TS24 - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over TS24.

TS24 stelt zich voor

TS24 is hét online warenhuis voor de Nederlandse en Belgische doe-het-zelver. Met ons zeer complete assortiment bedienen wij zowel de hobbyist als menig professional. Wat in 2005 begon als een project in onze studeerkamer, is inmiddels uitgegroeid tot een goedlopend en veelzijdig bedrijf met meer dan 70.000 tevreden klanten. Met een gepassioneerd en deskundig team staan wij voor je klaar. Wij leveren uit eigen voorraad in een magazijn van 1000 m2 hebben we meer dan 4300 verschillende artikelen direct uit voorraad leverbaar. Voor al deze artikelen geldt; op werkdagen voor 22:00 uur besteld is de volgende werkdag in huis! Wil je het bestelde artikel liever afhalen? Ook dat is uiteraard geen probleem. Onze afhaalbalie is te vinden in Enschede, dicht tegen de Duitse grens, en geopend op werkdagen van 9:00 tot 17:30. TS24 maakt het mooi makkelijk!

Deze score is berekend op basis van 20 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

7.9

John Danker 27-06-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte service.

Luchtkoelers besteld. Later bezorgd dan beloofd. Luchtkoelers werkten niet tot nauwelijks. Retour gestuurd. Verzendkosten zelf moeten betalen. Toen bericht gekregen dat de producten beschadigd waren en er een flink percentage van het terug te betalen bedrag werd afgetrokken.

Slecht product
Slechte service
Hier bestellen wij nooit meer iets

Officiele reactie van TS24 06-07-2017

Beste John,

We vinden het vervelend dat je niet tevreden bent over het product. Helaas kunnen wij producten met gebruikerssporen niet meer gebruiken voor de verkoop. Toch zijn we je tegemoet gekomen met een gedeeltelijke restitutie. We hopen op je begrip hiervoor en dat we je toch weer eens terug zien bij TS24.

Elise | TS24

Henk Mulder 04-06-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering

Vlotte levering. Ik bestelde net voor 22:00 uur en had de het pakket de volgende ochtend al ontvangen. Leveringstijd klopt precies zoals het op de website staat.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cees Rietveld. 02-06-2017 Via de website gekocht

helemaal goed

Enkele dagen geleden een droog/nat stofzuiger besteld. Werd binnen 2 dagen geleverd. Er bleek 1 van de ijzeren buizen verbogen te zijn ,jammer want het was een cadeau voor iemand. Even een mail gestuurd ,en zonder enig probleem werd er 2 dagen later een nieuwe buis geleverd. Prima service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lisanne 19-05-2017 Via de website gekocht

snelle service

Verkeerde product in huis gekregen. Eén belletje en kreeg meteen het juiste product opgestuurd. Snelle service en vriendelijke mensen!

Carmen 18-05-2017 Via de website gekocht

Top service!

Ik was al een tijdje aan het twijfelen over de aanschaf van een slijper. De klantenservice heeft me erg vakkundig en persoonlijk te woord gestaan en ik heb de slijper meteen besteld. Dinsdagavond besteld en de volgende dag al in huis! Een top bedrijf waar je echt persoonlijk geholpen wordt én een super levertijd. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

De larosa 16-05-2017 Via de website gekocht

De eerste de beste!

Ik zocht een poetsmachine voor mijn boot. Overal gekeken in de jachthavens maar kon niks vinden. Gezocht op internet en het was TS24 die ik vond. Had ik veel eerder moeten doen. Wat glimt mijn boot weer mooi!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Pieter 11-05-2017 Via de website gekocht

Prima webshop met mooie producten!

Ik was op zoek naar een artikel voor mijn vader. Hij was namelijk jarig afgelopen week. Na te Google-en naar 'tuin onderhoud' kwam ik bij TS24.nl terecht. Hier vond ik vele producten om de tuin mee te bewerken of te onderhouden. De onkruidbranders leken me wel wat. Hij heeft een grote tuin en dan is een onkruidbrander altijd handig. Ik kocht niet alleen de onkruidbrander, maar ook een bijpassende gasdrukregelaar en een gasflessentrolley. Hierdoor kan hij snel en gemakkelijk zijn tuin door 'crossen' zonder last te krijgen van zijn rug (door het dragen van de gasfles). Ik beveel TS24 aan. Mede door de overzichtelijke webshop en de snelle levering. Ik bestelde namelijk rond 21.00 uur en het werd de volgende middag al bij me afgeleverd. Super!

Simone 09-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Leuke online winkel met ruim assortiment. Mijn bestelde product was de volgende middag al in huis. Snelle en goede service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeanette 29-04-2017 Via de website gekocht

Uitgebreid assortiment

De gewenste terrasverwarmer was uitverkocht, na een belletje met de klantenservice kreeg ik goed advies over hun ruime assortiment en raden ze mij een soortgelijke terrasverwarmer aan. Volgende dag al in huis, helemaal super. Hier bestel ik zeker eens weer.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

espea 18-04-2017 Via de website gekocht

slechte service

Ik bestelde een werkbank en na drie keer een kapotte werkbank retour kan ik niet mijn geld terugkrijgen.
De geleverde werkbank voldoet niet, en gaat erg snel stuk.
Er is veel te veel discussie over wat er stuk is.

Nicole speurs 12-04-2017 Via de website gekocht

Blij met onze Airconditioner

Na veel te hebben gezocht en vergeleken op het internet, zijn we uitgekomen bij TS24.nl
We hebben ons oog laten vallen op een panasonic airco. Onze woonkamer is veel te warm in de zomer en de airco moet uitkomst bieden. We hebben de airco net gekocht en daarom nog niet geïnstalleerd. Maar de levering en service was perfect! Tot een volgende keer. Nicole

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Pitiakova 01-04-2017 Via de website gekocht

Waren alle webshops maar zo attend!

Nadat ik een bestelling had geplaatst van een grasmaaier, kreeg ik bij levering een leuke attentie.
Helaas bleek de maaier een klein deukje te hebben door levering, maar dat werd direct opgelost door het omruilen van mijn grasmaaier. Super service!

Roel 21-02-2017 Via de website gekocht

Teleurstelling ten top

Ik bestelde een zaagblad en wat slijpschijven, de slijpschijven waren niet uit vooraad leverbaar, kan gebeuren dus de bezorg datum werdt dinsdag.
2 minuten later krijg ik een mail waarin staat dat deze slijpschijven helemaal niet leverbaar zijn en ik een andere keus moet moet maken met een suggestie erbij. Ook prima, bezorg datum bleef het zelfde. Nu heb ik die woensdag vrij genomen om er flink tegen aan te gaan met de klus.
Krijg ik maandag om 17:00 een mail met de melding dat de bestelling niet is binnen gekomen en dat het misschien woensdag of misschien donderdag kan worden dat ik de bestelling kan verwachten. Nu belde ik op van joh, ik heb vrij gevraagd om te gaan klussen en heb hier afspraken voor gemaakt hoe zit dat nou. Het antwoord van de klanten service wat " U heeft 2 opties, u kunt wachten tot de bestelling er is of u annuleerd hem".
Dus voor de klusser die geen planning heeft is dit een prima website. Maar voor de klusser die wel zijn zaakjes graag strak in de planning heeft is deze site met zijn klantenservice behoorlijk ruk.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Officiele reactie van TS24 21-02-2017

Beste Roel,

Spijtig om te horen dat je ervaring bij TS24 niet helemaal positief was. Ik zag dat je vanmorgen al met de klantenservice contact hebt gehad. Hoewel we de situatie erg vervelend vinden, kunnen wij er helaas niets aan doen als een artikel niet is binnengekomen vanuit de leverancier.

We kunnen je bestelling uitleveren zodra het artikel binnenkomt. Natuurlijk snappen we dat je hier misschien niet op wilt/kan wachten, dan geven wij graag je geld terug. Hopelijk heb ik je op deze manier voldoende geïnformeerd en nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Michelle
TS24

Gerard 11-01-2017 Via de website gekocht

Nieuwe EUROM E-CONVECT 500 WATT

Heb november vorig jaar een EUROM E-CONVECT 500 WATT gekocht ,heelaas in januari stuk. Mail gestuurd naar klantenservice, zelfde dag mail terug dat ze een nieuwe zouden opsturen en de andere dag is nieuwe kachel bezorgd. Top service.

Pluspunten

• Goede afhandeling klacht

Officiele reactie van TS24 11-01-2017

Bedankt voor je positieve beoordeling! Heel veel plezier met het kacheltje en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team TS24.

marcel rutten 22-11-2016 Via de website gekocht

ik zal er niks meer kopen

waarom ik er niks meer koop... ik had een Güde pelletkachel aangeschaft bij TS24. die zijn niet goedkoop en je legt al snel 1400,- a 1500,- euro voor. een pelletkachel heeft een luchtaanvoer ventilator en dat is de spil dat die kachel blijft branden. blaast die niet dan loopt de temperatuur op in de kachel en door een beveiliging slaat die dan af en gaat uit. prima toch, goeie beveiliging van die kachel. ik heb die kachel gekocht op 21.9.2012, we zijn nu 22.11.2016. winter '12-13 prima gewerkt. winter '13-14 prima gewerkt. winter '14-15 ventilator stuk en draaide niet meer. via TS24 is de nederlandse vertegenwoordiger van Güde geweest en die vertelde me, 'valt onder de garantie', had een week later een nieuwe. winter '15-16 geen probleem... nu komt het, we zitten nu in het najaar 2016 en ventilator naar de vaantjes... mailtje gestuurd naar TS24 en daar word nu gezegd, 'garantie verlopen, onderdelen zijn er niet te bestellen en ga maar naar Duitsland bij Güde navragen of ze nog ventilators hebben'...

kort samengevat, in 3 stookseizoenen met het 4e nu in aantocht heb ik 2 ventilatoren stuk met een kachel van 1500,- euries en bekijk het maar. mijn advies, ga je voor een pelletkachel, ga dan bij een pelletkachelzaak waar je naderhand altijd terecht kan mocht je storing hebben. winkels zoals TS24 willen alleen maar verkopen en is de garantie verlopen kun je je het bekijken. zou je nog iets willen weten, stuur me maar een mailtje op c_elk_e@hotmail.com
Officiele reactie van TS24 23-11-2016

Beste Marcel,

Ik zag dat u de klantenservice ook al had gemaild. Wij vinden het erg vervelend dat we u niet van dienst kunnen zijn. Hoewel we ons best hebben gedaan, konden we geen onderdelen meer bestellen. Dit heeft te maken met het feit dat de garantie is verlopen.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Team TS24

Ferdinand 04-11-2016 Via de website gekocht

Goede spullen voor een nette prijs

Ik heb in inmiddels al meerdere poets en polijstproducten van ts24 gekocht. Eerst een rush polijstmachine set, welke ik met veel plezier gebuik. Ze weten daar genoeg van poetsen om mij goed advies te geven, waardoor ik steeds terug kom. In de tijd van alles online en helpdeskzelfhulppaginas is het erg prettig dat je TS24 gewoon telefonisch of mail kan bereiken. Levering zijn steeds op tijd (de volgende dag) en compleet. Echt een topbedrijf daar in het oosten.

Pluspunten

• Kennis van poetsen en polijsten
  • Telefonisch advies
  • Snelle gratis levering

Officiele reactie van TS24 08-11-2016

Bedankt voor je positieve beoordeling. Hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team TS24

Chris 16-10-2016 Via de website gekocht

Goed bedrijf met een erg uitgebreid assortiment

Dit bedrijf levert snel. De prijs kwaliteit verhouding is meer dan goed.
Ik heb zelf een compressor gekocht en deze werkt perfect. Wat er staat beschreven op de site over de compressor klopt precies.

Pluspunten

• Snelle levering
  • prijs kwaliteit verhouding
  • erg uitgebreid assortiment
  • makkelijke betaling
  • goed bereikbaar telefonisch en per mail

Randy 14-10-2016 Via de website gekocht

Fijne betrouwbare winkel

Hier heel prima advies gehad over de terrasverwarmer die ik nodig had. Het model wat ik op het oog had was nota bene duurder dan wat ik uiteindelijk heb gekocht. Voor mijn situatie bleek een golden model terrasstraler een betere dan een model op gas dat ik had gezien. Bestelling werd telefonisch genoteerd welke ik vervolgens alsnog makkelijk via iDeal kon voldoen. Aanrader de heren en dames van TS24.

Pluspunten

• Eerlijk advies
  • Ruim assortiment
  • Snel geleverd

Minpunten

• Alleen overdag telefonisch bereikbaar

Merel 26-09-2016 Via de website gekocht

Goede shop, fijne service

De medewerkster van deze shop heeft mij uitstekend geholpen bij het bepalen van mijn keuze voor een terrasverwarmer. De levering was snel en goed te volgen. De terrasverwarmer doet het ook nog eens uitstekend!!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service

Val 25-09-2016 Via de website gekocht

uitmuntende service, kan niets anders zeggen!!

De door mij bestelde ladder was de volgende dag al in huis in de avond uren. Precies zoals aangegeven. De ladder is fantastisch had ik dat maar eerder gekocht!! Super eenvoudig in te schuiven en nog eens super licht in gewicht, Top service!

Pluspunten

• snelheid
  • bestelgemak

C@heerlen 06-09-2016 Via de website gekocht

Zeer slecht

Vrijdag 26 augustus een air cooler besteld deze zou volgens site op voorraad zijn. Via iDEAL betaald. Vervolgens mail ontvangen dat de air cooler niet op voorraad was. Bestelling geannuleerd. Dezelfde dag nog bericht van administratie dat bedrag binnen 5 werkdagen op mijn rekening zou staan. Wacht nog altijd op mijn geld.

Minpunten

• Service
  • Klantvriendelijkheid

Officiele reactie van TS24 19-09-2016

We doen er alles aan om de informatie op onze website zo actueel mogelijk te houden. Echter is dit niet altijd het geval. Onze excuses dat dit bij uw bezoek niet het geval was. Wat betreft het terugstorten van uw aankoopbedrag hebben we iets meer informatie nodig. Dan kunnen we uitzoeken waarom het bedrag nog niet op je rekening staat. Zou je ons willen contacteren? Dit kan via: klantenservice@ts24.nl

Le_venne 29-08-2016 Via de website gekocht

Goed advies!

Nadat ik wat problemen heb gehad met mijn mobiele airco hebben (leek het niet te doen) hebben ze mij geadviseerd over het gebruik (De slang moet uiteraard naar buiten en ruimte moet goed afgesloten om te voorkomen dat valse lucht aangezogen wordt. Dit maakte een wereld van verschil) Hierdoor de airco niet teruggestuurd en er alsnog veel plezier van gehad.

Pluspunten

• Telefonisch sterk advies
  • snelle levering

Gijs 25-08-2016 Via de website gekocht

Retourneren

Beetje vreemd bedrijf als het om een retourzending gaat ik hadden een ladder retour gestuurd en omdat het tempex vastgeplakt was aan de ladder kon ik deze niet naar hun maatstaven terugsturen heb toen de ladder opgevuld met stevig karton. De ladder werd geaccepteerd maar omdat het niet de originele verpakking is houden ze 25% van het totaal bedrag in
Met als opmerking nu kunnen wij hem niet meer verkopen.
Dit is dus eens maar nooit meer iets bestellen bij ts24
Officiele reactie van TS24 02-09-2016

Beste Gijs,

Erg spijtig dat je maar 75% van je aankoopbedrag hebt ontvangen. Helaas, zoals mijn collega ook omschreven heeft kunnen we niet het volledige bedrag terug betalen. Dit omdat wij de ladder niet als "nieuw" product kunnen verkopen. Onze excuses voor het ongemak. Uiteraard begrijpen we dat we je niet snel terug zullen zien bij TS24. Wellicht kunnen we de volgende keer wel aan al je verwachtingen voldoen. Met vriendelijke groet, Team TS24

Vermeulen 24-08-2016 Via de website gekocht

Waardeloze service

Ik heb een airco split unit met condenspomp gekocht bij TS 24. De airco werkt uitstekend, maar de pomp was niet in orde. Deze ratelde en maakte een enorme herrie. Ik heb de pomp teruggestuurd, kreeg het verwijt dat er watersporen waren en gebruikt was (logisch toch als je hem installeert). Ik wacht nu nog op vervanging dan wel restitutie van mijn geld.

Pluspunten

• Snelle levering

Minpunten

• Absoluut geen service
  • Klantonvriendelijk

Officiele reactie van TS24 02-09-2016

Geachte heer Vermeulen, wij hebben alles gedaan wat in onze macht lag. Helaas, wanneer u de kabels doorknipt van een product, kunnen wij niet testen of dit product naar behoren werkt. Hierom hebben wij het naar een reparateur gestuurd. Deze heeft het product vervolgens gemaakt en het komt uw kant weer op. Dit delen we u, na een telefonisch gesprek en meerdere keren mailcontact, nogmaals mee. Alvast een prettig weekend gewenst! Met vriendelijke groet, Team TS24

Johan 13-02-2016 Via de website gekocht

Via Kieskeurig terecht gekomen op deze mooie, overzichtelijke site. Je bestelling plaatsen is vervolgens heel eenvoudig.

Snel in huis, klasse!

Veel keuze.

Aanbeveling
Alles goed,mhelenaal biets op aan te merken.

calender1948 17-07-2015 Via de website gekocht

van uit je luien stoel bestellen

ik heb een ventilator gekocht
waarvan de hof kapot was ik kreeg meteen een nieuwe

Eric.E 20-06-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig en duidelijk.

Zeer snelle levering. Binnen 15 uur afgeleverd aan mijn huis adres!!

Veel keuze.

Betrouwbare site.

Extra toelichting
Net voor 22.00 s'avonds besteld op internet. Binnen 15 uur afgeleverd aan mijn huis adres!!

Randysalon 23-03-2015 Via de website gekocht

Via mijn tablet binnen 2 minuten mijn bestelling afgerond

sms ontvangen 1 uur voor aflevering.

Assortiment
Ik kon iig vinden wat ik zocht, namelijk een airconditioner

Aanbeveling
Gewoon zoals het hoort, perfect dus!

Extra toelichting
Tot nu toe geen slechte ervaring, alleen maar goed.

klaver100 03-03-2014 Via de website gekocht

Alles overzichtelijk en gemakkelijk te bestellen

Ik had in December 2013 een radiator gekocht bij TS24 .Nu in maart 2014 begaf hij het opeens. Mail gestuurd op zondag voor opeisen garantie. Deze werd maandagmorgen gelijk beantwoord met dat men gelijk ging kijken wat te doen. Binnen een uur kreeg ik alweer bericht dat ze een nieuwe radiatorkachel verstuurd hadden en dat ik de oude kon vernietigen . Wat een superservice zeg. Ben 60 jaar maar heb zo'n service nog nooit meegemaakt.
Zeker een warme douche waard !!!!!!

Assortiment
Als je wat zoekt; ze hebben het gewoon !!

Aanbeveling
Met zo'n keuze mogelijkheid en zo'n service kan ik van harte dit bedrijf aanbevelen

Extra toelichting
Goede overzichtelijke site; altijd bereikbaar; prettige en vriendelijke medewerkers; directe reactie; super service

Snorkelschaap 11-02-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website. Ik vond meteen wat ik zocht.

Zeer snelle en correcte levering.

Aanbeveling
Ik zocht 1 bepaald product, dus over het assortiment kan ik nu weinig zeggen. Maar zeer duidelijke website en prijsaanduiding. Zeer snelle en correcte levering. Ik koop hier nog!

JWonders 12-11-2013 Via de website gekocht

Goede en duidelijke webshop, vandaag besteld is morgen in huis. Super!

Via mail goed advies gekregen en prima op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.

Assortiment
Zeer uitgebreid, voor ieder wat wils!

Aanbeveling
Absoluut: de service is top, de levering snel en het assortiment enorm uitgebreid.

Extra toelichting
Simpel gezegd: een top zaak! Waar service en kwaliteit gelukkig nog wel hoog in het vaandel staat. Kun je van lang niet alle (web)shops zeggen.

R. Leefdam 12-11-2013 Via de website gekocht

Bestellen ging heel makkelijk, ik kon gelijk zien wat de kosten waren en het betaalproces was ook duidelijk en simpel.

Vriendelijk en errg snelle reactie op mijn emails!

Assortiment
groot assortiment, vooral poetsmachines en handgereedschap.

Extra toelichting
Na advies via de mail een mooie set aangeschaft om de auto te poetsen. Snel geleverd en voor een goede prijs.

LvdMaan 08-11-2013 Via de website gekocht

Telefonisch goed advies gekregen

ERg compleet!

Aanbeveling
Omdat ik tevreden ben raad ik de winkel zeker aan,

Extra toelichting
Over de hele linie gewoon een erg goede winkel, prettig dat je spullen ook kan ophalen, en kan bellen naar ze.

Graaf098 31-10-2013 Via de website gekocht

De volgende dag geleverd gekregen, zoals beloofd. Kon meteen aan de slag.

Erg blij met het gekregen advies.

Assortiment
Erg uitgebreid, misschien wel te uitgebreid. Gelukkig kon ik advies krijgen.

Extra toelichting
Erg tevreden, poetsmachine en de bijbehorende set schijven bevallen prima. Telefonisch contact gehad voor mijn aankoop en erg blij met het gekregen advies.

kees123456789 28-10-2013 Via de website gekocht

goede overzichtiglijke webshop

geen garantie op 'koopjes' met als voorwendsel dat de beschadiging in de omschrijving vermeld was; Advertentie inmiddels verwijderd, dus bewijs het maar!

van alles wat

Extra toelichting
zoals al eerder vermeld: geen garantie op flink beschadigde gereedschapskist omdat dat in de beschrijving gestaan zou hebben; Verder behoorlijk prijzig

Officiele reactie van TS24 31-10-2013

Beste klant, u heeft op onze site een koopje uit de koopjeshoek gekocht. Bij deze koffer stond duidelijk aangegeven dat de koffer beschadigen had en dat het daarom een koopje was. Er stonden zelfs afbeeldingen van de koffer bij. Wij vinden het vervelend dat u hier overheen gelezen heeft.

Over de poetsdoeken:
10 USD is de prijs in Amerika, zonder importbelasting, verzendkosten etc, wat u hier aangeeft is geen reële prijsvergelijking.

Gijs 25-08-2016

Snap je helemaal kees ook ik heb een slechte ervaring met hun service

N.Brakers 17-05-2013

makkelijke en overzichtelijke website.

heb niet echt service nodig gehad, maar zal vast goed zijn. informatie op de site was compleet en helder.

Assortiment
ze hadden wat ik zocht dus assortiment is goed.

goede winkel!

Extra toelichting
jammergenoeg wegens het weer nog niet echt van de terrasheater kunnen genieten, maar dat gaan we zeker doen!! levering was snel en zoals gezegd ook echt de volgende dag in huis. verzendkosten vielen me erg mee voor zo'n groot product!

N.Brakers 16-05-2013

Spreekt voor zich. Duidelijke en goedwerkende webshop.

Geen service nodig gehad. Het artikel was op voorraad en inderdaad de volgende dag geleverd. Daarom geen 10, maar een 9.

Assortiment
Ik had nog graag wat extra accessoires gehad, maar helaas zat dit niet in het assortiment.

Prima shop!

Extra toelichting
Prima shop die doet wat ze zeggen. Voor 16.00u besteld is daadwerkelijk de volgende dag in huis. Scherpe prijzen, duidelijk en eenvoudige webshop en ideaal dat ik met Paypall kan betalen! Kunnen meer shops een voorbeeld aan nemen!

Groenee 08-01-2013

3,2
Special bij dit bedrijf een terrasheater besteld omdat volgens de site deze op voorraad was en er vermeld staat bij bestellen voor 16uur, het product de volgende dag geleverd wordt. In de bestelling tevens vermeld dat ik deze order alleen doe als men ook daadwerkelijk de volgende dag kan leveren. Na betaling, kreeg ik binnen 5 minuten een e-mail dat de status 'verstuurd' was. Top! dacht ik. De volgende dag echter is er niets geleverd en kon ik niet de heater gebruiken waarvoor ik deze juist had besteld!! Deze kwam 2 dagen later wel binnen. Na contact met dit bedrijf wilde men ook geen coulance geven voor de heater die ik vervolgens heb moeten huren hierdoor. Ik heb nog bij DPD gecontroleerd en zij waren idg niet verschuldigd aan deze late levering.

Officiele reactie van TS24 09-01-2013

De goederen zijn alhier op tijd verzonden. Door de vakantie periode en de feestdagen zijn de pakketten helaas niet op tijd door DPD afgeleverd. Helaas hebben wij hierop geen invloed. Hopelijk een volgende keer beter. mvg, Team TS24.nl

jgenders 23-08-2012

Ik belde hen op om zeker te zijn dat ze voorraad hadden van dit type airco. Had direkt iemand aan de lijn die de voorraad nog even nakeek voor mij. En zei toe als ik hem via iDeal betaalde dat hij dezelfde dag nog weg ging. Die belofte is absoluut nagekomen, en de dag erop stond hij bij mij.

Heldere website, goed bereikbaar zijn via telefoon en afspraken nakomen is dus allemaal op orde bij deze shop. Ik kom er zeker nog eens terug!

Peters 51 04-08-2012

Prima service. Telefonisch te word gestaan door vriendelijke en deskundige medewerker.
S'morgens betaald met telebankieren en s'middags al verstuurt. De volgende dag ontvangen en slecht 5.95
verzendkosten betaald.

HANDELSWEG 31-07-2012

MIJN BESTELLING WAS SNEL GELEVERD SPIJTIG WAS ZE VEKEERD IS NA EN PAAR DAGEN DAN TOCH RECHT GEZET IK DANK U DAARVOOR

pkfpeters 21-07-2012

Ventilator besteld; klein foutje bij de betaling maar dit werd de volgende dag al gecorrigeerd en zelfs direct verzonden. De volgende dag ook direct in huis en tevens in goede staat.

Prima service dus.

sneeuwvos 02-07-2012

Airco was defect. Gebeld met TS24. Airco werd opgehaald zonder eerst een afspraak te hebben gemaakt.
Op de website stond binnen 2 weken terug. Niet dus, duurde uiteindelijk 5 weken voordat deze op transport werd gezet en nog naar het verkeerde adres ook. Ik heb 10 keer moeten bellen met TS24 om hem terug te krijgen. Uiteindelijk werd ik doorverwezen naar de fabrikant die mij vervolgens melde dat er niets kapot was. Gelukkig doet hij het weer, ik hoop voor lang.

Gerrit Janssen 08-06-2012

lang gezocht,via internet, naar een voor ons geschikt produkt.
De verkoper gaf prima advies,uitleg, zelfs werd er
proef gedraaid i.v.m. het geluid(decibel),perfect.
Prijs/kwaliteit verhouding uitmuntend.

Eduardo56 07-06-2012

Scherp geprijsd, razendsnel verstuurd. Netjes verpaakt met opvulmateriaal.
Goed op de hoogte gehouden dmv E-mail na de bestelling, tijdens het verzendproces.

Javaan 07-05-2012

Word super op hoogte gehouden wanneer het produkt verzonden word. Bij niet leverbaar ook netjes een bericht. De complimenten voor het bedrijf en medewerkers.

Maurice61 29-04-2012

Pomp is zwaar beschadigd aangeleverd, tevens bleek het achteraf geen nieuw product maar een veilingartikel te zijn, in en uitlaat van de pomp was niet afgedopt dit hoort wel voor het verzenden, door slechte verpakken door TS 24 was de pomp onherstelbaar zwaar beschadigd door het transport, met bijbetalen kon ik een nieuwe krijgen wat ik een waardeloze serviceaanbod vond, nu maar wachten tot ik mijn geld terugkrijg, ik koop er nooit iets meer,

Maurice61 04-05-2012

TS24 beloofde mij per mail binnen 3 dagen het bedrag op de rekening terug te betalen maar weigeren dit achteraf omdat ze de kosten voor het slecht verpakken van hun pomp neer willen leggen bij de vervoersmaatschappij om zo via hun verzekering het geld te vangen.
Als zij het geld van de verzekering terug krijgen betalen ze de klant pas uit, mooie algemene voorwaarde, TS24 wikkelt dus altijd hun problemen op de klant af.
Let ook goed op met veilingartikelen, deze vallen niet meer onder garantie, je blijft dus opgescheept met een product waar geen garantie meer op verleend wordt, je denkt dus een koopje te hebben, de realiteit is echter anders.
Dit staat in de kleine lettertjes, pas dus op voor deze valkuil

Ellas 18-07-2012

Dankjewel voor je waarschuwing. Als alles goed gaat juichen mensen graag maar het komt er op aan wat er gebeurt als na aankoop het artikel ondeugdelijk is. Wat mij benieuwd, is uiteindelijk je geld, in het geheel, terugbetaald?

MarcelD67 12-03-2012

Overzichtelijk website, benodigde info en duidelijke foto's.Bestelling en facturering prima. Levering volgens hetgeen men aangeeft.

Wim Wolkers 28-02-2012

Overzichtelijke website
scherpe prijzen
snelle levering
volgsysteem voor aflevering prima
Product zelfs meer mogelijkheden dan in omschrijving.

Helemaal goed dus.

vredevoogd 30-01-2012

besteld en betaald zelfde dag verstuurd zeer vlotte levering