TVQ - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over TVQ.

TVQ stelt zich voor

Zoek je een nieuwe tv, en kies je graag voor echte kwaliteit? Kijk dan bij TVQ, specialist op het gebied van high-end LED en OLED-tv's. In de webshop vind je tv's van grote merken als LG, Panasonic, Samsung en Sony. Om je filmbeleving compleet te maken bestel je ook audio-producten en accessoires eenvoudig bij ons. Wat betreft audio zijn we onder meer dealer van Sonos en Harman Kardon. We leveren uitstekende service en helpen je ook aan een scherpe prijs voor jouw aankopen. Is online winkelen niks voor jou? Kom dan naar onze winkel in Groningen om producten van dichtbij te bekijken en beluisteren. Uniek voor Noord-Nederland is ons Sonos Experience Center in de winkel, waar je diverse speakers van Sonos in een afgesloten ruimte kunt beluisteren.

Deze score is berekend op basis van 41 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marcel 25-02-2019

In de winkel advies op maat gekregen.
Snelle en goede service.
Juiste prijs en snelle levering.
Zeker een aanrader voor tv’s en accessoires.

fietsbel biesje 20-02-2019

Na mijn vorige negatieve ervaring en review bij TVQ is er door de klantenservice en eindverantwoordelijke direct gereageerd. Zij hebben hun oprechte verontschuldigingen aangeboden en beterschap beloofd.
Door deze reactie wil ik graag toch dit betere review plaatsen. Iedereen maakt fouten, maar het is prachtig dat hiervan geleerd wordt.

Liesbeth 16-01-2019

Tijdens black friday was aanbieding overal uitverkocht; behalve bij TVQ die aanbieding gestand deed. Kort na aankoop kwam berichtje dat levertijd vanwege drukte wat langer zou zijn, week later kwam bericht dat levering eind de week erop zou zijn. Product is keurig geleverd en telefonische vragen tussentijd werden prima beantwoord.

Peter 01-01-2019

Panasonic 65” proper en veilig geleverd zoals beloofd. Beste prijs voor aangeboden artikels.

Laurens 31-12-2018

Net als ongetwijfeld vele anderen heb ook ik een televisie besteld op black friday, Gaat hier om een QE55Q6F. Op zich een prima aanbieding. Later die dag kreeg ik een mail waarin stond dat de bestelling tussen 1 tot 2 weken bij mij thuis bezorgd was. Afgelopen week nogmaals gechat om de status van de bestelling te achterhalen. Er werd verteld dat de levering vanuit hun leverancier langer op zich liet wachten. Ik zou een mail ontvangen met daarop meer informatie.
Nu bijna 6 weken verder en ik heb nog steeds geen televisie. In de mail stond dat de tv eind vorige week bij de leverancier binnen kwam en direct naar mijn adres wordt verzonden. Erg spijtig dat de beloofde levertijd niet overeen komt met de praktijk. Ook bijzonder jammer dat een klant hier zelf achteraan moet gaan om te achterhalen wanneer de tv geleverd wordt. Problemen met de levering kunnen overal voorkomen, maar voornamelijk het gebrek aan communicatie heeft voor mij voor veel frustratie gezorgd de prijs van het toestel was wel erg scherp was.
Voor mij ook zeker de laatste keer dat ik hier iets koop of deze winkel bij een ander aanbeveel. Er wordt ook niets ondernomen om de klant tegemoet te komen of te compenseren. Heb ook gevraagd voor een alternatief maar dat was ook niet beschikbaar. Levering zou nu medio Januari 2019 plaatsvinden maar hier geloof ik dus niet meer in.
Dit heeft me vandaag doen besluiten de order te annuleren.

Danny 22-12-2018

Wat een geweldige service! Bij deze winkel de Samsung HW-N950 besteld via de webshop. Ik kende deze winkel totaal niet. Via Samsung zelf die deze soundbar niet op voorraad had door verwezen naar een van hun officiële dealers. Via de promotie pagina Samsung bij TvQ uitgekomen. Hier was de soundbar op voorraad. Ik heb voor de zekerheid de winkel gebeld voor ik bestelde.

Ik kreeg een zeer vriendelijke mevrouw aan de lijn en deze bevestigde dat hij op voorraad was.

Ik ben vervolgens overgegaan tot bestellen van de soundbar. Ik kreeg ook boven op de promotie van Samsung zelf een mooie korting.

Vervolgens netjes mails gekregen over de voortgang van mijn bestelling. Via track en tracé kon ik het goed volgen.

Pluspunten;

Komen afspraken na.
Orginele producen.
Vriendelijke klantenservice.

Super bedrijf.

Marie-Louise 15-12-2018 Via de website gekocht

Ik heb gekozen voor TVQ vanwege de prijs. De bezorging is keurig. Ben tevreden met m'n product.

Djlaanos 13-12-2018 Via de website gekocht

Omdat een review niet aan te passen valt, eveneens het cijfer dat je eraan hebt gehangen, neem ik de moeite een nieuwe review toe te voegen. Waarom? Ik voelde me alsnog zeer gewaardeerd als klant.

Situatie:
Een Samsung televisie besteld. Hetgeen niet goed ging qua levering. Dat deze niet op voorraad was, was netjes bekendgemaakt en ook ong. de duur van de levering was aangegeven. Vervolgens is er e.e.a. misgegaan.

What's next?
Van somber inzien naar een meer dan tevreden klant. Er is contact met me opgenomen door TVQ door de Manager Klantenservice. Hij heeft me uitgebreid uitleg verschaft inzake de ontstane situatie per e-mail met het voorstel te bellen. De vraag is dan natuurlijk altijd hoe oprecht een dergelijke e-mail is... Ik kan je vertellen dat deze oprecht is, men heeft namelijk geluisterd, nogmaals uitleg gegeven wat er niet goed is gegaan en een meer dan passende oplossing geboden. Er is snel geschakeld en ik ben alsnog een zeer tevreden klant!!

Overigens schrijf ik deze review vanuit mijzelf. Eerst zeg ik 'A', indien vervolgens daar erg goed mee om wordt gesprongen, vind ik dat ik 'B' vervolgens ook zeker kan toevoegen.

Bedankt alsnog TVQ!

JanusBlouw 11-12-2018 Via de website gekocht

Aankoop TV Samsung UE75NU8000 op Black Freiday

Op Black Friday 2108 de Samsung UE75NU8000 gekocht. TVQ was op dat moment al de goedkoopste, maar op de site was een actie van 500 extra korting. Daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt. TV toestel werd ook snel geleverd, de dinsdag na Black Friday. Erg blij mee. Zeer aan te bevelen winkel om van te kopen, ook tijdens drukke periodes in het jaar!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

G. Polak 10-12-2018 Via de website gekocht

Super service mankeert helemaal niets aan

Punt 1 we zijn heel erg blij met de nieuwe tv. We kenden uw zaak niet dus in eerste instantie wat huiverig. Maar opgezocht en bij u de tv besteld.
Alles ging voorbeeldig . Ook het vervoersbedrijf dat de tv kwam brengen was super
droeg er aan bij dat het nog leuker was. Al met al u heeft een klant erbij.
Fijne feestdagen

Officiële reactie van TVQ - Soundstore 14-02-2019

Fijn om te horen! wij wensen u heel veel kijkplezier.
Groet, Team TVQ

Pascaline 09-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering ondanks Black Friday!

Levertijd bij het artikel stond op 1-2 werkdagen. Het was Black Friday toen ik bestelde.. Ik ging op de maandag nog eens op de site kijken en zag een tekst over vertraging ivm Black Friday staan. Vond ik geen probleem, maar bestelling ging toch dinsdag weg. Hierna nog 1 dag vertraagd door postbezorgers, maar was ook geen probleem. Het is binnen en product is top, voor een mooie prijs!

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Martin 08-12-2018 Via de website gekocht

Degelijke service onder Black Friday druk

Het was een gekkenhuis na Black Friday, maar de mensen van TVQ hebben adequaat en degelijk gehandeld. Mijn bestelling werd binnen redelijke termijn geleverd.

Leerpuntje: de bezorger heeft nooit de beloofde belafspraak gemaakt, maar stond ineens voor de deur.

Pluspunt: TVQ heeft met Samsung afspraken gemaakt over de cashback acties vanwege de verwachte late leveringen en daarover hebben ze alle klanten die het betrof een duidelijke e-mail met instructies gestuurd. Top!

M. Warning 08-12-2018 Via de website gekocht

Beter dan goed

Wanneer je op een zwarte vrijdag een geweldige aankoop kan doen, en daarna op en top beantwoord en geholpen wordt, kan je niet anders zeggen dat de mensen bij TVQ het in de vingers hebben. Chapeau !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Erik 07-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijke communicatie! Goede service! Snelle afhandeling!

Op Black Friday Sonos boxen besteld. Direct werd eerlijk en duidelijke gecommuniceerd wanneer deze uitgeleverd zouden worden.
En zoals afgesproken werden ze op tijd verzonden en geleverd! Kortom goede service!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cindy 07-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige servie tijdens Black Friday

Hele goede service. Ook tijdens Black Friday werdt je goed op de hoogte gehouden!
Zal zeker niet mijn laatste bestelling zijn bij TVQ

Pieter 07-12-2018 Via de website gekocht

TVQ.nl

Prima website TVQ.nl.
Na aankoop direct een aantal mails in je mailbox. Komen na wat je bent overeengekomen. Ook in communicatie reageren ze snel.
De levering van de TV, is prima verlopen.
Ik ben dik tevreden.

Leon Kuijpers 07-12-2018 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk....

N.a.v. Black-Friday deal wat vragen omtrent de betaling. Ondanks de drukte zeer professioneel geholpen door medew. . Vragen na enkele contacten goed opgelost. Vriendelijk en behulpzaam en ondanks drukte toch snelle levering. Aanrader...

Robert 06-12-2018 Via de website gekocht

Super service!

Ik heb TVQ gekozen omdat ze mij het goedkoopst de producten konden leveren. Alles kreeg ik netjes via de mail bevestigd, qua levertijden en track & tracé.

Ben zeer tevreden over hoe de producten zijn aangekomen, alles netjes verpakt en duidelijk vermeld.

Rob 06-12-2018 Via de website gekocht

Eerlijke winkel

TVQ heeft aandacht voor klant contact. Ik had een tv gezien die middels een actie de dag ervoor lager geprijsd was dan een dag later. Toch voor de actie prijs mogen hebben door dit in de chat aan te geven. Ondanks de drukte is de tv binnen 5 dagen geleverd

Dave H. 06-12-2018 Via de website gekocht

Gemakkelijk en snelle bezorging.

Ik heb voor black Friday een TV besteld. Had verwacht dat deze pas over 2 to 3 weken bezorg ging worden vanwege de 5 werkdagen wachtijd welke de site aan geeft plus Black Friday. Echter na 5 dagen kreeg ik een Whatsapp van mijn wederhelft dat de TV was bezorgd.
Wel jammer dat ik geen verzendbevestiging en leverdatum/tijd heb gekregen.
Verder was de Tv mooi in doos afgeleverd en werkt deze perfect!

Als communicatie tijdens de levering er was 10/10 bestelling. Nu 8/10 maar we schrijven dit toe aan de drukte van Black Friday.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Willem 06-12-2018 Via de website gekocht

Beste prijs en service

Mijn Samsung tv gekocht tijdens Black Friday. Ondanks alle aanbiedingen van andere webwinkels en grote ketens was TVQ met afstand de goedkoopste. Groot voordeel: een chat mogelijkheid. De aflevering was 1 dag later dan gepland, maar dat was eerder het gevolg van de hectiek bij de vervoerder dan van TVQ.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Robin 06-12-2018 Via de website gekocht

Super goede service en after sales afhandeling

Zeer ruime keuze.
De chat is erg nuttig. Personen weten waar ze over praten. Erg nuttige tips gekregen.
Na het ontvangen van de TV had ik nog een vraag over financiële afhandeling. Dit is ondanks de drukte erg voortvarend opgepakt. After sales afhandeling erg goed ook. SUPER!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Serkan 06-12-2018 Via de website gekocht

Sneller geleverd dan verwacht!

Snel en goed geleverd. Prijs was ook top!!! Officiele samsung dealer, dus dat was voor mij een pre. Echt nederlandse producten...

cees van oers 04-12-2018 Via de website gekocht

opgeligt

zit al meer dan 3 weken te wachten op mijn geld naar retour zending telefoon wordt weg gedrukt op mail niet gereageerd

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Robin 28-11-2018 Via de website gekocht

Levering nog steeds niet

Op vrijdag 23 november een Soundbar besteld bij TVQ. Getwijfeld waar te bestellen, door de goede reviews bij TVQ uitgekomen. Bij de soundbar stond voor 17.00 besteld, morgen in huis. In bestelproces kon ik voor zaterdag kiezen inclusief een tijdsvak. Ik was zelf zaterdag niet thuis maar gaf mijn vriendin instructies thuis te blijven in dit tijdsvak
Uiteindelijk geen berichten en geen levering. De daaropvolgende dagen ook helemaal geen bericht en geen levering. Op mail werd niet gereageerd. Vanmiddag (woensdag inmiddels) uiteindelijk zelf via chat contact opgenomen. Mijn bestelling zou zeker overmorgen (wederom vrijdag dan) geleverd worden. Hier konden echter geen garantie aan gegeven. 1 week na de bestelling ipv de volgende dag.
Natuurlijk weet ik dat black friday druk is. Maar deze reclame is misleidend en de communicatie vanuit TVQ ronduit droevig.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Yassine 26-11-2018 Via de website gekocht

Slechte service en zeer teleurgelsteld

Vrijdag heb ik vroeg in de ochtend een Qled Q8 65" aangeschaft via de website van TVQ. In de eerste instantie goed research gedaan en uiteindelijk besloten om bij deze winkel mijn bestelling te doen mijn keuze was gebaseerd door met name de vele goeie reviews en de snelle bezorging die staat aangegeven op de site. (Vandaag besteld is morgen in huis). Ik heb dus de bestelling gedaan ervan uitgaand dat ik de tv zaterdag binnenkrijg. Vervolgens bel ik in de loop van de dag om na te vragen hoelaat ze langs zouden komen om de tv te bezorgen. Meerdere malen word er niet opgenomen en uiteindelijk heb ik besloten om via de chat te communiceren. De medewerker geeft aan dat alles klopt en dat als het goed is de bestelling gewoon morgen (zaterdag) afgeleverd wordt enkel de tijdstip was nog niet bekend. Dus ik weer bellen met het transport bedrijf Electronics Logistics die vervolgens aangeven dat ze nooit in het weekend bezorgen. Vervolgens weer terug bellen naar TVQ en die geven aan dat het klopt en dat het verkeerd staat aangegeven op de website maar dat ze verder niets anders konden doen en dat ik maar moet dealen met de situatie of anders maar mijn bestelling moet annuleren. Zeer slechte service afdeling en totaal geen begrip voor de situatie. Dit heeft mij een hele dag gekost om uiteindelijk erachter te moeten komen dat het verkeerd staat aangegeven op de site. Ik kan begrijpen dat het door Black Friday iets drukker is dan normaal en mocht dat het geval zijn geweest dan had ik daar uiteraard begrip voor. Maar dit is puur een klant misleiden als ik namelijk had geweten dat jullie inderdaad niet op zaterdag konden leveren dan had ik een ander winkel gekozen die hadden hem wel zaterdag kunnen leveren en voor het zelfde bedrag. Ik heb heel erg getwijfeld om de bestelling te annuleren zoals de medewerker dat zelf had aangegeven, maar omdat het een Black Friday actie is geweest heb ik geen alternatief kunnen vinden en heb ik dit maar moeten accepteren. Ik werk doordeweeks en heb daardoor iemand moeten regelen om maandag en dinsdag thuis te laten wachten voor de levering omdat niemand mij duidelijkheid kon geven wanneer ze wel zouden komen. Heel erg vervelend dus.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Tiny 26-10-2018 Via de website gekocht

Prima service

Combinatie winkel en site is top, goede voorlichting in de winkel, gemakkelijk terug te vinden op de site

JJ 14-10-2018 Via de website gekocht

Simpel, snel en goed contact! Fantastische service.

Na een lange zoektocht naar een soundbar uitgekomen bij TVQ. Met hen in contact gekomen en zelfs een speciale persoonlijke aanbieding gekregen en daarom over gegaan tot koop. Binnen 2 dagen stond de soundbar in huis. De aftersales is ook goed. Paar dagen na ontvangst een mailtje of alles naar wens is en of er nog dingen nodig zijn. Erg netjes!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Maarten S. 11-10-2018 Via de website gekocht

Vriendelijke, snelle en goede service!

Onlangs heb ik een tv bekeken en besteld via de TVQ webshop. Voor de bestelling heb ik via de chat vraag gesteld over de televisie. Na een kort chat-gesprek werd ik door een vriendelijke medewerkster van TVQ telefonisch gebeld voor verdere toelichting en afhandeling.

De vriendelijk en netheid van het bedrijf dat de televisie heeft afgeleverd was ook uitstekend! Ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Susanne 25-09-2018 Via de website gekocht

Op alle vlakken zeer goed geholpen. En menselijk gericht

Op alle vlakken goede dienstverlening en duidelijk.
Zeer aan te raden voor overige personen.
Met de telefonische gesprekken, kreeg je goed advies op je vragen, en dachten met je mee. Zowel vanuit het buitenland als terug in Holland.

Arie 14-09-2018 In de winkel gekocht
Groningen

Een heel gedegen en complete voorlichting in de winkel!

Ik ben zeer aangenaam verrast! Een zeer gedegen en complete voorlichting gehad over de verschillende toestellen. Tijd noch moeite werd gespaard opdat ik een goede keuze kon maken. Als kers op de taart nog een scherpe prijs betaald! Top! Ben ook heel tevreden met de aankoop.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter Numan 15-08-2018 Via de website gekocht

Top service en snelle levering !

Wat een fijne shop ! Tijdens mijn twijfels over welke bestelling ik moest doen, hebben de medewerkers de mogelijkheden uitgelegd en zelfs een 'snelle link' voor mij gemaakt om de afwijkende keuze gemakkelijk te maken !! De levering was ook heel snel en keurig verpakt !
In één woord: Geweldig !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Des 13-08-2018 Via de website gekocht

Helaas, bezorging TV duurde meer dan een week ipv 2 dagen!

Mijn Samsung Qled TV heb ik besteld op dinsdag en zou donderdagavond, tussen 18:00 en 22:00 uur geleverd worden. Vol verwachting de hele avond thuis gezeten, echter niet geleverd door Electronic-logistics van Conduqt holding (hierna E-L, het transportbedrijf die vervoer voor TVQ regelt). Vrijdag gebeld met TVQ dat de TV niet geleverd was. TVQ gaf aan dat het transportbedrijf geen afspraak kon maken met me omdat ze mijn telnr. niet hadden (zie later???) TVQ zou zich boos maken bij E-L zodat deze een expresskoerier zou regelen voor vrijdag, echter E-Lkon dit niet meer regelen. Ook zaterdag niet aangezien ze zaterdag überhaupt niet leveren . Maandag zou de eerste bezorgmogelijkheid zijn. Op maandag een mail(!!!) ontvangen van E-L dat het tussen 11:30 en 13:45 uur bezorgd zou worden. Vervolgens maar weer gebeld met E-L dat er dan niemand thuis zou zijn en of het die dag na 17:00 uur bezorgd kon worden, dit ging niet. Dan was mijn vraag op dinsdag na 17:00 uur, je kon geen tijd afspreken voor bezorging. Toch raar dat je aanvankelijk wel tussen 18:00 en 22:00 als levermoment bij bestelling kon afspreken. Dan was woensdag de eerste mogelijkheid dat er iemand de hele dag thuis zou zijn, dus dit wordt het misschien. Gelukkig heeft TVQ soepel een compensatie aangeboden in de vorm van een Samsung no gap wall mount, anders was de beoordeling een 1 geweest, nu toch nog een 3.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

LucMeister 23-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service

De TVQ website is netjes en overzichtelijk. Handige filters om snel je ideale tv te kunnen vinden. De levering was snel: Donderdag 18.00 besteld en zaterdag kwamen ze hem bezorgen. De tv was goed verpakt en kwam zonder beschadigingen aan.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Aris 21-07-2018 Via de website gekocht

Super makkelijk kopen

Goeie productomschrijving, bestelprocedure, betalingsmogelijkheden en aflevering van product volgens afspraak!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bert 19-07-2018 Via de website gekocht

Prima winkel

Bij deze shop een Sony Oled televisie gekocht de KD 55AF8. Even getwijfeld of ik zo’n grote aankoop wel via een webshop moest doen maar het prijsvoordeel gaf de doorslag toch 300€ goedkoper dan bij vergelijkbare webshops. Eerst contact gehad via een chat sessie waar ik uitermate vriendelijk te woord werd gestaan, daarna de TV op vrijdag rond het middaguur besteld en 24 uur later op zaterdag middag werd de TV bezorgd. Ben erg tevreden over het geheel TV was op voorraad en werd volgens afspraak geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Natascha 16-07-2018 Via de website gekocht

Super service

Duidelijke website, snelle levering, goede prijs.....Na lang twijfelen heb ik een mooie persoonlijke aanbieding gekregen. En ben super tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Robert 29-06-2018 Via de website gekocht

Ook service als het tegen zit!

Ik koos voor het eerst voor TV Q. Na een snelle levering (binnen 24 uur) bleek de tv kapot te zijn ondanks dat er geen schade aan de doos was. TV Q reageerde zelfs op zondag met instructies om tot een oplossing te komen.
Vervolgens bleek een andere tv niet aanwezig te zijn in het beschikbare magazijn waardoor ik toch nog een dag geduld moest hebben. Wat dat betreft kon de communicatie wel iets pro-actiever.
Toch is alles naar tevredenheid opgelost. Overal kan wel iets fout gaan; TV Q heeft vervolgens laten zien dat je als klant niet in de spreekwoordelijke kou staat!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bert 06-06-2018 In de winkel gekocht
TVQ Peizerweg

Topwinkel

Prima service en aardige lui. De snelheid van bezorgen van de t.v. was grandioos.
Alleen de muurbeugel kwam later dan verwacht omdat Post.NL niet echt snel was.

Cmohlsen 25-05-2018 Via de website gekocht

Top service en een top prijs

Bij tvq een Sony 65xe9005 besteld. De prijs was van de een op de andere dag verhoogt bij alle webwinkels. Gebeld met tvq en ik mocht hem nog voor de oude prijs bestellen via een persoon lijke kortingscode. Top en bedankt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

MelTulipi 03-04-2018 Via de website gekocht

SUPER!

Onlangs een TV gekocht bij TVQ. Ik zag op de site een aanbieding staan die eigenlijk al 1 dag was verlopen (2 gratis boxen van Sonos bij aankoop van een TV), maar na dit nagevraagd te hebben kon ik alsnog van deze actie gebruik maken. De TV was snel geleverd en de boxen werden netjes een paar dagen later nageleverd. Ik ben heel tevreden over TVQ en zeg dit ook zeker voort!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

B 15-03-2018 Via de website gekocht

snelle bezorging duidelijke info

goede omschrijving op de website van mijn lg 55 inch tv , ,goed geadviseerd naar mijn wensen voor de tv ben er heel blij mee dat ik deze adviesmaat heb aangenomen voor de kijkafstand van mij top advies!
en ook de laagste prijs de grote MM wilde niet leveren voor deze laagste prijs

LG OLED65C7V 07-03-2018 In de winkel gekocht
Groningen

Super TV. Prima service en levering!

Prima service. Aanbieding was niet meer op voorraad, maar prijsgarantie werd gegeven en geode nette levering aan huis!

Ramon 03-02-2018 Via de website gekocht

Snelle reactie

tijdens het bestellen de optie gekregen dat Post.nl de televisie zou afleveren, met een tijdsbracket. Dag erna vrij genomen. Echter het product werd een dag later door een ander bedrijf afgeleverd. Vragen hierover werden wel zeer snel beantwoord door TVQ. Het bedrijf neemt haar klanten zeker serieus.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd

Jos 01-02-2018 Via de website gekocht

overzichtelijke site

Eerste keer dat ik gebruik maak van TVQ maar wij zijn Prima tevreden,Echt zeer snelle levering, bestelling op website duidelijk en simpel.
Ga hier vast nog wel een keer terug komen!

M. Leegsma 27-01-2018 Via de website gekocht

TV gekocht tijdens BTW-dagen

De OLED TV die ik al een tijd wou hebben eindelijk kunnen kopen tijdens de BTW-dagen. Persee niet gekocht bij Mediamarkt omdat ik mij daar niet thuis voel, maar bij TVQ. De reden is een prachtige winkel in Groningen waar ik in alle rust de verschillende opties kon bekijken. Personeel dat nog echt de tijd voor je neemt en ook echt kennis heeft. Iets wat ik bij de Mediamarkt enorm miste. Uiteindelijk ben ik 2x in de winkel geweest en heb het toestel online besteld bij TVQ. En direct de dag erna het toestel binnen!!! Ben er enorm blij mee!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michiel 09-01-2018 Via de website gekocht

Goede prijs en klantenservices, kinderziekten in het systeem

Op basis van laagste prijs een set Sonos PLAY:1s bij TVQ besteld. Ik beoordeel de winkel met een 7 op basis van het volgende:
- Via betaalprovicer MultiSafePay werd de betaling bij mij dubbel afgeschreven, hiervoor benaderde ik de klantenservice van TVQ
- Klantenservice was zeer goed bereikbaar en vriendelijk; betaling werd binnen enkele werkdagen teruggestort
- Leveringsmail zorgde voor enige verwarring. Het vermeldde dat een bezorger met mij contact op zou nemen voor een afspraak. Dit terwijl ik had aangegeven de speakers bij een PostNL punt op te willen halen. Uiteindelijk is de levering ook via PostNL gegaan
- Levering volgens bezorgschema en product voldoet aan verwachtingen

Kortom:
- Goede prijs en klantenservice
- Vervelende ervaring met dubbele betaling, waarschijnlijk aan betaalprovider te wijten

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Pat 08-01-2018 Via de website gekocht

Duidelijke opvolging en afwikkeling van bestelling

Snelle reactie op vraag voor offerte...snelle opvolging met persoonlijke bestelmethode..levering zoals beloofd. Nu genieten van de nieuwe oled tv's ..

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JH 06-01-2018 Via de website gekocht

Vertraagde levering, mooie aanbieding

Op de website van TVQ stond een mooie actie namelijk TV inclusief gratis soundbar, waarop ik direct naar de winkel ging om hem op te halen. De verkoper in de winkel was heel vriendelijk en behulpzaam, maar hij was in de winkel niet op voorraad en deze actie gold alleen bij online bestelling. Toen ik de dag erna hem online wilde bestellen was de prijs opeens 35 euro duurder (wel nog incl soundbar) terwijl de actie volgens de verkoper toen nog gewoon zou zijn zijn. Omdat het mooie actie bleef toch maar besteld. Bij het bestellen kon je mooi aangeven in welk tijdvak je hem bezorgd wilde hebben en kreeg je na werkelijke verzending een track and trace code en factuur. Helaas werd de bestelling een dag later bezorgd dan gepland omdat hij op de geplande dag niet op tijd binnen was bij postNL. Het product werd netjes geleverd, en is van goede kwaliteit. Al met al tevreden met de aankoop, maar baal wel dat de prijs opeen hoger was en dat de TV een dag later dan gepland bezorgd werd.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

M.G. 03-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, nette firma...

Voor zover ik heb kunnen nagaan maakt deze QTV deel uit van een grotere verkoopgroep,(onder voorbehoud) .
Voorlichting was goed, de levering vond plaats door "Electronic logistics" daags na de bestelling en de LG oled tv was volgens het plaatje achterop enkele dagen oud.
Er is dus voldoende omloopsnelheid.
Tevreden dus.

Verderop wordt in de enquête naar servicebeoordeling gevraagd, antw. voldoende, omdat ik daar nog geen ervaring mee heb.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -