Viata.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Viata.nl.

Schrijf een review voor deze winkel

Deze winkel is in het afgelopen jaar nog niet beoordeeld en heeft daarom geen cijfer. Wil jij anderen helpen door het schrijven van een review? We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.

Ge0rge 23-03-2016 Via de website gekocht

De navigatie is helder ingedeeld en alle menu's kunnen worden doorlopen door er met de muis boven te hangen (ipv te klikken). De procedure van producten kiezen tot afrekenen gaat foutloos en zonder onnodige stappen.
De enige kanttekening die ik heb is dat de merken niet op alfabetische volgorde staan maar op aantal aanwezige productvarianten van het merk. Je moet dan via de zoekbalk zoeken op merk (wendt snel).
De functie achter de knop "factuur downloaden" werkt niet. Dat is onhandig voor de eigen administratie en bij 2 verschillende producten stond dezelfde omschrijving, dat schiep verwarring. Doorklikken op het artikel laat vervolgens wel de juiste omschrijving zien.

Bij alle producten staat heel duidelijk wanneer je ze in huis kunt hebben. Daarnaast kun je zelf bepalen hoe de producten worden verzonden waarmee je ook invloed hebt op de verzendkosten.

Assortiment
Uitgebreid en divers assortiment waarbij de kans groot is dat je alle benodigdheden bij 1 winkel vindt.

Aanbeveling
+ Klanten kunnen productervaringen toevoegen.
+ Zichtbaarheid voorraad en levering.
+ Assortiment.
+ Keuze in verzending en verzendkosten.

Extra toelichting
Het handgeschreven en gepersonaliseerde welkomst kaartje viel bij mij in goede aarde. Dat maakt het heel menselijk!