Verschoore - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Verschoore.

Verschoore stelt zich voor

Met ruim 90 jaar ervaring en 8 vestigingen in Zuid-Nederland is Verschoore Camera & Photo Services dé speciaalzaak voor digitale foto- en videocamera’s. Wij hebben een ruim assortiment apparatuur voor professioneel- en thuisgebruik van de bekende merken Canon, Nikon, Sony e.a. Maar ook diverse accessoires als filters, tassen en opslagmedia. Daarnaast kunt u pasfoto's laten maken of uw fotowerk door één van onze specialisten af laten drukken. Graat tot ziens in onze webshop of in één van de winkels. De koffie staat voor u klaar.

Deze score is berekend op basis van 39 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Mevr. Lida Drent-Steenbergen 14-02-2019

Verbaasd was ik, dat ik bij Verschoore Etten-Leur geen camera meer kon kopen. Met een slimme tip van de bedrijfsleider ben ik gaan googlen en vond een mooie betaalbare vervanging van mijn kapotte huidige camera. Direct besteld en de volgende middag had ik hem keurig verpakt al in huis. Waarvoor mijn hartelijke dank!!

Hans 14-02-2019

Product en verzending prima; ook heel prettig om voorafgaand aan de koop meteen iemand aan de lijn te krijgen die kennis van zaken had en het product in kwestie zo te horen ook daadwerkelijk in handen had.

Theo cuijpers 14-02-2019

Goede info op een toegankelijke manier. De prijzen zijn zeer concurrerend. Bezorging ging heel snel.

P.G. 13-02-2019

Zeer tevreden over het aanbod. Recent een macrolens gekocht die volledig voldoet aan de verwachtingen. Zeer snelle en correcte levering, ook in België. Verschoore heeft ook regelmatig interessante acties waaronder bv. terugbetaling van BTW bij aankoop van fotomateriaal.

Hans 13-02-2019

Niet verwacht toch gevonden bij Verschoore - reinigingstape voor een jvc gr-df470e- en erg snel geleverd.

Toha 11-02-2019

praktisch opgestelde website, prima service, snelle levering en sterk concurrerende prijs

Prima fotozaak 09-02-2019

Snelle levering van camera welke ja natuurlijk zo snel mogelijk in huis hebben wil met track & trace goed te volgen. Goed verpakt. Verder geen hulp nodig. Helaas gaat ook deze zaak weer over naar Kamera Express.

c van overveld 08-02-2019

Prettige fotozaak in het centrum van de stad. Wat ze niet in de winkel hebben is in een mum van tijd besteld en geleverd tegen concurrerende prijzen. Kortom een aanrader

Henk Kuiper 08-02-2019

Prima ! 's avonds besteld direct een berichtje "pakket verzonden"
Volgende dag in huis. Degelijk verpakt. Sneller en beter heb ik het nog niet gehad

Ton 04-02-2019

Het team Breda doet z'n best de klant zo goed mogelijk te woord te staan en te adviseren en neemt de tijd daarvoor. De afstemming tussen internet- en life shoppen verliep ook probleemloos.

aa moerland 26-01-2019

De bestelling was snel en correct , in winkel in goes zeer klantvriendelijk en een goede service .

Guy 26-01-2019

Ik kende deze fotowinkel niet maar tijdens het zoeken naar een Cactus flitser bij deze webwinkel terechtgekomen. Zeer scherpe prijs en uitstekende service. Volgende dag in huis en mooi verpakt.
Voor mij zeker een herhaling waard !!

Remco Vellinga 26-01-2019

Ontzettend fijne fotowinkel met veel persoonlijke aandacht en advies. Als er iets is wordt er snel aan een oplossing gewerkt, enig minimaal verbeterpuntje is de bereikbaarheid van de webshop na 5 uur. Soms ben ik na een werkdag net te laat!

Piet 23-01-2019

Snelle verzending en uitgebreid assortiment. Hebben verstand van zaken en verkopen hoogwaardige foto apparatuur.

Rachid 22-01-2019

webshop met ruim aanbod, voor elk wat wils, heb hier zelf een cameralens besteld, werd een dag daarna bezorgd, aanrader deze webshop.

W van Antwerpen 22-01-2019

Goede kwaliteit materialen , goede serivice en zeer snelle correcte levering .

Erik te Loo 18-01-2019

Duidelijke site met veel informatie. Flitser van Metz besteld voor mijn Nikon en twee dagen later keurig verpakt in huis. De registratiekaart ontbrak in de verpakking (nodig voor 5 jaar garantie. Na een telefoontje direct opgelost.
Kortom: snelle levering en prima service!!

Kitty 16-01-2019

2e reserve-accu voor mijn nieuwe fotocamera hier besteld. Volgende dag al in huis, en scherpe prijs!

Jan de Jonge 14-01-2019

Na informatie te hebben gevraagd bij Verschoore Breda omtrent de KASE Filters en daarbij duidelijke uitleg gekregen met de mogelijkheden heb ik deze besteld omdat zij een van de weinige winkels zijn die Kase Filters verkopen. Later nog een opname tafel besteld.De webshop is heel duidelijk opgezet, gratis verzending, betaling met IDeal en een heel zorgvuldig ingepakt pakket!! en daarbij de prettige en vriendelijke hulp en uitleg. Een lekker vertrouwd gevoel en service

CreaMade 06-01-2019

Ik was op zoek naar een mobiele photo studio en vond de website van Verschoore. Heldere informatie over het product, goede prijs en realistische leveringstijd. Het pakket werd bezorgd in de bubbelfolie zodat ook tijdens de drukke december maand ongeschonden aankwam.

Ron Rensink fotografie 04-01-2019

Ik was opzoek naar een 2e opzet flitser voor mijn Fujifilm camera XT2. ik zag er 1 voorbij komen ( bij Bol.com) vele malen goedkoper dan bij andere aanbieders, even dacht ik aan een foutje...toch mijn bestelling geplaatst, tot mijn verbazing kwamen de orde bevestigingen binnen, zo ook een aantal dagen later (in verband met kerst) ook mijn flitser. Voor mij een geweldige aankoop voor een uitstekende prijs. voortaan kijk ik eerst bij jullie op de website wat de prijs is alvorens ik verder winkel bij andere aanbieders. vraag niet hoe het kan , maar profiteer er van ;-)

Mark 04-01-2019

Alles netjes geleverd zoals afgesproken!
Mooi en stevig verpakt.
Binnen de beloofde tijd geleverd in Belgie!
Top

Cor 03-01-2019

Via de webshop een Nikon camera gekocht. Keurig verpakt en alles wat vermeld stond zat in de doos. Goede prijs en nog 1 jaar garantie ook. Ondanks de feestdagen een snelle levering. Ik ken de winkels en wordt daar altijd correct geholpen en zo is de website ook.

Kevin Martens 17-12-2018 Via de website gekocht

Supersnelle delivery en de goedkoopste prijs?! Wat wil je nog meer?! De XQD kaart is sowieso al niet makkelijk te vinden in de winkel dus dacht online te bestellen. Zeer correct en tevreden van de aankoop bij Verschoore Camera&Photo Services.

Terclavers Karine 13-12-2018 Via de website gekocht

Als ik de bestelling had geplaatst kreeg ik een email dat er 1 artikel niet in voorraad was en ze vroegen of ik de rest van de artikels reeds wou ontvangen. Dit artikel was er echter al na een paar dagen en daarmee kon de voll bestelling tesamen opgestuurd worden dus heb ik maar een paar dagen langer op bestelling gewacht. Wel tof om te verwittigen wat ik wou : wachten tot bestelling compleet was of wat er al was reeds verzenden

Jolanda Koopmanschap 27-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, maar dan ...

Het glas van de bestelde fotolijst is - ondanks voldoende verpakkingsmateriaal - helaas gebroken aangekomen. Geen nood, de afbeelding kan ook worden ingelijst zonder glas zodat retourneren niet nodig is. Wel een mail gestuurd naar de klantenservice om ze op de hoogte te stellen, zodat men kan nadenken over nog beter verpakkingsmateriaal of een andere manier van inpakken. Een reactie was aardig geweest, maar is tot op heden uitgebleven...

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Sw23 20-11-2018 Via de website gekocht

Voor herhaling vatbaar!!

Ik heb voor het eerst bij Verschoore besteld omdat zij een van de weinige winkels zijn die Kase Filters verkopen. De webshop is heel duidelijk opgezet, gratis verzending, betaling met IDeal en een heel zorgvuldig ingepakt pakket!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul 28-10-2018 Via de website gekocht

Hele snelle levering en goed ingepakt!

Een mooie overzichtelijke site, waarbij eventuele aanvullende vragen c.q. gegevens snel gegeven worden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marten 22-10-2018 Via de website gekocht

Prettig contact, aandacht voor de klant! Top service!

Makkelijke webshop. Bestelde klein artikel, waarmee zij wél één van de goedkoopste waren. Was echter niet op voorraad, maar werd daar netjes over gebeld. En vervolgens op de hoogte gehouden via mail.
Voor mij helemaal geweldig!

GuyM 20-10-2018 Via de website gekocht

Makkelijk en snel - TOP!

Met een paar decennia online aankoop ervaringen achter de rug weet je snel hoe een goede webshop er uitziet. Verschoore stelt hier zeker niet teleur ! Een duidelijke productbeschrijving, een nauwkeurige beschikbaarheidsindicatie, beveiligde betalingsmogelijkheden in combinatie met een zeer scherpe prijs zijn onmisbare elementen voor een zorgeloze aankoop.
Na bestelling is er een vlotte opvolging van de levering mogelijk, in mijn geval via PostNL. De bezorging gebeurde feilloos een tweetal dagen na bestelling.
Een echte aanrader, ik kom hier zeker terug :-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Danielle 19-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Ik was op zoek naar extra batterijen voor mijn camera. Verschoore was veruit de goedkoopste verkoper. Na mijn aankoop werd ik netjes van de voortgang van mijn pakketje op de hoogte gehouden en het pakketje werd ook netjes op tijd geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dorien 07-10-2018 In de winkel gekocht
middelburg

goede voorlichting, deskundig

ik wilde een canon spiegelreflexcamera omdat ik al canon lenzen heb. De verkoopster wist precies uit te leggen wat de verschillen zijn in typen en waar ik naar op zoek ben. het werd een eos canon 800D. Ik ben supertevreden over deze camera, boven alle verwachtingen. hij is snel, veel focuspunten, gemaksvriendelijk omdat hij uitleg geeft op scherm en heel handig touchscreen. Geeft prachtige foto's.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Frank de Bont 01-10-2018 Via de website gekocht

Wie het kleine niet eert ...

Ook een bestelling van een artikel voor een klein prijsje wordt bij Verschoore afgehandeld zoals je mag verwachten. Betalen via IDEAL was een fluitje van een cent. Mijn bestelling ter waarde van 10 euro werd per email bevestigd en dezelfde dag nog werd het betreffende artikel verzonden. Per email ontving ik een bevestiging van verzending met daarin een link naar Postnl zodat ik de bestelling kon volgen.
Kortom, een webwinkel waar je vertrouwen in kunt hebben.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

R. Izeboud 19-09-2018 Via de website gekocht

Goede service en niet duur!

Toen ik een nieuwe camera wilde aanschaffen, was ik van plan om dit via internet te doen. Een hele tijd heb ik reviews gelezen, prijzen vergeleken enz. Het leek me toch wel erg fijn als ik bij vragen of problemen terecht kon in een winkel en dan niet afhankelijk was van internet-service. Zo kwam ik terecht bij Verschoore, een winkel dichtbij en ook nog eens prijzen die geen cent hoger waren dan die op de bekende websites voor camera's en accessoires. Mijn bestelling heb ik uiteindelijk via de webshop gedaan en mijn camera was snel binnen. Zelf had ik nog een fout gemaakt in mijn bestelling en dit werd keurig opgelost. Volledig tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Esther 08-09-2018 Via de website gekocht

Goed nagekeken occasion camera

Via overzichtelijke website met duidelijke beschrijving occasion camera's een camera gekocht die goed bevalt en voor een eerlijke prijs

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob R. 06-09-2018 In de winkel gekocht
Den Bosch

Prima winkel

Na een telefoontje of het gevraagde artikel daadwerkelijk op voorraad én in de winkel was (dat wil bij andere zaken nogal eens tegenvallen) naar Verschoore Den Bosch gereden. Daar uitstekend geholpen. Na thuiskomst via de webshop de bijhorende protector case besteld. Die werd de volgende dag bezorgd. Alles bij elkaar: prima winkel.

Carolien 28-08-2018 Via de website gekocht

Precies wat ik zocht en snel geleverd

Voor mijn camera Sony RX10II zocht ik een extra accu, oplader en lensdop. Vooral de oplader was lastig te vinden, maar weer kwam ik uit op de website van Verschoore. Precies wat ik zocht, prima prijs, op voorraad en snel en goed verpakt geleverd. Ik ben er superblij mee.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Sil vd Berg 26-07-2018 In de winkel gekocht
Den Bosch

Erg goede service

Werd erg vriendelijk geholpen en goed geadviseerd met nuttige tips. Bedankt daarvoor, ik kom zeker nog eens terug.

Johan Pegel 06-03-2018 In de winkel gekocht
Breda

goede service bij vestiging Breda

Bij het eerste bezoek kreeg ik een goed advies voor een bepaalde camera. Ik werd goed en vakkundig geholpen bij mijn tweede bezoek. De werkneemster nam de tijd voor me om alles uit te leggen. Ze liet zich niet afleiden door andere klanten die binnen kwamen, maar verontschuldigde zich wel aan hen.

Meta.o 16-12-2017 Via de website gekocht

Fujifilm instax mini 90 order

Good service, honest people. First I went to the shop to get some info on the product and people working there took their time and told all pros and cons...
After i ordered the product online ans received it in 2 days in the original box in safe wrapping paper.

Anoniem 15-12-2017 Via de website gekocht

Zeer goede prijs-kwaliteit

De prijzige Leica Ultravid verrekijker werd met grote korting aangeboden. Werd de volgende dag geleverd met tasje en draagriem. Goed verpakt. Uitstekend product en zeer betrouwbare service van de winkel.

Awa 15-12-2017 Via de website gekocht

Fantastische service, Prijs heel gunstig.

Snelle bezorgine & prima service.
Ik stuurde ook een aankoop retour, binnen een dag geld weer terug gestort.

Kees 14-12-2017 Via de website gekocht

Goed, voordelig en snel.

Overzichtelijke website. Bij gelijke prijs extra vakantiekit bij compactcamera. Gisteren besteld, vandaag in huis. Gewoon prima dus.

Dik Troost 14-12-2017 Via de website gekocht

Goeie en snelle levering

Heb een camera gekocht bij Verschoore. Deze Camera stond voor dezelfde aanbiedingsprijs ook bij andere winkels, maar Verschoore was de enige die hem ook daadwerkelijk voor de aanbiedingsprijs leverde. Dat ging snel en met adequate informatie over de termijn van levering.

EK 05-12-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd, goede prijs

Snel geleverd en een goede prijs voor een A-merk product. Product was goed verpakt en kwam volgens afspraak op tijd aan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerrie 28-11-2017 Via de website gekocht

toppertje snelle levering en prima verzorgd

nergens zo goedkoop gevonden als hier, snelle levering en netjes verzorgd, zal hier beslist de volgende keer eerst kijken als ik weer iets nodig heb

Carmaria 23-11-2017 Via de website gekocht

Niets op aan te merken

De wacom intuos photo is niet overal verkrijgbaar, blij dat deze winkel hem had. De hoofdprijs wordt niet gevraagd. Alles ging gewoon goed, helemaal niets om aan te merken!!

Robert 21-11-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd, goede kwaliteit

Ik was op zoek naar een daglichtlamp met kleine fitting, en die waren lastig te vinden. Gelukkig bleek Verschoore ze gewoon op voorraad te hebben, met als bijkomend voordeel dat de winkel praktisch om te hoek ligt. Ik heb 'em via de website besteld en kon 'em een dag of wat later in de winkel ophalen (dus geen verzendkosten, ideaal!). De lamp bevalt ook goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jurre 12-11-2017 In de winkel gekocht
Roosendaal

Super tevreden!

Mijn actioncam van Sony werkte niet meer naar behoren. Ik was m'n factuur vergeten toen ik hem wilde laten repareren en daar deden ze gelukkig niet moeilijk over. Even opgezocht en hij werd gelijk ter reparatie opgestuurd! Ik kreeg toen hij klaar was netjes een mailtje dat hij klaar lag. Hij werkt weer helemaal super en was snel gerepareerd!

Daan 10-11-2017 Via de website gekocht

Goede service & ruim assortiment

Overzichtelijke website met ruim assortiment aan producten voor analoge fotografie! ook zeer goede service via de telefoon gehad.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Minpunten

• -