TS24 - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over TS24.

TS24 stelt zich voor

TS24 is hét online warenhuis voor de Nederlandse en Belgische doe-het-zelver. Met ons zeer complete assortiment bedienen wij zowel de hobbyist als menig professional. Wat in 2005 begon als een project in onze studeerkamer, is inmiddels uitgegroeid tot een goedlopend en veelzijdig bedrijf met meer dan 70.000 tevreden klanten. Met een gepassioneerd en deskundig team staan wij voor je klaar. Wij leveren uit eigen voorraad in een magazijn van 1000 m2 hebben we meer dan 4300 verschillende artikelen direct uit voorraad leverbaar. Voor al deze artikelen geldt; op werkdagen voor 22:00 uur besteld is de volgende werkdag in huis! Wil je het bestelde artikel liever afhalen? Ook dat is uiteraard geen probleem. Onze afhaalbalie is te vinden in Enschede, dicht tegen de Duitse grens, en geopend op werkdagen van 9:00 tot 17:30. TS24 maakt het mooi makkelijk!

Deze score is berekend op basis van 24 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

5.7

Kickken 19-07-2018 Via de website gekocht

Vreselijk

Bestelling gedaan met en de betalings mogelijkheid afterpay gekozen. Een dag later krijg ik een mail dat de bestelling is geannuleerd. Ik bel om te vragen hoe het zit. De mede werker die ik aan de telefoon kreeg wist mij te vertellen dat het toch echt mijn fout was. En dat ik dan maar contact moest opnemen met het bedrijf afterpay. Toen ik daar tegenin ging want de gegevens klopte gewoon. Verbrak meneer de verbindingen. Nooit meer dit bedrijf.

Officiele reactie van TS24 20-07-2018

Beste klant,

Het is spijtig te lezen dat u deze ervaring heeft gehad. Afterpay keurt niet alle orders goed. Dat kan te maken hebben met zeer veel verschillende redenen. Ts24 heeft hierin geen inzage zoals u ook telefonisch is toegelicht. Dat dit antwoord niet aan uw verwachting voldoet is nog geen reden om TS24 in een kwaad daglicht te stellen en met modder te gaan gooien.

Helaas zien wij dit vaker gebeuren op dit platform dat klanten zoals u, een uitlaat klep zoeken om hun eigen frustraties te uiten. Waar dit vandaan komt is ons onbekend. Wij denken dat het warme weer een rol speelt..

U kunt zoals aangegeven contact opnemen met Afterpay, die kan u vertellen waarom de order niet is goed gekeurd. We hopen dat u ondertussen wat bent afgekoeld tijdens deze hete dagen en dat u elders alsnog het product kunt bestellen.

Mvg,

Kickken 20-07-2018

Ik zou u bedrijf niet in een "kwaad daglicht" hoeven te zetten als uw medewerkers klanten netjes bejegende en mij niet zou vertellen dat ik een te laag saldo heb (belachelijk) en daardoor geen goed keuring krijg. Waar haalt u werknemer de impertinentie vandaan mij dit te onderstellen. Ik zou ook niet deze weg hebben gekozen als uw medewerkers niet de verbinding had verbroken. En ik kan u vertellen dat ik door dit ridicule antwoord dat het aan het warme weer zou liggen niet "af koel". Ik kan u verder de tip geven dat als u goed personeel aan de telefoon de klachten laat afhandelen dat uw ontevreden klanten minder vaak deze uitlaat klep nodig hebben.

Officiele reactie van TS24 20-07-2018

Zoals aangegeven is het hebben van een te laag saldo 1 van de mogelijke oorzaken dat een bestelling niet doorkomt via afterpay. In het gesprek werd duidelijk aangegeven dat dit 1 van de mogelijkheden is, niet dé reden. Dat u dat zo heeft begrepen is vervelend.
Onze collega's zijn ontzettend bekwaam, vandaar ook ons gemiddelde cijfer van een 9.2 ( andere bron).
Het is volgens ons onnodig om de vinger te wijzen. U kiest hier zelf voor en u vindt dit klaarblijkelijk belangrijk.

Om een verdere 'verhitte' discussie uit de weg te gaan wensen wij u een hele fijne zomer toe met voldoende verkoeling en hopelijk heeft u moeder voor wie de aankoop bedoelt was, uiteindelijk een goede oplossing gekregen.

Tot ziens en een vriendelijke groet

J.W.A.Braam 17-07-2018 Via de website gekocht

buitengewoon super service

ik heb 1 airco voor de caravan van mijzelf en 1 airco voor de caravan van mijn dochter gekocht omdat wij met het vliegtuig naar onze bestemming in Spanje zijn gevlogen hebben wij gekozen om deze in Spanje te laten bezorgen daar het in Spanje niet zo snel gaat als in Nederland moesten wij even wachten op onze airco's maar ze zijn inmiddels aangekomen ik wil daarom TS24 heel hartelijk bedanken voor de uitstekende service een 10 met een griffel

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marcel D. 06-07-2018 Via de website gekocht

ONduidelijke bestelinformatie

Airco besteld en betaald. Deze zou op voorraad zijn. Ik krijg vervolgens een mail dat deze verstuurd is naar mij. Daarna een mail dat de airco niet geleverd kan worden. In deze mail staat de zin "Indien wij niet binnen de gestelde levertermijn kunnen leveren, sturen wij een email met daarin informatie over de bestelling.". Mij is onduidelijk wat nu "gestelde levertermijn" is

Danny 30-06-2018 Via de website gekocht

Verkeer specificaties

Een terrasheater gekocht op basis van een lange (4 meter) kabel voor stopcontact. Helaas is de kabel niet langer dan 1,5 meter. Na een mail gestuurd te hebben, kregen we een mail terug met een waardebon van jawel 5 (!!!) euro en met de mededeling dat de fout op de website is aangepast. Wat koop ik daar nu voor ? Eenmalig besteld bij dit bedrijf en daar blijft het bij.

Floris van Loon 07-06-2018 Via de website gekocht

Bijzonder slechte levering.

Enkele dagen na het bestellen van een aircooler zag ik op track&trace dat deze bezorgd zou zijn. Geen briefje in de bus, niet het einde van de wereld. Met PostNL contact opgenomen om te bepalen waar mijn pakket zich bevinden zou. Zij konden mij nergens mee helpen en zouden het binnen enkele dagen oplossen. Vervolgens contact opgenomen met TS24. Aardige service maar zij bleken waardeloos. Eerst zouden ze bij PostNL een onderzoek laten opstellen om mijn pakket te localiseren, is een week later nog steeds niet gebeurd (hier leg ik meer schuld op PostNL). Echter wordt mij gegarandeerd dat ik binnen 2 dagen antwoord krijg. Twee dagen later nog steeds geen uitkomst. Later lees ik dat het beleid is dat als na twee werkdagen de levering nog niet voltooid is er een nieuw exemplaar wordt verzonden. Ook niet gebeurt. Ik vraag nu elf dagen later om mijn geld terug maar blijf nog steeds horen dat PostNL niks heeft qua localisatie. Het voornaamste probleem bestaat uit de onwillendheid en machteloosheid van de service om mij te compenseren voordat het slome PostNL iets oplevert.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Ank 31-05-2018 Via de website gekocht

Gewoon gedaan wat ze zeggen te doen

Ik heb een kachel aangekocht op gas en deze werd dezelfde week geleverd. Ik heb hem nu 4 maanden branden en hij werkt goed. Ik ben er erg tevreden over en ga vandaag een zonnezeil bij hen bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Daniela 15-05-2018 Via de website gekocht

Veel beloven.....

Op 01/05 een artikel besteld. Aangegeven levertijd 3 werkdagen.
De klantendienst liet weten dat het artikel niet binnen de termijn van 3 dagen leverbaar zou zijn.
Intussen bleef ik in het ongewisse. Mijn email van 10/05 om te vragen hoe het zat met de bestelling werd na aandringen pas beantwoord op 13/05 . Niet tegenstaande dat het artikel niet leverbaar is blijft het op hun website intussen bestelbaar met een levertijd van 3 werkdagen. Vandaag 14/05 liet men mij weten dat het artikel niet leverbaar is en dat ze " zo snel als mogelijk" het geld zullen terugstorten. Zo snel als mogelijk daar heb ik intussen mijn bedenkingen bij. Intussen blijft het artikel bestelbaar en leverbaar binnen de drie dagen. "Voor 22:00 besteld en betaald? Morgen in huis!" Laat me niet lachen.

Officiele reactie van TS24 17-05-2018

Spijtig om te horen dat uw ervaring bij TS24 niet positief was. Normaal gesproken zijn er ongeveer 3 werkdagen voor nodig om dit product te bestellen en bij de klant geleverd te krijgen. Het spijt ons dat we uw bestelling niet hebben kunnen leveren en dat uw het contact als onprettig hebt ervaren. De levertijd van dit artikel staat inmiddels op tijdelijk uitverkocht.

We willen u toch bedanken voor de feedback, deze nemen wij zeer serieus.

Gerrit 14-05-2018 Via de website gekocht

zeer slechte dienst-na-verkoop

Op 3 april bestelde ik bij ts24 een compressor.
Bij levering bleek het apparaat beschadigd en ik verwittigde onmiddellijk per email met een ingesloten foto.
Ze stelde voor om mij het beschadigde onderdeel op te sturen omdat het anders te lang zou duren.
Spijtig genoeg ben ik daar op ingegaan en sindsdien houden ze mij aan het lijntje :
we hebben over en weer 14 emails gestuurd, 4 telefoontjes gepleegd en ik heb al 8 verschillende beloftes gekregen dat het onderdeel er binnen de 2 werkdagen zou eijn.
Ze moeten telkens andere nummers hebben die op de doos of op het apparaat staan en ik moet telkens weer zelf contact opnemen om dan te horen dat het weer de verkeerde nummers zijn.
Nu willen ze het apparaat toch terugnemen maar het moet nog in de verpakking zitten.
Ik heb echter op hun aandringen al 3 keer de verpakking moeten openscheuren omdat ze weeral eens andere nummers nodig hadden die op het apparaat staan.
Ik kon echt niet langer wachten en ik heb ondertussen elders een compressor gekocht, ik vind dat ze na al die weken en onderhandelingen het apparaat zo moeten terugnemen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

pvswie 01-05-2018 Via de website gekocht

Volstrekt onbruikbaar product

Na bestelling van mijn tappen en snijmoeren set werd deze vlot geleverd. De snijmoeren zagen er heel anders (dunner, nauwelijks aansnijvlak) dan normaal uit. Bij een nauwelijks beschadigde M6 bout was het onmogelijk de snijmoer erop te draaien. Ik hoefde niet eens te proberen ergens draad op te tappen. Conclusie: volkomen onbruikbaar. Gelukkig accepteerde TS24 nog wel retour. Antwoord op 1e e-mail leerde dat ik mijn verzendkosten e.v. retour zou krijgen nadat ze product bekeken hadden. Na retour en nogmaals vragen was het antwoord: Niemand had ooit over dit product geklaagd dus: geen verzendkosten retour.
Opm: deze set was vrij goedkoop en dus moet je geen wonderen verwachten. Mijn verwachting was dat je de snijmoeren een handvol keren met succes zou kunnen gebruiken en daarna rijp voor vuilnisbak. Ik kan me niet voorstellen dat je dit product (Kreator Draadsnij & Tap Set 20-delig KRT001120) ergens voor kunt gebruiken. Onbegrijpelijk dat ze zoiets uberhaupt verkopen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van TS24 07-05-2018

Spijtig om te horen dat uw ervaring bij TS24 niet positief was. We begrijpen dat het vervelend is wanneer een product zo tegenvalt. Dit product wordt vaker verkocht en we hebben daar tot uw melding nooit iets over gehoord. Verzendkosten kunnen we inderdaad vergoeden wanneer blijkt dat het product defect is. We hebben aan u het aankoopbedrag vergoed.

Onze excuses als onze hulp niet als positief is ervaren. We willen u toch bedanken voor de feedback, deze nemen wij zeer serieus.

J.H. de Lange 28-04-2018 Via de website gekocht

prima service

goede service , snelle levering en veel keus. goede spullen en goede info waar je wat aan hebt plus heel overzichtelijke website. mijn ordernummer is 1701133619

Ben 27-04-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website, snelle levering

Overzichtelijke website en veel keus. Levering was snel en keurig verpakt. De site staat nu bij mijn favorieten voor het geval ik nog meer smeer en reinigingsproducten nodig heb.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 27-04-2018 Via de website gekocht

Zoals het hoort te zijn!

Kiezen uit een zeer breed assortiment van kwaliteitsproducten gaat snel en gemakkelijk, evenals het bestellen en afrekenen.
De levering ging ook zeer snel, zoals beloofd.
Kortom, dikke pluim!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rudolfo 26-04-2018 Via de website gekocht

Bedrijf met kwaliteit

Een bedrijf met kwaliteit, voor alles. De informatievoorziening was uitstekend. Nadat ik een uitgebreid advies kreeg voor mijn te installeren airco systeem, waarvoor ik zelf wel wat onderzoek had gedaan, kreeg ik de juiste producten aangeboden en hebben ze me ook nog advies gegeven over de accessoires. Perfecte kennis. De levering was in 2 delen maar alles wel op tijd geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Rob 26-04-2018 Via de website gekocht

Correcte levering

Ik heb een Eurom Terrasheater besteld die keurig de volgende dag geleverd werd voor een zeer concurrerende prijs. Gewoon, goed snel en voordelig! Precies zoals een internetbestelling moet gaan!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Petra 26-04-2018 Via de website gekocht

onvoorstelbaar goede service

Snel en goed geleverd geen problemen gehad met bestellen en geleverd krijgen gewelidg het is niet over al altijd zo goed bestel best redelijk veel maar hier is de service en alles erg goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bert ten Bhömer 26-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige webwinkel

Geweldige service.
Ook na de aankoop is de service goed.
Vriendelijk en begripvol en snelle reactie op vragen.

Rufus 26-04-2018 Via de website gekocht

Zeer betrouwbare webwinkel

Snelle levering, concurrerende prijzen en ruim assortiment. En als er iets niet goed besteld is of te. Een geen probleem gratis retourneren en binnen enkele dagen je geld terug.

Robert 26-04-2018 Via de website gekocht

Trieste service

Je moet overal achteraan, er volgt geen antwoord, niets gaat vanzelf.
Daarbij vind ik ook dat je erg onvriendelijk behandeld word.
Uiteindelijk was het apparaat niet te repareren en kon ik in dit geval uiteindelijk wel mijn geld terug krijgen. Dat was dan ook het enige positieve!

Nooit meer voor mij.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van TS24 04-05-2018

Spijtig om te horen dat je ervaring bij TS24 niet positief was. We proberen onze klanten altijd zo snel en goed mogelijk te helpen.
Onze excuses als onze hulp niet als vriendelijk is ervaren.

We willen je toch bedankt voor de feedback, deze nemen wij zeer serieus. Hopelijk zien we je nog een keertje terug bij TS24.

J.L. Snip 22-03-2018 Via de website gekocht

Super slechte afhandeling garantie!

Ik heb nu al voor de 2e keer een probleem met mijn decoupeerzaag de:POWERPLUS DECOUPEERZAAG 450W POW1010. Eerste keer stopte die gelijk na 10 minuten en deed daarna niets meer. Werd toen correct en snel opgelost en een nieuwe gestuurd. Deze kreeg na een paar keer gebruikt te hebben het probleem dat het tafelblad van de machine maar zo los liet tijdens het zagen. Bleek dat deze ook slechts bevestigt was met 6 puntlas verbindingen.
Dit weer doorgegeven en bleek dat reparatie niet mogelijk was en ik een nieuwe aangeboden kreeg. Mijn vorige machine was 450 watt en de aangeboden machine bleek slechts 350 Watt te zijn...ook kon ik kiezen voor een 450 watt alternatief, maar moest dan het verschil bij betalen.
Ik pas daarvoor, dit omdat als de machine onder garantie word vervangen, dit minimaal een gelijkwaardige moet zijn. Ik heb mijn ongenoegen geuit en uiteindelijk besloten mijn geld terug te wensen. Zeer slechte afhandeling....ging uiteindelijk maar om 3 euro...maar zegt wel iets over garantie...en afhandeling. Mij werd een minder krachtige machine aangeboden en eentje met dezlfde watt (450) moest ik dus bijbetalen)....Super jammer ...ik zal bij jullie niet weer bestellen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van TS24 07-05-2018

Spijtig om te horen dat je ervaring bij TS24 niet positief was. We proberen onze klanten altijd zo goed mogelijk te helpen, ook als het om defecten gaat. We hadden in dit geval de desbetreffende machine niet op voorraad en alleen een alternatief met een lager wattage. Omdat dit alternatief niet geschikt was, heb je het aankoopbedrag terug gekregen. Onze excuses als onze hulp niet als positief is ervaren.

Anne-Marijn | TS24

Peter van den Houten 12-12-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Geweldige service
Had een o- ring stuk van een apparaat wat bij hun was gekocht en ik via marktplaats weer heb gekocht. Nou ze verzorgden gewoon een nieuwe voor coulance. Geen woorden voor. Kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

sebastian kerckhof 01-12-2017 Via de website gekocht

Levering te laat

Bestelling werd niet op tijd geleverd. Adverteer niet met 'levering de volgende dag' als je het niet kan waarmaken....

Officiele reactie van TS24 04-12-2017

Spijtig om te horen dat je ervaring bij TS24 niet helemaal positief was. Hoewel we de situatie erg vervelend vinden, kunnen wij er helaas niet veel aan doen als een bestelling later wordt geleverd. Mits het product op voorraad is, verzenden wij deze de dag van de geplaatste bestelling. In combinatie met een betrouwbare en snelle logistieke dienstverlening kunnen wij beloven dat de product de volgende dag wordt geleverd. Zodra er iets mis gaat in het leveringsproces vanuit TS24, melden wij dit gelijk met de klant. Heeft je geen mail ontvangen, heeft de levering helaas ergens anders in het proces een vertraging opgelopen. Onze excuses voor de late levering en hopelijk zien we je toch nog een keertje terug bij TS24.

Wil 24-11-2017 Via de website gekocht

Wel betaald maar geen levering

Via de webshop van TS24 een ladder besteld en betaald via ideal. In eerste instantie wordt er via de mail een bevestiging verstuurd waarin staat dat bestelling is verzonden. Een aantal uur later ontvang ik het bericht dat de bestelling status is aangepast om er geen betaling binnen is.
Ondanks dat het bedrag van mijn rekening is afgeschreven krijg ik het bericht dat ik nogmaals moet betalen.

Officiele reactie van TS24 27-11-2017

Spijtig om te horen dat je ervaring bij TS24 niet helemaal positief was. Ik wil je adviseren zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch en via de mail (klantenservice@ts24.nl). We proberen deze voorvallen zo snel en goed mogelijk op te lossen.

Ik wil je toch bedankt voor de feedback, deze nemen wij namelijk erg serieus. Hopelijk zien we je nog een keertje terug bij TS24.

Maasakkers 09-11-2017 Via de website gekocht

Super service, super levertijden en super prijzen. 3X super!

Al meerdere malen besteld, voornamelijk technische spuitbussen. De prijzen zijn lager dan andere webshops. Daarnaast zijn de verzendkosten laag en boven de 50e zelfs gratis. Makkelijke en overzichtelijke website. Heb zelfs een keer bij een bestelling een handgeschreven kaart ontvangen waarbij ze mij een gelukkig 2017 wenste. Klantvriendelijkheid een dikke 10 dus. Ga hier zeker vaker bestellen en raad het iedereen aan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gineke 02-11-2017 Via de website gekocht

Onvriendelijk behandeld

2 design kachels besteld. Eerst dikke discussie gehad over de afterpay, toen meteen maar betaald en weer een dag wachten. Zouden ze woensdags binnen komen. Uiteindelijk donderdag pas binnen gekregen (vandaag) maar ze zijn kapot. Met hun gebeld over mijn klacht voelde me niet eens serieus genomen kwam ook geen oplossing ja alleen dat ik ze moest terug sturen en nieuwe kwamen. Nu me geld terug gevraagd die ik pas krijg als hun die kapotte dingen hebben ontvangen. Maar een goede oplossing nee.. van mij krijgen ze geen rooie cent meer en adviseer ook niemand om daar iets te bestellen. Onvriendelijk gedrag krijg je terug!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van TS24 14-11-2017

Spijtig om te horen dat je ervaring bij TS24 niet helemaal positief was. Hoewel we de situatie erg vervelend vinden, kunnen wij er helaas niets aan doen als een artikel niet is binnengekomen vanuit de leverancier. Dit geldt ook voor beschadigde artikelen. We proberen deze voorvallen zo snel en goed mogelijk op te lossen. Onze excuses als deze hulp niet als vriendelijk is ervaren.

We willen je toch bedankt voor de feedback, deze nemen wij namelijk erg serieus. Hopelijk zien we je nog een keertje terug bij TS24.

John Danker 27-06-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte service.

Luchtkoelers besteld. Later bezorgd dan beloofd. Luchtkoelers werkten niet tot nauwelijks. Retour gestuurd. Verzendkosten zelf moeten betalen. Toen bericht gekregen dat de producten beschadigd waren en er een flink percentage van het terug te betalen bedrag werd afgetrokken.

Slecht product
Slechte service
Hier bestellen wij nooit meer iets

Officiele reactie van TS24 06-07-2017

Beste John,

We vinden het vervelend dat je niet tevreden bent over het product. Helaas kunnen wij producten met gebruikerssporen niet meer gebruiken voor de verkoop. Toch zijn we je tegemoet gekomen met een gedeeltelijke restitutie. We hopen op je begrip hiervoor en dat we je toch weer eens terug zien bij TS24.

Elise | TS24

Henk Mulder 04-06-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering

Vlotte levering. Ik bestelde net voor 22:00 uur en had de het pakket de volgende ochtend al ontvangen. Leveringstijd klopt precies zoals het op de website staat.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cees Rietveld. 02-06-2017 Via de website gekocht

helemaal goed

Enkele dagen geleden een droog/nat stofzuiger besteld. Werd binnen 2 dagen geleverd. Er bleek 1 van de ijzeren buizen verbogen te zijn ,jammer want het was een cadeau voor iemand. Even een mail gestuurd ,en zonder enig probleem werd er 2 dagen later een nieuwe buis geleverd. Prima service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lisanne 19-05-2017 Via de website gekocht

snelle service

Verkeerde product in huis gekregen. Eén belletje en kreeg meteen het juiste product opgestuurd. Snelle service en vriendelijke mensen!

Carmen 18-05-2017 Via de website gekocht

Top service!

Ik was al een tijdje aan het twijfelen over de aanschaf van een slijper. De klantenservice heeft me erg vakkundig en persoonlijk te woord gestaan en ik heb de slijper meteen besteld. Dinsdagavond besteld en de volgende dag al in huis! Een top bedrijf waar je echt persoonlijk geholpen wordt én een super levertijd. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

De larosa 16-05-2017 Via de website gekocht

De eerste de beste!

Ik zocht een poetsmachine voor mijn boot. Overal gekeken in de jachthavens maar kon niks vinden. Gezocht op internet en het was TS24 die ik vond. Had ik veel eerder moeten doen. Wat glimt mijn boot weer mooi!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Pieter 11-05-2017 Via de website gekocht

Prima webshop met mooie producten!

Ik was op zoek naar een artikel voor mijn vader. Hij was namelijk jarig afgelopen week. Na te Google-en naar 'tuin onderhoud' kwam ik bij TS24.nl terecht. Hier vond ik vele producten om de tuin mee te bewerken of te onderhouden. De onkruidbranders leken me wel wat. Hij heeft een grote tuin en dan is een onkruidbrander altijd handig. Ik kocht niet alleen de onkruidbrander, maar ook een bijpassende gasdrukregelaar en een gasflessentrolley. Hierdoor kan hij snel en gemakkelijk zijn tuin door 'crossen' zonder last te krijgen van zijn rug (door het dragen van de gasfles). Ik beveel TS24 aan. Mede door de overzichtelijke webshop en de snelle levering. Ik bestelde namelijk rond 21.00 uur en het werd de volgende middag al bij me afgeleverd. Super!

Simone 09-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Leuke online winkel met ruim assortiment. Mijn bestelde product was de volgende middag al in huis. Snelle en goede service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeanette 29-04-2017 Via de website gekocht

Uitgebreid assortiment

De gewenste terrasverwarmer was uitverkocht, na een belletje met de klantenservice kreeg ik goed advies over hun ruime assortiment en raden ze mij een soortgelijke terrasverwarmer aan. Volgende dag al in huis, helemaal super. Hier bestel ik zeker eens weer.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

espea 18-04-2017 Via de website gekocht

slechte service

Ik bestelde een werkbank en na drie keer een kapotte werkbank retour kan ik niet mijn geld terugkrijgen.
De geleverde werkbank voldoet niet, en gaat erg snel stuk.
Er is veel te veel discussie over wat er stuk is.

Nicole speurs 12-04-2017 Via de website gekocht

Blij met onze Airconditioner

Na veel te hebben gezocht en vergeleken op het internet, zijn we uitgekomen bij TS24.nl
We hebben ons oog laten vallen op een panasonic airco. Onze woonkamer is veel te warm in de zomer en de airco moet uitkomst bieden. We hebben de airco net gekocht en daarom nog niet geïnstalleerd. Maar de levering en service was perfect! Tot een volgende keer. Nicole

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Pitiakova 01-04-2017 Via de website gekocht

Waren alle webshops maar zo attend!

Nadat ik een bestelling had geplaatst van een grasmaaier, kreeg ik bij levering een leuke attentie.
Helaas bleek de maaier een klein deukje te hebben door levering, maar dat werd direct opgelost door het omruilen van mijn grasmaaier. Super service!

Roel 21-02-2017 Via de website gekocht

Teleurstelling ten top

Ik bestelde een zaagblad en wat slijpschijven, de slijpschijven waren niet uit vooraad leverbaar, kan gebeuren dus de bezorg datum werdt dinsdag.
2 minuten later krijg ik een mail waarin staat dat deze slijpschijven helemaal niet leverbaar zijn en ik een andere keus moet moet maken met een suggestie erbij. Ook prima, bezorg datum bleef het zelfde. Nu heb ik die woensdag vrij genomen om er flink tegen aan te gaan met de klus.
Krijg ik maandag om 17:00 een mail met de melding dat de bestelling niet is binnen gekomen en dat het misschien woensdag of misschien donderdag kan worden dat ik de bestelling kan verwachten. Nu belde ik op van joh, ik heb vrij gevraagd om te gaan klussen en heb hier afspraken voor gemaakt hoe zit dat nou. Het antwoord van de klanten service wat " U heeft 2 opties, u kunt wachten tot de bestelling er is of u annuleerd hem".
Dus voor de klusser die geen planning heeft is dit een prima website. Maar voor de klusser die wel zijn zaakjes graag strak in de planning heeft is deze site met zijn klantenservice behoorlijk ruk.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Officiele reactie van TS24 21-02-2017

Beste Roel,

Spijtig om te horen dat je ervaring bij TS24 niet helemaal positief was. Ik zag dat je vanmorgen al met de klantenservice contact hebt gehad. Hoewel we de situatie erg vervelend vinden, kunnen wij er helaas niets aan doen als een artikel niet is binnengekomen vanuit de leverancier.

We kunnen je bestelling uitleveren zodra het artikel binnenkomt. Natuurlijk snappen we dat je hier misschien niet op wilt/kan wachten, dan geven wij graag je geld terug. Hopelijk heb ik je op deze manier voldoende geïnformeerd en nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Michelle

Gerard 11-01-2017 Via de website gekocht

Nieuwe EUROM E-CONVECT 500 WATT

Heb november vorig jaar een EUROM E-CONVECT 500 WATT gekocht ,heelaas in januari stuk. Mail gestuurd naar klantenservice, zelfde dag mail terug dat ze een nieuwe zouden opsturen en de andere dag is nieuwe kachel bezorgd. Top service.

Pluspunten

• Goede afhandeling klacht

Officiele reactie van TS24 11-01-2017

Bedankt voor je positieve beoordeling! Heel veel plezier met het kacheltje en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team TS24.

marcel rutten 22-11-2016 Via de website gekocht

ik zal er niks meer kopen

waarom ik er niks meer koop... ik had een Güde pelletkachel aangeschaft bij TS24. die zijn niet goedkoop en je legt al snel 1400,- a 1500,- euro voor. een pelletkachel heeft een luchtaanvoer ventilator en dat is de spil dat die kachel blijft branden. blaast die niet dan loopt de temperatuur op in de kachel en door een beveiliging slaat die dan af en gaat uit. prima toch, goeie beveiliging van die kachel. ik heb die kachel gekocht op 21.9.2012, we zijn nu 22.11.2016. winter '12-13 prima gewerkt. winter '13-14 prima gewerkt. winter '14-15 ventilator stuk en draaide niet meer. via TS24 is de nederlandse vertegenwoordiger van Güde geweest en die vertelde me, 'valt onder de garantie', had een week later een nieuwe. winter '15-16 geen probleem... nu komt het, we zitten nu in het najaar 2016 en ventilator naar de vaantjes... mailtje gestuurd naar TS24 en daar word nu gezegd, 'garantie verlopen, onderdelen zijn er niet te bestellen en ga maar naar Duitsland bij Güde navragen of ze nog ventilators hebben'...

kort samengevat, in 3 stookseizoenen met het 4e nu in aantocht heb ik 2 ventilatoren stuk met een kachel van 1500,- euries en bekijk het maar. mijn advies, ga je voor een pelletkachel, ga dan bij een pelletkachelzaak waar je naderhand altijd terecht kan mocht je storing hebben. winkels zoals TS24 willen alleen maar verkopen en is de garantie verlopen kun je je het bekijken. zou je nog iets willen weten, stuur me maar een mailtje op c_elk_e@hotmail.com
Officiele reactie van TS24 23-11-2016

Beste Marcel,

Ik zag dat u de klantenservice ook al had gemaild. Wij vinden het erg vervelend dat we u niet van dienst kunnen zijn. Hoewel we ons best hebben gedaan, konden we geen onderdelen meer bestellen. Dit heeft te maken met het feit dat de garantie is verlopen.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Team TS24

Ferdinand 04-11-2016 Via de website gekocht

Goede spullen voor een nette prijs

Ik heb in inmiddels al meerdere poets en polijstproducten van ts24 gekocht. Eerst een rush polijstmachine set, welke ik met veel plezier gebuik. Ze weten daar genoeg van poetsen om mij goed advies te geven, waardoor ik steeds terug kom. In de tijd van alles online en helpdeskzelfhulppaginas is het erg prettig dat je TS24 gewoon telefonisch of mail kan bereiken. Levering zijn steeds op tijd (de volgende dag) en compleet. Echt een topbedrijf daar in het oosten.

Pluspunten

• Kennis van poetsen en polijsten
  • Telefonisch advies
  • Snelle gratis levering

Officiele reactie van TS24 08-11-2016

Bedankt voor je positieve beoordeling. Hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team TS24

Chris 16-10-2016 Via de website gekocht

Goed bedrijf met een erg uitgebreid assortiment

Dit bedrijf levert snel. De prijs kwaliteit verhouding is meer dan goed.
Ik heb zelf een compressor gekocht en deze werkt perfect. Wat er staat beschreven op de site over de compressor klopt precies.

Pluspunten

• Snelle levering
  • prijs kwaliteit verhouding
  • erg uitgebreid assortiment
  • makkelijke betaling
  • goed bereikbaar telefonisch en per mail

Randy 14-10-2016 Via de website gekocht

Fijne betrouwbare winkel

Hier heel prima advies gehad over de terrasverwarmer die ik nodig had. Het model wat ik op het oog had was nota bene duurder dan wat ik uiteindelijk heb gekocht. Voor mijn situatie bleek een golden model terrasstraler een betere dan een model op gas dat ik had gezien. Bestelling werd telefonisch genoteerd welke ik vervolgens alsnog makkelijk via iDeal kon voldoen. Aanrader de heren en dames van TS24.

Pluspunten

• Eerlijk advies
  • Ruim assortiment
  • Snel geleverd

Minpunten

• Alleen overdag telefonisch bereikbaar

Merel 26-09-2016 Via de website gekocht

Goede shop, fijne service

De medewerkster van deze shop heeft mij uitstekend geholpen bij het bepalen van mijn keuze voor een terrasverwarmer. De levering was snel en goed te volgen. De terrasverwarmer doet het ook nog eens uitstekend!!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede service

Val 25-09-2016 Via de website gekocht

uitmuntende service, kan niets anders zeggen!!

De door mij bestelde ladder was de volgende dag al in huis in de avond uren. Precies zoals aangegeven. De ladder is fantastisch had ik dat maar eerder gekocht!! Super eenvoudig in te schuiven en nog eens super licht in gewicht, Top service!

Pluspunten

• snelheid
  • bestelgemak

C@heerlen 06-09-2016 Via de website gekocht

Zeer slecht

Vrijdag 26 augustus een air cooler besteld deze zou volgens site op voorraad zijn. Via iDEAL betaald. Vervolgens mail ontvangen dat de air cooler niet op voorraad was. Bestelling geannuleerd. Dezelfde dag nog bericht van administratie dat bedrag binnen 5 werkdagen op mijn rekening zou staan. Wacht nog altijd op mijn geld.

Minpunten

• Service
  • Klantvriendelijkheid

Officiele reactie van TS24 19-09-2016

We doen er alles aan om de informatie op onze website zo actueel mogelijk te houden. Echter is dit niet altijd het geval. Onze excuses dat dit bij uw bezoek niet het geval was. Wat betreft het terugstorten van uw aankoopbedrag hebben we iets meer informatie nodig. Dan kunnen we uitzoeken waarom het bedrag nog niet op je rekening staat. Zou je ons willen contacteren? Dit kan via: klantenservice@ts24.nl

Le_venne 29-08-2016 Via de website gekocht

Goed advies!

Nadat ik wat problemen heb gehad met mijn mobiele airco hebben (leek het niet te doen) hebben ze mij geadviseerd over het gebruik (De slang moet uiteraard naar buiten en ruimte moet goed afgesloten om te voorkomen dat valse lucht aangezogen wordt. Dit maakte een wereld van verschil) Hierdoor de airco niet teruggestuurd en er alsnog veel plezier van gehad.

Pluspunten

• Telefonisch sterk advies
  • snelle levering

Gijs 25-08-2016 Via de website gekocht

Retourneren

Beetje vreemd bedrijf als het om een retourzending gaat ik hadden een ladder retour gestuurd en omdat het tempex vastgeplakt was aan de ladder kon ik deze niet naar hun maatstaven terugsturen heb toen de ladder opgevuld met stevig karton. De ladder werd geaccepteerd maar omdat het niet de originele verpakking is houden ze 25% van het totaal bedrag in
Met als opmerking nu kunnen wij hem niet meer verkopen.
Dit is dus eens maar nooit meer iets bestellen bij ts24
Officiele reactie van TS24 02-09-2016

Beste Gijs,

Erg spijtig dat je maar 75% van je aankoopbedrag hebt ontvangen. Helaas, zoals mijn collega ook omschreven heeft kunnen we niet het volledige bedrag terug betalen. Dit omdat wij de ladder niet als "nieuw" product kunnen verkopen. Onze excuses voor het ongemak. Uiteraard begrijpen we dat we je niet snel terug zullen zien bij TS24. Wellicht kunnen we de volgende keer wel aan al je verwachtingen voldoen. Met vriendelijke groet, Team TS24

Vermeulen 24-08-2016 Via de website gekocht

Waardeloze service

Ik heb een airco split unit met condenspomp gekocht bij TS 24. De airco werkt uitstekend, maar de pomp was niet in orde. Deze ratelde en maakte een enorme herrie. Ik heb de pomp teruggestuurd, kreeg het verwijt dat er watersporen waren en gebruikt was (logisch toch als je hem installeert). Ik wacht nu nog op vervanging dan wel restitutie van mijn geld.

Pluspunten

• Snelle levering

Minpunten

• Absoluut geen service
  • Klantonvriendelijk

Officiele reactie van TS24 02-09-2016

Geachte heer Vermeulen, wij hebben alles gedaan wat in onze macht lag. Helaas, wanneer u de kabels doorknipt van een product, kunnen wij niet testen of dit product naar behoren werkt. Hierom hebben wij het naar een reparateur gestuurd. Deze heeft het product vervolgens gemaakt en het komt uw kant weer op. Dit delen we u, na een telefonisch gesprek en meerdere keren mailcontact, nogmaals mee. Alvast een prettig weekend gewenst! Met vriendelijke groet, Team TS24

Johan 13-02-2016 Via de website gekocht

Via Kieskeurig terecht gekomen op deze mooie, overzichtelijke site. Je bestelling plaatsen is vervolgens heel eenvoudig.

Snel in huis, klasse!

Assortiment
Veel keuze.

Aanbeveling
Alles goed,mhelenaal biets op aan te merken.

calender1948 17-07-2015 Via de website gekocht

van uit je luien stoel bestellen

ik heb een ventilator gekocht
waarvan de hof kapot was ik kreeg meteen een nieuwe