vtwonen.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over vtwonen.nl.

vtwonen.nl stelt zich voor

vtwonen.nl heeft alles voor heerlijk wonen: Je vindt er binnenkijkers, inspiratie en tips en het is ook het verkooppunt voor tienduizenden woonproducten! Een shop vol bekende merken, innovatieve nieuwkomers en natuurlijk de bekende vtwonen huiscollectie. Compleet gemaakt met een snelle levering, gratis retournering en gratis verzending vanaf 50 Euro. Dat is vtwonen - De wooninspirator!

Deze score is berekend op basis van 252 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

6.8

Angela 26-10-2017 Via de website gekocht

Super slechte service

Ongelooflijk. Bureau besteld bij vtwonen met 2 tot 4 dagen levertijd en wordt nu 19 dagen later geleverd. Webcare verschuilt zich achter leverancier en kan helaas niets voor je doen. Een simpel excuses moet je het maar mee doen. Vaak niet eens een reactie! Ongelooflijk slechte service voor een winkel als vtwonen! #fail #vtwonen

Ans 10-10-2017 Via de website gekocht

Vreselijke service

Ongelooflijk voor een shop als VT wonen, maar tot nu toe erg slechte service ervaringen. Eerst een kapstok gekocht die overal 25 euro minimaal goedkoper was, daar konden ze niets aan doen, het beste kon ik hem retourneren. Vervolgens krijg ik 50 euro van het totaalbedrag niet teruggestort en moet ik daar zelf achteraan. En nu een bureau besteld met 2 tot 4 dagen levertijd. Maar, het bureau wordt nu pas na 8 werkdagen geleverd. Ook hier kan VT wonen niets aan doen en verschuilen zich achter hun (zelfgekozen) leverancier. Die op z’n beurt aangeeft dat VT wonen zelf aangeeft dat het “later” geleverd kan worden?! Niets is op te lossen, geen tegemoetkoming, enkel een “nee” elke keer weer. En dat voor een shop als VTwonen... zonde!

Maggie 02-10-2017 Via de website gekocht

Geven kortingen die ze vervolgens niet waar kunnen maken

Waardeloze webshop. Hier is zoveel mis gegaan met mijn bestelling dat ik denk dat ze het met opzet doen om onder de korting uit te komen. Om een lang verhaal kort te maken opeens is het bestelde product niet meer op voorraad. Terwijl het al aangemeld was bij Post NL. Ik krijg een mail dat ik het product retour gezonden heb. Het kost de klantenservice bijna 3 weken om uit te zoeken wat er aan de hand is uiteindelijk krijg ik te horen we kunnen het niet leveren voor die prijs alleen voor de volle mep wat 185 euro meer is. Bedankt VT Wonen dat was eens en nooit meer wat een vreselijk bedrijf zijn jullie zeg, klantvriendelijkheid 0,0

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Petra 27-09-2017 Via de website gekocht

Te slecht!

Een driezitter besteld. Kreeg verkeerde bank. Snelle levering maar verkeerde kleur. Ze hebben hem terug meegenomen. Wekelijks gebeld. Ze gingen het uitzoeken. Nooit werd ik terug gebeld. Maand erna krijg ik m'n geld terug. De bank is niet leverbaar meer. Maar hebben dat niet gecommuniceerd naar mij ik ik zag het bedrag op m'n rekening staan. Toen ik belde konden ze me niet meer helpen! Pech bank weg!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Irene 26-09-2017 Via de website gekocht

Voor 22 uur besteld is zeker niet de volgende dag geleverd.

Afgelopen vrijdag heb ik op de website een kast besteld.

Op de site stond voor 22.00 uur besteld, volgende dag geleverd.

De verwachte bezorgdag is ook bevestigd via de mail.
Omdat er geen tijdstip bijstond en ik ook niet via ‘mijn account’ van VT wonen nadere informatie omtrent de bezorging kon krijgen, noch via de helpdesk (gesloten op zaterdag), hebben wij er voor gezorgd dat er de hele dag iemand thuis was om de bestelling in ontvangst te nemen. De kast is niet op zaterdag bezorgd.

Vandaag heb ik navraag gedaan bij de klantenservice. De eerste medewerker gaf aan dat het aan de bezorgdienst lag en dat ik het beste even zelf kon bellen. Bij de bezorgdienst was naam, postcode en bestelnummer onbekend. De tweede helpdesk medewerker gaf vervolgens aan dat het magazijn nog met de ‘orderpicking’ bezig was en dat het snel aan de bezorgdienst zou worden overgedragen en dat het dan ‘zo snel mogelijk’ bij mij thuis bezorgd zou worden. Ik zou de avond voor de bezorging op de hoogte zou worden gesteld wanneer en hoelaat de bezorging zou plaatsvinden. Ook gaf ze aan dat dergelijk grote pakketten met een andere leverancier komen die niet op zaterdag bezorgd, levering op zaterdag was daarom helemaal niet mogelijk geweest.

- Adverteren met voor 22.00 uur besteld en volgende dag bezorgd
- Verwachte levering op zaterdag bevestigd terwijl dit niet blijkt te kunnen voor dergelijke grote pakketten.
- Klantenservice onbereikbaar voor verdere informatie in het weekeinde en vandaag van meerdere mensen verschillende informatie.
- Mijn account informatie niet bijgewerkt waardoor ik op een andere manier niet kon weten dat het pakket niet zou komen.
- Zelf moeten navragen bij de bezorgdienst, terwijl ik het de verantwoordelijkheid vind van de helpdesk om mij te informeren.
- Met een SMS gedurende de nacht werd aangekondigd dat het pakket die dag werd bezorgd. Met een full time baan is het lastig om een hele dag thuis te zijn om pakket in ontvangst nemen.
- aangegeven was dat pakket in elkaar gezet zou worden en dat de bezorger pas weg ging als ik tevreden was, hield in dat het pakket in de doos is afgeleverd en dat men gelijk vertrok. In elkaar zetten was blijkbaar een optie die ik nooit heb kunnen kiezen.
- Door de klantenservice een kortingscode toegezegd voor ongemak en niet ontvangen.

Kortom, leuke producten, geen service

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

saskia 21-09-2017 Via de website gekocht

WAARSCHUWING! Dit moet ieder weten alvorens hier te bestellen

Ik heb verschillende items via de website gekocht. Ik kreeg een nota van 97 euro en vergat deze te betalen. In plaats van een betalingsherinnering waarmee ik direct zou betalen, kreeg ik direct een louche incassobureau op mijn dak met dreigende taal en incasso kosten van 40 euro bovenop het uitstaande bedrag. Ik heb direct mijn ongenoegen geuit bij de klantenservice en het openstaande bedrag (zonder incassokosten) ook direct betaald. Ik krijg geen enkele reactie van VT wonen, laat staan excuses. In plaats daarvan krijg ik opnieuw een dreigepistel van hetzelfde incasso bureau (dat niet is aangesloten bij het NVI) of ik maar even direct die 40 euro wil overmaken, want anders. Ik heb de consumentenbond ingeschakeld, die dit ook bizar vonden. Ik weiger die kosten te betalen. Stuur me maar een dagvaarding. Ik wil weleens weten wat een rechter hiervan vindt. Echt te belachelijk voor woorden. Ik ben klant af en vind het belangrijk mensen hier echt voor te waarschuwen!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Frans Arnaud 18-09-2017 Via de website gekocht

zeer slechte klantenservice

op de 1e avond de nieuwe uitzendingen 3 sept.j.l. van vt wonen via site de salontafel besteld zoals in
de aflevering was te zien.
Op de site stond dat als je deze avond een bestelling plaatste 20% korting in mindering werd gebracht op alle bestellingen. Alleen op die avond
Echter de 20% is nooit gegeven, Ik heb gebeld,gemaild
Ik zou nu moeten bewijzen dat dit op de site stond, pas dan kon er over worden beslist of de 20% korting werd gegeven. Er werd mij verteld dat ze totaal niet op de hoogte waren van de korting en ik dus niet de waarheid sprak
Ze mogen de bestelling annuleren, want ik wens niet voor leugenaar te worden uitgemaakt als
zijzelf de leugenaars in dit geval zijn. Jammer heb in het verleden leuke dingen gekocht en ondanks de strubbelingen van destijds, zoals beschadigingen e.d. , die uiteindelijk toch weer goed zijn afgehandeld, zal ik nu niets meer bij vt wonen bestellen Ik wens niet voor leugenaar te
worden uitgemaakt.
VT wonen zal nav alle klachten eens moeten ingrijpen , Zo houden ze geen klant over
En aangezien de lange rij klachten van andere klanten, en deze hopelijk bij consumenteninstellingen terecht komen, zal ik deze klacht van mij er aan toevoegen .Mijn vertrouwen in vt wonen is hierbij geheel verdwenen

Marjo 16-09-2017 Via de website gekocht

Mooie assortiment maar slechte service

VT Wonen heeft een mooi en ruim assortiment. Echter nu binnen een jaar mijn bank er uit ziet als een oud vod, geeft de klantenservice niet thuis. VT Wonen is doorgeefluik voor artikelen en als het niet goed is neemt men geen verantwoording. Erg jammer want ik heb er verschillende artikelen gekocht en dan verwacht ik toch een bepaalde service die verder gaat dan het schuiven van de artikelen naar de consument en als er een klacht is die alleen maar doorschuiven naar de leverancier. Niet aangesloten bij CBW dus je kan ook nergens heen met je klacht!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Nelleke 12-09-2017 Via de website gekocht

Teleurstellende after sales

vtwonen.nl heeft een heel mooi assortiment, ik heb er dan ook met plezier een bijzettafel gekocht. Helaas was deze beschadigd. Het terugsturen en nieuwe ontvangen duurde 2 weken. Echter was deze ook beschadigd (leek wel exact dezelfde bijzettafel als de eerste!) dus weer teruggestuurd. Helaas lopen ze dan geen stapje harder om deze gênante fout beter op te lossen. Ze laten je weer achteraan in de rij aansluiten. Dus weer 2 weken wachten. Dit vond ik niet prettig en heb gevraagd het aankoopbedrag terug te storten. Dit duurde ruim 2 weken. Via de telefoon werd ik brutaal te woord gestaan, er werd zelfs niet meer opgenomen! Beloftes werden niet nagekomen en informatie over de status is niet pro actief, die moet je gaan halen, op e-mails werd niet gereageerd. Heel jammer, want het assortiment is echt fantastisch! Maar ik bestel hier niet meer.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice

Marc v l 09-09-2017 In de winkel gekocht
Karwei nijmegen

Slechte service

Bij karwei nijmegen laminaat vloer gekocht uit de serie loft van VT wonen
Na 2 weken vlekken in toplaag de vloer delen gaan wijken
Kwaliteit is zeer slecht
Bij intergamma krijg je niks nada service alles ligt aan de klant
Wij zijn bijna voor 1500 euro het schip in gegaan
Bij tros rader en bij karwei op de site staat het bol van de klachten VT wonen
Ik ben 50 jaar geen klein kind en ga mij niet vertellen hoe je een laminaat vloer moet leggen
Gemaild met VT wonen want intergamma verschuild zich achter leverancier dat bent u VT wonen
Haald deze rommel uit u collectie
Het zou heel fijn zijn als u er zorg voor draagt dat u klanten gecompenseerd worden
Op u site staat dat deze vloer een hdf vloer zou zijn verander dit in mdf want dat is wat de klant koopt (rommel)
U VT wonen jaagd klanten op kosten mensen sparen voor een goed product
En worden met een kluitje in het riet getuurd
Schandalig hoe u met klachten om gaat

Een zeer ontevreden klant nooit geen VT wonen meer voor ons

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Alma 08-09-2017 Via de website gekocht

Webwinkel VT-wonen: voor 22 uur besteld, (n)ooit geleverd!

Bestelling geplaatst bij VT wonen, voor 22 uur besteld, volgende dag in huis! Gekozen voor afleveradres uit hun lijst: Vivant. Daar werd pakket geweigerd en teruggestuurd wegens niet correct label. Dus stuur ik mail naar VT wonen met beschrijving van wat volgens postnl. op het label moet staan. Drie dagen later de vraag van VT wonen wat er op het label moet staan. Er volgt geen nieuwe zending. Dus bellen, wachtrij van meer dan 15 minuten, volgende dag weer geprobeerd, 23 minuten wachten getrotseerd om na uitleg weer in de wacht gezet te worden, in totaal 35 minuten en geen oplossing vanwege labelregels. Annuleren? Ja, dat kan, maar geld terug duurt minstens een week. Snelheid en klantgerichtheid staan bij VT wonen helaas niet in hun regels.

JL 08-09-2017 Via de website gekocht

Verschrikkelijke service

Klantenservice reageert niet op mail en komt de afspraken niet na. Verschuilt zich achter een producent terwijl zij als leverancier een klacht zouden moeten oplossen. VTwonen is een leuke merknaam voor TV en magazine maar de webshop is tot nu toe verschrikkelijk.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Kees 07-09-2017 Via de website gekocht

Slechte service

De bestelde lamp (aston hanglamp) is geleverd zonder plafondkap/ophanging. Bij telefonisch contact werd beloofd dat het uitgezocht zou worden en werd een antwoord per mail toegezegd. Deze reactie bleef echter uit.
Uiteindelijk bij het 3e telefoontje is het antwoord dat deze onderdelen niet in het magazijn aanwezig zijn en er daarom niet bij horen. Dit staat niet op de website bij de productinformatie vermeld. Daarbij is er geen navraag gedaan bij de leverancier. Ik had betere service verwacht van vt wonen.

Anna 25-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, duidelijke site

Een fijne website, duidelijke omschrijving van leuke produkten, snelle levering. Ik kwam op de site omdat ik een kado moest kopen, maar ik zou er zeker weer shoppen!

Evelien 24-08-2017 Via de website gekocht

Ik baal van de service

De shop is leuk en artikelen zijn leuk maar de service is zo slecht!
Ik wachtte al 10 dagen ipv 4 tot 6 werkdagen en er kwam maar niks.
Ik belde naar de klantenservice en kreeg te horen dat ze niet wisten wanneer het product (een rolgordijn) er zou zijn terwijl er staat 4 tot 6 werkdagen. Ze hadden het rolgordijn niet en moesten het bestellen bij de leverancier maar kan ook een maand of twee maanden duren. Dus ik vraag hoe weet ik dan wanneer het komt? Dan moet ik inkoop bellen zegt de jongen aan de telefoon, maar dat kan nu niet want die zijn gesloten! Oke, kan ik dan teruggebeld worden door iemand van inkoop? Nee dat kan ik morgen niet doen morgen ben ik op vakantie zegt de jongeman aan de telefoon!!! Hierbij heb ik tegen de jongen aan de telefoon gezegd dat hij het rolgordijn mag annuleren.

Het zou voor VT wonen veel beter zijn als ze een goede klantenservice zouden hebben en de artikelen ook op voorraad zodat het niet raden wordt wanneer iets binnenkomt als je er al voor betaald hebt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Marianne 22-08-2017 Via de website gekocht

service?????????

Ik heb de laatste weken behoorlijk wat gekocht bij vt wonen maar als je de klantenservice belt heb je pech het duurt een zeker 10 tot 15 minuten voor je iemand te spreken krijgt en dan wordt belooft je terug te bellen of mailen maar je hoort niets als je zelf informeert weten ze nergens van
je moet het maar afwachten

lylie 17-08-2017 Via de website gekocht

Mooie hippe producten voor een scherpe prijs: vtwonen.nl

De site is goed geordend en overzichtelijk.
Je kunt per rubriek zoeken.
Met een product van VTwonen zit je goed, valt altijd in de smaak als cadeau en is in eigen huis een mooie eyecatcher.
Leuke aanbiedingen ook altijd.
Snelle levering !

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gregory 14-08-2017 Via de website gekocht

Enorm slechte retourervaringen

We hadden onlangs bij vtwonen een kinderbedje en bijhorende matras besteld. Bij de levering stelden we vast dat er bij vtwonen behoorlijk geblunderd was aangezien er een verkeerd kleur van bed geleverd was alsook een verkeerde afmeting van matras. Na contact met de klantendienst moesten we eerst bewijzen dat er een verkeerde levering was plaatsgevonden. Vervolgens moesten we alles terugzenden en pas wanneer de retour terug bij vtwonen is gearriveerd, kon onze bestelling opnieuw besteld en geleverd worden. Dit is een allesbehalve klantvriendelijk proces en duurt ook nog eens een eeuwigheid om de juiste producten geleverd te krijgen. De fouten bij vtwonen bezorgen ons (als klant) enorm veel overlast wat natuurlijk geen blijk geeft van goede klantenservice. vtwonen kan nog veel leren van de concurrentie wat dit betreft!

Chloë 09-08-2017 Via de website gekocht

Mooi assortiment!

VT Wonen heeft een heel groot en mooi assortiment en een klantvriendelijke site. De levering was perfect in orde!

Roos 01-08-2017 Via de website gekocht

Super service!

Het is een fijne online shop om te winkelen waar je ook nog eens veel inspiratie op kan doen. Ik ben fan!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Bep 31-07-2017 Via de website gekocht

Zeer slecht telefonisch bereikbaar !

De klantenservice is nauwelijks bereikbaar. Uitermate slecht en frustrerend!
Ik heb deze 3 keer op verschillende tijden/dagen gebeld. De eerste 2 keren heb ik het na ca 30 minuten in de wacht staan opgegeven. De derde keer kreeg ik na ruim 20 minuten eindelijk iemand te spreken.
Voor mij betekent dit dat ik de website - ondanks de leuke artikelen - niet aanbeveel en er zelf helaas niet gauw weer iets zal bestellen.

Sjonnie 30-07-2017 Via de website gekocht

Slechte service

2x is het pakket zoek geraakt bij de post. De 3e keer is mij een verkeerd product toegestuurd. Uiteindelijk het goede pakket ontvangen. Beviel niet teruggestuurd. Nu ben ik al 1.5 mnd aan het wachten op mijn retour geld. Aantal malen gebeld en mailcontact gehad met iemand. Maar daar wordt niet meer op gereageerd en ik heb nog steeds mijn geld niet terug. 't gaat toch om een bedrag van 200 euro...
Ik koop in elk geval niets meer online bij vt wonen. Jammer, want ze hebben leuke spullen.
Hoop van harte dat ik mijn geld nog terug krijg.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Rosanne 27-07-2017 Via de website gekocht

Super artikelen maar erg slechte nazorg!

Er worden bijzonder mooie artikelen aangeboden waar wij al regelmatig wat van hebben besteld. Tafels, stoelen, krukjes, lampen, e.d. Echter kwamen meerdere artikelen beschadigd aan. Zonde! Regelmatig contact gezocht met vt wonen middels telefoon en email. Elk telefoontje werd er de belofte gedaan dat we werden terug gebeld. Helaas van de zeker 10 beloften, niet 1 waar gemaakt. Ook een oplossing kwam er niet. Wij hebben na 2 maanden de moed opgegegeven. Deze service maakt dat wij liever een andere aanbieder zoeken met hetzelfde artikel maar een betere nazorg.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Abc 25-07-2017 Via de website gekocht

Tel.slecht bereikbaar en zeer lang in de wacht.

Mijn bestelling is nooit aangekomen en heeft div.omzwervingen gehad en uiteindelijk teruggestuurd naar tnt post. Waar ik het pakje zelf maar moest ophalen.
Ik had een levering in de avond besteld. Zelf slecht ter been en heel veel gebeld naar vt wonen en zeer lang in de wacht.
Ik heb tnt opdracht gegeven pakje retour te sturen en vt wonen gemeld dat ik van bestelling afzie, ivm met niet nakomen afspraak. Nu div. Mails gestuurd om mijn geld terug te krijgen, maar krijg totaal geen antwoord.
Zeer slechte service

Roza 25-07-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Het product dat ik had besteld was snel bij mij thuis afgeleverd en goed ingepakt. De site van vt wonen vind ik erg overzichtelijk door de verschillende categorieën.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Henk 24-07-2017 Via de website gekocht

Goed, snel en (misschien onverwacht): helemaal niet duur

Duidelijke en cleane webshop, onverwacht de goedkoopste met de produkten die ik wilde bestellen. Snelle levering en keurig en stijlvol ingepakt. Klasse!

Karin 23-07-2017 Via de website gekocht

Dik tevreden

Via google op deze site gekomen waar de houten fotolijstplank het goedkoopst was.
Devolgende dag had ik mijn bestelling al zorgvuldig verpakt in huis (zonder extra verzendkosten) .

Mirjam 20-07-2017 Via de website gekocht

Leuke website

Leuke website met een uitgebreid assortiment. Producten zijn over het algemeen snel leverbaar. De klantenservice is helaas minder goed bereikbaar.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ria Smink 20-07-2017 Via de website gekocht

Zeer slecht service

Ik heb in mei de bestelling gedaan. De levertijd zou max drie weken duren. Niets ontvangen, begin juli naar de klantenservice gebeld. Op 7 juli zou het binnen komen. weer niets, ook geen berichtje. Weer gebeld. Het was niet binnen gekomen. Ze snapten het zelf ook niet. Het zou worden uitgezocht en ik zou bericht krijgen. Ik wacht nog. Van hun uit geen enkel initiatief om mij op de hoogte te houden.

NCB 18-07-2017 Via de website gekocht

Alle volgens afspraak verlopen

Alle volgens afspraak verlopen dus geen gebruikt gemaakt van de klantenservice en kan derhalve niks er over zeggen. Wel positief dat e.e.a. via PostNL loopt en ik voor een drop-off point kon kiezen.

Boris 15-07-2017 Via de website gekocht

Matige service, onvolledige levering.

Een bureautje besteld en bij levering ontbraken de ladeplanken en schroevje. Na bellen beloofd dat het zsm geleverd zou worden. Na wederom een week zonder levering nogmaals contact opgenomen. Wij gaan het oplossen..... Wederom geen actie en terugkoppeling. Waardeloze webshop en matige tot slechte klantenservice zonder enige vorm van terugkoppeling. Dit nooit meer

J.Steenbergen 15-07-2017 Via de website gekocht

Leuke winkel

Laatst op vrijdagavond ruim voor 22.00 een bestelling gedaan(cadeaubon) maar echt niet de volgende dag in huis. Dus zonder cadeau naar het feest de volgende dag!
De bon werd pas op de dinsdag bezorgd!! Waardeloos!

Theo 15-07-2017 Via de website gekocht

Snel en een heel scherpe actieprijs

Overzichtelijk en gebruiksvriendelijke website die alle producten snel weergeeft.
De levering was binnen 24 uur een feit. Prima en een aanbevelingswaardig bedrijf

Antoine 13-07-2017 Via de website gekocht

Leuke spullen, maar levertijd moet beter

Op dinsdag een stoel gekocht via de website. Er stond op de pagina duidelijk "vóór 15:00 besteld, de volgende dag in huis" en je kon bovendien ook je gewenste aflevermoment kiezen. Dat laatste gedaan en donderdag gekozen omdat dat beter in de planning paste.
Op donderdag ontving ik een mail van vtwonen dat de stoel was afgeleverd bij de bezorgservice en zij zouden binnen 48 uur contact opnemen met mij voor een aflevermoment. Dat was dus duidelijk niet wat ze op hun website communiceren. De klantenservice hoort je verhaal aan, maar kan niets doen.
De stoel werd uiteindelijk op vrijdag geleverd wat nog meeviel, maar ik vind de communicatie op de website misleidend. En dit is ook niet meer van deze tijd; dit moeten ze beter regelen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

HvV 13-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Snelle levering en netjes verpakt. Het cadeaupapier had wel iets vrolijker gemogen voor € 1.49. Verder niets op aan te merken

B 13-07-2017 Via de website gekocht

Een heerlijk tijdschrift!

Ik heb 2 producten via vtwonen besteld, een tapijt en een poef. De poef was al niet op voorraad toen ik hem begin mei '17 bestelde. Er werd gezegd dat deze op 6 mei weer op voorraad zou zijn. 6 mei werd opeens 18 mei en toen werd de leverdatum een derde keer uitgesteld, nl. naar 30 mei. Ik was er woedend over en voelde me in de maling genomen. Ik heb er een email over naar vtwonen gestuurd, maar kreeg hier nooit antwoord op. Wel kreeg ik een mailtje met de vraag of ik het tapijt al wel wilde ontvangen. Uiteraard wil ik dat! Het tapijt is mooi. De poef heb ik geannuleerd. Als ik de klantenservice belde, was men wel aardig en werden verontschuldigingen aangeboden, maar ik ga geen maand op een poef wachten.

Het vtwonen tijdschrift daarentegen, vind ik helemaal geweldig! Als deze in mijn bus valt, wordt ik helemaal blij! Het is een klein feestje. Een paar uurtjes lekker op de bank met een kop thee, een warme deken en mijn geliefde tijdschrift. Ik krijg er enorm veel inspiratie en nieuwe ideeën van. Kortom: heerlijk!

Karin 11-07-2017 Via de website gekocht

Trage levering/ matige respons

1e bestelling (mok en thermoskan) na 1,5 week email gestuurd met vraag of bestelling nog geleverd zou worden werd de bestelling prompt per mail aangekondigd en dag er na bezorgd.

2e bestelling: Lamp besteld in webshop. Tijdens betaalproces deed ik iets verkeerd en werd de betaling niet uitgevoerd. Via 'veelgestelde vragen' informatie hierover kunnen vinden en betaling binnen 10 minuten alsnog voltooid. Echter werd de bestelling op 'geannuleerd' gezet. Terwijl ik bevestigingsmail van bestelling kreeg en had betaald. Er volgde na een aantal (werk!)dagen eerst een nikszeggende mail dat de bestelling was geannuleerd (waarom dan? door wie?) en dat zij hoopten mij bij deze voldoende geïnformeerd te hebben (eh?). Gemaild met klantenservice, welke aangaf dat betaling teruggestort zou worden en dat ik bestelling evt opnieuw kon doen. Jammer dat er niet gelijk wordt geregeld dat eenmalige kortingscode van €10 ook weer werkt.
Het is dat de lamp ruim €40 goedkoper is bij vtwonen dan elders, maar ik vind het een amateuristisch gebeuren. Bij mijn hernieuwde bestelling van de lamp overigens de keuze voor leveringsdatum (kon kiezen voor morgen) en in de bevestigingsmail blijft eea vaag 'we gaan zo snel mogelijk aan de slag'. In deze tijd.....

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Kimber 11-07-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Uitgebreid assortiment en mooie, overzichtelijke webshop. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de voortgang van je bestelling en het pakket komt snel en stevig ingepakt aan. Super!

Janny 11-07-2017 Via de website gekocht

Inspirerend

Inspirerende shop met anders dan anders artikelen, overzichtelijke website,goede kwaliteit en goede service.

rami 10-07-2017 Via de website gekocht

Supersnelle service

Prettige overzichtelijke website. De site is fris en modern. Fijne navigatie. Snelle gratis bezorging.

Martina 06-07-2017 Via de website gekocht

Makkelijk en snel. Mooie spullen!

De bestelling was erg snel binnen en de spullen zagen er net zo mooi uit als op de webshop! Heel fijn!

Sjonnie 05-07-2017 Via de website gekocht

Er ging nogal wat mis

Duidelijke website, bestellen makkelijk. Helaas een maand moeten wachten op mijn aankoop. 2x is het pakket zoekgeraakt bij post nl. Kan VT wonen uiteraard niets aan doen. Uiteindelijk werd mij het pakket toegestuurd, bleek de inhoud totaal iets anders te zijn. Na heel veel gebel en vooral de lange telefonische wachttijd heb ik uiteindelijk het juiste pakket ontvangen.
Gevalletje pech voor mij... Ik werd telefonisch netjes te woord gestaan. Maar echt te lange wachttijd ca. 30 min.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Tafeltje 03-07-2017 Via de website gekocht

Mooie bijzettafel met schoonheidsfoutje..

Wij hebben een leuk bijzet tafeltje van het merk zuiver gekocht. Alleen bleek er een vervelende donkere vlek op te zitten. Daarom willen wij daar graag een andere voor in de plaats. Dit is opzich best een gedoe.. Foto's maken, mailtjes sturen en duurt het toch op zijn minst 10 werkdagen op dit te beoordelen terwijl je sowieso het recht hebt om binnen 2 weken te retourneren.

Hopelijk is ons mooie tafeltje snel op zijn plek :)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Corine 02-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Mooie aanbieding voor een Koeka wiegdeken. Nergens goedkoper gevonden.
Overzichtelijke website, makkelijk bestelsysteem, snel bezorgd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ben 01-07-2017 Via de website gekocht

Goed product, levering niet de volgende dag helaas

Product goed en snel gevonden via Google bij Vtw wonen terecht gekomen. Bij product stond voor 22 uur besteld morgen in huis. Dat was helaas niet zo. Op vrijdagmiddag besteld, maandag in huis ontvangen. Misschien beter om volgende werkdag te gebruiken als er niet in het weekend geleverd wordt.
Verder blij met product, goed verpakt en bestelproces zonder problemen.

BWM 28-06-2017 Via de website gekocht

'zakelijke' kadobon

op verzoek van de ontvanger heb ik gekozen voor de kadobon. Prima bezorgd, echter jammer dat ik er geen persoonlijke boodschap bij kon doen. De ontvanger zag aan het factuur adres dat ik het was...

Robert 28-06-2017 Via de website gekocht

Logistiek laat te wensen over

Alle producten waren volgens de website leverbaar. Ik heb 1 bestelling gedaan met 2 producten, die bij elkaar horen. Geef aan dat ik het na 18:00 uur geleverd wil hebben. Ik krijg een bevestiging dat 1 pakje (het kleinste) om 18:00 uur geleverd. 2 uur later krijg ik een bevestiging dat het grootste pak (wat door 1 man niet te tillen is) om 10:00 uur overdag geleverd wordt op dezelfde dag. Dan ben ik niet thuis. Dus de PostNL komt voor niets. Moet ik de buren inschakelen om het de volgende dag geleverd te krijgen. Logistiek klopt hier iets niet.

G van Noorden 27-06-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Bij het tijdschrift vt wonen zat een kortingsbon van €7.50 in de webshop van vtwonen.nl
Zo heb ik twee stoere en mooie ovenhandschoenen besteld van kook. Op zaterdagavond besteld en dinsdag al in huis. Ik werd via de email goed op de hoogte gehouden m.b.t. de levering.

Evelien 26-06-2017 Via de website gekocht

Blij met onze decoratie ladder

Leuke webshop met veel leuke spullen.
De levering ging volgens afspraak.
Ben heel blij met onze decoratie ladder!

Anja 24-06-2017 Via de website gekocht

Wacht nog steeds op het juiste product

Heb begin mei een plaid besteld. Kreeg tot twee keer toen een plaid met een verkeerd motief. Onder het motto drie keer scheepsrecht heb ik nog een derde poging gedaan. Die bestelling moet ik nog binnen krijgen. Ben nu wel een maand verder inmiddels. Met tot twee keer toen een vervelende fietstocht naar het postkantoor met een onhandelbaar grote verpakkingsdoos waar het bestelde in kon zwemmen.
Wil er wel bij zeggen dat andere bestellingen bij VT Wonen perfect liepen en ik ook een heel hulpvaardig iemand van de klantenservice over deze kwestie aan de telefoon had. Maar goed, tevreden ben ik dit keer allesbehalve.