Voordeeldrogisterij.nl - Reviews & Ervaringen

1,6 Lees 640 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Voordeeldrogisterij.nl.

Voordeeldrogisterij.nl stelt zich voor

"Voordeeldrogisterij is een shop waar keuze en prijsvoordeel belangrijke pijlers zijn. Tegen een zeer lage prijs verkoopt Voordeeldrogisterij A-merk artikelen op het gebied van verzorging, schoonmaak en gezondheid. Online shoppen bij Voordeeldrogisterij gaat daarnaast samen met vele gemakken en garanties. OP=OP en weg is pech Naast de lage prijzen die Voordeeldrogisterij hanteert staan er elke week kortingsacties en aanbiedingen centraal bij Voordeeldrogisterij. Wees er daarom snel bij, want OP=OP en weg is pech bij Voordeeldrogisterij. "

Gemiddelde beoordeling

Deze score is berekend op basis van 23 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

1,6

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

Maria 06-01-2020

Algemene score

1,0
Ik heb voor deze shop gekozen, omdat ik dacht dat ze voordelig zouden zijn, gezien hun naam en volgens hun site beweren ze spullen op voorraad te hebben, maar zodra ik besteld en betaald had, kreeg ik min of meer kort erop een mail, dat ze een aantal spullen niet op voorraad hebben. Ze geven mij de keuze, 5 werkdagen te wachten of de artikelen, die er wel zijn op te sturen en de rest te annuleren. ik deed mijn bestelling op 26 december jl voor een verjaardagskado voor 6 januari 2020. Ik kreeg dus die gebruikelijke standaardmail van ze en omdat het kado wel op voorraad was en volgende dag binnen zou zijn, heb ik hiervoor gekozen en de rest geannuleerd.(op 27 dec. jl). Ik hoor ineens niets meer, ook niet op mijn mails waar mijn bestelling blijft. Het is inmiddels 6 januari en ik sta met lege handen :(. daarbij komt dat ik een aantal artikelen op hun site heb gezien, die bij andere webshops tientallen, zelfs honderdtal euro's goedkoper zijn voor exact dezelfde artikelen. :o
Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 07-01-2020

Beste Maria,

Bedankt voor uw review.

Helaas kan ik niet precies inzien wat er is misgegaan bij uw bestelling, omdat wij hiervoor de gegevens niet hebben ontvangen.
Mijn excuses hiervoor.

Wij vinden het erg vervelend om te horen dat uw bestelling op deze manier is verlopen.

Uiteraard begrijpen wij dat dit erg vervelend is!
Wij zullen uw feedback dan ook zeker meenemen, zodat dit in de toekomst wellicht kan worden verbeterd.

Met vriendelijke groet,
Supportmedewerker.

Reageer

Kari 19-12-2019

Algemene score

1,0
Het bestelde na overleg met Voordeeldrogisterij geretourneerd omdat het niet voldeed. Aan een wisser die er mooi uitziet maar water achterlaat heb je niet veel, tenminste ik niet. Ik heb de wisser keurig in de origineel doos gedaan en in een omdoos waterdicht verpakt geretourneerd. Overigens kostte dat retourneren 6,95! en voor het toesturen had ik ook al 4,95 betaald. Krijg ik als reactie dat ik mijn geld (9,95) niet terugkrijg omdat de doos open is geweest. Na de hele klantonvriendelijke discussie op de mail moet dat duidelijk zijn geweest dus dat hadden ze gelijk kunnen zeggen voordat ik nog meer geld investeerde. Voor mij nooit meer Voordeeldrogisterij, goedkoop blijkt maar weer duurkoop en ook nog heel klantonvriendelijk. DUS WEES GEWAARSCHUWD!!!! Ik beveel deze winkel niet aan.
Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 23-12-2019

Beste Kari,

Bedankt voor uw review.

Allereerst mijn excuses voor de mogelijke ontstane verwarring.

U heeft via e-mail contact aangegeven dat het product niet naar behoren blijkt te werken en deze hierom geretourneerd heeft.

Het product is uitvoerig getest en blijkt wel degelijk te werken. Daarnaast is deze in gebruikte staat bij ons retour gekomen, hierdoor kunnen wij deze niet meer accepteren.

Ik raad u dan ook aan om reactie te geven op de ontvangen e-mail, zodat de supportafdeling dit verder voor u kan afhandelen!

Met vriendelijke groet,
Supportmedewerker.

Reageer

Gordon Biezeveld 11-12-2019

Algemene score

1,0
Doen Helaas niet wat ze mij hebben beloofd. Spreek ik met ze af dat ik afziet van wat niet leverbaar zou zijn, krijg ik het pakketje weken later nog steeds niet. Ik heb echt Geen vertrouwen in dit bedrijf meer. Concept is best leuk, uitvoeren is mijn inziens zeer onvriendelijk en in mijn ervaringen ook onbetrouwbaar. Kan deze winkel dus zeer zeker niet aanbevelen, vanwege de slechtste service , onbereikbaarheid bij klachten en omdat ze niet doen wat ze mij telefonisch hadden toegezegd!
Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 12-12-2019

Beste Gordon,

Bedankt voor uw review!

Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u bestelling op deze manier is verlopen. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Echter zien wij in ons systeem eenmalig contact over een oudere bestelling.

Naar aanleiding van uw review, heb ik alle missende producten van uw bestelling afgehaald. De rest wordt vandaag nog door ons verzonden!

U ontvangt automatisch een e-mail met de track en trace code via de e-mail.

Mocht u nog verdere vragen hebben, dan horen wij dit graag.
Met vriendelijke groet,
Supportmedewerker.

Reageer

N 04-12-2019

Algemene score

1,0
Ontzettend slechte service. Na 2 weken producten besteld te hebben kregen we pas een mail dat het nog 14 dagen duurt. Echt belachelijk, ze willen niks voor je doen, niet mee denken. Bestel hier niks!!
Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 09-12-2019

Beste N,

Bedankt voor uw review.

Helaas kan ik niet precies inzien wat er is misgegaan bij uw bestelling, omdat wij hiervoor de gegevens niet hebben ontvangen.
Mijn excuses hiervoor.

Wij vinden het erg vervelend om te horen dat uw bestelling op deze manier is verlopen. Wellicht dat er een productie fout is opgetreden bij onze leverancier, waardoor het product niet zo snel leverbaar was.

Uiteraard begrijpen wij dat dit erg vervelend is!
Wij zullen uw feedback dan ook zeker meenemen, zodat dit in de toekomst wellicht kan worden verbeterd.

Met vriendelijke groet,
Supportmedewerker.

Reageer

GB 03-12-2019

Algemene score

1,0
Wat een slechte service! Op 27 November Sinterklaas cadeaus besteld, levertijd maximaal 5 werkdagen. Ruim op tijd dus. Op werkdag 4 maar eens gebeld. Na eindeloos wachten krijg ik te horen dat de spullen niet op tijd geleverd kunnen worden. Als ik niet had gebeld, had ik hier dus geen enkele informatie over gekregen. En dat met Sinterklaas! Nu moet ik dus in blinde paniek ergens anders kado's vandaan gaan toveren. Wat een ballentent. Dat was eens maar nooit meer.
Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 09-12-2019

Beste GB,

Bedankt voor uw review.

Erg vervelend om te horen dat uw bestelling op deze manier is verlopen, hiervoor onze oprechte excuses!

Wij houden onze klanten elke 5 werkdagen op de hoogte van de bestelling. Het zal dus nooit zo zijn dat u niets meer verneemt van uw bestelling. Onze supportafdeling is hier dagelijks mee bezig.

Helaas kan het soms voorkomen dat de producten vanuit onze leveranciers te laat worden geleverd óf onverwachte productie problemen hebben. Hierdoor kan de levertijd iets uitlopen.

Tevens staat op onze website bij elk product een geschatte levertijd vermeld. Met deze levertijd dient u ten allen tijden rekening te houden.

Wellicht dat het op deze manier verduidelijkt is voor u.
Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Supportmedewerker.

Reageer

Danny 29-11-2019

Algemene score

1,0
winkelmandje staat er dan 'op voorraad' en achteraf is het er toch niet. Je krijgt hiervan geen mailtje of belletje en je complete order wordt dan in de wacht gezet. En ik maar wachten..... Dit is nu meerdere keren voorgekomen, altijd mijn ongenoegen geuit, maar er zit geen verbetering in. Ik zie hier meerdere klachten over voorbij komen, dus hun voorraadsysteem is onbetrouwbaar en klantenservice evenmin. Ik koop hier niet weer. Mijn laatste order geannuleerd en account laat ik verwijderen. Producten bij een andere online drogisterij besteld waarbij ze wel laten zien dat ze blij met mij als klant zijn.
Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 09-12-2019

Beste Danny,

Bedankt voor uw review.

Allereerst mijn excuses voor het ongemak.

Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u de bestelling op deze manier heeft ervaren.

Op onze website werken wij met verschillende levertijden.
Deze staan altijd bij elk product vermeld, in de groene balk aan de rechterkant.

U dient ten allen tijden rekening te houden met de uiterste levertijd.

Wellicht dat het hier fout is gegaan.

Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via support@voordeeldrogisterij.nl.

Zij helpen u graag verder.

Met vriendelijke groet,
Supportmedewerker.

Reageer

croon 20-11-2019

Algemene score

1,0
ik heb hier meerdere keren besteld en lees hier van veel mensen die hetzelfde ervaren hebben als ik .Je besteld meerdere artikelen en 1 of meer dingen zijn er blijkbaar niet .Je hoort niets en doet zelf een berichtje waarin ze aangeven dat er maar 1 van de 2 artikelen is .En dat ik het geld terugkrijg .Vraag me echt af waarom ze zoveel artikelen aanbieden waarvan de helft er niet eens is maar waar wel bij staat op voorraad.Dit lees ik hier zo vaak terug en begrijp dus niet dat dit al jaren zo is en ze het niet veranderen .Dan maar liever minder artikelen op de site die wel voorradig zijn en je inderdaad ontvangt
Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 21-11-2019

Beste Croon,

Bedankt voor uw review.

Vervelend om te horen dat uw bestelling langer heeft geduurd dan de bedoeling was! Hiervoor onze oprechte excuses.

Wij doen ons best om de website zo goed mogelijk up to date te houden. Helaas zijn wij hierin soms afhankelijk van de levertijden van onze leverancier.

Uiteraard nemen wij uw klacht serieus en zullen dit doorgeven aan onze klachtenafdeling! Zij gaan kijken wat er veranderd kan worden.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Ik wens u een prettige dag verder.
Met vriendelijke groet,

Supportmedewerker.

Reageer

Jager 28-08-2019

Algemene score

1,0
Op 14 augustus bestelling gedaan.Er staat op voorraad. Nu is het 28 augustus en nog niets ontvangen.Krijg steeds mail dat levering vertraagd is.Geld terug gevraagd.Zal mail krijgen hierover niet gehad. Ondertussen wel veel mails met reclame.Op site staat dat het bestelde op voorraad is.Niet dus. De eerste keer hier besteld en ook de laatste keer. Ben benieuwd hoe lang ik op teruggave betaling moet wachten.
Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 29-08-2019

Beste Jager,

Bedankt voor uw review.

Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat uw bestelling op deze manier verlopen is. Dit is uiteraard niet de bedoeling!

Helaas kan ik geen bestelling vinden met de gegevens die u hier vermeld heeft. Ik raad u dan ook aan om contact op te nemen met onze klantenservice via support@voordeeldrogisterij.nl

Wij willen dit dan ook graag voor u oplossen!

Met vriendelijke groet,
Supportmedewerker.

Reageer

Inge 23-08-2019

Algemene score

3,0
De shop zag er aantrekkelijk uit en gemakkelijk te bestellen. helaas heb ik op 12 augustus iets besteld waarvan voordeeldrogisterij na bijna 2 dagen liet weten dat het 2-5 werkdagen kon duren (zou erbij staan maar mij niet opgevallen). Het is nu 19 augustus en nu laten ze weten dat ze verwachten, dus niet zeker ook nog eens, dat ze nog eens 5 werkdagen nodig hebben. En dat allemaal voor een redelijke standaard tondeuse. Wat ik wel krijg is een stortvloed aan nieuwsbrieven en nog vervelend agressief ook. ik wil geen contact want dan krijg ik toch een heel blablabla verhaal. Gewoon beter inkopen en spullen zelf op voorraad leggen.
Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 26-08-2019

Beste Inge,
Bedankt voor uw review.

Wat jammer om te horen dat de bestelling langer op zich laat wachten dan gepland. Natuurlijk is dat niet de bedoeling en daarvoor bieden wij dan ook graag onze excuses aan.

Ik zal uw klacht doorgeven aan ons kwaliteitsteam, zodat wij dit in de toekomst kunnen voorkomen.

Helaas kunnen wij op de gegevens die bij deze review vermeld staan geen bestelling vinden.

Wij raden u dan ook om contact op te nemen via support@voordeeldrogisterij.nl , de klantenservice wilt dit graag voor u oplossen!

Met vriendelijke groet,
Supportmedewerker.

Reageer

Stefanie 15-08-2019

Algemene score

1,0
Ik heb een mascara besteld via bol.com. Wel keurig geleverd maar wat schetst mijn verbazing, de mascara zit los in een envelop en er is ook geen seal aanwezig rond de dop. Ik vind dit onhygiënisch en heb dan ook gebeld met voordeeldrogist. Hun verklaring, zij kopen 'bulken' en zo komt dit uit ' de bulk'. Ik heb dus geen idee wat er met deze mascara is gebeurd. Was het misschien een tester? Is de mascara al gebruikt? Voor mij dus nooit meer voordeeldrogist. Ik heb er totaal geen goed gevoel bij en zou hier nooit meer bestellen.
Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 16-08-2019

Beste Stefanie,

Bedankt voor uw review!

Allereerst vinden wij het erg vervelend dat u uw bestelling bij ons op deze manier heeft ervaren, dit is uiteraard niet de bedoeling! Daarvoor onze oprechte excuses.

Wij verkopen uitsluitend nieuwe en ongebruikte producten. Zoals telefonisch aangegeven komen deze producten in om verpakkingen bij ons geleverd. Wij kunnen u dan ook garanderen dat het product nieuw is.

Mocht u het product toch niet willen houden, dan bent u uiteraard altijd vrij om deze te retourneren. U kunt dit gemakkelijk doen via uw Bol.com account!

Mocht u nog verdere vragen hebben, dan raad ik u aan om contact op te nemen met onze support afdeling! Zij zullen u te woord staan.

Nogmaals onze excuses!

Met vriendelijke groet,
Supportmedewerker.

Reageer

Sandra 13-08-2019

Algemene score

1,0
Nou het klinkt natuurlijk hartstikke mooi, de reactie zoals voordeel drogisterij die geeft op mijn revieuw! Maar eenmaal gemaild met de klantenservice bleek er een Product toch niet leverbaar, ik zou het geld van dat product terug krijgen en ook mijn verzendkosten ter compensatie. Ik stuur nog een reactie om zeker te weten dat ik begreep wat ze stuurde, geen reactie maar wel een credit factuur van de lipstick en mijn verzendkosten ( nog niet ontvangen trouwens hoor) en tot mijn verbazing later nog een credit factuur want er bleek nog iets niet leverbaar... ongelovelijk wat een service! Eens maar never nooit meer!!!!

------------------------------------------------------
Eerdere review:

Wat een k*t website, adverteren met: vandaag besteld is morgen in huis... ik kan me voorstellen dat het kan voorkomen dat een product niet op voorraad is maar deze service is echt slecht! 1.5 week geleden voor 60 euro aan make up besteld, keurig verzend kosten betaald en een bevestigings mail ontvangen. Echter waren een aantal producten niet op voorraad, deze zouden binnen 5 dagen binnen komen en dan zou mijn bestelling verzonden worden... na 5 dagen niks, 3 mails gestuurd en uiteindelijk gebeld omdat ik geen antwoord kreeg... er bleek iets niet aanwezig te zijn en dus was mijn bestelling niet verzonden want aan nazending doen ze niet bij de voordeel drogist😯( tevreden klanten is blijkbaar minder belangrijk dan een paar euro extra uitgeven voor een extra zending door jullie eigen loze belofte) of ik op dit product, en dus op mijn bestelling wilde wachten of mijn geld terug wilde voor het ontbrekende product?! Uhm waarom denkt u dat ik het besteld heb? Omdat ik het graag wil hebben denk?! Dus dat gaat weer minstens 5 werkdagen duren... volgende dag een mail dat niet 1 maar 3 producten niet aanwezig zijn, of ik wil wachten of de bestelling wil annuleren?!!!? Nou vooruit, we wachten nog wel even! Ik hoop dat mijn spullen deze week geleverd worden anders ga ik toch liever op zoek naar een bedrijf die wel doet waar ze voor staan, dan maar wat meer betalen maar dan krijg ik iniedergeval mijn spullen! Oh ja, en nog 1 goedkope (gratis) tip voor dit bedrijf, adverteer niet met dingen die je niet waar kunt maken, je kunt nog zo goedkoop zijn maar met dit soort onzin maak je geen vrienden, of in jullie geval: klanten!!!
Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 15-08-2019

Beste Sandra,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het nogmaals erg vervelend dat u uw bestelling op deze manier heeft ervaren.
Uiteraard hebben wij vanuit onze kant ons best gedaan om u zo goed en spoedig mogelijk te kunnen helpen.

Des te vervelender vinden wij het dan ook dat u daar niet tevreden over bent.

Het bedrag wordt binnen 5 werkdagen aan u gecrediteerd, gerekend vanaf de dag dat de creditfactuur is aangemaakt.
Nogmaals excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Supportmedewerker.

Reageer

Loek 23-07-2019

Algemene score

7,0
Scheerkoppen op een woensdag besteld; eind van de week nog niets ontvangen; ik kreeg wel direct per e-mail antwoord; zou max tien werkdagen mogen duren, schreef men; gezien de vele slechte reviews begon ik me al zorgen te maken; echter de dinsdag die week erna zijn ze keurig per post geleverd; totaal 4 werkdagen heeft het gekost, vind ik gewoon acceptabel.

Reageer

LBvG 02-07-2019

Algemene score

1,0
Heel erg slecht! Website niet up to date en wel geld aannemen en vervolgens de bestelling annuleren zonder geldige reden. Als je hier niet hoeft te shoppen, niet doen! 👎🏽
Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 03-07-2019

Beste LBvG,

Bedankt voor uw review.

Allereerst onze oprechte excuses dat u de bestelling op deze manier heeft ervaren.

Kunt u ons een e-mail sturen naar info@voordeeldrogisterij.nl

We lossen het graag met u op!

Supportmedewerker.

Reageer

Henri 29-06-2019

Algemene score

1,0
Zal hier nooit meer bestellen. Product zou op voorraad zijn en de levertijd zou 2 tot 5 dagen zijn. Na 5 dagen een mail dat het niet op voorraad is. Daarna werd het stil. Zijn nu 15 dagen verder. Zeer slecht. Zou dit bedrijf afraden. En de reacties die ze geven op negatieve review lijkt een standaard exuusbriefje .

Reageer

Lou 21-06-2019

Algemene score

1,0
2 producten in een bestelling gekocht. Volgende dag zou de levering zijn. Na een dag een mail ontvangen waarin geschreven werd dat een product 5 dagen later op voorraad zou zijn. 6 dagen later een mail dat het nogmaals 5 dagen gaat duren. Dit product heb ik, na een half uur in de wacht te hebben gestaan, telefonisch geannuleerd en het andere product zou de volgende dag geleverd worden. Wederom na 5 dagen niets ontvangen. Weer een kwartier in de wacht, gaat mevrouw het uitzoeken. Per mail krijg ik te horen dat de bestelling wederom 5 extra dagen levertijd gaat kosten. Nu hopen op een bevestiging dat ik ook dit product annuleer.
Nooit meer bestellen met deze winkel!
Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 25-06-2019

Beste Lou,

Bedankt voor uw review.

We vinden het bijzonder vervelend dat uw bestelling op deze manier is verlopen, en bieden hier dan ook onze excuses voor aan.

Heeft u al contact met ons opgenomen? We reageren binnen 24 uur op uw e-mail. We lossen het graag voor u op!

Supportmedewerker.

Reageer

van Doorn 13-06-2019

Algemene score

2,0
Gisteren een artikel besteld met de opmerking 'op voorraad' & 'vandaag besteld morgen in huis'.

Vandaag een mail ontvangen dat het artikel niet op voorraad is, en dat de levertijd 2-5 dagen langer zal zijn.

Het artikel komt nu dus te laat om cadeau te kunnen geven, ondanks dat ik een extra dag marge heb genomen op de voorgespiegelde bezorgdatum...

Ik zie meerdere reviews die bevestigen dat de vermeldingen op de website dus niet overeen komt met de daadwerkelijke voorraad. Nu maar afwachtten hoe lang het cadeau te laat zal komen...
Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 17-06-2019

Beste van Darm,

Bedankt voor uw bericht.

Als u een bestelling geplaatst heeft met meerdere artikelen, geld de langste levertijd. Deze bepaald de levertijd van alle artikelen.

Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact met ons op! We lossen het graag voor u op.

Supportmedewerker.

Reageer

Thijs 07-06-2019

Algemene score

1,0
Oral B flosdraad besteld. Het doorsje bleek helaas leeg te zijn. Hulp van voordeeldrogisterij was 0. Ik moet het maar uitzoeken met Oral B.
Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 17-06-2019

Beste Thijs,

Bedankt voor uw bericht.

Allereerst mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Kunt u ons contacteren door middel van een e-mail naar :support@voordeeldrogisterij.nl

We helpen u graag verder!

Supportmedewerker.

Reageer

Marije 23-05-2019

Algemene score

1,0
Een keer, nooit weer! Product besteld wat voorradig zou zijn. Krijg inmiddels al week lang 2x per dag mail dat bestelling niet voorradig is bij leverancier en dat t nog 5 werkdagen gaat duren. Versch mails van versch medewerkers communiceren langs elkaar. Net bestelling geannuleerd. Zal mij benieuwen of dat goed gaat met de terugbetaling (wederom) ‘binnen 5 werkdagen’....
Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 27-05-2019

Beste Marije,

Bedankt voor uw review.

We vinden het bijzonder vervelend dat uw bestelling op deze manier is verlopen, en willen hier dan ook onze excuses voor aanbieden.

We zullen uw klacht doorgeven aan ons kwaliteitsteam, om dit in de toekomst te kunnen voorkomen.

Ik wens u alsnog een fijne dag verder!

Supportmedewerker.

Reageer

Bas de Jongh 12-04-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
De bestelling had ik geplaatst om 8.00 uur en ik kreeg rond 11.30 een berichtje dat deze verzonden was. De volende dag had ik alles binnen en dus razend snel ook! Ik ben zeer tevreden

Reageer

E.K. Wenink 09-04-2019

Algemene score

1,0
Deze bedrijf is een ontzetten slecht bedrijf Ik had betaald voor een nieuwe softijsmachine merk Tebs en krijg daarvoor een machine die een klant had terug gebracht en het was defect onder de binnenste kom was slagroom aangeplakt en de machine die lekt. En de machine doos was ook niet verzegeld. ik voel me opgelicht. retour terug gestuurd. En nu moet ik van HUUB HEYTING 3 weken wachten voor reparatie of vervangen. ik wil geen reparatie en 3 weken wachten, ik wil mijn geld terug . . Hun wisten dat de machine defect was en toch naar mij gestuurd. Ik had niet eens een bevestiging ontvangen van de retour product. Die hun binnen 2 dagen zouden verwerkt en het is meer dan 4 dagen geleden die ik het product had terug gestuurd. Aan jullie excuus heb ik niks aan, want mijn geld hebben jullie wel in jullie bezit. IK ZOU DEZE WINKEL NIET AANBEVELEN SLECHT EN NOG EENS SLECHT. IK BEN LAAIEND.
Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 21-05-2019

Beste E.K Wenink,

Bedankt voor uw review.

We vinden het erg vervelend dat de bestelling op deze manier is verlopen, en willen hier dan ook onze excuses voor aanbieden.

Inmiddels zijn we samen tot een oplossing gekomen, en heeft u het bedrag terug op uw rekening.

Ik wens u een hele fijne dag !

Supportmedewerker.

Reageer

Jan Bel 02-04-2019

Algemene score

1,0
Wat ontzettend slecht bedrijf! Wat een miscommunicatie! 1.5 week geleden heb ik een aantal weegschalen besteld. De vrouw via de chat (op de website) zei dat ze op voorraad zouden zijn. besteld -- en dan krijg je bericht dat ze niet op voorraad zijn.... Hier een verontwaardigd telefoongesprekje voor gevoerd. Een week later krijg ik dan een berichtje dat het geleverd wordt. nou jippie, werd tijd. Dan gaan er vier dagen overheen en krijg je te horen dat het niet voorradig is.... Wat een ontzettend slecht bedrijf met een slechte communicatie intern en naar hun klanten toe. Ik heb de bestelling geannuleerd en zal hier nooit meer wat bestellen en nooit aan iemand adviseren om hier wat te komen!
Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 04-04-2019

Beste Jan,

Bedankt voor uw review.

We vinden het bijzonder vervelend dat u de bestelling op deze manier heeft ervaren. Dit is niet onze insteek, en willen hier dan ook onze oprechte excuses voor aanbieden.

Helaas hebben we vanuit ons extern magazijn vernomen dat het bestelde product niet meer voorradig was. Ik begrijp dat u hierover foutief bent geïnformeerd.

We doen ons best om dit in de toekomst te verbeteren, en te voorkomen.

Ik wil u bedanken voor uw feedback, en ondanks deze ervaring hopen we u toch nog terug te zien bij een van onze webshops!

Met vriendelijke groet,

Supportmedewerker.

Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 04-04-2019

Beste Jan,

Bedankt voor uw review.

We vinden het bijzonder vervelend dat u de bestelling op deze manier heeft ervaren. Dit is niet onze insteek, en willen hier dan ook onze oprechte excuses voor aanbieden.

Helaas hebben we vanuit ons extern magazijn vernomen dat het bestelde product niet meer voorradig was. Ik begrijp dat u hierover foutief bent geïnformeerd.

We doen ons best om dit in de toekomst te verbeteren, en te voorkomen.

Ik wil u bedanken voor uw feedback, en ondanks deze ervaring hopen we u toch nog terug te zien bij een van onze webshops!

Met vriendelijke groet,

Supportmedewerker.

Reageer

john 15-02-2019

Algemene score

1,0
Onduidelijkheid op site over verzend/retourskosten;
Als je iets besteld en retour stuurt vanwege defect en vervolgens het product niet meer te leveren is, dan krijg je geen geld terug maar een tegoedbon t.w.v. het product en als je dan voor minder dan € 50,- besteld moet je dus weer de verzendkosten betalen!!

Lange levertijd

Inmiddels de tegoedbon gebruikt en weer onnodig (totaal € 10.90) verzendkosten betaald !!

Heb gemaild of we de verzend/retourskosten en het betaalde bedrag kan worden overgemaakt op mijn rek.nr.
Maar helaas.....!!

Zou zeggen: Doe uw "VOORDEEL" hiermee!!
Officiele reactie van Voordeeldrogisterij.nl 18-02-2019

Beste John,

Bedankt voor uw review.
We vinden het erg vervelend om te horen dat u onze service op deze manier heeft ervaren.

Helaas kan ik geen nieuwe bestelling op uw naam vinden.
Zou u contact met ons op willen nemen?

Wij zijn bereikbaar op info@voordeeldrogisterij.nl!

Ik hoor graag van u.

Reageer

A.T 26-01-2019

Algemene score

3,0
Pot wax besteld wat de volgende werkdag binnen zou komen, volgens de website, maar kwam na 10 dagen pas aan. Een mail gestuurd met het klacht en ik kreeg als antwoord dat mijn pot wax was verstuurd, mijn mail werd compleet genegeerd. De wax komt na 10 dagen aan en bij het open doen was die tot het helft leeg en heeft er ook nog iemand met zijn of haar vingers erin gezeten! Niks kopen van hun! Afperserij
Officiële reactie van Voordeeldrogisterij.nl 31-01-2019

Beste A.T

Bedankt voor uw review,

Allereerst mijn oprechte excuses dat u de bestelling op deze manier heeft ontvangen, dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Heeft u al contact opgenomen met onze klantenservice? We bieden u graag een passende oplossing!

U kunt een e-mail sturen naar: support@voordeeldrogisterij.nl
We reageren op werkdagen binnen 24 uur!

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,

Supportmedewerker!

Reageer

Hannie dijkstra 29-12-2018

Algemene score

7,0
Snelle levering maar verpakkingsdoos was redelijk beschadigd.
Later kreeg ik nog mail of in door wilde gaan met bestelling terwijl lamp al binnen was.

Reageer

Meta Zomer 15-12-2018 Via de website gekocht
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Goede service en ik werd prima op de hoogte gehouden over het pakket en tijdstip van levering. Leuk geschreven items b.v. doe je de groeten aan de bezorger? Top!

Reageer

Gregor 14-12-2018 Via de website gekocht
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
VOORDEELDRGISTERIJ heeft een prima service, goed assortiment, beste prijzen en levering op tijd. Alleen maar lof.

Reageer

Nell 13-12-2018 Via de website gekocht
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Ik koop dit artikel al jaren voor mijn schoonvader (84)
En ben blij dat ik dit nu ok online kan doen. Ook de prijs is voordeliger dan bij andere aanbieders.
We zijn hier erg blij mee.

Reageer

Kelly 10-12-2018 Via de website gekocht

Nog nooit zo'n snelle levering meegemaakt

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Ik heb mijn bestelling savonds gedaan en geloof drie uur later kreeg ik reeds aan track & trace in de mail.
Alles was ook zoals het hoorde. Volledig en goed ingepakt.
Een tevreden klant erbij uit België

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

RBeijer 10-12-2018 Via de website gekocht

Makkelijk en echt de goedkoopste!

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Overzichtelijke site, snelle levering en geweldige aanbiedingen die niet onder doen bij andere winkels en webshops.

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Christof 10-12-2018 Via de website gekocht

Gewelsige service

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Super aankoop gekocht ik raad het iedereen aan!!! Ik ben zeer tevreden van me aankoop! Doe zo verder

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Ber 09-12-2018 Via de website gekocht

Prima hoor

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Uitstekend behandeld en perfecte service.
Gaan zeker blijvend gebruik maken van jullie en gaan ervan uit dat dit met dezelfde service zal gaan.

Review criteria:

Goed
Goed
Goed

Reageer

Helmi 09-12-2018 Via de website gekocht

Prima!

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Zeer gunstige prijzen, breed assortiment en lage verzendkosten. De levering zou iets sneller mogen maar dat is meer omdat we tegenwoordig gewend zijn dat iets de volgende dag al geleverd wordt. Als dat 2-3 dagen later is dan is dit relatief laat maar gezien de lage prijzen acceptabel.

Review criteria:

Uitstekend
Goed
Voldoende

Reageer

Jozef Van den Broeck 08-12-2018 Via de website gekocht

Ik heb nog steeds geen terugbetaling ontvangen.

Algemene score

2,0
Ik had een nieuwe scheerkop besteld. Na enkele dagen kreeg ik een mail dat de levertermijn veel langer zou zijn dan de beloofde termijn. Of ik een terugbetaling wilde? Ja dus. Beloofd binnen de vijf dagen. Twee weken wachten; nog steeds geen terugbetaling. Weer een mail: "We kijken het na". Weer wachten...

Review criteria:

Onvoldoende
Slecht
Slecht
Officiële reactie van Voordeeldrogisterij.nl 17-12-2018

Beste Jozef,

Bedankt voor uw review.

Allereerst mijn excuses voor het ongemak.

We hebben u een e-mail gestuurd met de vraag of u uw bankgegevens wilt doorgeven, zodat we de terugbetaling in orde kunnen maken.

We hebben uw respons in goede orde ontvangen, en gaan er voor zorgen dat de terugbetaling zo spoedig mogelijk plaatsvindt.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Supportmedewerker

Reageer

Miglena Bogdanova 07-12-2018 Via de website gekocht

Prima prijs en snel levering !

Algemene score

7,0
Ik betaald en na 2 dagen voormiddag het pakket thuis was.Ik woon in België!Prijs naar Pampers was met 50% minder!

Review criteria:

Voldoende
Goed
Uitstekend

Reageer

Wilbert 04-12-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Een duidelijke site om te bestellen en ook eerlijke prijzen. De levering werd netjes op tijd geleverd.

Pluspunten

  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Goed

Reageer

Justyna de Vries 03-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Service heel goed!ik heb vaker via jullie winkel iets besteld en was ik altijd heel tevreden,dus daarom kom ik altijd terug bij jullie

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Filip Verstraete 02-12-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering van de artikelen

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Gebruiksvriendelijke webshop met duidelijke vermelding van alle details van de artikelen.
Heel snelle levering van de goederen.
En....de beste prijs.

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Lieve Debrier 01-12-2018 Via de website gekocht

Wow... in topsnelheid geleverd!

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Zocht speelgoed verkeerslichten en kwam terecht op deze site... Overzichtelijke website met voldoende uitleg over het artikel inclusief de maten van het product wat op andere sites te wensen overliet.
Reeds de volgende dag geleverd... in topsnelheid van Nederland naar België.
Betaling ging heel vlot via bancontact en onmiddellijk bevestiging via email.
De moeite waard om de prijzen en de producten te vergelijken met andere firma's. Deze verkeerslichten waren 50 % goedkoper dan bij Bol.com, identiek en van hetzelfde merk. Ik had er graag de verzendingskosten voor over.
Hier ga ik nog producten bestellen en kopen.

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Chantal 29-11-2018 Via de website gekocht

Machtige winkel

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Geweldige site, altijd grote aanbiedingen,ontzettend veel keuze. Groot prijsverschil dan hier in België. Super tevreden. Ook de service is héél goed. Doe zo verder.......

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Gert W 29-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, scherpe prijzen en prima communicatie.

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
De prijzen zijn erg scherp. Duidelijke website. Eenvoudig bestel proces en vlotte levering. Ik kom hier zeker terug voor andere aankopen.

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Yildiz 29-11-2018 Via de website gekocht

Keurig ingepakt, blij met mij producten

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Voordelig zoals de naam voordeeldrogist. Veel keuze mogelijkheden top super 👍
Keurig ingepakt en waar voor je geld

Review criteria:

Voldoende
Voldoende
Onvoldoende

Reageer

Maaike hagesteijn, Joop hagesteijn 29-11-2018 Via de website gekocht

Super snel en accuraat

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Super snel geleverd, goed verpakt, breekbaar op etiket als dat nodig is, ik ben dik tevreden.Zal het iedereen aanbevelen en de volgende levering bestel ik hier weer.

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Agnes Lisseveld 29-11-2018 Via de website gekocht

Razend snelle service

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
een product wat zowel in de drogisten als online bij veel webshops is uitverkocht, heb ik via jullie in grote getale nog kunnen bemachtigen

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

  • -

Review criteria:

Goed
Goed
Goed

Reageer

Francis van es-valk 29-11-2018 Via de website gekocht

Leuke actie’s en betrouwbaar

Algemene score

9,0
Alle bestellingen worden goed verwerkt en in uitstekend vorm bezorgt ben ook een tevreden klant. Een klein minpuntje is dat ik 3 wonderbrooms geb besteld waar de prijs niet van klopte heb contact gehad met jullie maar er is nog geen oplossing voor gekomen hopend dit snel wordt afgehandeld. Verders tevreden gr Francis van es-valk

Pluspunten

  • Levertijd

Minpunten

  • -

Review criteria:

Goed
Goed
Uitstekend

Reageer

herman t 29-11-2018 Via de website gekocht

stipte levering van het juiste produkt

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
De prijs t.o.v. andere aanbieders voor het product dat ik nodig had. De snelheid waarmede de bestelling uitgevoerd is.

Review criteria:

Uitstekend
Goed
Uitstekend

Reageer

Wouter 29-11-2018 Via de website gekocht

Snelle afwikkeling

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Snelle verzending en goede verpakking. Goede aanbiedingen. Handige webshop die overzichtelijk is. Drempel gratis verzenden zou omlaag mogen.

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • Verzendkosten

Review criteria:

Uitstekend
Goed
Uitstekend

Reageer

Marij 28-11-2018 Via de website gekocht

Keurige en snelle levering

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Een duidelijke website. Goede producten in het assortiment. Snelle en keurige levering. Ik ben zeer tevreden!

Pluspunten

  • Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Goed
Goed
Goed

Reageer

Lidy Salerno 28-11-2018 Via de website gekocht

Duidelijke. Website, snelle bestelling en levering!

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Prettige shop. Makkelijk goede keuze te maken! Je krijgt goede doorslaggevende informatie. De kussens die ik kocht waren precies de beoogde.

Pluspunten

  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Goed
Goed

Reageer

Nicky 28-11-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Vlotte manier van bestellen en een snelle levering van een product dat op andere websites uitverkocht was.

Pluspunten

  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • Verzendkosten

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Goed

Reageer

Bienemieme 27-11-2018 Via de website gekocht

Werkelijk uitgebreid assortiment

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Mooie webshop, goed assortiment. Leuke aanbiedingen. Bij veel producten lagere prijzen bij afname van meerdere van de items.

Pluspunten

  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice

Review criteria:

Goed
Uitstekend
Onvoldoende

Reageer

Toon meer reviews