Travelbags.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Travelbags.nl.

Deze score is berekend op basis van 14 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

5,6

qreg 19-02-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijke bestelling, standaard procedure

Snelle verzending en afhandeling

Ruime keuze

Aanbeveling
Tevreden over levering en nazorg

Extra toelichting
's Avonds doordeweeks een laptoptas besteld; volgende dag, sans verzendkosten, in huis. Mijn laptop bleek niet juist te passen, waarop ik de tas terug gezonden heb. De volgende ochtend een bevestiging gekregen van mijn retour. Staat vanwege de snelle afhandeling genoteerd voor toekomstige aankopen.

R.d.Jong 19-02-2014 Via de website gekocht

Snel, overzichtelijk met duidelijke productomschrijving en goede communicatie.

Chatservice i.v.m. eerdere aanschaf ander product waarbij onmiddellijk antwoord op wat te doen bij verlies van sleuteltje Samsonite trolley.

Assortiment
Hebben gewoon alles, topmerken en ook voor elke beurs.

Aanbeveling
Soms verwijs ik nou eenmaal ook nog wel eens naar een andere site.

Extra toelichting
Snel, heldere communicatie, goede productbeschrijving, prima service bij zoekraken sleuteltje, zelfs 's avonds om 19.30 nog antwoord krijgen = bereikbaarheid en reactie is TOP!

Reviewer2014 14-02-2014 Via de website gekocht

duidelijk advertenties en details artikelen

Beloofde levering ruimschoots gehaald.Zending te traceren.Vlotte informatie via e-mail

Assortiment
Ruime keuze. Merken/maten/kleuren etc.

Zie voorgaande punten

Verschoormo 11-02-2014 Via de website gekocht

Met een paar muisklikken de tas die je al ergens anders had gezien kunnen bestellen
En voor deze winkel gekozen omdat er geen verzendkosten worden berekend.

's avonds om 19.30 uur besteld, de volgende ochtend om 8.30 uur al in huis, dat is meer dan super

Extra toelichting
Snelheid van levering uitstekend, vooral omdat ze met PostNl werken en die altijd bij ons tussen 8.00 en 9.00 uur in de wijk rijdt. En geen verzendkosten, dat maakt het helemaal makkelijk.

mvandenhombergh 31-01-2014 Via de website gekocht

Bestelling invoeren en klaar. Daarnaast werken zij met kortingscodes. Scheelt toch 10% t.o.v. anderen.

Ik heb 2x gemaild, omdat er iets mis was met de betaling. Ik heb direct mail terug ontvangen. Alles heel correct.

Assortiment
De keuze waaruit wij wilden zoeken is enorm.

Aanbeveling
Gemakkelijk, snelle service, korting en grote keuze.

DdV1962 15-12-2013 Via de website gekocht

duidelijke site en eenvoudig opzoeken van gewenste product

snelle levertijd volgens afspraak.

gewoon top

Aanbeveling
Gewoon een makkelijke site met goede producten tegen goede prijs.

Extra toelichting
zoals eerder aangegeven product is eenvoudig te vinden, een goede prijs / kwaliteitsverhouding en top producten.

Meez9 10-12-2013 Via de website gekocht

Stap voor stap bestellen, alles spreekt voor zich.

Je wordt goed geïnformeerd over de vordering van je bestelling. Deze kwam ook in goede staat en zeer snel aan.

Waarom niet!

Extra toelichting
Prima service, duidelijke bestelsite, geen verzendkosten, laagste prijs. Helemaal top!

J.Vogels 10-11-2013 Via de website gekocht

Duidelijk, overzichtelijk

Mogelijkheid om aan te geven wanneer de levering het beste uitkwam!

Extra toelichting
Snelle correcte levering met een extra verrassing.

cdcke 07-11-2013 Via de website gekocht

Pas gisteren besteld en vandaag in de voormiddag reeds geleverd.

Netjes ingepakt en precies zoals op de site afgebeeld.

zeer uitgebreid

Aanbeveling
Je haalt het zelf niet sneller in huis.

Zie boven

rraadsheer 28-09-2013 Via de website gekocht

Snelle mail reactie en goed telefonisch bereikbaar

Na een probleem met een defecte koffer buiten de garantie termijn heeft men een behoorlijke korting op de nieuwe koffer gegeven. Alles zeer netjes opgelost.

Assortiment
Enorm aanbod met duidelijke foto's

Aanbeveling
Zeer service gericht en een hele nette retour regeling. Retoursticker zit standaard al in de doos.

Extra toelichting
Algehele service en afhandeling is bijzonder goed. Snel telefonisch contact en nette behandeling. Ook bij (oude) klachten wordt alles netjes opgelost.

loisvdm 11-08-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke site. Makkelijke sorteerknopjes. Betallen gewoon met IDeal, dus heel simpel allemaal.

Heel erg snel ontvangen. Geen verzendkosten! Ik had slechts een koffertje van 30 euro gekocht, maar hoefde niks bij te betalen. En dat terwijl het pakketje enorm was.

Assortiment
Zo hadden behoorlijk veel en ook nog eens voor zeer schappelijke prijzen.

Goed, goedkoop, snel.

niekbatstra 27-07-2013 Via de website gekocht

Alles werkt perfect.. bestelen, betalen, etc

Perfecte service.. tevens met omruilen.. kan neit beter gewoon.. al helemaal voor een webshop!

Assortiment
oprima assorti, maar ze hebben niet alles van Rimowa, hetgeen we naar op zoek waren was er wel, maar zoals gezegd is er niet alles

Aanbeveling
zou zeker weer terug komen.. zeer goede winkel

Extra toelichting
alles is perfect geregeld.. snelle levering. omruilen gaat snel en goed, betaling ook... het enige minpuntje is dat het assorti van Rimowa niet volledig is, maar wel zeer uitgebreid.

Idw51 21-07-2013 Via de website gekocht

Via website heel makkelijk te overzien welke mogelijkheden er zijn. Kiezen van de juiste reistas was in een paar minuten gedaan.

De beloften van levertijd zijn meer dan waargemaakt. Op vrijdagmiddag besteld en zaterdagochtend vroeg bezorgd, en dat in de drukste tijd van het jaar. Perfect!

Assortiment
Heel veel goede merken. Sommige merken zoals The North Face ontbreken.

Aanbeveling
Als je van snel en kwaliteit houdt, zit je hier goed.

Extra toelichting
De levering was ongelooflijk snel. Netjes en snel verwerkt en geleverd!

carine22 02-07-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Alles gewoon prima in orde, inclusief ruilen van de te grote koffer.

Betsie65 22-06-2013

via internet, je hoeft je huis niet uit.

Een snelle levering heel correct en perfect verzorgd.

Een geweldig assortiment

Aanbeveling
Ja ik wil deze aan iedereen aanbevelen

Extra toelichting
Ik vind alles goed zie mijn beoordeeling

mathijsdebruin 25-05-2013

Dit is nog eens service!

Extra toelichting
Dit is nog eens service! 2 koffers besteld als verjaardagscadeau. Word ik de volgende dag gebeld dat er maar 1 op voorraad is. Afgesproken dat er 1 wordt verstuurd en de andere wordt nagestuurd. Door miscommunicatie is dit niet gebeurd, dus ik stuur de avond voor de verjaardag een mail om mijn teleurstelling te uiten. Vervolgens word ik op zaterdagochtend (nog net op tijd voor verjaardag) teruggebeld. Nu laten ze iemend 2 x 1.5 uur rijden om een duurder exemplaar te laten bezorgen op zaterdag zodat ik niet met lege handen naar de verjaardag hoef. Chapeau!!

mniekie 29-04-2013

Bestellen en leveren gaat bij Travelbags snel en gratis! Als iets niet naar wens is wordt je goed en accuraat geholpen met raad en daad. Bij retour zenden, wat ook gratis is, krijg je binnen een paar dagen geld retour gestort. Daar mogen andere webshops een voorbeeld aan nemen! Kortom: een aanrader!

adr1 30-03-2013

Prima service en fantastisch geholpen via de mail. Een dikke pluim voor dit bedrijf. En daarbij en prachte koffer voor weinig geld.

nitter 28-02-2013

Travelbags heeft afgelopen dinsdag een koffer geleverd binnen 24 uur(maandag besteld). Helemaal in orde.
Na enige onderzoek tot de conclusie gekomen dat de koffer te groot is voor standaard baggage in het vliegtuig. Vervolgens klantenservice van Travelbags opgebeld, die hebben dat bevestigd en kon het product omruilen. Koffer opgestuurd, woensdag bevestiging gehad van mijn retour en donderdag nieuwe koffer binnen.

De website is erg goed en heel duidelijk, prijzen, aanbiedingen zijn goed te onderscheiden evenals de filter functie.

De levering was erg snel en stevig in een doos verpakt.
De aftersales zijn erg goed omdat ik binnen 2 dagen een nieuwe koffer zonder problemen heb binnengekregen.

Top webwinkel.

nitter 28-02-2013

De levering was erg snel en stevig in een doos verpakt.

Top webwinkel.

mvdoever 19-02-2013

Zeer overzichtelijk web. Eenvoudige betaling en zeer goede communicatie via E-mail. Zeer snelle, goed verpakte, levering. Mogelijkheden voor gratis retour zending inclusief juiste adressering bijgevoegd. Dit laatste was niet nodig, maar geeft wel een goed gevoel.

Victor van Dijk 19-01-2013

Heel nette, verzorgde webwinkel waar ik zelfs voor mijn plezier nog graag rondneus. Uitstekende vindbaarheid van alle producten , met prettige uitgebreide productinformatie, duidelijke foto's en uiterst snelle levering: ik had om 13:36 uur besteld en om 14:17 uur kreeg ik al een email dat het verzonden was! Een dag later had ik het pakket en de prachtige reistas-op-wieltjes in huis. Ik ben zeer tevreden :-) !

Louwiese 04-01-2013

De eerste koffer die ik kocht, vond ik te klein. Dankzij bijgeleverde duidelijke gegevens, retourformulieren en internetcontact via een chat was de ruiling voor een grotere koffer zeer snel gebeurd, ondanks de kerstdagen en oud en nieuw. Superservice. Aan te raden.

Harrie F 29-12-2012

Zeer snelle en gratis levering. Uitstekend! Website is heel overzichtelijk. Ik ga hier in de toekomst zeker vaker bestellen.

mdpa 15-12-2012

In weekend besteld en woensdag daarop om 14 uur keurig geleverd in België (Koksijde). Zeer scherpe prijs.

michele63 27-11-2012

De geleverde koffers zijn ZEER betaalbaar.
De levering was snel en de koffers bleken goed verpakt.
Prima!

italianfox 21-11-2012

Ik zocht een kleine trolley als handbagage voor in het vliegtuig. De site van Travelbags kwam als eerste naar voren op Google en bleek na wat vergelijking voor mij ook de duidelijkste te zijn. Een zeer helder overzicht en ook nog eens uiterst vriendelijk geprijst. Geen verrassing met extra kosten (prijs incl. bezorgkosten). Dinsdag middag laat besteld en de volgende dag al in huis. Ik ben erg tevreden.

Meroli 08-08-2012

Bestelling gedaan en de volgende dag al afgeleverd. Op de toch al gunstige aanbieding kreeg ik achteraf ook nog eens een extra korting, omdat er een actie liep die ik niet eerder gezien had. Zonder enig gedoe. Ruim aanbod, goede prijzen. Bij aflevering zit er al een bon bij om zo nodig de aankoop gratis retour te zenden. Ook daarmee geen gedoe dus. Heel helder. Aanrader.

povermar 04-06-2012

Top service! Koffer besteld, blijkt te groot voor geboekte vliegreis. Werd zonder probleem opgelost, geruild voor een kleinere. Snelle, goede service!

Aldo Vink 29-01-2012

Door de uitstekende prijs en zeer snelle levering is Travelbags een absolute aanrader!
Daarnaast heb ik alle lof voor de uitstekende service van Travelbags na een telefoontje mijnerzijds direct na de levering. Ik liet weten dat een op de website van de fabrikant beloofde accessoire ontbrak, kreeg te horen dat de fabrikant genoemde accessoire niet langer leverde en dat Travelbags de accessoire dan ook niet op haar website noemde, maar men begreep de verwachting die bij mij was gewekt en ik kreeg direct te horen dat genoemde accessoire alsnog bij de fabrikant zou worden besteld en kosteloos door Travelbags nagezonden. Petje af voor deze service!

LFW 11-01-2012

2 koffers besteld. Prijs/kwaliteit verhouding zeer goed. Duidelijke website. Goed verpakt afgeleverd binnen twee dagen.

eric kontich 07-01-2012

uitstekende service.donderdag besteld en reeds vrijdag ter plaatse in kontich belgie.

steef002 07-01-2012

Wat een snelheid gisteren om 17 uur een dames tas besteld en nu al in huis.
Goed verpakt in een stevige doos.

jer73 06-01-2012

Snelle levering tegen goede prijs

Yes1965 05-01-2012

Travelbags komt zijn beloftes na, is dus zeer betrouwbaar, hebben een snelle levering en een zeer goede service. Mocht er iets mis zijn gegaan met de bestelling dan wordt dit meteen perfect afgehandeld.

P. Groenenboom 04-01-2012

Een van de drie koffers was niet meer op voorraad. Diezelfde dag is nog naar een passende oplossing gezocht (waarbij wij voordeel kregen) en naar volle tevredenheid afgehandeld. De daarop volgende dag hadden we al twee van de drie koffers in ons bezit, zonder portokosten. ik ben uitermate tevreden over het product, maar evenzeer over de meer dan goede service van travelbags.nl

Gijs54 31-12-2011

Ruim voldoende informatie om tot de koop te kunnen komen, passende prijs, senelle en goed volgbare levering. Voor mij een extra de "toevallige" korting voor de feestdagen

T van Oss 31-12-2011

Fantastisch: s'avonds om 20:00 besteld en de volgende dag in huis. En dat ook nog voor een prijs die nergens geevenaard wordt.

Marjan1001 30-12-2011

Nog even een toevoeging. Had bij de koffer geen tasje gekregen. Dit stond wel bij de foto. Ik heb een mailtje gestuurd en de volgende dag werd ik netjes gebeld dat dit helaas niet meer te leveren was. Was ook maar een kleinigheidje.
Kunnen andere winkels nog wat van leren.

Marjan1001 29-12-2011

27 december om 22 uur besteld, 29 december geleverd. Goed verpakt.
Samsonite X´ion ² Business Upright 50
Afgeprijsd van 225 euro naar 135 euro.
Zou hier zeker weer bestellen.

E. v. M. 29-12-2011

,s avonds 20.45 uur besteld volgende dag 14.00 uur
afgeleverd onvoorstelbaar snel.

Mirjam is tevreden 29-12-2011

Twee tassen besteld, 1 terug.
Snelle levering (binnen 1 dag) en gratis retour via Kiala, simpel. Retourprint af bijgeleverd. Prima geregeld.
Op de website zou ik graag de tassen van meer kanten kunnen bekijken, dat is dus een minpuntje.

WZir 28-12-2011

Gisteren voor het eerst bij deze winkel een bestelling geplaatst. Alvorens het plaatsen, heb ik eerst een vraag via mail gesteld, welke met een uur beantwoordt werd. Binnen een kwartier na het plaatsen van bestelling ontving ik al de verzendbevestiging met track & trace code. Vandaag is mijn koffer bezorgd, in een stevige om-doos en verpakt in plastic.

Ik ben zeer tevreden, het bestelproces verliep snel en netjes. Ook wordt snel op mail gereageerd. Mocht het nodig zijn, dan bestel ik hier zeker vaker!

oepserdefloeps 25-12-2011

Nu 2x bij deze shop een bestelling gedaan en ben hier zeer tevreden over. De site is overzichtelijk en werkt perfect, 's avonds besteld en de volgende dag in huis. Je kan gewoon achteraf betalen en eventueel kostenloos retour sturen.
De aftersales-afdeling heb ik gelukkig nog niet nodig gehad dus kan ik hier ook niets zinnigs over zeggen.

hulze001 23-12-2011

's avonds om 9 uur besteld, de volgende dga om 3 uur al geleverd. Koffer bleek groter dan we dachten. Gratis geretourneerd via Kialapunt in de buurt.
Binnen twee dagen werd de kleinere koffer geleverd. Verschil in prijs wordt terug gestort. Prima service.

FerLech 21-12-2011

Geweldig bedrijf. Door een technisch probleem was de koffer die ik wilde hebben geprijsd tegen de oude lagere prijs. Na contact met de zeer attente klantenservice was het voor hen geen probleem om uit coulance de koffer tegen die prijs te leveren. Waar vind je tegenwoordig nog zulke winkeliers. Daarnaast ook nog supersnel geleverd. Kan Travelbags dan ook zeer aanbevelen en ga hier zeker nog vaker koffers en tassen kopen.

Renee YH 20-12-2011

Naast de prima produkten ook zeer vriendelijk en efficient personeel. Het omruilen van een grote koffer voor een kleinere was geen enkel probleem en kon direct telefonisch geregeld worden. Normaal noem ik geen namen maar hier maak ik een uitzondering; de heren Sjoerd en Frits van travelbags.nl hebben mij uitstekend geholpen.

getzke7 14-12-2011

ben zeer tevreden over de site zelf je vind alles snel terug en de prijzen zijn een stuk minder dan in de gewone shop.de levering ging supersnel zaterdag besteld woensdag geleverd en in een goede kartonnen doos verpakt. bij ontbrak er niks dus voor mij is deze transactie geslaagd ben zeer tevreden

naam 85 10-12-2011

Goede website. Zeer snelle levering. Degelijke verpakking. Snelle en degelijke informatie via de e-mail

Swen1040 06-12-2011

Een echte positief klantendienst ervaring.

Pro-actief/efficient/vriendelijk

Ik heb reistassen hoogdringend voor iemand (die binnen de 4 dagen op reis moest vertrekken) moeten bestellen. Ze hebben de leveringsdatum/beschikbaarheid snel kunnen bevestigen -> De artikelen werden binnen de 2 werkdagen na bestelling verstuurd!

Top kwaliteit "service".