TS24 - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over TS24.

TS24 stelt zich voor

TS24 is hét online warenhuis voor de Nederlandse en Belgische doe-het-zelver. Met ons zeer complete assortiment bedienen wij zowel de hobbyist als menig professional. Wat in 2005 begon als een project in onze studeerkamer, is inmiddels uitgegroeid tot een goedlopend en veelzijdig bedrijf met meer dan 200.000 tevreden klanten. Met een gepassioneerd en deskundig team staan wij voor je klaar. Wij leveren uit eigen voorraad in een magazijn van 1000 m2 hebben we meer dan 4300 verschillende artikelen direct uit voorraad leverbaar. Voor al deze artikelen geldt; op werkdagen voor 22:00 uur besteld is de volgende werkdag in huis! Wil je het bestelde artikel liever afhalen? Ook dat is uiteraard geen probleem. Onze afhaalbalie is te vinden in Enschede, dicht tegen de Duitse grens, en geopend op werkdagen van 9:00 tot 17:30. TS24 maakt het mooi makkelijk!

Deze score is berekend op basis van 75 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Artoumian 07-12-2019

In maart 2019 een compressor twv 400 besteld via deze webshop. Echter na een kleine half jaar gebruik ging de compressor kuren vertonen door niet meer lucht te genereren. Contact opgenomen met ks van ts24. Dit was ergens in juli. In eerste instantie werd het redelijk opgepakt nadat ik aandrong dat het product 2 jaar garantie had. Vervolgens werd de compressor na een lange tijd achteraan bellen eindelijk opgehaald op 2 okt. Vervolgens niets meer van ze vernomen behalve de automatisch verstuurde mail dat het goed bij ze aangekomen is en men anel contact met me zal opnemen. Dit gebeurde al niet. Na zeker 6 keer bellen kreeg ik eindelijk een zoals zij het zeggen een nieuwe toegestuurd. Deze kreeg ik op 2 dec. Binnen. Al die tijd geen compensatie niets. Sterker nog alleen maar loze beloftes dat men me terug zou bellen en het product bij de fabrikant lag. Ik weet tot de dag van vandaag nog steeds niet wat er aan mijn vorige compressor mankeerde, maargoed. De nieuwe op 2 dec. Binnengekregen en op zat. De 7e dec opengemaakt. Zat helemaal onder de olie, alsof ermee geschud was tijdena transport. Ook zaten er barsten aan de kap van de ventilatieaandrijving. Omdat ik het niet vertrouwde gelijk aan de stroom aangesloten om te kijken of het wel werkte. Mijn ergste gedachte werd werkelijkheid. Apparaat draait, alleen geen geluid dat het lucht aanzuigt, de ventilatie draaide niet mee, oftewel de nieuwe doet het ook niet en dat bijna half jaar wachten erop. Heb gelijk fotos en filmpje gemaakt die ik ga delen met ts24. Ben benieuwd naar de reactie. Ze hebben veel keus maar service is echt donders slecht. Je moet zelf overal achteraan, beloftes worden niet nagekomen en ala klant sta ik inmiddela half jaar Onder compressor. En dat voor een bedrag van 400 euro, alsof het niets is. Schande! Hoop op een goede oplossing maar ik zie alweer een drempel om ze te bellen. Hopen dat dit keer sneller en netter zal worden opgelost.

Ramon 22-11-2019

Vorig jaar een kacheltje gekocht voor de baby kamer. Het kacheltje was kapot toen ik hem tests. Na een lange tijd heen en weer berichten waarbij ik filmpjes moest sturen aan bewijs wat weer bekeken moest worden door de fabrikant. Ondertussen maar ergens anders een nieuwe kachel gekocht. Na een lange tijd wachten toch een nieuwe gekregen die wel werkte. Het contact verliep ook maar stroef en ik moest er continu achteraan zitten.

Verder wel veel keus in de webshop, voor sommige dingen ga ik toch liever naar een echte winkel door deze ervaring.

Wouter 18-10-2019

Nadat het product geleverd was werkte het niet zoals het moest en nadat ik gebeld had, kreeg ik geen excuses maar alleen ik zal de leverancier bellen.. wacht op een goede oplossing nog
Officiele reactie van TS24 25-10-2019

Beste Wouter, kunt u aangeven om welke order dit gaat?

Eagle76 25-10-2019

Dat horen jullie wel van mijn rechtsbijstand om welke order het gaat

Beste klant,

ondertussen hebben wij uw bestelling gevonden. Zoals bekend hebben wij meerdere malen een retour opdracht ingepland. Door miscommunicatie stonden de goederen niet ingepakt klaar. U bent het niet eens met onze beslissing om na een 3e poging de goederen niet meer retour te proberen halen. U kunt de goederen zelf retour leveren te Enschede. TS24 vergoed deze kosten helaas niet.

Mvg

TS24

Eagle76 25-10-2019

Echt geweldig om te lezen dat jullie het over miscommunicatie hebben, terwijl ik juist vanaf dag 1 duidelijk was . Vind het dan ook erg zwak van jullie om het daarop te gooien.. maar zoals eerder aangegeven heb ik de zaak uit handen gegeven en zullen er verdere stappen ondernomen worden.

RH. EDE 14-10-2019

Betreft order 1901129332 aluminium telescopische ladder, prima transparante webshop met leuke keuzes en prijzen, ladder bevalt prima zoals omschreven, prima kwaliteit, prijs verhouding, 2 extra plastic assessoires, steunvoet onder bijgeleverd met gebruiksaanwijzing wat eigenlijk voor zichzelf spreekt! Ts24 prima service, ook telefonisch, emails, factuur, etc erg duidelijk enigste minpunt is jullie vage vervoerder postnl, levering eerst volgens planning volgende dag s'aconds, dan s'middags en dan helemaal niet naar volgende dag maar dat is post(Niet op tyd Leveren) helaas, moet daarvoor wel thuis blijven en dingen regelen, heb dit al eerder ervaren en daar kan ts24 niets aan doen!
Bedankt TS24 voor deze order, heb er veel plezier mee!

Gert Wissing 13-10-2019

Ts24 is een winkel waar je vrijwel alles kunt kopen , de service is ook goed niet duur en snelle levering

Arend 06-10-2019

Prima webshop, ruim aanbod van artikelen. Helaas geen raffini (monello) of ik moet iets over het hoofd hebben gezien. Zeer gunstige prijzen .
Snelle levering. Kortom top

Andre 03-10-2019

De door mij bestelde Eurom accu bladblazer werd snel geleverd tegen een goede prijs. Prima!

JvL 03-10-2019

De bestelling is een paar dagen later bezorgd. Ik heb wel netjes een bericht ontvangen dat het later bezorgd zou worden. Product blijkt niet te werken. Op de website heb ik een vraag gesteld of ik met het installeren iets over het hoofd zag of dat het wellicht mogelijk is dat het apparaat kapot is. Deze vraag van mij is verwijderd, tegelijkertijd heb ik een mail gekregen waarin gevraagd werd na het ordernummer. Hier heb ik uiteraard op gereageerd. Inmiddels is de retourstermijn verlopen en word ik door het bedrijf genegeerd. Er wordt niet meer op mijn mails gereageerd. Dit valt in het straatje ''oplichtingspraktijken''.

Beste klant,

helaas is deze situatie ons niet bekend. We zouden u graag verder willen helpen. Wat is uw order nummer dan kijken we graag met u mee om te zien waarom dit volgens u niet goed gelopen is.
mvg
TS24

1901128580 03-10-2019

Ontvangen wat ik besteld heb. Geen bijzondere koop ervaring. Moet de gekochte artikelen nog uitproberen.
Levering via pakketbezorger was wel slecht. Maar hier kan TS24 niets aan doen.

drdjrnl 29-09-2019

Plafondventilator gezocht en gevonden bij TS24. Nooit eerder van gehoord dus even 'rond-googlen', hier ook de recensies gelezen. Ze hadden een goed assortiment en normale prijzen. goed werkende site, duidelijke info, goede prijzen. Gekocht en inderdaad volgende dag in huis. Prima prijs voor juiste product. Aanbevolen dus

Maria 16-09-2019

Ik zocht een goede en goedkope haardscherm via Google en kwam bij hun terecht ,er stond ook "binnen 24 uur geleverd ".
Ze maakten het waar ,het was een goed product ,voor een goede prijs en ik had het de volgende dag in huis

Evert 11-09-2019

Snelle levering van een product dat, als je het uitpakt, wel aan de dure kant lijkt, maar wanneer je het gebruikt blijkt het zijn geld echt waard te zijn. Ik heb geen last meer van de krassen op mijn voorruit. Ze zijn nog niet helemaal weg, maar dat komt omdat ik voorzichtig ben. Misschien met nog een behandeling zijn ze wel weg.

Don Roeper 06-09-2019

Snelle levering en achteraf betalen... dit geeft veel vertrouwen en zekerheid..

De service bij KLACHTEN is/was ronduit slecht.
Veel bellen en mailen zonder dat er iets gebeurd tot je echt boos wordt (jammer) en uiteindelijk de directeur zelf aan de telefoon krijgt.
Dan komt e.e.a. zeker wel in orde, maar het personeel blijkt niet bij machte het zelf in orde te maken bij mijn TWEE klachten (los van elkaar). De directeur beloofde beterschap, ik kan niet beoordelen of hij woord heeft gehouden en betere mensen aan de telefoon heeft geregeld zoals beloofd.
De producten (plafond ventilatoren) bevallen nu prima en voldoen aan de gestelde eisen.

Wietse uit Marum 04-09-2019

Bestellen bij deze shop is oké alsmede de levering deze is supersnel,
een shop waar je op aan kunt rekenen. Dus als U iets zoekt eerst bij TS24 kijken

P. Nelissen 04-09-2019

Snel geleverd en gekregen wat ik bestelde. De prijs was zeer goed, mooi verpakt

1901126731 04-09-2019

Perfecte website, levering en product werkt naar behoren. Wel even klussen om de ventilator op te hangen hoor..

Rn 03-09-2019

Prima behandeling, ventilator die herrie maakt zonder problemen om kunnen ruilen.
Snelle levering.

RB 03-09-2019

erg duidelijke site...veel producten ...makkelijk bestellen en erg leuke prijzen ...snel geleverd ..had alleen in / of in een kleinere doos gekund ...of met bubbelplastic opgevuld moeten zijn ..nu lag de originele doos te stuiteren in verpakking ..maar voor de rest perfect .

Arnold 29-08-2019

Een super handige ladder en makkelijk in gebruik. Een tijd getwijfeld over degelijkheid, maar super degelijk.

Patrick 28-08-2019

Ik ben tevreden over deze webshop. Ik had per abuis een verkeerde bestelling geplaatst en heb deze weer retour gestuurd. Deze retour en de terugbetaling is zeer snel afgehandeld.

Chris 22-08-2019

Snelle levering. Gebruiksvriendelijke site. Keuze om te betalen via paypal.

Erwin van Veen 22-08-2019

Duidelijke heldere informatie , ook over hoe de producten te gebruiken. Snelle correcte levering.

Luc 15-08-2019

Betreft aanschaf voor airco rubberen balken . Werden zeer snel geleverd . Kwaliteit product komt overeen met beschrijving. Tevreden met deze aanschaf

Inderwisch 15-08-2019

Duidelijke berichtgeving en supersnelle levering! Ik bestelde een plafondventilator en het was super easy!

Nij Bijvank 14-08-2019

Betreft aanschaf veegmachine. Werd op afgesproken tijd geleverd. Kwaliteit van product komt overeen met beschrijving. Tevreden met deze aanschaf.

Seim 13-08-2019

Veel keuze,snelle levering en goede kwaliteit!!
Onze zoon had hier ook al eens spullen besteld tot volle tevredenheid.

Geert uit Gorkum 11-08-2019

Ik had een opvouwbaar steekwagentje nodig om mijn kratten bier te transporteren van en naar de winkel. Een Stanley Aluminium Steekwagen Opvouwbaar 60 kg SXWTC-FT501 besteld bij bol.com maar die annuleerde de bestelling. Dus heb ik het meteen bij TS24 besteld en de volgende morgen perfect afgeleverd. Ik ben er blij mee.

Schingenga 10-08-2019

Prima bestelsite, makkelijk te bestellen. Snelle levering. Na levering bleek de bestelde onkruidbrander kapot te zijn. Na keurig telefonisch contact werd er een nieuwe geleverd. De kapotte kon ik kosteloos terugzenden.

Kees 09-08-2019

Ook ik hed hier ladt van. Voor 22.00 besteld om het volgende dag te krijgen. Dan is het jammer dat ze een slechte vervoerder heben (Postnl) die het dan pas na 2dagen bezorgd. Terwijl hij volgende dag wel gewoon in de straat was. Best jammer.

Ard 09-08-2019

Prima schaduwdoek. Na bestelling snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen.

ernie 09-08-2019

Goeie en duidelijke communicatie en een en snelle afhandeling.
Kan de winkel iedereen aanbevelen.

willem 08-08-2019

stefan 07-08-2019

product voor 22 uur besteld niet de volgende dag geleverd. was wat fout gegaan in het systeem.

grootste probleem is dat de product binnen 3 maanden kapot is gegaan. wacht nu al meer dan 6 weken en product nog steeds niet terug ts24 communiceert slecht. hoe lang het duurt is nog steeds voor mij onbekend, als je daar om vraagt krijg je er geen echte antwoord op bij inlevering werd er gezegd dat het 3 weken zou duren. ik zou geen zaken meer doen bij TS24 mijn vertrouwen in deze bedrijf is er niet meer.

willy 07-08-2019

Mijn tweede bestelling bij TS24 en wederom uiterst snelle levering. 's Avonds besteld en 's anderendaags geleverd. TOP!!!!

Inge 06-08-2019

Snelle levering, en 2 prachtige fluisterstille Westinghouse Plafondventilatoren

Miekskeg 03-08-2019

Super snelle levering. ‘s Avonds besteld en de dag erna rond middag ontvangen. Gewéldig!

H 02-08-2019

goede duidelijke website, snelle afhandeling met snelle levering. Winkel is aan te bevelen.

Apolonia Verweij 01-08-2019

De westinghouse Princess trio plafond ventilator is net zo mooi als op de web site van TS24 binnen een paar minuten kreeg ik al bericht dat de ventilator verstuurd was klasse zo snel en heel netjes verpakt met beschrijving

Goede aankoop. 30-07-2019

Goede adviezen, perfect product en goed geholpen.
We hebben veel profijt van deze Westinghouse Mountain Gale Plafondventilator.

Tevreden klant 26-07-2019

Levering minder snel dan gehoopt. Maar dat kan iedere webshop overkomen. Men informeert je hierover wel tijdig, zonder dat je zelf moet bellen. Het bedrijf heeft een zeer goede service!

Jasper 25-07-2019

TS24 doet exact datgene dat ze beloven (voor 22.00 uur bestellen is volgende dag bezorgd). Op vrijdagavond besteld en op zaterdagmiddag bezorgd. En dat is fijn om op te kunnen vertrouwen.

J.B.G.Vroomen 23-07-2019

Het ziet er goed uit en netjes bezorgd en verpakt een top firma ga zo verder succes

Rijck van de Kuil 22-07-2019

Goede en snelle service. Bijzonder klantgericht. Er wordt alles aan gedaan om de levering zo snel mogelijk te laten plaats vinden.

Tuper 21-07-2019

Goede en snelle service!
Om 21.25 s'avonds besteld en de volgende ochtend om 9.15 had ik mijn bestelling al!

Harms 20-07-2019

Website was heel duidelijk en het product werd snel geleverd. ik zou hier zeker een volgeden x weer bestellen,

Wolter 20-07-2019

Vliegenlamp besteld, snel geleverd, zoals beloofd binnen 24 uur. Netjes verpakt verzonden.
Uiteindelijk niet de beste prijs (Welkoop had hem ook op voorraad voor een iets betere prijs) maar wel prima service.

J.C. Kosters 18-07-2019

Een correcte behandeling en levering, alleen afbeelding van gekocht artikel was niet geheel juist !

Bas 17-07-2019

Snelle levering en duidelijke communicatie, alleen jammer dat het aantal bestelde artikelen achteraf er niet waren. Kreeg 1 lamp i.p.v. 2 verder prima geholpen

Gijs 10-07-2019

Prima service, snelle reacties op vragen, leverdatum klopt alleen tijd van afleveren kreeg ik ‘s morgenvroeg toen de chauffeur al voor de deur stond. Heeft meer met de transporteur te maken dan met de web winkel

Mustafa Kuru 09-07-2019

Het is mijn eerste keer en misschien mijn laatste keer.

Ik wilde een snelle levering van een op de website bevestigde artikel, dat op voorraad lag en de volgende dag thuis geleverd kon worden!! Voor 23:59 besteld morgen in huis!! Dat was ook waarom ik voor Fiyo koos maar dat werd het niet! op 29-06 bestelling geplaatst en bevestigd. Op 01-07 een melding dat door voorraadverschil het pakje is vertraagd.maar wel op de website schrijven dat het op voorraad ligt!?? Het wordt met spoed besteld! Op 05-07 weer een mailtje dat de bestelling klaar staat en het kan volgen bij DHL en op 06-07 nog eens een melding dat dit mijn factuur is en tot op heden 08-07 nog geen pakje. Volgens de Tracker duurt dit ook nog wel een paar dagen! Dus het kan wel de 10-07 worden.
Jammer !!

Ik hoop dat u hier wat mee kan of mijn leed kan verlichten! ben er wel voor thuis gebleven die dag!

Mkuru
Eagle76 25-10-2019

Zal nu ook geen oplossing meer komen, dus jullie horen vanzelf van mijn rechtsbijstand over hoe verder