VidaXL.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VidaXL.nl.

VidaXL.nl stelt zich voor

VidaXL is een internationale online retailer die alles aanbiedt voor jouw huis, tuin, garage en klussen. Onze kracht ligt in het aanbieden van betaalbare producten, om zo voor al onze klanten 'groots leven voor weinig' mogelijk te maken.

Deze score is berekend op basis van 104 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

5.1

Jan Bossen 17-11-2017 Via de website gekocht

Slechte service en afhandeling klacht

Ik vind dit bedrijf beneden alle peil , naa 8 maanden gebruik van een bureaustoel met gewone garantie wordt je een voucer aangeboden van beneden de waarde van de stoel.
Daar mag je dan alleen een stoel van het mek vidaxl van uit zoeken.
Dit gedaan , maar de stoel was bij aankomst aan alle kanten beschadigt , weer contact gehad met de klantenservice en die zeggen dat ik bij uitzondering de stoel weer mag opsturen en toch maar genoegen moet nemen met een voucher van 100 euro.
Tevens een klacht ingedient maar nu 2 weken later nog steeds niets over gehoord

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van VidaXL 17-11-2017

Beste Jan,

Wij vinden het erg jammer om te vernemen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van de bureaustoel en dat u na 2 weken nog geen reactie van ons heeft mogen ontvangen. Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan.

Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen om uw klacht te bespreken en samen te kijken naar een passende oplossing.

Lieke 13-11-2017 Via de website gekocht

Ontevreden

Had een dressoir/sidetable (abilene wit) besteld, €85,-. Super blij was ik met het pakket, toen moest het nog gemonteerd worden. De maten van het dressoir klopten niet en het stond schots en scheef. De latjes schroeven en alles wat er bij zat klopten van geen kanten. Met als resultaat een gammel kastje van €85,-. Ga er vanuit dat ik voor dit bedrag ook een fatsoendelijk nieuw kastje krijg. Service is verschrikkelijk, want ze zouden nieuwe onderdelen opsturen (2 dagen). Later waren deze onderdelen na een week nog steeds niet opgestuurd (was iets fout gegaan). Ook geen onderdelen meer ontvangen, omdat ik aangegeven had dat deze onderdelen het probleem niet gingen verhelpen. Toen kreeh ik de keuze om akkoord te gaan meg €35,- retour. Hier ben ik mee akkoord gegaan. Al met al heb ik een kastje van €50,- waar ik zelf aan moet sleutelen om hem te kunnen neerzetten.

Officiele reactie van VidaXL 14-11-2017

Beste Lieke,

Uit uw beoordeling hebben wij vernomen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van uw sidetable van € 85,00 eur0. Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u heirvoor onze welgemeende excusesn aan.

U heeft al contact gehad met onze klantenservice en voor het ongemak heeft u een gedeeltelijke compensatie aangeboden gekregen van € 35,00 euro hiermee bent u akkoord gegaan. Tevens hebben wij vernomen dat de vervangende onderdelen vandaag alsnog zijn aangeboden.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen via feedback@vidaxl.nl.

Bedankt voor uw geduld en onze excuses voor het ongemak.

mittemeijer 10-11-2017 Via de website gekocht

Onwillend

Vreselijk,ben al 2 mnd bezig om pakketten retour te zenden,eerst sturen ze de 3x de retourlabels naar een verkeerd adres vervolgens doet UPS zeer moeilijk en vidax xl doet niks dan mails sturen alsof het mijn probleem is.
Het zijn NIET mijn pakketten.
Ondertussen ligt het buiten weg te rotten.

Peter 10-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en afhandeling van mijn vraag

Heb mijn bestellingen geannuleerd omdat mijn dochter toch iets ander wilde hebben.Heb vidaXL gebeld en mijn verzoek zeer snel en vriendelijk afgehandeld

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Ad 09-11-2017 Via de website gekocht

Product zou in 2 werkdagen geleverd worden. Na 3 werkdagen nog steeds niet bekend wanneer ik het product zou krijgen.
Uitleg van de klantenservice; "we streven om binnen 2 werkdagen te leveren. Maar in onze algemene voorwaarden staat dat we binnen 30 dagen leveren".
Met deze "service" is VidaXL binnenkort verleden tijd.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van VidaXL 10-11-2017

Beste Ad,

Wij vinden het erg jammer om te vernemen dat u tot op heden uw bestelling nog niet heeft mogen ontvangen. Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan.

Om u zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn willen wij u vriendelijk vragen om ons het bestelnummer of e-mailadres waarmee u de bestelling heeft geplaatst te mailen naar feedback@vidaxl.nl.

Bedankt voor uw geduld en onze excuses voor het ongemak.

Tineke195359 08-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Heel erg leuke winkel met goeie aanbiedingen en keurige service . Goedkope producten die er niet goedkoop uitzien

Meijvogel 08-11-2017 Via de website gekocht

Mooie artikelen voor vriendelijke prijs

Originele artikelen, goede kwaliteit en prima snelle bezorging. De bestelde tafeltjes zaten goed ingepakt. Alleen jammer dat er drie pootdopjes kapot waren. Konden ook niet nageleverd worden. Maar.... goed gecompenseerd in geld en snel afgehandeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Uiterst tevreden 08-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

VidaXl is een uitstekende shop. Bestellen is zeer eenvoudig en er volgt een snelle levering. Als er onverhoopt iets fout gaat met de levering dan wordt dat adequaat opgelost door vidaXL.

Sander/koken (biednaam) 08-11-2017 Via de website gekocht

leuke en goede producten voor een goede prijs, goed hulp bij

leuke en goede producten voor een goede prijs, goede hulp bij vragen en goede levering en betaling(veilig!)

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

John 08-11-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Zeer goede kwaliteit en prijsverhouding en snelle service. Ik ben beleefd te woord gestaan na mijn vraag over track and trace.

Mary 08-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Door de deskundigheid en meedenken .dan de oplossing vinden geweldig zonder haast maar zeer vriendelijk en behulpzaam

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

C. Cordewener 08-11-2017 Via de website gekocht

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Product doet wat het moet doen, zonder veel moeite.
Verzenden mag sneller.
Do 10.05 besteld, maandag pas in huis

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Top service 08-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Ik heb een kado gekocht en dan is het erg vervelend als deze wordt geleverd met transport schade.
Vila xl lost dit keurig op door de beschadigde onderdelen na te sturen en hier geen seconde moeilijk me omgaan. In mijn ogen top service

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Anoniem 02-11-2017 Via de website gekocht

Vreselijke service, nooit meer

Wat een vreselijke service en kwaliteit. Eetkamer stoelen besteld en die kwamen na 2 keer op een gesloten afhaalpunt te zijn bezorgd eindelijk aan. 3 van de 4 stoelen zijn kapot. Terug gestuurd, 3 keer een afspraak voor moeten maken uiteindelijk was alles juist en kon het opgehaald worden. Gevraagd om geld terug. Vervolgens nieuwe stoelen geleverd. Dit wil ik helemaal niet. Nu al 3 weken bezig met deze stoelen op te laten halen. Al met al vreselijk. 1,5 maand later en ik ben nog steeds aan het wachten op mijn geld terug. 1x en nooit meer!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van VidaXL 03-11-2017

Beste heer/mevrouw,

Uit uw beoordeling hebben wij vernomen dat u niet tevreden bent over onze service en het laten ophalen van uw stoelen. Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan.

Om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen zouden wij u vriendelijk willen vragen om ons het bestelnummer of uw e-mailadres waarmee de bestelling is geplaatst te mailen naar feedback@vidaxl.nl.

Zodra wij een van deze gegevens hebben ontvangen zullen wij dit zo snel mogelijk oppakken en contact met u opnemen.

Bedankt voor uw geduld en onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Wij wensen u nog een prettige dag!

Nachtmerrie 01-11-2017 Via de website gekocht

slechte producten, tot heden geen oplossing

Het is een shop met slechte kwaliteit producten en chaos. Ik heb diverse producten besteld zoals eetkamerstoel, bankstel en bioscoop stoelen. Alle producten zijn beschadigd en sommige incompleet. Ze sturen iedere keer vervangend onderdeel wat tevens ook beschadigd is en incompleet. In sommige gevallen sturen ze vervangend product wat helemaal niet hoort bij de product zelf. We zijn nu 3 weken verder nog steeds geen oplossing. Ik ben heel veel verlof uren ook gekwijt geraakt om telkens de vervangende onderdelen in ontvangst te nemen en nog steeds geen oplossing. hier bestel ik nooit meer wat.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van VidaXL 02-11-2017

Geachte heer/mevrouw,

Wij vinden het erg jammer om te vernemen dat u keer op keer producten ontvangt die beschadigt zijn. Ook geeft u aan dat de onderdelen die u ontvangt niet ontvangt of tevens ook beschadigt zijn. Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hier onze welgemeende excuses aan.

Wij zullen later vandaag telefonisch contact met u opnemen om dit met u te bespreken en te kijken naar een passende oplossing.

Agw 29-10-2017 Via de website gekocht

slechte service

crosstrainer gekocht na 2 maanden kapot alle schroeven afgebroken. een vervangende gekregen ook na een paar weken kapot. precies het zelfde weer schroeven afgebroken.
helaas kan men nu niets meer voor je doen. voorstel om het geld terug te geven.
dat kan niet het zou buiten de garantie zijn , het was nog geen half jaar oud. ik bedoel maar. beveel vidaxl niet aan. service zeer slecht
Officiele reactie van VidaXL 30-10-2017

Beste heer/mevrouw,

Uit uw beoordeling hebben wij vernomen dat u niet tevreden bent over onze service en de kwaliteit van de crosstrainer. Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan.

Helaas kunnen wij geen gegevens achterhalen vanuit uw gebruikersnaam AGW dus zouden wij u vriendelijk willen vragen om ons het bestelnummer of uw e-mailadres waarmee de bestelling is geplaatst te mailen naar feedback@vidaxl.nl.

Bedankt voor uw geduld en onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Wij wensen u nog een prettige dag!

27-10-2017 27-10-2017 Via de website gekocht

Probleem netjes opgelost

Ik bestelde bij VidaXL.se een garagedeur voor mijn vakantiehuis in Zweden. Na gedeeltelijke montage bleek de deur echt niet geschikt voor gebruik in het plaatselijke klimaat en nam ik contact op met de klantenservice per email. Dit was een prettige ervaring. Men was absoluut bereidwillig om mee te denken aan een oplossing en ik kreeg steeds zeer snel reactie op mijn mails. Uiteindelijk kon ik de deur retourneren en kreeg mijn geld terug. Jammer van het product, maar ik vond de communicatie met de customerservice echt top.

Akkelyn 22-10-2017 Via de website gekocht

Just love them

Je kiest voor deze shop vanwege de leuke prijzen en voor het geld wat je betaald is het een goeie kwaliteit. Alles wat ik tot nu toe besteld heb was wat ik ervan verwachtte. Leuk en goed spul voor een zacht prijsje.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jac 20-10-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar bedrijf

Erste maal hier iets gekocht maar helaas was de keybord standaard niet de kwaliteit die ik verwacht had omdat deze te onstabiel was voor mijn orgel. Zeer prettig geholpen via mail en men heeft zelfs de retourbon voor mij opgestuurd per post omdat ik deze niet kon uitprinten. Alles zeer netjes en snel ontvangen en ook het retour zenden verliep erg vlot. Het geld wordt binnen vier dagen terug gestort op mijn rekening en daar heb ik het volste vertrouwen in Zal zeker meer winkelen bij dit bedrijf. SUPER zo zijn er niet veel meer deze tijd.

Patricia 18-10-2017 Via de website gekocht

Slechte service en piano

Heb een piano gekocht voor mijn zoon zijn verjaardag..snel geleverd maar toen kwamen we er achter dat de ombouw beschadigd was. Paar uur later bleek ook een toets kapot te zijn. Gebeld gemaild..er zou een email komen met retourgegevens..nooit gehad..Ben nu al 2 weken bezig en moet alles zelf regelen bv retourtickets want hun doen niks terwijl hun slechte spullen leveren. Dat is de retourprocedure zeggen ze dan. Breng gewoon en nieuwe en neem die kapotte gelijk mee terug..zo makkelijk zou t moeten gaan.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Beste Patrica,

Wij vinden het erg jammer om te vernemen dat de piano beschadigd is geleverd, Ook geeft u aan dat u al enige tijd bezig bent met het retourneren van uw bestelling. Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan.

Graag willen wij dit met u bespreken en u een passende oplossing aanbieden voor het ongemak. Om met u in contact te komen kunt u uw telefoonnummer of bestelnummer mailen naar feedback@vidaxl.nl. Zodra wij een van deze gegevens hebben ontvangen zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen.

D. Raar 17-10-2017 Via de website gekocht

De service is redelijk

De shop is overzichtelijk, maar de levering kan je niet volgen. Toen de pakketten waren aangekomen was het niet compleet, ook de afwerking van de producten waren slecht.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Geachte heer/mevrouw Raar,

Wij vinden het erg jammer om te vernemen dat uw levering niet compleet is geleverd en dat de afwerking van de artikelen niet aan uw verwachtingen voldoen. Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan.

De wachter 14-10-2017 Via de website gekocht

Piano nog steeds niet geleverd

Vriendelijk zijn ze wel als je belt maar leveren niks. Laatste keer iets besteld . Piano besteld binnen 2 dagen geleverd zeggen ze dan. Ondertussen nog niks gekregen mijne zoon zijn centen zijn wel weg. Ja mevrouw foutje in magezijn wordt dadelijk recht gezet weer niks ben het beu

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Geachte heer/mevrouw,

Wij vinden het erg jammer om te vernemen dat u tot op heden uw bestelde piano nog niet heeft mogen ontvangen. Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan.

E Zandboer 13-10-2017 Via de website gekocht

Prima service, zeer snelle levering

Duidelijke website, makkelijk bestellen. Zocht op google even naar kortingsbon, en had al direct een werkende voor 10% korting op de al zeer scherpe prijs. "Levering binnen 2 werkdagen" bleek waar, ik had mijn spullen zeer snel in huis. Er was een probleem met de VidaXL website, ik kon wel zien dat mijn pakket verzonden was maar ik kon niet track en tracen. Toen dit volgende ochtend nog niet werkte op de website aangeklikt "ik heb een probleem" en gemeld dat track en trace niet werkte. Een uur later werkte het, en ik kreeg een mailtje met de vraag of het nu wel werkte en gelijk de planning van levering en de track en trace nummers voor het geval dat het niet ging werken. Super service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ruud 12-10-2017 Via de website gekocht

tuinstoelen vallen uit elkaar

5 maanden geleden set van 4 tuinstoelen gekocht.
Binnen 4 maanden vallen 2 stoelen uit elkaar.
Vidaxl kan/wil ze niet repareren of vervangen of de verkoop prijs vergoeden, ze willen deze stoelen wel vergoeden maar aan een half set heb ik niks en kan ze ook niet bij kopen
Nu begint de derde stoel ook slecht te worden en zal binnen kort ook uit elkaar vallen voor deze stoel willen ze in het geheel geen vergoeding geven.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Beste Ruud,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het erg jammer om te vernemen dat uw tuinstoelen binnen een half jaar al mankementen vertonen. Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses voor aan.

Wij zullen zo snel mogelijk telefonisch contact met u opnemen om dit met u te bespreken en om te kijken naar een passende oplossing.

Bedankt voor uw geduld en onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Mocht u verder nog vragen hebben, stel ze gerust.

Wij wensen u alvast een fijn weekend!

Beste Ruud,

Naar aanleiding van ons telefonisch contact berichten wij u.

Zojuist hebben wij telefonisch contatc met u opgenomen en zijn we tot een passende oplossing gekomen. Dit vinden wij fijn om te vernemen.

Hartelijk dank voor uw geduld en begrip en wensen u een fijn weekend!

Mocht u nog vragen hebben, stel ze gerust.

barry gillis 12-10-2017 Via de website gekocht

Frustrating and unreliable.

Avoid VIDAXL at all costs!.Vidaxl is completely worthless, and my experience with their customer service has been harrowing. They sent me the wrong package, they expect me to make efforts to return it to them, essentially fixing their mistake. They mess up their solutions time after time, cant manage to respect agreements and they dont react with anything other than the standard public relations line to my frustrations.

The product i bought from them was nothing like advertised, and unusable.

After 2 weeks and 25+ mails to them they seem to choose to ignore me it seems, and this stupid box they promised to pick up is still in the way and an eyesore that reminds me of their incompetence every time i look at it.

Dear Barry,

We are very sorry to hear that you are not happy with our service.

We really want to talk to you but you prefer to be contacted by email which causes delays.
We gave you several options but unfortunately you did not accept this and we are still looking for a resolution which suits you. An email is sent and we hope to hear from you soon.

Kind regards,

Jan 09-10-2017 Via de website gekocht

Garantie vervallen zoek het maar uit nu een huilend kind

Nu de garantie net vervallen is kunnen jullie niets meer doen me dochter haar spaar centjes erin gestopt word gezegd succes verder beetje zielig of niet

Officiele reactie van VidaXL 10-10-2017

Beste Jan,

Het spijt ons om te vernemen dat het product stuk is gegaan. Ik heb zojuist uw order gevonden en u heeft nog garantie op dit product.

Ik heb u een email gestuurd aangezien wij dit graag voor u willen oplossen.

Onze excuses voor het ongemak en wij hopen snel van u te horen.

Randy 09-10-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte levertijd

Bankje besteld waar 2 dg levertijd op zou zitten.
Zou deze meenemen naar ons hotel in Frankrijk en als we tevreden zouden zijn er nog 30 bestellen.
Echter de 2 dg levertijd werden er 4.
Ze hebben ook een chat op de site maar daar is nooit iemand aanwezig.
2 dagen later als verwacht vertrokken naar Frankrijk met het inmiddels bezorgd bankje., blijkt het nog een bouwpakket te zijn ook.
Mijn advies kijk ff verder dan bin Vida als je iets koopt en service verwacht.

Officiele reactie van VidaXL 10-10-2017

Beste Randy,

Het spijt ons om te vernemen dat u niet tevreden bent met onze service. Wij zouden graag telefonisch contact met u op willen nemen maar helaas kunnen wij zonder uw order nummer niet bij uw gegevens. Zou u a.u.b. met onze klantenservice contact op kunnen nemen en vragen naar de feedback afdeling n.a.v. de review op Kieskeurig?

Alvast bedankt.

Arjan 08-10-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Goede en snelle service, ook na een probleem met een beschadiging aan mijn bestelde product snel en goed opgelost

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

kranthove 05-10-2017 Via de website gekocht

retour artikel

ik ben al twee dagen bezig om twee ligstoelen terug te sturen. mijn mails komen aan bij VidaXL maar mijn retour beschrijving hoe ik via het bedrijf moet terug sturen komt nog steeds niet bij mij binnen via de mail. iets bestellen gaat prima ,Maar terug sturen heel veel bel werk.

Mustafa 04-10-2017 Via de website gekocht

Zeer snel

Een snelle reactie wanneer je iets vraagt.
Een duidelijke beschrijving van het artikel.
Ik ben tevreden over de prijs.

Karin 02-10-2017 Via de website gekocht

Waardeloze produkten en service

Sturen eerst een kapot apparaat (voedseldroger). De servicemedewerkster bood als schadevergoeding 15 euro aan en een nieuw onderdeel tot zover leek het een prima en mooie oplossing. Totdat het onderdeel kwam... we zouden een nieuwe kast krijgen en alleen de lades zouden we van het kapote apparaat om hoeven te zetten. Maar wat bleek we moesten zelf de kast openmaken kabels omzetten het zekeringenkastje omzetten. Door de scherpe metalen randen van de kast ook nog mijn hand opengehaald. Maar alles ten spijt ook deze kast deed het niet het was denk ik zowie zo een oude kast want de instellingen waren ineens farenheit ipv celcius? Hele zooi zelf naar een distributiepunt moeten terugbrengen. Na weken het geld terugontvangen maar mooi die schadevergoeding ingehouden van het aankoopbedrag. Wat een stinkers. Pruts kwaliteit. Ik zeg nooit kopen bij dit bedrijf.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

May 26-09-2017 Via de website gekocht

Top service!

Zoekende naar een laptoptas die aan mijn eisen voldeed, ben ik terecht gekomen bij VidaXL. Helaas kwam er dankzij een fout van DHL vertraging, waardoor ik noodgedwongen ergens anders een tas heb moeten kopen. Kan VidaXL natuurlijk niks aan doen, hun hadden het zoals afgesproken binnen 2 dagen verstuurd. Vandaag eindelijk de tas binnen en gebeld of ik de tas kon retourneren. Mocht de tas gewoon houden en hoefde niks te betalen! (Had gekozen voor achteraf betalen) Dat noem ik topservice

Bianca 24-09-2017 Via de website gekocht

Mooie spullen, snelle service

Overzichtelijk goeie kwaliteit snelle levering alleen jammer dat er geen bericht gegeven wordt indien product niet meer voorradig

Karen 22-09-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd!

Veel keus voor een prima prijs. Snel geleverd! wel tot 2x toe een verkeerd artikel gekregen maar dit werd snel en professioneel opgelost door de medewerkster van de klantenservice. Binnen 3 dagen de juiste artikelen ontvangen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Esther 21-09-2017 Via de website gekocht

Goede service

Veel keuze voor een goede prijs. Gratis verzenden en retourneren. Bezorging binnen een tijdvak van een uur; dus niet een halve dag wachten.
Er ging wat mis met de bezorging, maar dit werd snel opgepakt door de klantenservice en goed opgelost.

menno 21-09-2017 Via de website gekocht

Slecht materiaal.

Wij hebben vandaag 2 Chesterfield fauteuils ontvangen, waarvan ik er alvast 1-tje in elkaar heb gezet.
De gaten in de zijpanelen komen totaal niet overeen met de gaten in de rugsteun en zitvlak.
De gaten van de zijpanelen zitten ongeveer 4 mm uit het lood, erg slecht dus.
Ik ben voor het geld erg ontevreden over de kwaliteit van deze fauteuils, jammer.
Ik zal daarom in de toekomst ook geen meubelen meer bestellen hier.

Melissa M 19-09-2017 Via de website gekocht

Goede service

Ik heb een bed gekocht. Deze was snel binnen en klein geleverd. Makkelijk in elkaar gezet.
Dacht dat de lattenbodems er niet bij zaten, gemaild en sturen nieuwe op. Super!!
Kwam erachter dat deze erbij zaten, mag de extra lattenbodems houden als reserve.

Jos 16-09-2017 Via de website gekocht

Retour zending na 2 maanden nog geen geld terug

Ik heb een lamp retour gestuurd volgens de voorwaarden zoals gesteld. Ondanks een aantal mails geen reactie en geen geld terug. Verneem graag hoe we dit op gaan lossen?

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Mia Jaspers-Janssen 14-09-2017 Via de website gekocht

Onvolledige omschrijving bij bestelde artikel

Ik had een inklapbare tuinbank van Vida XL van texteline via BVA auction besteld. Maar toen ik die thuis kreeg bleek dat ik die zelf nog helemaal in elkaar moest zetten. Dit stond er in de omschrijving niet bij en dat had wel gemoeten. Als ik een inklapbare tuinstoel bestel hoef ik die ook niet meer in elkaar te zetten. Dus mocht ik verwachten dat je ook een inklapbaar bankje niet zelf in elkaar moet zetten.
Gebeld met de klantenservice en die gingen kijken wat ze met deze "klacht" gingen doen.

Willem 11-09-2017 Via de website gekocht

slechtste webshop ooit.!

Stuk gereedschap besteld , kreeg twee hanglampen geleverd. na veel heen en weer gemail , als nog gereedschap geleverd. maar helaas , het belangrijkste onderdeel (een spindel) schroefdraad beschadigd dus werkt niet. kort samen gevat , geen gereedschap wel een paar foei lelijke hanglampen van slecht materiaal en geld foetsie .Aan bevelingnix kopen hier

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces

Hans 08-09-2017 Via de website gekocht

zonder probleem geld terug, kapot product hoeft niet terug

Partytent gekocht in aanbieding, helaas meteen na t opzetten was er een hoek uitgescheurd, en tweede dag een lus afgescheurd van een scheerlijn. Gebeld, men was vriendelijk aan de telefoon en meteen toegezegd dat geld retour komt en product mag hier blijven. Goed geregeld!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sonja Hooghuis 06-09-2017 Via de website gekocht

levering niet gekregen. ook na 4 maanden geld niet terug.

Masssagetafel niet gekregen. Geld na 4 maanden niet terug. 12 keer gebeld. Zouden steeds terugbellen. Doen ze niet. Schandalig

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Marco 03-09-2017 Via de website gekocht

Zeer Slecht bedrijf, komen gemaakte afspraken niet na.

komen lever beloften niet na, zeer onvriendelijke klantenservice. en geeft de schuld aan DPD bezorgdienst.

Mick 24-08-2017 Via de website gekocht

Niets mis mee (snel geleverd en scherp geprijsd)

Mijn ervaringen zijn positief. Het product dat ik had besteld (een feestpak) was nergens zo goedkoop als bij VidaXL. Levering ging ook rap, maandagavond laat besteld en woensdagochtend in huis. Dus ik heb er niets op aan te merken en zal hier vaker bestellen.

P.S. Ik kan niet beoordelen hoe de klantenservice is bij leveringsproblemen, maar in dat geval gaat het bij veel bedrijven niet zo soepel. Ik vind de onderstaande reviews dan ook een wat al te negatief beeld schetsen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rooij 12-08-2017 Via de website gekocht

Koop hier niet!!

1 is nog teveel wat mij betreft. Het regent klachten de afgelopen weken over vidaxl, en die van mij komt daar nog een bovenop.

Heb mijn producten betaald, maar krijg ze niet geleverd. Bij DHL word verteld dat vidaxl mij de oplossing gemakkelijk kan geven, maar die geven niet thuis. Smoezen als vertraging, druk etc gebruiken ze al wekenlang lees ik dus nu...

Hmmm wat zou bij mij de smoes zijn?

Zolang er geen oplossing is, zal ik mijn zaak openbaar blijven houden!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van VidaXL 15-09-2017

Beste heer/mevrouw Rooij,

Ten eerste willen wij u onze welgemeende excuses aanbieden voor ons late reactie.

Wij vinden het erg jammer om te vernemen dat u lang heeft moeten wachten op uw bestelling. Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan.

Graag willen wij u een passende oplossing aanbieden voor het ongemak. Om u beter van dienst te kunnen zijn willen wij u vragen om ons het bestelnummer of uw e-mailadres te mailen naar feedback@vidaxl.nl. Zodra wij een van deze gegevens hebben ontvangen zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Rob 11-08-2017 Via de website gekocht

Waardeloze webwinkel

Het is bijna onmogelijk om een product te retourneren. Telefonisch niet bereikbaar, de mailadressen bestaan niet en via een chat wordt een retoursformulier beloofd die niet naar je wordt verzonden.

Doe hier nooit meer een aankoop

Officiele reactie van VidaXL 15-09-2017

Beste Rob,

Wij vinden het erg jammer om te vernemen dat wij onze beloftes niet zijn nagekomen. Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan.

Gerarda 08-08-2017 Via de website gekocht

Goede service ,snelle levering mooie producten

Mooie producten, service is top en levering is ook snel.
Word bij vragen telefonisch goed en vriendelijk geholpen.
Al 3 keer wat besteld, en zal als ik wat nodig heb weer hun uitgebreide webside bezoeken.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Sabina 31-07-2017 Via de website gekocht

Zeer slecht produkt

De tent was overal lek. Daar zat ik midden in de nacht met een klein kind in de stromende regen. Het regende net zo hard in de tent als daarbuiten. Ons geld werd wel meteen nadat we de klacht hadden gemeld teruggestort maar wat had ik daar op dat moment aan? Vertelde ze van de klantenservice ook nog doodleuk dat dit een bekend mankement was! Dan hadden ze deze tent niet mogen verkopen maar hij staat nog steeds op hun site. Ik koop nooit meer iets bij dit bedrijf.

Ivo m 28-07-2017 Via de website gekocht

Bestolen

Reismand voor poezen besteld. Kwam heel snel aan maar wij hadden een fout formaat besteld. Helpdesk reageerde onmiddellijk per mail. We moesten het produkt afgeven bij een DPD ophaalpunt. Gedaan en sindsdien geen enkele reactie leer op ondertussen 5 mails. Dus geen tetugbetaling...dus diefstal. Het jyiste formaat reistas had ik ondertussen opnieuw besteld en werd ook snel geleverd. Nooit meer voor ons. We voelen ons bedrogen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Koos en Annelies 19-07-2017 Via de website gekocht

3 keer is geen scheepsrecht!!!

We hadden een houten tijdschriftenrek besteld, eerst kregen we een luchtbed toegestuurd, toen hebben we contact opgenomen met het callcenter, en het tijdschriftenrek werd zo spoedig mogelijk opgestuurd, tot onze grote verbazing, werd er een dag later een klein hometrainertje bezorgd.

Met deze winkel willen we geen zaken meer doen, als kleine troost mochten we het luchtbed houden, maar durfde het niet meer aan om alsnog het tijdschriftenrek te bestellen.