ToolMax.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over ToolMax.nl.

ToolMax.nl stelt zich voor

Toolmax heeft zich gespecialiseerd in het leveren van elektrisch gereedschap via Internet. Door onze relatief lage kosten kunnen wij u scherpe prijzen aanbieden. Wij leveren het complete assortiment van de door ons verkochte merken: DeWalt, Makita, Metabo, Bosch, Hitachi, Festool etc. Bij bestedingen boven de €100,- wordt uw bestelling gratis verzonden. Ook als u de machine snel nodig heeft zit u goed bij Toolmax. Wij kunnen vele machines binnen 24 uur aan u leveren.

Deze score is berekend op basis van 14 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

4,8

R 07-11-2019

Ik had op 27-10 een Bahco vijlenset besteld. Levertijd tussen 1 en 3 dagen. Deze waren nodig voor een project dat zou starten en ik wilde de gereedschappen op tijd binnen hebben. Op 6 november nog steeds niets in huis. Gebeld en er werd mij medegedeeld dat ze pas op 28 november vanuit de leverancier geleverd konden worden. Niet prettig maar kan gebeuren. Ze boden me aan het reeds betaalde bedrag te retourneren. Hier heb ik mee ingestemd en zal zodoende mijn order ergens anders plaatsen. Ikzelf ben niet altijd in de gelegenheid om elke dag bestellingen te checken op leverdatum. Ga ervan uit dat het op tijd komt. Als bedrijf stuur je dan je klant even een mailtje of belletje of sms of appje om te laten weten dat je niet op tijd kunt leveren. Wel zo prettig. Kan me voorstellen dat Toolmax duizenden klanten heeft maar daar moet je je voorraad programma maar op aanpassen. Het is per slot van rekening geen kleine jongen of eenmansbedrijfje. Bestel meestal bij een ander bedrijf maar deze hadden de set niet op voorraad. Komt het later dan ontvang ik hierover een geautomatiseerd bericht en kan zo een keuze maken van wat ik wil.
Was de eerste keer en ik weet niet of ik nog een keer iets zal bestellen meestal gaat het om gereedschappen van hogere bedragen. De persoon aan de telefoon was wel vriendelijk maar stond voor de aanname van het gesprek wel lang in de wacht, schat 8 minuten.

JJ Heres 17-10-2019

Er wordt gesuggereerd dat een Makita-apparaat een levertijd heeft van 3-6 werkdagen, maar na 9 werkdagen blijkt deze nog steeds niet te zijn geleverd. Er wordt ook niet een suggestie gedaan om hieraan tegemoet te komen. Ook niet dat duidelijk is gemaakt dat het apparaat nu toch echt op korte termijn nodig is...

Kortom, erg teleurstellend.

Ton vd S 24-09-2019

Overzichtelijke site met voldoende informatie.
Groot assortiment, ging mij om Makita (ToolMax is officieel dealer).
Bedrijf voldoet aan beloftes en levering verliep probleemloos.

Jan 14-09-2019

Ik bestel via de site een oplader voor mijn accuboormachine. De dag erna was die er al. Dat was dus snel. Echter de oplader deed he5 niet. Gebeld met Toolmax en de situatie uitgelegd. Ik werd te woord gestaan door een klantvriendelijke man. Deze had de retourmail al verstuurd terwijl we nog met elkaar spraken. Wat schets mijn verbazing. De volgende dag had ik een nieuwe oplader die he5 nu wel deed. DIT IS SERVICE MET HOOFDLETTERS.
Dank jullie wel voor de snelle en goede service.

Jan

Roling 10-09-2019

Online een Makita Accu besteld, toen gaf Toolmax aan dat ze hem niet op voorraad hadden en het iets langer zou duren. Ik kreeg de mogelijkheid de bestelling te annuleren, maar heb dat niet gedaan. En wat schets mijn verbazing 1 dag later mijn Makita Accu al geleverd! Dus voor mij een goede zaak.

Martin Fröberg 06-09-2019

Uitstekende leverancier. Ik heb bij Toolmax een schuurmachine Bosch GSS 160 Multi besteld. Deze bleek niet gelijk leverbaar. Dior Spoor van Toolmax hield mij goed op de hoogte van wanneer de levering wel mogelijk was. Eerder had hij mij al voorgesteld bij niet tijdige levering voor mijn klus om het door mij inmiddels overgemaakte aanschafbedrag te retourneren. Uiteindelijk bleek hij sneller te kunnen leveren, dan hij aanvankelijk had gemeld. Kortom top in klantenservice en adequaat handelen.

Luc 28-08-2019

Ik kocht bij Toolmax.nl een steenzaagmachine Perfectmate TCM350, welke scheef blijkt te zagen. Ik krijg als uitleg van Toolmax dat deze niet zo nauwkeurig zijn, maar mijn geld kreeg ik niet terug en een oplossing (bvb. omruiling of fabrieksgarantie) of verder afdoend antwoord bleef uit. De service vind ik dan ook ronduit slecht.

m.storimans 12-08-2019

Ik vind dit een waardeloos bedrijf wat de zaken niet goed op orde heeft. Beloven veel maar...... en een servicedesk met een meneer die niet snapt hoe je met klanten om moet gaan. Ik zal nooit meer iets bestellen bij Toolmax dus!!

Bandit 13-07-2019

Tja. Heb gister een huishoudtrap besteld. Is verzonden maar al wat ik zie! geen huishoudtrap. Een vaag verzendbedrijf waaruit niet op te maken valt over wat en hoe. Laat staan wanneer het geleverd zou worden. Naar mijn weten vandaag. Maar al wat ik zie. Nog steeds niets. Ik vertrouw het dan ook voor geen meter. Dat heet nou het onderbuik gevoel. E mail gestuurd met de vraag naar een track en trace code. Dit nog voor 17:00 uur. Maar helaas. Ook hier word geen gehoor aan gegeven. Kortom. Wat ben ik wijzer geworden? Helemaal niks. Postnl is slecht maar zelfs die laten zich de afgelopen tijd van hun beste kant zien. Nu deze 2 bedrijven nog.
Officiele reactie van Toolmax 18-07-2019

U heeft op vrijdagavond een bestelling geplaatst voor een trap die te groot was om met PostNL te verzenden. Wij hebben deze daarom met een koeriersdienst naar u laten verzenden en deze is maandagavond bij u afgeleverd. U heeft ons op zaterdag een email gestuurd, welke wij op maandag direct in behandeling hebben genomen. Op zaterdag is namelijk onze klantenservice gesloten, zoals vermeld op de website. Hierdoor heeft u inderdaad zaterdag voor 17.00 uur nog geen reactie van ons gehad.

Officiele reactie van Toolmax 18-07-2019

matthieu lukken 17-06-2019

Ik koop een makita grastrimmer dur 365 uz .... deze wordt geleverd met draadkop....maar als accessoire kan je een slagmes erbij bestellen...prima en zo gedaan....krijg hem binnen ...zet de draadkop erop....ga aan de gang en prima....nu voor het zwaardere werk de slagmes..maar tot mijn verbazing zit er niks bij om het slagmes te bevestigen...ik bellen...nee het moet erbij zitten... nergens te vinden ...weer bellen...ze gingen er achter aan....na een week niks gehoord weer bellen.... nu het verhaal dat ik een accessoires set van 52,- moet kopen voor het slagmes.....wat een xxxbedrijf....

Johan 14-05-2019

wat een waardeloos bedrijf is Toolmax !!!
bestel je een artikel bij Toolmax krijg je wat anders opgestuurd als ik heb besteld, terwijl het zelfs nu nog steeds op voorraad staat op de site vandaag besteld morgen in huis.
tevens was het artikel nog gebruikt en beschadigt ook !!
stuur het retour en na een lang durende discussie maar besloten voor een vervangend artikel te gaan.
nog wel even gebeld met de klanten ( service ??? ) te woord gestaan door ...... die zelf aangeeft dat hij leidinggevend is, nou eerder onbeschoft en zeer klant onvriendelijk en absoluut niet zakelijk ik ben een klant en behoor netjes te worden geholpen maar dat moeten ze bij Toolmax nog even uitvinden !!
Officiele reactie van Toolmax 15-05-2019

U had de Bosch GDX 18 V-EC slagmoeraanzetter besteld op 29 april. Aangezien dit type niet meer geleverd wordt door Bosch hebben wij het opvolgend model aan u uitgeleverd, namelijk de GDX 18V-200 C. Dit is het verbeterde model en bovendien komt u met deze machine in aanmerking voor de gratis Bosch GLI 18 V-300 lamp. Wij leveren vaker het opvolgend model uit als een klant een model heeft besteld die niet meer uitgeleverd wordt door de producent en waarvoor een opvolgend model leverbaar is. De meeste klanten zijn ook altijd zeer tevreden met het feit dat wij de verbeterde versie uitleveren.

U heeft op 7 mei om 14.35 uur een retouraanvraag ingediend omdat u aangaf dat u niet het juiste model had ontvangen en dat de machine volgens u gebruikt en beschadigd was. Deze hebben wij om 15.21 uur goedgekeurd, zodat u deze kosteloos kon terugsturen. Wij hebben uw retourzending op 10 mei ontvangen en hebben u daar om 15.30 uur een email toegestuurd of u een nieuwe machine wilde of het geld terug wilde hebben. U heeft daar direct op gereageerd met het feit dat u de andere versie had besteld en die geleverd wilt krijgen. Wij hebben toen aangegeven dat wij die niet meer kunnen leveren en u het opvolgend model geleverd krijgt en ook voor de actie dan in aanmerking komt. U stuurde om 17.08 uur een email waarin u aangaf dat wij dit voor het verzenden hadden moeten melden. Dit is inderdaad wellicht een goed verbeterpunt dat wij intern zullen bespreken. Hier hebben wij maandag 13 mei op gereageerd (toen was onze klantenservice weer geopend, want die stopt met werken om 17.00 uur op vrijdag). U heeft toen 14 mei gebeld dat u alles erg lang vindt duren en dat de service erg slecht is en wij niet klantvriendelijk zijn. Dit telefoongesprek heeft u als niet prettig ervaren, ook de medewerker van ToolMax vond het geen prettig gesprek. U geeft in uw review aan dat u een klant bent en netjes geholpen hoort te worden en daar heeft u zeker gelijk in. Echter dient er ook op een respectvolle manier te worden omgegaan met de persoon die u te woord stond en dat was helaas tijdens het gesprek niet altijd het geval waardoor het een onprettig gesprek werd.

Wij hebben vervolgens het aankoopbedrag op 14 mei naar uw rekening teruggestort. Wij vinden het jammer dat u niet tevreden was met onze service.

H. van Wijk 23-04-2019

Geen service, gebeld om te informeren of de body van een makita schroefboormachine compatible was met accu's die ik nog had liggen, mij werd verzekerd dat dit geen probleem was. Ik heb het typenummer van de accu nog door gegeven. Nogmaals de opmerking: 'Alle 18V accu's passen er onder." Geen reactie op klacht via mail. Retour zending aangevraagd, nogmaals mij klacht in vermeld. Stuur maar terug was de conclusie. Dit is de eerste en laatste keer dat ik iets bij dit bedrijf bestel.

L Coolen 04-04-2019

Net een nieuwe bovenfrees en vlakschuurmachine gekocht.

Keurig netjes geleverd van Toolmax! Volgende keer weer!

Martin 08-01-2019

In juni had ik een afwerktacker van de walt gekocht na twee maanden ging hij stuk, opgestuurd naar Toolmax binnen een week gerepareerd. Nu in december ging hij weer stuk weer opgestuurd. Nu kreeg ik gewoon een nieuwe opgestuurd. Bedankt Toolmax voor de goede service. Martin

Olivier 09-11-2018 Via de website gekocht

Correcte service en dikwijls de goedkoopste!

Toolmax heeft alle toestellen die je kan bedenken, en dat steeds voor een bijna onklopbare prijs.
Ik vergelijk dikwijls en toch komen ze er telkens als goedkoopste uit.
Wanneer een artikel verkeerd geleverd (nog maar één keer gebeurd op +/- 20 bestellingen) wordt het artikel snel en zonder discussie omgeruild.
Perfecte service, niets op aan te merken tot nu toe. Ik zal er alvast al mijn werkmachines blijven kopen. Een absolute aanrader zijn de actiepaketten!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

TvD 25-10-2018 Via de website gekocht

Erg snel,

Snelle levering, goede service, snel antwoord op vragen/klachten.
Er was een onderdeel uit de fabrikant verpakking vermist; snel nageleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rico 12-10-2018 Via de website gekocht

Snelle bezorging en goede service.

Overzichtelijke site,veel keus.
Ik had led-lampen besteld ,maar waren toch te fel,retour gezonden en andere besteld.
Deze waren ook weer snel bezorgt ,nu wel tevreden.
Het verschil in kosten was ook snel weer op mijn rekening ,dus 👍🏼👍🏼👍🏼.

Mils 28-09-2018 Via de website gekocht

Nooit meer Toomax!

Leveren een ouder model, onvolledig in een geopende box. Zouden ontbrekende delen nasturen maar nooit iets ontvangen!!!

Pierre 27-08-2018 Via de website gekocht

Koop hier niks. Van service heeft men nog nooit gehoord!!

In maart een Bosch blauw haakse slijper gekocht. Aanvankelijk werkte de machine goed, maar al snel viel de machine bij de geringste belasting uit en wordt de machine warm terwijl hij niet gebruikt wordt.
Toolmax gebeld met deze klacht. In eerste instantie probeerde men mij af te schepen door me rechtstreeks met Bosch contact te laten nemen. Dat heb ik geweigerd, Toolmax is immers mijn leverancier. Daarna kreeg ik een retourformulier en kon ik de machine (op mijn kosten!!) terugsturen naar Toolmax.
Na ca. 8 dagen kreeg ik de slijpmachine terug. Ongerepareerd!!! Bosch meent dat hun machine in orde is. Nu heb ik verschillende exemplaren van dezelfde machine in gebruik, die allen naar behoren werken en niet warm worden.
Dus maar weer bellen. Toolmax verwijst me naar Bosch. Bosch gebeld, die stelt voor om de machine nogmaals op te sturen. Omdat me dat het gevoel geeft als joker gebruikt te worden (wat gaat men nu dan doen, men meent toch dat de machine in orde is??), meld ik me weer bij Toolmax. Men zegt toe te gaan bellen met Bosch en me dezelfde dag nog terug te bellen. En zoals verwacht: ik hoor niks. Dus na enkele dagen zelf maar weer gebeld en het enige wat ze kunnen doen is de machine nogmaals ter reparatie aanbieden.
Ik heb gezegd dat het Toolmax zou sieren als ze hun klant zouden ontlasten van zulk gezever, door mij gewoon een nieuwe machine te sturen (we praten over 65 euro) en het zelf met Bosch uit te vechten. Helaas snappen ze bij Toolmax niks van service of professionaliteit, dus doen ze niks....

Mijn advies: blijf weg bij Toolmax en als je dan toch een non-service machine koopt (triest, maar Bosch blauw is ook al gezakt tot dit niveau), koop dan een Parkside bij de Lidl. Is vaak imitatie-Bosch, werkt net zo goed en als het stuk is, koop je voor een habbekrats een nieuwe en heb je geen gezever met hele flauwe "leveranciers"!

Officiele reactie van Toolmax 07-09-2018

Wij vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met onze service en die van Bosch. Aangezien u de machine in maart had aangeschaft diende u inderdaad de retourkosten van u naar ons voor uw rekening te nemen, aangezien wij alleen de retourkosten vergoeden als het binnen de tevredenheidsgarantieperiode valt. Aangezien de machine zo'n halfjaar oud is was dit niet het geval. Alle andere verzendkosten, zoals naar de producent en weer naar u zijn voor onze rekening.

Wij hebben de machine met de klachtomschrijving doorgestuurd naar Bosch. Zij gaven aan dat de machine verder in orde was en hebben deze machine daarom weer retour gestuurd. U gaf toen aan dat de machine nog steeds warm werd. Wij hebben u toen aangeboden om de machine opnieuw te laten nakijken door Bosch met het verhaal erbij dat de machine eerder ter reparatie is aangeboden, maar dat de klacht niet is verholpen. U gaf aan dat u een nieuw machine wilde hebben. Echter als de producent aangeeft dat met de machine niks vreemds aan de hand is en de machine een halfjaar oud is kunnen wij niet zomaar een nieuwe machine toesturen. Wij hebben wel geadviseerd om de machine opnieuw naar ons toe te sturen met de notitie erbij dat de machine voor de tweede keer wordt aangeboden en dat u graag een nieuw exemplaar wilt ontvangen. In sommige gevallen geeft Bosch hier namelijk gehoor aan.

Jan, uit Smilde 21-07-2018 Via de website gekocht

Prima service

De machine zou worden geleverd met 3 schuurschijven maar deze waren niet aanwezig. Na telefonisch contact zouden deze alsnog geleverd worden. Echter na twee weken nog niets ontvangen. Weer gebeld, er was intern iets fout gegaan bij de communicatie. Maar de medewerker zou ( met excuses ) er direct werk van maken en deze schijven alsnog met spoed verzenden. En ja, de volgende dag geen 3 schuurschijven, maar ruim 10. TOOLMAX hartelijk dank voor deze geweldige service. (Fouten maken we allemaal, het gaat erom hoe deze hersteld worden, en dat heeft Toolmax in mijn ogen hier prima gedaan)

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Maarten van dooren 18-07-2018 Via de website gekocht

Super goed en snel

Prijs is goed. En super snelle levering. Smorgens besteld Savonds in huis. En dat voor maar €1,95 extra. Echt een aanrader aan iedereen die iets snels ziekt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Patrick Hanssen 31-05-2018 Via de website gekocht

Correct afgehandeld

Mooie en een handige website om u keuze te maken. Correcte en snelle aflevering na bestelling. Een aan te raden website.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

LC 11-05-2018 Via de website gekocht

Snelle reactie op mail en snelle duidelijke zending.

Duidelijke webshop, vergelijkingsmogelheid is ideaal voor het maken keuzes. Soms laad de pagina wat trager, maar is niet hinderlijk

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Michel 18-04-2018 Via de website gekocht

Levering te laat

Gekozen voor toolmax vanwege de snelle levertijden. Helaas bleken de tijden die vermeld staan op de site niet te kloppen. 4 dagen na betaling nog niets gehoord. Dus maar gebeld maar ook dan kan men niet zeggen wanneer het product precies komt. Waarschijnlijk de volgende week.
Het pluspunt van de toolmax zal me dus niet nog een verleiden daar een aankoop te doen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

I..palgi 06-04-2018 Via de website gekocht

Aangenaam contace

Aangenaam gesprek door de telefoon . Klinkt betrouwbaar en "to the point" antwoord. Uw medewerker snapte meteen het voorgestelde probleem en handelde correct en accuraat

Arjen 06-04-2018 Via de website gekocht

Supersnel geleverd !

Ik bestel regelmatig bij Toolmax en ben nog niet 1 keer teleurgesteld. Nu weer een Bosch gdx slagschroever aangekocht. ‘Savonds besteld en de volgende middag geleverd. Keurig op de hoogte gehouden van de leverstatus door zowel Toolmax als PostNL.
Gewoon een fijne betrouwbare webshop. Tot de volgende bestelling maar weer.

Mart 25-03-2018 Via de website gekocht

Helemaal top!

bijvoorbeeld vanavond besteld voor 22:00 en dan morgen in huis (indien op voorraad) is helemaal super. duidelijke website en het bonus systeem is ook een leuke actie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A Kooi 19-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige service tegen prima prijzen

Reeds meerdere bestellingen geplaatst bij deze webshop en niet zonder reden:
*Zeer snelle levering van de producten ( zelfs op dezelfde dag ! mogelijk mits tijdig besteld)
*Mooie, sterk concurrerende prijzen
*breed assortiment
*perfecte service
Kreeg bij een eerdere bestelling een verkeerd product geleverd (inlay voor BoschL-Boxx). Deze werd na telefonisch contact opnieuw verstuurd en de oude behoefde niet te worden geretourneerd. Prima service dus!

Kom dan ook graag shoppen bij ToolMax

Eric 18-03-2018 Via de website gekocht

Snel gelverd

Ik had een accu besteld, de goedkoopste prijs, duidelijke statusupdates over bestelling en levering en ook nog binnen 1 dag gelverd, top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

Rene 17-02-2018 Via de website gekocht

Snel + eerlijk antwoord op alle vragen per mail of telefoon

Sinds jaren klant, altijd zeer snelle en correcte levering, ook als er eens keer iets verkeerds is geleverd werd dit probleem meteen opgelost.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dhr Warsen 09-02-2018 Via de website gekocht

Prima werkende organisatie

Uitgebreid assortiment met goede merk artikelen. Snelle bezorging, zelfs van een groot artikel, keurige info over tijdstip van bezorging en zelfs een nette bezorger die even belt of hij na 22.00 uur ook nog mocht leveren in verband met opgelopen vertraging onderweg.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Maarten Derksen 08-02-2018 Via de website gekocht

Goede service

Toolmax had een goede deal, voor 22 uur besteld zodat deze de dag erna bezorgt zou worden. De volgende dag s'ochtends nog geen track en trace code ontvangen, maar na 1 telefoontje was het geregeld, de bestelling wad bij hun ergens blijven hangen in het systeem. Toolmax heeft de bestelling verzonden via same day delivery zonder hiervoor extra kosten in rekening te brengen. Zodoende had ik mijn bestelling alsnog op de gewenste dag in huis. Chapeau!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Marc 27-01-2018 Via de website gekocht

Niet de uitvoering geleverd die op website wordt getoond.

Had lijmklemmen nodig maar had al slechte ervaring elders dat men niet de uitvoering levert die op de website getoond wordt. Dus eerst gebeld met toolmax. Men gaf aan dat als ik een oude uitvoering elders had gekregen deze vast uit voorraad geleverd was wat klopte. Toolmax zei dat zij deze klem niet op voorraad hadden en bij de leverancier bestellen dus ik zou geen oud model krijgen maar het model getoond op de website van toolmax. Levertijd duurde 2 keer zo lang als toegezegd maar wat erger was is het feit dat ik dus toch het oude model geleverd kreeg. Geen toolmax meer voor mij.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Tinus 16-01-2018 Via de website gekocht

Slechte klanten service

Combieset bestelt keurig op tijd geleverd.
Lader had echter Engelse stekker.
Klanten service gebeld. Lader alleen terug sturen werd gezegd. Is volgens website niet mogelijk alleen complete set.
Weer gebeld kon toch volgens medewerker. Klonk niet erg veel belovend medewerker klonk niet erg geïnteresseerd. Zelf maar ned stekker op lader gezet.

Officiele reactie van Toolmax 18-01-2018

Het klopt inderdaad dat er een Engelse stekker aan de lader van de set zat. Dit komt door het feit dat de set in Engeland is geproduceerd. Normaliter wordt hier een andere lader voor in de plaats geleverd. Dit is in uw geval niet gebeurd, onze excuses daarvoor. Zoals al de telefoon vermeld kon u de lader gratis retourneren en zouden wij u een andere lader leveren. Doordat u de complete set heeft besteld is deze alleen te selecteren voor het retourneren, maar zoals aan de telefoon vermeld hoeft u niet de gehele set te retourneren, maar alleen de lader. Bij het opmerkingenveld kon u een notitie ingeven dat u alleen de lader terugstuurt.

Arie Heslinga 23-12-2017 Via de website gekocht

Dhr.

Op advies van een vriend die veel gereedschap gebruikt en een eerlijke mening hierover geeft, heb ik gekozen voor het merk Ryobi. Daar ik georiënteerd ben op Groningen en hier regelmatig kom, heb ik voor Toolmax gekozen.
De levering en afhandeling van de bestelling was goed.

R. Bizig 13-12-2017 Via de website gekocht

Respect voor toolmax

Nadat wij een ladder hadden besteld en deze tekort wad hadden wij de ladder retour gedaan. Helaas kwam de ladder beschadigd aan en wat naar alle waarschijnlijkheid door DHL parcel is gebeurd. Toolmax zat dus met een beschadigde ladder. Maar goed na een goed gesprek over en weer heeft toolmax toch de kosten op zich genomen en hebben wij ons geld gekregen.

Respect voor toolmax en hoop in de toekomst nog wat bij ze te kunnen bestellen.

Bedankt

Jeroen bernee 03-12-2017 Via de website gekocht

Top online winkel

Gisteren rond 17.00 een bosch accuboormachine besteld. Volgens mij de laagste prijs wat ik zo gauw kon zien. De volgende ochtend op zaterdag keurig netjes een pakketje binnen. Goed in een doos verpakt. Ben er erg blij mee. Wat me wel opviel was dat de (sticker) zegel al doormidden was. Misschien zodat Toolmax zelf de koffer wilden controleren. Maar ondanks dat ben ik zeer tevreden. Volgende keer zal ik deze site als eerste openen als ik weer op zoek ga voor wat anders. Ga zo door Toolmax .

Nazim 03-11-2017 Via de website gekocht

Doet wat het moet!

Door negatieve revieuws twijfelde ik, maar een hoge score halen is onmogelijk (zie andere sites) als je niet echt goed bent!
Ze zijn goed en doen wat ze beloven!
Mail wordt onmiddellijk beantwoord, telefoln vriendelijk beantwoord.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ellen 20-07-2017 Via de website gekocht

Eerst sceptisch, maar ze hebben het toch waargemaakt!

Je leest wel eens wat over een webshop en denkt, hoe kan het dan de een zo positief is en de ander zo negatief. Het zal wel aan bepaalde mensen liggen......Want ik was super verrast! Mijn bestelling werd namelijk nog dezelfde dag afgeleverd door een vriendelijke meneer. Ik had mijn bestelde accuboormachine dus s'avonds al dezelfde dag in huis. Ongelofelijk, hier ga ik nog eens vaker bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Staalbouwnr1@outlook.com 07-07-2017 Via de website gekocht

onwijs slecht

Heb geprobeerd om een zware 3/4" slagmoeraanzetter te bestellen na retourneren van een miskoop van de Walt. Ik ben nu 3 weken verder en na t zoveelste telefoontje met de vraag over het winkel tegoed toevoegen en wat niet lukt ben ik er zo klaar mee.. Dus bij deze graag mm geld terug storten en dan maar bestellen bij 1 die het waarschijnlijk wel kan leveren . staalbouw van schie

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Toolmax 10-07-2017

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met onze service.
Op 1 juli heeft u aangegeven dat de door u bestelde Panasonic machine niet beviel en dat u deze wilde retourneren. Op 2 juli heeft u aangegeven dat u graag een DeWalt wilde. Op 5 juli hebben wij uw retourzending ontvangen. Op 7 juli heeft u aangegeven dat u toch liever een Milwaukee wilde hebben. Dit hebben wij voor u omgezet en u een link toegestuurd voor de bijbetaling, echter is deze geannuleerd. De reden hiervan is ons onbekend.

ToolMax

Ron Satoer 24-06-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijke website

Het is alweer een tijdje terug maar heb er destijds een Makita slagschroevendraaier besteld en tot op heden heb ik er veel klusplezier aan beleefd. De website is duidelijk en hebben goede betaalmogelijkheden. Ook was de bestelling snel binnen.

Tom 20-06-2017 Via de website gekocht

Goedkoop en snel

Het product was nergens significant goedkoper en levering vond plaats binnen 24 uur. Tracking werkt ook goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

tag 26-04-2017 Via de website gekocht

Slechte ervaring

Helaas heb ik met Toolmax.nl een slechte ervaring gehad. Ik bestelde op 20-3 een Batavia telescopische ladder. Deze was volgens de website op voorraad en zou binnen enkele dagen geleverd worden. 7 dagen later besloot ik maar eens te mailen want ik had nog steeds geen ladder gekregen en ook geen e-mail over dat de bestelling vertraagd zou zijn. De ladder bleek niet geleverd door de fabrikant, maar Toolmax had "ergens" een voorraadje kunnen kopen en ik zou binnen enkele dagen de ladder alsnog ontvangen. Dat gebeurde, maar tot mijn stomme verbazing was dit een gebruikt product, met een aangehecht briefje met de informatie "product dat retour gekomen is en klacht van klant was dat de ladder niet goed werkte". Met andere woorden, Toolmax had mij dus gewoon zonder enige controle een tweedehands product gestuurd, welke nog eens defect was ook! Terwijl ik voor een nieuw exemplaar had betaald. Ik heb wederom contact opgenomen met Toolmax, ik kon de gebruikte en defecte ladder retour sturen en zou alsnog een nieuwe krijgen. Ik kreeg te horen dat de nieuwe ladder pas in week 16 geleverd kon worden. En dat als hij niet in week 16 geleverd zou worden, ik hierover een e-mail zou krijgen. Week 16 kwam, en ging voorbij.... Zonder dat ik een ladder kreeg en zonder dat ik een e-mail kreeg over dat het in week 16 óók weer niet zou gaan lukken. Een paar dagen geleden heb ik gemaild en gezegd dat ik er zat van was en mijn geld terug wilde. Na eerst een bericht te hebben gekregen van Toolmax "dat het het wachten waard was", kreeg ik daarna gelukkig alsnog mijn geld terug. Het was inmiddels meer dan een maand later.

Inmiddels heb ik dezelfde ladder voor minder geld bij een ander bedrijf gekocht en heb ik hem nu al in huis staan! Zo kan het dus ook! Wat ik vooral vervelend vond, was dat de communicatie echt zwaar te wensen over liet. Als ik zelf niet had gemaild, had ik nu nog op mijn ladder zitten wachten zonder dat ik enig idee had waar ik aan toe was.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Van den berg 15-12-2016 Via de website gekocht

Echt professionals. Top !!!

Goede sortering.En een nette afhandeling.Zijn echte professionele mensen met verstand van zaken. Top

Bedrijf 11-10-2016 Via de website gekocht

Ongeloofelijk Slecht

Wat een vervelende winkel, leveren extreem te laat waardoor wij onze klanten ook niet kunnen helpen. We blijven maar bellen en of we maken een afspraak die niet nagekomen word (weer geen levering) of hun telefoonservice is weer overbelast. We wachten nu al 3 WEKEN!!! NIKS BESTELLEN HIER

Minpunten

• SLECHTE SERVICE
  • KOMEN AFSPRAKEN NIET NA

Twan 15-08-2016 Via de website gekocht

Gereedschappen

Bij ToolMax had ik 11 dingen besteld en kon ook kiezen deellevering, dus alles wat al op voorraad was kreeg ik meteen de volgende dag toegestuurd. binnen anderhalve week had ik alles en het personeel is open voor al uw vragen.

Pluspunten

• kwaliteit
  • prijs
  • vriendelijk

Pham 14-08-2016 Via de website gekocht

Bosch blauw 10.8v machines

Veel assortiment, voor zowel de prof en ook de DHZ-er. Bestelling vlot en soepel verlopen. Klantenservice niet te beoordelen omdat dat niet nodig is geweest

Pluspunten

• vlotte levering
  • veel assortiment
  • ass. voor prof en DHZ-er

agnschobben@hetnet.nl 10-08-2016 Via de website gekocht

Toolmax is uitstekend, vlotte leveringen en deskundig.

Wanneer je ze telefonisch benader krijg je deskundig advies. Ik was verbaasd dat men het apparaat waar ik over belde zo goed wist te duiden en het advies dat ik als particulier beter het lagere type kon nemen dat bleek achteraf helemaal te kloppen.

Pluspunten

• Goed advies
  • Altijd beste prijs
  • Snel geleverd

Minpunten

• Geen idee

02108703 22-07-2016 Via de website gekocht

ze verkopen goede merken voor mij festool

alles komt op tijd ze hebben mij goed naar een goede op lossing gezocht

Assortiment
al de goede merken