Update.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Update.nl.

Update.nl stelt zich voor

Internetshops vind je overal op het internet. Maar kopen op het internet geeft bij veel mensen nog een onzeker gevoel. Daarom heeft Update.nl een combinatie gemaakt van 2 sterke punten: Je koopt bij Update.nl rechtstreeks uit eigen voorraad en kan telefonisch advies krijgen van een van onze gespecialiseerde medewerkers. Geen keuzemenu gewoon direct een medewerker aan de telefoon, zonder extra kosten. En natuurlijk bij ons: Op een werkdag besteld is morgen in huis. Zelfs op zaterdag!

Deze score is berekend op basis van 4 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

3.7

Gerard Lotz 08-07-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Gerard Lotz
Hierbij mijn review over Update.nl.
Op zaterdag 1 juli '17 heb ik twee harde schijven gekocht. Met het juiste afleveradres.
Dinsdag 4 juli '17 gebeld naar Update, omdat er de status ligt in depot bij transporteur stond vermeld.
Update deelt mij mede dat het pakket onderweg is.
Pakket niet ontvangen op dinsdag 4 juli wel zie ik dat de aflevering niet succesvol was., ondanks dat ik de gehele dag thuis was gebleven. Ik heb toch nog in de brievenbus gekeken of er en briefje in lag van de transporteur, er lag niets in.
Woensdag 5 juli op de pakketinfo gekeken om 10 uur het pakket zou weer worden aangeboden. Weer de hele dag thuis gezeten om 17.30 uur naar de pakketinfo gekeken. Daar stond tot mijn verbazing dat de afleverpoging om 12.53 niet succesvol was. Met de volgende mededeling om 12.53
Pakket wordt bij de volgende Pickup parcelshop bezorgd:
USED PRODUCTS DELFT
Om 18.09 krijg ik de volgende mededeling:
We hebben je pakket niet volgens afspraak kunnen bezorgen. Onze excuses hiervoor.
Ik dus twee dagen thuis gezeten voor niets.
Op 6 juli '17 contact opgenomen met Update dat het pakket bij Used Products in Delft kon worden afgehaald. Ik heb gezegd dat ik dat niet accepteer omdat mij dat weer extra tijd en geld kost. Zij stelden voor dat het pakket daar weer wordt weggehaald en dat het de volgende dag 7 juli bij mij wordt afgeleverd.
Daar ben ik mee akkoord gegaan mits het op vrijdag de zevende in huis is.
Rond de middag kijk ik waar het pakket op dat moment is, en zie tot mijn verbazing dat de adresgegevens van de ontvanger onjuist zijn.
Ik weer gebeld met Update over de gang van zaken.
Als antwoord kreeg ik nog dat ik het pakket had kunnen ophalen ondanks dat we hadden afgesproken dat het op vrijdag zou worden bezorgd.
Verder zie ik nog op de pakketstatus het volgende.:
06.07.2017 12:52 Berkel en Rodenr ...
Afleverpoging was niet succesvol
Handtekening geweigerd.
Als slot ben ik zwaar teleurgesteld in de afhandeling van Update en zal iedereen die ik ken op de hoogte brengen van mijn ervaring met deze firma. Ik zal bij hun nooit meer iets kopen.

Gerard Lotz.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Patrick 23-04-2017 Via de website gekocht

Snel in huis, prima prijs

Al meerdere malen diversen onderdelen besteld, altijd snel in huis voor een prima prijs!
Erg makkelijk en altijd perfect geholpen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeffrey 28-03-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Het bestelde onderdeel werkte helaas niet en ging daarom retour. Na het product zo netjes mogelijk verpakt te hebben in de originele verpakking is het bij Update.nl ongeveer een week later onderzocht. De uitkomst: zij constateerde schade aan het onderdeel en hadden hem al retour gestuurd voordat ik enig bericht kreeg.

De klantenservice reageert inhoudelijk maar half, valt vooral in herhaling en doet geen enkele poging om tot een goede oplossing te komen. Het onderdeel zou zogenaamd tijdens het retourtransport beschadigd geraakt zijn. Op die manier hoeven zij natuurlijk niet voor de kosten op te komen.

Ik kon een nieuw onderdeel tegen inkoopprijs kopen, maar het verschil tussen verkoop- en inkoopprijs kon ik dan weer niet terugkrijgen. Al met al geen oplossing en ik blijf voortaan ver weg bij Update.nl.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Update.nl 30-03-2017

Geachte heer,

Toen wij uw moederbord retour hebben gekregen heeft mijn collega meteen geconstateerd dat het bescherm kapje van de socket niet terug geplaatst was op de socket en los bij de uw retour was meegezonden. Deze bescherm kap zit uiteraard niet voor niets op een van de kwetsbaarste onderdelen van het moederbord. Helaas hebben wij ook meteen schade aan de socket zelf geconstateerd. Door een onzorgvuldige manier van verpakken kunnen wij hier geen garantie procedure voor starten.
U gaf in de de e-mail conversatie aan dat u al een nieuw moederbord had besteld maar die heeft u helaas niet bij ons besteld. Hierin konden wij dus ook geen coulance regeling met u vinden.

Update.nl, Klantenservice

Rene v Doorn 30-12-2016 Via de website gekocht

Geen levering op afgesproken dag en bezorgdienst jokt

Een Samsung TV gekocht via de webshop Update.nl en een avond levering afgesproken de volgende dag tussen 18:00 en 22:00hr .
Pakket zou bezorgt worden door de koerier en het pakket was online te volgen en had tot 18:00hr de status onder weg naar klant.
19:00 hr mail van de koerier dat er niet geleverd kon worden en dat er 2 jan geleverd gaat worden.
Contact gezocht met de koerier en deze melden dat de TV niet geleverd was door Update.nl
Kortom Update.nl komt zijn belofte niet na en de koerier jokt want er was geen pakket en kon dus ook niet onderweg zijn voor aflevering.
Oppassen dus,met beide firma's geen zaken doen.

E 07-09-2016 Via de website gekocht

LOGITECH M185 Wireless Mouse Blue, bezorgd binnen 24 uur

LOGITECH M185 Wireless Mouse Blue: dit besteld uitstekend product is door Update.nl binnen 24 uur bezorgd, waarmee was ik zeer aangenaam verrast en blij omdat we snel de nieuwe muis nodig hadden.
Ik ben super blij van het product en mijn keuze voor Update.nl.

Assortiment
Dit kan ik niet objectief beoordelen omdat ik pas 1 product nodig had.

Pluspunten

• Super snelle levering
  • product uitstekend

John 14-06-2016 Via de website gekocht

4,5

Extra toelichting
Binnen de garantietermijn was m'n mainboard van Asus defect. Netjes volgens de procedure naar een Kiala punt gebracht. De medewerkster vertelde me dat er geen afleverbewijs afgegeven werd. Op het scherm liet zei zien dat de zending was aangemeld. Update.nl beweerde na weken bellen de zending niet te hebben ontvangen. Met als oplossing kwamen zei met een kiloprijs vergoeding over de brug. Ja echt, het gewicht van het (verloren) pakket bepaalde de vergoeding. Ik kon Euro 5,00 korting krijgen op een nieuw te bestellen artikel. ECHT ONGELOOFLIJK MAAR WAAR. Nooit nee nooit meer!

burgkop 07-10-2015 Via de website gekocht

Bestellen gaat makkelijk

Werd goed op de hoogte gehouden van de verzending.

Assortiment
Ik ga echt niet nakijken wat ze allemaal verkopen.

Aanbeveling
Heb GEEN klachten tot nu toe mee gemaakt.

Extra toelichting
Wat anderen is overkomen kan ik niet onderschrijven Was eerst wat huiverig om te bestellen, nieuwe naam, maar het leek mij sterk dat je je geld kwijt zou zijn. Heb geen ervaring met de nazorg, of terug sturen in de proeftijd.

Twinsen 25-08-2015 Via de website gekocht

Zondag besteld, product zou omdat het op voorraad was mits op een werkdag besteld voor 17.00 de volgende dag bezorgd worden.
Dinsdag nog niet ontvangen ook geen verzendbevestiging. Geen reactie op mail
Beloof geen dingen die je niet waar kan maken. Probeer dan in ieder geval snel op een mail te reageren.

Aanbeveling
Dit is onder voorbehoud er van uit gaande dat het product wel deze week bezorgd wordt.

Extra toelichting
Beloof geen dingen die je niet waar kan maken, kom op zn minst met een verklaring.

anita both 08-10-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Na wat kort onderzoek op de site van kieskeurig uitgekomen bij UPDATE.NL. De stap gemaakt om nu niet voor het vertrouwde bol.com te kiezen, maar voor de voor ons onbekende Update.nl Naast dat het product 5.- euro goedkoper is, is de mailing en de levering netjes en prima verlopen. Besteld om 14.30 uur, de volgende ochtend om 10.15 uur in huis.

Peter Eindhoven 25-08-2014 Via de website gekocht

Aanbeveling
Voor mijn artikel betaalde ik hier de laagste prijs.

Extra toelichting
Er is één puntje voor verbetering vatbaar. Nadat de factuur per email is ontvangen, zijn geen statusupdates in te zien, niet bij Update.nl niet bij Transmission (de vervoerder). Na één telefoontje wist ik overigens hoe laat de bestelling zou plaatsvinden. Verder prima : Laagste prijs. Telefonisch goed bereikbaar. Vriendelijke dame aan de telefoon. Bestelling stipt op tijd. Bij de reviews op Kieskeurig zie ik bij probleemgevallen serieuze recties van Update.nl.

Peter Eindhoven 25-08-2014 Via de website gekocht

Aanbeveling
Voor mijn artikel betaalde ik hier de laagste prijs.

mdaraei 20-08-2014 Via de website gekocht

zeer makkelijk order te plaatsen

niks op aan te merken. gewoon geweldig, na een prettig tel gesprek het product teruggestuurd voor een andere model die beter bij mijn behoefte past. ook gratis terug service

Assortiment
in vergelijking met andere webshops, het zou fijn zijn als er meer producten aangeboden worden

Aanbeveling
Ik koop vrij veel via webshop, ik zal zeker eerst hier kijken voordat ik ergens anders ga shoppen

harriede1ste 19-08-2014 Via de website gekocht

4,8

Snelle levering

Zeeeer slecht, Telefonisch niet te bereiken op 2 telefoon nummers en geen antwoord op e-mail. Ik heb een defect product terug gestuurd voor garantie, 3 weken verder en ik weet nog steeds niet wat er gebeuren gaat.

Aanbeveling
Nooit, goedkoop zou goed kunnen zijn, maar als de service zooooo slecht is zou ik hier niets mee te maken willen hebben

Extra toelichting
Zoals omschreven, communicatie naar de klant toe moet beter. Het geeft de klant geen vertrouwen en krijgt de indruk dat ie belazerd wordt. Ik heb geen zin in een juridische kwestie, maar als er niet gereageerd wordt zullen er toch stappen volgen.

Herman_g 31-07-2014 Via de website gekocht

Product is goed te vinden.

Ruim assortiment.

Aanbeveling
Ruim assortiment. Goedkoopste aanbieder(voor mijn artikel). Snelle service. Geen bezorgkosten.

Zie bovenstaande toelichting.

iwan010 28-07-2014 Via de website gekocht

makelijk te vinden wat je zoekt en te bestellen.

snel een email dat alles gelukt is en rond 8uur in de avond informatie over de aflvering

Assortiment
veel dingen op voorraad voor een goedkoope prijs als de andere webwinkels :D

Aanbeveling
als je goedkoope computer spullen zoekt zou ik hier gaan.

Extra toelichting
goede service afgeleverd binnen de afgesproken tijd. gekozen voor deze webshop omdat de AMD fx-8350 hier het goedkoopste was 152 euro.

BenTreure 24-07-2014 Via de website gekocht

Zoeken en bestellen op de site is simpel, overzichtelijk en gemakkelijk

Assortiment
Het assortiment is voor mij niet zo belangrijk omdat de aankoop alleen geldt voor een product waarnaar ik op dat moment op zoek ben.

Extra toelichting
Het gekozen product is snel en volgens de toezegging afgeleverd en werkt correct. Bij een volgende aankoop van een product zal ik zeker weer bij UpDate.nl gaan kijken. Ik ben zeer tevreden.

FromDelftbutnotblue 01-07-2014 Via de website gekocht

6,5

Duidelijke site, goede keuze en scherpe prijzen

Bestelling bij Update prima verlopen, maar transportbedrijf verpest de goede eerste indruk. TransMission/Bode Scholten leveren niet in het weekend en doordeweeks alleen op kantooruren tussen 09.00-17.00; bij contact, zowel schriftelijk als telefonisch wordt je ronduit onbeschoft "geholpen". Vooraf (besteld op donderdag, vrijdag bericht gekregen van transporteur en hier dezelfde dag op gereageerd) hebben wij aangegeven dat wij op geplande bezorgtijd (maandag)niet thuis waren. Hier trekt men zich niets aan en komen op het door hen geplande moment en dus voor een dichte deur. Laten geen bericht achter dát ze überhaupt geweest zijn; moet je zelf op hun site uitvinden. Uiteindelijk afgesproken dat het dinsdags bij de buren afgegeven mag worden, maar hier verlangt de bezorgdienst van te voren schriftelijke bevestiging voor!!!

Assortiment
Ruime keuze, breed assortiment.

Aanbeveling
Zodra Update een betere bezorgdienst heeft zien ze me terug; voor die tijd: nee, dank u.

Extra toelichting
Op zich prima webshop met ruime keuze en scherpe prijzen; héél jammer dat de bezorgdienst die goede indruk teniet doet.

Officiele reactie van Update.nl 02-07-2014

Beste,

Het is erg vervelend om te horen dat de levering middels TransMission niet naar wens is verlopen.
De reden dat er een schriftelijke bevestiging gegeven moet worden dat de bestelling bij de buren afgeleverd mag worden is om veiligheidsredenen. Dit om er zeker van te zijn dat de bestelling bij u terecht komt.
Om een melding bij TransMission te maken van de problemen/uw klacht ontvangen wij graag een kopie van de mailcorrespondentie met TransMission, dit mag u mailen aan info@update.nl.

Sidneyb 26-06-2014 Via de website gekocht

Online shop, rustig website door browsen en natuurlijk ideal betaling.

Mail en pakketje beide netjes ontvangen.

Assortiment
Assortiment is groot genoeg en soms zeer scherp geprijsd.

Aanbeveling
Eerste indruk, een goeie online shop. Aftersales was nvt, dus kan daar helaas niks over zeggen.

Extra toelichting
Eerste aankoop hier ooit gedaan, maar alles is netjes verwerkt en ontvangen. Ze waren de enige online shop waar de Cam Module 30 euro goedkoper was. Voor een eerste indruk is dat erg goed in mijn opinie. Naar alle waarschijnlijkheid zal ik deze shop nogmaals bezoeken in de nabije toekomst.

koper1954 19-06-2014 Via de website gekocht

Een overzichtelijke site, waar je snel het product vind dat je zoekt. Het bestellen verliep ook soepel en snel. Het aangeven van de levertijd met de bolletjes is handig.

Extra toelichting
Het is een duidelijke winkel die doet wat ze zegt. De bestelling kwam de volgende dag.'s Ochtends was er een mail dat de levering tussen 10.40 en 12.40 zou komen. Perfect toch.

floris51 15-06-2014 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke site.

Meteen een email terug bij een vraag

Extra toelichting
Prima bedrijf, twee keer iets bestelt en twee keer snel bezorgd en ook de emailservice ging zeer vlot.

wilma 05 12-06-2014 Via de website gekocht

De site is overzichtelijk en makkelijk in gebruik

Aanbeveling
Het product was binnen 24 uur binnen en de update van de bezorging was prettig. Ook dat was binnen de afgesproken tijd.

Extra toelichting
Gewoon duidelijk en overzichtelijk.

rowoldy 15-05-2014 Via de website gekocht

Leuke website en artikelen gemakkelijk te vinden

Ze komen hun belofte na. Voor 17.00 uur besteld is ook echt de volgende dag thuis. Mits op voorraad natuurlijk

ruime sortering

Ruim assortiment. Super goedkoop. Snelle levering

bob 308 12-05-2014 Via de website gekocht

4,5

site is duidelijk

leveren niet op tijd, ,ondanks dat de bestelde producten op voorraad waren

voldoende

Aanbeveling
1: leveren niet op tijd, ze beloven vandaag besteld, morgen bezorgd.
2:duurt te lang voordat je je geld terug hebt ontvangen.
3:Heb hierdoor iemand anders teleur moeten stellen.

Extra toelichting
Vandaag besteld, morgen bezorgd kunnen ze niet waarmaken. Het met ideal betaalde geld (vooruitbetaling),duurt te lang voor het geld teruggestort is. Is per e-mail en telefoon toegezegd, dat het geld zo spoedig mogelijk teruggestort zal worden. tot op heden nog niets mogen ontvangen. Moet er nog eens heel goed over nadenken, voordat ik daar nog eens iets bestel.

Officiele reactie van Update.nl 13-05-2014

Beste Bob,

Bij betalingen die via iDeal worden gedaan duurt het enkele werkdagen voordat de betaling op onze rekening wordt bijgeschreven. Betalingen worden eerst op een verzamelrekening gestort.
Wettelijk gezien is de termijn voor het terugstorten van het aankoopbedrag 30 dagen, wij doen ons uiterste best om de betaling binnen enkele werkdagen terug te storten naar uw rekening.

Om voor u te controleren waarom uw order niet op tijd aan u is geleverd ontvang ik graag van u het ordernummer zodat wij dit in de toekomst kunnen voorkomen.

dejongnetworks 02-05-2014 Via de website gekocht

De service is slecht omdat er geen directe terugbetaling is als er niet geleverd kon worden.

Assortiment
Bepaalde producten wel op voorraad hebben staan, maar na betaling niet meer leverbaar. Zeer slordig.

Aanbeveling
Voorraadniveau werkt niet goed, toezegging gehad dat de betaling zeer spoedig teruggestuurd zou worden.. Maar 5 werkdagen wachten is toch veel te lang voor een ondernemer.

Officiele reactie van Update.nl 13-05-2014

Beste Dejong networks,

Helaas kan het voorkomen dat een artikel, waarvan nog 1 of enkele exemplaren voorradig zijn gelijktijdig worden besteld. Wij zullen hier extra aandacht aan besteden om dit in de toekomst te voorkomen.

gertjan1973 08-04-2014 Via de website gekocht

overzichtelijke site en makkelijk te bestellen, duidelijk te zien hoeveel er nog zijn enzovoort

Telefonisch goed te bereiken en doen wat ze beloven, keurig op tijd geleverd
Product netjes verpakt. Zending ook nog aangemeld per mail.. hoe laat je ongeveer krijgt.

Assortiment
niet heel erg uitgebreid, maar wel scherpe prijs

Aanbeveling
Ik kende het bedrijf nog niet, maar ze doen wat ze beloven en dat is toch heel fijn.. Daarom zeer tevreden en ook de reviews van anderen hebben me doen besluiten er ook een te schrijven.. Dat doe ik anders niet maar ben echt content ..

Extra toelichting
Omdat ik zo tevreden ben over de gang van zaken, keurig op tijd geleverd, netjes op de hoogte gehouden, scherpe prijs. Bereikbaar aan telefoon, geen keuzemenus ofzo.. Heerlijk Daarom een goed beoordeling, verdiend.

kaupanger 19-03-2014 Via de website gekocht

Snelle levering. Goed op de hoogte gehouden van de status en tijdstip van levering.

Assortiment
Ze hebben wat ik wilde hebben en bovendien voor een goed prijs.

piet.letsch 14-03-2014 Via de website gekocht

goedkoper dan in de winkel

razend snel bezorgd

veel keus

zeer ruime keus

Extra toelichting
ik nog geen min punten ondekt

Damyra 10-02-2014 Via de website gekocht

Aanbeveling
CI+ module besteld. Binnen 24 uur geleverd. Goed verpakt. Goedkoopste van alle aanbieders.

bjerre 21-01-2014 Via de website gekocht

Assortiment
ruime keuze uit div. HDD schijven

Extra toelichting
mijn bestelling geplaatst op do 9 januari en binnen gekregen op ma. 13 januari via de bodedienst

Joseetje-36 10-12-2013 Via de website gekocht

Product snel gevonden

Printer werd de eerstvolgende werkdag na bestelling geleverd. Hij moest retour(was defect), dit kon gratis (wel naar Kialapunt brengen): klasse!
Geld was heel snel teruggestort

Veel low budget producten

Aanbeveling
Als ze hebben wat je nodig hebt: de prijs is goed en het is een betrouwbaar adres

Extra toelichting
Geen account, zodat je je bestelling kunt volgen en je factuur kunt downloaden

JKML 02-11-2013 Via de website gekocht

Website duidelijk; product makkelijk te bestellen

Extra toelichting
Een groot geldbedrag overmaken naar een webshop die je niet kent, i.p.v. te bestellen onder rembours, geeft toch enig risico. Omdat de winkel, die deze mogelijkheid wel had, het produkt niet op voorraad had, toch maar voor Update gekozen, waar onder rembours bestellen niet mogelijk was. Perfecte afhandeling. Donderdagmiddag om 15.30 uur bestelt en vrijdagmiddag om 12.30 keurig door Trans-mission (transportbedrijf) geleverd.

Rj169 30-10-2013 Via de website gekocht

snel en eenvoudig bestellen

Assortiment
precies wat ik nodig had

snelle levering prima geregeld

Extra toelichting
Bestelling prima volgens afspraak geleverd zonder problemen.

aboresens 30-09-2013 Via de website gekocht

Zeer goede prijssetting. Snelle en betrouwbare levering. Correcte service

OmeSjaak 18-09-2013 Via de website gekocht

Hebben niet alles, ma

Extra toelichting
Hebben niet alles, maar wat ze hebben is soms zeldzaam goedkoop, zelfs met de verzendkosten van 4,50 meegerekend. Bestelproces is soepel en de volgende werkdag wordt het bezorgd. Email notificaties zijn prima in orde. De verwachte bezorgtijd is keurig te volgen via een link van het distributiebedrijf. Aanrader.

Wouter873 16-09-2013 Via de website gekocht

De website is overzichtelijk en gebruikersvriendelijk. Geen overbodige toeters en bellen.

Na aankoop bleek mijn laptop een aantal gebreken te vertonen. Hierop heb ik contact opgenomen met Update.nl. Ik ben uiterst vriendelijk en correct geholpen. De laptop mocht gratis worden opgestuurd en werd na omstreeks 2 weken geretourneerd. Netjes verpakt en keurig gerepareerd. Fantastische service!

Aanbeveling
Deze web winkel bewijst dat service veel verder gaat dan alleen de aankoop. Vriendelijk en behulpzaam personeel die vlot reageren en je problemen verhelpen. Ik zou hier beslist met een gerust hart vervolgaankopen durven doen.

Piet4321 04-09-2013 Via de website gekocht

Het bestelproces is niet erg duidelijk. Het is zoeken waar je moet klikken op de site.

Telefonisch goed bereikbaar, correcte informatie en super snelle levering.

Extra toelichting
Super service en levering erg snel, alleen kan de site een stuk duidelijker.

Sunwood 04-09-2013 Via de website gekocht

duidelijk uitleg op de website

zeer snelle levering. Afgesproken op tijd. Ze doen wat ze beloven

Assortiment
ziet er compleet uit, alleen wat kleinere detail dingen zijn niet aanwezig

Aanbeveling
Zie bovenstaande. Ondanks dat ik nog nooit hier wat gekocht had, maakte snelheid en betrouwbaarheid een zeer goede indruk. Als ik nog wat nodig heb ga ik zeker eerst zoeken bij dit bedrijf.

Extra toelichting
de uitleg bij sommige artikelen mag iets duidelijker zijn. staat er hier en daar wat priegelig in. Maar uiteindelijk gaat het om de service en die is 100%

martyfdevos 02-09-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Duidelijke naleving toegezegde leveringstijd, goed verpakt product

smiba 27-08-2013 Via de website gekocht

Het bestellen ging gemakkelijk en snel, de site was nog duidelijk ook.

1,2,3 geregeld!

Assortiment
Hoewel ik hier alleen kwam voor mijn moederbord en processor hadden ze veel meer dingen die ik daar kon kopen, alleen waren die al ergens anders besteld.

Aanbeveling
Zeker weten! Binnen 16 uur had ik mijn bestelling al binnen en de prijs was al helemaal geweldig

Extra toelichting
Snel verzonden, duidelijke site en goedkope prijzen. Wat wil je nog meer?

melvinvm 21-08-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Wederom razendsnel geleverd. En deze keer (per ongeluk?) korting gekregen. Nog geen problemen gehad dus ik kan niet beoordelen of de after sales goed zijn.

dicktalma 16-08-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Supersnelle levering: donderdagmiddag besteld, vrijdagmiddag geleverd. Geleverd binnen 24 uur! Met track en trace een wachtijd van 2 uur. Overzichtelijke website met voorrraadvermelding. Concurerende prijzen. Wat wil je nog meer?

frans0504 13-08-2013 Via de website gekocht

Even op Kieskeurig kijken, prijzen en reviews bekijken en hupsekee, klikken en bestellen. Omgaand een emailbevestiging en zeer snelle levering.

Extra toelichting
Prima verwerking van de order en omgaande levering. Betaling kan alleen met Ideal, dat zou wat uitgebreider mogen. Anderzijds was de prijs zeer concurrerend.

marint 07-08-2013 Via de website gekocht

5,8

Aanbeveling
Het duurde weken (!!) voordat ik het retourbedrag (door defect geleverd produkt) ontving.

Officiele reactie van Update.nl 20-08-2013

Beste Marint,

Het is erg vervelend om te horen dat u zolang op uw creditering heeft moeten wachten.
Uiteraard proberen wij de bedragen zo spoedig mogelijk terug te storten, uiterlijk binnen 30 dagen zoals ook vermeld wordt in onze algemene voorwaarden.
Graag verneem ik van u om welk ordernummer het gaat zodat wij voor u uit kunnen zoeken waarom dit zo lang heeft moeten duren.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,
Monique Cazemier

daanhaasdijk 06-08-2013 Via de website gekocht

Snel en gemakkelijk zoeken en boeken

Keurige mails over levering, factuur, bezorging etc.

Van alles te koop

Aanbeveling
Goedkoop; goede info en goede service

Prijs / prestatie / informatie

fpkuijpe 31-07-2013 Via de website gekocht

Eenvoudig invulformulier; geen onnodige poespas

Geen gezeur; goede tracing en hup volgende dag gewoon pakketje thuis

Assortiment
ruime keuze maar vooral uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Extra toelichting
Met een paar eenvoudige klikken en een eenvoudig invulformulier; Vandaag Bestelt Morgen In Huis. Helemaal wwargemaakt door update.nl

C.Hartman 25-07-2013 Via de website gekocht

Goede sortering en winkel gemak.

Snelle levering en een goede bericht geving

Aanbeveling
Goede service en snelle levering.woensdag besteld en dond 9.30 bezorgd.

Extra toelichting
Een van de weinige webshops die hun afspraken nakomen. Een aanrader om hier tekopen.Goede service en snelle levering.

janvanmill 04-07-2013 Via de website gekocht

Moet hij/zij ook doen

Extra toelichting
Ik kan alleen maar zeggen dat het perfect en snel verlopen is

MyPainting 01-07-2013 Via de website gekocht

Makkelijk online en goed telefonisch bereikbaar

Doen wat ze zeggen! Perfect geleverd

Assortiment
Ik heb alles kunnen vinden

Aanbeveling
Wat you see is what you get. goede website. Als er op de website staat dat het op voorraad is dan heb je het de volgende dag!

Extra toelichting
Goede voorraad, goede website, goed bereikbaar en ze doen wat ze zeggen. Ga zo door!

henkzkk 30-06-2013 Via de website gekocht

donderdagmiddag 13:00 besteld
donderdagavond 20:01 track and trace code van Update.nl gekregen (werkte nog niet); na bericht van Trans-Mission om 22:04 werkte code wel.
Vrijdagmorgen 11:45 door Trans-Mission afgeleverd.
Status-updates van Trans-Mission zijn heel duidelijk en accuraat!

Assortiment
Alles wat ik nodig had was op voorraad.

Aanbeveling
Goedkoop, super-snelle levering, produkten degelijk verpakt, bestelling goed te volgen.

Extra toelichting
Zo zouden alle internetshops moeten werken!

P1949 26-06-2013 Via de website gekocht

Goede snellen site.
Makkelijk zoeken en als je telefonische vragen hebt, wordt je buitengewoon goed geholpen

Zeer behulpzaam en mee denkend

Assortiment
Heb precies gevonden wat ik nodig had.

Aanbeveling
Het geven van 10-nen behoeft eigenlijk geen verdere uitleg dacht ik zo.

Extra toelichting
De tienen in mijn beoordeling zeggen genoeg.... TOP bedrijf..........