vtwonen.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over vtwonen.nl.

vtwonen.nl stelt zich voor

vtwonen.nl heeft alles voor heerlijk wonen: Je vindt er binnenkijkers, inspiratie en tips en het is ook het verkooppunt voor tienduizenden woonproducten! Een shop vol bekende merken, innovatieve nieuwkomers en natuurlijk de bekende vtwonen huiscollectie. Compleet gemaakt met een snelle levering, gratis retournering en gratis verzending vanaf 50 Euro. Dat is vtwonen - De wooninspirator!

Deze score is berekend op basis van 228 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

4.6

• Slecht

Sanne 16-04-2018 Via de website gekocht

Slechte service en levering

Ik zit al 4 maanden te wachten op eetkamerstoelen die volgens de site steeds gewoon op voorraad zijn. De leverdatum is al 3 keer gewijzigd en ik krijg iedere keer hetzelfde lulverhaal. Ze kunnen er niks aan doen, fout van de leverancier. Ze weten niet wanneer ze wel geleverd kunnen worden. Ze kunnen niks voor me doen en meer dan een lullige sorry kan er niet vanaf. Daarnaast word ik niet op de hoogte gehouden, maar moet ik steeds zelf bellen voor informatie. Service is echt te slecht voor woorden.

Jose 04-04-2018 Via de website gekocht

Heel slechte klantenservice

Klantenservice is moeilijk benaderbaar. Kan via email, maar duurt zo ongeveer 5 (!) werkdagen eer je contact krijgt. Bellen kan ook, maar is niet echt meer van deze tijd.
Bestelling geplaatst, website gaf aan dat het op voorraad is. Blijkt na bestellen, bij navraag, dat het NIET op voorraad is en pas over 3 maanden geleverd wordt. Heb aangegeven deze bestelling dan te willen annuleren, helaas geen reactie. Wel staat er een faktuur klaar die over 2 dagen betaald moet worden. Weer gemaild, helaas nog steeds aan het wachten op een reactie.
Bizar slechte klantenservice!
Slecht werkende website, die steeds ‘blijft hangen’

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Sil 21-03-2018 Via de website gekocht

Beschadigd product en slecht behandeld bij klantenservice

Ik heb een proef besteld die binnen 2 dagen geleverd werd. Top. Echter de poef is beschadigd. Er blijkt ook een pakbon van de vorige besteller bij te zitten met naam, adres etc en reden waarom hij dit retour stuurt. Dit kan toch niet! Hoezo privacy. Het artikel is blijkbaar niet nagekeken toen het retour gestuurd was.
Ik heb gebeld met de klantenservice die haast niet te verstaan was. Ik moest het pakketje terugsturen. De poef zat ik een grote doos met daarom heen een nog veel grotere doos die ik niet zomaar in mijn auto krijg. Op mijn verzoek om de poef om te ruilen (dus leveren en ophalen) kreeg ik te horen dat dit niet kon. Eerst retour dan pas een nieuwe. Dat begrijp ik. Ophalen was echter niet mogelijk . Toen ik aangaf erg ontevreden te zijn over deze gang van zaken, kreeg ik te horen dat dit nou eenmaal het risico is van online bestellen. Wat?!
Ik heb aangegeven een klacht te willen indienen omdat ik nu opgezadeld wordt met gedoe en dit hun fout is dat ze een ondeugdelijk artikel (zelfs al tenminste 2x naar een klant hebben gestuurd) naar mij hebben gestuurd. Toen werd er intern afgestemd en kreeg ik te horen dat het pakket opgehaald kan worden maar dat ik daarvoor de hele dag thuis moest blijven. En dat het een uitzondering is dat ze dit doen. Hoe klantvriendelijk kun je zijn?
Een keer en nooit meer bestellen bij vt-wonen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

M 05-03-2018 Via de website gekocht

Slecht service

Vrijdagmiddag een bestelling geplaatst die maar niet door kwam. ‘S avonds met de klantenservice gebeld zodat de bestelling de volgende dag bezorgd kon worden. Zij hebben de bestelling geplaatst. Via de mail een betaallink gekregen van de klantenservice en zodra de betaling binnen zou zijn, zou de bestelling worden verzonden en inderdaad de volgende dag worden bezorgd (werd bevestigd door de medewerker). Toen de betaallink binnen kwam gelijk betaald (rond 19:00 ‘s avonds). Vervolgens nooit een betaalbevestiging en verzendbevestiging ontvangen en dus geen levering de volgende dag terwijl dat overal wordt aangegeven op de site. Wat een slechte service!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

slechte website 03-03-2018 Via de website gekocht

slechte website nog slechtere klantenservice

Via het werk een cadeaukaart gekregen. lang over gedaan om iets te bestellen omdat ik niets kon vinden wat betaalbaar is en wat ik leuk vind. ongeveer 4 maanden geleden dan toch maar wat vazen gaan bestellen. Nou ja bestellen. Het bestellen lukte maar niet. De cadeaukaart werd wel afgeschreven maar de bestelling werd niet geplaatst. Een aantal keer daarna nogmaals geprobeerd maar het wilde maar niet lukken. Eind januari nogmaals geprobeerd maar ook toen wilde het niet lukken. Toen de klantenservice gebeld maar omdat het 's avonds was kon de mevrouw aan de telefoon mij niet helpen. Ik heb toen aangegeven dat mijn kaart bijna ging verlopen en hoe dat dan verder moest. Ze gaf aan dat ze de kaart zou verlengen. Ik heb toen mijn cadeaukaart nummer + pincode door moeten geven. Dit vond ik al heel vreemd maar ik heb dat toen toch maar gedaan. Deze weel nogmaals geprobeerd om iets te bestellen maar dat wilde niet lukken. Vandaag de klantenservice gebeld en nu blijkt de kaart gewoon verlopen te zijn en kunnen ze helemaal niets meer voor mij doen. Het gesprek van de vorige keer hebben ze niet genoteerd. Fijn ik ben dus 50 euro kwijt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Onlinekoper 28-02-2018 Via de website gekocht

Slechte zaak

Ik heb een artikel besteld dat bij bezorging sporen van (eerder) gebruik vertoonde, deze retour gestuurd en op het formulier aangegeven dat ik mijn geld terug wilde.
Dit is gelezen als nieuw artikel sturen, dus aan de deur deze zending geweigerd want wil mijn geld terug.
Na 6 keer bellen met de klantenservice nog steeds geen geld!!!
Retour was binnen gekomen maar niet naar de afdeling gestuurd voor terugbetaling, na weer een keertje bellen kreeg ik een mail "bedankt voor uw bestelling" , maar ik wil mijn geld geen nieuwe bestelling.
Een week geleden is mij wederom gezegd dat het geld met 2 dagen op mijn rekening zou staan, niet dus, waardeloos werkende klantenservice!

R.C. 25-02-2018 Via de website gekocht

Goede leveribg, bedroevende service bij defect product

Bestelling en levering waren prima. 6 plantenbakken voor aan de muur besteld, waarvan er twee blijken te lekken. De plantjes zitten er natuurlijk al in, maar de klantenservice wil dat ik de bakken terugstuur, voordat zij nieuwe opsturen. Ik kan in mijn huis met drie jonge kinderen geen losse plantjes een paar dagen laten staan. Inmiddels zijn er door de slechte bewatering al wat plantjes dood. Klantenservice reageert gerust een week later op mijn mails, blijft komen met oplossingen die me van de regen in de drup helpen en gaat niet in op mijn suggesties. Om te janken, Wat een slechte klantenservice. Ik bestel hier nooit meer.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Chantal 17-02-2018 Via de website gekocht

Goed !

Na het lezen van de reviews hier op de website schrok ik en durfde eigenlijk niet meer een bestelling te doen. Maar omdat ik kon kiezen om te betalen via afterpay toch maar een gokje wagen...

Uiteindelijk kreeg ik heel snel een mailtje met een datum waarom mijn salontafel geleverd zou worden, dit was al binnen 4 dagen.

Ook had ik stoelen besteld, dit was mij niet duidelijk wanneer deze geleverd zouden worden dus nam ik contact op met de klantenservice. Ik ben goed te woord gestaan en de stoelen zouden de dag na mijn bestelling al geleverd worden!
En ik kreeg inderdaad netjes een track en trace code en dat klopte met wat de medewerker mij aan de telefoon vertelde.

Ik heb eigenlijk niks negatiefs te zeggen over VT-wonen, en daarom schijf ik deze review omdat er al zoveel negatieve berichten over deze webshop geschreven waren wil ik ook mijn verhaal delen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Michel 09-02-2018 Via de website gekocht

Dramatische service

verbetering keihard nodig
De werking van de webshop is nog redelijk. Echter na bestellen is het gewoon slecht. De voorraden kloppen niet waardoor leveringen worden uitgesteld. Kan gebeuren, maar dan moet je wel de klant informeren en dat doen ze dus niet. Contact opnemen met de klantenservice via het contactformulier is zinloos, hier komt gewoon geen reactie op (meerdere pogingen gedaan). Telefonisch contact opnemen gaat wel redelijk en dan word je wel geholpen, maar al met al vind ik het toch echt behoorlijk onder de maat. Ik bestel liever ergens anders!

Een product retour gestuurd en 5,5 week nadat ze het pakket hebben ontvangen heb ik nog geen informatie over mijn retour. De informatie in mijn account biedt geen info, ze reageren niet op mijn mails.
Kortom: dramatische (klanten)service. Ik moet daar nog een cadeaukaart inwisselen, maar daarna zien ze me NOOIT meer terug.

Daniel Welling 30-01-2018 Via de website gekocht

Onpersoonlijk, incompetent, onproffesioneel

Op 21 november 2017 als Kerstcadeau online gekocht, met 5 à 6 dagen levertijd. Na twee weken zelf contactformulier ingevuld, want ik hoorde maar niets. Kreeg een mail dat de levertijd vertraagd was. Daarna een mail dat het product 15 december geleverd zou zijn. 21 december maar zelf gebeld, ik hoorde weer niets: 'Of ik het product voor de Kerst nog kon verwachten?', antwoord: Neen, levertijd is met drie weken verlengd. Kunnen wij u een gratis VT Wonen tijdschrift aanbieden? NEE, ik wil mijn Kerstcadeau. Vier weken later: nog geen magazine rek, en ook geen gratis VT Wonen. Zelf maar weer contact opgenomen, ik had namelijk nog steeds niets van hen gehoord, kreeg ik de volgende dag een mail, u product kan niet worden geleverd.... Een automatisch aangemaakte mail, zonder toenaam, zonder excuus... pffff. En m'n geld? dat heb ik nog niet.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Sammie345 30-01-2018 Via de website gekocht

Kwaliteit klantenservice ver uit de prehistorie

Helaas nu een aantal slechte ervaringen met de VTwonen klantenservice gehad. Het begint bij het zoeken naar contact, hetzij via telefoon of via email dat je heel lang moet wachten totdat je aan de beurt bent en antwoord krijgt. Telefonisch iedere dag het bandje gekregen dat er door onvoorziene omstandigheden een enorme drukte is en dat je dus langer moet wachten. Dat is nu al een jaar zo, wat blijkt dat de klantenservice onderbezet is of dat op er gewoon te veel klachten en vragen zijn. Hoe dan ook, geen goede zaak. Via email contact gezocht en ook daar duurt het of minstens 3-5 werkdagen voordat ik antwoord krijg of zoals nu geen eens een antwoord krijg..en wat doe je dan als je bijv. je retourgeld niet terugkrijgt, bellen..krijg je weer dat cirkeltje dat je dus dat vervelende bandje moet aanhoren en zo 40min verder bent met je belminuten. Als je dan een verkeerd product geleverd hebt gekregen en je moest al op die verkeerde levering 6weken wachten (wat niet vermeld stond als zodanig 6weken) dan geven ze aan dat je dan weer 6 weken moet wachten, meer kunnen ze niet doen. En dat laatste dat ze zo gemakszuchtig omgaan met hun klanten frustreert. Het zijn stuk voor stuk dure producten uit het hoge segment waar je absoluut goede service bij hoort te krijgen en daar lopen ze angstvallig op achter. Ik zeg niet dat de mensen aan de telefoon onaardig zijn, zeer zeker niet, maar je merkt dat de grote baas Sanoma totaal geen concessies wil doen om klantenservice te bieden die nodig is bij het aanbieden van dit soort producten. Geen tegemoetkoming of dat extra stapje zetten/telefoontje te plegen met de leverancier om te zorgen dat de gedupeerde klant zo snel mogelijk het goede product ontvangt. Ze zijn daar totaal niet bereidwillig in. Ik vind de service echt belabberd en terug in de tijd. Ik koop mijn spullen voortaan eerder bij bol.com, bijenkorf, flinders of Fonq.nl die wél bereikbaar en bereidwillig zijn.

Liedewij 27-01-2018 Via de website gekocht

Levering zeer slecht!

Ik heb een rodeo hocker besteld. Op de website werd aangegeven, dat het de volgende dag bezorgd zou worden. Toen meldde de leverancier dat ze een achterstand hadden. De begrotingsafspraak werd weken later gemaakt. Toen het eindelijk bezorgd zou worden, kreeg ik aan het einde van de dag, dat er niets meer in de vrachtwagen zat. Foutje met inladen. Nu heb ik nog steeds niets. Zeer slecht, zeer onprofessioneel.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Yv 23-01-2018 Via de website gekocht

Slechte ervaring!

Op 19-12-2017 de Woood julez bijzettaffels teruggezonden omdat zij niet mooi geverfd waren en op een andere kleur een verfvlek zat. In de origineler en goed verpakt retour verzonden. Nu op 23-01-2018 nog steeds geen geld terug ondanks eerdere mail naar Vtwonen daar is nooit op gereageerd. Gebeld naar de klantenservice en met toezegging van klantenservice zal volgende week mijn geld terug zijn. Dit is ook alweer verstreken! De leverancier een mail 20-01-2018 gestuurd ook hier geen antwoord!! Dit doet besluiten om verdere stappen te gaan ondernemen.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

M. de Leeuw 22-01-2018 Via de website gekocht

VTwonen komt zijn verplichtingen niet na

Bij VTwonen heb ik een kruk besteld (Puik Art Bokk staal/leer). De kruk was in de sale en wij waren dus erg blij met deze meevaller. Ik heb met iDeal betaald en een orderbevestiging ontvangen. De volgende dag kreeg ik bericht da de kruk niet meer leverbaar was.
Omdat wij dit vreemd vonden hebben we contact opgenomen met de leverancier. Deze vertelde ons dat de kruk gewoon nog te leveren is. VTwonen blijft bij zijn standpunt dat zij de kruk niet meer kunnen leveren en dat we ons geld binnen 14 dagen!! terugkrijgen.

Amber 20-01-2018 Via de website gekocht

Mooie producten, slechte service

Heel blij met het bestelde nachtkastje. Mooie kwaliteit. De klantenservice en met name de communicatie over de levering is onder de maat.
Ik had zelf een leverdatum gekozen, maar toen ik op de dag zelf nog geen bericht over levering had ontvangen toch maar zelf de klantenservice gebeld. Na 15 minuten in de wacht, kreeg ik een allervriendelijkste medewerker die alleen kon vertellen dat het product "in het rood" stond. Wat dat dan precies betekende wist ze ook niet, mogelijk dat het kwijt was in het magazijn. Ik kon het beste gewoon even op een bericht wachten. Uiteindelijk kreeg ik 4 dagen later bericht dat mijn bestelling geleverd zou worden. Zonder enige excuus mail over vertraging. Nogmaals de klantenservice gebeld om hierover een klacht in te dienen. Ik kon mijn gegevens achter laten en ik zou binnen 1-2 dagen teruggebeld worden. 2 weken later. Ik wacht nog steeds...

Helen 17-01-2018 Via de website gekocht

Nominatie webshop allerslechtste klantenservice

Nog nooit zo'n belabberde klantenservice meegemaakt. Op 2 december een retour aangemeld voor een door leverancier rechtstreeks geleverd product. Product zag er niet uit, slechte afwerking, deuken etc. dus probleem van verkoper. Vervolgens geen reactie, geen mail, telefonisch slecht bereikbaar. Na 2 weken iemand gesproken, zou bevestigd worden per mail, geen bevestiging. Uiteindelijk zelf contact opgenomen met de leverancier, die gaven aan dat VTWonen de retourmelding nog niet eens bij hen gedaan hadden (ruim 2 weken later). Uiteindelijk zonder enig bericht op 22 december een chauffeur voor de deur, product netjes mee retour gegeven. Nu, bijna een maand later, wacht ik nog steeds op de terugbetaling van mijn aankoopbedrag. VTwonen beweert een week geleden al teruggestort te hebben, maar wil hier geen bewijs van overleggen of zaken verder uitzoeken. Vrij onmogelijk dat een terugstorting 7 dagen duurt. Na 1,5e maand wachten sinds retourmelding, nog steeds geen geld terug en geen enkele medewerking of begrip van VTwonen zelf. Nog nooit zo'n bagger bedrijf meegemaakt. Dit was de eerste keer bestellen, en gelijk de allerlaatste.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Caroline 10-01-2018 Via de website gekocht

Vandaag bestel, morgen in huis of over 1 maand!

Gisteren 2 plafondlampen besteld Karven Roest van de ontwerper Van Joost, die op voorraad zijn volgens de web-site. Vandaag zouden die geleverd worden, volgens mijn bestelling. € 450.- betaald. Geen levering dus dan maar meer dan 8 minuten in de wacht staan om de klantenservice te bereiken. Helaas ze worden pas over een maand geleverd hoor ik van de medewerker. Annuleren geen probleem maar wel 5 tot 10 dagen wachten tot ik mijn geld terug krijg.
Medewerker was heel beleefd en probeerde mee te leven maar dat is geen service, had toch op zijn minst van hun een bericht verwacht over de veel latere levering. Zeer misleidend dit verkoopbeleid. Ik wil deze 2 lampen maar niet meer via VT-Wonen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Fey 09-01-2018 Via de website gekocht

zelf uit China halen is sneller! Zelfs lopend

Ik dacht zojuist bij een beddenlaken een nieuw bed en dekbed besteld (8 weken levertijd) dan ook een leuk nieuw dekbedovertrek. Gevonden bij vt wonen.

Het bed is ondertussen al lang geleverd, het nieuwe is er al wel af en al vaak opgemaakt.....maar helaas nog steeds niet met het dekbed van vt wonen!

En kreeg zojuist bericht dat ze 5 januari niet halen want bleek bij het pakken van de pakbon er (ineens) niet te zijn. (Echt waar? het is ondertussen al de 9e) en dat het nu 31 januari wordt.... ik ben benieuwd.

Om te huilen zo slecht. Zulke slechte service nog nooit meegemaakt terwijl ik veel via internet koop. 1x nooit meer

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Jessica 06-01-2018 Via de website gekocht

Hele slechte service

Begin december heb ik mijn bestelling bij VT wonen geplaatst. Via de e-mail kreeg ik daarna 2 keer een bericht dat de leverdatum op werd geschoven. Vervolgens hoorde ik niks meer. Op mijn 3 e-mails heb ik geen reactie mogen ontvangen. De klantenservice is zeer lastig om te pakken te krijgen, een wachttijd van 20 minuten is geen uitzondering.
Telefonisch werd deze week aangegeven dat ik mijn bestelling waarschijnlijk deze week kon verwachten. Per e-mail kreeg ik vandaag te horen dat mijn bestelling begin februari bij VT wonen wordt verwacht. Ik heb er geen vertrouwen meer in en heb de bestelling geannuleerd. Nu maar hopen dat ik mijn geld binnen de doorgegeven termijn terug krijg.

Mijn advies: bestel je artikelen bij een ander bedrijf!

Onlinekoper 05-01-2018 Via de website gekocht

Ik koop hier nooit meer iets!

De klantenservice van vt wonen is bar slecht te bereiken en zegt maar wat.
De termijn voor terugbetaling is al lang verlopen, ik hoor maar niets.
Mails worden niet of nauwelijks beantwoord.
Een ander artikel zou na 2 dagen bezorgd worden maar bleek na een week een levertijd te hebben van een maand, order geannuleerd moet 4 tot 6 weken op terugbetaling wachten.
Waardeloos bedrijf, ik koop hier nooit meer iets!

DP Ritt 05-01-2018 Via de website gekocht

Op alle punten mis!

1) de stelling "op werkdagen voor 22.00 uur besteld, morgen in huis" wordt allereerst niet waargemaakt
2) het product wordt beschadigd geleverd
3) de klantenservice is uitermate lastig aan de telefoon te krijgen
4) het ontvangen product kan niet vervangen worden, omdat het een "op = op"-product is, hoewel dat nergens wordt vermeld tijdens het plaatsen van de order
5) het product (42 kilogram) kan niet worden opgehaald, maar moet naar een PostNL-punt worden gebracht. Voor een herniapatiënt een schier onmogelijke opgaaf, maar een andere oplossing is niet te vinden bij/door VTwonen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Bianca 03-01-2018 Via de website gekocht

Bar slechte service

Op 6-12 een kapstok besteld, maar ivm problemen met de transporteur deze op 8-12 bij de transporteur DutchNed en VTWonen geannuleerd en opdracht tot retourneren gegeven. Nog steeds geen geld retour en wordt zowel door de transporteur, de leverancier als VTWonen steeds aan het lijntje gehouden. Wettelijke termijn van terugbetaling is 5a10 werkdagen. Dit is ruimschoots overschreden. Koop hier niets!

Vivianne 29-12-2017 Via de website gekocht

Nooit meer hier bestellen

Wat een drama is het hier elke keer weer. Omdat ze zo’n leuk assortiment hebben toch meerdere keren, ondanks telkens weer slechte ervaringen besteld. Steeds bedacht ik me dat het altijd wel een keer fout kan gaan, maar nu constateer ik dat het geen uitzondering is dat het fout gaat, maar een regel. Producten die zogenaamd op voorraad zijn, blijken dat na weken wachten helemaal niet te zijn. Het vervolgens annuleren van bestellingen ivm te lange levertijd zorgt ervoor dat je moet bellen met de klantenservice. Het is nog nooit gelukt om minder dan een kwartier in de wacht te staan voordat je iemand te spreken krijgt. Als het annuleren is gelukt moet je er nog achteraan gaan dat je je geld tijdig terug krijgt. Ik ben er nu echt voor eens en voor altijd klaar mee. Ik bestel hier nooit meer.

Maarten 29-12-2017 Via de website gekocht

Slechte afhandeling van hun eigen problemen

Artikel staat op webshop als voorradig, vervolgens besteld en betaald. Daarna direct een mail gekregen dat de spullen niet meer verkrijg baar zijn. Maar dat geld met 2 weken terug gestort wordt. Gebeld dat ik het niet juist vindt dat ze direct moeten terug betalen. Keurig netjes te woord gestaan door "service telefoon" maar de uitvoering weer waardeloos, nog steeds geen geld terug en ook na herhaald verzoek...geen adequate reactie van VT wonen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Cristina 29-12-2017 Via de website gekocht

Waardeloze service, gekocht product kwam nooit aan

Bij de aankoop van een kastje zou de levertijd 1-2 weken zijn. Na 3 weken nam ik contact op met VT wonen om te vragen waar mijn kastje bleef, deze was nog steeds niet aangekomen. Ik kreeg doodleuk te horen dat het kasje nog niet bij VT wonen in het magezijn was en ik het kastje ook niet meer zou krijgen. Na bijna 600 euro te betalen kon ik dus fluiten naar m'n product en de enige reden waarom ik dit te horen kreeg of waarom ik geld terug kreeg was omdat ik zelf moest bellen en 30 minuten in de wacht moest blijven. Koop hier geen producten!

Mel 27-12-2017 Via de website gekocht

Levertijd is vreselijk

Ontzettende leuke artikelen voor in huis, soms ook met een leuke prijs (vaak niet dus). Maar de levertijd is echt belachelijk lang, een aantal keer iets bij VT Webshop een bestelling gedaan, maar zelfs als er op dat moment staat leverbaar kan het zo zijn dat het ineens niet meer leverbaar is en je 2-4 weken moet wachten, zonder pardon. Daarbij heb ik afgelopen 10 december een bestelling gedaan voor kerst... De ene keer dat ik 2 dagen later een bestelling binenn kreeg, was het totaal niet wat ik ervan verwachtte, dus geretourneerd met de de mededeling dat ik het wilde ruilen voor een ander artikel... 19 december kreeg ik een mail dat artikel ontvangen is en het omgeruilde artikel zsm opgestuurd zou worden... ik had gebeld met de vraag of het op tijd voor de kerst zou zijn en ik kreeg te horen dat die kans heel erg groot was... de kerst is voorbij.. en nog steeds niet binnen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice

Audrey 24-12-2017 Via de website gekocht

waardeloos!

Onbegrijpelijk dat dit zó populair is! Ik heb helaas een cadeaubon van deze winkel gehad. Mijn eerste bestelling voldeed niet aan de verwachtingen. Het artikek retourzenden was een drama. Ik had zonder account besteld en heb twee weken berichten gestuurd en gebgld voordat ik iemand kon bereiken. Vervolgens kreeg ik een code voor mijn volgende bestelling. Na een uur zoeken naar iets dat ik wilde hebben bleek ik een pin nodig te hebben die ze niet mee gestuurd hadden. En dan heb ik het nig niet over de dubbele en nietszeggende foto's bij de artikelen.

Jacqueline 20-12-2017 Via de website gekocht

Oplichters

Naar verschillende keren gebeld te hebben, konden ze bevestigen dat de spullen binnen wsren.
Vandaag weer gebeld.
Nee.. de spullen waren niet binnen en ze weten niet wanneer die komen.
Wil je geld terug? Duurt ook nog eens 2 weken!!
Ik bestel daar nooit meer wat!

Chantal 19-12-2017 Via de website gekocht

Dramatisch slechte service

Ik heb een bestelling gemaakt op een woensdag die dezelfde week nog verzonden zou worden. Blijkbaar is dat verandert aangezien ik al bijna 3 weken op mijn bestelling wacht. Ik heb al meerdere berichten gestuurd waar ik geen antwoord op krijg. Ook heb ik geen flauw idee wanneer mijn bestelling überhaupt gaat komen. Ik raad vtwonen niet aan.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

. 18-12-2017 Via de website gekocht

Wat een slechte service!!

Bah, wat een slechte service van jullie zeg!! Een bestelling plaatsen, waarbij het artikel nog op voorraad is, dan mij een berichtje sturen dat het toch niet meer op voorraad is (terwijl er staat dat het product 7 dagen voor je wordt bewaard.... klopt toch niet helemaal...) Dan bellen met de klantenservice om te vragen hoe lang het duurt, waarbij de meneer antwoordt dat het ruim voor Kerst makkelijk binnen is, vervolgens niks meer gehoord, en dan nu ineens, een week voor kerst tenslotte, horen dat je het na pakketje pas kerst krijgt..... en dat noemen jullie service?? Jullie service bestaat alleen maar uit leugens....Waarom vertellen jullie dingen die jullie niet eens waar kunnen maken? En dan vervolgens er ook geen oplossing voor hebben.... Nou dit heb ik geweten... Voor mij was dit de eerste maar ook gelijk laatste bestelling!!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Ans 13-12-2017 Via de website gekocht

vreselijke service klachtenafhandeling

Bij klacht retour geen gehoor. Diverse keren moeten bellen en mailen maar op de inhoud wordt NOOIT ingegaan. Steeds een andere medewerker (overigens wel vriendelijk) maar er kan nooit iets en krijg geen antwoord op mijn vragen. Nog steeds geen retourlabels gekregen ondanks herhaaldelijk verzoek. Waardeloos. Weerhoud mij er echt van om de geplande woonbank te kopen bij hun, ik ga liever ergens anders heen.

NM 08-12-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte ervaring

Producten op de site die niet leverbaar blijken. Ze houden je betaalde geld heel lang vast en reageren op geen enkele mail, bericht etc.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Louise 07-12-2017 Via de website gekocht

Slechte servce

Het leveren en retour sturen is dramatisch. Op e-mails reageren ze niet. Als je belt sta je lang in wachtrij en de medewerker weet het ook niet. Mijn bestelling was niet compleet en 1 artikel was verkeerd. Na 25 min kreeg ik een medewerkeraan de lijn en via de email zou ik op de hoogte worden gehouden, vervolgens wordt de verbinding verbroken en niks meer gehoord. Mijn retourzending is nog steeds niet verwerkt. Vooruitbetalen afschaffen. Waardeloze service

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Eva 06-12-2017 Via de website gekocht

Meer dan slechte service, helaas bij zon leuk assortiment

Half juli plaatste ik een bestelling, waarna ik maandenlang contact met de klantenservice heb onderhouden (via mail, telefoon slecht te bereiken, via Facebook chat wel goed te bereiken). Het komt erop neer dat ze producten aanbieden op de webshop die ze helemaal niet op voorraad hebben. Hierdoor moest ik maandenlang wachten op producten, zelfs toen een van de producten in het verzendproces was opgenomen maar nooit is geleverd. Na meer dan 5 berichtjes over het stopzetten van de bestelling en het retour ontvangen van mijn vooruitbetaalde bedrag, heb ik nog steeds niet al het geld retour ontvangen. Heel jammer om te zien dat je als consument veel vooruit betaald en dan zelf zo achter de levering en in dit geval ook nog een juiste terugbetaling moet aanzitten. Hoewel de website een leuk assortiment heeft, ik zal er nooit meer iets bestellen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Koodzjek 01-12-2017 Via de website gekocht

Zeer trage klachtafhandeling en vooral: moeilijk bereikbaar

Na het bestellen van een Campingaz buitenkeuken van bijna 450 euro was de bestelling na 2 dagen binnen. Tot zover ging alles goed. Maar bij het in elkaar zetten bleek een gietijzeren rooster gebroken te zijn. Maar toen begon het... Eerste keer bellen: 18,5 minuut in de wacht en: verbinding verbroken. Weer gebeld, na 21 minuten wachten EINDELIJK iemand aan de telefoon (dit is toch echt niet meer van deze tijd)! Klacht besproken en zou binnen een paar dagen opgelost worden. Gisteren na precies 2 weken na ontvangst maar weer contact opgenomen, en logisch: 16 minuten in de wacht om te horen dat de klacht nog in behandeling is. En dat terwijl duidelijk is wat er aan de hand is. Dit is onze eerste maar zéker ook onze laatste aankoop bij deze webshop. Er zijn toch veel betere alternatieven op internet te vinden. En nu maar wachten tot het moment dat ons probleem verholpen wordt.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Klantenservice

Sanne 28-11-2017 Via de website gekocht

Waardeloze service, valse beloftes en lang wachten op geld

Meerdere keren hier iets besteld, als het goede product geleverd wordt is er niets aan de hand, maar als er iets fout gaat, dan gaat het ook goed fout. Product van bijna 1000 euro besteld waarvan de levertijd 2-4 dagen zou zijn. Na niks te hebben gehoord zelf maar even contact opgenomen. Levertijd bleek opeens 9 weken te zijn. We wilden de bestelling annuleren, maar dat blijkt allemaal erg lastig. Elke keer wordt ons beloofd dat ze de leverancier bellen om te annuleren, maar er gebeurt niks. Ik hang inmiddels dagelijks met ze aan de lijn en ik krijg elke keer hetzelfde smoesje. "Nee, morgen krijgt u écht een annuleringsbevestiging." Na 1,5e week nog niets gehad. Ik doe hier NOOIT meer een dure aankoop. Onbetrouwbaar en onprofessioneel.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

mathilde 21-11-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte service / klantenservice

Heel erg slechte ervaring, ik kan niet anders zeggen.
Zelfs op mijn ingediende klacht wordt niet gereageerd.
Een lamp besteld en gekocht, die niet leverbaar blijkt te zijn. Hier moet ik na wéken geen reactie te hebben gekregen zelf achter komen, door te bellen met de klantenservice.
De bestelling geannuleerd. Weer wéken later moet ik wederom zelf met de klantenservice bellen, omdat het aankoopbedrag nog steeds niet gerestitueerd is (6 weken na annulering).
De laconieke/onprofessionele reactie van de klantenservice medewerkers maken mijn slechte ervaring compleet.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Corinne 21-11-2017 Via de website gekocht

Slechte service en kwaliteit

Ik heb twee keer dezelfde klok gekocht. Geen van beide klokken werkten. Bij een was er een wijzer verbogen en was het pakket duidelijk al een keer open geweest. Men heeft de klok gewoon niet gecontroleerd en kapot verzonden. Ik heb de klokken geretourneerd en al een week verder niets gehoord. Telefonisch is men gewoon niet bereikbaar.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Angela 26-10-2017 Via de website gekocht

Super slechte service

Ongelooflijk. Bureau besteld bij vtwonen met 2 tot 4 dagen levertijd en wordt nu 19 dagen later geleverd. Webcare verschuilt zich achter leverancier en kan helaas niets voor je doen. Een simpel excuses moet je het maar mee doen. Vaak niet eens een reactie! Ongelooflijk slechte service voor een winkel als vtwonen! #fail #vtwonen

Ans 10-10-2017 Via de website gekocht

Vreselijke service

Ongelooflijk voor een shop als VT wonen, maar tot nu toe erg slechte service ervaringen. Eerst een kapstok gekocht die overal 25 euro minimaal goedkoper was, daar konden ze niets aan doen, het beste kon ik hem retourneren. Vervolgens krijg ik 50 euro van het totaalbedrag niet teruggestort en moet ik daar zelf achteraan. En nu een bureau besteld met 2 tot 4 dagen levertijd. Maar, het bureau wordt nu pas na 8 werkdagen geleverd. Ook hier kan VT wonen niets aan doen en verschuilen zich achter hun (zelfgekozen) leverancier. Die op z’n beurt aangeeft dat VT wonen zelf aangeeft dat het “later” geleverd kan worden?! Niets is op te lossen, geen tegemoetkoming, enkel een “nee” elke keer weer. En dat voor een shop als VTwonen... zonde!

Maggie 02-10-2017 Via de website gekocht

Geven kortingen die ze vervolgens niet waar kunnen maken

Waardeloze webshop. Hier is zoveel mis gegaan met mijn bestelling dat ik denk dat ze het met opzet doen om onder de korting uit te komen. Om een lang verhaal kort te maken opeens is het bestelde product niet meer op voorraad. Terwijl het al aangemeld was bij Post NL. Ik krijg een mail dat ik het product retour gezonden heb. Het kost de klantenservice bijna 3 weken om uit te zoeken wat er aan de hand is uiteindelijk krijg ik te horen we kunnen het niet leveren voor die prijs alleen voor de volle mep wat 185 euro meer is. Bedankt VT Wonen dat was eens en nooit meer wat een vreselijk bedrijf zijn jullie zeg, klantvriendelijkheid 0,0

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Petra 27-09-2017 Via de website gekocht

Te slecht!

Een driezitter besteld. Kreeg verkeerde bank. Snelle levering maar verkeerde kleur. Ze hebben hem terug meegenomen. Wekelijks gebeld. Ze gingen het uitzoeken. Nooit werd ik terug gebeld. Maand erna krijg ik m'n geld terug. De bank is niet leverbaar meer. Maar hebben dat niet gecommuniceerd naar mij ik ik zag het bedrag op m'n rekening staan. Toen ik belde konden ze me niet meer helpen! Pech bank weg!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Irene 26-09-2017 Via de website gekocht

Voor 22 uur besteld is zeker niet de volgende dag geleverd.

Afgelopen vrijdag heb ik op de website een kast besteld.

Op de site stond voor 22.00 uur besteld, volgende dag geleverd.

De verwachte bezorgdag is ook bevestigd via de mail.
Omdat er geen tijdstip bijstond en ik ook niet via ‘mijn account’ van VT wonen nadere informatie omtrent de bezorging kon krijgen, noch via de helpdesk (gesloten op zaterdag), hebben wij er voor gezorgd dat er de hele dag iemand thuis was om de bestelling in ontvangst te nemen. De kast is niet op zaterdag bezorgd.

Vandaag heb ik navraag gedaan bij de klantenservice. De eerste medewerker gaf aan dat het aan de bezorgdienst lag en dat ik het beste even zelf kon bellen. Bij de bezorgdienst was naam, postcode en bestelnummer onbekend. De tweede helpdesk medewerker gaf vervolgens aan dat het magazijn nog met de ‘orderpicking’ bezig was en dat het snel aan de bezorgdienst zou worden overgedragen en dat het dan ‘zo snel mogelijk’ bij mij thuis bezorgd zou worden. Ik zou de avond voor de bezorging op de hoogte zou worden gesteld wanneer en hoelaat de bezorging zou plaatsvinden. Ook gaf ze aan dat dergelijk grote pakketten met een andere leverancier komen die niet op zaterdag bezorgd, levering op zaterdag was daarom helemaal niet mogelijk geweest.

- Adverteren met voor 22.00 uur besteld en volgende dag bezorgd
- Verwachte levering op zaterdag bevestigd terwijl dit niet blijkt te kunnen voor dergelijke grote pakketten.
- Klantenservice onbereikbaar voor verdere informatie in het weekeinde en vandaag van meerdere mensen verschillende informatie.
- Mijn account informatie niet bijgewerkt waardoor ik op een andere manier niet kon weten dat het pakket niet zou komen.
- Zelf moeten navragen bij de bezorgdienst, terwijl ik het de verantwoordelijkheid vind van de helpdesk om mij te informeren.
- Met een SMS gedurende de nacht werd aangekondigd dat het pakket die dag werd bezorgd. Met een full time baan is het lastig om een hele dag thuis te zijn om pakket in ontvangst nemen.
- aangegeven was dat pakket in elkaar gezet zou worden en dat de bezorger pas weg ging als ik tevreden was, hield in dat het pakket in de doos is afgeleverd en dat men gelijk vertrok. In elkaar zetten was blijkbaar een optie die ik nooit heb kunnen kiezen.
- Door de klantenservice een kortingscode toegezegd voor ongemak en niet ontvangen.

Kortom, leuke producten, geen service

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

saskia 21-09-2017 Via de website gekocht

WAARSCHUWING! Dit moet ieder weten alvorens hier te bestellen

Ik heb verschillende items via de website gekocht. Ik kreeg een nota van 97 euro en vergat deze te betalen. In plaats van een betalingsherinnering waarmee ik direct zou betalen, kreeg ik direct een louche incassobureau op mijn dak met dreigende taal en incasso kosten van 40 euro bovenop het uitstaande bedrag. Ik heb direct mijn ongenoegen geuit bij de klantenservice en het openstaande bedrag (zonder incassokosten) ook direct betaald. Ik krijg geen enkele reactie van VT wonen, laat staan excuses. In plaats daarvan krijg ik opnieuw een dreigepistel van hetzelfde incasso bureau (dat niet is aangesloten bij het NVI) of ik maar even direct die 40 euro wil overmaken, want anders. Ik heb de consumentenbond ingeschakeld, die dit ook bizar vonden. Ik weiger die kosten te betalen. Stuur me maar een dagvaarding. Ik wil weleens weten wat een rechter hiervan vindt. Echt te belachelijk voor woorden. Ik ben klant af en vind het belangrijk mensen hier echt voor te waarschuwen!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Frans Arnaud 18-09-2017 Via de website gekocht

zeer slechte klantenservice

op de 1e avond de nieuwe uitzendingen 3 sept.j.l. van vt wonen via site de salontafel besteld zoals in
de aflevering was te zien.
Op de site stond dat als je deze avond een bestelling plaatste 20% korting in mindering werd gebracht op alle bestellingen. Alleen op die avond
Echter de 20% is nooit gegeven, Ik heb gebeld,gemaild
Ik zou nu moeten bewijzen dat dit op de site stond, pas dan kon er over worden beslist of de 20% korting werd gegeven. Er werd mij verteld dat ze totaal niet op de hoogte waren van de korting en ik dus niet de waarheid sprak
Ze mogen de bestelling annuleren, want ik wens niet voor leugenaar te worden uitgemaakt als
zijzelf de leugenaars in dit geval zijn. Jammer heb in het verleden leuke dingen gekocht en ondanks de strubbelingen van destijds, zoals beschadigingen e.d. , die uiteindelijk toch weer goed zijn afgehandeld, zal ik nu niets meer bij vt wonen bestellen Ik wens niet voor leugenaar te
worden uitgemaakt.
VT wonen zal nav alle klachten eens moeten ingrijpen , Zo houden ze geen klant over
En aangezien de lange rij klachten van andere klanten, en deze hopelijk bij consumenteninstellingen terecht komen, zal ik deze klacht van mij er aan toevoegen .Mijn vertrouwen in vt wonen is hierbij geheel verdwenen

Marjo 16-09-2017 Via de website gekocht

Mooie assortiment maar slechte service

VT Wonen heeft een mooi en ruim assortiment. Echter nu binnen een jaar mijn bank er uit ziet als een oud vod, geeft de klantenservice niet thuis. VT Wonen is doorgeefluik voor artikelen en als het niet goed is neemt men geen verantwoording. Erg jammer want ik heb er verschillende artikelen gekocht en dan verwacht ik toch een bepaalde service die verder gaat dan het schuiven van de artikelen naar de consument en als er een klacht is die alleen maar doorschuiven naar de leverancier. Niet aangesloten bij CBW dus je kan ook nergens heen met je klacht!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Nelleke 12-09-2017 Via de website gekocht

Teleurstellende after sales

vtwonen.nl heeft een heel mooi assortiment, ik heb er dan ook met plezier een bijzettafel gekocht. Helaas was deze beschadigd. Het terugsturen en nieuwe ontvangen duurde 2 weken. Echter was deze ook beschadigd (leek wel exact dezelfde bijzettafel als de eerste!) dus weer teruggestuurd. Helaas lopen ze dan geen stapje harder om deze gênante fout beter op te lossen. Ze laten je weer achteraan in de rij aansluiten. Dus weer 2 weken wachten. Dit vond ik niet prettig en heb gevraagd het aankoopbedrag terug te storten. Dit duurde ruim 2 weken. Via de telefoon werd ik brutaal te woord gestaan, er werd zelfs niet meer opgenomen! Beloftes werden niet nagekomen en informatie over de status is niet pro actief, die moet je gaan halen, op e-mails werd niet gereageerd. Heel jammer, want het assortiment is echt fantastisch! Maar ik bestel hier niet meer.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice

Marc v l 09-09-2017 In de winkel gekocht
Karwei nijmegen

Slechte service

Bij karwei nijmegen laminaat vloer gekocht uit de serie loft van VT wonen
Na 2 weken vlekken in toplaag de vloer delen gaan wijken
Kwaliteit is zeer slecht
Bij intergamma krijg je niks nada service alles ligt aan de klant
Wij zijn bijna voor 1500 euro het schip in gegaan
Bij tros rader en bij karwei op de site staat het bol van de klachten VT wonen
Ik ben 50 jaar geen klein kind en ga mij niet vertellen hoe je een laminaat vloer moet leggen
Gemaild met VT wonen want intergamma verschuild zich achter leverancier dat bent u VT wonen
Haald deze rommel uit u collectie
Het zou heel fijn zijn als u er zorg voor draagt dat u klanten gecompenseerd worden
Op u site staat dat deze vloer een hdf vloer zou zijn verander dit in mdf want dat is wat de klant koopt (rommel)
U VT wonen jaagd klanten op kosten mensen sparen voor een goed product
En worden met een kluitje in het riet getuurd
Schandalig hoe u met klachten om gaat

Een zeer ontevreden klant nooit geen VT wonen meer voor ons

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Alma 08-09-2017 Via de website gekocht

Webwinkel VT-wonen: voor 22 uur besteld, (n)ooit geleverd!

Bestelling geplaatst bij VT wonen, voor 22 uur besteld, volgende dag in huis! Gekozen voor afleveradres uit hun lijst: Vivant. Daar werd pakket geweigerd en teruggestuurd wegens niet correct label. Dus stuur ik mail naar VT wonen met beschrijving van wat volgens postnl. op het label moet staan. Drie dagen later de vraag van VT wonen wat er op het label moet staan. Er volgt geen nieuwe zending. Dus bellen, wachtrij van meer dan 15 minuten, volgende dag weer geprobeerd, 23 minuten wachten getrotseerd om na uitleg weer in de wacht gezet te worden, in totaal 35 minuten en geen oplossing vanwege labelregels. Annuleren? Ja, dat kan, maar geld terug duurt minstens een week. Snelheid en klantgerichtheid staan bij VT wonen helaas niet in hun regels.

JL 08-09-2017 Via de website gekocht

Verschrikkelijke service

Klantenservice reageert niet op mail en komt de afspraken niet na. Verschuilt zich achter een producent terwijl zij als leverancier een klacht zouden moeten oplossen. VTwonen is een leuke merknaam voor TV en magazine maar de webshop is tot nu toe verschrikkelijk.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden