VanMelis.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over VanMelis.nl.

Deze score is berekend op basis van 1 review die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Billy 03-08-2018 Via de website gekocht

Waardeloos

Ik heb van dit bedrijf via bol.com een dompelpomp besteld. De levertijd zou 1 week zijn. Nu een week verder niets gekregen, er staat bij mijn bestelling dat het nog in behandeling was. Zowel telefonisch als per mail slecht tot geen contact. Via bol.com de bestelling geannuleerd. Uiteindelijk contact kunnen krijgen en ze weten er niets van af. Niet van de annulering en niet van de mail die ik ze heb verstuurd. De 1e indruk is voor mij bepalend, nooit meer van dit bedrijf.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

1289henk 30-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service, snelle levering & goede prijs

Ik schrijf normaal nooit een review maar maak hier even een uitzondering. Heb een zolderkamer, airco bleek nodig om in leven te blijven deze zomer (eind mei 2017). Zondag om 7u 's avonds airco besteld (Polar 9000 voor 284 euro) met het verzoek 's avonds te leveren omdat ik overdag ben werken. 15 minuten later een belletje met instructies voor de bezorging. Maandag om 6u airco binnen (weer thuis van werk ondertussen) & maandag meteen heerlijk kunnen slapen! Ik twijfelde even om bij vanmelis te bestellen omdat ze nog geen review hadden bij kieskeurig, vandaar deze review.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -