Vangilsweb.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Vangilsweb.nl.

Vangilsweb.nl stelt zich voor

Vangilsweb.nl is een online winkel met een ruim assortiment consumenten elektronica en witgoed (van NL leveranciers). In onze traditionele winkel in Prinsenbeek (Breda) staat een deel daarvan demonstratieklaar. Hier kunt u 6 dagen per week met uw vragen terecht. Omdat wij al 50 jaar ervaring hebben, kunnen wij u een deskundig advies bieden. Ook afhalen van uw bestelde artikelen is mogelijk zonder extra kosten. Wij zijn goed bereikbaar vanaf de snelweg (2 minuten), gratis parkeren. En wilt u de artikelen laten bezorgen? Geen probleem!

Deze score is berekend op basis van 1 review die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Matig tevreden Klant 01-10-2018 Via de website gekocht

Matige service

Stofzuiger gekocht waarbij, volgens de fabrikant ook een aantal zakken en een filter zou zitten. Zat er dus niet bij. Gereclameerd en na vier weken (en een herinnering) te horen gekregen dat de fabrikant “universele” mededelingen zou doen, die blijkbaar op mijn apparaat van toepassing is. Slechte service want: (1) universeel betekent dat het op alle exemplaren van toepassing is (zo staat het in het woordenboek), (2) vangilsweb vindt het blijkbaar een gedoe om voor een klant die al betaald heeft, z’n best te doen bij de leverancier, (3) vangilsweb laat de klant veel te lang in het ongewis.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

sfinx333 31-01-2017 Via de website gekocht

uitstekend verpakt, lage prijs en snelle levering

snel geleverd, goed verpakt zeer scherpe prijs, dus alles perfect
kwam als laagste prijs naar voren, dus besteld via de site

Pluspunten

• snellle levering
  • lage prijs

Joëlla 06-01-2017 Via de website gekocht

prima webshop met lage prijzen

in de kerstvakantie een staafmixer besteld, snel en gratis geleverd, tevreden over de bestelling. Wat wel opviel was dat ik de staafmixer op zaterdag zocht via kieskeurig en zag dat de prijs bij vangilsweb.nl 5 euro lager lag. Toen ik de staafmixer na het lezen van enkele reviews wilde bestellen, was de prijs inmiddels aangepast aan de laagste prijs bij KK, dus 5 euro duurder. Toch maar besteld en 2 dagen later thuis bezorgd.

Doesburg 16-12-2016 Via de website gekocht

Slechte service

Jawbone besteld via Bol.com (verkoper: van Gils). Bestellen ging vlot, niks mis mee. Redelijke prijs en snel geleverd.
Binnen 2 maanden Jawbone kapot. Na mailcontact de jawbone geretourneerd naar van Gils. En sindsdien (4 maanden later!!!) wacht ik op een oplossing. Volgens vanGils valt het defect niet onder de fabrieksgarantie. Maar daar heb ik niets mee te maken. De verkoper is verantwoordelijk, niet de fabrikant. Op mail en terugbelverzoeken wordt niet meer gereageerd! Waardeloze service.

• Levering

Minpunten

• Garantie
  • Klantenservice

wj.vandenhoek 02-09-2015 Via de website gekocht

duidelijke website

ruime keuze

Extra toelichting
snelle en hulpvaardige reactie in verband met de levering

G.v.d.P 04-07-2015 Via de website gekocht

Na gewenning in gebruik van de Inventum MN305C is deze combi-mag in vergelijking met de vorige combi-mag een makkie in bediening, geruisloos en kan niet wachten binnenkort het resultaat te zien van spekkoek waarin de vorige combi-mag ineens faalde.

Donderdagavond ná 20 uur besteld en zaterdag in huis vind ik snel. :D

Assortiment
De uitstraling vind ik eenvoudig maar chique!!!

Aanbeveling
Goede kwaliteit voor weinig geld. Tenminste waar voor je geld.

willyboets 10-01-2015 Via de website gekocht

website is klantvriendelijk

geleverd zoals op de website was aangegeven.

Assortiment
Er was voldoende keuze voor een digitale fotokader.

wij zijn zeer tevreden.

Extra toelichting
we hebben de digitale fotokader nog maar juist. Tot nu toe werkt hij perfect.

icstan 23-12-2014 Via de website gekocht

3,5

Niet best , een gourmetset van Tefal re 4588 gekocht , de gourmet set is absoluut een teleurstelling.
De boven bakplaat is heel goed echter de bakjes die onder de bakplaat geplaatst moeten worden hebben geen functie. Het enige wat je ermee zou kunnen doen is een omelet maken, echter dan moet je ook wel 10/15 minuten geduld hebben voordat er een fatsoenlijke omelet gemaakt wordt , stukje paprika of andere groente bakken is helemaal geen optie want het gebeurt helemaal niets .
Daarbij wil nog aangeven dat alleen de midden bakjes werken. De bakjes aan de zijkant worden nauwelijks verwarmd.
Winkel wil absoluut mijn geld niet terug geven en Tefal zegt dat het set goed functioneert... typisch geval van muurtje/kastje .

Aanbeveling
Koopovereenkomst staat hier niets voor!Beter paar centjes meer betalen in een winkel kan je nog altijd terug en hoeft niet te gaan onderhandelen met mensen aan de telefoon die kunnen ze verstoppen achter hun anonimiteit. Klant is altijd de dupe zeker van een internet winkel !

Berry-Flamingo 20-11-2014

Extra toelichting
Bij Vangilsweb.nl via mail gereageerd op een product waar ik een paar vragen over had. Na 2 dagen was inmiddels de prijs verhoogd van het product maar daarna toch netjes het product nog voor de oude prijs gekregen. Netjes telefonisch contact gehad en alles is super verlopen. Het product zou per koerier worden afgeleverd en ook door hun netjes telefonisch een tijdstip afgesproken en afgeleverd. Product is onbeschadigd afgeleverd terwijl ik hier toch een beetje angstig voor was gezien het absoluut geen kleine tv was. Ik hou deze winkel zeker in de gaten, kwaliteit/prijs/afhandeling was bij mij dik in orde.

Hans Kazan37 13-11-2014

De site spreekt voor zich, klikken en bestellen

Goed te woord gestaan door de medewerker, en wat er werd belooft zijn ze ook nagekomen

Assortiment
Assortiment is goed net als in de winkel,en de prijs is scherp.

Aanbeveling
Goede service, en een goede prijs/kwaliteit verhouding

Super, perfecte service

Lodewijk Kooijman 13-11-2014

Eenvoudige site

Goede respons via email

Assortiment
Bewust naar dit artikel gezocht, verder niet gekeken.

Aanbeveling
Goede prijs tov anderen, netjes op tijd geleverd, geen verzendkosten.l

Geheel tevreden

RG12793 21-10-2014

Via Kieskeurig bij VanGils beland en prima!

Snelle service, snel geleverd

J.L. van Gestel 25-09-2014

Overzichtelijke webside

Levering goed aangekondigd en prima op tijd (paar dagen)

Assortiment
Ben hier erg tevreden over. van alles wat wils

Aanbeveling
heb hier een positief gevoel, dat is erg belangrijk voor mij.

Extra toelichting
Al met al een positieve ervaring bij deze winkel

Wouterhenk 09-09-2014

Gemakkelijk te bestellen!

Ik heb even contact opgenomen met de service lijn en werd snel en vriendelijk te woord gestaan!

Assortiment
Groot assortiment. Ik vond deze winkel snel via Google!

Aanbeveling
Ik beveel deze winkel aan iedereen vanwege het goed geprijsde assortiment!

Extra toelichting
Al met al kom ik op een zeer positieve ervaring uit!

Adrie Vleugels 27-06-2014 Via de website gekocht

Een tv 's avonds besteld en de volgende dag binnen. makkelijke website. Dus kortom: perfect.

Service is tot nu bij de bestelling uitstekend. Als het zo blijft dan verwacht ik als er zich ooit een probleem voordoet geen problemen.

Ruime keuze

Aanbeveling
Efficient, goede prijs, snel, dus een goede reden om aan te bevelen. En dat heb ik dus al gedaan.

Leo195 23-06-2014

De website is niet toegankelijk genoeg voor bedrijven.

Betalingen via creditcard hoeven niet via Pay pal te lopen maar kunnen ook rechtstreeks. Deze aanpassingen zullen ondernemers waarderen

Snelle reactive. Snelle verzending

Assortiment
Voor wat ik zocht was ik tevreden met het assortiment

Aanbeveling
Goede webwinkel met snelle feedback

Extra toelichting
Web site is goed kan misschien wat compacter

Mady Vroklage 12-06-2014 Via de website gekocht

De site is absoluut gebruiksvriendelijk.
Bevestiging en informatie
per mail over de levering v. e product is duidelijk.

Hele snelle levering en het TNT Pakket-tarief is gerechtvaardigd.

Assortiment
De prijs van het gewenste product, was het laagste dat ik ooit betaalde..

Extra toelichting
De snelle levering en de verrassend lage prijs zijn mij zeer goed bevallen. Normaal gesproken bezoek ik liever 'n fysieke winkel,omdat ik zelf ook in de verkoop sta.. In dit geval waren zowel de afstand als de verleiding van het gemak te groot..

franske geldrop 28-05-2014 Via de website gekocht

alles simpel te vinden

snel verzonden en goed antwoord bij vragen

hebben echt sprveel

Aanbeveling
gewoon doen! goedkoop en goed wat wil je nog meer dan?

Extra toelichting
al vaker gekocht en steeds goed en snel

JZwwww 22-05-2014

mfrank66 15-05-2014 Via de website gekocht

6,5

Snel bestellen en snel kunnen betalen

Ik had hier eerst een minder cijfer staan omdat mijn bestelling niet was geleverd op tijd. De aftercare die gedaan werd door de directie heeft dit cijfer flink verhoogd.

Assortiment
Vangils is bezig met een nieuw systeem dat wel correct weergeeft wanneer een product op voorraad is. Het kan nu dus nog zo zijn dat een product wel op voorraad is, maar niet op tijd geleverd akn worden van een aanleverancier.

Aanbeveling
wat service betreft is het goed gekomen doordat de directie zich ermee bezig heeft gehouden

Extra toelichting
Ik heb vier dagen voor moederdag een mixer besteld die op voorraad stond met 1-2 werkdagen levertijd, en deze met cadeaupapier besteld. Bestelling en betaling heb ik ervaren als gemakkelijk. Echter kregen we geen mixer en geen mail over vertraging.(UPDATE: dit lag aan een verkeerd ingevoerd emailadres door mijzelf dat ik later wel heb gewijzigd) De dag voor moederdag maar even laten weten via de mail dat ik de hele dag thuis zou zijn. Geen reactie.. en geen mixer. Op de zondag via mail een navraag gedaan. De mixer staat en stond nog steeds 'op voorraad, leverbaar binnen 1-2 werkdagen" Na een week maar gebeld. De medewerker snapt het ook niet vind het ook maar raar. Dat het artikel op 'in voorraad' staat is iets voor 'de IT mensen'. Ik heb daarop de order geannuleerd en mijn geld teruggevraagd. (UPDATE: de directie heeft mij gebeld, excuses gemaakt en een mooi gebaar gemaakt. Zo kan het dus ook! de cijfers heb ik hierop aangepast)

mfrank66 14-05-2014 Via de website gekocht

2,5

Bestellen en betalen gaat gemakkelijk

Ik heb ervaren dat er geen mails komen over een vertraagde orderstatus. Er werd bij mij niet gereageerd op mails. Bij navraag over de voorraad die aangegeven wordt op de website werd mij verteld dat dit een probleem was voor de 'IT afdeling'.

Assortiment
Mij leek het alsof ze veel in voorraad hebben, maar mij ervaring met deze mixer is dat wat je bestelt, op backorder komt en dus niet op voorraad is.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel niet willen aanbevelen. In mijn geval gaf de winkel geen eerlijk beeld van de voorraadstatus, komen er geen updates van vertraging op de mail en werd mijn probleem niet opgelost.

Extra toelichting
Artikel stond op voorraad. Ruim op tijd besteld voor moederdag, en laten inpakken. Niets dus, geen mail geen mixer. Op de zaterdag maar even laten weten dat ik de hele dag thuis zou zijn. Geen reactie.. en geen mixer. Op de zondag een verdrietige mail gestuurd. Geen mail.. geen mixer. De mizer staat en stond nog steeds 'op voorraad, leverbaar binnen 1-2 werkdagen" Na een week maar gebeld. De medewerker snapt het ook niet vind het ook maar raar. Dat het artikel op 'in voorraad' staat is iets voor 'de IT mensen' Order geannuleerd en bij een betrouwbaar bedrijf besteld.

Wkh 12-04-2014 Via de website gekocht

Niet goed.... ...................... ............ ........

Aanbeveling
Niet snel ................................... ..................

Extra toelichting
Op de website staat voor 1500 uur besteld, de volgende dag in huis. Dat klopt niet in ons geval. Ik had vogens een medewerker te "kort" voor 15.00 uur besteld, dus werd een dag later. Maar ook dat ging niet door. Nu de 3e dag wachten, maar ook die is half om en nog niets gezien......

janschonk 22-02-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
tv online kunnen bestellen en daarna deze zelf op kunnen halen in Prinsenbeek . Leuke mensen die je nog helpen met tips, deze tv te installeren.

Paul002 14-02-2014 Via de website gekocht

4,8

bestelling en betaling ging vlot

Ik heb een nieuwe koelkast besteld, maar status werd na 2 dagen in showmodel veranderd.

Assortiment
ze kunnen veel leveren, maar weinig is op voorrraad

Aanbeveling
Ik kan het bedrijf niet aanbevelen aan iemand anders gezien mijn ervaring.

Extra toelichting
Koelkast besteld, maar de dag daarna was mijn bestel status veranderd in showmodel. Of het de bedoeling was weet ik niet, maar in de mail stond ook dat de vorige klant dit apparaat geweigerd had omdat hij transportschade had en diverse deuken. Als ik €75,- meer zou betalen zouden ze een nieuwe koelkast bestellen, maar niet zeker was of ze hem dan konden leveren. Bestelling snel geannuleerd en 2 dagen daarna geld retour gekregen.

Vero- 29-08-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website, productgroepen helder ingedeeld met goede productfoto's en -omschrijvingen, veel keus in producten en handige betalingsmogelijkheden.

Bij PostNL raakte mijn bestelling zoek. Na contact met VanGilsWeb.nl aarzelden zij geen moment en stuurden mijn bestelde product nog een keer op. Ditmaal natuurlijk via een andere koerier :-) Deden dit kosteloos, als goede service. Dikke kus!

Assortiment
Groot assortiment, ruime keuze in producten voor zowel een grote als een kleine beurs. Van Gils voor elk wat wils.

Aanbeveling
De service die VanGilsWeb.nl biedt, is ronduit een dikke tien met een griffel.

Extra toelichting
Goed en prettig contact met de winkel via e-mail, denken met de klant mee.

a.gumus 29-06-2013 In de winkel gekocht
Prinsenbeek

Makkelijk website

Ik werd goed geholpen in de winkel

Assortiment
Er is echt ruime keuze in de winkel en ook in de magazijn

Werd heel vriendelijk geholpen

ze hebben zelfs advies gegeven over de mogelijkheden

Extra toelichting
Zeer vriendelijkepersoneel en ook hulpzaam en ook duidelijk website en Goed geholpen

leo1965326 27-04-2013

woensdag besteld . Vanavond de eerste wedstrijden gekeken . Snelle levering en een beste prijs . Ik Ben tevreden met mijn nieuwe Philips led tv.

sjan56 23-04-2013

Ik ben erg tevreden over Audio video van gils! Ze hebben me geholpen bij het maken van een keuze en vervolgens werd het product ook netjes afgeleverd.

Hein de Vree 23-04-2013

Televisie is echt prachtig. Prima op tijd geleverd. Had wat vraagjes en diezijn allemaal goed beantwoord. Ik ben erg tevreden. groetjes.

edelmetaalinkoop86 22-04-2013

Keurig verpakt en beschermd geleverd met Gls verzending,

Product voldoet aan mijn eisen,
Extra calibratie gewicht gelevert,waarmee je weegschaal altijd naukeurig kan wegen,

Weegschaal is ook van mooi design en mooi compact formaat,
met rood lichtend getallen,Geen zwart wat je ziet bij velen.

Bedankt
M.v.g

ihsan81 22-04-2013

Bij deze winkel een led tv gekocht van samsung

Bij thuiskomst bleek deze te groot te zijn na gebeld te hebben mocht ik hem omruilen voor eenkleinere en er werd in de winkel ook advies gegeven erover was heel fijn

Stella31 20-04-2013

volgens track en trace zou het pakket de volgende dag geleverd warden. maar zowel vangilsweb als ik kregen geen duidelijkheid over de levering . vangilsweb heeft na vier dagen alsnog een tweede zending met een andere pakketdienst laten plaats vinden . daar dank voor.

florisvandort 19-04-2013

Heb een Bosch wasmachine besteld (de Logixx 8).
Heb 'm bij VanGilsWeb besteld omdat ze qua prijs zeer gunstig waren én het gaf mij vertrouwen dat ze ook een fysieke winkel hebben met al tientallen jaren ervaring.
Ze waren zeer behulpzaam. Een aanrader!

jolanda123h 17-04-2013

Mp3 speler gekocht voor ons dochtertje. bij ontvangst bleek het de verkeerde kleur te zijn die ik besteld had. Een mailtje was voldoende om de juiste kleur alsnog te krijgen. Topservice omdat het binnen enkele dagen was geregeld.

Alice234 06-04-2013

Omdat er een foutje in de website zat kreeg ik niet meteen het juiste product in handen. Maar de klantenservice heeft er alles aan gedaan om mijn bestelling compleet te maken. Prettige contacten en goede service.

Stmarc 30-03-2013

2,5
Op zondag 10 februari mijn bestelling geplaatst echter werd deze (onaangekondigd) pas op woensdag 13 februari verstuurd ivm carnaval. Nadat GLS 1 bezorgpoging heeft gedaan kon ik het pakket bij een GLS depot ophalen. Ruim een week nadat ik het had besteld eindelijk in mijn bezit. Het product een paar dagen later cadeau gegeven en niet veel later blijkt dat het product defect is (af fabriek). Nadat hier melding van is gedaan geeft men aan dat het herroepingsrecht/afkoelingsperiode van 7 dagen verlopen is en dat men deze niet kan omruilen voor een nieuw product. Deze moet dus voor reparatie worden aangeboden aan de fabrikant. Ook nadat is aangegeven dat het een cadeau betreft is men niet bereid hier een andere oplossing voor te zoeken. Wie wil nou een gerepareerd product cadeau geven!? Uiteindelijk rechtstreeks met Black & Decker contact gezocht en perfect geholpen. Zonder probleem omgeruild voor een nieuw exemplaar.

In mijn optiek heeft deze firma nog het een en ander te leren vwbt oplossingsgericht werken naar haar klanten.

rhjutten 03-03-2013

Ik hield rekening met na het weekend, maar de broodrooster was er al voor het weekend! Snelle levering. :)

Monigo 01-02-2013

Alles goed te vinden met specificaties, prima info over de stand van zaken rond bestelling en snelle aflevering.
Ik ben zeer tevreden.

e.vreeswijk 31-01-2013

Deze Sony SRSBTM30 aangeschaft om het geluid van mijn iPad draadloos af te kunnen spelen via de speakers. Deze speakers zijn erg handig en daarnaast zijn ze ook mooi en makkelijk te bedienen en het geluidskwaliteit is goed. Het bestellen ging makkelijk en de service was prima. De prijs was ook aantrekkelijk vergeleken met andere winkels. Bij afhalen in de winkel erg aardig personeel.

online aanschaf 06-01-2013

Bij deze online winkel heb ik een led tv gekocht

Ik wilde de tv zelf afhalen maar door hulp van de medewerkers paste de tv

Helaas niet in mijn auto de medewerkers hebben voorgesteld de tv te bezorgen

En fe volgende dag kwam de tv bij mij thuis

Super bedankt top service

edwin221 23-12-2012

4,8
deze magnetron is nog geen 3 jaar geworden en heb aangegeven dat dit niet normaaal is men kijkt alleen naar de garantieperiode en de service daarna is niks.
Heb zelf naar samsung gebeld maar dat koste 73 euro en bij hun 90 euro en heb na aandringen een kleine korting gekregen op een nieuwe magnetron maar moest hem wel zelf op komen halen terwijl er stond gratis verzending.

pbtho 20-12-2012

Na een communicatiestoring werd de fout direct opgelost en de juiste machine de volgende dag geleverd.

janssen929 16-12-2012

Mellita espresso machine gekocht bij vangilsweb. Overzichtelijk bestelprocedure met inpakoptie. Daar heb ik gebruik van gemaakt. Donderdag besteld en vrijdag in huis. Top. Hopelijk hoef ik geen gebruik te maken van de aftersales.

Joyce1976 05-12-2012

3,2
Nog steeds niet in mijn bezit dat is het probleem!26-11-2012 besteld 1-2 werkdagen levertijd staat er bij het artikel. Op mijn mail geen reactie. Via Facebook uiteindelijk wel, namelijk dat het vertraagd is en nog enkele dagen duurt!!Ruim 2 weken voor dat mijn keuken verbouwd besteld zodat ik hem op tijd zou hebben. Ik baal

sebistocles 28-11-2012

I bought a led tv which was a show model. It came totally wrong packed. I understand it was a show model and that it would had come with another box, but my 6 year old son could have done it better. The box was partially broken and the packing tape was a mess and insufficient!
The tv was in the Styrofoam pack but it was not properly closed. The base was facing the screen! its amazing it didnt brake.
If I could send it back I would have done it but I needed this monitor urgently for a job.
It misses one of the screws to attach the base to the tv, extra video cables and the remote control was the wrong one. Its a miracle nothing was broken since everything was crashed into each other in the 'rice cooker' box!
Also the When I called to complain they never came with any argument or even apologies!! They sent later another remote control which once more was again the worng one. I spoke several times with different people at the shop, From 4 or 5 guys I spoke only one understood the situation and assumed some sort of responsability.

Pindaboer 15-10-2012

3,5
Slechte ervaring gehad. Besteld, betaald, extra betaald voor verzenden per PostNL, maar werd verstuurd via GLS. Ik heb geen trackingnummer gekregen. Pakket spoorloos en daarna retour afzender. (zeiden ze) Opnieuw verstuurd, en uiteindelijk na een week binnengekregen. (toen pas statuswijziging op de site gezien) Als je belt met vragen over de verzending en levertermijn, klinkt het ongeintresseerd en knorrig. De dag erna status opgevraagd, weer een boeit-me-niet-houding. Erg jammer en niet leuk.
Ik ga liever naar een ander, helaas.

Triangel14 11-10-2012

De goedkoopste met zijn artikelen.
Een goede en vlotte afhandeling.
E-mail verkeer was uitstekend.
Het pakje werd vlot bezorgd.

naam 2613 11-10-2012

Makkelijk te bestellenvia duidelijke ,binnen een paar dagen leverbaar ,netjes bericht terug voor gratis ophalen.

Maantje1974 11-10-2012

Snel te vinden, voldoende informatie op de site, geen verzendkosten en snel geleverd.
Van harte aan te bevelen.

Anna-45 11-10-2012

Telefonisch contact gehad, werd keurig te woord gestaan.
Product na 13.00 uur besteld, de volgende dag 9.15 uur al binnen.Prima geregeld zou ik zeggen.