TS24 - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over TS24.

TS24 stelt zich voor

TS24 is hét online warenhuis voor de Nederlandse en Belgische doe-het-zelver. Met ons uitgebreide assortiment airco's, ventilatoren en verwarming bedienen wij zowel de hobbyist als menig professional. Wat in 2005 begon als een project in onze studeerkamer, is inmiddels uitgegroeid tot een goedlopend en veelzijdig bedrijf met meer dan 200.000 tevreden klanten. Met een gepassioneerd en deskundig team staan wij voor je klaar. Wij leveren uit eigen voorraad en hebben meer dan 3000 verschillende artikelen direct uit voorraad leverbaar. Thuis, op kantoor of in de caravan wil je je prettig voelen en moet het aangenaam vertoeven zijn. Met de juiste airco of ventilator blijft het leefklimaat optimaal, zomer én winter! Voor al onze artikelen geldt; op werkdagen voor 23:00 uur besteld is de volgende werkdag in huis!

Deze score is berekend op basis van 85 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Bas 23-01-2022

Heel snelle service, goede producten en duidelijk en snel bericht over wat ik mag verwachten.

Werner de Cort 22-01-2022

Prima product, zoals omschreven. Levertijd en communicatie is ook dik in orde.

Geert 25-12-2021

Prima zaak.
Artikel snel ontvangen jammer van de verzendkosten maar wel begrijpelijk
Officiele reactie van TS24 28-12-2021

Beste Geert,

Hartelijk dank voor uw terugkoppeling.
Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
Alvast een fijne jaarwisseling gewenst!

Peter van de Kamp 25-12-2021

Het door mij bestelde artikel werd de volgende dag al geleverd. En dat vlak voor Kerst. Verschillende andere bedrijven leveren pas na de Kerst. En dan is de prijs vaak ook nog hoger.
Complimenten aan TS24!!

Monika 22-12-2021

Super snel verzending. Avond besteld ,volgende dag thuis. Product is perfect

Johan 18-12-2021

Snelle afhandeling van de bestelling en correcte levering.
De bestelde onderdelen waren goed verpakt en voorzien van een duidelijke montagebeschrijving.

Joop! 12-12-2021

De site is heel gebruiksvriendelijk en duidelijk. Het product is zoals omschreven en was goed verpakt en wat betreft de levering: dit kon niet sneller! Binnen 17 uren besteld en geleverd, fantastisch!
Officiele reactie van TS24 14-12-2021

Beste Joop,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Heel fijn dat het allemaal naar wens is verlopen.
Uiteraard doen we ons uiterste best om een goede service te verlenen.

Suzan.

Rose-Anne monster 28-11-2021

Helaas bestelling wiekkachel niet geleverd.
Factuur is terug betaald.
Jammer dat het zo moest gaan.

Rose-Anne monster 25-11-2021

Helaas bestelling wiekkachel niet geleverd.
Factuur is terug betaald.
Jammer dat het zo moest gaan.

Alain Buyl 25-11-2021

Zeer goede service , pakket werd op 1 dag afgeleverd , kan niet beter zijn !

Rose-Anne monster 18-11-2021

Helaas ik kan deze shop niet aanbevelen. Levert niet en terugbetalen is ook een probleem. Tevens de telefoon opnemen om 15.00uur moet ook nog geleerd worden.

Bedrag 159.00 euro graag voor wiekkachel retour.
Rose-Anne monster
Em

Patrick 10-11-2021

Alles naar behoren.
Duidelijke webshop.
Zeer snelle afhandeling en verzending.
Officiele reactie van TS24 16-11-2021

Beste Patrick,

Hartelijk dank voor dit mooie bericht!

Jacques Vandevelde 06-11-2021

Goede beschrijving met techn details en het ontvangen product voldeed volledig aan de beschrijving. Je koopt geen kat in een zak!

Edward 05-11-2021

Het artikel is zelfs boven verwachting goed en stevig verpakt en snel geleverd.

Myriam 27-10-2021

Duidelijke site met goede prijzen voor de prioducten . Super vlotte en correcte levering.

de Waal 22-10-2021

Ga zo door, een fijne shop en postnl was dit keer ook op tijd. Zit ik er weer lekker warm bij vandaag

cornelis 21-10-2021

ik vind de shop goed ik had een vraag voor klanten service ,die werdt snel en goed beantwoord
en het bestelde artikel was er de volgende dag zoals belooft dus prima .

Clemens 15-10-2021

ts 24 heeft een duidelijk website waar ik het gezochte artikel op heb gevonden, de voorwaarden van de winkel zijn goed en de recensies van andere klanten werken mee om mijn keuze voor ts 24 te maken. mijn bestelde borenslijpmachine, die ik om 22.00 uur geplaatst heb, ontving ik de volgende dag, precies zoals de webshop had toegezegd, daarbij nog voor de laagste prijs !
ik kan deze shop graag aanbevelen. ga zo door ts24 ! groet, Clemens

JacobienJans 14-10-2021

Ik geef dit cijfer omdat ik zeer verrast was door de supersnelle levering dinsdagavond rond 20.00 uur besteld volgende ochtend al in huis.
Ook vond ik de informatie op de site zeer duidelijk.
En als kers op de taart ziet de gaskachel er heel mooi uit een luxe uitstraling verwarmd perfect.
Wij gebruiken hem in onze overkapping die wel afgesloten kan worden doormiddel van glazen wanden.
De kachel geeft heerlijke warmte zo kunnen we alle seizoenen genieten in onze buitenkamer.

Jan 29-09-2021

Ik bel en er word nooit opgenomen. Ben het wachten beu! Mail adres werkt ook niet....oplichters?
Officiele reactie van TS24 05-10-2021

Beste Jan,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Jammer dat u zo denkt over ons, telefonisch is het de afgelopen periode erg druk waardoor u waarschijnlijk niemand heeft kunnen spreken.
Ik wil u graag verder helpen. Zou ik uw ordernummer mogen?

Peter Zalmé 23-09-2021

Had snel een app. nodig deze werd door TS24 snel geleverd. De site werkt prina en snel en is ook erg duidelijk.

wout Boksebeld 22-09-2021

binnen 1 dag geleverd .
keurig met BTW factuur.
artikel voldoet aan verwachting

Patrick 22-09-2021

Je wordt uitstekend op de hoogte gehouden hoe je bestelling er voor staat en wanneer hij bezorgd wordt.
Alles is dan ook, conform afspraak, op tijd thuis bezorgd.
Daarnaast is de prijs ten opzichte van andere (web)winkels zeer scherp.

V&H installatie techniek 19-09-2021

Bestrld Artikel voldoet prima aan de verwachting, evenals de levering binnen 24uur, top !

Brabander 18-09-2021

Website is prima, prijzen ook, product ik zocht was hier het goedkoopst. Levering was erg snel (binnen 24uur) echter had de bezorger het pakket voor de deur gezet terwijl er niemand aanwezig was.

ATM Brugman 15-09-2021

geweldige service, bijzondere snelle levering, 13 sept besteld, 14 sept in huis , geweldig ga zo door, zal uw bedrijf ook aan bevelen bij mijn collega's.........

F.A. 11-09-2021

aangeraden door kennis. Uitgebreid assortiment, correcte en snelle afhandeling. overzichtelijke site met gemakkelijke zoekfunctie

Henny 10-09-2021

Een dikke 10! Ik bestelde tegelzuignap om 20.00 en om 9.00 volgende dag binnen

John 09-09-2021

Onze bestelling was erg laat vanwege de drukte, wat van te voren werd meegedeeld, zodat we er rekening mee konden houden.
De bestelde producten bleken defect.
De klantenservice van TS24 was echt klantvriendelijk, communiceert vlot en heeft er perfect voor gezorgd dat we de goede producten kregen toegezonden. Chapeau TS24!!

Johan 09-09-2021

Snelle levering en gunstige prijsstelling. Komen toezegging heel goed na! Zeker aan te bevelen!

Liz 03-09-2021

Kapotte airco geleverd gekregen van 1800 euro.....na ruim 2 maanden bellen, emailen en aangetekende brief sturen eindelijk omgeruild voor een nieuwe airco. Wat een vreselijk slecht bedrijf, telefonisch haast niet bereikbaar, nemen nergens verantwoording voor omdat ze zogenaamd maar een tussenpersoon zijn....en komen afspraken niet na. Het liefst hadden we de koopovereenkomst ontbonden het geld terug gekregen en nooit meer wat met dit bedrijf te maken gehad.
Officiele reactie van TS24 16-09-2021

Makkelijk
13 minuten geleden
Beste mevrouw Peters,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Erg vervelend hoe alles is verlopen.
De afgelopen periode hebben we het erg druk, waardoor we niet tijdig hebben kunnen reageren. Hier is wel verandering in gekomen.
Uiteraard is het erg fijn dat u dit doorgeeft, dit is namelijk weer een verbeterpunt voor ons.
We doen ons uiterst best om zo goed mogelijk service te verlenen.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Klantenservice Ts24

MH 01-09-2021

Even een update op het airco verhaal, na eindelijk iemand aan de lijn te hebben gekregen is de airco zonder veel problemen omgeruild, nou wel voor een nieuwe, dat ene had nooit mogen gebeuren maar het is nou gelukkig opgelost, heeft alleen een lange tijd geduurd.

Theo 31-08-2021

Op zoek naar een Enders terras verwarming kwam ik TS24 met de goedkoopste aanschafprijs tegen.
Voor 23 uur besteld en inderdaad de volgende dag in huis. Ofwel de prijs, de levering en het product goed geregeld.

MH 26-08-2021

Airco besteld, maar bij binnenkomst zag ik dat de doos al open was geweest en zag er oud uit, het zakje met boekjes en afstandbediening was al open gescheurd, afstandbediening met batterijen zat er niet meer in, boekje was duidelijk al gebruikt. Gebeld en gemaild voor een nieuwe, uiteindelijk afgehaald en ik zou een andere krijgen, nou die kreeg ik... ik kreeg gewoon weer dezelfde airco als ik had teruggestuurd! ze hadden hem nog niet eens opengemaakt daar, gewoon ontvangen en een week later weer teruggestuurd naar mij! en dan ben je hier al een paar weken mee bezig.
Hier heb ik geen worden voor, ik ben hier zo kwaad om, het gaat om veel geld waar ik maar op moet hopen dat ik het snel teruggestort krijg want ik hoef geen nieuwe.
en ze zijn ook niet te bereiken per telefoon, zeer frustrerend als je zo machteloos bent.

Balk 25-08-2021

Duidelijke website ,goed overzichtelijk , eerlijke prijzen , en zoals belooft voor 23:00 uur besteld volgende dag geleverd

Roger 24-08-2021

Ik heb vrijdagavond 20-8 een onkruid brander besteld.
Een paar uur later een bericht dat het was ingepakt en vervolgens weer, vrij laat tegen middernacht het bericht dat het pakket verzonden was.
De volgende dag op de zaterdag al in huis.
Product was keurig verpakt en voldoet aan de verwachting.
Wat mij betreft een zeer goede service en ontzettend snelle levering.

Wim 22-08-2021

Navraag gedaan naar een defect apparaat. Zonder veel woorden en niet verwacht, een nieuw apparaat toegezonden gekregen binnen 3 dagen. Dat noem je een 10+ beleving.

Martijn 12-08-2021

Duidelijke webshop met goede product omschrijving. Product is keurig en netjes op aangegeven tijd bezorgd. Precies ontvangen wat ik heb besteld voor een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Conclusie ik ben erg blij met mijn nieuwste aanwinst.

Henk Schuil 12-08-2021

Na wat aanloop problemen met de levering van mijn bestelling is dit na telefonische overleg met medewerker Suzan snel en perfect opgelost.

Wim blaauw 12-08-2021

Prima shop,doet wat wordt beloofd,binnen 1dag product keurig thuis geleverd. Zeer tevreden, een aanrader

Wim blaauw 11-08-2021

Abdelghani 10-08-2021

Besteld op 1 augustus en tot heden nog niets ontvangen. allerlei communicatie geprobeerd om ze te bereiken maar geen antwoord. via chat, email, telefoon. Dit is de slechte customer support dat ik heb ervaren. Via de site kan ik ook niets met mijn bestelling doen, alleen een factuur afdrukken.
Officiele reactie van TS24 18-08-2021

Beste Abdelghani,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Dat is uiteraard niet de bedoeling.
Ik wil dit dan ook graag voor u nakijken, zou ik hiervoor uw ordernummer mogen?

Louise 09-08-2021

Artikel hier het goedkoopste, zelfs met bezorgkosten meegerekend en volgende dag bezorgd,top.

Hugh 04-08-2021

Good price, easy to use website. Price inc. delivery to Belgium same as for NL. Tracked delivery. Dispatch was immediate and product was delivered as the delivering company specified in their email. 9/10 because it didn't golden key to find the hidden treasure.

Sebastiaan 01-08-2021

Over het algemeen snel geleverd en voor een goede prijs ,ik bestel meestal meer dan genoeg voor gratis verzending
Officiele reactie van TS24 02-08-2021

Beste Sebastiaan,

Hartelijk dank voor dit mooie bericht!

F. Peeten 30-07-2021

Het product voldeed geheel aan mijn verwachtingen. Omdat ik het product niet vaak nodig heb, was de prijs -kwaliteit verhouding goed.

Prala Brandt 28-07-2021

Nylon borstels besteld voor mijn electrische onkruidverwijder machine. Snelle levering en goede kwaliteit.

Danielle Groot 27-07-2021

Meer dan 1,5 week geleden besteld en nog steeds niks ontvangen. Ook geen verzendbevestiging.
Probeer al meerdere keren te bellen en sta gewoon 20/25 min in de wacht.
Officiele reactie van TS24 02-08-2021

Beste Danielle,

Hartelijk dank voor uw bericht.
De laatste tijd is het telefonisch erg druk, waardoor wij u blijkb aar niet te woord hebben kunnen staan.
Ik wil dit ook graag voor u nakijken.
Zou ik daarvoor uw ordernummer mogen?

Luc 21-07-2021

eenvoudig: zeer snelle levering- 's avonds om 19u besteld, de dag nadien om 13u afgeleverd. Correct!

VB 17-07-2021

Snelle levering, ‘s avonds besteld en de dag erna al in huis. Bij het uitpakken bleek al dat het toestel al eens is uitgepakt, piepschuim stuk en ook aan het toestel is een kleine beschadiging (hoekje van het opvangreservoir afgebroken). Het toestel toch ingestoken en tot nu toe werkt het naar behoren. Wel spijtig dat je voor dat geld een beschadigd toestel ontvangt.