Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Rassie 18-08-2016 In de winkel gekocht

Uitstekende service

Vriendelijk personeel die goed op de hoogte is van alle details per toestel.
Zodoende zelfs een andere tv gekocht dan hetgeen waar ik voor naar binnen kwam.
Bij dorst en een kapotte apparaat buiten werd er zelfs een blikje voor me uit de kantine gehaald. Blikje was lekker en TV is ook uitstekend.
Werd naar buiten gereden en in de kofferbak geholpen.

Pluspunten

• TV's goed te beoordelen
  • Vriendelijk personeel
  • Kundig personeel

RvL 18-08-2016 Via de website gekocht

Geweldig bedrijf!

Overzichtelijke website met duidelijke uitleg en ondersteunt door film. Keuze is dus gemakkelijk te maken. Levertijd geheel volgens afspraak, kortom top bedrijf!

Richard 17-08-2016 In de winkel gekocht

Top winkel

Een top winkel om een nieuwe televisie aan te schaffen, overzichtelijk, ruim en een groot assortiment. Het personeel laat blijken dat ze blij zijn dat je langs komt en staat je dan ook vriendelijk en deskundig te woord, hebben veel kennis van het product dat ze verkopen. Wat ook een hele fijne bijkomstigheid is, is dat je je product meteen kunt meenemen, deze wordt door een medewerker keurig in je auto gezet. Kortom een topwinkel met een super service!

Pluspunten

• scherpe prijzen
  • deskundig personeel

Mark 16-08-2016 In de winkel gekocht

Aankoop Philips 43PUS6101/12 led tv

Top winkel met overduidelijke website. Toestel online gereserveerd en afgehaald dezelfde dag. De medewerker in de winkel gaf nog aanvullende info en vroeg or alles naar wens was. Ook nog even langs de koffiemachines gelopen en ook hier weer veel tekst en uitleg over de verschillende apparaten. Kortom...keurig!!!!!

Pluspunten

• Online reserveren
  • Kennis van het personeel
  • Geen dozen-schuivers
  • Vriendelijk en attent

gun 16-08-2016 In de winkel gekocht
groningen

panasonic tx50cx800e

prima winkel met duidelijke instructie.
ben goed geholpen,en goed advies gehad over het aansluiten,binnen twee dagen al in huis, instaleren ging prima

Pluspunten

• goed advies
  • nemen alle tijd

Michel 16-08-2016 In de winkel gekocht

Mijn ervaring bij Plasmadiscounter

Zeer goede en overzichtelijke showroom! Ondanks dat het redelijk druk in de winkel was, vrij snel geholpen door een Dame die zeer deskundig was! Geen aansmeer praatje of pushende verkoper, nee gewoon de info die ik nodig had om zelf een keuze te kunnen maken! Super en fijn kiezen/shoppen. Vandaar een welverdiende 10!

Pluspunten

• Deskundigheid personeel
  • Overzichtelijke showroom
  • Merk gesorteerd
  • Goede prijs
  • Ik ben enthousiast

anita 16-08-2016 Via de website gekocht

zowel on line als telefonisch goed bereikbaar

vriendelijk en correct

Assortiment
had snel mijn keuze kunnen maken

Aanbeveling
heb geen negatief punt kunnen ontdekken

nee

Linde 16-08-2016 In de winkel gekocht
NH

Iedere maand een winnaar!

Tevreden over het product, maar de betreffende verkoop adviseur heeft nog bijscholing nodig, kon mij geen duidelijke informatie geven.

marvin 15-08-2016 Via de website gekocht

Top zaak met super scherpe prijs

65 inch curved tv van Philips bij plasmadiscounter gekocht. De prijs was veel beter dan bij de concurrent en ook de snelle levering aan huis is super geregeld. Kortom een top zaak.

Pluspunten

• Snelle goede service
  • Scherpste prijs

Davy 15-08-2016 Via de website gekocht

Finlux FLD2422

Wij kochten na wat zoekwerk de Finlux FLD2422 bij plasma-discounter vanwege de goede service.
Aangezien we niet alle info op de site terugvonden betreffende de 12V-aansluiting diende ik de informatie per mail op te vragen.
Antwoord liet niet lang op zich wachten, ondanks dat plasma-discounter zelf bijkomende informatie bij de leveranciers moest opvragen.
Dezelfde informatie werd door ons ook opgevraagd bij andere webshops, waaronder een vooraanstaande, maar nergens anders deed men de moeite om de nodige inlichtingen in te winnen.

Pluspunten

• Schitterende service

Gabi 15-08-2016 Via de website gekocht

Al jaren trouwe klant

We komen al jaren in Naarden bij de Plasma-discounter voor een nieuwe tv, bij de Koffiediscounter voor een nieuw espressoapparaat, bij de barbequeshop voor een nieuwe bbq en zelfs onze kinderautostoeltjes hebben we hier gekocht. Altijd een goede prijs en eerlijk advies en daarna jarenlang plezier van onze aankoop!

Pluspunten

• prima prijs
  • eerlijk advies
  • gratis parkeren
  • ruime keuze
  • zondag open

Minpunten

• kopje koffie :-)

Judith Heijman 15-08-2016 Via de website gekocht

Samsung tv voor weinig

Ik had eerst via internet rondgesnuffeld op de site van plasmadiscounter.nl. Bij aankomst eerst zelf wat rondgekeken en toen geholpen door een zeer vriendelijke medewerker, die me wees op deze samsung. Vaak hoor je goedkoop is uiteindelijk duurkoop of goedkoop o dan is het van mindere kwaliteit. Nou in deze winkel niet dus. Deze Samsung tv geeft supergoede geluiden en een mooi scherp beeld. Het in elkaar zetten van de tv is ook een eitje en dan kan het tv-plezer vanaf nu dan ook echt beginnen!!

Pluspunten

• Goede Service
  • Scherpe prijzen A-merken

Melvin 15-08-2016 Via de website gekocht

Super service

Mooie showroom met ruime keus aan apparatuur.
Na de aanschaf van mijn TV een dode pixel gevonden gelijk uit de doos en na contact met de klantenservice, werd de TV de volgende dag omgeruild!

Pluspunten

• Ruime keus
  • Vriendelijke medewerkers
  • Ruimee kennis

Erik ockeloen 14-08-2016 Via de website gekocht

Led tv

Mooie winkel. Met ruime keuze en je word goed geadviseerd door kundig personeel.en correcte afhandeling van de aankoop

Pluspunten

• Vriendelijk personeel
  • Ruime keuze

Ferry 14-08-2016 Via de website gekocht

Zonder lege handen naar huis.

Had mijn vorige tv ook hier aangeschaft, ik had dus al ervaring met de Plasma Discounter. Ze hebben zeer scherpe prijzen en je kan je tv meteen meenemen.

Helaas was het deze keer niet het geval, de tv die ik had gereserveerd was namelijk niet voorradig. Gewoon fout geregistreerd in het systeem. De verkoper toonde me meteen 2 alternatieven die aan mijn criteria voldeden. Als compensatie voor het niet voorradig zijn van de door mij gereserveerde tv, gaf hij ook nog eens korting op de tv. Dit vond ik echt top!

Pluspunten

• Scherpe prijzen
  • Artikel meteen meenemen
  • Bekwaam personeel
  • Zeer overzichtelijk site

Minpunten

• Geen!

FullHD TV 14-08-2016 Via de website gekocht

top

Prima; goed personeel, vriendelijke assistentie, vlot geholpen, goede kwaliteitskennis en mooie ruim opgezette winkel.

Pluspunten

• goed gesorteerd
  • ruime keuze

Ad 14-08-2016 Via de website gekocht

Prima geholpen

We kwamen voor een tv voor in de caravan. Onze keus was eigenlijk al via internet gemaakt, want daar zie je eigenlijk al alles. Alleen de grote van de tv wilde we terplekke bepalen. We werden prima geholpen bij die keuze.

Pluspunten

• Uitleg

Brampie123 14-08-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, prima service

's Avonds laat besteld, 's middags de volgende dag al geleverd. Foutje op de factuur i'n kader van Samsung cashback na een simpel telefoontje op zondag dan nog onmiddellijk rechtgezet. Kan niet beter!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Vriendelijke na-service
  • Goedkoop

Minpunten

• Echt geen

NATASA 13-08-2016 Via de website gekocht

Top personeel met veel geduld goed opgeleid
Geduldig en super vrolijk
Goed luister. Naar de wens van de klant en personell gaf goede instructies

Sonja 13-08-2016 Via de website gekocht

Panasonic tv

Goede aankoop. Helaas was de 1e tv defect en moesten we weer terug naar de winkel om een goed werkende te halen.
Is direct omgeruild.

Pluspunten

• Op voorraad
  • Showmodel aanwezig
  • Goede afhandeling defect

Hans van Riet 12-08-2016 Via de website gekocht

goede winkel en goed advies

Ik vind het een winkel met veel keuze en deskundig personeel. ik werd zeer goed geholpen ondanks dat ik met het product pech had werd dat ook netjes opgelost. dus daarnaast ook een top service!

Pluspunten

• vriendelijk geholpen
  • deskundig geholpen
  • zeer goed service

Minpunten

• helaas was de TV defect

Ben 12-08-2016 Via de website gekocht

aankoop televisie

De verkoopster was uiterst vriendelijk, heeft mij goed geholpen, was snel en perfect. Heel even wachten op de man uit het magazijn, zo kon ik ook de winkel nog even rustig bekijken. Al met al perfect

Pluspunten

• bediening
  • rustige en strakke winkel

Anthon 11-08-2016 Via de website gekocht

winkel blijf je bij terug komen

goede laagdrempelige winkel zowel online als winkel zelf.
deskundig aardig en hulpvaardig personeel. je kunt rustig alles vooruit uitzoeken en vergelijken op de site eventueel gelijk online je aankoop doen of product vrijblijvend reserveren en in de winkel komen bekijken en aanvullende informatie krijgen. product na betaling gelijk meenemen of laten bezorgen.
en in de winkel er achter komen dat er nog een kado / promotie artikel bijzit
die dan helaas niet op voorraad is maar wel wordt nagestuurd

Pluspunten

• berijkbaarheid
  • deskundigheid
  • assortiment

B Bosch 11-08-2016 Via de website gekocht

Goede service

Wij zijn erg tevreden over onze aankoop en de service van plasma discounter. De levering van de tv duurde langer dan verwacht maar we werden keurig telefonisch op de hoogte gehouden. Toen we de tv gekocht hadden werd deze keurig door een medewerker naar de auto gebracht.

Pluspunten

• Deskundig advies
  • Goede service

André 11-08-2016 Via de website gekocht

En wederom tevreden

Prima (web) winkel met een uitgebreid assortiment en scherpe prijzen.
Snelle levering en duidelijke site,voldoende/duidelijke info bij de producten.

Wesley Koppe 11-08-2016 Via de website gekocht

De site is erg overzichtelijk opgesteld. Ook is het erg gemakkelijk als je vragen hebt dit terug te vinden. Verder staat alle informatie die je nodig hebt er bij. En de rest wijst zichzelf.

Had in de avond besteld, kon het de volgende dag al afhalen. De track en trace geeft goed aan wanneer het pakket er is. Dus de service is niks op aan te merken.

Assortiment
In alle prijsklassen is er genoeg te vinden. Dus voor iedereen is er wel wat. Ook is veel in de korting of kan je het voor goedkoper krijgen omdat het het gerouterneerd, wat mij erg bevald.

Aanbeveling
Op elk aspect is de winkel goed. Je kan overzichtelijk een goede prijs product vinden. Die snel geleverd word. Wat wil men nogmeer.

Miekz 10-08-2016 Via de website gekocht

Mooie winkel, personeel helaas wat minder attent

Mooie winkel, strak vormgegeven en overzichtelijk - zeker voor een discounter!
Het was niet helemaal duidelijk hoeveel elke TV precies kostte omdat er bij een aantal TV's helaas een prijsbordje ontbrak. Bij binnenkomst werden wij niet begroet, achter de balie stonden een aantal medewerkers met elkaar te praten. Na even rondgelopen te hebben, viel mij op dat er geen enkele klant werd begroet of actief aangesproken. (Wellicht is dat protocol in de winkel?) Na enige tijd voor de balie - waar drie man personeel met elkaar stond te praten - te hebben gestaan (op mijn groet werd niet gereageerd)- reageerde er plotseling een jongeman en werden we erg vriendelijk geholpen. Hij gaf prima informatie en ik ben ook zeer tevreden met mijn aankoop!
Wel stond ik nadat mijn groet werd genegeerd op het punt om de winkel te verlaten en naar een andere winkelketen te gaan.
Als ik ergens onpersoonlijk geholpen wil worden dan bestel ik wel via de webshop.

ps. misschien een workshop linkselling voor het personeel. Vragen of er extra kabels nodig zijn of wellicht een muurbeugel... dat schroeft toch de verkoop op!

Pluspunten

• Nette winkel
  • Overzichtelijk
  • informatie verstrekking

Minpunten

• klantgerichtheid
  • verkoop skills

Henk 10-08-2016 Via de website gekocht

Tv led

Fijn en goed geholpen.voor iedereen een aanbeveling. Zelfs prijs aanpassing goed geregeld. Hier kom ik zeker terug

Tom v d Ploeg 10-08-2016 Via de website gekocht

De beste deal !

De winkel is ruim en licht,
dan heb je meteen op de tv's goed zicht.
Voor vragen?
Het personeeel weet het wel.
Dus T.V.'s kopen doe je bij Coronel!

Pluspunten

• goede uitleg
  • nemen de tijd voor je
  • vriendelijk

Fabian Kamphorst 10-08-2016 Via de website gekocht

Excellente service!

Bij ons bezoek kregen wij goede adviezen. Helaas bleek bij thuiskomst dat de tv niet goed werkte. De klantenservice heeft ons netjes te woord gestaan en uitgenodigd om naar de winkel te komen. Zonder enige discussie ontvingen wij een nieuwe tv. Hier zijn wij heel blij mee.

Pluspunten

• overzichtelijk

Minpunten

• weinig modellen Samsung

Jan Tuijn 10-08-2016 In de winkel gekocht

Overzichtelijk

Mooie opstelling per merk

Makkelijk te bereiken

Vana 09-08-2016 In de winkel gekocht

Gewoon goed

De meneer had niet zo'n goede dag

henk 09-08-2016 Via de website gekocht

Het drie keer veranderen van uitstellen van bezorg tijd waardoor ik niet thuis was

Ruime keuzen

Extra toelichting
Super helder en zeer mooie natuurlijke kleuren vooral bij natuur film

Klaasjan 09-08-2016 Via de website gekocht

Goede filtering producten, en lekker overzichtelijk.

Assortiment is redelijk

Aanbeveling
Ik heb via de webshop besteld, duidelijk filtering, overzichtelijk en snelle levering.

Extra toelichting
Assortiment mag van mij nog wel wat uitgebreider, voor de rest is het een uitstekende webshop!

wouter 09-08-2016 In de winkel gekocht
naarden

Door een dame geholpen en zij wist veel inhoudelijke dingen te vertellen over de verschillen bij de merken.

Assortiment
Prima om een juiste keuze te maken

Het liep keurig!

Gt 09-08-2016 Via de website gekocht

Na het rond speuren op het internet voor de de beste prijs en snelle levering kwam ik terecht bij Plasma-discounter.
De Philips Ultra HD tv 55PUS6401 besteld en kreeg al snel een email dat wegens storing de levering werd uitgesteld maar ik werd goed op de hoogte gehouden via de email ivm met de voortgang dat gaf veel vertrouwen dat het bedrijf er enorm mee zat dat ze de gemaakte belofte niet konden waar maken 2 dagen later werd hij met zorg afgeleverd.
Maar het was het wachten waard wat een top product het installeren ging gemakkelijk het menu help je met elke stap na 15 minuten was het gebeurd. Wat een geweldig beeld en scherp je ziet het gelijk het verschil met mijn vorige Philips HD tv en de Philips tv Ultra HD.
Je mist geen detail meer. Het menu is gemakkelijk aan te leren.
Het is een sieraad in huis en wat de site over het product vermeld klopte ook.
Een super tevreden klant.

Tijdens mijn bestelling was er een computer storing bij Plasma-Discounter
De levering werd uitgesteld ik kreeg wel 3 keer een update email met excuses en de voortgang.
Ik kreeg het product niet de volgende dag geleverd maar een dag later
Het was het wachten waard de aflevering was met zorg behandeld de doos was niet beschadigd en stof vrij hier aan herken de betere zaak.

Assortiment
Voldoende keus van producten om tot een goede keus te komen.

Aanbeveling
Wat ze op de website vermelden komen ze na.
Een winkel die te vertrouwen is.

ozdemir 08-08-2016 Via de website gekocht

gewoon met gemak

snel binnen

ruim

Aanbeveling
heb ik al gedaan sinds twee dagen lang

Extra toelichting
gewoon bestel zonder gedoel en zeer snel levering gewoon ouderwets goed.

Rodma 08-08-2016 Via de website gekocht

gewoon bestellen via interneten de volgende dag wordt het bezorgd. Ruilen? Geen enkel probleem.

Aanbeveling
perfecte service, goede telefonische afhandeling bij problemen en perfecte ruil service.

Stefan Van den Hof 08-08-2016 Via de website gekocht

Ik was dringend opzoek naar een betaalbare/nieuwe tv ivm ik op mezelf ga wonen en een niet al te hoog budget had. Door de goede informatie op de website icm een instructie video werd ik uitgestekend geïnformeerd wat de kwaliteiten van de tv zijn. Daarnaast was de levertijd optimaal waardoor ik unaniem voor jullie heb gekozen.

Ruim aanbod.

Aanbeveling
Goede keuze icm uitstekende prijzen.

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden met de correcte levering en afhandeling van het product.

Leo 08-08-2016 Via de website gekocht

overzichtelijk en met de juiste informatie die ik belangrijk vind.

Snelle en accurate service. de volgende dag is beloofd en dat is ook zo gegaan. beloofd is beloofd.

Assortiment
Valt niets aan toe te voegen, ruim en overzichtelijk en wat je zoekt laten ze zien of het is niet in het assortiment.

Aanbeveling
gezien de helle score over de diverse onderdelen behoefd dit verder geen commentaar.

niets aan toe te voegen

Marco 08-08-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website en prima vergelijkingsmigeliklheden en voor ieder product ruim voldoende USP's

Keurig geholpen

Patrick 08-08-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website met reviews dmv filmpjes. Producten staan goed beschreven.

Levering zoals afgesproken. Ook de aftersales zijn goed. Na de levering had ik contact opgenomen via de mail met klantenservice. Hier snel reactie op en zeer correct afgehandeld.

Aanbeveling
Prima keuzes en scherpe prijzen.

Bas 07-08-2016 Via de website gekocht

Ik heb mijn huidige tv besteld. Filmpjes op Youtube van plasma-discounter indien van toepassing zeer leuk en handig voor de juiste keuze! Internet site is super en overzichtelijk. Prijzen zijn zeer aantrekkelijk.

Mijn tv zou de eerstvolgende dag geleverd worden. Helaas door een technische storing werd dit met een dag verlaat. Plasma-discounter heeft er alles aan gedaan om deze zsm af te leveren en daar hebben zij zich aan gehouden. Dikke pluim dus!!!!!

Assortiment
Veel keus en zeer aantrekkelijke prijzen. Zeer de moeite waard dus om even bij plasma-discounter te buurten!!

Aanbeveling
Zeer vriendelijk,snelle levering en aantrekkelijke prijzen!!!

Extra toelichting
Ga zo door Plasma-discounter !!!!!!!!!

MarcelT 07-08-2016 Via de website gekocht

Bestellen is echt heel simpel. Goede info en duidelijke foto's helpen goed bij het maken van een keuze.

Snel iemand aan de lijn gehad voor nog wat vragen over eventuele retourzending. Beetje jammer dat het best wel een behoorlijk bedrag per minuut is.

Assortiment
Veel keuze en veel leuke aanbiedingen.

Gewoon goed.

Frederick 07-08-2016 Via de website gekocht

Ik kon snel en gemakkelijk het gewenste product opzoeken en bestellen. Ondanks dat de website - met name op de homepagina - een beetje druk is, kon ik toch in een paar muisklikken de bestelling voltooien.

Je wordt erg goed op de hoogte gehouden wat betreft je pakketje. Het werd snel geleverd op het afgesproken tijdstip. Ik heb uiteindelijk geen gebruik gemaakt van de klantenservice om een vraag te stellen of te retourneren etc, dus kan ik hier ook niets over zeggen.

Assortiment
Juist door het ruime aanbod aan televisies heb ik deze webwinkel gekozen om daarbij de Philips 40" tv 40PFK5500 te bestellen. Deze winkel is namelijk één van de weinige met deze tv. Het was ook nog eens op voorraad gelukkig.

Aanbeveling
Op basis van mijn ervaringen tot nu toe kan ik zeggen dat het een prima webshop is die doet wat is afgesproken. Geen negatieve ervaringen, alleen maar positief.

Extra toelichting
Als tip zou ik wel mee willen geven het 0900-nummer van de klantenservice te vervangen met een nummer met normale tarieven of 0800-nummer. Dit schrikt af en is ook een beetje gek in deze tijd, zeker als je al klant bent. Daarnaast vind ik persoonlijk de website een beetje onrustig, dit valt ook al simpel te verhelpen door bovenin de website minder te plaatsen (zoals die linkjes) en het is ook misschien een idee om alle linkjes aan de linkerkant van een productpagina te vervangen door alleen de productgroepen. Deze zou ik dan weer persoonlijk bovenaan doen, je gaat nl. niet zo snel van een led tv naar tablets. Hiervoor wil je wel even apart zoeken en je hebt op deze manier meer ruimte voor het specifieke product. Geen dank voor dit gratis advies. Ik wens jullie veel succes!

Angela 07-08-2016 Via de website gekocht

Goed overzicht van de aanwezige tv's

Snelle service en ondanks vertraging op de levering goede communicatie

Ruime keuze tv's

Aanbeveling
Ruim assortiment, goede en snelle service

Hoogstraten 07-08-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Je voelt je er gewoon meteen op je gemak .Er hangt een goede en rustige sfeer.

Uitstekende service.Je wordt goed geholpen.Op al je vragen krijg je antwoord en alles wordt goed uitgelegd.

Assortiment
Groot assortiment. Zeer ruime keuze.

nee

Andre van der Zouw 07-08-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Eenvoudig bestellen en reserveren,en in de winkel snel en goed geholpen!

Zie boven

Assortiment
Had tv nodig,en er was meer dan voldoende keus!

Aanbeveling
Hebben alles,van tv tot espresso apparaat!

MichaelO 07-08-2016 Via de website gekocht

Prima website, duidelijk en overzichtelijk. Bestelprocedure was gewoon goed.
Enige minpuntje wat ik ervoer was dat het laden van zoekfilters wat lang kan duren.

Product keurig volgens aangegeven levertijd geleverd, verder geen service nodig gehad.

Bram van leeuwen 07-08-2016 Via de website gekocht

Makkelijk werkende site.

Werd ondanks de vertraging constant op de hoogte gehouden over mijn product via de mail en telefoon

Assortiment
Heel veel keuze uit verschillende modellen en merken

Aanbeveling
Goede site en vriendelijk personeel aan de telefoon

Extra toelichting
Alleen bij aankoop werd er op de site gezegd dat me tv een 3 d functie heeft deze heeft die echter hellaas niet maar wel heel blij met het product.