Voordeeldrogisterij.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Voordeeldrogisterij.nl.

Voordeeldrogisterij.nl stelt zich voor

"Voordeeldrogisterij is een shop waar keuze en prijsvoordeel belangrijke pijlers zijn. Tegen een zeer lage prijs verkoopt Voordeeldrogisterij A-merk artikelen op het gebied van verzorging, schoonmaak en gezondheid. Online shoppen bij Voordeeldrogisterij gaat daarnaast samen met vele gemakken en garanties. OP=OP en weg is pech Naast de lage prijzen die Voordeeldrogisterij hanteert staan er elke week kortingsacties en aanbiedingen centraal bij Voordeeldrogisterij. Wees er daarom snel bij, want OP=OP en weg is pech bij Voordeeldrogisterij. "

Deze score is berekend op basis van 194 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

7.3

Bezint eer ge begint 22-01-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service

10 januari producten besteld. Na een paar dagen keurig mail ontvangen dat een product niet aanwezig is. Hiervoor ontvingen wij een creditnota. Nog steeds dat geld niet terugontvangen. Rest van de producten zijn nog steeds niet geleverd. Er wordt niet gereageerd op mailtjes. Weg=pech staat er op hun website. Ik krijg het idee dat dat met mijn geld ook zo is.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Eric 21-01-2018 Via de website gekocht

Valt nog wel wat te verbeteren.

Na twijfel door de negative recensies toch de bestelling geplaatst. De beloofde levering op de volgende dag bij een voorradig artikel en bestelling voor 21.00 uur is, helaas, niet waar gemaakt ondanks dat in alle communicatie op de website werd aangegeven was dat de levering de volgende dag plaats zou vinden.

De volgende dag een chat gestart, tot op heden heb ik daar geen reactie op gehad ondanks het achterlaten van mijn e-mailadres.

Uiteindelijk is de bestelling netjes en compleet geleverd door PostNL. De bestelling had wel iets beter verpakt kunnen zijn (al is alles wel goed overgekomen.

Tot slot... De informatie per e-mail over de orderafhandeling is prima in orde.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Hans 21-01-2018 Via de website gekocht

zeer slecht

ik heb nog steeds niets ontvangen 2x een reactie gestuurd waarop door voordeeldrogisterij werd geantwoord of mijn adres wel correct was. Wat 'n stelletje onbenullen!

Astrid 20-01-2018 Via de website gekocht

En echt de volgende dag in huis, Super

Super shop , vaak goedkoper als je meer produkten besteld en vaak bij andere webshop duurt het vaak 2 of meer dagen voordat je het produkt in huis hebt en hier de volgende dag al

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Verzendkosten

Gijsje 20-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, voordelig, verpakken kan beter

De levering is snel en de producten zijn vaak het goedkoopst. We hadden 3 grootverpakkingen luiers gekocht. Vorige keren in een grote kartonnen doos verpakt. Deze keer waren de 3 pakken met veel plakband en inpakfolie ingepakt. Goed om te verzenden maar zeer lastig om alle plakband van de verpakking af te krijgen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Grieve 19-01-2018 Via de website gekocht

Poor Service ....

Looked like this retailer could help me with me order. Placed order early on Friday afternoon, and the package has still not been delivered .......

Mary 18-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en efficiënte service

Heb n tijdje naar een product gezocht en kwam toen op voordeeldrogist uit. Mijn product was direct leverbaar. Ik heb t gelijk verdubbeld om maar 1x verzendkosten te betalen en aangezien dit product niet meer in de winkel te krijgen is, is dit ideaal!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

i. van bijlevelt 18-01-2018 Via de website gekocht

snelle service!

Ik zocht naar iets wat ik in de winkel niet kon verkrijgen, daarom zoeken op internet en zo kwam ik bij voordeel drogist terecht. Deze leverancier kende ik niet, maar vanwege de snelle levering zal ik de site zeker nog eens bezoeken

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gemma 65 17-01-2018 Via de website gekocht

Super nagelschaar

Op zoek naar een nagelschaar voor twee kalk teennagels trof ik van het merk Scholl een nagelschaar voor harde teennagels aan. Door het mechanisme van de stalen schaar kon ik tot mijn verbazing met gemak de nagels inkorten dat niet lukte met een stalen nagelschaartje. Voor mijn een topproduct.

werner huypens 16-01-2018 Via de website gekocht

Eerste bestelling ! zeer tevreden !

Dit was mijn eerste bestelling en ben er zeer tevreden mee.
Ik had vooraf een vraag gesteld via de helpdesk en ben daar ook snel en vakkundig geholpen.
Zeer goede prijzen en een snelle levering.
De productlijn van proraso (scheerproducten) kende ik al en deze zijn van een zeer goede kwaliteit. Ik was aangenaam verrast dat voordeeldrogisterij ze verkocht.

Een tevreden klant.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martin 15-01-2018 Via de website gekocht

Scheerblad

Hier kon ik tenminste alleen het scheerblad kopen en niet als combi met mes, wat natuurlijk weer veel duurder is.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cato 14-01-2018 Via de website gekocht

Prima prijs, keurig op tijd geleverd, kortom dik tevreden

Ik heb deze shop gekozen voor de service, het op tijd leveren, het bestelgemak en natuurlijk ook belangrijk: de lage prijs.

uitwaaien 14-01-2018 Via de website gekocht

snelle levering

snelle levering, goede service, grote verscheidenheid aan producten, duidelijke uitleg op de website.

Lisa 13-01-2018 Via de website gekocht

Super service

Snelle levering!! Zou hier zeker vaker een bestelling plaatsen. Eenvoudig bestellen via de website ook!!

Bri 13-01-2018 Via de website gekocht

Goed en vlot

De site is erg duidelijk. Na bestelling direct bevestiging ontvangen en product was volgende dag al geleverd.

HM 13-01-2018 Via de website gekocht

defect product, maar goed opgelost

zeer snelle levering, product echter defect.
na sturen foto zeer snel retourlabel gekregen
zeer snel creditfactuur
goede service

Aa 13-01-2018 Via de website gekocht

snelle levering

Duidelijke webwinkel, kwam als goedkoopste uit de bus en een snelle levering. Ook de bezorgkosten viel mee.

Marja 13-01-2018 Via de website gekocht

Bestelling nog niet geleverd, geld nog niet retour ontvangen

De webshop van voordeeldrogisterij bevat zeer voordelige aanbiedingen en soms ook artikelen die ik elders niet meer kan krijgen. Twee weken geleden bestelling gedaan. Kreeg een mailtje dat de bestelling vertraagd was. Kreeg later een mailtje dat een artikel niet leverbaar was, en het bedrag zou worden teruggestort. Niet omgaand, maar binnen 10 werkdagen. Op mijn mail om te informeren naar de leverdatum, kreeg ik geen enkele reactie. Later weer een bericht dat een ander artikel ook niet leverbaar was en het bedrag zou worden teruggestort. Na twee weken heb ik noch een levering ontvangen, noch een retourbetaling, noch een reactie op mijn vragen. Slechte zaak! Ik hoop dat ik mijn geld nog terugkrijg.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Peggy 12-01-2018 Via de website gekocht

Helemaal volgens afspraak en verwachting!

Kwam langs op internet en oh ja, had ik nogwat nodig! Verschillende aanbieders, maar voordeeldrogisterij sprak mij bij wat ik zocht het meeste aan.

Luc 12-01-2018 Via de website gekocht

Prima service , onklopbare prijzen.

Net Nivea zonnebrandproducten aangekocht bij Voordeeldrogisterij.nl . Ik kon het bijna niet geloven hun prijzen waren minder dan 50% van de winkelprijs en dit voor een origineel product . Dus dan maar snel besteld , de levering gebeurde snel en ik ben zeer tevreden over de producten en service van Voordeeldrogisterij.nl . Dit was mijn eerste bestelling maar er volgen er zeker nog meerdere.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Alice 11-01-2018 Via de website gekocht

Eenvoudige en heldere beschrijving en snelle service.

De shop is goedkoper dan anderen en kwam ik na het invullen van mijn product keuze op het internet tegen. Ik ben blij met de website en ontvang regelmatig mail zodat ik goedkoop kan blijven bestellen. Snelle service. Vandaag besteld en inderdaad volgende dag in huis. Super

EOS 11-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede prijs.

Deze site is makkelijk toegangelijk. Ze hebben een duidelijke informatie weergave, hanteren nette prijzen, geven betrouwbare leveringsinformatie en leveren snel.

Xander 11-01-2018 Via de website gekocht

Prima service

Snel en goed geleverd zoals belooft, ik miste alleen de track en trace en de optie om te laten bezorgen bij een post.nl afhaalpunt.
Ik bestel vrij veel via internet en weet graag wat ik op een dag kan verwachten.
Ineens lag er een briefje op de mat.
Verder gewoon goed. Makkelijke site.
Top

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Niq 11-01-2018 Via de website gekocht

Top levering en prijs!

Vrijdagavond bestelling geplaatst, volgende dag al gratis geleverd thuis. Vlotte service aan goede prijs.

Betsy Wijnberger 09-01-2018 Via de website gekocht

goede service

Ze hebben een fijne website waarop je makkelijk kunt vinden wat je zoekt , snelle bezorging en een goede service

Melanie 06-01-2018 Via de website gekocht

Beste service ever

meer terug krijgen dan betaalt te hebben en netjes melden als wat later is
top!
ik weet zeker dat ik en veel anderen hier zullen bestellen

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Steijn 05-01-2018 Via de website gekocht

Fijne service

Ik had een wokpan besteld en kreeg hem flink beschadigd thuis. Het is gelukkig zonder problemen netjes afgehandeld. Ik kreeg een nieuwe pan. Snelle service. Volgende keer bestel ik weer hier

Tien 02-01-2018 Via de website gekocht

Te late levertijd

Duurder (30 euro) dan de concurrent maar vanwege de mogelijkheid voor levering volgende dag een bestelling gedaan. Toch levering over het weekend: teleurstelling omdat het product echt noodzakelijk was om in huis te hebben.

Pieter 30-12-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte service

Snel en makkelijk bestellen, bestelling was snel binnen, product voldoet uitstekend. Volgende keer bestel ik er weer.

Hors 30-12-2017 Via de website gekocht

heel snelle levering

de levering aan de deur was de volgende dag. Prijzen van de Braun producten waren de besten die ik kon vinden op het web.

Saskia 30-12-2017 Via de website gekocht

Prima shop

De levering was super snel, zelfs tussen kerst en nieuw. Ik had nog een vraag gesteld vlak na de bestelling en deze werd direct beantwoord. Prima webshop!

boy 30-12-2017 Via de website gekocht

goed product

Goede en snelle levering
Product goed en betaalbaar
Netjes verpakt en het werkt uitstekend
Ik ga hier vaker spullen bestellen

Cornelia 27-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige winkel, grote sortering, uitstekende service!

Ooit deze website gevonden omdat we op zoek waren naar Cillit Bang wat bijna nergens meer te koop was maar wél bij Voordeeldrogisterij. We worden op de hoogte gehouden van aanbiedingen via de nieuwsbrief.....sindsdien bestellen we ook andere spullen dan Cillit Bang. Alle artikelen worden vakkundig verpakt. Flacons met vloeistoffen daarvan wordt de dop goed afgeplakt zodat de fles niet lekken kan. Top!

Anita Huisman 25-12-2017 Via de website gekocht

Wauw, veel voor weinig!

Tegenwoordig, even googelen, op zoek naar het meeste voor minder. Wauw wat een aanbieding en snelle levering van de pampers. En dat zo vlak voor kerst!

Jacqueline Sijmens 24-12-2017 Via de website gekocht

Snel en makkelijk!

Kort geleden pas ontdekt hoe makkelijk het is om bij de Voordeeldrogisterij te bestellen! Het is snel in huis, kost echt veel minder dan in de winkels waar ik het gewoonlijk haalde en ik loop niet meer met zware tassen te sjouwen. Ik ben er erg blij mee!

Peter Veerman 23-12-2017 Via de website gekocht

Goede verwerking bestelling

Het bestellen ging perfect. De levering ook op geplande tijd. Alleen jammer dart de track en tracé code voor de bezorging niet verstuurd werd per email. Kon daarom ook niet weten wanneer het pakket geleverd werd. Maar gelukkig was ik nog thuis. Kon ook komen door de kerstdrukte en kan dat de voordeeldrogisterij niet verweten.

Lau 23-12-2017 Via de website gekocht

Supersnel!

Makkelijke website,bestelling erg snel bezorgd, keurig verpakt met nog een paar leuke testertjes in de doos!
Primadeluxe!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Waardeloos 23-12-2017 Via de website gekocht

Slecht. Niets geleverd!

Na 11 dagen nog niets geleverd en geen enkel tegenbericht. Geen antwoord op mail. Hele slechte service dus.

Thea 23-12-2017 Via de website gekocht

Alles is prima verlopen.

Op zoek naar een scholl velvet smots kwam ik uit, met prijzen vergelijken, bij voordeeldrogisterijnl.
Scheelt veel in prijs. Begin van de avond deed de site wat moeilijk. Gewacht tot later in de avond en alles verliep goed. Binnen twee dagen, ondanks de kerstdrukte, had ik mijn artikel binnen.

Eugene 22-12-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Snelle levering. Betrouwbare en duidelijke webshop. Hier ga ik zeker vaker bestellen! Vooral de combideals zijn zeer aantrekkelijk geprijsd.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 22-12-2017 Via de website gekocht

Goede service snelle levertijd!

Gekozen voor het assortiment goede prijs prestatie verhouding en snelle levering!
Geleverd op de juiste dag.

Ton Smulders 22-12-2017 Via de website gekocht

Perfect product

Ik vond mijn product snel via Google en op de website
Goed omschreven en exact wat ik zocht
Ik zal zeker in de toekomst deze site gaan raadplegen

Klaaske groenhof 21-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Makkelijke site met veel keuzes had hier nog niet eerder gebruik van gemaakt maar ga hetzeker vaker gebruiken goede service en levering

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

J.Koeleman 20-12-2017 Via de website gekocht

Prima

Prima service ; op tijd bezorgd en verpakt in zo'n klein mogelijke verpakking. Goed voor het milieu!

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Wil 19-12-2017 Via de website gekocht

Het is allemaal zo leuk maar niets is minder waar ze beloven maar komen niks na wat heb ik een spijt

Janny Abel 19-12-2017 Via de website gekocht

fantastische service, en snelle levering ?

nergens meer te koop maar bij de voordeel drogisterij dus wel nergens meer te koop maar bij de voordeel dus wel fantastische service.

Willem, amsterdam 18-12-2017 Via de website gekocht

Beroerde afhandeling bestelling

Eens maar nooit weer, na een order geplaatst te hebben (15/12) bij blokker: vandaag, besteld, morgen in huis, bleek deze te worden uitgevoerd door voordeel drogisterij, na een bericht met instrukties voor retourzending etc en het gegeven dat de order is goedgekeurd niets meer vernomen. Het beloofde track en trace bericht is er nog steeds niet en in hun mail staan alleen de contact gegevens van blokker en intertoys maar niets over contact met dit bedrijf. Heb de bestelling nog steeds niet ontvangen .(18/12)

Janet 16-12-2017 Via de website gekocht

Goede prijs /kwaliteitsverhouding!!

Geweldige service alles is duidelijk en je krijgt wat je besteld en dat voor een zeer aantrekkelijke prijs

Ben 16-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige servic

Gevraagd om een cadeauverpakking
En pakketje was zeer netjes ien mooi verpakt
Helemaal super gedaan

Bruno Verhulst 16-12-2017 Via de website gekocht

Tevreden

Tevreden over de service en de geleverde producten. Vindt het juist jammer dat jullie niet sneller hebben laten weten dat de levering enkel dagen later ging zijn. Als jullie het laten weten vind ik dat op zich geen probleem.