VidaXL.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VidaXL.nl.

VidaXL.nl stelt zich voor

VidaXL is een internationale online retailer die alles aanbiedt voor jouw huis, tuin, garage en klussen. Onze kracht ligt in het aanbieden van betaalbare producten, om zo voor al onze klanten 'groots leven voor weinig' mogelijk te maken.

Deze score is berekend op basis van 80 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

4.9

Karen 22-09-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd!

Veel keus voor een prima prijs. Snel geleverd! wel tot 2x toe een verkeerd artikel gekregen maar dit werd snel en professioneel opgelost door de medewerkster van de klantenservice. Binnen 3 dagen de juiste artikelen ontvangen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Esther 21-09-2017 Via de website gekocht

Goede service

Veel keuze voor een goede prijs. Gratis verzenden en retourneren. Bezorging binnen een tijdvak van een uur; dus niet een halve dag wachten.
Er ging wat mis met de bezorging, maar dit werd snel opgepakt door de klantenservice en goed opgelost.

menno 21-09-2017 Via de website gekocht

Slecht materiaal.

Wij hebben vandaag 2 Chesterfield fauteuils ontvangen, waarvan ik er alvast 1-tje in elkaar heb gezet.
De gaten in de zijpanelen komen totaal niet overeen met de gaten in de rugsteun en zitvlak.
De gaten van de zijpanelen zitten ongeveer 4 mm uit het lood, erg slecht dus.
Ik ben voor het geld erg ontevreden over de kwaliteit van deze fauteuils, jammer.
Ik zal daarom in de toekomst ook geen meubelen meer bestellen hier.

Melissa M 19-09-2017 Via de website gekocht

Goede service

Ik heb een bed gekocht. Deze was snel binnen en klein geleverd. Makkelijk in elkaar gezet.
Dacht dat de lattenbodems er niet bij zaten, gemaild en sturen nieuwe op. Super!!
Kwam erachter dat deze erbij zaten, mag de extra lattenbodems houden als reserve.

Jos 16-09-2017 Via de website gekocht

Retour zending na 2 maanden nog geen geld terug

Ik heb een lamp retour gestuurd volgens de voorwaarden zoals gesteld. Ondanks een aantal mails geen reactie en geen geld terug. Verneem graag hoe we dit op gaan lossen?

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Mia Jaspers-Janssen 14-09-2017 Via de website gekocht

Onvolledige omschrijving bij bestelde artikel

Ik had een inklapbare tuinbank van Vida XL van texteline via BVA auction besteld. Maar toen ik die thuis kreeg bleek dat ik die zelf nog helemaal in elkaar moest zetten. Dit stond er in de omschrijving niet bij en dat had wel gemoeten. Als ik een inklapbare tuinstoel bestel hoef ik die ook niet meer in elkaar te zetten. Dus mocht ik verwachten dat je ook een inklapbaar bankje niet zelf in elkaar moet zetten.
Gebeld met de klantenservice en die gingen kijken wat ze met deze "klacht" gingen doen.

Willem 11-09-2017 Via de website gekocht

slechtste webshop ooit.!

Stuk gereedschap besteld , kreeg twee hanglampen geleverd. na veel heen en weer gemail , als nog gereedschap geleverd. maar helaas , het belangrijkste onderdeel (een spindel) schroefdraad beschadigd dus werkt niet. kort samen gevat , geen gereedschap wel een paar foei lelijke hanglampen van slecht materiaal en geld foetsie .Aan bevelingnix kopen hier

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces

Hans 08-09-2017 Via de website gekocht

zonder probleem geld terug, kapot product hoeft niet terug

Partytent gekocht in aanbieding, helaas meteen na t opzetten was er een hoek uitgescheurd, en tweede dag een lus afgescheurd van een scheerlijn. Gebeld, men was vriendelijk aan de telefoon en meteen toegezegd dat geld retour komt en product mag hier blijven. Goed geregeld!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sonja Hooghuis 06-09-2017 Via de website gekocht

levering niet gekregen. ook na 4 maanden geld niet terug.

Masssagetafel niet gekregen. Geld na 4 maanden niet terug. 12 keer gebeld. Zouden steeds terugbellen. Doen ze niet. Schandalig

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Marco 03-09-2017 Via de website gekocht

Zeer Slecht bedrijf, komen gemaakte afspraken niet na.

komen lever beloften niet na, zeer onvriendelijke klantenservice. en geeft de schuld aan DPD bezorgdienst.

Mick 24-08-2017 Via de website gekocht

Niets mis mee (snel geleverd en scherp geprijsd)

Mijn ervaringen zijn positief. Het product dat ik had besteld (een feestpak) was nergens zo goedkoop als bij VidaXL. Levering ging ook rap, maandagavond laat besteld en woensdagochtend in huis. Dus ik heb er niets op aan te merken en zal hier vaker bestellen.

P.S. Ik kan niet beoordelen hoe de klantenservice is bij leveringsproblemen, maar in dat geval gaat het bij veel bedrijven niet zo soepel. Ik vind de onderstaande reviews dan ook een wat al te negatief beeld schetsen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rooij 12-08-2017 Via de website gekocht

Koop hier niet!!

1 is nog teveel wat mij betreft. Het regent klachten de afgelopen weken over vidaxl, en die van mij komt daar nog een bovenop.

Heb mijn producten betaald, maar krijg ze niet geleverd. Bij DHL word verteld dat vidaxl mij de oplossing gemakkelijk kan geven, maar die geven niet thuis. Smoezen als vertraging, druk etc gebruiken ze al wekenlang lees ik dus nu...

Hmmm wat zou bij mij de smoes zijn?

Zolang er geen oplossing is, zal ik mijn zaak openbaar blijven houden!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van VidaXL 15-09-2017

Beste heer/mevrouw Rooij,

Ten eerste willen wij u onze welgemeende excuses aanbieden voor ons late reactie.

Wij vinden het erg jammer om te vernemen dat u lang heeft moeten wachten op uw bestelling. Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan.

Graag willen wij u een passende oplossing aanbieden voor het ongemak. Om u beter van dienst te kunnen zijn willen wij u vragen om ons het bestelnummer of uw e-mailadres te mailen naar feedback@vidaxl.nl. Zodra wij een van deze gegevens hebben ontvangen zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Bedankt voor uw geduld en onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Team vidaXL

Rob 11-08-2017 Via de website gekocht

Waardeloze webwinkel

Het is bijna onmogelijk om een product te retourneren. Telefonisch niet bereikbaar, de mailadressen bestaan niet en via een chat wordt een retoursformulier beloofd die niet naar je wordt verzonden.

Doe hier nooit meer een aankoop

Officiele reactie van VidaXL 15-09-2017

Beste Rob,

Wij vinden het erg jammer om te vernemen dat wij onze beloftes niet zijn nagekomen. Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan.

Bedankt voor uw geduld en onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Team vidaXL

Gerarda 08-08-2017 Via de website gekocht

Goede service ,snelle levering mooie producten

Mooie producten, service is top en levering is ook snel.
Word bij vragen telefonisch goed en vriendelijk geholpen.
Al 3 keer wat besteld, en zal als ik wat nodig heb weer hun uitgebreide webside bezoeken.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Sabina 31-07-2017 Via de website gekocht

Zeer slecht produkt

De tent was overal lek. Daar zat ik midden in de nacht met een klein kind in de stromende regen. Het regende net zo hard in de tent als daarbuiten. Ons geld werd wel meteen nadat we de klacht hadden gemeld teruggestort maar wat had ik daar op dat moment aan? Vertelde ze van de klantenservice ook nog doodleuk dat dit een bekend mankement was! Dan hadden ze deze tent niet mogen verkopen maar hij staat nog steeds op hun site. Ik koop nooit meer iets bij dit bedrijf.

Ivo m 28-07-2017 Via de website gekocht

Bestolen

Reismand voor poezen besteld. Kwam heel snel aan maar wij hadden een fout formaat besteld. Helpdesk reageerde onmiddellijk per mail. We moesten het produkt afgeven bij een DPD ophaalpunt. Gedaan en sindsdien geen enkele reactie leer op ondertussen 5 mails. Dus geen tetugbetaling...dus diefstal. Het jyiste formaat reistas had ik ondertussen opnieuw besteld en werd ook snel geleverd. Nooit meer voor ons. We voelen ons bedrogen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Koos en Annelies 19-07-2017 Via de website gekocht

3 keer is geen scheepsrecht!!!

We hadden een houten tijdschriftenrek besteld, eerst kregen we een luchtbed toegestuurd, toen hebben we contact opgenomen met het callcenter, en het tijdschriftenrek werd zo spoedig mogelijk opgestuurd, tot onze grote verbazing, werd er een dag later een klein hometrainertje bezorgd.

Met deze winkel willen we geen zaken meer doen, als kleine troost mochten we het luchtbed houden, maar durfde het niet meer aan om alsnog het tijdschriftenrek te bestellen.

M. Groen 19-07-2017 Via de website gekocht

Super Service

Een schommelbank voor in de tuin besteld, de levering verliep niet naar behoren en heb lang op onderdelen gewacht. Als service voor het ongemak heb ik een gedeelte van het aankoop bedrag terug gekregen en daarbij reserve onderdelen! Nog nimmer zulks goede service meegemaakt bij een online bestelling en ga er zeker nog vaker bestellen. Immers fouten worden overal gemaakt maar de kwaliteit van service geeft de kwaliteit van de webwinkel weer! Super

MJK 15-07-2017 Via de website gekocht

Supersnel geleverd!

Lage prijs, precies het product wat we wilden, maar toch eerst niet besteld vanwege de slechte recensies over de service. Vrijdagochtend toch besteld en betaald, zaterdagochtend al ontvangen! Prima product alleen zaten de wielen verkeerd om gemonteerd, vreemd maar zo opgelost gelukkig. Tevreden met de service, maar misschien moeten ze de wielen van de longboards even checken!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Elbar 13-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Ik kocht stoelhoezen bij VidaXL. Na ontvangst bemerkte ik dat de stoelen niet bij mijn interieur pastten en heb toen de klantenservice gebeld om de gekochte artikelen te retourneren.
Dat hoefde niet, ik kon de hoezen behouden of ze aan iemand anders cadeau geven. Ze beloofden ook de aangemaakte factuur te annuleren. Ik kon mijn oren niet geloven en vroeg om een bevestiging. Die werd onmiddellijk naar mijn e-mail box gestuurd. De volgende ochtend kreeg ik bericht dat de factuur was geannuleerd.
Geweldige service!

W.Lutra 11-07-2017 Via de website gekocht

Kunnen/willen niet eens een factuur maken

Ik heb 6 bedden gekocht, maar ik krijg geen factuur. Men beweert dat Marktplaats een factuur kan maken en Marktplaats zegt dat VidaXL een factuur moet opmaken.
Ik wil nooit meer zaken doen met een bedrijf dat geen factuur kan opmaken.
De bedbodems waren van zeer ruw hout waardoor de matrassen beschadigd worden.
Ik raad sterk af om zaken te doen met dit soort slecht georganiseerde bedrijven, want meestal gaan dit soort bedrijven snel failliet.

Margreet Blaas 07-07-2017 Via de website gekocht

Slechte levering, slechte service

Ik heb 2 artikelen besteld. Stopcontact voor buiten en een parasol. Stopcontact voor buiten na 1 maand nog niet ontvangen, diverse keren gebeld. Ook geen geld retour. Als je probeert te bellen zijn ze altijd in gesprek. De parasol moesten we zelf in elkaar zetten en bleek van alles niet te kloppen. Het draaimechanisme werkte niet, katrollen te groot, draad knapte meteen.
Mag ook retour.......als ze tenminste reageren....
350 euro verder en heb niets.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Vodo 05-07-2017 Via de website gekocht

Slechte afhandeling bestelling/service

28-6 wat besteld en volgens de tracktracecode is het pakket nog steeds onderweg?! Gemaild en gebeld, geen reactie...

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice

Van Rooijen 05-07-2017 Via de website gekocht

na een moeilijke start prima service, probleem snel opgelost

Na moeilijke start om probleem te melden, prima opgelost. Muurllamp sensor deed het niet, oude mocht ik houden nieuwe na 2 dagen al ontvangen.

betsy van Nijen 04-07-2017 Via de website gekocht

ontevreden over verzending

Krijg vandaag mijn bestelling binnen geleverd door DPD doos ( dun karton) is van alle kanten kapot.. ik heb 2 x gebeld met 15 minuten in de wacht en maar opgehangen .. Al een email gestuurd hoe dat met die kortingsbon zat ??? geen antwoord .. nu wachten op antwoord over de kapotte doos . slechte service... Heb foto's gemaakt en met de koerier hier over gesproken

Luifel 04-07-2017 Via de website gekocht

Product niet naar behoren

Zeer slechte ervaring product niet naar behoren instructies om het in elkaar te zetten zeer slecht waardoor je er pas later achterkomt dat het product niet naar behoren is.
Klantenservice zeer slecht bereikbaar en niet bereikbaar.
zeer slechte afhandeling van retour sturen.
Dus koop niet bij vidaxl.nl dit is mijn eerste product en gelijk ook mijn laatste product die ik bij hun koop

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Ronnie de Jonge 02-07-2017 Via de website gekocht

Uiterst trage afhandeling/aflevering

Op 29 mei jongstleden bestelden wij een tuinset (tafel plus vier stoelen). Bij levering van de producten op 8 juni (later dan aangegeven op de website) bleek de tafel beschadigd. Na prima email contact hierover werd mij verzekerd dat een nieuwe tafel snel onderweg zou zijn. Nu zijn we al bijna een maand en tig emails met loze beloftes verder maar van een tafel ontbreekt nog ieder spoor...

Het is lang geleden dat ik met zo'n slechte service te maken heb gehad...

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Hans 28-06-2017 Via de website gekocht

prima service

Aluminium tafel besteld, na 2 dagen in huis.
Na het uitpakken bleken er een paar krassen in het blad te zitten.
Gemaild met foto's erbij , binnen 3 dagen een nieuwe tafel gekregen en de eerste hoefde niet eens terug.
Dus : uitstekende service!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Henk 27-06-2017 Via de website gekocht

Goedkoop is duurkoop

Dan koop je een strandstoel van 40 euro; gaat hij binnen 1 dag kapot. Ja, kapot betekend bij vidaxl niet dat ze netjes je geld teruggeven want zij weten dat het chinese rommel is. Nee, een 'compensatie'.

Slechte webshop, einde verhaal.

N.v.t./anoniem 25-06-2017 Via de website gekocht

onjuiste informatie op de site over rolgordijnen

Ik bestelde rolgordijnen. Er stond niet vermeld dat het bedoeld was voor tuimel/kiep-ramen. Door ziekte nu 1,5 maand later kom ik daarachter. Wat een slecht product ook nog. Ik heb er dus niets aan. Blijkt maar weer eens; "goedkoop is duurkoop".

PV 19-06-2017 Via de website gekocht

Goede prijzen, jammer dat ze niet leveren.

Half mei een tafel besteld, bericht gehad dat de vervoerder binnen 9 dagen contact zou opnemen voor een aflever afspraak. Toen ik begin Juni nog niks had vernomen en contact zocht met de klantenservice werd mij verteld dat zij erachteraan gingen en mij terug zouden bellen. Na een week zelf gebeld en te horen gekregen dat de tafel zou zijn verdwenen en de dag hierna mij via een mail verdere uitleg werd gegeven. De mail noemde wederom op dat de tafel binnen 9 dagen zou worden geleverd en er een bedrag van 30 euro zou worden overgemaakt. Dit is vandaag 11 dagen geleden en van de tafel ontbreekt nog elk spoor.

Kortom, waardeloze service en nog steeds geen tafel.

Michelle 19-07-2017

En de 30 euro heb je al wel ontvangen?

Ray 09-06-2017 Via de website gekocht

logistiek niet op orde

Plantenbak besteld. Vervolgend bericht ontvangen dat product klaar staat voor verzending, maar pas een week later ook echt ontvangen. Blijkt dan een onderdeel van een tuintafel te zijn. Klantenservice reageert wel snel en verexcuseert zich ook. Teruggestuurd en vervolgens binnen een aantal dagen wederom een bericht ontvangen dat het product klaar staat voor verzending. Na enkele dagen stilte de klantenservice gemaild. Weer ruime excuses van die kant en plantenbak zou er snel aankomen. Niet dus. Uiteindelijk aangegeven dat ik voor min vakantie toch echt iets zou willen ontvangen, waarop de melding volgt dat dat niet meer gaat lukken. Hoezo "product staat klaar voor verzending"... ??? Ergo: men stopt veel effort in de klantenservice om problemen in de logistiek te kunnen verdoezelen. Zinloos. Heb in totaal ruim een maand moeten wachten, veel moeten mailen en uiteindelijk geen plantenbak ontvangen, alleen maar excuses. Da's niet wat ik had besteld...

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Frieda 02-06-2017 Via de website gekocht

Wel en niet goed

3 x iets besteld en er is altijd wel iets beschadigd of niet compleet, denk dat het hier om partijen gaat waar iets mis mee is en die dan opgekocht worden. Maar tot nu toe is een mailtje altijd correct beantwoord en is het beschadigde of missende deel nageleverd zonder dat je het hele pakket terug hoef te sturen., ook beschadigde delen hoef je niet terug te sturen ze vragen bv niet eens om bewijs. Dus als je van plan bent om hier iets te kopen ga er dan vanuit dat er een grote kans is dat er iets mis is. Ik beveel deze winkel dan ook wel aan omdat het bij mij gewoon prima is opgelost

Fred 31-05-2017 Via de website gekocht

Misleidende reviews

Inmiddels heeft iedereen die ik hierover spreek net als ik een matige ervaring. Deze ervaringen staan hier duidelijk beschreven, onderbouwd en in correcte Nederlandse zinnen. De positieve (oordeel 10) zijn in gebrekkig Nederlands, niet onderbouwd en zijn typische eigen beoordelingen van het bedrijf zelf. In de trend van ruim assortiment, goede betaalmogelijkheden en aftersales. Dat laatste lees je bij geen klant terug en is ook geen veel gebruikte term bij consumenten. Typische shop voor goedkoop = duurkoop.

Wilma 30-05-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Het " leek" allemaal normaal maar wat tegen kon vallen viel tegen! Levering begon al slecht. Omschrijving hoe installeren broeikas echt slecht! En dan durft de zo'n technische dienst nog te zeggen dat er niets mis mee is. Belofte terug bellen ge everton gewoon niet. Kortom een grote kater

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

John 29-05-2017 Via de website gekocht

Slecht service

Tjonge jonge wat duurt het allemaal lang. Artikel beschadigd komt maar geen passende reactie. Echt waardeloos deze verkoper en bol.com doet mijn inziens ook te weinig voor je.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

yolanda 27-05-2017 Via de website gekocht

geweldig

In 1 woord geweldig,alle onderdelen genummerd en makkelijk in elkaar te zetten,de kattenkrabpaal is stevig en voor zo,n lage prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

P.H. van der Berg 26-05-2017 Via de website gekocht

Slecht bedrijf

Net gebeld met dit bedrijf waar mijn order bleef, woensdag besteld en donderdag was een feestdag. Word de order pas vrijdag verwerkt en dan komt het pas dinsdag dat is bijna een week later. En die vrouw die ik aan de telefoon had laat je niet uitspreken. Bestel hier nooit meer.
Dit is niet meer van deze tijd

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Zoë 27-05-2017

Hier precies hetzelfde probleem. Gisteren (vrijdag) nog gebeld en er werd bij verzekerd dat hij vandaag (zaterdag) bezorgd zou worden. Vandaag gebeld. Kreeg ik de mededeling dat ze helemaal nooit op zaterdag bezorgen. Ze mogen het pakket ook niet achterlaten bij een dpd punt vanwege de grootte van het pakket. Eindstand... Moet ik vrij vragen of iemand anders vragen om mijn pakket in ontvangst te nemen. Dus mensen, als jullie bestellen bij VidaXL zorg ervoor dat je genoeg verlofdagen hebt. Want bezorgen in het weekend zit er niet in!

Niet tevreden klant 17-05-2017 Via de website gekocht

Not so great

Artikel niets ontvangen! Alleen maar sorry, wat vervelend voor u. Ik zal daar nooit meer iets bestellen.

Chris Kroon 15-05-2017 Via de website gekocht

Nog nooit zo'n slechte webshop gezien.

Wij hebben 3 keer iets besteld bij VidaXL en 3x feest...

1ste aankoop was een salontafel die:
- Beschadigd was
- Niet dezelfde salontafel van de foto was
- En hij werd 2 weken te laat geleverd

2de aankoop was een badkamer meubel die:
- In eerste instantie 3 dagen te laat was
- Toen hij uiteindelijk geleverd werd miste veel onderdelen
- Na veel bellen werd dan uiteindelijk de rest geleverd
- In deze 2de levering waren wat plankjes gebroken...
- Als we het terug wilde sturen moesten we weer eeuwen wachten op geld en een nieuw meubel dus we hebben het maar gehouden en de plankjes niet gebruikt (waren niet perse nodig).

3de keer (drie keer is scheepsrecht) waren 2 wasbakken met 2 kranen die:
- Zonder kranen geleverd werden, en na veel mailen en chatten en bellen konden we 20 euro terugkrijgen voor 2 kranen of alles terug sturen.

Goed bezig daar :)
Groetjes,
Chris

Martin 15-05-2017 Via de website gekocht

Tuinkas staal van vidaXL

Heb nog nooit zulke slechte rommel gekocht. Het was zeer goedkoop maar ik had beter niets gekocht.
Heb een tuinkas staal gekocht afgeprijsd van ca 60 voor 32,99 euro.
Nadat ik het frame het moeten versterken met allerlei hulpmiddelen (was volledig omgewaaid na 1 nacht windkracht 1,5) is de kas na 1 regenbui volledig in elkaar gestort echt weggegooid geld helaas.

PRISCILLA 04-05-2017 Via de website gekocht

Super tevreden

Ik ben ontzettend tevreden over vidaxl.
Eergister en brandweerbed besteld voor ons zoontje.
Vandaag (2 dagen later)al in huis en vanavond slaapt hij als een stoere brandweerman!

Paul 04-05-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld

Bestelling was snel binnen. Helaas was het voor ons niet hetgeen wij zochten. Retourneren ging gemakkelijk.

Marijke 03-05-2017 Via de website gekocht

Vreselijke service

Stoel besteld, latje direct doormidden. Vage emailcommunicatie over retourprocedure. Vida xl laat dit door upc doen en als er iets fout gaat verwijzen ze daar naar of krijg je weer dezelfde uitleg vd retourprocedure ipv met jou mee te denken. Dag voor niks zitten wachten op ophalen van stoel.
Je hebt zelf veel gedoe aan retour klaar maken en communicatie met politiek correcte maar geen betrokken mensen voor hun producten. Zou iets meer betalen voor betere service elders.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Susanne 30-04-2017 Via de website gekocht

Schommelstoel

Schommelstoel voor buiten gekocht. Bij de levering werd geen tijdsindicatie gegeven dus de hele dag gewacht tot pakket om 17u werd geleverd. Stoel in elkaar gezet in 3 uur. Bij eerste keer uitproberen brak een latje al doormidden. Deze gaat retour, jammer. Kan op website van de winkel geen beoordeling geven.

Paul 29-04-2017 Via de website gekocht

Rozenboog drama

Gekocht een Rozen boog. Bij het uitpakken bleken er 4 holle latten te zijn die alles moeten dragen. Bij het rek schoten bij het plaatsen veel nietjes los moest helemaal geschroeft worden. Bij het plaatsen van de dwarsliggers brak het klimrek tussen de palen. Jammer een keer maar nooit meer.

K RUURS 22-04-2017 Via de website gekocht

door de goede service ook per mail snel geantwoord

zeer brede assortiment en daar hoef je niet voor naar andere grote winkels zo als ikea waar ik eerst naar toe ging ik kan ook bij Vida xl alles bestellen vooral als je net een nieuw huis heb

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Petra 12-04-2017 Via de website gekocht

Redelijk tevreden: aankoop speeltoestel tuin.

Bestellen ging makkelijk voor een goede prijs, ook snelle informatie via de mail daarna. Levering zou binnen 2 werkdagen zijn, maar het laatste pakketje kwam pas na een week. In totaal verdeeld over 4 bezorgmomenten waar ik geen dag- of tijdsindicatie voor kreeg. Zat geen handleiding bij. Paar keer moeten bellen, maar dan wel meteen iemand aan de lijn en netjes geholpen.
Speeltoestel ziet er netjes uit.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Linda 11-06-2017

heeft u inmiddels een bouwtekening van het speeltoestel? Ook wij hebben een speeltoestel besteld en bij het uitpakken van alle 8 pakketten nergens een bouwtekening te vinden :-(

M.J.E. Braam 12-04-2017 Via de website gekocht

Erg snelle service

Mooie producten, degelijk verpakt, goede tussentijdse update per email, snelle levering. Tevreden over de gang van zaken

peter de vries 08-04-2017 Via de website gekocht

Pakket kwijt - advies: wacht maar lekker af

Pakket besteld. Track & trace-link doorgestuurd. Na een paar dagen nog geen teken van leven. Vervolgens wordt beweerd dat DPD mijn pakket naar Zweden is gestuurd. Heb het echter vlot nodig. Advies: wacht maar af wanneer het komt..... treurige ervaring dit.