ToolNation - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over ToolNation.

ToolNation stelt zich voor

Bij Toolnation kunt u terecht voor alles op het gebied van gereedschap. Wij hebben meer dan 30 jaar ervaring met het leveren van gereedschappen! Ons doel is om u een leveringsgamma aan te bieden dat informatief, prijstechnisch en kwalitatief in evenwicht is. Alle producten die wij verkopen zijn geselecteerd om het beste te bieden voor iedere toepassing. Daarbij beschikken wij over een eigen service-, reparatiewerkplaats die zowel herstelwerkzaamheden alsmede garantiereparaties zelf mag uitvoeren (merkafhankelijk). Hulp nodig of vragen? Stuur ons een bericht via het contactformulier op onze website of maak gebruik van onze hulplijn! Volg ons op Facebook en Twitter voor de exclusieve dagaanbiedingen!

Deze score is berekend op basis van 72 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,6

Bleiksloot 03-10-2020

Leveren niet op afgesproken datum.
Houden je gewoon aan het lijntje.
Eerst werd gezegd binen 4 dagen wordt er geleverd toen werd het 8 dagen en nu krijgen we te horen geen idee wanneer er geleverd wordt.
Schandalige waardeloze service.

Ron 28-09-2020

Festool afkortzaag besteld die op voorraad is volgens de site. €650 overgemaakt. Zaag is aan DPD geleverd en het pakket is volgens track@trace onderweg. Na een week is het nog steeds onderweg. Telefonisch contact met Toolnation na 20 min wachten = klacht via de site moest ik indienen. Antwoord: de zaag is pas in de volgende maand leverbaar en ze weten niet wanneer. Nou betrouwbare site...not.

Gerrit-jan 22-09-2020

Winkelhaak gekocht blijkt in gebruik niet haaks te zijn. Als de interne controle en kwaliteit zo is dat er winkelhaken verkocht worden welke niet haaks zijn dan doet mij dit vrezen voor de andere gereedschappen.

Margreet 10-09-2020

Producten besteld en betaald. Geen info over levertijd. Tel. contact gezocht. "iedereen" is in gesprek. 33 min aan de lijn gehouden, waarbij je iedere 10 seconden wordt gevraagd geduld te hebben (erg irritant). Eindelijk gaat de lijn over (20x) - opeens achter in de rij terechtgekomen. Eindelijk contact - wordt de verbinding verbroken. Dit 3 dagen achter elkaar. Blijken nu levertijd niet te kunnen nakomen. Moet nog zeker 3 weken (ipv 3 dagen) wachten.

F 04-08-2020

Prijzen zijn goed!
Maar de levering van 3 tot 6 werkdagen kunnen ze niet na komen.
Naar meerdere keren een leverdatum gevraagd te hebben kunnen ze daar geen reactie op geven.
ik moet maar even geduld hebben.
Spijt van mijn bestelling.

Rick s 21-07-2020

Echt top service, mooie en professionele spullen meerdere makita accu apparaten besteld zondag avond laat , en vandaag geleverd niks op aan te merken .
Goede en eerlijke prijs.
Volgende aankoop zeker weer hier!

Bedankt tool nation

Bouwplaats kind 20-07-2020

Het bestelproces was heel eenvoudig, de goederen werden zeer snel en betrouwbaar geleverd. Tijdens het afleverproces werd ik regelmatig geïnformeerd. Het product was goed verpakt en beschermd.
De kwaliteit van de machine overtuigde me. Ik zou het aan anderen aanbevelen.

Roger 17-07-2020

Onlangs de winkel in Beek bezocht waar ik door een ervaren en enthousiaste medewerker goed geïnformeerd werd over een grasmaaier. Omdat de grasmaaier niet op voorraad was informeerde de medewerker bij de leverancier: dat zou nog 14 dagen duren. Thuis heb ik via de webshop Toolnation de grasmaaier besteld. Dat ging allemaal heel soepel. Via de mail werd ik voortdurend op de hoogte gehouden. Twee dagen later werd de grasmaaier al bezorgd. Ook nu weer werd ik via de mail op de hoogte gehouden over het aflevermoment met een tijdframe van slechts twee uur. Het prettige aan Toolnation vind ik dat ze ook een echte winkel hebben waar je naartoe kunt gaan en een goed advies krijgt. Dit was mijn eerste apparaat dat ik heb besteld bij Toolnation, en zeker niet mijn laatste.

V. 02-07-2020

op 15 juni een Dewalt DE7035 Werksteun/Onderstel 2 stuks besteld bij Toolnation. Leertijd binnen 2-4 dagen. Op 22 juni nog niets ontvangen. Via contact formulier op de website gevraagd waar mijn bestelling blijft. Ik kreeg snel antwoord, artikelen waren nog niet geleverd vanuit de fabrikant. Ik zou automatisch bericht krijgen wanneer mijn bestelling wordt verzonden. Echter op 02 juli nog steeds geen bericht en nog steeds geen bestelling ontvangen. Op de website kun je het artikel nog steeds bestellen met een levertijd van 3-6 werkdagen! Ik heb nu maar een keer proberen te bellen om te vragen waar mijn producten blijven. Na eindelijk 33 minuten... ja werkelijk waar 33 minuten in de wacht te hebben gestaan wordt er eindelijk opgenomen en.... jawel ook meteen de verbinding verbroken!!!!! ik ben witheet en in staat om naar Maastricht of handelsonderneming Dirks te rijden (waar Toolnation een onderdeel van is) om te vragen waar mijn bestelling blijft.

Ik koop hier nooit meer iets, zeer slechte service. EEN DUIDELIJKE WAARSCHUWING: KOOP HIER NIKS !!!

Arkadiusz 06-06-2020

Ik koop alle tools op Toolstation. Veel promoties en goede prijzen. Snelle verzending, producten veilig verpakt en verzekerd. Klantenservice reageert snel op vragen. Ik zou aanraden.

Armando 02-06-2020

Onlangs de Festool CTL MIDI I Cleantec Stofzuiger Aangeschaft bij Toolnation. Netjes op de hoogte gehouden over de bestelling en geleverd ruim binnen de levertijd die zij zelf aangeven op de site en dat ondanks de Corona drukte. Buiten de snelle levering, goede communicatie over de bestelling, goed werkend product krijg je ook nog 2 jaar extra garantie op de aanschaf, waardoor ik nu 5 jaar garantie heb!! Super goede service en mooi aanbod aan gereedschap, kom zeker terug !

I.Keulers 28-05-2020

Ik heb bij Toolnation een afkortzaag gekocht. Keuze voor de Bosch GCM8SJL was vooral vanwege de goede adviezen van Toolnation en Dirks Machines. De prijs was tevens ook de beste online.
Er ging iets mis met de levering, maar dat lag aan DPD.

Timo 25-05-2020

Ordered a Makita Circular saw, which was and is in stock on the website and confirmed by the service person on the phone. Delivery 1 to 4 days. Now 8 days later stil in process according to my account. Called again and the person confirm that the item is in stock but is still not processed. To busy and due to COVID he says. Important is that the person says he cannot and refused to give an estimate date. Also, he said no to make a urgent call to their warehouse or give me later an update. He said: you just need to wait. I do order often, both private and for business, and experience hardly problems with delivery. Next day delivery no problem irrespective of courier. And, had this experience, the unprofessional response, not before. You cannot build on this.
I went by Toolnation because of the in stock and 1 to 4 day delivery. The prices are ok also, but not the lowest. Now they leave you behind. At the end of the day it is the service that makes the difference

A.M 20-05-2020

Order processed on time and delivered faster than expected despite Corona issues. Products well packed and in a good shape.

Arjan 17-05-2020

Eerste keer besteld bij Toolnation. Mooie duidelijk website en goede prijzen.
Heb een Bosch Professional zaagtafel gekocht. Door deze Covid-19 crisis was de levering wat later. Heb daar contact 2x overgehad d.m.v een contact formulier. Er wordt dan een ticket aangemaakt en daar reageren ze erg snel op. Klasse.
Voor herhaling vatbaar!
Bedankt Toolnation.

PIET 15-05-2020

Perfect geleverd goede service goede deskundige adviseurs
Alleen maar lof voor dit bedrijf

Tim 15-05-2020

Hele fijne en goed geprijsde webshop. Zoals altijd leveringen komen bijna altijd op tijd aan.

M. Moonen 14-05-2020

Super tevreden! Nog nooit eerder bij Toolnation besteld, dus wel eerst enkele reviews gelezen. Die waren soms heel positief en soms heel negatief en dan met name over de lange levertijd. De levertijd kan in deze tijd overal langer zijn en met die gedachte en met de gedachte dat er toch vaker negatieve reviews worden geschreven dan positieve heb ik het gewaagd om een bestelling te plaatsen. Daar heb ik helemaal geen spijt van. Om 11:22 uur de bestelling geplaatst en de dag erna werd het al om 9:59 uur geleverd in een mooie Toolnation doos. En de statuswijziging kreeg ik telkens per e-mail door. Dit is zeer zeker niet de laatste bestelling bij Toolnation want ze hebben een groot assortiment aan kwaliteitsproducten, scherpe prijzen, goede aanbiedingen en vaak goede acties met extra accu of extra verlengde garantie.

SteCin 13-05-2020

Vlotte order/info afhandeling vanuit Toolnation, enkel correcte informatie n.a.v. vraag m.b.t. afleverdatum bleef (te) lang uit.

Bart V 13-05-2020

Na 3 weken bestelling geannuleerd wegens nog steeds niet ontvangen en zeeeer povere communicatie/service. Bovendien hierdoor ook de gratis Dewalt batterij actie misgelopen.Bestel beter ergens anders waar Corona niet als excuus wordt gebruikt om niet te leveren of service te verlenen!!

Steve 13-05-2020

Via de overzichtelijke site, snel correcte technische info gevonden in het complexe assortiment van accu boormachines. Super snelle correcte levering in deze tijden. Knap.
Prijs/kwaliteit uitstekend.

John 12-05-2020

Makita slijpschijf 125 mm besteld. Erg goed van prijs en doorslaggevend was dat er 5 jaar garantie werd aangeboden zonder enige meerkost. Tijdig geleverd in mooie plastic koffer. Top machine voldeed volledig aan verwachting

Peter 08-05-2020

Gratis accu ? 5 jaar Garantie ? Goedkoop Tool ? ja dat klopt bij ToolNation.
Als enige webshop die ik gebeld heb men duidelijk verstand van zaken had betreffende de machines en instellingen.
Zeer goede website makkelijk te vinden gereedschap
De wijze waarop je via de mail op de hoogte gehouden word betreffende de voortgang van je order kan echt niet beter.

Kort gezegd Goedkoop en goed!

Toolnation volgende keer graag weer
Supersnelle site. Alles binnen handbereik.
Gisteren besteld, vandaag al binnen. Kon het zelf niet geloven.
Assortiment
Indien je het hier niet vindt???? Elders ook niet.
Aanbeveling
Al mijn volgende aankopen zullen via Toolnation verlopen.

BenBen 08-05-2020

Prima prijs voor een Makita combiset.
Zeker voor een flinke klusser.
Alleen jammer dat je de aankoop, welke je als gast besteld hebt, niet terug kan vinden in het Toolnation account die achteraf hebt aangemaakt!

DDC 07-05-2020

Product is op voorraad en werd normaal na 1 tot 4 werkdagen geleverd. Gisteren een mail gestuurd om te vragen wanneer het toekomt en blijkt dat het volgende week pas toekomt bij hen en dan nog verstuurd moet worden naar mij. Zeer jammer dat dit niet gemeld wordt of aangepast op hun site. Moet nu ruim 10 werkdagen wachten in plaats van maximum 4. Zeer jammer want iedere keer dat ik iets bestel, moet ik iedere keer minstens 10 dagen moet wachten in plaats van 4. (al vierde keer dat dit voorval gebeurd)
Van de service van de klantendienst heb ik niks te melden altijd vriendelijk, maar jammer dat ze U niet even verwittigen als je langer moet wachten.

Rick 06-05-2020

Goede prijs. Wel een aantal deellevering terwijl het ‘op voorraad’ was. Er miste een product bij de levering maar na contact zonder problemen opgelost en de volgende dag in huis.

WF 05-05-2020

ik ben zeer tevreden. Ik had zelf een fout in de bestelling gemaakt en even telefonisch contact gezocht hierover. Bestelling werd gelijk aangepast en conform afspraak werd geld retour geboekt. En de bestelling toch nog op tijd binnen. Top service.

Tim 01-05-2020

De bezorging gaat met DPD. Die beweren aan de deur te zijn geweest terwijl dat zeker niet zo is. Daardoor flinke vertraging
Dan komt het pakket eindelijk toch. In een doos die open is geweest en met bruine tape weer dicht geplakt is. Ook zit er een flinke bult in de doos omdat sommige delen al gemonteerd zijn waardoor de grasmaaier niet meer goed in de doos past . Duidelijk niet nieuw. Dus is ook niet duidelijk of de accu's nog wel nieuw zijn. Klantenservice reageert laks. Ik koop absoluut niets meer bij Toolnation.

Niels 01-05-2020

Eenvoudig zoeken in een gigantisch assortiment. Het is voor ons de eerste bestelling die we zojuist hebben geplaatst, we zijn benieuwd naar de afhandeling en wellicht hebben we een nieuwe leverancier voor ons gereedschap.

Kevin 30-04-2020

Ik wou graag een 3x 360 graden laser hebben voor het uitzetten van verschillende lijnen voor muren en plafonds. Ik twijfelde tussen Bosch blauw en DeWalt. Na alle research te hebben gedaan die mijn twijfel nog niet weg nam heb ik Toolnation gebeld die met een overtuigend en goed verhaal mijn twijfel deels weg nam. Vervolgens de DeWalt laser gekocht en ik kan nu bevestigen dat hun verhaal ook klopt. De Laser was goed verpakt en snel bij mij thuis bezorgd dus ik ben erg tevreden over deze winkel. Kundig advies met goede producten.

Jonas 22-04-2020

Uitstekend verkooppunt voor degelijk werkmateriaal tegen een goede prijs!
De orders werden steeds op tijd bezorgd en in goed staat.

J. Janse 22-04-2020

ToolNation heeft een duidelijke site waar je zo het juiste product hebt gevonden. De product omschrijving is duidelijk. De prijzen zijn goed misschien niet de goedkoopste maar je krijgt wel goede garantie die kan oplopen tot 5 jaar en dat is ook wat waard. Dit en de prijs gaven bij mij de doorslag om bij ToolNation te bestellen.
Het bestellen en betalen gaat eenvoudig. De communicatie na het bestellen is goed, bevestiging en factuur komen via de mail. Door de Coronacrisis heeft de levering iets langer geduurd hier is ToolNation niets te verwijten. De communicatie hierover was ook duidelijk. Het was op de site al aangegeven ik was er dus van op de hoogte. Als ik weer gereedschap nodig heb dan ga ik zeker weer naar ToolNation.

Lodewieck Santpoort-Noord 18-04-2020

Heb tijdens vlak voor Pasen een DeWalt cirkelzaag besteld. Werd direct na tweede paasdag thuis bezorgd, keurig ingepakt. Bleek dat het product in de aanbieding was, terwijl de online-prijs een tiental euro duurder was. Hierover gebeld, werd direct netjes en adequaat te woord gestaan. Na uitleg was het verschil binnen twee uur op mijn bankrekening bijgeschreven.
Het verschil tussen Toolnation en andere online-shops is voor mij zo groot (met wat negatieve ervaringen wat betreft levertijd door o.a. Gereedschapcentrum van 6 weken wachten) wat betreft service en zeker ook qua prijs, dat ze by far mijn favoriet zijn.

Albert 17-04-2020

Van deze site nooit gehoord maar toch besteld. Goedkope producten. Zeer snelle levering echt super

Fred 17-04-2020

Eind maart 2020 een artikel dat op voorraad is besteld. Na 3 weken nog niets ontvangen en alleen mail terug dat het langer duurt met een indicatie wanneer het wel komt namelijk wederom volgende week

Fes tool 16-04-2020

Vlotte en correcte levering stofzuiger fes tool enkel de extra stofzuigen werd achteraf geleverd .

scheurwater 16-04-2020

Zoals veel mensen ervaren is deze shop onbetrouwbaar als het gaat om de aangegeven levertijden. Voorraad artikelen zouden ze binnen vier dagen leveren. dat gebeurd echter niet.
Als je eea snel wil hebben kun je beter elders kopen.

Bram 14-04-2020

Overzichtelijke site met goede acties en scherpe prijzen! Maandag besteld en vrijdag was de order geleverd! Keurig op tijd zoals stond aangegeven op de site!

FZA 10-04-2020

Duidelijke site met goede shop ervaring
Nette snelle levering en goed assortiment. Alle bij het product passende accessoires netjes in een snel menu ernaast voor een goede shop ervaring

Simon 07-04-2020

Snelle reactie, goed en gevarieerd aanbod. Ik zal er zo nog eens bestellen als ik gereedschap nodig heb!

W. de Vries 06-04-2020

Compressor van het merk Scheppach bij Toolnation besteld. Was al na 3 dagen stuk.
Als je dan wilt retourneren kost je dit alweer de helft van de aankoopprijs en op de site staan veel zaken die alle aansprakelijkheid richting de verkoper teniet doen.
Goedkoop blijkt weer duurkoop.
Als bedrijf kopen wij nu weer bij de lokale bedrijven om de hoek.

Pieterjan 04-04-2020

De machine voldeed aan de verwachtingen.
Wel jammer dat de levering niet in 1x geleverd wordt, met een breekhamer zonder beitels ben je niet veel. Ik zou het zeker niet erg vinden om 2 dagen langer te wachten en alles in 1 keer te ontvangen.
Mijn koffer hing onder de witte verf (die nog nat was) bij de levering. Waarschijnlijk een foutje van de transportfirma.

Eric 03-04-2020

Afgelopen dinsdag afkortzaag besteld. Status op voorraad en 1 tot 4 dagen levertijd. Na 2 dagen niks gehoord te hebben even gemaild. Krijg ik door dat het apparaat niet op voorraad is en dat hij halverwege volgende week binnenkomst en daarna geleverd gaat worden. Terwijl de status op de website nog steeds aangeeft op voorraad. Dit is al de 2de keer dat mij dit gebeurt bij toolnation in amper 2 jaar tijd. Denk dus voortaan wel 3 keer na voor ik hier nog wat ga bestellen

P.veenstra 02-04-2020

Prijsniveau is heel goed, scherpe prijzen.
Duidelijke website en prima levering.

Ivo 02-04-2020

Ondanks deze uitdagende tijden is Toolnation erin geslaagd ruim binnen de gestelde lever termijn de door mij bestelde bovenfrees (festool ) te leveren. Een goede aanbieding en goede levering. Enige puntje van aandacht is dat de lineaal die in het “pakket” zit nageleverd moest worden samen met een extra set frezen die ik had besteld. Daar had ik tijdens het bestelproces wel een signaal van willen hebben. Inmiddels is de zending onderweg en kijk ik uit naar de eerste groeven en gaten!

Arjen 16-03-2020

Ik heb hier een Ryobi EMS254L afkortzaag gekocht.

Het bestelproces ging vlekkeloos en de prijzen zijn scherp vergeleken met andere aanbieders.

remco48 11-03-2020

TOOLNATION is een uitstekende website met een zeer ruime sortering van A-klasse gereedschap.
Dit nog eens tegen heel nette prijzen met daarbovenop een uitbreiding van de garantie naar 5 !! jaar.
Daarnaast altijd mooie extra acties.
Heldere voorwaarden.

Jetse 28-02-2020

De levertijd van 1-4 dagen voor een voorradig product konden ze niet waarmaken. Klantenservice gaf tot tweemaal toe aan dat het de volgende dag werd geleverd, maar kwam niks. Konden niks aan het process doen…. best raar als het je eigen process is... geen excuses oid mogen ontvangen en contact via hun “ticket" online werd tweemaal gedurende op afgerond gezet. Ik betaal voortaan liever wat extra bij een bedrijf met professionele (Klanten)service.

Artur 24-02-2020

zoals altijd snelle levering, leuke en professionele klantenservice maar vooral zeer goede prijzen en een brede selectie aan tools

Ger 23-02-2020

Zocht een makita dab bouwradio veel sites bezocht maar toolnation was echt de goedkoopste.
Snelle levering dus super tevreden.