TS24 - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over TS24.

TS24 stelt zich voor

TS24 is hét online warenhuis voor de Nederlandse en Belgische doe-het-zelver. Met ons uitgebreide assortiment airco's, ventilatoren en verwarming bedienen wij zowel de hobbyist als menig professional. Wat in 2005 begon als een project in onze studeerkamer, is inmiddels uitgegroeid tot een goedlopend en veelzijdig bedrijf met meer dan 200.000 tevreden klanten. Met een gepassioneerd en deskundig team staan wij voor je klaar. Wij leveren uit eigen voorraad en hebben meer dan 3000 verschillende artikelen direct uit voorraad leverbaar. Thuis, op kantoor of in de caravan wil je je prettig voelen en moet het aangenaam vertoeven zijn. Met de juiste airco of ventilator blijft het leefklimaat optimaal, zomer én winter! Voor al onze artikelen geldt; op werkdagen voor 23:00 uur besteld is de volgende werkdag in huis!

Deze score is berekend op basis van 87 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,7

Fred 12-05-2021

TS24 is echt supersnel. 'S avonds om 22.00 uur had ik besteld en ik had het echt de volgende middag in huis.
Dat wordt wel eens vaker beloofd, maar de praktijk is vaak anders.
En de prijs is zeer scherp.
Officiele reactie van TS24 13-05-2021

Beste Fred,

Hartelijk dank voor dit mooie bericht.
Ik wens u veel plezier met uw aankoop!

Simon Bor 10-05-2021

Duidelijke site, prima omschrijving artikel en snelle levering op toegezegde datum.

Roger 06-05-2021

Heel correcte afhandeling, alles zoals voorgesteld, goede prijs, levering zoals afgesproken.

Top! 06-05-2021

Goed prijsniveau.
Prima informatie voorziening.
Snelle en correcte levering.

Sjoerd 04-05-2021

Ze melden niet dat er een artikel niet op voorraad is. Zeer slecht. Ik raad deze winkel niet aan. Ik verwacht een artikel op tijd, en daarmee heb ik het ook gewoon nodig. Service vind ik niet goed.

Daniël 04-05-2021

Na lang wachten de hogedrukreiniger binnen. De doos was al open geweest wat bij mij al de nodige vraagtekens opleverden. Daarna alsnog het in elkaar gezet en bij het testen kwam er meer water uit bij de koppelingen dan waar het uit hoort te komen. Slechte ervaring dus met Ts24 en de eurom force 2000 hogedrukreiniger
Na alles terug gestuurd te hebben heb ik na 6 weken nog steeds mijn geld niet terug

Luc 04-05-2021

Verschillende keren contact gehad met (*) van de klantendienst om een aantal praktische zaken te regelen, super goede ervaring! Doordat ik een paar foutjes ontdekt had op de site wat betreft het bedrag van de verzendingskosten, heb ik zelfs geen verzendingskosten moeten betalen voor mijn bestelling :-) (*) reageerde ook telkens zeer snel op mijn vragen. Een aanrader dus!

Rob 03-05-2021

Makkelijk te bereiken internetpagina die goed en overzichtelijk is. Goede en snelle service.

René Tanasale 01-05-2021

Het bestelde product is op tijd binnen zoals beloofd, het product zelf is top, informatie en kwaliteit prijs betreft ben ik zeer tevreden kan niet anders zeggen👌

Anne-Marie 28-04-2021

Ik heb via de site in een chat tweemaal een offerte opgevraagd voor de afname van een groot aantal van een bepaald product, geen enkele reactie. Vervolgens heb ik ook drie maal gebeld tijdens de (zeer beperkte) openingstijden, de telefoon werd niet beantwoord. Ook op een e-mail komt geen reactie. Dat belooft niet veel goeds.

Ton 07-04-2021

Ik heb week geleden iets besteld Ts24.
Zou eerst de dag erna worden dat werd een dag later dat toen zou toen zoe het vier dagen later worden.
Weer niks en nu staat er helemaal geen bezorg datum meer bij postNl .
Ts 24 mail gestuurd het antwoordt gewoon nog wachten meneer.
Het is druk bij postNl .
Maar ik dacht dat ik het product bij Ts24 had gekocht .
Maar maakt weinig als het bij hun deur uit is het hun probleem niet volgende keer maar bij een bedrijf bestellen die wel klantvriendelijk is en kijkt wat er aan de hand is .
Officiele reactie van TS24 08-04-2021

Beste Ton,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Erg vervelend hoe het allemaal is verlopen. Wij moeten namelijk wel met een juiste oplossing komen.
Ik wil dit dan ook graag even nakijken, zou ik hiervoor uw ordernummer mogen?
Alvast bedankt.

Eric 23-02-2021

Snelle levering maar als er een probleem is wordt je van het kastje naar de muur gestuurd!!!!!!

Item was beschadigd bij levering. Contact opgenomen en probleem gemeld. Ongeveer 3 weken later wordt er gemeld dat ik het item op mijn eigen kosten mag retourneren! Ja Hallo ! Item komt beschadigd toe en ik moet het op mijn kosten retourneren !
Een goede webwinkel met een klantvriendelijke service zou dit probleem allang opgelost hebben.
Officiele reactie van TS24 02-03-2021

Beste Eric,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Vervelend hoe dit allemaal is verlopen. Ik wens dit toch even na te kijken voor u.
Heeft u een ordernummer voor mij?
Alvast bedankt.

Ron 03-02-2021

Tot twee maal toe een terrasverwarmer besteld en tot tweemaal toe nooit gekregen ze beloven van alles maar komen niets na kortom geen zaken mee doen en geen waarde hechten aan de slogan vandaag besteld morgen in huis wat een ballen tent ben blij dat ik na veel telefoontjes mijn geld terug heb
Officiele reactie van TS24 08-02-2021

Beste Ron,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Erg vervelend wat u allemaal heeft moeten meemaken.
Echter wil ik hier uiteraard wel een melding van maken. Tevens zal dit dan ook een verbeterpunt voor ons zijn.
Zou ik hiervoor uw ordernummer mogen?
Fijn dat u het aankoopbedrag heeft ontvangen.

Van Hove S 03-02-2021

Beste

ik reeds meer dan 2 weken terug een IR verwarming bij jullie besteld. Levertijd was 3d, tot op heden heb ik nog niets ontvangen. Op mijn mails wordt er niet gereageerd, telefonisch moeilijk of niet bereikbaar. Met gevolg dat ik tot op vandaag nog altijd niet weet wat de status is. Dit is alles behalve klantenservice. Graag toch enige reactie of het bedrag crediteren. Order :2104100339
Officiele reactie van TS24 08-02-2021

Beste Steven,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Wij hebben elkaar ook telefonisch gesproken. Op uw verzoek is de order geannuleerd en het aankoopbedrag gecrediteerd.
Dit is inderdaad een vervelende situatie geweest omdat wij ook aan het wachten waren op onze voorraad.
Nogmaals excuses voor het ongemak.

berghuis luc 08-01-2021

ik heb in november een bio-ethanol haard besteld die uiterlijk 6 december geleverd zou worden, vandaag 8 januari en nog steeds niets ontvangen,

Manfred 17-12-2020

bestelling maandag gedaan, geen t&t ontvangen, 4 dagen later niets ontvangen en telefonisch niet bereikbaar.
2001134166 = ordernr. Heb zelf meerdere webshops maar zo ga je niet met klanten om!
Zeer slecht!
Officiele reactie van TS24 18-12-2020

Beste Manfred,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Ik zie inderdaad dat u maandag de bestelling heeft geplaatst en donderdag hierover een bericht heeft gestuurd. Ik heb vanochtend hierop geantwoord.
Op uw verzoek is de order geannuleerd en het aankoopbedrag gecrediteerd.

Pim 03-11-2020

Ik vindt het een geweldige shop alles klopt wat ze zeggen
Prima service en bijzondere op tijd van juiste levering .
Ik zou iedereen deze zaak aan bevelen .
Omdat ze gewoon doen wat ze
zeggen!!
Officiele reactie van TS24 04-11-2020

Beste Pim,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Fijn dat u onze service positief ervaart.

Herwig 29-10-2020

Ik heb al enkele aankopen via TS24 gedaan, telkens snel en prima verpakt geleverd! Bij mijn laatste aankoop heeft het toestel het begeven na enkele maanden. Hierdoor contact opgenomen met de klantendienst. Deze heeft totaal niet moeilijk gedaan, en heeft het defecte toestel enkele dagen later kosteloos vervangen (en geleverd bij mij thuis) Dus mijn conclusie: ik raad deze webshop iedereen aan, en zeker ook de dienst na verkoop mag vermeld worden!

Donker Advies & Technisch Onderhoud 27-10-2020

Overzichtelijk en een goede prijskwaliteit verhouding en een snelle levering

Pieter-Jan 25-10-2020

Snelle service en direct persoonlijk contact wanneer nodig, in dit geval email.

René 23-10-2020

Goede website. Nergens goedkoper gevonden OP een twee drie geregeld ;eenvoudig te betalen en heel vlug geleverd. Zeer tevreden.

Buddy 16-10-2020

Een 10 geef ik eigenlijk nooit
De airco unit is nog niet gemonteerd maar alles ging vlot en soepel, vanaf het zoeken, betalen en leveren.
Ik werd erg goed op de hoogte gehouden over de vorderingen.
Dus helemaal prima zo.
Gr Buddy

Alfred 09-10-2020

Duidelijke beschrijving van producten, prijs is aantrekkelijk. Site ziet er goed uit.
Op 03 oktober besteld, echter artikel nog niet ontvangen terwijl op de site duidelijk benoemd staat van snelle levering. Op dit gebied dus niet waar te maken.
Betaling terugvorderen duurt ook lang, dus nog maar blijven wachten op levering van artikel.
Officiele reactie van TS24 10-10-2020

Beste Alfred,

Wat vervelend om te horen dat u nog niet uw bestelling hebt ontvangen. Kunt u mij uw ordernummer geven? Dan kijk ik meteen maandag meteen met u mee.

Levi van Tricht

Paul 07-10-2020

Zeer aan te raden shop. Eerlijke prijzen en levering binnen de 24 uur, zoals afgesproken.

Schragen. 03-10-2020

Niet helemaal duidelijk. Omschrijving was niet volledig. kettinkjes waren direct al stuk.

DeSpiRo 01-10-2020

Zeer snelle levering - Aantrekkelijke prijzen en zeer ruim aanbod van produkten

Jakob V. 24-09-2020

Wij hebben bij TS24 een Eurom PH2750C oliekachel gekocht. Na telefonische goede informatie hebben wij op vrijdagavond rond half 10 de bestelling gedaan. Direct daarna een bevestiging per email en ook meteen een email van PostNL dat de volgende morgen de kachel al afgeleverd zou worden. Inderdaad keurig op de afgesproken tijd. De kachel geeft een heerlijke "ouderwetse" warmte in een modern jasje qua model en kleur. Bij aan en uit schakelen ruik je de petroleum even, maar wij doen dat met de deur even open, geen probleem. We zijn er heel blij mee 😌

Don Emilio 23-09-2020

Goede communicatie via email en TS24 komt zijn afspraken na. En snelle levering.

E. Jansen 21-09-2020

Goede prijs, laat besteld en snel de volgende dag geleverd.
Maakt waar wat geadverteerd wordt.

theo 20-09-2020

snelle levering ,binnen 1 dag geleverd en op tijd en ook afterpay dat is helemaal makkelijk

jan 17-09-2020

super overzichtelijke website , produkten prima beschreven en super snelle levering
top winkel

Bedankt Jan!

GC 16-09-2020

Ik heb 2 dezelfde items besteld waarvan 1 beschadigd geleverd was. Ik heb de klantenservice daarover al 3 maal gemaild en nooit een antwoord ontvangen. Ondertussen is er al 9 weken geen reactie op mijn klacht.

Beste GC,

Wat jammer dat u deze ervaring heeft met ons. Wat wij ons afvragen is, of u het goede emailadres hebt gemaild. Het kan voorkomen dat u bij terugmailen op een automatische email naar ons noreply emailadres mailt.

Zou u mij uw ordernummer kunnen geven? Dan kijk ik meteen met u mee naar een gepaste oplossing.

Jan 16-09-2020

Review 08-09-2020: Waardeloze webshop, 2 artikelen besteld en via AfterPay zou ik dit betalen.
Echter heb ik maar 1 artikel ontvangen, hierover meerdere keren gemaild met ....... en zij zou het oplossen, probleem opgelost volgens de mail, niets is echter opgelost, je hoort er niets van weer.
Hierna telefonisch contact gehad met ......., hij gaf aan dat Wijzigingen bij AfterPay langer zouden duren, heb inmiddels de eerste aanmaning ontvangen van AfterPay, ik overweeg gerechtelijke stappen te ondernemen!

Update 16-09-2020: Inmiddels heb ik meerdere keren contact gehad met Levi en hij heeft het opgelost, daarom herschrijf ik mijn eerdere geplaatste review. Ik beveel deze webshop van harte aan, wanneer er iets mis gaat dan wordt het opgelost, hoe moeilijk het ook is er wordt in oplossingen gedacht, bedankt Levi jullie krijgen van mij een dikke 8!
Officiele reactie van TS24 09-09-2020

Beste Jan,

Wat vervelend om te horen! Zou u mij een ordernummer kunnen geven? Dan kijk ik meteen met u mee naar de status van uw bestelling en ga ik het voor u oplossen.

Officiele reactie van TS24 22-09-2020

Daar doen we het voor, heel erg bedankt!

Wil van Dijk 13-09-2020

Gekozen vanwege de prijs, alleen passen de extra bestelde filters niet en daar zit ook helemaal geen beschrijving bij hoe het wel zou moeten passen

Beste Wil,

Jammer van uw ervaring! Zou u mij uw ordernummer kunnen geven of even met klantenservice@ts24.nl willen mailen? Dan kijken wij meteen of wij u niet aan een bijpassend alternatief kunnen helpen.

Dave Walker 11-09-2020

TS24 is een goede bedrijf waar ik veel vertrouwen in heb!! Ik zal zeker gebruik maken van zijn diensten in het toekomst.

mollenverjager 05-09-2020

ik had eer al een keer een bestelling geplaatst en was toen erg tevreden. daarom heb ik deze winkel weer gekozen en ben opnieuw erg tevreden.

Theo 31-08-2020

Prima shop heb meerdere bestellingen gedaan.
Bij mijn laatste bestelling had ik een lampen kapje met breuk.
Ik heb een mail gestuurd naar klantenservice, de nodige informatie verstrek en 2 dagen later de nieuwe in huis.
Kan alleen zeggen hou deze goede service vast.

Loek Reisinger. 31-08-2020

Prima product (onderhoud-set voor cabrio soft top). Snelle levering en goede instructie-video op website.

Sebastiaan 30-08-2020

goede prijs en een snelle levering en is vaak goedkoper dan een regionale winkel (helaas) als de prijs vergelijkbaar was dan ging ik naar de winkel alleen omdat ik het dan meteen heb

piet 30-08-2020

Goede en snelle levering en waar voor je geld. precies wat ik besteld en verwacht had.

Jan Lemmens 27-08-2020

Prima! Bestelling is goed geleverd en....op tijd! De volgende keer ga ik hier weer bestellen!
Officiele reactie van TS24 04-09-2020

Beste heer Lemmens,

Fijn om te horen en dank voor de review!

neron 24-08-2020

top 10/10 zeer snelle levering en goed kwaliteit ik ben zeer tevreden .

Offringa - Leiden 24-08-2020

prima shop, alleen betaal ik graag voor verzending. gebruikte vervoerder maakte de doos kapot en plakte deze onzorgvuldig met tot gevolg, schade aan product. liever een paar euro meer,

wim 21-08-2020

shop prima - alleen 2x tel. geprobeerd kontakt te krijgen maar werd niet opgenomen is een minpuntje- levering en berichten prima vandaar een 8

Willem 19-08-2020

eerst word je in de maling genomen wat betreft de levertijd en bezorging. als je dan een klacht indien duurt het een tijd voor je een antwoord krijg. donderdag bestelling gedaan, zou vrijdag geleverd worden en nu nog steeds niet binnen. heb daarom alles gecancelled en als het ooit nog word geleverd mogen ze het mee retour nemen
Officiele reactie van TS24 25-08-2020

Beste Willem,

Jammer dat u deze ervaring met ons hebt gehad! Ik weet wel waarom: zoals aangegeven in het speciale door mij ingesproken bandje aan de telefoon, hebben wij te maken gehad met een langdurige technische storing op de telefoonlijn. Hierdoor is ons mailverkeer enorm opgelopen waardoor wij plotseling enorm veel drukte ervoeren op de afdeling.

Heeft u verder niets meer aan, maar dan weet u in ieder geval de rede van de slechte communicatie. Excuses voor het ongemak.

Marcel 19-08-2020

Al meerdere malen hier producten besteld. Altijd prima in orde en supersnelle levering.
Ook de communicatie is erg duidelijk.

Katri 17-08-2020

Geweldig alles is goed, geleverd op afgesproken tijd, de plafondventilatie maakte een geluid en dankzij de medewerker van het bedrijf hebben we het zelf op kunnen lossen

Wim 17-08-2020

Duidelijke site, scherpe prijs en snelle levering.
Keurig verpakt en aangegeven wanneer de levering zal plaats vinden.
Geen nonsens, afspraak is afspraak. Gewoon goed, top!

Fg 15-08-2020

Product is prima, echter de levering was niet optijd.
In de post nl app kon ik zien dat het pakket aangemeld was maar nog niet ontvangen door post nl.

JoJo 15-08-2020

Super snelle service, product nog mooier dan waar ik op gerekend had. Gratis verzending.
Mijn eerste bestelling maar zeker niet mijn laatste!