • Klantenservice niet oplossingsgericht

Review criteria:

Voldoende
Slecht
Voldoende

Reageer

C U 25-01-2017 Via de website gekocht

Messenset gekocht 27/12, dag zelf geannuleerd... Opgelicht?

Algemene score

1,0
Hallo,

Op 27/12/2016 kocht ik een messenset. Dag zelf annuleren ze wegens 'prijsfout'. Ze beloven geld terug te storten maar helaas na talloze emails en telefonisch, beloven ze rap in orde te brengen maar tot op heden geen geld terug !

Pluspunten

  • Online Winkel

Minpunten

  • Komen beloefte niet na
  • Annulering wegens prijsfout?

Review criteria:

Onvoldoende
Slecht

Reageer

Carlo 17-01-2017 Via de website gekocht

Misleidende verkoop/reclame

Algemene score

2,0
Product in de aanbieding/sale gekocht, hele website is in de sale
Product gekocht, betaald, Maar deze werd geannuleerd door hun opgegeven reden "prijsfout" Zo kom je natuurlijk er wel heel makkelijk vanaf. is nu al de 3de keer!
ik koop er niets meer!!

Pluspunten

  • het gemak van een webwinkel
  • geld snel terug

Minpunten

  • 3de keer weer fout
  • gebruiken lokkertjes
  • Misleidende kortingen

Review criteria:

Voldoende
Slecht
Voldoende

Reageer

Nora 17-01-2017

Messenset besteld en abuis is deze geannuleerd.

Algemene score

1,0
Heb een messenset besteld tegen een prijs wat redelijk was en abuis is deze geannuleerd! Het was in de sale periode en er waren honderden spullen afgeprijsd. De prijs was daarom in mijn opinie geen prijsfout. De afhandeling was na een belletje kortaf, ze konden niks voor me betekenen. VTwonen heeft hierin zwaar teleurgesteld in de afhandeling.

Review criteria:

Voldoende
Slecht
Slecht

Reageer

Servies 16-01-2017 Via de website gekocht

Prijzen worden nog snel even veranderd na telefoongesprek..

Algemene score

1,0
Had losse ontbijtborden van het VT wonen servies besteld, zouden op voorraad zijn en de volgende dag geleverd worden.
Kreeg de volgende dag netjes een mail dat de levertijd pas in maart zou zijn.Geen probleem.
Bestelling toch maar telefonisch geannuleerd, en wou in plaats daarvan gelijk twee dozen 36-delig VT -wonen servies bestellen.In de aanbieding voor bijna de helft van de prijs.
De medewerker heeft even gechecked of of ze het wel op voorraad hadden, ja hoor nog 3 sets.
Heb een kortingscode toegestuurd gekregen per mail voor 10 euro, die ik gelijk kon gebruiken.
Als ik ze diezelfde dag zou bestellen zou ik ze de volgende dag in huis hebben volgens de medewerker.
Heb ze geprobeerd te bestellen,en wat blijkt?Hebben ze de prijs veranderd.
Bij de foto nog het bedrag van 129,95 en als je ze in het winkelmandje plaatst 241,50.
Dat was 's Morgens voor het telefoongespek nog niet het geval.Was het gewoon 129,95.
En 's Avonds waren op de website alle twee de prijzen veranderd in 241,50.
De prijs was die ochtend nog even snel veranderd voor ik mijn bestelling kon doen.
Ik heb er foto's van gemaakt.Ik kon het gewoon niet geloven....
Mail gestuurd naar de klantenservice, maar daar is niet op gereageerd.
Ja, ik snap wel waarom....ze wilden de sets niet meer aanbieden voor de helft van de prijs !!!!!!!!!!

Review criteria:

Slecht
Slecht
Uitstekend

Reageer

Nathaly 09-01-2017 Via de website gekocht

Geen gehoor!!!

Algemene score

1,0
Afgelopen 03-01-2017 is mijn bestelling "afgeleverd" aan de leverancier.
Tot op heden nog niks mogen ontvangen!
Inmiddels drie mailtje gestuurd, geen reactie!!!
Paar keer geprobeerd te bellen na bijna een kwartier aan de telefoon hangen, geen gehoor!!!
Dit maakt deze Website compleet onbetrouwbaar!!!
Heb mijn bestelling direct betaald en hoop alsnog een het product te mogen ontvangen!!!
In ieder geval een reactie?!
Ik vind dit geen manier van zaken doen!!!

Review criteria:

Slecht
Slecht
Officiele reactie van SB Commerce 20-01-2017

Beste Nathaly,

Wat vervelend dat wij u niet te woord konden staan, onze excuses hiervoor. Het komt met vlagen voor dat wij een lange wachtrij hebben, gelukkig neemt dit steeds meer af.
Op dit moment hebben we het grootste gedeelte van de mail verwerkt en hopen wij dat uw bericht in behandeling is genomen.

Hartelijke groet,
VTwonen

Reageer

Tara 04-01-2017 Via de website gekocht

verkeerd bezorg artikel, geen geld terug

Algemene score

1,0
Ik heb ervaren dat de klantenservice slecht te bereiken is, staat lang in de wachtrij.
Ik had een artikel op de site besteld, maar er werd het verkeerde artikel geleverd. Het blijkt dat er een fout op hun webshop was waardoor ze dat product nooit gehad hebben.
Ik heb gevraagd of ik het het geld terug kreeg als ik het artikel zou terug sturen, (aangeizen ik met een bon had betaald) ze mailden van wel. Nu blijkt dat ze alleen een bon kunnen terug geven en heb ik dus geen geld om het artikel ergens anders te kopen maar een tegoedbon van vtwonen. Na deze ervaringen met vtwonen wil ik daar niet eens meer wat kopen.
Ook belt de leidinggevende niet terug terwijl we daar expliciet om gevraagd hadden, die krijg je zelfs niet aan de lijn als je erom vraagt.
Ik vind de klantenservice echt waardeloos. Fouten maken kan iedereen overkomen, maar ik vind dat ze ze dan ook zelf kunnen oplossen!

Minpunten

  • service
  • slechte communicatie

Review criteria:

Slecht
Slecht
Goed
Officiele reactie van SB Commerce 09-01-2017

Beste Tara,

Wat vervelend dat u het verkeerde artikel heeft ontvangen. Dat is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses hiervoor.
Het is momenteel nog steeds erg druk op de klantenservice vanwege afgelopen feestdagen. Gelukkig neemt deze drukte al sterk af.
Wanneer een bestelling is betaald met een cadeaukaart klopt het dat we de waarde hiervan weer herstellen wanneer de bestelling retour komt. Desalniettemin betreuren we uw negatieve ervaring.
Zou u contact met onze klantenservice kunnen opnemen? Dan willen we u graag hierin compenseren als dit nog niet is gebeurt.

Hartelijke groet,
Vtwonen

Reageer

Marijn G. 04-01-2017 Via de website gekocht

Weigering terugbetaling

Algemene score

1,0
Na een product te hebben gevonden op de VT wonen webshop, hebben wij een tegoedbon gekocht om speciaal dat product te kunnen kopen. Na levering bleek dit een verkeerd product te zijn. Na veelvuldig contact is gebleken dat het product zoals ze aangeven op de site niet beschikbaar en zouden wij ons geld terug krijgen.

Het product is vervolgens terug verstuurd en in goede staat aangekomen. Wij kregen hierover een bevestiging van VT wonen en met daarin dat ons het geld terug zouden krijgen.

Later werden wij opgebeld met de mededeling dat we een tegoedbon terug zouden krijgen. In alle normale gevallen zou ik dit niet meer dan logisch vinden, behalve in dit geval. VT wonen maakt een fout door verkeerde informatie op de site te zetten, wij kopen, op basis van die (foutieve) informatie een bon om vervolgens in te kunnen leveren en krijgen vervolgens een verkeerd product. Het kan niet juist zijn dat we dan gewoon de bon maar terug krijgen en maar wat anders moeten kiezen.

Dit is onjuist en raad iedereen ten strengste af aankopen te doen via de webshop. Je weet maar nooit, wie weet is de informatie wel onjuist en word je met een tegoedbon opgezadeld.

Review criteria:

Onvoldoende
Slecht
Slecht
Officiele reactie van SB Commerce 09-01-2017

Beste Marijn,

Dank voor uw review.
Wat vervelend dat uw bestelling niet zo positief is verlopen, dat is uiteraard niet de bedoeling.
Op basis van uw naam kunnen wij uw bestelling niet vinden. Zou u ons uw ordernummer willen mailen zodat we kunnen kijken wat we verder voor u kunnen doen?

Hartelijke groet,
Vtwonen.nl

Reageer

Bart 28-12-2016 Via de website gekocht

Weigert te leveren voor overeengekomen prijs

Algemene score

1,0
Product besteld in de sale met een mooie korting. De volgende dag werd de bestelling geannuleerd met als reden: "Op onze website is er abusievelijk een fout opgetreden in de vermelding van de prijs voor dit product.".

Hierna heb ik gelijk een mail gestuurd naar de klantenservice waarin ik aangaf dat ik niet akkoord ga met de annulering van mijn bestelling. Alleen als de gemiddelde consument had kunnen weten dat de prijs niet klopte is het voor de verkoper toegestaan de bestelling te annuleren.

In dit geval werd bij het artikel duidelijk vermeld dat het om een speciale kortingsactie ging, de adviesprijs en het kortingspercentage werden zelfs vermeld op de productpagina. Op basis van Artikel 35 Burgerlijk Wetboek Boek 3 is vtwonen dan ook verplicht de overeenkomst na te komen.

Als reactie kreeg ik een standaardmail die begon met de zin: "De wet is hier duidelijk over, een artikel wat dermate laag geprijsd is, zodat de klant hier zelf twijfels bij kan hebben, mag gezien worden als een fout."

Deze zin is 1-op-1 gekopieerd van een pagina van de website infonu (te vinden door op google te zoeken naar "infonu prijsfout"). Twee alineas onder deze zin staat de volgende tekst:

"Anders wordt het wanneer het hier daadwerkelijk om een aanbieding gaat. In het geval dat er duidelijk bij staat dat het artikel zo laag geprijsd is, bijvoorbeeld door een korting van 90 procent te geven of door aan te geven dat het hier om een grote opruiming gaat, dan is de verkoper verplicht het artikel ook voor deze prijs te verkopen."

Aangezien vtwonen tekst uit dit artikel gebruikt in haar standaard e-mail naar klanten ga ik ervan uit dat ze hiervan op de hoogte zijn. Toch weigeren ze het product te leveren voor de overeengekomen prijs.

Ik heb inmiddels een klacht ingediend bij stichting Thuiswinkel en zal naar de geschillencommisie stappen indien Vtwonen ook na de klachtenprocedure weigert de gesloten overeenkomst na te komen.

Review criteria:

Slecht
Slecht
Voldoende
Officiele reactie van SB Commerce 09-01-2017

Beste Bart,
Dank voor u review en wat vervelend dat wij uw bestelling hebben moeten annuleren.
Onze excuses hiervoor.
Na de foutieve bestellingen nogmaals bekeken te hebben en er overleg heeft plaatsgevonden zullen wij contact opnemen met u en de klanten die door deze situatie getroffen zijn.
Omdat wij op basis van uw naam niet kunnen nagaan welke bestelling u heeft geplaatst, willen wij u verzoeken contact op te nemen met de klanten service. Dit zodat wij deze situatie verder kunnen toelichten op basis van de bestelling.

Hartelijke groet,
vtwonen.nl

Reageer

Lionne 27-12-2016 Via de website gekocht

Slechte onbetrouwbare webwinkel!

Algemene score

1,0
Ze zetten allerlei aanbiedingen op hun site en als je daar dan iets van bestelt en betaalt, annuleren ze het gewoon weer en zeggen dat het een foute prijs was. Belachelijk!

Review criteria:

Slecht
Slecht
Voldoende
Officiele reactie van SB Commerce 09-01-2017

Beste Lionne,

Wat vervelend dat wij uw bestelling hebben moeten annuleren, onze excuses hiervoor.
Na overleg hebben wij besloten nogmaals contact op te nemen met klanten die door deze situatie getroffen zijn.
Mocht u nog vragen hebben of verdere toelichting willen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Hartelijke groet,
vtwonen.nl

Reageer

Pieter 27-12-2016

Onbetrouwbaar en duur

Algemene score

1,0
Deze winkel is erg duur. Wanneer je iets gevonden hebt wat wel aangeboden wordt voor een normale prijs dan kunnen ze niet leveren en annuleren ze zonder pardon.
Ik koop hier nooit meer iets. Er zijn genoeg alternatieven die betere service hebben en ook nog eens goedkoper!

Minpunten

  • duur
  • slechte service

Review criteria:

Onvoldoende
Slecht
Officiele reactie van SB Commerce 09-01-2017

Beste Pieter,

Onze excuses voor het annuleren van uw bestelling en de veroorzaakte teleurstelling.
Na overleg hebben wij besloten nogmaals contact op te nemen met klanten die door deze situatie getroffen zijn.
Mocht u nog vragen hebben of verdere toelichting willen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Hartelijke groet,
vtwonen.nl

Reageer

E. Kramer 11-12-2016 Via de website gekocht

Perfecte service!

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Ik had het cadeau voor mijn moeder bij mijn vriend laten bezorgen omdat ik anders 2 x met de trein zou moeten reizen met vazen e.d.

1 vaas was aan diggelen bezorgd. Ik kwam daar op vrijdagavond achter. Ik belde rond 19.30 en het probleem werd direct opgelost. De aardige dame aan de lijn hielp keurig en de volgende dag had ik een nieuwe vaas! Toch nog op tijd een mooi cadeau voor mijn moeder!

Pluspunten

  • Snelle levering
  • Goede service
  • Vriendelijke medewerker
  • Meedenken met de klant

Review criteria:

Voldoende
Uitstekend
Goed

Reageer

Anja 11-12-2016 Via de website gekocht

bestel er niets!

Algemene score

1,0
Vandaag voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. jaja, aangekomen bij betalen bleek het ineens 2 tot 6 dagen levertijd te zijn. Na 6 dagen gemaild, geen reactie. Later een algemene mail ontvangen dat 1 vd producten die ik besteld heb 5 maanden levertijd heb. Of ik de rest dan al wel vast wil ontvangen. Hallo, moet ik daar echt antwoord op geven? natuurlijk!!! Ik heb de andere producten met lange levertijd afgezegd en via een andere site besteld (bij BOL en WEKHAMP wel gewoon op voorraad) Maar krijg wederom geen reactie of bevestiging van VT klantenservice. Dus maar weer opnieuw gemaild. Conclusie 3 weken later, niets in huis en geen geld terug. Mijn tip: gebruik de webshop ter inspiratie en bestel daarna je producten bij betrouwbare webwinkels

Pluspunten

  • leuk ter inspiratie

Minpunten

  • onbetrouwbaar
  • langere levertijd dan aangegeven
  • fouten worden niet netjes opgelost
  • klantenservice is niet te bereiken

Review criteria:

Slecht
Slecht
Uitstekend
Officiele reactie van SB Commerce 16-12-2016

Beste Anja,

Bedankt voor uw review. Erg vervelend dat uw bestelling zo vertraagd is en u geen antwoord van ons heeft ontvangen. Excuses hiervoor. Wij proberen klanten altijd binnen 2 dagen te antwoorden. Door de kerst drukte kan dit soms een aantal dagen langer duren. Mochten wij u nog ergens mee kunnen helpen, kunt u ons bereiken op 088-5500107. Momenteel zijn we weer goed bereikbaar.

Hartelijke groet,
vtwonen.nl

Reageer

Frans A. 01-12-2016 Via de website gekocht

Niet bereikbaar!!!

Algemene score

1,0
Levertijd werd verlengd. Ik heb gebeld naar de klantendienst maar daar geraak je niet binnen. "Een moment geduld u wordt meteen geholpen". Niet dus!

Minpunten

  • Onbereikbaar

Review criteria:

Goed
Onvoldoende
Goed
Officiele reactie van SB Commerce 16-12-2016

Beste Frans,

Bedankt voor uw review. Erg vervelend dat u ons niet te pakken heeft gekregen. Op het moment zijn wij weer beter bereikbaar. Mocht u nog vragen hebben, kunt u ons bereiken op 088-5500107 of mailen naar klantenservice@vtwonen.nl.

Hartelijke groet,
vtwonen.nl

Reageer

Anneke 28-11-2016 Via de website gekocht

Bestelling van een telefoon

Algemene score

1,0
3 weken geleden een bestelling gedaan van een telefoon die nog altijd niet geleverd is. Muiltjes worden niet beantwoord en bellen sta je vreselijk lang in de wacht. Ik ben zeer ontevreden over deze website vtwonen.nl.

Review criteria:

Slecht
Slecht
Officiele reactie van SB Commerce 16-12-2016

Beste Anneke,

Bedankt voor uw review. Vervelend dat uw bestelling nog niet binnen is en u geen antwoord van ons heeft ontvangen. Excuses hiervoor. Wij proberen klanten altijd binnen 2 dagen te antwoorden. Door de kerst drukte kan dit soms een aantal dagen langer duren. Mochten wij u nog ergens mee kunnen helpen, kunt u ons bereiken op 088-5500107. Momenteel zijn we weer goed bereikbaar.

Hartelijke groet,
vtwonen.nl

Reageer

catharina 25-11-2016 Via de website gekocht

drama om een simpele online bestelling

Algemene score

2,0
Bank besteld. Enorm gedoe met levering en uiteindelijk op de verkeerde datum 2 uur te laat (tussen 7 en 13 uur werd 15 uur!) gearriveerd. Blijken er ook nog eens schroeven te ontbreken waardoor het produkt niet in elkaar is te zetten. Klantenservice lijkt niet bestaand: 2 x ruim 10 min in de wacht zonder resultaat en geen enkele reaktie op mijn mails (zelfs geen automatische bevestiging van ontvangst). Ik ben dolblij dat ik ons nieuwe huis niet door VT Wonen laat inrichten als een simpele bank al zo'n probleem is. Klaar met deze club!!

Minpunten

  • levering
  • klantenservice onbereikbaar
  • produkt mist onderdelen

Review criteria:

Slecht
Slecht
Goed
Catharina 26-11-2016

Update: tot overmaat van ramp blijken er 4 schroeven te missen. Ook dit gemaild aan klanten'service' en u begrijpt geen enkele reactie. Hoe hip VT wonen eruit ziet in de magazines hoe vooroorlogs hun webshop. Dit is in 2016 geen normale manier van online zaken doen.

Officiele reactie van SB Commerce 16-12-2016

Beste Catharina,

Wat vervelend om te lezen! Dit willen wij graag zsm oplossen natuurlijk. Kunt u daarvoor uw order nummer mailen? U kunt het sturen naar klantenservice@vtwonen.nl ovv van deze case en een link naar deze review.

Hartelijke groet,
vtwonen

Reageer

Fcvu 22-11-2016 Via de website gekocht

Onvolledige levering

Algemene score

2,0
Heb een bbq (incl bakplaat twv eur 100) besteld welke prima geleverd werd aleen zonder bakplaat.... na vele emails en telefonisch contact na 6 weken nog steeds geen bakplaat noch vergoeding! Zeer slecht en bedroevend!

Minpunten

  • Geen oplossingen leveren
  • Trage response

Review criteria:

Goed
Slecht
Officiele reactie van SB Commerce 16-12-2016

Beste Fcvu,

Bedankt voor uw review. Echter vervelend dat de bakplaat u nog niet is toegestuurd. We willen u graag verder helpen en dit snel oplossen. Kunt u daarvoor uw order nummer mailen? U kunt het sturen naar klantenservice@vtwonen.nl ovv van deze case en een link naar deze review.

Hartelijke groet,
vtwonen

Reageer

Agnes 20-11-2016 Via de website gekocht

Begin er NOOIT aan!

Algemene score

1,0
Moet een 1 geven, omdat een nul niet kan! In augustus iets besteld wat in voorraad zou zijn. Na de betaling kon het ineens niet meer meteen geleverd worden. Zelfde dag geannuleerd. Nu, 3 maanden na dato, eindelijk mijn geld terug, ruim 200 Euro! Slechtste "service" die ik ooit heb meegemaakt.

Minpunten

  • klantenservice
  • mogelijkheden contact
  • kkunnen niet waarmaken wat op de site staat
  • 3 maanden wachten op terugstorten geld

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht
Officiele reactie van SB Commerce 16-12-2016

Beste Agnes,

Bedankt voor uw review. Dit is een hele vervelende situatie en niet de manier waarop wij willen werken. Excuus hiervoor.

Hartelijke groet,
vtwonen

Reageer

Aisha 20-11-2016 Via de website gekocht

Klantenservice ver zoek

Algemene score

3,0
Persoonlijk vind ik het een hele fijne webshop met leuke spullen, tot ik daadwerkelijk zelf iets bestelde... De klantenservice is helaas ver zoek. Een van mijn items werd niet geleverd (hoewel het wel op de pakbon stond en uiteraard ook afgerekend werd). Ik contacteerde dus de klantendienst via mail. Toen ik na een week nog geen antwoord had, contacteerde ik hen nogmaals. Nog steeds geen reactie. Dan maar via de facebook-pagina. Daar reageerden ze uiteindelijk wel en werd het probleem verholpen. Van de klantenservice zelf heb ik nooit iets gehoord. Heel erg jammer om dat anno 2016 nog mee te maken.

Pluspunten

  • leuke spullen

Minpunten

  • klantenservice reageert niet
  • productomschrijving niet gedetailleerd

Review criteria:

Voldoende
Slecht
Goed
Officiele reactie van SB Commerce 16-12-2016

Beste Aisha,

Bedankt voor uw review. Erg leuk om te horen dat u zo enthousiast bent over onze producten. Echter vervelend dat u een slechte ervaring heeft met onze klantenservice. Wij proberen klanten altijd binnen 2 dagen te antwoorden. Door de kerst drukte kan dit soms een aantal dagen langer duren. Excuus hiervoor.

Hartelijke groet,
vtwonen

Reageer

lies 08-11-2016 Via de website gekocht

slechte communicatie en incorrecte levertermijn

Algemene score

1,0
2 lampen besteld, de ene zou geleverd worden op 13 oktober, de andere was (ondanks de vermelding op de website) niet in voorraad en zou pas in december opnieuw binnen komen.

bijna een maand later, en nog geen van beide lampen ontvangen... geen reactie op een mailtje naar de klantendienst.
mooie site, maar dan is dan ook alles mee gezegd... niet klantvriendelijk en de informatie over levertermijn klopt niet.

Minpunten

  • Levertermijn
  • Incorrecte communicatie
  • Klantvriendelijkheid

Review criteria:

Slecht
Slecht
Goed
Officiele reactie van SB Commerce 16-12-2016

Beste Lies,

Bedankt voor uw review. Vervelend dat u nog geen product heeft kunnen ontvangen. We willen u graag verder helpen en kijken of we een deel van de bestelling kunnen opsturen. Kunt u daarvoor uw order nummer mailen? U kunt het sturen naar klantenservice@vtwonen.nl ovv van deze case en een link naar deze review.

Hartelijke groet,
vtwonen

Reageer

ThrashTator88 31-10-2016 Via de website gekocht

"Voor 22.00 besteld, morgen in huis"

Algemene score

2,0
Maandag om 16.00 een simpele veel te dure overrated zitzak besteld.
Dinsdag, geen zitzak. Woendag, geen zitzak. Donderdag, geen zitzak. Vrijdag, geen zitzak. Zaterdag, geen zitzak en moest ik even bellen wat er in godsnaam gebeurd. Zondag, geen zitzak.

En ik vind 'm overrated. Hij gaat terug.

Pluspunten

  • Mooie website

Minpunten

  • Geen status van bestelling
  • Komt afspraken niet ba
  • Klantenservice zijn prutsers
  • Zitzak is te duur voor een oude sok

Review criteria:

Onvoldoende
Onvoldoende
Onvoldoende
Officiele reactie van SB Commerce 16-12-2016

Beste ThrashTator88,

Dank voor uw review.
Wat vervelend dat de zitzak niet aan de verwachting voldoet. Dat is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses hiervoor. Zou u ons een mail willen sturen naar klantenservice@vtwonen.nl met uw order nummer? Wij willen graag weten om welke zitzak het gaat en achterhalen waardoor uw bestelling vertraging heeft opgelopen.

Hartelijke groet,
vtwonen

Reageer

Marjolein 15-10-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Algemene score

9,0
Om 21.59 uur 's avonds besteld en de volgende dag in huis. Alles was netjes verpakt en ik was ook zeer tevreden met de kwaliteit van de bestelde producten. Je betaalt misschien wat meer, maar dan heb je ook iets unieks.

Review criteria:

Goed
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Rick 03-10-2016 Via de website gekocht

Breed assortiment en snelle levering

Algemene score

10,0
Duidelijke informatie op de website & breed assortiment. Product was netjes verpakt en op tijd geleverd.

Pluspunten

  • snelle levering
  • breed assortiment

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Anke 30-09-2016 Via de website gekocht

Slechte service: terugbetaling retourzending blijft uit

Algemene score

1,0
Op de website werden kruidenflesjes per set van 2 aangeboden. Toen ik de bestellng ontving, bleek het niet om een set van 2 te gaan maar was de prijs opeens per flesje. Hier was ik het uiteraard niet mee eens en ik heb de geleverde artikelen op 18 augustus 2016 teruggestuurd.

Om één of andere voor mij onbegrijpelijke reden heb ik slechts de helft van het aankoopbedrag terug gekregen. Ik heb inmiddels wekelijks gebeld en/of gemaild met de klantenservice van VTwonen. Maar zelfs een brief naar de heer Steinz, directeur van SB commerce mocht niet baten. Hoewel ik een mail heb ontvangen dat het bedrag teruggestort zal worden, heb ik nog steeds niet het volledige bedrag terug.

Bestellen gaat heel gemakkelijk maar wanneer je daarna niet tevreden bent met je aankoop moet je veel tijd en geduld hebben en maar afwachten of je het geld ook echt terug krijgt. Ik wacht in ieder geval nog.

Review criteria:

Voldoende
Slecht
Voldoende

Reageer

ComicHouse 19-09-2016 Via de website gekocht

Onbetrouwbaar en ronduit slechte service

Algemene score

1,0
Op 28 juni bestelden wij bij vtwonen 4 barkrukken voor 379 euro. Het duurde maar liefst twee maanden voordat de bestelling op 27 augustus werd bezorgd. Gedurende die tijd is tot twee keer toe bevestigd dat de krukken geleverd zouden worden op een specifieke dag. Beide keren wachtten wij een hele zaterdag voor niets thuis want er kwam geen pakket. Ook geen berichtje dat de bezorging niet door kon gaan. Op 27 augustus besteedden wij dus een derde zaterdag aan vtwonen, en dit keer kwam er wel een bezorger. Die bracht echter geen vier maar slechts twee krukken, die ook nog eens allebei beschadigd waren.

Bij navraag bleek vtwonen niet in staat om te achterhalen waar de fout gemaakt was, en onze twee resterende krukken waren zoek. Ik kon kiezen tussen vier nieuwe krukken bestellen of de bestelling annuleren. Op mijn vraag hoe lang een nieuwe bestelling dit keer zou gaan duren had ik na twee weken nog steeds geen antwoord. Daarop hebben wij de bestelling geannuleerd.

Vier barkrukken die wij bijna 3 maanden gekocht en betaald hebben, blijken voor vtwonen een onoverkomelijk probleem te zijn. Talloze e-mails en zeker 8 telefoontjes heb ik eraan gewijd, telkens moest ik zelf actie ondernemen, ik ben geen enkele keer teruggebeld of teruggemaild. Ik vind dat vtwonen daarmee niet alleen blijk geeft van een buitengewoon slechte interne organisatie, maar bovenal een ongehoord belabberde service verleent.

Minpunten

  • Slechte service
  • Onbetrouwbaar

Review criteria:

Slecht
Slecht
Voldoende

Reageer

J 10-08-2016 Via de website gekocht

Slechtste klantenservice ever!

Algemene score

1,0
Bestellen via de webshop gaat eenvoudig en levering is snel. Er moet alleen niks mis zijn met het geleverde product. Na een jaar 2 leuke boomstam tafeltjes als nachtkastje te hebben gebruikt. Kropen er ineens rare beestjes uit! Boktor, echt horror! Na contact met de klantenservice bleek er een terugroepactie te zijn geweest en daar waren wij tussendoor geglipt. Ok kan gebeuren dacht ik nog. De boomstammen zouden worden opgehaald en het geld retour gestort. Een paar dagen later werden de stammen opgehaald. Het geld heb ik nu bijna 4 maanden later nog steeds niet terug. Er is steeds een andere reden, betalingssysteen in storing, het is al overgemaakt, het wordt nu echt over een paar dagen overgemaakt etc. inmiddels weet ik niet of ik het bedrag van 130 euro ooit nog terug zal zien....
Dus als er niks mis is met het product gaat het prima maar voor mij nooit meer vt wonen!

Review criteria:

Goed
Slecht
Goed
vtwonen 22-08-2016

Beste J,
Vervelend om te lezen! Graag kijk ik voor u na wat de status is van de retour betaling. Daar heb ik wel uw order nummer voor nodig.
Wilt u deze aan mij doorgeven? U kunt het ook doormailen naar klantenservice@vtwonen.nl ovv van deze case en een link naar deze review.

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,
vtwonen

Reageer

Mark 05-08-2016 Via de website gekocht

Algemene score

3,0

Service
Website adverteert met voordeeltjes op producten die helemaal niet leverbaar zijn.

Aanbeveling
Helaas negatieve ervaring door foutieve en misleidende info op de website.

Review criteria:

Slecht
Officiele reactie van SB Commerce 16-12-2016

Beste Mark,

Dank voor uw review.
Wat vervelend dat u een product heeft besteld wat uiteindelijk niet op voorraad was. Inmiddels is de website weer up-to-date zodat deze fout niet nogmaals zal voorkomen!
Onze excuses voor het ongemak. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan horen wij dit graag van u.

Hartelijke groet,
vtwonen

Reageer

Ien 12-05-2016 Via de website gekocht
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,2

Gemak
Makkelijke site.

Assortiment
Heel veel keus, toffe merken.

Review criteria:

Goed
Voldoende
Uitstekend

Reageer

Michael 11-05-2016 Via de website gekocht
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,8

Gemak
Bestellen ging zonder problemen.

Service
Volgende dag was het pakket al in huis.

Assortiment
Zeer veel keuze. Heb al verschillende dingen op vtwonen.nl gekocht.

Aanbeveling
Snelle levering en ruim assortiment!

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Leonie 22-04-2016 Via de website gekocht
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0

Gemak
Via de hartjes in afbeeldingen kun je makkelijk doorklikken naar de producten, zodat je niet hoeft te zoeken welk product het is. Erg handig.

Service
Bestellen ging eenvoudig, bezorging was gratis en retourneren kan ook gratis. Service zoals het hoort!

Assortiment
Ze hebben alles van Brabantia dus ik had alle keus.

Aanbeveling
Kortom een goede webshop, inspiratief net als het tv programma!

Extra toelichting
Ik zou hier zeker nog eens kopen.

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

MaureenNieuwenhuizen 04-03-2016 Via de website gekocht
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,5

Gemak
De site is makkelijk te gebruiken en het afrekenen spreekt ook voor zich, winkelel zonder nadenken dus, heerlijk!

Service
Voor het bestellen nog even gebeld met de klantenservice over de kleur en ze waren erg vriendelijk! En ik kreeg natuurlijk antwoord op mijn vraag :)

Assortiment
vtwonen is echt mijn favoriete webshop, ik zou m';n hele huis wel in hun stijl willen inrichten!

Aanbeveling
Goed ogende webshop waar je makkelijk doorheen gaat, en waar je zowel praktische als leuke items kan kopen.

Review criteria:

Goed
Goed
Uitstekend

Reageer

Nancy 01-03-2016 Via de website gekocht
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0

Gemak
Heel gemakkelijk bestellen.zeer duidelijke site!

Service
Hele snelle levering !je krijgt direct een mail als je bestelling goed ontvangen is en ook wanneer je pakket verzonden is.
Je kan je pakket op de voet volgen.

Assortiment
Zeer uitgebreide keuze en zo overzichtelijk.Hebben er vaste zeer tevreden klant bij.

Aanbeveling
Top webwinkel.zeervsnelle levering.en zo'n mooie en uitgebreide collectie!

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Ciska 01-03-2016 Via de website gekocht

Algemene score

1,0

Gemak
Het leek gemak te zijn....iets bestellen op 14-2-16 en af kunnen laten leveren op 2-3-16 op een ander adres leek me top. Betaalt en bevestigd dat is besteld en waar en wanneer wordt geleverd. Daarna niets meer vernomen. 1-3-16 gebeld waar de track en trace code blijft en kreeg te horen dat het artikel er niet was meer, 1 dag dus voor ik het nodig had. Hierover hadden ze me moeten informeren, is niet gebeurd. Ik heb na 14-2-16 geen enkele mail meer gehad.

Service
De "oplossing"" die wordt aangedragen is wachten tot het een keer wel uitgeleverd wordt (leuk als het is besteld voor een verjaardag) waarbij absoluut niet kon worden aangegeven wanneer dat zou zijn, kon dus ook nog weken gaan duren. Andere oplossing is order annuleren en geld terug boeken. Geld wat al een goeie 2 weken bij hen staat. Dat is dus geen service er wordt niets gedaan om mijn onvrede weg te nemen of me tegemoet te komen.

Aanbeveling
Op het moment dat je besteld moet aangegeven worden of een artikel voorradig is. Het door mij bestelde artikel (een household trap wit luxe van € 59) was voorradig toen ik het bestelde (nog 3 stuks). Nu geven ze aan dat het een fout in het telsysteem dan is geweest, heel erg slecht dus. Ik heb ook op 16-2-16 nog gebeld om te vragen of het afleveradres goed was want dat stond niet in de bevestigingsmail. Dat was goed en ook toen is niets gezegd ver het niet op voorraad zijn van het artikel.

Extra toelichting
VT wonen bezorgd mij een probleem. 1 dag van tevoren kan ik niets anders meer regelen voor mijn nichtje die 16 jaar wordt dus ik sta met lege handen. Dat interesseert ze niets want ze doen niets om het op te lossen of me tegemoet te komen. Slechte zaak !

Review criteria:

Slecht
Slecht

Reageer

Rosa 05-02-2016 Via de website gekocht
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0

Gemak
Hele overzichtelijke webshop. Het bestellen ging eenvoudig en snel.

Service
Ik had een vraag over één van de producten. Die stelde ik op Facebook aan ze. Ik had binnen no-time een reactie

Assortiment
Goed! Alle bekende woonmerken zijn er te vinden.

Aanbeveling
vtwonen is naast het prachtige blad ook een prachtige wekwinkel rijk. Leuke producten voor een goede prijs.

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Peter83 29-01-2016 Via de website gekocht
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0

Gemak
Gemakkelijke site, prijs filtering mag iets beter (tussen X en X prijs kunnen zoeken)

Service
Verliep duidelijk en snel, verder niets op aan te merken. Zo hoort het!

Assortiment
Hele leuke producten! Deze theepot wilde ik al langer en is nu eindelijk in mijn bezit :)

Aanbeveling
Al met al een prettige winkel, leuke commercials en goede inspiratie zoals blogs en video's. Aanrader!

Extra toelichting
Ik mis de prijs (tussen X en X filteren) functie. Deze zou vtwonen toe kunnen voegen aan de shop.

Review criteria:

Goed
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Karin 22-01-2016 Via de website gekocht
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0

Gemak
Zoeken gaat heel soepel

Service
Ik had een vraag over een bepaalde wokpan, ik wilde namelijk weten voor hoeveel personen ik hiermee kon koken. Een zeer vriendelijke meneer heeft me hierop antwoord gegeven.

Assortiment
Ze hebben veel verschillende pannen.

Aanbeveling
Ik ben goed geholpen en alles ging zoals beloofd. Een 10 dus!

Extra toelichting
Nee

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Jos Otter 18-01-2016 Via de website gekocht
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,5

Gemak
Een zeer duidelijke en vriendelijke webshop. Alles wat je nodig hebt voor een nieuwe styling in huis.

Service
De volgende dag in huis! geen problemen.

Assortiment
Met het assortiment van vtwonen kan je, je eigen huis compleet opnieuw inrichten naar je eigen smaak

Aanbeveling
Goede ervaring!

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Diederik 08-01-2016 Via de website gekocht

Algemene score

1,0

Service
Zelden zo een slechte webwinkel mee gemaakt als deze. Zeer slechte communicatie en ze maken hun beloftes niet waar. Na 3 weken wachten op mijn product ipv levering de volgende dag, 4 keer gebeld te hebben en enkel de mededeling te krijgen dat leverancier ons adres niet kan vinden, heb ik mijn bestelling maar geannuleerd. Nu maar hopen dat ik mijn geld terug krijg.

Aanbeveling
Naar buiten toe een aantrekkelijke webshop waar bestellen niet moeilijk valt. Achter de schermen echter heeft VTWonen de zaken zeer slecht voor elkaar. Geen wonder dat Sanoma het zo slecht doet.

Review criteria:

Slecht

Reageer

Hanneke 08-01-2016 Via de website gekocht

Algemene score

2,0

Gemak
Mijn verwachtigen worden niet waargemaakt, informatie op de site klopt niet, mijn e-mails naar klantenservice worden niet altijd beantwoord

Service
Klantenservice doet mij beloftes die niet nagekomen worden

Assortiment
Producten die ik bestelde staan op voorraad, maar zijn helemaal niet leverbaar

Aanbeveling
Ik bestel hhier nooit meer iets. Ik wordt voor het lapje gehouden en de klantenservice doet dat ook

Extra toelichting
Meedere bestellingen gedaan bij de vtwonen shop, zowel voor als na kerst. Alle producten stonden op voorraad, vandaag besteld morgen in huis. Bij de eerste bestelling is 1 product van de 12(!) verzonden. Na 3 dagen gebeld met de vtwonen klantenservice over de rest van de producten. Alles zou op voorraad zijn en werd die dag nog vezonden. Volgende dag weer gebeld en de producten waren nog steeds niet verzonden, maar zouden die dag echt verzonden worden, toen mijn bestelling geannuleerd omdat het niet meer voor kerst aan zou komen (ik wacht overigens nog steeds op mijn geld van vtwonen, twee weken later). Na kerst nog een keer geprobeerd. Alle producten zouden op voorraad zijn. Toen zijn 2 van de 6 producten verzonden. Meteen weer gebeld en de vtwonen klantenservice kon niet verklaren waarom de andere 4 producten niet verzonden waren. Na meer uitzoekwerk bleek 1 product niet op voorraad en er kon niet gezegd worden wat de levertermijn zou zijn. Op mijn verzoek zouden de andere 3 producten die gewoon op voorraad waren toch die zelfde dag nog verzonden worden. Ondanks belofte van de klantenservice zijn de producten niet meer die dag verzonden, waardoor de producten pas na het weekeinde (3 dagen na de belofte) verzonden werden. Inmiddels heb ik te horen gekregen dat het laatste product helemaal niet meer leverbaar is en wacht ik wederom op mijn geld. Ik zal niet snel geneigd zijn om ooit nog iets in de vtwonen shop te kopen en zou dit ook zeker niet aan iemand anders aanraden.

Review criteria:

Onvoldoende
Slecht
Slecht

Reageer

Koekjesvriendje 29-12-2015 Via de website gekocht

Algemene score

4,5

Service
Lang wachten om contact te krijgen met de klantenservice, eenmaal aan de telefoon een iets wat arrogante meneer die het allemaal maar beter wist. Jammer.. als een klant niet tevreden is.
Product retour gestuurd 1.5 week geleden. Nog geen betaling ontvangen of bevestiging, beetje slordig.

Aanbeveling
Producten zijn leuk, alleen de service niet...!
Ik gaf aan misleid te zijn, meneer van de klantenservice werd hierdoor blijkbaar geirriteerd en kwam onprofessioneel over via de telefoon.
Misschien een cursus klantvriendelijkheid?

Review criteria:

Voldoende
Slecht
Voldoende

Reageer

v3rtig0 16-07-2015 Via de website gekocht

Algemene score

2,8

Gemak
Bestellen ging eenvoudig maar mijn bestelling is niet geleverd. Dit leverde veel ongemak op bij het contact zoeken met de klantenservice.

Service
Omdat mijn bestelling niet bezorgd werd was ik genoodzaakt contact op te nemen met de klantenservice. Na twee dagen nog steeds geen reactie gehad op mijn mail dus telefonisch contact gezocht.
Ik zou worden teruggebeld maar zit ook daar nu al een paar uur op te wachten.

Assortiment
Weinig verrassend maar uitgebreid assortiment.

Aanbeveling
VTWonen hecht duidelijk weinig waarde aan hun verplichtingen wanneer een koopovereenkomst gesloten wordt. Op hun website wordt (ook vandaag nog) nadrukkelijk beloofd dat iets dat voor 22.00 besteld is nog de volgende dag geleverd wordt.
Ik heb mijn bestelling afgelopen zondag direct online betaald maar heb vandaag (donderdag) nog steeds het product niet ontvangen. VTWonen heeft tot nu toe geen oplossing aangedragen anders dan te adviseren het nogmaals te bestellen, te hopen dat ik het dan wel morgen krijg, en het andere pakketje te retourneren.
Als ik had geweten dat VTWonen zich niet aan hun eigen leveringstermijn houdt had ik zeker mijn bestelling elders gedaan. Voor dezelfde prijs krijg ik hetzelfde product elders met betere service!

Extra toelichting
Zondagavond besteld. De website maakte nadrukkelijk de belofte "voor 22:00 besteld, de volgende dag in huis". Voor dit specifieke product stond aangegeven dat het op dinsdag bezorgd zou worden. Het is vandaag donderdag en nog steeds mijn bestelling niet ontvangen. Ook op mijn vraag per mail wordt al twee dagen geen antwoord gegeven. Zojuist telefonisch contact gezocht met de klantenservice. Die geven de schuld aan PostNL en vinden het tot dusver niet nodig zelf initiatief te nemen om de koopovereenkomst na te komen, compensatie aan te bieden of zelfs maar excuses aan te bieden. Op de website geven ze ondertussen nog steeds aan binnen 1 dag te leveren. Bestel liever elders; SB Commerce & Sanoma maken er een potje van.

Review criteria:

Slecht
Slecht
Voldoende

Reageer

Josee24 01-06-2015 Via de website gekocht

Algemene score

3,5

Service
Ik had een pan met 50% korting besteld, maar vervolgens bleek deze er helemaal niet te zijn! Vervolgens konden ze geen goede regeling aanbieden.

Aanbeveling
Waardeloos hoe hier mee om is gegaan, constant ook 2 dagen wachten op een reactie via de mail.

Extra toelichting
Voor mijn verjaardag had ik een mooi cadeau gekocht, dacht ik. De pan van le Creuset was flink in de aanbieding. Toen hij geleverd moest worden, kwam er niets, de volgende dag ook niet. In totaal kwam er op de 7e dag na de bestelling een mail met dat het product niet meer beschikbaar was. Ik wilde de wat duurdere versie ook wel willen kopen, maar deze bleek op de webshop er wel te zijn, maar fysiek was ook die er niet meer. Als tegemoetkoming kon ik € 15,- korting krijgen, in plaats van de €120,- die het product was afgeprijsd. Toen ik aangaf dat dit niet acceptabel was, kwam de medewerker met het aanbod dat ik een bepaalde pan mocht opgeven en zij met een nieuwe prijs er voor zouden komen. Toen ik een vraag had over de pan, duurde het weer een aantal dagen voordat ik er antwoord op kreeg. Uiteindelijk kwam een andere medewerker met de mededeling dat er geen korting gegeven kon worden op de pan, maar dat we weer op die kortingsbon terecht zouden komen. Onacceptabel! Tot 2 keer toe een pan verkopen die niet bestaat en dan ook nog een aanbod doen, die vervolgens toch weer ingetrokken wordt. Totaal onbetrouwbaar!!

Review criteria:

Voldoende
Slecht
Voldoende

Reageer

Toon meer reviews