Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Chris 10-09-2016 Via de website gekocht

Niks op aan te merken prima winkel

Prima winkel prijzen aantrekkelijk en en bij verzenden stond er werk dagen maar werd ook op een zaterdag geleverd was er helemaal bij mee

Marco 10-09-2016 Via de website gekocht

Tv gekocht

Prima service Snel geholpen, TV zelfs in auto getild factuur in de mail en tegen scherpe prijs. Vooraf gebeld en gereserveerd en tv stond klaar in de winkel

Pluspunten

• Goed parkeren
  • Snel

Minpunten

• Druk
  • Beperkte uitleg

Bram 10-09-2016 Via de website gekocht

Philips 55PUS6401/12

Bestellen is makkelijk, en volgens de voorwaarden geleverd, de dag erna. Netjes met een trackingcode, zodat we de juiste tijd thuis waren om de TV in ontvangst te nemen.

Pluspunten

• Makkelijk bestellen
  • Snelle levering

Pieter 09-09-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Aanschaf TV bij Plasma discounter.

TV in de winkel in Naarden bekeken en gekocht. Keurig geholpen met goede concrete informatie en een snelle afhandeling en levering. Ook de telefonische helpdesk was prima geregeld. Alle afspraken zijn keurig nagekomen.

Pluspunten

• informatie voorziening
  • afspraken nakomen
  • service desk

Eusie59 09-09-2016 Via de website gekocht

Flitsende afhandeling

Enkele tellen na de bestelling al een reactie. Nog weer minuten dáárna bevestiging en de melding dat het pakket was aangeboden aan de bezorgdienst. Dat die vervolgens niet op maandag bezorgt kan deze winkel natuurlijk niet helpen.

Pluspunten

• Snel en accuraat

Erik R 08-09-2016 Via de website gekocht

Supersnelle levering tegen een topprijs

Snelle levering & duidelijke website met ruim aanbod. De phillips led tv scheelde meer dan €100,- met de concurrenten.
Geen verzendkosten is ook gewoon top geregeld. Kortom als je niet teveel wilt betalen & geen tijd/zin hebt om naar n winkel te gaan is dit zeker n prima alternatief & ook nog eens stukken goedkoper.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Zeer scherpe prijs
  • Geen verzendkosten

Minpunten

• Kwetsbaar verpakt

Daphne 08-09-2016 Via de website gekocht

Philips led tv ambi light

Hoop keuze voor tv s. Duidelijke filmpjes erbij met goede uitleg. Prijs is goed. Stuk goedkoper dan de winkel. Snelle levering. Zou alleen mooi zijn als je zelf een dag/tijdstip kan kiezen. (Als tnt meewerkt)

Pluspunten

• Snelle levering
  • Hoop keuze
  • Goede uitleg
  • Goedkoop

Minpunten

• Levering geen dag keuze

ernst polder 08-09-2016 Via de website gekocht

philips 55pus6401/12

philips 55pus6401/12 was in de aanbieding. Smiddags besteld en volgende dag in huis. Gewoon helemaal top.

Pluspunten

• snelle levering
  • duidelijke communicatie
  • doen wat ze beloven

Hay bruynen 08-09-2016 Via de website gekocht

Led tv

Goede en duidelijke site. Snel alles bekeken wat voor ons relevant was..... En 100€ goedkoper dan een andere site. Dus de keuze was snel gemaakt. Supersnelle levering.

Pluspunten

• Supersnel
  • Geen verzendkosten

FH 07-09-2016 Via de website gekocht

Handig winkelen

Prima webstore, what you see is what you get!
Makelijke keuze menu, dus mijn favoriete artikel was snel gevonden.

Pluspunten

• product omschrijving
  • concurerende prijs
  • gebruiksvriendelijk side
  • snelle levering
  • gemakkeijk zoeken

Coroni 07-09-2016 Via de website gekocht

Top

Mooie kwaliteit van het product en supersnel geleverd. Precies wat ze beloven en netjes verpakt. Mijn man was heel blij met zijn cadeau ;)

Pluspunten

• snel geleverd

Lien 07-09-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Echt top bij plasma discounter

Zeer tevreden goed geholpen mensen zijn vriendelijk .ik had een vraag gesteld via de email, gelijk netjes antwoord met een uitleg .echt toppie

Pluspunten

• Goed ,kwaliteit
  • Vriendelijk .

R.Spee 06-09-2016 In de winkel gekocht

Prima winkel

Mooie winkel,vriendelijk personeel,goede uitleg,behulpzaam tot aan het in de auto leggen.Laten je ook rustig rondkijken en de tijd nemen voor een keuze te maken.

Jeffrey v H. 06-09-2016 In de winkel gekocht

Super TV

Winkel die precies heeft staan wat je zoekt en niet te veel gedoe in de winkel. Snelle services. En duidelijke advies van de medewerkers.

Pluspunten

• Snelle services
  • Duidelijke showroom
  • Advies

JLion 06-09-2016 In de winkel gekocht

LG 49UH661V

Prima winkel, artikelen op voorraad, even reserveren online en direct in Naarden ophalen. Paar uur later al genieten van het super beeld van deze LG UHD TV.
Makkelijker kan haast niet

Pluspunten

• artikelen op voorraad
  • breed assortiment
  • reserveren en ophalen

Kees K. 06-09-2016 In de winkel gekocht

Aankoop Philips ultra HD TV

na mijn on-line reservering heb ik de TV persoonlijk afgehaald in het goed bereikbare filiaal in Naarden.
Vriendelijke en professionele bediening die mij geholpen heeft met benodigde accesoires en vervolgens de TV voor mij in mijn auto hebben geplaatst.

Pluspunten

• Service
  • Bereikbaarheid
  • Reserveren

Maaike 06-09-2016 In de winkel gekocht
Baarn

Snel

Website met genoeg keus, wel een beetje moeilijk zoeken.
Snelle levering bij het ophalenin de winkel.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Correcte website

Martijn Derksen 06-09-2016 In de winkel gekocht

Aankoop TV

Super vriendelijke service, snelle afhandeling en mooie showroom! Veel productkennis. Zeker een aanrader.

Steyn 06-09-2016 Via de website gekocht

Perfecte service & aflevering

Ik heb een 55" Panasonic TV aangeschaft die bij Plasma Discounter verreweg het goedkoopst was; het scheelde een dikke 140 euro t.o.v. de concurrentie! Ik kwam hier dan ook terecht via een bekende prijsvergelijkingssite.

Plasma-discounter heeft een zeer overzichtelijke site waardoor bestellen erg eenvoudig gaat. Op donderdag besteld in het zuiden van het land, vrijdag eind van de middag al in huis in het hoge noorden! Perfect verpakt en de verzending via Dynalogic was erg goed te traceren gedurende de bezorging. Voor een TV van dik 1000 euro vind ik 40 euro verzendkosten wel wat gortig, al was de kwaliteit van de verzending dus wel erg goed.

Concluderend ben ik zeer tevreden met mijn aankoop en kan ik Plasma-discounter dan ook van harte aanraden.

Pluspunten

• Zeer scherp geprijsd
  • Groot aanbod
  • Duidelijke website
  • Snelle verzending

Minpunten

• €40 verzendkosten = hoog

Joop Daalmeijer 05-09-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Goed geholpen, maar het is niet de goedkoopste!

We zijn goed geholpen, maar moesten vragen om de opruimingsprijs. De Samsung UE49KU6400 zakte toen van € 999,00 naar € 933,00. Ik zie nu op internet dat het zelfde toestel ook wordt aangeboden voor € 849. Waar zit het verschil in?

Pluspunten

• Goed assortiment

Minpunten

• Prijs werd pas verlaagd
  • nadat we erom hadden
  • gevraagd. Is niet netjes

Create2Fit Naarden 06-09-2016

Geachte heer Daalmeijer,

In onze showroom communiceren wij in de eerste instantie met de nieuwprijs van het toestel, de opruimingsprijs zal niet direct vermeld worden.

De verschillende prijzen die online worden aangeboden kan verschillende oorzaken hebben: aantallen (inkoop) /moment van inkoop etc.

Team Plasmadiscounter

Jelle 05-09-2016 Via de website gekocht

Prima levering

Levering van een grote LCD TV de volgende dag (zaterdag) wordt volledig waargemaakt. Ik kreeg op het eind van de besteldag pas een bevestiging in de mail. Dat kan vast sneller, aangezien de creditcard betaling vrijwel direct in mijn ING app te zien was.
Video reviews vind ik van toegevoegde waarde, zo kun je toch een betere indruk van het product krijgen.

Pluspunten

• Levering volgende dag
  • Video demo's

Polderman 05-09-2016 In de winkel gekocht
naarden

Mooie tv gekocht en goed geadviseerd

In de winkel heb je absoluut de hulp van de verkopers nodig. Maar deze helpen je dan vakkundig waarbij ik niet het gevoel kreeg iets "aangesmeerd" te krijgen. Gewoon de tijd en ruimte krijgen en op een prettige manier van advies voorzien. Dus de eindebeoordeling is zonder meer goed.

Pluspunten

• goed advies
  • ruime keuze

Minpunten

• winkel onoverzichtelijk

Rene Nefkens 05-09-2016 Via de website gekocht

aankoop samsung tv

De bestelling via internet is eenvouding. De levering was snel en er is via de bezorgdienst erg zorgvuldig met de bezorging omgegaan.

Pluspunten

• bestelwijze via internet
  • levertijd
  • bezorging

Peter en Gretha 04-09-2016 In de winkel gekocht

Kennis

wij zijn (als betrekkelijke leken) uitstekend voorgelicht en geholpen, vooral het feit dat we samen met de verkoper echt op basis van onze wensen tot het bepaalde type TV kwamen, sprak ons zeer aan.
Het toestel draait nu al weer een paar dagen naar volle tevredenheid.
Peter en Gretha Jager

Pluspunten

• kennis
  • directe levering

Jelle 04-09-2016 In de winkel gekocht

Soundbar philips

Op zich heel goed geholpen in de winkel. Ik wilde een draadloze subwoofer en deze was ook draadloos. Helaas wist ik en de medewerker niet dat de voeding voor de subwoofer wel uit de Soundbar komt.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Goede service

Minpunten

• aansluitmethode

Topper 04-09-2016 In de winkel gekocht

Led tv

Leuke bediening en laagste prijs. Ik werd snel geholpen en de Tv voldoet aan mijn verwachting. Ik zou zeker nog een keer daar kopen.

Pluspunten

• Service
  • Kennis

Minpunten

• kon hem niet fysiek zien

Marco 04-09-2016 Via de website gekocht

Review Salora 40 LED 1500

Goede service. Snelle levering. Website voor op de smartphone is een beetje rommelig en werkt niet helemaal lekker, maar dat weegt in geen enkel geval op tegen de pluspunten van het bedrijf.

Pluspunten

• Snelle service
  • Duidelijke communicatie
  • Scherpe prijzen

Minpunten

• Mobiele website onhandig

Patrice 04-09-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Goed en prettige geholpen!

Mooie winkel medewerkers die weten waar ze het over hebben. Kunnen goed luisteren. Geven goede adviezen. En zetten je gekochte TV keur in je auto!

Pluspunten

• Veel keus
  • Erg overzichtelijk

Patrick J 03-09-2016 Via de website gekocht

Beste webshop!!!

Ik heb een televisie online besteld bij plasma-discounter. Had hem de volgende dag in huis en ben meer dan blij met de televisie! Ik heb een Philips tv gekocht en die doet het super! Leuke prijs! Klantenservice ook vriendelijk en beantwoorden graag je vraag en zijn erg klantgericht! Super!!!! Grote aanrader voor iedereen!!!

Pluspunten

• Makkelijk bestellen
  • Goede klantenservice
  • Vriendelijk
  • Snelle levering
  • Alles op voorraad

Minpunten

• Geen minpunten!

René Exterkate 03-09-2016 Via de website gekocht

Goed bleek beter bleek best

Gewoon via de mail besteld.
Tot mijn verrassing de volgende ochtend in het tijdsblok 10.00-12.00 uur al geleverd.
Dit werd van te voren, op de dag van bestellen, al per mail meegedeeld,
Hierdoor kon ik zorgen dat het toestel in ontvangst genomen kon worden.
Ook de medewerkers van het transport waren zeer correct en behulpzaam.
Chapeau heer Corronel, de zaakjes goed voor elkaar!!

Pluspunten

• Zie beoordeling
  • Zie beoordeling

M Boots 02-09-2016 Via de website gekocht

Zeker een aanrader!

Ik heb online besteld en mijn bestelling werd geannuleerd en toen heb ik naar de klantenservice gebeld en die hebben me verteld dat ik niet moest betalen maar even opnieuw moest bestellen via een andere manier anders is me geld weg. Hier was ik heel blij mee! Verder heb ik naar de prijs gekeken deze winkel was ook 1 van de goedkoperen.

Pluspunten

• Goede service
  • Goede klantenservice

Ruud S. 02-09-2016 Via de website gekocht

Snelle service, prima produkt

Erg gebruiksvriendelijke website, goede informatie. Prima terugkoppeling over levering. Artikelen worden keurig verstuurd en geleverd.

Pluspunten

• Correcte levering
  • Goede info

Minpunten

• Later geleverd

Evelyne 01-09-2016 Via de website gekocht

philips tv

We hadden de tv voor 21 uur besteld en daadwerkelijk kregen we hem de vlg dag bezorgd.
De track en trace code was niet verzonden maar na een telefoontje met een van de medewerkers van plasma discounter kon zij me vertellen wanneer hij geleverd zou worden die dag

Tom 01-09-2016 Via de website gekocht

Geweldige aankoop en goede service!

De webshop is erg duidelijk, het filteren van eigenschappen van in dit geval tv's werkt erg gemakkelijk. Maar het meest interessant was de prijs, veruit de goedkoopste.

Ik weet zeker dat ik bij mijn volgende aanschaf ook zeker even op een van de discounter websites ga kijken.

De 55 inch philips 4k tv is trouwens helemaal top, wat een beeld! Geluidskwaliteit slecht maar dat vind ik van alle flatscreens. Gewoon een home cinemasetje kopen!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Laagste prijs
  • Nette service

Minpunten

• 80ct/pm klantenservice

Geert 01-09-2016 Via de website gekocht

Top Online Shop

Het werd tijd onze 8 jaar oude 42"JVC te vervangen. Bij een tweede ronde selecteren kwam ik uit op een LG van 49" en heb toen enkele LG toestellen onderling vergeleken bij 3 populaire webwinkels. Bij Plasma Discounter vond ik duidelijke uitleg van technische features. De keuze was al gemaakt toen ik pas de video bekeek waarin Tom Coronel een duidelijk productpresentatie geeft. Top.

Pluspunten

• Duidelijke site
  • Snelle levering
  • Scherpe prijsstelling

Minpunten

• Minpunten niet ervaren

Bas 01-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop Philips LED-TV

TV was een super aanbieding.
Overzichtelijke site bij het zoeken naar de gewenste TV en eenvoudig bestelproces.
Tevens snelle levering (volgende dag al binnen).

Pluspunten

• Groot aanbod
  • Snelle levering
  • Gunstige prijs

Hans 01-09-2016 In de winkel gekocht

Aankoop Samsung UE48JS8500

Deze tv werd aangeboden als weekend knaller door plas-dicouter.nl. Na wat reviews te hebben gelezen deze tv in Naarden opgehaald.
Prima showroom waar een model staat opgesteld, gelijk even getest met een bakkie koffie erbij. Na de test tv besteld en afgerekend, garantiebewijzen worden digitaal opgestuurd of worden uitgeprint wat je maar wilt. Was wel wat lang wachten op de tv het magazijn draaide op volle toeren vanwege de drukte. Tv voldoet prima en is de aankoop meer danw aar maar kon ook niet anders aangezien het topmodel was van 2015. Zeer tevreden met de aankoop bij plasma-discounter.

Pluspunten

• Digitale verkoper
  • duidelijke uitleg product
  • concurrerende prijzen

Minpunten

• Wachtijden in Naarden

brouwer 01-09-2016 In de winkel gekocht
naarden

top

Net een snoepwinkel , allemachtig prachtig , prima geholpen maar de uitleg op de siste over het product was ook super zeker als je er geen verstand van hebt

Pluspunten

• Mooi
  • makkelijk parkeren

Meijer 31-08-2016 Via de website gekocht

mooiste smart tv ooit

geweldig/snel tv binnen de afgesproken termijn netjes aan huis afgeleverd.
Met een vraag snel en goed een antwoord gekregen

Pluspunten

• levering
  • documenten
  • service

Marco Bergsma 31-08-2016 In de winkel gekocht

2 e tv gekocht super tevreden

Had mij al wel verdiept in wat ik wilde.
Goed en vakkundig geholpen stond met 20 min weer buiten met mijn grote tv die ze nog even netjes hielpen met inladen.
Ik ben super tevreden!

Rene 31-08-2016 Via de website gekocht

Prima keuze

heb nu mijn vierde tv hier gekocht en de service is als vanouds dus goed.
snelle levering en verder geen klachten prima dus.
enig minpunt is de hoge prijs van bellen met de klanten service dit zou vlogens mij veel goedkoper kunnen en moeten.
En nu ga ik op mijn nieuwe tv naar Max Verstappen kijken hoe hij gaat winnen in Spa anders stuur ik de TV terug (lol)

Pluspunten

• Duidelijk web filmpjes
  • goede service
  • mooie showroom

Minpunten

• dure klantenservice

Joop Berlijn 30-08-2016 In de winkel gekocht

Aankoop LED TV

De winkel is ruim en overzichtelijk, vriendelijke behulpzame verkopers, met kennis van zaken en de tijd voor je nemen.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Goed personeel

Tjerk 30-08-2016 In de winkel gekocht

Eenvoud is top

Bij Plasma-discounter vind en koop je precies wat je nodig hebt. Geen onnodige verkooppraat, een topcombinatie van online en fysieke winkel. Ook in de winkel de mogelijkheid om te vergelijken op de site en google. Zo weet je ook dat je niet meer betaalt dan bij de concurrentie.
De combinatie van de verschillende artikelen maakt het plaatje compleet.

Pluspunten

• transparantie
  • service
  • eenvoud

Jet 30-08-2016 Via de website gekocht

zeer tevreden over m'n smart tv, voor een leuke prijs

ze doen wat ze beloven. Vandaag besteld volgende dag in huis. Mooie smart tv voor weinig geld vergeleken met andere. Super tevreden!

Pluspunten

• Voordelig
  • Gemakkelijk

Minpunten

• Koopt ongezien

Richard Pruis 30-08-2016 In de winkel gekocht

Winkel beoordeling

Goede webshop\winkel met deskundige medewerkers die alle tijd nemen om met je door de diverse opties heen te lopen. Je krijgt een goed advies en er word naar je mening geluisterd. Op verzoek worden de diverse tv's naar smaak anders ingesteld zodat je de juiste keuze kunt maken. Na een paar minuten wordt je aankoop naar je auto gebracht en ingeladen. Kortom een goede service voor een goede prijs.

Pluspunten

• Deskundig
  • Voorraad
  • Berijkbaarheid

Minpunten

• Te veel keus

Hans 30-08-2016 Via de website gekocht

televisie

Overzichtelijke website, waardoor op eenvoudig wijze een keuze uit de aangeboden televisies is te maken.

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • snelle levering

Michel 30-08-2016 In de winkel gekocht

Producten ophalen

Op internet hadden we gekeken of het er was, dus naar de winkel even ophalen. Bij andere winkels moet je nog antwoorden of je nog kabels ed wilt of nog verlengde garantie wil. Gelukkig niets van deze onzin, gewoon kunnen we u nog ergens mee helpen?

Pluspunten

• Goede voorraad
  • Snel geholpen
  • Geen onzin verkopen

Han 30-08-2016 In de winkel gekocht
Naarden Vesting

Goede winkel met behulpzaam personeel

Twee weken terug heb ik met mijn vriendin een LED televisie uitgezocht bij plasmadiscounter. Voor degene die een Media Markt of BCC gewend is, is dit even iets anders. Een lekker compacte overzichtelijke winkel waarin duidelijk onderscheid is tussen de verschillende merken (de verschillende merken worden in aparte "gangen" tentoongesteld. Nadat we even hadden rondgekeken, zijn we goed geholpen door een verkoper. Hij heeft ons de verschillen in merken, prijsklassen, kwaliteit etc. goed uitgelegd en wij zijn dan ook zeer tevreden met onze nieuwe Sony. Prijskwaliteit in de winkel is ook goed. Mini puntje van kritiek, er worden veel (in onze beleving) bizar grote TV's aangeboden van duizenden Euro's. Voor ons is dat niet echt nodig, maar wie weet een andere doelgroep?

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Service
  • Locatie

Minpunten

• Sommige TV's te groot
  • Druk

Roy 30-08-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke webshop

Overzichtelijke website. Duidelijk en je kan snel filteren op hetgeen je nodig hebt. Ik zocht een 4k Ultra HD TV voor een mooie prijs en kwam al direct uit bij het product welke ik zocht, prima dus !
Ik ben een ervaren online koper en zal hier zeker nog een keer terugkomen.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Bestellen zonder account
  • eageren snel op FB
  • Snelle levering

Minpunten

• 0900 nummer

mirjam 30-08-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Oude bolle tv weg en..., een nieuwe moderne platte tv!

Goed advies op maat! Aardig personeel en absoluut niet denkend aan meer verdienen. Product direct mee naar huis en zeer tevreden over het resultaat!!

Pluspunten

• Goed bereikbaar.