vtwonen.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over vtwonen.nl.

vtwonen.nl stelt zich voor

vtwonen.nl heeft alles voor heerlijk wonen: Je vindt er binnenkijkers, inspiratie en tips en het is ook het verkooppunt voor tienduizenden woonproducten! Een shop vol bekende merken, innovatieve nieuwkomers en natuurlijk de bekende vtwonen huiscollectie. Compleet gemaakt met een snelle levering, gratis retournering en gratis verzending vanaf 50 Euro. Dat is vtwonen - De wooninspirator!

Deze score is berekend op basis van 51 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

1.5

Carmen 08-06-2017 Via de website gekocht

Super fijne service!

Hele fijne en overzichtelijke webshop, makkelijk om items op naam of op item te zoeken. Snelle bezorgservice, en alles was keurig verpakt zodat het niet kon beschadigen. Ik ben vol lof over VTWonen en zal ze met liefde bij al mijn vrienden en familie aanbevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Natas 08-06-2017 Via de website gekocht

Mooi materiaal

Ik vind de levering via een extern bedrijf niet vlekkeloos. Ze hadden al voor de deur gestaan..? Moest zelf weer van alles regelen en daarvoor thuis blijven. De mevrouw aan de telefoon vertelde dat wanneer ik de 2ex er ook niet zou zijn de stoel terug gestuurd zou worden...dat vind ik maar raar..

Saskia 08-06-2017 Via de website gekocht

Prima service!

2 artikelen besteld via VT Wonen, duidelijke site, goede omschrijving van de artikelen, snelle levering, goed verpakt. Na ontvangst bleek een klein onderdeel beschadigd te zijn, één telefoontje met de klantenservice, die snel en klantgericht werken, en het artikel werd opnieuw toegezonden.
Beslist een aanrader om via deze webshop te bestellen!

Louis Peters 07-06-2017 Via de website gekocht

Accuraat , informatief, goede prijs kwaliteit

Gemakkelijk bestelformulier, accurate verzendings informatie en een goed verpakt artikel: opschuim melkkannetje met een goede prijs kwaliteit

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Schalken 07-06-2017 Via de website gekocht

Mooi product, snelle service

Ik heb een lamp gekocht, die hier voordeliger geprijsd was dan elders. De lamp is heel aangekomen, maar de buitendoos was wel half open, dus dat verdient meer aandacht. Mooi assortiment, helemaal top!

Sanne 07-06-2017 Via de website gekocht

Snelle service. Keuze uit veel leuke items.

Met een cadeaubon van VT wonen op deze site terecht gekomen. Snelle service, alles zoals beschreven.
Hele mooie producten, van kleine assesoires tot meubels. Allerlei woonstijlen, dus voor iedereen wij iets moois.
Op de website ga ik zeker vaker iets bestellen.
Een bon van VT wonen is een leuk cadeau, en zou hem zeker ook cadeau doen aan een ander.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Chiara Karperien 07-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige webshop!

Veel keuze, ruim aanbod, diverse stijlen en de adviezen op de site zijn ook altijd leuk! Goede en snelle service

Robin 07-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Bestellingen gedaan via de webshop. Naast scherpe prijzen keurige en snelle levering van de bestelde producten. Ga zo door!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gabriella 07-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering van mijn Spinder kapstok

VT wonen webshop is erg overzichtelijk. Prettig onderverdeeld in verschillende categorieën.
Makkelijk bestellen en betalen. Snelle levering, netjes verpakt

kees k 06-06-2017 Via de website gekocht

snelheid is geen loze belofte

Gekozen ogv informatie , assortiment tuin sprak ons aan en de snelle levering.
Twee metal birds besteld en binnen een dag geleverd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

W.F. 04-06-2017 Via de website gekocht

Tweemaal defect artikel ontvangen

Ik heb twee tuinfakkels besteld. De eerste keer waren beide defect. Na retourneren kreeg ik vrij snel twee nieuwe, waarbij een van de twee ook stuk bleek.
De service voor het retourneren is goed en snel, maar ik vind het toch wel heel slordig dat er tot tweemaal toe een kapot artikel wordt verzonden (het was in dit geval duidelijk dat het niet bij het versturen was misgegaan).

Annemijn 04-06-2017 Via de website gekocht

Goede service en super snelle levering!

Al meerdere keren wat bij vtwonen besteld en ben ontzettend tevreden. Je wordt altijd goed op de hoogte gehouden wanneer je het product kan verwachten, de producten zijn altijd heel erg goed ingepakt zodat het product nooit kan beschadigen tijdens de verzending en bij de levering zitten vaak leuke extra's zoals een boekje vol inspiratie. Het aanbod op de site is mega uitgebreid, je kunt het zo gek niet bedenken of het staat op de site en daarnaast staat de site boordevol handige tips en inspiratie. Top winkel!

Nazif 04-06-2017 Via de website gekocht

scherpe mes

snelle levering met kortingen en kortingscodes. kwalitatief goede artikelen. simpele bestel process en goede degelijke verpakking.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wil Broekhuijsen-Posthumus 04-06-2017 Via de website gekocht

Welk een keus

Via een prijs van de postcodeloterij kwam ik op de site terecht. Wat een keuze. Héél moeilijk om me te beperken tot de postcodeloterij prijs. Na 45 jaar huwelijk heb je alles al in huis, denk je.
Ook kwam het pakje de volgende dag al binnen. Ik kende de naam alleen van het tv programma, waar ik altijd met genoegen naar kijk. Héél veel succes met uw zaak!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Corrie Gutterswijk 03-06-2017 Via de website gekocht

Leuke website voor alle leeftijden , supersnel geleverd.

Veel leuke artikelen voor jong en oud. Leuke ideen opgedaan. Zullen zeker in de toekomst nog eens tot aankopen overgaan.

Phil 03-06-2017 Via de website gekocht

Snel en goed. Bedankt

Praktische site
Gemakkelijk bestellen en betalen
Veel keuze en goed geillustreerd
Bedankt voor de vlotte levering

Ylva 03-06-2017 Via de website gekocht

Tafelen wat nog nooit zo leuk!

Super bij zijn wij met het servies van surface serax! Omdat dit servies voor ons erg aan de prijs is spaar ik iedere maand om een deeltje te kopen. Jullie site is erg overzichtelijk en de spulletjes worden altijd erg netjes geleverd! Daarom raad ik vrienden en familie aan om bij jullie te bestellen. Over een half jaar is ons nieuwe huis klaar dus dan kunnen we helemaal los! Wel was er een kleine onduidelijkheid over de kortingscode van het zomerhuis, er was iets mis gegaan met de betaling. Ik wilde het op dat moment nogmaals proberen maar toen deed mijn kortingscode het niet meer.. dat vond ik jammer.. maaaar gelukkig kreeg ik een weekje later bericht dat ik alsnog kon betalen voor die (mislukte) bestelling. En heb de volgende dag de prachtige borden mogen ontvangen! Oja! Onze parkiet is helemaal gek van jullie bubbeltjes plastic!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Jo 03-06-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Wij hadden een kast gekocht bij vt-wonen, die schijnbaar in het magazijn al een beschadigde doos had. De kast zelf was in prima conditie, maar ze hadden wel meteen een waardebon bij de verzending gestopt voor een volgende aankoop. Hiervan hebben wij nog een mooi product uit hun webshop besteld. En ook van de waardebon die wij ontvingen omdat het onze eerste aankoop bij hen was. Alle leveringen waren binnen de aangegeven termijn en de producten staan prachtig in ons huis. Zeer goede service dus en ik zou een volgende keer zo weer bij hen bestellen.

Eefje 03-06-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Levering is super snel, leuke producten en een goede overzichtelijke site! Bestellen gaat makkelijk en eventueel langere levertijden staan duidelijk vermeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

ESpaan 03-06-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijk, servicegericht en snel

Voordat ik het product kocht heb ik onderzoek gedaan naar de laagste prijs bij verschillende winkels. VT wonen heeft geen verzendkosten boven een bepaald bedrag wat het heel aantrekkelijk maakte voor mij. Daarbij krijg je als je je inschrijft voor die nieuwsbrief ook nog 10 euro korting! Vanaf het bestellen ging het heel snel. De zelfde dag verzonden en de volgende morgen werd het al bezorgd. Ik raad deze webshop zeker aan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mirelle 02-06-2017 Via de website gekocht

Groot fan!

Het aanbod is groot en alles wordt keurig op tijd bezorgd. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Geld wordt snel terug gestort.

vd Berg 01-06-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering, scherpe prijs

Door de scherpe prijs van de BBQ hoes (€21 ipv €35 bij andere winkels) via de webshop van VT Wonen besteld. 's Avonds om 21.00 uur besteld en de volgende dag om 11.30 uur al in huis! Geweldige klantervaring!

M 01-06-2017 Via de website gekocht

Goede service

Omdat ik altijd naar de woonprograma's kijk kwam ik op de site van VT wonen
Leuke site snelle levering en fijn dat je het zonder problemen retour mag zenden

Marieke 01-06-2017 Via de website gekocht

VT wonen

Prima product en levering binnen 1 dag. De lamp was heel mooi en goed en leek erg veel op de artimide maar voor een veel aantrekkelijkere prijs

Lovestyling 01-06-2017 Via de website gekocht

VTWONEN.NL SUPER & SNEL!

Ik heb 3 weken geleden 2 mooie,matwitte Leitmotiv Hood Tafellampen(Metaal) en een Vestbjerg Mand Zilver besteld,deze waren helaas niet op voorraad.
De Leitmotiv lampen zouden pas 16 juni weer op voorraad zijn.
Tot mijn verrassing kreeg ik gisteren een email(met track&trace)dat VTwonen de lampen al binnen heeft en ze alles gelijk gaan versturen.
Vandaag aan het einde van de ochtend is alles netjes geleverd.
De 2 Leitmotiv lampen en de mand zijn prachtig!
Echt super snelle service van VTwonen!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Maaike 31-05-2017 Via de website gekocht

Levering en kwaliteit!

Bij VT wonen heb ik de fotoriggel besteld. Deze werd idd de volgende dag al geleverd, heel erg fijn. En de kwaliteit voldoet zeker aan de verwachtingen. Al met al een hele positieve ervaring!!!

M. Huizer 31-05-2017 Via de website gekocht

Snel en goed woongenot

Wij kochten een Esschert Design vuurschaal via vtwonen.nl. Bestellen ging snel en eenvoudig. Een account is niet nodig. Levering zoals afgesproken, en in dit geval ook een prima prijs. Niets op aan te merken.

Marja 31-05-2017 Via de website gekocht

Super service!!

Vtwonen.nl heeft een prachte makkelijke gangbare website. Nu twee nachtlampjes besteld voor de kinderen. Binnen een dag in huis, netjes verpakt en ook nog een leuk boekje om verder te snuffelen. Al om al super service!!

Josefien 31-05-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering en met zorg verpakt!

VT wonen doet wat ze beloven! Snel bezorgd! Met zorg verpakt en retourneren mag tot 90 dagen! Kortom top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

EL22 31-05-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering

Prima website. Klantenservice houdt je via mail goed op de hoogte. Uitgebreid assortiment. Prijs kwaliteit is goed.

Annick 31-05-2017 Via de website gekocht

Duidelijke webshop en snelle levering!

Gisterenmiddag een Brabantia pedaalemmer gekocht, vanochtend al geleverd. VTwonen heeft een uitgebreid assortiment spullen voor een goede prijs. Duidelijke website, snelle levering en wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling per mail.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Karin 31-05-2017 Via de website gekocht

erg mooie producten en snelle levering

Fijne webshop met heel veel verschillende producten. Mooi en stijlvol, snelle levering en zorgvuldig ingepakt

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

KD 30-05-2017 Via de website gekocht

Slechte service, dito levering

Meerdere malen contact gehad met de klantenservice omdat ik producten wilde laten leveren in het buitenland. Ik zou worden teruggebeld maar dat gebeurde niet. Uiteindelijk via webshop besteld. Extra gebeld over de leverdatum en dat zou goedkomen. Dat was niet het geval. De geleverde producten waren (veel!) te laat want ze hadden met de verhuiswagen naar het buitenland gemoeten. Service reageerde beroerd toen ik daarover belde. Geen excuses en geen verdere service. Ik zou deze shop ten zeerste afraden. Overigens zijn de producten wel erg mooi!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Bas 29-05-2017 Via de website gekocht

Beleid omruilen bij defect

Een bijzettafel van Dutchbone die ik had gekocht was op drie punten kapot. Een mail naar de klantenservice leverde geen respons op. Een bericht via Facebook wel, maar het blijf bij een belofte dat het in behandeling werd genomen, verder hoorde ik niets. Telefonisch werd me medegedeeld "dat het erg druk was". De kapotte tafel moest ik maar terugsturen en dan zou ik na 10 dagen wel een nieuwe krijgen. Vreemd. Bij de meeste webwinkels krijg je na het doorsturen van foto's gewoon een nieuw exemplaar, waarna je het defecte artikel terug kunt sturen en dus niet zonder zit. Ik heb het artikelen maar teruggestuurd en een nieuwe bij een andere webshop gekocht. Die had ik natuurlijk de volgende dag netjes in huis. Ik moet nu alleen nog wel mijn geld terugkrijgen van VTwonen...

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Sanne Francis 28-05-2017 Via de website gekocht

Slechtste service ooit

Meerdere artikelen besteld.
Een artikel had een levertijd van 1-2 weken. De rest is allemaal netjes opgestuurd.
Het laatste artikel had ineens 6 weken levertijd terwijl wehkamp hem binnen een dag kan leveren.
Gebeld en de klantenservice zou de order als deellevering aanmaken en dat artikel annuleren. Ik wachtte netjes op mijn geld. Twee weken later ineens een mail met het bericht dat het artikel onderweg is.
Tijdens het bellen meerdere malen verkeerd geinformeerd en geen moeite voor me gedaan. Ook mog eens naar een oud adres gestuurd waar ik niet meer woonde.
Nu nog steeds aan het wachten op juiste uitleg én mijn geld terug.
Nooit meer hier bestellen maar gewoon bij wehkamp.
Betere service, snelheid en communicatie.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Nance 28-05-2017 Via de website gekocht

Snel en simpel

Product was hier het goedkoopste en was zonder verzendkosten (ook prettig). De volgende dag ook geleverd gekregen. Email ontvangen van de bestelling en ook dat deze verzonden werd. Al met al prima geregeld.

Rianne 28-05-2017 Via de website gekocht

Leuke webshop!

Leuke webshop met veel verschillende producten en snelle service. Ook veel inspiratie op te doen op de website. Producten netjes verpakt, geen beschadigingen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Kaja 27-05-2017 Via de website gekocht

Niet bijzonder

Tijd geleden een klok en kapstok besteld, klok zat 6-8 weken levertijd op. Niks aan te doen, maar na ong 4 weken was de klok wel op voorraad. Dus zelf maar een bericht gestuurd of mijn bestelling verzonden kon worden, dat kon maar de kapstok zou een week later binnen komen, of ik alles in 1 bestelling wilde of niet. Nouja weekje gewacht, maar nog geen kapstok. Uiteindelijk klok ontvangen, allemaal prima. Maar toen zat er in eens weer 2 weken levertijd op de kapstok. Om een lang verhaal kort te maken, service zou wel beter kunnen. (Levertijd kunnen ze niks aan doen maar het gaat allemaal wel erg omslachtig)

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd

Koerts 26-05-2017 Via de website gekocht

Mooie producten, snelle levering en prima service.

Inmiddels tot volle tevredenheid enkele produkten besteld via de VTwonen webshop. De levering is snel en als iets niet op voorraad is, dan staat het op de site vermeld + wanneer het verwacht wordt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

elizabeth 26-05-2017 Via de website gekocht

Top shop

Snelle levering en prachtige spullen nu 5 x wat besteld en hekemaal verliefd op de spullen. Goede kwaliteit en prijs/kwaliteit verhouding prima. Love it!!!
1 verbeter punt,met betalen gelijk doorgestuurd worden via je bank app. Met iDEAL betalen kan ook gelijk via je app en niet alleen maar via iDEAL website zelf.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Petra 26-05-2017 Via de website gekocht

Fijne shop

Hele fijne duidelijke mooie webshop
Alles snel en goed verpakt ontvangen
Ben er blij mee!
Hartelijk dank

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ellen 25-05-2017 Via de website gekocht

Van begin tot eind, top service.

Het is een goede website, die zeer overzichtelijk is. De prijzen zijn goed en een goede en snelle levering. Alles is netjes ingepakt zodat er niks kapot kan gaan.
Zeer tevreden met de aankoop!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

brenda 24-05-2017 Via de website gekocht

top service en alles goed verpakt zodat er niets gebroken is

Duidelijke webshop , goede prijzen , mooie foto's . Alles ziet er gelikt uit zodat je geïnspireerd raakt om dingen aan te passen , te vernieuwen ed

A. 23-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering in goede kleur!

Zij hadden het product op voorraad in de goede kleur! De levering was snel. Besteld en de volgende dag in huis.

Marie-Claire 23-05-2017 Via de website gekocht

dramatische klantenservice

Als je nu een bericht stuurt, het contactformulier invult of ze telefonisch wil bereiken, ze reageren niet. Na herhaaldelijk verzoek kreeg ik na 8 dagen eindelijk een ontevreden reactie.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Fred 21-05-2017 Via de website gekocht

snelle en correcte bezorging

Twee maal kledinghangers bestel. levering was correct binnen gestelde termijn die opgegeven was. Ook zeer goed verpakt zodat beschadigen uitgesloten was. Ook positief de ruime betalings mogelijkheden en de bestelstatus info.

Natasja 21-05-2017 Via de website gekocht

Teleurstellend

Na voor de tweede keer wat besteld te hebben kan ik niet zeggen tevreden over de webwinkel van vtwonen te zijn. Beide bestellingen bevatten producten die beschadigd waren. Op mijn mail hierover aan de klantenservice is tot op heden niet geantwoord. Na telefonisch contact kon ik de producten wel zonder problemen retourneren, alleen volgde hierna een verkoopgesprek mbt een abonnement op het tijdschrift. Hierdoor zal ik niet snel geneigd zijn weer bij deze winkel te bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Klantenservice

Marieke 19-05-2017 Via de website gekocht

Groot aanbod van mooie spullen

Groot aanbod van mooie spullen. Wel soms een tikje duur. Ik kocht twee kussenhoesjes, de stof was in het echt ook mooi. Ik kijk graag op de site rond voor inspiratie. De klantenservice is goed bereikbaar en erg hulpvaardig.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten

K.Hummel 19-05-2017 Via de website gekocht

Leuk gevarieerd assortiment, slechte service

Echt mooie spullen in het assortiment van VT wonen. Helaas is er veel onduidelijkheid over de levering (zou 2-3 weken zijn). Na een email gestuurd te hebben bleek dat het product al geleverd was. Ik lag op dat moment in het ziekenhuis ivm met de geboorte van mijn zoon. Maar het pakket was niet bezorgd en ook niet bij de buren afgeleverd. Gebeld, en het stond verkeerd in het systeem, het product was inderdaad niet geleverd maar zou snel komen. Op de VT wonen site stond het product nu als direct leverbaar (morgen in huis). Na twee weken weer gebeld en weer een sorry maar geen oplossing. Dus ik stelde voor een nieuwe bestelling te doen zodat ik het product morgen in huis had na meer dan 5 weken wachten. Nou, dat kon. Uiteindelijk na het product de volgende dag in huis maar helaas was de afwerking erg slecht. Heb nu het product terug gestuurd maar na 1,5 week nog geen reactie van VT wonen ontvangen over de verwerking van de retour (of dat het artikel ontvangen is door VT wonen)

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice

Lee 17-05-2017 Via de website gekocht

Super snel en goede service

Wilde de verticale plantenbak maar bij Fonq helaas lange levertijd voor de witte uitvoering. Bij VT wel op voorraad en de volgende dag netjes geleverd....dus blij met VT!