ToolNation - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over ToolNation.

ToolNation stelt zich voor

Bij Toolnation kunt u terecht voor alles op het gebied van gereedschap. Wij hebben meer dan 30 jaar ervaring met het leveren van gereedschappen! Ons doel is om u een leveringsgamma aan te bieden dat informatief, prijstechnisch en kwalitatief in evenwicht is. Alle producten die wij verkopen zijn geselecteerd om het beste te bieden voor iedere toepassing. Daarbij beschikken wij over een eigen service-, reparatiewerkplaats die zowel herstelwerkzaamheden alsmede garantiereparaties zelf mag uitvoeren (merkafhankelijk). Hulp nodig of vragen? Stuur ons een bericht via het contactformulier op onze website of maak gebruik van onze hulplijn! Volg ons op Facebook en Twitter voor de exclusieve dagaanbiedingen!

Deze score is berekend op basis van 47 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

4,9

Smitjan 20-05-2013

Aanbeveling
Geweldige winkel met enorme keuze. Bestelling binnen 48 uur ontvangen.

Extra toelichting
Service en info super!

elanormemphis 07-05-2013

3,7
Leveringstermijn wordt niet gerespecteerd!
3 tot 7 werkdagen wanneer een product voorradig is.
Bij niet voorradig wordt u gecontacteerd volgens de webshop.
Niets is minder waar! U moet zelf mailen of bellen hoe het zit met je bestelling.
Mailtjes worden niet beantwoord, want waarschijnlijk ben je dan een lastige klant.
Ze doen aan misleidende informatie en dit is bij wet verboden.
Voor mij wordt dit een zaakje van mijn rechtsbijstand.
Hopelijk lezen de mensen niet alleen de positieve dingen maar ook eens de negatieve want die zijn er helaas ook.
Voor mij nooit meer Toolnation!

Jean Marx 02-05-2013

Goede prijs, snelle levering en correct geholpen bij mijn specifieke vraag over teakverwerking.
Voor herhaling vatbaar in de toekomst.

Mark Twee 13-04-2013

Nieuwe Bosch hakselaar gekocht hier als enige op voorraad.
Opvangzak nabesteld na tel overleg. Ook deze binnen 2 dagen binnen

kwekvis 12-04-2013

De bestelde zaagmachine was volgens de site op voorraad. Omdat ze dan binnen enkel dagen leveren heb ik voor ToolNation gekozen.
Na een week wachten heb ik contact gezocht en toen werd verklaard dat het product nog eens ruim 2 weken op zich laat wachten. Ik heb daarop de koop geannuleerd en wacht nu op terugstorten van mijn geld.
Overigens staat nu nog steeds op de site vermeld dat het product op voorraad is. Vind dat niet bepaald een goed service.

kwekvis 15-04-2013

Inmiddels heeft ToolNation uitgelegd wat de achterliggende reden was en het geld direct terugbetaald.

SGelders 27-03-2013

Mooie winkel met veel keuze, mijn product voor de boormachine alleen hier gevonden, snel geleverd binnen 24 voor herhaling vatbaar absoluut.

Dave62 05-02-2013

Niets is zo vervelend als je 20 jaar oude HILTI boormachine het begeeft tijdens het klussen. Direct een nieuwe Makita boormachine HR2611FT besteld bij ToolNation. De volgende dag keurig netjes via UPS thuisbezorgd.

Helemaal top!! Bedankt

FCO 20-01-2013

Op internet diverse negatieve reactie's gelezen over dit bedrijf nadat ik de handboormachine had besteld.
In het geheel geen last van gehad.
Handboormachine besteld, netjes een bevestigingsmail gehad en 'm kunnen volgen via internet.
Maandagavond besteld en woensdag was hij er via UPS
Perfect!

woodsupplyforprofessionals 17-09-2012

Als enige webshop die ik gebeld heb wwar men duidelijk verstand van zaken had betreffende de machines en instellingen. Snel geleverd en geod verpakt. na ontvangst nog een vraagje over de machine, zonder aarzelen van de verkoper beantwoord met veel kunde van het product. Toolnation volgende keer graag weer.

meer 03-08-2012

Super zaak, maar levertijd is niet meer van deze tijd. Waar de meeste shops tot 18 en zelfs 22 uur bestellen is de volgende dag leveren , betekent dat bij DIrks (= toolnation) we gaan hem evt bij bestellingen voor 15 uur verwerken. Dat wil nog niet eens zeggen dat die dan die dag de duer uitgaat.
Ik had bestelling maandag gedaan 15:30 uur , in voorraad en ging pas woensdag de deur uit ( donderdag geleverd.
MAAR dit is alleen een verbeterpunt.

snelheid mail : top (meestal <30min zelfs tot 22 uur
Prijzen : vaak super
Garantie/aftersales: super ( doen veel zelf en snel ipv retour fabrikant)

Largo_Winch 30-06-2012

6,7
De status van de bestelling "bezig met verwerken" nogal verwarrend.
Bestelling betaald via paypal, artikelen op voorraad.
Status bestelling steeds "bezig met verwerken" bestelling heeft tot moment van versturen nooit een andere status gehad.
2 dagen na bestelling mail verstuurd om info over men bestelling na 24hr nog steeds geen info gehad.
Nog eens geprobeerd via de online form, eindelijk status update en verzending van men bestelling.
Juist 1 week na men bestelling artikelen thuis geleverd.
Artikelen geleverd zoals voorzien, factuur nogal basic, geen extra info over garantie en extra garantie (1jaar extra) die volgens het artikel bijgeleverd wordt.
Heb al heel veel bestellingen via online shops geplaatst, maar bij deze bestelling had ik toch een onbehagelijk gevoel.

Jan Mulken 25-06-2012

snel en correct geleverd, absoluut de goedkoopste, na controle bleek de accuboor niet direct te stoppen bij het schroeven, gebeld en nieuwe werd kostenloos besorgd en defecte direct meegenomen door UPS, das pas service!!

verhoefje 18-06-2012

Donderdag besteld, vrijdag in huis. Ruim op tijd voor vaderdag. Telefonisch vooraf uitstekend advies gehad bij het maken van een keuze. Ik kreeg binnen een half uur een link naar UPS voor het volgen van de bestelling. UPS kan alleen het levertijdstip niet verder specificeren dan een dag. Maar ze kwamen gelukkig vroeg in de middag.

Ik ben heel tevreden en heb niets te mopperen.

Victor Hart 07-03-2012

Kort geleden bij Toolnation de DeWalt DW432 besteld en ik kon ook nog eens gratis accessoires erbij uitzoeken.

Binnen een paar dagen had ik hem al in huis.

Issy Weilaert 03-03-2012

Gewoon goed en snel geleverd binnen 2 werkdagen. Veel keuze.

sjaki 04-07-2011

Gisteren bestel ik op Toolnation een Festool cirkelzaag.(mooie website trouwens). Binnen 2 minuten wordt ik gebeld met de mededeling dat ze net een nieuwe aktie aan het plaatsen zijn. Te weten 10% van het aankoopbedrag van een Festoolmachine te besteden voor gratis accessoires, en dat ik daar ook gebruik van kan maken. Dit terwijl het nog niet eens op de website stond. Dat noem ik nog eens service en klantvriendelijkheid. Toolnation ga zo door!!

BabyBrasil 23-06-2011

5,5
Zeer trage levering.
Op de site staat "Availability: In voorraad" maar in werkelijkheid duurt het een week dus het is niet bij hun zelf op voorraad maar bij hun leverancier. Verder is een groot nadeel dat de verzending plaats vindt met UPS.

Die geven alleen aan "levering: voor het eind van de dag", geen ochtend of middag. Zo ben je dus verplicht de hele dag thuis te blijven.
Het ergste was dat UPS op de door UPS aangemerkte leverdatum helemaal niet kwam opdagen (de hele dag thuis gebleven) terwijl er wel op de UPS site stond "levering: voor het eind van de dag".
De volgende dag kwam het pakketje alsnog, eind van de middag...

Resumee; ToolNation is zeker geen aanrader en probeer vooral firma's met UPS te mijden.

BMW318TI 01-04-2011

Qua prijzen verschilt het niet veel van andere webshops.Door de gratis verzenden actie had ik het hier besteld. Product was op voorraad echter de levering vond niets plaats volgens hun levering informatie. Het heeft langer geduurd dan het aangeven is. De verpakking en verzending zijn dik in orde! Verder heeft de verkoper wel netjes mijn mail beantwoordt. Op de levertijd na ben ik zeer tevreden over de bstelling.

John011 14-01-2010

Een week of 2 geleden de Makita boorhamer de 2230X2 aangeschaft. Snelle respons op mijn vragen die ik bij de bestelling had geplaatst. Ook weer snelle reactie op mijn vraag of het product op een afwijkend adres bezorgd kon worden.
Wel een minpuntje. De 2230X2 word geleverd met een Makita borenset twv. €54,- Deze kreeg ik er niet bij geleverd maar een vervangde Bosch borenset. In deze set zitten wel meer boren dan in de originele Makita set maar hebben een lagere verkoopwaarde. Iets van €45,- volgens mij. Vind dit niet helemaal netjes om zonder vermelding een ander product te leveren. Volgens mij is het zelfs zo in de wet geregeld dat als een winkel zonder vragen een alternatief product levert je dit gratis zou mogen houden....

Nu wil ik er niet moeilijk over doen gezien de verder voortreffelijke winkel, maar ik heb hiervoor voor bestelling en levering toch een 7 gegeven ipv een 9.

Fdewaal01 15-12-2009

1,8
Hier een AEG schroefmachune besteld,meerdere keren moeten bellen waar deze bleef.na de 10e keer kreeg ik te horen dat deze niet meer leverbaar was. ik heb ze er meerdere keren op gewezen deze van hun site te halen.Tot op heden niets gebeurd.
Moest wel op tijd vooruit betalen...ben nu 2 weken verder en heb na 3 keer bellen nog geen cent teruggezien.Het vertrouwen bij deze winkel is weg.
niet echt een visitekaartje voor de Kieskeurig site. Ik wens met deze winkel niets meer van doen te hebben.

HanMeijer 10-11-2009

Weer iets nieuws bij Toolnation gekocht het nieuwe onderstel van Festool. Wow super voor mijn collectie. Festool freaks net zoals ik. Thanx

J.Wandelaar 06-11-2009

3,2
Redelijke site, wel erg traag.
telefonisch zeer slechgt te benaderen.Bellen ondank belofte niet terug, Hier makita grasmaaimachine gekocht, raakte defekt en ben zeer slecht geholpen.Deze firma is het m.i.niet waard op deze site te staan.

japie5 05-11-2009

Ik kan hier kort over zijn:
- Mooie site
- Super snelle levering
- Ophalen gaat ook goed
- After sales beter dan je zou verwachten zou hoger dan een 10 moeten zijn.

Ik koop hier al jaren en blijf dat zeker doen! Toolnation bedankt voor alles.

loensmeeds 28-10-2009

Perfect Wederom, goede uitleg gekregen van de verkoopafdeling omtrent het verwerken van Corian met de Mafell zaagmachine; specialisten. dank je!

Sander2 22-04-2009

De nieuwe shop is duidelijk een verbetering, top, ga zo door. Wat ik mis is nog
een module om machines met elkaar te vergelijken.
Ik koop al tijden diverse machines bij dit bedrijf en ze sturen het altijd
netjes en stevig verpakt op! Levering is snel, zelfs toen ik een keer een
slotkastfreesmachine moest hebben, had ik hem binnen 2 dagen in huis. Elke
dealer in de omgeving heeft zo'n ding niet eens in zijn assortiment!
After-sales heb ik 1x gebruik van moeten maken omdat mijn machine van een
stijger was gevallen en die haalden ze keurig gratis op. Dat scheelt mijn veel
tijd en geld ipv hem zelf op te sturen bij het postkantoor.
Email en telefoon wordt altijd kundig beantwoord en ze hebben altijd antwoord
op mijn rare vragen.
Bedankt ToolNation en ga zo door!

Frans1971 25-01-2009

2,8
NA een posje niets via internet te hebben besteld toch maar weer iets bij
Toolnation besteld. De service en snelheid zzijn in tegenstelling tot de
website zwaar achterruit gegaan. Heb een Fein Multimaster besteld maar hij was
in tegenstelling tot de site niet op voorraad. Dus wachten maar...wel al
betaald. Krijg de machine 10 dagen later binnen en het blijkt dat het zich om
een gebruikte machine handelt. Geen zuivere koffie lijkt mij. Weer
teruggestuurd (op eigen kosten) en vervolgens nog 27 dagen op mijn geld
gewacht. Hun wilden mij dan toch een nieuwe machine leveren maar hier had ik
geen vertrouwen meer in.