Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

A Rutjens 05-05-2016 Via de website gekocht

bestel procedure ging heel vlot

heel snelle levering

zeer ruime keus

Aanbeveling
ik heb al eerder een lcd tv gekocht zonder problemen

Betaling ging vlot

Kool 05-05-2016 In de winkel gekocht

Overzichterlijk en geen gehaast

Rustig uitleg en niet opdringerig

p den exter 05-05-2016 Via de website gekocht

snel en makkelijk

heel erger goed

Assortiment
heel veel keus uit en groot t v aan bod

Aanbeveling
we zijn er een paar geweest met mijn zoons en toen ook t v besteelt dat was dan ook niet de eerst keer daar na gewoon via de webpshop besteed

Extra toelichting
ga zo door de winkel en de webshop zien er goed uit en er is van alles te koop op elektronica gebit

brandweer549 05-05-2016 Via de website gekocht

makkelijk gevonden via bol.com

snelle reactie op de mail

keus genoeg

Aanbeveling
goeie winkel, veel keus, snelle service

Gera Lamers 04-05-2016 Via de website gekocht

Alles duidelijk en helder, makkelijk op filters te zoeken

alleen postnl was nalatig, kon plasma-discounter niets aandoen

voldoende keuze, veel variatie

Aanbeveling
Gewoon erg goed en helder.

rob 04-05-2016 In de winkel gekocht

zeer goed

perfect geholpen

zeer uitgebreid

Extra toelichting
houd de klant vriendelijk vast !!!!!!! top

Ron 04-05-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Omdat we niet uit de buurt komen eerst gebeld met klantenservice voor voorraad, er waren er nog twee dus 1 op naam laten zetten. Dit was absoluut geen probleem, ook als je toch anders zou besluiten.

Bij aankomst in de winkel bleek er iemand van in dit geval Samsung aanwezig te zijn die alles keurig heeft laten zien. Bij het besluiten van de aankoop liep de medewerker helemaal mee naar de auto om te helpen met inladen, super.

Assortiment
Ik kan alleen maar zeggen dat natuurlijk niet alles neergezet en geplaatst kan worden maar zoals in ons geval wilde we een 48 inch en konden we precies zien hoe alles eruit zag alleen op een 32 inch maar dit is verder geen belemmering.

Aanbeveling
Het is niet de eerste keer dat we hier aankopen doen en zeker niet de laatste keer, wij zijn zeer tevreden zoals alles geregeld en georganiseerd is. Daarom een dikke tien.

jan 04-05-2016 In de winkel gekocht
naarden

Je kan rustig eerst bekijken wat je eventueel wil kopen zonder direckt de vraag kan ik u helpen te horen

ik heb al een keer iets ter reparatie aangeboden en werd uitstekend geholpen

uitgebreide demo's

deugelijke prijzen

nee

Tamara 04-05-2016 In de winkel gekocht

6,8

De website is overzichtelijk en de winkel ziet er goed georganiseerd uit.

Willen graag verkopen.

Breed assortiment.

IL2006 04-05-2016 Via de website gekocht

Slecht. Klantenservice komt afspraken niet na en je moet overal zelf achteraan.

Nog nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt (en ik ben van mijn eigen werk ook wel wat gewend) dus ik zie echt heel veel verbeterpunten.

Assortiment
Plasmadiscounter kon mij geen alternatief leveren, dus assortiment is dan niet voldoende.

Aanbeveling
Ik koop hier nooit meer iets. Misschien als een order goed verloopt kun je tevreden zijn, maar ik betaal liever iets meer voor een betrouwbare winkel met top service!!!

Extra toelichting
Bij Plasmadiscounter een tv online besteld. TV is kwijtgeraakt. Ze adverteren met voor 21:00 uur besteld en morgen in huis. Dus vrij genomen om de tv in ontvangst te nemen. Maar geen tv, want die zijn ze kwijt geraakt??? Meerdere malen zelf contact opgenomen met klantenservice omdat ze de terugbel afspraken niet nakomen of er wordt gezegd dat ze bijna dichtgaan dus het nu niet kunnen bekijken (ik heb de hele dag zitten wachten op een terugbel telefoontje). TV is niet meer op voorraad en kunnen ze niet naleveren. Optie was om de order te annuleren of bijbetalen (150,= Euro) voor een andere tv, terwijl deze tv elders zeker 30 Euro goedkoper is. Plasmadiscounter doet absoluut geen moeite om de klant tevreden te houden of het probleem te willen oplossen. Ze maken van hun probleem ineens mijn probleem. Ik heb nog nooit zo'n slechte winkel en klantenservice meegemaakt.

Beste IL2006,

Bedankt voor de review.

Wij proberen onze klanten altijd op de best mogelijke manier te helpen. Vooral als een klant thuis is gebleven voor een bestelling proberen wij een klant tegemoet te komen.

Zou jij ons jouw ordernummer willen mailen? Wij willen graag kijken wat hier mis is gegaan.

Onze excuses voor het ongemak.

Chèrice van team Create2fit

A M Faber 04-05-2016 In de winkel gekocht
Huisen

Prima service

Aanbeveling
Fijne winkel goede service en goed bereikbaar.

Matthijs 03-05-2016 Via de website gekocht

Werken samen met bol.com waardoor je via verschillende manieren bij ze kunt bestellen. Ik heb uiteindelijk voordat ik de bestelling gedaan heb nog wel op de website zelf gekeken van plasma-discounter.nl omdat ze hier erg nuttig advies geven over de producten.

Op vrijdag heb ik de bestelling gedaan, en op zaterdag kwam mijn bestelling al binnen!

Assortiment
Meer dan genoeg keuze. Duidelijke categorieën en filters om zo makkelijk mogelijk te kunnen zoeken naar een product die aan jouw criteria voldoet. Compliment aan de advies pagina's waarbij ik kon kijken wat voor product ik uiteindelijk nodig had.(kijkafstand en formaat) De prijs was erg goed, waar ik wel bij moet zeggen dat ik mijn product gekocht heb toen het afgeprijsd was. Ik had anders misschien nog wel even verder gekeken.

Aanbeveling
De levering was erg snel en zonder problemen mijn product in ontvangst kunnen nemen. Ik kom hier zeker terug!

frank 03-05-2016 In de winkel gekocht

nemen snel telefoon op

reserveren apparaat vrijblijvend

Assortiment
het apparaat dat ik zocht hadden ze in voorraad

hulpvaardig en deskundig personeel

Smit 03-05-2016 Via de website gekocht

Goede en duidelijke weergave van de artikelen. Vlot bestelproces.

Snelle levertijd.

Assortiment
Breed assortiment met een goede prijs/kwaliteit verhouding

geen

Henry Hendriks 03-05-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Via internet gezocht gebeld besteld en opgehaald alles geregeld in 5 min als dat niet makkelijk is weet ik het ook niet meer

Nette en correcte service door mensen die weten waar Ze het over hebben

Assortiment
Prima selectie van televisie en toebehoren voor elke portomnee wat te vinden

Aanbeveling
Makkelijk bereikbaar voldoende parkeer gelegenheid

Extra toelichting
Dit is de 4de tv die ik heb gekocht bij de plasma discounter scherpe prijzen en snelle service

Erna 03-05-2016 Via de website gekocht

heel handig thuis online een tv uitzoeken.

snelle service

ruime keus

goede service

ga zo door

Peter van Twisk 03-05-2016 In de winkel gekocht
Naarden

De verkoper bracht zelfs de tv naar de auto.
Omdat ik krukken gebruik. Top.

Assortiment
Thuis oriënteren en in Naarden aanschaffen met goed advies.

Aanbeveling
Na meerdere aankopen bewezen goed.

Extra toelichting
7 dagen per week winkelen.

Mike Smeets 03-05-2016 Via de website gekocht

Heel makkelijk en snel betalen met ideal!

Zeer snelle levering!

Assortiment
Heb er een tv besteld die hier het goedkoopste was van alle aanbieders

Hartman 03-05-2016 Via de website gekocht

Snel de juiste tv gevonden en duidelijke uitleg.

Bezorging van post-nl was 1 dag vertraagd. Dat is jammer als je er een halve dag voor thuis blijft. Dus de levertijd werd in dit geval niet nagekomen.

Assortiment
Prijs/kwaliteit is echt heel goed. Tevens nergens een goedkopere kunnen vinden.

Aanbeveling
Ik zou het zeker aanbevelen

Extra toelichting
Al met al een tevreden klant.

Iris Wolters 03-05-2016 Via de website gekocht

De website is duidelijk en de televisie was ook nergens goedkoper. Erg scherpe prijzen!

Hele goede service. De televisie was zoals beloofd de volgende werkdag al in huis!

Aanbeveling
Duidelijke website, goede service en scherpe prijzen! Heel blij met mijn bestelling bij Plasma-discounter!

iwan 03-05-2016 In de winkel gekocht
plasma discounter Naarden

4,5

we zijn naar de showroom zelf gegaan om een nieuwe tv te kopen en voor wat informatie over de tv die ze verkochten.
Zijn goed geholpen tot dat we betaald hadden zouden een bevestiging mail krijgen per direct van garantie en betaling die moet ik nog krijgen.
omdat de tv te groot was om mee te nemen hebben we gebruik gemaakt van de mooie gratis bezorg servies nou niet dus.
zondag tv gekocht maandag konden niet brengen kon dinsdag prima afspraak gemaakt dag vrij genomen maar krijg je op de dag zelf te horen met vaag track&trac bericht dat je bestelling is geannuleerd na zelf contact op genomen te hebben met infolijn kom je er achter nee komt niet staat nog in Naarden gewoon op voorraad was hij maar konden niet leveren vandaag nou en bedankt.
dag vrije dag dus de tv geannuleerd hopen dat iemand anders wel netjes hun afspraken na komt nu wachten op me geld terug kon even duren bij deze bedankt voor de goede servies en afhandeling plasma discounter NIET DUS.

Aanbeveling
Zeer slechte afhandel servies was eens maar nooit meer.

Extra toelichting
klant is koning nou niet bij jullie erg jammer.

Beste Iwan,

Bedankt voor de review.

Vervelend om te vernemen dat de televisie niet op tijd geleverd is. Wij proberen onze klanten altijd zo goed mogelijk te helpen. Helaas is dit in dit geval niet goed gegaan.

Zou je ons het ordernummer kunnen mailen met een klachtomschrijving? Wij willen graag bekijken wat wij voor jou kunnen betekenen.

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Chèrice van team Create2fit

iwan 07-05-2016

Op de dag zelf konden jullie niets voor me betekenen dus dat zal nu zeker niet meer lukken want zo als je kunt lezen heb ik het product direct geannuleerd

Emile van Niekerk 03-05-2016 Via de website gekocht

overzichtelijk en scherpe prijzen

Assortiment
Veel breder dan alleen TV's. Eigenlijk is Plasma discounter niet helaaml de juiste naam.

Aanbeveling
snelle verzending en goede prijzen

JCG van Denzen 03-05-2016 Via de website gekocht

Snelle levering

Netjes alles oke

Harry 03-05-2016 Via de website gekocht

Goed overzichtelijk

Zekerheidshalve gebeld (wel aan de prijs) over uitleveringszekerheid. Afspraak is volledig nagekomen.

Ben 03-05-2016 Via de website gekocht

5,2

Gekocht een demo model volgende dag zelfde nieuwe tv,s te koop voor minder krijg de volgende dag gewoon te horen dat dit normaal is

Assortiment
Standaard net als andere winkels

Aanbeveling
Slechte na service en onvoldoende reactie

Extra toelichting
Had een beter antwoord verwacht

Beste Ben,

Bedankt voor de review.

Wat vervelend dat de door jou gekochte televisie de volgende dag goedkoper door ons aangeboden werd. Zou je ons kunnen mailen met het ordernummer en klachtomschrijving? Wij willen graag kijken wat wij voor jou kunnen betekenen. Wellicht kunnen wij alsnog een korting geven!

Chèrice van Create2fit

robert jan platteel 03-05-2016 In de winkel gekocht
Naarden

online gereserveerd en tv stond klaar

tv werdt in auto getild

er was wat ik zocht

Aanbeveling
kan eigenlijk geen negatieve kanten bedenken

Bram 03-05-2016 Via de website gekocht

Alles verliep goed, de site is duidelijk en overzichtelijk. Bestellen ging ook zonder problemen.

Telefonisch contact gehad om te vragen of de TV op voorraad was. De medewerkster vertelde me zelfs dat ze er nog 8 op voorraad van hebben en dat ze er een apart kon laten zetten voor me.

Assortiment
Erg uitgebreid, ik was opzoek naar een specifiek model en dat hebben jullie!

Aanbeveling
Een dikke 9, ik zie geen reden waarom je hier niet je TV zou bestellen. Goede en snelle service, aardige medewerkers en ook niet onbelangrijk, een hele nette prijs!

Extra toelichting
Bedankt voor de service en deze mooie Panasonic TX-40CX700E.

Pechvogel 02-05-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Het is gemakkelijk om je weg te vinden in de fysieke winkel. Alles is op een prettige manier opgesteld.
Ook op de website is alles goed gerubriceerd en kan je je goed informeren voordat je bijv. de winkel wil bezoeken.

Wij hebben in de afgelopen week de winkel 3x bezocht en telkens was de service prima; er werd meegedacht, snelle service en men biedt aan om de aankoop naar de auto te brengen.

Assortiment
Er is voldoende keus, op de website zowel als in de fysieke winkel. Je kan uit verschillende prijsklassen een keuze maken; voor ieders portemonnee is er wel iets te vinden. Goed assortiment ook in de duurdere merken dus ook voor mensen die een andere smaak hebben kunnen bij de Plasma discounter terecht.

Aanbeveling
Wij hebben dit adres ooit van een familielid gekregen, sindsdien hebben wij onze audio en tv's er gekocht. Tevens hebben wij de Plasma discounter al aan meerdere personen aangeraden.

Extra toelichting
Onze laatste aankoop is door een fout van onszelf beschadigd. Dit werd ons pas duidelijk toen wij met het produkt naar de winkel terug kwamen. Hierdoor konden wij geen aanspraak maken op garantie. Wij werden uitstekend geholpen door de medewerker; hij gaf ons een paar suggesties om met het verlies om te gaan en omdat wij direct een nieuw exemplaar kochten kwam hij ons tegemoet door een korting te geven. Ook bood hij aan om te helpen met het aanbrengen van de wandbeugel voor de tv.

Joop Berg 02-05-2016 Via de website gekocht

Bestellen vanachter bureau, betalen, volgende dag geleverd

ruime keus

Johan 02-05-2016 Via de website gekocht

In een paar muisklikken besteld

De keuze is reuze

Aanbeveling
Als ik nog iemand hoor die een nieuwe tv nodig heeft voor een een veel lagere prijs dan bij de concurrent stuur ik ze zeker naar jullie toe!

Extra toelichting
Vooral zo doorgaan, top winkel!, deze tv heb ik voor me moeder gekocht voor moederdag want ze moest altijd naar een heel klein oud tvtje kijken, het zou zeer fijn zijn als ik het aankoopbedrag terug won!

johan mense 02-05-2016 In de winkel gekocht

VRIENDELIJK GEHOLPEN DOOR EEN MEDEWERKER.

VAKUNDIG GEHOLPEN.

KEUS GENOEG

RUIM EN NETJES

Yassine 02-05-2016 Via de website gekocht

De website is zeer makkelijk in gebruik. En erg overzichtelijk.

Ik had een mail gestuurd of het mogelijk was om mijn bestelling niet de volgende dag maar op een later moment te ontvangen. Ik kreeg als antwoord dat dat mogelijk was maar toen ik de volgende dag daar gebruik van wou maken toen kon dat opeens niet meer.

Assortiment
Het assortiment is zeer uitgebreid. Het is ook zeer makkelijk dat je gelijk kan zien of het op voorraad is.

Johan 02-05-2016 In de winkel gekocht

Overzichtelijk

Snelle en goede service

Voldoende voor ieder een

Goede overzichtelijke winkel

Extra toelichting
Al verschillende apparaten gekocht en ben zeer positief over ook over de voorlichting

Thomas 02-05-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Alles is makkelijk te vinden dankzij de goede zoekfilters. Betalen is ook gemakkelijk met iDeal. Ook via een smartphone!

Ik ben snel en goed geholpen. Ze brengen zelfs je TV naar de auto!

Assortiment
Veel keuze voor mooie prijzen.

Aanbeveling
Een nette winkel en het personeel schat de klant en zijn of haar voorkeur goed in.

Extra toelichting
Het is heel gemakkelijk een TV te reserveren en op te halen bij plasmadiscounter.

de Winter 02-05-2016 Via de website gekocht

Ik heb besteld via internet

Ik had een verkeerd artikel ontvangen,en dat is correct afgehandeld . ik had een Vogels muurbeugel
EFW 6445 besteld € 269 maar ik heb de 6445 Plus
ontvangen.

zeer uitgebreid

Aanbeveling
op de Site is alles duidelijk te vinden

voor herhaling vatbaar

Stephanie 02-05-2016 Via de website gekocht

Alles is goed te vinden op de site, zelf ben ik nog nooit in de winkel geweest maar over het gemak van de website ben ik erg tevreden

Vandaag besteld, morgen in huis😃 Erg fijn is dat. Je krijgt duidelijke mails over de verzending En bestelling etc. Erg fijn

Assortiment
Ik wilde een bepaalde tv met eisen 😇en hangsysteem. Alles wat ik wilde hebben jullie in het assortiment

Aanbeveling
Voor een goede prijs kan je geweldige plasma etc kopen. Is nergens goedkoper

Extra toelichting
Heel erg bedankt voor de goede service en snelle reacties op mijn mails

Sardjoe 02-05-2016 Via de website gekocht

alles is overzichtelijk en je krijgt goed advies bij

service met bezorging is prima wat ze beloven doen ze ook

Assortiment
via internet bestellen en gelijk zien of het voorradig is

Aanbeveling
ik zou aan ieder dit willen aanbevelen

nee

Arnold 02-05-2016 Via de website gekocht

Makkelijk naar het gewenst artikel

Geleverd zoals op de site staat!

Assortiment
Niet alle merken te koop maar wel de meest voor de hand lioggende merken die je graag als produkt in huis wilt hebben

Bijna perfect!

Extra toelichting
Behoeft geen nadere toelichting. Handige en goede webshop.

Jochem 02-05-2016 In de winkel gekocht
naarden

tv uitkiezen, afrekenen. even wachten terwijl de tv word gehaald en inladen maar.

Kevin 02-05-2016 Via de website gekocht

Het bestellen ging zeer gemakkelijk!

De service is prima! Voor 21.00 besteld de volgende dag al in huis!

Assortiment
Het assortiment is groot genoeg!

Aanbeveling
Ik zal hier zeker vaker wat bestellen! Toppie

Tom Coronel 02-05-2016 In de winkel gekocht
Plasma Discounter. Nl Create2fit.com, Bronsstraat 20, Naarden

Elke vraag werd direct en correct beantwoord. het gevraagde product TV, was voorradig. Ook domme vragen van een digibeet werden met geduld beantwoord.

TV werd voor ons door een vriendelijke jonge man in de auto gedragen.

Assortiment
Wat we wilden was voorradig

Aanbeveling
zie boven. snel. makkelijk, vriendelijk, ruim gesorteerd en visueel opgesteld

Ap Meijering 02-05-2016 Via de website gekocht

Goede website , makkelijk te navigeren.

Goede en volledige communicatie via mail. Duidelijk en gericht, snelle levering.

Assortiment
Wat mij persoonlijk betreft een goed assortiment, had mijn item in ieder geval op voorraad

Aanbeveling
Goed, snel en voordelig !

Extra toelichting
Het was alleen een beetje jammer dat het produkt dat ik gekocht heb, een dag later nog eens € 40,00 goedkoper.

Anne 02-05-2016 In de winkel gekocht

Overzichtelijk - duidelijke prijzen - mooie showroom

Rustige verkoper - informatief

Assortiment
Volledig assortiment als ook op de webshop

plasma discounter 02-05-2016 Via de website gekocht

duidelijk kunnen vinden wat ik zocht

snelle bevestiging van aankoop en levering,je wordt gelijk op de hoogte gesteld van levering.

Assortiment
heel veel keuze met duidelijke omschrijving

Aanbeveling
veel keuze en kom je er niet uit even de chat gebruiken duidelijk antwoord

gewoon bestellen

Snellenberg 01-05-2016 Via de website gekocht

makkelijk onderwerp te vinden

komen met vervangende ideen, denken mee

top site, winkel

Mootje66 01-05-2016 Via de website gekocht

Gewoon goede service, ook per telefoon!

Assortiment
Heel veel keus dus gewoon heel goed!

Aanbeveling
Zeker aan te bevelen aan mensen die niet de hoofdprijs willen betalen!

Extra toelichting
Jammer dat TNT niet mee heeft gewerkt om de tv de volgende dag te leveren

Willem 01-05-2016 Via de website gekocht

Duidelijke site met goede uitleg, gebruiksvriendelijk.

Assortiment
Aangezien ik uitsluitend op zoek was naar een nieuwe tv, kan ik geen oordeel geven over het gehele assortiment. Wat betreft het aanbod van tv's vind ik dat je een ruime keuze hebt uit diverse topmerken met daarnaast ook nog een aantal aantrekkelijke aanbiedingen. De site geeft duidelijke informatie wat betreft de producten maar ook over uiteenlopende zaken als levering, retourneren, klachten, etc.

Aanbeveling
Vlotte afhandeling van de bestelling