Voordeeldrogisterij.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Voordeeldrogisterij.nl.

Voordeeldrogisterij.nl stelt zich voor

"Voordeeldrogisterij is een shop waar keuze en prijsvoordeel belangrijke pijlers zijn. Tegen een zeer lage prijs verkoopt Voordeeldrogisterij A-merk artikelen op het gebied van verzorging, schoonmaak en gezondheid. Online shoppen bij Voordeeldrogisterij gaat daarnaast samen met vele gemakken en garanties. OP=OP en weg is pech Naast de lage prijzen die Voordeeldrogisterij hanteert staan er elke week kortingsacties en aanbiedingen centraal bij Voordeeldrogisterij. Wees er daarom snel bij, want OP=OP en weg is pech bij Voordeeldrogisterij. "

Deze score is berekend op basis van 206 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,7

Stefanie 15-08-2019

Ik heb een mascara besteld via bol.com. Wel keurig geleverd maar wat schetst mijn verbazing, de mascara zit los in een envelop en er is ook geen seal aanwezig rond de dop. Ik vind dit onhygiënisch en heb dan ook gebeld met voordeeldrogist. Hun verklaring, zij kopen 'bulken' en zo komt dit uit ' de bulk'. Ik heb dus geen idee wat er met deze mascara is gebeurd. Was het misschien een tester? Is de mascara al gebruikt? Voor mij dus nooit meer voordeeldrogist. Ik heb er totaal geen goed gevoel bij en zou hier nooit meer bestellen.
Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 16-08-2019

Beste Stefanie,

Bedankt voor uw review!

Allereerst vinden wij het erg vervelend dat u uw bestelling bij ons op deze manier heeft ervaren, dit is uiteraard niet de bedoeling! Daarvoor onze oprechte excuses.

Wij verkopen uitsluitend nieuwe en ongebruikte producten. Zoals telefonisch aangegeven komen deze producten in om verpakkingen bij ons geleverd. Wij kunnen u dan ook garanderen dat het product nieuw is.

Mocht u het product toch niet willen houden, dan bent u uiteraard altijd vrij om deze te retourneren. U kunt dit gemakkelijk doen via uw Bol.com account!

Mocht u nog verdere vragen hebben, dan raad ik u aan om contact op te nemen met onze support afdeling! Zij zullen u te woord staan.

Nogmaals onze excuses!

Sandra 13-08-2019

Nou het klinkt natuurlijk hartstikke mooi, de reactie zoals voordeel drogisterij die geeft op mijn revieuw! Maar eenmaal gemaild met de klantenservice bleek er een Product toch niet leverbaar, ik zou het geld van dat product terug krijgen en ook mijn verzendkosten ter compensatie. Ik stuur nog een reactie om zeker te weten dat ik begreep wat ze stuurde, geen reactie maar wel een credit factuur van de lipstick en mijn verzendkosten ( nog niet ontvangen trouwens hoor) en tot mijn verbazing later nog een credit factuur want er bleek nog iets niet leverbaar... ongelovelijk wat een service! Eens maar never nooit meer!!!!
Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 15-08-2019

Beste Sandra,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het nogmaals erg vervelend dat u uw bestelling op deze manier heeft ervaren.
Uiteraard hebben wij vanuit onze kant ons best gedaan om u zo goed en spoedig mogelijk te kunnen helpen.

Des te vervelender vinden wij het dan ook dat u daar niet tevreden over bent.

Het bedrag wordt binnen 5 werkdagen aan u gecrediteerd, gerekend vanaf de dag dat de creditfactuur is aangemaakt.
Nogmaals excuses voor het ongemak.

Sandra 07-08-2019

Wat een k*t website, adverteren met: vandaag besteld is morgen in huis... ik kan me voorstellen dat het kan voorkomen dat een product niet op voorraad is maar deze service is echt slecht! 1.5 week geleden voor 60 euro aan make up besteld, keurig verzend kosten betaald en een bevestigings mail ontvangen. Echter waren een aantal producten niet op voorraad, deze zouden binnen 5 dagen binnen komen en dan zou mijn bestelling verzonden worden... na 5 dagen niks, 3 mails gestuurd en uiteindelijk gebeld omdat ik geen antwoord kreeg... er bleek iets niet aanwezig te zijn en dus was mijn bestelling niet verzonden want aan nazending doen ze niet bij de voordeel drogist😯( tevreden klanten is blijkbaar minder belangrijk dan een paar euro extra uitgeven voor een extra zending door jullie eigen loze belofte) of ik op dit product, en dus op mijn bestelling wilde wachten of mijn geld terug wilde voor het ontbrekende product?! Uhm waarom denkt u dat ik het besteld heb? Omdat ik het graag wil hebben denk?! Dus dat gaat weer minstens 5 werkdagen duren... volgende dag een mail dat niet 1 maar 3 producten niet aanwezig zijn, of ik wil wachten of de bestelling wil annuleren?!!!? Nou vooruit, we wachten nog wel even! Ik hoop dat mijn spullen deze week geleverd worden anders ga ik toch liever op zoek naar een bedrijf die wel doet waar ze voor staan, dan maar wat meer betalen maar dan krijg ik iniedergeval mijn spullen! Oh ja, en nog 1 goedkope (gratis) tip voor dit bedrijf, adverteer niet met dingen die je niet waar kunt maken, je kunt nog zo goedkoop zijn maar met dit soort onzin maak je geen vrienden, of in jullie geval: klanten!!!
Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 08-08-2019

Beste Sandra,

Bedankt voor uw review.

Wat jammer om te horen dat de bestelling langer op zich laat wachten dan gepland. Natuurlijk is dat niet de bedoeling en daarvoor bieden wij dan ook graag onze excuses aan.

Ik zal uw klacht doorgeven aan ons kwaliteitsteam, zodat wij dit in de toekomst kunnen voorkomen.

Helaas kunnen wij op de gegevens die bij deze review vermeld staan geen bestelling vinden.

Wij raden u dan ook om contact op te nemen via support@voordeeldrogisterij.nl , de klantenservice wilt dit graag voor u oplossen!

Loek 23-07-2019

Scheerkoppen op een woensdag besteld; eind van de week nog niets ontvangen; ik kreeg wel direct per e-mail antwoord; zou max tien werkdagen mogen duren, schreef men; gezien de vele slechte reviews begon ik me al zorgen te maken; echter de dinsdag die week erna zijn ze keurig per post geleverd; totaal 4 werkdagen heeft het gekost, vind ik gewoon acceptabel.

LBvG 02-07-2019

Heel erg slecht! Website niet up to date en wel geld aannemen en vervolgens de bestelling annuleren zonder geldige reden. Als je hier niet hoeft te shoppen, niet doen! 👎🏽
Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 03-07-2019

Beste LBvG,

Bedankt voor uw review.

Allereerst onze oprechte excuses dat u de bestelling op deze manier heeft ervaren.

Kunt u ons een e-mail sturen naar info@voordeeldrogisterij.nl

We lossen het graag met u op!

Henri 29-06-2019

Zal hier nooit meer bestellen. Product zou op voorraad zijn en de levertijd zou 2 tot 5 dagen zijn. Na 5 dagen een mail dat het niet op voorraad is. Daarna werd het stil. Zijn nu 15 dagen verder. Zeer slecht. Zou dit bedrijf afraden. En de reacties die ze geven op negatieve review lijkt een standaard exuusbriefje .

Lou 21-06-2019

2 producten in een bestelling gekocht. Volgende dag zou de levering zijn. Na een dag een mail ontvangen waarin geschreven werd dat een product 5 dagen later op voorraad zou zijn. 6 dagen later een mail dat het nogmaals 5 dagen gaat duren. Dit product heb ik, na een half uur in de wacht te hebben gestaan, telefonisch geannuleerd en het andere product zou de volgende dag geleverd worden. Wederom na 5 dagen niets ontvangen. Weer een kwartier in de wacht, gaat mevrouw het uitzoeken. Per mail krijg ik te horen dat de bestelling wederom 5 extra dagen levertijd gaat kosten. Nu hopen op een bevestiging dat ik ook dit product annuleer.
Nooit meer bestellen met deze winkel!
Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 25-06-2019

Beste Lou,

Bedankt voor uw review.

We vinden het bijzonder vervelend dat uw bestelling op deze manier is verlopen, en bieden hier dan ook onze excuses voor aan.

Heeft u al contact met ons opgenomen? We reageren binnen 24 uur op uw e-mail. We lossen het graag voor u op!

van Doorn 13-06-2019

Gisteren een artikel besteld met de opmerking 'op voorraad' & 'vandaag besteld morgen in huis'.

Vandaag een mail ontvangen dat het artikel niet op voorraad is, en dat de levertijd 2-5 dagen langer zal zijn.

Het artikel komt nu dus te laat om cadeau te kunnen geven, ondanks dat ik een extra dag marge heb genomen op de voorgespiegelde bezorgdatum...

Ik zie meerdere reviews die bevestigen dat de vermeldingen op de website dus niet overeen komt met de daadwerkelijke voorraad. Nu maar afwachtten hoe lang het cadeau te laat zal komen...
Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 17-06-2019

Beste van Darm,

Bedankt voor uw bericht.

Als u een bestelling geplaatst heeft met meerdere artikelen, geld de langste levertijd. Deze bepaald de levertijd van alle artikelen.

Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact met ons op! We lossen het graag voor u op.

Thijs 07-06-2019

Oral B flosdraad besteld. Het doorsje bleek helaas leeg te zijn. Hulp van voordeeldrogisterij was 0. Ik moet het maar uitzoeken met Oral B.
Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 17-06-2019

Beste Thijs,

Bedankt voor uw bericht.

Allereerst mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Kunt u ons contacteren door middel van een e-mail naar :support@voordeeldrogisterij.nl

We helpen u graag verder!

Marije 23-05-2019

Een keer, nooit weer! Product besteld wat voorradig zou zijn. Krijg inmiddels al week lang 2x per dag mail dat bestelling niet voorradig is bij leverancier en dat t nog 5 werkdagen gaat duren. Versch mails van versch medewerkers communiceren langs elkaar. Net bestelling geannuleerd. Zal mij benieuwen of dat goed gaat met de terugbetaling (wederom) ‘binnen 5 werkdagen’....
Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 27-05-2019

Beste Marije,

Bedankt voor uw review.

We vinden het bijzonder vervelend dat uw bestelling op deze manier is verlopen, en willen hier dan ook onze excuses voor aanbieden.

We zullen uw klacht doorgeven aan ons kwaliteitsteam, om dit in de toekomst te kunnen voorkomen.

Ik wens u alsnog een fijne dag verder!

Bas de Jongh 12-04-2019

De bestelling had ik geplaatst om 8.00 uur en ik kreeg rond 11.30 een berichtje dat deze verzonden was. De volende dag had ik alles binnen en dus razend snel ook! Ik ben zeer tevreden

E.K. Wenink 09-04-2019

Deze bedrijf is een ontzetten slecht bedrijf Ik had betaald voor een nieuwe softijsmachine merk Tebs en krijg daarvoor een machine die een klant had terug gebracht en het was defect onder de binnenste kom was slagroom aangeplakt en de machine die lekt. En de machine doos was ook niet verzegeld. ik voel me opgelicht. retour terug gestuurd. En nu moet ik van HUUB HEYTING 3 weken wachten voor reparatie of vervangen. ik wil geen reparatie en 3 weken wachten, ik wil mijn geld terug . . Hun wisten dat de machine defect was en toch naar mij gestuurd. Ik had niet eens een bevestiging ontvangen van de retour product. Die hun binnen 2 dagen zouden verwerkt en het is meer dan 4 dagen geleden die ik het product had terug gestuurd. Aan jullie excuus heb ik niks aan, want mijn geld hebben jullie wel in jullie bezit. IK ZOU DEZE WINKEL NIET AANBEVELEN SLECHT EN NOG EENS SLECHT. IK BEN LAAIEND.
Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 21-05-2019

Beste E.K Wenink,

Bedankt voor uw review.

We vinden het erg vervelend dat de bestelling op deze manier is verlopen, en willen hier dan ook onze excuses voor aanbieden.

Inmiddels zijn we samen tot een oplossing gekomen, en heeft u het bedrag terug op uw rekening.

Ik wens u een hele fijne dag !

Jan Bel 02-04-2019

Wat ontzettend slecht bedrijf! Wat een miscommunicatie! 1.5 week geleden heb ik een aantal weegschalen besteld. De vrouw via de chat (op de website) zei dat ze op voorraad zouden zijn. besteld -- en dan krijg je bericht dat ze niet op voorraad zijn.... Hier een verontwaardigd telefoongesprekje voor gevoerd. Een week later krijg ik dan een berichtje dat het geleverd wordt. nou jippie, werd tijd. Dan gaan er vier dagen overheen en krijg je te horen dat het niet voorradig is.... Wat een ontzettend slecht bedrijf met een slechte communicatie intern en naar hun klanten toe. Ik heb de bestelling geannuleerd en zal hier nooit meer wat bestellen en nooit aan iemand adviseren om hier wat te komen!
Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 04-04-2019

Beste Jan,

Bedankt voor uw review.

We vinden het bijzonder vervelend dat u de bestelling op deze manier heeft ervaren. Dit is niet onze insteek, en willen hier dan ook onze oprechte excuses voor aanbieden.

Helaas hebben we vanuit ons extern magazijn vernomen dat het bestelde product niet meer voorradig was. Ik begrijp dat u hierover foutief bent geïnformeerd.

We doen ons best om dit in de toekomst te verbeteren, en te voorkomen.

Ik wil u bedanken voor uw feedback, en ondanks deze ervaring hopen we u toch nog terug te zien bij een van onze webshops!

Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 04-04-2019

Beste Jan,

Bedankt voor uw review.

We doen ons best om dit in de toekomst te verbeteren, en te voorkomen.

john 15-02-2019

Onduidelijkheid op site over verzend/retourskosten;
Als je iets besteld en retour stuurt vanwege defect en vervolgens het product niet meer te leveren is, dan krijg je geen geld terug maar een tegoedbon t.w.v. het product en als je dan voor minder dan € 50,- besteld moet je dus weer de verzendkosten betalen!!

Lange levertijd

Inmiddels de tegoedbon gebruikt en weer onnodig (totaal € 10.90) verzendkosten betaald !!

Heb gemaild of we de verzend/retourskosten en het betaalde bedrag kan worden overgemaakt op mijn rek.nr.
Maar helaas.....!!

Zou zeggen: Doe uw "VOORDEEL" hiermee!!
Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 18-02-2019

Beste John,

Bedankt voor uw review.
We vinden het erg vervelend om te horen dat u onze service op deze manier heeft ervaren.

Helaas kan ik geen nieuwe bestelling op uw naam vinden.
Zou u contact met ons op willen nemen?

Wij zijn bereikbaar op info@voordeeldrogisterij.nl!

Ik hoor graag van u.

A.T 26-01-2019

Pot wax besteld wat de volgende werkdag binnen zou komen, volgens de website, maar kwam na 10 dagen pas aan. Een mail gestuurd met het klacht en ik kreeg als antwoord dat mijn pot wax was verstuurd, mijn mail werd compleet genegeerd. De wax komt na 10 dagen aan en bij het open doen was die tot het helft leeg en heeft er ook nog iemand met zijn of haar vingers erin gezeten! Niks kopen van hun! Afperserij
Officiële reactie van Voordeeldrogisterij.nl 31-01-2019

Beste A.T

Bedankt voor uw review,

Allereerst mijn oprechte excuses dat u de bestelling op deze manier heeft ontvangen, dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Heeft u al contact opgenomen met onze klantenservice? We bieden u graag een passende oplossing!

U kunt een e-mail sturen naar: support@voordeeldrogisterij.nl
We reageren op werkdagen binnen 24 uur!

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd,

Supportmedewerker!

Hannie dijkstra 29-12-2018

Snelle levering maar verpakkingsdoos was redelijk beschadigd.
Later kreeg ik nog mail of in door wilde gaan met bestelling terwijl lamp al binnen was.

Meta Zomer 15-12-2018 Via de website gekocht

Goede service en ik werd prima op de hoogte gehouden over het pakket en tijdstip van levering. Leuk geschreven items b.v. doe je de groeten aan de bezorger? Top!

Gregor 14-12-2018 Via de website gekocht

VOORDEELDRGISTERIJ heeft een prima service, goed assortiment, beste prijzen en levering op tijd. Alleen maar lof.

Nell 13-12-2018 Via de website gekocht

Ik koop dit artikel al jaren voor mijn schoonvader (84)
En ben blij dat ik dit nu ok online kan doen. Ook de prijs is voordeliger dan bij andere aanbieders.
We zijn hier erg blij mee.

Kelly 10-12-2018 Via de website gekocht

Nog nooit zo'n snelle levering meegemaakt

Ik heb mijn bestelling savonds gedaan en geloof drie uur later kreeg ik reeds aan track & trace in de mail.
Alles was ook zoals het hoorde. Volledig en goed ingepakt.
Een tevreden klant erbij uit België

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

RBeijer 10-12-2018 Via de website gekocht

Makkelijk en echt de goedkoopste!

Overzichtelijke site, snelle levering en geweldige aanbiedingen die niet onder doen bij andere winkels en webshops.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Christof 10-12-2018 Via de website gekocht

Gewelsige service

Super aankoop gekocht ik raad het iedereen aan!!! Ik ben zeer tevreden van me aankoop! Doe zo verder

Ber 09-12-2018 Via de website gekocht

Prima hoor

Uitstekend behandeld en perfecte service.
Gaan zeker blijvend gebruik maken van jullie en gaan ervan uit dat dit met dezelfde service zal gaan.

Helmi 09-12-2018 Via de website gekocht

Prima!

Zeer gunstige prijzen, breed assortiment en lage verzendkosten. De levering zou iets sneller mogen maar dat is meer omdat we tegenwoordig gewend zijn dat iets de volgende dag al geleverd wordt. Als dat 2-3 dagen later is dan is dit relatief laat maar gezien de lage prijzen acceptabel.

Jozef Van den Broeck 08-12-2018 Via de website gekocht

Ik heb nog steeds geen terugbetaling ontvangen.

Ik had een nieuwe scheerkop besteld. Na enkele dagen kreeg ik een mail dat de levertermijn veel langer zou zijn dan de beloofde termijn. Of ik een terugbetaling wilde? Ja dus. Beloofd binnen de vijf dagen. Twee weken wachten; nog steeds geen terugbetaling. Weer een mail: "We kijken het na". Weer wachten...

Officiële reactie van Voordeeldrogisterij.nl 17-12-2018

Beste Jozef,

Bedankt voor uw review.

Allereerst mijn excuses voor het ongemak.

We hebben u een e-mail gestuurd met de vraag of u uw bankgegevens wilt doorgeven, zodat we de terugbetaling in orde kunnen maken.

We hebben uw respons in goede orde ontvangen, en gaan er voor zorgen dat de terugbetaling zo spoedig mogelijk plaatsvindt.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Supportmedewerker

Miglena Bogdanova 07-12-2018 Via de website gekocht

Prima prijs en snel levering !

Ik betaald en na 2 dagen voormiddag het pakket thuis was.Ik woon in België!Prijs naar Pampers was met 50% minder!

Wilbert 04-12-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Een duidelijke site om te bestellen en ook eerlijke prijzen. De levering werd netjes op tijd geleverd.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Justyna de Vries 03-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Service heel goed!ik heb vaker via jullie winkel iets besteld en was ik altijd heel tevreden,dus daarom kom ik altijd terug bij jullie

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Filip Verstraete 02-12-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering van de artikelen

Gebruiksvriendelijke webshop met duidelijke vermelding van alle details van de artikelen.
Heel snelle levering van de goederen.
En....de beste prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lieve Debrier 01-12-2018 Via de website gekocht

Wow... in topsnelheid geleverd!

Zocht speelgoed verkeerslichten en kwam terecht op deze site... Overzichtelijke website met voldoende uitleg over het artikel inclusief de maten van het product wat op andere sites te wensen overliet.
Reeds de volgende dag geleverd... in topsnelheid van Nederland naar België.
Betaling ging heel vlot via bancontact en onmiddellijk bevestiging via email.
De moeite waard om de prijzen en de producten te vergelijken met andere firma's. Deze verkeerslichten waren 50 % goedkoper dan bij Bol.com, identiek en van hetzelfde merk. Ik had er graag de verzendingskosten voor over.
Hier ga ik nog producten bestellen en kopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Chantal 29-11-2018 Via de website gekocht

Machtige winkel

Geweldige site, altijd grote aanbiedingen,ontzettend veel keuze. Groot prijsverschil dan hier in België. Super tevreden. Ook de service is héél goed. Doe zo verder.......

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gert W 29-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, scherpe prijzen en prima communicatie.

De prijzen zijn erg scherp. Duidelijke website. Eenvoudig bestel proces en vlotte levering. Ik kom hier zeker terug voor andere aankopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Yildiz 29-11-2018 Via de website gekocht

Keurig ingepakt, blij met mij producten

Voordelig zoals de naam voordeeldrogist. Veel keuze mogelijkheden top super 👍
Keurig ingepakt en waar voor je geld

Maaike hagesteijn, Joop hagesteijn 29-11-2018 Via de website gekocht

Super snel en accuraat

Super snel geleverd, goed verpakt, breekbaar op etiket als dat nodig is, ik ben dik tevreden.Zal het iedereen aanbevelen en de volgende levering bestel ik hier weer.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Agnes Lisseveld 29-11-2018 Via de website gekocht

Razend snelle service

een product wat zowel in de drogisten als online bij veel webshops is uitverkocht, heb ik via jullie in grote getale nog kunnen bemachtigen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Francis van es-valk 29-11-2018 Via de website gekocht

Leuke actie’s en betrouwbaar

Alle bestellingen worden goed verwerkt en in uitstekend vorm bezorgt ben ook een tevreden klant. Een klein minpuntje is dat ik 3 wonderbrooms geb besteld waar de prijs niet van klopte heb contact gehad met jullie maar er is nog geen oplossing voor gekomen hopend dit snel wordt afgehandeld. Verders tevreden gr Francis van es-valk

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

herman t 29-11-2018 Via de website gekocht

stipte levering van het juiste produkt

De prijs t.o.v. andere aanbieders voor het product dat ik nodig had. De snelheid waarmede de bestelling uitgevoerd is.

Wouter 29-11-2018 Via de website gekocht

Snelle afwikkeling

Snelle verzending en goede verpakking. Goede aanbiedingen. Handige webshop die overzichtelijk is. Drempel gratis verzenden zou omlaag mogen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Verzendkosten

Marij 28-11-2018 Via de website gekocht

Keurige en snelle levering

Een duidelijke website. Goede producten in het assortiment. Snelle en keurige levering. Ik ben zeer tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lidy Salerno 28-11-2018 Via de website gekocht

Duidelijke. Website, snelle bestelling en levering!

Prettige shop. Makkelijk goede keuze te maken! Je krijgt goede doorslaggevende informatie. De kussens die ik kocht waren precies de beoogde.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Nicky 28-11-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Vlotte manier van bestellen en een snelle levering van een product dat op andere websites uitverkocht was.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Verzendkosten

Bienemieme 27-11-2018 Via de website gekocht

Werkelijk uitgebreid assortiment

Mooie webshop, goed assortiment. Leuke aanbiedingen. Bij veel producten lagere prijzen bij afname van meerdere van de items.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Richard 27-11-2018 Via de website gekocht

Slechte verzending

De prijs was prettig, maar om 25 flesjes deodorant, van glas, los in een grote doos te versturen is wel het gekste wat ik heb meegemaakt. Er waren twee flesjes stuk en derest zat daardoor onder de plakkerige deodorant.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 28-11-2018

Beste Richard,

Bedankt voor uw review.

Allereerst mijn excuses voor het ongemak.

Het is niet de bedoeling dat u uw bestelling op deze manier ontvangt. Heeft u al contact opgenomen met onze support afdeling? U kunt ons mailen naar: info@voordeeldrogisterij.nl

We willen u graag een oplossing bieden.

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Nellie 27-11-2018 Via de website gekocht

Perfect thuisdrogist

Snelle levering, perfect assortiment, overzichtelijk en duidelijk. Hoge korting bij meerdere producten tegelijk

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mevr M v Zon 27-11-2018 Via de website gekocht

Alles Supersnel in huis dus erg tevreden

Snelle bezorging fijne prijzen nog steeds de goed koopste .ik ben zeer tevreden omdat alles goed op vooraad is zo dat je de bestelling tegelijk krijgt .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rick 27-11-2018 Via de website gekocht

wasmiddel (te) snel in huis

Ariel wasmiddel besteld tegen een nette prijs. Echter had op de website aangegeven dat het op woensdag bezorgd zou worden en kwam dinsdag al. Gelukkig weet de postbode waar hij het bestelde kon achterlaten als we niet thuis zijn. Dus op zich prima, maar bezorgafspraak kon beter.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Elly L. 26-11-2018 Via de website gekocht

Top service!

De bestelling is keurig en op tijd ontvangen voor een mooie prijs. Ik ben er blij mee. Mijn eerste ervaring is positief.

cristian koedood 26-11-2018 Via de website gekocht

Pampers goedkoop

Snelle verzending, goedkoopste luiers op internet te vinden en goede service. Na veel gegoogeld te hebben hier uit gekomen. Leve de black friday😉

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

van den Berg 26-11-2018 Via de website gekocht

service is goed en ruime keuze.

Overzichtelijk site, ruime keuze. Jullie waren de goedkoopste met voetenwarmer. Daarnaast ook nog andere leuke aanbiedingen.

Roelof.K. 26-11-2018 Via de website gekocht

Supersnel en correct!

Hele duidelijke en makkelijke site. Zeer snelle levering en goed verpakt, komen exact na van wat er afgesproken word. Ook de prijs is ok.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -