vtwonen.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over vtwonen.nl.

vtwonen.nl stelt zich voor

vtwonen.nl heeft alles voor heerlijk wonen: Je vindt er binnenkijkers, inspiratie en tips en het is ook het verkooppunt voor tienduizenden woonproducten! Een shop vol bekende merken, innovatieve nieuwkomers en natuurlijk de bekende vtwonen huiscollectie. Compleet gemaakt met een snelle levering, gratis retournering en gratis verzending vanaf 50 Euro. Dat is vtwonen - De wooninspirator!

Deze score is berekend op basis van 47 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

1.3

Mirjam 20-07-2017 Via de website gekocht

Leuke website

Leuke website met een uitgebreid assortiment. Producten zijn over het algemeen snel leverbaar. De klantenservice is helaas minder goed bereikbaar.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ria Smink 20-07-2017 Via de website gekocht

Zeer slecht service

Ik heb in mei de bestelling gedaan. De levertijd zou max drie weken duren. Niets ontvangen, begin juli naar de klantenservice gebeld. Op 7 juli zou het binnen komen. weer niets, ook geen berichtje. Weer gebeld. Het was niet binnen gekomen. Ze snapten het zelf ook niet. Het zou worden uitgezocht en ik zou bericht krijgen. Ik wacht nog. Van hun uit geen enkel initiatief om mij op de hoogte te houden.

NCB 18-07-2017 Via de website gekocht

Alle volgens afspraak verlopen

Alle volgens afspraak verlopen dus geen gebruikt gemaakt van de klantenservice en kan derhalve niks er over zeggen. Wel positief dat e.e.a. via PostNL loopt en ik voor een drop-off point kon kiezen.

Boris 15-07-2017 Via de website gekocht

Matige service, onvolledige levering.

Een bureautje besteld en bij levering ontbraken de ladeplanken en schroevje. Na bellen beloofd dat het zsm geleverd zou worden. Na wederom een week zonder levering nogmaals contact opgenomen. Wij gaan het oplossen..... Wederom geen actie en terugkoppeling. Waardeloze webshop en matige tot slechte klantenservice zonder enige vorm van terugkoppeling. Dit nooit meer

J.Steenbergen 15-07-2017 Via de website gekocht

Leuke winkel

Laatst op vrijdagavond ruim voor 22.00 een bestelling gedaan(cadeaubon) maar echt niet de volgende dag in huis. Dus zonder cadeau naar het feest de volgende dag!
De bon werd pas op de dinsdag bezorgd!! Waardeloos!

Theo 15-07-2017 Via de website gekocht

Snel en een heel scherpe actieprijs

Overzichtelijk en gebruiksvriendelijke website die alle producten snel weergeeft.
De levering was binnen 24 uur een feit. Prima en een aanbevelingswaardig bedrijf

Antoine 13-07-2017 Via de website gekocht

Leuke spullen, maar levertijd moet beter

Op dinsdag een stoel gekocht via de website. Er stond op de pagina duidelijk "vóór 15:00 besteld, de volgende dag in huis" en je kon bovendien ook je gewenste aflevermoment kiezen. Dat laatste gedaan en donderdag gekozen omdat dat beter in de planning paste.
Op donderdag ontving ik een mail van vtwonen dat de stoel was afgeleverd bij de bezorgservice en zij zouden binnen 48 uur contact opnemen met mij voor een aflevermoment. Dat was dus duidelijk niet wat ze op hun website communiceren. De klantenservice hoort je verhaal aan, maar kan niets doen.
De stoel werd uiteindelijk op vrijdag geleverd wat nog meeviel, maar ik vind de communicatie op de website misleidend. En dit is ook niet meer van deze tijd; dit moeten ze beter regelen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

HvV 13-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Snelle levering en netjes verpakt. Het cadeaupapier had wel iets vrolijker gemogen voor € 1.49. Verder niets op aan te merken

B 13-07-2017 Via de website gekocht

Een heerlijk tijdschrift!

Ik heb 2 producten via vtwonen besteld, een tapijt en een poef. De poef was al niet op voorraad toen ik hem begin mei '17 bestelde. Er werd gezegd dat deze op 6 mei weer op voorraad zou zijn. 6 mei werd opeens 18 mei en toen werd de leverdatum een derde keer uitgesteld, nl. naar 30 mei. Ik was er woedend over en voelde me in de maling genomen. Ik heb er een email over naar vtwonen gestuurd, maar kreeg hier nooit antwoord op. Wel kreeg ik een mailtje met de vraag of ik het tapijt al wel wilde ontvangen. Uiteraard wil ik dat! Het tapijt is mooi. De poef heb ik geannuleerd. Als ik de klantenservice belde, was men wel aardig en werden verontschuldigingen aangeboden, maar ik ga geen maand op een poef wachten.

Het vtwonen tijdschrift daarentegen, vind ik helemaal geweldig! Als deze in mijn bus valt, wordt ik helemaal blij! Het is een klein feestje. Een paar uurtjes lekker op de bank met een kop thee, een warme deken en mijn geliefde tijdschrift. Ik krijg er enorm veel inspiratie en nieuwe ideeën van. Kortom: heerlijk!

Karin 11-07-2017 Via de website gekocht

Trage levering/ matige respons

1e bestelling (mok en thermoskan) na 1,5 week email gestuurd met vraag of bestelling nog geleverd zou worden werd de bestelling prompt per mail aangekondigd en dag er na bezorgd.

2e bestelling: Lamp besteld in webshop. Tijdens betaalproces deed ik iets verkeerd en werd de betaling niet uitgevoerd. Via 'veelgestelde vragen' informatie hierover kunnen vinden en betaling binnen 10 minuten alsnog voltooid. Echter werd de bestelling op 'geannuleerd' gezet. Terwijl ik bevestigingsmail van bestelling kreeg en had betaald. Er volgde na een aantal (werk!)dagen eerst een nikszeggende mail dat de bestelling was geannuleerd (waarom dan? door wie?) en dat zij hoopten mij bij deze voldoende geïnformeerd te hebben (eh?). Gemaild met klantenservice, welke aangaf dat betaling teruggestort zou worden en dat ik bestelling evt opnieuw kon doen. Jammer dat er niet gelijk wordt geregeld dat eenmalige kortingscode van €10 ook weer werkt.
Het is dat de lamp ruim €40 goedkoper is bij vtwonen dan elders, maar ik vind het een amateuristisch gebeuren. Bij mijn hernieuwde bestelling van de lamp overigens de keuze voor leveringsdatum (kon kiezen voor morgen) en in de bevestigingsmail blijft eea vaag 'we gaan zo snel mogelijk aan de slag'. In deze tijd.....

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Kimber 11-07-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Uitgebreid assortiment en mooie, overzichtelijke webshop. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de voortgang van je bestelling en het pakket komt snel en stevig ingepakt aan. Super!

Janny 11-07-2017 Via de website gekocht

Inspirerend

Inspirerende shop met anders dan anders artikelen, overzichtelijke website,goede kwaliteit en goede service.

rami 10-07-2017 Via de website gekocht

Supersnelle service

Prettige overzichtelijke website. De site is fris en modern. Fijne navigatie. Snelle gratis bezorging.

Martina 06-07-2017 Via de website gekocht

Makkelijk en snel. Mooie spullen!

De bestelling was erg snel binnen en de spullen zagen er net zo mooi uit als op de webshop! Heel fijn!

Sjonnie 05-07-2017 Via de website gekocht

Er ging nogal wat mis

Duidelijke website, bestellen makkelijk. Helaas een maand moeten wachten op mijn aankoop. 2x is het pakket zoekgeraakt bij post nl. Kan VT wonen uiteraard niets aan doen. Uiteindelijk werd mij het pakket toegestuurd, bleek de inhoud totaal iets anders te zijn. Na heel veel gebel en vooral de lange telefonische wachttijd heb ik uiteindelijk het juiste pakket ontvangen.
Gevalletje pech voor mij... Ik werd telefonisch netjes te woord gestaan. Maar echt te lange wachttijd ca. 30 min.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Tafeltje 03-07-2017 Via de website gekocht

Mooie bijzettafel met schoonheidsfoutje..

Wij hebben een leuk bijzet tafeltje van het merk zuiver gekocht. Alleen bleek er een vervelende donkere vlek op te zitten. Daarom willen wij daar graag een andere voor in de plaats. Dit is opzich best een gedoe.. Foto's maken, mailtjes sturen en duurt het toch op zijn minst 10 werkdagen op dit te beoordelen terwijl je sowieso het recht hebt om binnen 2 weken te retourneren.

Hopelijk is ons mooie tafeltje snel op zijn plek :)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Corine 02-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Mooie aanbieding voor een Koeka wiegdeken. Nergens goedkoper gevonden.
Overzichtelijke website, makkelijk bestelsysteem, snel bezorgd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ben 01-07-2017 Via de website gekocht

Goed product, levering niet de volgende dag helaas

Product goed en snel gevonden via Google bij Vtw wonen terecht gekomen. Bij product stond voor 22 uur besteld morgen in huis. Dat was helaas niet zo. Op vrijdagmiddag besteld, maandag in huis ontvangen. Misschien beter om volgende werkdag te gebruiken als er niet in het weekend geleverd wordt.
Verder blij met product, goed verpakt en bestelproces zonder problemen.

BWM 28-06-2017 Via de website gekocht

'zakelijke' kadobon

op verzoek van de ontvanger heb ik gekozen voor de kadobon. Prima bezorgd, echter jammer dat ik er geen persoonlijke boodschap bij kon doen. De ontvanger zag aan het factuur adres dat ik het was...

Robert 28-06-2017 Via de website gekocht

Logistiek laat te wensen over

Alle producten waren volgens de website leverbaar. Ik heb 1 bestelling gedaan met 2 producten, die bij elkaar horen. Geef aan dat ik het na 18:00 uur geleverd wil hebben. Ik krijg een bevestiging dat 1 pakje (het kleinste) om 18:00 uur geleverd. 2 uur later krijg ik een bevestiging dat het grootste pak (wat door 1 man niet te tillen is) om 10:00 uur overdag geleverd wordt op dezelfde dag. Dan ben ik niet thuis. Dus de PostNL komt voor niets. Moet ik de buren inschakelen om het de volgende dag geleverd te krijgen. Logistiek klopt hier iets niet.

G van Noorden 27-06-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Bij het tijdschrift vt wonen zat een kortingsbon van €7.50 in de webshop van vtwonen.nl
Zo heb ik twee stoere en mooie ovenhandschoenen besteld van kook. Op zaterdagavond besteld en dinsdag al in huis. Ik werd via de email goed op de hoogte gehouden m.b.t. de levering.

Evelien 26-06-2017 Via de website gekocht

Blij met onze decoratie ladder

Leuke webshop met veel leuke spullen.
De levering ging volgens afspraak.
Ben heel blij met onze decoratie ladder!

Anja 24-06-2017 Via de website gekocht

Wacht nog steeds op het juiste product

Heb begin mei een plaid besteld. Kreeg tot twee keer toen een plaid met een verkeerd motief. Onder het motto drie keer scheepsrecht heb ik nog een derde poging gedaan. Die bestelling moet ik nog binnen krijgen. Ben nu wel een maand verder inmiddels. Met tot twee keer toen een vervelende fietstocht naar het postkantoor met een onhandelbaar grote verpakkingsdoos waar het bestelde in kon zwemmen.
Wil er wel bij zeggen dat andere bestellingen bij VT Wonen perfect liepen en ik ook een heel hulpvaardig iemand van de klantenservice over deze kwestie aan de telefoon had. Maar goed, tevreden ben ik dit keer allesbehalve.

1234 24-06-2017 Via de website gekocht

Contact klantenservice

Vorige week een bestelling gedaan bij vtwonen.nl deze was door hun zelf geannuleerd, zonder dat dit bij mij bekend was. Geld was afgeschreven. Niks ontvangen, dus gebeld met de klantenservice. Gezien ik ook met een cadeaukaart betaald had en ik de pas niet meer had zouden zij een mail aanmaken met een nieuwe code. Dit was niet gedaan. Vervolgens nog eens gebeld, het zou geregeld worden.... belofte weer niet waar gemaakt. De dame die ik voor de derde keer aan de telefoon kreeg heeft er voor gezorgd dat de code meteen gestuurd werd. Toen ik daarna zei dat de service niet al te best was en ik er zelf constant achteraan moest deed ze nogal onvriendelijk. Beetje jammer dit. De bon was maar 15 euro... maar al die telefoontjes...

Janssen 23-06-2017 Via de website gekocht

Hele goede service

Na de bestelling werd het pakket op tijd verzonden, was goed ingepakt en het rekje is van hele mooie kwaliteit

F 23-06-2017 Via de website gekocht

De droomwinkel voor een interieur liefhebber! Super service!

Originele producten snelle en nette verzending je krijgt echt een cadeau thuis! Helemaal van deze tijd maar ook anders dan anders!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Msmid 23-06-2017 Via de website gekocht

Klanten service

Na betaling stond er dat de betaling niet was afgerond. Direct gebeld en in orde gemaakt! Wel lang in de wacht gestaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Frouke & Dennis 23-06-2017 Via de website gekocht

Super levering!

Gietijzeren laarzenrek gekocht.
Super snelle en goede levering.
Goed verpakt, namelijk rondom met luchtgevuld plastic, zodat kans op schade te verwaarlozen is.
Zeker een aanrader!

Jor 22-06-2017 Via de website gekocht

Vlotte service

Vtwonen biedt een grote verscheidenheid aan hele mooie producten. De aankoop verliep vlot en de levering ook. Eenvoudig e klantvriendelijk retourbeleid.

Marjolein 22-06-2017 Via de website gekocht

High speed delivery

Ik heb bij vtwonen een koffer met verschillende tools voor de BBQ besteld om kado te doen. Het was al binnen 20 uur geleverd. Fantastisch! En ook tevreden met het product

Susan 22-06-2017 Via de website gekocht

Mooie spulletjes

Ik heb een set van 3 manden online besteld. De levering was vlot en zonder problemen. De manden zagen er prachtig uit.

Ines 21-06-2017 Via de website gekocht

Goede service

Helaas waren niet alle producten tijdig leverbaar. Na contact met de klantenservice is een deelbestelling gestuurd, deze bestelling was de volgende dag binnen. Vriendelijke medewerkers. Telefonisch goed bereikbaar, alhoewel er een automatisch bandje afspeelt dat het 'wegens onvoorziene omstandigheden, erg druk is'. Na binnenkomst van mijn bestelling zat er een beschadiging in het glas. Opnieuw contact op genomen, wederom dit bandje, terwijl de wachttijd kort was. Je krijgt helaas ook niet te horen hoeveel wachtenden er nog voor zitten.

Henny & Paul 21-06-2017 Via de website gekocht

VT wonen: Inspirerend en compleet

Wat zijn wij blij met VT wonen.. wekelijks een leuk programma op tv en aansluitend prachtige aanbiedingen.. wij zijn er blij mee! Regelmatig doen wij creatieve ideeën op en passen die toe.

Met als resultaat een state of the art woning waar we, mede dankzij VT wonen, met veel plezier wonen en werken! Vooral de Scandinavische invalshoek bevalt ons prima.

Gecombineerd met onze eigen creativiteit ontvangen wij regelmatig complimenten voor
onze inrichting van zowel de binnen- als de buitenruimte.

Keep up the good work VT wonen.. wij zijn er blij mee!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jola 21-06-2017 Via de website gekocht

Netjes en snel geleverd.

Aardig assortiment, typisch vt wonen. Niet erg fantasierijk. Het webshopgedeelte van de site werkt niet een heel fijn, zeker niet op je mobiel of tablet. Maar qua levering is alles prima.

Marc Nouwen 21-06-2017 Via de website gekocht

Slechte kwaliteit, nog slechtere klantenservice

Op zoek naar een stoere kast kwam ik bij VTWonen uit. De kast is van zeer zwak materiaal en was al kapot bij levering. Materiaal is heel dus en fragiel. Voor 399,- verwacht je iets meer.
Klantenservice online reageerde niet, dus gebeld. Er werd gevraagd om foto's op te sturen, keurig gedaan. Twee weken later mail terug; we zijn de foto kwijt. Drie foto's gemaild, 10 dagen laten reacties dat ze geen foto's zijn.
Inmiddels al meer dan een maand een kapotte kast in mijn huis zonder enig zicht op een oplossing.

Karin 17-06-2017 Via de website gekocht

Fijn shoppen!

Gebruikersvriendelijk, snelle levering, overzichtelijke website, groot assortiment, zorgvuldig ingepakt.

Miriam 17-06-2017 Via de website gekocht

Zeer ruim assortiment en snelle service

Een ruime keus, o.a. met producten van het tijdloze eigen merk vtwonen. Verder goede prijs-kwaliteitverhouding en de

Lisa 16-06-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte levering

2 à 3 weken geleden 2 hanglampen gekocht (2x dezelfde wel te verstaan). Bij de eerste levering kreeg ik een bijzettafeltje geleverd. Een paar dagen later 1 van de lampen. VT-wonen is zeer slecht te bereiken, ik heb 1 week lang geprobeerd te bellen en moest minimaal een kwartier aan de telefoon blijven om iemand aan de lijn te krijgen. Deze zou de leverancier bellen en mij op de hoogte houden. Ik heb nooit meer wat van deze man gehoord en heb dus zelf de leverancier gebeld. Nog steeds geen tweede lamp binnen, maar ze houden me in ieder geval wel op de hoogte.

AL 16-06-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Mooie producten, degelijke verpakking, snelle levering, eenvoudig te retourneren. Kortom: erg tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Anneke 16-06-2017 Via de website gekocht

Leuke website, snelle levering lamp

Fijne website, wat een mooie meubels en accessoires! werd er hebberig van :-)
Kikkerland hanglamp besteld, werd de volgende dag geleverd. Ben er blij mee en kom zeker terug bij vtwonen.nl

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sharon Duursma 15-06-2017 Via de website gekocht

Mooie producten, goede levering en leuke acties!

Ik ben fan! Ik kan me altijd uren vermaken met rond kijken op de site van VTwonen, zo veel moois en zo veel inspiratie! Jammer genoeg woon ik nog niet zo groot en kan ik lang niet alles kwijt maar de meerdere keren dat ik heb besteld werd alles snel en netjes geleverd. Ook hebben ze vaak leuke kortings en win acties wat het nog net weer iets toegankelijker maakt. Alleen jammer dat soms dingen op de site nog staan die niet meer voorradig zijn, maar dat maakt het uiteindelijke kiezen ook wel weer makkelijker. ;)

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Robert 15-06-2017 Via de website gekocht

Je moet veeeeel geduld hebben.

Beschadigd artikel ontvangen, terug gestuurd en vervolgens niks meer gehoord .inmiddels 8 dagen. Via klantenservice kom je er niet doorheen. ( ben waarschijnlijk niet de enige). Nu maar een mail verzonden. Qua service en aftersales zit het niet goed in elkaar bij deze firma. Hopelijk reageren ze op deze reactie.😒

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

An 15-06-2017 Via de website gekocht

Super service en mooie spullen!

De VT wonen shop is een van de beste woonshops. Ze hebben prachtige spullen en ze leveren hun producten heel snel.

Rachel 14-06-2017 Via de website gekocht

Snel en helemaal volgens verwachting

Een fijne website met veel inspiratie. Deze week heb ik twee bestellingen gedaan. Fijn dat er zo snel geleverd wordt, en dat de spullen precies zo zijn als ik had verwacht. Ik ga zeker vaker bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Neeltje 14-06-2017 Via de website gekocht

Pakketje optijd en netjes afgeleverd!

Vtwonen heeft altijd mooi design. Goed, stevig verpakt en snel bezorgd. Goede prijs/kwaliteit. Je kunt leuke inspiratie opdoen op de site of in de tijdschriften.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sara 14-06-2017 Via de website gekocht

Top service

Uitgebreid assortiment, met vaak prima kortingen en snelle levertijden. Heel fijn dat je zelf je leverdatum kan aangeven! Product was goed en stevig verpakt (dat zie je wel eens anders bij webshops) en voldoet helemaal aan mijn verwachtingen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

LCBrekel 13-06-2017 Via de website gekocht

Snelheid en schoonheid

Fijne website zijn welke doet voorzien van de juiste informatie en goede foto's waardoor ik nu in het bezit ben van mooie producten. De ene dag besteld is ook echt de volgende dag binnen! Blije consument erbij VTWonen.nl.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Petronella 13-06-2017 Via de website gekocht

Mooi product

ik heb geweldige LIND DNA Curve Onderzettes besteld. Helaas moest ik wat langer wachten omdat één kleur (van de zes) niet op voorraad was. ik ben verder prima op de hoogte gehouden en keurig verpakt ontvangen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Andres Torres 13-06-2017 Via de website gekocht

The Worst Service Ever

VT WONEN SUCKS BIG TIME! First of all, they delivered us the product 2 weeks later than announced, and (oh surprise) they delivered the wrong product. Trying to deal with them over the phone is also a hassle. My advice, stay away from them....we had a much better experience with Eijerkamp!

Meike 13-06-2017 Via de website gekocht

Top site!

Graag kijk ik op vtwonen.nl omdat ik het een overzichtelijke site vind met leuke spullen. Ook voor inspiratie en cadeaus ben ik vaak te vinden op jullie website.
Na meerdere bestellen die ik van jullie heb ontvangen kan ik dan ook zeggen dat ik heel tevreden ben met de snelle en nette service!
Ga zo door vtwonen.nl!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -