Voordeeldrogisterij.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Voordeeldrogisterij.nl.

Voordeeldrogisterij.nl stelt zich voor

"Voordeeldrogisterij is een shop waar keuze en prijsvoordeel belangrijke pijlers zijn. Tegen een zeer lage prijs verkoopt Voordeeldrogisterij A-merk artikelen op het gebied van verzorging, schoonmaak en gezondheid. Online shoppen bij Voordeeldrogisterij gaat daarnaast samen met vele gemakken en garanties. OP=OP en weg is pech Naast de lage prijzen die Voordeeldrogisterij hanteert staan er elke week kortingsacties en aanbiedingen centraal bij Voordeeldrogisterij. Wees er daarom snel bij, want OP=OP en weg is pech bij Voordeeldrogisterij. "

Deze score is berekend op basis van 109 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

6.6

Zoor 16-11-2017 Via de website gekocht

snelle service

mijn product bleek hier het goedkoopste ondanks de verzendkosten. En ik had het de volgende dag al in huis

Manon 16-11-2017 Via de website gekocht

zeer snelle en goede bezorging!

correcte en zeer snelle levering. Heel fijn om de producten zo snel in huis te hebben.
prijs/kwaliteit is ook goed

Hoptille 15-11-2017 Via de website gekocht

Nooit weer

Ik heb een bestelling gedaan van 3 artikelen waarbij direct al werd vermeld dat 1 ervan 3-5 dagen levertijd had; had ik vrede mee. We zijn nu 10 dagen verder en ik heb nog steeds niks. Enige wat ik gehad heb was een geautomatiseerd mailtje dat het in behandeling is.

Na een mail te hebben gestuurd (want telefonisch willen ze je niet te woord staan) kreeg ik weer te horen dat het vertraagd is zonder concreet antwoord. Op mijn suggestie om dan de rest maar vast op te sturen werd mijn in 1 zin gemeld dat ze daar niet aan konden beginnen...

Service kun je wel vergeten hier.

Levering heeft nog niet plaats gevonden, dus mijn beoordeling daarvan is nvt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Gerrit van den Dries 14-11-2017 Via de website gekocht

Geen betere drogisterij!!!

Duidelijke, overzichtelijke website. Prima en snelle service en zeer vlotte levering.
Ook het zoeken naar bepaalde artikelen gaat je gemakkelijk af.
Prima aanbiedingen, hiervoor hoef je niet naar een winkel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marjolein 12-11-2017 Via de website gekocht

WAARDELOOS. 1x en nooit meer.

Op de site flitst steeds voorbij, bestel nog zoveel minuten dan wordt uw bestelling vandaag nog verzonden. Mijn bestelling arriveerde (incompleet) 10 dagen later. Bestelling stond op geleverd en backorder tegelijk. Op mijn berichten werd gewoon niet meer gereageerd. Toen ik belde bleek bestelling verzonden te zijn. Toen bestelling aankwam bleken produkten NIET goed verpakt. geen bescherming voor produkten. Ik had het idee dat sommige produkten NIET nieuw waren. Niet in folie verpakt/verzegeld. Al met al eens en nooit meer.

Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 13-11-2017

Beste Marjolein, Allereerst mijn excuses voor de vertraagde levering. Echter informeren wij onze klanten altijd als de levering vertraagd is, en reageren wij altijd binnen 24 uur op onze e-mails. Om beter inzicht te krijgen over de situatie zou ik graag het ordernummer van uw bestelling ontvangen. Deze kunt u sturen naar: support@heytingebusiness.nl. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Support Medewerker.

ans van olst 11-11-2017 Via de website gekocht

Prima shop, echt een aanrader!!

De 1e keer dat ik het product wilde bestellen, was het niet op voorraad, kreeg een paar weken later een mail dat het weer verkijgbaar was. Dit noem ik ,"service aan de klanten"
Deze webshop is dus in mijn ogen goed bezig!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Luca 10-11-2017 Via de website gekocht

Beste service

Ik vind dit een van de beste winkels qua service aangezien ik ver woon, als je besteld is het volgende dag in huis en ze houden je goed op de hoogte hoe het met je bestelling is, de artikelkeuze is groot en er zijn goede deals en prijzen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Irene10973 09-11-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Ik kon nergens dit product vinden en kwam op site. Snelle levering en alles netjes verpakt. Product omschrijving kon war beter en ook wat er op de verpakking staat aangezien dit in een andere taal staat kan ik niet goed zien hoe ik het nu moet gebruiken.

Karolientje 09-11-2017 Via de website gekocht

Niet klantvriendelijk

Mijn bestelling waarbij stond binnen 24 uur, werd ineens niet geleverd omdat er 1 Artikel toch niet op voorraad zou zijn. Ik vind dat betreurend maar vind het nog erger dat er niet met mij hierover gecommuniceerd wordt! Ik heb zelf contact opgenomen na een paar dagen waar de bestelling bleef. Ze vermelde dat er en artikel een langere elevertijd zou hebben, van max 5 dagen. Ik heb aangegeven op de bestelling te zitten wachten. Een aantal dagen later weer gebeld en het ene artikel was nog niet leverbaar. Ik heb aangegeven dat ik daar een ander vergelijkbaar artikel voor wil. Dit ging ze uitzoeken. Na even in de wacht te hebben gestaan kon ze een ander artikel aanbieden, dit zou meteen met de rest van bestelling verstuurd worden. Een dag later bestelling binnen maar ik merkte op dat er een redelijk duur ander artikel er niet bij zat. Ik heb weer gebeld, en weer 15 min in de wacht gestaan, iemand gesproken en ze zou het meteen opsturen. Ik heb dringend aangegeven hierop te zitten wachten maar dat zou in orde komen zei ze. Vandaag, een dag later geen bestelling en heb ik weer gebeld, weer bijna 15 min inw acht gestaan. Ik heb een mevrouw gesproken die aangaf vandaag het ontbrekende artikel echt te versturen. Ik heb aangegeven geen vertrouwen meer in heel dit bedrijf te hebben en er nooit meer bestel. Geld terug kon niet vanwege inleveren VVV bon. Ik kon wel tegoedbon krijgen wat ik echt niet meer wil. Al met al afwachten of het artikel dan toch morgen ook echt komt. Maar ik heb geen vergoeding/ cadeautje of dergelijke vergoed gekregen alleen een sorry mevrouw gehad. Daar koop ik niks voor en wil ook geen zaken meer met hun doen. De afspraken worden niet nagekomen, ze communiceren enig met de klant, in dit geval met mij.ik heb er maar 1 woord voor en dat is" schandalig dat er zo met klanten om wordt gegaan . Nu bijna 1 1/2 week verder nog geen complete bestelling binnen! Ik zou toch graag zien dat dit bedrijf hun fouten vergoed/ rechttrekt. Ik heb inmiddels 4 keer gebeld en bijna elke keer een kwartier inde wacht gestaan. Deze kosten mogen toch best vergoed worden? Zou ik wel op zijn plaats en netjes vinden.
Hopelijk neemt er nog iemand van dit bedrijf contact met mij op om toch een excuses middels vergoeding te geven.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Nataliya 09-11-2017 Via de website gekocht

Goede service

Mijn aankoop is zoals beloofd de volgende dag was verstuurd en de dag later is ontvangen. De product heeft een goed prijs-kwaliteit verhouding. Ik beveel deze verkoper aan.

Evert 08-11-2017 Via de website gekocht

Goede snelle levering volgens afspraak

Alles wat je nodig hebt voor verzorging hebben ze en ook nog goed koop vanaf 50 euro gratis bezorgd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rob 07-11-2017 Via de website gekocht

Top geregeld

Alles werd snel geleverd alles voorradig wat normale drogisterijen niet hebben
Super scherp geprijsd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Danielle 06-11-2017 Via de website gekocht

Prima webshop, communicatie mag beter

Ik heb enkel een bevestiging van betaling ontvangen maar geen bevestiging van mijn aankoop, verzendingsgegevens oid.
Geen idee wanneer mijn pakket nu gaat aankomen....

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Jeka 06-11-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Was zeer verheugd over de snelle levering. Veel internetwinkels zeggen dat ze de volgende dag bezorgen, maar heb vaak meegemaakt dat het toch een dagje later wordt. En deze winkel heeft ook een goede prijsstelling. Kom zeker terug.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Martijn 05-11-2017 Via de website gekocht

Superscherpe aanbieding en zeer snel thuisbezorgd

Een nieuw setje Oral-B tandenborstels gekocht voor een belachelijk lage prijs.
De prijs , communicatie en bezorging is zeer goed .
Waarom meer dan nodig betalen?

Tom 05-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Ik heb voor deze shop gekozen, omdat hier het artikel van mijn keuze op voorraad was en snel geleverd kon worden. Dat alles tegen een redelijke prijs.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

nanny 05-11-2017 Via de website gekocht

goede servise

hele goede servise en snelle afhandeling
veel artikelen wat erg handig is tegen redelijke prijs
ben dik tevreden

EdV 04-11-2017 Via de website gekocht

Prima!

Ruim assortiment. Duidelijke website. Bevestigingsmail na bestellen. Keurige afhandeling, ook via track & trace.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Catharina 04-11-2017 Via de website gekocht

Super snel en goed

Ik was op zoek naar een huishoudtrap en ze hadden bij voordeeldrogisterij een goed trapje tegen een goede prijs. Volgende dag al afgeleverd

uitgebreid assortiment voor een goede prijs 04-11-2017 Via de website gekocht

uitgebreid assortiment

ik heb deze drogist via google gevonden. prijzen zijn gunstig en levering correct.
er is een uitgebreide keuzemogelijkheid van diverse merken. levering was een dag later dan aangegeven, maar dit was voor ons niet zo'n probleem

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Frits 03-11-2017 Via de website gekocht

Snelle en feilloze service

Prima webshop en snelle en goede levering binnen een dag. Producten op de website waren makkelijk te vinden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerrit 03-11-2017 Via de website gekocht

Zo maak je klanten tevreden

Eenvoudig bestellen en snel geleverd en de prijs is een uitnodiging voor een volgende bestelling. Alweer een tevreden klant die terugkomt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rylana 02-11-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Ik heb voor deze shop gekozen omdat hij best wel goedkoop was en omdat deze shop mijn haarkleuring had

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• Verzendkosten

Wiesje 29-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goed verpakt

Voordelige spullen. Erg makkelijk om te bestellen en zo in huis! Mijn wasje met zwitsalgeur hangt al droog te wapperen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Els 29-10-2017 Via de website gekocht

Slechte webshop

Ik bestelde op een vrijdagavond 10 conditioners en betaalde meteen via overschrijving, normaal gezien is dit binnen de 2 werkdagen van België naar Nederland overgeschreven. Van de site krijg je ook 3 werkdagen. Maandagochtend krijg ik een mail dat mijn bestelling geannuleerd is want het is niet betaald, maw je krijgt geen 3 werkdagen voor de overschrijving maar een weekend telt ook en Belgische banken zijn trager in het weekend. Ik heb dan via de helpdesk een ticket opgestart om te zeggen dat ik wel betaald heb maar ik kon geen screenshot van mijn afschrift tot bij hun kreeg, een mailadres krijg je niet! 2 dagen later, dus binnen de drie werkdagen, komt mijn overschrijving binnen. Ik krijg mails met een factuur, bevestiging van verzending, en dat 3 van de 10 conditioners worden terugbetaald want het is zogezegd niet meer in stock. Ik kijk op de site en daar staat mooi in het groen bij 'in stock'. Dat werd pas veranderd na ik het had gemeld! Maar goed, ik zou binnen de 10 werkdagen terugbetaald worden. Na 10 werkdagen krijg ik te horen dat ik te vroeg erachter hoorde en dat ik fout geteld zou hebben. Ik moest niet vanaf de mail tellen maar vanaf de verzenddatum die drie dagen later was. Ik wacht zo lang en vraag dan waar mijn geld blijft, ik krijg een andere dame te pakken die ineens zegt dat ze het die dag nog zal overschrijven, dus ze waren eerst zelfs niet van plan om terug te betalen! Vandaag heb ik na meer dan 2 weken eindelijk mijn geld terug! De voordeeldrogisterij is zowiezo een klant kwijt! Zo'n slechte service ben ik niet gewoon van een webshop. Wat een farce!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 01-11-2017

Beste Els, Allereerst mijn excuses voor het ongemak. Bestellingen worden automatisch door het systeem geannuleerd als er geen betaling is ontvangen, nadat wij de betaling hadden ontvangen is uw order doorgezet en verwerkt. Helaas kwamen wij er toen achter dat het door u bestelde product niet meer leverbaar was en hebben wij verstuurd wat we nog hadden. Wij hanteren 10 werkdagen voor de terug betaling, echter als het erg druk is kan dit soms een uitloop hebben. Wij storten altijd het bedrag terug naar de klant en in dit geval heeft u het geld ook terug ontvangen. Met vriendelijke groet , Support Medewerker.

Doen wat je zegt, en zeg wat je doet 29-10-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en simpel

Het juiste artikel (geen inferieur namaak product) is exact conform de levertijd netjes verpakt bezorgd. Je wordt met behulp van emails goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling, inclusief track en trace code.

Chris 29-10-2017 Via de website gekocht

mooie aanbieding gehad die ook nog eens snel geleverd is.

Na wat rond gekeken te hebben op internet kwam ik bij deze site terecht. Ik zocht mijn artikel dat ik wilde bestellen, kwam het tegen ,en heb dat onmiddellijk besteld omdat de prijs ook erg gunstig was. Ik was erg verbaasd te zien hoeveel artikelen zij hebben en alles tegen zeer redelijke prijzen.

Emile 28-10-2017 Via de website gekocht

Goede prijs en zeer snelle levering

Supersnel in huis voor lage prijs. Ook veel keus om juiste artikel te selecteren. Ging bij anders sites nog wel eens verkeerd

Peter 27-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering van kwaliteitsproduct

Fantastische snelle levering de volgende dag na het bestellen op de vorige dag. Prima merk scheerzeep tegen een voordelige prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Chris 26-10-2017 Via de website gekocht

mooie aanbieding gehad die ook nog eens snel geleverd is.

cupidstrikez_eu 26-10-2017 Via de website gekocht

Goede kwaliteit voor een degelijke concurrende prijs!

Geen goedkoper kooppunt te vinden op de verschillende prijsvergelijkingssites op het internet , snel binnen 24hrs geleverd en in zeer goede staat ontvangen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bart 26-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Altijd snel bezorgd en altijd goedkoop en goede aanbiedingen op pampers luiers en pampers billendoekjes

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

ploni 25-10-2017 Via de website gekocht

Goede artikelen voor weinig en makkelijken snel thuibezorgd.

Heel uitgebreide webwinkel met redelijke prijzen en leuke aanbiedingen. Artikel wat je zoekt is eenvoudig te vinden.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Astrid 23-10-2017 Via de website gekocht

Hele snelle service

Ik ben zeer tevreden hele snelle service.
En het pakketje was heel goed ingepakt.
Mijn volgende aankoop ga ik hier zeker weer bestellen.

Neeke 21-10-2017 Via de website gekocht

Goede service

Via de website een goede prijs. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Snelle levering.

Koning 21-10-2017 Via de website gekocht

Top......

Bedrijf helemaal top ‘avonds 5 voor negen besteld volgende middag in huis. Geweldige service prima bezorgt door post.nl

Rea van Vliet-Gadjdjoe 20-10-2017 Via de website gekocht

snelle service

artikelen die elders niet meer verkrijgbaar zijn hebben zij noch wel in het bestand!
en het gemak van betellen is ook top!

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Nelly 19-10-2017 Via de website gekocht

Niet meer leverbaar

Ik heb ervaren dat het door mij bestelde product op de website stond, en nog steeds staat, met de vermelding 'in voorraad', maar niet meer leverbaar is. Na 4 dagen kreeg ik daarvan bericht. Het betaalde bedrag kreeg ik na 5 dagen weer teruggestort.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Jannie 18-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Goedkope merkprodukten, hoe meer je besteld hoe hoger de korting. Geen verzendkosten en een zeer snelle levering.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nynke 18-10-2017 Via de website gekocht

Waardeloos

Week geleden bestelling gedaan en betaald. Dagen later bericht dat 1 ding niet leverbaar was. Nu 7 dagen later eerst bericht dat bestelling verzonden wordt en later op de dag bericht dat niks van mijn bestelling leverbaar is. Nu moet ik 10 dagen wachten op mijn 50,- waar ik pampers voor besteld had. Lekker dan. Waardeloze service.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 01-11-2017

Beste Nynke, Wij werken met op=op aanbiedingen en partij goederen, dit staat ook duidelijk op onze website aangegeven, om deze reden komt het helaas wel eens voor dat producten niet op voorraad zijn. Met vriendelijke groet, Support Medewerker.

Corrie 18-10-2017 Via de website gekocht

Gebruikt artikel gekregen

Ik heb voor de voordeeldrogisterij gekozen omdat het artikel wat ik wilde hebben daar het goedkoopst was, Ik had een aromalamp besteld, maar helaas bleek dat het artikel wat ik besteld had al was gebruikt je kon het aroma ruiken wat erin heeft gezeten, echt heel jammer en een zeer kwalijke zaak.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 01-11-2017

Beste Corrie, ik wil u graag verder helpen, u geeft in de mail wisseling aan het product al weggegeven te hebben en geen foto's heeft gemaakt. Wij kunnen zonder product of bewijs niks voor u doen. Met vriendelijke groet, Support Medewerker.

Eddie 18-10-2017 Via de website gekocht

Goede service

Heb via site besteld voor eerste keer . Ging lekker snel om een account aan te maken en te bestellen. En de volgende dag al in huis. Prima service

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

rené van pelschot 17-10-2017 Via de website gekocht

niet volledige levering

gekocht een braun clean & renew stand voor scheerapparaat model 7. dit is een electrisch apparaat. maar geleverd zonder snoer. Het is hetzelfde als een auto kopen zonder stuur

Sanne 18-10-2017

Beste René van Pelschot, op de website staat duidelijk aangegeven dat dit zonder snoer geleverd wordt, u kunt de stand gewoon gebruiken! Met vriendelijke groet, supportmedewerker

CRA 17-10-2017 Via de website gekocht

Supersnel en goed!

Goede shop, genoeg keuze en prijzen zijn oké! Daarnaast snelle levering. Voor een volgende bestelling ga ik weer eerst naar deze site.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Helder 16-10-2017 Via de website gekocht

Scheermesjes besteld maar niet ontvangen

Iets besteld maar nooit ontvangen slechter kan niet. Dit soort webwinkels verpesten het toch voor de hele branche.

Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 17-10-2017

Beste Helder, Allereerst mijn excuses voor het ongemak. Kunt u een mail sturen naar: support@heytingebusiness.nl. Wij zoeken het dan graag voor u uit. Met Vriendelijke groet, Support Medewerker.

Mario1966 15-10-2017 Via de website gekocht

Aanrader

Lage prijzen dus veel voordeel ...
Ben als klant zeer tevreden over de snelle service.
Ik geef deze drogisterij en vette tien.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jose 14-10-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging.

Prima kwaliteit snelle bezorging en netjes verpakt. Mooie overzichtelijke site met goede prijsverhoudingen ik kom hier zeker weer terug.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henkiepenkie 14-10-2017 Via de website gekocht

Alles duidelijk, en op tijd geleverd

Bestellen makkelijk en vooral duidelijk. Voordeeldrogisterij komt alles na wat ze beloven.
Snel besteld, goede prijs/kwaliteits verhouding. Snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dido 14-10-2017 Via de website gekocht

Super online winkel

De website van Voordeeldrogisterij is erg overzichtelijk en fijn te gebruiken. De bestele producten kwamen snel aan en waren allemaal zoals verwacht.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Piero 13-10-2017 Via de website gekocht

Leveren product wat elders niet meer te krijgen is!!

Ben een fan van MacLeans tandpasta. Deze is inmiddels nergens meer verkrijgbaar, maar hier nog wel!
Bestelproces duidelijk, snelle levering.