VidaXL.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VidaXL.nl.

VidaXL.nl stelt zich voor

VidaXL is een internationale online retailer die alles aanbiedt voor jouw huis, tuin, garage en klussen. Onze kracht ligt in het aanbieden van betaalbare producten, om zo voor al onze klanten 'groots leven voor weinig' mogelijk te maken.

Deze score is berekend op basis van 132 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

4.7

Silke 18-01-2018 Via de website gekocht

Heel erg slechte klantenservice! Nooit meer!

Ik kreeg een kapot product geleverd (Curver container kattenbakvulling 23 L wit 412001). Dit heb ik teruggestuurd. Het was afgesproken dat ik een volledige terugbetaling ontvang. Ondertussen ben ik van Haarlem naar Deventer verhuisd. Mijn adres heb ik onmiddellijk in mijn profiel bij VidaXL.nl aangepast. In plaats van de terugbetaling stuurden ze – ZONDER MIJ VOORAF DAARVAN OP DE HOOGTE TE STELLEN - het product nog eens toe en - AAN MIJN OUDE ADRES!!! – waar ik al lang niet meer woon en die ook al lang niet meer in mijn profiel staat! Ter bekroning hebben ze het pakket ook nog bij een voormalige buur bezorgd!!! Zo stom!!! Nu willen ze mij het bedrag van EUR 36,75 niet terugbetalen en willen dat ik van Deventer naar Haarlem rijdt om het pakket op te halen WAT ZIJ FOUT VERSTUURD HEBBEN!!! Hoe gek is dat? Ongelooflijk!!!! Femke van de “Klantenservice” schreef vandaag: “ Wij zien dat de nieuwe zending is aangeboden bij de buren op huisnummer 10, u kunt het pakket hier ophalen. U heeft altijd nog de mogelijkheid om de container te retourneren tegen een terugbetaling van het aankoopbedrag.” Zij hebben een fout gemaakt en willen dat ik actie onderneem? Zeker niet!!! Lekker zelf ophalen!!! En ze willen dat ik het terugstuur? Dat kan ik ook niet, want ik woon niet meer in Haarlem!!! Ik heb ook geen contact met de voormalige buurvrouw. Het is een oude vrouw die slecht kan lopen en ook zeker niet het pakket naar DPD kan brengen!!! Kortom: Het is het problem van VidaXL.nl en niet van mij!!! Ze hebben een dikke vette fout gemaakt. Niet mijn probleem!!! Ik mail al sinds 3 weken met *****, *****, ***** en ***** en ze zijn niet in staat deze zaak op te lossen en willen mij niet het geld terugbetalen! Ze beweren ook dingen die ik niet gezegd hebt! Voorbeeld: Femke van de “Klantenservice” schreef vandaag: "Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u een vervangend artikel heeft ontvangen in plaats van een terugbetaling." Hoewel ik eergisteren schreef: "Ik heb een product teruggestuurd en wacht op de volledige terugbetaling zoals afgesproken, zie email onderaf." DAS TOCH NIET TE GELOVEN!!! ZE LIEGT!!! VULT DINGEN ZELF IN DIE IK NIET GEZEGD HEB! HOE STOM IS DEZE KLANTENSERVICE VAN VIDAXL.NL!!!! DAT IST NIET VIDAXL DAT IS MEGA-STOM-XL!!! IK WIL OMGAAND MIJN GELD TERUG!!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Beste klant,

Wij betreuren het zeer dat er een miscommunicatie is ontstaan wat betreft het leveren van kattenbakvulling.
Dit mag u niet van ons verwachten waarvoor onze welgemeende excuses.

Inmiddels hebben wij telefonisch contact met u gehad en hebben u een passende oplossing aangeboden waar u tevreden mee bent.
Zojuist hebben wij u dit bevestigd per mail en heeft u een voucher ontvangen met een mooie compensatie.

Hopende u hiermee voldoende geholpen te hebben en we zijn blij dat wij u tevreden hebben kunnen stellen.

Bedankt voor uw geduld en onze welgemeende excuses voor al het ongemak.

Wij wensen u een fijn weekend!

Sonja 18-01-2018 Via de website gekocht

Zeer slecht

Met deze shop is geen contact te maken. Niet telefonisch en niet met de chat. Aan de beloofde drie werkdagen levertijd houden ze zich niet. Vreselijk vaak geprobeerd in contact te komen maar geen succes. Eens maar nooit meer!

Beste Sonja,

Wat spijtig om te vernemen dat u tot op heden uw windscherm nog niet heeft ontvangen. Dit mag u niet van ons verwachten waarvoor onze welgemeende excuses.

Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen om dit met u te bespreken en te kijken naar een passende oplossing.

Schmidt 18-01-2018 Via de website gekocht

Waardeloze aftersale service

Gekocht in 2017 1stuks hondenfohn ontvangen 2stuks gelijk melding gedaan van deze en volgens hun retour instructie DPD deze fohn verzonden.
Nu komt de verrassing blijf ik achtervolgt worden tot betaling 2stuks, de communicatie incl aangetekende brief, e-mail geeft nog geen oplossing.
De uitslag laat nog steeds op zich wachten, ik ga VidaXL voordragen bij het programma Radar, VidaXL krijgt van mij de koude douche.

Beste heer Schmidt,

Zojuist hebben wij contact met u opgenomen om dit met u te bespreken en te kijken naar een passende oplossing.

Hier hebben wij meteen een onderzoek in gestart en contact opgenomen met de desbetreffende afdeling. Zodra wij een reactie van hun hebben ontvangen zullen wij meteen contact met u opnemen.

Bedankt voor uw geduld en onze welgemeende excuses voor al het ongemak.

Coen 17-01-2018 Via de website gekocht

product slecht, geen service!!

geleverd product was incompleet, deels verkeerde onderdelen, deels defecte onderdelen. Afhandeling door service afdeling erg slecht. lange wachttijden bij telefoon, geen reactie op mails. wacht al meer dan 2 weken

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Beste Coen,

Wij betreuren het zeer dat u tot op heden nog geen reactie heeft mogen ontvangen wat betreft de levering van de verkeerde en incomplete onderdelen. Dit mag u niet van ons verwachten waarvoor onze excuses.

Bedankt voor uw geduld en onze welgemeende excuses.

Remco 15-01-2018 Via de website gekocht

Wat slecht

Uiteindelijk hebben we donderdag 11 januari de benodigde bevestigingsmaterialen mogen ontvangen voor ons badkamermeubel. Bijna een maand later dan beloofd. Vidaxl had via kieskeurig laten weten dat zE graag contact met ons wilde omdat de service erg slecht was. Zelf hebben ze geen contact opgenomen dus hebben we hier achteraan gebeld. Beloofd werd dat er binnen 24 uur teruggebeld zou worden. Dit is niet gebeurd. Zelf weer contact opgenomen. We kregen de toezegging dat ik de vrijdag tussen 9.00 uur en 10.00 uur teruggebeld zou worden om een passende compensatie voor alle ellende te bespreken. Ondertussen is het maandagavond en heeft vida xl weer niets van zich laten horen.
Wij begrijpen niet waarom vidaxl hier op kieskeurig aangeeft dat Ze het erg vervelend vinden dat zaken niet goed lopen. Ze willen dit met ons bespreken maar Vervolgens komen ze geen enkele belafspraak na. Onbegrijpelijk !!!!!

Charles 12-01-2018 Via de website gekocht

Goede service na 1 jaar krijg ik nog mijn produkt vergoed.

Goede internet shop. Levert snel en goedkoop.Goede aftersales service.Heeft er diverse producten gekocht zonder problemen.

Bianca 12-01-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Heel slecht ook ik heb eind december 2017 bed met matras besteld en ja bed heb ik maar dat matras moet zeker met de hand gemaakt worden. Ook gechat en al keer of 6 gebeld maar nog steeds geen matras.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Beste Bianca,

Wij betreuren het zeer dat u tot op heden uwn matras nog niet heeft mogen ontvangen. Dit mag u niet van ons verwachten waarvoor onze welgemeende excuses.

Dit willen wij graag zo snel mogelijk oplossen en willen u vragen om ons uw bestelnummer of ordernummer te mailen naar feedback@vidaxl.nl. Zodra wij een van deze gegevens hebben ontvangen zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Team vidaxXL

Koopman 12-01-2018 Via de website gekocht

Slechte service

22 december een bed met matras besteld. Eindelijk begin januari het bed gekregen maar nog steeds geen matras. Al verscheidene keren contact gehad via de chat en via de mail en elke keer een andere smoes. Eerst matras verkeerd gelabeld. Toen op 4 januari nieuw matras via hun besteld. Daarna maar weer wachten. Sinds afgelopen week elke dag contact en nu blijkt de voorraad niet voldoende. Elke keer is het van er komt nieuwe voorraad en vandaag weer gehoord maandag komt er nieuwe voorraad. Maar wel hetzelfde bed met matras kan je bestellen via de site en de levertijs is 3 werkdagen. Vind ik toch knap als het matras al niet te leveren is!!!!!!!!!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Beste heer/mevrouw Koopman,

Wij betreuren het zeer om te lezen dat uw bestelling van 22 december tot op heden nog niet compleet is geleverd. Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hiervoor onze excuses aan.

Inmiddels hebben wij vernomen dat u al contact heeft gehad met onze klantenservice en dat de terugbetaling in orde is gemaakt. Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen om dit met u te bespreken en om u voor het ongemak een passende oplossing aan te bieden.

Liesbeth 11-01-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte kwaliteit eettafelstoelen met slechte service!

Wij hadden eettafelstoelen gekocht bij vidaxl met de code SKU: 160564. Ze zagen er prachtig uit, maar de constructie was bij lange na niet zo sterk dat wij er helemaal niet de jarenlange tijd plezier van konden hebben die Vidaxl in het vooruitzicht bood. De rugleuning brak zomaar van het zitgedeelte af en niet alleen bij 1 van de 4 stoelen, maar bij allemaal! Wij zijn zelf niet bepaald zwaar. Mijn man is bij een lengte van 1.76 cm slechts 69 kg en ik bij 1.57 cm slechts 48 kg. Na deze toestand bood Vida ons heel keurig nieuwe stoelen aan. De stoelen hebben wij nu 2 jr en 3 mnd en wederom breken ze af! Dit keer geeft Vidxl niet thuis, want de garantie van 2 jr is voorbij. Het te idioot voor woorden dat metalen stoelen zomaar kunnen breken en vraag me af of er nog meer mensen dit probleem hebben met deze stoelen. Volgens ons deugt de constructie niet.

Beste Liesbeth,

Bedankt voor uw reactie.

Wij vinden het erg jammer om te lezen dat de kwaliteit van de eettafelstoelen niet aan uw verwachtingen voldoet. Dit betreuren wij zeer en bieden u hiervoor onze excuses aan.

Team vidaxXL

Roel Stuifzand 10-01-2018 Via de website gekocht

Mijn ervaring is onkundige klantenservice

Ik was voornemens om via de website een Inbouw stortbak met Design Egg Toilet te kopen maar kon op de site geen handleiding vinden waarop te vinden was hoe dik maximaal de wand tussen de stortbak en het bedieningspaneel mag zijn. Ik heb gevraagd of ik daar informatie over kon krijgen of dat ik een handleiding toegestuurd kon krijgen. Beiden was niet mogelijk, de klantendienst kon mij deze volgens mij eenvoudige info niet geven en een handleiding sturen zonder dat ik een product bestelde was ook niet mogelijk. Ik heb daarna nog een keer gereageerd en gevraagd of die maat ook niet bij de fabrikant op te vragen was en kreeg als antwoord dat ze mij niet verder helpen kunnen en wensten mij veel succes naar het vinden van het product waar ik naar op zoek was. Weg klant geen order dus wat mij betreft de vermelding dat er professionele klantenservice is maar van de site halen.

Beste heer Stuifzand,

Wij vinden het jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over onze service die door onze klantenservice u is aangeboden.

Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hiervoor onze excuses aan.

Graag willen wij dit met u bespreken en te kijken naar een passende oplossing. Wij zullen per mail contact met u opnemen en wellicht is er een mogelijkheid dat wij u telefonisch te woord kunnen staan.

Bedankt voor uw geduld en onze excuses nogmaals voor het ongemak.

Tineke 10-01-2018 Via de website gekocht

Slecht bedrijf

Ik heb een droog en nat stofzuiger besteld via bol.com maar het kwam wel bij vidaxl weg.
Ik heb nog nooit zo slecht bedrijf als vidaxl meegemaakt.
De stofzuiger was een kerstcadeautje , dus ruim van te voren besteld. Ik kreeg het op de juiste dag, maar ik zag al dat de doos zwaar beschadigd was.. Ik hoopte dat de stofzuiger nog heel was, maar dit was niet zo helaas. Ik direct erachteraan gemaild naar jullie dat ik het retour wil hebben.. nou klantvriendelijkheid staat niet echt op nummer 1 bij jullie. Ik heb een maand moeten wachten tot het eindelijk geaccepteerd werd dat ik het retour mag sturen. Want daar moest ik op wachten. Verschrikkelijk traag en onvriendelijk reageren, en alleen het apparaat willen repareren.. Ja die vlieger gaat niet op. Het plastic was kapot en dat valt niet te repareren . Kerstcadeau is letterlijk in het water gevallen, want ik had niks. Bol.com ook tig keer contact opgenomen voor mij omdat jullie niet reageerden steeds. En daar reageerden jullie ook nauwelijks op..Die hebben goed hun best gedaan voor mij. Pluim voor hun . Kunnen jullie nog wat van leren. Ik weet wel dat ik nooit meer wat bij jullie bestel. Maandag 8 januari kon ik het pas retour sturen.. Jullie moeten je echt schamen. Klant is nog altijd koning en moet producten retour kunnen sturen mocht dat nodig zijn.

Beste Tineke,

Wij vinden het spijtig om te lezen dat u niet op de juiste manier bent geholpen waardoor u ook niet de service van ons heeft gekregen wat u van ons mag verwachten. Dit betreuren wij zeer waarvoor onze welgemeende excuses.

Graag willen wij dit met u bespreken en zijn we bereid om te kijken naar een passende oplossing voor al het ongemak. ou u ons uw telefoonnummer toe willen sturen naar feedback@vidaxl.nl. Zodra wij deze van u hebben ontvangen zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Loek 09-01-2018 Via de website gekocht

Supergoede webwinkel!

Zag een paar slechte reviews, maar had toch wat besteld. Ben ik uiteindelijk erg blij mee. Het pakket was snel geleverd en compleet. Het product had jammer genoeg wel een kleine beschadeging.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jolanda 06-01-2018 Via de website gekocht

Onprofessioneel

16 december een Salontafel besteld via Bol.com bij VidaXL, tafel was op voorraad en zou de 20e geleverd worden. Geen bericht ontvangen, maar ook geen tafel. Op de 28ste toch maar zelf een mail gestuurd dat ik het erg lang vond duren en zij gaven netjes aan dat er iets mis was gegaan, maar ze zouden de krabpaal(!) opnieuw sturen. Uiteraard terug gemeld dat het een tafel betreft. Alles zou in orde gemaakt worden en tafel verzonden. 2 januari nog bericht gekregen dat het pakket klaar werd gemaakt voor verzending in het magazijn. 3 januari een retourmelding ontvangen van bol.com en melding hiervan gemaakt bij VidaXL, geen reactie ontvangend inmiddels heb ik 5 januari mijn betaling retour ontvangen en reageert VidaXL nergens meer op.

Beste Jolanda,

Bedankt voor uw reactie.

Het betreurt ons zeer dat u niet uw salontafel heeft ontvangen en dat er meerdere malen is gecommuniceerd over een 'kattenkrabpaal' wat in dit geval niet van toepassing was. Dit vinden wij erg jammer en bieden u hiervoor onze excuses aan.

Inmiddels hebben wij telefonisch contact met elkaar gehad en zijn we tot een passende oplossing gekomen. Zoals aangegeven ontvangt u van ons een compensatie voor al het ongemak. U heeft aangegeven hiermee akkoord te willen gaan.

Bedankt voor uw geduld en onze excuses nogmaals voor het ongemak.

Met vriendelijk groet,

Deb 27-12-2017 Via de website gekocht

Waardeloze service, klantvriendelijkheid en klantenservice

Twee barkrukken besteld via bol.com. Beiden kapot (gasvering deed het niet, bij andere barkruk was hendel afgebroken). X gesproken en ze zou retourlabel zenden. Niks ontvangen. Binnen 5 dagen moet ik pakket van 18 kg terug sturen. Helaas was de kerst tussendoor en ben ik zwanger dus kan überhaupt echt geen zware doos naar afhaalpunt tillen. Bol.com heeft hen gemaild maar X (vanmiddag gesproken door telefoon) zei geen mail te hebben ontvangen van bol.com. Tevens moet ik pakket wegbrengen omdat het minder dan 20 kg is (pakket is 18 kg dus mijn verloskundige zal dit onverantwoord vinden). Inmiddels is het hoofdkantoor van bol.com met mijn klacht (en bewijs van "nette afhandeling", telefoongesprek met X is opgenomen) bezig. Bol.com hanteert nml 14 dagen.
En voor X: laat de klant uitpraten aan de telefoon!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Beste klant,

Wij betreuren het zeer dat het zover heeft moeten komen met betrekking tot het retourneren van beide barkrukken. Dit mag u niet van ons verwachten waarvoor nogmals onze welgemeende excuses.

Zojuist hebben wij telefonisch contact met u gehad en hebben wij dit besproken. Zoals afgesproken zullen wij u retourzending volgen en zodra bij ons bekend is dat het retour is gescand nemen wij meteen contact met u op. Dit in verband met een passende oplossing wat wij u willen aanbieden voor het ongemak.

Bedankt voor uw geduld en nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Harm Roosenschoon 27-12-2017 Via de website gekocht

slechste service

Ik heb 11 december een product besteld bij vouchervandaag. Deze bestelling liep via VidaXL. Meerdere malen gebeld waar mijn product was. De eerste en tweede keer is mijn een belofte gedaan dat het er aan zat te komen. Op 27 december nogmaals gebeld om te vragen waar mijn levering bleef waarop ik het antwoord kreeg dat het product er niet meer was en moest wachten tot 6 januari. Gevraagd of ze het zelfde product maar dan in een andere kleur konden leveren maar dat was geen mogelijkheid. Nog nooit zo'n slechte service gezien.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Beste heer Roosenschoon,

Wij betreuren het zeer dat u tot op heden uw bestelling niet heeft mogen ontvangen door een fout in ons voorraadsysteem. Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hiervoor onze excuses aan.

Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen om dit met u te bespreken en te zoeken naar een passende oplossing.

Harm8488 04-01-2018

Na 6 dagen heeft VidaXL nog steeds geen contact met mij opgenomen. Ze zetten de trend van slechte service door in 2018!!

Beste Harm,

Als eerste willen wij u onze excuses aanbieden voor ons late reactie.

Zojuist hebben wij u een e-mail toegestuurd met daarin een compensatie aangeboden voor al het ongemak. Dat het allemaal zo is gelopen mag u niet van ons verwachten waarvoor nogmaals onze excuses.

Zodra wij een reactie van u hebben ontvangen zullen wij dit zo snel mogelijk oppakken en contact met u opnemen,

Bedankt nogmaals voor uw geduld en onze excuses voor het ongemak.

Remco 27-12-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Ik heb via bol.com op 17 december een badkamermeubel besteld bij vidaxl. Per mail kreeg ik de toezegging dat het meubel woensdag 20 december geleverd zou worden. Op woensdag gebeld voor het tijdstip maar er werd gezegd dat het pakket niet verstuurd was. Het zou voor het weekend komen. Hierdoor was het niet nodig de loodgieter af te bellen. Op vrijdag werd helaas maar de helft van het pakket geleverd waardoor we nog niets konden. Vervolgens zou de rest op woensdag de 27e geleverd worden. Dit is gelukt maar zonder de benodigde materialen om alles in elkaar te zetten. Gelijk weer gebeld. Nu moeten we weer 5 dagen wachten op schroeven en ander materiaal. Wat een slechte zaak

Beste Remco,

Als eerste willen wij u onze excuses aanbieden voor ons late reactie.

Wij betreuren het zeer dat u problemen heeft gehad met uw badkamermeubel. Met name de levering en de nalevering van de onderdelen is niet verlopen zoals het hoort.

Graag willen wij dit met u bespreken en zijn we uiteraard bereid om te kijken naar een passende oplossing danwel een compensatie. Zou u ons uw telefoonnummer toe willen sturen naar feedback@vidaxl.nl. Zodra wij deze van u hebben ontvangen zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Jeroen 25-12-2017 Via de website gekocht

Inbouw toilet incompleet.

Ofschoon de aankoop 2 jr geleden was, de apparatuur heeft altijd in de doos gestaan, blijkt eea incompleet.
Stangetje drukpaneel ontbreekt, rubber afvoer aansluiting ontbreekt en bevestingingsset pot en reservoir niet bijgesloten. Verzoek om nalevering blijkt onmogelijk.
Dat zijn best veel mankementen, genoeg reden de klantenservice alsnog te bellen. Deze laatste blijkt geheel niet geïnteresseerd en onder de indruk van het geleverde gebrekkige materiaal.
Een hele dikke min voor dit merk. Zoals de monteur al stelde, koop ajb een gerenommeerd merk!! Niet dit merk!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Beste Jeroen,

Hierbij willen wij u eerst onze excuses aanbieden voor ons late reactie.

Ieder product dat we verkopen heeft 2 jaar garantie. Mocht u een probleem tegenkomen binnen het garantietermijn van 2 jaar bij producten die door vidaXL verkocht zijn, dan vragen we u contact op te nemen met onze klantenservice en een zo gedetailleerd mogelijke beschrijving te geven.

U heeft aangegeven dat u inmiddels buiten de garantie zit. Dit is natuurlijk erg vervelend. Graag willen wij uw situatie nogmaals eens bestuderen en kijken of er wellicht nog mogelijkheden zijn waarmee wij u kunnen helpen.

Zou u ons uw bestelnummer en telefoonnummer willen mailen naar feedback@vidaxl.nl. Zodra wij een van deze gegevens hebben ontvangen zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen.

C B 23-12-2017 Via de website gekocht

Slecht!!

Op 12 december een tafel besteld . Op de website staat levering binnen 3 dagen. Tot vandaag niks ontvangen. 11 dagen verder inmiddels. Ze beloven contact op te nemen maar ook dit is niet gebeurd. Ik bestel hier nooit meer iets en zal het ook niemand aanraden.

Als eerste willen wij u onze excuses aanbieden voor ons late reactie.

Uit uw beoordeling betreurt het ons zeer om te lezen dat u tot op heden nog geen reactie heeft ontvangen met betrekking tot uw bestelling. Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hiervoor onze excuses aan.

Zevenbergen 19-12-2017 Via de website gekocht

Slecht!

Wij hebben 8 December een bureau besteld met een levertijd van 3 werkdagen. Inmiddels zijn we anderhalve week verder en hebben ze bij VidaXL geen flauw idee wanneer er wel geleverd gaat worden. Ze kunnen wel zien dat er “iets” is gedaan in het magazijn, maar wanneer de koerier komt is al ruim een week onduidelijk. Zo moeilijk is het toch niet om een product af te leveren. We bellen bijna dagelijks en krijgen geen enkele informatie. Waardeloze service!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Officiele reactie van VidaXL 20-12-2017

Beste klant,

Wij betreuren het zeer dat u tot op heden uw bestelling van 8 december nog niet heeft mogen ontvangen. Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hiervoor onze excuses aan.

Om dit zo snel mogelijk voor u na te kijken en contact met u op te nemen willen wij u vriendelijk vragen om ons uw bestelnummer of telefoonnummer toe te sturen naar feedback@vidaxl.nl.

Zodra wij een van deze gegevens van u hebben ontvangen zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Beste mevrouw Zevenbergen,

Naar aanleiding van ons telefonisch contact zojuist berichten wij u.

Wij vinden het fijn om te vernemen dat het bureau bij u inmiddels is afgeleverd alleen gaf u aan dat er een kleine beschadiging zichtbaar was. Hiervoor nogmaals onze excuses.

Zojuist hebben wij dit telefonisch met u besproken en zijn we tot een passende oplossing gekomen aan de hand van een gedeeltelijke terugbetaling van het aankoopbedrag.

Bedankt voor uw geduld en nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Wij wensen u alvast een fijne jaarwisseling en al het goede voor 2018!

S 18-12-2017 Via de website gekocht

Waar blijft mijn pakketje?!

Nadat ik iets heb besteld via vidaxl heb ik geen bevestiging gekregen op mijn mail van mijn bestelling, want dit krijg ik normaal gesproken wel bij andere websites waar ik iets bestel. Ik heb een Studiolamp vrijdag besteld, maar ik heb nog niks binnen en via track & trace is die nog niet eens verzonden. Moet ik me zorgen maken of komt mijn pakketje deze week nog wel?

Officiele reactie van VidaXL 19-12-2017

Beste klant,

U heeft aangegeven tot op heden nog geen bevestiging te hebben ontvangen van uw bestelling met uw studiolamp. Dit spijt ons zeer waarvoor onze excuses.

Graag zouden wij telefonisch contact met u willen opnemen om dit met u te bespreken en te kijken naar een passende oplossing. Kunt u ons uw telefoonnummer toesturen naar feedback@vidaxl.nl? Zou u ons aan kunnen geven wanneer u telefonisch te bereiken bent?

Zodra wij van u een reactie hebben ontvangen zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen!

Rav. 16-12-2017 Via de website gekocht

Zeer slecht service!!!! Pas op!!!

2 en een halve week geleden 4 eetkamerstoelen besteld, anderhalve week geleden aangekomen.. netjes uitgepakt bleken er geen schroefdraad bevestigd te zijn aan de leuningen zittingen en armleuningen... dus je kon ze helemaal niet inelkaar zetten... met heelveel moeite weer allemaal ingepakt..
Vidaxl gebeld en ze zouden het regelen..
Alleen moest ikzelf labels uitprinten contact leggen met UPS ... voor een ophaaltijdstip..

Vidaxl heb ik een paar keer gebeld om er zeker van te zijn dat voordat ze nieuwe stoelen opsturen wel nachecken voor deze waarschijnlijk fabrieksfout.. er word gezegd ja hoor we zullen dit doen.

De stoelen komen net binnen en JA HOOR hetzelfde probleem!!!!

Ik gelijk bellen en vragen of dit gelijk opgelost kan worden want dit is niet acceptabel!!!!

Er word doodleuk vertelt dat je dus weer hetzelfde opnieuw moet doen.. retour labels printen.. afspraak maken bij UPS en ze komen met geen enkel ander voorstel om dit probleem op te lossen...

Dus zit ik hier met alweer defecte stoelen en mag ik weer zelf alles regelen totdat ze worden opgehaald... en nog steeds geen stoelen waar ik veel geld heb voor betaald... wat een service he....

Als ze mij echt wouden helpen hadden ze dat kunnen doen... maar goed ik ben maar een klant die toch al heeft betaald 3 weken geleden maar .. dus ik moet niet zeuren ookal heb ik geen stoelen nu!!!!!

Betalen moest ik wel gelijk doen... nou ik vind als ik geen stoelen hebt dan moet je mijn geld ook gelijk terugstorten dat is wel zo redelijk..

Maar dat is allemaal niet mogelijk je moet gewoon wachten!!!!

Wauw wat een service!!!!

Ik had echt niet verwacht van vidaxl dat ze zo met hun klanten zouden omgaan..

Bah...

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van VidaXL 19-12-2017

Beste klant,

Wij vinden het erg jammer om te vernemen dat u beschadigde stoelen heeft ontvangen en dat er geen passende oplossing voor u is aangeboden voor al dit ongemak. Dit betreuren wij zeer en bieden u hiervoor onze excuses.

Vanessa 15-12-2017 Via de website gekocht

Aaanrader

Site is heel makkelijk in gebruik. Levering was heel vlot, goed te volgen. Ook de producten waren volledig naar wens.
Bij nabestelling werd ik super goed geholpen door de klantendienst, vriendelijk, begripvol en heel behulpzaam.

siebje17 15-12-2017 Via de website gekocht

goede service. snelle afhandeling

Ik heb al verschillende producten besteld, de levering is snel en bij retour zenden gaat het ook erg makkelijk.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Schaaten 14-12-2017 Via de website gekocht

Waardeloos

Twee paar schaatsen besteld met levering binnen 2 werkdagen. werden uiteindelijk na 5 werkdagen pas geleverd. Kon bestelling ondanks vertraging niet annuleren. Medewerkster legde uit dat ze gen contract met koerier hebben om in weekend bij hen af te halen. Eens maar nooit weer

Officiele reactie van VidaXL 15-12-2017

Geachte heer/mevrouw,

Wij vinden het erg jammer om uit uw beoordeling te lezen dat uw schaatsen buiten ons levertermijn zijn geleverd. Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hiervoor onze excuses aan.

Wim 07-12-2017 Via de website gekocht

Slechte levering

Vorige week donderdag een bestelling geplaatst tbv Sinterklaas (order nr 31101223820). Status vd levering bleef bij DPD lang op “aangemeld bij depot”. Bij mijn 2e contact op 5 dec met de klantenservice is het product opnieuw besteld. Ons kind heeft daarom maar een gedicht van Piet gekregen dat hij een pakketje was kijtgeraakt en dat deze zeer binnenkort komt. De nieuwe order komt nu uit Noorwegen maar ik vrees het ergste aangezien DPD aangeeft dat de export documenten niet correct zijn...hoe leg je een kind uit dat Piet zijn pakketje er toch nog aan komt...

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Paul * Antwerpen 07-12-2017 Via de website gekocht

Snelle en verzorgde levering

Eenvoudig contact met klantendienst. Snelle respons met vraag om meer informatie. Daarna nog sneller antwoord met voorstel van oplossing.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Meie 04-12-2017 Via de website gekocht

Waardeloos! Ik wacht al een week....

Maandag 27 november 1 spel besteld, levertijd 3 werkdagen, 2 december pakjesavond gevierd, nog steeds niets ontvangen!

Gijs B te Schiedam 01-12-2017 Via de website gekocht

Uitstekende Klantenservice

Prachtige producten, goede prijs kwaliteit verhouding, uitstekende communicatie en zeer goede Klantenservice.

Mart 27-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Zeer goede webwinkel. Geen problemen. Iedereen prima bereikbaar. Duidelijke antwoorden. Prima afhandeling. Uitermate tevreden.

EV 22-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Foute bestelling geplaatst, en late levering door DHL. Alles prima begrepen en opgelost door vidaXL. Plus snelle afwerking.

Jan Bossen 17-11-2017 Via de website gekocht

Slechte service en afhandeling klacht

Ik vind dit bedrijf beneden alle peil , naa 8 maanden gebruik van een bureaustoel met gewone garantie wordt je een voucer aangeboden van beneden de waarde van de stoel.
Daar mag je dan alleen een stoel van het mek vidaxl van uit zoeken.
Dit gedaan , maar de stoel was bij aankomst aan alle kanten beschadigt , weer contact gehad met de klantenservice en die zeggen dat ik bij uitzondering de stoel weer mag opsturen en toch maar genoegen moet nemen met een voucher van 100 euro.
Tevens een klacht ingedient maar nu 2 weken later nog steeds niets over gehoord

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van VidaXL 17-11-2017

Beste Jan,

Wij vinden het erg jammer om te vernemen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van de bureaustoel en dat u na 2 weken nog geen reactie van ons heeft mogen ontvangen. Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan.

Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw klacht te bespreken en samen te kijken naar een passende oplossing.

Lieke 13-11-2017 Via de website gekocht

Ontevreden

Had een dressoir/sidetable (abilene wit) besteld, €85,-. Super blij was ik met het pakket, toen moest het nog gemonteerd worden. De maten van het dressoir klopten niet en het stond schots en scheef. De latjes schroeven en alles wat er bij zat klopten van geen kanten. Met als resultaat een gammel kastje van €85,-. Ga er vanuit dat ik voor dit bedrag ook een fatsoendelijk nieuw kastje krijg. Service is verschrikkelijk, want ze zouden nieuwe onderdelen opsturen (2 dagen). Later waren deze onderdelen na een week nog steeds niet opgestuurd (was iets fout gegaan). Ook geen onderdelen meer ontvangen, omdat ik aangegeven had dat deze onderdelen het probleem niet gingen verhelpen. Toen kreeh ik de keuze om akkoord te gaan meg €35,- retour. Hier ben ik mee akkoord gegaan. Al met al heb ik een kastje van €50,- waar ik zelf aan moet sleutelen om hem te kunnen neerzetten.

Officiele reactie van VidaXL 14-11-2017

Beste Lieke,

Uit uw beoordeling hebben wij vernomen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van uw sidetable van € 85,00 eur0. Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u heirvoor onze welgemeende excusesn aan.

U heeft al contact gehad met onze klantenservice en voor het ongemak heeft u een gedeeltelijke compensatie aangeboden gekregen van € 35,00 euro hiermee bent u akkoord gegaan. Tevens hebben wij vernomen dat de vervangende onderdelen vandaag alsnog zijn aangeboden.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen via feedback@vidaxl.nl.

mittemeijer 10-11-2017 Via de website gekocht

Onwillend

Vreselijk,ben al 2 mnd bezig om pakketten retour te zenden,eerst sturen ze de 3x de retourlabels naar een verkeerd adres vervolgens doet UPS zeer moeilijk en vidax xl doet niks dan mails sturen alsof het mijn probleem is.
Het zijn NIET mijn pakketten.
Ondertussen ligt het buiten weg te rotten.

Peter 10-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en afhandeling van mijn vraag

Heb mijn bestellingen geannuleerd omdat mijn dochter toch iets ander wilde hebben.Heb vidaXL gebeld en mijn verzoek zeer snel en vriendelijk afgehandeld

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Ad 09-11-2017 Via de website gekocht

Product zou in 2 werkdagen geleverd worden. Na 3 werkdagen nog steeds niet bekend wanneer ik het product zou krijgen.
Uitleg van de klantenservice; "we streven om binnen 2 werkdagen te leveren. Maar in onze algemene voorwaarden staat dat we binnen 30 dagen leveren".
Met deze "service" is VidaXL binnenkort verleden tijd.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van VidaXL 10-11-2017

Beste Ad,

Wij vinden het erg jammer om te vernemen dat u tot op heden uw bestelling nog niet heeft mogen ontvangen. Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan.

Om u zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn willen wij u vriendelijk vragen om ons het bestelnummer of e-mailadres waarmee u de bestelling heeft geplaatst te mailen naar feedback@vidaxl.nl.

Tineke195359 08-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Heel erg leuke winkel met goeie aanbiedingen en keurige service . Goedkope producten die er niet goedkoop uitzien

Meijvogel 08-11-2017 Via de website gekocht

Mooie artikelen voor vriendelijke prijs

Originele artikelen, goede kwaliteit en prima snelle bezorging. De bestelde tafeltjes zaten goed ingepakt. Alleen jammer dat er drie pootdopjes kapot waren. Konden ook niet nageleverd worden. Maar.... goed gecompenseerd in geld en snel afgehandeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Uiterst tevreden 08-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

VidaXl is een uitstekende shop. Bestellen is zeer eenvoudig en er volgt een snelle levering. Als er onverhoopt iets fout gaat met de levering dan wordt dat adequaat opgelost door vidaXL.

Sander/koken (biednaam) 08-11-2017 Via de website gekocht

leuke en goede producten voor een goede prijs, goed hulp bij

leuke en goede producten voor een goede prijs, goede hulp bij vragen en goede levering en betaling(veilig!)

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

John 08-11-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Zeer goede kwaliteit en prijsverhouding en snelle service. Ik ben beleefd te woord gestaan na mijn vraag over track and trace.

Mary 08-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Door de deskundigheid en meedenken .dan de oplossing vinden geweldig zonder haast maar zeer vriendelijk en behulpzaam

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

C. Cordewener 08-11-2017 Via de website gekocht

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Product doet wat het moet doen, zonder veel moeite.
Verzenden mag sneller.
Do 10.05 besteld, maandag pas in huis

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Top service 08-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Ik heb een kado gekocht en dan is het erg vervelend als deze wordt geleverd met transport schade.
Vila xl lost dit keurig op door de beschadigde onderdelen na te sturen en hier geen seconde moeilijk me omgaan. In mijn ogen top service

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Anoniem 02-11-2017 Via de website gekocht

Vreselijke service, nooit meer

Wat een vreselijke service en kwaliteit. Eetkamer stoelen besteld en die kwamen na 2 keer op een gesloten afhaalpunt te zijn bezorgd eindelijk aan. 3 van de 4 stoelen zijn kapot. Terug gestuurd, 3 keer een afspraak voor moeten maken uiteindelijk was alles juist en kon het opgehaald worden. Gevraagd om geld terug. Vervolgens nieuwe stoelen geleverd. Dit wil ik helemaal niet. Nu al 3 weken bezig met deze stoelen op te laten halen. Al met al vreselijk. 1,5 maand later en ik ben nog steeds aan het wachten op mijn geld terug. 1x en nooit meer!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van VidaXL 03-11-2017

Beste heer/mevrouw,

Uit uw beoordeling hebben wij vernomen dat u niet tevreden bent over onze service en het laten ophalen van uw stoelen. Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan.

Om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen zouden wij u vriendelijk willen vragen om ons het bestelnummer of uw e-mailadres waarmee de bestelling is geplaatst te mailen naar feedback@vidaxl.nl.

Zodra wij een van deze gegevens hebben ontvangen zullen wij dit zo snel mogelijk oppakken en contact met u opnemen.

Bedankt voor uw geduld en onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Wij wensen u nog een prettige dag!

Nachtmerrie 01-11-2017 Via de website gekocht

slechte producten, tot heden geen oplossing

Het is een shop met slechte kwaliteit producten en chaos. Ik heb diverse producten besteld zoals eetkamerstoel, bankstel en bioscoop stoelen. Alle producten zijn beschadigd en sommige incompleet. Ze sturen iedere keer vervangend onderdeel wat tevens ook beschadigd is en incompleet. In sommige gevallen sturen ze vervangend product wat helemaal niet hoort bij de product zelf. We zijn nu 3 weken verder nog steeds geen oplossing. Ik ben heel veel verlof uren ook gekwijt geraakt om telkens de vervangende onderdelen in ontvangst te nemen en nog steeds geen oplossing. hier bestel ik nooit meer wat.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van VidaXL 02-11-2017

Geachte heer/mevrouw,

Wij vinden het erg jammer om te vernemen dat u keer op keer producten ontvangt die beschadigt zijn. Ook geeft u aan dat de onderdelen die u ontvangt niet ontvangt of tevens ook beschadigt zijn. Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hier onze welgemeende excuses aan.

Wij zullen later vandaag telefonisch contact met u opnemen om dit met u te bespreken en te kijken naar een passende oplossing.

Agw 29-10-2017 Via de website gekocht

slechte service

crosstrainer gekocht na 2 maanden kapot alle schroeven afgebroken. een vervangende gekregen ook na een paar weken kapot. precies het zelfde weer schroeven afgebroken.
helaas kan men nu niets meer voor je doen. voorstel om het geld terug te geven.
dat kan niet het zou buiten de garantie zijn , het was nog geen half jaar oud. ik bedoel maar. beveel vidaxl niet aan. service zeer slecht
Officiele reactie van VidaXL 30-10-2017

Beste heer/mevrouw,

Uit uw beoordeling hebben wij vernomen dat u niet tevreden bent over onze service en de kwaliteit van de crosstrainer. Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan.

Helaas kunnen wij geen gegevens achterhalen vanuit uw gebruikersnaam AGW dus zouden wij u vriendelijk willen vragen om ons het bestelnummer of uw e-mailadres waarmee de bestelling is geplaatst te mailen naar feedback@vidaxl.nl.

Bedankt voor uw geduld en onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Wij wensen u nog een prettige dag!

27-10-2017 27-10-2017 Via de website gekocht

Probleem netjes opgelost

Ik bestelde bij VidaXL.se een garagedeur voor mijn vakantiehuis in Zweden. Na gedeeltelijke montage bleek de deur echt niet geschikt voor gebruik in het plaatselijke klimaat en nam ik contact op met de klantenservice per email. Dit was een prettige ervaring. Men was absoluut bereidwillig om mee te denken aan een oplossing en ik kreeg steeds zeer snel reactie op mijn mails. Uiteindelijk kon ik de deur retourneren en kreeg mijn geld terug. Jammer van het product, maar ik vond de communicatie met de customerservice echt top.

Akkelyn 22-10-2017 Via de website gekocht

Just love them

Je kiest voor deze shop vanwege de leuke prijzen en voor het geld wat je betaald is het een goeie kwaliteit. Alles wat ik tot nu toe besteld heb was wat ik ervan verwachtte. Leuk en goed spul voor een zacht prijsje.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jac 20-10-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar bedrijf

Erste maal hier iets gekocht maar helaas was de keybord standaard niet de kwaliteit die ik verwacht had omdat deze te onstabiel was voor mijn orgel. Zeer prettig geholpen via mail en men heeft zelfs de retourbon voor mij opgestuurd per post omdat ik deze niet kon uitprinten. Alles zeer netjes en snel ontvangen en ook het retour zenden verliep erg vlot. Het geld wordt binnen vier dagen terug gestort op mijn rekening en daar heb ik het volste vertrouwen in Zal zeker meer winkelen bij dit bedrijf. SUPER zo zijn er niet veel meer deze tijd.

Patricia 18-10-2017 Via de website gekocht

Slechte service en piano

Heb een piano gekocht voor mijn zoon zijn verjaardag..snel geleverd maar toen kwamen we er achter dat de ombouw beschadigd was. Paar uur later bleek ook een toets kapot te zijn. Gebeld gemaild..er zou een email komen met retourgegevens..nooit gehad..Ben nu al 2 weken bezig en moet alles zelf regelen bv retourtickets want hun doen niks terwijl hun slechte spullen leveren. Dat is de retourprocedure zeggen ze dan. Breng gewoon en nieuwe en neem die kapotte gelijk mee terug..zo makkelijk zou t moeten gaan.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van VidaXL 20-10-2017

Beste Patrica,

Wij vinden het erg jammer om te vernemen dat de piano beschadigd is geleverd, Ook geeft u aan dat u al enige tijd bezig bent met het retourneren van uw bestelling. Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan.

Graag willen wij dit met u bespreken en u een passende oplossing aanbieden voor het ongemak. Om met u in contact te komen kunt u uw telefoonnummer of bestelnummer mailen naar feedback@vidaxl.nl. Zodra wij een van deze gegevens hebben ontvangen zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen.