Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,4 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jan 29-08-2016 Via de website gekocht

Aankoop Philips 55PUS6401/12 tv

Duidelijk en overzichtelijk. Een goede prijs kwaliteit verhouding.Ook de uitleg van de tv was heel duidelijk. Daarom mijn aankoop gedaan bij Plasma discounter.

• Overzichtelijk
  • Duidelijke uitleg
  • Snelle bezorging

K. Veenhuizen 29-08-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Samsung curve tv en surroundset phillips

Dit is mijn derde tv die ik hier gekocht heb. Kom steeds weer terug door het vriendelijke personeel, de service en de prijzen. Leuke winkel waar je leuk wordt geholpen. Ben ook heel tevreden weer met mijn nieuwe tv en surroundset. Ook nog meegenomen!
Kortom blijf hier terug komen.

Pluspunten

• Vriendelijk personeel
  • Goeie service
  • De prijs

Cor de Best 29-08-2016 In de winkel gekocht

Herhaling...

Wij hebben hier voor de 2e. keer een TV gekocht. Heel veel webshops bezocht, maar uiteindelijk hebben we weer voor de Plasma Discounter gekozen. Prima prijs, prima service.. Goed centraal gelegen zodat je eventueel eerst kan gaan kijken voordat je wat koopt.. We komen zeker nog een keer terug..

Florentijn1981 29-08-2016 Via de website gekocht

Verspil geen tijd met verder zoeken, want DIT IS DÉ WINKEL !

1. Terwijl andere winkels vlug weer het product in prijs hebben laten stijgen, omdat hun artikel vaker is bekeken of omdat de maandsalarissen van de consumenten net binnen zijn, wist Plasma- discounter wel beter...namelijk dat consumenten oftewel mensen niet gek zijn en verder zoeken totdat ze de beste deal hebben ! Toen ik eenmaal gespaard had voor een tv en een goede gevonden in de prijsklasse/kwaliteit verhouding, wilde ik daar natuurlijk een paar dagen nog eens rustig over nadenken, het is geen kleine aankoop. Maar die tijd kreeg ik niet van die andere winkels, want ze hebben dezelfde TV met zo een € 100,- weer verhoogd na een paar dagen verlaging. En een enkele winkel hield de prijs laag, maar had geen webshopkeurmerk, en afhalen was te ver weg voor mij. Plasma - discounter is de enige die nog diezelfde lage prijs behield voor diezelfde TV in combinatie met het vertrouwde keurmerk om het via internet te kopen.
2. De service van Plasma- Discounter is transparant-helder, snel en aantrekkelijk door combinatie van gebruik korte informatie filmpjes, informatie die op de website zelf te vinden zijn alsook duidelijke foto's en dat de winkels ook echt bezocht kunnen worden ( optie ouderwets winkelen om het product eerst zelf in het echt te zien en eventueel ter plaatse te kopen ). Ik had het product de volgende dag al binnen ( hoewel snelheid niet mijn hoogste prioriteit heeft ).
3. Omdat Plasma - Discounter zijn specialisme op soortgelijke producten richt, kan je hierbij het maximale verkrijgen uit het advies. Ze weten precies wat ze in hun winkels hebben en waarom ze bepaalde producten bewust niet of wel verkopen.
4. Omdat ik Plasma- Discounter ooit een keer gezien had in een van de videofilmpjes toen ik informatie wilde opzoeken via Youtube over een bepaalde type en merk TV, ging ik er automatisch van uit dat ze te duur waren omdat als ze zo goed voorbereid zijn moeten ze die voorbereidingskosten er wel uit de prijs halen. Maar dat bleek dus nu na zoveel jaar onterecht te zijn. Ik moet er wel bij vermelden dat een betere en goede TV altijd natuurlijk iets duurder zijn dan een slechtere TV. Maar als je de kans hebt, spaar liever voor een betere of goede TV, want de ontwikkeling van programma/film type/ stijl/mogelijkheden aanbod gaat zo snel en voor je het weet heb je eigenlijk een superslechte TV die niet meer of het optimale haalt uit datgene waarvoor je eigenlijk de TV voor had aangeschaft, namelijk beeldkijken en beluisteren op de beste manier !!! ;)

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Heldere informatie
  • Service
  • Feedbackmogelijkheid
  • Info filmpjes

Dewy en Bas 28-08-2016 Via de website gekocht

HD lcd tv

De goedkoopste en inderdaad de volgende dag in huis. Helemaal top!!
De volgende aankoop gaan we zeker hier doen.

Pluspunten

• Goedkoopste
  • Goede service

Minpunten

• Tot op heden niks.

Groenen 28-08-2016 In de winkel gekocht

Salora 19" 1500

De bediening in de winkel is goed, maar toen ik na een bezoek in de winkel belde over nadere informatie kreeg ik de helpdesk. Ze konden me niet helpen maar wilden me ook niet doorverbinden met de medewerker in de winkel die ik gesproken had en wist wat ik bedoelde.

Pluspunten

• goede bediening

Minpunten

• helpdesk
  • geen passende boutjes

Annemarie 27-08-2016 Via de website gekocht

Top service

Ik had ruime keuze wat betreft assortiment en door middel van het aangeven van voorkeuren kwam ik bij een tv uit. Ik werd vervolgens door Plasma-discounter continu op de hoogte gehouden van mijn betaling, bestelling en verwachte levertijd. De factuur na betaling kwam binnen enkele seconden per mail en de volgende dag al een prachtige tv thuis!

Pluspunten

• Snelle service
  • Goede informatie
  • Snelle informatie
  • Ruim assortiment

Rob 27-08-2016 Via de website gekocht

Betrekkelijk snel

De levering was betrekkelijk snel. Ik had bij de bestelling aangegeven een acceptgiro te willen ontvangen, vandaar dat het een dagje langer zou duren. Het heeft dan ook niet langer geduurd. Toch twee opmerkingen: ik had gevraagd om af te leveren op Post.nl en ik kreeg het thuis (terwijl het een kado was voor de persoon die het in ontvangst had genomen). Bovendien was duidelijk te zien wat er in de doos zit; de doos zat in de showverpakking zonder extra doos er omheen t.b.v. de verzending en ik een email bericht dat ik via AfterPay moest betalen. On-verwijtbaar aan Plasma discounter.nl bleek het product niet te voldoen. Ik heb gebeld en kon het zonder problemen afleveren bij een DHL locatie in de buurt. Af laten halen zou 10 Euro kosten. Blijk ik toch 6,75 Euro te moeten betalen voor het terugzenden. Dat vind ik eigenlijk best logisch maar ... ik had het niet verwacht want dat was niet verteld aan de telefoon. M.a.w. ik ben zeker niet ontevreden en met wat extra aandacht voor deze "schoonheidsfoutjes" zou mijn waardering hoger zijn. Ik beveel deze winkel wel aan!

Pluspunten

• Achteraf betalen.

Minpunten

• Wat schoonheidsfoutjes

Carlo 27-08-2016 In de winkel gekocht

Mazzeltje

Was op zoek naar een Bose Acoustimass 5 en deze stond in de koopjeskelder dus naar de winkel gereden zag er nog prima uit dus voor een leuk bedrag kunnen kopen en vriendelijk geholpen Door Bart.

Pluspunten

• Goede service
  • Aardig personeel

Raymond 27-08-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Geweldige service en prijs/kwaliteit verhouding!

Bij terugkomst van vakantie bleek onze televisie stuk. Na wikken en wegen besloten om toch een nieuwe te kopen welke voldoet aan de huidige tijd van techniek. Na wat speuren op internet uitgekomen bij plasma discounter. Zij bleken de scherpste prijzen te hebben.

Niet via internet besteld maar opgehaald in Naarden. Ondanks de drukte werd ik bij binnenkomst direct geholpen. Aangezien ik wist welke ik wilde kopen werd deze direct voor mij gepakt uit het magazijn. Geen verkoop praatjes om mij een nieuwer / duurder model te verkopen. Dit vond ik erg fijn! Na betaling werd de TV keurig voor mij in de auto gezet. Al met al had ik binnen een kwartier de tv gekocht en kon ik er direct mee aan de slag.

Kortom: Mooie winkel, snel/goed geholpen, vriendelijk personeel en een mooie scherpe prijs!

Pluspunten

• Vriendelijke personeel
  • Snelle service
  • Goede prijs

Een tevreden klant 27-08-2016 In de winkel gekocht
Huizen

Mooie prijs en super televisie

Voor het eerst iets besteld en afgehaald bij de plasma discounter. Ik kwam hier terecht nadat ik actief op zoek was naar een Panasonic TX-55CX700E en toen kwam ik dus hier terecht aangezien de prijs het scherpst was en men hem ook op voorraad had. Erg positief verrast was ik toe ik zag dat ik hem kon reserveren voor ophalen twee dagen later en dat zonder aanbetaling ( super ). Toen ik merkte dat er bij de tv geen 3D brillen zaten en deze ook niet op de site kon vinden, heb ik gebeld en werd ik ondanks dat men die zelf inderdaad niet verkocht keurig geholpen door een link naar een bedrijf die ze wel verkocht ( men zocht zelfs de goedkoopste voor me).
Twee dagen later ben ik dan ook de tv gaan halen en was ook zeer verast over de mooi opgezette winkel. Alles mooi bij elkaar op merk en hierdoor heel overzichtelijk. Toen ik ging betalen was de verkoper wel vriendelijk, maar voor mijn gevoel redelijk gehaast ( ondanks dat er op dat moment geen (andere )klanten in de buurt waren). Hij vroeg of ik nog wat nodig had en toen ik aangaf ik denk het niet ( verkoopargument ), werd er direct overgeschakeld naar pin of contant betalen. Omdat ik me een beetje gehaast voelde doordat ik het idee kreeg dat de verkoper alles snel wou afhandelen, ben ik toen vergeten HDMI kabels te kopen (die indien de verkoper had door of nagevraagd ik direct bij hem had gekocht en dat had mij bovendien een ritje naar een andere winkel in Amersfoort gescheeld).Toen ik moest afrekenen kreeg ik te horen dat ik €1079,= moest betalen maar bij toeval had ik op zowel hun site de dag ervoor en ook tijdens het kijken in de winkel gezien dat de tv inmiddels €999,= geprijsd was. De verkoper leek verbaasd en heeft wel netjes de bon laten vervallen en een nieuwe aangemaakt voor de laatste prijs ( maar ik vond het wel apart dat hij of het systeem dit niet wist). Daarna nog even in de winkel gelopen en gekeken naar al het dat moois, tot een andere collega keurig met de doos kwam en aanbood om te helpen hem in de auto te laden ( dit was niet niodig want ik had mijn zwager mee, maar toch heel netjes). De factuur ontvang je nadien per mail, wat ik persoonlijk ook erg handig vind. Ondanks de hele kleine aandachtspuntjes kan ik oprecht zeggen dat ik super tevreden ben over de plasma discounter en hier ga ik zeker de volgende keer ook weer mijn tv kopen en raad dan ook deze mooie winkel aan iedereen aan!

Pluspunten

• Goede website
  • Reserveren producten
  • Fysieke winkel
  • Overzichtelijke winkel
  • Goede service

Minpunten

• Gehaaste verkoper
  • Zelf prijs checken

David 26-08-2016 In de winkel gekocht

Top service

S'avond rond 20:45 tv besteld. Alleen door een fout bij PostNL bleek de volgende dag deze niet binnen te komen. Klantenservice van Plasma-Discounter gebeld en kon de tv in Naarden komen ophalen. En mijn kilometers werden vergoed. Waar vind je zulke service tegenwoordig nog. Voor mij was het in ieder geval een tijd geleden. Tom Coronel hier mag je trots op zijn.

Pluspunten

• Goede en snelle service
  • Word met je meegedacht
  • Scherpe prijs
  • Nemen de tijd voor je

Sylvia 26-08-2016 In de winkel gekocht

Klasse!!

Door vriendin aanbevolen en geen spijt, overzichtelijke winkel. Snelle hulp, goede kwaliteit, mooie producten!

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Snel hulp

hokke 26-08-2016 Via de website gekocht

led tv

snelle bezorging ik heb tv terug gestuurd hoop dat ik ook zo snel geld terug krijg.lag ,niet aan de tv .maar mijn tv deed het weer maar koop wel weer een tv als hij echt kapot gaat,wel als ik mijn geld gauw terug krijg,ben ik pas echt tevreden dus ik kan nog geen goed oordeel geven.

Frans 26-08-2016 Via de website gekocht

Prima

Uitstekend verlopen bestelprocedure. Ook nog contact gehad, via mail, met klantenservice. Werd op zondag heel vriendelijk beantwoord.

Pluspunten

• Prima bestelprocedure
  • Fysieke winkel aanwezig
  • Prima prijsstelling

Camiell 25-08-2016 Via de website gekocht

Prima winkel

Goede aankoop gedaan voor een zeer scherpe prijs!
Na goed vergelijken een aanbieding gevonden die echt scherp was.
De communicatie was prima en levering vlot.

Pluspunten

• Prijs kwaliteit
  • Communicatie

Minpunten

• Omschrijving was te kort

P.s 25-08-2016 Via de website gekocht

Samsung tv

Groot aangeprezen voor 21:00 besteld de volgende dag in huis. Ik heb op zondag voor 12:00 's middags besteld en pas woensdag geleverd gekregen en ook nog niet compleet.

Pluspunten

• klantenservice
  • Assortiment/voorraad

Minpunten

• Levering

Create2Fit Naarden 02-09-2016

Geachte heer/mevrouw,

Wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet binnen de beloofde levertijd bezorgd is.

Wij willen dit graag voor u nakijken. Zou u uw bestel- of adresgegevens kunnen mailen naar klachten@create2fit.com?

Onze excuses voor het ongemak.

Klantenservice Plasmadiscounter

Paulien 25-08-2016 Via de website gekocht

Niets op aan te merken.

Dik tevreden over de service van plasma discounter. Product was in orde en op snelle wijze geleverd. Nu aan het genieten van de nieuwe Sony smart tv.

Vdebaat 25-08-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Heb in de webshop een tv gekocht.
Kwam kapot aan.
Heb gebeld en werd meteen omgeruild.
Volgende dag had ik al een andere.
Ik ben daarom zeer tevreden.
Volgende keer bestel ik weer hier.

Mooren 25-08-2016 In de winkel gekocht

Camping tv

Na in het verleden vaker slechte ervaring met oneliner winkels hebben gehad, nu bij plasma discounter is het een genot onbedenklijk te kunnen bestellen Ook de levertijd was in orde.Ben zeer tevreden

Pluspunten

• Gemakkel

Kamiel 25-08-2016 Via de website gekocht

Snelle service en nette afhandeling

Recent gebruikt gemaakt van de weekend aanbieding en de samsung UE48JS8500LXXN aangeschaft. Binnen een dag geleverd en fantastisch product.

Pluspunten

• Snelheid levering
  • Duidelijke communicatie
  • Scherpe prijs

Derk H 25-08-2016 Via de website gekocht

uitstekende klant ervaring

klantvriendelijke webshop, overzichtelijk assortiment, goede productomschrijvingen en specificaties, top dat er ook product demo's via YouTube beschikbaar zijn

Pluspunten

• efficient aankoopproces
  • goede opdrachtbevestiging
  • recht van retour
  • mooie foto's
  • unieke prod eigensch

Minpunten

• geen overzicht accesoires
  • geen terug in koopproces
  • geen customer loyaty
  • toepassing filters traag
  • unmatching klant reviews

Sayed hamza kadri 25-08-2016 Via de website gekocht

Top tv. Top levering!

Ik bestelde mijn tv op maandag ochtend en had mijn tv dinsdag middag al in huis. Snelle levering zoals beloofd. Beter kan het niet.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Laagste prijs garantie
  • Geen verzendkosten

Minpunten

• Geen minpunten

Wim 24-08-2016 In de winkel gekocht

Vakbekwame verkopers

Echt goed geadviseerd en goed geholpen bij onze keus. We kwamen voor de weekend aanbieding en werd goed uitgelegd wat de + maar ook de - punten van onze aankoop was.. En niet geheel onbelangrijk. De tv werd netjes naar de auto gebracht..!!!

Pluspunten

• Koffie is goed
  • Vakkundig
  • Snel geholpen

Minpunten

• ? Niets

willem 24-08-2016 Via de website gekocht

LG49uf850V

web winkel is duidelijk en overzichtelijk en de prijs is de voordeligste van Nederland snelle levering en 14 daag omruil garantie

Pluspunten

• snelle levering

Hku 23-08-2016 In de winkel gekocht

Klant is koning.

Je wordt op een uitstekende manier geholpen. Je wordt niet achtervolgt door een verkoper. Er is een goed assortiment tegen een prima prijs wn zeker de aanbiedingen zijn altijd interessant. Je voelt je welkom en als een gewaardeerde klant

Guus 23-08-2016 In de winkel gekocht
Plasma-discounter Naarden

Aankoop Samsung LED TV

Onze 1e tv daar gekocht en vanwege de goede ervaring teruggekomen. Wij werden wederom warm ontvangen door de medewerkers. Ondanks dat ik thuis mijn keuze al had gemaakt heb ik toch uitleg en advies gevraagd. Het personeel is deskundig en heeft mij een goed en vooral eerlijk advies gegeven.
Ik werd gewezen op een vergelijkbaar toestel die in plaats van fulltime HD ultra HD is en slechts enkele tientjes duurder is. Wij hebben weer bij hun gekocht en zijn erg tevreden over onze aankoop en de wijze waarop wij geholpen zijn. We komen zeker nog een keer terug.

Pluspunten

• Deskundig
  • Groot assortiment

Stol 23-08-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Top winkel ouderwetse service. Deskundig personeel

Ben met een goed gevoel weg gegaan. Geen verkoop praatje. Verkoper geeft zijn mening over kwaliteit van de div andere merken Tv's .Daar heb je als consument wat aan . Al zijn waarde naar zijn geld.

Pluspunten

• Gezellige winkel

Minpunten

• Mag wat groter.

Pieter 23-08-2016 In de winkel gekocht
Naarden

De beste prijs en een prima winkel

Via vergelijkingssites een TV uitgekozen. Heb deze online gereserveerd. Wilde toch even kijken of het betrouwbaar was en kon ik de TV meenemen.
Telefonisch even gevraagd of de reservering gemaakt was. Was het geval.
In het keuzemenu werd Plasmadiscounter niet genoemd. Kreeg hierdoor wel wat twijfels.
Maar toen ik eenmaal aankwam, bleek het een zeer mooie toonzaal te zijn.
Waar alle TV's bekeken konden worden. Veel beter dan Mediamarkt. Kon rustig een keuze maken.

Pluspunten

• Beste prijs
  • Mooie toonzaal
  • Veel keuze
  • Rustige sfeer

Minpunten

• Niet in belmenu t

Rick 23-08-2016 In de winkel gekocht

Overzichtelijke winkel/makkelijk bestellen/redelijke service

Voor het uitzoeken van een nieuwe tv kwam ik Plasma Discounter tegen via internet. Ik trof een overzichtelijke site met een duidelijk en ruim aanbod aan tv's. Ook zijn er per aangeboden product een aantal duidelijke recensies vermeld van consumenten, wat voor mij belangrijk is in het maken van mijn eigen beslissing. De tv waar mijn interesse naar uit ging was niet op voorraad. Plasma Discounter biedt de service om je op de hoogte te houden wanneer het product bij hen binnen is, via e-mail. Uiteindelijk na een paar dagen geen e-mail ontvangen te hebben (ook niet in mijn spam box), besloten hen op te bellen waaruit bleek dat de tv al wat dagen geleden geleverd was. Ik besloot de tv te halen in plaats van deze te laten bezorgen (puur persoonlijke voorkeur). In de winkel stelde ik nog wat vragen over wat specificaties in vergelijking met andere tv's (lees: andere merken, vergelijkbare prijs). Mijn vragen werden keurig beantwoord alleen voelde de benadering van de betreffende medewerker wat onpersoonlijk en leek hij snel naar andere klanten te willen. Na de tv betaald te hebben, moest ik bij het magazijn wachten op een medewerker die de tv kwam brengen waarna we konden vertrekken. Dit duurde in mijn ogen wat lang (+/- 20 minuten). Al met al erg blij met mijn aankoop waarin de winkel een ruime voldoende scoort maar het op een aantal kleine details nog meer uit hun service kan halen.

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • Overzichtelijke showroom
  • Deskundig personeel
  • Ruim aanbod

Minpunten

• Onpersoonlijk
  • Lange wachttijd magazijn
  • E-mail reminder defect

Jan de Geus 23-08-2016 In de winkel gekocht

Goed en gemakkelijk

Heldere presentatie, goed advies en snelle levering uit voorraad. Alles goed georganiseerd en gratis parkeren voor de deur, TV met twee stappen in de auto.

Pluspunten

• Parkeren
  • Snelle levering
  • Goed advies

Edwin.simone 22-08-2016 Via de website gekocht

TV-TOPPER: Philips 24PHK4000

Op vrijdagavond om 20.30 besteld en zaterdagochtend al gebracht. De site was gemakkelijk te "bedienen". Super!!

Pluspunten

• Makkelijke site
  • Snelle levering
  • Goed produkt

Thomas 22-08-2016 Via de website gekocht

Goede prijs, snel geleverd en top kwaliteit!

Ik heb mijn tv besteld op de website van plasma discounter. Eerst geweest in de showroom, maar daar bleek het toestel waar ik voor zocht uitverkocht te zijn. Mij werd verteld dat toestel binnenkort weer in voorraad is.

Na een week gewacht te hebben, was het toestel weer online en de prijs was nog minder ook! Gelijk het toestel besteld en de volgende dag ging om 13:00 de deurbel en jawel hoor: mijn tv was er!

Top service dat het de volgende dag in huis is. Ik hoefde hem alleen maar aan te sluiten en voila!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede kwaliteit
  • Website up-to-date
  • Veel keuze

Minpunten

• Geen uitpak service

Dennis 22-08-2016 In de winkel gekocht
Naardem

Geweldige tv

Ik werd goed geholpen in de winkel. Ik was in eerste instantie opzoek naar een andere tv, maar deze werd mij met goede uitleg afgeraden door een medewerker.
Deze Sony tv die ik zag beviel me vrij snel en ik kreeg wederom goede uitleg hoe deze tv werkte. Ook vroeg ik of ik het geluid mocht horen van de tv met en zonder sound system eronder. Kon allemaal, geen probleem.

Uiteindelijk dus de tv plus soundsystem gekocht en ik zit dik te genieten thuis. Top tv en goede service bij Coronel.

Pluspunten

• Goede service

Frank van wettum 22-08-2016 In de winkel gekocht
Plasma discounter Naarden

Zeer nette klantvriendelijke zaak

Je word bij plasma discounter zeer goed geadviseerd en klantvriendelijk behandeld en geven eerlijk advies over alle producten

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Prijs/ kwaliteit goed
  • Eerlijk advies
  • Ruime vooraad
  • Meedenkend met klant

catharina 22-08-2016 Via de website gekocht

plasma discounter een echte aanrader

ik had voor het eerst een bestelling via een webshop gedaan met overschrijving vooraf en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden over de snelle verzending van de tv en keurig op de dag als aangegeven.

Pluspunten

• voordelig
  • gratis verzending
  • snel

Cafe de Driesprong 22-08-2016 In de winkel gekocht

Relax winkelen. Top

Voor het eerst in de plasma Discounter, in de winkel alles goed en duidelijk ingedeeld.
Eerst rondgekeken, toen wij toch wat vragen hadden, even naar de balie en gelijk liep een verkoper mee.
Hij heeft ons heel goed en duidelijk geadviseerd.
Wij zijn heel tevreden met de Sony t.v. Heerlijk zo relaxt te winkelen.

Pluspunten

• goed personeel.

jan 22-08-2016 In de winkel gekocht
naarden

samsung tv gekocht bij plasma discounter

Fijne winkel waar je prettig geholpen word, hanteren scherpe prijzen.
Verkoper liep mee en hielp ook om de tv in de auto te leggen.

Pluspunten

• vriendelijk personeel
  • scherpe prijzen

Rita Putters 21-08-2016 Via de website gekocht

Super gave tv

Super tevreden over de aankoop van mijn LG Smart TV van de Plasma Discounter uit Naarden. Prettig geholpen door aardig en begripvol personeel voor een leek op tv gebied als ik. Heel erg happy met mijn aankoop, Ook is de service en bezorging helemaal zonder problemen verlopen . Zeer tevreden ....

Patricia weijermars 21-08-2016 Via de website gekocht

Salora smart tv gekocht

Via plasma-discounter onze smart tv gekocht. De levering was heel snel en het product werd in goede staat afgeleverd. Tv is zeer helder en werkt perfect! Zeer zeer tevreden.

Jan 21-08-2016 Via de website gekocht

Salora Smart 22 inch televisie

Levering ging erg snel, de volgende dag had ik de televie al in huis. We werden via de mail keurig op de hoogte gehouden over verloop van de levering. Alles heel netjes verpakt, wij hebben nog nooit bij dit bedrijf gekocht maar raden dit zeker aan bij vrienden en familie.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Info is prima via mail

Ron 21-08-2016 Via de website gekocht

prima apparaat, prima levering

prima winkel, correcte, snelle levering van mijn tv. Makkelijk bestelproces en vriendelijke bezorgers die mijn bestelling netjes in de kamer gezet hebben.

Pluspunten

• makkelijk bestelproces
  • snelle levering

Monique 21-08-2016 Via de website gekocht

Goede sevice

Zonder problemen eerste tv om kunnen ruilen, (toestel had geen geluid) 1 Telefoontje, goed te woord gestaan. Volgende dag tv in huis en defecte weer mee genomen door post.nl

Pluspunten

• Snelle service
  • Goede klantenservice

Ruben 20-08-2016 Via de website gekocht

Samsung LED TV via Opruimkelder

Het is de eerste keer dat ik via deze winkel koop. Wij wonen zelf in België en vonden de website via google op zoek naar een betaalbare televisie. De bestelling was gemakkelijk te plaatsen, de levering verliep supervlot zonder problemen. Ook al kwam de televisie uit de 'Opruimkelder', alles was nog of opnieuw perfect verpakt, leek nog nooit uitgepakt geweest te zijn. De televisie werkt ook perfect en we zijn er zeer tevreden over!

Pluspunten

• Snelheid
  • Betrouwbaarheid

Bert 19-08-2016 Via de website gekocht

Bestelling plasma discounter

Zeer snel en netjes verzorgd kan menig webshop een voorbeeld aannemen volgende aankoop weer bij jullie

Makkelijk te vinden op google en duidelijke webshop

Gelijk een bevestigingsmail ontvangen dan weet je gelijk dat het goed is

Assortiment
Duidelijk en overzichtelijk zoals het moet

Pluspunten

• Snelle levering
  • Keurig verpakt
  • Voorbeeld voor andere

Joep 19-08-2016 In de winkel gekocht

Geen topper

Ik had meer verwacht van plasma discounter!
Telefonisch klanten service is 3 keer niks.
In de winkel in Naarden zijn ze aardig en behulpzaam
Ik ben ontevreden over het mail contact. De rest is goed!
Ps het is niet opgelost hoe ik dat zou willen.

Pluspunten

• Winkel personeel aardig

Minpunten

• Klantenservice.
  • Wensen van klant
  • Niet luisteren

Mark 19-08-2016 In de winkel gekocht

Aankoop Philips 43PUS6101/12 led tv

Top winkel met overduidelijke website. Toestel online gereserveerd en afgehaald dezelfde dag. De medewerker in de winkel gaf nog aanvullende info en vroeg of alles naar wens was. Ook nog even langs de koffiemachines gelopen en ook hier weer veel tekst en uitleg over de verschillende apparaten. Kortom...keurig!!!!!

Pluspunten

• Online reserveren
  • Kennis van het personeel
  • Geen dozen-schuivers
  • Vriendelijk en attent

Martin 18-08-2016 Via de website gekocht

Snel geleverd en goed verpakt.

Wifi dongel besteld voor mijn televisie.
Super snel en goed verpakt ontvangen.
Item werkt perfect en was eenvoudig te vinden op de site.

Nico 18-08-2016 Via de website gekocht

Het kwam goed!

In eerste instantie een TV ontvangen waarvan de voetsteun niet voldeed.
Gebeld tijden sluitingstijden dus maar even een mailjte met foto verzonden, volgende dag ( zaterdag) even gebeld, en het was binnen een paar minuten geregeld. Op woensdag, naar mijn wens, is de TV omgeruild. goede service!

B Vd Made 18-08-2016 Via de website gekocht

Goede prijs- kwaliteitverhouding

Snelle levering van mijn nieuwe Samsung UHDTV.
Goede prijs- kwaliteitverhouding.
Zeker de moeite waard om op deze site te kijken. Goedkoper dan veel andere aanbieders.

Pluspunten

• Prijs- kwaliteit
  • Snelle levering