ToolNation - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over ToolNation.

ToolNation stelt zich voor

Bij Toolnation kunt u terecht voor alles op het gebied van gereedschap. Wij hebben meer dan 30 jaar ervaring met het leveren van gereedschappen! Ons doel is om u een leveringsgamma aan te bieden dat informatief, prijstechnisch en kwalitatief in evenwicht is. Alle producten die wij verkopen zijn geselecteerd om het beste te bieden voor iedere toepassing. Daarbij beschikken wij over een eigen service-, reparatiewerkplaats die zowel herstelwerkzaamheden alsmede garantiereparaties zelf mag uitvoeren (merkafhankelijk). Hulp nodig of vragen? Stuur ons een bericht via het contactformulier op onze website of maak gebruik van onze hulplijn! Volg ons op Facebook en Twitter voor de exclusieve dagaanbiedingen!

Deze score is berekend op basis van 47 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

4,9

RH 14-10-2017 Via de website gekocht

goedkoop en snel

Toolnation heeft scherpe prijzen. Levering is snel. Vanwege risico op beschadiging, worden de artikelen in deugdelijke verpakking verzonden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Aart 14-10-2017 Via de website gekocht

Goede service en voor elk wat wils.

Koop nu al jaren mijn gereedschap bij Toolnation. Vooral voor het professionele gereedschap.
Service is goed en er wordt snel geleverd. Indien items niet op voorraad zijn staat dit duidelijk op de afleverbon en wordt dit zsm nageleverd.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ollie Deb. 13-10-2017 Via de website gekocht

Bosch rotatielaser

Heb laatst rotatielaser besteld van Bosch.
Zeer snelle levering, binnen enkele dagen had ik het product al in huis. Ik ben zeer tevreden over het toestel, voor zowel binnen als buiten. Had deze laser al veel eerder moeten aankopen.
Verdere aankopen op Toolnation zullen zeker volgen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

herman van den brom 12-10-2017 Via de website gekocht

goede aanbiedingen

heel duidelijke shop, zeer scherp geprijsd zal hier zeker vaker kopen en de site goed doornemen.
ze hebben mij als klusser veel te bieden

menno 12-10-2017 Via de website gekocht

super service

een mooie site prettig om op te zoeken, makkelijk toegankelijk en duidelijke omschrijving van de producten verder was aflevering naar wens binnen de aangegeven aflever termijn. dus zal ik zeker in de toekomst hier terug komen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JohnKit 11-10-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Al mijn Milwaukee gereedschap koop ik bij Toolnation. Ruim assortiment, goede prijzen, leuke acties en snelle bezorging.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tom 11-10-2017 Via de website gekocht

Eerste ervaring en super tevreden!

Ongeveer een twee weken geleden bestelde ik voor de eerste maal bij Toolnation, de DeWalt tafelzaag DW745 met bijpassend onderstel. De site werd mij aangeprezen door een vriend van mij die al dikwijls wat besteld had. Tot voor kort had ik wat bedenkingen bij een internetaankoop en zeker al op gebied van machines- wat als er iets in garantie moet gebeuren?- Na even de garantievoorwaarden gelezen te hebben en het feit dat Toolnation een officiële dealer is, heb ik dan toch de stap gewaagd. Na enig rondneuzen vond ik gemakkelijk de zaag die ik zocht en dan nog aan een zeer scherpe prijs, de vier jaar garantie die Toolnation biedt, - één jaar extra bovenop de fabrieksgarantie van drie jaar ( nadat je het product geregistreerd hebt op de site van het merk zelf) - is dan ook mooi meegenomen. Ik was aangenaam verrast door de zeer vlugge levering (België), de dag na mijn bestelling werden mijn pakketten al geleverd. Eenmaal uitgepakt kon ik aan de slag met mijn machine. De verpakking was trouwens dik in orde, en geen schade aan de dozen door het vervoer. Toolnation heeft er een tevreden klant bij!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

willem 10-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Alles overzichtelijk, snelle levering en niet (veel) duurder dan goedkopere met meer garantie dan standaard

patrick 09-10-2017 Via de website gekocht

goede service en suport

ik vindt het prettig om er iets te kopen ,de laatste bestelling heeft wel wat lang geduurd ,maar naast een ticket genomen te hebben ivb met levering direct antwoord gekregen en ook telefonisch contact gehad ivb met late levering ,maar de fout lag bij de leverancier van Bessey ik had klemmen besteld , ik had iemand aan de lijn van toolnation en ze hebben het snel opgelost waarvoor mijn dank ,zo vindt ik het prettig werken wat je bent een klant en geen zoveelste nr
bedankt en zekers een aanrader

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Wilco 09-10-2017 Via de website gekocht

Goeie prijs en garantieregeling

Bij deze winkel uitgekomen omdat hij uiteindelijk als een van de goedkoopste uit de vergelijkers kwam en een extra jaar garantie bied.
Het is wel jammer dat de filter mogelijkheden bij het zoeken in de webshop erg beperkt zijn, maar dit lijkt ook te liggen aan de kwaliteit van de informatie zoals door de leveranciers geleverd want bij de vergelijkers zie ik ook regelmatig dingen uitgefilterd die wel voldoen en zo.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

D.Huner 08-10-2017 Via de website gekocht

Professioneel

Makkelijk bestellen en duidelijke omschrijving van de producten. Als het product op voorraad is, wordt het de volgende werkdag al bezorgd. indien het product niet op voorraad is, dan is het niet duidelijk wanneer het dan wel bezorgd wordt en kan het wel wat beter, Peter.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

p.s. 07-10-2017 Via de website gekocht

snelle levering

De website is mooi en overzichtelijk. De betaling ging makkelijk en snel. En de levering was binnen twee dagen!

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

Jeroen 06-10-2017 Via de website gekocht

Perfecte gereedschapswinkel

Overzichtelijke gereedschap shop van bekende merken, snelle levering en bij de keuze van een product krijg je meteen de eventuele assesoires te zien....mooi toch!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Niels Vehoeks 06-10-2017 Via de website gekocht

Groot assortiment, vakkundige klantenservice

Duidelijke webshop met een uitgebreid assortiment en concurrerende prijzen, Zowel voor de professional als voor de particulier heel toegankelijk. Tevens een vlotte klantenservice welke meedenkt en vakkundig advies geeft nadat wij wat vragen hadden over onze bestelling van een 4 stuks Festool invalzaagmachines.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Peter 05-10-2017 Via de website gekocht

in een paar woorden een snelle, goede en correcte levering

De levering was tip top in orde. Door de snelle levering kon ik direct mijn bovenfrees gebruiken om mijn klus te klaren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Anass el Kaddouri 05-10-2017 Via de website gekocht

Goedkoper dan meeste en snel

Zware machine gekocht, was nergens anders goedkoper te vinden. Kreeg er 4 jaar gratis garantie erbij en was supersnel geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Chris 04-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering goede service

De aktie win je aankoopbedrag terug als je een review schrijft, ja hoor zal wel. Maar het is echt zo ik kreeg een mail dat ik het aankoopbedrag terug kreeg. Voor de zekerheid even gebeld en inderdaad het aankoopbedrag werd 3 dagen later terug gestort. Dus niet alleen een geweldige lintzaag van Makita maar ook nog eens het aankoopbedrag retour.

K. Lenssen 04-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, duidelijke informatie en goede kwaliteit

Vrijdags einde dag bestelling gedaan met de verwachting rond woensdag de spullen te ontvangen. Maandag al geleverd! Prima levering dus, goed beschermd zodat producten niet beschadigen. Duidelijke t&t-gegevens en info vanuit de klantenservice.
Gister begonnen met de eerste klus en de kwaliteit van alle bestelde producten is zoals je mag verwachten.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jacoschut 04-10-2017 Via de website gekocht

Goede overzichtelijken site en top service

Tool nation heeft een heel ruim aanbod van allemaal top merken en je kan gemakkelijk op de site de prijzen van verschillende modellen vergelijken en zien wat er word aangeboden binnen bijv. Je budget. De site werkt snel simpel en effectief en als je iets hebt besteld kan je ten alle tijden zien waar je pakketje is.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerrie 03-10-2017 Via de website gekocht

Goedkoop en goede service

Toolnation is vrijwel altijd de goedkoopste, desondanks is de levering snel, en de service vriendelijk en behulpzaam.
Ik heb mijn hele machinale gereedschap inboedel bij toolnation besteld, en heb 1x iets moeten retourneren omdat het kapot was bij aankomst, ik had al een vervanging binnen ver voordat ik mijn artikel terug heb gestuurd.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

JonathanP 03-10-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Ik bestelde een Makita DLX6044PT Comboset en ben er zeer tevreden van. Niet alleen vond ik de scherpste prijs bij Toolnation.nl, bovendien kreeg ik er een gratis slijpschijvensetje bij. Handig geschenkje! De snelle levering werd uiteraard zeer op prijs gesteld aangezien ik niet kon wachten om met mijn tools te kunnen 'spelen'.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

V-Klusbedrijf 03-10-2017 Via de website gekocht

Snelle goeie service

Al vaker gereedschap besteld, altijd snel in huis en als het wat langer duurt dan wordt je goed op de hoogte gehouden wanneer je het wel krijgt.
Goeie, snelle nette service en het wordt ook nog is degelijk verpakt aangeleverd!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Arthur Feij 02-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Zeer fijne shop,snelle levering,omzetten van de bestelling in afhalen i.p.v. leveren totaal geen probleem,een van de goedkoopste op internet en allemaal kwaliteits producten

bert h 01-10-2017 Via de website gekocht

snel en super handig

snelle levering en btw vrij omdat ik vanuit belgie bestel,
Ik zal zeker nog verdere acties bekijken om nog andere bestellingen te plaatsen

Kevin 30-09-2017 In de winkel gekocht
Beek

Heel erg tevreden over toolnation geweldige service

Ik Heb bij toolnation een makita set gekocht
Voor een zeer goede prijs
Heb me zelf een makita set samen gesteld online besteld
2 dagen erna afgehaald in de winkel in beek.
goede service en prijs
Volgende aankopen ga ik zeker weer bij toolnation doen

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

wa slinkman 28-09-2017 Via de website gekocht

de service van toolnation is geweldig snelle levering

Zeer overzichtelijk heel scherp geprijsd goede service snelle levering en ze beschikken over een heel groot assortiment super tevreden.

henk schaveling 28-09-2017 Via de website gekocht

hele goede service

Recentelijk nieuwe lijmtangen gekocht van Bessey; op voorraad was oude en nieuwe versie waartussen natuurlijk een prijsverschil zat. ik had voor de oude gekozen, deze bleek toch niet meer leverbaar. ik kreeg toen de nieuwe versie zonder meer kosten.
daarnaast werkt de communicatie met aanmaken van een ticket via de toolnation klantservice zeer gebruikersvriendelijk en snelle respons

Kris Thijs 27-09-2017 Via de website gekocht

zeer snelle service

Ik heb heel lang getwijfeld om een cirkelzaag aan te kopen.
Heb lang gezocht naar de beste prijs, bij mijn dealer bij vrienden die me korting gaven en nergens kon ik een betere prijs krijgen dan bij Toolnation.
Mijn bestelling was ook zeer snel geleverd, er mankeerde wel één ding in de bestelling maar ik zag dan op de bon dat het nog na geleverd zou worden en de dag erna was het ook in mijn bezit.
Ik ben dus zeer tevreden over de service en zal zeker eerst bij Toolnation kijken als ik nog een ander gereedschap zou aankopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ronald D 26-09-2017 Via de website gekocht

Goed assortiment goede prijs

Ik koop er regelmatig gereedschap van de betere merken. De prijs blijkt telkens de scherpste te zijn. Daarnaast loopt de levering prima en volgens afspraak. En ook mooi een jaar extra garantie.
Een aanrader !

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bos 26-09-2017 Via de website gekocht

Online bestelgemak met prima service!

Wij hebben meerdere aankopen gedaan bij Toolnation.
Bestelling binnen de gestelde termijn binnen en vaak al de volgende dag.
Retouren worden ook direct verwerkt. Bedrag per omgaande teruggestort op onze rekening.
Vandaag weer een bestelling geplaatst!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

H. van Marle 25-09-2017 Via de website gekocht

Metabo DSE 300 met 4 jaar garantie

Door 4 jaar jaar garantie te geven i.p.v. 3 jaar geeft Toolnation haar klanten meer vertrouwen in Toolnation en in het professioneel gereedschap in hun winkel.

Klein min puntje de levertijd [ruim 1 week]

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Tinus struijk 23-09-2017 Via de website gekocht

Super service

Dewalt combipack besteld netjes optijd bezorgt en alles goed geregeld. Nette chauffeur mijn complimenten voor alles.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerda Verstappen 21-09-2017 Via de website gekocht

snelle levering ,wat ik nodig had beste koop.

Zeer overzichtelijke site , artikel goed gevonden , besteld .
Goed verpakt en snel geleverd . Ben zeer te vrede bestel zeker nog in de toekomst .

Jens Vanhoof 20-09-2017 Via de website gekocht

Duidelijke site, stipte levering, prima service!

Ik ben een terugkerende klant nadat ik vorig jaar al enkele nieuwe toestellen kocht. Deze keer bestelde ik was grotere stukken - een kolomboor en een telescopische afkortzaag van Makita en verschillende accessoires waar ik lang over getwijfeld heb omdat er zoveel keuze is - gelukkig is er veel info beschikbaar op de site en kan je makkelijk vergelijken.

Alles netjes op tijd geleverd en stevig verpakt, aangekomen via een koerier met vrachtwagen die even hielp het materiaal binnen te dragen.

Prima service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

michiel van beek 19-09-2017 Via de website gekocht

goedkoopste prijs en goede levering

goede prijzen en leuke acties
geweldige winkel. ik heb zelf meerdere machines van festool gekocht .
een kapex en een decoupeerzaag
snel geleverd .
zeer tevreden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Willem 18-09-2017 Via de website gekocht

Wat een goed gesoorteerde webwinkel.

Alles wat je nodig zou moeten hebben is hier te vinden.
Voor hobby of voor een klus, groot of klein is geen probleem.
Het is ook nog zo dat de website ook nog eens de goedkoopste is.
Kijk en vergelijk!
De standaard bouwmarkten zien mij niet meer als ik gereedschap nodig hebt.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 18-09-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke website

Voor de eerste keer een product aangeschaft via deze website.
Goede overzichtelijke informatie, makkelijk is toegevoegde suggesties,kan van toegevoegde waarde zijn.
Bestelling en betaling verliep vlot.
Levering gebeurde ruim binnen maximale leveringstijd.
Prijs/kwaliteitsverhouding prima.
Bonus zijn een eigen reparatie en servicedienst voor het geval er toch iets niet goed is.

Betaling

Jean-Paul Kocks 18-09-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle verzending, Goede klantenservice.

Ik vind altijd alles wat ik nodig heb online bij Toolnation, De snelle verzending vind ik top. Als ik snel iets nodig heb voor de beste prijs en dus ook snel in huis heb zonder de deur uit te gaan. Helemaal top.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

michel 16-09-2017 Via de website gekocht

snelle levering

duidelijke en makkelijke site, goede prijzen en veel voorraad.
Levering was op 2 dagen, fantastisch.
Europese en geen buiten EU import toestellen
Kortom heel tevreden, doe zo verder !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Tim DOT 14-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Al diverse spullen gekocht via Toolnation , snelle levering en nog nooit problemen gehad.
ruim aanbod aan gereedschap je kan voor alles terecht bij ze

Albert 13-09-2017 Via de website gekocht

Doet wat er wordt vermeld op de website

Ik heb voor Toolnation gekozen, omdat ze een compleet assortiment hebben en deze zijn op een eenvoudige manier terug te vinden op de de website op zowel categorie als merk. Als particulier heb ik er zowel machines als accessoires besteld en deze worden op tijd en compleet geleverd, kortom betrouwbaar.

Jan van Duijn 13-09-2017 Via de website gekocht

Makita comboset bij Toolnation

Donderdag een bestelling gedaan bij Toolnation van een Makita comboset en vrijdag al geleverd top. Een ruime keuze en overzichtelijke website en je kan producten vergelijken. Gemakkelijk betalen en een extra lange garantie. Een prefecte webwinkel !!!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Annemarie 13-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede webwinkel, helpdesk mag iets beter.

Ik ben net gestart met metaalbewerking en heb sinds kort mijn meubel bedrijf opgestart. Daarvoor was ik opzoek naar gereedschap en als vrouw zijnde heb je er toch minder verstand van dan als een man.... Op de site van Toolnation staat alles duidelijk vermeld, tussen de verschillende apparaten kan je goed de verschillen lezen (uitgebreide productspecificatie). Binnen een paar minuten heb ik een metaalzaag van Makita gekocht, werd de volgende dag al geleverd in een goed verpakte doos.
Voor totaal iets anders heb ik contact gehad met de helpdesk, daar wordt voor mij iets te bondig antwoord gegeven. Met als gevolg dat ik nog steeds met mijn vraag zat.

Tom Van Steenwinkel 11-09-2017 Via de website gekocht

Bedankt Toolnation!

Dit is de enige firma waar er voor mij nog niets is foutgelopen. Leveringen kloppen, zijn altijd op tijd en je blijft steeds op de hoogte van je bestellingen. Het aanbod is zeer uitgebreid, de prijzen zijn bij mijn weten nog steeds de laagste en de dienst na-verkoop schijnt perfect te zijn (zelf nog geen beroep op moeten doen).
Geen idee of hier steeds met dezelfde' koerierdienst gewerkt wordt, maar ook hier niets negatiefs op aan te merken.
Enkele jaren geleden geleden stelden velen zich nog vragen bij online-shoppen ivm service. Toolnation bewijst blijkbaar toch het tegendeel. Hopelijk blijft dit duren.

Goed bezig!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

De Boer 11-09-2017 Via de website gekocht

Goede service! snelle levering

Ik vind het een goede webshop. Alles staat duidelijk vermeld en je kan je zoekresultaten filteren naar je eigen wensen. Mijn comboset van DeWalt zou binnen 1 a 4 dagen geleverd worden, maar was de volgende dag al in huis! ik zou toolnation zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen. Ik zal ongetwijfeld in de toekomst hier nog vaker gereedschap bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fred vd Broek 10-09-2017 Via de website gekocht

Duidelijke vergelijk van door u gezochte gereedschappen.

Bij Toolnation kunt u een gemakkelijk vergelijk maken van de door u gewenste gereedschap, wat je onnodig zoeken en vergelijken op verschillende web-site overbodig maakt.
Door dit gemakkelijk vergelijk vind het juiste gereedschap dat voldoet aan al je wensen en de gewenste verwachtingen.
En dat alles nog voor een aantrekkelijke prijs.
Voor mij is het de eerste keer, maar zeker niet de laatste keer dat ik hier een bestelling.
Top ToolNation.

lucas 09-09-2017 Via de website gekocht

Prijs ok snelheid levering kan nog beter

Prijs goed, maar neem aan dat het "voorradig zijn" niet altijd letterlijk moet worden genomen, heb levering in 2 keer gekregen, eerste deel na 1 dag, 2de deel na 1 week. Helpdesk reageerde wel snel (binnen 24 u) en wist mij te vertellen dat bestelling die dag ging vertrekken en volgende dag bij mij in Belgie zou geleverd worden. Was inderdaad ok zo. Geleverd item (Makita DUP361 snoeischaar) was natuurlijk ok. Tip ter verbetering: niet geleverde items zouden op persoonlijke account beter moeten worden gedocumenteerd; bv verwachte leverdatum in plaats van "in behandeling".

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

phpols 08-09-2017 Via de website gekocht

geweldig bedrijf

Artikelen besteld zeer gemakkelijk via computer,twee dagen later al in huis.
Prima service van dit bedrijf.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M. van den Bosch 08-09-2017 Via de website gekocht

Mooie aanbiedingen

Op de Toolnation website kwam ik een paar aanbiedingen tegen die zo scherp nergens anders te vinden waren. De levering was de volgende dag. Ook nog extra garantie lange garantie gekregen door Toolnation

Henk 07-09-2017 Via de website gekocht

Fijne overzichtelijke site en goedkoop met DeWalt

Ik zocht een afkortzaag om hout en mogelijk metaal mee te zagen. Zo kwam mijn voorkeur op de afkortzaag DWS780 van DeWalt. Via Via en na zoeken op internet kwam Toolnation als goedkoopste en van horen zeggen de betere webwinkel naar boven. Prijs en kwaliteit vallen in de smaak

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -