vtwonen.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over vtwonen.nl.

vtwonen.nl stelt zich voor

vtwonen.nl heeft alles voor heerlijk wonen: Je vindt er binnenkijkers, inspiratie en tips en het is ook het verkooppunt voor tienduizenden woonproducten! Een shop vol bekende merken, innovatieve nieuwkomers en natuurlijk de bekende vtwonen huiscollectie. Compleet gemaakt met een snelle levering, gratis retournering en gratis verzending vanaf 50 Euro. Dat is vtwonen - De wooninspirator!

Deze score is berekend op basis van 55 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

1.8

Niet tevreden 16-10-2018 Via de website gekocht

Verschikkelijke service

2 weken een bestelling geplaatst van een product waar een levertijd van 5-7 werkdagen op zat volgens de product pagina. De bevestigingsmail bevatte geen levertijd, deze zou ik kunnen zien in mijn account. Daar staan helaas geen bestellingen in. Bij navraag reageert de klantenservice laat en laconiek dat ze zullen proberen het binnen een week te leveren. Na een week geen product, neem ik weer contact op waarna ik droog de mededeling krijg dat het nog zeker weken duurt zonder garantie dat het product er dan zal zijn en dat ik een dag vantevoren een mail krijg wanneer het wordt geleverd. Ontzettend slechte service!

Johan 10-10-2018 Via de website gekocht

Dramatische service

Ze verkopen iets via een aantrekkelijke aanbieding, dat moet gezegd. Eerst betalen en het artikel wordt dan binnen 5-7 dagen geleverd. En dan begint de ellende. Eerst geen bevestiging via mail. Uiteindelijk klantenservice bereikt. Nee, komt goed. U heeft betaald (bijna € 600). Dan na 7 dagen een onpersoonlijk mailtje. Beste klant, u heeft wat besteld. Levering is iets vertraagd, ipv 5-7 dagen is het 5-7 weken. Fijne dag.

Echt, werkelijk waar.... Wat een drama. Zeldzaam slechte service. Ik zou hier niets kopen.

beau 16-10-2018

Goedemiddag Johan,

Ik vraag mij af wat u heeft besteld? Ik wacht namelijk ook al ruim 2 weken ipv 5-7 werkdagen.

Gr,
Beau

Flor 09-10-2018 Via de website gekocht

Slechte service, beloven veel, komen helaas weinig na

Wanneer je een artikel besteld prima service, wanneer dit artikel echter niet goed blijkt te zijn kost het je oneindig veel telefoontjes om ook maar iets gedaan te krijgen. Bij ieder telefoontje of mailtje worden er wel fijne beloftes gedaan, die ze vervolgens niet nakomen. Helaas is het daardoor steeds aan de klant om opnieuw en opnieuw contact op te nemen. Zo is het artikel al 6 weken geleden opgehaald, maar heb ik nog steeds geen geld retour ontvangen. Nu heb ik geen product en moet ik maar hopen dat restitutie ooit nog zal gebeuren.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice

bestelling niet geleverd 12-09-2018 Via de website gekocht

Bestelling niet geleverd

Via de website een artikel gekocht en direct betaald. We zijn een week en drie telefoontjes verder: nog altijd geen bevestiging van de bestelling ontvangen noch de bestelling zelf. Reactie van de klantenservice: er is een storing geweest, u wordt zsm per mail geïnformeerd. Ik wacht nog altijd en hoor niets! De eerste en laatste keer dat ik iets besteld heb bij vtwonen. Niet klantgericht, niet efficiënt en niet oplossingsgericht.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Kathleen 02-07-2018 Via de website gekocht

Retoursticker gevraagd

Bestellen via de website lukte prima, de levering was correct en snel. Ik heb het artikel retour aangemeld via de site, doch wacht al een week op het ERS verzendlabel. Heb al 2 maal een mail verstuurd ter herinnering, doch behalve een automatische reply blijft het stil. Dit heb ik nog nooit met een andere online bestelling/retour via een ander bedrijf gehad. Zou het nog lukken om me te antwoorden denkt u? Mijn ordernr was: SB-6474803, mijn retouraanvraag kreeg de referentie: ret-141624. Ik hoop dat het nog in orde komt en liefst tijdig, alsook voor de terugbetaling uiteraard...

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Dirk K 30-06-2018 Via de website gekocht

Ongelooflijk slechte klantenservice

Twee bijzettafeltjes Exotan Laura gekocht, bestelnr. SB-6451439.
De bijgeleverde speciaal gevormde roestvrije schroeven om de poten vast te zetten zijn allemaal net iets te kort om te kunnen in mekaar passen.
Ruim twee weken geleden dit probleem direct bij de levering gemeld, ook met foto, bij de klantendienst en ondertussen al 3 maal, maar geen respons!
Ongelooflijk hoe dit kan blijven bestaan, absoluut slechte klantenservice!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Vera 14-06-2018 Via de website gekocht

Verschrikkelijk

Ik heb er een tafel besteld. De levering is alleen tot de drempel. Levering tot de kamer is niet mogelijk. Vervolgens bleek dat de poten ontbreken. Ik wacht nu sinds 2 weken op een reactie van de klantenservice. Ik heb meerdere keren gebeld en gemaild.Zij willen een onderzoek bij post.nl aanvragen. Zij zeggen dat ik iets zal horen en dan hoor ik helemaal niets behalve post.nl heeft nog niet gereageerd. Ja wat als post.nl me poten niet vindt. Ik snap niet dat zij niet gewoon een pakket met poten kunnen versturen en het onderzoek bij post.nl intern kunnen afhandelen. Ik heb me housewarming al uitgesteld en ik vindt het heel vervelend dat ik me vrienden niet voor een etentje kan uitnodigen. Iedereen reageert inmiddels een beetje gekwetst omdat ze nog steeds niet langs kunnen komen en me ouders komen aankomende week. Waar moeten die eten?

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Laurie 11-06-2018 Via de website gekocht

GEEN SERVICE

Na een kastje besteld te hebben (voor veel geld) kwam hij helaas binnen met een gebroken glasplaat. Meteen de klantenservice gebeld en die vroegen of ik een email wilde sturen met foto's van de schade. Vervolgens heb ik nooit antwoord gekregen op deze mail.
Na 4/5 dagen gewacht te hebben, nog een keer gebeld met de klantenservice. Dit maal kreeg ik een ander email adres aangeboden, en dan zou mijn mail sneller beantwoord worden. Überhaupt al een raar verhaal dat er meerdere mailadressen zijn waar je bij de ene eerder antwoord krijgt dan de ander.
Dus een email gestuurd naar het andere mail adres, welke vervolgens niet werkt, omdat het mail adres helemaal niet bestaat. Weer een email terug gestuurd naar de desbetreffende persoon. Uiteindelijk heb ik een WEEK later antwoord gekregen dat het email adres inderdaad fout was, en het juiste adres gekregen.
Ondertussen zijn we al 2 weken verder, en heb ik überhaupt geen antwoord gekregen op mijn vraag. Dus na alle contact mogelijkheden geprobeerd te hebben, toch maar een berichtje via Facebook verstuur. En zowaar! Daar kreeg ik binnen een dag antwoord! Helaas niet dat daarmee alles geregeld is. Eerst werd me aangeboden om de kast te retourneren en naar een PostNL locatie te brengen. Nou gaat het nogal om een forse kast, die ik zelf niet eens kan optillen. Dus gevraagd of de kast opgehaald kon worden, en dat kon gelukkig. Er zou contact met me opgenomen worden om de kast op te halen. Na een aantal dagen wachten kwam er iemand langs om te kast op te halen, zonder vooraf te berichten of een dag/tijd te bespreken. Het was puur geluk dat ik op dat moment thuis was.
Nu is het 1,5 week geleden dat de kast is opgehaald, en ik heb weer geen antwoord gekregen. Bij terug ontvangst van de kast zou er weer contact met me opgenomen worden, voor het versturen van de nieuwe kast. Ik heb zelf alweer 2x contact opgenomen en er wordt alleen maar gezegd dat het tot 10 werkdagen kan duren voordat het magazijn de ontvangst van de kast heeft verwerkt.

Opsomming, we zijn bijna een maand verder nu, ik ben een paar honderd euro lichter, en ik heb nog geen vooruitzicht op een nieuwe kast. Ook moet ik zelf steeds contact opnemen en wordt ik nooit teruggebeld of gemaild. Hier bestel ik dus nooit meer.

Tip voor mensen met dezelfde problemen: Via de Facebook wordt er een stuk sneller gereageerd dan via telefoon of email.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van SB Commerce 31-07-2018

Beste Laurie,

Dank voor de review.
Wij vinden het zeer vervelend dat u zo ontevreden bent over Vtwonen.
Om uw klacht verder in behandeling te kunnen nemen ontvangen wij graag een bericht met uw ordernummer daarin. Wij kunnen dan verder uitzoeken waar het mis is gegaan met de mails en het retour proces.

Jvv 05-06-2018 Via de website gekocht

Leuke spullen...Voortaan koop ik ze ergens anders

Ik wilde een bestelling doen bij VTwonen. Alles ging goed, al mijn gegevens ingevoerd, betaling via creditcard, akkoord....en toen liep de site vast. Geen ordernummer/bevestiging....Gelijk gemaild of de bestelling was doorgekomen. Nee, dat was niet het geval. Helaas na een paar weken kwam mijn creditcardmaatschappij met de incasso. We zijn nu 2 maanden verder, ik heb nog steeds mijn ruim 200euro niet terug.
Ik heb meerdere keren gebeld, gemaild, enz. Steeds worden er dingen beloofd maar er wordt niets nagekomen. Ik wacht deze week nog af, daarna zoek ik het maar hoger op...Jammer dat dit nodig lijkt te zijn.

Voor mij geen bestellingen meer bij VTwonen.

Leuk programma, leuke spullen, bagger winkel!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van SB Commerce 14-06-2018

Beste Jvv,

Wat vervelend dat het bestel proces niet direct goed is verlopen.
Wij zijn herhaaldelijk getroffen door een storing, wat het bestel proces heeft belemmerd.
Zou u ons deze klacht inclusief het order nummer in een bericht kunnen toesturen?

We kijken dan graag wat er mis is gegaan en hoe wij u kunnen helpen.

B1 31-05-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Buitenartikel met hoes gekocht. Buiten gezet en zodra de zon goed ging schijnen bleek de verf ervan af te brokkelen. VTwonen wilde e.e.a. niet terug ontvangen maar een klein percentage vergoeding geven. Artikel was bij het melden slecht een aantal maanden in bezit.
Advies: koop er niets!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van SB Commerce 14-06-2018

Beste B1,

Wij als VTwonen begrijpen zeker dat dit een vervelende situatie is.
Echter hebben wij moeten besluiten, gezien de omstandigheden, dat wij dit artikel niet meer retour kunnen nemen en daarom het genoemde percentage kunnen aanbieden ter compensatie.

Zoë 23-05-2018 Via de website gekocht

Slechte klachten afhandeling

Zojuist de brabantia bo touch bin ontvangen met gigantische deuken aan de zijkant. Hierover gebeld met de customercare en zij zeggen dat ik de prullenbak dan maar retour moet sturen. Prima. Vervolgens kan ik nog 2 weken wachten op mijn €200.-. Dat is toch geen service?

Officiele reactie van SB Commerce 31-05-2018

Beste Zoë,

Wat jammer dat uw bestelling kapot geleverd is, dat is uiteraard niet de bedoeling.
Het retour proces bedraagt maximaal 2 weken, echter is het proces vaak al met een paar dagen afgerond.
Alleen in de drukke periodes kan het zijn dat een retour periode ook daadwerkelijk twee weken in beslag neemt.

Naar verwachting zal u het geld daarom al eerder in ontvangst kunnen nemen.

savel 23-05-2018 Via de website gekocht

Hele slechte klantenservice....

4 weken geleden tuinstoelen besteld die keurig na 2 dagen werden geleverd. Echter ik had de verkeerde kleur besteld en wilde de stoelen omruilen voor de juiste kleur. De klantenservice gebeld met mijn verhaal en eea zou geregeld worden met de leverancier van de stoelen (is dus niet VT Wonen). Daarna geen reactie meer. Opnieuw gebeld en men zou contact opnemen en mij per mail informeren. Geen telefoontje geen mail, volgende dag maar weer een mail gestuurd naar de klantenservice.... geen reactie. Opnieuw gebeld en weer verhaal uitgelegd. Klantenservice verzekerde me dat ze alles gingen regelen en ik zou dezelfde dag nog een mailtje krijgen... je raadt het al. Een week later.... geen mail, geen omruiling! Opnieuw vandaag maar weer gebeld... we gaan het echt regelen, ik geef aan een collega door dat je al meerdere keren gebeld hebt, hou je mail in de gaten. Inmiddels dus echt zwaar geïrriteerd. Ga checken of ik betaling via credit card kan tegenhouden, dit is echt geen service terwijl op de site staat 90 dagen bedenktijd en gratis retour!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van SB Commerce 31-05-2018

Beste Savel,

Dank voor uw review.
Erg vervelend dat uw ervaring met de klantenservice niet positief is verlopen.
Graag ontvangen wij een bericht met uw ordernummer zodat wij uit kunnen zoeken wat er is gebeurd en wat wij voor u kunnen betekenen.

Jose 16-05-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte klantenservice

In navolging op mijn review van 4-4: het is inmiddels 10 mei en nog steeds geen actie vanuit VT Wonen. Uiteindelijk heb ik de openstaande rekening maar betaald. Dit betreft een rekening van een bestelling die ik nooit heb ontvangen omdat het niet op voorraad is.

Review 4-4:
Klantenservice is moeilijk benaderbaar. Kan via email, maar duurt zo ongeveer 5 (!) werkdagen eer je contact krijgt. Bellen kan ook, maar is niet echt meer van deze tijd.
Bestelling geplaatst, website gaf aan dat het op voorraad is. Blijkt na bestellen, bij navraag, dat het NIET op voorraad is en pas over 3 maanden geleverd wordt. Heb aangegeven deze bestelling dan te willen annuleren, helaas geen reactie. Wel staat er een faktuur klaar die over 2 dagen betaald moet worden. Weer gemaild, helaas nog steeds aan het wachten op een reactie.
Bizar slechte klantenservice!
Slecht werkende website, die steeds ‘blijft hangen’

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Beste Jose,

Wat ontzettend vervelend dat uw bestelling niet is verlopen zoals zou moeten.
Wellicht dat de mails bij ons niet binnen zijn gekomen. Heeft u het email adres van klantenservice@vtwonen.nl gebruikt?
Ook zijn wij bereikbaar via Facebook indien u ons niet telefonisch wenst te benaderen.

Graag zouden wij dan alsnog het probleem willen verhelpen.

Bert Faes 11-05-2018 Via de website gekocht

Klantenservice/levertijd ontzettend slecht

Bestelling geplaatst voor een Weber BBQ op 30 april. Het is ondertussen 11 mei en ik heb meermaals contact gehad met de klantenservice. Er is een fout in het systeem geslopen krijg ik teruggekoppeld. Met verschillende dames contact gehad van VTwonen. Ze beheersen de kunst enorm goed van het probleem aan de kant schuiven en zoeken absoluut niet naar een oplossing.

Ik ga nooit meer gebruik maken van hun diensten.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Beste Bert,

Onze excuses voor het niet tijdig leveren van uw bestelling, dat is uiteraard niet de bedoeling.
Heeft u uw bestelling inmiddels in ontvangst kunnen nemen?

Zo niet, ontvangen we graag een berichtje met het order nummer zodat we kunnen kijken wat we voor uw kunnen betekenen.

Marloes 02-05-2018 Via de website gekocht

Gigantisch slechte klantenservice

Ten eerste: de leverancier levert tot aan de voordeur. Bij het bestellen van meubelstukken (bank en eettafel) wordt gewoon bij de voordeur gezegd: succes ermee.

Ten tweede: ontzettend arrogante dames bij de klantenservice die bij het leveren van een kapot meubelstuk korting aanbieden van 10% - 20%.

Ongelofelijk, want de meubelstukken zijn behoorlijk prijzig..

Zeer slechte ervaring en zeker niet voor herhaling vatbaar!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Beste Marloes,

Dank voor de review, erg vervelend dat uw ervaring met ons niet positief is.
Zou u ons een berichtje kunnen sturen met uw ordernummer en een korte toelichting?

Wij kijken dan direct wat er is gebeurd en nemen zo spoedig mogelijk contact op.

Marieke 24-04-2018 Via de website gekocht

slechte service

De shop zelf is goed en leuk, maar de klantenservice is echt om te janken. Zeggen toe contact op te nemen en dingen terug te storten maar doen dit vervolgens niet, waardoor je even later er wederom achteraan moet (waarna ze overigens wederom geen excuses maken en een verkeerd, veel te laag bedrag crediteren). Reageren slecht op mails en je krijgt steeds een ander persoon aan de lijn die dingen toezegt en niet uitvoert. Jammer VTwonen...

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Beste Marieke,

Dank voor de eerlijke feedback.
Zou u ons uw ordernummer kunnen toesturen? Wij kunnen op basis van deze gegevens niet uw bestelling terug vinden.
Zodra wij uw ordernummer hebben ontvangen zoeken wij zo snel mogelijk uit wat er is gebeurd.

Sanne 16-04-2018 Via de website gekocht

Slechte service en levering

Ik zit al 4 maanden te wachten op eetkamerstoelen die volgens de site steeds gewoon op voorraad zijn. De leverdatum is al 3 keer gewijzigd en ik krijg iedere keer hetzelfde lulverhaal. Ze kunnen er niks aan doen, fout van de leverancier. Ze weten niet wanneer ze wel geleverd kunnen worden. Ze kunnen niks voor me doen en meer dan een lullige sorry kan er niet vanaf. Daarnaast word ik niet op de hoogte gehouden, maar moet ik steeds zelf bellen voor informatie. Service is echt te slecht voor woorden.

Beste Sanne,

Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Dat is uiteraard niet waar wij als VTwonen naar streven.
Zou u ons het ordernummer toe willen sturen zodat we kunnen bekijken wat er is gebeurd?

Jose 04-04-2018 Via de website gekocht

Heel slechte klantenservice

Bizar slechte klantenservice!
Slecht werkende website, die steeds ‘blijft hangen’

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Sil 21-03-2018 Via de website gekocht

Beschadigd product en slecht behandeld bij klantenservice

Ik heb een proef besteld die binnen 2 dagen geleverd werd. Top. Echter de poef is beschadigd. Er blijkt ook een pakbon van de vorige besteller bij te zitten met naam, adres etc en reden waarom hij dit retour stuurt. Dit kan toch niet! Hoezo privacy. Het artikel is blijkbaar niet nagekeken toen het retour gestuurd was.
Ik heb gebeld met de klantenservice die haast niet te verstaan was. Ik moest het pakketje terugsturen. De poef zat ik een grote doos met daarom heen een nog veel grotere doos die ik niet zomaar in mijn auto krijg. Op mijn verzoek om de poef om te ruilen (dus leveren en ophalen) kreeg ik te horen dat dit niet kon. Eerst retour dan pas een nieuwe. Dat begrijp ik. Ophalen was echter niet mogelijk . Toen ik aangaf erg ontevreden te zijn over deze gang van zaken, kreeg ik te horen dat dit nou eenmaal het risico is van online bestellen. Wat?!
Ik heb aangegeven een klacht te willen indienen omdat ik nu opgezadeld wordt met gedoe en dit hun fout is dat ze een ondeugdelijk artikel (zelfs al tenminste 2x naar een klant hebben gestuurd) naar mij hebben gestuurd. Toen werd er intern afgestemd en kreeg ik te horen dat het pakket opgehaald kan worden maar dat ik daarvoor de hele dag thuis moest blijven. En dat het een uitzondering is dat ze dit doen. Hoe klantvriendelijk kun je zijn?
Een keer en nooit meer bestellen bij vt-wonen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Beste Sil,

Allereerst onze excuses voor de manier waarop de bestelling is verlopen.
Graag ontvangen wij telefonisch of per mail uw ordernummer zodat wij dit verder kunnen uitzoeken en navraag kunnen doen bij de betreffende medewerker(s).

M 05-03-2018 Via de website gekocht

Slecht service

Vrijdagmiddag een bestelling geplaatst die maar niet door kwam. ‘S avonds met de klantenservice gebeld zodat de bestelling de volgende dag bezorgd kon worden. Zij hebben de bestelling geplaatst. Via de mail een betaallink gekregen van de klantenservice en zodra de betaling binnen zou zijn, zou de bestelling worden verzonden en inderdaad de volgende dag worden bezorgd (werd bevestigd door de medewerker). Toen de betaallink binnen kwam gelijk betaald (rond 19:00 ‘s avonds). Vervolgens nooit een betaalbevestiging en verzendbevestiging ontvangen en dus geen levering de volgende dag terwijl dat overal wordt aangegeven op de site. Wat een slechte service!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Beste M,

Dank voor de review. Erg jammer dat de bestelling niet op tijd is geleverd. Wellicht dat de betaling niet op tijd binnen is gekomen waardoor wij niet direct over konden gaan tot uitleveren.

Onze excuses voor het ongemak.

VTWonen

slechte website 03-03-2018 Via de website gekocht

slechte website nog slechtere klantenservice

Via het werk een cadeaukaart gekregen. lang over gedaan om iets te bestellen omdat ik niets kon vinden wat betaalbaar is en wat ik leuk vind. ongeveer 4 maanden geleden dan toch maar wat vazen gaan bestellen. Nou ja bestellen. Het bestellen lukte maar niet. De cadeaukaart werd wel afgeschreven maar de bestelling werd niet geplaatst. Een aantal keer daarna nogmaals geprobeerd maar het wilde maar niet lukken. Eind januari nogmaals geprobeerd maar ook toen wilde het niet lukken. Toen de klantenservice gebeld maar omdat het 's avonds was kon de mevrouw aan de telefoon mij niet helpen. Ik heb toen aangegeven dat mijn kaart bijna ging verlopen en hoe dat dan verder moest. Ze gaf aan dat ze de kaart zou verlengen. Ik heb toen mijn cadeaukaart nummer + pincode door moeten geven. Dit vond ik al heel vreemd maar ik heb dat toen toch maar gedaan. Deze weel nogmaals geprobeerd om iets te bestellen maar dat wilde niet lukken. Vandaag de klantenservice gebeld en nu blijkt de kaart gewoon verlopen te zijn en kunnen ze helemaal niets meer voor mij doen. Het gesprek van de vorige keer hebben ze niet genoteerd. Fijn ik ben dus 50 euro kwijt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Onlinekoper 28-02-2018 Via de website gekocht

Slechte zaak

Ik heb een artikel besteld dat bij bezorging sporen van (eerder) gebruik vertoonde, deze retour gestuurd en op het formulier aangegeven dat ik mijn geld terug wilde.
Dit is gelezen als nieuw artikel sturen, dus aan de deur deze zending geweigerd want wil mijn geld terug.
Na 6 keer bellen met de klantenservice nog steeds geen geld!!!
Retour was binnen gekomen maar niet naar de afdeling gestuurd voor terugbetaling, na weer een keertje bellen kreeg ik een mail "bedankt voor uw bestelling" , maar ik wil mijn geld geen nieuwe bestelling.
Een week geleden is mij wederom gezegd dat het geld met 2 dagen op mijn rekening zou staan, niet dus, waardeloos werkende klantenservice!

R.C. 25-02-2018 Via de website gekocht

Goede leveribg, bedroevende service bij defect product

Bestelling en levering waren prima. 6 plantenbakken voor aan de muur besteld, waarvan er twee blijken te lekken. De plantjes zitten er natuurlijk al in, maar de klantenservice wil dat ik de bakken terugstuur, voordat zij nieuwe opsturen. Ik kan in mijn huis met drie jonge kinderen geen losse plantjes een paar dagen laten staan. Inmiddels zijn er door de slechte bewatering al wat plantjes dood. Klantenservice reageert gerust een week later op mijn mails, blijft komen met oplossingen die me van de regen in de drup helpen en gaat niet in op mijn suggesties. Om te janken, Wat een slechte klantenservice. Ik bestel hier nooit meer.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Chantal 17-02-2018 Via de website gekocht

Goed !

Na het lezen van de reviews hier op de website schrok ik en durfde eigenlijk niet meer een bestelling te doen. Maar omdat ik kon kiezen om te betalen via afterpay toch maar een gokje wagen...

Uiteindelijk kreeg ik heel snel een mailtje met een datum waarom mijn salontafel geleverd zou worden, dit was al binnen 4 dagen.

Ook had ik stoelen besteld, dit was mij niet duidelijk wanneer deze geleverd zouden worden dus nam ik contact op met de klantenservice. Ik ben goed te woord gestaan en de stoelen zouden de dag na mijn bestelling al geleverd worden!
En ik kreeg inderdaad netjes een track en trace code en dat klopte met wat de medewerker mij aan de telefoon vertelde.

Ik heb eigenlijk niks negatiefs te zeggen over VT-wonen, en daarom schijf ik deze review omdat er al zoveel negatieve berichten over deze webshop geschreven waren wil ik ook mijn verhaal delen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Michel 09-02-2018 Via de website gekocht

Dramatische service

verbetering keihard nodig
De werking van de webshop is nog redelijk. Echter na bestellen is het gewoon slecht. De voorraden kloppen niet waardoor leveringen worden uitgesteld. Kan gebeuren, maar dan moet je wel de klant informeren en dat doen ze dus niet. Contact opnemen met de klantenservice via het contactformulier is zinloos, hier komt gewoon geen reactie op (meerdere pogingen gedaan). Telefonisch contact opnemen gaat wel redelijk en dan word je wel geholpen, maar al met al vind ik het toch echt behoorlijk onder de maat. Ik bestel liever ergens anders!

Een product retour gestuurd en 5,5 week nadat ze het pakket hebben ontvangen heb ik nog geen informatie over mijn retour. De informatie in mijn account biedt geen info, ze reageren niet op mijn mails.
Kortom: dramatische (klanten)service. Ik moet daar nog een cadeaukaart inwisselen, maar daarna zien ze me NOOIT meer terug.

Daniel Welling 30-01-2018 Via de website gekocht

Onpersoonlijk, incompetent, onproffesioneel

Op 21 november 2017 als Kerstcadeau online gekocht, met 5 à 6 dagen levertijd. Na twee weken zelf contactformulier ingevuld, want ik hoorde maar niets. Kreeg een mail dat de levertijd vertraagd was. Daarna een mail dat het product 15 december geleverd zou zijn. 21 december maar zelf gebeld, ik hoorde weer niets: 'Of ik het product voor de Kerst nog kon verwachten?', antwoord: Neen, levertijd is met drie weken verlengd. Kunnen wij u een gratis VT Wonen tijdschrift aanbieden? NEE, ik wil mijn Kerstcadeau. Vier weken later: nog geen magazine rek, en ook geen gratis VT Wonen. Zelf maar weer contact opgenomen, ik had namelijk nog steeds niets van hen gehoord, kreeg ik de volgende dag een mail, u product kan niet worden geleverd.... Een automatisch aangemaakte mail, zonder toenaam, zonder excuus... pffff. En m'n geld? dat heb ik nog niet.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Sammie345 30-01-2018 Via de website gekocht

Kwaliteit klantenservice ver uit de prehistorie

Helaas nu een aantal slechte ervaringen met de VTwonen klantenservice gehad. Het begint bij het zoeken naar contact, hetzij via telefoon of via email dat je heel lang moet wachten totdat je aan de beurt bent en antwoord krijgt. Telefonisch iedere dag het bandje gekregen dat er door onvoorziene omstandigheden een enorme drukte is en dat je dus langer moet wachten. Dat is nu al een jaar zo, wat blijkt dat de klantenservice onderbezet is of dat op er gewoon te veel klachten en vragen zijn. Hoe dan ook, geen goede zaak. Via email contact gezocht en ook daar duurt het of minstens 3-5 werkdagen voordat ik antwoord krijg of zoals nu geen eens een antwoord krijg..en wat doe je dan als je bijv. je retourgeld niet terugkrijgt, bellen..krijg je weer dat cirkeltje dat je dus dat vervelende bandje moet aanhoren en zo 40min verder bent met je belminuten. Als je dan een verkeerd product geleverd hebt gekregen en je moest al op die verkeerde levering 6weken wachten (wat niet vermeld stond als zodanig 6weken) dan geven ze aan dat je dan weer 6 weken moet wachten, meer kunnen ze niet doen. En dat laatste dat ze zo gemakszuchtig omgaan met hun klanten frustreert. Het zijn stuk voor stuk dure producten uit het hoge segment waar je absoluut goede service bij hoort te krijgen en daar lopen ze angstvallig op achter. Ik zeg niet dat de mensen aan de telefoon onaardig zijn, zeer zeker niet, maar je merkt dat de grote baas Sanoma totaal geen concessies wil doen om klantenservice te bieden die nodig is bij het aanbieden van dit soort producten. Geen tegemoetkoming of dat extra stapje zetten/telefoontje te plegen met de leverancier om te zorgen dat de gedupeerde klant zo snel mogelijk het goede product ontvangt. Ze zijn daar totaal niet bereidwillig in. Ik vind de service echt belabberd en terug in de tijd. Ik koop mijn spullen voortaan eerder bij bol.com, bijenkorf, flinders of Fonq.nl die wél bereikbaar en bereidwillig zijn.

Liedewij 27-01-2018 Via de website gekocht

Levering zeer slecht!

Ik heb een rodeo hocker besteld. Op de website werd aangegeven, dat het de volgende dag bezorgd zou worden. Toen meldde de leverancier dat ze een achterstand hadden. De begrotingsafspraak werd weken later gemaakt. Toen het eindelijk bezorgd zou worden, kreeg ik aan het einde van de dag, dat er niets meer in de vrachtwagen zat. Foutje met inladen. Nu heb ik nog steeds niets. Zeer slecht, zeer onprofessioneel.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Yv 23-01-2018 Via de website gekocht

Slechte ervaring!

Op 19-12-2017 de Woood julez bijzettaffels teruggezonden omdat zij niet mooi geverfd waren en op een andere kleur een verfvlek zat. In de origineler en goed verpakt retour verzonden. Nu op 23-01-2018 nog steeds geen geld terug ondanks eerdere mail naar Vtwonen daar is nooit op gereageerd. Gebeld naar de klantenservice en met toezegging van klantenservice zal volgende week mijn geld terug zijn. Dit is ook alweer verstreken! De leverancier een mail 20-01-2018 gestuurd ook hier geen antwoord!! Dit doet besluiten om verdere stappen te gaan ondernemen.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

M. de Leeuw 22-01-2018 Via de website gekocht

VTwonen komt zijn verplichtingen niet na

Bij VTwonen heb ik een kruk besteld (Puik Art Bokk staal/leer). De kruk was in de sale en wij waren dus erg blij met deze meevaller. Ik heb met iDeal betaald en een orderbevestiging ontvangen. De volgende dag kreeg ik bericht da de kruk niet meer leverbaar was.
Omdat wij dit vreemd vonden hebben we contact opgenomen met de leverancier. Deze vertelde ons dat de kruk gewoon nog te leveren is. VTwonen blijft bij zijn standpunt dat zij de kruk niet meer kunnen leveren en dat we ons geld binnen 14 dagen!! terugkrijgen.

Amber 20-01-2018 Via de website gekocht

Mooie producten, slechte service

Heel blij met het bestelde nachtkastje. Mooie kwaliteit. De klantenservice en met name de communicatie over de levering is onder de maat.
Ik had zelf een leverdatum gekozen, maar toen ik op de dag zelf nog geen bericht over levering had ontvangen toch maar zelf de klantenservice gebeld. Na 15 minuten in de wacht, kreeg ik een allervriendelijkste medewerker die alleen kon vertellen dat het product "in het rood" stond. Wat dat dan precies betekende wist ze ook niet, mogelijk dat het kwijt was in het magazijn. Ik kon het beste gewoon even op een bericht wachten. Uiteindelijk kreeg ik 4 dagen later bericht dat mijn bestelling geleverd zou worden. Zonder enige excuus mail over vertraging. Nogmaals de klantenservice gebeld om hierover een klacht in te dienen. Ik kon mijn gegevens achter laten en ik zou binnen 1-2 dagen teruggebeld worden. 2 weken later. Ik wacht nog steeds...

Helen 17-01-2018 Via de website gekocht

Nominatie webshop allerslechtste klantenservice

Nog nooit zo'n belabberde klantenservice meegemaakt. Op 2 december een retour aangemeld voor een door leverancier rechtstreeks geleverd product. Product zag er niet uit, slechte afwerking, deuken etc. dus probleem van verkoper. Vervolgens geen reactie, geen mail, telefonisch slecht bereikbaar. Na 2 weken iemand gesproken, zou bevestigd worden per mail, geen bevestiging. Uiteindelijk zelf contact opgenomen met de leverancier, die gaven aan dat VTWonen de retourmelding nog niet eens bij hen gedaan hadden (ruim 2 weken later). Uiteindelijk zonder enig bericht op 22 december een chauffeur voor de deur, product netjes mee retour gegeven. Nu, bijna een maand later, wacht ik nog steeds op de terugbetaling van mijn aankoopbedrag. VTwonen beweert een week geleden al teruggestort te hebben, maar wil hier geen bewijs van overleggen of zaken verder uitzoeken. Vrij onmogelijk dat een terugstorting 7 dagen duurt. Na 1,5e maand wachten sinds retourmelding, nog steeds geen geld terug en geen enkele medewerking of begrip van VTwonen zelf. Nog nooit zo'n bagger bedrijf meegemaakt. Dit was de eerste keer bestellen, en gelijk de allerlaatste.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Caroline 10-01-2018 Via de website gekocht

Vandaag bestel, morgen in huis of over 1 maand!

Gisteren 2 plafondlampen besteld Karven Roest van de ontwerper Van Joost, die op voorraad zijn volgens de web-site. Vandaag zouden die geleverd worden, volgens mijn bestelling. € 450.- betaald. Geen levering dus dan maar meer dan 8 minuten in de wacht staan om de klantenservice te bereiken. Helaas ze worden pas over een maand geleverd hoor ik van de medewerker. Annuleren geen probleem maar wel 5 tot 10 dagen wachten tot ik mijn geld terug krijg.
Medewerker was heel beleefd en probeerde mee te leven maar dat is geen service, had toch op zijn minst van hun een bericht verwacht over de veel latere levering. Zeer misleidend dit verkoopbeleid. Ik wil deze 2 lampen maar niet meer via VT-Wonen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Fey 09-01-2018 Via de website gekocht

zelf uit China halen is sneller! Zelfs lopend

Ik dacht zojuist bij een beddenlaken een nieuw bed en dekbed besteld (8 weken levertijd) dan ook een leuk nieuw dekbedovertrek. Gevonden bij vt wonen.

Het bed is ondertussen al lang geleverd, het nieuwe is er al wel af en al vaak opgemaakt.....maar helaas nog steeds niet met het dekbed van vt wonen!

En kreeg zojuist bericht dat ze 5 januari niet halen want bleek bij het pakken van de pakbon er (ineens) niet te zijn. (Echt waar? het is ondertussen al de 9e) en dat het nu 31 januari wordt.... ik ben benieuwd.

Om te huilen zo slecht. Zulke slechte service nog nooit meegemaakt terwijl ik veel via internet koop. 1x nooit meer

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Jessica 06-01-2018 Via de website gekocht

Hele slechte service

Begin december heb ik mijn bestelling bij VT wonen geplaatst. Via de e-mail kreeg ik daarna 2 keer een bericht dat de leverdatum op werd geschoven. Vervolgens hoorde ik niks meer. Op mijn 3 e-mails heb ik geen reactie mogen ontvangen. De klantenservice is zeer lastig om te pakken te krijgen, een wachttijd van 20 minuten is geen uitzondering.
Telefonisch werd deze week aangegeven dat ik mijn bestelling waarschijnlijk deze week kon verwachten. Per e-mail kreeg ik vandaag te horen dat mijn bestelling begin februari bij VT wonen wordt verwacht. Ik heb er geen vertrouwen meer in en heb de bestelling geannuleerd. Nu maar hopen dat ik mijn geld binnen de doorgegeven termijn terug krijg.

Mijn advies: bestel je artikelen bij een ander bedrijf!

Onlinekoper 05-01-2018 Via de website gekocht

Ik koop hier nooit meer iets!

De klantenservice van vt wonen is bar slecht te bereiken en zegt maar wat.
De termijn voor terugbetaling is al lang verlopen, ik hoor maar niets.
Mails worden niet of nauwelijks beantwoord.
Een ander artikel zou na 2 dagen bezorgd worden maar bleek na een week een levertijd te hebben van een maand, order geannuleerd moet 4 tot 6 weken op terugbetaling wachten.
Waardeloos bedrijf, ik koop hier nooit meer iets!

DP Ritt 05-01-2018 Via de website gekocht

Op alle punten mis!

1) de stelling "op werkdagen voor 22.00 uur besteld, morgen in huis" wordt allereerst niet waargemaakt
2) het product wordt beschadigd geleverd
3) de klantenservice is uitermate lastig aan de telefoon te krijgen
4) het ontvangen product kan niet vervangen worden, omdat het een "op = op"-product is, hoewel dat nergens wordt vermeld tijdens het plaatsen van de order
5) het product (42 kilogram) kan niet worden opgehaald, maar moet naar een PostNL-punt worden gebracht. Voor een herniapatiënt een schier onmogelijke opgaaf, maar een andere oplossing is niet te vinden bij/door VTwonen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Bianca 03-01-2018 Via de website gekocht

Bar slechte service

Op 6-12 een kapstok besteld, maar ivm problemen met de transporteur deze op 8-12 bij de transporteur DutchNed en VTWonen geannuleerd en opdracht tot retourneren gegeven. Nog steeds geen geld retour en wordt zowel door de transporteur, de leverancier als VTWonen steeds aan het lijntje gehouden. Wettelijke termijn van terugbetaling is 5a10 werkdagen. Dit is ruimschoots overschreden. Koop hier niets!

Vivianne 29-12-2017 Via de website gekocht

Nooit meer hier bestellen

Wat een drama is het hier elke keer weer. Omdat ze zo’n leuk assortiment hebben toch meerdere keren, ondanks telkens weer slechte ervaringen besteld. Steeds bedacht ik me dat het altijd wel een keer fout kan gaan, maar nu constateer ik dat het geen uitzondering is dat het fout gaat, maar een regel. Producten die zogenaamd op voorraad zijn, blijken dat na weken wachten helemaal niet te zijn. Het vervolgens annuleren van bestellingen ivm te lange levertijd zorgt ervoor dat je moet bellen met de klantenservice. Het is nog nooit gelukt om minder dan een kwartier in de wacht te staan voordat je iemand te spreken krijgt. Als het annuleren is gelukt moet je er nog achteraan gaan dat je je geld tijdig terug krijgt. Ik ben er nu echt voor eens en voor altijd klaar mee. Ik bestel hier nooit meer.

Maarten 29-12-2017 Via de website gekocht

Slechte afhandeling van hun eigen problemen

Artikel staat op webshop als voorradig, vervolgens besteld en betaald. Daarna direct een mail gekregen dat de spullen niet meer verkrijg baar zijn. Maar dat geld met 2 weken terug gestort wordt. Gebeld dat ik het niet juist vindt dat ze direct moeten terug betalen. Keurig netjes te woord gestaan door "service telefoon" maar de uitvoering weer waardeloos, nog steeds geen geld terug en ook na herhaald verzoek...geen adequate reactie van VT wonen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Cristina 29-12-2017 Via de website gekocht

Waardeloze service, gekocht product kwam nooit aan

Bij de aankoop van een kastje zou de levertijd 1-2 weken zijn. Na 3 weken nam ik contact op met VT wonen om te vragen waar mijn kastje bleef, deze was nog steeds niet aangekomen. Ik kreeg doodleuk te horen dat het kasje nog niet bij VT wonen in het magezijn was en ik het kastje ook niet meer zou krijgen. Na bijna 600 euro te betalen kon ik dus fluiten naar m'n product en de enige reden waarom ik dit te horen kreeg of waarom ik geld terug kreeg was omdat ik zelf moest bellen en 30 minuten in de wacht moest blijven. Koop hier geen producten!

Mel 27-12-2017 Via de website gekocht

Levertijd is vreselijk

Ontzettende leuke artikelen voor in huis, soms ook met een leuke prijs (vaak niet dus). Maar de levertijd is echt belachelijk lang, een aantal keer iets bij VT Webshop een bestelling gedaan, maar zelfs als er op dat moment staat leverbaar kan het zo zijn dat het ineens niet meer leverbaar is en je 2-4 weken moet wachten, zonder pardon. Daarbij heb ik afgelopen 10 december een bestelling gedaan voor kerst... De ene keer dat ik 2 dagen later een bestelling binenn kreeg, was het totaal niet wat ik ervan verwachtte, dus geretourneerd met de de mededeling dat ik het wilde ruilen voor een ander artikel... 19 december kreeg ik een mail dat artikel ontvangen is en het omgeruilde artikel zsm opgestuurd zou worden... ik had gebeld met de vraag of het op tijd voor de kerst zou zijn en ik kreeg te horen dat die kans heel erg groot was... de kerst is voorbij.. en nog steeds niet binnen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice

Audrey 24-12-2017 Via de website gekocht

waardeloos!

Onbegrijpelijk dat dit zó populair is! Ik heb helaas een cadeaubon van deze winkel gehad. Mijn eerste bestelling voldeed niet aan de verwachtingen. Het artikek retourzenden was een drama. Ik had zonder account besteld en heb twee weken berichten gestuurd en gebgld voordat ik iemand kon bereiken. Vervolgens kreeg ik een code voor mijn volgende bestelling. Na een uur zoeken naar iets dat ik wilde hebben bleek ik een pin nodig te hebben die ze niet mee gestuurd hadden. En dan heb ik het nig niet over de dubbele en nietszeggende foto's bij de artikelen.

Jacqueline 20-12-2017 Via de website gekocht

Oplichters

Naar verschillende keren gebeld te hebben, konden ze bevestigen dat de spullen binnen wsren.
Vandaag weer gebeld.
Nee.. de spullen waren niet binnen en ze weten niet wanneer die komen.
Wil je geld terug? Duurt ook nog eens 2 weken!!
Ik bestel daar nooit meer wat!

Chantal 19-12-2017 Via de website gekocht

Dramatisch slechte service

Ik heb een bestelling gemaakt op een woensdag die dezelfde week nog verzonden zou worden. Blijkbaar is dat verandert aangezien ik al bijna 3 weken op mijn bestelling wacht. Ik heb al meerdere berichten gestuurd waar ik geen antwoord op krijg. Ook heb ik geen flauw idee wanneer mijn bestelling überhaupt gaat komen. Ik raad vtwonen niet aan.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

. 18-12-2017 Via de website gekocht

Wat een slechte service!!

Bah, wat een slechte service van jullie zeg!! Een bestelling plaatsen, waarbij het artikel nog op voorraad is, dan mij een berichtje sturen dat het toch niet meer op voorraad is (terwijl er staat dat het product 7 dagen voor je wordt bewaard.... klopt toch niet helemaal...) Dan bellen met de klantenservice om te vragen hoe lang het duurt, waarbij de meneer antwoordt dat het ruim voor Kerst makkelijk binnen is, vervolgens niks meer gehoord, en dan nu ineens, een week voor kerst tenslotte, horen dat je het na pakketje pas kerst krijgt..... en dat noemen jullie service?? Jullie service bestaat alleen maar uit leugens....Waarom vertellen jullie dingen die jullie niet eens waar kunnen maken? En dan vervolgens er ook geen oplossing voor hebben.... Nou dit heb ik geweten... Voor mij was dit de eerste maar ook gelijk laatste bestelling!!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Ans 13-12-2017 Via de website gekocht

vreselijke service klachtenafhandeling

Bij klacht retour geen gehoor. Diverse keren moeten bellen en mailen maar op de inhoud wordt NOOIT ingegaan. Steeds een andere medewerker (overigens wel vriendelijk) maar er kan nooit iets en krijg geen antwoord op mijn vragen. Nog steeds geen retourlabels gekregen ondanks herhaaldelijk verzoek. Waardeloos. Weerhoud mij er echt van om de geplande woonbank te kopen bij hun, ik ga liever ergens anders heen.

NM 08-12-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte ervaring

Producten op de site die niet leverbaar blijken. Ze houden je betaalde geld heel lang vast en reageren op geen enkele mail, bericht etc.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Louise 07-12-2017 Via de website gekocht

Slechte servce

Het leveren en retour sturen is dramatisch. Op e-mails reageren ze niet. Als je belt sta je lang in wachtrij en de medewerker weet het ook niet. Mijn bestelling was niet compleet en 1 artikel was verkeerd. Na 25 min kreeg ik een medewerkeraan de lijn en via de email zou ik op de hoogte worden gehouden, vervolgens wordt de verbinding verbroken en niks meer gehoord. Mijn retourzending is nog steeds niet verwerkt. Vooruitbetalen afschaffen. Waardeloze service

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Eva 06-12-2017 Via de website gekocht

Meer dan slechte service, helaas bij zon leuk assortiment

Half juli plaatste ik een bestelling, waarna ik maandenlang contact met de klantenservice heb onderhouden (via mail, telefoon slecht te bereiken, via Facebook chat wel goed te bereiken). Het komt erop neer dat ze producten aanbieden op de webshop die ze helemaal niet op voorraad hebben. Hierdoor moest ik maandenlang wachten op producten, zelfs toen een van de producten in het verzendproces was opgenomen maar nooit is geleverd. Na meer dan 5 berichtjes over het stopzetten van de bestelling en het retour ontvangen van mijn vooruitbetaalde bedrag, heb ik nog steeds niet al het geld retour ontvangen. Heel jammer om te zien dat je als consument veel vooruit betaald en dan zelf zo achter de levering en in dit geval ook nog een juiste terugbetaling moet aanzitten. Hoewel de website een leuk assortiment heeft, ik zal er nooit meer iets bestellen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site