ToolNation - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over ToolNation.

ToolNation stelt zich voor

Bij Toolnation kunt u terecht voor alles op het gebied van gereedschap. Wij hebben meer dan 30 jaar ervaring met het leveren van gereedschappen! Ons doel is om u een leveringsgamma aan te bieden dat informatief, prijstechnisch en kwalitatief in evenwicht is. Alle producten die wij verkopen zijn geselecteerd om het beste te bieden voor iedere toepassing. Daarbij beschikken wij over een eigen service-, reparatiewerkplaats die zowel herstelwerkzaamheden alsmede garantiereparaties zelf mag uitvoeren (merkafhankelijk). Hulp nodig of vragen? Stuur ons een bericht via het contactformulier op onze website of maak gebruik van onze hulplijn! Volg ons op Facebook en Twitter voor de exclusieve dagaanbiedingen!

Deze score is berekend op basis van 89 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

2,5

Joris 15-04-2021

2 weken geleden onderdeel besteld wat op voorraad was. De factuur kwam onmiddellijk, en daar hield het dan ook mee op. Nog steeds aan het wachten, ben ondertussen gestopt met bellen en mailen want dit helpt helemaal niets. Niet communiceren is het ergste wat je als bedrijf kan doen, jammer.

Iban 15-04-2021

Very bad. They take a long time to send and even longer to respond (on one occasion a couple of weeks). And when they do, rudely.
I corroborate what was said by other users. Shameful customer service.
Not a € more purchase in this store.

Roichard 15-04-2021

Bij toolnation een zaagblad besteld volgens de site 1 tot 6 dagen levertijd
na 10 dagen nog niets ontvangen op de mail wordt niet gereageerd en als je belt ben je nummer 48 in de wachtrij
na een half uur wachten nog pas op positie 36
tot op heden nog geen reactie ontvangen.
hier geen producten bestellen! waardeloos bedrijf

Toolnation service 👎🏻 13-04-2021

Begin Maart een bladblazer bestelt met een gratis accu van Makita. De actie liep tot 31 maart.
Vandaag 13 April na weken van mailen en bellen ( 68 minuten in de wacht!!!!!) heb inmijn bestelling geannuleerd. De bladblazer is voorradig maar helaas.

Niets bestellen als je het snel nodig hebt.

Kamil Metze 13-04-2021

Promised delivery time: 4 days. Actual delivery time: 40 days. Company didn't contact me with notification of the delay. I will avoid this company in future.

paul 13-04-2021

TOOLCHEAT dat zou de naam moeten zijn . 4 toestellen betaald die in stock waren ,1gekregen, zonder verwittigen dat er nog drie moeten komen. 4 mails gestuurd zonder reactie te krijgen , bij telefoneren ben je de meer dan 40ste in de wachtrij of een bezettoon . Met deze firma is duidelijk iets mis .
Zij ontvangen het geld en sturen enkel nog wat ze liggen hebben . Van dat nieuwe magazijn geloof ik niets of het magazijn moest een kluis zijn om het onterecht gekregen geld in te leggen.Vorig jaar 3 zaken besteld en drie goedkopere gekregen. Toolnation deugt niet enkel ,negatie reviews is niet normaal.hier is iets aan de hand

Joost 12-04-2021

Op 18 mrt 2021 een freesmachine besteld met 4 tot 6 werkdagen levertijd volgens website; is op 13 April nog steeds niet geleverd. 3 maal telefonisch contact, 2 x levering "binnen enkele dagen" te horen gekregen, 3e maal geen belofte en een uiterste onbehoorlijke telefonist, kon niet zeggen wanneer geleverd, annuleren alleen via site, volgens zijn zeggen in principe reactie binnen 2 dagen en geld terug binnen 14 dagen...? Reactie op eerdere e-mail kostte 10 dagen! Telefonist hing op zonder beantwoorden van mijn vragen en dat na 70 minuten wachten aan de telefoon ! Alle ellende wordt door hen toegeschreven aan verhuizing van hun magazijn.
Samengevat: Onbetrouwbare leverancier, zeer moeilijk bereikbaar en wanneer eindelijk contact grof en onbehoorlijk, zonder antwoorden. Ik hoop dat ik m'n geld ooit terugzie, dit was eens en nooit weer bij Toolnation.

Claus van der Velden 11-04-2021

zit al 2 weken op mijn bestelling te wachten, 2 x maal contactformulier ingevuld, tot op heden geen reactie

Wel betaald maar niet geleverd 08-04-2021

Meer dan een week geleden een Makita machine besteld. Nog steeds niet geleverd, maar wel betaald. 1 uur en 20 minuten aan de telefoon zitten wachten en toen werd de verbinding verbroken. Op mijn mail is ook niet geantwoord. Wat is hier aan de hand met het bedrijf. Ik geloof er niks van dat het verband houdt met een nieuw magazijn.

Clemens van Dijk 07-04-2021

Ik had op 11 maart een schroevendraaier bij Toolnation besteld en deze is vandaag op 7 april na bijna 4 weken wachten binnengekomen, nadat ik op 1 april een herinnering gestuurd had. Per e-mail biedt Toolnation excuses aan voor de vertraging (vanwege overgang naar nieuw magazijn) en een korting van 10 Euro bij de eerstvolgende bestelling.
Het belangrijkste voor mij is nu dat het artikel daadwerkelijk echt geleverd is. Mijn vrees dat het bedrijf niet bestond is gelukkig niet uitgekomen en hopelijk kunnen ze in de toekomst wel normaal hun producten leveren.

Arjan 06-04-2021

Ook ik ben er in gestonken...
Beller 42.....wachtujden van 1,5 uur
Order van 3 weken geleden wordt in delen verstuurd. Een makita decoupeerzaag met wat zaken als zaagjes, splinterplaatjes ed.
Splinterplaatjes heb ik binnen, een doos zo groot dat de gehele decoupeerzaag er in had gekund.
Wie weet komt er komende weken weer een doos....

Spijt dat ik hiet besteld heb.
Iknheb begfio voor een verhuizing maar wanneer ik de rest van de reviews hiwr lees is er meer aan de hand.

Ellen 03-04-2021

Wat een waardeloze zaak.
4 maart besteld,
12 maart nog niets (behalve de reclame in mijn mailbox) ontvangen. Mailtje gestuurd, geen antwoord.
24 maart de bestelling via Email geannuleerd.
30 maar een mailtje gekregen dat de artikelen op de post zijn.
30 maar weer gehaald dat ik het echt niet meer hoef.
1 april (geen grap) het pakketje ontvangen.
Nu moet ik verzendkosten betalen als ik het terug wil sturen.
Nogmaals, Wat een waardeloze zaak!!!!!!!!!

Michel 03-04-2021

Voor de 2de keer komen Toolnation zijn afspraken niet na van levering, ze zijn zeer slecht bereikbaar via telefoon. { wachttijd een half uur tot 3 kwartier } via contact formulier krijg je geen antwoord op je vragen. Schandelig bedrijf

Duco 02-04-2021

Ik heb hier op 10 maart een multitool met gehoorbescherming en lamello's gekocht.
De gekochte spullen werden pas na 3 weken geleverd. Er was op de site geen enkele vermelding van vertaging.en op verstuurde mail werd niet gereageerd. Telefonisch meer dan een week niet bereikbaar i.v.m. " graafwerkzaamheden" Dat bestaat domweg niet. Daarna 3/4 uur aan de telefoon gewacht tot er werd opgenomen. Er werd beloofd de zaak alsnog te leveren.
Nu nog steeds geen lamello's. Ik ga ze ergens anders kopen. Wat een waardeloos bedrijf als het op klanten service aankomt.
En serieus slecht bedrijf!! Niets meer kopen de komende tijd!

Dolf 01-04-2021

Wat een slecht bedrijf is dit. Door overgang naar een anderen vestiging "wordt geschreven" is de levertijd enorm lang terwijl dit vooraf niet wordt aangegeven. Bestel mijn Cirkelzaag hier, 2 weken later nog geen reactie. Klantenservice niet bereikbaar, administratie mogen niks vertellen maar als ik dan aangeef dat het beter is dat ze een algehele orderstop kunnen hanteren omdat dit gewoon echt niet kan, wordt je afgewimpeld. Klachtenformulieren wordt niet op gereageerd, simpelweg niet bereikbaar! Stel oplichters zijn het!!! KOOP HIER VOORLOPIG GEEN PRODUCTEN!!!

Crosscom 31-03-2021

Ik heb helaas dezelfde ervaring als andere reviewers: na het bestellen en betalen van mijn bestelling met 1-6 dagen levertijd kreeg ik bij navraag te horen dat men mij niet kon vertellen wanneer de bestelling geleverd zou worden vanwege de overgang naar een nieuw magazijn.
In eerste instantie nog wel mailcontact maar daarna liet Toolnation simpelweg niets meer van zich horen, ook geen reactie op mijn verzoek de order te annuleren.
Ik weet dus niet of er nog iets geleverd gaat worden en wanneer, of dat Toolnation de order daadwerkelijk heeft geannuleerd.

Ik heb de site geblokkeerd zodat deze niet meer in de Google resultaten naar voren komt.

Delaey Johan 30-03-2021

Niet tevreden !! Bestelling laat al 14 dagen op zich wachten ipv de 6 tot 11 dagen .
Al reeds 3 maal gemaild naar klantenservice ( normaal binnen 2 werkdagen antwoord ) doch niks ontvangen .
Ook telefonisch ...geen contact dat lukt .
Zal daar in het vervolg niet meer bestellen ....

Dirk 30-03-2021

Half leveren niet bereikbaar ...
Zeggen dat je spul op voorraad is en niet leveren ..
Kansloos eerste klas bah om schijt ziek van te worden.
Storing , nieuw magazijn , geen telefoon , geen mail contact
, .... op met dat vol automatische magazijn en zet er een Tig order pickers neer regel die handel .
O ja liegen over levertijden voor de meeste bedrijven betekend dit uitloop in planning huur extra materiaal
Waar kan ik die kosten verhalen ?

HT 29-03-2021

Heel slecht bedrijf, 11 maart besteld ( levertijd 1-4 werkdagen ) nog steeds niet binnen!! De klantendienst heeft een wachttijd van 65 minuten !!

Pieter 27-03-2021

Heel slecht bedrijf!
Komen afspraken niet na, en zijn onbereikbaar.
Ik wacht inmiddels al 5 weken op een bestelling die binnen 3 dagen geleverd zou worden.
Ik bestel hier nooit meer, en raadt iedereen om me heen af hier te bestellen.

peter 24-03-2021

op 11 maart artikel besteld en betaald. artikel was op voorraad, sinds betaling geen contact meer en niet te bereiken. order: 1000872711 bouwdroger
kan iemand mij vertellen of dit bedrijf nog bestaat? ben ik opgelicht ????

Kurt 20-03-2021

TOOLNATION is GEEN BETROUWBARE FIRMA. Wat je besteld laat een eeuwigheid op zich wachten. Zelfs geen idee of ik de aangekochte producten ooit ga zien toekomen. Als je een beleefde vraag stelt inzake de “mogelijke” leveringsdatum van de bestelde producten, ondanks dat ze al over de zelf beloofde leveringsdatum zitten, krijg je daar totaal geen reactie op. Deze wanpraktijken behoren meer tot een vorm van oplichting.
Ondertussen hetzelfde product aangekocht via een andere firma en met 2 dagen tussen al mogen ontvangen! Uiteraard zal er door mij nooit nog iets aangekocht worden bij Toolnation en zal ik dat ook zo verspreiden om anderen de miserie te besparen!!!
Toolnation levert nooit de bestelde goederen! Zij dansen op de rand van pure oplichting!!!
Koop daar niet mensen!!!
Positieve reacties zijn door de firma zelf aangemaakt om in een positief daglicht te staan!!! Niet geloven!!!
ACW in NL. Is in kennis, Belgische politie eveneens...

The insider 20-03-2021

Ik kwam op deze shop terecht omdat ze een afkortzaag hadden welke een stuk goedkoper was dan bij de concurrentie.

Site zag er goed uit en bestelling was snel geplaatst, betaal het liefst via mijn creditcard dan heb je in elk geval nog iets om terug te vallen mocht het mis gaan.

Product zou wat langere levertijd (week) hebben, maar na een week nog niets gehad te hebben was de levertijd op de site bij het product ineens veranderd naar meer dan 4 weken.

Mail gestuurd omdat ik dat te lang vond en de bestelling wilde annuleren. Kon niet want de bestelling was al verwerkt. Volgende dag wordt deel één geleverd van de twee pakketten. Geen bericht, mail briefje of iets wanneer ik de rest van het product kan verwachten.

Toen proberen te bellen, "u bent nummer 19 in d'r wachtrij" toen begon ik me wel wat zorgen te maken. Uiteindelijk maar weer via contact formulier mailtje gestuurd en toen werd deel twee ineens bezorgd, geen update of iets gehad.

Uiteindelijk dus de gehele bestelling ontvangen voor een goede prijs. Aftersales zal lastig worden als dit de mate van bereikbaarheid blijft.

Gemengde gevoelens dus, prijzen 8/10, communicatie 3/10, update over verzending 3/10, telefonisch bereikbaar 0/10.

Als kanttekening moet ik plaatsen dat er op de site staat dat ze over aan het gaan zijn naar een ander magazijn en het daardoor het langer kan duren.

Ik denk zet dan op de site dat je een week dicht bent, zorg dat je het op orde hebt en communiceer beter met je klanten.

Zou ik hier opnieuw bestellen, weet ik niet..

herko 18-03-2021

2 maanden geleden onderdelen besteld voor mijn schuurmachine de factuur is betaald maar de onderdelen worden niet geleverd ze zijn telefonisch niet bereikbaar reageren niet op hun mail
ik raad aan bestel nooit iets bij deze criminele organisatie

Acbv 18-03-2021

NIKS KOPEN BIJ TOOLNATION JE WORD MISLEID !!!!!!!!!
Hier van het zelfde product op voorraad ook geen levering en standaard zoet houden en pap mailtjes

😡😡😡😡😡😡😡😡

En nu ineens is hij niet meer leverbaar
Tot maart !!!!!!!!!!!!

Update:
Bestelling gedaan op 3-3-2021
Levertijd 1-4 werkdagen was op voorraad!!!!!

Nu 14 dagen later nog steeds niks
En enkel mailtjes ja meneer uw order word verwerkt in ons magazijn.

Nou das dan wel heel groot
Als na 14 dagen nog ni gebeurd is.

Maar inmiddels is de product voorraad
Verander naar pas leverbaar eind maart of later fijn .

Geld terug nee dat kan niet meneer oas nadat de bestelling is bezorgd.

Nou daar denk ik anders over
Dit is een wanprestatie en dat
Is bij wet een deal breker

Maar dat vinden ze bij toolnation niet
Sterker nog word niet op gereageerd
Enkel standaard mails hoe u kunt annuleren maar ondertussen hebben ze wel je geld op hun rekening staan
En houden ze je zwaar voor de gek
Dit kan niet 😡😡😡😡😡😡

Rick 16-03-2021

Op 03 maart heb ik een Makita accu boorschroefmachine besteld die op voorraad zou zijn en geleverd zou worden binnen 1-6 dagen volgens de website.
Echter is het nu inmiddels 16-03 en nog steeds geen product ontvangen, ook geen bericht dat de bestelling vertraagd is. Na bellen en mailen kunnen ze ook niet zeggen wanneer het product geleverd wordt en geven aan dat je vanzelf bericht krijgt. De bestelling annuleren schijnt ook niet mogelijk te zijn, ondanks dat het nog niet verstuurd is.
Kortom een zeer slecht bedrijf, niet klantvriendelijk, komt afspraken niet na.

Aad 11-03-2021

Order betaald en ingediend op 28 februari.
De website gaf aan:
Machine op voorraad !
en met 1 a 2 dagen geleverd.... WELNU.
Meerdere mails en 28,5 minuten aan de telefoon wachten waar ineens opgehangen werd!!! krijg ik nu helemaal geen reactie meer.

Heb de bank gebeld of ik mijn geld terug kan krijgen.

Zéér slecht dus!

Thomas 10-03-2021

Op 22 februari een bestelling geplaatst voor een artikel dat op voorraad was en binnen 1 tot 4 werkdagen geleverd zou worden.

Tot op heden niets ontvangen. Enkel loze beloftes van ene *** van de klantenservice.

Inmiddels is mijn bestelling geannuleerd en denkt men 14 werkdagen de tijd te kunnen nemen om mijn geld terug te storten.

Absolute aanfluiting dit bedrijf! Ik koop nooit meer iets bij Toolnation!

SR 09-03-2021

Schroevendraaierser besteld, 2 weken verder nog niks. Op de site was het op voorraad en binnen 4 dagen geleverd, gebeld, 1.5 uur in de wacht gestaan om te horen hoe ze niet weten wat ze moeten zeggen en gooien ze de hoorn erop. 1e en laatste keer dat ik hier war bestel...

HH 09-03-2021

Tafelzaag besteld. Zou binnen 3-4 werkdagen worden geleverd. Nu ruim 2,5 week verder en nog niets ontvangen. Bij mail contact over levering krijg je vage niets zeggende antwoorden. Annuleren lukt ook niet want de order staat zogenaamd " in bewerking". Klantenservice bellen kost heel veel wachttijd. en als het lukt , na 45 min, dan krijg je een niets zeggend antwoord en hangt men snel op. Overigens als je iets wilt bestellen ben je binnen een minuut door verbonden!!! Zaak komt niet betrouwbaar over.

Bastiaan 08-03-2021

Ik had gewild dat ik eerder de reviews op deze site had gelezen.... Blijkbaar ben ik niet de enige met zeer slechte ervaringen. Ik heb een paar potloodjes en een set handzagen besteld. Nu 3 weken verder en 2 potloodjes in aparte zendingen ontvangen, en zit nog steeds te wachten op de rest. Telefonisch niet bereikbaar, inloggen voor bestelstatus wanneer je geen account hebt aangemaakt tijdens het bestelproces is ook niet mogelijk. Wat een ballen-tent....

Marc 01-03-2021

Waardeloos! Een bestelling van 8 items komt over een periode van 2 maanden in afzonderlijke dozen aan, zelfs een Stanley mesje versturen ze apart op in een grote doos vol papier.
Defecte items mag je gratis retourneren maar raken volgens toolnation zoek in de post, dus geld kwijt en apparaat kwijt!
Ik bestel hier nooit weer, al is het alleen al om de vervuiling die gepaard gaat met alle postpakketten die ze versturen.

Roger1145 01-03-2021

Ontzettend slecht ,
Je kan niet bellen want ze gooien de haak erop .
Communicatie via contact formulier waar pas dagen later op gereageerd wordt. De levering duurt nu drie maanden en stukje bij beetje krijg je het binnen. Dit terwijl ik geen deellevering wilde maar wordt niet naar geluisterd. Ook ontbrak er kleinmateriaal weer een paar week verder en nog niet compleet.
Voor een hoop geld festool gereedschap aangeschaft en dan denk je het is allemaal goed geregeld niets is minder waar alleen maar gedoe en vertraging en ontzettende slechte communicatie om moedeloos van te worden. Gigantisch spijt hier gekocht te hebben.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Roland De Wilde 25-02-2021

Goede prijzen en snelle levering en gratis accu gekregen
En als er een probleem is een vlugge oplossing

Rudi 23-02-2021

Hallo,
Zeer herkenbaar , vorige order heb ik uit grote frustratie geannuleerd, omdat de concurrentie direct kon leveren en nog goedkoper ook. (meer dan zes weken wachten op een item uit voorraad ?)
Drie weken geleden nogmaals geprobeerd iets te bestellen, de prijs was goed, maar dat is dan ook alles.
Na drie weken is de status van mijn bestelling nog steeds “in behandeling” met andere woorden nog geen fuck voor gedaan.
En dan maar klagen en zagen dat de economie achteruit gaat wegens Covid, een mooie excuus truus.
Toolnation is wel een grote uitzondering in de negatieve zin.
Ik begrijp niet hoe een organisatie op deze wijze rendabel kan blijven, dit draait sowieso op een faillissement uit als ze zich niet snel herpakken…..
Dit was mijn laatste order, de concurrentie doet het beter.
Groeten
Rudi

Mau 17-02-2021

Vreselijk. Ik heb 2 maanden op een fucking hamer moeten wachten. En ook telkens aan het lijntje gehouden.
Kortom walgelijk

Jan Galle 10-02-2021

Desastreus. Ik bestelde 1 schuurmachine, 4 pakjes schuurpapier en 2 lijmklemmen. In totaal 7 artikelen dus. Ik heb intussen van dit order 4 deelleveringen ontvangen en er zijn nog 2 leveringen onderweg. Mijn vraag om de leveringen te bundelen levert niks op. De 2 zendingen die onderweg zijn zijn ook spoorloos verdwenen. Volgens info van DPD zouden deze door de klant afgehaald zijn in een pickuppoint, maar dat klopt niet. Pakjes worden ook ongewild bij buren geleverd (maar dat is een algemeen probleem). Klantenservice ook niet te bereiken! Wat een gedoe, ben al 7 jaar klant, maar nu gaat de deur voorgoed dicht Toolnation.

Alwin 02-02-2021

Vreselijke winkel, site werkt lekker, nul levertijden te zien. Dan ga je uit van snelle levering. Maar nee! Dan gaan ze in delen leveren... 1 spanband en vervolgens 32 naleveren?!?!? Als je dan belt met de klantenservice.... Dan meldt optie 1 dat hij niet van de klantenservice is. Optie 2 kan geen antwoord geven op de vraag wanneer de rest geleverd wordt... ! Wat een ellende daar !!!

TD 26-01-2021

Gereedschap besteld, na 3 weken geannuleerd. Sinds annulering zijn we weer 2 weken verder, en mijn geld is nog steeds niet teruggestort.

Bennie Rijkers 13-01-2021

Heb een muurzaag gekocht bij toolnation
Het duurde toentertijd ontzettend lang voor deze binnen was
Na een 4 maanden is deze kapot gegaan
Toolnation is niet te bereiken per telefoon
Ik zou hier nooit meer iets kopen

Hans 13-01-2021

In november 2020 producten besteld en betaald die op voorraad zijn. December gebeld waar zijn mijn spullen. Deze worden eind december geleverd volgen de medewerker. Het is nu midden januari en ik heb ze nog niet ontvangen. Klanten lijn is telefonisch niet bereikbaar je moet zelf erachteraan gaan en er komen geen updates vanuit Toolnation.

Paul 12-01-2021

27 november 2020 bestelling geplaatst voor een 7-delige Combopack van dewalt en direct betaald. Tot op heden is er niet bekend wanneer de levering gaat plaast vinden. Helaas is er niemand binnen de organisatie van toolnation die een duidelijk antwoord kan geven wanneer de levering gaat plaats vinden. Er wordt geen alternatief aangeboden per mail en/of zijn niet telefonisch bereikbaar.
Ik zou toolnation niet aanraden bij andere consumenten.

van Driel 26-12-2020

Begin Oktober een Festool product besteld en afgerekend. Product werd volgens Toolnation verwacht in Oktober. Nu zitten we in 2021 bijna en nog niks ontvangen. Alleen dat hij aangemeld is bij dpd maar dat is ook weer een maand geleden.
Houden je verder tussentijds ook niet op de hoogte van de levering.
Met geld innen zijn ze VLUGGER dan met leveren. Geloof me

Vis 25-12-2020

Waardeloze winkel leveringstijden kloppen voor geen meter!!!! Telefonisch een uur in de wachtrij schandalig.
Naar vele malen bellen en mailen konden ze mijn product niet leveren en ook niet vertellen wanneer het kwam maar wel je geld lekker binnen halen.😔 ik heb deze order ook geannuleerd. Elke keer beloven ja morgen komt het hoor is geen stijl. Ook het terug vragen van je geld duurde natuurlijk weer eeuwig zoals altijd het zelfde liedje. Ik koop hier nooit meer wat. Ook mijn creditnota is nog steeds niet binnen.

xdlgj [a,rsg 23-12-2020

Altijd goeie ervaringen met Toolnation. Helaas niet meer. Het product is niet binnen de vermelde paar dagen leverbaar. En dat duurt waarschijnlijk nog weken. Slecht bereikbaar, de telefoon hebben ze maar gewoon afgesloten. Contact alleen via antwoordformulier?! als je antwoord krijgt is het kletspraat over toeleveranciers. Jammer jongens

Harry 22-12-2020

Ga deze shop niet aanbevelen mede om de klantenservice echt top geregeld word er nog boos van als ik dit zeg.

Richard Sollman Tuindesign 14-12-2020

Goede en snelle levering, woensdag avond een dewalt DWS780 Afkort-,verstekzaagmachine met onderstel besteld die vrijdag ochtend is afgeleverd. Het onderstel stond op nalevering en kwam maandag einde van de ochtend binnen. Top service ik ga hier zeker vaker bestellen en ben ook zeer tevreden met de DWS780 Afkort-,verstekzaagmachine.

A Pronk 19-11-2020

Na het bestellen van een invalcirkelzaag met rails en hoes kreeg ik los de rails en hoes voor de rails geleverd. 9/1 besteld en op de website stond leverbaar in november. Na lang wacht en navragen bleek de zaag pas in december verwacht te worden. Bij annuleren van de bestelling moet ik nu de hoes en rails op eigen kosten retour sturen.

kastje naar de muur beleid 07-11-2020

Op 21 September een Dewalt Afkortzaag met onderstel bestel welke volgens de website op voorrad zou moeten zijn.
Nu 7 november nog steeds niks binnen en word je als klant door Toolnation gewoon aan het lijntje gehouden.
Geen info geen update geen verontschuldiging.
Inmiddels al meerdere keren gebeld maar je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.
Scherpe prijzen maar service ho maar.
Het zijn gewoon dozen schuivers die geen klanten belang hebben.
Gaan alleen voor bulk niet voor klanten.
Laatste keer dat ik hier wat heb besteld.

Never again! 03-11-2020

Niet aan te raden!
Artikelen staan voorradig op de website, maar je moet maanden wachten op levering.
Komen afspraken niet na.
Klantendienst werkt vooral ticketjes af, de klant verderhelpen doet men niet