ToolNation - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over ToolNation.

ToolNation stelt zich voor

Bij Toolnation kunt u terecht voor alles op het gebied van gereedschap. Wij hebben meer dan 30 jaar ervaring met het leveren van gereedschappen! Ons doel is om u een leveringsgamma aan te bieden dat informatief, prijstechnisch en kwalitatief in evenwicht is. Alle producten die wij verkopen zijn geselecteerd om het beste te bieden voor iedere toepassing. Daarbij beschikken wij over een eigen service-, reparatiewerkplaats die zowel herstelwerkzaamheden alsmede garantiereparaties zelf mag uitvoeren (merkafhankelijk). Hulp nodig of vragen? Stuur ons een bericht via het contactformulier op onze website of maak gebruik van onze hulplijn! Volg ons op Facebook en Twitter voor de exclusieve dagaanbiedingen!

Deze score is berekend op basis van 46 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

4,8

Michiel P 13-11-2018 Via de website gekocht

Makita Klopboormachine aan scherp prijsje en snel in huis!

Eenvoudig gezocht en vergeleken op de site om een kwalitatief en betaalbaar klopboormachine om te schroeven en boren te vinden. Ruim aanbod aan verschillende merken. Beste site voor tools te kopen.
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Makita 18V reeks, overal bruikbaar.
Zeer tevreden over de site en de verloop van de bestelling, duidelijke opvolging van pakket.
Helaas werd het pakket 2 straten verder geleverd, en afleverpapiertje bij de verkeerde in de bus gestoken. Gelukkig was de man zo vriendelijk om het pakket te komen brengen.
Toolnation super! post nl niet goed.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Afleverservice

Merel 13-11-2018 Via de website gekocht

Super service: snel, correct, voordelige prijzen

Steeds een goede service, interessante aanbiedingen, groot aanbod, snelle levering, voldoende informatie en communicatie, gebruiksvriendelijke webshop,

Henk 12-11-2018 Via de website gekocht

topsite

Super. Goede duidelijke site. Een dag na de bestelling werd de multitool bezorgd. Even later gelijk aan de slag.

ROAS huis & tuin 12-11-2018 Via de website gekocht

Beste webshop aller tijden, keurig bedrijf !

Deze webshop kan ik iedereen aanbevelen, zowel voor mensen uit de bouw als doe het zelfers.
Overzichtelijke site, goedkope prijzen voor een super kwaliteit. Snelle levering en alles keurig verpakt. Helpdesk niet nodig. Gemaakte afspraken worden nagekomen,

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Guus Klinkers 11-11-2018 Via de website gekocht

Toolnation komt zijn afspraken altijd na.

Al vaker bij Toolnation gekocht en laten bezorgen maar ook afgehaald. In de winkel krijg je additioneel ook nog goed advies. De producten die ze hebben zijn allemaal van professionele kwaliteit.

Lars van der Vlugt 10-11-2018 Via de website gekocht

Zeer betrouwbare webshop met een uitstekende service!!!

De reden dat ik TOOLNATION een 10 geef is voor een aantal redenen.

zeer goede prijs in vergelijking met andere webshops
extra garantie tot 5 jaar
offieciele dealer van bekende merken
gratis verzending mits bestelling onder de € 50,00
snelle en correcte levering
elke dag een nieuwe aanbieding
gratis pickup & return bij een defect of storing
uitstekende service

Kortom dit is de webshop waar je gerust je bestelling kunt plaatsen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ralph 10-11-2018 Via de website gekocht

nalevering ook netjes geleverd

Mijn bestelling was niet volledig en een nalevering was nodig. Snelle en nette reactie op mijn mail en kort daarna ook geleverd

Erik Pluymakers Keuken en Interieur 09-11-2018 Via de website gekocht

Snelle afhandeling!

Duidelijke site met veel kwaliteitsproducten, snelle levering en bij telefonische vragen word je goed geholpen.

Bas 09-11-2018 Via de website gekocht

Top producten voor scherpe prijzen met een goede service!

Toolnation biedt een heel breed pakket van goed, professioneel gereedschap aan met scherpe prijzen en goede acties.
Na de bestelling verloopt de verzending volgens afspraak.
Website geeft voldoende informatie om keuze te maken.

Hans Schoenmakers 09-11-2018 Via de website gekocht

Dé website voor kwaliteit tegen een gunstige prijs!

Dagelijks een of twee aanbiedingen die verleiden tot aanschaf. Topmerken tegen een aantrekkelijke prijs.
De levering is snel en de service is adequaat en getuigt van expertise.
Aan te bevelen voor thuisklussers én professionals.

houtsnip 09-11-2018 Via de website gekocht

betrouwbare service

Een hele snelle levering die goed verzorgd is. en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ook de afhandeling van de order verloopt soepel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Pieter 07-11-2018 Via de website gekocht

Geen voorraad

Een maand na bestelling nog geen levering. Levertijd onbekend. Wel al betaald.
Ik wil best even wachten maar nu weet je gewoon totaal niet waar je aan toe bent.
Ik hoop dat de terugbetaling wat vlotter verloopt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Marcel Versteeg 07-11-2018 Via de website gekocht

Goede service, vreemde deal

De shop heeft goede prijzen en mooie deals. Een Makita SP6000J1X gekocht. Combinatiedeal met geleiderail en tas. Volgens de beschrijving een extra zaagblad. In de omschrijving wordt specifiek een Makita blad beschreven.
Bij de machine zit een kleiner extra blad (160 ipv 165mm) waardoor de diepte afstelling niet goed te gebruiken is. Volgens de klanten service een keuze van hoger management en het beschreven blad op de site zou het blad in de machine zijn. Dit komt echter niet overeen wat nummers betreft.

De klachtafhandeling per mail, de levering en beantwoorden van telefoon was zeer snel, de prijs goed. Mooie extra garantie. Kleine verwarring over het missen van de geleiderail, maar deze wordt nageleverd volgens de klantenservice. Dus ondanks de teleurstelling over het extra blad toch een hoge beoordeling voor deze winkel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rien 07-11-2018 Via de website gekocht

Toolnation doet alles wat ze beloofd.

Keurige documentatie en mooie aanbiedingen. Goed prijs- kwaliteitsverhouding. Ga volgende keer zeker eerst kijken bij Toolnation.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Klaassen 06-11-2018 Via de website gekocht

Kwaliteit en service voor een lage prijs

Toolnation maakt haar naam waar. Het is een gereedschapsland. Een land waarin gedacht wordt vanuit de koper en wat deze nodig heeft: gereedschap, dat doet waar het voor bedoeld is voor een duidelijk lagere prijs. Gereedschap, dat opvalt door zijn degelijkheid, nauwkeurigheid, kracht en functionaliteit. De winkel is zo mooi, geordend, overzichtelijk en uitnodigend ingedeeld, dat het voor een doe-het-zelver is alsof hij door een snoepwinkel loopt. Een bestelling via internet wordt zeer zorgvuldig afgehandeld middels een snelle bevestiging, informatie over de bezorging en zeer snelle levering.

Robby 03-11-2018 Via de website gekocht

Goede Service

Heb een bestelling geplaatst en deze is keurig geleverd, wat wel iedereen verwacht , maar wat soms te wensen overlaat. Deze online aankoopwinkel is overzichtelijk en prijsvoordelig. Aan te raden bij iedereen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Connie 01-11-2018 Via de website gekocht

Gewoon doen, prima bedrijf

Al eerder wat bij Toolnation besteld wat vlekkeloos verliep en zo ook vandaag weer een pakket ontvangen. Alles keurig netjes verpakt en er worden vast nog meer bestellingen van ons geplaatst bij hun. Dus gewoon doen want wij doen het ook....Even ter aanvulling zelfs als je vragen hebt staan ze je vriendelijk te woord.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J.Verkuijlen 01-11-2018 Via de website gekocht

betrouwbare winkel

Verschillende artikelen gekocht bij toolnation alles volgens afspraak snel geleverd en nabestelling correct afgehandeld

ellen festoolfan 01-11-2018 Via de website gekocht

Perfect!

Prijs kwaliteit perfect!
super snelle levering!
Ook naleveringen lopen steeds perfect!
al drie keer iets besteld altijd in orde!

Les 31-10-2018 Via de website gekocht

Levertijd met een lang lijntje!

Mooie website met goede prijzen totdat ze gaan leveren! Na een aantal dagen eens gaan informeren betreft mijn betaalde flex, na een zeer korte tijd kwam er een mail wij streven voor 48 uur, prima ik heb geduld! Na ongeveer vijf dagen onze excuses levering heeft zich gekruist, minders maar goed ik wacht wel even met mijn verbouwing, vijf dagen later een nieuwe mail, onze excuse eind van de week komt het misschien binnen bij ons hoofd magazijn, geweldig wacht nog wel een week met mijn verbouwing! Prijzen 8,5 punten maar levering een dikke 3!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Bram 31-10-2018 Via de website gekocht

Top service

Goede producten tegen scherpe prijzen, aar andere webshops veel duurder zijn.
Daarnaast snelle levering en goede service.

Gjalt 27-10-2018 Via de website gekocht

Toolnation Festool

Ik heb bijzonder veel Festool gereedschap besteld bij Toolnation.

Zoals sommige hier melden dat er producten op voorraad staan op de site en dat niet zo is kan ik mij deels in vinden. Ik moet wel zeggen dat ik het gevoel heb dat dat steeds beter loopt. Het is niet altijd vandaag besteld morgen in huis maar, er staat ook vaak dat de levertijd 1 tot 4 werkdagen bedraagt. De laatste tijd gaat het leveren super. Zeker de PostNL verzendwijze bevalt mij bijzonder goed.

Ik heb laatst een freesbox van festool besteld waar 1 frees uit miste. Ticket aangemaakt met een foto erbij en had in een mum van tijd reactie en de ontbrekende frees in huis.

Toolnation zit qua prijs altijd redelijk goed. Tuurlijk is er wel eens ergens iets goedkoper te vinden maar, dat is vaak maar een paar euro en dan ga ik toch voor Toolnation omdat ik kan bouwen op de service.

Wat ik ook als topservice zie is de garantietermijn verlenging.
Omdat ik eigenlijk alles van het kostbare Festool heb, is het fijn te weten dat er een leverancier achter staat die de garantietermijn verlengd. Daarmee geven ze voor mij aan dat ze het snappen.

Op de website is het soms vervelend dat als je op vorige pagina klikt, hij niet terug gaat of weer boven aan de productlijst begint. Ook het zoekvenster wist alles als je een aanpassing wilt maken. Geen showstopper maar een verbeterpuntje.

Service: 10
Website: 9
Verpakking: 10
Verzending: 10
Levering: 9 (niet altijd vandaag besteld morgen in huis)

Voor mij is Toolnation DE leverancier en als het aan mij ligt blijft dat ook zo. Keep up the good Work!

Een review is natuurlijk vaak een moment opname. Deze review is gebaseerd op basis van een langere periode van ervaringen met Toolnation. +- 17 bestellingen.

hgdame bouw 24-10-2018 Via de website gekocht

makita accuboormachine

ben zzper heb eerst gebeld voor juiste advies ,verzending prima geregeld en gecommuniceerd via mail ,werk veel met Makita producten .kreeg zelfs meer dan verwacht.prima prijs!!

Renegrap 18-10-2018 Via de website gekocht

Perfecte online shop !!!

Ik heb al regelmatig bij Toolnation besteld.
Ze zijn snel, correct en goede service, ook bij retouren !

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Siem 17-10-2018 Via de website gekocht

Goede Leverring en keurig optijd

Festool systainers besteld. Keurig binnen de tijd geleverd. Netjes op de hoogte gehouden als er vertraging was. Keurig en betrouwbaar.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gino 17-10-2018 Via de website gekocht

Correcte levering

Gebruiksvriendelijke website
Vlugge eenvoudige afhandeling van de bestelling en levering.
Scherpe prijzen !

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans 15-10-2018 Via de website gekocht

Goedkoop

goede website en volgens mij met Festool gereedschap de goedkoopste in Nederland en een snelle levering

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Raymond 11-10-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Een goede prijs, snelle levering en goede communicatie (via email) over de status van de bestelling.

Johan 10-09-2018 Via de website gekocht

Drama om een grasmaaieronderdeel te bestellen

Voor de grasmaaier heb ik een nieuwe luchtfilterkap nodig. Na vele mails over het type zouden ze eindelijk besteld en verstuurd worden. Maand verder en nog niets ontvangen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Spelt 28-08-2018 Via de website gekocht

Goed assortiment maar,

Op de site maakt Toolnation reclame met een gratis diamantschijf bij een aantal professionele machines onder de voorwaarde op=op. Wanneer de schijf niet geleverd wordt maar deze aanbieding een maand later nog op de site staat is dit ernstige misleiding. Ik geef in de toekomst dan ook liever een paar euro meer uit aan een eerlijk bedrijf.

Momme 02-08-2018 Via de website gekocht

Levering....

Prijs kwaliteit is goed, levering is allesbehalve. De voorraad die ze zelf aangeven klopt langs geen kanten.

Afbouw 22-06-2018 Via de website gekocht

Slecht service en leveringsafspraken

Heb een Boormachine besteld. Op hun site zou voldoende op voorraad liggen levertijd 1-4 dagen. Heb toch de volgende dag na bestelling gebeld of het zo was. Antwoord kreeg ik te hoeren, ja meneer, zending is verstuurd over 4 dagen ontvangt u het thuis. 5 de dag nog steeds niets ontvangen. weer gebeld. Ja meneer zending is verstuurd over 4 dagen hebt u het met weekend er tussen 6 dagen. Nou Bedankt ik wacht nog steeds.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Mtv 25-04-2018 Via de website gekocht

Altijd weer perfect

vaker gereedschap besteld, altijd snel in huis en als het wat langer duurt dan wordt je goed op de hoogte gehouden wanneer je het wel krijgt.
Goeie, snelle nette service en het wordt ook nog is degelijk verpakt aangeleverd

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Erik84750 19-04-2018 Via de website gekocht

Correcte prijs, nul klantenservice

Correcte prijs, echter dienst-na-verkoop = 0. Antwoorden zijn tijdig maar er is geen enkele flexibiliteit mogelijk. Concreet had ik een bestelling geplaatst, en per overschrijving betaald. Onmiddellijk (binnen de 6u) van de overschrijving had ik per mail én per contactformulier gevraagd een item toe te voegen aan lopende bestelling, waarvoor ook per overschrijving zou worden betaald. Verzoek werd gewoon genegeerd waardoor Toolnation.nl mij met nieuwe verzendkosten opzadelt.

Hardhout 21-03-2018 Via de website gekocht

Niet erg enthousiast

Assortiment en prijzen lijken allemaal prachtig.
Ik bestelde een set De Walt slagschroevendraaier met boormachine. Levertijd 2 tot 7 dagen. Een dag later kwam ik tot het inzicht dat een andere set me beter leek, dus contact opgenomen of de bestelling omgezet kon worden. Nee, dat kon niet, dan moest ik eerst deze ontvangen, terugsturen, wachten op retourstorting.
Natuurlijk zou ik ook alvast de andere set kunnen bestellen, maar om nou twee keer een dergelijk bedrag zomaar uit te hebben staan, zonder resultaat gaat mij wat ver.
Dus moest ik wachten.
Prima, maar op de status bij de order veranderde niets van "in behandeling genomen" naar bijv. "onderweg naar klant".
Dag 9 maar eens navraag gedaan en het antwoord was dat er een dag of 10 levertijd voor stond en of ik nog even geduld wilde opbrengen. Maar de order stond nog steeds op "in behandeling genomen".
Ik heb drie mails gestuurd en op alle drie werd keurig de volgende dag gereageerd, maar al met al komt het op mij niet erg vertrouwenwekkend over.

En waarom wachten op een set die ik zeker weten terug ga sturen?
Nu heb ik de order geannuleerd en is het wachten op de retourbetaling.
Of ik die andere set bij Tool Nation ga bestellen...?

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Luc 19-03-2018 Via de website gekocht

Tevreden klant

Ben zeer tevreden over de service van toolnation, heb nu 3 x een bestelling gedaan en ben zeer tevreden, eenmaal ging er iets fout door mijn schuld. Dat werdt in orde gebracht door de medewerkers van toolnation, waarvoor mijn dank.
Ik zal zeker nog bij jullie bestellen
Mvg Luc

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sander 24-01-2018 Via de website gekocht

nooit meer

dramatische levertijd op 3 januari besteld nu (24 jan nog niet binnen) eerder al gebeld werd gezegt komt deze week nog binnen nu weer gebeld zegt hij medio feb niet normaal en vooral zijn nare arrogante manier van reageren stoort mij het meest dat ik dit allemaal had kunnen weten heb in het verleden vaak grote dure bestellingen gedaan bij ze maar ben nu echt klaar met ze
Sander

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Ontevreden iemand 30-12-2017 Via de website gekocht

Zeer slecht

Vind het een waardeloze webshop ben ondertussen al 9 dagen aan het wachten op een makita bitset ze adverteren 3 4 dagen levertijd en dacht mooi nog voor de kerst binnen dus niet gelukkig woon ik niet ver van Sittard dus als komende week niks hoor toch maar eens langs gaan 1 keer en nooit meer voor mij

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Steffer 20-12-2017 Via de website gekocht

Koop niet bij Toolnation!

Koop niet bij Toolnation! De machine reviews zijn fake en de service beroerd! Mijn machine reviews worden verwijderd omdat ik ontevreden ben.
Ik heb een machine bij ze besteld (was op voorraad stond op de site), maar niets bleek minder waar. Je kan weken op je bestelling wachten en vervolgens geven ze geen enkele uitleg of service. Ze doen alsof ze veel op voorraad hebben, maar dat is niet waar. Op voorraad bij de leverancier misschien, maar niet bij Toolnation.
Wat een slecht bedrijf!

Dennis l 28-11-2017 Via de website gekocht

Mee dan 10 dagen wachten. Te lange levertermijn

Zeer lange levertermijn. Na 5 dagen een mail dat de bestelling vertraging heeft en pas binnen een week zou aankomen waarna het dan nog opgestuurd moet worden. Op de site vermelden ze nochtans dat de levertijd veel korter is. Meer als 10 dagen wachten kan echt niet meer in het haar 2017. Ze zijn enkele euro's goedkoper maar je moet erg lang wachten. Ik heb na 5 dagen hetzelfde machine besteld bij een andere webshop. De volgende dag zat het in de bus. Wanneer het machine dat via toolnation besteld is aankomt stuur ik het netjes terug.,

evdb27 16-11-2017 Via de website gekocht

teleurstellend

Ik had voor deze winkel gekozen simpelweg omdat deze bovenaan stond als goedkoopste aanbieder (scheelde slechts 0,50) van het product wat ik wilde hebben (boormachine). Tevens omdat de winkel een goede beoordeling had en omdat er bij de levertijd 1-2 dagen stond.
Eenmaal op de site koos ik er voor om een ander product erbij te bestellen (moersleutels). Het bestellingsproces ging zoals bij de meeste webwinkels prima. Ik had op zondag de bestelling geplaats en via mails werd ik op de hoogte gehouden dat mijn bestelling dinsdag afgeleverd zou worden.
Wat schetste mijn verbazing, alleen de moersleutels werden bezorgd. Toen ik goed op de pakbon keek zag ik dat mijn boormachine na-geleverd zou worden. Hier kwam ik toen pas achter. Op de pakbon of in de mails die ik ontvangen had stond nergens wanneer ik mijn boormachine wel mocht verwachten. Daarom stuurde ik donderdag een mail naar de winkel waarin ik aangaf dat ik had verwacht dat mijn boormachine binnen twee werkdagen in huis zou zijn (ik had hem immers nodig). En de vraag wanneer ik hem wel kon verwachten.
Ik kreeg toen een reactie dat dit nergens op hun site stond.
In mijn antwoord gaf ik aan dat dit wel op Kieskeurig.nl stond en dat op hun site staat dat het 2-4 werkdagen kan duren en dat het inmiddels donderdag was. En dat ik nog steeds niet wist wanneer ik mijn boormachine kon verwachten.
Pas toen kreeg ik te horen dat de boormachine pas over drie weken leverbaar zou zijn.
Ik kreeg geen excuus voor de verwarring/teleurstelling maar de vraag of ik daar op wilde wachten...
Dit noem ik slechte service! Dit was dan ook de laatste keer dat ik iets bij deze winkel heb besteld.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Toon N 21-10-2017 Via de website gekocht

Prima service en super prijzen

Prima service, en de beste prijzen.
Levering verliep vlot en nabestelling werd duidelijk gecommuniceerd. Alles was goed verpakt.
Vragen ivm met het leveringsadres dat door dpd wat gek werd weergegeven werden snel en duidelijk afgehandeld.
Ook een product teruggestuurd omdat ik persoonlijk iets teveel had besteld. Het process verliep zonder problemen, communicatie met het toolnation team was altijd zeer accuraat en snel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Erik 18-10-2017 Via de website gekocht

Groot assortiment, snel geleverd.

Groot assortiment tegen goede prijzen. Communicatie na bestelling was duidelijk. Bestelde artikel werd vlot thuisbezorgd.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cedric Pelsemaker 18-10-2017 Via de website gekocht

TOP ONLINE SHOP!

TOP ONLINE SHOP!
Als wederkerende klant, kan je wel afleiden dat ik tevreden ben over de service en ondersteuning die Toolnation.nl geeft!
- Supersnelle verzending
- Uitstekende klanten service
- Klare taal in mailverkeer
- Duidelijke correcte voorwaarden
Ik ben als belgische kopen zeer tevreden, vandaag besteld, verzending de volgende dag al geleverd.
De beste prijzen, waar zelfs onze lokale contacten niet aan kunnen tippen met proffesionele korting afgetrokken...
Ik kom zeker terug en beveel jullie site aan op de werven waar we werken!
THANKS

Markus 18-10-2017 Via de website gekocht

Volgende gereedschap wordt daar ook besteld

Makita dlx2020Y combi pakket besteld.
snel geleverd ,
goed verpakt.
Goed op de hoogte gehouden via de mail.
top!

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Gert 18-10-2017 Via de website gekocht

Super bedrijf!

Toolnation heeft altijd de beste prijzen/ aanbiedingen! Al ons elektrisch-/accugereedschap komt hier vandaan. Leveringen zijn altijd snel, ik zou het iedereen aanbevelen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kenneth 16-10-2017 Via de website gekocht

Heb machine besteld dat op voorraad was, ze hadden me beloofd zeker binnen 4 dagen geleverd te zijn. Nog speciaal gebeld.
Na 8dagen was het geleverd en nog maar de helft van bestelling. Speciaal machine moeten gaan huren omdat ze niet van hun woord waren. Dus bestelling geanulleerd. Flex zelf gebeld voor stofzuiger en laser. 2dagen erna geleverd en gratis l box.

Yuri de schilder natuurlijk 15-10-2017 Via de website gekocht

keurige levering

Duidelijke site, duidelijke prijzen, mogelijkheid om naar een fysieke winkel te gaan.
snelle levering. Zou mooi zijn als de garantie volledig liep via toolnation, deze moet je nu zelf regelen via de fabrikant...
verder koop ik graag mijn gereedschap bij deze firma.
mvg Yuri de schildersgroep

Sege Elektra 15-10-2017 In de winkel gekocht
Beek

Geweldige kwaliteit

Heel leuke website,heel leuke winkel in Beek super vriendelijke personeel zeer hulpzaam, web winkel heel duidelijk betrouwbaar en super snel levering.
Ik heb aantal producten gekocht in de winkel en via de webshop tot nu toe super tevreden met de prijs en de service.
Keep going like this toolnation bedankt voor de geweldige kwaliteit en de service...Gr. Burak

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Munters Guido 14-10-2017 Via de website gekocht

dhr

+ een snelle, perfecte levering.
+een Bosch AHS50-26 heggeschaar gekocht. Zeer goede keuze. Reeds een eerste maal mijn coniferenhaag geschoren. De resulaten zijn goed. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -