vtwonen.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over vtwonen.nl.

vtwonen.nl stelt zich voor

vtwonen.nl heeft alles voor heerlijk wonen: Je vindt er binnenkijkers, inspiratie en tips en het is ook het verkooppunt voor tienduizenden woonproducten! Een shop vol bekende merken, innovatieve nieuwkomers en natuurlijk de bekende vtwonen huiscollectie. Compleet gemaakt met een snelle levering, gratis retournering en gratis verzending vanaf 50 Euro. Dat is vtwonen - De wooninspirator!

Deze score is berekend op basis van 57 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

1.7

Ria 22-04-2017 Via de website gekocht

Goede service, snel geleverd

De vtwonen shop is overzichtelijk en het is makkelijk te bestellen. Ook met cadeaupas.
Snelle levering.
Alleen de kussenhoes die ik ook besteld had, daar stond bij het artikel niet vermeld dat de achterkant zwart was. Jammer maar ik hou hem wel.

Esther 21-04-2017 Via de website gekocht

Prima webwinkel

Per toeval in deze webshop terecht gekomen. Wat een leuke spullen! Leuke spulletjes voor mijn nieuwe woonkamer besteld. Het werd vlot geleverd en was goed ingepakt. Hier kom ik vaker terug!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

ontevreden over service 21-04-2017 Via de website gekocht

Belabberde service, geen reactie ondanks mailen

Waterketel gekocht die al heel snel lelijke bruine plekken liet zien. Op mails wordt niet gereageerd, op uiteindelijk terugsturen wordt niet gereageerd, pas na zeer actief herhaaldelijk te bellen kreeg ik geld teruggestort, slechte service, weinig klantvriendelijk!

Martine 21-04-2017 Via de website gekocht

Super leuke spullen!

Super leuke spullen voor leuke prijs! Veel afwisseling en nieuwe dingen. Service is altijd goed. Vandaag besteld is echt morgen in huis en als het artikel nog niet op voorraad is sturen ze een berichtje zodat je op de hoogte bent.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hoi 21-04-2017 Via de website gekocht

Matige service

Door een aantrekkelijke aanbieding bij de weber barbecues ben ik bij vtwonen website terecht gekomen. Bij de bestelling van de bbq stond aangegeven dat er een gratis hoes bij geleverd zou worden maar tot mijn spijt kreeg ik deze niet in mijn winkelmand. Ik heb contact gezocht met de servicelijn. Naar vriendelijk geholpen te worden, zouden ze mij dezelfde dag terug bellen. De volgende dag had ik nog steeds niks gehoord dus zelf het initiatief maar weer genomen door te bellen. Ze gaven aan dat ze gisteren niet meer aan toe zijn gekomen en de levering van gratis hoes een fout was, daarmee moest ik het doen... einde gesprek. Naar nogmaals contact hebben opgenomen (andere medewerker) en kreeg ik uiteindelijk 10% korting bij mijn bestelling. Dat is dan weer een stukje service.

Even later nogmaals een bestelling geplaatst. Deze zijn vervolgens stuk aangekomen...

Ik heb dus wisselende ervaring met deze website. Wat ik wel erg positief vind is de levertijd!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

S. Smit 20-04-2017 Via de website gekocht

Aanrader!

VTwonen was het voordeligst met het product dat ik zocht. Geen verzendkosten en 1 dag na bestelling had ik het product al in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

ylQLKsdHgXJF04Pm 20-04-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service.

In 2016 een fauteuil gekocht bij deze winkel en deze stoel begaf het onlangs. Kan gebeuren. Contact met de winkel, foto's gestuurd en zonder blikken of blozen de retour geaccepteerd. Het verzenden van het vervangend exemplaar ging mis bij PostNL (zoekgeraakt). Ook daarop reageerde vtwonen.nl bijzonder professioneel.

Heb mijn fauteuil nu. En weer wat minder respect voor PostNL. Maar wel een gezonde dosis waardering voor vtwonen.nl. Prima service!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Bedoelt u de winkel? 20-04-2017 Via de website gekocht

Mica Plantentafel.

Zomaar op een dag zag ik deze plantentafel!!. Op internet!. Wat zou hij geweldig staan in het ontstane kale hoekje. Gelijk besteld en met twee dagen in huis. Als bijna 79 jarige gemakkelijk in elkaar gezet en het resultaat is prachtig. Ik kan iedereen VT wonen aanbevelen, Goede service en zeer goede aflevering.
Bedankt een zeer tevreden klant

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Marian van Bussel 20-04-2017 Via de website gekocht

Snelle goede service

Prachtige producten die je kunt laten thuisbezorgen wanneer jij wil. Super gemakkelijk als je veel werkt. weinig tijd voor nodig en een hele snelle goede service!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Eva Kroon 19-04-2017 Via de website gekocht

snelle levering

prima overzichtelijke site. Ik bestel niet zo vaak via internet, maar overweeg het na deze ervaring vaker te doen. Zeker met onhandige pakketjes, omdat ik niet over auto beschik.

Bauke 19-04-2017 Via de website gekocht

super vooedelig

kocht bij vt wonen een nieuw rooster voor de weber bbq.
Was goedkoper dan de rest en keurig op tijd , en keurig verpakt binnen.
Zeker een aanrader.

Helena 18-04-2017 Via de website gekocht

Goede service

Bij vragen over de bestelling vriendelijk geholpen. Er was een deel van de bestelling helaas niet gekeverd, maar adequaat gereageerd door de medewerker.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice

ingmei 15-04-2017 Via de website gekocht

Supersnelle bezorging

Ik zocht een witte kleine tuintafel voor mijn terras en ik heb deze gevonden via VT Wonen. Ik was bijzonder verrast dat het de volgende dag werd bezorgd. Op de site van mijn bestelling werd aangegeven dat de duur een week zou zijn. De tafel is gemakkelijk monteerbaar. Ik vind het een mooi ontwerp, praktisch, het tafelblad is goed schoon te maken. Ik ben erg blij met mijn aankoop.
Feedback: ik zou het prettig vinden als de leverancier het artikel met afbeelding aan jullie bedrijf Kieskeurig wil doorgeven, zodat jullie en de klanten die een review willen schrijven gelijk kunnen zien over welk artikel het gaat. Ik heb namelijk mijn bestelling na de bezorging gewist en heb de site van VT Wonen moeten raadplegen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Margo 14-04-2017 Via de website gekocht

Top!

Ik heb een thermosfles van Eva Solo besteld. De Picknickfles was in de aanbieding 50% korting. De fles is mooi, functioneel (8 uur later is water nog heel heet) en door VT-wonen betaalbaar. De levering was snel. Ik ben echt heel tevreden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sandra 13-04-2017 Via de website gekocht

Levering zoals afgesproken

Mijn salontafel had ik bij Lil.nl besteld, aangezien deze daar goedkoper was. Na weken wachten en aan het lijntje te worden gehouden, hem ik mijn order bij Lil.nl geannuleerd. Gelijk bij VTwonen dezelfde tafel besteld, waarbij de klantenservice mij een compensatie van 10% aanbood (waar ik niet om gevraagd had). De tafel werd de volgende dag conform afspraak geleverd.

De reden dat VTwonen niet een 10 krijgt, is omdat zij niet altijd de goedkoopste zijn.

Linda de Jong 10-04-2017 Via de website gekocht

Prima webshop

Duidelijk en overzichtelijke webshop.
Snelle levering, alleen was de doos waarin de lamp bezorgd werd he-le-maal kapot en werd bij elkaar gehouden met tape. Voor mij was het een vrij grote uitgave maar je krijgt het gevoel alsof het voor hen niks waard is aan de manier hoe er mee omgegaan word. gelukkig was de lamp zelf niet beschadigd! Dat ter duidelijkheid. Maar misschien is het dingetje om op te letten.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice

Elly 08-04-2017 Via de website gekocht

Besteld in december, niets geleverd of geld terug ontvangen

Ik had tijdens hun decembersale wat aanbiedingen online besteld. Deze zijn nooit geleverd, order is opeens door VTwonen geannuleerd. Geen geld terug gekregen. Sinds december probeer ik contact op te nemen met VTwonen, maar tot nu toe (3 maanden verder) geen succes en geen geld terug.
Je zou van zo'n bekend bedrijf toch wat meer klantenservice verwachten

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

irene visschedijk 02-04-2017 Via de website gekocht

teleurgesteld

Tegenvaller op 22 maart een joseph prullebak besteld op de site stond 28 maart weer op voorraad. Besteld voor leverdatum 29 maart. Snipperdag genomen maar helaas geen levering. Ook geen bericht ontvangen van vertraging. Moest zelf bellen om te horen dat er vertraging is jammer

Jasper 01-04-2017 Via de website gekocht

2 keer bestelling geplaatst, score in totaal ruim voldoende

Ik heb 2 keer een bestelling gedaan bij vtwonen. De eerste bestelling was vorig jaar, de prachtige it's all about romi hollywood floor lamp (wit). Bestelling via de website verliep goed en de levering was ook snel. Maar ze hadden per abuis ipv het onder- en bovenstuk, twee bovenstuks geleverd. Het duurde vervolgens erg lang voor ik bij de klantenservice iemand aan de telefoon had. De wachttijd voor de klantenservice kan dus wel sneller (en beter). Het dubbel geleverde stuk vervolgens retour gestuurd, daarna kwam het correcte deel alsnog. Het duurde naar mijn mening wel wat lang, maar het is uiteindelijk goed afgehandeld. En de lamp is nog steeds één van de eye-catchers. In de slaapkamer heb ik vorige maand via de website een lamp besteld. Die is ook snel (en dit keer correct) geleverd. Al met al, gemiddeld genomen dus een 7. En een aanrader, want via de website is veel te krijgen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Jonne 30-03-2017 Via de website gekocht

Gedeeltelijk snel geleverd

De site is helder en de info over de producten is duidelijk. De verlanglijst functie is ook handig. Laatst 3 items besteld, waarvan 1 al snel binnen was. De andere laten helaas nog even op zich wachten, deze bleken toch niet op voorraad te zijn. De status van de bestelling in mijn account laat alleen zien dat hij in behandeling is, dus nog even afwachten wanneer de rest wordt geleverd. De verwachting was ong 6 weken, dus moet nog even geduld hebben:)

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rosa 30-03-2017 Via de website gekocht

Service = TOP!

Goede ervaring opgedaan na mijn eerste bestelling bij VT-wonen. Een leuke actie, snelle service en het pakketje was netjes ingepakt! Bestellen bij VT-wonen voelt als jezelf een cadeautje geven.. :)

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gon 04-03-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Eerst een scheef salontafeltje daarna een tafeltje waarvan de afmetingen op de website niet klopten. Met de boodschap u moet het pakket zelf maar bij het postkantoor zien af te leveren. Uiteindelijk bij een andere winkel besteld nadat ze geen moeite wilden nemen...

Nadine 28-02-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Shop was prima, ik kon alles goed vinden.. Jammer alleen dat de grootte van de klok die ik besteld heb nergens te vinden was. Tevreden met ze grootte, ondanks dat die wat klein uitviel..
Nog 1 dingetje.. het was wat vervelend dat ik geen tijdperiode kon zien wanneer m'n pakketje geleverd zou worden.. Vanaf 10 uur was de bezorger onderweg en hij was er rond 14 uur..

Verder dik tevreden!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Anke Vellekoop 28-02-2017 Via de website gekocht

Prettig geprijsd en trendy.

Overzichtelijk op item gerubriceerd waardoor het gemakjelijk zoeken is. En daarnaast zin de artikeken van VT mooi, modern en prettig geprijsd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Simon 28-02-2017 Via de website gekocht

Cheapo

Overzichtelijk, super snelle levering, producten die vaak niet in Nederland verkrijgbaar zijn staan hier gewoon in de shop da's helemaal top

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Fleur 26-02-2017 Via de website gekocht

Slechte service en levering

In eerste instantie ontving ik slechts een deel van mijn bestelling. Drie weken later volgde de rest van mijn bestelling in de verkeerde kleur. De klantenservice reageert elke keer pas na een week op mijn e-mail, biedt geen oplossing en verschuilt zich achter de leverancier of drukte op de afdeling. Nu 5 weken later ben ik nog altijd niet in het bezit van mijn bestelling. Ik bestel hier nooit meer.

CS 25-02-2017 Via de website gekocht

Tevreden

Ik had al een tijdje bamboe borden van UNC op het oog en uiteindelijk bij VT Wonen besteld. Twee dagen later waren ze al geleverd. Netjes verpakt in een doos.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Myrthe 24-02-2017 Via de website gekocht

Fijne webwinkel!

Vt Wonen heeft een uitgebreid en hip assortiment dat me aanspreekt. Het is overzichtelijk op de website en een snelle levering. Het was wel even onduidelijk of een besteld product tegelijk met de andere producten geleverd zou worden, maar de klantenservice heeft me hier goed bij geholpen en ik had alles de volgende dag in huis.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Klaske 23-02-2017 Via de website gekocht

Goede omruilservice

Wij maakten gebruik van de shop omdat we waardebonnen hadden van VT wonen. Lamp besteld. Snelle levering. Deze viel wat tegen en was al snel kapot. Terugsturen en omruilen was geen enkel probleem. Dat vonden we erg prettig. Nu een andere lamp die wel bevalt, die ook snel werd geleverd.

Hasna 21-02-2017 Via de website gekocht

De klantenservice vereist de nodige aandacht

Via de website heb ik drie verschillende artikelen besteld. De eerste arriveerde twee dagen later al, de tweede volgde een paar dagen later en het derde artikel werd niet geleverd. Ik heb toen gemaild, maar daar kwam geen reactie op. Ik heb vervolgens gebeld met de klantenservice en mij werd verteld dat het artikel niet voorradig is (dit stond niet op de website vermeld, toen ik de bestelling plaatste). Het artikel zou pas in mei arriveren en daarom heb ik gevraagd dat deel van de bestelling te annuleren en mij het betaalde bedrag terug te sturen. Dit zou geregeld worden. Ik heb opnieuw gebeld, toen ik geen bericht ontving. Opnieuw werd mij door de klantenservice beloofd dat het geregeld zou worden. Weer niks gehoord. Ik heb nu geen idee of de annulering in gang is gezet. Volgende week maar weer bellen. Maar dit is natuurlijk allesbehalve professioneel en correct. Heel jammer, want het is een geweldige webshop, maar ik denk niet dat ik in de toekomst opnieuw iets zal bestellen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Pieter 21-02-2017 In de winkel gekocht

prettige ervaring met VT wonen en aardige klantenservice!

Na mijn bestelling gedaan te hebben met een cadeau-bon reeds de volgende dag in huis.
Maten van het product zijn anders dan opgegeven op site. Geen probleem, stuur maar retour
en bestel iets anders met onmiddellijk weer geactiveerde cadeaubon en zelfs mijn teveel betaalde geld alweer terug op mijn rekening! Kortom alle lof!

Maarten 18-02-2017 Via de website gekocht

Bezorging is een ramp

Begin februari 8 eetkamerstoelen besteld. Voor mijn nieuwe woning waar ik begin maart naar verhuis. Speciaal gebeld en gevraagd of de stoelen begin maart bezorgd kunnen worden omdat ik er nu nog niet woon.
"Jazeker meneer geen probleem".
Met deze toezegging de bestelling gedaan.
Vervolgens krijg ik een mail dat de stoelen pas 21 februari in voorraad zijn. Geen probleem denk ik, ik wil ze toch pas begin maart bezorgd krijgen.
Dan krijg ik 14 februari plots een mail dat de stoelen morgen (dus 15 februari) bezorgd worden. Oeps, op een adres waar ik nog niet woon! Gebeld en "nee meneer die bestelling kunnen we niet meer tegenhouden". Contact gezocht met huidige bewoners en zij blijken in het buitenland te zijn. Dus stoelen worden 15 februari vergeefs aangeboden door post.nl. Post.nl stopt een kaartje in de bus met een nummer waarmee ik de besteldatum kan wijzigen. Maar ja daar kan ik niet bij... Dus 16 februari worden de stoelen wederom vergeefs aangeboden. Ik krijg een mail dat de stoelen nu op een postagentschap staan... Zaterdag maar naar de postagentschap in mijn nieuwe woonplaats gegaan en daar de drie grote zware dozen meegenomen naar mijn oude woning. Om begin maart de stoelen nogmaals te verhuizen naar mijn nieuwe woning.
Dan blijkt ook nog dat de dozen zeer slecht zijn dichtgeplakt. Twee van de drie dozen zijn open gegaan!
Blijkbaar is het voor VT wonen erg lastig om af te wijken van een standaard bestelpatroon. En verpakken kunnen ze ook al niet.
Een afrader!

Mevr. karel 14-02-2017 Via de website gekocht

U kunt nog altijd annuleren

- u kunt nog altijd annuleren?!- mooie slogan voor een zeer magere service. Tot twee keer toe via een mail gevraagd waar de betaalde poef blijft. Deze is niet voorrdadig, maar zou rond 10 febr. Weer binnen komen. De levertijd is reeds overschreden, geen poef of mail.
Toch maar weer mailen en bellen met de vraag wanneer ik de poef kan verwachten. Deze is niet geleverd mevrouw, maar eind febr. Krijgen we deze waarschijnlijk wel binnen. Er is echter geen zekerheid.
Ik vind het opmerkelijk dat de klant zelf achter de niet geleverde bestelling moet bellen/mailen. Ik vind het opmerkelijk dat er geen uitsluitsel gegeven kan worden over een datum. 'Maar u kunt nog altijd annuleren'(?!) ipv. 'We gaan er voor zorgen dat u uw spullen binnen een bepaalde tijd binnen hebt, zo niet, dan ontvangt u uw geld terug.'

Vtwonen is een inspiratie bron ( magazine, tv,site) maar ik ben niet te spreken over de shop ( afhandeling van zaken)
Ondertussen wacht ik nog steeds op mijn (betaalde) poef

Karin 13-02-2017 Via de website gekocht

super service

Had de bestelling ruim binnen 24 uur in huis!
Helaas was 1 artikel beschadigd geraakt, waarschijnlijk tijdens het transport. Maar na 1 mailtje ook dat artikel direkt de volgende dag in huis, zodat ik toch met alle cadeau's naar de verjaardag kon!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Maud 11-02-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Ik heb een bank besteld bij vtwonen. Er zijn 4 zitkussens geleverd en 2 rugkussens. Waardoor 1 zitkussen omgeruild moet worden voor een rugkussen. Ik heb een half uur gebeld en ze zouden snel contact met me opnemen. Daarna niks meer van gehoord. Nu kunnen we nog steeds geen gebruik maken van de bank. Hele slechte service dus!

AMO 11-02-2017 Via de website gekocht

Vtwonen: mooie spullen, slechte service!

Vaas besteld via bol.com. Vaas bleek kapot bij levering, direct gebeld met vtwonen. Ik zou binnen 10 dagen na teruglevering nieuwe krijgen. Niet gebeurd. Aantal keer gemaild met hen, geen reactie. Daarom toen maar tussenpersoon bol.com benaderd. Die hebben direct geld teruggestort en een bon gegeven en excuses. Ik heb toen nogmaals dezelfde vaas besteld. Binnengekomen en blij mee. Tot mijn verbazing kreeg ik paar weken later weer een vaas (waarschijnlijk de verlate versie van de omruilactie). Deze moest ik zelf weer terugsturen. Samenvatting: vtwonen heeft super leuke spullen, maar van service hebben ze echt nog nooit gehoord!

Wok 09-02-2017 Via de website gekocht

Wok creuset

Super handige wok. Goede warmte verdeling. Mooie maat handig in gebruik. Prima anti aanbak laag. Mooie vormgeving.

E. Bilstra 09-02-2017 Via de website gekocht

Wat een snelheid!

De webshop werkte heel eenvoudig en plezierig.
Voorraadadministratie van de artikelen die ik bestelde klopte helemaal en de volgende dag had ik de bestelling al in huis.
Goed ingepakt. De verpakking zou wat mij betreft wat kleiner mogen, nu leverden ze een klein artikel in een heel grote doos (opgevuld met luchtkussens van plastic).

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Elly 29-01-2017 Via de website gekocht

Sale artikelen niet geleverd, order door VTwonen geannuleerd

In december heb ik een email ontvangen van VTwonen dat het nu sale is. Op basis daarvan heb ik een mooie aanbieding gevonden van Sheffield Midori messen. Ik heb heel blij een bestelling geplaatst. De volgende dag is de order geannuleerd door VTwonen, ze claimen een prijsfout te hebben gemaakt. Er stond met koeienletters sale op de website en bij elk van de messen stond een kortingspercentage van 78% of iets dergelijks. Tevens waren het niet de enige artikelen met zo'n kortingspercentage. Ik nam aan dat ze gewoon een hele mooie sale hadden. Volgens de wet heb ik recht op levering omdat door alle factoren samen het voor mij niet aannemelijk was dat ze een fout gemaakt hadden.
Nu is het ruim een maand later, ik heb de order niet ontvangen, mijn emails worden niet beantwoord en ik heb ook geen geld terug ontvangen (wettelijk termijn 14 dagen).
Ik bestel nooit meer bij VTwonen, ik voel me opgelicht.

Minpunten

• sale artikelen niet geleverd
  • reageert weken niet op emails van klant

Francis Otten 27-01-2017 Via de website gekocht

vtwonen servies

Mijn man trok de lade van de afwasmachine iets te ver door en toen was mijn halve servies stuk. Wel fijn dat hij hem uit wilde ruimen natuurlijk, dat dan weer wel.
Op de vtwonen shop vond ik een mooie witte 36-delige set, waarmee ik direct was gered. Dat hij bovendien in de aanbieding was hielp natuurlijk ook mee in mijn blijdschap. De dag later had ik mijn nieuwe servies al in huis. Ben er super blij mee.

Pluspunten

• makkelijk
  • duidelijk
  • snel

Janneke 27-01-2017 Via de website gekocht

Bestelling vt wonen

Maandag voor 22.00 uur een bestelling geplaatst en deze zou de volgende dag bezorgd worden. Voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis.. Dinsdag geen pakketje. Jammer want het was een cadeautje. Woensdag gebeld, het zou zsm bezorgd worden. Donderdag een mailtje gestuurd maar helaas geen reactie. Nog een keer gebeld en ze zou er achteraan gaan en een terugkoppeling geven. Helaas geen reactie. De track & trace code geeft aan dat het pakketje aangemeld is maar nog niet ontvangen door postnl. Er gaat iets mis maar het wordt niet oplost. Vandaag nog maar een keer bellen, eigenlijk zou het andersom moeten zijn..

Pluspunten

• Leuke producten

Minpunten

• Vertraging bezorging
  • Slechte communicatie / service

Stephanie 27-01-2017 Via de website gekocht

Memobord VT wonen

Op 7 januari memobord besteld en betaald, dinsdag 10 januari ontvangen, de lak was zwaar beschadigd over het gehele "rek".
Telefonische contact gehad en dat was prima.
Afspraak gemaakt dat zodra bord aangekomen was er direct een nieuwe afgestuurd zou worden.
Donderdag 12 contact gehad echter deze dame had merkbaar weinig zin om te werken maar wel bijdehand te doen.
Vrijdag 13 januari op opnieuw contact gehad, deze dame luisterde eerst ook niet daarna ging het gesprek prima.
Gevolg bord is uitverkocht , eind januari bent u de eerste.
26 januari het bord mogen ontvangen.
U wilt het niet weten, opnieuw beschadigde lak en zo krom als een hoepel...
Ik ga vandaag retouren en bellen en dan hopen dat ze het een derde maal misschien wel goed kunnen doen.
Is overigens de eerste en de laatste keer dat ik bij VT wonen iets bestel.
Wish me luck!

Janet 26-01-2017 Via de website gekocht

Wat een drama!

Ik heb op 7 januari een bestelling bij deze webshop gedaan. De producten zouden binnen een week geleverd worden. Een dag later kreeg ik mail dat 1 van mijn bestelde artikelen niet op voorraad was. Vanaf 18 januari zou het product weer leverbaar zijn. Ik had de optie om de andere artikelen alvast te laten verzenden. Omdat het wat mij betreft niet op een paar dagen aan kwam heb ik het zo gelaten. Inmiddels is het 26 januari en ik heb nog niets. Ik heb een paar dagen geleden een mailtje verstuurd en daar heb ik geen reactie op gehad. Vandaag dan toch maar gebeld. Wat schets mijn verbazing; alle bestelde producten zijn niet meer voorradig en zijn er pas vanaf 24 februari weer! Dus ook de producten die er eerder wel waren. Alle drie de producten had ik al betaald.
Al met al een levertijd van 7 weken voor een theepot en 2 voorraadpotten.
Slechte communicatie, slechte service, zeker geen aanrader. Ik mocht de bestelling wel annuleren. Nou, dat is nog eens vriendelijk. Zo behoud je je klanten...😳

Minpunten

• Communicatie
  • Levertijd
  • Klantenservice (geen reactie op mail)
  • Klantenservice niet oplossingsgericht

C U 25-01-2017 Via de website gekocht

Messenset gekocht 27/12, dag zelf geannuleerd... Opgelicht?

Hallo,

Op 27/12/2016 kocht ik een messenset. Dag zelf annuleren ze wegens 'prijsfout'. Ze beloven geld terug te storten maar helaas na talloze emails en telefonisch, beloven ze rap in orde te brengen maar tot op heden geen geld terug !

Pluspunten

• Online Winkel

Minpunten

• Komen beloefte niet na
  • Annulering wegens prijsfout?

Carlo 17-01-2017 Via de website gekocht

Misleidende verkoop/reclame

Product in de aanbieding/sale gekocht, hele website is in de sale
Product gekocht, betaald, Maar deze werd geannuleerd door hun opgegeven reden "prijsfout" Zo kom je natuurlijk er wel heel makkelijk vanaf. is nu al de 3de keer!
ik koop er niets meer!!

Pluspunten

• het gemak van een webwinkel
  • geld snel terug

Minpunten

• 3de keer weer fout
  • gebruiken lokkertjes
  • Misleidende kortingen

Nora 17-01-2017

Messenset besteld en abuis is deze geannuleerd.

Heb een messenset besteld tegen een prijs wat redelijk was en abuis is deze geannuleerd! Het was in de sale periode en er waren honderden spullen afgeprijsd. De prijs was daarom in mijn opinie geen prijsfout. De afhandeling was na een belletje kortaf, ze konden niks voor me betekenen. VTwonen heeft hierin zwaar teleurgesteld in de afhandeling.

Servies 16-01-2017 Via de website gekocht

Prijzen worden nog snel even veranderd na telefoongesprek..

Had losse ontbijtborden van het VT wonen servies besteld, zouden op voorraad zijn en de volgende dag geleverd worden.
Kreeg de volgende dag netjes een mail dat de levertijd pas in maart zou zijn.Geen probleem.
Bestelling toch maar telefonisch geannuleerd, en wou in plaats daarvan gelijk twee dozen 36-delig VT -wonen servies bestellen.In de aanbieding voor bijna de helft van de prijs.
De medewerker heeft even gechecked of of ze het wel op voorraad hadden, ja hoor nog 3 sets.
Heb een kortingscode toegestuurd gekregen per mail voor 10 euro, die ik gelijk kon gebruiken.
Als ik ze diezelfde dag zou bestellen zou ik ze de volgende dag in huis hebben volgens de medewerker.
Heb ze geprobeerd te bestellen,en wat blijkt?Hebben ze de prijs veranderd.
Bij de foto nog het bedrag van 129,95 en als je ze in het winkelmandje plaatst 241,50.
Dat was 's Morgens voor het telefoongespek nog niet het geval.Was het gewoon 129,95.
En 's Avonds waren op de website alle twee de prijzen veranderd in 241,50.
De prijs was die ochtend nog even snel veranderd voor ik mijn bestelling kon doen.
Ik heb er foto's van gemaakt.Ik kon het gewoon niet geloven....
Mail gestuurd naar de klantenservice, maar daar is niet op gereageerd.
Ja, ik snap wel waarom....ze wilden de sets niet meer aanbieden voor de helft van de prijs !!!!!!!!!!

Nathaly 09-01-2017 Via de website gekocht

Geen gehoor!!!

Afgelopen 03-01-2017 is mijn bestelling "afgeleverd" aan de leverancier.
Tot op heden nog niks mogen ontvangen!
Inmiddels drie mailtje gestuurd, geen reactie!!!
Paar keer geprobeerd te bellen na bijna een kwartier aan de telefoon hangen, geen gehoor!!!
Dit maakt deze Website compleet onbetrouwbaar!!!
Heb mijn bestelling direct betaald en hoop alsnog een het product te mogen ontvangen!!!
In ieder geval een reactie?!
Ik vind dit geen manier van zaken doen!!!

Officiele reactie van SB Commerce 20-01-2017

Beste Nathaly,

Wat vervelend dat wij u niet te woord konden staan, onze excuses hiervoor. Het komt met vlagen voor dat wij een lange wachtrij hebben, gelukkig neemt dit steeds meer af.
Op dit moment hebben we het grootste gedeelte van de mail verwerkt en hopen wij dat uw bericht in behandeling is genomen.

VTwonen

Tara 04-01-2017 Via de website gekocht

verkeerd bezorg artikel, geen geld terug

Ik heb ervaren dat de klantenservice slecht te bereiken is, staat lang in de wachtrij.
Ik had een artikel op de site besteld, maar er werd het verkeerde artikel geleverd. Het blijkt dat er een fout op hun webshop was waardoor ze dat product nooit gehad hebben.
Ik heb gevraagd of ik het het geld terug kreeg als ik het artikel zou terug sturen, (aangeizen ik met een bon had betaald) ze mailden van wel. Nu blijkt dat ze alleen een bon kunnen terug geven en heb ik dus geen geld om het artikel ergens anders te kopen maar een tegoedbon van vtwonen. Na deze ervaringen met vtwonen wil ik daar niet eens meer wat kopen.
Ook belt de leidinggevende niet terug terwijl we daar expliciet om gevraagd hadden, die krijg je zelfs niet aan de lijn als je erom vraagt.
Ik vind de klantenservice echt waardeloos. Fouten maken kan iedereen overkomen, maar ik vind dat ze ze dan ook zelf kunnen oplossen!

Minpunten

• service
  • slechte communicatie

Officiele reactie van SB Commerce 09-01-2017

Beste Tara,

Wat vervelend dat u het verkeerde artikel heeft ontvangen. Dat is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses hiervoor.
Het is momenteel nog steeds erg druk op de klantenservice vanwege afgelopen feestdagen. Gelukkig neemt deze drukte al sterk af.
Wanneer een bestelling is betaald met een cadeaukaart klopt het dat we de waarde hiervan weer herstellen wanneer de bestelling retour komt. Desalniettemin betreuren we uw negatieve ervaring.
Zou u contact met onze klantenservice kunnen opnemen? Dan willen we u graag hierin compenseren als dit nog niet is gebeurt.

Vtwonen

Marijn G. 04-01-2017 Via de website gekocht

Weigering terugbetaling

Na een product te hebben gevonden op de VT wonen webshop, hebben wij een tegoedbon gekocht om speciaal dat product te kunnen kopen. Na levering bleek dit een verkeerd product te zijn. Na veelvuldig contact is gebleken dat het product zoals ze aangeven op de site niet beschikbaar en zouden wij ons geld terug krijgen.

Het product is vervolgens terug verstuurd en in goede staat aangekomen. Wij kregen hierover een bevestiging van VT wonen en met daarin dat ons het geld terug zouden krijgen.

Later werden wij opgebeld met de mededeling dat we een tegoedbon terug zouden krijgen. In alle normale gevallen zou ik dit niet meer dan logisch vinden, behalve in dit geval. VT wonen maakt een fout door verkeerde informatie op de site te zetten, wij kopen, op basis van die (foutieve) informatie een bon om vervolgens in te kunnen leveren en krijgen vervolgens een verkeerd product. Het kan niet juist zijn dat we dan gewoon de bon maar terug krijgen en maar wat anders moeten kiezen.

Dit is onjuist en raad iedereen ten strengste af aankopen te doen via de webshop. Je weet maar nooit, wie weet is de informatie wel onjuist en word je met een tegoedbon opgezadeld.

Officiele reactie van SB Commerce 09-01-2017

Beste Marijn,

Dank voor uw review.
Wat vervelend dat uw bestelling niet zo positief is verlopen, dat is uiteraard niet de bedoeling.
Op basis van uw naam kunnen wij uw bestelling niet vinden. Zou u ons uw ordernummer willen mailen zodat we kunnen kijken wat we verder voor u kunnen doen?

Vtwonen.nl