Totaalinkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Totaalinkt.nl.

Deze score is berekend op basis van 1 review die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Toon van Diesen 07-04-2019

Printer "Totaal" naar de vernieling, door inkt van Totaalinkt.
In het begin waren de cartridge goed van kwaliteit, leken uiterlijk
op de originelen en daar was niets van te zeggen.
Maar de laatste zending waren de cartridge uiterlijk al van verschillende kwaliteit
en de ene was vol en de andere was half vol.
Email gestuurd, maar ook een broodje aap verhaal terug dat de inkt in het sponsje zat
lariekoek!
Nu is dan ook nog mijn tweejarige printer beschadigt door die rotzooi van inkt,
zo dat deze aan vervanging toe is.
Het blijkt maar weer dat goedkoop duurkoop is!!!!

Jan 14-07-2017 Via de website gekocht

Prima toner

Toner besteld voor mijn Samsung ML-1630 W
Volgende dag in huis .
Prima prijs.
Werkt perfect.
Een aanrader voor iedereen.

Arnold 20-06-2017 Via de website gekocht

Slechte ervaring.

Twee keer een toner gekocht, eerste keer ging hij net buiten de garantie periode kapot. tweede keer was de toner vanaf het begin niet goed. Totaalinkt doet er niets aan om je probleem netjes op te lossen. Mij werd geadviseerd om eerst twee andere toners te vervangen, dit zou mogelijk het probleem zijn. Uiteraard was dat een broodje aap verhaal en was dat helemaal niet het probleem. Totaalinkt heeft mij belooft het aankoopbedrag van hun defecte toner terug te storten... Tot op heden niets ontvangen.
Conclusie: Slechte producten en slechte service, ze jagen je alleen maar op kosten en doen geen moeite om je uit de problemen te helpen. Voor mij nooit weer Totaalinkt!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Jansen 08-02-2017 In de winkel gekocht

Uitstekend geholpen!

In de winkel bij Totaalinkt een setje pgi-5 cartridges aangeschaft.
Werd prima geholpen daar door de jonge dame achter de balie.
Achteraf bleek 1 cartridge het niet te doen, een belletje naar Totaalinkt en er lag al een ander exemplaar voor me klaar.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Geheco 23-01-2017 Via de website gekocht

Slechte ervaringen met Totaalinkt

Wij hadden Totaalinkt gekozen om de lage prijzen maar helaas bleek goedkoop ook duurkoop te zijn. De beloofde 2600 afdrukken van een tonercartridge voor onze Brother DCP 7030 werden bij lange na niet gehaald. Rond 1600 afdrukken was het maximum. Deze ervaring hebben wij bij twee cartridges van hen. Bij reclameren wordt erg moeilijk gedaan en de eerste keer kregen wij met pijn en moeite tien euro korting op onze volgende aankoop. Wij gaan gauw weer terug naar onze vorige leverancier 123-inkt. Daar worden de beloofde aantallen met gemak gehaald en als er eens een probleem is dan wordt dit meteen uit de wereld geholpen.

Minpunten

• Slechte kwaliteit
  • Slechte service

jantjeklaassentje 13-08-2015 Via de website gekocht

binnen een paar klikken klaar met bestellen

klantenservice is zeer vriendelijk en denkt goed mee bij problemen

Assortiment
voor mijn printer kon ik snel de juiste inkt vinden

Aanbeveling
ik raad iedereen aan om hier te kopen want hier zijn ze tenminste behulpzaam en snel. goedkoop maar zeer betrouwbaar!

Extra toelichting
ik ben zeer tevreden want de inkt is prima voor de prijs. word ook zeer goed geholpen door de klantenservice. Voor mij geen andere winkel meer.

harriedv 25-11-2014 Via de website gekocht

goede site,ruim aanbod en heel belangrijk canon voor mp 520 met goeie chips en lijkt wel origineel met ander stickertje,normaal doet geen enkele vervanger het op deze combi

supersnel bezorgden ook achteraf te betalen toch nog steeds goedkoop!

alle gangbare te koop

simply the best!

Eldenya 10-02-2014 Via de website gekocht

Alles duidelijk en snel vindbaar op de site.

Levering was super snel en correct.

Assortiment
Echt specialisten op gebied van cartridges.

Aanbeveling
Scherpe prijzen en uitermate goede kwaliteit. Zeker een aanbeveling waardig.

Extra toelichting
Webwinkel is zeer overzichtelijk en vriendelijk. Product en prijs zijn denk ik de sterke punten van Totaalinkt. Zelf gebruik ik heel veel imitatie printerbenodigdheden en heb gedurende jaren her en der gekocht. Maar Totaalinkt.nl overtreft alles en iedereen met haar kwaliteit en prijs.