ToolNation - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over ToolNation.

ToolNation stelt zich voor

Bij Toolnation kunt u terecht voor alles op het gebied van gereedschap. Wij hebben meer dan 30 jaar ervaring met het leveren van gereedschappen! Ons doel is om u een leveringsgamma aan te bieden dat informatief, prijstechnisch en kwalitatief in evenwicht is. Alle producten die wij verkopen zijn geselecteerd om het beste te bieden voor iedere toepassing. Daarbij beschikken wij over een eigen service-, reparatiewerkplaats die zowel herstelwerkzaamheden alsmede garantiereparaties zelf mag uitvoeren (merkafhankelijk). Hulp nodig of vragen? Stuur ons een bericht via het contactformulier op onze website of maak gebruik van onze hulplijn! Volg ons op Facebook en Twitter voor de exclusieve dagaanbiedingen!

Deze score is berekend op basis van 47 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

4,9

ruudje1971 19-08-2015 Via de website gekocht

5,8

Goede en overzichtelijke webshop

Al 2x een mail gestuurd en nog steeds geen antwoord

Veel en goede prijs.

Aanbeveling
Niet, Ik had spullen snel nodig voor een grote nieuwe klus. Alles was op voorraad maar nog niks gehoord of gezien. Bestelling geplaatst op 17/08/15

Extra toelichting
Nog niet geleverd en nog niks gehoord.

Janvlaarhoven 18-08-2015 Via de website gekocht

Ook na verschillende bestellingen altijd dezelfde snelle levering zonder problemen

2 x een vraag gehad, werd meteen serieus genomen en er werd actie ondernomen, erg prettig!

Assortiment
Je kunt het zo gek niet bedenken of ze hebben het voor hout, metaal etc bewerking

Betrouwbaar, snel , serieus , behulpzaam

Extra toelichting
Het voelt als een persoonlijk contact, met vertrouwen!

eusenelf 18-08-2015 Via de website gekocht

Makkelijke webshop

Snelle leveringen.

Ruim voldoende

Extra toelichting
Toolnation heeft een snelle levertijd en goede service mocht er wat verkeerd zijn geleverd of besteld.

jmvanrhee 31-07-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijk, duidelijk en helder.

Gemaild, direct mail terug. Besteld, directe levering zonder problemen. Goed op de hoogte gehouden via verschillende manieren en op verschillende momenten in het orderproces.

Assortiment
Voor het deel wat ik ervan gezien heb is het aanbod ruim voldoende.

Aanbeveling
Vanaf het eerste mailtje tot aan de uitlevering gewoon goed!

Extra toelichting
Mijn motivatie heb ik al gegeven, maar in het kort. Van A tot Z tot in de puntjes geregeld.

keesenakky 30-07-2015 Via de website gekocht

duidelijke site

snelle reakties

Assortiment
zeer compleet en de scherpste prijzen

Aanbeveling
vanuit mijn eigen ervaring met toolnation

Extra toelichting
Ik heb geen enkele klacht,alleen maar lof voor deze winkel!

michielsbouwadvies 29-07-2015 Via de website gekocht

Direct geleverd wat op voorraad is, wat nageleverd wordt krijg je (meestal) de dag later. wat er dan nog niet bijzit, de dag daarna...
Ze leveren snel uit wat voorradig is, de rest komt ook snel na.

ruime keus, nette prijzen

In Grote Mate!

Extra toelichting
Na meerdere (grote) bestellingen kan zoek ik niet langer naar andere bedrijven. Ze leveren snel en zonder problemen tegen de laagste prijzen.

plantenman 28-07-2015 Via de website gekocht

duidelijke site

snelle levering

groot assortiment

goede prijs, snelle service

Extra toelichting
Zondag besteld en dinsdag al binnen. snelle levering! bedankt!

Emiel Groothedde 28-07-2015 Via de website gekocht

Fijne webshop

Netjes op de hoogte gehouden

Assortiment
zeer uitgebreid met A-merken voor de vakman

Een echte aanrader

Extra toelichting
Alleen maar duimen omhoog voor deze webshop!

Roel98 23-07-2015 Via de website gekocht

Goede website

Extra toelichting
Vlot bezorgd, dinsdag besteld en donderdag in huis.

erwinderho 21-07-2015 Via de website gekocht

Zeer uitgebreid gamma pro-materiaal,
overzichtelijke website

Nalevering zonder probleem gebeurd.

Extra toelichting
Zeer overzichtelijk aanbod, aantrekkelijke prijs, prima communicatie, vlotte levering en verlenging van de garantie.

BorisPolsek 16-06-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Ik heb een heel goede ervaring met deze winkel gehad. Ze hadden als een van de weinigen webwinkels het product dat ik nodig had en voor een goede prijs. De levering was de volgende werkdag. Prima winkel!

leumas 09-06-2015 Via de website gekocht

3,5

Het systeem geeft aan dat een artikel op voorraad is terwijl het blijkbaar helemaal niet zo is. Ik had juist gekozen voor een firma die mijn product op voorraad had omdat ik de producten snel nodig had

Aanbeveling
Niet betrouwbaar en geen serieus antwoord op mijn vraag

Extra toelichting
Bedriegers Ik voel me zeer bedrogen door deze firma, mijn schuurschijfjes waren bijna op, dan heb ik gekozen voor de bestelling bij Toolnation omdat het systeem aangaf dat deze producten op voorraad waren. Maar ik had beter 15 km kunnen rijden omdat het precies 14 dagen geduurd heeft voor mij bestelling kwam (moest ik dus toch ook de 15 km rijden). Op mijn vraag per email of ze me vergeten waren kreeg ik ook pas na 2 dagen antwoord, en zonder reden. Kortom vertrouw maar niet op de voorraad informatie en reken nou niet op een snel en serieus antwoord

Rob Minders 08-04-2015 Via de website gekocht

Snel

Binnen 24 uur

Zeer uitgebreid

Direct

Veel keuze

suus1619 07-04-2015 Via de website gekocht

3,5

Artikelen die op voorraad staan, moeten gewoon geleverd worden. Als dat dan niet lukt, moet je daar werk van maken.

Aanbeveling
Ik beveel dit bedrijf niet aan. Andere bedrijven sturen mij meestal een mailtje of bellen, als iets niet geleverd kan worden. Er kan altijd iets fout gaan, maar aan de reactie te horen is dit de gewone gang van zaken.

Extra toelichting
Service is niet goed, artikel staat op voorraad, binnen 1-4 dagen zouden ze leveren. Na anderhalve week zelf maar even gebeld. Hebben ze het helemaal niet op voorraad. Reageren ook zeer ongeïnteresseerd.

Han Jin Zeng 18-08-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen en betalen

Snelle correcte levering binnen 2 dagen

Groot aanbod

Gewoon goed

Extra toelichting
Zoals het moet zijn in de modern world. Bestellen, afreken, leveren in no-time.

Robvs2 17-08-2014 Via de website gekocht

Snel bestelling plaatsen en handige zoekmachine

Voor de 3e keer besteld, wederom top!

Assortiment
Mag nog breder zijn, mis nog een aantal dingen.

Place to be voor tools.

Extra toelichting
Voor de eerste bestelling contact in gewonnen bij Dewalt Nederland. Deze hebben mij deze winkel aangeraden. Online Winkels in Tilburg en Delfzijl, waren aan de gelijke prijs, maar zijn geen dealer en dan heb je geen garantie volgens Dewalt nederland. Advies was perfect bleek achteraf.

Rob Dupree 13-08-2014 Via de website gekocht

Snelle website en mooie styling

Perfect van begin tot eind

Assortiment
Goed maar mag nog groter

Aanbeveling
Elke vakman op zoek naar kwaliteit en service

Extra toelichting
Top winkel met veel kwaliteiten

timbor01 13-08-2014 Via de website gekocht

Makkelijke site om alles te bestellen en af te rekenen.

Een voorbeeld voor anderen! 4 machines gekocht, eentje defect na twee weken en snel nodig want ik ging op vakantie naar mijn geboorteland indonesie.gebeld en mail gestuurd zoals op de website vermeld. Dag erna machine opgehaald en twee dagen later terug en in orde. Dit heb ik eerder niet meegemaakt: gratis heen en retour en geen gezeur.

Assortiment
95% aanwezig, maar kan nog uitgebreider, want deze winkel heeft potentie!

Aanbeveling
Op advies van de merkdealer Mafell gekocht bij dit bedrijf. Er zijn namelijk veel winkels online die geen dealer zijn. Overtuig u er van bij een dure aankoop.

Extra toelichting
Een voorbeeld voor anderen: verkopen producten waar ze daadwerkelijk ook dealer van zijn en geven service. 99% van de winkels die gereedschap aanbieden blijken niet eens dealer te zijn, en dat terwijl je toch een dure aankoop doet.

Robvs2 17-07-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen en snel surfen door webpagina, echter schermgrootte op mijn werk makkelijker te bezoeken dan op klein scherm thuis. Misschien smaller maken?

2 keer iets besteld en vooraf netje uitleg verkregen via helpdesk.

Assortiment
Breed assortiment maar mis eigenlijk nog meer bevestigingsmaterialen, zodat ik alles hier kan bestellen, tip!

Aanbeveling
Als je gereedschap zoekt voor 100% voor de toebehoren (zie vorige antwoord) ligt het er aan of ze het leveren.

hrv2 28-06-2014 Via de website gekocht

5,5

Zoeken en selecteren van artikelen moet makkelijker kunnen. Zoek bijvoorbeeld eens naar schuurpapier. Als je uit een serie meerdere items wilt hebben is dat nog een hele klus. Sorteren en filteren zou meer opties moeten bieden.

Al meerdere malen meegemaakt dat artikelen die "op voorraad" zijn niet tijdig worden geleverd.

Hierover vindt geen communicatie plaats tenzij je er zelf achteraan gaat.

Artikelen lijken haast nooit op voorraad en worden waarschijnlijk gewoon bij de leverancier besteld. Op dit vlak dus een onvoldoende.

Assortiment
Ze lijken alles te hebben, maar voorraadstatus kun je niet van op aan, dus geen 10 punten.

Aanbeveling
Als je iets nodig hebt, ze hebben alles, vaak voor een redelijke prijs.
Als je het snel wilt hebben.... kijk dan even verder.

Zie beoordeling hierboven

mJonker 15-06-2014 Via de website gekocht

Aanbeveling
Onbetrouwbaar, verkeerde artikelen worden geleverd of helemaal niet

Extra toelichting
Onbetrouwbaar, verkeerde artikelen worden geleverd of helemaal niet Meerdere keren een order geplaatst en 4 van de 5 keer waren er problemen. beschadigde boormachine, verkeerde goederen geleverd en de laatste keer wordt er helemaal niets meer geleverd terwijl de voorraad status op groen staat. Dit doen ze expres om klanten te trekken terwijl het bij de leverancier besteld moet worden. Levertijden van 1 tot 4 werkdagen worden continu overtreden. Diverse keren gebeld maar continu wordt er een ander excuus gezocht dat de goederen die dag geleverd zullen worden. Na een week bellen was ik het zat al die leugens en heb mijn creditcard maatschappij ingeschakeld.

robvhoof 26-03-2014 Via de website gekocht

apparaten heel makkelijk te zoeken en vinden door te selecteren op bv wat voor apparaat of welk merk

Heel vriendelijke en behulpzame medewerker aan de telefoon gehad.

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment en aantrekkelijke prijzen.

Aanbeveling
Gezien de prijs/kwaliteit en de snelle levering zou ik deze webshop zeker aanbevelen bij iedereen

Extra toelichting
Order 100048219 of 1408011 Op dinsdagavond 18-3 de DJV180ZJ besteld. Dit artikel had de rode stip. Dus levertijd langer dan 10 werkdagen. De accu decoupeerzaag werd echter al op dinsdag 25-3 geleverd. Dat is nog eens een snelle levering van 5 werkdagen. Op de verpakking valt ook niets aan te merken. SUPER. Ook nog telefonisch contact gehad. Zeer beleefde en vriendelijke medewerker.

RomanReview 14-03-2014 Via de website gekocht

Groot assortiment, duidelijke website

Telefonisch bereikbaar, wordt gelijk met je mee gekeken als je vragen hebt of problemen. Ipv door te verwijzen naar de website (zoek het zelf maar uit)

Assortiment
Groot assortiment, goede acties. Alleen jammer dat bij bijna ieder product staat dat deze op voorraad is, en later dat niet zo blijkt te zijn. 6 producten besteld, 3 producten worden nageleverd. Even gebeld met Toolnation, er werd wel duidelijk verteld wanneer de producten wel geleverd worden.

Aanbeveling
Geen vrijetijdswebshop van een amateur om geld bij te verdienen. Goede organisatie, professioneel bedrijf.

Extra toelichting
Ordernummer: 100047555 Vandaag mijn Makita DDF470ZJ binnen gekregen, extra lader en accu die ik er bij had besteld zaten netjes in de koffer van de Makita. Nalevering van een andere Makita machine komt nog, even contact opgenomen met Toolnation wanneer de machine geleverd zou worden. Week 18, jammer dat de machine wel op voorraad op de website staat maar pas 2,5 week later geleverd kan worden. Wel goed dat ze duidelijk zijn wanneer de machine echt binnen komt, ipv de schijn voor te houden. Vandaag gelijk nog een Invalzaag besteld bij Toolnation. Zeker aan te raden, groot assortiment, goede prijzen en geen vrijetijdswebshop om iets extras bij te verdienen.

ankibert 13-03-2014 Via de website gekocht

Snel gedaan via Internet

Nalevering was perfect van een defect onderdeel van de bestelling, na één telefoontje

Veel keus

Aanbeveling
Dit was mijn eerste bestelling bij Toolnation en ben zeer tevreden

Extra toelichting
Mijn bestelling, een compressor met toebehoren, werd in no time geleverd. Helaas was één onderdeel, de luchtslang, defect. Maar na één telefoontje werd mij beloofd, dat een nieuwe de volgende dag zou worden geleverd. En dat gebeurde inderdaad. Alles werkt perfect nu. "Chapeau" voor Toolnation. Nog bedankt voor de goede service. -. Ordnr. 10004756

JanvRhee 13-03-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke site met vele assecoires

Snelle levering

Assortiment
Compleet assortiment met vele mogelijkheden

Aanbeveling
Overzichtelijke site, scherpe prijzen en snelle levering

Extra toelichting
Na een tijdje opzoek te zijn geweest voor een scherpe prijs kwam ik op de site van Toolnation. Hier was mijn artikel het voordeligst. De site was duidelijk en overzichtelijk en er waren meer mogelijkheden met accessoires dan bij vele andere sites. In een paar klikken was het besteld en betaald. Op de levering heb ik niet hoeven wachten, blijkbaar hebben ze er veel op voorraad want ik kreeg het de volgende werkdag al in huis. Netjes verpakt en zonder beschadigingen. Voor mijn volgende aankoop ga ik zeker weer naar Toolnation.

S Fijan 11-03-2014 Via de website gekocht

Website heeft veel is makkelijk te sorteren en alles makkelijk te vinden. Helaas was de schermverversing erg traag, ligt waarscijnlijk aan mijn windows vista

Snel geleverd, en bevestigingsmailtjes ontvangen van robots, erg onpersoonlijk, maar eigenlijk waren ze gesloten.... Dan neem ik dat zeker voor lief.

Assortiment
Ik zocht profesioneel hand gereedschap. Prima assortiment van profesioneel gereedschap, Vergeleken mert meerdere sites, die zelfs in bepaalde merken gespecialeseerd zijn. Maar vooral de prijs was prima!

Aanbeveling
Goed gereedschap is lastig te vergelijken, de bekende bouwmarkten bieden veel aan, maar ik hou van degelijk en betrouwbaar, en dat is niet zoveel duurder

Extra toelichting
Ik heb een bestelling geplaatst vlak voor zij uit de lucht gingen, wegens inventarisatie. Dat was keurig aangekondigd. Ondanks dat keurig alles ontvangen met een aangekondigde vertraging. De vertraging was slechts 1 dag terwijl voor drie gewaarschuwd werd...

MarkLimpens 10-03-2014 In de winkel gekocht
Dirks Machines Beek

Meedenken

Levering volgens afspraak netjes verlopen

Aanbeveling
Voordeel van Toolnation, is dat men met de klant meedenkt. Vragen vooraf stellen over gebruiksintensiteit en toepassing. Het niet onnodig dure producten verkopen. Uiteraard met goede prijzen daarmee voor ons een goede partner (in de nabijheid) voor diverse producten

Zie aanbeveling bovengenoemd

paardebekje 08-03-2014 Via de website gekocht

4,2

De website functioneert niet geweldig met Firefox op Mac OSX.

De winkel adverteert met 1-2 werkdagen bezorgtijd. Toen het er na 2 dagen nog niet was en ik daar over reclameerde, beweerden ze ineens dat het 1-4 werkdagen was.

Aanbeveling
Gezien de slechte service is de kans dat ik deze winkel aan iemand aanbeveel klein.

Extra toelichting
De winkel adverteert met 1-2 werkdagen bezorgtijd. Toen het er na 2 dagen nog niet was en ik daar over reclameerde, beweerden ze ineens dat het 1-4 werkdagen was en dat ze bovendien op vakantie waren, wat op de homepage zou staan. Maar die zie je niet als je via Kieskeurig besteld. Dus een beetje jammer, aangezien ik van plan was dit jaar in verband met een verbouwing veel gereedschap aan te schaffen, maar dat ga ik maar ergens anders doen.

robstolk 07-03-2014 Via de website gekocht

overzichtelijke website, winkelwagentje en betaling loopt erg makkelijk.

snelle levering en een goed overzicht van de status van je bestelling. Je weet dat ze bezig zijn met je bestelling wanneer je met ideal heb betaald en dat geeft een veilig gevoel.

Assortiment
ben onder de indruk van het ruime assortiment de de mooie merken die ze veroken

Aanbeveling
snelle levering, mooie prijzen en mooi gereedschap

Extra toelichting
Super scherpe prijzen en mooie combi deals. een enorm uitgebreid assortiment en een snelle, duidelijke levering ordenummer: 100047058

fnbroers 06-03-2014 Via de website gekocht

online bestellen, overzichtelijke site groot aanbod.

dmv mail op de hoogte gehouden voor levering en status van verzending. Je kan ook een ander afleveradres kiezen.

veel

Aanbeveling
Goede website met groot assortiment en goede prijs/kwaliteit.

Extra toelichting
Topmerken, snelle levering, snelle service, gratis wera bitset, goedkoopste op internet icl. gratis verzendkosten. ordernummer: 1405689

QuentinB 06-03-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Ordered a Dewalt screw driller on March 4, received on March 6 in the morning. Good product and very good prices. I was not able to find lower prices, even on the Web. The customer service contacted before purchase quickly answers to your questions. Everything was perfect for my order!

remko165 27-02-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Telefonisch goed advies en levering compleet en binnen de aangegeven tijd geleverd. kortom zeer tevreden ordrnr 100046473

treniers 19-02-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Zeer correcte prijs, gisteren besteld en vandaag reesd geleverd in Belgie (Brussel) +++TOP+++

v.Beijsterveld 15-02-2014 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen

Snelle levering

Veel op voorraad

Extra toelichting
De leveringen waren supersnel,en goed te volgen op internet. Ik heb pas na mijn eerste bestelling een account aangemaakt bij Toolnation, ik zou het fijn hebben gevonden dat mijn eerste bestelling ook in mijn account zichtbaar zou zijn. Dit blijkt niet mogelijk te zijn en bij mijn vraag daarover waren ze best wel kortaf eigelijk. Mijn bestelde artikelen waren van een afwijkend jaartal geleverd De makita multitool BTM 40zjx3. is van 2012 De makita BHP 448ZJ. Is van 2013 De Makita BTP131 ZJ. Is van 2012 met oud type MBOX erbij (deze kost 314 euro voor een body alleen dan wil,ik er eigenlijk eentje van 2014) Dus al met al ik zou het fijner hebben gevonden als ze van recentere datum waren geweest. Daar tegenover heb je wel een jaar langer garantie wat je er gratis bij krijgt als je machines registreert bij Makita. Al met al is er nog veel te verbeteren, maar ik wil het toch als positief willen beoordelen met bovenstaande kanttekeningen.

deboesj 13-02-2014 Via de website gekocht

zowel ter orientatie als bij gericht zoeken kun je gemakkelijk tot een goed vraag-aanbod vergelijk komen

Was een discrepantie tussen geleverd product en aanbieding in winkel. Geleverd zaagblad was niet juist. Na telefoontje werd het juiste zaagblad als extra, zonder kosten, de volgende dag geleverd.

Assortiment
breed assortiment van gelijke producten voor zowel de hobbyist als professional

Aanbeveling
Goed assortiment en prima service

Extra toelichting
Het was niet het eerste product wat ik hier gekocht heb. Vorige keer alles normaal verlopen vlg procedure. Bij probleempje alles perfect opgelost

JWEuverman 11-02-2014 Via de website gekocht

uitzoeken, bestellen, betalen... fluitje van een cent.

goed

goed

Aanbeveling
Aangezien de prijs van de Festool Afkort-trek KAPEX KS 120 EB verre weg de beste is van alle aanbieders heb ik voor www.toolnation.nl gekozen om dit fantastische product te bestellen. Zondag besteld, dinsdag middag al geleverd.

Daarom is deze webwinkel een goede keuze.

Extra toelichting
Goed product Goede prijs Snel geleverd Een tevreden klant! J.W. Euverman 100045026

Jan Maarten 57 11-02-2014 Via de website gekocht

Vanuit mijn luie stoel besteld.

Supersnel geleverd met gratis extra widabitjes. Bovendien was de bestelling te volgen via Track and Trace.

Assortiment
Voor elke portomonnee wel wat te vinden. Bovendien een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Aanbeveling
Kortom ik zou het iedereen aanbevelen om iets te bestellen bij Toolnation.nl!

Extra toelichting
Kan vanuit huis mijn bestelling plaatsen en wordt thuis afgeleverd zonder extra kosten. Overzichtelijke site, veel keuze- en betaalmogelijkheden en een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Bovendien is mijn Hitachi boormachine zeer snel geleverd en was de zending te volgen via Track and Trace. Kortom ik zou het iedereen aanbevelen om iets te bestellen bij Toolnation.nl! Ordernummer 100044922

tommee 10-02-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Sinds 1,5 jaar plaats ik bestellingen bij Toolnation, tot nu toe heb ik 4000 eur achtergelaten bij hun, die gereedschappen komen altijd binnen paar dagen goed aan. Ik ben tevreden over hun. Een keer heb ik een defecte Festool product gekregen, maar dat hebben ze ook voor mij geruild. Goede webshop. Ordernr: 100044898

Ressendex 09-02-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Very good service and fast delivery Product price is lower than other web shop. I am very happy and I will certainly come back for the purchase of other products. I recommend this web shop !!

epardon 07-02-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk met ideal online bestellen.

Goed, je wordt netjes op de hoogte gehouden van de verzending via email.

Allemaal professionele apparatuur

Leuke winkel.

Extra toelichting
Niks op aan te merken. Ordernummer 100044537.

kputten 07-02-2014 Via de website gekocht

Website is makkelijk en overzichtelijk

betalen is op alle mogelijke manieren mogelijk

Assortiment
volledig, zeker wanneer je makita gereedschap zoekt

Aanbeveling
Wanneer ik ergens graag nogmaals wil bestellen, raad ik het zeker voor iemand anders aan

storingen 05-02-2014 Via de website gekocht

De site is erg overzichtelijk

ik werd keurig door middel van mail op de hoogte gehouden van de voortgang van de geplaatste order

Assortiment
Toolnation was een van de weinge met dit product op voorraad.

Aanbeveling
De service is echt super en ik denk dat je geen spijt krijgt als je hier wat koopt

Extra toelichting
De wijze waarop je via de mail op de hoogte gehouden word betreffende de voortgang van je order kan echt niet beter. Kort gezegd Goedkoop snel en goed! Ordernummer:1403214

Houtbewerker 31-01-2014 Via de website gekocht

Supersnelle site. Alles binnen handbereik.

Gisteren besteld, vandaag al binnen. Kon het zelf niet geloven.

Assortiment
Indien je het hier niet vindt???? Elders ook niet.

Aanbeveling
Al mijn volgende aankopen zullen via Toolnation verlopen.

Extra toelichting
Geen negatieve punten op te merken. Voor mij zeker een aanrader.

Miepje25 30-01-2014 Via de website gekocht

3,5

Slechte service, je moet zelf achter je bestelling aangaan om erachter te komen waarom de levering zo lang duurt. Volgens de site " code groen" dus leverbaar binnen 4 werkdagen.

Aanbeveling
Niet aan te bevelen als je een normale levertijd verwacht.

janus62 29-01-2014 Via de website gekocht

Alles te vinden, snel in huis.

Helaas een minpuntje is de werkplaats.
ik ben al een tijdje klant.
een hakhamer prijsopgave gevraagd.
zonder tegenbericht maar gerepareerd
gelijk betalen graag

Assortiment
Bijna alles in huis tegen scherpe prijzen

Zien bovenstaande

Nick van op het hoven 23-01-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, supersnel geleverd

Netjes op de hoogte gehouden van de bestelling en tevens een goed advies gekregen.

Assortiment
Nadat ik een tijdje op de site heb rond gekeken kom tot de conclusie, van schroevendraaier tot formaatzaag

Aanbeveling
Zeker aan te raden aan vrienden en kennissen

Extra toelichting
Hier is de klant koning en wordt naar zijn wenken bediend.

Niek Jongen 23-01-2014 Via de website gekocht

Zeer goede website makkelijk te vinden gereedschap.
kort gezegd een hele mooie, makkelijke website.

Besteld op een woensdag avond en vrijdag in huis zoals beloofd. service is top, kreeg ook een mailtje dat mijn bestelling verzonden was.

Assortiment
Sommige producten waren niet op voorraad deze werden ook mooie met een oranje/roode stip aangegeven.

Aanbeveling
Ik zou al mijn vrienden, collega's, familie aanraden om hier te shoppen.
uitstekend gereedschap mooie prijs en een hele uitgebreide assortiment.

Toolnation

brynckminator 31-12-2013 Via de website gekocht

Voor klanten uit Belgie niet aan te bevelen, want er is geen service,je moet alles zelf uitdokteren of navragen

Geen service,boormachine besteld op 24/12/2013 die zogezegd op voorraad was telefoons of mails worden niet beantwoord,we zijn nu een week verder en nog altijd niet verstuurd,
Laatste keer dat ik iets besteld heb op toolnation.

Assortiment
Indien de service niet goed is mag je nog zoveel assortiment hebben als je wil.

Extra toelichting
Sevice is 0,0 Geen service,boormachine besteld op 24/12/2013 die zogezegd op voorraad was, telefoons of mails worden niet beantwoord,we zijn nu een week verder en nog altijd niet verstuurd, Laatste keer dat ik iets besteld heb op toolnation.

qwerty4571 13-01-2014

Ik heb op 17 december j.l. een accu boormachine (t.w.v. €282) besteld, die op voorraad was. Nu,13 januari, nog steeds niets ontvangen. Al enkele mails verzonden. Krijg dan als antwoord, dat ik het binnen enkele dagen kan verwachten. Niet dus. Voor mij ook nooit meer Toolnation. Dan betaal ik wel enkele euro's meer bij een webshop, waarvan ik zeker weet dat die wel op tijd leveren. Ben het dus helemaal met je eens

Miepje25 30-01-2014

Inderdaad helemaal mee eens. Ik heb ook bestellingen gedaan die volgens de site binnen maximaal 4 werkdagen geleverd kunnen worden, ben nu 2 weken verder nog steeds niks. Ik wordt aan het lijntje gehouden dat de levering begin van de week dan weer later deze week en ga zo maar door. Nee eenmaal maar niet weer bij deze webshop. Advies koop ergens anders!

klusbus1982 08-07-2013 Via de website gekocht

heel snel

lijkt prima

echt veel

als ze het zoeken

gewoon leuk dat het kan

Stan Wijzen 21-05-2013

Eenvoudig zoeken en vergelijken van producten!

Snelle levering naar Texel

Assortiment
Al zeer compleet, bedrijfskleding zou beter kunnen

Aanbeveling
Geen vergelijkbare winkel met dit aanbod online te vinden

Extra garantie van 4 jaar op Makita door Toolnation.nl