VidaXL.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VidaXL.nl.

VidaXL.nl stelt zich voor

VidaXL is een internationale online retailer die alles aanbiedt voor jouw huis, tuin, garage en klussen. Onze kracht ligt in het aanbieden van betaalbare producten, om zo voor al onze klanten 'groots leven voor weinig' mogelijk te maken.

Deze score is berekend op basis van 298 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

4.4

A. Hoogheem 15-01-2019

Voor de eerste keer bij Vidaxl besteld... een palmboom. We hebben deze zondag besteld en hadden de plant dinsdagmorgen al in huis. We zijn zeer tevreden een keurige afwikkeling en verpakking ook netjes. Vidaxl bedankt ervoor en ga zeker weer een bestelling doen. TOP.

Anne 15-01-2019

Heb vorige week een drone besteld en ontvangen.
Bij opening van de doos bleek de drone kapot te zijn, de doos was ook beschadigd.
Ik heb hun verschillende keren proberen bellen, email en via hun website; allemaal niet bereikbaar!!!
Ik zit dus nu met een kapotte drone en geen geld terug of een nieuw product.
Opgelet dus met deze firma!!!!!!

r.bruce27 14-01-2019 Via de website gekocht

Update: betreft klachtafhandeling elektr.. deken (vandaag 16.00 uur) zal elkaar wel gekruist hebben.
er wordt net gereageerd met een retourform. dus nieuwe kansen.

Review 14-1-2019:

Ik heb net een teleurstellende ervaring gedaan bij een andere teleurgestelde klant maar kan die niet meer vinden. Weggehaald? Toch was de taal netjes. Ik wacht nl nog steeds op een reactie van VidaXL óf een nieuwe elektr. deken of geld terug want die ik als vervanging kreeg zat in een zichtbaar eerder slecht geopende doos, was gebruikt, echt vies, met naam en adres afz. en briefje "defect". Dat stuur je toch niet naar een andere klant als vervanging??? Van alles foto's op 10.jan. gemaild. Maar er wordt niet gereageerd, telef. slecht bereikbaar, de chatbox werkt niet en het retourform is niet te downloaden. Excuses op de site voor dit soort ellende maar het verbetert niet. Gaat niet goed daar. Neem maar actie vidaXL: zie (jullie) mail van 10 jan.17:54, 19:23 en 19:27: "goed fout met vervanging voor 3110966082". Snel bericht of je dit smerige ding (waarvan foto's gemaild) terug wil of in de kliko kan en dan een nieuwe deken óf mijn geld terug. Ik word dit echt wel zat nu.

Andrew 14-01-2019

Update: Na een teleurstellend ervaring met VidaXL, Kreeg ik vandaag excuses aangeboden en mijn geld terug. Ik hoeft de kapotte ventilator niet terug te sturen en ze sturen mij een nieuwe exemplaar als goedmakertje.

Chapeau VidaXL.. Eerlijk is eerlijk, je hebt het goed gemaakt.

Review 11-1-2019:

Op 8 januari een nieuw plafondventilator gekocht, op 10 januari geleverd. Na de doos open gemaakt te hebben zie ik dat de ventilatorbladen flink beschadigd zijn, de motor en ophang net van een plafond afgehaald is, zit onder de krassen, zit wit verf op de systeem en de stroomkabels zijn gebruikt of doorgeknipt.

Zo bont heb ik nog nooit meegemaakt met een winkel. Heel erg zonde van mijn tijd en geld.

Er wordt (nog) niet op mijn retour email ingegaan, de website retour systeem werkt niet een geeft enkel errors en bovendien zijn ze vandaag ook niet eens telefonisch bereikbaar.

K. Rinsma 14-01-2019

Had een ladekast besteld, een mooie kast en levertijd was ook prima, blijkt uiteindelijk allemaal papieren te missen en de kast sluit ontzettend moeilijk. Ik vind dit zeer jammer en wil graag weten wat ik hier tegen moet doen.
Officiele reactie van VidaXL 15-01-2019

Beste K. Rinsma,

Wij zouden u graag verder willen helpen en hebben u proberen te bellen. Helaas was u niet bereikbaar.
Wij zullen het later nogmaals proberen.

Fred 14-01-2019

Update: Vandaag contact gehad met het Webcare Team van VidaXl. Na een gesprek met een vriendelijke medewerker van het team tot een goede oplossing gekomen. Ik ben tevreden hoe het afgehandeld is en zal in de toekomst zeker weer producten bestellen bij VidaXl.

Review 11-01-2019:

Bestelling 28 december 2018.. nu 11 januari nog niet alles geleverd! Wacht nu nog op 1 tafel en 2 stalen krukjes..
Met bellen kom ik niet in contact wordt niet opgenomen..chat niet bereikbaar.. op mail geen antwoord.
Graag zsm levering.. ik baal hier goed van! Slechte zaak dit: adverteren met 2 dagen levertijd... was het maar waar!
r.bruce27 14-01-2019

helemaal eens, onbereikbaar en al weken "problemen met chat en telefoon". Retourform. niet te downloaden. Ik krijg een ander artikel gestuurd dat gebruikt was met briefje erin:"defect" met naam en adres. Telef. bereikbaar tot 12.00 uur? Soms dan zeker? ben al weken bezig maar geen vidaXL meer.

wil kwinten 14-01-2019

Update:

Na mijn eerste telefoontje kreeg ik zowat dagelijks een mail met de mededeling: u spullen staan klaar voor verzending. Doorklikkend op de link kwam ik uit bij: is reeds bezorgd. Dat moest dus het reeds bezorgde deel 1 betreffen.
Op dinsdag (ik wachte reeds 5 dagen op deel 2) kreeg ik ineens een allervriendelijkst telefoontje. Men zou alles in het werk stellen om deel 2 te versturen en mij op de hoogte te houden. Ik moet zeggen: inderdaad op donderdag kwam deel 2, en ik werd gebeld en gemailed, kreeg zelfs wat compensatie van het aankoopbedrag.
Na wat paniek mijnerzijds (ik kon de schroefjes eerst niet vinden) in elkaar gezet. Er zaten vieze plekken aan de binnenkant (gelukkig) die ik er niet eraf kreeg, Bovendoen past de bovenkant scheef op de zijkant. Ook weer niet zo erg dat je het terugstuurd. Dus geen 6 maar een 5 gebleven.

Eerdere review:

Verwarrende verzending van het product, vriendelijke helpdesk

Ik kreeg een onvolledig product, op de site kon ik wel inzien dat het product uit twee delen bestond. Diezelfde dag kreeg ik een verzendbevestiging. Verwarrend want ik dacht dat t om deel 2 ging, maar t bleek de afhandeling van deel 1. Ochtend daarna gebeld. Vriendelijke helpdesk. Deel 2 wordt nagezonden. Benieuwd wanneer het komt. Mijn suggestie op de site te vermelden dat t product uit twee delen bestond, zou ''worden meegenomen''.
Tv dressoir gekocht...kreeg t zonder boven- en onderplank..nazien op site liet zien dat pakket uit twee delen bestond.. s avonds kreeg ik verzendbevestging maar dat bleek afhandeling deel 1 te zijn.. dag erop gebeld met helpdesk waar ik wel vriendelijk en welwillend te woord werd gestaan... deel 2 bestaat inderdaad en wordt nog uit magazijn gehaald... ben benieuwd... ik dacht: lever alles in 1 keer of zeg dat t twee delen zijn.. verwarrend... we zullen zien of de 5 een 6 wordt :-) word vervolgd :-)

Houtsma 12-01-2019

Bij VidaXL een spiegel besteld.
Bij openen van de doos bleek de spiegel kapot te zijn. De stukken glas vielen uit de doos.
VidaXL wou de doos niet retour nemen vanwege de veiligheid van het transportpersoneel.
Daarna is er een nieuwe naar ons toegestuurd.
Bij het openen van de doos bleel ook deze spiegel kapot te zijn.
Wij zitten nu met 2 kapotte spiegels opgescheept.

Beste Houtsma,

Wij zouden u graag verder willen helpen met uw bestelling, helaas is uw email adres niet bekend in ons systeem. Heeft u voor ons uw bestel nummer?

Marieke 11-01-2019

Electrice auto voor onze zoon besteld in oktober netjes binnen goede service onze zoon vind hem geweldig!

INGRID 11-01-2019

Update: En dan blijkt het pakket retour alweer naar verzender. Naar Vidaxl. Tuurlijk een mail ontvangen met track&trace code. Dat lees je dan voordat je naar je werk gaat. Zonder info van enige tijd. Kennelijk vanochtend aangeboden en hup weer terug ermee. De belofte van sms of mail van tijdsperiode van aflevering blijft uit. Het hele gedoe begint weer opnieuw! Website van Vidaxl ligt eruit, telefonisch niet meer bereikbaar. Vanf 29 december is t wachten op onderstel eettafel.

Review 10-1-2019:

Ik schrijf normaal nooit negatieve reviews, er zijn belangrijkere dingen in het leven om je druk om te maken. Maar nadat we nu al vanaf 29 december wachten op het onderstel van een eettafel (de oude is al weg) en ik net een chat met hun afsluit wil ik iedereen waarschuwen. Het kan bij Vidaxl beide kanten op. In één keer een snelle levering zonder problemen: blijdschap. Of geen levering, geen communicatie, geen helderheid, dagenlang bellen, mailen, chatten, met als uitkomst: boosheid. Ik wacht nu af of het onderstel echt geleverd zal worden want ze ‘verwachten’ dat het morgen voor 15.00 door DPD wordt opgehaald. Voor mij is het de laatste keer dat ik hier koop. Zonde van de energie.

Beste Ingrid,

Bedankt voor uw tijd vandaag. Zoals besproken zullen wij nagaan waarom de koerier deze retour gestuurd heeft. In de tussentijd hebben wij voor u al een nieuwe aangevraagd.

Als er vragen zijn bel ons gerust even terug.

Anne 11-01-2019

Inmiddels is er contact met me opgenomen over mijn klacht. Er is aangeboden dat ik mijn geld terug krijg en de regenjas mag houden. Ik vond dit een nette oplossing, dus ik ben ermee akkoord gegaan. De volgende dag stond het geld keurig op mijn rekening. Daarom pas ik mijn gegeven cijfer nu aan.

Review 7-1-2019:

Ik heb een 'zeer stevige' lange regenjas besteld:
Binnen 2 maanden gaat hij al kapot. Bij de ritsen en capuchon scheurt hij. Dat terwijl hij volgens de site gemaakt is om lang mee te gaan. Ik heb hem in die 2 maanden minder dan 10 keer aan gehad en er alleen mee gefietst. Ook heeft het het geen zin dat hij extra lang is, want de rits is heel kort. Daardoor valt de jas niet over je benen, die dus alsnog nat worden. Ook blijven de drukknopen niet dicht zitten. Ik geef ze geen 1 omdat de levering wel goed verliep.

Peggy 11-01-2019

Koop hier nooit ze sturen halve levering en als je dan belt zijn ze niet bereikbaar ik hoop dat ik mijn geld terug krijg want een half bed kan ik niks mee

Beste Peggy,

Wij zouden graag met u in contact willen komen om u verder te helpen. Heeft u voor ons uw bestel nummer?

Peggy 14-01-2019

G. Hoever 11-01-2019

Update: VidaXL heeft mij benaderd na mijn review. En ze krijgen mijn complimenten! Heel goed afgehandeld! Goede service!

---------------------------------------------------------
Review 9-1-2019:

Ik wacht al 2 weken op mijn bestelling. Op de site staat onder mijn bestelling 'verzonden'.
Druk je op track and trace en er staat klaar voor verzending. Hoelang kan iets duren? Levertijd was 1 a 2 werkdagen! Wil je ze bellen zijn ze niet bereikbaar en de chats worden ook zomaar afgesloten. 10x niks dit! Laatste keer dat ik hier ga bestellen. Ik wil gewoon mijn bestelling ontvangen!!!

R 11-01-2019

Account aangemaakt en wat besteld en betaald, heb geen emailbevestiging gekregen helemaal niks, en kom maar niet in contact met ze. Echt heel raar dat je heel moeilijk met ze in contact komt

Beste R,

Wij zouden graag met u in contact willen komen en hebben uw email beantwoord. Uw email adres is helaas niet bekend in ons systeem.

Alvast bedankt voor uw reactie!

Marina

A 11-01-2019 Via de website gekocht

Helaas!
Een mooie tafel besteld bij VidaXL. Het werd binnen 2 dagen geleverd, dus dik in orde.
Tijdens het uitpakken bleek er een stuk van de tafel afgebroken te zijn, waardoor de tafel onbruikbaar was. Kan gebeuren!

Het bleek zeer moeilijk te zijn contact met VidaXL op te nemen. Aan de telefoon hoor je alleen maar dat er nog vele wachtenden voor je zijn en de chat wordt afgebroken bij gebrek aan medewerkers. Via de knoppen een melding gemaakt, een de aangegeven 48 uur gewacht op een antwoord. Helaas... geen antwoord.

Uiteindelijk toch via de chat contact gekregen. Daar kreeg ik te horen dat ik het artikel zelf naar een PostNL punt moest brengen. Een tafel!! Hoe krijg ik dat nou vervoerd? Moet je ook maar net een auto hebben. De tafel op laten halen lag absoluut niet binnen hun mogelijkheden. Ik moest zelf maar zien te regelen dat de tafel bij een PostNLpunt terecht zou komen. Ze konden me wel 15 euro compensatie bieden als ik de tafel zou houden...

Toen ik hier vervolgens las dat bij sommigen wel degelijk grote, zware artikelen zijn opgehaald en men blijkbaar wél tot een oplossing komt als er een negatieve review wordt geplaatst, heb ik een mail gestuurd.
Daarin schreef ik dat ik liever een review achterlaat als alles afgewikkeld is, zodat het verhaal compleet is en de review beter klopt, maar dat het er op lijkt dat ik beter geholpen ga worden als ik nu al een negatieve review schrijf.
En dat ik had gelezen dat ophalen blijkbaar wel degelijk binnen de mogelijkheden ligt bij VidaXL. Hiermee gaf ik ze de kans de situatie netjes af te handelen en een slechte review te voorkomen. Maar je begrijpt het al: Geen reactie.

Daarom bij deze de slechte review. Deze winkel is slecht bereikbaar, levert zeer slechte service en maakt van hun probleem mijn probleem. Ze nemen ze hun klanten niet serieus.

Beste A,

Bedankt voor uw tijd vandaag. Wij hebben zojuist contact gehad en u een oplossing aangeboden. Wij zullen dit ook per mail bevestigen.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Dennis 11-01-2019 Via de website gekocht

Donderdag 3 januari 2019 een matras besteld op vidaxl.nl er stond 2 dagen levertijd we zijn nu een week verder en nog steeda niks gezien.. die mensen zijn niet bereikbaar vanwege werkzaamheden aan hin systeem al 3 dagen lang. Vervolgens werkt de track en trace code niet, komt mijn matras uberhaupt nog wel binnen?

Y.LdJ 11-01-2019
Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

3 januari 2 kasten besteld in de hoop dat ze de twee werkdagen levertijd waar zouden maken maar helaas.
Telefonisch niet bereikbaar en via de chat onbevredigende antwoorden.
Als ik zo de andere beoordelingen zie voel ik een gevalletje RADAR aankomen.
Ik ga ook zeker bol.com benaderen om geen zaken meer te doen met VidaXL om verdere teleurstellingen te voorkomen.
Ben erg benieuwd hoe VidaXL dit op gaat lossen.

T Willemsen 10-01-2019

Ik vindt Vidaxl een zeer onbetrouwbare webwinkel ze verkopen iets voor een leuke prijs en dan is het ineens niet meer leverbaar terwijl je het gewoon nog kunt bestellen op de site.Je krijgt dan een bericht bestelling geannuleerd niet meer leverbaar. Dus een raar verhaal nu zitten we alweer bijna een week zonder tv!

BEDANKT VIDAXL
Officiele reactie van VidaXL 11-01-2019

Beste T. Willemsen,

Het spijt ons om te lezen dat het door u bestelde product niet meer op voorraad is. Graag zouden wij met u in contact willen komen.

Heeft u voor ons uw bestel nummer?

Tom 11-01-2019

Mijn bestelnummer: #31101625243

Tom 11-01-2019

zojuist kontakt gehad met Klikshop die zouden dus de tv leveren voor een leuke prijs. Wat dus een sprookje was want ze leveren hellemaal niks omdat het een tweedehands produkt
Was En dat hadden ze niet in de advertentie staan.dus dan annuleren ze de bestelling gewoon zodat ze geen goedkope tv moeten leveren

Melanie 10-01-2019

Na een aantal telefoontjes is het bed na 2 weken geleverd. De service aan de telefoon was goed.

Review: 07-01-2019
Op 27 december een bed met matras besteld, op 29 december komen 2 pakketten binnen, blijken onderdelen te zijn voor het bed. Het hoofdbord en het matras mist nog. 2 januari contact gehad, het matras bleek niet leverbaar dus geannuleerd, het hoofdbord zou snel geleverd worden. 4 januari weer contact opgenomen, weer het zelfde verhaal. Vandaag 7 januari nog geen hoofdbord waardoor het bed niet in elkaar gezet kan worden. Ze geven 2 dagen levertijd, wij wachten nu al bijna 1,5 week. Als je contact opneemt krijg je alleen te horen dat het pakket onderweg is. Ben eerder bang dat het pakket kwijt is

Romy bauer 10-01-2019

21 december jl. Heb ik een plafoniere besteld met afterpay. Niets gezien niets gehoord totdat ik van de week een boze aanmaning krijg van klarna. Betalen anders boete! Nou ja zeg. Vervolgens is vidaxl niet te bereiken. Klarna vervolgens gebeld. Nu heb ik vier weken uitstel van betaling. Ik kan wel janken
Officiele reactie van VidaXL 11-01-2019

Beste Romy,

Het spijt ons ontzettend. Wij hebben u een email gestuurd met verdere informatie daar u telefonisch niet bereikbaar was.

Excuses nogmaals en hopen snel van u te horen.

Sabine 08-01-2019

Op 25-12 6 Eetkamer stoelen besteld. Levertijd 2 werkdagen stond er vermeld. Ik dacht met de feestdagen kan dit best langer gaan duren maar geen probleem. Op vrijdag 4 januari werd er gemeld pakket verzonden. Ik helemaal blij dat de nieuwe stoelen onderweg zijn. Gisteren 7 januari zitten wachten op de leverancier, hiervoor moest ik wel een middag vrij nemen, komt er 1 pakket binnen!!! Ik denk nog daar kunnen nooit 6 Eetkamer stoelen in zitten. En tot mijn verbazing zijn het er inderdaad maar 2. Waar de andere twee pakketten zijn gebleven? Contact opgenomen met Vidaxl, ze liggen nog in het magazijn en worden nog verzonden. Weet je ongeveer wanneer, Nee ik denk einde deze week!!! Wat mij het meest stoort dat er niet wordt aangegeven dat de levering niet compleet is en ik dus nog een keer extra thuis moet zijn. En ik nu dus helemaal niet weet wanneer de overige 4 stoelen worden geleverd? En of ze nog wel geleverd worden?
Officiele reactie van VidaXL 09-01-2019

Beste Sabine,

Wij zouden u graag verder willen helpen. Zou u ons a.u.b. uw bestel nummer door kunnen geven dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

Alvast bedankt en excuses voor het ongemak.

Officiele reactie van VidaXL 09-01-2019

Beste Sabine,

Alvast bedankt en excuses voor het ongemak.

Sabine 09-01-2019

Goedemorgen,
Het bestel nr. 31101613416

Tine 07-01-2019

Op 22 december plaatste ik (via Bol.com) een bestelling van 2 maal een tweezitsbank. Ik kreeg een bevestigingsmail van Vidaxl dat mijn bestelling klaar was om te verzenden en bol.com liet mij via mail weten dat ik deze uiterlijk op 27 december mocht verwachten, wat nog net binnen de vooropgestelde leveringstermijn van 3 à 6 dagen was. Ik had er zélf al rekening mee gehouden dat het iets drukker dan anders kon zijn tijdens de feestdagen en vond het dus niet zo erg dat het vervoersbedrijf pas op maandag 31 december aan de deur stond. Er werd echter slechts één doos afgegeven (terwijl de bestelling uit 3 pakketten bestaat). Op donderdag 3 januari werd dan nog een deel geleverd. Over het derde pakket bleef ik in het ongewisse want de traceercode bleef eenzelfde status weergeven, namelijk : "orderinformatie werd doorgegeven aan DPD'. Het vervoersbedrijf bleek telefonisch onbereikbaar omdat het nummer dat op hun website vermeld wordt, blijkbaar 'buiten gebruik' is. Zowel de afgelopen week als vandaag probeerde ik meer dan eens om rechtstreeks telefonisch contact op te nemen met de klantenservice van VidaXL maar ik kreeg steeds het automatisch antwoordapparaat aan de lijn. Nochtans was daar telkens weer op te horen dat ze op dat moment wél telefonisch bereikbaar zouden zijn. De factuur werd 2 weken geleden volledig betaald maar ik heb slechts een halve zithoek, waar ik uiteindelijk niets mee kan doen. Omdat ik mijn oude salon ondertussen liet ophalen (het nieuwe zou immers uiterlijk op 27 december geleverd worden), ben ik momenteel zetel-loos. Niet zo leuk dus... Ik heb nu al mijn hoop op Bol.com gevestigd; misschien krijgen zij het wél geregeld...
Officiele reactie van VidaXL 08-01-2019

Beste Tine,

Bedankt voor uw tijd vandaag.

Allereerst onze excuses voor de vertraging. Zoals besproken zullen wij ervoor zorgen dat u uw bank zo snel mogelijk in gebruik kunt gaan nemen. Wij nemen zo snel mogelijk weer contact met u op met een update.

wil kwinten 04-01-2019

Cijfer: 5

Verwarrende verzending van het product, vriendelijke helpdesk

Officiele reactie van VidaXL 07-01-2019

Beste Wil,

Bedankt voor uw tijd vandaag. Zoals besproken gaan wij er voor zorgen dat u uw bestelling compleet gaat krijgen. Wij nemen spoedig weer contact op.

bus 03-01-2019

Snelle levering van de bestelde kast helaas niet goed en leek het onmogelijk om de kast terug te sturen. Het product moest worden aangemeld maar de site werkte niet, live chat niemand beschikbaar en telefonisch alleen de ochtend te bereiken.

Echter heb ik nadien contact gehad met iemand van vidal xl en moet zeggen dat de service zeer netjes was na aanleiding van mijn negatieve review. Ik mag de kast houden. Compliment voor de snelle reactie.

Sjaron Kosters 03-01-2019

Vandaag nog teruggebeld om me te vertellen dat mijn bank in verschillende pakketten is opgestuurd naar de vervoerder en ik binnen een aantal dagen mijn bestelling zou moeten ontvangen. Via de mail krijg ik de codes toegestuurd gekregen om mijn pakketjes te volgen. Erg prettig om te woord te zijn gestaan en te weten dat mijn bank onderweg is!

Eerste review:
Zit/slaapbank besteld voor mijn nieuwe kamer, bevestiging gekregen dat de bestelling werd verwerkt en ik een mail zou krijgen als mijn product klaar was om geleverd te worden. Na enkele dagen nog steeds geen mail gekregen, de status van mijn product nog steeds op "wordt verwerkt". Geprobeerd contact op te nemen met het bedrijf, maar geen enkel gehoor. Aan de telefoon uiteindelijk opgehangen, omdat de wachttijd alleen maar opliep. Gelet op de vele negatieve reviews over dit bedrijf ben ik bang dat ik én geen bank krijg én mijn geld kwijt ben. Hopelijk laat het bedrijf nog van zich horen en kan het alsnog worden opgelost. Met vele negatieve reviews maakt het bedrijf een slechte naam voor zichzelf.

elysia 03-01-2019

Hele slechte klantenservice. Erg traag en bijna nooit beschikbaar. Bij mijn vraag om iets te retourneren krijg ik een wedervraag en dat twee keer. En steeds enkele dagen ertussen.

Na eindelijk retourneren is het wel allemaal vlot gegaan en zonder problemen, alleen het contact krijgen en reactie ontvangen duurt zo lang.
Officiele reactie van VidaXL 03-01-2019

Beste Elysia,

Bedankt voor uw tijd vandaag.

Zoals besproken sturen wij u de retour labels toe en zullen dit per mail bevestigen.

Gerda de Veld 03-01-2019

Naar aanleiding van een eerdere niet beste recentie: wil ik dit nu recht trekken. Vanmorgen vriendelijk opgebeld door VidalXL en blijkbaar kunnen zij er zelf echt niks aan doen.
Ze gaan het uitzoeken voor mij en
Ik krijg nog compensatie van ze.
Nu heb ik er weer vertrouwen in dat het goed gaat komen.

Review 02-01-2019
Hopelijk maken ze snel contact met mij.
Hier ben ik niet blij mee.
Geen fauteuil nog ontvangen.
Horen niks meer ervan. Mijn geld moet echt terug gestort worden. Anders moet ik andere maatregelen treffen helaas. Laatste kans is dit!!!

Leontine 31-12-2018

Na meerdere keren contact met de klantenservice die niets voor mij kon betekenen, ben ik doorverwezen naar de Webcare van VidaXL. Deze afdeling heeft mij wel goed geholpen en heeft veel meer kennis van zaken. Erg jammer dat het weken heeft moeten duren voordat er echt iets voor me gedaan werd, wel fijn dat me een compensatie is aangeboden.
Eindelijk staat het bed te pronken, het ziet er fantastisch uit het voelt stevig. Er zijn nog wat dingetjes die opgelost moeten worden, maar daar is Webcare druk mee bezig en ik heb er vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen.

John 28-12-2018

Zojuist is er door VidaXl contact met mij opgenomen naar aanleiding van mijn review van 22-12-2018 (plaatsingsdatum 25-12) en dat is een prettig gesprek geweest het product hadden ze al retour ontvangen van me en er heeft een volledige retour betaling + compensatie plaatsgevonden.

Review 25-12-2018:

Via Bol.com een bestelling gedaan bij VidaXL van een Julius idc harnas neon groen maat 2 voor mijn hond.
Heel netjes 2 dagen later het pakket mogen ontvangen, maar toen ik het pakket opende en mijn bestelling eruit haalde viel me gelijk op dat er vlekjes opzaten op de buitenzijde de altijd aanhangende kaartjes/informatie ontbrak. Bij het bekijken van de binnenzijde schrok ik gewoon er zit gewoon huidvet op of te wel dit is een 2e hands harnas en bij overmaat van onkunde is het ook nog eens de verkeerde maat ( maat 3 ).
Dus wat doe je als geërgerde klant je beld naar Bol.com waarop je zonder probleem direct een bericht in je mailbox krijgt voor de retourmelding, maar je moet wel ff wachten op een mail van VidaXL om je pakket retour kosteloos retour te mogen sturen en dat bericht laat nogal op zich wachten. Wat je wel krijg is een mailtje dat ze je € 5,00 terug willen geven als je het product houd.
Zoals je wel kunt begrijpen is dat ik geen vertrouwen meer heb in dit bedrijf.

Freda Helling 21-12-2018

Er was een geschil , maar vidalxl heeft dit netjes opgelost .
De spullen worden alsnog opgestuurd.

Review 20-12-2018:

Waardeloos !
Een paar weken geleden een tv kast gekocht die was helemaal gescheurd , en een bed gekregen gisteren die niet compleet is grrrr

Peter 21-12-2018

Slecht bedrijf! Weten zogenaamd niet wanneer goederen het magazijn hebben verlaten. Vervolgens wil je annuleren maar kan dat niet. Je krijgt dan te horen dat je goederen moet weigeren wanneer deze geleverd worden. Nu na 2 maanden nog niets vernomen. Geen tafel ontvangen en geen geld retour! Schandalig!
Officiele reactie van VidaXL 24-12-2018

Beste Peter,

Wij hebben hierover afgelopen vrijdag contact over gehad en hebben u vandaag proberen te bellen met een update. Helaas was u niet bereikbaar en hebben u een email gestuurd.

Mocht u vragen hebben bel gerust even terug.

G.Ipenburg 20-12-2018

We hebben wederom een tuinhuis opnieuw besteld. Zie mijn vorige review.
Inmiddels heeft VidaXL contact met ons opgenomen, naar aanleiding van onze review in Kieskeurig.
Dit gesprek liep naar wens, met excuses en een voucher voor de volgende bestelling.
De levertijd zal worden nagekomen van 2 tot 9 werkdagen. De firma zal hierop toezicht houden.
Gezien het gesprek gaan we ervan uit, dat de opdracht naar tevredenheid zal worden uitgeleverd.

--------------------------------------------------------
Review 18-12-2018:

veel bellen en mailen en antwoorden we hebben storing in het verzend systeem,en transportbedrijf laat het liggen(Kuhne& Nagel) 10 november!! maar geannuleerd. betaling in tweedagen retour dat wel.
11 november in NL opnieuw besteld helaas zelfde problemen ik heb dus nog niets ontvangen en mailen en bellen helpt niet.
Ik kan er ondertussen denk ik rustig vanuitgaan dat ik mijn bestelling nooit zal ontvangen
Ps op de side staat nog steeds 2/9 dagen levertijd

Nathalie 17-12-2018 Via de website gekocht

Na dat ik een slecht bericht over vidaxl op deze site had achter gelaten werdt ik door vidaxl gebeld. De dame aan de telefoon was erg vriendelijk, zei bleven alleen vol houden dat de fout bij DPD lag. Want volgens vidaxl is mjn pakket beschadigd geraakt en door DPD open gemaakt en was daardoor niet meer te traceren. nu ik laat het in het midden wie hier de waarheid spreekt. In ieder geval mocht ik alsnog de poten naar een post.nl punt brengen om retour te doen naar vidaxl. Ook toen heeft de dame mij nog een paar keer bericht dat het bij hun is aangekomen en dat mijn geld binnen 2 -5 werk dagen terug gestort zou worden. Dat is dus wel gebeurt, het geld staat nu op mijn rekening. Ook had de dame van vidaxl ter compensatie nog een code gestuurd voor een cadeaubon ter waarde van €20,00, erg netjes afgehandeld dus uiteindelijk.

Frank Harsdorf 14-12-2018 Via de website gekocht

Na negatieve review onmiddellijk probleem opgelost en ook volledige terugbetaling ontvangen als compensatie.
Misschien er toch voor zorgen dat alles netjes op tijd geleverd wordt zodat er niemand fulltime met klachtenbehandeling bezig moet zijn.

Janneke Swinkels 13-12-2018 Via de website gekocht

Levering liet langer op zich wachten waardoor ik twijfelde of mijn product nog wel zou komen. Helaas is VidaXL telefonisch niet de hele dag bereikbaar, maar na een bezorgde review op Kieskeurig werd ik direct gebeld. Er werd uitgezocht of mijn bestelling geleverd kon worden en ik werd hiervan goed op de hoogte gehouden. Helaas was mijn bestelling niet meer leverbaar, en bleek de website van VidaXL niet actueel. Ik werd gecompenseerd met een voucher, en uiteraard aankoopbedrag retour.

Jeroen 13-12-2018 Via de website gekocht

Eerste bestelling liep niet goed,maar is daarna prima opgelost kortom goede service.

Review 1-12-2018:

22-11-2018 wat besteld voor me dochtertje van 7 voor sinterklaas het is nu 01-12-2018 nog niks binnen meerdere malen gebeld staat nog steeds bij hun klaar voor verzenden. Wat een flut bedrijf zou er niks bestellen service is slecht,snap niet dat de site nog bestaat na zoveel klachten.

Een doos waar ikzelf inpas! 09-12-2018 Via de website gekocht

Goed opgelost door vidalx

Inmiddels is mijn revieuw over de zware en voor mij onhantrrerbare doos met de stoel door vidalx op een goeie manier opgelost. Hiervoor dank.

5-12-2018:

Na het aanmelden van een retourzending krijg ik de boodshap dat ik de doos, waar ik zowat zelf inpas, maar zelf naar de post moet brengen. Een doos waarvan ik al blij was dat ik m verschoven kreeg, laat staan opgetild en gedragen. Het staat ook nergens in de voorwaarden, daar worden zelfs de woorden" retourprocedure" , specifieke vervoerder" gebruikt.( heb helaas de revieuws niet gelezen)
Maar nu mag ik t zelf uitzoeken?
Dat is toch geen doen zo ?

A 09-01-2019

Ik ben benieuwd wat de oplossing van dit probleem is geweest.
Ik zit met hetzelfde probleem, maar er komt geen oplossing. Ik moet het gewoon maar zelf zien op te lossen.

A 09-01-2019

Ik ben benieuwd wat de oplossing van dit probleem is geweest.

Anneke Meijer 08-12-2018 Via de website gekocht

Goed product. Snelle levering

Tevreden over de bestelling. Levering snel en correct.
Via de webshop uitgezocht en besteld.
Aanrader

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Geen verpakking 07-12-2018 Via de website gekocht

Oplossing

Hoewel ik nog steeds verbolgen ben over het feit dat 2 cadeaus t.w.v. €166,- onverpakt werden aangeboden vlak voor Sinterklaas, ben ik tevreden met de oplossing van een korting à € 30,-. Ik heb voor die prijs een extra cadeautje gekocht. De producten zijn uitstekend. Ook dat er middels e-mail contact is geweest, ervaar ik als bijzonder prettig.

Review 1-12-2018:

Het pakket voor Sinterklaas kwam later en dus onverwacht en niét verpakt! Degene voor wie het was heeft het in ontvangst genomen. Weg surprise, weg verrassing

B. Van Hannen 07-12-2018 Via de website gekocht

Vreselijke dienstverlening!

Nauwelijks tel. Contact mogelijk. Na 3! Weken en zeker 20 keer bellen gelukt. Dit omdat ik geen geld terugkreeg van mijn geretourneerde artikel!!
Dus moest hier zelf achteraan. Schreeuwende geluidsbanden als je belt ( probeer t later nog eens) en oorverdovende muziek. Echt waardeloos!

Officiele reactie van VidaXL 10-12-2018

Beste B. van Hannen,

Bedankt voor uw tijd vandaag. Uw geld is vorige week teruggestort en willen u nog steeds compenseren voor het ongemak.

Wij zullen het later deze week nog een keer proberen.

Excuses voor het ongemak!

Jannie 07-12-2018 Via de website gekocht

Naar tevredenheid opgelost

Het Sinterklaas cadeautje voor onze kleinzoon kwam toch een dagje te laat door de grote drukte, ondanks dat medewerkster XXX van de klantenservice er alles aan had gedaan om het op tijd geleverd te krijgen. Met een extra cadeautje is het nu uiteindelijk tot volle tevredenheid opgelost.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Marcel 07-12-2018 Via de website gekocht

WAARDELOOS

Titel: WAARDELOOS!
Cijfer: 1

Zo ben ik nog nooit behandeld. 28 november 4 stoelhoezen besteld. Het is nu inmiddels 7 december en heb nog steeds niets binnen. Heb de afgelopen week op twee verschillende dagen gebeld hoe het zit. Ze melden dan dat het aan de drukte bij postnl en de feestdagen ligt. Ook werd er geweigerd toen ik vroeg of zij dan contact konden opnemen met postnl. 6 dec. Ook per mail hen nogmaals verzocht contact op te nemen met postnl. Echter...... toen kreeg ik een mail dat ze zelf een storing hadden in hun systemen en ze daardoor vertraging hadden met het verzenden van pakketten, met een heel verhaal dat ze erg hard werken om dit te verhelpen enz. Enz. Enz...blablabla. Walgelijk. Eerst telefonisch mij melden dat de schuld bij postnl ligt en daarna via mail weer wat anders melden. Ik vrees dat ik mijn betaalde bestelling binnen een week nóg niet heb.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van VidaXL 10-12-2018

Beste Marcel,

Wij zouden dit graag voor u op willen lossen. Daarom hebben wij u proberen te bellen n.a.v. uw beoordeling maar hebben een nummer die helaas niet actief is.

Daarom hebben wij een u een email gestuurd en hopen snel van u te horen.

Marcel 14-12-2018

Na meerdere kontakten via email met als inhoud:
-we bellen postnl en mijn pakket zou in het depot sassenheim liggen waar ze er naar gaan zoeken.
-mijn pakket ligt in Venlo bij postnl en het kan zijn dat mijn pakket kwijt is.
-we willen u niet langer laten wachten en sturen u een nieuw pakket . Tevens willen we u compenseren.
-wilt u wanneer u alles binnen hebt een nieuwe review schrijven met een betere beoordeling? De hoogste beoordeling telt dan en de andere vervalt.(!!??!!)
Uiteindelijk heb ik mijn bestelling veel later ontvangen en tevens als compensatie het gehele bedrag terugontvangen. Daarvoor dank. Ik schrijf dit als aanvulling en GEEN nieuwe review aangezien ik de eerdere contactmomenten als zeer vervelend heb ervaren. Tip: wanneer een klant vraagt na lang gewacht te hebben om vanuit uw bedrijf contact op te nemen met postnl, doe dit dan ook. En niet pas nadat de klant ook een slechte review heeft geschreven. En vraag de klant al helemaal niet om een nieuwe review te schrijven met een hogere beoordeling zodat de slechtere beoordeling vervalt. Een goed bedrijf heeft dat niet nodig. Ik hoop dat VidaXl voor de toekomst leert van mijn reactie. Vriendelijke groet, Marcel

Ontevreden klant 06-12-2018 Via de website gekocht

Slechte comminicatie, niet oplossing gericht.

Artikel online bestel met 2 tot 3 dagen levertijd. Na 2 dagen gevraagd of ze wisten wanneer artikel geleverd ging worden. Geen antwoord op mijn vragen, uiteindelijk maar naar de klantenservice gebeld, die vonden het rot voor me , maar kwamen niet met een passende oplossing. Gevraagd naar een leidinggevende en na 5 min vreselijk wachtmuziekje kon geen leidinggevende me te woord staan. Kreeg daarna een mail dat het door mij bestelde ineens niet meer leverbaar is, terwijl op de site staat van wel. Vreemd.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Officiele reactie van VidaXL 07-12-2018

Beste Klant,

Wij vinden dit enorm vervelend om te lezen. Zojuist hebben wij uw email beantwoord zoals telefonisch besproken. Graag horen wij van u of u ons aanbod accepteert!

Kapsalon 08-01-2019

Inmiddels is alles netjes afgehandeld.
Wel jammer dat er pas na veel zeuren en een slechte review naar je geluisterd wordt en een oplossing geboden wordt. Mijn advies zou zijn, verbeter de communicatie, dat is voor iedereen een stuk prettiger en voorkomt ergenis.

enkelaar 06-12-2018 Via de website gekocht

Goede service alsnog

Kocht een RVS stort douchekop. RVS bleek niet helemaal juist en roest ontstond. Per email klacht ingediend en het leek of ik geen reactie kreeg van VidaXL. Na een review op Kieskeurig is het daarna helemaal opgelostdoor VidaXL.

Jon 05-12-2018 Via de website gekocht

Waaar blijft mijn zending?

Ik heb twee weken geleden een borduurlamp besteld, maar heb nog steeds niets binnen. Als ik de track en trace code gebruik dan staat er al die tijd “ nog niet bij sorteercentrum binnen”. Ik vrees dat ik het met Kerst nog niet binnen heb, als ik de reviews hieronder lees.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Michel 05-12-2018 Via de website gekocht

Wel opgelost

Nadat ik hier een review had geplaatst over het niet nakomen van de leveringsafspraak kregen wij zowaar de volgende dag toch geleverd, en dat terwijl het in eerste instantie allemaal niet mogelijk was om het proces te versnellen. Dus toch. Verder kregen wij ook nog een compensatie voor de onvrede aangeboden. Uiteraard wel met het verzoek hier dan een positievere review te plaatsen.
Dat gaat wat ver want als bedrijf zou je dit allemaal niet moeten willen. Blijft staan dat je eerst aan het lijntje wordt gehouden en er pas wat gebeurd als je een vervelende review plaatst. VidaXL , zorg dat je je processen op orde krijgt en het bedrijf zal nog betere resultaten boeken.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Tevreden Vidaxl klant 04-12-2018 Via de website gekocht

Heel mooi toilet

Ik bestel hier veel bij deze winkel. Zijn altijd informatie (aan de telefoon) en helpen waar nodig met je keuze.

Saray 03-12-2018 Via de website gekocht

Onmogelijke gebruiksaanwijziging

Onduidelijke gebruiksaanwijziging en slechte kwaliteit van het materiaal. De pakjes zijn heel snel afgeleverd geweest maar ze waren een beetje beschadigd.

Ria Bennenbroek 02-12-2018 Via de website gekocht

Goede snelle service

bestelde artikel een houten tuintafel was beschadigd binnen een week was deze opgehaald en een vervangend artikel weer geleverd.
Top een goede en snelle service bedankt

Celine 01-12-2018 Via de website gekocht

Goed en snel!

Na de reviews te hebben gelezen alsnog besloten om iets te bestellen (ja ik was zeker wat huiverig). Donderdagavond laat iets besteld en vandaag al netjes binnen! Ik weet nog niet of alles compleet is maar tot zover dus zeer tevreden! Een product van hun "eigen merk" besteld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -