ToolNation - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over ToolNation.

ToolNation stelt zich voor

Bij Toolnation kunt u terecht voor alles op het gebied van gereedschap. Wij hebben meer dan 30 jaar ervaring met het leveren van gereedschappen! Ons doel is om u een leveringsgamma aan te bieden dat informatief, prijstechnisch en kwalitatief in evenwicht is. Alle producten die wij verkopen zijn geselecteerd om het beste te bieden voor iedere toepassing. Daarbij beschikken wij over een eigen service-, reparatiewerkplaats die zowel herstelwerkzaamheden alsmede garantiereparaties zelf mag uitvoeren (merkafhankelijk). Hulp nodig of vragen? Stuur ons een bericht via het contactformulier op onze website of maak gebruik van onze hulplijn! Volg ons op Facebook en Twitter voor de exclusieve dagaanbiedingen!

Deze score is berekend op basis van 54 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Frank Heiloo 11-03-2017 Via de website gekocht

zeer tevreden

Prima service, alles keurig op tijd geleverd en super verpakt. Prijzen zijn zeer scherp. Ik kreeg een extra zaagblad bij mijn invalzaag kado. Prijzen van extra accessoires zijn meer dan concurrerend in verhouding met de groothandel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dominique 10-03-2017 Via de website gekocht

Groot assortiment, snel en professioneel! Service ook top!

Vorige week een 7 tal machines besteld, deze stonden allemaal op een levertijd van 1 tot 4 werkdagen. Een aantal machines een dag later al in huis, de rest van de machines volgde ook in de afgesproken periode. Zelfs een zaagblad cadeau gekregen en een leuk t-shirt van toolnation. Al met al top service! Hier ga ik in de toekomst zeer zeker vaker bestellen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter 10-03-2017 Via de website gekocht

Geen aanrader!

Absoluut geen aanrader! Levertijden worden niet gehaald en beloftes niet nagekomen. Bestelling wordt met veel naleveringen geleverd. Ben nu meer dan een maand verder en de bestelling is nog niet compleet! Gisteren is belooft dat de zending vandaag zou binnenkomen, ook dit was een loze belofte.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

C. 09-03-2017 Via de website gekocht

Zéer slechte service, leugenachtig!

Maandag 6 maart heb ik bij Toolnation accu besteld die op voorraad was en een levertijd had van 1-4 dagen. Vandaag maar eens nagevraagd wanneer zij denken dat de accu geleverd wordt. Nlijkt pas volgende week door een foutje .... beetje doorvragen blijkt dat de fabrirk niet levert en dus zij ook niet. Als ik hen er op wijd dat op de site nog steeds op voorraad staat is het een foutje dat de fabriek niet geleverd heeft maar het ligt in de magazijn in DE. Bovendien is mijn betaling woensdag (????) pas asngekomen en 4 dagen is volgende week....en ik moet maar eens beter lezen.! Kortom zéer leugenachtig bedrijf en klantvriendelijk kennen ze niet, ok vermoed dat er pantoffeldiertjes aan het werk zijn. Bestel vooral ergens anders!

Floris 01-03-2017 Via de website gekocht

Keurig opgelost

Hier een metabo afkortzaag besteld. Eerder al mooie lijmtangen en wat meetgereedschap besteld en altijd prima levering. Nu kwam ik er achter dat er een klein onderdeel ontbrak. Opgebeld en doorverbonden met de werkplaats waar een aardige gozer me vertelde dat ze het meteen zouden opsturen naar me. Keurig afgehandeld.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Festoolfan 27-02-2017 Via de website gekocht

Slechte service

De levertijden wijken zo ver af dat mijn klus helemaal de soep in liep. Zet er gewoon bij dat het 14 dagen levertijd is, had ik wel bij nonpaintstore besteld. Vervolgens tijdens carnaval volledig onbereikbaar, daar had mijn klant iig geen boodschap aan.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Van Acker Tim 16-02-2017 Via de website gekocht

Spit D90 sleuvenfrees aangekocht bij Toolnation

Ik ben heel tevreden over deze winkel, ik heb ervoor gekozen op aanraden van collega's en vooral voor de goede prijzen. Prijs-kwaliteit ben ik tot nu toe zeer tevreden. De site is gebruiksvriendelijk en de levering was ook in orde!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Bart 05-02-2017 Via de website gekocht

Scherp geprijsd, redelijk snelle en goede service.

Op vrijdagmiddag een bestelling geplaatst bestaande uit 3 artikelen. Dinsdag kreeg ik het eerste artikel binnen. Woensdag de overige 2. Bij een concurrent op hetzelfde moment een bestelling geplaatst en dat was de volgende dag in huis. ToolNation is dus niet het snelste adres. Scherp geprijsd zijn ze echter wel. Bovendien leveren ze een jaar extra garantie en met duur gereedschap is dat wel een prettige gedachte. Bovendien zijn ze ook officieel dealer van grote merken, waardoor je ook in aanmerking komt voor bepaalde acties (bij sommige andere prijsvechters is dat niet het geval).

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Michael 04-02-2017 Via de website gekocht

Snelle levering !!

Snelle levering !!
Besteld en volgende dag in huis
Helemaal geweldig en nog een gratis accu van makita
Mooi toch

N Rademaker 30-01-2017 Via de website gekocht

Breed assortiment, snelle levering en extra garantie

Toolnation.nl nu verschillende keren gebruikt voor de aankoop van gereedschap. De prijs is er altijd het best en voor materiaal van Makita krijg je gratis een extra jaar garantie. Ze komen hun afspraken altijd na en leveren snel.

Pluspunten

• Breed assortiment
  • Snelle levering
  • Beste prijs
  • Extra garantie op Makita gereedschap

Minpunten

• Winkel is te ver om eens lang te gaan
  • Mobiele site is lastig browsen

Gert 24-01-2017 Via de website gekocht

Toolnation ruime keuze en goede service

Intussen al een aantal machines besteld bij toolnation en alles snel en goed in huis.
Ook op vragen over een product reageert het bedrijf snel en geeft veel informatie.
Ook geven ze eerlijk advies over je keuze en of je beter een ander product kan kiezen.
De app werkt ook mooi. Duidelijk en snel de informatie die je zoekt. Ook verlengen ze de garantie met een jaar extra.
Ik kan toolantion dan ook van harte aanbevelen

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke informatie
  • Zeer ruime keuze
  • Verlengde garantie

als je de tijd neemt 23-01-2017 Via de website gekocht

beloofd veel, levert niet. Slechte behandeling klant

bestelling werd niet geleverd in de levertijd van 4 dagen ( de spullen waren op voorraad)
bedrijf was telefonisch niet bereikbaar. Veel emailtjes zonder duidelijkheid 3 weken verder belofte dat spullen die week geleverd zouden worden, nog een week, later bij navraag, geen levering van spullen.Aanbieding ingetrokken zonder bericht. Bij aandringen bied verkoper een mager alternatief en laat nooit meer van zich horen, klant moet zelf overal achter aan. Ook om zijn geld terug te krijgen. dat duurt ook lang

Pluspunten

• uiteindelijk krijg je geld terug
  • hebbveren mooie aanbiedingen

Minpunten

• leveren gekochte spullen niet niet
  • komen beloftes niet na
  • onvriendelijke verkopers
  • zijn slecht berijkbaar

Yvan 17-01-2017 Via de website gekocht

Aanrader , ruime keuze

Iets lang moeten wachten op de levering (eindejaarsperiode ) kontakt opgenomen met de verzendingsfirma , korekte infomatie gekregen . Levering uitgevoerd op de data en uur zoals het vermeld stond op de te volgen informatielink. Zeker voor herhaling vatbaar.

Pluspunten

• Zeer intersante prijzen
  • Korrekte betaalingswijze
  • Profesioneel verpakt

Floris 14-01-2017 Via de website gekocht

Garantie afhandeling is slecht

Levertijden worden niet gehaald. Als het product kapot gaat binnen garantie termijn wordt er gezegd dat het gewoon slijtage is en alleen fabrieksfouten worden vergoed.

Minpunten

• Slechte garantie
  • Beloofde levertijden worden niet nagekomen

Michel 13-01-2017 Via de website gekocht

Waardeloze firma.

Op 19 december een bestelling gedaan en het product had een levertijd van 2-5 werkdagen.
Dit bleek niet waar te zijn. Je hoort niets van hen. Gezien de drukte krijg je geen medewerker te spreken. Na lang proberen eindelijk een medewerkster van finance gesproken en deze blaft je af als een hond. Diverse telefoongesprekken en toezeggingen verder nog steeds niet verstuurd.
Elke keer een ander excuus en belofte. Nu geannuleerd en maar wachten wanneer het geld wordt teruggestort. Kortom waardeloos.

Officiele reactie van Toolnation.nl 13-01-2017

Beste,

Er staat vanaf begin december een langere levertijd voor het bestelde product als u vermeld, en deze kan eventueel worden verlengd zoals duidelijk vermeld in de melding op onze website.
Alles valt of staat met correct lezen, helaas kunnen we het niet duidelijker op onze website vermelden.
Toolnation heeft de order 100% correct behandeld.

Afd. Support

Daniel 11-01-2017 Via de website gekocht

Ik wacht en wacht en wacht

Waardeloze zaak. Bestelling van November (die volgens hun site op voorraad is) nog steeds niet binnen. Hoor niks meer en krijg geen antwoord op vragen.

Pluspunten

• je bent je geld kwijt

Minpunten

• alleen maar.

bart janssen 10-01-2017 Via de website gekocht

Makita

de bestelling is netjes afgehandeld en op tijd geleverd geen problemen
dit was de eerste keer dat ik wat bij deze winkel wat bestelde
ja ik zou deze winkel zeker aanbevelen

Miki2010 30-12-2016 Via de website gekocht

Top product Veel keus!

Ik was te laat met kados te bestellen voor de feestdagen. Door mijn werk geen tijd gehad om dit ge regelen. Op het laatste moment besteld bij Toolnation. En wat schetst mijn verbazing vrijdag voor kerst komt dpd mij een pakje brengen. Top assortiment en snelle levering. Ga zo door!!

Pluspunten

• Snelheid leveringen
  • Assortiment

Minpunten

• Helaas niet bij ons in de buurt

Twan 29-12-2016

ToolNation

Ik vind dat ze een mooie duidelijke webwinkel hebben en app. ToolNation heeft hele snelle levering en service.

Kortom een goede winkel

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke website

Sake 28-12-2016 Via de website gekocht

Klantenservice kan wel wat beter

Bij het terugsturen van een artikel is er het een en ander missgegaan. Ik kreeg tot twee keer toe het pakket terug gestuurd. De Klantenservice wees mij telkens, bij vragen hierover, op de retourvoorwaarden. En zij konden mij niet vertellen wat er precies mis was gegaan. Pas later wezen zij mij erop dat het pakket nooit bij hun is aangeboden. Dus waarschijnlijk zit het in de pakketdienst.
Jammer, dit had graag wat eerder willen weten.
Het blijft altijd bij zo'n geval gissen wat er gebeurd met zo'n pakket.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • vlotte levering

Minpunten

• klantenservice

Ben 28-11-2016 Via de website gekocht

Garantieafhandeling bizar

Enkele maanden na aanschaf en incidenteel (niet professioneel) gebruik van een Bessey eenhandsklem, klikt deze bij aanspannen en klemt hij nauwelijks meer. Stelling van Toolnation: Er zit geen garantie op. De klem heeft wel gewerkt en is dus conform voorwaarden geleverd bij u.
Mis ik iets? Dat is toch het idee van garantie? (artikel 7:17 Burgerlijk Wetboek - recht op een deugdelijk product).
Hier laat ik het uiteraard niet bij, maar voor mij nooit Toolnation meer. De jongens en meisjes daar moeten nog even bij Coolblue in de leer denk ik.

japser 84 21-11-2016 Via de website gekocht

Na 1,5 maand nog steeds geen levering.

Al eerder besteld en toen tevreden. Ook al was de prijs niet het beste bij Toolnation (al staat er op de site altijd de beste prijs, bij mailen wilde ze niet mee met goedkoopste leverancier). Maargoed vanwege eerdere goede ervaring toch bij Toolnation besteld.
Nu ben ik al anderhalve maand aan het wachten op een freesmachine. Levertijd van deze machine staat nog steeds op 5-10 werkdagen, maar daar klopt dus niets van.

Toolnation stuurt na uitstellen levering geen mail ter informatie en moet je er dus zelf achteraan mailen. Laatste mail was dat ik het waarschijnlijk begin vorige week zou krijgen ;(

Laatste keer dus........

Pluspunten

• Garantieperiodes

Minpunten

• Levertijden op site kloppen niet
  • Niet altijd de goedkoopste

William 17-11-2016 Via de website gekocht

Geweldige service

Gisteren Toolnation gebeld met een vraag over Makita gereedschap. Zeer professioneel en geduldig te woord gestaan met veelverstand van zaken

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Handige ophaal mogelijkheid voor mensen in Limburg

D.I. 14-11-2016 Via de website gekocht

Geen aanrader: slechte service!

Vorige week zakelijk een excenterschuurmachine besteld. Levering vond snel plaats maar bij testen, bleek apparaat niet naar behoren te werken. Toolnation geeft aan dat we apparaat kunnen opsturen zodat het gerepareerd kan worden maar dan zijn we het apparaat enige tijd kwijt. Het blijkt niet mogelijk te zijn om het te retourneren en een nieuwe te ontvangen. Dit omdat we een zakelijke klant zijn. Hele slechte zaak. Voor ons de eerste en gelijk de laatste keer dat wij wat bij Toolnation besteld hebben.

Minpunten

• slechte service
  • onvriendelijk aan telefoon

corry 13-11-2016 Via de website gekocht

snel en betrouwbaar

Heb hier mijn festool frees gekocht. Prima web shop voor goed gereedschap. Scherpe prijzen en voorradig. Snelle levering!

Pluspunten

• scherpe prijs
  • betrouwbaar

Kathleen 07-11-2016 Via de website gekocht

Fein accessoires

Prima shop, hebben veel accessoires van Fein. Voor mij een pluspunt ik kan alles in dezelfde winkel bestellen! Prima aankoop, snelle levering en voor herhaling vatbaar! Niks op aan te merken.
Aanrader!

lars 02-11-2016 Via de website gekocht

Makita BHX2501X gratis afhalen

Altijd tevreden geweest over deze winkel tot op de dag van vandaag. Ik heb bij hun 1,5 maand geleden een bladblazer van makita gekocht, prima product verder, echter 1,5 maand later word ik opgebeld met de mededeling dat er nog een bladblazer op mij stond te wachten bij de balie en dat deze reeds betaald was. Dus ik moest zowieso nog deze week bij hun zijn. Dus nog diezelfde dag langs geweest en ja hoor ik kon gratis een bladblazer meenemen.

Bovenstaande heb ik niet gedaan maar je zou toch verwachten dat je daar een beetje waardering of een fatsoendelijk bedankje voor krijgt, vergeet het maar.

Onderstaand mijn mail naar hun nadat ik zonder bedankje hun winkel maar verlaten heb.

Hoi,

Vandaag ben ik bij jullie in de winkel geweest nadat ik vorige week een mail gekregen had met de rekening en bestelling van mijn makita benzine bladblazer, toen dacht ik nog van goh wat raar dat ze ruim een maand later nog een rekening sturen, maar verder was mij nog geen lampje gaan branden dat er iets fout was gegaan. Vandaag 31-10 werd ik gebeld in de ochtend dat mijn makita bladblazer klaar stond om afgehaald te worden en dat deze al betaald was. Echter ik heb deze bladblazer al een ruime maand geleden opgehaald en had er geen 2 besteld en ook zeker niet betaald. Vandaag ben ik bij jullie naar de winkel gekomen omdat ik toch nog stanley fatmax zaagbokjes a 108 euro wilde bestellen en wilde kijken of jullie ook echt de bladblazer aan mij mee wilden geven of dat het foutje dan aan het licht kwam, het foutje kwam niet aan het licht en verder als de machine op de toonbank laten zetten klaar om mee te nemen heb ik het niet laten komen maar ik had zo met nog een bladblazer van 275 euro naar buiten kunnen wandelen. Bij het neerzetten op de toonbank heb ik eerlijk gezegd dat ik deze reeds opgehaald had en dat jullie een foutje gemaakt hadden. Wat mij vervolgens wel tegenviel is dat ik geen echt bedankt kreeg dat je dit meld of dat er iets met een prijs van eventuele zaagbokjes gedaan werd, deze heb ik dan ook niet besteld en ik ben een beetje teleurgesteld weer vertrokken, ik heb er geen punt van willen maken omdat er ook klanten in de winkel bij de balie stonden. Ik vind het erg jammer dat het melden en niet met een gratis makita bladblazer a 275 euro weglopen schijnbaar niks waard is.

m.v.g

Vervolgens krijg je als reactie terug:

Beste,

We waarderen het dat U zo eerlijk bent geweest en we zullen intern zeker bespreken hoe dit in de toekomst verbetert moet worden.

M.v.g.

En als je dan vervolgens reageert met dat dit nog steeds geen bedankt is of een korting krijg je onderstaande reactie terug.

U zegt dat dit geen enkele vorm van waardering is. Dit kan schijnbaar volgens U enkel getoond worden in de vorm van korting.

Helaas kunnen we U geen korting geven.

We waarderen evenzeer dat U de machine niet mee heeft genomen zonder hiervoor te betalen zoals dit fatsoenshalve ook hoort. Dit staat geheel los van elkaar.

Maar er staat nog steeds niet echt bedankt en hoe willen jullie dan jullie waardering tonen!!!!

Mocht dit ooit bij iemand voorkomen kun je beter de machine gewoon bij hun ophalen en er niks van zeggen, dat vinden ze namelijk leuker dan bedankt zeggen of een kleine korting geven, want dat is maar erg vervelend.

Voor mij dus nooit meer Toolnation / Dirks machines in Beek.

Wouter 21-10-2016 Via de website gekocht

4 dagen verzendtijd... LOL

Ladder die op voorraad is (groene kleur) besteld. Volgens de website zou de levertijd 1 tot 4 dagen bedragen wanneer ear geleverd moet worden binnen Nederland, Belgie of Duitsland. Wel, dat is zeker het geval.

Factuur zat daags nadien in m'n mailbox, maar over verzendinfo na een week nog niets ontvangen. Ticket geopend, en daar zeggen ze me dat de verzending al naargelang de drukke die MINIMUM 1 tot 4 dagen in beslag neemt.

Ondertussen weer een week verder, en nog steeds geen nieuws over de levering...

Aantrekkelijke prijs, als je het bestelde item tenminste ontvangt... 2 weken levertijd voor een "voorradig" voorwerp, is in mijn opinie onaanvaardbaar.

Minpunten

• Zeer trage levering

Olav Gubbels 15-10-2016 Via de website gekocht

festool bovenfrees besteld

Diverse malen gereedschap bij toolnation besteld.
Volgende dag al in huis, leuke attentie zoals een rolmaat bij de bestelling.
Laagste prijs en snelle bezorging, volgende keer weer bij toolnation Top !!

Pluspunten

• snel
  • goedkoop

Dennis 09-10-2016 Via de website gekocht

Toolnation goede prijs en levering

Bestelling bij toolnation gedaan van makita en festool gereedschap. Prijs vergeleken met andere sites zeer gunstig en bij de levering de productie netjes verpakt.
Verder is het bij Toolnation mogelijk aanvullende garantietijd te krijgen bij verschillende merken!

• Garantie
  • Betrouwbaar

Bart 06-10-2016 Via de website gekocht

snelle service, goede merken

grasmaaier besteld, dag later al aan de vervoerder overhandigd en dag daarna netjes afgeleverd zoals aangekondigd per e-mail. En alles tegen heel bescheiden prijzen! Prima!

Pluspunten

• snelle levering
  • lage prijzen
  • goede communicatie

bunkel 05-10-2016 Via de website gekocht

Uitstekende vakwinkel

Geweldige winkel voor o.a. mijn DeWalt gereedschap. Via vergelijkingssites kom je ook meestal bij Toolnation uit en met de vaak extra dealer garantie die ze geven (4 jaar ipv 3 jaar) is de keuze snel gemaakt.

• Garantie
  • Kwaliteitsproducten
  • Account mogelijkheid

Minpunten

• Verzendkosten voor kleinere bestellingen

Ron 07-09-2016 Via de website gekocht

Garantieverlenging op Festool machines, geweldig!

Op zich een duidelijke website, met goede productbeschrijvingen, hoewel dit wat mij betreft nog zorgvuldiger kan.
Zo bestelde ik een extra artikel, later bleek dat het artikel door de fabrikant er standaard bijgeleverd wordt, dit stond niet vermeld op de site. Artikel teruggestuurd, netjes mijn geld terug gestort gekregen maar de verzendkosten waren voor mij, gaf mij toch een vreemd gevoel.

Ook vind ik dat er te langzaam een reactie komt als je een contactticket hebt ingevuld, na een week besloot ik maar eens te gaan bellen. De site vermeld echter wel dat er binnen 14 dagen gereageerd wordt maar dit vind ik tamelijk lang!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Vele merken
  • Goede prijzen
  • Garantieverlenging

Minpunten

• After sales moet sneller.
  • Uitluitend assortiment.
  • Service kan beter.

Jan 31-08-2016 Via de website gekocht

Top!

Ik heb nu al een paar keer bij hun besteld en alles werd goed geleverd. Ze zijn ook vaak de goedkoopste en hebben vaak leuke aanbiedingen.
Maar ik kom vooral bij hun terug omdat ze vaak producten leveren die nergens anders te krijgen zijn, Jan

Pluspunten

• Goedkoop!
  • Veelzijdig

Minpunten

• Kan altijd goedkoper:)

Philip 04-08-2016 Via de website gekocht

Standaard webshop

Eerst factuur versturen met daarop voorwaarde"reclames binnen 14 dagan na factuurdatum", dit terwijl product niet geleverd was. Een vriendelijk mailtje hierover werd met een standaard bericht afgedaan.
Vervolgens twee dagen later bericht dat het bestelde artikel "wat vertraging" had opgelopen. Deze vertraging bedraagt 50 dagen!
Niet meer van deze tijd. Om de order te annuleren gebeld, werd op ambtelijke wijze verwezen naar de webshop waar ik een ticket aan mocht maken. Op dit ticket hoopt men binnen 48 uur te reageren, terugbetaling binnen 14 dagen.
Dit zijn termijnen waarmee een professioneel bedrijf in deze tijd niet meer mee kan.

Aanbeveling
Standaard traag met leveren ( 2-4 dagen), na 3 dagen bericht dat levering 50 dagen vertraging heeft -en dat op een normaal product.
Klantenservice niet aanwezig, een brompot die verwijst naar de website.

Officiele reactie van Toolnation.nl 05-08-2016

Beste,

Order is 100% conform voorwaarden verstuurd. De leveringstermijn bij het product staat op meer dan 10 werkdagen. Daarnaast mag elke webshop er wettelijk 14 dagen over doen om een bedrag terug te storten. U dient de voorwaarden van betaling en levering goed te lezen op onze website.

Mvg.

Directie

J.C. 31-07-2016 Via de website gekocht

3,8

zoekfunctie was moeilijk. veel aanbod, maar te weinig filtermogelijkheden. produkt wel op site maar niet op voorraad.

na 14 dagen, nog niets geleverd. na telefoontje wel, maar t verkeerde produkt. t kwam ook nog te laat.

Assortiment
gevraagde produkt stond op de website, maar was niet op voorraad. daarna het vekeerde geleverd, het paste niet.

Aanbeveling
na telefoontje werd een ander, goedkoper product aangeboden met creditnota. ander produkt geleverd, maar geen kritnota.

Extra toelichting
nooit meer toolnation voor mij

freddyh_10 20-07-2016 Via de website gekocht

5,5

Website werkt snel en overzichtelijk. Helaas werkt de bezorging niet zo snel: typisch wacht ik 3-4 werkdagen op mijn bestelling en door het versturen met DPD wordt er sowieso niet op zaterdag bezorgd.

Als ik een vraag stel over een bepaalde machine krijg ik een antwoord voor een andere machine.

Assortiment
Veel producten voor scherpe prijzen. Vaak zijn ze net iets goedkoper dan de concurrentie, maar... zie aanbeveling.

Aanbeveling
Bestel hier alleen iets als je geen haast hebt. Typisch heb je je spullen voor een paar Euro meer bij een andere webwinkel 1 dag later in huis, bij ToolNation heeft elke bestelling net geen week gekost. Op donderdag bestellen en op woensdag mijn pakket ontvangen is echt niet meer van deze tijd.

Anoniem 10-07-2016 Via de website gekocht

Lange levertijden. Klantenservice onvriendelijk en als ik iets retour willen sturen dan krijg ik er een hoop gedoe mee.

Aanbeveling
Ik heb mijn pakket twee keer moeten opsturen en nog had ik het niet goed gedaan. Stuur ik het pakket ongeopend retour, heb ik het volgens Toolnation niet goed ingepakt !?! Ik heb drie keer verzendkosten moeten betalen door een fout van Toolnation. Voor mij dus nooit meer. .

Alex 07-07-2016 Via de website gekocht

duidelijk en overzichtelijk

word goed op de hoogten gehouden van de vordering van je bestelling

Assortiment
zoals ik kon zien is er niks wat ik niet kon vinden wat ik in het dagelijks leven nodig heb

simpel en kort .
helemaal geweldig hier ga ik in de toekomst zeker meer bestellen

Extra toelichting
savonds deze set besteld meteen een email terug ontvangen duidelijk op de hoogte gehouden hoe het er voor stond met de verzending er van gewoon helemaal top

Ferro1 04-07-2016 Via de website gekocht

4,8

Snelle levering

Het bij geleverde kadootje na 1 keer gebruikt te hebben kapot. Reactie expeditie geen garantie, ja maar 1x gebruikt geen garantie. Probeert u het eens bij onze Pick-up en return, nee bedankt hoor, moet je dan gaan smeken. Het sop is de kool niet waard!!

goed assortiment

Aanbeveling
Als je bij deze aankoop een kadootje erbij doet, maar geen service verleend, dan houd alles op!!!
Zie bovenstaand

Zie bovenstaand

Mart 04-07-2016 Via de website gekocht

Alles is op de site goed te vinden en bestelling verloopt soepel.

Aangegeven reactietijd is binnen 48 uur en hieraan wordt gehouden.

Assortiment
Veel producten tegen goede prijzen.

Aanbeveling
Bestelling is goed verlopen.

Do 04-06-2016 Via de website gekocht

Zeer slechte service, door een verandering in het systeem is een retourneringen kwijt en wordt er geen geld geretourneerd.

Standaard tekst ivm bereikbaarheid bij expeditie, klant mag opdraaien voor retourneringen terwijl product bij toolnation is afgeleverd.

Aanbeveling
Ik Koop nooit meer bij deze webwinkel, moeilijk contact. En absoluut niet klantvriendelijk.

Extra toelichting
De bestelde zaagmachine ter waarde van 240 euro bleek te groot, contact met toolnation gehad en op hun advies per post geretourneerd. Hiervan is bewijs, bedrijf is het het pakket kwijt waardoor het geld niet wordt geretourneerd. Meerdere malen contact maar de klant mag het zelf uitzoeken.

Officiele reactie van Toolnation.nl 19-07-2016

Beste,

Wij hebben uw review proberen te achterhalen en dit te koppelen aan een bestelling. Helaas hebben wij niets kunnen vinden en blijkt dat u met dit email adres nooit een bestelling heeft geplaatst.

Zou u zo vriendelijk willen zijn en ons terugkoppelen om welke bestelling het zou gaan zodat wij dit probleem intern op kunnen lossen en daarmee onze service kunnen verbeteren.

Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben horen wij het graag van u.

Afd. Support

Rob Schuurman 12-04-2016 Via de website gekocht

In mijn geval was er 90 procent van de order er na twee weken nog niet.
Je kan dan alleen communiceren via het standaard antwoord formulier, normaal mail contact zou veel sneller en beter zijn

Levering duurt veel te lang na 2 weken 10% van de bestelling binnen.
Ook de vermelde diamantschijf zat niet in de doos

Assortiment is veelzijdig

Aanbeveling
Zoals eerder vermeld veel te lange levertijd, en slechte manier van communiceren.
Ben een paar keer afgescheept met een standaard bericht.

Extra toelichting
Order geplaatst van meer dan 1400,00 euro aan diverse materialen, na twee weken 10% binnen. Ook simpele producten als een staalborstel op een haakse slijper worden niet geleverd

R. Wouters 29-04-2016

Lijkt me sterk, is normaal altijd in orde

Wiebe Dijkstra 18-11-2015 Via de website gekocht

Snel online surfen met veel keuze in de webwinkel

Tot nu toe een acht. Nog geen gebruik hoeven maken van garantie, dus daarom een acht.

Assortiment
Zeer uitgebreid, maar mis nog een aantal categorieën.

Aanbeveling
Tot nu toe zeer goede ervaring, dus aanrader.

hoogie35 16-11-2015 Via de website gekocht

2,3

het gemak om online te bestellen geld voor alle web winkels, maar doordat ik na bijna 3 weken nog niets heb ontvangen is het tegenovergestelde het geval. nu heb ik er extra werk van

28-10 iets besteld, de site gaf aan levering binnen een paar dagen. Na een week nog niets ontvangen en dus maar zelf gemaild. werd me gemeld: "Helaas is er iets misgegaan met de levering van ons zijmagazijn.
We laten uw bestelling direct opnieuw afkomen en dan worden deze direct verstuurd.Zodra deze binnen zijn krijgt u van ons een email met de verzendgegevens" Mooi niet dus. Een week later weer gemaild. en 2 dagen later het antwoord: "Wij verwachten deze maandag te kunnen uitleveren. Dit gebeurt niet met TNT maar met DPD. Deze leveren niet op zaterdag, wel op maandag.Ticket status is gewijzigd naar Afgerond". Dat was vandaag en dus niets ontvangen. Ben helemaal klaar met die lui. Als het er morgen niet is annuleer ik de order.

Aanbeveling
Absoluut slechte winkel terwijl er zoveel uit valt te halen. Weet niet of dit door het personeel komt of omdat er logistiek niet klopt, maar als ik de directeur was van deze winkel (ook gezien meerdere reviews) zou ik eens flink de bezem halen door de zaak of zelf wat anders gaan doen.

Extra toelichting
Geen verdere toelichtingen meer nodig lijkt me. Hieronder staat een vinkje met: " Ja, de winkel mag contact met mij opnemen over deze review". Sterker nog: ik zou het bijna eisen om een mail met excuus te zenden.

Sophie de Wever 08-11-2015 Via de website gekocht

Zeer goede ervaring en snel

Vooraf levertijd gevraagd en perfect nagekomen

Volledig online gamma

Aanbeveling
Geen opmerkingen, hier kun je met een gerust hart kopen.

Peter Vorst 26-10-2015 Via de website gekocht

Supersnelle site met veel keuze.

Snelle levering zelfs bij meer dan 8 verschillende items

Assortiment
Extreem breed assortiment, meer dan de meeste webwinkels in deze branche. Ook specialistische items.

Aanbeveling
Geen oponent online vindbaar!

Extra toelichting
Nog meer producten voor de vakman.

taylor1960 20-10-2015 Via de website gekocht

Komen levering afspraken niet na. Ik moet hier zelf achteraan gaan anders gebeurd er niets.

Aanbeveling
Helemaal niet. Komen de leveringsperiode niet na. Ik moet hier zelf achteraan gaan anders gebeurd er niets.

Extra toelichting
Zeer slechte service !! Ik wacht nu al 2 weken op een levering. Volgens hun website zou dit uiterlijk 4 dagen zijn. Men laat dus niet weten dat ze niet kunnen leveren. Je moet zelf achter de levering aan zitten en hun communicatieve vaardigheden laten ook te wensen over. Nooit meer zal ik bij hun bestellen.

graveyardward 29-09-2015 Via de website gekocht

4,8

Geen bericht over de status van je bestelling , je moet overal zelf achter aan lopen . Zeer trage tot geen reactie op e-mails . Geen uitleg waarom iets niet binnen de beloofds termijn kan worden geleverd.

Aanbeveling
men houdt zich niet aan levertijden en er is 'n gebrekkige communicatie .

Extra toelichting
Ik zat nogal verlegen om dat apparaat en men beloofde 'n levertijd van 1-4 dagen . Ik zit nu op dag 13 en heb nog steeds niets ontvangen , ondanks dat me beloofd werd (na 'n e-mail mijnerzijds ) dat hij eind verleden week geleverd zou worden . Niets meer vernomen , dus ik heb gister morgen via e-mail gevraagd om 't ding uiterlijk woensdag (dus morgen ) te leveren en anders graag m'n geld retour .

Rinnnnna 20-08-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Zeer slechte ervaring zeker niet aan te raden!!! Na een bestelling geplaatst te hebben met een levertijd van 1 a 2 dagen hebben wij na 8 dagen nog niks ontvangen?? Na een paar keer gebeld te hebben hoor je steeds weer het zelfde verhaal... We verwachten het binnen een paar dagen? Tewijl op de site staat dat ze het op vooraad hebben? Dus ga nooit maar dan ook nooit meer bestellen.. Nu moet ik nog 2 dagen wachten totdat ik me geld terug op me rekening heb!!! Nooit bestellen bij ToolNation!!!!