ToolNation - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over ToolNation.

ToolNation stelt zich voor

Bij Toolnation kunt u terecht voor alles op het gebied van gereedschap. Wij hebben meer dan 30 jaar ervaring met het leveren van gereedschappen! Ons doel is om u een leveringsgamma aan te bieden dat informatief, prijstechnisch en kwalitatief in evenwicht is. Alle producten die wij verkopen zijn geselecteerd om het beste te bieden voor iedere toepassing. Daarbij beschikken wij over een eigen service-, reparatiewerkplaats die zowel herstelwerkzaamheden alsmede garantiereparaties zelf mag uitvoeren (merkafhankelijk). Hulp nodig of vragen? Stuur ons een bericht via het contactformulier op onze website of maak gebruik van onze hulplijn! Volg ons op Facebook en Twitter voor de exclusieve dagaanbiedingen!

Deze score is berekend op basis van 67 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,8

A.M 20-05-2020

Order processed on time and delivered faster than expected despite Corona issues. Products well packed and in a good shape.

Arjan 17-05-2020

Eerste keer besteld bij Toolnation. Mooie duidelijk website en goede prijzen.
Heb een Bosch Professional zaagtafel gekocht. Door deze Covid-19 crisis was de levering wat later. Heb daar contact 2x overgehad d.m.v een contact formulier. Er wordt dan een ticket aangemaakt en daar reageren ze erg snel op. Klasse.
Voor herhaling vatbaar!
Bedankt Toolnation.

PIET 15-05-2020

Perfect geleverd goede service goede deskundige adviseurs
Alleen maar lof voor dit bedrijf

Tim 15-05-2020

Hele fijne en goed geprijsde webshop. Zoals altijd leveringen komen bijna altijd op tijd aan.

M. Moonen 14-05-2020

Super tevreden! Nog nooit eerder bij Toolnation besteld, dus wel eerst enkele reviews gelezen. Die waren soms heel positief en soms heel negatief en dan met name over de lange levertijd. De levertijd kan in deze tijd overal langer zijn en met die gedachte en met de gedachte dat er toch vaker negatieve reviews worden geschreven dan positieve heb ik het gewaagd om een bestelling te plaatsen. Daar heb ik helemaal geen spijt van. Om 11:22 uur de bestelling geplaatst en de dag erna werd het al om 9:59 uur geleverd in een mooie Toolnation doos. En de statuswijziging kreeg ik telkens per e-mail door. Dit is zeer zeker niet de laatste bestelling bij Toolnation want ze hebben een groot assortiment aan kwaliteitsproducten, scherpe prijzen, goede aanbiedingen en vaak goede acties met extra accu of extra verlengde garantie.

SteCin 13-05-2020

Vlotte order/info afhandeling vanuit Toolnation, enkel correcte informatie n.a.v. vraag m.b.t. afleverdatum bleef (te) lang uit.

Bart V 13-05-2020

Na 3 weken bestelling geannuleerd wegens nog steeds niet ontvangen en zeeeer povere communicatie/service. Bovendien hierdoor ook de gratis Dewalt batterij actie misgelopen.Bestel beter ergens anders waar Corona niet als excuus wordt gebruikt om niet te leveren of service te verlenen!!

Steve 13-05-2020

Via de overzichtelijke site, snel correcte technische info gevonden in het complexe assortiment van accu boormachines. Super snelle correcte levering in deze tijden. Knap.
Prijs/kwaliteit uitstekend.

John 12-05-2020

Makita slijpschijf 125 mm besteld. Erg goed van prijs en doorslaggevend was dat er 5 jaar garantie werd aangeboden zonder enige meerkost. Tijdig geleverd in mooie plastic koffer. Top machine voldeed volledig aan verwachting

Peter 08-05-2020

Gratis accu ? 5 jaar Garantie ? Goedkoop Tool ? ja dat klopt bij ToolNation.
Als enige webshop die ik gebeld heb men duidelijk verstand van zaken had betreffende de machines en instellingen.
Zeer goede website makkelijk te vinden gereedschap
De wijze waarop je via de mail op de hoogte gehouden word betreffende de voortgang van je order kan echt niet beter.

Kort gezegd Goedkoop en goed!

Toolnation volgende keer graag weer
Supersnelle site. Alles binnen handbereik.
Gisteren besteld, vandaag al binnen. Kon het zelf niet geloven.
Assortiment
Indien je het hier niet vindt???? Elders ook niet.
Aanbeveling
Al mijn volgende aankopen zullen via Toolnation verlopen.

BenBen 08-05-2020

Prima prijs voor een Makita combiset.
Zeker voor een flinke klusser.
Alleen jammer dat je de aankoop, welke je als gast besteld hebt, niet terug kan vinden in het Toolnation account die achteraf hebt aangemaakt!

DDC 07-05-2020

Product is op voorraad en werd normaal na 1 tot 4 werkdagen geleverd. Gisteren een mail gestuurd om te vragen wanneer het toekomt en blijkt dat het volgende week pas toekomt bij hen en dan nog verstuurd moet worden naar mij. Zeer jammer dat dit niet gemeld wordt of aangepast op hun site. Moet nu ruim 10 werkdagen wachten in plaats van maximum 4. Zeer jammer want iedere keer dat ik iets bestel, moet ik iedere keer minstens 10 dagen moet wachten in plaats van 4. (al vierde keer dat dit voorval gebeurd)
Van de service van de klantendienst heb ik niks te melden altijd vriendelijk, maar jammer dat ze U niet even verwittigen als je langer moet wachten.

Rick 06-05-2020

Goede prijs. Wel een aantal deellevering terwijl het ‘op voorraad’ was. Er miste een product bij de levering maar na contact zonder problemen opgelost en de volgende dag in huis.

WF 05-05-2020

ik ben zeer tevreden. Ik had zelf een fout in de bestelling gemaakt en even telefonisch contact gezocht hierover. Bestelling werd gelijk aangepast en conform afspraak werd geld retour geboekt. En de bestelling toch nog op tijd binnen. Top service.

Tim 01-05-2020

De bezorging gaat met DPD. Die beweren aan de deur te zijn geweest terwijl dat zeker niet zo is. Daardoor flinke vertraging
Dan komt het pakket eindelijk toch. In een doos die open is geweest en met bruine tape weer dicht geplakt is. Ook zit er een flinke bult in de doos omdat sommige delen al gemonteerd zijn waardoor de grasmaaier niet meer goed in de doos past . Duidelijk niet nieuw. Dus is ook niet duidelijk of de accu's nog wel nieuw zijn. Klantenservice reageert laks. Ik koop absoluut niets meer bij Toolnation.

Niels 01-05-2020

Eenvoudig zoeken in een gigantisch assortiment. Het is voor ons de eerste bestelling die we zojuist hebben geplaatst, we zijn benieuwd naar de afhandeling en wellicht hebben we een nieuwe leverancier voor ons gereedschap.

Kevin 30-04-2020

Ik wou graag een 3x 360 graden laser hebben voor het uitzetten van verschillende lijnen voor muren en plafonds. Ik twijfelde tussen Bosch blauw en DeWalt. Na alle research te hebben gedaan die mijn twijfel nog niet weg nam heb ik Toolnation gebeld die met een overtuigend en goed verhaal mijn twijfel deels weg nam. Vervolgens de DeWalt laser gekocht en ik kan nu bevestigen dat hun verhaal ook klopt. De Laser was goed verpakt en snel bij mij thuis bezorgd dus ik ben erg tevreden over deze winkel. Kundig advies met goede producten.

Jonas 22-04-2020

Uitstekend verkooppunt voor degelijk werkmateriaal tegen een goede prijs!
De orders werden steeds op tijd bezorgd en in goed staat.

J. Janse 22-04-2020

ToolNation heeft een duidelijke site waar je zo het juiste product hebt gevonden. De product omschrijving is duidelijk. De prijzen zijn goed misschien niet de goedkoopste maar je krijgt wel goede garantie die kan oplopen tot 5 jaar en dat is ook wat waard. Dit en de prijs gaven bij mij de doorslag om bij ToolNation te bestellen.
Het bestellen en betalen gaat eenvoudig. De communicatie na het bestellen is goed, bevestiging en factuur komen via de mail. Door de Coronacrisis heeft de levering iets langer geduurd hier is ToolNation niets te verwijten. De communicatie hierover was ook duidelijk. Het was op de site al aangegeven ik was er dus van op de hoogte. Als ik weer gereedschap nodig heb dan ga ik zeker weer naar ToolNation.

Lodewieck Santpoort-Noord 18-04-2020

Heb tijdens vlak voor Pasen een DeWalt cirkelzaag besteld. Werd direct na tweede paasdag thuis bezorgd, keurig ingepakt. Bleek dat het product in de aanbieding was, terwijl de online-prijs een tiental euro duurder was. Hierover gebeld, werd direct netjes en adequaat te woord gestaan. Na uitleg was het verschil binnen twee uur op mijn bankrekening bijgeschreven.
Het verschil tussen Toolnation en andere online-shops is voor mij zo groot (met wat negatieve ervaringen wat betreft levertijd door o.a. Gereedschapcentrum van 6 weken wachten) wat betreft service en zeker ook qua prijs, dat ze by far mijn favoriet zijn.

Albert 17-04-2020

Van deze site nooit gehoord maar toch besteld. Goedkope producten. Zeer snelle levering echt super

Fred 17-04-2020

Eind maart 2020 een artikel dat op voorraad is besteld. Na 3 weken nog niets ontvangen en alleen mail terug dat het langer duurt met een indicatie wanneer het wel komt namelijk wederom volgende week

Fes tool 16-04-2020

Vlotte en correcte levering stofzuiger fes tool enkel de extra stofzuigen werd achteraf geleverd .

scheurwater 16-04-2020

Zoals veel mensen ervaren is deze shop onbetrouwbaar als het gaat om de aangegeven levertijden. Voorraad artikelen zouden ze binnen vier dagen leveren. dat gebeurd echter niet.
Als je eea snel wil hebben kun je beter elders kopen.

Bram 14-04-2020

Overzichtelijke site met goede acties en scherpe prijzen! Maandag besteld en vrijdag was de order geleverd! Keurig op tijd zoals stond aangegeven op de site!

FZA 10-04-2020

Duidelijke site met goede shop ervaring
Nette snelle levering en goed assortiment. Alle bij het product passende accessoires netjes in een snel menu ernaast voor een goede shop ervaring

Simon 07-04-2020

Snelle reactie, goed en gevarieerd aanbod. Ik zal er zo nog eens bestellen als ik gereedschap nodig heb!

W. de Vries 06-04-2020

Compressor van het merk Scheppach bij Toolnation besteld. Was al na 3 dagen stuk.
Als je dan wilt retourneren kost je dit alweer de helft van de aankoopprijs en op de site staan veel zaken die alle aansprakelijkheid richting de verkoper teniet doen.
Goedkoop blijkt weer duurkoop.
Als bedrijf kopen wij nu weer bij de lokale bedrijven om de hoek.

Pieterjan 04-04-2020

De machine voldeed aan de verwachtingen.
Wel jammer dat de levering niet in 1x geleverd wordt, met een breekhamer zonder beitels ben je niet veel. Ik zou het zeker niet erg vinden om 2 dagen langer te wachten en alles in 1 keer te ontvangen.
Mijn koffer hing onder de witte verf (die nog nat was) bij de levering. Waarschijnlijk een foutje van de transportfirma.

Eric 03-04-2020

Afgelopen dinsdag afkortzaag besteld. Status op voorraad en 1 tot 4 dagen levertijd. Na 2 dagen niks gehoord te hebben even gemaild. Krijg ik door dat het apparaat niet op voorraad is en dat hij halverwege volgende week binnenkomst en daarna geleverd gaat worden. Terwijl de status op de website nog steeds aangeeft op voorraad. Dit is al de 2de keer dat mij dit gebeurt bij toolnation in amper 2 jaar tijd. Denk dus voortaan wel 3 keer na voor ik hier nog wat ga bestellen

P.veenstra 02-04-2020

Prijsniveau is heel goed, scherpe prijzen.
Duidelijke website en prima levering.

Ivo 02-04-2020

Ondanks deze uitdagende tijden is Toolnation erin geslaagd ruim binnen de gestelde lever termijn de door mij bestelde bovenfrees (festool ) te leveren. Een goede aanbieding en goede levering. Enige puntje van aandacht is dat de lineaal die in het “pakket” zit nageleverd moest worden samen met een extra set frezen die ik had besteld. Daar had ik tijdens het bestelproces wel een signaal van willen hebben. Inmiddels is de zending onderweg en kijk ik uit naar de eerste groeven en gaten!

Arjen 16-03-2020

Ik heb hier een Ryobi EMS254L afkortzaag gekocht.

Het bestelproces ging vlekkeloos en de prijzen zijn scherp vergeleken met andere aanbieders.

remco48 11-03-2020

TOOLNATION is een uitstekende website met een zeer ruime sortering van A-klasse gereedschap.
Dit nog eens tegen heel nette prijzen met daarbovenop een uitbreiding van de garantie naar 5 !! jaar.
Daarnaast altijd mooie extra acties.
Heldere voorwaarden.

Jetse 28-02-2020

De levertijd van 1-4 dagen voor een voorradig product konden ze niet waarmaken. Klantenservice gaf tot tweemaal toe aan dat het de volgende dag werd geleverd, maar kwam niks. Konden niks aan het process doen…. best raar als het je eigen process is... geen excuses oid mogen ontvangen en contact via hun “ticket" online werd tweemaal gedurende op afgerond gezet. Ik betaal voortaan liever wat extra bij een bedrijf met professionele (Klanten)service.

Artur 24-02-2020

zoals altijd snelle levering, leuke en professionele klantenservice maar vooral zeer goede prijzen en een brede selectie aan tools

Ger 23-02-2020

Zocht een makita dab bouwradio veel sites bezocht maar toolnation was echt de goedkoopste.
Snelle levering dus super tevreden.

Murat 23-02-2020

Bestelling geplaats heel snel geleverd enig min punt was het toestel lichtjes bekrast was

Kees 21-02-2020

Finaal de scherpste prijs voor mijn Festool CTL midi stofzuiger, ik moest er alleen wat langer op wachten, maar het had geen haast.

Ronald V 19-02-2020

Ik ben zeer tevreden over Toolnation. Je krijgt op bepaalde merken elektrische apparaten 3 jaar extra fabrieksgarantie, dus in totaal 5 jaar garantie zonder extra kosten!!! Ook als er iets defect gaat in de garantieperiode wordt de machine door hen zelf snel en vakkundig gerepareerd.
Met andere woorden: TOP bedrijf!!!!

Kees 18-02-2020

Ik koop er graag,
Goede kwaliteits producten en merken, prima volgens afspraak geleverd.

simon 18-02-2020

Goede website.
krijgt snel antwoord als je ze nodig hebt.
en eerlijke prijzen

Patrick 17-02-2020

TOOLNation is een aanrader voor zowel doe-het-zelver of de professionele,zeer mooie aanbiedingen scherpe prijzen en zeer uitgebreid,ik raad zeker de webshop aan correct en snelle levering.
Dus zeker met vol vertrouwen kopen

Mvg Patrick België,

Zeer aan te raden 17-02-2020

Goede en overzichtelijke website. Scherpe prijzen en veel keus. Levering gaat snel en duidelijk.
Top!

Rudy 17-02-2020

Heb bitjes besteld en boormachine en stond dat ze beide op voorraad waren. De bitjes had ik binnen paar dagen binnen alleen de accuboormachine nog niet.
Hopelijk volgt die snel en kan ik aan de slag.

Marc Defraeye 17-02-2020

Zeer professionele uitleg over de produkten die ze te koop aanbieden, je komt alles te weten, mooie detail.
Scherpe prijzen en echt scherpe akties.
Nu wachten op de levering.

Rowan Meijer 16-02-2020

Zoals veel te lezen hier, 4 weken geleden betaald, nog steeds niks ontvangen terwijl het op voorraad was.... Ik geef liever een 10tje meer uit bij de bijna naamgenoot. Dan heb je het wel zo snel als beloofd.

Matthijs 15-02-2020

Goede prijs, service en snel geleverd. Ik kan deze webshop dan ook aanraden.
Dewalt DCS355NT accu oscillerende multitool en Dewalt DCS570NT-XJ XR 18V accu cirkelzaag aangeschaft. Zeer tevreder over!

Aerts 13-02-2020

Drama service
Voorradig artikel (volgens site) pas na 8 dagen verzonden. Betaling wel direct van creditcard afgeschreven. Klantenservice zeer onbehulpzaam. Kan niet kan niet kan niet was het enige dat ze uit konden kramen. Oplossingen bieden was geen optie. Eerste en laatste keer bij deze club.

Slechte service 23-01-2020

Ik zit al drie weken te wachten al twee keer aan het lijntje gehouden dat het in dezelfde week word geleverd.bel je nog een keer zeggen ze doodleuk die kunnen we niet leveren.ik wacht al drie weken!!!!!