Tuinmeubelland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Tuinmeubelland.nl.

Tuinmeubelland.nl stelt zich voor

Tuinmeubelland is een snelgroeiende keten van tuinmeubelspeciaalzaken in Nederland. Wanneer u op zoek bent naar nieuwe tuinmeubelen, bent u bij Tuinmeubelland aan het juiste adres! Tuinmeubelland staat vooral bekend om de zeer uitgebreide lounge- en lounge dining collectie. Ook heeft Tuinmeubelland een ruim aanbod aan tuinsets, tuinstoelen, tuintafels, parasols, parasolvoeten, tuinkussens, terrasverwarmers, barbecues, buitenkeukens en accessoires. Alles tegen gegarandeerd scherpe prijzen. Naast de webshop www.tuinmeubelland.nl, heeft Tuinmeubelland vier ruime winkels: in Dronten (3000 m2), Hardenberg (5000 m2), Veghel (3500 m2) en Zaandam (2500 m2).

Gemiddelde beoordeling

Deze score is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,5

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

marleendb. 16-10-2023

Algemene score

8,0
zeer tevreden, ondanks de B- klasse. slechts klein scheurtje opgemerkt... was wel iets slordig ingepakt, maar het karton mag toch weg!
info-402 17-10-2023

Beste Marleen,
Hartelijk dank voor uw mooie cijfer.
We wensen u veel plezier van uw aankoop.
Met vriendelijke groet,
Angela / Tuinmeubelland

Reageer

Tarulo loungeset 4 delig 12-10-2023

Algemene score

5,0
Duidelijkheid bij bestellen dat ging gemakkelijk levering was ook vrij snel ,alleen de lounge set mankeert het nodige aan zo kiept 1 stoel het pootje is te kort (fabriek fout ) en de zuignappen van de tafel houd het glas ook niet op zijn plaats het blad ligt er los op
info-402 17-10-2023

Goedemiddag,
Bedankt voor uw review.
Wat vervelend dat de loungeset mankementen heeft.
Onze serviceafdeling staat uiteraard voor klaar om het netjes op te lossen. U kunt ze bereiken via 088-6600200 of via een mailtje naar service@tuinmeubelland.nl.

Met vriendelijke groet,
Angela / Tuinmeubelland

Reageer

Schoenmakers 08-10-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Snelle levering, goede kwaliteit. Hadden een fabrieksfout in onze nieuwe tuinmeubel zitten. Na melding zeer adequaat en heel snel geholpen. Heel snel nieuw deel gekregen.
info-402 10-10-2023

Beste heer, mevrouw Schoenmakers,
Bedankt voor uw positieve review, leuk om te lezen.
We wensen u veel plezier van uw aankoop.
Met vriendelijke groet,
Angela/ Tuinmeubelland

Reageer

Jan & Anja 08-10-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Je kan zelf kiezen welke dag je het artikel geleverd wil hebben en goede actuele info omtrent tijdstip levering goed geregeld l👍🏼
info-402 10-10-2023

Beste Jan en Anja,
Hartelijk dan voor uw positieve review.
Veel plezier van uw aankoop.
Met vriendelijke groet,
Angela / Tuinmeubelland

Reageer

Petra 07-10-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Prima website, duidelijk! Overzichtelijk en duidelijk over het bestelinformatie.
Goede service en snel geleverd! Super tevreden.
info-402 10-10-2023

Beste Petra,
Bedankt voor uw review!
We wensen u heel veel plezier van uw aankoop.
Met vriendelijke groet,
Angela / Tuinmeubelland

Reageer

Eve 05-10-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Ik heb voor tuinmeubelland gekozen omdat de vuurtafel die wilden kopen een paar honderd euro goedkoper was dan bij de concurrent. Alles werd geleverd zoals beschreven en bezorgd op afgesproken dag. Alles online geregeld. Was 1e ervaring met tuinmeubelland maar zeker niet de laatste!
info-402 10-10-2023

Beste Eve,
Bedankt voor uw mooie review.
Heel veel plezier van uw vuurtafel!
Met vriendelijke groet,
Angela / Tuinmeubelland

Reageer

Linda 05-10-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Overzichtelijke site met heldere informatie en mooi assortiment. Prima communicatie per mail over levertijd. Snelle en goede levering, hele vriendelijke bezorger.
info-402 10-10-2023

Beste Linda,
Hartelijk dank voor uw positieve review.
Veel plezier van uw aankoop.
Met vriendelijke groet,
Angela / Tuinmeubelland

Reageer

Jan 06-09-2023

Algemene score

2,0
Gastvrij en klantvriendelijk personeel in de winkel (Hardenberg). Niks mis mee.
Echter kom niet met klachten aan op het hoofdkantoor. Daar snappen ze niks van klantvriendelijkheid en ook geen kennis van de producten. Reageren met meer dan een week vertraging als je een klacht mailt. En dragen een oplossing aan waar je niks aan hebt.
Wij wachten nog steeds op een oplossing.
Wat het winkelpersoneel aan credits opbouwt, breekt het hoofdkantoor in no-time af.
info-402 03-10-2023

Beste Jan,

We vinden dit heel erg spijtig om te lezen en zullen dit zeker intern bespreken. We hopen dat uw klacht netjes opgelost is voor u.
Zijn er nog vragen of opmerkingen, u kunt onze klantenservice het beste bereiken via 088-6600200.
Excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Angela / Tuinmeubelland

Reageer

Marjo 06-04-2023
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Vorige week een tuinset besteld en vandaag op de gewenste dag geleverd..

Had wat reviews op andere site gelezen, deze waren goed. Maar op deze site waren ze niet echt positief, dus vond het toch wel een beetje spannend worden.

Maar het is helemaal goed gekomen en tot nu toe zijn we super tevreden.
Vorige week besteld en aangegeven dat we hem deze dag bezorgd wilde hebben.
Gisteravond kreeg ik netjes een bericht op welk tijdstip geleverd zou worden.
En vanmorgen kreeg ik een half uur van te voren een bericht dat de bezorger onderweg was.
Netjes afgeleverd.
En direct zonder problemen het tuinmeubel in elkaar gezet.
Voelt stevig aan en ziet er netjes uit.
Over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen ;)

Reageer

Mauwie 12-08-2022

Algemene score

1,0
Ik bestel hier nooit meer. De parasol die ik heb gekocht voor 900 euro is na 1 week defect. Grootste miskoop uit. De klantenservice neemt mijn klacht niet serieus en reageert niet meer. Ik heb een derde partij ingeschakeld om contact te krijgen (klacht.nl) Maar ook daar reageren ze niet op. Waardeloze service.
Officiele reactie van Tuinmeubelland.nl 23-09-2022

Beste Mauwie, vervelend om te vernemen dat u deze ervaring heeft. Mocht uw klacht nog niet naar tevredenheid opgelost zijn of nog niet verder opgepakt zijn dan kunt u het beste contact opnemen met onze service afdeling om uw klacht nogmaals door te nemen. Zij zijn bereikbaar op het nummer 088-6600200 of via de email service@tuinmeubelland.nl. Met vriendelijke groet, Angela / Tuinmeubelland

Reageer

Boerema 30-07-2022

Algemene score

1,0
Vreselijk bedrijf en klantenservice. Ze hebben niets op de juiste datum geleverd, gedeelte van de bestelling is nooit gekomen. Na vaak bellen en mailen het bericht dat het ook niet meer leverbaar was. Weer bellen en mailen om geld terug te krijgen, krijg ik van X een onbeschoft bericht terug, zonder excuses, zonder een oplossing. Nee, een persoonlijk beledigend bericht.
Waardeloos bedrijf. Klanten interesseren hun niet. Dit is nou typisch zo’n bedrijf die het voor het geld doet en het liefst je er bij oplicht. Klanten, vriendelijkheid of eerlijkheid kennen zij niet. Ik had eerder recensies moeten lezen, want ze staan erg slecht aangeschreven. Compleet waardeloos bedrijf. Je kunt beter een paar tientjes meer betalen bij een ander bedrijf zodat je zeker weet dat je serieus word genomen als klant.

Reageer

Marleen 29-06-2022
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Na uitpakken van onze nieuwe tuintafel bleek deze op diverse plaatsen beschadigd. Deit was heen enkel probleem boor ruinmeubelland - de tafel eordr zonder problemen omgeruild👍

Reageer

Loes 22-03-2022

Algemene score

3,0
Levering van de tuinset was in orde. De toplaag van het tafelblad van de ..... tafel begon echter na vier jaar al af te brokkelen en ik stuurde een review, deze werd niet geplaatst. Een jaar later vertoonde het tafelblad zelfs een scheur van 10 cm en liet een heel stuk los. Geen garantie meer uiteraard. Een review daarover ter waarschuwing wordt niet geplaatst, twee keer geprobeerd. Alleen positieve reviews worden blijkbaar geplaatst op de website van tuinmeubelland.

Reageer

Ger 17-03-2022
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Prima zaak en de oplossing was prima .
Super
Bezorging was ook snel .
en de service ook ..

Reageer

Tom 14-08-2021

Algemene score

1,0
Bedrijf blijkt aan dropshipping te doen, pas na jou bestelling worden de producten goedkoop in China besteld. Echter door de chaos met shippingcontainers blijkt nu dat ze niet meer kunnen leveren. Heb de afgelopen 3 maanden elke maand een mail gehad (nog wel van de afdeling Planning, lachertje) dat ze volgende maand echt gaan leveren
In de mail die ze je dan sturen nemen ze geen verantwoordelijkheid of wordt de optie om je order te cancelen niet geboden, ze sluiten elke mail liever af met: veel plezier met je bestelde producten (mijn toevoeging, als je die ooit krijgt)

Reageer

Thierry Böhm 14-08-2021

Algemene score

1,0
Wat een slecht bedrijf!!!!

Keurige verkoopster die ons het tuinset verkocht. Na 6 weken werd een en ander geleverd (conform afspraak). Helaas bleek de tuinset beschadigd te zijn.
Je kunt UITSLUITEND via email je klacht melden. Chat, Whatsapp, klacht melden op je account: het staat UIT en je kunt het dus niet anders dan per email melden. De reactie tuin is 4-10 werkdagen: dit is natuurlijk belachelijk. Ondertussen staat zon enorme pallet onbeschermd in weer en wind in de steeg. Lekker i de weg zodat niemand er langs kan. Het pakket is veel te groot om even met de hand te verplaatsen.

Hadden wij tevoren deze reviews gelezen, waren wij nooit met Tuinmeubelland in zee gegaan.

Reageer

B 12-08-2021

Algemene score

1,0
Nooit meer bij Tuinmeubelland. 3 juli aan de kassa betaald, zou half juli geleverd worden. Mijn oude loungeset en parasol weggedaan zodat de nieuwe meubels en parasol kon worden neergezet.
Het is nu half augustus en tot tweemaal toe krijg ik een ochtend van te voren een afzegging met als reden dat het onrustig is in parasolland. Wij zitten al die tijd op klapstoelen zonder meubels en parasol. Waardeloos bedrijf, ik heb de bestelling geannuleerd. Hopelijk is het niet “onrustig” in het bankwezen en krijg ik mijn geld binnen de afgesproken 5 dagen terug.

Reageer

Niet in de zon maar met de gebakken peren zitten. 10-08-2021

Algemene score

1,0
Tuinmeubels begin zomer besteld en aan de kassa betaald. (5 mei) Nu half augustus nog niet geleverd. Een dag voor levering krijg je een mail met tekst: 'Wegens containerschaarste in China ....' Mail verdwijnt overigens vanwege hun rode, blauwe en groene letters meteen in de spambox. En dat weten ze. Nieuwe opleverdatum opnieuw vlak voor levering een mail: helaas..... weer uitstel.
Voor mij nooit meer een aankoop bij Tuinmeubelland Dronten.

Reageer

Joyce 05-08-2021

Algemene score

1,0
In eerste instantie prima zijn wij prima geholpen in Veghel en kochten we 2 complete tuinsets waarvan 1 prijzige teakhouten tafel. We vroegen of de levertijd een aantal weken uitgesteld kond worden; geen probleem. Toen belde ze op dat er iets mis was gegaan en het binnen 1 week weg moest zijn uit het magazijn. Kan gebeuren natuurlijk.

Bij het in elkaar zetten van de dure teakhouten tafel kwamen we erachter dat deze niet in elkaar kan. Daar baalde we flink van en we hadden verwacht dat we hiermee snel terecht konden bij de klantenservice. Niet dus. Alleen mailen is een optie, niemand die ons te woord staat. Na een week niks te hebben gehoord hebben we gebeld. We krijgen pas over ruim een week antwoord. Wij hebben altijd begrip voor dit soort defecten maar de manier waarop onze klacht behandeld worden vinden we zeer frustrerend. Dit is sowieso de laatste keer dat we hier iets gekocht hebben en aanraden doen we het zeker niet.

Reageer

Rob van Giezen 27-07-2021

Algemene score

1,0
Ik heb een klacht m.b.t. mijn bestelling van 4 Lucas dining tuinstoelen besteld bij Meubelland.
Mijn vrouw en ik zijn 11 April bij een filiaal in Zaandam geweest en hebben deze stoelen aldaar besteld, dit werd netjes de volgende dag bevestigd per mail.
Een volgende mail met exacte leverdatum zou volgen, een maand later op 13 Mei in plaats van de aangegeven 2 weken krijgen wij een mail met bevestiging van vertraging naar 8 Juli door omstandigheden.
Voor ons geen probleem en hebben hiervoor alle begrip totdat er weer een mail met aankondiging van vertraging naar 20 Juli verschijnt.
Deze datum kunnen wij helaas niet aanwezig zijn en ik vraag per mail aan de planning om de datum naar 21 Juli te verplaatsen.
Helaas krijg ik hierop geen respons en bel een week later om alsnog de bevestiging te kunnen krijgen, de medewerker aan de lijn kon mij vertellen dat hij de mail inderdaad in de computer kon zien en vond het zelf al vreemd dat zijn collega dit niet had bevestigd.
Hij gaf ook aan dat de stoelen nu op voorraad waren en op de door mij aangevraagde datum (21 Juli) geleverd zouden worden en dat ik mij niet ongerust hoefde te maken, waarop ik hem vroeg om een bevestiging per mail toe te sturen.
Helaas wederom weer geen mail ter bevestiging totdat s’middags 17.35 20 Juli de dag voor levering er een mail verschijnt met alweer een vertraging gemeld dit keer naar 12 Augustus.
Ik mag wel zeggen dat deze wijze van klantvriendelijk werken verre van ideaal is en dat ik dus op het allerlaatste moment weer een wijziging krijg terwijl ikzelf al een dag vrij hiervoor had geregeld.
Kortom ons geduld raakt nu toch echt op en wij zijn tot nu toe erg loyaal in de planning van Meubelland meegegaan en wanneer uiteindelijk de stoelen worden geleverd is voor ons treurig genoeg bijna het zomer seizoen voorbij.
Hierop vraag ik coulance op de prijs ter compensatie als blijk van het vertrouwen in Meubelland.
Ook hier komt na bijna een week wachten pas een antwoord per mail met reactie, hierin wordt excuses aangeboden en direct verwezen naar omstandigheden.
Er wordt ons een waarde coupon van 35€ aangeboden ter compensatie besteedbaar bij Meubelland.
Een heel mager en onredelijk voorstel voor zoveel regelwerk bij een bestelbedrag van 640€.
Kortom het direct verwijzen naar omstandigheden elke keer weer is een gebrek aan degelijk management / planning en service gerichtheid.
Ik wil daarom iedereen waarschuwen voor dit bedrijf en raad daarom ook aan elders te kijken en de reviews te vergelijken.
Rob van Giezen uit Leiden

Reageer

Vink 14-07-2021

Algemene score

4,0
De verkopers zijn netjes en leggen alles duidelijk uit... Levertijd 2 weken. Prachtige loungeset gekocht best prijzig. Meteen bij levering een heel kom gedeelte en de chauffeur had per ongeluk 2 kussens beschadigd bij opensnijden. De afterservice is echt bar en boos. Bellen, lange wachttijden, mails worden zeer slecht beantwoord. Eindelijk mail komt chauffeur kijken of hij te maken valt of vervanging... Ik denk grap zeker. De service man kwam op mij beetje over alsof hij haast had een intimiderend. Ging voordoen hoe het kussen uit plastic gehaald moest worden??? Nou dan heb ik groot nieuws heeft jullie chauffeur uitgepakt niet ik.. De bank wilde hij wel ffe rechtbuigen maar dat ging 'm niet worden. Nieuwe bank geplaatst met 1 nieuwe hoes.. L vraag om 2de hoes. Helaas niet meegeleverd??? Terwijl in zijn wagen de kussens liggen van de omgeruilde bank!!!! Dan geef je die toch aan de klant denk je. Nou zo denken zij niet. Bellen en vragen een hoes op te sturen. Serieus nu 3 weken verder geen antwoord!!! Noooooit meer kopen daar.. Notabene alles vooruit betalen maar service 0

Reageer

Patrick 08-07-2021

Algemene score

1,0
Vorigjaar een tuinset bij tuinmeubelland besteld netjes binnen op de afgesproken tijd
Heb ze een mail gestuurd na 2 weken geen enkel reactie heb ze gebeld ze zouden terug bellen over de klacht moet nu nog steeds gebeuren denk dat hun tel stuk is zet het bericht openbaar op Facebook staat er nog geen 3 min en verwijderd toen maar een messenger bericht gestuurd een hele boze kreeg reactie. En ze gaven toe dat de zet slecht is daarna weer 2 keer gemaild ze reageren niet terug. Ik heb nu verdere stappen onder nomen om deze zaak aan te pakken waar ze mee bezig zijn en al lost dat niet op rij ik met aanhanger met de bank erop geheel hun winkel na binnen

Reageer

Rene 18-06-2021

Algemene score

1,0
Een jaar geleden bij Tuinmeubelland een louncheset, een parasol en een tafe met zes stoelen gekocht. Dit was een flinke investering, maar de spullen zagen er mooi uit en de verkoper deed goed zijn best.
Alles werd snel geleverd, maar de rotzooi mocht je zelf houden (karton, plastic, pallet).

Bij het uitpakken bleek de het parasol doek defect te zijn. Gemaild en binnen een paar dagen werd een nieuw doek bezorgd. Kijk maar hoe je het doek zelf vervangt, dit is de service.
Kort daarna sprongen de schroeven uit de latten van de tafel die op een stalen frame waren bevestigd.
Oplossing die ik kreeg was draai er maar dikkere schroeven in. Dus ik was er al zeker van dat ik er niets meer ging kopen.

Helaas nu na iets meer dan een jaar is de louncheset, die toch niet low budget was, doorgezeten. Nu zouden ze toch een monteur sturen. Die is vandaag geweest. Hij kon niet wachten totdat mijn zoon, mijn vrouw had geroepen, deze was op 5 minuten afstand. Dat deed hij niet. Hij liep naar buiten, keek van een afstand naar de louncheset en riep tegen mijn zoon, Ziet er goed uit, niets mis mee en verdween weer. Hij had namelijk meer te doen.

Dus hij deed er alles aan om maar binnen vijf minuten weg te zijn, anders zou tenslotte mijn vrouw er zijn en kon hij niet snel weg.

Dus alles bij alles heeft deze winkel echt een super goede verkoop afdeling. Vriendelijk, beleefd, kopje koffie en een beetje korting omdat we zoveel kopen. Normaal doen we dat niet werd er gezegd.

Maar helaas verkopen ze niet zo'n heel goede producten en is de aftersales vandaar ook echt beroerd. Jammer voor ons. Dure les, maar ik koop niets meer bij een winkel waar je voor de aftersales niet meer terug hoeft te komen. Dan mag je alleen mailen naar de service afdeling.

Reageer

Kees 13-06-2021
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Ik ben erg tevreden, ze hebben mij keurig geholpen.
Met het onderdeel om de parasol op en neer te laten.
En ook vriendelijk personeel

.....

Reageer

Peter Aarden 09-06-2021

Algemene score

4,0
In 2017 een tuinset gekocht van het merk
Formiga. Deze set werd als duurzaam en weerbestendig aangeprezen. Aanschafprijs ca € 1250,00
Na 3 jaar begon het materiaal te breken en af te brokkelen. Foto,s en opgestuurd naar tuinmeubelland klantenservice. Helaas geen garantie meer ( 2 jaar) maar bij aanschaf van een nieuwe gelijkwaardige set 30 % korting op de prijs.
Wij vonden dit zeer teleurstellend, met name omdat wij deze set hebben aangeschaft op duurzaamheid en kwaliteit.

Wij maken geen gebruik van het aanbod van Tuinmeubelland.

Reageer

Toon meer reviews