vtwonen.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over vtwonen.nl.

vtwonen.nl stelt zich voor

vtwonen.nl heeft alles voor heerlijk wonen: Je vindt er binnenkijkers, inspiratie en tips en het is ook het verkooppunt voor tienduizenden woonproducten! Een shop vol bekende merken, innovatieve nieuwkomers en natuurlijk de bekende vtwonen huiscollectie. Compleet gemaakt met een snelle levering, gratis retournering en gratis verzending vanaf 50 Euro. Dat is vtwonen - De wooninspirator!

Deze score is berekend op basis van 56 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

1.8

Anja 24-06-2017 Via de website gekocht

Wacht nog steeds op het juiste product

Heb begin mei een plaid besteld. Kreeg tot twee keer toen een plaid met een verkeerd motief. Onder het motto drie keer scheepsrecht heb ik nog een derde poging gedaan. Die bestelling moet ik nog binnen krijgen. Ben nu wel een maand verder inmiddels. Met tot twee keer toen een vervelende fietstocht naar het postkantoor met een onhandelbaar grote verpakkingsdoos waar het bestelde in kon zwemmen.
Wil er wel bij zeggen dat andere bestellingen bij VT Wonen perfect liepen en ik ook een heel hulpvaardig iemand van de klantenservice over deze kwestie aan de telefoon had. Maar goed, tevreden ben ik dit keer allesbehalve.

1234 24-06-2017 Via de website gekocht

Contact klantenservice

Vorige week een bestelling gedaan bij vtwonen.nl deze was door hun zelf geannuleerd, zonder dat dit bij mij bekend was. Geld was afgeschreven. Niks ontvangen, dus gebeld met de klantenservice. Gezien ik ook met een cadeaukaart betaald had en ik de pas niet meer had zouden zij een mail aanmaken met een nieuwe code. Dit was niet gedaan. Vervolgens nog eens gebeld, het zou geregeld worden.... belofte weer niet waar gemaakt. De dame die ik voor de derde keer aan de telefoon kreeg heeft er voor gezorgd dat de code meteen gestuurd werd. Toen ik daarna zei dat de service niet al te best was en ik er zelf constant achteraan moest deed ze nogal onvriendelijk. Beetje jammer dit. De bon was maar 15 euro... maar al die telefoontjes...

Janssen 23-06-2017 Via de website gekocht

Hele goede service

Na de bestelling werd het pakket op tijd verzonden, was goed ingepakt en het rekje is van hele mooie kwaliteit

F 23-06-2017 Via de website gekocht

De droomwinkel voor een interieur liefhebber! Super service!

Originele producten snelle en nette verzending je krijgt echt een cadeau thuis! Helemaal van deze tijd maar ook anders dan anders!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Msmid 23-06-2017 Via de website gekocht

Klanten service

Na betaling stond er dat de betaling niet was afgerond. Direct gebeld en in orde gemaakt! Wel lang in de wacht gestaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Frouke & Dennis 23-06-2017 Via de website gekocht

Super levering!

Gietijzeren laarzenrek gekocht.
Super snelle en goede levering.
Goed verpakt, namelijk rondom met luchtgevuld plastic, zodat kans op schade te verwaarlozen is.
Zeker een aanrader!

Jor 22-06-2017 Via de website gekocht

Vlotte service

Vtwonen biedt een grote verscheidenheid aan hele mooie producten. De aankoop verliep vlot en de levering ook. Eenvoudig e klantvriendelijk retourbeleid.

Marjolein 22-06-2017 Via de website gekocht

High speed delivery

Ik heb bij vtwonen een koffer met verschillende tools voor de BBQ besteld om kado te doen. Het was al binnen 20 uur geleverd. Fantastisch! En ook tevreden met het product

Susan 22-06-2017 Via de website gekocht

Mooie spulletjes

Ik heb een set van 3 manden online besteld. De levering was vlot en zonder problemen. De manden zagen er prachtig uit.

Ines 21-06-2017 Via de website gekocht

Goede service

Helaas waren niet alle producten tijdig leverbaar. Na contact met de klantenservice is een deelbestelling gestuurd, deze bestelling was de volgende dag binnen. Vriendelijke medewerkers. Telefonisch goed bereikbaar, alhoewel er een automatisch bandje afspeelt dat het 'wegens onvoorziene omstandigheden, erg druk is'. Na binnenkomst van mijn bestelling zat er een beschadiging in het glas. Opnieuw contact op genomen, wederom dit bandje, terwijl de wachttijd kort was. Je krijgt helaas ook niet te horen hoeveel wachtenden er nog voor zitten.

Henny & Paul 21-06-2017 Via de website gekocht

VT wonen: Inspirerend en compleet

Wat zijn wij blij met VT wonen.. wekelijks een leuk programma op tv en aansluitend prachtige aanbiedingen.. wij zijn er blij mee! Regelmatig doen wij creatieve ideeën op en passen die toe.

Met als resultaat een state of the art woning waar we, mede dankzij VT wonen, met veel plezier wonen en werken! Vooral de Scandinavische invalshoek bevalt ons prima.

Gecombineerd met onze eigen creativiteit ontvangen wij regelmatig complimenten voor
onze inrichting van zowel de binnen- als de buitenruimte.

Keep up the good work VT wonen.. wij zijn er blij mee!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jola 21-06-2017 Via de website gekocht

Netjes en snel geleverd.

Aardig assortiment, typisch vt wonen. Niet erg fantasierijk. Het webshopgedeelte van de site werkt niet een heel fijn, zeker niet op je mobiel of tablet. Maar qua levering is alles prima.

Marc Nouwen 21-06-2017 Via de website gekocht

Slechte kwaliteit, nog slechtere klantenservice

Op zoek naar een stoere kast kwam ik bij VTWonen uit. De kast is van zeer zwak materiaal en was al kapot bij levering. Materiaal is heel dus en fragiel. Voor 399,- verwacht je iets meer.
Klantenservice online reageerde niet, dus gebeld. Er werd gevraagd om foto's op te sturen, keurig gedaan. Twee weken later mail terug; we zijn de foto kwijt. Drie foto's gemaild, 10 dagen laten reacties dat ze geen foto's zijn.
Inmiddels al meer dan een maand een kapotte kast in mijn huis zonder enig zicht op een oplossing.

Karin 17-06-2017 Via de website gekocht

Fijn shoppen!

Gebruikersvriendelijk, snelle levering, overzichtelijke website, groot assortiment, zorgvuldig ingepakt.

Miriam 17-06-2017 Via de website gekocht

Zeer ruim assortiment en snelle service

Een ruime keus, o.a. met producten van het tijdloze eigen merk vtwonen. Verder goede prijs-kwaliteitverhouding en de

Lisa 16-06-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte levering

2 à 3 weken geleden 2 hanglampen gekocht (2x dezelfde wel te verstaan). Bij de eerste levering kreeg ik een bijzettafeltje geleverd. Een paar dagen later 1 van de lampen. VT-wonen is zeer slecht te bereiken, ik heb 1 week lang geprobeerd te bellen en moest minimaal een kwartier aan de telefoon blijven om iemand aan de lijn te krijgen. Deze zou de leverancier bellen en mij op de hoogte houden. Ik heb nooit meer wat van deze man gehoord en heb dus zelf de leverancier gebeld. Nog steeds geen tweede lamp binnen, maar ze houden me in ieder geval wel op de hoogte.

AL 16-06-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Mooie producten, degelijke verpakking, snelle levering, eenvoudig te retourneren. Kortom: erg tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Anneke 16-06-2017 Via de website gekocht

Leuke website, snelle levering lamp

Fijne website, wat een mooie meubels en accessoires! werd er hebberig van :-)
Kikkerland hanglamp besteld, werd de volgende dag geleverd. Ben er blij mee en kom zeker terug bij vtwonen.nl

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sharon Duursma 15-06-2017 Via de website gekocht

Mooie producten, goede levering en leuke acties!

Ik ben fan! Ik kan me altijd uren vermaken met rond kijken op de site van VTwonen, zo veel moois en zo veel inspiratie! Jammer genoeg woon ik nog niet zo groot en kan ik lang niet alles kwijt maar de meerdere keren dat ik heb besteld werd alles snel en netjes geleverd. Ook hebben ze vaak leuke kortings en win acties wat het nog net weer iets toegankelijker maakt. Alleen jammer dat soms dingen op de site nog staan die niet meer voorradig zijn, maar dat maakt het uiteindelijke kiezen ook wel weer makkelijker. ;)

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Robert 15-06-2017 Via de website gekocht

Je moet veeeeel geduld hebben.

Beschadigd artikel ontvangen, terug gestuurd en vervolgens niks meer gehoord .inmiddels 8 dagen. Via klantenservice kom je er niet doorheen. ( ben waarschijnlijk niet de enige). Nu maar een mail verzonden. Qua service en aftersales zit het niet goed in elkaar bij deze firma. Hopelijk reageren ze op deze reactie.😒

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

An 15-06-2017 Via de website gekocht

Super service en mooie spullen!

De VT wonen shop is een van de beste woonshops. Ze hebben prachtige spullen en ze leveren hun producten heel snel.

Rachel 14-06-2017 Via de website gekocht

Snel en helemaal volgens verwachting

Een fijne website met veel inspiratie. Deze week heb ik twee bestellingen gedaan. Fijn dat er zo snel geleverd wordt, en dat de spullen precies zo zijn als ik had verwacht. Ik ga zeker vaker bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Neeltje 14-06-2017 Via de website gekocht

Pakketje optijd en netjes afgeleverd!

Vtwonen heeft altijd mooi design. Goed, stevig verpakt en snel bezorgd. Goede prijs/kwaliteit. Je kunt leuke inspiratie opdoen op de site of in de tijdschriften.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sara 14-06-2017 Via de website gekocht

Top service

Uitgebreid assortiment, met vaak prima kortingen en snelle levertijden. Heel fijn dat je zelf je leverdatum kan aangeven! Product was goed en stevig verpakt (dat zie je wel eens anders bij webshops) en voldoet helemaal aan mijn verwachtingen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

LCBrekel 13-06-2017 Via de website gekocht

Snelheid en schoonheid

Fijne website zijn welke doet voorzien van de juiste informatie en goede foto's waardoor ik nu in het bezit ben van mooie producten. De ene dag besteld is ook echt de volgende dag binnen! Blije consument erbij VTWonen.nl.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Petronella 13-06-2017 Via de website gekocht

Mooi product

ik heb geweldige LIND DNA Curve Onderzettes besteld. Helaas moest ik wat langer wachten omdat één kleur (van de zes) niet op voorraad was. ik ben verder prima op de hoogte gehouden en keurig verpakt ontvangen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Andres Torres 13-06-2017 Via de website gekocht

The Worst Service Ever

VT WONEN SUCKS BIG TIME! First of all, they delivered us the product 2 weeks later than announced, and (oh surprise) they delivered the wrong product. Trying to deal with them over the phone is also a hassle. My advice, stay away from them....we had a much better experience with Eijerkamp!

Meike 13-06-2017 Via de website gekocht

Top site!

Graag kijk ik op vtwonen.nl omdat ik het een overzichtelijke site vind met leuke spullen. Ook voor inspiratie en cadeaus ben ik vaak te vinden op jullie website.
Na meerdere bestellen die ik van jullie heb ontvangen kan ik dan ook zeggen dat ik heel tevreden ben met de snelle en nette service!
Ga zo door vtwonen.nl!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kim 13-06-2017 Via de website gekocht

Super slechte klantenservice

Slechte levering van product, kan gebeuren maar de oplossing blijft uit en VT wonen laat je gewoon zitten met het product. Klacht kan alleen per mail ingediend worden, als je dat dan doet krijg je gewoon geen reactie. Inmiddels een aantal weken verder en een aantal keer gemaild maar helemaal niks...

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Rowena 13-06-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service!

Een hele leuke online shop, ik kijk er dagelijks op en haal er veel inspiratie uit. Goede overzichtelijke categorieën en snelle bezorgservice, het was de volgende dag al binnen. Ik had breekbare accessoires besteld, die waren goed ingepakt en kwamen goed aan! Altijd leuk als het pakketje van VTwonen binnenkomt :)

NR 13-06-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Ik had de levering pas veel later verwacht, maar kreeg na bestelling al meteen een mailtje met daarin het bericht dat de wijnglazen de volgende dag al geleverd zouden worden. Wijnglazen waren tevens goed verpakt. Super klantbeleving!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

H. 12-06-2017 Via de website gekocht

Zeer slecht

Na twee weken een mail gekregen dat de bestelling niet in 1 x geleverd kon worden. Geeft niet . Lever maar wat er wel is. Bevestiging per mail dat de bestelling geannuleerd is. (?!) Klantenservice gebeld maar na 20 minuten wachttijd opgehangen. Twee dagen later toch een levering. 2 windlichten stond er op de pakbon. Er zat echter maar 1 windlicht in de doos. Klantenservice weer slecht bereikbaar. Na lang wachten dan toch iemand gesproken die zegt ik zal nalevering doen van dat windlicht. Ok dat is gebeurd maar wacht nu na 5 weken nog steeds op deel van de bestelling. Geen geld terug gekregen en geen spullen. Gelukkig klein bedrag van 12 euro maar ik ga niet weer 20 minuten wachten om iemand van klantenservice aan de lijn te krijgen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Alison 12-06-2017 Via de website gekocht

Leuk en gevarieerde winkel met fijne service!

Fijne winkel om in te shoppen. Het is leuk om op tv iets te kunnen zien en dit makkelijk terug te vinden in de webshop. Het verlanglijstje functie is heel handig en werkt goed. Het betalen gaat soepel en het inplannen van de bezorgdag vind ik een geweldige uitkomst omdat ik vaak niet thuis ben. Dit zou elke webshop moeten hebben!

Pluspunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

S. 12-06-2017 Via de website gekocht

Verschrikkelijk slecht service

5 weken geleden een zwarte lamp besteld, na een aantal dagen werd deze geleverd en wat bleek, een zwarte kap met wit onderstel.
Geprobeerd de klantenservice te bellen maar na lang in de wacht gehangen te hebben besloten te mailen. Na 4 dagen een email terug ontvangen dat ik de lamp in zijn geheel terug moet sturen. Dat gedaan te hebben heb ik ondertussen nog steeds geen lamp.
Weer een aantal keer geprobeerd de klantenservice te bellen maar nog steeds geen gehoor. Een email gestuurd en ook daar nog steeds geen reactie op. Na 5 weken wachten op een lamp is mijn geduld ver op.
Op deze manier zal ik zeker geen bestelling meer plaatsen hier!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Eveline 11-06-2017 Via de website gekocht

Snel in huis

Bestelling ging eenvoudig (moest even zoeken waar ik een kortingscode kon invoeren). De volgende dag had ik alles al thuis, verpakt in een reusachtige doos.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Anne-Marie 11-06-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service en producten voldoen aan verwachtingen

Webshop biedt breed scala aan producten, is toegankelijk, voorwaarden zijn duidelijk en snelle levering

Jeske 11-06-2017 Via de website gekocht

Prima service en heldere communicatie

Zeer uitgebreid assortiment ten opzichte van andere webshops. Service is prima. Werd goed op de hoogte gehouden via e-mail over verwachte leverduur en veranderingen hierin, waarbij ook steeds alternatieven werden aangeboden (bijv het al beschikbare deel van de bestelling eerder laten bezorgen). Al met al zeer tevreden.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Elles 11-06-2017 Via de website gekocht

Erg tevreden! Snelle levering en stijlvolle producten!

Ik ben erg blij met de snelle levering. Op het laatste moment voor de verjaardag van mijn neefje nog een gaaf speelkleed van OYOY besteld en deze was de volgende dag al in huis! Tante blij, ouders blij en de kleine man al helemaal! Bedankt vtwonen voor de goede service👌🏻Volgende keer bestellen we zeker weer;)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jolien 10-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Het aanbod is goed en ruim - door de productfotografie krijg je een duidelijk beeld van je bestelling. Snelle levering

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Vera 10-06-2017 Via de website gekocht

Goede service van onze nieuwe mooie lampen!

Mooie site met allemaal mooie spullen. Leuk om inspiratie op te doen. 2 Serletti Egg of Columbus lampen besteld, snelle en vlotte service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Brenda 09-06-2017 Via de website gekocht

Inspirerend, landelijk, betaalbaar en snelle levering

Ik kwam hier via beslist.nl De prijs was voordelig en ze hadden wat ik zocht. De bestelprocedure gaat makkelijk evenals het betalen en de volgende dag kreeg ik al mijn bestelling en netjes verpakt. Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Max 08-06-2017 Via de website gekocht

Slecht bedrijf

De bestelde salontafel was beschadigd bij aflevering. Dat kan gebeuren. Veel kwalijker is dat het vervolgens ontzettend lang duurt voordat vt wonen, SB commerce je geld terug betalen. Twee telefoontje naar de klantenservice (waar je overigens standaard lijkt het wel 10 minuten in de wacht zit ) en mailtjes helpen er niets aan. Ze maken compleet misbruik van de situatie. Zéér slechte mentaliteit. Voor het eerst en vanzelfsprekend voor het laatst daar een bestelling gedaan. Echt een waardeloos bedrijf. Bah

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Carmen 08-06-2017 Via de website gekocht

Super fijne service!

Hele fijne en overzichtelijke webshop, makkelijk om items op naam of op item te zoeken. Snelle bezorgservice, en alles was keurig verpakt zodat het niet kon beschadigen. Ik ben vol lof over VTWonen en zal ze met liefde bij al mijn vrienden en familie aanbevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Natas 08-06-2017 Via de website gekocht

Mooi materiaal

Ik vind de levering via een extern bedrijf niet vlekkeloos. Ze hadden al voor de deur gestaan..? Moest zelf weer van alles regelen en daarvoor thuis blijven. De mevrouw aan de telefoon vertelde dat wanneer ik de 2ex er ook niet zou zijn de stoel terug gestuurd zou worden...dat vind ik maar raar..

Saskia 08-06-2017 Via de website gekocht

Prima service!

2 artikelen besteld via VT Wonen, duidelijke site, goede omschrijving van de artikelen, snelle levering, goed verpakt. Na ontvangst bleek een klein onderdeel beschadigd te zijn, één telefoontje met de klantenservice, die snel en klantgericht werken, en het artikel werd opnieuw toegezonden.
Beslist een aanrader om via deze webshop te bestellen!

Louis Peters 07-06-2017 Via de website gekocht

Accuraat , informatief, goede prijs kwaliteit

Gemakkelijk bestelformulier, accurate verzendings informatie en een goed verpakt artikel: opschuim melkkannetje met een goede prijs kwaliteit

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Schalken 07-06-2017 Via de website gekocht

Mooi product, snelle service

Ik heb een lamp gekocht, die hier voordeliger geprijsd was dan elders. De lamp is heel aangekomen, maar de buitendoos was wel half open, dus dat verdient meer aandacht. Mooi assortiment, helemaal top!

Sanne 07-06-2017 Via de website gekocht

Snelle service. Keuze uit veel leuke items.

Met een cadeaubon van VT wonen op deze site terecht gekomen. Snelle service, alles zoals beschreven.
Hele mooie producten, van kleine assesoires tot meubels. Allerlei woonstijlen, dus voor iedereen wij iets moois.
Op de website ga ik zeker vaker iets bestellen.
Een bon van VT wonen is een leuk cadeau, en zou hem zeker ook cadeau doen aan een ander.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Chiara Karperien 07-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige webshop!

Veel keuze, ruim aanbod, diverse stijlen en de adviezen op de site zijn ook altijd leuk! Goede en snelle service

Robin 07-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Bestellingen gedaan via de webshop. Naast scherpe prijzen keurige en snelle levering van de bestelde producten. Ga zo door!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -