Voordeeldrogisterij.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Voordeeldrogisterij.nl.

Voordeeldrogisterij.nl stelt zich voor

"Voordeeldrogisterij is een shop waar keuze en prijsvoordeel belangrijke pijlers zijn. Tegen een zeer lage prijs verkoopt Voordeeldrogisterij A-merk artikelen op het gebied van verzorging, schoonmaak en gezondheid. Online shoppen bij Voordeeldrogisterij gaat daarnaast samen met vele gemakken en garanties. OP=OP en weg is pech Naast de lage prijzen die Voordeeldrogisterij hanteert staan er elke week kortingsacties en aanbiedingen centraal bij Voordeeldrogisterij. Wees er daarom snel bij, want OP=OP en weg is pech bij Voordeeldrogisterij. "

Deze score is berekend op basis van 42 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

2.3

• Slecht
  • Slecht

phijen 19-09-2017 Via de website gekocht

onvoldoende

eerste bestelling maar gelijk een grote teleurstelling! Dinsdag 12 september een bestelling gedaan maar nu 1 week (dus niet binnen de beloofde 2 tot 5 dagen) later nog steeds niets binnen behalve drie mailtjes met excuses en dat de bezorging nog uit kan lopen.

Joey 10-09-2017 Via de website gekocht

Bestelling niet otvang

Goedendag,

Ik heb op donderdag 7 september om 20.20 een bestelling geplaatst. Op uw website staat vermeld voor 21.00 besteld, de volgende dag in huis.

Het is nu zaterdag 9 september. Waar is mijn bestelling?
Ik was er vanuit gegaan dat de bestelling al op vrijdag zou binnen komen alleen dit gebeurde niet. Nu wacht ik de zaterdag thuis en er word nog steeds niets geleverd. Dus 2 dagen verder.

In de bestelling zitten luiers en die hebben wij nodig. Wij moeten nu dure luiers in de winkel kopen vanwege jullie misleidende lange levertijd. Een track en trace heb ik niet van jullie ontvangen. Ik wil mijn geld terug want nu heb ik jullie bestelling niet meer nodig, maar ik heb niks terug gekregen.

Dus geen geld, geen bestelling

Annemiek 05-09-2017 Via de website gekocht

Niet aan te raden

Hebben mijn bestelling een week vast gehouden omdat 1 artikel niet op voorraad was. Deelleveringen kan niet in 'hun systeem'. Nu is het artikel helemaal niet leverbaar en moet ik maar hopen dat ik mijn geld ooit terug zie. Absoluut geen aanrader

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

H. van der Wijk 30-08-2017 Via de website gekocht

10 dagen om mijn geld terug te krijgen

Ik heb bij Voordeeldrogisterij voor 30 euro een product bestelt en betaald. Vervolgens kunnen ze het product niet leveren en krijg ik een credit nota, echter het duurt 10 dagen om het geld terug te krijgen. Dit is gewoon een goedkope manier van lenen, ik ben benieuwd of hier meer mensen mee te maken hebben bij dit bedrijf?

John 04-09-2017

exact het zelfde verhaal je krijgt een orderbevestiging en een dag later een creditnota van een deel van de order in mijn geval =. Direct de totale order per e-mail geannuleerd Hopelijk krijgen wij ons geld met 10 dagen retour.

Frank 03-08-2017 Via de website gekocht

Extreem slecht

3x besteld 3x vertraagde levertijd ivm producten die opeens niet meer in voorraad zijn. Dit laten ze ook pas weten nadat er wordt gevraagd waar je bestelling blijft. Gemiddelde levertijd rond de 2 weken. Hier bestel ik nooit meer.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

RuiterLeo 03-08-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Ik heb nu 2x een redelijke hoeveelheid besteld. En zoals bij anderen 2x fors vertraagd. Ze geven op diverse manieren aan hoe je kan reclameren, maar geen enkele link helpt. En ze laten je gewoon barsten, ze laten niets meer van zich horen. Twee keer geprobeerd....... een ezel stoot zich in het algemeen, juist, er zijn anderen genoeg. Is dit weer een gewoon woonhuis, zonder voorraad i.p.v. een echt bedrijf?

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Karin 31-07-2017 Via de website gekocht

knudde

Twee keer iets besteld en beide keren is de levering vertraagd terwijl er op de site staat dat het op voorraad is en leverbaar. Na de eerste keer dacht ik nog: Dat kan een keer gebeuren, maar nu het weer gebeurd vind ik dat niet acceptabel. De vertraging betreft dan langer dan een week. Vorige keer 2 weken moeten wachten en nu zit ik ook al weer een paar dagen te wachten.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Peter 29-07-2017 Via de website gekocht

Prima

Op internet ben ik gaan zoeken naar goedkope spullen en kwam uit bij Voordeeldrogisterij.nl daar besteld gewacht geen mail terug. De andere dag gaan chatten en aangeven dat er stond voor 21:00 morgen in huis ik kreeg te lezen nee 5 dagen is er voor. Een raar gevoel over gehouden toen maar eens gaan zoeken op de naam kom ik hier uit. Wat ik hier gelezen heb daar word ik niet vrolijk van maar kon toch niets doen als afwachten. Na 4 dagen krijg ik een mail alles Verzonden en de andere dag alles in huis. Dus alles prima bezorgd ik wil het best nog een keer proberen al zou de communicatie wat beter kunnen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Sascha 28-07-2017 Via de website gekocht

Slechte service, na 4 weken nog geen levering ontvangen

Deze winkel heeft erg slechte service. Tot twee keer toe heb ik er spullen besteld. De eerste keer duurde het een weekje langer dan aangegeven. Tot op heden heb ik mijn tweede bestelling nog niet ontvangen. Een deel van de producten was niet in voorraad, maar zou spoedig geleverd worden. Na twee weken een mail gestuurd. Alle producten zouden diezelfde week binnenkomen. Nu vier weken na bestelling nog niets ontvangen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Jp 26-07-2017 Via de website gekocht

Zeer slecht.

Order geplaatst levertijd 1-3 werkdagen. Na 5 werkdagen geinformeerd. Een artikel was niet op voorraad dus wachten. Order vervolgens geannuleerd. Heb veel moeite moeten doen om geld terug te krijgen. Duurt allemaal erg lang. Voor mij nooit meer voordeeldrogisterij!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

M W 19-07-2017 Via de website gekocht

Tot op heden niet ontvangen

Ik heb een aantal weken geleden hier 3 producten gekocht en tot op heden niet ontvangen.
Hoewel er toen en nu nog steeds op de website staat dat het in voorraad is en morgen thuis geleverd kan worden, wacht ik er nog steeds op na een aantal weken. Via de e-mail laten ze mij telkens weten dat het wederom vertraaagd is. Dit gaat al een tijdje zo. Nog steeds staat het op de website dat het morgen geleverd zou kunnen worden. Aangezien er op aangedrongen worde om direct te betalen bij het plaatsten van je bestelling kan ik niets ander zeggen dat: Dit is misleiding. Nu nog hopen dat ze het geld terug storten, zoniet dan wordt het oplichting.

MW 13-07-2017 Via de website gekocht

Prima en erg goedkoop

Scheermesjes en lipstick besteld, deze laatste was erg goedkoop (3e van de nirmale winkelprijs) maar helaas niet op voorraad. Ik kreeg een duidelijke mail dat het tot max.5 werkdagen kon duren. Binnen 2 dagen was het product alweer voorradig en de volgende dag heb ik mijn bestelling ontvangen. Het was keurig ingepakt. Tevens had ik 1 product geannuleerd, dit was geen enkel probleem, het bedrag stond binnen een week op mijn rekening. Ik vond het een nette en erg vriendelijke medewerkster!

Het zijn dermate scherpe aanbiedingen dan is een beetje meer geduld in mijn ogen niet teveel gevraagd.

Zeer tevreden dus!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Anja 27-06-2017 Via de website gekocht

Waaaaaardeloos bedrijf!! ????

Waaaaaardeloos bedrijf!! 😡😠
Geven ze op de site "direct leverbaar" aan, zoek je uit wat dit in houdt en blijkt binnen 2 tot 5 dagen geleverd te worden. Prima, al is dat tegenwoordig al aan de langere kant.

Krijg je halverwege een mail dat de bestelling vertraging op loopt, waarop ik een reactie terug stuur dat ik het er niet mee eens ben en uiterlijk op de uiterlijke tijd (morgen) mijn bestelling wil ontvangen, of anders een compensatie wat ik aan meerprijs kwijt ben om nu een tube van datgene wat ik bestelde in de winkel te halen.
Op dat moment hoor je niets meer van het bedrijf, dus na 4 dagen besluit ik zelf maar eens op zoek te gaan naar het telefoonnummer...

Leg je de situatie uit en krijg je een onbeschofterige muts aan telefoon die je niet eens uit laat praten! "Jaaa, we werken met op=op"
Owjaa voordeeldrogisterij?
Waarom zetten jullie bij de artikelen direct leverbaar?/op voorraad? Als dat helemaal niet het geval blijkt te zijn??
Een keer kan, maar als ik jullie reviews lees blijk ik niet de enige te zijn maar het jullie standaard procedure te zijn om een bestelling te verlengen met deze smoes.

Dus dit is jullie manier van verkoop doen? Zo gaan jullie met klanten om? Jullie bezorgen mij onnodige kosten, erg klantvriendelijk!

Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 28-06-2017

Beste Anja, Bij elk product wordt apart vermeld wat de levertijden zijn, zo stond er bij een aantal van de door u bestelde producten 'levertijd 2-5 werkdagen', wij hadden u netjes op de hoogte gehouden dat uw bestelling vertraging had opgelopen, ook staat er in die zelfde mail dat wij na 5 werkdagen zelf weer contact met u opnemen en met een oplossing komen, u heeft eerder contact met ons opgenomen en er voor gekozen om de bestelling te annuleren, zo hebben wij ook niet de kans gehad om met een oplossing te komen en uw bestelling te verzenden. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Support Medewerker.

Zarika 02-06-2017 Via de website gekocht

Slechte Service

Waardeloos eerst een bericht sorry duurt langer product niet leverbaar. Na een week wachten bestelling geanuleerd ontvang creditnota na 5 dagen nog geen geld terug. Kortom waardeloos wacht nu nog steeeds wanneer ik mijn geld nu eens terugkrijg.

AP 01-06-2017 Via de website gekocht

Klant onvriendelijk

Bloeddrukmeter besteld,
Niet direkt leverbaar, dus ong. 3 weken gewacht.
Na vergelijking in metetingen bij huisarts, ruim 10% afwijking vastgesteld met een geijkte bloeddrukmeter en onder toeziend oog van de prof. Produkt mag niet terug om hygiënische redenen.(apparaat bij huisarts word wel door iedereen gebruikt)
Hoezo willen ze deze dan weer aan een ander verkopen?! Hij klopt niet!
Deze moet terug naar de leverancier.
Maar krijg niet thuis.
Jammer eens maar NOOIT meer!

Aafke 01-06-2017 Via de website gekocht

zeer klantonvriendelijk

Wat een waardeloos bedrijf! Mijn bestelling veel later gekregen dan beloofd wordt op de site. In mijn geval was dit TE laat en moest ik mijn pakket weer retourneren. Balen van de 6,95 retourkosten, maar oké. Vervolgens zie ik dat van het retourbedrag ook nog eens de verzendkosten zijn afgetrokken...Omdat ik dat niet 1,2,3 doorhad, heb ik via de mail gevraagd waarom het retourbedrag niet 'klopte'. Ik kreeg hier vervolgens een zeer onvriendelijke tekst en uitleg over en ik had ook maar beter de voorwaarden kunnen doorlezen. Dit was echt eens en nooit weer!

Suzan 27-05-2017 Via de website gekocht

3x " heel jammer"

Een hele tijd geleden voor het eerst eens wat besteld via voordeel drogist.
Om de proef op de som te nemen, heb ik toen bewust gekozen voor " afterpay".

Op zich was er niet zo heel veel op aan te merken behalve dat er aan het einde van de bestelling werd gevraagd of je als klant zijnde nog een opmerking hebt voor hen of postbezorger.
Waarom ik daar dan neer heb gezet dat het pakketje ( zat niet bijster veel in) bij ze buren mag worden bezorgd is mij een raadsel.
Want ik moest persoonlijk een handtekening zetten, terwijl er amper wat besteld was.

Maar sinds de 2de keer blijkt wel dat de mensen van deze online voordeel drogisterij het niet zo van belang vinden om hun klanten op de hoogte te stellen over een pakketje dat ( veel!!!) later aan gaat komen.

De 2de keer heb ik maar eens gemaild want ik was de dag dat het zou moeten komen de hele godganse dag thuis gebleven aangezien ze de eerste keer dat ik er besteld had een handtekening wilden en ik niet voor niks ergens bestel waar er word beloofd dat je het pakketje de volgende dag kan verwachten als je voor 21 uur besteld hebt.
Affijn de volgende dag geen pakket.
Na 3 dagen maar eens gemaild..

Ik vroeg in m'n mail of zij de volgende keer misschien mij op de hoogte willen stellen van een vertraging.

Nou, wat meerdere hier al aangeven... Ontzettend brutaal mailtje terug gekregen

Ik moest zelf maar beter opletten want er was een product niet aanwezig 'm.a.w als ik gewoon beter opgelet dan had ik dit geweten... Oké? Het staat serieus niet aangegeven maar ga toch geen discussie voeren met zo'n persoon.

Ik dacht dat ze gwoon d'r dag niet had maar kreeg er nog achteraan dat ik geduld moest hebben.

Nou is net vandaag de 3de bestelling binnen gekomen, en ook hier hoopten we weer op de volgende dag het pakket.
Maar uiteraard niet, en dat nadat wij echt wel dubbel gekeken hebben naar de aanwezigheid van producten.
Wij hebben vorige week!! Zaterdag de 20ste besteld.
En geen mail of niks om ons op de hoogte te houden.

Nee 3x is scheepsrecht 👌🏼
Ik betaal wel wat meer joh.
Maar niet aan deze shop.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

rutten 26-05-2017 Via de website gekocht

super slecht komen afspraken totaal niet na

Leveren totaal niet volgens afspraken. product zou zelfde dag verzonden worden, en nu na 5 dagen nog niet binnen. De dame aan de telefoon geeft iedereen de schuld behalve voordeeldrogisterij zelf. Zeer klantonvriendelijk. zelfs als er bij het product staat "vandaag besteld, vandaag verzonden leveren ze dus gewoon niet.
ze stelde zelfs voor dat ik de producten maar zelf in zwolle op moest komen halen.
Belachelijk!!

Ingrid 16-05-2017 Via de website gekocht

Slecht in alle opzichten

Wat een waardeloos bedrijf. Nog nooit zo'n klantonvriendelijk bedrijf meegemaakt als deze. Iedere keer krijg je een mail dat iets niet op voorraad is. Dus snelle levering? Vergeet het maar. Denk maar niet dat ze datgene wat ze op voorraad hebben direct naar je toesturen. Nee je mag of, in mijn geval, 6 wkn wachten of je kunt de artikelen die ze niet hebben elders weer gaan bestellen. Ik bestel bijna alles online maar heb dit nog niet meegemaakt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Simon 13-05-2017 Via de website gekocht

Verschrikkelijk slechte service

---------------------------------------------------
Titel: Verschrikkelijke service, welke je doet ontploffen
Cijfer: 1

Er was mij een verkeerd product opgestuurd, waarna mij werd gevraagd dit terug te sturen.
Dit product was mij echter (nog) niet geleverd. Post.nl gaf aan dat de levering tussen 11.30 en 15.00 zou plaatsvinden. In de loop van de dag meldde post.nl: bezorgd om 11.03 !?
Er is helemaal niets bezorgd en ik was de hele dag thuis terwijl ik steeds keek of er een bestelbusje voorreed.
Via mailverkeer werd mij gevraagd of ik een foto van het pakketje kon opsturen, terwijl ik al had aangegeven dat ik geen pakketje had gekregen. Hoe kan ik dan een foto maken ? Ook vroeg ik hoe het met mijn pakketje stond.
Ik kreeg toen een mail terug dat ze niet erg te spreken waren over mijn mail, terwijl ik in mijn ogen helemaal niets verkeerds had gemaild. Uit woede heb ik hen toen opgebeld; dit was een onbevredigend gesprek. Post.nl had aangegeven dat het pakket was bezorgd, waardoor ik het gevoel kreeg voor leugenaar te worden uitgemaakt. Later werd toegegeven dat er met post.nl ook wel eens wat fout ging.

Eerst moet ik hun (verkeerd) bezorgde pakket terugsturen (hun fout) en dan zouden ze mijn bestelde pakket toesturen. Op de vraag mijn geld terug te krijgen, werd gezegd: "nee, eerst ons verkeerd bezorgde pakket terugsturen".
Als dat verkeerd bezorgde pakket niet alsnog wordt opgestuurd, of terug naar de verzender kan ik dus fluiten naar mijn geld. Na honderden pakketjes zou dat dan de eerste keer zijn.

Service beneden alle peil !! Hier ga ik uiteraard geen bestellingen meer doen.

Xxx

Retourproces: Slecht

Klantenservice: Slecht

Betaalmogelijkheden: Voldoende

Gebruiksvriendelijkheid site: Voldoende

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Eric 04-05-2017 Via de website gekocht

belachelijk slechte communicatie!!

Niets hier kopen want daar krijg je spijt van!!
zijn allemaal leugens die ze verkopen en ze doen net of ze gek zijn!
al met al 30 euro betaald voor 2 batterijen en 8 telefoontjes en 10 e-mails

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

P. 03-05-2017 Via de website gekocht

Slecht, slechter, slechtst

De producten zijn op de website wel goedkoop inderdaad maar vaak niet leverbaar. Ook aan de opgegeven levertijd heb je niets want dan komt er( zonder enig bericht ) dus niets en moet je maar afwachten wanneer het wel komt. Gewoon een week later of zo. Chat is altijd afwezig en op mail wordt niet of na dagen gereageerd. Slechtste online drogisterij en voor mij is de maat vol. Wegblijven is het advies!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Patricia 01-05-2017 Via de website gekocht

Gekort op korting en producten niet leverbaar.

Ik heb voor 35€ producten gekocht. Ook heb ik me geregistreerd hetgeen 2.50€ oplevert als je voor meer dan 25€ besteld. Na 5dagen nog niets ontvangen dus ff gebeld. Deel van bestelling niet op voorraad maar over drie dagen werd het verwacht. Drie dagen later kreeg ik mailtje dat deel van mijn geld terug wordt gestort want 1 product is niet leverbaar, geen excuses. Ander deel van de bestelling is onderweg, hetgeen ik prima heb ontvangen.
Wat echter raar is, ik krijg maar 2.74€ terug ipv 2.97. De korting van het registreren zit in de producten verwerkt. Ik ben van mening dat de korting los van de producten staat, mits men aan de voorwaarden voldoet dat de bestelling boven de 25€ is. Mijn geleverd product kost 29€
Na wat heen en weer gemail heb ik de 23centt terug gekregen maar het bedrijf ziet hun eigen fout niet. Ze zijn van mening dat ik 2.74 heb betaald omdat mijn registratie bonus verwerkt is in mn bestelde producten. Maar ik heb toch gewoon recht op 2.50 bij besteding boven de 25€. Geen procentuele korting van 2.50!
Errug raar dat zo'n groot bedrijf dit niet snapt!
Het gaat maar om 23ct en ik heb het terug gekregen maar t is inmiddels een principe kwestie. Helemaal als je na paar weken weer een beoordelings verzoek krijgt. 😂

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

1 06-04-2017 Via de website gekocht

slechte/ geen levering product

Leuke leuke aanbieding, echter 3 dagen later krijg ik een mail dat het product niet op voorraad is en dat ik mijn geld terug gestort krijg zonder het bieden van een alternatief. Mijn inziens onacceptabel dat dit 3 dagen moet duren, nog nadat ik het product al thuis gestuurd had verwacht. Vervolgens kijk ik op de site en staat de aanbieding nog online..

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice

Richard35 28-03-2017 Via de website gekocht

Slechte en NIET goed lezende klantenservice

Vind het een zeer slechte shop.
Als je iets besteld wat op de site staat en er staat op voorraad,dan krijg je later een mailtje dat sommige producten niet op voorraad zijn.
Ik kreeg toen de keus van hun of ik wilde wachten tot de producten weer op voorraad waren of mijn geld terug gestort voor die producten.
Graag wilde ik de producten,dus meteen terug gereageerd met dat ik de producten wil hebben.
Later een mailtje met dat ze het geld terug gaan storten.
Daar had ik NIET om gevraagd.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Klantenservice

Jan 21-03-2017 Via de website gekocht

Voorraad of toch geen voorraad?

Voordeeldrogisterij.nl kwam vrij snel in Google naar boven bij het zoeken naar de Braun 32 Cassette. Voorraad, voor 21:00 bestellen en de volgende werkdag nog leveren. Dat klinkt prima. Direct tot aankoop overgegaan om via Ideal vooruit te betalen. Helaas kwam twee werkdagen daarna een email binnen dat er toch geen voorraad was. Of ik 2-6 weken kon wachten? De teleurstelling werd nog groter toen ik zag dat dit product online nog steeds op voorraad stond.

Pretenderen dat er voorraad is en klanten laten bestellen om vervolgens ze teleur te stellen. Wat mijn betreft ongepast.
De bestelling is inmiddels geannuleerd. Nu nog even de vraag of ze het geld vlot terug storten.

Erwin 07-03-2017 Via de website gekocht

Slechte service en verkeerd product!

Zondag bij dit bedrijf een Oral-B TriZone 5000 besteld.
Wel snel ontvangen op dinsdag.
Maar de kleur komt niet overeen zoals op hun site staat.
Hij is een (verschrikkelijk) mintgroene i.p.v. een wit met zilveren.
En het model is tevens ook anders dan bij op hun website staat.
Gebeld en een mail verstuurd, met als antwoord ......
Een product mag altijd afwijken van de afbeelding op de website!
Ze leveren dus andere producten/modellen dan die op hun website staan!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Henk Oudshoorn 28-02-2017 Via de website gekocht

Bestelde artikelen NIET op voorraad, levering duurt 5 weken!

Ik bestelde volgens de webshop van de Voordeeldrogisterij de in voorraad zijnde Gilette Fusion Pro scheermesjes en Phillips Diamond opzetborstels. 2 dagen later krijg ik een vaag mailtje met het bericht dat de Gilette scheermesjes toch niet op voorraad zijn en dat de levering tot 5 weken zou duren. Ik heb aangegeven mijn bestelling te willen annuleren. Op dit moment heb ik het door mij betaalde bedrag nog steeds niet terug ontvangen. Waardeloos. Voordeeldrogisterij een AFRADER. Hier bestel ik nooit meer iets!!!

Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 02-03-2017

Beste Henk Oudshoorn,

Erg vervelend om te lezen dat u zo ontevreden bent. De Gillette scheermesjes welke u had besteld zijn erg populair en zoals u weet zijn wij voordelig en kopen wij partijen in en geld dus ook op=op. Wij hebben een nieuwe voorraad besteld bij onze leverancier, helaas heeft deze aangegeven dat het erg lang kan duren voordat de mesjes weer voorradig zijn.
Hierover hebben wij u meteen een email gestuurd. U kon helaas niet zolang wachten, waarop u van ons een creditnota heeft ontvangen waar in wij hebben vermeld dat het geld binnen vijf werkdagen zou worden teruggestort. Dit is ook zeker binnen vijf werkdagen gedaan!

don 03-02-2017 Via de website gekocht

Slechte Service. Pakket niet op tijd

Nog nooit zo'n slechte online winkel gehad als deze.
Beloven voor 6 uur besteld volgende dag in huis, niks van waar.
Geen probleem als ie wat later is, maar dan krijg je een melding van dhl dat er iets fout is gegaan.
Kan ik de klant die voor het product en bezorgkosten heeft betaald contact zoeken met het bedrijf en het transport bedrijf(dhl dus).
Krijg totaal geen terug koppeling of iets!
Meteen de laatste keer geweest dat ik daar iets besteld heb

Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 07-02-2017

Beste Don, erg vervelend om te horen dat u zo ontevreden bent. Echter werken wij NIET met DHL, weet u zeker dat uw bestelling via onze website is geplaatst? Wan twij werken enkel met Postnl

Zou u een email kunnen sturen met vermelding van uw ordernummer naar support@heytingebusiness.nl? Dan kunnen wij u verder helpen en met een gepaste oplossing komen!

Met vriendelijke groet, support medewerker

Miss 02-02-2017 Via de website gekocht

Voordeeldrogisterij.nl : laat je niet foppen!

Een vloerkleed (gek product voor zo'n site, snap ik, inmiddels snap ik ook waarom, ze hebben niks op voorraad en schuiven producten waardoor je niet kunt retourneren) besteld. Eerst kreeg ik een mailtje dat het niet op voorraad was en dat dat langer ging duren. Ok, prima. Het komt binnen en voldoet niet aan de verwachtingen. Ik wil het retourneren en krijg als antwoord dat dat niet kan! Euhm, je hebt ALTIJD het recht om te retourneren bij het kopen bij een webshop, Maar meneer of mevrouw Heyting doet daar niet aan. Dit gaat natuurlijk compleet in tegen alle rechten van een klant. Inmiddels de vele slechte reviews gelezen. Ik wilde er eerst nog werk van maken, maar aangezien dit een obscuur bedrijfje is wat in een minipandje (het lijkt wel antikraak) zit en alles wat op de website staat nooit op voorraad heeft (en ook niet kan hebben) en met smoesjes naar hun klanten communiceert, ga ik er maar niet aan beginnen. Ik bied het via Marktplaats aan en neem mijn verlies. Ik betaalde 90 euro voor het kleed. Advies: koop nooit wat bij deze webshop!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 08-02-2017

Beste,
Erg vervelend en zeer onterecht dat u zo ontevreden bent over uw bestelling en over onze service. Als wij volgens u niks op voorraad hebben, hoe kan het dan dat u uw kleed alsnog ontvangen heeft?

Daarbij hebben wij u van te voren wel netjes ingelicht over de iets langere levertijd! Daar bent u zelf mee AKKOORD gegaan.

Ook willen wij u uitnodigen in ons “anti kraakpand” want volgens u zitten wij daar toch in? Tevens kunt u dan zien dat wij een fantastisch team hebben en ruimt 12000+ producten voorradig hebben. Ook ben ik erg benieuwd hoe u woont, want als u dit een “anti kraakpand” vind woont u vast erg mooi. Aan uw emotionele reactie kan ik zien dat u een vrolijk en optimistisch persoon bent.
Maar even terug te komen op uw probleem:

1) Wij hebben u van te voren ingelicht over de levertijd en u bent hiermee akkoord gegaan
2) Er staat duidelijk bij het producten dat het NIET retour kan, het wordt immers op maat voor u geproduceerd naar het plaatsen van uw order.
3) Daarbij wilden wij zelf voor u een uitzondering maken, maar u ging daar niet in mee.

Ik hoop dat u voortaan wat beter nadenkt voordat u een review plaatst en laat uw emotie erbuiten
Mochten wij nog iets voor u kunnen doen , dan horen wij het graag
PS. de koffie staat klaar mocht u in de buurt zijn.

Anna 11-01-2017 Via de website gekocht

Uiteindelijk prima

Erg goede aanbiedingen, alleen liep de service niet vlekkeloos. Toen ik na 3 werkdagen nog geen track&trace code had ontvangen maar gemaild. Bleek dat er mail naar mij gestuurd zou zijn waarin stond dat een bepaald product niet leverbaar was. Nooit deze mail gezien, maar de dag erna bestelling toch verstuurd. Uiteindelijk na een week de volledige bestelling gekregen, alleen kwam de foto op de site van een product niet overeen met welk product ik kreeg. Mogelijk dus een ouder product gekregen.

Al om al door de grote kortingen wel de moeite waard geweest. Of ik er nog een keer zou bestellen weet ik niet aangezien er producten soms opeens niet beschikbaar zouden zijn en de levertijd redelijk lang is.

Pluspunten

• Goedkoper

Minpunten

• Producten niet altijd leverbaar, volgens site wel
  • Levertijd

Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 27-01-2017

Beste Carolus Roelandt,

Allereerst mijn excuses voor het ongemak, erg vervelend om te horen dat u zo ontevreden bent!

Wij hebben u bericht gestuurd over uw bestelling, waar in werd vermeld dat één product helaas niet op voorraad was. Dit was toen ook duidelijk vermeld op de site. ziet u zelf maar.
Doordat wij tussen kerst en oud en nieuw gesloten waren, zou dit pas in de eerste week van januari geleverd worden.
Dat hebben wij ook aangegeven in onze email naar u, u gaf aan wel te willen wachten.
In de eerste week van januari bleek helaas dat het product niet meer geleverd zou worden, wij hebben het geld voor dat product naar u teruggestort en de rest van de bestelling verstuurd.
I
U heeft het op 5 januari ontvangen, in de eerste week van januari. zoals vermeld in de email.

r. 02-01-2017 Via de website gekocht

Hopeloos....

Ogenschijnlijk voordelig. Exacte levertijden waren niet terug te vinden op site. Gebeld met die vraag. Antwoord: "indien voor x besteld, dan heeft u het y (morgen?). Na enkele dagen... geen producten :-(
krijg een mail dat 1 art. toch niet meer leverbaar is en dat dat wordt gecrediteerd. ik wilde echter dan hele order annuleren. kon niet want producten waren al onder weg... zo vertelde men... echter pas na enkele dagen afgegeven aan PostNL. Pakket moeten weigeren. Al met al een dikke maand wachten op je centen en tig e-mails aan moeten spenderen.

Had beter moeten opletten: niet aangesloten bij thuiswinkel.org....

Pluspunten

• ogenschijnlijk voordelig

Minpunten

• late levering
  • levering incompleet
  • hoge 'gedoe' factor

Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 13-01-2017

Beste R., allereerst mijn excuses voor het ongemak. Het kan voorkomen dat een product op hetzelfde moment vaker besteld wordt, dan zijn wij helaas snel door onze voorraad heen. Dit staat ook op de website bij het product vermeld. Tevens werken wij met op=op acties, dus komen bij sommige product geen nieuwe van binnen. Hierover hebben wij u netjes een bericht gestuurd. De rest van de order hebben wij meteen verstuurd, zodat het toch nog op tijd bij u kon zijn! Helaas konden wij deze dus niet meer annuleren. Inmiddels heeft u wel uw geld terug en is alles goed opgelost. Met vriendelijke groet, supportmedewerker

Mido 28-12-2016 Via de website gekocht

Eerste en laatste keer!!!!

Ik vind het niet leuk om een beoordeling te doen maar echt dit is de Slechtste service ooit!!! 7 dagen wachten en mijn bestelling nog niet geontvangen!!!! Ik heb op woensdag de bestelling gemaakt. En ik heb hun op vrijdag gebeld om hun te vragen over de bestelling. en ze zeggen dat de product was "op" en dat ze gaat het binnen paar uurtjes krijgen. Dan heeft ze verteld dat de bestelling op maximaal dinsdag wordt afgeleverd!! Tot nu "woensdag" heb ik niks gehoord niks geontvangen! Ik probeer ook om de klant service te bellen... meer dan 20 minuten wachten en ze neem niet op!!! :/ :( laatste keer!!!! nooit meer van voordeeldrogesterij!!!!

Minpunten

• Alles is min geen plus punten

Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 30-12-2016

Beste Mido, allereerst mijn excuses hiervoor! Op dinsdag 28 en woensdag 29 december waren wij helaas gesloten ( Dit stond ook op de site aangegeven), daardoor kon u ons niet telefonisch bereiken.
Aan de hand van uw naam kunnen wij helaas geen bestelling vinden, zou u ons een email kunnen sturen met uw ordernummer? U kunt ook weer telefonisch contact met ons opnemen. Wij zouden dit heel graag met u oplossen!

Carolus Roelandt 24-12-2016 Via de website gekocht

Voor 1e keer besteld.maar nooit meer.Komt afspraken niet na.

Bestel op de 20e en de 21-12-2016 zou via post NL geleverd worden. Niet dus. Alles zou in voorraad zijn volgens de site. Sedert 20-12 staat op de site en order "gereed voor levering" en "levering Post NL 21 december 2016". Mooi niet dus. Als ik contact opneem via chat zou voor het weekend geleverd worden. Niet dus. Wel betalen vooraf, maar geen levering. Afspraken moeten van beide kanten worden nagekomen of ander gecommuniceerd worden. Als ik er zelf niet achter zit hoor ik niets meer. Wel blijft op de site staan gereed voor levering en levering 21 december 2016. Hopelijk ontvangen we het betaalde en bestelde nog voor 2017.

Minpunten

• komt afspraken niet na
  • slechte tot geen communicatie
  • scheept consument af met smoes
  • wel direct betalen maar geen levering

januitgroningenl 17-12-2016 Via de website gekocht

Een dikke plus tot dusver ..

Begrijpt niets van de berichten hier. 2 x 8 Gillette Fusion Power scheermesjes gekocht voor slechts 48.95. Nergens nooit zo goedkoop gekocht. Mijn favoriete scheermesjes. Op zaterdag besteld en per ideal betaald. En op dinsdag lag het klaar op mijn afhaalpunt. Keurig netjes verpakt conform zoals het hoort. Had overigens wel de berichten van te voren op kieskeurig gelezen en had dus wel enige angst, maar dit was onterecht dus. Maar één zwaluw, maakt uiteraard nog geen zomer gelet op de andere recensies.

Sandra 09-12-2016 Via de website gekocht

Jammer

Ik heb een bestelling gedaan en krijg tijdens de bestelling door dat mijn bestelling vrijdag tussen 9 en 11 uur geleverd gaat worden.
Heel fijn zul je denken maar wat schertst mijn verbazing??
Nadat ik betaald heb, krijg ik een email dat het 3 dagen duurt voordat ik een tracking code krijg.
Gebeld en krijg te jorrn dat ze hopen het maandag te kunne versturen!!
Wat nou voor 18:00 besteld volgende dag geleverd.
Jammer, gemiste kans hier.

Minpunten

• Niet nakomen van afspraken op de site!

Michel 08-12-2016

Super!

Goede levering en veel dingen die net iets goedkoper zijn dan als je ze koopt in de winkel. Had de producten een dag later in huis, Super!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goedkope producten

Tom 03-12-2016 Via de website gekocht

Voordelig en snel geleverd

Ff zoeken op kieskeurig naar voordeligste en bij voordeeldrogisterij uitgekomen. Even gebeld en was voorradig. Dag later al bezorgd. Dus goedkoop en snel geleverd kan ook.

Pluspunten

• goedkoop
  • snel geleverd

F.Kallansee 13-11-2016 Via de website gekocht

Oplichters en uitbuiters

Ik wou luchtjes en deo bestellen omdat zij de enige waren die dit nog hadden. Ik kon niet via ideal betalen dus koos voor achteraf betalen. Kreeg mn bestelling binnen en de deo hadden ze gwn geannuleerd en een ander luchtje opgestuurd zonder enig contact. Ik heb hun hier over gemailed, maar geen contact. Tevens zat er geen factuur bij de mail. 2 weken later word ik gemaild door een bedrijf met een aanmaning en moet ik 20 euro betalen.
Ik heb ze hier over gemailed en tevens geen reactie.

Minpunten

• Geen contact
  • Wisselen producten zonder overleg
  • Weizigen bestelling zonder overleg
  • Sturen aanmaning zonder dat je een factuur hebt

shinin 26-10-2016 Via de website gekocht

Reageren niet en via de telefoon en ook niet via e-mailadres

Je krijgt de status van je bestelling niet te zien en ze reageren niet als je belt en ook niet als je hun een email stuurt!
Je weet niet waar je aan toe bent. Duurt lang en heb nogsteeds niets ontvangen.

Pluspunten

• Ze lijken goedkoop te zijn

Minpunten

• Ze reageren niet
  • Status van je bestelling is niet bekend
  • Duurt lang

PEggermont 09-10-2016 Via de website gekocht

Voordeeldrogisterij

Lokkertje met aantrekkelijke prijzen, voorraad hebben ze niet en ze annuleren artikelen wanneer het hen uitkomt. Als je bestelling dan onder de €50 komt ga je meebetalen in de handling- en verzendkosten.

Aardige website en producten zijn goed te vinden/selecteren. De website geeft ook aan welke producten er direct uit voorraad leverbaar zijn. Daarover later meer....

Heb 2x moeten wachten op een levering omdat er artikelen niet (meer) beschikbaar waren. 1e keer is dat vooraf gemeld en kon ik aangeven dat ik op de artikelen wilde wachten. Omdat de levering toen al een aantal dagen onderweg was (die berichtgeving had ik nl. eerder ontvangen) heb ik dat maar gedaan.
Bij 2e (en laatste) bestelling duurt het weer een aantal dagen voordat er geleverd gaat worden, hier had ik me al op voorbereid dus dat was geen teleurstelling.
Geld van 1e ontbrekende artikel uit die levering had ik heel snel retour, prima. Na ca een week ontving ik de berichtgeving dat er meer artikelen niet beschikbaar waren en ontving ik een credit nota. Geld zal eerdaags wel komen. Saillant detail, omdat het totaal bedrag dan ineens onder de €50 gaat komen (omdat producten vanwege tòch niet beschikbaar zijn uit de levering gehaald worden) ga je ineens meebetalen aan handling- en leveringskosten.
2e keer was dus gelijk de laatste keer dat ik hier wat besteld heb.

Assortiment
Ondanks dat de website aangeeft dat de producten direct uit voorraad geleverd kunnen worden, duurt de levering langer dan verwacht. Okay, verwachtingen liggen hoog tegenwoordig met mogelijkheden om dezelfde dag nog geleverd te krijgen maar na twee weken geïnformeerd worden dat artikelen niet beschikbaar zijn en dan je spulleboel nog niet in huis hebben is wel slaat toch wel alles. Assortiment lijk top de website dus leuk en heel wat, in de praktijk klopt hier helemaal niets van.

Pluspunten

• Aardige website, handig bestellen

Minpunten

• Geen voorraad terwijl website dit wel aangeeft

fred 04-10-2016 Via de website gekocht

Voordeeldrogisterij

er is een grote sortering duidelijk zichtbaar gemakkelijk om te zoeken en de prijs is ook goed
er staat bij zolang de voorraad aanwezig is.

Mar21cel 08-08-2016 Via de website gekocht

3,8

Op website is het gemakkelijk en snel bestellen

Order stond na 2 dagen op geleverd en ik heb niets ontvangen. Na 3 weken nog niets ontvangen. Zelfs één week op 4 dagen gebeld. Iedere keer een ander smoesje: order blijven hangen, inkoop vergeten, inkoop druk, leverancier reageert niet. Slechte verwachtingsmanagement

Assortiment
Ik krijg de indruk dat er prijs lokkertjes op de website staan en die blijken niet leverbaar. Artikelen met normale prijs zijn wel leverbaar.

Aanbeveling
Door de slechte verwachtingsmanagement en smoesje op smoesje voor mijn gevoel. Heb ik de order zelf geannuleerd. Nu is het nog wachten hoe snel het bedrag is teruggestort. Ik beveel deze winkel niet aan.

H. van Loon 27-07-2016 Via de website gekocht

Het bestellen van een artikel gaat goed tot en met de betaling.

ik wordt meer dan een maand aan het lijntje gehouden met diverse smoesjes en aan het eind van de rit krijg ik mijn geld terug gestort.

Aanbeveling
De afhandeling is heel slecht, zeker als je hier vroegtijdig iets besteld dat ik cadeau wil geven.
Dan wordt het ruim na die tijd niet geleverd en moet ik ergens anders op zoek naar dat product.

Extra toelichting
Stoppen met dergelijke verkoop

Jo1959 14-06-2016 Via de website gekocht

4,5

Bestellen is zo gebeurd. Je moet wel goed naar de bevestiging kijken want helemaal onderaan in een klein regeltje kan nog een boodschap toegevoegd zijn (zoals tijdelijk niet in voorraad o.i.d.).

Ik heb een massage apparaat besteld bij de Voordeeldrogist omdat zij 'm voor 104 euro (+ 4,95 verzendkosten) op de website hadden staan, uit voorraad leverbaar.
Nadat ze me 4 weken (met allerlei gedoe, tot aan het leveren van een ander goedkoper apparaat - waarschijnlijk in de hoop dat ik het niet zou merken) aan het lijntje hebben gehouden, stuurden ze me ongevraagd een creditnota.
Ik stuurde hen daarop een mail: "Na drie weken wachten op een besteld artikel ontving ik gisteren de onderstaande creditnota, nadat ik had gevraagd wanneer ik het artikel tegemoet kon zien.
Kunt u mij alstublieft uitleggen waarom datzelfde artikel nog steeds als ‘in voorraad’ staat op de website? Zie bijlage (screenshot).
Natuurlijk heb ik ook gezien dat jullie wél de prijs verhoogd hebben kort ná mijn bestelling. Dan moet het toch ook geen grote moeite zijn om de voorraadpositie aan te passen?
En dan toch maar even de confronterende rechtstreekse vraag: Of is het feit dat de prijs waarvoor ik ‘m besteld heb en bevestigd heb gekregen de reden dat jullie niet WILLEN leveren? En mij vervolgens bijna vier weken aan het lijntje hebben gehouden?"

De medewerker antwoordde als volgt: "Het door u bestelde artikel konden wij helaas niet meer geleverd krijgen van onze leverancier, vandaar dat er voor u een creditfactuur is gemaakt en u het geld hiervoor terug krijgt.
Nu kunnen wij hem wel weer geleverd krijgen door een andere leverancier, alleen niet voor de zelfde prijs.
Hierdoor is de prijs anders dan de oorspronkelijke prijs waarvoor u hem besteld heeft."

Waarop ik schreef:
"Dank voor uw antwoord. Hiermee bevestigt u dus (vandaag) dat het artikel leverbaar is en tegelijkertijd annuleert u mijn order (gisteren). Het blijft hetzelfde apparaat en de klant, ik dus, heeft er niets mee te maken wie uw leverancier is en welke prijs u daarvoor betaalt. Overigens heeft het apparaat onafgebroken op voorraad gestaan op uw website!

Op www.rijksoverheid.nl is deze zin te lezen ivm een koopovereenkomst:
"Bij een koopcontract heeft u ook verplichtingen. Is het contract eenmaal gesloten, dan zitten beide partijen eraan vast. “
U kunt als leverancier dus niet zomaar een koopovereenkomst eenzijdig opzeggen.

U vroeg al een keer eerder of ik een creditnota wilde ontvangen omdat het artikel niet op voorraad zou zijn, ik heb toen laten weten dat ik dit niet wilde en dat ik zou wachten tot het (een week later volgens uw zeggen) weer leverbaar was. Nu u het product blijkbaar toch in voorraad heeft, kunt u deze overeenkomst met mij naleven.
Met andere woorden: Ik wil u hierbij aan de gesloten koopovereenkomst houden en het artikel per omgaande ontvangen."

NATUURLIJK KREEG IK GEEN ANTWOORD EN DE VOLGENDE DAG STOND HET GELD WEER OP MIJN REKENING. Niet zo netjes van de voordeeldrogist dus! Dat was mijn laatste bestelling bij dit bedrijf.

Vervolgens bij COOLBLUE besteld en de volgende dag in huis voor 117,- zonder verzendkosten.

Aanbeveling
Ik beveel deze webshop absoluut bij niemand aan! Levering voor een week later beloven en na 4 weken gewoon niet naleven omdat ze het bij een andere leverancier duurder moeten inkopen!
Op de website staat het product gewoon in voorraad, terwijl dat het niet is.

Extra toelichting
Deze review doorsturen naar de webwinkel vink ik maar niet aan. Ik heb hen mijn ongenoegen kenbaar gemaakt en ze reageren toch niet meer.

Carolien 16-04-2016 Via de website gekocht

2,2

Kopen is uiteraard makkelijk, daarna begint de ellende: ontbrekende producten etc

Mijn bestelling werd geannuleerd omdat er een product niet leverbaar was, maar daar moest ik wel zelf over bellen.

Assortiment
Veel in het assortiment, maar veel is toch niet leverbaar

Aanbeveling
Niet aan beginnen: wel voordelig, maar leveringen komen niet, er ontbreken producten, je krijgt je geld dan moeizaam terug, reageren niet op mail...kortom: zonde!

JPH 15-04-2016 Via de website gekocht

Duidelijke en goed werkende website en bij bestelling duidelijkheid over verzendkosten.

Binnen 24 uur na bestelling aan de deur afgeleverd.
Keurig verpakt.

Aanbeveling
Prijs inclusief verzendkosten met 10% verschil de goedkoopste voor Oral-b 1900 Duo.
Verder probleemloze bestelling en snelle aflevering zonder verzendkosten.

Angelique 23-02-2016 Via de website gekocht

Alles makkelijk te vinden.

Geen contact gehad met klantenservice maar dit was ook niet nodig.

Heel veel keuze.

Aanbeveling
Alles snel en correct geleverd.