TVQ - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over TVQ.

TVQ stelt zich voor

TVQ is dé webshop voor high-end televisies en bijbehorende accessoires. Met onze enorme kennis over specificaties, functies, gebruik en mogelijkheden van de high-end televisie-markt, noemen wij ons met recht de televisiekenners van Nederland. We streven ernaar de best mogelijke service te verlenen, waarbij we je voorzien van advies op maat. Niet alleen voor het productgebruik, maar ook al in het eerste stadium: bij het maken van jouw keuze. Naast een goed product, mag je ook gemak en een goede service eisen. Daarom bestel je online eenvoudig en veilig. De verzending en het retourneren is altijd gratis. Of kom langs in de 300 m² grote showroom in Groningen, met mooie demo wanden en drie luisterruimtes, waaronder een Sonos Experience Center

Deze score is berekend op basis van 23 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

Peter Numan 15-08-2018 Via de website gekocht

Top service en snelle levering !

Wat een fijne shop ! Tijdens mijn twijfels over welke bestelling ik moest doen, hebben de medewerkers de mogelijkheden uitgelegd en zelfs een 'snelle link' voor mij gemaakt om de afwijkende keuze gemakkelijk te maken !! De levering was ook heel snel en keurig verpakt !
In één woord: Geweldig !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Des 13-08-2018 Via de website gekocht

Helaas, bezorging TV duurde meer dan een week ipv 2 dagen!

Mijn Samsung Qled TV heb ik besteld op dinsdag en zou donderdagavond, tussen 18:00 en 22:00 uur geleverd worden. Vol verwachting de hele avond thuis gezeten, echter niet geleverd door Electronic-logistics van Conduqt holding (hierna E-L, het transportbedrijf die vervoer voor TVQ regelt). Vrijdag gebeld met TVQ dat de TV niet geleverd was. TVQ gaf aan dat het transportbedrijf geen afspraak kon maken met me omdat ze mijn telnr. niet hadden (zie later???) TVQ zou zich boos maken bij E-L zodat deze een expresskoerier zou regelen voor vrijdag, echter E-Lkon dit niet meer regelen. Ook zaterdag niet aangezien ze zaterdag überhaupt niet leveren . Maandag zou de eerste bezorgmogelijkheid zijn. Op maandag een mail(!!!) ontvangen van E-L dat het tussen 11:30 en 13:45 uur bezorgd zou worden. Vervolgens maar weer gebeld met E-L dat er dan niemand thuis zou zijn en of het die dag na 17:00 uur bezorgd kon worden, dit ging niet. Dan was mijn vraag op dinsdag na 17:00 uur, je kon geen tijd afspreken voor bezorging. Toch raar dat je aanvankelijk wel tussen 18:00 en 22:00 als levermoment bij bestelling kon afspreken. Dan was woensdag de eerste mogelijkheid dat er iemand de hele dag thuis zou zijn, dus dit wordt het misschien. Gelukkig heeft TVQ soepel een compensatie aangeboden in de vorm van een Samsung no gap wall mount, anders was de beoordeling een 1 geweest, nu toch nog een 3.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

LucMeister 23-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service

De TVQ website is netjes en overzichtelijk. Handige filters om snel je ideale tv te kunnen vinden. De levering was snel: Donderdag 18.00 besteld en zaterdag kwamen ze hem bezorgen. De tv was goed verpakt en kwam zonder beschadigingen aan.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Aris 21-07-2018 Via de website gekocht

Super makkelijk kopen

Goeie productomschrijving, bestelprocedure, betalingsmogelijkheden en aflevering van product volgens afspraak!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bert 19-07-2018 Via de website gekocht

Prima winkel

Bij deze shop een Sony Oled televisie gekocht de KD 55AF8. Even getwijfeld of ik zo’n grote aankoop wel via een webshop moest doen maar het prijsvoordeel gaf de doorslag toch 300€ goedkoper dan bij vergelijkbare webshops. Eerst contact gehad via een chat sessie waar ik uitermate vriendelijk te woord werd gestaan, daarna de TV op vrijdag rond het middaguur besteld en 24 uur later op zaterdag middag werd de TV bezorgd. Ben erg tevreden over het geheel TV was op voorraad en werd volgens afspraak geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Natascha 16-07-2018 Via de website gekocht

Super service

Duidelijke website, snelle levering, goede prijs.....Na lang twijfelen heb ik een mooie persoonlijke aanbieding gekregen. En ben super tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Robert 29-06-2018 Via de website gekocht

Ook service als het tegen zit!

Ik koos voor het eerst voor TV Q. Na een snelle levering (binnen 24 uur) bleek de tv kapot te zijn ondanks dat er geen schade aan de doos was. TV Q reageerde zelfs op zondag met instructies om tot een oplossing te komen.
Vervolgens bleek een andere tv niet aanwezig te zijn in het beschikbare magazijn waardoor ik toch nog een dag geduld moest hebben. Wat dat betreft kon de communicatie wel iets pro-actiever.
Toch is alles naar tevredenheid opgelost. Overal kan wel iets fout gaan; TV Q heeft vervolgens laten zien dat je als klant niet in de spreekwoordelijke kou staat!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bert 06-06-2018 In de winkel gekocht
TVQ Peizerweg

Topwinkel

Prima service en aardige lui. De snelheid van bezorgen van de t.v. was grandioos.
Alleen de muurbeugel kwam later dan verwacht omdat Post.NL niet echt snel was.

Cmohlsen 25-05-2018 Via de website gekocht

Top service en een top prijs

Bij tvq een Sony 65xe9005 besteld. De prijs was van de een op de andere dag verhoogt bij alle webwinkels. Gebeld met tvq en ik mocht hem nog voor de oude prijs bestellen via een persoon lijke kortingscode. Top en bedankt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

MelTulipi 03-04-2018 Via de website gekocht

SUPER!

Onlangs een TV gekocht bij TVQ. Ik zag op de site een aanbieding staan die eigenlijk al 1 dag was verlopen (2 gratis boxen van Sonos bij aankoop van een TV), maar na dit nagevraagd te hebben kon ik alsnog van deze actie gebruik maken. De TV was snel geleverd en de boxen werden netjes een paar dagen later nageleverd. Ik ben heel tevreden over TVQ en zeg dit ook zeker voort!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

B 15-03-2018 Via de website gekocht

snelle bezorging duidelijke info

goede omschrijving op de website van mijn lg 55 inch tv , ,goed geadviseerd naar mijn wensen voor de tv ben er heel blij mee dat ik deze adviesmaat heb aangenomen voor de kijkafstand van mij top advies!
en ook de laagste prijs de grote MM wilde niet leveren voor deze laagste prijs

LG OLED65C7V 07-03-2018 In de winkel gekocht
Groningen

Super TV. Prima service en levering!

Prima service. Aanbieding was niet meer op voorraad, maar prijsgarantie werd gegeven en geode nette levering aan huis!

Ramon 03-02-2018 Via de website gekocht

Snelle reactie

tijdens het bestellen de optie gekregen dat Post.nl de televisie zou afleveren, met een tijdsbracket. Dag erna vrij genomen. Echter het product werd een dag later door een ander bedrijf afgeleverd. Vragen hierover werden wel zeer snel beantwoord door TVQ. Het bedrijf neemt haar klanten zeker serieus.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd

Jos 01-02-2018 Via de website gekocht

overzichtelijke site

Eerste keer dat ik gebruik maak van TVQ maar wij zijn Prima tevreden,Echt zeer snelle levering, bestelling op website duidelijk en simpel.
Ga hier vast nog wel een keer terug komen!

M. Leegsma 27-01-2018 Via de website gekocht

TV gekocht tijdens BTW-dagen

De OLED TV die ik al een tijd wou hebben eindelijk kunnen kopen tijdens de BTW-dagen. Persee niet gekocht bij Mediamarkt omdat ik mij daar niet thuis voel, maar bij TVQ. De reden is een prachtige winkel in Groningen waar ik in alle rust de verschillende opties kon bekijken. Personeel dat nog echt de tijd voor je neemt en ook echt kennis heeft. Iets wat ik bij de Mediamarkt enorm miste. Uiteindelijk ben ik 2x in de winkel geweest en heb het toestel online besteld bij TVQ. En direct de dag erna het toestel binnen!!! Ben er enorm blij mee!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michiel 09-01-2018 Via de website gekocht

Goede prijs en klantenservices, kinderziekten in het systeem

Op basis van laagste prijs een set Sonos PLAY:1s bij TVQ besteld. Ik beoordeel de winkel met een 7 op basis van het volgende:
- Via betaalprovicer MultiSafePay werd de betaling bij mij dubbel afgeschreven, hiervoor benaderde ik de klantenservice van TVQ
- Klantenservice was zeer goed bereikbaar en vriendelijk; betaling werd binnen enkele werkdagen teruggestort
- Leveringsmail zorgde voor enige verwarring. Het vermeldde dat een bezorger met mij contact op zou nemen voor een afspraak. Dit terwijl ik had aangegeven de speakers bij een PostNL punt op te willen halen. Uiteindelijk is de levering ook via PostNL gegaan
- Levering volgens bezorgschema en product voldoet aan verwachtingen

Kortom:
- Goede prijs en klantenservice
- Vervelende ervaring met dubbele betaling, waarschijnlijk aan betaalprovider te wijten

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Pat 08-01-2018 Via de website gekocht

Duidelijke opvolging en afwikkeling van bestelling

Snelle reactie op vraag voor offerte...snelle opvolging met persoonlijke bestelmethode..levering zoals beloofd. Nu genieten van de nieuwe oled tv's ..

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JH 06-01-2018 Via de website gekocht

Vertraagde levering, mooie aanbieding

Op de website van TVQ stond een mooie actie namelijk TV inclusief gratis soundbar, waarop ik direct naar de winkel ging om hem op te halen. De verkoper in de winkel was heel vriendelijk en behulpzaam, maar hij was in de winkel niet op voorraad en deze actie gold alleen bij online bestelling. Toen ik de dag erna hem online wilde bestellen was de prijs opeens 35 euro duurder (wel nog incl soundbar) terwijl de actie volgens de verkoper toen nog gewoon zou zijn zijn. Omdat het mooie actie bleef toch maar besteld. Bij het bestellen kon je mooi aangeven in welk tijdvak je hem bezorgd wilde hebben en kreeg je na werkelijke verzending een track and trace code en factuur. Helaas werd de bestelling een dag later bezorgd dan gepland omdat hij op de geplande dag niet op tijd binnen was bij postNL. Het product werd netjes geleverd, en is van goede kwaliteit. Al met al tevreden met de aankoop, maar baal wel dat de prijs opeen hoger was en dat de TV een dag later dan gepland bezorgd werd.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

M.G. 03-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, nette firma...

Voor zover ik heb kunnen nagaan maakt deze QTV deel uit van een grotere verkoopgroep,(onder voorbehoud) .
Voorlichting was goed, de levering vond plaats door "Electronic logistics" daags na de bestelling en de LG oled tv was volgens het plaatje achterop enkele dagen oud.
Er is dus voldoende omloopsnelheid.
Tevreden dus.

Verderop wordt in de enquête naar servicebeoordeling gevraagd, antw. voldoende, omdat ik daar nog geen ervaring mee heb.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maikel 30-11-2017 Via de website gekocht

Snelle service, goede communictie

Ik heb de site gevonden via Tweakers door de concurrerende prijs van de Sonos Play 5. Ondanks dat ze hun marges klein houden is het webshop overzichtelijk en is de communicatie omtrent de status van je bestelling duidelijk.
Top winkel waar ik zeker nog een terug kom!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

David 19-11-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering

Makkelijk te gebruiken website, snel reactie op email berichten. Uitstekende service, direct verzonden geleverd binnen 15 uur.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mw 16-11-2017 Via de website gekocht

Goede winkel

Duidelijke website met goede info. Vriendelijk te woord gestaan. Uiteindelijk een zeer mooie tv uitgekozen voor een zeer goede prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sonja 07-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Contact gehad met het bedrijf of de TV op voorraad was en als ik hem zou bestellen of hij dan echt de volgende dag binnen zou zijn. Dat was hij. Correct geholpen aan de telefoon en zijn afspraak na gekomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans 12-08-2017 Via de website gekocht

Super service!

Nadat wij onze nieuwe tv gekocht hadden bij TVQ hebben wij een paar keer gebeld met vragen. Elke keer werden wij goed en vriendelijk geholpen.
Als zij het even niet wisten beloofde zij terug te bellen en dat deden zij ook!
Top service!
Wij als leken konden dankzij TVQ al snel met deze smart tv om gaan.

Roel 09-08-2017 Via de website gekocht

Vallen en opstaan service -voorraadverschil/slecht rekenwerk

Onlangs een TV besteld via de website. Hiervan heb ik netjes een bevestiging via de email ontvangen. Maar de TV werd helaas niet bezorgd op de afgesproken dag. Na contact opgenomen te hebben met de klanten service bleek er een voorraad verschil te zijn en was het product wat ik besteld had niet meer te leveren. Dit hadden ze reeds van de leverancier te horen gekregen alleen waren ze vergeten om dit ook aan mij als klant door te geven.

Na wat heen en weer gemail kreeg ik een tegenvoorstel als goedmakertje. In dit tegenvoorstel leek het erop alsof de klantenservice medewerker een andere bestelling voor zich had omdat alle getallen uit de lucht gegrepen waren en niet klopten. Een paar mails verder had de klantenservice medewerker dit door en bood zijn excuses aan voor dit feit. Maar helaas in hetzelfde emailtje goochelde die weer andere vreemde getallen te voorschijn. Wel werd ik altijd vriendelijk en snel te woord gestaan door de klantenservice.

Na het posten van een review op Kieskeurig kreeg ik een telefoontje van de klantenservice. Er werd mij op het hart gedrukt dat er door een samenloop van omstandigheden er een opeen schakeling van fouten gemaakt zijn (ook buiten hun schuld om). Maar dat dit normaliter nooit voorkomt. Er werd altijd snel gereageerd en problemen werden snel opgelost.

RK Media 25-07-2017 In de winkel gekocht
TVQ

Zeer goede service

Uitstekende service. Ze weten waar ze het over hebben en het personeel is heel klantvriendelijk!

Tv was te groot voor mijn auto maar ze regelden direct dat de tv de volgende ochtend in huis stond

G Weijers 25-06-2017 In de winkel gekocht
Filiaal in Groningen

Prima service

Goede uitleg bij de aankoop en goede telefonische ondersteuning bij de installatie van de tv bij ons thuis.

Officiele reactie van Soundstore.nl 26-06-2017

Beste heer Weijers,

Bedankt voor uw leuke review.

Wij wensen u veel plezier met uw Panasonic televisie.

Thea Roskam 24-06-2017 In de winkel gekocht
Peizerweg

Fijne service

Het is een mooie zaak en ik ben er heel goed geholpen. Ik was er al eens
langs gelopen en heb mijn tv dus niet via een website gekocht.

Ben 23-06-2017 In de winkel gekocht

Goede service en uitleg

\de medewerkers weten waar ze het over hebben en zijn klantvriendelijk . Ook de service is prima. Er werd snel gehandeld zodat ik meteen wist wanneer de gekozen tv geleverd werd. Snelle levering.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marinus Siekman 20-05-2017 In de winkel gekocht
TV Q

Prima informatie en service

Prima service nemen meer tijd voor je in de winkel, echt veel beter als bij de media markt.
Tv is zelfs gratis heleverd bij ons aan huis.

Beste Marinus Siekman,

Bedankt voor uw leuke review.

Veel plezier gewenst met uw Samsung Ultra HD televisie.

Groetjes, Marc

Beste heer Siekman,

Bedankt voor uw leuke review.

Wij wensen u veel plezier met uw Samsung Ultra HD televisie.

Beste heer Siekman,

Bedankt voor uw leuke review.

Wij wensen u veel kijkplezier toe met uw nieuwe Samsung Ultra HD televisie.

B. Nieuwland-Witteveen 25-04-2017 In de winkel gekocht
TVQ Sound Store Groningen

Prima service

Hadden op dat moment als een van de weinige winkels in Nederland het artikel op voorraad wat wij graag wilde hebben. Goede service door vlot terug te koppelen, en het artikel voor ons vast gehouden. Zodat wij het hebben kunnen ophalen.

Pietje 22-04-2017 Via de website gekocht

Snelle, goede service

Super snelle levering en product werkt goed. Geen enkele klacht op aan te merken en TVQ heeft een zeer breed assortiment voor elke portomonnee.

Wiersinga 31-03-2017 Via de website gekocht

Behulpzame en vriendelijk personeel!

Een nieuwe tv uitzoeken valt niet mee tegenwoordig in de brei van mogelijkheden en modellen maar na het lezen van (echt)heel veel reviews en specificaties uiteindelijk het merk en het model gevonden waar ik voor zou gaan. En dan is het zoeken naar een goede leverancier rekenschap houdend met prijs, kwaliteit, service, levercondities en uiteraard betrouwbaarheid van de winkel. Al heel snel kwam ik uit op TVQ!
TVQ had een hele scherpe aanbieding(500 euro goedkoper dan de concurrent !!) voor mijn nieuwe tv. Tevens hadden zij ook een inruil actie en middels een chat sessie via de mooie website van TVQ kreeg ik nog 100 euro voor mijn 8 jaar oude tv !! Ik werd ook uitgenodigd om een demo te bewonderen met ruime tekst en uitleg van de tv die ik had uitgezocht .
Dezelfde dag naar de winkel met mijn oude tv en om de nieuwe natuurlijk direct mee te nemen. Ook heb ik heel goed advies gekregen om de nieuwe tv te onderhouden om ook op de lange termijn hier nog veel plezier aan mogen te beleven.
De nieuwe tv bleek toch iets te groot te zijn om mee te nemen doordat de super vriendelijk medewerkers die mbv een lege tv doos eerst hebben gecontroleerd of deze wel in mijn auto zou passen. De achterklep zou dan op de rand van de tv doos zitten en aangezien we in Nederland 50 drempels tegenkomen van dorp naar dorp besloten om geen risico's te nemen en de tv gewoon gratis te laten bezorgen door TVQ en dit is ook helemaal volgens afspraak geleverd.
Super tevreden met de aankoop en de manier van zaken doen met dit bedrijf!
Geen gladde verkoop praatjes gewoon nuchtere vriendelijke mensen waarbij de klant gewoon weer echt koning is!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Johan en Ama 28-03-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Prima, na een klacht echt goed geholpen

Prima geholpen in de winkel, prima prijs en omdat er een kras op onze tv zat, een dag later de tv vervangen! Echt hele goede dienstverlening

Patrick 28-02-2017 In de winkel gekocht

Aandacht en goed advies

Na 10 jaren was mijn Pioneer Plasma aan vervanging toe. Maar ja wat kies je dan? TVQ heeft mij goed geholpen om een keuze te maken. Ik kwam zelfs goedkoper uit dan dat ik in mijn hoofd had.
Ze hebben echt de tijd genomen om tot een passend advies te komen en ik kon de TV direct meenemen wat ook niet geheel onbelangrijk is tegenwoordig. Tijdens de installatie ook nog telefonische tips gehad voor de Ci+ module installatie.

Ik ben tevreden over mijn aankoop met een prima prijs-pret verhouding.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wouter 18-02-2017 Via de website gekocht

Goede service, afspraken werden nagekomen

Eerste contact via website, vervolgens follow-up via mail en telefoon. Goed te woord gestaan, scherpe aanbieding gekregen en keurig afgehandeld. Al met al goede winkel met kundig personeel, zeker aan te raden. Heb inmiddels een tweede aankoop gedaan met dezelfde goede ervaringen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Rien 12-02-2017 Via de website gekocht

Topservice van TVQ met een hele scherpe prijs

We werden top geholpen door de mannen van TVQ. Ze dachten mee over welke tv beugel het beste bij ons past en daar hebben we uiteindelijk ook voor gekozen. Erg blij met de service, de snelle levering en natuurlijk de goedkope prijs.

Jan 09-12-2016 In de winkel gekocht
Groningen, Peizerweg

TVQ & SoundStore winkel Groningen

Prima winkel, we hebben een nieuwe LED tv gekocht. Eerst via Internet het e.e.a. beoordeeld en daarna naar de winkel gegaan omdat je e.e.a. toch in bedrijf wilt zien. Prima geholpen door vriendelijk en deskundig personeel. Ze namen de tijd voor ons en hadden gelijk door dat ik mij er goed in verdiept had wat ook wel lastig kan zijn. Maar daar gingen ze heel professioneel mee om en voor wat betreft detail vragen schroomden ze niet om hun collega te raadplegen. Doordat wij er een zeer goed gevoel bij hadden dan ook gelijk tot koop over gegaan.

Pluspunten

• erg prettig in omgang
  • deskundig
  • nemen de tijd voor je
  • zeer goed bereikbaar

Minpunten

• ieder tv merk zijn eigen demo.

E.B. 24-11-2016 Via de website gekocht

Heel tevreden

Duidelijke website, goede prijzen, en snelle reactie van de klantenservice toen ik geen track and trace code ontving. bezorging was vlot. Kom hier zeker terug.

Pluspunten

• Voordelig
  • Duidelijk
  • Netjes afgehandeld

W. Zuethoff 15-11-2016 In de winkel gekocht

koop samsung TV

Ik heb de tv in de winkel gekocht. werd vriendelijk en adequaat geholpen. Ik had de vorige TV al tien jaar en werd bijgepraat over wat er allemaal veranderd is in de tv wereldd en wat er het beste bij mijn leefsituatie paste.

Pluspunten

• vriendelijk
  • veel keuse

Bram 04-11-2016 Via de website gekocht

Goeie startende webwinkel met wat aandachtspuntjes

Ik heb onlangs de Sony Bravia KD43-XD8005 TV gekocht via TVQ.nl. Mijn voornaamste reden was omdat het de goedkoopste was, met positieve reviews, die binnen een werkdag zouden leveren.
De order was helaas vertraagd. Deze informatie werd op de website niet getoond (er stond nog steeds dat de tv binnen een werkdag geleverd zou worden) en ik heb er ook geen bericht van ontvangen.
Na een belletje richting de winkel bleek dat de TV vrijdag zou komen. Er was bedoeld om mij hierover te mailen.
Donderdag de 27e kreeg ik inderdaad de bevestiging dat de tv verzonden was. Ik zou rond 6 uur de Track & Trace krijgen toegestuurd.
Ook deze (automatische?) mail is nooit bij mij aangekomen. Donderdag avond de klantenservice van TVQ nog eens gemaild hierover, en binnen een uur had ik reactie met alsnog de Track & Trace code.
Vrijdag middag kwam inderdaad netjes mijn tv.

Al met al een goede winkel met goeie service met nog wat schoonheidsfoutjes op de site en een aantal dingen die nog niet automatisch goed gaan. Maar voor een nieuwe webshop een prima start.

Pluspunten

• Snelle Service/Reactie
  • Goedkoop

Minpunten

• Nog niet alles verloopt vlekkenloos

Officiele reactie van Soundstore.nl 07-11-2016

Beste Bram,

Wij wensen je heel veel plezier met de Sony, excuses dat het allemaal niet zo liep als dat u en wij verwacht hadden.

Luuk

Klantenservice

Bart 10-09-2016 Via de website gekocht

Fantastische service

Ik kwam deze winkel tegen en had wel mijn twijfels omdat er nog geen revieuws bij stonden, maar heb ze gebeld voor informatie en werd zeer deskundige en vriendelijk te woord gestaan. Deze meneer wist exact waar hij het over had en heeft me heel goed advies gegeven.

Mooie overzichtelijk en informatieve site, bestellen is eenvoudig.

Goed geholpen aan de telefoon, snel geleverd.

Assortiment
Ze hebben een zeer ruim assortiment met alle bekende merken.

Pluspunten

• Snel en goed bereikbaar
  • Deskundige medewerkers

Minpunten

• Nog niet zo bekend