Travelbags.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Travelbags.nl.

Deze score is berekend op basis van 14 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

5,6

J.J. v. H 03-12-2011

Product was prima in orde. Levering uitermate snel en was zeer goed verpakt na een klein probleempje met de draagband werd het zeer netjes opgelost en had ik binnen een paar dagen een nieuwe tas. Klantenservice goed werk kom zeker terug indien ik iets nodig heb.

Jos van Mijdrecht 28-10-2011

Producten waren prima in orde. Levering uitermate snel en was zeer goed verpakt.
De slotjes bleken het niet te doen. Klantenservice vroeg ze op te sturen en zorgde binnen 2 dagen voor goede. Prima!

Boatswain 29-09-2011

Gisteren besteld in Nederland, vandaag geleverd in België - de boodschappentrolley Urbanista Dramaten overtreft al mijn verwachtingen. Stoer, stevig voor grote en kleinere mensen - grote inhoud 55 l - toffe design met drie ritsen, bovenaan en vooraan, gemakkelijke wielen, goede steun onderaan. De website van Travelbags.nl staat voortaan bij mijn favorieten ! Dit is service en geen gezever met leveringskosten. Dit is een firma met een dikke plus + !

Lodewijk III 17-09-2011

Duidelijk toegankelijke site, zeker voor een oudere digibeet. Zeer ruim aanbod. Gemakkelijk bereikbaar door onderindeling voor aard (hard- zachtschalig)en soort (groot, klein, 2 of 4 wielen enz.)koffer.
De dag na de bestelling al in huis. Goed en degelijk verpakt. De correcte bestelling ontvangen. Omdat een onderdeel (clip voor het opbergen van de adressering) niet sloot, dit dezelfde dag nog gemeld. Direct een mail terug dat het zal worden nagezonden. Na terugkeer van vakantie dat onderdeel in huis. Grote service. Een aanbeveling voor alle Nederlanders met reisbehoeften!

stof9173 16-09-2011

Vorig jaar eenparaplu gekocht bij Travelbags.nl voor mijn dochter. Mooie website, snel geleverd: zoals het hoort.
Maar de werkelijke waarde van een winkel zit natuurlijk in de aftersales. Na ongeveer een jaar ging de paraplu bij een stormachtige wind toch stuk.
Gebeld met de klantenservice voor garantie. Moest een foto nemen en dan konden ze beoordelen of het binnen de garantie viel. De volgende dag kreeg ik via e-mail een formulier toegestuurd dat ik moest invullen en samen met de kapotte paraplu moest opsturen via de post.
Binnen 10 dagen na mijn eerste melding kreeg ik een nieuw exemplaar toegestuurd.
Kortom, zoals het hoort: correcte en snelle service!

M. Trouw 15-09-2011

Een uiterst plezierige website en snelle, goede service. Bestelde artikelen worden heel vlug afgeleverd.

freie 26-08-2011

een eastpak rugzak besteld voor onze dochter, via internet-tracking de bezorging gevolgd, hij zou bezorgd moeten zijn, maar nooit iets ontvangen op ons adres! eroverheen gebeld met Travelbags en gelijk een tweede rugzak ontvangen, wel op het goede adres deze keer.

geen enkele discussie over de schuldvraag: goede service van travelbags!

Lady69 17-08-2011

Twee rugzakken besteld voor mijn dochter en haar vriendin. Eentje op voorraad en de ander (héél snel) nageleverd. Supersnel en goed verpakt afgeleverd. Zeker een aanrader! Mooie kleurcombinatie en zeer degelijk materiaal. Heb twee meiden die helemaal in de wolken zijn met hun nieuwe aanwinst. Dankjewel!

Leen1994 12-08-2011

Ik had gisteren mijn schooltas besteld op travelbags.nl en heb hem vanochtend al ontvangen via de post! Was heel netjes verpakt en in geweldige staat! Zeker een aanrader deze website!

joyce van de rijt 10-08-2011

Schooltas besteld via deze webshop. Levering een dag later. Helaas vond mijn dochter de tas niet zo leuk waardoor wij deze s'maandags geretourneerd hebben. Het bedrag stond s-woendags (na retounering) al terug op de rekening. SUPER SERVICE. Graag tot een volgende keer.

GenS 02-08-2011

Goede webshop met duidelijke website en bestelprocedure. Wanneer je voor 17:00 bestelt bezorgen ze de aankoop de volgende dag. Daarnaast versturen ze gratis, wat ook weer scheelt.

Ik vond het product pas na 17:00, en wilde eerst iets weten over het product. Ik heb via hun site de chat functie gebruikt om mijn vraag te stellen, deze was zelfs na 17:00 nog beschikbaar. Netjes te woord gestaan en ze gaven eerlijk antwoord over het product (ze gaven aan dat het een stevig product was, maar ook zwaarder dan de duurdere merken). Ze gaven aan dat de TNT nog niet langs was geweest en dat als ik nu bestelde ze zouden zorgen dat de order nog die avond mee zou gaan. En dat is ze inderdaad gelukt!

De bestelling was pas om 17:30 binnen, maar kreeg direct een mail dat deze mee is gegeven aan de TNT. Dat is pas goede service!

Mw. Wensveen 01-08-2011

Ongelooflijk hoe vlot de order in behandeling is genomen. Mijn grote complimenten. Super service!!!

Mevr.v.d.Boorn 28-07-2011

Bestel 2 koffers. Bleken niet te voldoen aan verwachtingen ( rits ip.v. slot) Gebeld met travelbags. Geen probleem met omruilen. Dag erna reeds bericht. Koffers ontvangen .Kon meteen nieuwe bestelling doorgeven. Bleek nog maar 1 koffer te zijn. Ontving toen de upright comfort voor de prijs van het gewone upright koffer. Binnen 1 dag de koffers in goede orde ontvangen. Super .Prima service.

Familie Boon uit Overijse 28-07-2011

Zeer overzichtelijke en klantvriendelijke website. Zeer snelle en vriendelijke klantenservice. Supersnelle levering in België - niet eens 24 uur, volgende dag geleverd om 11.00 !
Travelbags = webshoppen op zijn best!

ad erkelens 22-07-2011

2 koffers gekocht s,avonds besteld de volgende dag in huis ,van een koffer bleek het slotje niet goed te werken maar kwam daar 3 weken later pas achter, gebeld met travelbag deze hebben de zelfde dag nog keurig een nieuw slotje toegezonden alles werkt weer tip top geweldige service en kan dus wel !!

BOUBOULINA 18-07-2011

Snelle levering.
Fantastische service en garantie (na 2 jaar intensief gebruik) bij reparatie.
In één woord, TOP!

Marc skywalkr 18-07-2011

Vrijdagmiddag besteld zaterdag geleverd (in België!) kan niet beter

heup 06-07-2011

Reeds meerdere artikelen gekocht en alles prefect op tijd zoals gemeld afgeleverd en een klein probleempje gemeld en direct was er al een nieuw slotje onderweg.
Dus een geweldige service en ook nog snel

Jan436 16-06-2011

- Zeer overzichtelijke website van deze webwinkel
- Uitgebreide produktinformatie
- Keurige informatie over de aflevering na bestelling
- Binnen 24 uur de koffers in huis
- Voorbeeld voor andere webwinkels

Alex Almere 11-06-2011

Zeer goede informatievoorziening zowel op de web site als per email. Vriendelijk, goed advies kortom klantgericht. Inderdaad 1 dag later de koffer ontvangen. Ze doen wat ze zeggen.

Barcelonanna 10-06-2011

Snelle verzending, gebruiksvriendelijke website, en heel blij met onze aankoop.

Ed341 06-06-2011

Zeer goede levering van bestelde koffer. Prijs veel lager dan andere webwinkels en normale koffer zaken. Zal zeker weer aankopen doen bij deze winkel.

wim van dijke 31-05-2011

Duidelijke site, kontakt gehad met de klantenservice omdat ik zelf te laat was om voor 17.00 uur te bestellen. Alles werd in werking gesteld om mijn produkt de volgende dag te laten bezorgen. Klasse, wat een dienstverlening voor een klant die hier voor het eerst iets kocht. In 1 woord SUPER!

anne en dineke 31-05-2011

heb eeen koffer besteld , deze was niet meer de krijgen.
ER werd ons een voorstel gedaan om een keus te maken uit 4 andere koffers, wij hebben hier een goede keus uit kunnen maken, deze koffer was wel duurder maar wij konden hem voor dezelfde prijs krijgen als de vorige, die wij hadden besteld.
Deze koffer hadden wij de volgende dag in huis.
Hier voor nog onze HARTELIJKE DANK

CC2005 30-05-2011

We waren op zoek naar een specifieke Samsonite, en vonden precies het juiste model bij Travelbags.nl. Met afstand de laagste prijs, en meteen de volgende dag bezorgd. Een niet voorradig artikel werd twee dagen later al nagezonden. Keurig.

Kaatje15 29-05-2011

mooie overzichtelijke site, veel keus en goede prijzen. Na bestelling op factuur de volgende dag al afgeleverd! pakket te volgen via TrackandTrace

Defsan 27-05-2011

Besteld op een donderdag ochtend en vrijdag morgen ontvangen.
Bestelling ging zonder problemen en netjes een bevestiging mail en daarna een mail dat de koffers verzonden waren.
Netjes verpakt waren de koffers in kartonnen goed afgeplakte dozen.

Makkelijk en snel en de koffers zijn ook goed en compleet.
TOPPIE!

19jojo69 22-05-2011

Ongelooflijk snel verstuurd.
Heb de tas op een vrijdag eind van de middag besteld en diezelfde dag is de tas nog verstuurd. Dag na het bestellen had ik de tas al. Dus geen "we zien het maandag wel weer want het is bijna weekend" mentaliteit :-)
Ongelooflijk snel dus.

Mirandaengelbert 22-05-2011

Toen ontlangs de door ons aangeschafte rugzak de rits kapot had is deze volgens garantie gerepareerd.
Nadat wij de rugzak hadden terug gestuurd hield travalbags ons goed op de hoogte van het vervolg trajact via de mail

maurjong 20-05-2011

zeer snelle levering en goede en correcte afhandeling bij klachten

Rein01 20-05-2011

Zeer snelle levering. binnen vijf minuten een mailtje: 'uw bestelling is verzonden'.

naam245 19-05-2011

Bestellen was gemakkelijk, afhandeling van de bestelling correct en erg snel. Koffer was keurig verpakt.
Zal zeker weer bij deze webshop bestellen.
Ben heel tevreden!

Reiziger2011 12-05-2011

Een zwarte en zandkleurige Samsonite reistas aangeschaft en meer dan tevreden. Zeer concurrerende prijsstelling in combinatie met een uitstekende service en levering. Ik had een paar vragen en deze werden snel en duidelijk per mail beantwoord.

Ik ben een zeer kritische consument die veel op internet koopt en deze webshop is een absolute aanrader.

Sanneke78 11-05-2011

Snelle levering en duidelijke website!

Stephan_1979 06-05-2011

Complimenten voor jullie webshop.
Alles goed geregeld door de keten heen (vindbaarheid google, betaling/e-mails/afhandeling) en prima prijzen!

Succes met jullie verkopen.

Hans-015 25-04-2011

Snelle bezorging.
Na een half jaar zeer intensief gebruik moesten de wielen vervangen worden. Even vai de live chat met de klantenservice gechat en vervolgens met een eenvoudig mailtje met foto en aankoopnummer werden de wieltjes zonder problemen na 1 dag bezorgd. Super snelle service dus! Kan niet anders zeggen dan perfecte aftersales.

Ingelk47 07-04-2011

Na 9 maanden deze Samsonite office case gebruikt te hebben ging de ritssluiting stuk. Simpel mailtje naar Travelbags en de reactie hierop was dezelfde dag nog binnen. De office case kon opgestuurd worden. Binnen 2 weken kregen we bericht dat we een nieuwe office case kregen. Een dag later werd de office case afgeleverd. Prima service en prima communicatie over de voortgang en status van de order.

I.H. 06-04-2011

Werkelijk een perfecte service bij deze zaak en de Travelbag beloofd precies wat er staat en de kleur is nog mooier als op internet.
Prijs, levering en service helemaal top.

sdiever 23-03-2011

Vorig jaar voor de zomer een rugtas en reistas besteld, Super snelle levering. Na een goed half jaar rugtas bij de rits beschadigd (na mijn inzien een productiefout) Foto's gestuurd en teruggestuurd. Het model was niet meer leverbaar, maar voor het aankoop bedrag toch een mooie nieuwe rugtas besteld. Alleen jammer dat eastpack nederland er wat lang over doet.

Naam1998 02-03-2011

Een prima service,zelfs een foutmelding op de site was binnen 5 minuten veranderd. Duidelijke informatie over de voortgang van de bestelling. Keurig en snel met retourlabel( niet nodig gehad) erbij afgeleverd.

Pleen62 25-02-2011

Helaas begaf een gesp van de schouderriem het na vijf maanden gebruik van de tas. Na het sturen van een paar foto's van de schade ontving ik binnen zeer korte tijd kosteloos een nieuwe schouderriem. Prima service dus.

Erwin en Mona 12-02-2011

Geweldig goed geholpen door de klantenservice.
We hadden per ongeluk het verkeerde artikel besteld, maar dit werd zonder problemen zeer snel opgelost door Travelbags.
Prima service zeer zeker aan te bevelen.

R.J. Steenbergen 08-02-2011

Zeer goede overzichtelijke website met uitstekende zoekopties. Hierdoor goede keuze kunnen maken. Bestelling(en) invoeren zonder problemen. De bevestiging en aflevering is snel en keurig verzorgd. Ook ruilen is geen probleem. Zowel telefonisch als mail contact zeer beleefd en voorkomend.
Travelbags een echte aanrader!

Mo1962 28-01-2011

Donderdag namiddag de rugtas voor zoonlief besteld, vrijdagochtend bezorgd. Supersnelle verzendservice. De rugtas voldoet aan de omschrijving zoals op de website wordt weergegeven. Dit bedrijf komt zeker in aanmerking mocht ik weer een rugtas willen bestellen.

Arend6 28-01-2011

Donderdag ochtend besteld met perfecte begeleiding via een direct "help-chat" systeem.
Vrijdagmiddag (jawel, 1 dag later) staat de levering aan de achterdeur. Goederen uitstekend verpakt.
Een uitstekende dienstverlening dus wat in deze tijden een dikke pluim verdient!

Doortje011 24-01-2011

Vorig jaar een Oilily office bag besteld. Die ik na 1 dag al in huis had. Afgelopen week brak ineens het hengsel af. Heb daarop travelbags gebeld die voorstelde om even een foto te sturen van de schade. Vervolgens kreeg ik een mail met een garantieformulier waarop ik de tas op woensdag via de post heb teruggestuurd ter reparatie. Op donderdagmiddag kreeg ik een mail dat het een productiefout betrof en op vrijdag bericht dat ik een nieuwe tas zou krijgen. Deze had ik zaterdag al in huis.

TOP SERVICE !!!!

groot brittannie 03-01-2011

Prijs bijna 25% lager dan een bekende winkelketen, accepteerd Paypal dus kan je er ook kopen als je in het buitenland woont.
Snelle probleemloze levering.
Goed en goedkoop, dat kom je niet vaak tegen.

reneNH 13-11-2010

---------- Update review 13-11-2010 ----------
Als gevolg van mijn slechte recensie over de klantenservice heeft een medewerker contact met me opgenomen en zijn excuses en een kofferweegschaal ter compensatie aangeboden. Kijk, dat is klantenservice! Jammer dat de slechte recensie nodig was, maar vanaf dat punt is het in ieder geval goed opgepakt.

---------- Oude review 9-11-2010 ----------
Website prima, makkelijk besteld. Levertijd echter een drama. Kan 2,5 week wachten op je koffer en dan heb je 'm nog niet. Als je dan belt krijg je wel iemand aan de lijn die kan constateren dat het inderdaad klopt wat je zegt maar verder niets voor je doet. Dat beloofd wordt binnen 4-7 dagen te leveren staat op de site, maar als het niet lukt...jammer dan. Is dat klantenservice?

TQ6 04-09-2010

Probleemloze en overzichtelijke website.
Lage prijzen.
Snelle, volledige levering (zondagavond laat besteld, dinsdagmiddag alles in huis.
En uit eigen ervaring vastgesteld uitstekende aftersales service.

Op mijn aangeven van een ondeugdelijk cijferslot op één van de bestelde koffers, heeft Travelbags direct een nieuw slot toegzonden. Omdat dit slot na 5 werkdagen nog niet bij mij was gearriveerd, hebben zij zonder probleem onmiddelijk opnieuw een slot verzonden. Grote pluim voor Travelbags.

Voor mijn volgende kofferbestelling zal ik opnieuw naar Travelbags gaan.

johndoor 29-08-2010

Prima verpakt en na 2 dagen koffers in huis. Top.