ToolNation - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over ToolNation.

ToolNation stelt zich voor

Bij Toolnation kunt u terecht voor alles op het gebied van gereedschap. Wij hebben meer dan 30 jaar ervaring met het leveren van gereedschappen! Ons doel is om u een leveringsgamma aan te bieden dat informatief, prijstechnisch en kwalitatief in evenwicht is. Alle producten die wij verkopen zijn geselecteerd om het beste te bieden voor iedere toepassing. Daarbij beschikken wij over een eigen service-, reparatiewerkplaats die zowel herstelwerkzaamheden alsmede garantiereparaties zelf mag uitvoeren (merkafhankelijk). Hulp nodig of vragen? Stuur ons een bericht via het contactformulier op onze website of maak gebruik van onze hulplijn! Volg ons op Facebook en Twitter voor de exclusieve dagaanbiedingen!

Deze score is berekend op basis van 71 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,4

Dico 02-04-2019

Zeer slechte sevice en klachten afhandeling.
Na 14 dagen de accu lader van mijn kruislijn laser kapot.
Kun je ze niet bellen moet je een online klachten formulier invullen.
En maar afwachten wanneer ze contact met jou opnemen.
Zit nu al 3 dagen zonder lader met een lege accu
Officiele reactie van Toolnation.nl 03-04-2019

Beste Dico, Bedankt voor je bestelling. We hebben gezien dat er inmiddels contact is met onze klantenservice. We zullen dit voor je gaan uitzoeken en z.s.m. bij je terugkomen. Met vriendelijke groet, Your Toolnation team.

Jan 20-03-2019

Al vaker bestelling geplaatst altijd geleverd maar hun transport bedrijf laat te wensen over helaas soms stuk maar wel altijd opgelost..
Officiele reactie van Toolnation.nl 03-04-2019

Beste Jan, bedankt voor jouw bestellingen. Excuses voor het ongemak. Mocht je vragen hebben, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Die helpen je graag verder. Your Toolnation team.

Rein 20-03-2019

Levering na 1 dag. Tot zover het positieve
Niet geleverd wat beloofd werd aan de telefoon. Geleverd zonder dat er iemand thuis was, én het stond zichtbaar zodat iedereen het zomaar kon meepakken (pakket ter waarde van meer dan €1000)
Klantenservice die geen geste wil doen
Hier kom ik nooit meer terug

Peter 19-03-2019

Een prima assortiment en prima service. alles netjes geleverd voor elke klus .
Officiele reactie van Toolnation.nl 03-04-2019

Beste Peter, Bedankt voor je bestelling. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier met de gekochte tools! Met vriendelijke groet, Jouw Toolnation team.

Paul Van Dorpe 19-03-2019

Het was mijn eerste bestelling bij Toolnation. De levering heeft iets langer op zich laten wachten dan verwacht, maar alles is uiteindelijk goed verlopen. Ik werd ook via mail goed op de hoogte gehouden van het verzendproces.

Rderooy 13-03-2019

Levering zou binnen 2 dagen plaatsvinden, nu na 9 dagen nog steeds niet geleverd.
Na een week niets gehoord te hebben zelf maar een mail gestuurd. Is veel werk om contact te hebben. Reactie, er is vertraging, komt begin volgende week. Nu woensdag en niets gehoord. Samenvattend, communicatie, service en leveringsbetrouwbaarheid allemaal onder de maat. Eerste en laatste keer voor mij, waardeloze performance

Bjorn L 28-01-2019

Ik ben niet tevreden over deze site. Ik heb 30-12-2018 een bestelling geplaatst waarbij stond dat het voorradig was. De machine met toebehoren en extra zaagblad zou binnen 1-4werkdagen geleverd worden. Ik kreeg naar een paar dagen bericht dat mijn bestelling verzonden was. Jammergenoeg was dit alleen het extra zaagblad..
Vervolgens heb ik 2,5 weken later bericht gedaan wanneer mijn zaag geleverd werd met geleiders. Ik heb toen alleen de zaag gekregen. Ik wacht nu al bijna een maand op mijn geleiders, maar wanneer ze komen weet ik niet want hier word door de klantenservice geen concreet antwoord op gegeven. Op de site staat nogsteeds dat het een voorradig artikel is, maar deze informatie klopt dus niet.

JoKo 28-01-2019

3 weken geleden een paar Raaco bakjes besteld en betaald. Inmiddels twee bakjes ontvangen, de rest zou begin vorige week geleverd worden. Niet dus, geen berichtje of wat dan ook.
Zéér slechte service, beloofd na tel. contact van alles maar komt afspraak niet na.
Koop hier niet !!

Festool 16-01-2019

Bestelling gedaan bij deze webshop. Een dure zaagtafel van Festool waarvan er een levertijd van 1-4 dagen opgegeven wordt. Netjes betaald. Vrij snel een deellevering ontvangen. De complete levering is tot op heden, ondanks herhaaldelijk verzoek, niet geregeld. Ik wacht al vanaf eind december 2018.
Slechte reactie op klachten.
Niet nakomen van afspraken.
Verschuilen achter vakantie, feestdagen, bla, bla, bla.
Ik overweeg een ingebrekestelling te starten en vraag mijn rechtsbijstandverzekering in actie te komen.
Melding bij branche organisatie is ook een goede optie
Uiteindelijk aangifte bij politie voor internetoplichting

Ik bestel hier nooit weer.
Ik hoop op vlotte levering van de bestelde producten. Maar twijfel of dat er nog van komt.

Quinten 15-01-2019

Niet tevreden.

Ik heb op 27/12/2018 een laspost actieset besteld, de levertermijn was 1-4 werkdagen, oke met de feestdagen kon dit wat uitlopen maar na 9 dagen heb ik toch eens gemailed, nadat ik hier geen reactie op kreeg heb ik eens gebeld, na me 10 minuten in wacht te plaatsen vertelden ze mij dat dit artikel niet meer in voorraad was en dat het rechtstreeks van de leverancier word verzonden als het terug in stock is, nu ben ik in totaal bijna 20 dagen verder en heb ik nog steeds niet ontvangen. Ondertussen heb ik reactie gehad op mijn mail waarin ze doodleuk antwoorden dat het nog eens een week later gaat toekomen?! had dit toestel wel dringend nodig! Voor mij geen Toolnation meer in de toekomst.

ROLAND 13-01-2019

Zeer slechte webwinkel heb een kapotte metabo zaagmachine opgestuurd gekregen, en deze willen ze niet terug nemen.
Na veel gedoe met tickets over de mail, want je klacht wordt niet telefonisch behandeld
Mocht ik de zaagmachine terugsturen, na een aantal weken kreeg ik zonder bericht de zaagmachine weer opgestuurd.
Ik wil mijn geld terug, geen gare zaagmachine.

Makita 09-01-2019

Slechte en onvriendelijke communicatie!
Op de site stond dat het gereedschap op voorraad zou zijn maar nu zeggen ze dat het besteld moet worden bij de leverancier.
Levering wordt steeds weer uitgesteld, vakantie is intussen voorbij, klus met gehuurd gereedschap moeten doen omdat ze na vier weken nog steeds niets geleverd hebben, zeer frustrerend!

Hendrik 06-01-2019

Levering 4 à 5 dagen voorraadartikel bleek de reactietijd te zijn. Heel moeilijk te contacteren, communicatie via de webstek, telefonisch moeilijk te bereiken, interne communicatie waarschijnlijk ook niet echt vlot.

Veel keuze, ook zaken die je moeilijk elders vindt, het soort winkel die het volledige gamma van een bepaalde productenreeks hebben, zo kwam ik hier terecht.

Het kan natuurlijk een ongelukkig toeval zijn, maar gezien de ervaring met bepaalde botte medewerkers, die blijkbaar heel moeilijk een artikel of een bestelling kunnen opzoeken in hun administratief systeem - gebrek aan opleiding, bekwaamheid of werklust, wie zal het zeggen - zal het niet mijn eerste keuze zijn.

na een maand nog steeds geen levering 12-12-2018 Via de website gekocht

na een maand nog steeds niet alles gekregen

na een bestelling te plaatsen van een mooi bedrag voor mijn zaak heb ik na een maand nog steeds niet alles gekregen na vele klachtenformuliers ben ik het beu ! hoe moeilijk kan het zijn om een breekmes en een beitel op te sturen ze hebben mij een extraatje beloofd maar op deze tijd had ik veel beter naar een winkel geweest !

zeker een afrader !

Matt 07-12-2018 Via de website gekocht

Slechte communcicatie-slechte klantenservice

Zaagtafel met onderstel van De Walt besteld begin november 2018. Volgens de website zouden alle producten op voorraad zijn. Zaagtafel kwam in nalevering. Onderstel eerder (apart) geleverd. Na 1 week niets gehoord te hebben zelf contact opgenomen. De zaagtafel stond in bestelling en zou met 1 á 1 1/2 week binnen zijn. Eind november weer gebeld. De zaagtafel stond nog in bestelling en was in back order. Zaagtafel geannuleerd en besteld bij Mastertools die de volgende dag leverde. Na vier dagen kreeg ik een email dat de zaagtafel de volgende dag geleverd zou worden. Deze bestelling was niet te annuleren. Ik moest het maar retour sturen. Echter, de pakketten zijn zo groot dat UPS ze zou ophalen op donderdag 6 december (geregeld door Toolnation). UPS is niet gekomen ondanks dat ik daar op donderdag nog contact over heb gehad met Toolnation. Zelf weggebracht naar een depot. Nu nog mijn geld.... Nooit meer een bestelling daar!

Gea 04-12-2018 Via de website gekocht

snelle service

snelle duidelijke levering. via de mail wordt je goed op de hoogte gehouden. De site is ook gebruiksvriendelijk

Frank Picard 03-12-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijs,snel geleverd en direct aan de slag, top!

Na 2 dagen heb ik de bestelde produkten al in huis, super. Na ontvangst van de Makita combiset de accu's opgeladen en aan de slag gegaan. Fantastische produkten die net zo goed zijn als Toolnation zelf! Dank voor jullie service, de volgende keer klop ik weer graag aan bij jullie deur met Sinterklaas :-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

PLM Joosten 01-12-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering,goede service,prima garantievoorwaarden

Toolnation is veelzijdig,heeft zeer goede garantievoorwaarden en levert zeer snel.Ik heb een Makita schuurmachine met een Makita stofzuiger gekocht en ben zeer tevreden over de prijs,de levering en de service en garantie van 5 jaar.Dit spreekt vertrouwen uit.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tom 30-11-2018 Via de website gekocht

Correcte afhandeling

Ik heb een set rothenberger persbekken gekocht via de website. Perfecte communicatie en levering op het geplande tijdstip. Duidelijke website met goede prijzen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

ToolNation top Service! 30-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service!

Zeer klant vriendelijke telefonische ondersteuning. Groot assortiment aan gereedschap en accessoires van verschillende top fabrikanten.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

E. Klein 29-11-2018 Via de website gekocht

Snel en goedkoop. BAM.

In eerste instantie kwam ik bij Toolnation terecht omdat ze de spullen het meest goedkoop aanboden, maar dat het dan ook de volgende dag in huis is, is dubbel lekker.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

stefan 29-11-2018 Via de website gekocht

voor gereedschap 1 adres

Bij Toolnation vind je alle grote merken aan voordelige prijzen. De service is uitstekend. Ik ben nu enkele jaren regelmatige klant en er gaat zelden iets mis. En indien wel, dan wordt het steeds snel opgelost. Een echte aanrader

Schans 29-11-2018 Via de website gekocht

Super service

Zeer goede en duidelijke site met mooie aanbiedingen en snelle levering.
Je word goed geïnformeerd over je bestelling

Dennis 28-11-2018 Via de website gekocht

Razendsnel en exact volgens beschrijving

Duidelijke site waar ik snel uit was. prijs was uitstekend en razendsnelle levering Ik heb een product op Maandag avond besteld en deze was Woensdag ochtend al bij mij thuis.

Oenema 28-11-2018 Via de website gekocht

Snelle en keurig geleverde service

Keurig op tijd bezorgt ondanks black friday en zorgvuldig verpakt.
Ik zou iedereen deze webshop aanraden, toolnation maakt al je verwachtingen waar!

EmilioS 27-11-2018 Via de website gekocht

Beste prijs, duidelijkste website, netste levering

Beste prijs, duidelijkste website, netste levering, strakke afhandeling.
De website is uitermate helder en overzichtelijk, de bestelprocedure kent geen verrassingen, kortom alles gaat geheel zoals het moet en de vaste prijs is ook de scherpste, ondanks Black Friday aanbiedingen van anderen.

Anton 25-11-2018 Via de website gekocht

goede service en een correcte levering

Vanuit de overzichtelijke web site gereedschap besteld en deze werden mooi op tijd geleverd.
Dit alles in zeer goede staat.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Andrew 25-11-2018 Via de website gekocht

Top, Top, Top

Toolnation lukt het, op de 1 of andere manier, om snelle service/levering te combineren met een absoluut concurrerende prijs.

Kortom een aanrader voor allen !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marc VR 25-11-2018 Via de website gekocht

Uitgebreide website professionele gereedschappen

Uitgebreide website professionele gereedschappen aan een goede prijs/kwaliteit verhouding, ik heb reeds meerdere bestellingen gedaan via deze webshop. Levering is steeds correct en tijdig verlopen.
Een van de sterke punten zijn de scherpe dagaanbiedingen.

Jan Willems 25-11-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Toolnation super bedankt voor de snelle levering ondanks de drukke tijd was mijn bestelling binnen 24 uur in huis TOP nogmaals Dankjewel.Jan

FB 23-11-2018 Via de website gekocht

Vlotte afhandeling bestelling

Ik bestel al langer via deze winkel en zal dit ook blijven doen voor al mijn gereedschap. Snelle levering en vlotte service

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A. Noniem 22-11-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed, ga zo door!

Gewoon een goede site met mooie prijzen, veel keuze en daarnaast is de levering correct en ook nog eens zeer snel, ga zo door!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joris Windey 22-11-2018 Via de website gekocht

Ruim aanbod - scherpe prijs - snelle levering

Zeer ruim aanbod op overzichtelijke website.
Steeds scherpe prijzen tov andere webwinkels.
Snelle levering aan huis (ook in België) en indien een item niet op voorraad is wordt dit nageleverd en hoef je dus niet ook op de rest van je bestelling te wachten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Harith 21-11-2018 Via de website gekocht

Hele goede service!

Ik heb al meerdere producten besteld via Toolnation, voor mijn onderneming. Er is sprake van een snelle levering en de producten zijn altijd prima in orde!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

PM 19-11-2018 Via de website gekocht

Bijzonder goede afhandeling van de bestelling!

Via anderen hoorde ik van Toolnation. De scherpe prijs/kwaliteitsverhouding gaf voor mij de doorslag om de bestelling te plaatsen. De afhandeling van de geplaatste bestelling verloopt correct. Je wordt precies op de hoogte gehouden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ronald 15-11-2018 Via de website gekocht

Ze doen wat beloofd wordt

Ruime keuze breekhamers met goede beschrijving, er bleek zelfs een extra beitel in de machinekoffer verpakt te zijn.

Bastiaan 14-11-2018 Via de website gekocht

Zogenaamd in stock

Zoals tussen de reviews al tegenkomen wordt ik ook aan het lijntje gehouden. Op de webshop staat het product dat ik vorige week gekocht heb als 'in voorraad' met 1-4 werkdagen levertijd.
Nu ontvang ik een onderdeel als deellevering de volgende dag, netjes. Maar hoor verder niets meer. Navraag gedaan. Reactie is een excuus/verontschuldiging dat een kruising heeft plaatsgevonden tussen voorraad leegloop en bestelling bij de leverancier. Kan gebeuren, denk ik dan. MAAR ik kijk later op de shop, en de 'niet te leveren producten' staan nog mooi onder status 'Op voorraad'. Met een levertijd van 1-4werkdagen. Dat noem ik misleiding. Erg jammer om bij een eerste bestelling bij toolnation dit te moeten constateren. Nog twee weken geduld dus...

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Cor pfeiffer 13-11-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling

Op 10 november een accuboormachine van festool besteld bij toolnation. Twee dagen later precies op de overeengekomen tijd afgeleverd. Ik werd keurig op de hoogte gehouden van mijn bestelling,mijn complimenten voor de keurige afhandeling . Zelfs een telefoonnummer erbij voor als er iets niet naar wens was! 👍

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Michiel P 13-11-2018 Via de website gekocht

Makita Klopboormachine aan scherp prijsje en snel in huis!

Eenvoudig gezocht en vergeleken op de site om een kwalitatief en betaalbaar klopboormachine om te schroeven en boren te vinden. Ruim aanbod aan verschillende merken. Beste site voor tools te kopen.
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Makita 18V reeks, overal bruikbaar.
Zeer tevreden over de site en de verloop van de bestelling, duidelijke opvolging van pakket.
Helaas werd het pakket 2 straten verder geleverd, en afleverpapiertje bij de verkeerde in de bus gestoken. Gelukkig was de man zo vriendelijk om het pakket te komen brengen.
Toolnation super! post nl niet goed.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Afleverservice

Merel 13-11-2018 Via de website gekocht

Super service: snel, correct, voordelige prijzen

Steeds een goede service, interessante aanbiedingen, groot aanbod, snelle levering, voldoende informatie en communicatie, gebruiksvriendelijke webshop,

Henk 12-11-2018 Via de website gekocht

topsite

Super. Goede duidelijke site. Een dag na de bestelling werd de multitool bezorgd. Even later gelijk aan de slag.

ROAS huis & tuin 12-11-2018 Via de website gekocht

Beste webshop aller tijden, keurig bedrijf !

Deze webshop kan ik iedereen aanbevelen, zowel voor mensen uit de bouw als doe het zelfers.
Overzichtelijke site, goedkope prijzen voor een super kwaliteit. Snelle levering en alles keurig verpakt. Helpdesk niet nodig. Gemaakte afspraken worden nagekomen,

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Guus Klinkers 11-11-2018 Via de website gekocht

Toolnation komt zijn afspraken altijd na.

Al vaker bij Toolnation gekocht en laten bezorgen maar ook afgehaald. In de winkel krijg je additioneel ook nog goed advies. De producten die ze hebben zijn allemaal van professionele kwaliteit.

Lars van der Vlugt 10-11-2018 Via de website gekocht

Zeer betrouwbare webshop met een uitstekende service!!!

De reden dat ik TOOLNATION een 10 geef is voor een aantal redenen.

zeer goede prijs in vergelijking met andere webshops
extra garantie tot 5 jaar
offieciele dealer van bekende merken
gratis verzending mits bestelling onder de € 50,00
snelle en correcte levering
elke dag een nieuwe aanbieding
gratis pickup & return bij een defect of storing
uitstekende service

Kortom dit is de webshop waar je gerust je bestelling kunt plaatsen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ralph 10-11-2018 Via de website gekocht

nalevering ook netjes geleverd

Mijn bestelling was niet volledig en een nalevering was nodig. Snelle en nette reactie op mijn mail en kort daarna ook geleverd

Erik Pluymakers Keuken en Interieur 09-11-2018 Via de website gekocht

Snelle afhandeling!

Duidelijke site met veel kwaliteitsproducten, snelle levering en bij telefonische vragen word je goed geholpen.

Bas 09-11-2018 Via de website gekocht

Top producten voor scherpe prijzen met een goede service!

Toolnation biedt een heel breed pakket van goed, professioneel gereedschap aan met scherpe prijzen en goede acties.
Na de bestelling verloopt de verzending volgens afspraak.
Website geeft voldoende informatie om keuze te maken.

Hans Schoenmakers 09-11-2018 Via de website gekocht

Dé website voor kwaliteit tegen een gunstige prijs!

Dagelijks een of twee aanbiedingen die verleiden tot aanschaf. Topmerken tegen een aantrekkelijke prijs.
De levering is snel en de service is adequaat en getuigt van expertise.
Aan te bevelen voor thuisklussers én professionals.

houtsnip 09-11-2018 Via de website gekocht

betrouwbare service

Een hele snelle levering die goed verzorgd is. en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ook de afhandeling van de order verloopt soepel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Pieter 07-11-2018 Via de website gekocht

Geen voorraad

Een maand na bestelling nog geen levering. Levertijd onbekend. Wel al betaald.
Ik wil best even wachten maar nu weet je gewoon totaal niet waar je aan toe bent.
Ik hoop dat de terugbetaling wat vlotter verloopt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice