Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Jan K. 03-07-2018 Via de website gekocht

Probleemloze levering

Een hele goede no nonsense winkel. Televisie besteld. Jammer genoeg had het toestel transportschade. Binnen 24 uur omgewisseld voor een nieuw exemplaar. Zonder commentaar. KLASSE!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nigel 03-07-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service

Hebben een bekraste tv geleverd in een doos zonder beschadiging en geven nu de klant de schuld , ik had het binnen 24 uur moeten controleren, dus ik ga absoluut nooit iets meer kopen daar

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

MvDalen 03-07-2018 Via de website gekocht

Slechte zaak

Slechte zaak. Via bol.com besteld.
Ze sturen zomaar zonder overleg een ander type tv omdat ze niet snel kunnen leveren.
Reactie hierop is: LG maakt de door u bestelde tv’s niet meer dus hebben we een opvolger gestuurd die ook nog eens goedkoper is.
Nou een B of C serie is geen opvolger maar een ander type maar daar denken ze hier heel anders over.
Heb zelf met LG gebeld en ze produceren mijn bestelde maar niet geleverd gekregen LG tv nog steeds....

Top 29-06-2018 In de winkel gekocht

Top service

Na thuiskomst met mijn tv bleek deze niet te werken. Terug in de winkel bleek mijn aangekochte model niet meer op voorraad. Ik heb vervolgens een beter model mee gekregen voor dezelfde prijs. Kortom top service.

Wiebe 29-06-2018 Via de website gekocht

Goeie service, nu al voor de vierde keer!

Heel goeie, snelle en betrouwbare service is mijn nu al meerdere keren ten deel gevallen. Wát je ook bestelt, wélke vragen je ook hebt: alles wordt prima verzorgd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk 29-06-2018 Via de website gekocht

Zoals gewoonlijk snelle service

Zoals gewoonlijk snelle service en een scherpe prijs,dit was de derde tv wat wij besteld hebben en het bevalt ons prima!!Ga zo door

ronald van zanten 27-06-2018 In de winkel gekocht
naarden

Een rustige en zeer goede uitleg

Ik werd geholpen door een vriendelijk man die ook nog eens een geweldige kennis had van en over het product. Voor dit soort verkopers kom je naar een winkel.

Ido Bormann 26-06-2018 In de winkel gekocht
Televisiewinkel en Barbecue shop

Prachtige winkel

We gingen naar de Barbecue Shop voor de Weber Q1200 Stand.
Uiteraard ga je dan ook even in de televisiewinkel en de Koffiediscounter winkel kijken.
Het is altijd een feestje om in deze prachtige winkels te kijken en te kopen.
Naast de Weber In de Televisiewinkel ook nog maar even de weekendknaller meegenomen.
Lekker in de caravan naar mijn UHD 4K kijken deze vakantie...…………
Ga eens kijken in Naarden het is een aanrader.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ad 25-06-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

's Avonds besteld om 19.00 uur en de volgende dag netjes geleverd via DHL. TV werkt uitstekend. Mooie lage prijs voor zo'n mooi product.

W van Graas 24-06-2018 In de winkel gekocht

Top Oled tv

Het is een top winkel mijn tweede tv hier gew4eldige behandeling iedereen aan te raden.

De levering binnen 24 uur fantastisch.

Mark 23-06-2018 In de winkel gekocht

Top!

Prima geholpen in de winkel. Aardig personeel met verstand over de tv's die ze te koop hebben. Tv netjes voor mij in de auto gelegd. Top service!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

jan 22-06-2018 Via de website gekocht

super firma en goede communicatie

ja kan hier heel veel type jij kiest product en zei zorgen voor goede service en snelle levering goede prijs echt kunnen er veel nog iets van leren

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Marion 21-06-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering, goede televisie!

Al eerder hier een televisie in de winkel gehaald. Afgelopen weekend in de aktie eën Toshiba televisie via internet gekocht, 43inch. Supersnelle levering. Op maandag werd de televisie al geleverd! Hadden we niet verwacht (dachten dat het op z'n vroegst dinsdag zou worden). Televisie doet het erg goed. Mooi beeld! Helemaal tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Heezemans 21-06-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Goed advies dus juiste keuze

Er wordt niet met dozen geschoven maar goed geluisterd naar wat je nodig hebt en wat past bij je smaak. Mijn eerste keuze werd een beetje ontraden met als gevolg dat we nu een tv hebben waar we echt blij van worden.

Luc 19-06-2018 In de winkel gekocht

Samsung Frame

Ik heb een Samsung Frame besteld maar kreeg niet de gratis extra fotolijst erbij, werd hier bij aankoop ook niet opgelezen. Via enkele vrienden die bij Coolblue hadden aangeschaft begrepen dat een extra lijst er gratis bij zat dus deze bij jullie per mail opgevraagd met dit verhaal. "Service' dame beweerde echter dat ik hem voor deze actieperiode had gekocht en er niet voor in aanmerking kwam. Vervolgens maar Samsung en Coolblue gecontacteerd en de zeer behulpzame service medewerker van Coolblue stuurde mij de informatie waaruit bleek dat ik inderdaad recht had op zo'n lijst.
Officiele reactie van Create2Fit 21-06-2018

Beste Luc,

Bedankt voor uw review.

De actieperiode was van ons uit inderdaad niet goed gecommuniceerd, onze excuses daarvoor.

De klantenservicemedewerkster had in eerste instantie een foutieve actieperiode gecommuniceerd naar u, waarop u een duidelijke en helder verweer had. De servicemedewerkster had diezelfde dag haar fout toegegeven en haar excuses daarvoor aangeboden.

Inmiddels heeft u de gewenste lijst ontvangen, een prachtige keus!

We hopen dat u tevreden bent met de kleur en dat de televisie een mooie plek heeft.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Kees van Wijngaarden 16-06-2018 In de winkel gekocht

Slechte service

Uitleg bij kopen prima maar als er na dat je het TV toestel heb geinstaleerd en iets werkt niet naar behoren dan hoef je daar niet naar toe want voor een oplossing verwijzen ze naar een telefoonnummer van de fabrikant. dat noemt men service

Elly v Laren 15-06-2018 In de winkel gekocht

Super goed

Ha ik heb niet veel verstand van TV
Smart ? Let ? Enz
Dus hele goede uitleg
En wat denk je geslaagd

Bjorn 14-06-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Ondeugelijk product wordt niet kostenloos gerepareerd!

Na amper 2,5 jaar (4 maanden buiten de normale garantie) is onze Samsung televisie al weer stuk gegaan. Grote zwarte balk in het scherm. Televisiewinkel.nl Create2fit.nl heeft vastgesteld dat het complete LCD scherm vervangen moet worden en stelt dat ik van de ruim 450 euro (nieuwprijs 663 euro) hiervan 200 euro zelf moet betalen. Reparatie staat niet in verhouding tot de nieuwprijs.

Ook als de garantietermijn verlopen is heeft de consument recht op een deugdelijk product. Een dergelijk defect op deze leeftijd had ik niet hoeven verwachten. Televisiewinkel.nl erkent ook dat het niet normaal is dat de televisie nu al defect is maar beroept zich vervolgens ten onrechte op Uneto richtlijnen. Er zijn op de geschillencommissie.nl echter genoeg uitspraken te vinden die mijn standpunt ondersteunen.

Officiele reactie van Create2Fit 19-06-2018

Beste Bjorn,

Bedankt voor uw review.

Zeer vervelend dat uw televisie na 2,5 jaar gebreken vertoond.
Uiteraard willen wij dit graag volgens de regels voor u oplossen.

Zoals u al aangeeft hebben wij de kostenberekening gemaakt aan de hand van de levensduur van het toestel, waardoor er flinke coulance is toegepast op de reparatiekosten.
Een kostenberekening mag gemaakt worden als de verwachte levensduur van het toestel daardoor verlengd wordt na reparatie en dat is het geval.

We snappen natuurlijk dat het heel vervelend is, dat uw toestel net een buiten de garantie valt. Om deze reden willen we vanuit ons nog een extra tegemoetkoming geven. Dit zullen wij per mail naar u communiceren.

Ruud 12-06-2018 In de winkel gekocht

Aankoop en service

Na even rondgelopen te hebben in de winkel e.e.a. vergeleken kwam de verkoper met de vraag kan ik u helpen. Hij heeft div vragen beantwoord en mij geholpen de juiste keuze te maken

Natasha Lidwina 11-06-2018 Via de website gekocht

No solution for a missing TV

I ordered a TV (worth 550 euros) from this shop through bol.com, and there has been a delay with the delivery for a week. The track and trace link stated that the TV was delivered to my address but I have never received anything. Called the customer service, the only 'solution' they gave was to 'wait until they find out the result of the investigation from DHL'. Did not even receive any updates regarding the case, instead I have to call them multiple times with no specific answer for when can I expect to get the TV. They are not willing to send a new TV before they find out where it is, while I am the one who already paid the amount of money and still sitting at home without a TV for a week. This is the first time I ordered from this shop, and will also be the last time.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Officiele reactie van Create2Fit 12-06-2018

Dear Natasha,

Thank you for your review.

Your order was sent on time with the carrier, but unfortunately your order had a delay of 3 days due to a sorting error. On 08-06 the carrier has indicated that the order has been delivered. You indicated that this is not the case. In these situations we immediately start an investigation to find out where the order has gone. The research takes a maximum of 5 working days, but often we get a response earlier.

We always want to wait for the investigation because the carrier indicates that the order has been delivered. We always critically assess the result of the research, which is of course to your advantage.

We apologize that the delivery is already taking some time. A concrete and appropriate response will follow shortly.

Sincerely,

Customer service Televisiewinkel.nl

M. Bos 11-06-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Ik had een soundbar uit de opruimkelder besteld. Hij was binnen no time al verstuurd en kon hem snel aansluiten en genieten van een goed tv-geluid

Danny 10-06-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Zo als we Coronel kennen snel en betrouwbaar

In de winkel geweldige en eerlijke verkoper geen onzin verhaal gewoon. Eerlijk smidshaard om 16:00uur in de winkel volgende dag ( omdat de doos te groot was om zelf mee te nemen ) om 09:30 in huis geweldig nu veel kijk plezier en waar voor me geld

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

eric 08-06-2018 Via de website gekocht

Beste service die er is

Gewoon de beste en goedkoopste webshop/winkel die er is.
Ik had s'morgens Finlux FL3225F SMART gereserveerd en s'middags opgehaald,gewoon super service.
De service van het personeel is gewoon goed en deskundig en altijd bereid om mee te denken met een aanbesteding.

Dylan 08-06-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Scherpe prijs en vriendelijke service

Was langs gegaan bij de winkel, erg dichtbij en zo had ik het product direct. Vriendelijk geholpen aan de beste keuze. Moest daarna helaas wel 30 minuten wachten tot het producten naar voren gebracht werd.

Cindy 06-06-2018 In de winkel gekocht

Geweldig

We hebben hier een soundbar gekocht van lg. Hele goede uitleg en de soundbar ook horen spelen. Zeer gemoedelijk en beter als in welke winkel dan ook. Nog een heerlijk bakkie koffie gekregen. Top service waar Velen nog wat van kunnen leren.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

MURDOCK 06-06-2018 Via de website gekocht

Top nog sneller geleverd dan beloofd!!!

Moeilijk om dit nog te verbeteren,omdat ik met afterpay betaal zou de levering iets langer dan beloofd duren ,maar mijn bestelling had ik de volgende dag al binnen,SUPER!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter van Driel 06-06-2018 Via de website gekocht

Goede levering.

Mijn soundbar bij Bol.com besteld en de levering was zoals aangegeven op de website. De artikelen waren erg goed verpakt, en zover ik nu kan bepalen ben ik erg tevreden ermee. Ik heb de soundbar aangesloten en ben daarna de gebruiksaanwijzing gaan lezen en die is duidelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Runner 06-06-2018 Via de website gekocht

Goed geholpen, snel geregeld

Via kennissen gewezen op de site. Telefonisch extra informatie gekregen en gewezen op speciale actie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ron 05-06-2018 In de winkel gekocht

Ruime keus en attente medewerkers

We waren snel aan de beurt en werden goed geholpen bij het maken van een keus uit het ruime assortiment. Thuis al gekeken op de website en wat extra info gekregen in de winkel.

Nachtmuts 04-06-2018 In de winkel gekocht

Goede service met verstand van zaken

Het was druk in de winkel maar ze namen alle tijd voor je om je te woord te staan en te informeren over de producten. Had ook het idee dat ze goed op de hoogte waren van alles, verstand van zaken. Ook fijn dat ze netjes meeliepen naar de auto om te helpen met inladen

Franklin v/d Burgt 04-06-2018 Via de website gekocht

Vriendelijk en een geweldige service

Gewoon top, toen de tv bezorgt was bleek er een fout in te zitten, ik heb daar over gebeld en gelijk de volgende dag (zaterdag) was de tv omgeruild tegen een nieuwe en dat noem ik een geweldige service.
daar zouden veel winkels een voorbeeld aan moeten nemen, vriendelijkheid en goede service daar behoud klanten mee.

PP 04-06-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Top service door medewerker.

De man, die aangaf ook te werken voor LG, vertelde ons rustig en duidelijk de opties over de televisie en hoe deze opgehangen moest worden. Echt klasse.

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• -

Marco akkan 03-06-2018 In de winkel gekocht

Service uitleg

Is niet de eerste aanloop bij jullie.
Telkens uitstekend geholpen en top service
Tevens zijn jullie ook altijd de goedkopste.

Stanley 03-06-2018 In de winkel gekocht

Hr.

Ik wilde naar een winkel gaan waar ik het beoogde apparaat kon beluisteren, dat was bij jullie het geval, ik verliet de winkel met een ander merk omdat ik die beter vond klinken, de info en levering was prima.

J.Lucas 03-06-2018 In de winkel gekocht

Vriendelijke behandeling. .

Prima service en snelle afhandeling. Hulp gekregen bij het dragen van de aankoop ( 43cm Philips TV naar de auto.

Danny 03-06-2018 Via de website gekocht

Belabberde bezorging.....

Niks ten nadele van de persoon die de tv kwam bezorgen, zelfs hulde voor hem.... maar man man man... een oudere man met gekneusde ribben tv's laten bezorgen?!?? Not done.... dus ik help die beste man om de tv uit de bus en naar boven te brengen (2 trappen ) zelfs de eerste trap hebben we niet gehaald.... met hert uit de bus halen en even op de grond zetten viel de tv al onder uit de doos!!!!!!! Top ingepakt dus... verder als dat is de tv niet gekomen want heb op dat moment het pakket geweigerd. Het kan niet zo zijn dat een tv van 1000€ zo slecht word vervoerd en behandeld!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Officiele reactie van Create2Fit 12-06-2018

Beste Danny,

Bedankt voor uw review.

Allereerst onze excuses voor de samenloop van omstandigheden.

Uw review zal besproken worden met onze vervoerder om dit in de toekomst te voorkomen.

Graag zouden wij nog in contact met u willen komen om de situatie naar behoren op te lossen. Zou u ons willen contacteren op klantenservice@televisiewinkel.nl?

We horen graag van u.

Chieloss 02-06-2018 Via de website gekocht

Top service

Top aanbiedingen, goede service, ruime keuze uit diverse tv/soundbars,goeie prijzen ben wezen kijken in verschillende winkels die waren ook allemaal duurder!
Ga zeker deze site aanbevelen aan bekende van mij👌🏽ga zo door,

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

marcel 01-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en levering

online een TV besteld, netjes op de hoogte gehouden over de status van het product, gebeld tussen welke uur ik het product kon verwachten en dat ik een half uur voor tijd werd gebeld dat ze onder weg zijn. zo hoefde ik er niet de helle middag voor thuis te zijn, super blij met mijn TV

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

T hissink 01-06-2018 Via de website gekocht

Het waren super aardige mensen die hem gebracht hebben super

Geweldig apparaat en snel en goed op tijd afgelevert door het bedrijf het kan niet beter gedaan worden zo doorgaan

Nicolle Wintjens 31-05-2018 Via de website gekocht

Snelle reactie op mail

Ik was op zoek naar een smart TV van het merk Salora voor in de tuin. Televisiewinkel.nl had het beste aanbod. Alles ging super snel, direct de dag erna geleverd. Ik twijfelde nog of de bestelling wel correct was gegaan, dit even via een mailtje gecontroleerd, ik kreeg hierop mijn mail zeer snel een reactie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lilian 31-05-2018 In de winkel gekocht

Super goede service

Super goede service. Ik had wat verkeerd besteld heb toen contact gehad met de winkel en het was zo geregeld.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Theo 30-05-2018 In de winkel gekocht
Tv winkel

Goede service. Prima ??

De shop was prima overzichtelijk en ik werd ook goed geholpen. Tv was snel op tijd bezorgd. Had de shop gevonden via internet, was aan het kijken wie de goedkoopste was. En dat was tv winkel natuurlijk.

Niele 30-05-2018 In de winkel gekocht

Opgelucht

Zondag gebruik gemaakt van een prachtige actie van een Philips tv. Helaas sprak ik een jongen in de winkel die mij kon vertellen dat hij nog een beter model had. Gevraagd of deze ook 100hz en ambilight had, en dat zou deze ook beide hebben. Ik kwam van een koude kermis thuis. Deze had geen ambilight en geen 100hz. Volgende ochtend terug gegaan, lichtelijke geïrriteerd. Gelukkig was daar een fantastische medewerker die de tv kosteloos voor me omruilde naar degene die ik wilde. Bedankt voor de goede nazorg.

René Fluit 30-05-2018 Via de website gekocht

Duidelijke site, prima service en snel geleverd.. TOP..!!

Duidelijke site om je gewenste artikel te vinden..
Daarnaast kun je ook zeer goede artikelen aanschaffen die een soort van 2e kans krijgen waar niets mis mee is, maar voor een leuke prijs aan te schaffen..
Ik heb een een Philips tv gekocht voor een zacht prijsje en ben er heel blij mee..!!
Deze site is voor iedereen een aanrader..!
Goede service, leuke producten en snelle levering..!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wendy 28-05-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service

Het was heel druk en toch werd ik rustig geholpen, de baas zelf bracht mijn tv naar de auto. Personeel was vriendelijk, en nam de tijd voor je

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Anoniem 27-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Dit is een uitstekende winkel met lage prijzen en snelle levering. 's Avonds om 9.00 uur besteld, de volgende dag om 12.00 uur, goed verpakt, in huis.

Eric 27-05-2018 Via de website gekocht

Super geweldige service

Super winkel kom hier al jaren en wordt altijd correct behandeld door enthousiast personeel nu weer een smart tv s morgens gereserveerd en stond klaar toen ik m smiddags ging ophalen.

Wilma Groen 27-05-2018 Via de website gekocht

Super goede service van aardige medewerkers

Via de website gereserveerd en opgehaald in de winkel . Super aardige medewerkers die ook nog mee helpen inlsden in de auto.

John D. 26-05-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering.

Gebruiksvriendelijkheid is top met een groot aanbod. Zeker een aanrader.
Bij een volgende aankoop kom ik eerst hier kijken.

Quin 25-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Goede shop mooi artikelen te koop en een snelle levering, volgende dag had ik mijn product in huis 👍

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -