VidaXL.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VidaXL.nl.

VidaXL.nl stelt zich voor

VidaXL is een internationale online retailer die alles aanbiedt voor jouw huis, tuin, garage en klussen. Onze kracht ligt in het aanbieden van betaalbare producten, om zo voor al onze klanten 'groots leven voor weinig' mogelijk te maken.

Deze score is berekend op basis van 1100 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

5,2

Bas 19-07-2019

Bieden regelmatig iets aan op veilingsite. Spijt dat ik daar iets gekocht heb, waarschijnlijk 2e hands of maandagochtend materiaal. Wat een rotzooi. Verder daar draadgaas gekocht, duurde voor begrippen erg lang voorst het er was (vrijdag besteld en de donderdag erop pas in huis)

Daan 19-07-2019

Onlangs hebben wij een product gekocht bij VidaXL
Helaas was de prijs/kwaliteit verhouding slecht.
Oke, voor 69 euro mag je niet al teveel verwachten, maar toch, een rozenboog met bloembakjes moet toch wel kunnen.
De kwaliteit is echter zo slecht en breekbaar dat het niet geschikt is om te gebruiken waarvoor het gemaakt is.
De bloembakje lagen bij aankomst al uit elkaar en een lat voor het bovenwerk ontbreekt.
Dit is toch wel een tegenvaller.
Op de website werkt de klachten mogelijkheid niet en de klacht kan dus niet worden verstuurd.
Hier schrijft dus echt een teleurgestelde klant.

Ronny 18-07-2019

Aankoop ging vlot .enkel mag me duidelijk vermelden dat je alles zelf in mekaar moet knutselen . En dat het versturen in verschillende delen bestond .moet nu op zoek naar handige Harry

Angelien 18-07-2019

Zeer slechte service, met name als ze een van de onderdelen kapot leveren. Slot van gloednieuwe poort kapot. Na contact 2 opties: 1. aangeven in een door vida gestuurde link wat kapot is. Resultaat: wat kapot is staat niet in deze link. Optje 2. Je krijgt 12 Euro terug terwijl ik ondertussen al ergens anders een nieuw slot heb moeten kopen voor 35 Euro. Voor 12 euro krijg je namelijk nergens een goed slot. Resultaat is dus dat ik een product ontvangen heb dat kapot was, maar wel de volle 100% heb moeten betalen en om het in orde te krijgen nog eens extra geld kwijt ben. Fijne klantenservice.....maar niet meer voor mij. Dus let op als onderdelen kapot zijn of niet goed functioneren.

Beste Angelien,

Wat vervelend hoe het verlopen is.
Ik zou daarom ook graag met je in contact willen komen hierover.

Alvast bedankt.
Ik hoor graag van je.

Met vriendelijk groet,

mm 18-07-2019

Ben gebeld door vida xl .....zijden sorry voor het ongemak om dat dinsdag de tafel poten kwamen en woensdag het tafelblad.....krijg ook nog eens 25 euro terug ....ik beveel het berijf aan

Review 17-07-2019:
zou gisteren mijn bestelling krijgen heb maar de helft gekregen gebeld was onderweg klopte niet gechat de een wist niets brak de chat af een zij komt pas volgende week en een zij morgen dus maar afwachten hoe het verder loopt

Roel 18-07-2019

Heel erg ontevreden. Kheb er lang op moeten wachten voor datvmijn pakket binnen kwam. Het ging om een massage stoel. De verwachting was dat ik het pakket 1-4 werkdagen zou binnen krijgen. Uiteindelijk bijna 2 weken moeten wachten... Nouja de stoel werd geleverd. Maar zoals ik al had verwacht zaten er geen onderdelen bij.. Kon ik weer bellen maar moest ik weer een lange tijd wachten voordat ik iemand aan de lijn kreeg. Ik zei dat er geen onderdelen bij zaten. Ze zouden het doorgeven en ik zou dus inpricipe 5-8 werkdagen moeten wachten voor dat die binnen zouden komen. Dus een dikke onvoldoende Vida! Bestel hier niet. Want je word er gek van

Beste Roel,

Wat vervelend hoe het verlopen is, en dat je zolang hebt moeten wachten.
Ik wil graag met je in contact komen hierover.

Beste Roel,

Wat vervelend hoe het verlopen is, en dat je zolang hebt moeten wachten.
Ik wil graag met je in contact komen hierover.

Joke 18-07-2019

Heel groot assortiment en altijd afprijzingen ! Goede kwaliteit en prijs!!!

Eefke 17-07-2019

We hadden een pakketje binnen gekregen wat helaas bij de verzending beschadigd was geraakt. Na het lezen van de reviews maakte ik me veel zorgen. Aangegeven, vervangend onderdeel aangevraagd. Ik moest er even op wachten (maar goed dat is de levertijd en de prijs die je ervoor betaalt) maar ik kreeg de volledige tafel nog een keer toegestuurd (niet alleen het defecte onderdeel). Top geregeld.

Boze ex-klant 17-07-2019

Wat een waardeloze zaak is dit ik ben nu al 10 dagen aan het wachten om een simpele biertafel compleet te krijgen ..eerst wat pootjes dan wat plankjes dan weer de schroeven en tekening en nu maar weer wachten op 6 planken om de tafel af te krijgen iets wat 30 min duurt om te maken wordt zo 1,5 week
Als ik toch zo met mijn klanten om moet gaan.......
Officiele reactie van VidaXL 18-07-2019

Beste Klant,

Ik heb zojuist je review gelezen.
Wat vervelend dat je het product nog steeds niet compleet hebt.

Ik wil daarom ook graag met je in contact komen.
Heb je voor mij je ordernummer?

Dan help ik je graag verder.

Amsterdam 17-07-2019

Een waardeloze zaak. Een eethoek gekocht die "makkelijk" in elkaar te zetten was. De stoelen waren dusdanig verbogen dat het niet meer in elkaar paste. Bij IKEA nieuwe (goede) stoelen gekocht.
Tegelijkertijd had ik een boekenkast bij vidaXL gekocht. Hiervan waren de boekenplanken te klein. Het enige wat deze firma wilde doen: nieuwe steuntjes voor de planken sturen. Alsof dat helpt als de planken te klein zijn. Dus ook nog waardeloze service!!
Officiele reactie van VidaXL 18-07-2019

Beste Klant,

Ik heb zojuist je review gelezen, en zou graag met je in contact willen komen hierover.

Vidaxl zijn oplichters 17-07-2019

Vidaxl is echt een oplichters bedrijf..KOOP HIER NIKS!!
Tot 2x toe ben ik er genaaid en verdommen ze het om je te helpen..
Als je een chat met ze aangaat (omdat ze telefonisch niet te bereiken zijn) krijg je standaard robot antwoorden terug.
Ze voldoen niet aan de levertijden en komen telkens met het zelfde excuus en dat is dat het niet voorradig is..terwijl ze dat niet aangeven op hun site..om vervolgens met een onzin verhaal te komen dat ze er 30 dagen over mogen doen, terwijl op de site staat voorradig met 4 dagen levertijd. Het is me nu al 2x gebeurd, dus deze jongen gaat daar al geld niet meer brengen..WAT EEN #$&@£ BEDRIJF

Remko 17-07-2019

Product was tijdelijk niet meer leverbaar. Daardoor de aanvankelijke levertijd ruim overschreden. Dit kan gebeuren, maar wanneer het wel geleverd zou worden was onbekend. Zelf contact zoeken met VidaXL lukte niet behalve een standaardmail waarop niet werd gereageerd. Telefonisch niet te bereiken. Na twee weken werd het wel afgeleverd. Dat ging verder prima en tevreden over het product.

hans en carlo 16-07-2019

ik heb een Fecaliënvermaler / sanibroyeur gekocht. na aansluiten werkte het niet, water word niet weggepompt, na een hoop heen en weer ge-email krijg ik geen gepaste antwoord waarom het niet werkt. watbetreft garantie? dat is alleen als het nog niet is aangesloten. als je het niet aansluit kan je nooit weten of het werkt.

Beste Hans en Carlo,

Ik zou graag met je in contact willen komen hierover.
Heb je voor mij een ordernummer?
Dan help ik je graag verder.

Do 16-07-2019

Na het plaatsen van de klacht meteen een telefoontje ontvangen met een passende oplossing. Zeer fijn!!

Review 15-07-2019:
Het ijzeren bedframe van mijn zoon maakt enorm
Veel kabaal, bij elke draai enorm gekraak waarvan de buren zeker kunnen meegenieten.
Na een klacht te hebben ingediend, zou ik kunnen kiezen voor een vergoeding van 5 euro of het bed uit elkaar halen, opnieuw verpakken en op de post doen? Dit kan toch niet?

Creafief 16-07-2019

Er zat geen rekening bij de bestelling die ik "After Pay" had gekocht. Nee, ik kreeg meteen een aanmaning van de bank met een boete erbij van € 7,50. Nadat ik die betaald had kreeg ik het geld na een week teruggestort op mijn rekening. Daarna kreeg ik weer twee weken later een bericht van dezelfde bank dat ik nog eens € 12,50 extra daar bovenop moest betalen omdat ik niet op tijd mijn rekening betaald had. Na een telefoongesprek met de bank heb ik een kopie gemaakt van mijn betaalde en teruggekregen rekening. Daarop heeft de bank besloten dat ik alleen nog het bedrag van het bestelde item plus de € 7,50 boete hoefde te betalen. Door deze rot ervaring bestel ik nooit meer iets met After Pay.

Beste Klant,

Vervelend dat je deze ervaring hebt gehad met Afterpay.
Heb je voor mij je ordernummer?
Dan neem ik contact met je op.

Anja 16-07-2019

Slecht tot geen bereik geen voldoen de retour info . Kopen via web gaat snel de rest van de service is slecht .
Retour via post nl 6.95 per pakket weken later nig geen geld terug .
Telefoon antwoord : is in onderhoud dus sluiten nu af en daar is het klaar mee . Ze bellen niet terug slechte service

Beste Anja,

Simone / vidaXL / Webcare

Robin Kranenburg 16-07-2019

28 april een tuinhuis besteld. Zit nog te wachten. Na meerdere malen contact krijg ik continu te horen dat ik een terugkoppeling krijg als er enige actie ondernomen kan worden.

Wat een ellende zeg!

Lol is er zo ook vanaf.

Beste Robin,

Alvast bedankt.

jacqueline 15-07-2019

Twee tuinsets besteld had deze snel nodig, dus deze besteld op vidaXl daar zij beloven dat het er binnen 3 werkdagen is. Echter 2 juli besteld en op 15- 07- nog niet meer ontvangen als een parasol (zonder voet) . Meerdere malen gebeld met VidaXL ( waar ik al die keren minimaal 10 minuten in de wacht stond) . Kreeg te horen dat het klaar stond voor verzending, maar er kwam niks, ze kunnen dus niet vertellen wanneer het echt wordt verzonden dat kunnen ze niet nagaan en kunnen daar geen informatie overgeven. Wat dus betekend dat ik het misschien over 1 week of over 3 weken krijg maar met geluk misschien ook wel over 3 dagen. Nu alles afgezegd
want dit is wel heel moeilijk zaken doen.

jurgen 15-07-2019

++ kwaliteit , prijs en omschrijving : top !

Minpunt: Mijn item had een lichte beschadiging opgelopen door de transporteur die nagenoeg niet zo voorzichtig met de goederen omging.
Mijn item was te groot om deze weer in te pakken en terug te sturen naar de VidaXL zelf,

Veendorp 14-07-2019

Heel slecht bedrijf levering slecht afspraken slecht bellen mailen helpt niets ik vindt dit moet stoppen mensen worden opgelicht je betaald en krijg je spullen niet geleverd .
Marouschka 15-07-2019

ik heb precies hetzelfde. 24 juni een ventilator besteld, ineens was het product toch niet op voorraad en dus de bestelling geannuleerd. Ik heb nogsteeds mijn geld niet terug en weet niet zo goed wat ik ermee aanmoet.

Frank Duffels 13-07-2019

Ik heb via Hip Wonen(die dit van VIDA XL regelt)een eettafel besteld.Krijg 2 dagen zonder dat de koerier aanbelt of een briefje achterlaat zo een doos voor de deur neergekwakt!Is het onderstel van de tafel maar GEEN blad.Wat ik niet begrijpt is dat ik iets koopt bij Hip wonen en dan alles zelf moet regelen, dat wordt NERGENS gedaan! SCHANDE!Na veel mailverkeer en 2 weken later nog geen blad!Wat een drama bedrijf VIDA XL en HIP Wonen als tussenbedrijf.Nee, ik ga niet meer bij jullie bestellen en zou het ook zeker afraden als mensen hierom vragen.

Beste Frank,

Wat vervelend dat je deze ervaring hebt.
Ik wil dan ook graag met je in contact komen hierover.

Heb je voor miij je ordernummer, zodat ik contact met je kan opnemen.

Franky 18-07-2019

Beste Simone,

Mijn ordernummer is [Bestelling #14719] (2 juli 2019)
Product Aantal Prijs
Eettafel 180 cm mangohout 1 €234,99

Barendse 13-07-2019

Diverse keren meegedaan met veiling van VidaXL eindelijk een keer het hoogste bod uitgebracht. Vervolgens krijg je bericht kunnen we niet meer leveren, niet op voorraad. Wachten op nieuwe voorraad of een alternatief wordt niet geboden. Zeer slechte service en klantgerichtheid, en bereikbaarheid van VidaXL.
Als je bod blijkbaar te laag is wordt gewoon niet geleverd.
Advies aan Vida XL stop dan liever met dit soort veilingen, dit is een heel foute manier van reclame en aandacht van klanten vragen.

Joke 12-07-2019

Ik vind dit een erg klantonvriendelijk bedrijf! Mijn man en ik zijn gehandicapt dus bestellen alles online.ook de boodschapoen@ nu willen we iets retourneren en verlangen ze van ons dat we het naar een afhaalpunt brengen! Een pakket van 40 kilo en 1.80 meter lang op de rollator terwijl we amper kunnen lopen! Hoe dan? Er wordt gezegd vraag maar aan familie@ voor ons nooit meer vidaxl

Beste Joke,

Wat vervelend om te lezen hoe het verlopen is.
Ik wil dan ook graag met je in contact komen hierover.

Beste Joke,

Wat vervelend hoe het verlopen is.
Ik wil daarom ook graag met je in contact komen hierover.

Simone / vidaXL / Webcare team

Joke 17-07-2019

Betreft bol.com bestelling 2387533180 [CASE:59347822]

Paul 12-07-2019

De hekjes die ze aanbieden vind ik mooi, dus daarom hier besteld. Je zou dus denken, dikke prima,een 10. Echter een deel van de bestelling is niet geleverd. Communicatie met deze webwinkel is waardeloos, niet te bereiken, slechte chat. Aangezien het, wat mij betreft, niet enkel om de verkoop moet gaan,maar ook zeker om de service, heb ik hier niet meer voor over dan een 1. Dit nooit weer!!!

Beste Paul,

Ik heb zojuist je review gelezen.
Spijtig om te horen dat de bestelling niet compleet geleverd is.
Ik wil dit dan ook graag voor je oplossen.

L Rodolf 12-07-2019

8 weken geleden een bestelling geplaatst , op voorraad volgens de site , na 5 weken kreeg ik dan eindelijk bericht dat mijn bestelling geleverd zou gaan worden , helaas kreeg ik maar de helft , contact proberen te zoeken , dit na een halve dag gelukt . Ze gingen er achteraan nu inmiddels drie weken later nog niks . Niet nagekomen afspraken verder met het vervoersbedrijf visserduiven (die nota bene zelf contact hebben opgenomen) ben ik twee vrije dagen verder en heb ik nog niks . Waardeloze webwinkel , slecht bereikbaar . Morgen maar weer een poging wagen .

Veendorp 11-07-2019

Zeer slecht ik heb een tuinset besteld 4 stoelen 1 kapot bellen mailen helpt niets komt maar niet geld ben je gewoon kwijt ik wacht al 3 maanden tis gewoon oplichterij tijd voor radar programma

Cheshala 11-07-2019

Hek besteld. Miste veel onderdelen. Zouden zo snel mogelijk opgestuurd worden. Nu bijna 3 weken later nog niets. Terwijl ik aangegeven heb op vakantie. Nodig te hebben 12 juli

Kees 11-07-2019

Onlangs een kastje besteld, dit werd binnen een week geleverd maar helaas 2 onderdelen beschadigd! Nu bijna 3 weken verder en ook voor mij is de klantenservice niet te bereiken en antwoord op een mail kan soms een aantal dagen duren en wordt je gewoon aan het lijntje gehouden. Ik zal hier dan ook nooit meer iets bestellen.

A. Meertens 11-07-2019

vorige week bestelling geplaatst voor een kado voor een collega die gaat vertrekken.
Inmiddels 1 week verder en nog steeds niets ontvangen. Vanmorgen (11.7.19) klantenservice (Chantal) aan telefoon gehad. Ze zegt niets te kunnen doen. Het product staat nog steeds in het magazijn. gevraagd waarom het niet komt en ze wel een track en trace van postnl geven. Ja, het kan langer duren. Kan de bestelling niet annuleren (en ben dus wel mijn geld kwijt)
Krijg het kado nooit op tijd hier op school. School gaat sluiten ivm vakantie.

K 11-07-2019

Ik heb inmiddels mijn tuin paviljoen ontvangen #31101862057. Achteraf gezien toch nog sneller als verwacht.
Maar..de problemen zijn nog niet voorbij. Nu mis ik 1 belangrijk onderdeel in mijn pakket. Het betreft een verbindingsstuk dat in het dakpaneel onmisbaar is om t allemaal stabiel te monteren. Het paviljoen kan ik de wel opzetten, alleen de 4 palen, want t dak kan niet..ik kus een onderdeel.
En laat nu net de live chat, die van 9-17 uur beschikbaar is, onbereikbaar zijn. Je moet in t voorscherm de reden van contact invullen, dat ik een klacht heb, dus je chat wordt keer op keer weggedrukt.. Zo ontzettend triest. Ik bestel nooit meer iets bij dit bedrijf.

Mark 11-07-2019

Komen de levertijd niet na, sturen de verkeerde items op en het ergste is dat ze niet te bereiken zijn!

Guido Gaasbeek 11-07-2019

Ik heb vorige week een review geschreven over het bedrijf. Reden slechte bezorging.
Men heeft mij terug gebeld en heeft zijn excuus aangeboden.
Ik heb deze geaccepteerd.
Tevens heeft men mij een voorstel gedaan voor de geleden schade (immateriële =.
Men mij 15 euro van de prijs gedaan.
Mijn hartelijke dank hiervoor....
Was alleen al blij dat men toch iets met de klachten doen

-----------------------------------------------------
Review 4-7-2019:

Ik had wat bij blokker besteld maar blokker had dit uitbesteed aan Vidaxl te Venlo als ik dit had ge. Weten dan had ik dat niet gedaan.
Op 24 juni een ligbed besteld levering drie dagen.
Voor klachten kun je niet bij blokker terecht wel incasseren maar geen problemen op lossen.
Afgelopen maandag 01 juli maar eens bellen met Vidaxl jammer telefoon centrale wordt vernieuwd.
Dan maar mailen en ja bericht terug.
Uw bestelling staat voor verzending klaar in het magazijn.
U ontvangt direct een trak en trace code om uw bestelling te volgen.. Het is nu 4 juli 's avond helaas nog niets ontvangen geen code geen bericht etc.
Dit is de eerste en laatste keer dat ik iets bij welke webwinkel dan ook die zijn spullen afneemt bij VidaXL
In een woord shitzooi

jan 10-07-2019

Visparaplu besteld €45 op tijd ontvangen en 1x gebruikt en lag na 1 windvlaagje al helemaal uit elkaar. Geprobeerd om contact te krijgen met VidaXL maar dit blijft een probleem.
Waarschijnlijk kan ik naar mijn geld fluiten. Zal ook niemand aanraden om ook maar iets te kopen bij dit (bedrijf) dat allemaal flut spul verkoopt en ook nog erg belastend voor het milieu.

Josanne 10-07-2019

Vidaxl is een ontzettende slechte webwinkel. Zonder service. Je kan geen contact opnemen na 12 uur en als je je bestelling niet hebt ontvangen is dat je eigen probleem en kan niemand je daarbij helpen. Bestel hier niets! Ben 633 euro lichter voor en heb maar 1 artikel gekregen van 172 euro. Bestel hier niet!
Ik wordt niet geholpen door vidaxl of een van de leveranciers...

ingrid de jong 10-07-2019

wederom na aandringen van me man toch opnieuw geprobeerd een bestelling te doen bij vidaxl ik met een hard hoofd omdat dit al ongelogen VIER x vreselijk is mis gegaan,
er klopt weer geen bal van me bestelling en in contact komen met dit bedrijf is nog lastiger dan in contact komen met het koningshuis!!!

Ine Heijnen 10-07-2019

Slechte service , mailen pas na dagen en dan beloven ze dat ze het missende deel onderdeel opsturen , maar na 4 weken nog steeds niks ontvangen
Bestel er nooit meer

Ine Heijnen 10-07-2019

IK ben via de site van Bol.com bij vidaXL terecht gekomen. Ik heb daar een tuinbank besteld die ik na een paar dagen thuis bezorgd kreeg.Alleen zaten er geen schroeven en bouten bij om de bank in elkaar te zetten , meteen Bol.com gebeld die het doorgezet hebben naar VidaXL duurt een paar dagen voordat ze reageren via de mail en en dan moet je zelf via een bestelformulier aangeven wat je mist , of ik dat weet ! Nu zijn we 4 weken verder ik heb nog steeds geen schroeven en bouten , na telkens bellen met Bol.com en mail verkeer met Vida XL wordt er telkens gezegd dat het is doorgegeven aan het magazijn , maar nog steeds niets ontvangen . Hoe moeilijk kan het zijn om een paar schroeven in een envelop te doen en die op te sturen. Mijn man heeft nog steeds niks aan zijn tuinbank die hij voor vaderdag heeft gekregen .Hij staat nog steeds in de doos in de schuur. Ik zou nooit niks bestellen bij Vida XL slecht te bereiken , ze reageren op de mail pas na dagen en dan gebeurd er nog niks. Ik vindt dat Bol.com in deze ook weinig heeft gedaan terwijl ik via hun site heb besteld .
Je moet wel meteen betalen en ben inmiddels ook al veel geld kwijt aan telefoonkosten.
Ik bestel nooit meer bij Bol.com en VidaXL

JHE 09-07-2019

Deze beoordeling betreft zeker niet VidaXL, maar Bol.com, die toch het probleem voor mij heeft opgelost. Ik had op 27 juni een strandtrolley besteld bij Bol.com, maar die werd geleverd door VidaXL. Na heel veel gemaild te hebben, heb ik uiteindelijk het pakket, wat zou worden opgehaald, maar naar het dichtstbijzijnde postbedrijf gebracht. De volgende dag werd ik door een medewerkster van Bol.com gebeld dat het pakket was ontvangen en dat ik het volledige bedrag terug gestort zou krijgen. Het staat inderdaad sinds gisteren weer op mijn rekening.
VidaXL: NOOIT MEER!!!!!!!

Sandra 09-07-2019

Slechte shop..na 4 maanden valt ons konijnenhok al helemaal uit elkaar. Dak valt er gewoon af. Ondeugdelijk materiaal! Krijg je doodleuk te horen dat ze niks voor je kunnen doen. Slecht!! Nooit wat bestellen daar. Denken alleen maar aan hun eigen portomonnee en niet aan de klant. Krijg ook moeilijk contact met ze!! Slechtste shop ooit!

Marianne 08-07-2019

Ik heb een bestelling geplaatst op 24 juni en op 27 juni geannuleerd. Ik heb geen reactie van de annulering gekregen. Pas via de chat kreeg ik een mail op 27-6 dat het bedrag binnen 2 tot 5 dagen teruggestort zou worden. Vorige week heb ik gemaild en vandaag zou ik reactie krijgen......weer niets!!! het gaat om een bedrag van 304,- . Wat een slechte service!!! En slechte klantenbehandeling. Noooit meer dat ik hier iets bestel!

Marjan 08-07-2019

Heel slecht
Contact is moeilijk na 2x chatbericht 1x bellen .(slecht bereikbaar) 1x mail
Was ineens na 2 wk (Zou 4 werkdagen zijn)
De bestelling binnen

Jacqueline 08-07-2019

Vorige week heb ik een reactie geplaatst. Ik wil hier graag een aanvulling op geven. Ik heb inmiddels mijn ligbed ontvangen. Hier ben ik uiteraard erg blij mee. Na mijn mail is er daadwerkelijk actie ondernomen. Het is laat en niet fijn maar er is toch gehoor aan gegeven . Ik vind het dan wel zo fair om mij score op te krikken! Ik heb geen spijt van mijn 1e review en wil mensen adviseren goed te checken!

Rik 08-07-2019

Producten worden niet geleverd en krijg op geen enkele manier contact met hun.

Ernst 08-07-2019

Eén grote puinhoop ! Ik heb 020719 iets besteld, levertijd 3 werkdagen. Vandaag 080719 nog steeds niet gehoord. Via chat, complete chaos wordt gewoon afgebroken. Telefonisch niet te bereiken, installatie nieuw systeem ? Online geen informatie. En ga zo maar door. Kortom, dit is wel de laatste bestelling geweest.

Joy 08-07-2019

Besteld bij voordeeltrends daar werd aangegeven dat hun via VIDAXL leveren maar dat het voor 12.00 bestellen volgemde dag leveren was.. Nu een week later zegt vidaxl tegen voordeeltrends en tegen mij niet te weten hoelang het nog duurt... Sorry communicatie met vidaxl slecht, telefonisch niet bereikbaar, chat onvriendelijke mensen en mails worden niet beantwoord... Hoe kan het zijn dat als er zoveel mensen slecht praten ze er niks mee doen... Ik zou toch echt alles doen mijn bedrijf een positieve naam te geven ipv zoveel negatieviteid...

VIDAXL schiet op met julkie smoesjes aub en lever gewoon mijn producten...

Leyla 08-07-2019

BESTELLING NIET GELEVERD, ZONDER COMMUNICATIE
Op de site staat dat de levertijd drie dagen is. Hierop gerekend en de bestelling gedaan. Na VIJF dagen niets ontvangen ook geen track en trace. Ik heb meerdere malen een melding gedaan bij VIDAXL dat mijn bestelling niet is. Er worden antwoorden wisselende antwoorden gegeven. De ene medewerkers geeft aan dat het ''zo spoedig'' geleverd wordt en de andere geeft aan dat het nog +4 dagen kan duren. Dit, na dat ik een aantal meldingen heb gedaan.

Het KAN gebeuren dat de bestelling niet op tijd geleverd wordt, maar dan zou je verwachten dat een bedrijf dit communiceert. Dit gebeurt NIET. Ik moet er voortdurend achteraan en krijg nog steeds geen heldere antwoord.

T 07-07-2019

Slecte service!
mobiele airco besteld op 23 -06 want die was op voorraad. Na een week bleef de bestelling nog hengen op in behandeling en in een keer is de bestelling geannuleed..
Geen mail geen telefoontje en tot de dag van vandaag geen geld terug!!! Vida xl wat een bagger winkel

Bart Verbunt 07-07-2019

Ligstoelem besteld die binnen 5 werkdagrn bezorgd zouden worden.....2 wrken later niets...nog geen email zelfs...gemaild ...ja moest ik maar de wachten...nog 1 week later weer gemaild....moest maar wachten...toen email dat verzonden zou zijn...2 dag en later nog niets...gemaild (want zij laten niets weten)...Ja schuld doe...zou snel komen..zouden me berichten.....niets gehoord wederom...gemaild...ja sorry maar vergeten...ik zeg dat ik alles annuleer en geld terug wil...Zij zeggen dat dat pas kan als zending geweigerd wordt...maar zending is erg bij post volgens vidaxl....dus geen geld...uiteindelijk zending geweigerd...en 2 weken later nog steeds geen geld.
Nooit zo een slechte service (volledig ontbreken hiervan) en uitblijven van van enige communicatie naar klant meegemaakt.
Het interesseert ze werkelijk niets

r.pietersen 07-07-2019

voor de 2e keer een bestelling maar deels ontvangen het schijnt toch moeilijk te zijn voor een zich zelf respecterende webwinkel om een bestelling in 1 maal goed te verzenden . Hopelijk komt het noch goed want voor de 3e een bestelling doen bij deze winkel ga ik zeer zeker niet doen , deze EZEL stoot zich zelf niet 3 maal aan dezelfde vida-steen

Kelly 06-07-2019

Na een hoop gedoe met de levering en slecht contact heb ik mijn bed met ledverlichting gekregen. Alleen was de adapter stuk en wacht ik nu al sinds 21 juni dat ik melding heb gemaakt op de nieuwe die ik zou krijgen. Ik vind het een waardeloos bedrijf .