TVQ - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over TVQ.

TVQ stelt zich voor

TVQ is dé webshop voor high-end televisies en bijbehorende accessoires. Met onze enorme kennis over specificaties, functies, gebruik en mogelijkheden van de high-end televisie-markt, noemen wij ons met recht de televisiekenners van Nederland. We streven ernaar de best mogelijke service te verlenen, waarbij we je voorzien van advies op maat. Niet alleen voor het productgebruik, maar ook al in het eerste stadium: bij het maken van jouw keuze. Naast een goed product, mag je ook gemak en een goede service eisen. Daarom bestel je online eenvoudig en veilig. De verzending en het retourneren is altijd gratis. Of kom langs in de 300 m² grote showroom in Groningen, met mooie demo wanden en drie luisterruimtes, waaronder een Sonos Experience Center

Deze score is berekend op basis van 19 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.1

David 19-11-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering

Makkelijk te gebruiken website, snel reactie op email berichten. Uitstekende service, direct verzonden geleverd binnen 15 uur.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mw 16-11-2017 Via de website gekocht

Goede winkel

Duidelijke website met goede info. Vriendelijk te woord gestaan. Uiteindelijk een zeer mooie tv uitgekozen voor een zeer goede prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sonja 07-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Contact gehad met het bedrijf of de TV op voorraad was en als ik hem zou bestellen of hij dan echt de volgende dag binnen zou zijn. Dat was hij. Correct geholpen aan de telefoon en zijn afspraak na gekomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans 12-08-2017 Via de website gekocht

Super service!

Nadat wij onze nieuwe tv gekocht hadden bij TVQ hebben wij een paar keer gebeld met vragen. Elke keer werden wij goed en vriendelijk geholpen.
Als zij het even niet wisten beloofde zij terug te bellen en dat deden zij ook!
Top service!
Wij als leken konden dankzij TVQ al snel met deze smart tv om gaan.

Roel 09-08-2017 Via de website gekocht

Vallen en opstaan service -voorraadverschil/slecht rekenwerk

Onlangs een TV besteld via de website. Hiervan heb ik netjes een bevestiging via de email ontvangen. Maar de TV werd helaas niet bezorgd op de afgesproken dag. Na contact opgenomen te hebben met de klanten service bleek er een voorraad verschil te zijn en was het product wat ik besteld had niet meer te leveren. Dit hadden ze reeds van de leverancier te horen gekregen alleen waren ze vergeten om dit ook aan mij als klant door te geven.

Na wat heen en weer gemail kreeg ik een tegenvoorstel als goedmakertje. In dit tegenvoorstel leek het erop alsof de klantenservice medewerker een andere bestelling voor zich had omdat alle getallen uit de lucht gegrepen waren en niet klopten. Een paar mails verder had de klantenservice medewerker dit door en bood zijn excuses aan voor dit feit. Maar helaas in hetzelfde emailtje goochelde die weer andere vreemde getallen te voorschijn. Wel werd ik altijd vriendelijk en snel te woord gestaan door de klantenservice.

Na het posten van een review op Kieskeurig kreeg ik een telefoontje van de klantenservice. Er werd mij op het hart gedrukt dat er door een samenloop van omstandigheden er een opeen schakeling van fouten gemaakt zijn (ook buiten hun schuld om). Maar dat dit normaliter nooit voorkomt. Er werd altijd snel gereageerd en problemen werden snel opgelost.

RK Media 25-07-2017 In de winkel gekocht
TVQ

Zeer goede service

Uitstekende service. Ze weten waar ze het over hebben en het personeel is heel klantvriendelijk!

Tv was te groot voor mijn auto maar ze regelden direct dat de tv de volgende ochtend in huis stond

G Weijers 25-06-2017 In de winkel gekocht
Filiaal in Groningen

Prima service

Goede uitleg bij de aankoop en goede telefonische ondersteuning bij de installatie van de tv bij ons thuis.

Officiele reactie van Soundstore.nl 26-06-2017

Beste heer Weijers,

Bedankt voor uw leuke review.

Wij wensen u veel plezier met uw Panasonic televisie.

Thea Roskam 24-06-2017 In de winkel gekocht
Peizerweg

Fijne service

Het is een mooie zaak en ik ben er heel goed geholpen. Ik was er al eens
langs gelopen en heb mijn tv dus niet via een website gekocht.

Ben 23-06-2017 In de winkel gekocht

Goede service en uitleg

\de medewerkers weten waar ze het over hebben en zijn klantvriendelijk . Ook de service is prima. Er werd snel gehandeld zodat ik meteen wist wanneer de gekozen tv geleverd werd. Snelle levering.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marinus Siekman 20-05-2017 In de winkel gekocht
TV Q

Prima informatie en service

Prima service nemen meer tijd voor je in de winkel, echt veel beter als bij de media markt.
Tv is zelfs gratis heleverd bij ons aan huis.

Beste Marinus Siekman,

Bedankt voor uw leuke review.

Veel plezier gewenst met uw Samsung Ultra HD televisie.

Groetjes, Marc

Beste heer Siekman,

Bedankt voor uw leuke review.

Wij wensen u veel plezier met uw Samsung Ultra HD televisie.

Beste heer Siekman,

Bedankt voor uw leuke review.

Wij wensen u veel kijkplezier toe met uw nieuwe Samsung Ultra HD televisie.

B. Nieuwland-Witteveen 25-04-2017 In de winkel gekocht
TVQ Sound Store Groningen

Prima service

Hadden op dat moment als een van de weinige winkels in Nederland het artikel op voorraad wat wij graag wilde hebben. Goede service door vlot terug te koppelen, en het artikel voor ons vast gehouden. Zodat wij het hebben kunnen ophalen.

Pietje 22-04-2017 Via de website gekocht

Snelle, goede service

Super snelle levering en product werkt goed. Geen enkele klacht op aan te merken en TVQ heeft een zeer breed assortiment voor elke portomonnee.

Wiersinga 31-03-2017 Via de website gekocht

Behulpzame en vriendelijk personeel!

Een nieuwe tv uitzoeken valt niet mee tegenwoordig in de brei van mogelijkheden en modellen maar na het lezen van (echt)heel veel reviews en specificaties uiteindelijk het merk en het model gevonden waar ik voor zou gaan. En dan is het zoeken naar een goede leverancier rekenschap houdend met prijs, kwaliteit, service, levercondities en uiteraard betrouwbaarheid van de winkel. Al heel snel kwam ik uit op TVQ!
TVQ had een hele scherpe aanbieding(500 euro goedkoper dan de concurrent !!) voor mijn nieuwe tv. Tevens hadden zij ook een inruil actie en middels een chat sessie via de mooie website van TVQ kreeg ik nog 100 euro voor mijn 8 jaar oude tv !! Ik werd ook uitgenodigd om een demo te bewonderen met ruime tekst en uitleg van de tv die ik had uitgezocht .
Dezelfde dag naar de winkel met mijn oude tv en om de nieuwe natuurlijk direct mee te nemen. Ook heb ik heel goed advies gekregen om de nieuwe tv te onderhouden om ook op de lange termijn hier nog veel plezier aan mogen te beleven.
De nieuwe tv bleek toch iets te groot te zijn om mee te nemen doordat de super vriendelijk medewerkers die mbv een lege tv doos eerst hebben gecontroleerd of deze wel in mijn auto zou passen. De achterklep zou dan op de rand van de tv doos zitten en aangezien we in Nederland 50 drempels tegenkomen van dorp naar dorp besloten om geen risico's te nemen en de tv gewoon gratis te laten bezorgen door TVQ en dit is ook helemaal volgens afspraak geleverd.
Super tevreden met de aankoop en de manier van zaken doen met dit bedrijf!
Geen gladde verkoop praatjes gewoon nuchtere vriendelijke mensen waarbij de klant gewoon weer echt koning is!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Johan en Ama 28-03-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Prima, na een klacht echt goed geholpen

Prima geholpen in de winkel, prima prijs en omdat er een kras op onze tv zat, een dag later de tv vervangen! Echt hele goede dienstverlening

Patrick 28-02-2017 In de winkel gekocht

Aandacht en goed advies

Na 10 jaren was mijn Pioneer Plasma aan vervanging toe. Maar ja wat kies je dan? TVQ heeft mij goed geholpen om een keuze te maken. Ik kwam zelfs goedkoper uit dan dat ik in mijn hoofd had.
Ze hebben echt de tijd genomen om tot een passend advies te komen en ik kon de TV direct meenemen wat ook niet geheel onbelangrijk is tegenwoordig. Tijdens de installatie ook nog telefonische tips gehad voor de Ci+ module installatie.

Ik ben tevreden over mijn aankoop met een prima prijs-pret verhouding.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wouter 18-02-2017 Via de website gekocht

Goede service, afspraken werden nagekomen

Eerste contact via website, vervolgens follow-up via mail en telefoon. Goed te woord gestaan, scherpe aanbieding gekregen en keurig afgehandeld. Al met al goede winkel met kundig personeel, zeker aan te raden. Heb inmiddels een tweede aankoop gedaan met dezelfde goede ervaringen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Rien 12-02-2017 Via de website gekocht

Topservice van TVQ met een hele scherpe prijs

We werden top geholpen door de mannen van TVQ. Ze dachten mee over welke tv beugel het beste bij ons past en daar hebben we uiteindelijk ook voor gekozen. Erg blij met de service, de snelle levering en natuurlijk de goedkope prijs.

Jan 09-12-2016 In de winkel gekocht
Groningen, Peizerweg

TVQ & SoundStore winkel Groningen

Prima winkel, we hebben een nieuwe LED tv gekocht. Eerst via Internet het e.e.a. beoordeeld en daarna naar de winkel gegaan omdat je e.e.a. toch in bedrijf wilt zien. Prima geholpen door vriendelijk en deskundig personeel. Ze namen de tijd voor ons en hadden gelijk door dat ik mij er goed in verdiept had wat ook wel lastig kan zijn. Maar daar gingen ze heel professioneel mee om en voor wat betreft detail vragen schroomden ze niet om hun collega te raadplegen. Doordat wij er een zeer goed gevoel bij hadden dan ook gelijk tot koop over gegaan.

Pluspunten

• erg prettig in omgang
  • deskundig
  • nemen de tijd voor je
  • zeer goed bereikbaar

Minpunten

• ieder tv merk zijn eigen demo.

E.B. 24-11-2016 Via de website gekocht

Heel tevreden

Duidelijke website, goede prijzen, en snelle reactie van de klantenservice toen ik geen track and trace code ontving. bezorging was vlot. Kom hier zeker terug.

Pluspunten

• Voordelig
  • Duidelijk
  • Netjes afgehandeld

W. Zuethoff 15-11-2016 In de winkel gekocht

koop samsung TV

Ik heb de tv in de winkel gekocht. werd vriendelijk en adequaat geholpen. Ik had de vorige TV al tien jaar en werd bijgepraat over wat er allemaal veranderd is in de tv wereldd en wat er het beste bij mijn leefsituatie paste.

Pluspunten

• vriendelijk
  • veel keuse

Bram 04-11-2016 Via de website gekocht

Goeie startende webwinkel met wat aandachtspuntjes

Ik heb onlangs de Sony Bravia KD43-XD8005 TV gekocht via TVQ.nl. Mijn voornaamste reden was omdat het de goedkoopste was, met positieve reviews, die binnen een werkdag zouden leveren.
De order was helaas vertraagd. Deze informatie werd op de website niet getoond (er stond nog steeds dat de tv binnen een werkdag geleverd zou worden) en ik heb er ook geen bericht van ontvangen.
Na een belletje richting de winkel bleek dat de TV vrijdag zou komen. Er was bedoeld om mij hierover te mailen.
Donderdag de 27e kreeg ik inderdaad de bevestiging dat de tv verzonden was. Ik zou rond 6 uur de Track & Trace krijgen toegestuurd.
Ook deze (automatische?) mail is nooit bij mij aangekomen. Donderdag avond de klantenservice van TVQ nog eens gemaild hierover, en binnen een uur had ik reactie met alsnog de Track & Trace code.
Vrijdag middag kwam inderdaad netjes mijn tv.

Al met al een goede winkel met goeie service met nog wat schoonheidsfoutjes op de site en een aantal dingen die nog niet automatisch goed gaan. Maar voor een nieuwe webshop een prima start.

Pluspunten

• Snelle Service/Reactie
  • Goedkoop

Minpunten

• Nog niet alles verloopt vlekkenloos

Officiele reactie van Soundstore.nl 07-11-2016

Beste Bram,

Wij wensen je heel veel plezier met de Sony, excuses dat het allemaal niet zo liep als dat u en wij verwacht hadden.

Luuk

Klantenservice

Bart 10-09-2016 Via de website gekocht

Fantastische service

Ik kwam deze winkel tegen en had wel mijn twijfels omdat er nog geen revieuws bij stonden, maar heb ze gebeld voor informatie en werd zeer deskundige en vriendelijk te woord gestaan. Deze meneer wist exact waar hij het over had en heeft me heel goed advies gegeven.

Mooie overzichtelijk en informatieve site, bestellen is eenvoudig.

Goed geholpen aan de telefoon, snel geleverd.

Assortiment
Ze hebben een zeer ruim assortiment met alle bekende merken.

Pluspunten

• Snel en goed bereikbaar
  • Deskundige medewerkers

Minpunten

• Nog niet zo bekend