VidaXL.nl - Reviews & Ervaringen

5,1 Lees 1558 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VidaXL.nl.

VidaXL.nl stelt zich voor

VidaXL is een internationale online retailer die alles aanbiedt voor jouw huis, tuin, garage en klussen. Onze kracht ligt in het aanbieden van betaalbare producten, om zo voor al onze klanten 'groots leven voor weinig' mogelijk te maken.

Gemiddelde beoordeling

Deze score is berekend op basis van 1167 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

5,1

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

Jasper 17-11-2019

Algemene score

3,0
2 identieke kasten besteld bij xlshopping (kennelijk een andere naam of dochter van vidaxl kwam ik achter na contact met de transporteur):

1e leveringspoging: zwembadje
2e niet verschenen
3e kapotte kast geleverd (ruit)
4e leveringsafspraak weer niet nagekomen
5e nieuwe gebracht: ook weer stuk (deur)
6e ophaal afspraak niet nagekomen

Je wordt ook niet gebeld dat het niet gaat lukken. Klantenservice reageert niet/traag. Je kunt ook niet bellen.
I.v.m. 4e keer voor niets thuisblijven gevraagd of hier vergoeding tegenover staat: nul op het rekest.
Maar nieuwe ophaal afspraak gemaakt (dat ging overigens vol medewerking) en de mondelinge afspraak dat als kapot of niet geleverd wordt beide kasten ingeleverd worden en ik mijn geld retour krijg. Ik zou bevestiging per mail krijgen maar ook dat gaat kennelijk mis. Mijn advies: bespaar jezelf de ellende!.

Reageer

Wallie 17-11-2019

Algemene score

1,0
Een 0 staat er niet tussen, daarom een 1.

Schandalig bedrijf dat niet hoort te bestaan.
Komen afspraken niet na en leveren wanneer ze tijd hebben, of gewoon helemaal niet!
Wees gewaarschuwd....koop hier niet!!!!
Officiele reactie van VidaXL 18-11-2019

Beste Wallie,

Wat vervelend dat je een mindere ervaring hebt gehad. Ik zou graag met je mee willen kijken of ik nog wat kan betekenen voor je. Zou je als reactie een bestel nummer kunnen toevoegen?

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Marina / vidaXL

Reageer

Sara 15-11-2019

Algemene score

5,0
De shop is breed in producten, mooi en apart, zie je niet zo gauw bij andere winkels.
ik heb in principe via Fonq de bestelling geplaatst maar het product kwam eigenlijk via VidaXL.
De levering is goed gegaan maar ik moest maar zien te regelen hoe de dressoir boven kwam, want zij doen dat niet voor je, en dat is ook niet via de site gemeld.
Ik had het geluk dat 2 buren aanwezig waren en vriendelijk waren om het naar boven te sjouwen voor me, 57 kg! en dit vind ik schandalig!
Officiele reactie van VidaXL 18-11-2019

Beste Sara,

Ik zou graag met je in contact willen komen. Zou je op deze reactie willen reageren met je bestel nummer?

Alvast bedankt en een fijne dag gewenst!

Met vriendelijke groet,

Marina/ vidaXL

Reageer

Gert 13-11-2019

Algemene score

1,0
Op MP een advertentie gezien voor twee kasten van 172,99 nu voor en nu voor 148,99 bij dit bedrijf , alleen als je wilt bestellen op de site staat de eerste prijs dus dan maar belletje aan wagen krijg je heel leuk antwoord dat die prijs niet correct is en dat het meteen aangepast zou worden alleen na 2 dagen is het nog niet gebeurd
Officiele reactie van VidaXL 18-11-2019

Beste Gert,

Zou je ons een mail kunnen sturen en refereren naar jouw klacht op Kieskeurig met je telefoon nummer? Dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Marina/ vidaXL

Reageer

PDJ 13-11-2019

Algemene score

1,0
Ook ik heb een slechte ervaring met een product van Vida XL. In dit geval de zwarte bartafel van 115 breed. Gekocht via een derde leverancier en na verhuizing pas maanden later in elkaar geprobeerd te zetten. Wat een drama; de montagehandleiding is niet correct. Pakket met schroeven komt niet overeen met de handleiding en passen niet in de de voorgeboorde gaten die sowieso niet goed zijn. Echt weggegooid geld en zo goedkoop is zo'n bartafel van 95,- dan ineens niet meer..
Officiele reactie van VidaXL 18-11-2019

Beste PDJ,

Ik kan helaas geen bestelling van je terug vinden in ons systeem. Zou je zo vriendelijk willen zijn om je bestel nummer toe te voegen in een nieuwe reactie.

Met vriendelijke groet,

Marina/ vidaXL

Reageer

Klaas 12-11-2019

Algemene score

1,0
We hebben een tafel besteld. Bij aankomst was deze al beschadigd. Hierop hebben wij besloten om deze terug te sturen. Echter doet de herroepingssectie op de website van vidaXL het niet. Wij voelen ons bedrogen en hopen dat we zsm de goederen terug kunnen sturen en ons geld terug kunnen krijgen. Te belachtelijk voor woorden dit. Wij gaan hier dus NOOIT meer shoppen.
Officiele reactie van VidaXL 13-11-2019

Beste Klaas,

Wat vervelend dat het niet gelukt is om uw bestelling te retouneren en dat uw bestelling beschadigd geleverd is.

Ik wil u graag verder helpen.
Heeft u voor mij uw ordernummer?


Met vriendelijke groet,
Zoë/ vidaXL / Webcare Team

Reageer

Adrian 09-11-2019

Algemene score

1,0
Ik bestelde een dressoir op 14 oktober en vandaag is het 9 november en ik heb nog steeds niet alles. Ze hebben me drie keer gestuurd en hebben er nog steeds een probleem mee. Ik raad de winkel niet aan. Alles terug!
Officiele reactie van VidaXL 11-11-2019

Beste Adrian,

Wat vervelend dat je tot op heden je bestelling niet compleet hebt.
En dat er zoveel problemen hebben plaats gevonden.

Ik wil je graag verder helpen.
Heb je voor mij een ordernummer?


Met vriendelijke groet,
Simone / vidaXL / Webcare Team

adrianpotega 11-11-2019

,,En dat er zoveel problemen hebben plaats gevonden" haha Lieg alsjeblieft niet omdat uw mijn bestelling al twee keer heeft afgeleverd en deze nog steeds niet compleet is. Dit is geen probleem met mijn adres maar uw kwaliteit = totaal nul! Nu ik ben bezig met retour sturen en Ik groet niet.

Reageer

Rutgert 08-11-2019

Algemene score

1,0
Waardeloze organisatie.

een 1 is eigenlijk nog te veel voor deze organisatie.

twee weken terug heb ik hier een houtopslag besteld, via Blokker.nl. Op de website stond drie dagen levertijd aangegeven, nu vindt ik dat vrij lang, maar het zou net passen binnen de planning van de werkzaamheden.

Drie dagen later werd het pakken geleverd. Bij het in elkaar zetten merken we al snel dat er onderdelen miste, we kwamen tot de conclusie dat meer dan de helft van de onderdelen niet geleverd was. Direct contact opgenomen maar blijkbaar werkt men niet op zaterdag. Op maandag ochend een medewerker gesproken, die heeft een nieuwe order aangemaakt en deze zou woensdag geleverd worden. U raad het al; woensdag geen order. Op donderdag wederom contact opgenomen en is er wederom een order aangemaakt, een dag later nog steeds geen pakket of track en trace code ontvangen. Uiteindelijk besloten de bestelling maar te annuleren omdat het vertrouwen in deze organisatie tot onder het nulpunt was gezakt. Annuleren bleek echter niet mogelijk omdat het bestel proces zover was gevorderd. Ik viel compleet van mijn stoel bij het lezen van deze reactie.

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een dergelijke onbetrouwbare online organisatie heb getroffen. ze zouden zich moeten schamen.
Officiele reactie van VidaXL 11-11-2019

Beste Rutgert,

Wat een vervelende situatie.
Ik zou je graag verder willen helpen.

Heb je voor mij een ordernummer?

Alvast bedankt.


Met vriendelijke groet,
Simone / vidaXL / Webcare Team

Rutgert 18-11-2019

ordernr: 59853059-A

Reageer

De Jong 08-11-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

7,0
Naar aanleiding van mijn review ben ik gebeld door Simone van de klantenservice. Zij heeft mij excuses aangeboden en heeft goed geluisterd naar het verhaal. Als compensatie biedt ze een hele nette vergoeding aan. Keurig opgelost door VidaXl.

-----------------------------------------------------------
Review 7-11-2019:

Er staat 2 werkdagen levertijd , uiteindelijk geleverd op de 12e dag na de bestelling. Na 2 belletjes en vage verhalen van hun kant. In elkaar zetten van het meubel was waardeloos door een zeer slechte werkbeschrijving. De kwaliteit van het meubel is eveneens waardeloos. Zou er nooit meer bestellen!

Reageer

Sandy Schell 07-11-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Na mijn eerder geplaatste klacht nam de klantenservice van Vidaxl.nl contact met mij op en is de afwikkeling van mijn klacht verder vlekkeloos verlopen. Ik heb netjes mijn geld teruggestort gekregen en heb een kortingsvoucher+excuses ontvangen om het leed te verzachten.
Vandaar dat ik nu mijn eerdere beoordelingscijfer van een 2 naar een 8 opgewaardeerd heb.
Het is jammer dat niet alle personen die bij de klantenservice van Vidaxl.nl werken zo kundig,daadkrachtig en betrouwbaar overkomen als Simone want dan zou ik een 10 gegeven hebben.

-------------------------------------------------------
Review 2-11-2019:

Ik heb een dressoir gekocht en betaald op 24-10-2019. Op 30-10-2019 kreeg ik een telefoontje van de transporteur dat mijn bestelling op 31-10-2019 geleverd zou worden. De hele dag thuis gebleven maar niets geleverd. Heb transporteur gebeld maar er werd niet opgenomen,heb toen Vidaxl.NL waar ik het dressoir gekocht heb gebeld. Ze zouden de andere dag de transporteur bellen en mij mailen, dat is niet gebeurd. Weer de andere dag het transpoortbedrijf gebeld maar geen gehoor,toen weer Vidaxl.NL gebeld en ze zouden de transporteur gaan bellen en daar zou ik een mail over krijgen,dat is gebeurd. Nu blijkt dat niemand weet waar de kast is,of hij al verzonden is of niet, op de site staat dat hij bijna uitverkocht is. Vidaxl.NL wil een week uitstel maar ik heb mij inmiddels bedacht en wil niet meer bij deze winkel kopen en heb de aanschaf geannuleerd en daar ik herroepingsrecht heb en Vidaxl.nl aan gesloten is bij de thuiswinkel waarborg en algemene voorwaarden heeft moet dat geen probleem zijn. Ze zeggen dat ze mijn bestelling geannuleerd hebben maar als ik inlog staat mijn bestelling er nog en ze zeggen dat ze mijn geld pas terugstorten wanneer Vidaxl.nl het dressoir terug in het magazijn heeft ontvangen en dat terwijl ze niet eens weten of er ooit een dressoir was of het wel verzonden is en waar het dressoir gebleven is. Mij laten wachten op mijn geld tot zij weten waar ze hun dressoir gelaten hebben is tegen de wet,ik heb consumenten bescherming. Vidaxl.NL is zelf verantwoordelijk voor het dressoir,voor de opslag, voorraad en voor de verzending, ik heb recht op terugbetaling binnen twee weken van al mijn geld. (verzending en retour zijn gratis) Ik heb dit hun ook gemeld, maar geen reactie gekregen. Ik heb geen vertrouwen in dit bedrijf, op kieskeurig.nl struikel je over de klachten van dit bedrijf. Ik wil gewoon mijn geld teruggestort krijgen binnen de wettelijk voorgeschreven 2 weken.

Reageer

martin vogel 07-11-2019

Algemene score

1,0
zeer slechte service zit nu al een tijdje op een pakket te wachten en het enigste wat ze zeggen is:
het word op korte termijn verstuurd,
hier heb je toch niks aan!!

Reageer

Andrea 06-11-2019

Algemene score

1,0
Geleverde 89,00 was stuk. Is ons een vergoeding van 10 euro aangeboden door klantenservice (persoon heet X..)
Op mijn weigering kwam het antwoord dat ze 24/48 uur nemen om te reageren en dat het nu naar de klachten afdeling gaat.
Niets meer gehoord.
Nooit meer !

Reageer

Vesters 04-11-2019

Algemene score

2,0
Een bed gekocht voor mijn dochter. De pakketten werden los van elkaar geleverd. Nadat we het bed in elkaar hadden gezet heeft mijn dochter er welgeteld 2 nachten op kunnen slapen. De eerste dag viel de ene zijkant er af, de volgende dag de andere. Spontaan. De schroeven hadden geen houvast in het zachte materiaal. Op de 3e avond zakte een van de zijkanten van het bed door. Kortom , waardeloze kwaliteit, onbruikbaar bed.

Mijn klacht met foto’s van de ravage heb ik naar de klantenservice gestuurd met het verzoek het aankoopbedrag terug te storten. Retourneren van het bed leek mij vrij onzinnig aangezien het niet meer te gebruiken is.
Krijg al snel een reactie met de standaard blabla over hoe vervelend het is dat het bed niet aan de verwachtingen voldoet (nogal een understatement). Vervolgens krijg ik 2 keuzes: €16,70 retour als “tegemoetkoming” voor het ongemak, of het bed terugsturen. Ik dacht eerst dat ze de komma verkeerd hadden gezet, zo’n klein bedrag als “tegemoetkoming” voor een onbruikbaar bed? Maar helaas, het was serieus. Ondanks mijn boosheid heb ik er wel vreselijk om gelachen.

Uiteindelijk moet het bed dus volledig uit elkaar gehaald worden en teruggestuurd worden, waarbij ik ook nog eens 2 totaal verschillende instructies heb gekregen. Van “we komen het ophalen” tot “u moet het pakketje afleveren bij een servicepunt”. Ze geven standaard antwoorden zonder dat ze zich echt in het probleem verdiepen. Waarschijnlijk mogen ze niet afwijken van de procedures.

Kortom, waardeloze kwaliteit en dito klantenservice. Op ons geld moeten we nog wachten, ik hoop maar dat dat wel goed gaat. Als ik sommige reviews lees gaat dat ook niet altijd goed.
Officiele reactie van VidaXL 05-11-2019

Beste Vesters,

Bedankt voor je bericht.
Wat vervelend om te lezen hoe het verlopen is, en dat de kwaliteit van het bed niet goed was.
Hiervoor onze excuses.

Ik heb je daarom zojuist gebeld, omdat ik graag telefonisch contact met je wil hebben hierover.
Helaas kreeg ik je niet aan de lijn.

Je mag mij terug bellen,en anders zal Ik het morgen nogmaals proberen.


Ik wens je een fijne dag.


Met vriendelijke groet,
Simone / vidaXL / Webcare Team

Reageer

Nikki 31-10-2019

Algemene score

1,0
Ik voel me belazerd! Constant dezelfde mails terug op mijn vraag wanneer mijn geld terug op mijn rekening gestort wordt, na alles correct geretourneerd te hebben bewijs ervan geüpload en gemaild zeggen ze dat ze het pakket nog niet hebben ontvangen, daar sta je dan hun doen of ze gek zijn ! Bah oplichters
Officiele reactie van VidaXL 06-11-2019

Beste Nikki,

Zoals besproken is het opgelost.

Met vriendelijke groet,
Simone / vidaXL / Webcare Team

Reageer

suus 26-10-2019

Algemene score

1,0
Waardeloos, ben 3 dagen bezig geweest om een grote bestelling te plaatsen en heb gevraagd naar de voorraden etc. Werd constant aan het lijntje gehouden en de chat is verschillende momenten op verschillende dagen verbroken, omdat er opeens geen medewerker meer beschikbaar zou zijn. Via de mail heb ik advies gekregen over een ander product dan ik had aangevraagd. Uiteindelijk blijkt er niets leverbaar en ben ik 3 dagen verder...
Officiele reactie van VidaXL 28-10-2019

Beste Suus,

Zou ik je bestel nummer mogen om contact met je op te nemen hierover? Ik krijg graag even met je mee.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Marina

Reageer

Everaert 26-10-2019

Algemene score

3,0
Nieuwe eettafel gekocht.
Kreeg na 2 dagen een mail dat pakket onderweg was en de dag erna zou geleverd worden. Daarom oude tafel laten ophalen.

Blijkt bij levering dat er 2 houten planken in de doos zitten. Ik neem via chat contact op met de klantendienst. Ik kreeg te horen dat er 2 dozen zijn voor deze tafel en 2de kog verstuurd moet worden!! Ze konden niet zeggen wanneer. En als ik vroeg waarom dat niet op voorhand gemeld is krijg ik alq reactie beleid van hogerhand. Schandalig dit! Oude tafel is weg, nieuwe maar een deel van geleverd!! Wie weet hoelang ik nu geen eettafel heb om te gebruiken. Diep triest dit

Reageer

Ans 25-10-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

5,0
Tuintafel besteld , gevraagd naar eventuele mogelijkheid voor de dag van bezorging, dit was niet mogelijk, werd meteen verzonden, ik was niet thuis op de bezorgdag, moest de tafel zelf ophalen bij een depot, de tafel was dusdanig zwaar en groot van afmeting dat ik zelf een bezorgdienst moest inhuren voor vervoer naar huis ! Dus..let op ! geen bezorgafspraak mogelijk.
Wel tevreden over de tafel.
Officiele reactie van VidaXL 28-10-2019

Beste Ans,

Ik zou graag even met je mee willen kijken waar het fout is gegaan maar ik kan je bestelling helaas niet vinden. Zou je ons a.u.b. een bestel nummer willen sturen?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Marina/ vidaXL

Reageer

Isabel 24-10-2019

Algemene score

3,0
Ik heb bij deze winkel 1 keer iets besteld maar dat zal ik nooit meer doen. Ik bestelde een vloerkleed twv 57 euro, ik kreeg een ander vloerkleed geleverd twv 44 euro. Vervolgens is het mailen met Vida XL net of je met een robot mailt je krijgt altijd hetzelfde robotachtige antwoord. Ik wilde niet moeilijk doen en toch het geleverde vloerkleed twv 44 euro houden dus vroeg om een nieuwe rekening van 44 euro in plaats van 57 euro. Dat ging echter niet, ze konden me maar maximaal 6 euro korting geven, dus ik krijg het foute kleed geleverd maar moet daar meer voor betalen dan de waarde omdat zij een fout hebben gemaakt daar vallen je toch de schoenen van uit. Om die reden heb ik toen het kleed teruggestuurd en ben ik een vloerkleed bij Leenbakker gaan halen . Ik zal deze winkel dus nooit aanbevelen
Officiele reactie van VidaXL 25-10-2019

Beste Isabel,

Bedankt voor je bericht.
Wat een vervelende situatie.

Ik wil dit dan ook graag voor je oplossen.
Heb je voor mij een ordernummer?

Met vriendelijke groet,
Simone / vidaXL / Webcare Team

Reageer

Rudolf.oudshoorn@live.nl 23-10-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

7,0
Ondanks mijn eerdere mindere beoordeling, moet ik toegeven dat Vidaxl direct actie heeft ondernomen. Het buro werd vandaag geleverd. Ook heeft men mij telefonisch benaderd, met excuses. Kan gebeuren, zand erover.

-----------------------------------------------------------
Review 22-10-2019:

Heb 14-10 een buro besteld, vandaag 22 - 10 nog steeds niet geleverd. Kreeg opmerking dat de bestelling als verloren beschouwd moet worden en dat er een nieuw buro besteld moet worden. Wanneer deze geleverd wordt kon men niet zeggen. Was derhalve eerste keer en tevens laatste keer.

Reageer

Marian 23-10-2019

Algemene score

1,0
Niet zo tevreden

2 maanden terug schapjes besteld, bij het uitpakken vorige week zie je dat de beschadigingen bij gespoten zijn.
Wat kleur en materiaal verschil geeft.

Vorige week nachtkastjes besteld, deze werden in een zwaar kapotte doos geleverd, contact opgenomen per telefoon, daar geef je aan dat het pakket beschadigd is en onderdelen mist en dat ik het meteen terug in de doos heb gedaan voor retour. Toen werd
Me vriendelijk verzocht alle onderdelen te gaan controleren waarop ik aangegeven heb dit niet te gaan doen omdat dit hun werk is. Ik heb gemaild met foto van de levering .

na 3 dagen een reactie terug, het retour proces waardeloos en langdurig! En ze verwachten ook dat je een printer hebt, inmiddels voor dat ik dadelijk het juist heb ontvangen zijn we 2 weken verder.

Laatste x besteld hier , waardeloos bedrijf

Reageer

Linda 19-10-2019

Algemene score

1,0
Gewoon Waardeloos.
Via Bol.com 2 kastjes besteld, helaas niet gezien dat het 2 verschillende verkopers waren.

Kastje via VidaXL had ik al eerste besteld.
Kaste komt aan maar was beschadigd. Ik meld dus beide kastjes retour en print de bon.
2 kastje komt bij tnt en haal ik niet op en gaat automatisch retour.

Nu kom ik er achter dat beide kastjes zijn terug gestuurd naar VidaXL en neem contact op.

Ik mail hun wat er gebeurd is en hoe we het kunnen oplossen.

Antwoord; kastje was niet voor hun en is vernietigd. Was mijn eigen verantwoordelijkheid dat ik het naar het verkeerde adres had gestuurd.

Ze proberen het niet eens op te lossen, zeer klant onvriendelijk en Bol.com zegt ook dat het niet hun probleem is ik moet het oplossen met VidaXL.
Officiele reactie van VidaXL 22-10-2019

Beste Linda,

Ik zou graag met je in contact willen komen om het probleem op te lossen. Heb je voor mij je bestel nummer?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Marina / vidaXL

Reageer

Gerrit 15-10-2019

Algemene score

1,0
Ik vindt een 1 al te hoog voor vida als ze wat verkeerd leveren moet je eerst foto's opsturen krijg je een mail terug dat je wat uitprinten moet en het op de post moet doen argumenten in je eigen mail wordt volgens mij helemaal niet gelezen , je krijgt het gevoel dat je zelf iets verkeerd hebt gedaan , ik zou tegen iedereen willen zeggen er zijn betere webshops.
Officiele reactie van VidaXL 17-10-2019

Beste Gerrit,

Bedankt voor je bericht.

Wat vervelend dat je deze ervaring met ons hebt.
Ik heb je daarom gebeld, helaas kreeg ik je niet aan de lijn.

Ik zou graag met je in contact willen komen hierover.

Met vriendelijke groet,
Simone / vidaXL / Webcare Team

Reageer

Pietje Ongeluk 15-10-2019

Algemene score

1,0
Waardeloze toegang tot de retour procedure, chat en retour formulier zijn niet beschikbaar
Officiele reactie van VidaXL 15-10-2019

Beste Klant,

Wat vervelend dat het niet lukt met de retourprocedure.
Ik zou je graag verder willen helpen.

Heb je voor mij een ordernummer?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Simone / vidaXL / Webcare Team

Officiele reactie van VidaXL 15-10-2019

Beste Klant,

Wat vervelend dat het niet lukt met de retourprocedure.
Ik zou je graag verder willen helpen.

Heb je voor mij een ordernummer?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Simone / vidaXL / Webcare Team

Reageer

Kai 15-10-2019

Algemene score

1,0
Product niet ontvangen 2 maanden. Product scharnieren verroest. Telefoniste geeft verkeerde informatie . 4 eettafel stoelen . Blijkt dat product in Eindhoven is bezorgd terwijl ik in Amsterdam ben wat een belabberde service geen compensatie en nog steeds niet teruggekoppeld.

Reageer

Herman 10-10-2019

Algemene score

1,0
Wens bestelling te retourneren, maar dat lukt mij niet. Niet per mai, chat of ander kanaal.
Vraag me af of ze nog wel bestaan? Of wachten ze tot de garantieperiode verlopen is?

De geleverde lamp voldeed niet aan de verwachtingen en wat beloofd was in de folder.

Reageer

Vidjai 09-10-2019

Algemene score

1,0
Allereerst een bankstel als bouwpakket !! Dit moet op hun site vermeld worden anders had ik het nooit gekocht !!! Kwaliteit zeer slecht , binnen 1 week door de bank gezakt !
Officiele reactie van VidaXL 10-10-2019

Beste Vidja,

Wat vervelend dat dit is gebeurd.

Heb je voor mij een ordernummer?
Dan help ik je graag verder.

Alvast bedanlt.

Met vriendelijke groet,
Simone / vidaXL / Webcare Team

Reageer

Vida79 09-10-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

4,0
Voor ruim 6000 euro sierhekwerk besteld. Na 1 maand kwam, tig mails en telefoongesprekken kwam de bestelling in delen binnen. Vreselijk slechte kwaliteit, onderdelen ontbraken maar die werden na geleverd. Omdat we personeel hadden ingehuurd om het hekwerk te plaatsen, wat binnen 3 dagen geleverd zou worden en na bijna 2 maanden pas volledig compleet was hebben we honderden euro's extra kosten gemaakt. Personeel moesten we afzeggen terwijl die zzp mensen wel betaald moesten worden. Ze hadden tenslotte 3 dagen geen andere klussen aangenomen omdat ze ons hek kwamen plaatsen. Toen het hek binnen was kwamen ze opnieuw en bleek het hek weer niet compleet en kapot te zijn. Dus weer veel kosten voor niets gemaakt. De duizenden schroeven die erbij geleverd zaten waren binnen 1 week verroest. We kregen nieuwe opgestuurd. U raad het al, uren verder met ruim 100 meter hekwerk schroeven vervangen en na een aantal dagen weer compleet verroest. Spijlen buigen zeer snel door (kwam een voetbal tegen aan). De sier punten op de speren breken stuk voor stuk af. Het "metalen" deel waar het slot in valt is van alle 7 poorten al verroest. Ondertussen weer diverse keren contact met vida xl gezocht maar krijg geen antwoord. Ik heb keurig alle bewijzen van alle ellende gestuurd maar nul reactie.

Voor het lange wachten werd het schandalig lage bedrag (voucher) van 350 euro geboden. We hebben ruim 6000 euro aan een waardeloos hek betaald wat niet volgens de omschrijving kwalitatief goed is en tegen roest kan. We hebben al duizenden euro's betaald voor het laten plaatsen en de keren dat de ingehuurde mensen door ons weer naar huis gestuurd werden omdat er geen hek geleverd was, later niet compleet en daarna kapot.

De sterren zijn voor de medewerkers die ons wél keurig te woord hebben gestaan en uiteraard niet zonder toestemming van hun baas kunnen handelen. In het verleden met regelmaat meer producten besteld en daar niets anders dan lof over. Maar op dit moment beveel ik vida xl niet aan.
Officiele reactie van VidaXL 10-10-2019

Beste Klant,

Wat vervelend hoe het allemaal verlopen is.
Ik zou je graag verder willen helpen.

Heb je voor mij een ordernummer?

Ik hoor graag van je.


Met vriendelijke groet,
Simone / vidaXL / Webcare Team

Reageer

Nellie 08-10-2019

Algemene score

1,0
Wij hadden via Bol.com een halkastje bij VidaXL besteld. Zonder bericht of track & tracing vooraf was de bezorger (DPD) bij ons aan de deur geweest. Er lag een kaartje op de mat waarop stond dat we het bij het pickup point op konden halen. Dit is de boekhandel op de autovrije markt en daar moesten wij een kastje ophalen!!!! Bij de boekhandel was echter geen kastje gebracht! Wij belden naar DPD en daar zei men dat het retour was naar de leverancier. Wij hadden het helemaal gehad en hebben de bestelling GEANNULEERD. Daarop kregen wij een mailtje waarin VidaXL zich verontschuldigde voor de gang van zaken. Wat schetst onze verbazing toen de volgende toch het kastje werd bezorgd! Het was zwaar beschadigd en wij lieten dus weten dat we het niet meer wilden. Er kwam geen bezorger het kastje ophalen: wij moesten het ZELF met een retourbon terugsturen!!!! Daarom kregen wij een berichtje van VidaXL, dat we het goed moesten inpakken om beschadigingen te voorkomen!!!!!!
Officiele reactie van VidaXL 10-10-2019

Beste Nellie,

Wat een vervelende situatie.
Ik zou je graag verder willen helpen.

Heb je voor mij een ordernummer?

Alvast bedankt.


Met vriendelijke groet,
Simone / vidaXL / Webcare Team

Reageer

Esther 07-10-2019

Algemene score

1,0
Ik ben al sinds 25 juli (het is nu 7 oktober) bezig mijn geld terug te krijgen voor een bankhoes die helaas niet paste en die geretourneerd mocht worden (wat ik op 30 juli gedaan heb). Vijf mailtjes van mijn kant later heb ik nog helemaal niets gehoord. Wat een extreem slechte service.
Officiele reactie van VidaXL 08-10-2019

Beste Esther,

Wat vervelend dat je tot op heden niks gehoord hebt.
Ik zou je graag verder willen helpen.

Heb je voor mij een ordernummer?


Alvast bedankt.


Met vriendelijke groet,
Simone / vidaXL / Webcare Team

Reageer

Peter 06-10-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Eerder op deze website aangegeven dat ik zeer ontevreden was over de wijze waarop VidaXL omging met de levering van defecte producten. Inmiddels hebben zij de kosten gerestitueerd. Erg vriendelijk en correct afgehandeld. Bedankt voor de service!

-------------------------------------------------------
Review 17-6-2019:

Bij VidaXL hebben we een kofferset besteld. Bij het afleveren zagen we al direct dat de koffers niet deugden, 2 van de 3 vertoonden mankementen. Meteen hierover een mail gestuurd met foto's van wat er stuk was.
Aangezien er voor het werk gereisd moest worden, is de derde koffer toen gebruikt. Bij de tweede reis, drie weken na aanschaf, ging het slot van de derde koffer stuk. Weer een mail gestuurd.
Op beide mails geen antwoord gekregen. Daarnaast zijn ze bij VidaXL slechts weinig telefonisch bereikbaar, waardoor bellen ook vrijwel onmogelijk is.
Al met al dus erg ontevreden over de producten en de service.

Reageer

MM Jacky 03-10-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Meerdere keren iets besteld, altijd alles keurig in orde, en als er wel een probleempje is, wordt het naar alle tevredenheid hersteld.
Hadden wat missende onderdelen, werden zonder problemen nageleverd, ik ben dik tevreden.

Reageer

Renske 03-10-2019

Algemene score

3,0
We hebben onlangs een bankstel besteld,waren al verbaasd dat we een bouwpakket kregen,maar ook dat we de dozen verspreid over een kleine week ontvangen hebben,ik wacht nu nog op 2 dozen.
Heb zowel vidaxl als de bezorgdienst ggesproken,deze wijzen naar elkaar,al ligt het probleem toch echt bij vidaxl...
Is toch veel handiger om iets een langere bezorgtijd te geven,maar dan wel in 1 keer compleet,als nu bijna een week tussen dozen te moeten zitten,waar ik nog niks mee kan...

Reageer

willem zuidgeest 28-09-2019

Algemene score

2,0
slecht bereikbaar en bij de zending zit geen retour formulier deze moet je aanvragen maar n telefoonnummer moet je echt zoekenna retour 4 dagen niets gehoord dus maar weer gebeldbleek misgegaan te zijn dit was vrijdagochtend om 09.00 ze zouden het nu maandag opsturen dat wil ik niet meer dus vraag mijn geld terug nou ook dat gaat tussen de 3 en 5 werkdagen duren pff voor mij nooit geen vida xl meer
Officiele reactie van VidaXL 30-09-2019

Beste Willem,

Wat vervelend dat je deze ervaring met ons hebt.
Heb je voor mij een ordernummer?

Dan help ik je graag verder.


Met vriendelijke groet,
Simone / vidaXL / Webcare Team

Reageer

J.J. de Wilde 26-09-2019

Algemene score

2,0
De bij Amazon.de gekochte WC-bidetbril werd keurig geleverd door VidaXL. VidaXL geeft 2 jr garantie en na 1,5 jaar begon de pomp af en toe te haperen en na 2 jr werkte de sproeipomp helmaal niet meer. Garantie verlopen, VidaXL geeft ook geen service, geen reparatie mogelijk. Kortom goedkoop is ook bij VidaXL DUURKOOP. Advies: Bij VidaXL geen WC-bidetbril kopen!
Officiele reactie van VidaXL 27-09-2019

Beste Klant,

Wat vervelend hoe het verlopen is.
Ik zou je graag verder willen helpen.

Heb je voor mij een ordernummer?

Met vriendelijke groet.
Simone / vidaXL / Webcare Team

Reageer

V 26-09-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Product werd netjes geleverd en de dozen die we over hadden konden teruggestuurd worden. De terugbetaling werd snel geregeld

Reageer

Supercross 26-09-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
De website is top en overzichtelijk met een goede zoekmachine.
Het product werd snel geleverd en klopte precies zoals omschreven

Reageer

Solar buitendouche 25-09-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Perfecte levering deed aan onze verwachting.Prijs en kwaliteit zeer behoorlijk. Heb de douche zelf kunnen testen bij een niet hoge temperatuur en redelijke zon en toch ... Heerlijk als je van het strand komt.

Reageer

HB 25-09-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Mooi duidelijk en goed leesbare website. Overzichtelijk staan de artikelen met eventueel een omschrijving en uiteraard de prijs.

Reageer

UH 25-09-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Heel tevreden. Vaker wat besteld. Nu is het retour gegaan, geen problemen. Factuur direct op € 0.- gezet. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Reageer

G.R. van Beenen 25-09-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Het artikel dat wij zochten was bij deze winkel voorradig en kon direct worden geleverd en...tegen een zeer concurrerende prijs

Reageer

Josephine 25-09-2019

Algemene score

1,0
Ontzettend onprofessioneel bedrijf, bed stuk binnen de garantie.
Een metalen 2 persoons van 140 zakte helemaal door.
Sugestie was bestel maar onderdelen bij daar waar het hele bed defect was.
Echt schandalig!
Officiele reactie van VidaXL 26-09-2019

Beste Josephine,

Bedankt voor je bericht.
Wat vervelend hoe het verlopen is.

Heb je voor mij een ordernummer?

Dan help ik je graag verder.


Met vriendelijke groet,
Simone / vidaXL / Webcare Team

Reageer

Emre 25-09-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Goedgeprijsde artikelen, die kwalitatief ook weten te concurreren met artikelen uit zelfde of zelfs hogere prijsklasse. Groot aanbod en verscheidene categoriën. Enkel verzendtijd duurt langer dan overige onlinewinkels (2-3 werkdagen), maar dan ook wel een van de weinige die meubilair per post opsturen. Topsite.

Reageer

willem 25-09-2019

Algemene score

10,0
de site is goed overzichtelijk en zeer uitgebreid in assortment .
de info per chat mag wel wat duidelijker zijn …
bestelde bed en matras vallen tegen jammer ..

Reageer

Olga 25-09-2019

Algemene score

9,0
Ik heb een kinderwagen gekocht, een onderdeel kapot gegaan . Overleg gehad via e-mail . Mooi oplossing gekregen , een nieuw kinderwagen.
Heel blij mee met oplossing.

Reageer

j.de klein 25-09-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Snelle levering (2 dagen ,met weekend ) en nadat bleek dat het product efect bleek te zijn was het geen probleem deze te retourneren en een nieuwe te ontvangen . Ook deze heel snel binnen gekregen

Reageer

Joh 25-09-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Makkelijk, goed en snel, zeker een aanrader.
Snelle levering en goed verpakt.

Reageer

CV 25-09-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
PRIMA SITE,SNELLE LEVERING, GOEDE PRIJS.,HET IS ALLEEN JAMMER DAT IK VIA AANKOOP MET CASHBACKKORTING NOG GEEN PUNTEN HEB ONTVANGEN

Reageer

Martin 25-09-2019

Algemene score

5,0
De mailtjes die gestuurd worden naar jullie worden niet goed gelezen , krijg niet het juiste antwoord terug alleen standaard mailtjes. Dus advies lees de mailtjes goed door en niet klakkeloos iets terug sturen.
Officiele reactie van VidaXL 26-09-2019

Beste Martin,

Wat vervelend dat je vragen niet goed beantwoord worden.

Heb je voor mij een ordernummer?

Ik wil je graag verder helpen.


Met vriendelijke groet,
Simone / vidaXL / Webcare Team

Reageer

Leonidas 25-09-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Prima telefonisch overleg vooraf. Eerlijke adviezen. Alles klopte gewoon. Verder is de geleverde bureaustoel een schot in de roos voor een redelijke prijs!

Reageer

Riet van de Wetering 25-09-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Heel goed .
Tevreden over de geleverde producten en tevreden over de tijd van bestelling

Reageer

Toon meer reviews