TS24 - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over TS24.

TS24 stelt zich voor

TS24 is hét online warenhuis voor de Nederlandse en Belgische doe-het-zelver. Met ons zeer complete assortiment bedienen wij zowel de hobbyist als menig professional. Wat in 2005 begon als een project in onze studeerkamer, is inmiddels uitgegroeid tot een goedlopend en veelzijdig bedrijf met meer dan 70.000 tevreden klanten. Met een gepassioneerd en deskundig team staan wij voor je klaar. Wij leveren uit eigen voorraad in een magazijn van 1000 m2 hebben we meer dan 4300 verschillende artikelen direct uit voorraad leverbaar. Voor al deze artikelen geldt; op werkdagen voor 22:00 uur besteld is de volgende werkdag in huis! Wil je het bestelde artikel liever afhalen? Ook dat is uiteraard geen probleem. Onze afhaalbalie is te vinden in Enschede, dicht tegen de Duitse grens, en geopend op werkdagen van 9:00 tot 17:30. TS24 maakt het mooi makkelijk!

Op basis van 7 review s geschreven in het afgelopen jaar

5.9

Wil jij ook anderen helpen door het schrijven van een review? Maak kans op een VVV cadeaubon t.w.v. van €50,-! Schrijf een review

Merel 26-09-2016 Online gekocht

Goede shop, fijne service

De medewerkster van deze shop heeft mij uitstekend geholpen bij het bepalen van mijn keuze voor een terrasverwarmer. De levering was snel en goed te volgen. De terrasverwarmer doet het ook nog eens uitstekend!!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service

Val 25-09-2016 Online gekocht

uitmuntende service, kan niets anders zeggen!!

De door mij bestelde ladder was de volgende dag al in huis in de avond uren. Precies zoals aangegeven. De ladder is fantastisch had ik dat maar eerder gekocht!! Super eenvoudig in te schuiven en nog eens super licht in gewicht, Top service!

Pluspunten

• snelheid
  • bestelgemak

C@heerlen 06-09-2016 Online gekocht

Zeer slecht

Vrijdag 26 augustus een air cooler besteld deze zou volgens site op voorraad zijn. Via iDEAL betaald. Vervolgens mail ontvangen dat de air cooler niet op voorraad was. Bestelling geannuleerd. Dezelfde dag nog bericht van administratie dat bedrag binnen 5 werkdagen op mijn rekening zou staan. Wacht nog altijd op mijn geld.

Minpunten

• Service
  • Klantvriendelijkheid

Le_venne 29-08-2016 Online gekocht

Goed advies!

Nadat ik wat problemen heb gehad met mijn mobiele airco hebben (leek het niet te doen) hebben ze mij geadviseerd over het gebruik (De slang moet uiteraard naar buiten en ruimte moet goed afgesloten om te voorkomen dat valse lucht aangezogen wordt. Dit maakte een wereld van verschil) Hierdoor de airco niet teruggestuurd en er alsnog veel plezier van gehad.

Pluspunten

• Telefonisch sterk advies
  • snelle levering

Gijs 25-08-2016 Online gekocht

Retourneren

Beetje vreemd bedrijf als het om een retourzending gaat ik hadden een ladder retour gestuurd en omdat het tempex vastgeplakt was aan de ladder kon ik deze niet naar hun maatstaven terugsturen heb toen de ladder opgevuld met stevig karton. De ladder werd geaccepteerd maar omdat het niet de originele verpakking is houden ze 25% van het totaal bedrag in
Met als opmerking nu kunnen wij hem niet meer verkopen.
Dit is dus eens maar nooit meer iets bestellen bij ts24
Vermeulen 24-08-2016 Online gekocht

Waardeloze service

Ik heb een airco split unit met condenspomp gekocht bij TS 24. De airco werkt uitstekend, maar de pomp was niet in orde. Deze ratelde en maakte een enorme herrie. Ik heb de pomp teruggestuurd, kreeg het verwijt dat er watersporen waren en gebruikt was (logisch toch als je hem installeert). Ik wacht nu nog op vervanging dan wel restitutie van mijn geld.

Pluspunten

• Snelle levering

Minpunten

• Absoluut geen service
  • Klantonvriendelijk

Johan 13-02-2016 Online gekocht

Via Kieskeurig terecht gekomen op deze mooie, overzichtelijke site. Je bestelling plaatsen is vervolgens heel eenvoudig.

Snel in huis, klasse!

Veel keuze.

Aanbeveling
Alles goed,mhelenaal biets op aan te merken.

calender1948 17-07-2015 Online gekocht

van uit je luien stoel bestellen

ik heb een ventilator gekocht
waarvan de hof kapot was ik kreeg meteen een nieuwe

Eric.E 20-06-2015 Online gekocht

Eenvoudig en duidelijk.

Zeer snelle levering. Binnen 15 uur afgeleverd aan mijn huis adres!!

Veel keuze.

Betrouwbare site.

Extra toelichting
Net voor 22.00 s'avonds besteld op internet. Binnen 15 uur afgeleverd aan mijn huis adres!!

Randysalon 23-03-2015 Online gekocht

Via mijn tablet binnen 2 minuten mijn bestelling afgerond

sms ontvangen 1 uur voor aflevering.

Assortiment
Ik kon iig vinden wat ik zocht, namelijk een airconditioner

Aanbeveling
Gewoon zoals het hoort, perfect dus!

Extra toelichting
Tot nu toe geen slechte ervaring, alleen maar goed.

klaver100 03-03-2014 Online gekocht

Alles overzichtelijk en gemakkelijk te bestellen

Ik had in December 2013 een radiator gekocht bij TS24 .Nu in maart 2014 begaf hij het opeens. Mail gestuurd op zondag voor opeisen garantie. Deze werd maandagmorgen gelijk beantwoord met dat men gelijk ging kijken wat te doen. Binnen een uur kreeg ik alweer bericht dat ze een nieuwe radiatorkachel verstuurd hadden en dat ik de oude kon vernietigen . Wat een superservice zeg. Ben 60 jaar maar heb zo'n service nog nooit meegemaakt.
Zeker een warme douche waard !!!!!!

Assortiment
Als je wat zoekt; ze hebben het gewoon !!

Aanbeveling
Met zo'n keuze mogelijkheid en zo'n service kan ik van harte dit bedrijf aanbevelen

Extra toelichting
Goede overzichtelijke site; altijd bereikbaar; prettige en vriendelijke medewerkers; directe reactie; super service

Snorkelschaap 11-02-2014 Online gekocht

Duidelijke website. Ik vond meteen wat ik zocht.

Zeer snelle en correcte levering.

Aanbeveling
Ik zocht 1 bepaald product, dus over het assortiment kan ik nu weinig zeggen. Maar zeer duidelijke website en prijsaanduiding. Zeer snelle en correcte levering. Ik koop hier nog!

JWonders 12-11-2013 Online gekocht

Goede en duidelijke webshop, vandaag besteld is morgen in huis. Super!

Via mail goed advies gekregen en prima op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.

Assortiment
Zeer uitgebreid, voor ieder wat wils!

Aanbeveling
Absoluut: de service is top, de levering snel en het assortiment enorm uitgebreid.

Extra toelichting
Simpel gezegd: een top zaak! Waar service en kwaliteit gelukkig nog wel hoog in het vaandel staat. Kun je van lang niet alle (web)shops zeggen.

R. Leefdam 12-11-2013 Online gekocht

Bestellen ging heel makkelijk, ik kon gelijk zien wat de kosten waren en het betaalproces was ook duidelijk en simpel.

Vriendelijk en errg snelle reactie op mijn emails!

Assortiment
groot assortiment, vooral poetsmachines en handgereedschap.

Extra toelichting
Na advies via de mail een mooie set aangeschaft om de auto te poetsen. Snel geleverd en voor een goede prijs.

LvdMaan 08-11-2013 Online gekocht

Telefonisch goed advies gekregen

ERg compleet!

Aanbeveling
Omdat ik tevreden ben raad ik de winkel zeker aan,

Extra toelichting
Over de hele linie gewoon een erg goede winkel, prettig dat je spullen ook kan ophalen, en kan bellen naar ze.

Graaf098 31-10-2013 Online gekocht

De volgende dag geleverd gekregen, zoals beloofd. Kon meteen aan de slag.

Erg blij met het gekregen advies.

Assortiment
Erg uitgebreid, misschien wel te uitgebreid. Gelukkig kon ik advies krijgen.

Extra toelichting
Erg tevreden, poetsmachine en de bijbehorende set schijven bevallen prima. Telefonisch contact gehad voor mijn aankoop en erg blij met het gekregen advies.

kees123456789 28-10-2013 Online gekocht

goede overzichtiglijke webshop

geen garantie op 'koopjes' met als voorwendsel dat de beschadiging in de omschrijving vermeld was; Advertentie inmiddels verwijderd, dus bewijs het maar!

van alles wat

Extra toelichting
zoals al eerder vermeld: geen garantie op flink beschadigde gereedschapskist omdat dat in de beschrijving gestaan zou hebben; Verder behoorlijk prijzig

N.Brakers 17-05-2013 Online gekocht

makkelijke en overzichtelijke website.

heb niet echt service nodig gehad, maar zal vast goed zijn. informatie op de site was compleet en helder.

Assortiment
ze hadden wat ik zocht dus assortiment is goed.

goede winkel!

Extra toelichting
jammergenoeg wegens het weer nog niet echt van de terrasheater kunnen genieten, maar dat gaan we zeker doen!! levering was snel en zoals gezegd ook echt de volgende dag in huis. verzendkosten vielen me erg mee voor zo'n groot product!

N.Brakers 16-05-2013 Online gekocht

Spreekt voor zich. Duidelijke en goedwerkende webshop.

Geen service nodig gehad. Het artikel was op voorraad en inderdaad de volgende dag geleverd. Daarom geen 10, maar een 9.

Assortiment
Ik had nog graag wat extra accessoires gehad, maar helaas zat dit niet in het assortiment.

Prima shop!

Extra toelichting
Prima shop die doet wat ze zeggen. Voor 16.00u besteld is daadwerkelijk de volgende dag in huis. Scherpe prijzen, duidelijk en eenvoudige webshop en ideaal dat ik met Paypall kan betalen! Kunnen meer shops een voorbeeld aan nemen!

Groenee 08-01-2013 Online gekocht

3,2
Special bij dit bedrijf een terrasheater besteld omdat volgens de site deze op voorraad was en er vermeld staat bij bestellen voor 16uur, het product de volgende dag geleverd wordt. In de bestelling tevens vermeld dat ik deze order alleen doe als men ook daadwerkelijk de volgende dag kan leveren. Na betaling, kreeg ik binnen 5 minuten een e-mail dat de status 'verstuurd' was. Top! dacht ik. De volgende dag echter is er niets geleverd en kon ik niet de heater gebruiken waarvoor ik deze juist had besteld!! Deze kwam 2 dagen later wel binnen. Na contact met dit bedrijf wilde men ook geen coulance geven voor de heater die ik vervolgens heb moeten huren hierdoor. Ik heb nog bij DPD gecontroleerd en zij waren idg niet verschuldigd aan deze late levering.

jgenders 23-08-2012 Online gekocht

Ik belde hen op om zeker te zijn dat ze voorraad hadden van dit type airco. Had direkt iemand aan de lijn die de voorraad nog even nakeek voor mij. En zei toe als ik hem via iDeal betaalde dat hij dezelfde dag nog weg ging. Die belofte is absoluut nagekomen, en de dag erop stond hij bij mij.

Heldere website, goed bereikbaar zijn via telefoon en afspraken nakomen is dus allemaal op orde bij deze shop. Ik kom er zeker nog eens terug!

Peters 51 04-08-2012 Online gekocht

Prima service. Telefonisch te word gestaan door vriendelijke en deskundige medewerker.
S'morgens betaald met telebankieren en s'middags al verstuurt. De volgende dag ontvangen en slecht 5.95
verzendkosten betaald.

HANDELSWEG 31-07-2012 Online gekocht

MIJN BESTELLING WAS SNEL GELEVERD SPIJTIG WAS ZE VEKEERD IS NA EN PAAR DAGEN DAN TOCH RECHT GEZET IK DANK U DAARVOOR

pkfpeters 21-07-2012 Online gekocht

Ventilator besteld; klein foutje bij de betaling maar dit werd de volgende dag al gecorrigeerd en zelfs direct verzonden. De volgende dag ook direct in huis en tevens in goede staat.

Prima service dus.

sneeuwvos 02-07-2012 Online gekocht

Airco was defect. Gebeld met TS24. Airco werd opgehaald zonder eerst een afspraak te hebben gemaakt.
Op de website stond binnen 2 weken terug. Niet dus, duurde uiteindelijk 5 weken voordat deze op transport werd gezet en nog naar het verkeerde adres ook. Ik heb 10 keer moeten bellen met TS24 om hem terug te krijgen. Uiteindelijk werd ik doorverwezen naar de fabrikant die mij vervolgens melde dat er niets kapot was. Gelukkig doet hij het weer, ik hoop voor lang.

Gerrit Janssen 08-06-2012 Online gekocht

lang gezocht,via internet, naar een voor ons geschikt produkt.
De verkoper gaf prima advies,uitleg, zelfs werd er
proef gedraaid i.v.m. het geluid(decibel),perfect.
Prijs/kwaliteit verhouding uitmuntend.

Eduardo56 07-06-2012 Online gekocht

Scherp geprijsd, razendsnel verstuurd. Netjes verpaakt met opvulmateriaal.
Goed op de hoogte gehouden dmv E-mail na de bestelling, tijdens het verzendproces.

Javaan 07-05-2012 Online gekocht

Word super op hoogte gehouden wanneer het produkt verzonden word. Bij niet leverbaar ook netjes een bericht. De complimenten voor het bedrijf en medewerkers.

Maurice61 29-04-2012 Online gekocht

Pomp is zwaar beschadigd aangeleverd, tevens bleek het achteraf geen nieuw product maar een veilingartikel te zijn, in en uitlaat van de pomp was niet afgedopt dit hoort wel voor het verzenden, door slechte verpakken door TS 24 was de pomp onherstelbaar zwaar beschadigd door het transport, met bijbetalen kon ik een nieuwe krijgen wat ik een waardeloze serviceaanbod vond, nu maar wachten tot ik mijn geld terugkrijg, ik koop er nooit iets meer,

MarcelD67 12-03-2012 Online gekocht

Overzichtelijk website, benodigde info en duidelijke foto's.Bestelling en facturering prima. Levering volgens hetgeen men aangeeft.

Wim Wolkers 28-02-2012 Online gekocht

Overzichtelijke website
scherpe prijzen
snelle levering
volgsysteem voor aflevering prima
Product zelfs meer mogelijkheden dan in omschrijving.

Helemaal goed dus.

vredevoogd 30-01-2012 Online gekocht

besteld en betaald zelfde dag verstuurd zeer vlotte levering

Sascha1973 25-01-2012 Online gekocht

+ Snele verzending
+ Online shoppen en betalen
+ Service gerichtte ondersteuning
+ Een artikel bleek niet op voorraad, doch door meedenken klanten service goed alternatief gevonden!

Frank7161 03-01-2012 Online gekocht

Toestel besteld, vlugge afhandeling en levering. Toestel was nagenoeg onmiddellijk defect, probleemloos 2 dagen nadien defect toestel opgehaald en nieuw geleverd. Zeer tevreden over de service!

Dineke 65 08-12-2011 Online gekocht

Een hele prettige website geeft alle informatie die je zoekt,ondersteunt je bij het doen van aankopen.
Veilige betalingsmogelijkheden,en je blijft op de hoogte
wanneer je je bestelling kunt verwachten.S-middags besteld en de volgende dag is het bij je thuis dus vlotte levering op een nette en correcte manier!
Ook de prijzen zijn erg gunstig voor de klant tov andere webwinkels.
Mijn volgende product schaf ik zeker aan bij/via S24.nl
Service verlening waar andere webwinkels een voorbeeld aan kunnen nemen!
Een dikke 10 met een griffel!

Dre55 07-12-2011 Online gekocht

Levering volgens de website.
Zeer snelle levering

Gijsbregt 03-12-2011 Online gekocht

Binnen 16 uur geleverd en dat is zeer snel. Alleen met het woordje "je" op de site heb ik problemen. We kennen elkaar niet en dan vind ik het bijzonder storend met jij of jouw aangesproken te worden.

isaenroan 23-11-2011 Online gekocht

Na een mail gestuurd te hebben met de nodige vragen hadden we binnen een paar uur al een reactie op al onze vragen.

Na de bestelling geplaatst te hebben via internet hadden we de haard binnen 2 dagen thuis.

We zijn zeer tevreden.

jkerkhof 01-10-2011 Online gekocht

Bij een bieding op de veiling die zij houden eindigde de veilimg met mijn bod als hoogste. Doodleuk krijg je de mededeling dat ze het bod niet hoog genoeg vinden en starten een nieuwe ronde en gebruiken je bod in een nieuwe veiling waarin je niet hebt geboden.

Jos 1935 09-09-2011 Online gekocht

Onderdeel door TS24 op mijn verzoek besteld, zonder
dat de bruikbaarheid op voorhand vaststond.
Bij aflevering getest door winkelpersoneel !
Super service !

H. van Tiel 25-08-2011 Online gekocht

Alles netjes en op tijd geleverd, zelfs als je te lang moet zoeken komt er een melding of men je kan helpen. Fantasties.

Ton 65 10-07-2011 Online gekocht

Duidelijke site. Goede productomschrijving. Levering binnen de vermelde tijd.Kopen bij TS24 is een aanrader.

Rob Princen 02-07-2011 Online gekocht

Onlangs een bestelling geplaatst bij TS24, mede omdat ze zeer concurrerend zijn qua prijs, maar ook de overzichtelijke site. Bestelling en levering is volledig naar wens verlopen.

Als je een tijdje op de site zit, krijg je een pop-up venster waarin een medewerker (live!) vraagt of hij je kan helpen. Hoe klantvriendelijk kan een webshop zijn!
Zelfs in een "echte" winkel moet je langer op de aandacht van een verkoper wachten.

Na een opmerking van mij over een besteld product (over de hoeveelheid product, niet de kwaliteit ervan), heeft TS24 dit zéér correct en snel afgehandeld en kan dus niet anders dan buitengewoon positief oordelen over deze winkel.
Heb deze winkel met een gerust hart aanbevolen in mijn kennissenkring.

naamTS24 24-06-2011 Online gekocht

Prima site en prima op de hoogte gehouden van de status van de levering! Volgende dag al in huis !
Veilig betalen met I DEAL. Prima artikel tegen gunstige prijs.

Hans van de Ven 27-05-2011 Online gekocht

Deze week compressor besteld en bij levering bleek er in onderdeel niet in de doos te zitten. Gebeld met de winkel en 1 dag later is het ontbrekende onderdeel geleverd. Prima service zou ik zeggen.

Harry Groenenberg 18-05-2011 Online gekocht

Goede overzichtelijke website, prijsbewust, ruime keuze en vooral zeer snelle levering.
Ook service uitmuntend, werd gisteren iets verkeerd bezorgt maar werd na telefonisch contact direct hersteld door het juiste.
vandaag al ontvangen, dit maak je niet zo nsel mee bij online kopen.
Voor mij de site waar ik regelmatig artikelen zal bestellen.

Bas en Hilke 17-05-2011 Online gekocht

Telefonisch correct te woord gestaan bij vragen over het product op de website. Product binnen 24 uur in huis na bestelling/betaling.

F.Schuur 17-05-2011 Online gekocht

Prettig telef gesprek n.a.v.bestelling vragen worden erg goed beantwoordt en zeer snelle correcte levering
een fijne betrouwbare internetwinkel!

Aalbrecht 15-05-2011 Online gekocht

Na telefonisch contact snel opgestuurd. We waren volgen DPD 3x niet thuis, jammer dat ze geen afwezigheidsmelding in de bus doen. TS 24 heeft het pakketje gelijk opnieuw aangeboden en de volgende dag was het binnen. Netjes afgewikkeld, je wordt netjes te woord gestaan. Zeer aan te bevelen.

Staps 1951 12-05-2011 Online gekocht

Goed geregelde bestellijst,duidelijk aangegeven.
Snelle levering.