TS24 - Reviews & Ervaringen

7,1 Lees 242 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over TS24.

TS24 stelt zich voor

TS24 is hét online warenhuis voor de Nederlandse en Belgische doe-het-zelver. Met ons uitgebreide assortiment airco's, ventilatoren en verwarming bedienen wij zowel de hobbyist als menig professional. Wat in 2005 begon als een project in onze studeerkamer, is inmiddels uitgegroeid tot een goedlopend en veelzijdig bedrijf met meer dan 200.000 tevreden klanten. Met een gepassioneerd en deskundig team staan wij voor je klaar. Wij leveren uit eigen voorraad en hebben meer dan 3000 verschillende artikelen direct uit voorraad leverbaar. Thuis, op kantoor of in de caravan wil je je prettig voelen en moet het aangenaam vertoeven zijn. Met de juiste airco of ventilator blijft het leefklimaat optimaal, zomer én winter! Voor al onze artikelen geldt; op werkdagen voor 23:00 uur besteld is de volgende werkdag in huis!

Gemiddelde beoordeling

Deze score is berekend op basis van 87 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,1

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

Weegels 16-06-2020

Algemene score

1,0
24 mei een grasmaaier besteld( ter waarde van €419 )aangezien die van ons gesneuveld was.
Helaas wachten we nog steeds op de levering.
Na vele male proberen eindelijk iemand aan de telefoon gekregen met het goede nieuws dat de bestelling die dag compleet was en maandag of dinsdag de deur uit zal gaan. Mochten we niets horen moesten we nogmaals contact op nemen.
Dus na niets gehoord te hebben 8 juni maar weer contact proberen te krijgen.
Tevergeefs ...dus dan maar weer mailen.
Een standaard corona mail terug ontvangen...dus weten nog niets!!!
Ik ben verpleegkundige en besef heel goed in wat voor tijd we leven...maar alsjeblieft zeg...kom met iets beters.
Al is het maar het aanbod geld terug te storten zodat we de mogelijkheid hebben elders een maaimachine kunnen kopen zodat we niet telkens bij de buren hoeven aan te kloppen hun machine te lenen.
NU MAAR HOPEN OP EEN REACTIE!!!!
PS.elke ondernemer heeft het moeilijk op het moment,maar deze manier van zaken doen slaat echt alles.
Officiele reactie van TS24 21-06-2020

Beste klant
graag ontvangen wij uw order nummer zodat wij dit voor u kunnen nakijken. We hebben helaas 1 levering van onze leverancier nooit ontvangen uit Duitsland. Wellicht dat dit uw grasmaaier betreft. We zijn bezig om deze zending alsnog geleverd te krijgen

Reageer

Kees 10-06-2020

Algemene score

1,0
Leveren niet
Telefoon wordt niet opgenomen onder kantoortijd
Email wordt niet beantwoord.
Tijdverspilling
Officiele reactie van TS24 21-06-2020

Beste Kees,
helaas hebben wij inderdaad een slechte bereikbaarheid op dit moment. We kunnen helaas de grote aanvraag slecht aan op het moment. We doen er alles aan om dit te verbeteren, waaronder extra collega's inschakelen voor extra bereikbaarheid. Helaas is dit echter niet van de 1 op andere dag opgelost. Onze welgemeende excuses. We verwachten op zeer korte termijn verbetering!

Reageer

Paul 30-05-2020

Algemene score

1,0
Hieronder 3 tienen met lovende marketing teksten. Lijkt me duidelijk door wie de zijn geschreven.

Deze shop kan ik zeker niet aanraden. Op de site staat dat je alleen koelleidingen bij de airco moet bij bestellen, maar vervolgens kom je er achter dat er geen eens een stroomkabel bij zit noch een afvoerleiding. Als antwoord krijg je vervolgens dat ze de stroomkabels alleen per 50 meter leveren en dat de airco zelf al een afvoer leiding heeft van maar liefst 30 hele centimeters. Super nuttig! Wat een grap. Als ze gewoon eerlijk zouden communiceren dat je er nog van alles bij moet kopen bij een andere winkel, dan was het niet zo'n issue. Buiten dat slechte communicatie en onbereikbaar via telefoon. Die staat gewoon uit.
Officiele reactie van TS24 21-06-2020

Beste Paul

bedankt voor je schrijven. In de meeste teksten van de webshop staat niet aangegeven dat er geen kabel/ condensafvoer meegeleverd zit. Dit omdat dit een standaard is in de airco-branche.

De elektrakabels en condensafvoeren zijn idd alleen per volle doos te bestellen. Normaliter neemt de installateur dit soort accessoires mee.

We geven wel duidelijk aan op onze site dat er geen koelleiding bij zit. Dit is ook niet overal te verkrijgen. Elektra en condens gelukkig wel

Reageer

Duane 26-05-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
I was pleasantly surprised to receive the items I ordered fairly quickly, considering all the delays with shipments because of the corona virus.

Reageer

Zena 26-05-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Good quality of product and delivery is fast, my product came in good condition. Fast customer service.

Reageer

Amanda Ruffin 26-05-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Bedankt voor de update van de levering. Ondanks de Covid19-crisis, blijft u leveren en hard werken om aan onze bestelling te voldoen. We hebben onze Eurom Coolstar 6.0 mobiele luchtkoeler. We zullen weer bestellen!

Reageer

Jeroen 22-05-2020

Algemene score

1,0
Slechte klantenservice. Krijg ze niet aan de Lijn, verbinding wordt meermaals gewoon verbroken. Krijg geen info over de levertijd van mijn product en de info op de website daarover klopt niet!

Niet aan te bevelen dus!

Reageer

alex 18-05-2020

Algemene score

2,0
let op bij de aanschaf van b.v. een airco systeem.
wij hebben bij deze firma een vaste airco gekocht, na twee weken kregen we de airco binnen dan denk je top geregeld maar dan komt het.
ze zetten netjes op de site dat je de leidingen erbij moet bestellen, dan denk je , ik heb alles besteld maar dan vergeten ze even om te melden dat er geen voedingskabels bijzitten.
na een mail te hebben geschreven dat er waarschijnlijk iets is mis gegaan, omdat er toch een voedingskabel bij moet zitten. krijg je een mail terug dat dit niet standaard meegeleverd wordt.
???? geen stekker standaard. hoe dan? je kunt ze wel bij hun bestellen maar alleen op rol van 50 meter. dus twee verschillende rollen bestellen van 50 meter en deze kosten 99 euro per stuk.
nee voor mij komt deze firma op de zwarte lijst.

Reageer

David 15-05-2020

Algemene score

3,0
Aantal weken geleden een airco besteld bij deze partij. Prima prijzen maar helaas heb je dan ook te maken met een dozenschuiver. Ik heb vóórdat ik bestelde een mail gestuurd met de vraag wat ik exact bij moest bestellen om de airco volledig te kunnen installeren. Ik vroeg of de installatiebuis voldoende was. Het antwoord was ja, de airco units plus installatiebuis zou alles zijn wat ik nodig heb om de airco te laten installeren.
Een paar weken later wilde ik er mee aan de slag en helaas blijkt dat er geen stroom kabel bij de airco zit, noch een afvoer die wel nodig is. Ik had het geen probleem gevonden om dit er bij te bestellen maar helaas hebben ze dus verzuimd gewoon goed advies te geven, wat je wel zou verwachten van een partij die niets anders verkoopt.

Telefonisch zijn ze helemaal niet bereikbaar op dit moment (voor de crisis ook al niet). Ten tijden van bestellen en nu ook (iets meer begrip voor vanwege corona) duurde het een week voordat ik reactie had op vragen. En na een aantal reminders te hebben gestuurd.

Ook blijkt dat de installatiebuis niet makkelijk in te korten is. Hoge kosten om dat te lagen doen. Dus zit je met 4 meter en daar moet je het mee doen. Dus dat wordt wegwerken... Ook nooit over geïnformeerd.

Al met al lijkt het er op dat deze partij weinig kennis van zaken heeft over wat ze verkopen maar vooral zoveel mogelijk dozen willen schuiven. Helaas dus weer een gevalletje "goedkoop is duurkoop.

Beter bij een andere partij bestellen.
Officiele reactie van TS24 19-05-2020

Beste klant
het is natuurlijk nooit prettig als een klant teleurgesteld is. We doen qua informatie voorziening op onze site er alles aan om de klant zo goed mogelijk te informeren over de accessoires.
Elektrakabel is echter overal in elke buurt/ stad/ dorp te koop en hebben wij om die reden niet online te koop. Alleen rollen van 50 meter voor de installateur.
De afvoer zit standaard een stukje van 30cm aan elke airco zodat deze via de buitenmuur kan worden weg gewerkt zodat het condenswater kan weg lopen.

Daarnaast is het van belang dat airco systemen door een erkende installateur worden geïnstalleerd. Wanneer deze dan op locatie komt, hebben ze altijd de nodige accessoires en hulpstukken bij zich om de installatie succesvol en compleet uit te voeren.

Let op dat wanneer u zelf gaat monteren/ installeren dat TS24 helaas geen garantie kan verlenen wanneer het systeem problemen geeft.

mbt het inkorten van leiding: We kunnen idd niet alle niet gestelde vragen vooraf beantwoorden. U heeft als klant ook een stukje verantwoording hierin en zult met de aanschaf van een split airco ook wat voorwerk moeten doen. Het lezen van een handleiding zou uitkomst hebben geboden of 1 van onze how-to's over airco installaties.

We hopen dat u desondanks de teleurstelling toch veel plezier heeft van de airco wanneer deze geïnstalleerd is.

team TS24

Reageer

Marius 11-05-2020

Algemene score

4,0
Ik wacht al 3 weken op een pakket dat wel aangemeld staat bij Post NL, Ts24 telefonisch niet bereikbaar (nemen gewoon niet op) verbinding automatisch verbroken. 5 dagen geleden gemaild, ook geen reactie. Ik snap dat het ivm de corona crisis langer kan duren. Geen gehoor geven vind ik vreemd. Alle begrip voor vertragingen maar laat dat dan na 3 weken even weten wat er gaande is.
Officiele reactie van TS24 11-05-2020

Beste Marius,

we helpen je graag verder. Het is idd extreem druk en hebben simpelweg niet genoeg mensen om iedereen te woord te staan,
wat is uw order nr?

Marius 11-05-2020

Ordernummer: 2001110587.

Officiele reactie van TS24 11-05-2020

Beste Marius,
we vinden het vervelend maar hier is een softwarematige probleem opgetreden. Helaas moeten wij u het geld terug storten. Dit art had nooit verkocht kunnen worden omdat het al sinds 2019 niet meer gevoerd wordt. Onze welgemeende excuses.

Reageer

Coos 10-05-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Rectificatie: ik had een review geschreven ivm late levering van het door mij bestelde product. TS24 verzekerd mij dat het wel inmiddels bij Postnl ligt en dat daar de vertraging ook ligt. Op mijn negatieve review is snel gereageerd. Dat waardeer ik. Bij deze wil ik mijn negatieve review omzetten in een positieve.

-------------------------------------------------------
Eerdere review 09-5-2020:

NIET hier kopen. Spullen zouden snel geleverd worden. Krijg een track en trace code die iedere dag de levering 'belooft' maar er komt niets. Nu, na enkele dagen, staat er bij dat de zending nog niet door Postnl. ontvangen is. Gebeld naar TS24. Ze kunnen niets doen, wordt gezegd. Maar ze laten ook vooraf niet iets weten. Dat zou netjes zijn geweest. Volgens hen ligt het bij postnl. Die zou de spullen niet ophalen. Toch raar dat ik dan een behoorlijk aantal reviews lees, ook uit 2019, met dezelfde klacht. Bestellingen worden soms weken later pas bezorgd.

Reageer

Loek 04-05-2020

Algemene score

2,0
OP de website staat aangegeven of een product op voorraad is of niet, verder staat er indien voorraad ook bij oeveel werkdagen.
Na bestelling ontvan g je meteen een mail dat je levering pas na 6 werkdagen verwacht wordt ivm drukte, Dan kun je na 6 dagen bellen en krijg je te horen dat er nog op producten gewacht wordt en levering nog eens minstens 5 werkdagen vertraagd is terwijl het op vorraad zou zijn.
Flutbedrijf, heeft helemaal géén voorraad, zit gewoon als e-bedrijf in de tussenhandel.
Officiele reactie van TS24 09-05-2020

Beste Loek

Bedankt voor uw reactie. Nergens op onze site staat vermeld wat we wel of niet op voorraad hebben. We vinden het goed dat mensen kritisch zijn, maar dan moet dat wel terecht zijn.

Ts24 heeft overal op haar website aangepaste levertijden en meldingen gemaakt van de mogelijke vertragingen.

Dat wij niet van alle producten voldoende voorraad hebben komt omdat europa in een lock-down zit. Wij en alle andere webshops doen er alles aan dit zsm uit te leveren. We doen er ook alles aan om de klant hier tijdig van op de hoogte te stellen.

Helaas is de vraag zo veel groter dan het aanbod op het moment.

TS24 bestaat ondertussen al 15 jaar en kent een score van bijna een 9. Dat doen we onder anderen door de meeste goederen op tijd te leveren als ook een goede service en kennis te bieden voor onze klanten. Dit zijn bijzondere tijden met veel feestdagen die ook nog eens voor extra veel problemen zorgen tijdens het bestellen en leveren van goederen. We hopen dat er toch een beetje begrip is voor de situatie en dat u uw mening bij kunt stellen.

We wensen u een mooi weekend.

Reageer

Bart Wauters 22-04-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Vlotte levering. Iets later door de corona-perikelen. Pakket was wel serieus beschadigd door PostNL, maar toestel was intact. Vanavond testen op terras 😎

Reageer

Dick 17-04-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Levering van een Einhell Concentrische Polijstmachine CC-PO 1100/1 E Poetsmachine.
Een 10 voor TS24 voor de levering van de Einhell polijst/poetsmachine; maandag,2e Paasdag 's avonds besteld en vrijdagmiddag 15:05 uur afgeleverd; KLASSE!
En de machine blijkt zijn prijs dubbel en dwars waard te zijn. Wij poetsen onze Carrara marmeren vloer er mee op. Bedankt TS24, bedankt Einhell.

Reageer

Jack 12-04-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Alles goed snel en duidelijk. Per toeval met google de site gevonden. Erg overzichtelijke winkel.

Reageer

MVS 12-04-2020

Algemene score

7,0
Shop is ok, maar product is slecht, ziet er leuk uit maar valt uit elkaar als je er naar kijkt.
Met vele schroeven nog wat steviger gemaakt ben benieuwd hoelang het houd.

Reageer

Nico 09-04-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
De producten waren niet leverbaar maar had al wel betaald .
Netjes een mail gehad met wat ik wou me geld een dag later al terug op de bankrekening zeer netjes 👍

Reageer

Ron 06-04-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Inzichtelijke website
Goed aanbod van producten
Concurrende prijzen
Snelle levering

Reageer

D.B. 06-04-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

3,0
Half maart al een bestelling gedaan en steeds maar beloven dat het komt en onderweg is en dan weer spoorloos is. Het is er nog steeds niet, ik vind het waardeloos na 6 telefoongesprekken over een pakket. Ik beveel deze webwinkel niet aan.

Reageer

Wim 03-04-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Aangezien alle, niet “noodzakelijke”, winkels gesloten waren tijdens de wereldwijde Coronacrisis kon ik dus geen verfspuitbussen kopen bij de gebruikelijke winkel en was ik genoodzaakt online te shoppen. Geheel toevallig bij TS24 uitgekomen en 5 spuitbussen metaal vernis besteld. Er werd bij de bestelling duidelijk gemaakt dat er een vertraging kon optreden en de leveringsdatum werd ruim vooropgesteld. Echter na een dag of drie had ik toch mijn spuitbussen in huis en op de koop toe wisten ze me aangenaam te verassen met zen bijkomende attentie. De prijs was, zelfs de verzendkosten naar België ingecalculeerd, goedkoper dan dat ik mijn materiaal in de winkel zou kopen EN het online gekozen A-merk bij TS24 was zelfs nog goedkoper dan het B-merk dat normaal steeds aangekocht wordt in de winkel.
De enige reden waarom ik geen 10/10 geef is omdat de levering altijd sneller kan zijn maar in Corona-tijd was het toch heel snel geleverd!
Een toevallige klant die vanaf nu eerst zal kijken bij TS24 alvorens zelf nog eens de deur uit te stappen!!!

Topservice!

Reageer

Bart 02-04-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Ruime keuze aan producten. Na de bestelling toch nog iets willen voegen aan de bestelling, kreeg volgende dag gelijk reactie op mijn email en het meteen was geregeld.

Reageer

Nicolas 01-04-2020

Algemene score

4,0
Dankzij de zeer trage levering heb ik mijn werk met 4 dagen kunnen opschorten... De verf was vrijdag verwacht, het is nu woensdag en ze is er nog niet. Dit spreekt de goede service die beloofd wordt toch tegen.

Mvg
Officiele reactie van TS24 02-04-2020

Beste Nicolas,

Wij vinden het heel vervelend dat u u bestelling nog niet heeft ontvangen. Het spijt ons je te moeten informeren dat door de corona-crisis, de goederen stroom van zowel onze leveranciers als de uitleveringen in Nederland en België op dit moment vertragingen oplopen.
Zoals je wellicht weet zijn heel veel mensen ziek, of zijn ze vanuit huis aan het werk of verplicht vrij. Dat heeft gevolgen voor onze dagelijkse werkzaamheden.
Als u wat meer informatie geeft, bv achternaam, postcode. Dan kijk ik wat we kunnen doen om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren.

Met vriendelijke groet,

Annemarie l TS24

Reageer

Klaas Tissingh 30-03-2020

Algemene score

9,0
Het geleverde tuinartikel was prima verpakt. Keurig was ook gezegd dat ivm drukte de bestelling iets langer kon duren. Hij werd nu bezorgd op vrijdag ipv woensdag. Al met al ben ik geheel tevreden. Het enige puntje van kritiek is dat de beschrijving van de assemblage iets duidelijker had gekund.

Reageer

L 16-03-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Snelle (binnen 24 uur) en correcte levering met regelmatig informatie van de status.

Reageer

Peter-Paul Jansen 03-03-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Ik ben zeer tevreden over deze online shop. Ik wilde een stofmasker hebben echter de vraag was zo groot door het Covid virus dat de levering langer ging duren. In een email werd mij een goed alternatief geboden. Heel klantvriendelijk vind ik!
Officiele reactie van TS24 03-03-2020

Hartelijk dank en blij om te horen dat onze service goed is bevonden

Reageer

Bart 03-03-2020

Algemene score

1,0
Paket geleverd in kartonnen doos mooi verpakt zoals voor geschreven, bij het openen van de doos, klein doosje waarin de bestelde glascoating zo moeten zitten ook geopend, het bestelde product was niet aanwezig, kost toch 53€ !
Klantenservice aangeschreven, eerst reactie binnen de voorgeschreven 48u , tot op heden niets meer vernomen, wat ik heel erg betreur.
Officiele reactie van TS24 03-03-2020

Beste Bart zoals ook kenbaar gemaakt waren wij dit aan het onderzoeken. We hebben dit niet eerder meegemaakt. We hebben vandaag een nieuwe zending aangemaakt die morgen aangeboden zou moeten worden. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Reageer

G. Lukassen 05-02-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Ik kan niet anders schrijven dat TS24 top is.
De levering was correct.
De airco die ik heb besteld was ook goed.
Kon hem alleen niet proberen aangezien het buiten niet de juiste temperatuur is.
Over het geheel goed product, snel en correct geleverd.
Officiele reactie van TS24 03-03-2020

Hartelijk dank voor uw positieve feedback!

Reageer

Peter 23-01-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Snel, adequaat en heldere informatie. Gewoon prima. Kan er verder niets aan toe voegen.
Officiele reactie van TS24 03-03-2020

Hartelijk dank voor uw positieve feedback!

Reageer

Hans 13-01-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Duidelijke omschrijving van het product en scherpe prijs. Snelle levering en ben zeer tevreden
Officiele reactie van TS24 03-03-2020

Hartelijk dank voor uw positieve feedback!

Reageer

Egbert 12-01-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
De shop geeft volledige informatie over het product, reageert snel opende betaling en geeft direct de verzend informatie voorts komt het de juiste verzend datum na. De shop was ook nog eens goedkoper dan andere shops voor hetzelfde product.
Officiele reactie van TS24 03-03-2020

Hartelijk dank voor uw positieve feedback!

Reageer

Johan stamper 29-12-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Snelle bediening en altijd op tijd bezorgd en goed verpakt en vriendelijk aan de telefoon
Officiele reactie van TS24 03-03-2020

Hartelijk dank voor uw positieve feedback!

Reageer

Theo jansen 29-12-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Hallo ,ik ben tevreden over de producten en de levering van de materialen ,ga zo door 👍
Officiele reactie van TS24 03-03-2020

Hartelijk dank voor uw positieve feedback!

Reageer

f. rutten 28-12-2019

Algemene score

6,0
Het produkt ziet in werkelijkheid minder uit als in de folder ( maar is toch nog goed genoeg). De levering heeft lang op zich laten wachten. Laten we het maar aan de drukke kerst periode wijden.

Reageer

Loes 23-12-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Tot nog toe een 10. Wat een prettig contact. Mijn dompelpomp defect na 1,5 jaar maar omdat het vlak voor de feestdagen is gebeurd en mijn kruipruimte nogal snel volloopt mocht ik rechtstreeks contact opnemen met de groothandel Eurom. Ook daar begrip en snelle handeling. Als het goed is wordt er nog vandaag (dezelfde dag dus) een nieuwe naar mij opgestuurd.
Niets dan lof voor deze 2 bedrijven. Chapeau.
Officiele reactie van TS24 03-03-2020

Hartelijk dank voor uw positieve feedback!

Reageer

Bart van Dee 20-12-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Mijn bestelling bij TS24 is perfect goede service ,aflevering 100% en goed werkende Rowi gaskachel,dankzij TS24 zitten wij er weer warmpjes bij in ons rookvertrek een wat ons betreft aanrader,goed bezig TS 24

Reageer

Roberto 19-12-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
nu de derde levering gehad, de eerste levering vertoonde wat probleempjes, maar iedereen verdient een tweede kans en de tweede en derde levering waren perfect.
Al met al een prima bedrijf.
Officiele reactie van TS24 03-03-2020

Hartelijk dank voor uw positieve feedback!

Reageer

Klant Den Haag 14-12-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Gewoon goede en snelle levering. Bezorgmoment kun je kiezen en TS24 hiudt zich hier prima aan. De winkel is wat mij betreft een prima leverancier en de prijzen blijven stabiel. Ook eerder andere goede producten gekocht en daar goede service voor gekregen.
Minpunt: de verpakking varieert soms, meestal goed tot zeer goed, maar dit keer 2x te ruim in de hoogte (en teveel karton) , waardoor de verpakking bij 2 items uit 4 , aan de bovenkant, behoorlijk ingedeukt was door transport handling. Niet veel aan de hand voor mij, maar komt slordig over en is voor de bezorger niet makkelijk om te 'handlen'.
De verpakking de keren daarvoor was veel strakker en op maat, maar wel met veel piepschuimpjes tegen stoten en beschadiging, een klein "helft-over-de-vloer-rampje" voor de klant om de tankjes met 20 liter brandstof elk eruit te halen.
Maar ben desalniettemin dik tevreden. 👍
Officiele reactie van TS24 03-03-2020

Hartelijk dank voor uw positieve feedback!

Reageer

Artoumian 07-12-2019

Algemene score

3,0
In maart 2019 een compressor twv 400 besteld via deze webshop. Echter na een kleine half jaar gebruik ging de compressor kuren vertonen door niet meer lucht te genereren. Contact opgenomen met ks van ts24. Dit was ergens in juli. In eerste instantie werd het redelijk opgepakt nadat ik aandrong dat het product 2 jaar garantie had. Vervolgens werd de compressor na een lange tijd achteraan bellen eindelijk opgehaald op 2 okt. Vervolgens niets meer van ze vernomen behalve de automatisch verstuurde mail dat het goed bij ze aangekomen is en men anel contact met me zal opnemen. Dit gebeurde al niet. Na zeker 6 keer bellen kreeg ik eindelijk een zoals zij het zeggen een nieuwe toegestuurd. Deze kreeg ik op 2 dec. Binnen. Al die tijd geen compensatie niets. Sterker nog alleen maar loze beloftes dat men me terug zou bellen en het product bij de fabrikant lag. Ik weet tot de dag van vandaag nog steeds niet wat er aan mijn vorige compressor mankeerde, maargoed. De nieuwe op 2 dec. Binnengekregen en op zat. De 7e dec opengemaakt. Zat helemaal onder de olie, alsof ermee geschud was tijdena transport. Ook zaten er barsten aan de kap van de ventilatieaandrijving. Omdat ik het niet vertrouwde gelijk aan de stroom aangesloten om te kijken of het wel werkte. Mijn ergste gedachte werd werkelijkheid. Apparaat draait, alleen geen geluid dat het lucht aanzuigt, de ventilatie draaide niet mee, oftewel de nieuwe doet het ook niet en dat bijna half jaar wachten erop. Heb gelijk fotos en filmpje gemaakt die ik ga delen met ts24. Ben benieuwd naar de reactie. Ze hebben veel keus maar service is echt donders slecht. Je moet zelf overal achteraan, beloftes worden niet nagekomen en ala klant sta ik inmiddela half jaar Onder compressor. En dat voor een bedrag van 400 euro, alsof het niets is. Schande! Hoop op een goede oplossing maar ik zie alweer een drempel om ze te bellen. Hopen dat dit keer sneller en netter zal worden opgelost.

Reageer

Ramon 22-11-2019

Algemene score

3,0
Vorig jaar een kacheltje gekocht voor de baby kamer. Het kacheltje was kapot toen ik hem tests. Na een lange tijd heen en weer berichten waarbij ik filmpjes moest sturen aan bewijs wat weer bekeken moest worden door de fabrikant. Ondertussen maar ergens anders een nieuwe kachel gekocht. Na een lange tijd wachten toch een nieuwe gekregen die wel werkte. Het contact verliep ook maar stroef en ik moest er continu achteraan zitten.

Verder wel veel keus in de webshop, voor sommige dingen ga ik toch liever naar een echte winkel door deze ervaring.

Reageer

Wouter 18-10-2019

Algemene score

4,0
Nadat het product geleverd was werkte het niet zoals het moest en nadat ik gebeld had, kreeg ik geen excuses maar alleen ik zal de leverancier bellen.. wacht op een goede oplossing nog
Officiele reactie van TS24 25-10-2019

Beste Wouter, kunt u aangeven om welke order dit gaat?

Eagle76 25-10-2019

Dat horen jullie wel van mijn rechtsbijstand om welke order het gaat

Officiele reactie van TS24 25-10-2019

Beste klant,

ondertussen hebben wij uw bestelling gevonden. Zoals bekend hebben wij meerdere malen een retour opdracht ingepland. Door miscommunicatie stonden de goederen niet ingepakt klaar. U bent het niet eens met onze beslissing om na een 3e poging de goederen niet meer retour te proberen halen. U kunt de goederen zelf retour leveren te Enschede. TS24 vergoed deze kosten helaas niet.

Mvg

TS24

Eagle76 25-10-2019

Echt geweldig om te lezen dat jullie het over miscommunicatie hebben, terwijl ik juist vanaf dag 1 duidelijk was . Vind het dan ook erg zwak van jullie om het daarop te gooien.. maar zoals eerder aangegeven heb ik de zaak uit handen gegeven en zullen er verdere stappen ondernomen worden.

Reageer

RH. EDE 14-10-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Betreft order 1901129332 aluminium telescopische ladder, prima transparante webshop met leuke keuzes en prijzen, ladder bevalt prima zoals omschreven, prima kwaliteit, prijs verhouding, 2 extra plastic assessoires, steunvoet onder bijgeleverd met gebruiksaanwijzing wat eigenlijk voor zichzelf spreekt! Ts24 prima service, ook telefonisch, emails, factuur, etc erg duidelijk enigste minpunt is jullie vage vervoerder postnl, levering eerst volgens planning volgende dag s'aconds, dan s'middags en dan helemaal niet naar volgende dag maar dat is post(Niet op tyd Leveren) helaas, moet daarvoor wel thuis blijven en dingen regelen, heb dit al eerder ervaren en daar kan ts24 niets aan doen!
Bedankt TS24 voor deze order, heb er veel plezier mee!

Reageer

Gert Wissing 13-10-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Ts24 is een winkel waar je vrijwel alles kunt kopen , de service is ook goed niet duur en snelle levering

Reageer

Arend 06-10-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Prima webshop, ruim aanbod van artikelen. Helaas geen raffini (monello) of ik moet iets over het hoofd hebben gezien. Zeer gunstige prijzen .
Snelle levering. Kortom top

Reageer

Andre 03-10-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
De door mij bestelde Eurom accu bladblazer werd snel geleverd tegen een goede prijs. Prima!

Reageer

JvL 03-10-2019

Algemene score

1,0
De bestelling is een paar dagen later bezorgd. Ik heb wel netjes een bericht ontvangen dat het later bezorgd zou worden. Product blijkt niet te werken. Op de website heb ik een vraag gesteld of ik met het installeren iets over het hoofd zag of dat het wellicht mogelijk is dat het apparaat kapot is. Deze vraag van mij is verwijderd, tegelijkertijd heb ik een mail gekregen waarin gevraagd werd na het ordernummer. Hier heb ik uiteraard op gereageerd. Inmiddels is de retourstermijn verlopen en word ik door het bedrijf genegeerd. Er wordt niet meer op mijn mails gereageerd. Dit valt in het straatje ''oplichtingspraktijken''.
Officiele reactie van TS24 25-10-2019

Beste klant,

helaas is deze situatie ons niet bekend. We zouden u graag verder willen helpen. Wat is uw order nummer dan kijken we graag met u mee om te zien waarom dit volgens u niet goed gelopen is.
mvg
TS24

Reageer

1901128580 03-10-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Ontvangen wat ik besteld heb. Geen bijzondere koop ervaring. Moet de gekochte artikelen nog uitproberen.
Levering via pakketbezorger was wel slecht. Maar hier kan TS24 niets aan doen.

Reageer

drdjrnl 29-09-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Plafondventilator gezocht en gevonden bij TS24. Nooit eerder van gehoord dus even 'rond-googlen', hier ook de recensies gelezen. Ze hadden een goed assortiment en normale prijzen. goed werkende site, duidelijke info, goede prijzen. Gekocht en inderdaad volgende dag in huis. Prima prijs voor juiste product. Aanbevolen dus

Reageer

Maria 16-09-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Ik zocht een goede en goedkope haardscherm via Google en kwam bij hun terecht ,er stond ook "binnen 24 uur geleverd ".
Ze maakten het waar ,het was een goed product ,voor een goede prijs en ik had het de volgende dag in huis

Reageer

Evert 11-09-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Snelle levering van een product dat, als je het uitpakt, wel aan de dure kant lijkt, maar wanneer je het gebruikt blijkt het zijn geld echt waard te zijn. Ik heb geen last meer van de krassen op mijn voorruit. Ze zijn nog niet helemaal weg, maar dat komt omdat ik voorzichtig ben. Misschien met nog een behandeling zijn ze wel weg.

Reageer

Don Roeper 06-09-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

7,0
Snelle levering en achteraf betalen... dit geeft veel vertrouwen en zekerheid..

De service bij KLACHTEN is/was ronduit slecht.
Veel bellen en mailen zonder dat er iets gebeurd tot je echt boos wordt (jammer) en uiteindelijk de directeur zelf aan de telefoon krijgt.
Dan komt e.e.a. zeker wel in orde, maar het personeel blijkt niet bij machte het zelf in orde te maken bij mijn TWEE klachten (los van elkaar). De directeur beloofde beterschap, ik kan niet beoordelen of hij woord heeft gehouden en betere mensen aan de telefoon heeft geregeld zoals beloofd.
De producten (plafond ventilatoren) bevallen nu prima en voldoen aan de gestelde eisen.

Reageer

Toon meer reviews