Van Belle Baby & Kids - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Van Belle Baby & Kids.

Schrijf een review voor deze winkel

Deze winkel is in het afgelopen jaar nog niet beoordeeld en heeft daarom geen cijfer. Wil jij anderen helpen door het schrijven van een review? We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.

Denise 15-02-2018 In de winkel gekocht
Vlissingen

Heel slecht!

Ik zou nooit meer bij deze winkel bestellen! Je besteld spullen (in mijn geval een kinderwagen) met de korting en in de webshop. Ik bel om te vragen of ik ook een ander kleur handvaten kan kiezen en door mijn belletje krijgen ze door dat het niet goed vermeld stond. Tijdens mijn betaling word de prijs ineens omhoog gegooid en nadat ik bel blijk gewoon dat ik hem niet voor de prijs krijg waarvoor ik hem heb besteld maar dat ik 100 euro extra moet betalen. Telefonisch word gewoon gezegd dat bij hun eigen fouten de klant gewoon word opgebeld en alsnog extra moet betalen. Erg slecht dus aangezien ze de fout doorhadden doordat ik nota bene zelf bel en hun getipt heb! Dit had is dus beter niet kunnen doen! Ik bestel voortaan bij een andere winkel waar je wel zeker bent van je product voor de prijs waarvoor je het besteld hebt

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel