vtwonen.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over vtwonen.nl.

vtwonen.nl stelt zich voor

vtwonen.nl heeft alles voor heerlijk wonen: Je vindt er binnenkijkers, inspiratie en tips en het is ook het verkooppunt voor tienduizenden woonproducten! Een shop vol bekende merken, innovatieve nieuwkomers en natuurlijk de bekende vtwonen huiscollectie. Compleet gemaakt met een snelle levering, gratis retournering en gratis verzending vanaf 50 Euro. Dat is vtwonen - De wooninspirator!

Deze score is berekend op basis van 49 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

1.4

Sabine 28-04-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Ik heb voor de VT wonen shop gekozen omdat ze altijd veel leuke spulletjes hebben en ik hier altijd wel iets vind wat naar wens is. Daarnaast is de levering altijd snel en komen de artikelen altijd heel aan.

Yvonne 28-04-2017 Via de website gekocht

Erg tevreden: snelle levering, goed verpakt!

Shop is overzichtelijk en prijsvergelijkend de goedkoopste. Duidelijke voorwaarden, snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

S. Sleeman 28-04-2017 Via de website gekocht

zeer slechte service

Een aantal erg mooie armaturen gekocht, echter bleek bij een van deze armaturen een defecte grote moer te zitten (kan gebeuren), uiteraard hebben we dit direct gemeld bij VTwonen, we kregen na 2 weken!! uiteindelijk een berichtje met excuses voor de verlate reactie op mijn klacht, dan denk je nouja ook dat kan gebeuren nog even afwachten, na inmiddels bijna weer twee weken niets te horen schrijf ik dus deze review.

We waren van plan om (veel) meer van deze armaturen te kopen voor ons bedrijf, dat gaan we dus niet meer bij VTwonen doen, dat lijkt me duidelijk.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Mick 28-04-2017 Via de website gekocht

Super service!

Snelle levering van alle producten en goed verpakt. Soms spaar je voor leuke acties waar je shoptegoed voor opbouwt. Fijne site, mooie producten, snelle levering via postnl of als je grotere producten besteld via Extra@home en dan krijg je een SMS als de chauffeur onderweg is. Super fijn!! Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Renate 27-04-2017 Via de website gekocht

Prima product, goed verpakt.

Hele mooie waterkoker gezien in een advertentie van een ander bedrijf. Na de actie met het voorjaarshuis van VTwonen, 20% korting gekregen. Hierdoor werd de waterkoker goedkoper dan elders. Doos laten bezorgen op een Post.nl lokatie. Perfect verpakt. Product voldoet, behalve dat het zo mooi is, ook prima aan de verwachting

Marion 27-04-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Hele mooie taartschaal met stolp gekocht. Volgende dag al bezorgd. Werd goed verpakt afgeleverd. Goede service. Achteraf betalen is ook prettig

Martje 27-04-2017 Via de website gekocht

Mooie producten!

Veel keuze in verschillende prijsklasses. Mooie site met veel inspiratie over hoe producten te gebruiken.

Madelein 26-04-2017 Via de website gekocht

Wat je ziet, is wat je krijgt.

Duidelijke website, leuke producten, snelle levering en goede kwaliteit! Ik vind het een ideale site voor het opdoen van inspiratie en voor het inrichten van je huis. Ik ben heel blij met de spullen die ik besteld heb.

Valerie 26-04-2017 Via de website gekocht

Super webshop met snelle service

Dag na bestelling netjes het pakketje al in huis. Gekozen voor cadeaupapier, en ook dat is op een leuke wijze verzorgd. Kortom, voor herhaling vatbaar!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michelle 25-04-2017 Via de website gekocht

Goede service en alles netjee verpakt

Een van mijn favoriete online winkels. Fantastische producten, goede service, vriendelijke medewerkers en alles is goed verpakt.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tessa van Aken 24-04-2017 Via de website gekocht

Prima service

Besteld en enkele dagen later al in huis. Het was een cadeau en doordat ik van tevoren aan kon geven wanneer het product geleverd zou worden kon ik het product ontvangen zonder dat mijn vriend doorhad (voor wie het cadeau was) dat er een pakket geleverd werd.

Tessa van Aken 24-04-2017 Via de website gekocht

Goede service na een beschadigde lamp

Al heel vaak producten bij VT wonen besteld en eigenlijk nooit problemen gehad. Toevallig bij deze levering wel maar dit hebben ze goed opgepakt.
Na twee lampen (HK Living Workshop) te hebben ontvangen bleek namelijk een van de lampen flink beschadigd te zijn. Jammer dat ze niet even van tevoren de lampen checken (tip om dit wel te doen) maar na mailcontact kon ik de beschadigde lamp terugsturen en ontving binnen twee weken al een nieuwe lamp! Hele fijn snelle service

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Floor 23-04-2017 Via de website gekocht

Mooie producten, snelle levering!

Ik heb twee mokken van Arne Jacobsen gekocht. Helaas was er niet veel keus ten aanzien van de bijbehorende deksels. Vind het goed dat er vaak kortingsacties zijn en gratis verzending. Maakt de drempel nog iets lager. 's Avonds besteld en volgende dag in huis!

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Nancy 23-04-2017 Via de website gekocht

Helemaal naar wens !

De shop is overzichtelijk en staat boordevol leuke woonspullen en styling-ideeën , bestellen is heel simpel en de volgende dag wordt het , mooi trendy ingepakt, bij de voordeur afgeleverd, beter kan niet ! Meteen genieten van de nieuwe spullen !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Suus 23-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Snelle levering, nette bevestiging per e-mail en geen verzendkosten! Gemakkelijk retourneren. Regelmatige kortingsacties voor online bestellers maken het shoppen nog aantrekkelijker.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

Ria 22-04-2017 Via de website gekocht

Goede service, snel geleverd

De vtwonen shop is overzichtelijk en het is makkelijk te bestellen. Ook met cadeaupas.
Snelle levering.
Alleen de kussenhoes die ik ook besteld had, daar stond bij het artikel niet vermeld dat de achterkant zwart was. Jammer maar ik hou hem wel.

Esther 21-04-2017 Via de website gekocht

Prima webwinkel

Per toeval in deze webshop terecht gekomen. Wat een leuke spullen! Leuke spulletjes voor mijn nieuwe woonkamer besteld. Het werd vlot geleverd en was goed ingepakt. Hier kom ik vaker terug!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

ontevreden over service 21-04-2017 Via de website gekocht

Belabberde service, geen reactie ondanks mailen

Waterketel gekocht die al heel snel lelijke bruine plekken liet zien. Op mails wordt niet gereageerd, op uiteindelijk terugsturen wordt niet gereageerd, pas na zeer actief herhaaldelijk te bellen kreeg ik geld teruggestort, slechte service, weinig klantvriendelijk!

Martine 21-04-2017 Via de website gekocht

Super leuke spullen!

Super leuke spullen voor leuke prijs! Veel afwisseling en nieuwe dingen. Service is altijd goed. Vandaag besteld is echt morgen in huis en als het artikel nog niet op voorraad is sturen ze een berichtje zodat je op de hoogte bent.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hoi 21-04-2017 Via de website gekocht

Matige service

Door een aantrekkelijke aanbieding bij de weber barbecues ben ik bij vtwonen website terecht gekomen. Bij de bestelling van de bbq stond aangegeven dat er een gratis hoes bij geleverd zou worden maar tot mijn spijt kreeg ik deze niet in mijn winkelmand. Ik heb contact gezocht met de servicelijn. Naar vriendelijk geholpen te worden, zouden ze mij dezelfde dag terug bellen. De volgende dag had ik nog steeds niks gehoord dus zelf het initiatief maar weer genomen door te bellen. Ze gaven aan dat ze gisteren niet meer aan toe zijn gekomen en de levering van gratis hoes een fout was, daarmee moest ik het doen... einde gesprek. Naar nogmaals contact hebben opgenomen (andere medewerker) en kreeg ik uiteindelijk 10% korting bij mijn bestelling. Dat is dan weer een stukje service.

Even later nogmaals een bestelling geplaatst. Deze zijn vervolgens stuk aangekomen...

Ik heb dus wisselende ervaring met deze website. Wat ik wel erg positief vind is de levertijd!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

S. Smit 20-04-2017 Via de website gekocht

Aanrader!

VTwonen was het voordeligst met het product dat ik zocht. Geen verzendkosten en 1 dag na bestelling had ik het product al in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

ylQLKsdHgXJF04Pm 20-04-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service.

In 2016 een fauteuil gekocht bij deze winkel en deze stoel begaf het onlangs. Kan gebeuren. Contact met de winkel, foto's gestuurd en zonder blikken of blozen de retour geaccepteerd. Het verzenden van het vervangend exemplaar ging mis bij PostNL (zoekgeraakt). Ook daarop reageerde vtwonen.nl bijzonder professioneel.

Heb mijn fauteuil nu. En weer wat minder respect voor PostNL. Maar wel een gezonde dosis waardering voor vtwonen.nl. Prima service!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Bedoelt u de winkel? 20-04-2017 Via de website gekocht

Mica Plantentafel.

Zomaar op een dag zag ik deze plantentafel!!. Op internet!. Wat zou hij geweldig staan in het ontstane kale hoekje. Gelijk besteld en met twee dagen in huis. Als bijna 79 jarige gemakkelijk in elkaar gezet en het resultaat is prachtig. Ik kan iedereen VT wonen aanbevelen, Goede service en zeer goede aflevering.
Bedankt een zeer tevreden klant

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Marian van Bussel 20-04-2017 Via de website gekocht

Snelle goede service

Prachtige producten die je kunt laten thuisbezorgen wanneer jij wil. Super gemakkelijk als je veel werkt. weinig tijd voor nodig en een hele snelle goede service!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Eva Kroon 19-04-2017 Via de website gekocht

snelle levering

prima overzichtelijke site. Ik bestel niet zo vaak via internet, maar overweeg het na deze ervaring vaker te doen. Zeker met onhandige pakketjes, omdat ik niet over auto beschik.

Bauke 19-04-2017 Via de website gekocht

super vooedelig

kocht bij vt wonen een nieuw rooster voor de weber bbq.
Was goedkoper dan de rest en keurig op tijd , en keurig verpakt binnen.
Zeker een aanrader.

Helena 18-04-2017 Via de website gekocht

Goede service

Bij vragen over de bestelling vriendelijk geholpen. Er was een deel van de bestelling helaas niet gekeverd, maar adequaat gereageerd door de medewerker.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice

ingmei 15-04-2017 Via de website gekocht

Supersnelle bezorging

Ik zocht een witte kleine tuintafel voor mijn terras en ik heb deze gevonden via VT Wonen. Ik was bijzonder verrast dat het de volgende dag werd bezorgd. Op de site van mijn bestelling werd aangegeven dat de duur een week zou zijn. De tafel is gemakkelijk monteerbaar. Ik vind het een mooi ontwerp, praktisch, het tafelblad is goed schoon te maken. Ik ben erg blij met mijn aankoop.
Feedback: ik zou het prettig vinden als de leverancier het artikel met afbeelding aan jullie bedrijf Kieskeurig wil doorgeven, zodat jullie en de klanten die een review willen schrijven gelijk kunnen zien over welk artikel het gaat. Ik heb namelijk mijn bestelling na de bezorging gewist en heb de site van VT Wonen moeten raadplegen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Margo 14-04-2017 Via de website gekocht

Top!

Ik heb een thermosfles van Eva Solo besteld. De Picknickfles was in de aanbieding 50% korting. De fles is mooi, functioneel (8 uur later is water nog heel heet) en door VT-wonen betaalbaar. De levering was snel. Ik ben echt heel tevreden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sandra 13-04-2017 Via de website gekocht

Levering zoals afgesproken

Mijn salontafel had ik bij Lil.nl besteld, aangezien deze daar goedkoper was. Na weken wachten en aan het lijntje te worden gehouden, hem ik mijn order bij Lil.nl geannuleerd. Gelijk bij VTwonen dezelfde tafel besteld, waarbij de klantenservice mij een compensatie van 10% aanbood (waar ik niet om gevraagd had). De tafel werd de volgende dag conform afspraak geleverd.

De reden dat VTwonen niet een 10 krijgt, is omdat zij niet altijd de goedkoopste zijn.

Linda de Jong 10-04-2017 Via de website gekocht

Prima webshop

Duidelijk en overzichtelijke webshop.
Snelle levering, alleen was de doos waarin de lamp bezorgd werd he-le-maal kapot en werd bij elkaar gehouden met tape. Voor mij was het een vrij grote uitgave maar je krijgt het gevoel alsof het voor hen niks waard is aan de manier hoe er mee omgegaan word. gelukkig was de lamp zelf niet beschadigd! Dat ter duidelijkheid. Maar misschien is het dingetje om op te letten.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice

Elly 08-04-2017 Via de website gekocht

Besteld in december, niets geleverd of geld terug ontvangen

Ik had tijdens hun decembersale wat aanbiedingen online besteld. Deze zijn nooit geleverd, order is opeens door VTwonen geannuleerd. Geen geld terug gekregen. Sinds december probeer ik contact op te nemen met VTwonen, maar tot nu toe (3 maanden verder) geen succes en geen geld terug.
Je zou van zo'n bekend bedrijf toch wat meer klantenservice verwachten

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

irene visschedijk 02-04-2017 Via de website gekocht

teleurgesteld

Tegenvaller op 22 maart een joseph prullebak besteld op de site stond 28 maart weer op voorraad. Besteld voor leverdatum 29 maart. Snipperdag genomen maar helaas geen levering. Ook geen bericht ontvangen van vertraging. Moest zelf bellen om te horen dat er vertraging is jammer

Jasper 01-04-2017 Via de website gekocht

2 keer bestelling geplaatst, score in totaal ruim voldoende

Ik heb 2 keer een bestelling gedaan bij vtwonen. De eerste bestelling was vorig jaar, de prachtige it's all about romi hollywood floor lamp (wit). Bestelling via de website verliep goed en de levering was ook snel. Maar ze hadden per abuis ipv het onder- en bovenstuk, twee bovenstuks geleverd. Het duurde vervolgens erg lang voor ik bij de klantenservice iemand aan de telefoon had. De wachttijd voor de klantenservice kan dus wel sneller (en beter). Het dubbel geleverde stuk vervolgens retour gestuurd, daarna kwam het correcte deel alsnog. Het duurde naar mijn mening wel wat lang, maar het is uiteindelijk goed afgehandeld. En de lamp is nog steeds één van de eye-catchers. In de slaapkamer heb ik vorige maand via de website een lamp besteld. Die is ook snel (en dit keer correct) geleverd. Al met al, gemiddeld genomen dus een 7. En een aanrader, want via de website is veel te krijgen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Jonne 30-03-2017 Via de website gekocht

Gedeeltelijk snel geleverd

De site is helder en de info over de producten is duidelijk. De verlanglijst functie is ook handig. Laatst 3 items besteld, waarvan 1 al snel binnen was. De andere laten helaas nog even op zich wachten, deze bleken toch niet op voorraad te zijn. De status van de bestelling in mijn account laat alleen zien dat hij in behandeling is, dus nog even afwachten wanneer de rest wordt geleverd. De verwachting was ong 6 weken, dus moet nog even geduld hebben:)

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rosa 30-03-2017 Via de website gekocht

Service = TOP!

Goede ervaring opgedaan na mijn eerste bestelling bij VT-wonen. Een leuke actie, snelle service en het pakketje was netjes ingepakt! Bestellen bij VT-wonen voelt als jezelf een cadeautje geven.. :)

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gon 04-03-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Eerst een scheef salontafeltje daarna een tafeltje waarvan de afmetingen op de website niet klopten. Met de boodschap u moet het pakket zelf maar bij het postkantoor zien af te leveren. Uiteindelijk bij een andere winkel besteld nadat ze geen moeite wilden nemen...

Nadine 28-02-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Shop was prima, ik kon alles goed vinden.. Jammer alleen dat de grootte van de klok die ik besteld heb nergens te vinden was. Tevreden met ze grootte, ondanks dat die wat klein uitviel..
Nog 1 dingetje.. het was wat vervelend dat ik geen tijdperiode kon zien wanneer m'n pakketje geleverd zou worden.. Vanaf 10 uur was de bezorger onderweg en hij was er rond 14 uur..

Verder dik tevreden!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Anke Vellekoop 28-02-2017 Via de website gekocht

Prettig geprijsd en trendy.

Overzichtelijk op item gerubriceerd waardoor het gemakjelijk zoeken is. En daarnaast zin de artikeken van VT mooi, modern en prettig geprijsd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Simon 28-02-2017 Via de website gekocht

Cheapo

Overzichtelijk, super snelle levering, producten die vaak niet in Nederland verkrijgbaar zijn staan hier gewoon in de shop da's helemaal top

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Fleur 26-02-2017 Via de website gekocht

Slechte service en levering

In eerste instantie ontving ik slechts een deel van mijn bestelling. Drie weken later volgde de rest van mijn bestelling in de verkeerde kleur. De klantenservice reageert elke keer pas na een week op mijn e-mail, biedt geen oplossing en verschuilt zich achter de leverancier of drukte op de afdeling. Nu 5 weken later ben ik nog altijd niet in het bezit van mijn bestelling. Ik bestel hier nooit meer.

CS 25-02-2017 Via de website gekocht

Tevreden

Ik had al een tijdje bamboe borden van UNC op het oog en uiteindelijk bij VT Wonen besteld. Twee dagen later waren ze al geleverd. Netjes verpakt in een doos.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Myrthe 24-02-2017 Via de website gekocht

Fijne webwinkel!

Vt Wonen heeft een uitgebreid en hip assortiment dat me aanspreekt. Het is overzichtelijk op de website en een snelle levering. Het was wel even onduidelijk of een besteld product tegelijk met de andere producten geleverd zou worden, maar de klantenservice heeft me hier goed bij geholpen en ik had alles de volgende dag in huis.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Klaske 23-02-2017 Via de website gekocht

Goede omruilservice

Wij maakten gebruik van de shop omdat we waardebonnen hadden van VT wonen. Lamp besteld. Snelle levering. Deze viel wat tegen en was al snel kapot. Terugsturen en omruilen was geen enkel probleem. Dat vonden we erg prettig. Nu een andere lamp die wel bevalt, die ook snel werd geleverd.

Hasna 21-02-2017 Via de website gekocht

De klantenservice vereist de nodige aandacht

Via de website heb ik drie verschillende artikelen besteld. De eerste arriveerde twee dagen later al, de tweede volgde een paar dagen later en het derde artikel werd niet geleverd. Ik heb toen gemaild, maar daar kwam geen reactie op. Ik heb vervolgens gebeld met de klantenservice en mij werd verteld dat het artikel niet voorradig is (dit stond niet op de website vermeld, toen ik de bestelling plaatste). Het artikel zou pas in mei arriveren en daarom heb ik gevraagd dat deel van de bestelling te annuleren en mij het betaalde bedrag terug te sturen. Dit zou geregeld worden. Ik heb opnieuw gebeld, toen ik geen bericht ontving. Opnieuw werd mij door de klantenservice beloofd dat het geregeld zou worden. Weer niks gehoord. Ik heb nu geen idee of de annulering in gang is gezet. Volgende week maar weer bellen. Maar dit is natuurlijk allesbehalve professioneel en correct. Heel jammer, want het is een geweldige webshop, maar ik denk niet dat ik in de toekomst opnieuw iets zal bestellen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Pieter 21-02-2017 In de winkel gekocht

prettige ervaring met VT wonen en aardige klantenservice!

Na mijn bestelling gedaan te hebben met een cadeau-bon reeds de volgende dag in huis.
Maten van het product zijn anders dan opgegeven op site. Geen probleem, stuur maar retour
en bestel iets anders met onmiddellijk weer geactiveerde cadeaubon en zelfs mijn teveel betaalde geld alweer terug op mijn rekening! Kortom alle lof!

Maarten 18-02-2017 Via de website gekocht

Bezorging is een ramp

Begin februari 8 eetkamerstoelen besteld. Voor mijn nieuwe woning waar ik begin maart naar verhuis. Speciaal gebeld en gevraagd of de stoelen begin maart bezorgd kunnen worden omdat ik er nu nog niet woon.
"Jazeker meneer geen probleem".
Met deze toezegging de bestelling gedaan.
Vervolgens krijg ik een mail dat de stoelen pas 21 februari in voorraad zijn. Geen probleem denk ik, ik wil ze toch pas begin maart bezorgd krijgen.
Dan krijg ik 14 februari plots een mail dat de stoelen morgen (dus 15 februari) bezorgd worden. Oeps, op een adres waar ik nog niet woon! Gebeld en "nee meneer die bestelling kunnen we niet meer tegenhouden". Contact gezocht met huidige bewoners en zij blijken in het buitenland te zijn. Dus stoelen worden 15 februari vergeefs aangeboden door post.nl. Post.nl stopt een kaartje in de bus met een nummer waarmee ik de besteldatum kan wijzigen. Maar ja daar kan ik niet bij... Dus 16 februari worden de stoelen wederom vergeefs aangeboden. Ik krijg een mail dat de stoelen nu op een postagentschap staan... Zaterdag maar naar de postagentschap in mijn nieuwe woonplaats gegaan en daar de drie grote zware dozen meegenomen naar mijn oude woning. Om begin maart de stoelen nogmaals te verhuizen naar mijn nieuwe woning.
Dan blijkt ook nog dat de dozen zeer slecht zijn dichtgeplakt. Twee van de drie dozen zijn open gegaan!
Blijkbaar is het voor VT wonen erg lastig om af te wijken van een standaard bestelpatroon. En verpakken kunnen ze ook al niet.
Een afrader!

Mevr. karel 14-02-2017 Via de website gekocht

U kunt nog altijd annuleren

- u kunt nog altijd annuleren?!- mooie slogan voor een zeer magere service. Tot twee keer toe via een mail gevraagd waar de betaalde poef blijft. Deze is niet voorrdadig, maar zou rond 10 febr. Weer binnen komen. De levertijd is reeds overschreden, geen poef of mail.
Toch maar weer mailen en bellen met de vraag wanneer ik de poef kan verwachten. Deze is niet geleverd mevrouw, maar eind febr. Krijgen we deze waarschijnlijk wel binnen. Er is echter geen zekerheid.
Ik vind het opmerkelijk dat de klant zelf achter de niet geleverde bestelling moet bellen/mailen. Ik vind het opmerkelijk dat er geen uitsluitsel gegeven kan worden over een datum. 'Maar u kunt nog altijd annuleren'(?!) ipv. 'We gaan er voor zorgen dat u uw spullen binnen een bepaalde tijd binnen hebt, zo niet, dan ontvangt u uw geld terug.'

Vtwonen is een inspiratie bron ( magazine, tv,site) maar ik ben niet te spreken over de shop ( afhandeling van zaken)
Ondertussen wacht ik nog steeds op mijn (betaalde) poef

Karin 13-02-2017 Via de website gekocht

super service

Had de bestelling ruim binnen 24 uur in huis!
Helaas was 1 artikel beschadigd geraakt, waarschijnlijk tijdens het transport. Maar na 1 mailtje ook dat artikel direkt de volgende dag in huis, zodat ik toch met alle cadeau's naar de verjaardag kon!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Maud 11-02-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Ik heb een bank besteld bij vtwonen. Er zijn 4 zitkussens geleverd en 2 rugkussens. Waardoor 1 zitkussen omgeruild moet worden voor een rugkussen. Ik heb een half uur gebeld en ze zouden snel contact met me opnemen. Daarna niks meer van gehoord. Nu kunnen we nog steeds geen gebruik maken van de bank. Hele slechte service dus!