ToolNation - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over ToolNation.

ToolNation stelt zich voor

Bij Toolnation kunt u terecht voor alles op het gebied van gereedschap. Wij hebben meer dan 30 jaar ervaring met het leveren van gereedschappen! Ons doel is om u een leveringsgamma aan te bieden dat informatief, prijstechnisch en kwalitatief in evenwicht is. Alle producten die wij verkopen zijn geselecteerd om het beste te bieden voor iedere toepassing. Daarbij beschikken wij over een eigen service-, reparatiewerkplaats die zowel herstelwerkzaamheden alsmede garantiereparaties zelf mag uitvoeren (merkafhankelijk). Hulp nodig of vragen? Stuur ons een bericht via het contactformulier op onze website of maak gebruik van onze hulplijn! Volg ons op Facebook en Twitter voor de exclusieve dagaanbiedingen!

Deze score is berekend op basis van 55 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mart, 4Uall Montage 07-09-2017 Via de website gekocht

Top Web Winkel

Afgelopen periode diverse Makita accu machines besteld en elke keer de volgende dag al in huis.
Dat noem ik nou nog eens een uitstekende service. De website is overzichtelijk en gemakkelijk in het gebruik. De prijs word duidelijk aangegeven zowel inclusief als exclusief de btw. Als je vragen hebt worden die snel en duidelijk beantwoord. Elke keer als ik op zoek ben naar een Makita Machine kom ik toch weer uit bij Toolnation omdat deze gewoon de beste prijs en service heeft.
Toolnation is voor mij een TOP zaak en zodra ik weer wat nodig heb weet ik waar ik moet zijn.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Timo 07-09-2017 In de winkel gekocht
Beek

favoriete winkel om heen te gaan!

Goede service, breed assortiment en goed advies bij het uitzoeken van het juiste gereedschap.
tevens snelle levering wanneer iets in backorder staat.

Pluspunten

• Retourproces
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

René Lucas 07-09-2017 Via de website gekocht

Uitgebreide webshop, overzichtelijk en gunstig geprijst

Webshop is zeer uitgebreid met veel artikelen, maar toch erg toegankelijk en geeft snel weer welk artikel als je zoek. De tijd tussen het zoeken, selecteren en bestellen van het gezochte is nagenoeg perfect. Maken waar wat ze beloven.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Diana Gemberdraak 05-09-2017 Via de website gekocht

Grote collectie. Snelle service. Top!

Ik kende Toolnation eerst niet, maar elke keer als ik gereedschap zocht op het internet kwam ik bij hen uit. Grote collectie. Schappelijke prijzen (mooie aanbiedingen). Snelle service. Top hoor!

René 04-09-2017 Via de website gekocht

Super gereedschapzaak

uitgebreide collectie gereedschap en snelle levering met scherpe prijzen.
een aanrader voor iedereen de goed gereedschap zoekt.

pe 04-09-2017 Via de website gekocht

goed servise en leverings voorwaarden

ik koop al mijn machines bij toolnation vanwege de prijs kwaliteit verhouding goede voorwaarden en levering, tevens krijg ik op mijn machines extra garantie van toolnation zelf erbij dat sprak mij erg aan. vandaar de keuze voor toolnation.

Wijnker Elektrotechniek 04-09-2017 Via de website gekocht

goede services en de beste prijs

Ik heb sinds de oprichting van me bedrijf, al mijn gereedschap bij toolnation gekocht.
Altijd heel vlot en goed verlopen. Voor de beste prijs en kwaliteit ga je naar toolnation.
Hebben ook heel vaak leuke akties

Erwin Vis 31-08-2017 Via de website gekocht

Fantastische Site

Zeer gebruiksvriendelijke site. Bestellen is een fluitje van een cent. De artikelen zijn ook makkelijk te vinden en te selecteren.

Rob Broekman 30-08-2017 Via de website gekocht

Toolnation, een webwinkel met vertrouwen

Bij Toolnation een Bosch GCM 8 SJL paneelzaag met GTA 2600 onderstel gekocht. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer scherp. Nergens een betere deal kunnen vinden. Tel daarbij het extra jaar garantie wat Toolnation geeft boven op de 3 jaar fabrieksgarantie en ik had een prachtige deal. Snelle service. Binnen 2 dagen stond de machine thuis. Duidelijke factuur en duidelijke site.

Edwin 30-08-2017 Via de website gekocht

Goede service, goede prijs!

Ik was op zoek naar een afkortzaag en vond deze voor een erg scherpe prijs bij Toolnation. Ik kreeg er nog een jaar extra garantie (bovenop de fabrieksgarantie) bij en ze zijn bovendien officieel merkdealer van Makita. Prima dus!
Minpunt: de review-functionaliteit op hun website werkt niet goed en de helpdesk wist hier ook niet goed mee om te gaan. Geen review van mij dus :).

Maud 25-08-2017 Via de website gekocht

Goede service

De site is gebruiksvriendelijk, ik heb een tijdje terug mijn cirkelzaag moeten laten repareren en dit is ook allemaal erg netjes opgepakt. De extra garantie die Toolnation geeft boven op de garantie van Makita is erg fijn. Daarnaast ook redelijke snelle levering. Communicatie m.b.t. tot producten die niet meteen geleverd kunnen worden kan beter. Maar verder een erge fijne webshop en vaak de goedkoopste!

henk 24-08-2017 Via de website gekocht

Goede en vlotte service

ik heb reeds persoonlijke meerdere malen iets bij toolnation besteld en de service valt zeer goed mee ! zelf bij een simpel telefoontje naar toolnation om te zeggen dat er iets in mijn bestelling ontbrak werd dit onmiddellijk rechtgezet door een vlotte nalevering zonder extra kosten ! bovendien ook nog eens een persoonlijk verontschuldiging ontvangen met aan extra aankoop tegoed

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ruud bril 23-08-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke webshop

Zojuist een accu kitspuit online gekocht.
Webshop was lekker overzichtelijk waardoor de bestelling snel geplaatst was.
Na bestelling gelijk een mail ontvangen dat deze in goed orde ontvangen was.

Wat gaan mijn handjes blij zijn dat ze niet meer hoeven te knijpen om de stugge ms polymeerkit uit het kokertje te krijgen

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Roy 22-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Na de tevrede vorige bestelling nogmaals bij toolnation besteld en ondanks de bouwvakantie alles netjes en keurig optijd geleverd maar ook de prijs zeer interresant. Mij zien ze de volgende keer terug

Wim 21-08-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden over de levering.Als goed verpakt .over gebleven pallet netjes megenomen .En 1jaar extra garantie
Top.

Burgmans, Peter 21-08-2017 Via de website gekocht

goede service en snelle leveringen

makkelijk dagelijks aanbiedingen. ik wacht altijd tot er iets interessants voorbij komt.
leveringen zijn altijd snel

Arie 21-08-2017 Via de website gekocht

Altijd de beste prijs-kwaliteit verhouding

Sinds jaar en dag koop ik via Toolnation. Een fijn breed assortiment met zeer scherpe prijzen.
Levering is altijd snel en voor mij is de winkel eveneens in de buurt. Hier kan ik vervolgens terecht voor reparaties.

Zeker een aanrader, zowel voor de thuis klusser als voor de professional!!!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

glenn van de veerdonk 20-08-2017 Via de website gekocht

goede leveringen

ik heb gekozen om mijn gereedschap hier te kopen omdat het meestal goedkoper is dan op andere sites. en bij het product staar er geschreven wat er allemaal bij het product meegeleverd woord. waar het product goed voor is wat het allemaal kan. zo hoef je niet altijd op andere sites te kijken of het een goed product is. en je kunt ook nog op het filmpje wat er meestal ook bij zit kijken hoe het werkt.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wim Lenaers 17-08-2017 Via de website gekocht

Professionele service & scherpe prijzen

Professionele service aan de scherpste prijs! Voor de aankoop van een nieuwe heggenschaar kwamen we via Google bij toolnation.nl terecht. Zowel de bestelling als de levering werden perfect uitgevoerd, zelfs toen we na de bestelling onze levermethode wilden aanpassen. Toolnation.nl is de perfecte combinatie van scherpe prijzen, vlotte afhandeling en een persoonlijke service. Absoluut een aanrader!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

pacyno1be 16-08-2017 Via de website gekocht

"T'is weer nen Hollander"...

Wij Vlamingen zeggen reeds vaak..."t'is weer nen Hollander"...in dit geval is die Hollander waar Toolnation van uit gaat een bedrijf waar je in vertrouwen kan kopen.Klantvriendelijk,stipt,nauwgezet en in vergelijk met andere soortgelijke zaken,zeker niet duurder.
Ik ken Toolnation reeds een 4-tal jaar en heb tal van gereedschappen bij hen aangekocht,laatst nog een sistainer(Festool) met 350 schuurbladen en dan ook nog een decoupeerzaag van Bosch.
Alles keurig op tijd geleverd.
Toolnation heeft mijn vertrouwen,zelden koop in nog zaken in plaatselijke winkels.
Ik beveel hen dan ook ten sterkste aan.
Dit is mijn persoonlijke mening en ondervinding...geen kwaad woord.
Hier kunnen die van ons een nog een lesje leren...de Belgen bedoel ik dan.Bij ons is het altijd ne kak of ne pis.
De Nederlanders hebben het moeilijk met de franse taal,maar zaken doen kunnen ze stukken beter dan wij.
Waardering: 5 sterren.
De groeten ginder.

Siesomontage 14-08-2017 Via de website gekocht

super snel geleverd

meerdere keren wat gekocht en zeer tevreden er kunnen er nog andere webshops iets van leren .
Ondanks de vakantie alles binnen 3 dagen in huis gewoon perfect

Tonny 13-08-2017 Via de website gekocht

bestelling vlot afgewerkt.

Een bestelling bestaande uit 3 producten is snel geleverd . Het is wellicht goed bedoeld van Toolnation om de bestelde producten zo snel mogelijk bij de klant te krijgen, maar (vanwege niet op voorraad zijn??) kwam er 3 dagen achtereen een pakket waar voor getekend moet worden.
Dan moet er 3 keer iemand aanwezig zijn om te tekenen wat lastig is . En heel duurzaam is het ook niet.
De inzet is goed het resultaat ook maar 2 dagen wachten was voor mij geen enkel probleem en 1 pakket ontvangen veel handiger. De verzendkosten (voor Toolnation) en belating van ons wegennet kunnen dus 66 % omlaag als wij consumenten een beetje normaal geduld hebben

André 12-08-2017 Via de website gekocht

Verpakking

Opvallende verpakking van buiten, goed ingepakt en voldoende tegen stoten en schokken opgesloten gereedschap
Zeer grote sticker er ook op maar alleen in zeer kleine letters adressen vermeld.
Gebruik hier ook dikke vette letters voor in bestickeringsapp.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

JDV Electrics 12-08-2017 Via de website gekocht

Top online shop met uitgebreid assortiment

Reeds verschillende bestellingen gedaan, altijd snelle levering, uitgebreid assortiment en vooral grote voorraad. Prijs is altijd goedkoper dan bij andere shops.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob 12-08-2017 In de winkel gekocht

Super service

Er is veel te krijgen en een goede service.
Heb er zelf al mijn materialen gekocht en ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jeroen 07-08-2017 In de winkel gekocht
Beek

Prijs is altijd goed, levertijd mag beter

Grote voordeel is altijd de prijs, bijna nergens anders goedkoper. Verder is de service ook goed, eventuele gebreken worden serieus opgepakt en goed opgelost. Levertijd en voornamelijk communicatie over de levertijd is echter een punt van aandacht, als dit verbetert kan worden kan ik geen minpunten meer opnoemen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J Fleuren 06-08-2017 Via de website gekocht

goede prijs kwaliteit verhouding

Levertijd mag wat strakker. maar verder zeer tevreden over over de prijs! mooie aanbiedingen. Telefoon contact en online service is prima.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

geert 06-08-2017 Via de website gekocht

geen woord gelogen

Het bestelde gereedschap was er sneller als verwacht en dus ook daadwerkelijk op voorraad. Vaak zetten ze in de webshop dat het op voorraad is maar duurt het toch nog 1 tot 2 weken voordat je hetgeen wat je besteld hebt in huis is . Bij toolnation niet ! het is ook daadwerkelijk op voorraad.

Puik adres 06-08-2017 Via de website gekocht

Prima levering

Prima levering. Twee dagen na bestelling al in huis. Kon de accuboormachine direct gebruiken,accu was al opgeladen. Dit is mijn tweede machine via Toolnation en kan het een ieder aanraden. Levering is vlot (2 tot 5 werkdagen) en de prijs is ook nog eens super. Kan op wat grotere machines zomaar tientjes schelen.

Michael Violaris 06-08-2017 Via de website gekocht

Excellent service and knowledge of the area of concern

We found the store by looking in internet for new models of some machines and tools. We became surprised from the fact that the store offer good prices and shipping to many countries. Finally we order from Cyprus and we took our tools in very good prices and 3 working days only!!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Verzendkosten

Elektriciteitswerken De Cock 04-08-2017 Via de website gekocht

geweldige service

Dinsdagnamiddag besteld, donderdagnamiddag geleverd in België.
Ik had mijn twijfels of het tijdig zou aankomen ( had de machine dringend nodig).
Maar na een kort gesprek met de klantendienst werd me verzekerd dat het tijdig zou aankomen.
En zoals beloofd was het er heel snel.
De machine (sleuvenzaag + stofzuiger) was heel goed verpakt.
En nog een groot pluspunt, het was de goedkoopste die ik kon terugvinden op het web.
Goedkoop, snel en dan nog gratis geleverd !

Er volgen zeker nog bestellingen ! ! !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Makita dtm51z 19-07-2017 Via de website gekocht

Aankoop Makita Multitool

Handige site, goede prijs en snelle reactie bij klantendienst. Enige minpuntje is dat de Multitool is de koffer redelijk vuil was, maar dit is te verwaarlozen wanneer je de positieve punten bekijkt.

Camperbouw 05-07-2017 Via de website gekocht

Valt erg tegen als het om service gaat.

Als bedrijf hebben we regelmatig bestellingen geplaasts bij Toolnation.
Nu er problemen zijn met een accuboormachine laten ze het afweten.

Fred Haché 14-06-2017 Via de website gekocht

Goed en goedkoop

Goede webshop. Naast de laagste prijs voor mijn Makita kettingzaag ook nog eens een jaar extra garantie! Aanbevolen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

B.J. de Jong 01-06-2017 Via de website gekocht

Snelle, goede levering. TOP

Deze shop gekozen omdat de prijs goed is en goede garantievoorwaarden.
Levering was snel en goed. Zeer tevreden.

olav 30-05-2017 Via de website gekocht

leuke aanbiedingen

Handig zoeken en meestal lage prijzen.
Wij kopen hier Makita en Festo machines en onderdelen.
Wat niet op voorraad is, is snel nageleverd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Guy 24-05-2017 Via de website gekocht

Kwaliteitsbedrijf!

Snelle levering, en mooie acties! Service vooraf en achteraf goed, had verkeerd product besteld maar retournering werd vlot afgehandeld. De boormachine werkt keurig en ligt goed in de hand. Bedankt Toolnation!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Matthijs 14-05-2017 Via de website gekocht

Breed aanbod, scherp geprijst

Ik zocht diverse ontbrekende onderdelen voor een tweedehands Makita lamellenfrees 3901. Een ouder model, maar Toolnation kon alles leveren voor de scherpste prijs, een nokkensleutel, vulplaat, afzuigadapter en stofzak. De vulplaat had vertraging, deze moest nog van de fabrikant komen. Ook de nalevering, alles liep soepel. Het is ook een prettig idee dat er een fysieke winkel is, daardoor plaats ik toch met wat meer vertrouwen een grote bestelling.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Oud Hollands Diensten bv 17-04-2017 Via de website gekocht

Helaas niet zoals het hoort

Komen niet de afspraken na, als je wat kleine dingen besteld word er niet een doos van gemaakt om voor de klant de verzendkosten te besparen, heb in de loop de jaren voor kapitaal gekocht, heb ze 1 x gebeld voor klacht over een makita machine moest maar met de fabrikant regelen, immers zij verkopen het alleen maar, ja mooi excuses, maar het laatste vond ik echt te ver gaan, heb ze om die redenen dan ook verwijderd uit mijn mail bestand hoef geen aanbiedingen meer van toolnation,, zijn gelukkig nog andere web aanbieders, ze zijn liever een klant kwijt dan dat ze zelf voor de verzendkosten moeten opdraaien wanneer het eigenlijk niet hoeft. Jammer gemiste kans en een klant een goede klant loopt weg

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Arnold 13-04-2017 Via de website gekocht

Goede service

Ik heb bij Toolnation een Multitool en een schuurmachine besteld. Op vragen krijg je een snelle reactie. Als officieel dealer van verschillende merken krijg je ook nog eens 1 jaar extra garantie op je product als je deze via een snelkoppeling op de site van Toolnation registreerd bij de producent. Heb verder nog geen ervaring met Toolnation maar heb een goed gevoel over dit bedrijf.

Leesons Aann.bedrijf 09-04-2017 Via de website gekocht

Goeie prijzen, snelle levering!

Heel uitgebreid assortiment met goeie dagelijkse aanbiedingen en AktieSport waardoor je makkelijk besteld en snel geleverd krijgt

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Gerard Feenema 05-04-2017 Via de website gekocht

Onbetrouwbaar?

Erg vreemde ervaring met Toolnation. Zoals hieronder ook al meer malen beschreven kreeg ik de 5 produkten in 4 leveringen. De 5de levering heb ik geannuleerd om dat deze pas na 24 april geleverd zou worden. Hierover moest ik wel zelf bellen om deze informatie te verkrijgen. Dit werd mij niet automatisch medegedeeld. Het vreemde is dat ik mijn beoordeling hierover op Trustpilot achterliet, maar de directie deze heeft laten verwijderen omdat Toolnation mij niet als klant zou kennen. Ik heb bewijs aangeleverd en de eerste beoordeling werd toch geplaatst maar inmiddels op pagina 5 of verder. De volgende beoordeling over deze handelswijze en de matige ervaring omtrent communicatie werd wederom van Trustpilot gehaald met de dezelfde reden: klant onbekend. Ik ben nog steeds dezelfde klant. Begin toch sterke twijfels te krijgen over de betrouwbaarheid van Trustpilot en natuurlijk de handelswijze van Toolnation. Maar misschien heb ik het mis. De annulering hebben ze overigens reeds bevestigd.

De produkten die ik wel heb ontvangen waren prima in orde. Maar zonder de batterijen helaas niet bruikbaar.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Een ontevreden klant 03-04-2017 Via de website gekocht

Wat een amateurs !!!

Ik had gekeken op internet en zag dat het product (schuurmachine) bij Toolnation het goedkoopst was. Dus besteld en nog wat schuurpapier erbij. Krijg je netjes track en trace code om je pakket te volgen. Komt maandag binnen. Prima denk je dan, plan je je personeel op dinsdag in om ermee aan de gang te gaan. Komt pakket aan: alleen schuurpapier!!!?!! Ga je bellen krijg je te horen dat de nalevering pas woensdag komt. Waarover je geen bericht ontvangt!! Snapt zo'n bedrijf niet dat dat voor de ontvangers van de pakketten (hun klanten) een stuk makkelijker is om alles goed in te plannen voor de klus die ze met het bestelde product willen gaan uitvoeren. Wat een amateurs bij toolnation 😡😡

Officiele reactie van Toolnation.nl 04-04-2017

Beste heer,

Orders is 100% correct conform voorwaarden geleverd.
Bij het product staat de verwachtte levertijd vermeld. Zoals bij dit product 1-4 werkdagen.

Toolnation.eu
Afd. Support B2B

Stel 23-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Eerste levering was niet geheel compleet, al de volgende dag alsnog de volledige levering ontvangen incl een fantastische compensatie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

topmorb 22-03-2017 Via de website gekocht

leverdatum steeds uitgesteld, uiteindelijk geannuleerd

Had een product in promotie gekocht. Bleek dan dat het product helemaal niet voorradig was en lange levertermijn had. Twee keer geinformeerd, twee keer met nieuwe uitgestelde leverdatum. Uiteindelijk twee maand gewacht en daarna order geannuleerd.
Begrijp niet dat je een product in promotie zet als je grote leverproblemen hebt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Will 18-03-2017 Via de website gekocht

scherpe prijs, matige service

Onduidelijke en soms lange levertijden (voor accessoires) . Hierover wordt niet gecommuniceerd. Jammer, eerder goede ervaring en snelle levering.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

van Boekel 15-03-2017 Via de website gekocht

halve afleveringen, moet daardoor 2 maal thuisblijven.

halve leveringen, waardoor ik extra kosten heb gemaakt, ondanks aangekondigde levering via e-mail. Verschuilen zich te makkelijk achter leveringsvoorwaarden.

Officiele reactie van Toolnation.nl 15-03-2017

Beste heer,

Orders is 100% correct conform voorwaarden geleverd.
Deellevering kunnen voorkomen zoals vermeld op onze website.
Alles valt of staat met juist lezen.

Toolnation.eu
Afd. Support B2B

A. Richardson 14-03-2017 Via de website gekocht

Slecht bedrijf

Heel slechte service. Leverdatum allang overtreden en ik moest zelf bellen waar de bestelling bleef.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Lemmens 12-03-2017 Via de website gekocht

Zeer goede webshop

Ik heb al een aantal keer voor een redelijk bedrag bij Toolnation besteld en altijd alles keurig optijd geleverd
Ze hebben zeer scherpe prijzen dus waarom zou je ergens anders gaan voor goed gereedschap

Bjarne 12-03-2017 Via de website gekocht

Geweldig behulpzaam

Nadat mijn gereedschap was gestolen heb ik contact opgenomen met Toolnation en een bestelling geplaats waarbij hun klantenservice mij geholpen heeft! 10 producten besteld (boormachine, handcirkelzaag etc.) alles binnen de 2 dagen ik huis! Eerlijk, behulpzaam, snel en goedkoop! Kortom geweldig! Zeker een aanrader!