ToolMax.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over ToolMax.nl.

ToolMax.nl stelt zich voor

Toolmax heeft zich gespecialiseerd in het leveren van elektrisch gereedschap via Internet. Door onze relatief lage kosten kunnen wij u scherpe prijzen aanbieden. Wij leveren het complete assortiment van de door ons verkochte merken: DeWalt, Makita, Metabo, Bosch, Hitachi, Festool etc. Bij bestedingen boven de €100,- wordt uw bestelling gratis verzonden. Ook als u de machine snel nodig heeft zit u goed bij Toolmax. Wij kunnen vele machines binnen 24 uur aan u leveren.

Deze score is berekend op basis van 174 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,9

Richard 09-07-2020

Het bestelde artikel was keurig op tijd in huis. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pvdm 07-07-2020

Veel keus, goede prijs, a merken, snelle en duidelijke bestel procedure, snelle levering

veldman 07-07-2020

Erg tevreden over mijn bestelling en over het mailverkeer wat ik op voorhand heb gehad met de infoservice . er is geen andere internet bedrijf waar de bestelling zo snel verzonden wordt .

Sander 07-07-2020

Zeer snelle levering, zelfs sneller dan aangegeven. En goed verpakt zodat er geen schade zou kunnen optreden tijdens transport. Top service.

Bas verheyden 04-07-2020

Dit is de tweede keer dat dit bedrijf zegt gereedschap op voorraad te hebben en direct te zullen leveren terwijl dat helemaal niet het geval is. Ik wacht nu voor de tweede keer meer dan een week op er zit gereedschap. Als je belt - En er doorheen komt – word je verteld dat de spullen er aankomen. Dus gewoon niet waar. Schandalig slechte club geen spullen bij kopen!
Officiele reactie van Toolmax 06-07-2020

Beste Bas,

Zeer vervelend om te horen en onze welgemeende excuses hiervoor! Heeft u een ordernummer voor? dan kan ik u verder helpen:)!

summa455 02-07-2020

Snel geleverd, goede prijs. Zou wel iets beter verpakt mogen worden om transportschade te voorkomen.

Rob 01-07-2020

Erg overzichtelijke website. Goede kernachtige informatie die je helpt bij het maken van keuzes. Eenvoudig te bestellen en snelle levering.

N.S 01-07-2020

Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website. Een ruim aanbod met scherpe prijzen en snelle verzending!

Rtc 30-06-2020

Duidelijke site , nette prijs en een snelle levering!
Snel in huis.
Alles goed geregeld.
Kortom een bedrijf om aan te bevelen!

Jan 29-06-2020

Prima overzichtelijke website en zeer snelle levering, zelfs in deze Corona tijd.

Antoine eeckhout 28-06-2020

Ruim aanbod. Scherpe prijzen. Correcte levering. Vlotte service. Kortom aanrader.

Bart 26-06-2020

Ik heb bij verschillende winkels besteld en bij Toolmax kwam hij gelijk binnen. Netjes ingepakt, product was volgende ochtend daar en kon gelijk aan de slag. Heb ook bij andere winkels besteld en wacht nog steeds op mijn spullen. (Had ik het achteraf maar gelijk meebesteld in deze winkel). Mijn volgende aankoop is bij Toolmax. Als ze zeggen dat ze het hebben, komt het ook gelijk aan. Heb andere winkels gehad die zeggen dat ze het product hebben en komt dan niet aan omdat de levertijd opeens langer is. Heb dat bij Toolmax nog niet gehad. Voor mij is het belangrijk dat ik gelijk met een nieuw apparaat aan de slag kan, daar win ik weer vele uren mee. Toch extra service doordat er meer mensen achter de schermen zorgen dat ik mijn product de volgende dag heb. Het is niet altijd belangrijk om gelijk iets te hebben. Maar Zit je in een klus of ben je thuis aan het klussen, is het echt wel een geschenk zo’n snelle levering. Voor de rest heb ik nog niet heel veel ervaring met deze winkel. Maar vind de website zeer overzichtelijk en kunt producten vergelijken. Ik heb er ondertussen toch alweer een paar keer rondgekeken. Volgende aankoop word een slijptol.

Harry 25-06-2020

Artikel geretourneerd, Bosch kruimeldief 12 V

Zuigt slecht en een papieren filter.

Dezelfde dag geretourneerd en zou geld €94,- binnen 3 werkdagen terug gestort krijgen.

2 maal gebeld en 2 maal gemaild geen reactie!

Na tussenkomst van Bol mijn geld na bijna 2 weken pas terug.

Hier koop ik niets meer!!
Officiele reactie van Toolmax 26-06-2020

Goedemorgen Harry,

Vervelend om te horen en onze excuses hiervoor! Helaas zag ik dat er iets verkeerds is gegaan in onze administratie. Hiervoor nogmaals excuses!

Liesbeth 25-06-2020

Goede service . Snel en netjes bezorgd en verpakt. Goed verpakt ook . Direct mail ontvangen met gegevens bestelling en bezorging . Soepel geregeld.
Officiele reactie van Toolmax 26-06-2020

Goedemorgen Liesbeth,

Dank voor uw review:)! zou u ons een email willen sturen zodat ik u de bonuspunten kan bijschrijven op uw account?

Maaike 24-06-2020

Bij het zoeken naar een nieuwe grasmaaier vond ik een site die de 6 beste grasmaaiers noemde, en verschillende links had naar aanbieders. Toolmax bleek nog goedkoper dan in het artikel stond. Zaterdag besteld, maandag om 11u in huis! Makkelijk te bestellen, snelle levering. Top!
Officiele reactie van Toolmax 25-06-2020

Goedemorgen Maaike,

Hartstikke bedankt voor uw review:)! wij waarderen dat ontzettend!!
Zou u ons een email willen sturen zodat ik uw punten kan geven op uw account:)!

RB 23-06-2020

Levering was prima, niets op aan te merken. Door stukken werd ik genoodzaakt het toestel te retourneren voor reparatie. Retouraanvraag werd goedgekeurd, maar de verzendlabel die ik kreeg werd niet geaccepteerd bij het PostNL punt. Van alles geprobeerd om de klantendienst te bereiken maar totaal geen reactie tot op de dag van vandaag. Niemand neemt de telefoon op en ook de mails worden niet beantwoord. Ronduit schandalig slechte service.
Officiele reactie van Toolmax 24-06-2020

Goedemorgen RB,

Zeer vervelend om te horen, en hier onze excuses voor! Heeft u een ordernummer voor mij o.i.d. ? dan kan ik u verder helpen:)!

RB 24-06-2020

Bedankt voor uw reactie, het gaat om retournummer: 100026782

Officiele reactie van Toolmax 24-06-2020

Goedemiddag RB,

Ik zie dat deze momenteel nog verwerkt moet worden in ons systeem, hier ontvangt u hopelijk zsm reactie op.... Excuses dat het zolang op zich laat wachen.

Ruud 19-06-2020

2e keer dat ik iets koop bij Toolmax en wederom een snelle levering volgens afspraak.
Prijs / kwaliteit is goed.
Ik ben zeer tevreden.

De Wit 18-06-2020

Stanley gereedsschapswagen besteld via bol.com. product komt kapot aan. Geretourneerd en vervolgens krijg ik na ruim en week een doos ,dezelfde opgestuurde doos ,met de kapotte gereedsschapwagen weer terug adres van toolmax afgeplakt
Diverse malen gebeld de verbinding word na 6 min verbroken.
Contact gehad met bol.com omdat ik nog geen bevestiging van een nieuw opgestuurde wagen had.
Bol.com gebeld deze kregen geen contact uiteindelijk wel via bol geregeld al met al 3 wkn geduurt
Wat n bedrijf,ook geen bericht of excuses,eens en nooit meer daar bestellen.
Officiele reactie van Toolmax 19-06-2020

Goedemorgen,

Vervelend om te horen dat het via ons en onze partner verkeerd is gegaan, en hiervoor onze welgemeende excuses! Desondanks zijn wij alsnog blij dat u de machine alsnog heeft mogen ontvangen.

Rick 18-06-2020

Zeer slechte service. Veel zaken zijn niet op voorraad en worden nooit geleverd. Bellen of mailen geen reactie. Hier dus NIET kopen!

R J 17-06-2020

Op 15 mei 2020 een bestelling geplaatst. Door verkeerde productnummering bij het bedrijf krijg ik een verkeerde diamantdoorslijpschijf. Sindsdien vele mailtjes verstuurd om het juiste en voor betaalde geleverd te krijgen. Nul, nul, nul reactie. Men reageert gewoon niet. Inmiddels is het 17 juni 2020 en nog geen reactie wanneer het betaalde geleverd wordt. In de beoordelingen lees ik regelmatig excuses van het bedrijf naar ‘lotgenoten’. Zal wel, Een heel bijzondere window-dressing voor waardeloze performance. Mijn advies: NIETS bij dit bedrijf kopen, aftersales services is ver beneden nul, totaal afwezig!!!!
Officiele reactie van Toolmax 18-06-2020

Beste R J,

Vervelend om te horen, en hiervoor excuses! Helaas plaatst u bij elke reviewsite een andere naam en kan ik hierdoor geen naam of ordernummer vinden, zou u deze kunnen achterlaten zodat ik het kan oppakken voor u?

Rien 17-06-2020

Snelle en goede levering. Goede prijsstelling. Duidelijke website en groot assortiment.

nethvb 16-06-2020

Voordelige aanbiedingen, perfecte transactie om aan te kopen en snelle, stipte levering zoals beloofd. Wat zoek je meer?

Joost 16-06-2020

Website is niet voorzien van eerlijke informatie (artikel bleek toch niet leverbaar en staat nog steeds wel op voorraad). Telefonische bereikbaarheid is erg slecht (na 6 min wordt verbinding automatisch verbroken). De geplande leverdatum is niet gehaald, communicatie hierover is uitgebleven. Nadat ik er zelf 3x achteraan heb gebeld (bellen met 2 telefoons 1,5min na elkaar hielp) heb ik de order geannuleerd. Gelukkig heb ik met PayPal betaald, zodat ik relatief snel mijn geld terug had.

P&M 12-06-2020

De voordeligste winkel die ik kon vinden voor mijn Gardena-besproeiingspomp. Makkelijk bestellen en snel geleverd. En hij doet het ook nog prima, maar daar kan ToolMax niets aan doen.

Frank Jongerling 10-06-2020

Weer een mooie Makita besteld bij Toolmax.
En ook deze keer met 1 dag geleverd.
Helaas ontbrak er een onderdeel en na een belletje had ik die de dag erna meteen in huis.
Met andere woorden.... TOP service !
Zeker een aanrader om hier je Makita spullen te bestellen.

Rick 09-06-2020

Via de baas op 24 mei een magneetboor besteld, deze is netjes op 25 mei geleverd.

toen gaan boren, na 6 gaten bijna mijn hand verbrand aan de magneet die meer dan 100 graden was. (gemeten met een infrarood temperatuur meter) niet veel later deed de magneet het niet meer.

boor via een retour formulier terug gestuurd.
nu na 5 mails en 15x bellen (er word simpelweg niet op genomen) besloten om deze site niemand aan te raden, service is niet belangrijk voor ze.
Officiele reactie van Toolmax 10-06-2020

Beste Rick,

Zeer vervelend om te horen, en onze excuses voor het ongemak! Heeft u een ordernummer/retournummer voor mij? dan kan ik kijken wat ik kan doen voor u!

Ernst 08-06-2020

Makkelijk te zoeken en zeer snelle bezorging.
Echt een aanrader.
Zoek je maximaal aan tools ga je naar ToolMax

R. de Vries 08-06-2020

Prima webwinkel. Goed aanbod van professioneel gereedschap en machines. Ik had mijn boormachine dezelfde avond al in huis. Veilig betaald met Paypal zonder bijkomende kosten. Top!

sjef29957 08-06-2020

Prima service, goede keus.
Mijn Makita accubladblazer die ik op vrijdag bestelde, werd op zaterdag keurig afgeleverd. En dat terwijl in Coronatijd twee of drie dagen vertraging heel gewoon zijn! Niet alleen was Toolmax de goedkoopste, maar omdat zij webdealer van Makita zijn, krijg ik 3 jaar garantie, en nog een gratis accu van Makita ook. Klasse

Ton Meulepas 06-06-2020

ik vond de specificaties van het bij jullie gekochte artikel wat sober, kan wat uitgebreider
al het andere een dikke plus

PJ 05-06-2020

Prima webshop. Snelle levering. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Aanrader!

Snickers 04-06-2020

Ze mogen de levertijden aan gaan passen op hun website. Voor 22:00 besteld is volgende dag bezorgd. Niet dus.

Voor 11:55 besteld diezelfde avond in huis. Ook niet het geval.

Prima spul daar, maar slechte beloftes qua bezorging helaas.
Officiele reactie van Toolmax 05-06-2020

Beste,

Vervelend om te horen dat de levertijden niet voldoen, onze excuses hiervoor! Wij hanteren al enige weken "voor 22:00 besteld - vandaag verzonden" dit omdat wij helaas niet meer kunnen waarborgen dat het echt de volgende werkdag wordt geleverd. "Voor 11:55 - s'avonds geleverd" moet echter wel gewoon zo zijn, en als dit niet het geval is dan onze welgemeende excuses nogmaals!

Coberko 04-06-2020

Product besteld wat volgens de site direct leverbaar is.
Op mijn accountpagina van Toolmax zag ik staan "wachten op voorraad". Maar er stond ook bij dat het nog wel diezelfde week geleverd zou worden.
Na een week wachten staat nog steeds bij de bestelstatus dat hij VORIGE week bezorgd gaat worden. Contact met de klantenservice was moeilijk. De telefoon werd niet opgenomen. Uiteindelijk wel antwoord op de mail dat het product vandaag verstuurd wordt. Geen uitleg waarom het mis is gegaan.
Logistiek heeft Toolmax de zaken niet op orde. Ook de klantenservice schiet tekort.
Officiele reactie van Toolmax 05-06-2020

Beste Coberko,

Vervelend om te horen, en onze excuses hiervoor! Helaas zijn wij slecht bereikbaar vanwege de drukte en proberen wij u zo goed mogelijk te woord te staan. Nogmaals onze excuses en hopen dat u alsnog veel klusplezier heeft van uw aankoop!

Hans 03-06-2020

Op 23 april een Kärcher hogedrukreiniger besteld. Deze werd na 5 dagen in doos geleverd, maar was volstrekt ondeugdelijke verpakt. Resultaat: gebroken behuizing en handgreep en een aantal afgebroken kunststof delen.
Geretourneerd na melding en meegezonden foto’s. Telefonisch contact blijkt niet mogelijk. Per mail is afgesproken zsm een nieuw exemplaar te leveren. Dat is tot op heden (5 juni !) niet gebeurd: het gaat toch om een bedrag van bijna 800 euro.
Volgens de website is de verwachte levertijd momenteel enkele dagen.
Er wordt als je informeert naar de stand van zaken, gevraagd om geduld, of niet gereageerd. Het is toch echt tijd voor actie.
De handelwijze komt niet als betrouwbaar over.

avo 02-06-2020

snelle afwerking, goede levering goede opvolging als er iets aan de hand is!

Maarten 31-05-2020

Zeer concurrerende prijs voor Makita machines en supersnelle, goed verpakte levering! Donderdag einde middag besteld en volgende ochtend voor 12 uur geleverd!

Wijnand van den Hoven 31-05-2020

Fijne shop, enorme keuze en toch wel redelijke prijzen,ook de bezorging is erg goed geregeld.

Freddy 29-05-2020

Erg fijne winkel: groot aanbod van goed gereedschap, nette prijzen en ondanks de huidige drukte een super snelle levering.

Sengers 28-05-2020

De levering van de cirkelzaag was heel snel.
Jammer dat de geleide rail die bij de cirkelzaag hoort er niet bijgeleverd is. Stond wel op de pakbon, dus gemaild daar werd verteld dat door de lengte van de rail (1,60m) deze apart geleverd word. Jammer!

Oude Veemarkt 28-05-2020

Ruim 3 weken geleden voor ruim €2700 nieuw gereedschap besteld. Na ontvangst bleken een aantal Makita laders voor de Engelse markt te zijn en daarvan passen de dikke verloopstekkers slecht in haspels . Daarnaast kon ik een haakse slijper van Makita niet registreren bij Makita voor de verlengde garantie omdat ook deze enkel voor de Engelse markt is en niet ondersteund wordt door Makita Nederland . Ook wacht ik al weken op beloofde extra accu’s . Ik heb zeker al 6 keer gemaild, 10-tallen keren gebeld maar geen fatsoenlijke reactie. 2 dagen geleden een mail gehad dat als ik niet tevreden ben moest ik maar een retourformulier invullen en dan beoordeelt Toolmax of de retouraanvraag terecht is. Kennelijk staat daar niemand er bij stil dat machines na ontvangst direct gebruikt worden en niet ter decoratie worden aangeschaft. Na al vele jaren klant te zijn bij Toolmax heb ik na deze teleurstellende ervaringen nieuw gereedschap besteld bij een concurrent en daar zijn alle leveringen probleemloos. ..... gemiste kans Toolmax. 😡😡😡

Wilco B 27-05-2020

Treurig wat betreft levering en eerlijkheid.

2 bestellingen gedaan:
1e keer besteld alles goed, op voorraad en direct verstuurd.

2e keer, volgens website zou het zaagblad snel leverbaar zijn 2-4 werkdagen.
Inmiddels is de bestelling van 3 Mei nog steeds niet gearriveerd, het is nu 27 Mei...
Tussendoor vraag gesteld (13Mei) wat betreft schatting echte levertijd. Ik had ze uitgelegd dat als dit zaagblad niet binnenkort komt (heb hem nu nodig) dat ik hem wel bij de Hornbach ophaal (3 op voorraad en goedkoper) ... Nee meneer hij komt waarschijnlijk vrijdag 15Mei...
Dus sturen ze op 19 Mei de restjes als deelzending, zonder zaagblad.

Weer een email gestuurd 25 Mei met vraag wat de status is.
Er word geeneens moeite genomen om mij te antwoorden.

Nu weet ik dat er altijd leverings problemen kunnen zijn, maar wees daar gewoon eerlijk over. Als ik dit had geweten had ik direct de bestelling gecancelled, dus ze hebben het voor elkaar ik betaal voor iets dat een maand nodig heeft om te versturen en ook nog duurder is!

TK 27-05-2020

Toolmax geeft aan dat een product een levertijd van 3 tot 6 werkdagen heeft. Bij geen voorraad zou je een bericht krijgen. Na 3 weken maar eens contact opgenomen. Product was niet op voorraad, maar in week 20 zou het aangeboden worden, ik zou bericht over track en trace ontvangen. Nee dus. Telefoon nemen ze niet op. 16 keer gebeld, geen respons. Op mails reageren ze ook niet. Ze komen afspraken niet na. Verzocht om betaald bedrag terug te storten. Ik beveel deze winkel niet aan. Blijkt dat er meerdere gelijke klachten zijn. Communicatie en aftersales is hun valkuil. Onbetrouwbare partner.

Ronald Dienaar 26-05-2020

Bij bestelling maakt dit bedrijf reclame voor een bepaalde tijd besteld de volgende morgen in ToolMax beweerde dat er nu een machine naar mij inderweg was. Kijken bij PostNL wat de nieuwe levertijd zou zijn. Machine was daar niet aangekomen. nu, drie dagen later is de machine er nog steeds niet aangekomen. Ik heb in totaal 3 dagen gewacht en ben het zat. Ik heb mijn geld terug geeis maar hier wordt niet op gereageerd. Telefonisch is dit bedrijf niet te bereiken en e-mail beantwoord men niet. Er is mij niets anders overgebleven dat ik aangifte gedaan heb van oplichting en diefstal. Deze webwinkel is absoluut niet te vrtrouwen en nee, ik beveel dee winkel niet aan, bkijf er bij weg.

Rob en Loes 26-05-2020

Toolmax is een bijzonder slecht georganiseerd bedrijf, communicatie en levering lopen niet. Voor ons is na twee bestellingen dit een zeer onbetrouwbare partij gebleken. Op de gegeven feedback hieromtrent komt ook geen reactie.

Volders 26-05-2020

Misleiding op de Website inzake gratis accu! E-mail wordt niet binnen één dag afgehandeld en telefonisch onbereikbaar. Inmiddels meerdere E-mails gestuurd en meerdere keren geprobeerd telefonisch contact te krijgen. erg jammer dit.

J. van Doornum 25-05-2020

Buitengewoon slechte service, heel traag met verzenden. (wachten een week, terwijl artikel op voorraad is)
Bij ontvangst bleek een onderdeel kapot te zijn (geleiderail). Vervolgend per mail gebrekkige service ervaren (traag met reageren, onduidelijke e-mails). Afgesproken dat ik de rail retour zou sturen en elders een nieuwe rail zou bestellen en het bedrag gecrediteerd zou krijgen.
Ik heb toen bij een goede webshop een rail besteld (volgende dag in huis).
Vervolgens krijg ik na 14 dagen een rail opgestuurd van Toolmax, terwijl ze het geld zouden crediteren.

Echt ongekend slecht.
- Traag
- Onduidelijk
- Onbetrouwbaar

peter 25-05-2020

Eenvoudig besteld via het web. De Stanley trolley werd aangeboden tegen een zeer scherpe prijs. De levering was gratis en binnen een werkdag in huis.
ik ben zeer tevreden over de snelle probleemloze verwerking.

Riek 24-05-2020

Zeer scherpe prijs, bijzonder snel geleverd. Een echte aanrader om bij dit bedrijf te kopen.

Daniel 23-05-2020

Goede producten , goede service
Levering alleen diverse keren langer dan afgesproken.

wim golsteijn 23-05-2020

Op de eerste plaats is toolmax een bedrijf dat mijn volledig vertrouwen gewonnen heeft! de kosten van de merkartikelen liggen meestal noemenswaardig beneden de prijzen van andere vergelijkbare bedrijven(online winkels). verder worden afspraken correct nagekomen en zelfs nu is het vandaag bestellen morgen geleverd .Alle lof, en zeker een aanrader!!