Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

7,9 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 105 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,9

dens 25-09-2016 Via de website gekocht

Goede pris en snelle levering

Ik heb een TV uit de opruimkelder gekocht. Mooie prijs en de TV is niet van nieuw te onderscheiden (alleen de doos was wat gehavend maar verder keurig beschermend opgestuurd). Levering: binnen 2 dag was de tv thuis.

Pluspunten

• Levertijd

Hiemstra 23-09-2016 Via de website gekocht

Nieuwe tv.

Van de uitverkoop zolder.... €700.-!!!

De schroeven van de poot zitten er niet eens bij.

Voor 730 had ik een gloednieuwe gehad.

Create2Fit Naarden 26-09-2016

Geachte heer/mevrouw Hiemstra,

Ten eerste onze oprechte excuses dat u het demomodel incompleet van ons heeft ontvangen.

Bij uw order zie ik staan dat u inmiddels contact heeft opgenomen met onze klantenservice, het scherm zal a.s. dinsdag bij u worden afgehaald.

Graag zouden wij een nieuw model van de Philips 55PUS6401 willen aanbieden met € 30,00 korting op de nieuwprijs. Wij zullen dit aanbod u ook persoonlijk mailen en vernemen graag van u of u hiermee akkoord gaat.

Nogmaals onze excuses voor het incompleet leveren van het demomodel.

Team Plasmadiscounter.

Miranda Kooij 23-09-2016 Via de website gekocht

aankoop Smart TV

De website is overzichtelijk, groot aanbod, goede service en hele snelle levering Goede telefonische klantenservice de prijs kwaliteit verhouding is heel goed

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede website
  • Goede service
  • Goede prijs

Dennis 22-09-2016 In de winkel gekocht

Vogels muurbeugel

Goede service in de winkel, zeker een aanrader om terug te gaan. Tijdens het wachten op mijn bestelling kreeg ik een kopje heerlijke koffie aangeboden. Klasse

Pluspunten

• kundig personeel
  • enthousiast

Rudie 22-09-2016 Via de website gekocht

Toppertje

Snel en goed verpakt ontvangen. Vanaf bestelling tot levering duidelijk gecommuniceerd naar me toe.
Artikel zoals verwacht ontvangen tegen een nette, marktconforme prijs .
Mooie securit wallet met ruimte voor papiergeld.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Product is als beschreven
  • Verpakking en verzending

Minpunten

• veel info over bestelling

Anja 22-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop Samsung tv + soundbar

We zijn heel erg blij met onze aankoop. Bestelling en levering ging heel makkelijk en supersnel!
Voor 21 uur besteld, de volgende morgen al geleverd, super toch?

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Snelle levering

Marloes 22-09-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Aankoop Sony tv (open doos)

Afgelopen week heb ik een zogenaamde "open doos" aanbieding gekocht bij plasma discounter. Op zich was het een prima aanbieding, mooie korting omdat de tv al eerder verkocht en terug gebracht was. Bij aankomst thuis bleek de tv niet echt netjes terug in de doos gestopt, het inpakfolie hing er maar een beetje omheen. Ook was het piepschuim gebroken (de verkoper had gezegd dat in dit soort gevallen de tv dan niet bezorgd kan worden, dit stond echter niet bij deze tv vermeld, gelukkig heb ik hem zelf opgehaald). Daarnaast waren de batterijen van de afstandsbediening leeg en miste de beschrijving/ gebruiksaanwijzing van de tv in de doos. Bij het aansluiten van de tv bleek deze ook nog in het Russisch ingesteld te staan, niet echt handig... Heeft een tijd geduurd voor ik erachter was waar ik de taal kon veranderen. Gelukkig is de tv verder prima in orde. Prima aanbieding dus, maar misschien volgende keer even checken als mensen iets terug brengen voor je het weer verkoopt.

Pluspunten

• Prima prijzen
  • Goede website

Minpunten

• Nakijken demo model

Margareth van den Bosch 22-09-2016 In de winkel gekocht
Plasna Discounters Naarden

Aankoop sony tv

De winkel is prima bereikbaar, deskundig en klantvriendelijk personeel. Ik heb de tv pas gisteren 21 september 2016 laten aansluiten door monteur van Ziggo en ben heel erg blij met mijn nieuwe aanwinst

Pluspunten

• Overzichtelijkl
  • klantvriendelijk

ekarharman 21-09-2016 Via de website gekocht

Philips 55PUS6501

Wat een geweldige tv met tweezijdig ambilight.
Ik had hiervoor de Philips 9000-serie, maar dan 42 inch en de overstap naar de nieuwe tv bevalt erg goed.

De beeldkwaliteit is ontzettend goed. Ik adviseer wel om via Youtube te zoeken naar 'isf calibratie philips'. Met dat filmpje kun je je Philips TV heel goed calibreren, zodat je de beste beeldkwaliteit hebt.

Ook ben ik aangenaam verrast door de AndroidTV die is geïncorporeerd in de TV. Een aparte Androidbox is niet meer nodig. Kodi was zelfs voorgeïnstalleerd en werkt prima, ook voor de media die je op je eigen NAS-server hebt staan.

Ook heeft deze TV een ingebouwde schotelantennereceiver, zodat een aparte schotelreceiver niet meer nodig is. Dat scheelt weer een afstandsbediening.

Ook kun je een CI+ module plaatsen in deze tv, zodat je direct naar bijvoorbeeld Ziggo kunt kijken, zonder een Ziggo-box. Dat scheelt je dan een tweede afstandsbediening.

Het voordeel van deze TV is ook dat er een toetsenbordje op de achterkant van de afstandsbediening is geplaatst. Als je bijvoorbeeld een Youtube-filmpje wil opzoeken, kun je de titel makkelijk intypen.

Het enige minpuntje is de geluidskwaliteit, vandaar dat ik een aparte soundbar heb gekocht om met deze tv te gebruiken. Helaas heeft die wel een eigen afstandsbediening ;)

Ik heb de tv al een aantal weken, en ik kan deze zeer zeker adviseren. De prijs/kwaliteit is uitstekend.
Overigens ook uitstekend bezorgd door Plasma-discounter. De volgende dag alweer in huis. TOP!

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • prijs/kwaliteit
  • AndroidTV
  • afstandsbediening

Minpunten

• geluidskwaliteit

johan 21-09-2016 Via de website gekocht

Geen product maar wel handtekening voor ontvangst

Op vrijdag een TV voor mijn dochter besteld die, volgens de informatie, op zaterdag tussen 9:00 en 13:00 door DHL afgeleverd zou worden.
Om 13:30 maar eens in track and trace gekeken daar stond in dat de TV afgeleverd was op mijn naam en adres!
Gelijk gebeld maar dat kon maandag pas opgepakt worden; op maandag een afleverbewijs met "handtekening" ontvangen, niet mijn handtekening!
Nu nog in onderzoek... De chauffeur is in ieder geval niet bij mij aan de deur geweest en heeft, zoals het lijkt, een handtekening vervalst!
In afwachting van de afhandeling door Plasmadiscounter.nl en DHL wil ik liever geen cijfer geven; maar ik moet wel, daarvoor dus een onvoldoende. Ik moet zeggen dat de communicatie prima verloopt; snel en duidelijk daarvoor dus een voldoende. gemiddeld (voorlopig)dus een 4.

Pluspunten

• communicatie
  • prijs
  • snelheid

Minpunten

• vervoerder DHL

Create2Fit Naarden 22-09-2016

Geachte heer,

Vervelend om te moeten vernemen dat u het scherm niet heeft mogen ontvangen van DHL, onze excuses oprechte excuses hiervoor.

Helaas kan ik uw order niet terug vinden met de gegevens om de status na te kijken.
U geeft aan al contact te hebben opgenomen met onze klantenservice, mocht u nog niks hebben vernomen of mocht het probleem nog niet opgelost zijn dan vernemen wij dit graag van u ( kunt hiervoor mailen naar klantenservice@create2fit.com)

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Team Plasmadiscounter.

Create2Fit Naarden 23-09-2016

Geachte heer,

Wij hebben uw aankoop terug kunnen vinden in ons systeem.

Heel vervelend er zoveel bezorgproblemen zijn ontstaan. Wij willen dit graag zo goed mogelijk voor u oplossen. Wij zullen deze middag telefonisch contact met u opnemen of u een e-mail sturen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Klantenservice Plasmadiscounter.nl

Joop 21-09-2016 In de winkel gekocht

Samsung 32 inch smart tv

Was deze dag helaas erg druk, waardoor de wachttijd wat langer was.
Een maal aan de beurt goed en met kennis van zaken geholpen.
Met een goed product weer naar huis, waarna de installatie snel was georganiseerd.
Kunnen we weer liggend tv kijken

Pluspunten

• Goed advies
  • Service tot aan de auto

Minpunten

• Kan niets bedenken

Marielle van de Zande 20-09-2016 Via de website gekocht

Supersnelle levering!!

We waren op zoek naar een 55 inch tv en na wat rond "googlen" kwamen we al snel bij de plasma discounter terecht. De TV die wij wilden was hier toch echt het voordeligst, zeker icm de beugel, daarbij heb ik hem om 20.45 uur besteld en hij werd serieus de volgende dag bezorgd 👍. Ik werd per mail perfect op de hoogte gehouden van de gang van zaken....top!

Pluspunten

• Super snelle levering
  • Niet duur

Jurgen 20-09-2016 In de winkel gekocht

Service met hoodletter S

Mijn bijna 2 jaar oude Saeco koffiemachine ging kapot. Opgestuurd voor reparatie. Helaad was reparatie niet meer mogelijk. Zonder enigebdiscussie kreeg ik een tegoedbon voor aanschaf van een nieuw product.

Pluspunten

• Service
  • Garantie

J. Huijgen 20-09-2016 In de winkel gekocht

" Toppers daar bij Plasma-Discounter

Super geholpen en door het juiste advies de juiste keuze gemaakt! Kwamen voor een samsung en toch met een philips thuisgekomen en door advies verkoper model hoger aangeschaft en de ruimte waarin ze hangen verkoopt eigenlijk zichzelf doordat je de verschillen goed kan zien. Top bedrijf en super hulp! Zeker aan te bevelen!

Pluspunten

• Advies
  • Keuze

Marco 20-09-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Site is prima, matige winkelervaring

Site werkt prettig. Gekozen voor reserveren en afhalen bij showroom. Bij showroom zelf onvriendelijk behandeld, betweterige medewerker die het moeilijk vond om te luisteren naar wat ik vroeg en zei.

Pluspunten

• Makkelijk reserveren
  • Showroom goed bereikbaar

Minpunten

• Onvriendelijke medewerker

Johan.Muskee 20-09-2016 Via de website gekocht

Klant gericht bedrijf

Voor het eerst wat gekocht, ik had vragen over de vervoerder.
Omdat ik zeer slechte ervaring met "D", wilde ik pertinent niet dat mijn tv met dit bedrijf zou worden verstuurd.
Zeer snel een antwoord gekregen,dat dit niet zou gebeuren.
Over mijn aangekochte Samsung UE55KS7000 niets dan goeds fijn apparaat
en € 250 euries goedkoper dan de concurrent.
Al met al vind ik Plasma-Discounter een fijn bedrijf.

Maurice 19-09-2016 In de winkel gekocht

Salora 28LED9102CS

Prima prijs/kwaliteit. Met een demo model ook nog een mooie extra korting. Naar de winkel gereden en direct de TV opgehaald. Helemaal top!

Pluspunten

• Prima service
  • demo model

Michel 19-09-2016 In de winkel gekocht

Uitstekende service na wederom kapotte Philips TV

Voor de tweede achtereenvolgende keer ging een Philips TV stuk binnen 3 jaar. Buiten fabrieksgarantie, wel is er wettelijke garantie van toepassing. Verliep erg moeizaam via Philips, de Plasmadiscounter deed er alles aan om uiteindelijk met bijbetaling van een redelijk bedrag een mooie nieuwe vervangende TV te regelen.

Pluspunten

• Service
  • Reactiesnelheid
  • Klantgerichtheid

Erwin D 19-09-2016 In de winkel gekocht

Aankoop led tv UE55KS7000

1 dag van te van te voren telefonisch gereserveerd. Dag erna nogmaals gekeken naar verschillende tv's waarbij ik netjes geadviseerd werd. Uitstekende keuze, ook de prijs was erg gunstig tov concurrent winkels.

• Veel kennis van tv's

John Lommers 19-09-2016 Via de website gekocht

revieuw tv

Snelle levering, al op de dag, volgend op besteldag. Klein minpuntje: bij het toestel zat géén voedingskabel

Angela 19-09-2016 In de winkel gekocht

samsung curve

wij zijn goed geholpen en goed geadviseerd. de medewerkers zijn vriendelijk en klant gericht wat erg belangrijk is

Marcel ten Bras 18-09-2016 Via de website gekocht

20 inch led tv

prima kleine led tv met dvd speler met als bonus de usb media player , filmpje downloaden en kijken maar via een geheugen stick , maakt dvd bijna overbodig . even opletten want kan niet op 12 volt aansluiting moet omvormer tussen in camper

Pluspunten

• snelheid van leveren
  • ruime informatie
  • goedkoop

Dave Menkehorst 18-09-2016 In de winkel gekocht
Plasma Discounter

Snel en genoeg kennis

Ik vond plasma discounter via een pricewatch op verschillende websites. De prijs was absoluut de laagste.
Na telefonisch contact is mijn televisie gereserveerd. Aangezien ik niet kon wachten ben ik zelf naar de showroom gereden.

Het personeel was vriendelijk en vakkundig. Veel keuze en een snelle service.
De jongen was zo vriendelijk om mijn compensatie beeldbuis in de auto te sjouwen

Pluspunten

• Service
  • Keuze

paul 18-09-2016 Via de website gekocht

aankoop secrid

aankoop makkelijk, product goed verpakt. jammer dat we de rekening al kregen toegestuurd voordat product geleverd was. Bezorger had product bij buren afgeleverd en geen briefje in de brievenbus gedaan waardoor we er zelf achteraan moesten zoeken. telefonisch hierin wel goed geholpen

Pluspunten

• track en trace
  • goed verpakt

Minpunten

• bezorging

Nathalie van de wetering 18-09-2016 Via de website gekocht

Koop bij plasma-discounter!

Voordelig, snelle levering, behulpzame klantenservice en een ruim assortiment, alles waarin je Plasma-Discounter herkend!

Pluspunten

• Makkelijke omruiling
  • Zeer snelle levering
  • Perfecte betalingswijze

Jacqueline jolanda lokman 17-09-2016 In de winkel gekocht
Naarde vestiging

Medewerkers

Klantvriendelijk z8jn de medewerkers.
En heel eerlijk over de kwaliteit van het product.
Je krijgt een lekker kopje koffie.
En alles wordt goed uit gelegd.
Ook nemen ze de tijd .hoe lang het ook duurt en wat je ook vraagt.
En je maakt nog mee in deze tijd van het leven.
Dat ze het product wat je koopt naarde auto brengen.en je helpen er in te doen.
Toppie mensen z'niet winkel kan ik nergens anders meer vinden in Nederland.
Bedankt voor de goede en gezellige tijd in jullie winkel
Daarom kom ik altijd bij jullie terug.
Vriendelijke groet Jacqueline jolanda lokman

E. Otten 17-09-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Super leuk en goed geholpen

Wat een fijne winkel. Onze verkoper heeft ons echt heel erg goed geholpen! Duidelijke informatie gegeven die gewoon eerlijk en te begrijpen is, erg fijn.

Pluspunten

• Eerlijke verkoper
  • Duidelijkheid
  • Deskundig personeel
  • Lekkere koffie gekregen

TVH 16-09-2016 Via de website gekocht

Zeer slechte bezorging door DHL

Winkel zelf is prima, maar helaas werken ze samen met DHL waarvan de website niet goed functioneert en daardoor het leverproces vervelend is verlopen.

Minpunten

• Slechte levering

Create2Fit Naarden 18-09-2016

Geachte heer/mevrouw,

Vriendelijk bedankt voor feedback omtrent de levering, onze excuses dat dit op een vervelende manier is verlopen.

Helaas kan ik uw order niet terug vinden met de genoemde gegevens.
Mocht het zo zijn dat u de bestelling nog niet heeft mogen ontvangen of mocht u nog andere vragen/opmerkingen hebben dan vernemen wij dit graag, u kunt ons altijd een e-mailbericht sturen naar klantenservice@create2fit.com o.v.v. uw ordernummer.

Nogmaals onze excuses voor de ongemakken.

Team Plasmasdiscounter.

Mathieu 16-09-2016 Via de website gekocht

Philips 55inch 4K

Echt ongekend !!! Ik had de betaling afgerond, werkelijk nog geen 2 minuten later gaat mijn telefoon !!! Dat was de vervoerder om een afspraak te maken om de tv te komen brengen. We spreken hier over 19:00. De volgende dag om 09:30 had ik hem in huis. Echt bizar, zo snel gehandeld. Prijs goed, service nog beter. Top !!!

• Snelheid

Stephan Bus 16-09-2016 Via de website gekocht

Blij

Via internet een TV uitgezocht en gereserveerd.
Gelijk daarna opgehaald in Naarden .
Geen wacht tijden .
Zeer vriendelijk personeel en perfecte service.

Cees Keizer 16-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop TV

Informatie over artikel met reviews, het bestelproces en leverproces zijn perfect georganiseerd. To the point met allegebruikersgemak.

JW Kistemaker 16-09-2016 Via de website gekocht

Supersnelle afhandeling! Top!

Nette, duidelijke, overzichtelijke site met veel nuttige info over producten en niet te vergeten tegen zeer aantrekkelijke prijzen!
20.45 uur besteld, volgende dag voor 12.00 uur al in huis! Top! Zeker aan te bevelen!

Pluspunten

• Nette, duidelijke site
  • Snelle afhandeling

Jorinde 15-09-2016 Via de website gekocht

top winkel

Super fijne winkel. Goede uitleg over de producten en een overzichtelijke site.
Levering van de producten is supersnel.

Pluspunten

• snelle levering
  • duidelijke site
  • goede product info

Bob 15-09-2016 In de winkel gekocht

Topservice

Topwinkel.
Goede service en uitleg.
Lekkere cappuchino gehad.
Topdeal gesloten.
Gister de tv binnengehad bolgens afspraak.
Ben benieuwd hoe die aan de muur staat.

Pluspunten

• Aanbod
  • Service

Minpunten

• Afstand vanaf mn huis

Peter 15-09-2016 Via de website gekocht

snelle levertijd

Zoals de heren zijn, is alles strak lijnen en snelle levering. Ik kan ook iedereen aanraden om hier hun aankopen te doen, en goede acties wat resulteert in mooie prijzen.

Sebastiaan Jaarsma 15-09-2016 Via de website gekocht

Goed, kleine kras

Juiste tv, werkt, snel afgevelerd. Helaas zat er een diepe kras in het aluminium op het frame. Waarschijnlijk al in de fabriek gebeurd :(

Create2Fit Naarden 18-09-2016

Geachte heer Jaarsma,

Zeer vervelend om te moeten vernemen dat het scherm beschadigd bij u is geleverd.
Wij hebben inmiddels via de e-mail met u contact gehad hopelijk zijn de problemen inmiddels verholpen of heeft u een afspraak kunnen maken voor een andere oplossing (vervangen van onderdelen)

Team Plasmadiscounter

Marcel burhenne 15-09-2016 Via de website gekocht

Product just racks

Prima service van plasma discounter, was iets verkeerd gegaan met de 1e levering maar dit is correct opgelost geworden..pluspunt voor plasma discounter..personeel heeft dit me telefonisch zeer netjes te woord gestaan

Pluspunten

• Correct
  • netjes en hulpzaam

Plasma discounter. Nl 15-09-2016 In de winkel gekocht

Tv gekocht .

Ik heb een samsung tv gekocht besteld met creditcard.Om de een of andere reden werd het niet van mijn rekening afgehaald maar ik kreeg geen bericht van jullie hierover. Ik kon niks op mijn e mail vinden over een bevesting of dat het fout gegaan was de ja of de nee en was bang voor fishing
Mail, zodoende heb Ik jullie zelf gebeld en kwam erachter dat het geld niet van mijn creditcard rekening afgehouden was,wat mij erg verbaasde. Ik heb toen besloten de tv op te halen aangezien deze op voorraad was. Het betalen ging gemakkelijk maar Ik moest erg lang wachten voordat ik uit het magazijn mijn betaalde tv kreeg. Thuis aangekomen bleek dat er vier schroeven miste om de opgangbeugel te bevestigen.
Zelf hebbik nu het idee dat dit een teruggebracht exemplaar is of een showroommodel oid. Aangezien het ook zo lang duurde voordat ik mijn tv kreeg.misschien werd hij in het magazijn wel ingepakt.Hij zat ook onder de vlekken.

Pluspunten

• Snel geholpen en betaald

Create2Fit Naarden 15-09-2016

Geachte heer/mevrouw,

Ten eerste onze excuses voor de verwarring bij het online bestellen.
Wanneer de betaling niet is gelukt ontvangt u van ons geen betaalbevestiging (orderbevestiging)

U geeft aan bij ons in Naarden langs te zijn geweest om het scherm af te halen, echter missen er schroeven en was het scherm vies.
Graag zou ik voor u na willen kijken wat er precies besteld is en wat er is meegegeven in de winkel.

Zou u ons een e-mail bericht willen sturen met uw gegevens naar: klantenservice@create2fit.com ( ref:dit bericht)

Team Plasmadiscounter

Alex kok 14-09-2016 In de winkel gekocht

Philips 55pus6401/12

De winkel is netjes, maar veel kleiner dan we hadden gedacht. Ze hebben een paar goede topmerken hangen. Ze hebben echter wel bijna elke maat scherm op voorraad.

Pluspunten

• Op voorraad leverbaar
  • Parkeergelegenheid
  • Leuke uitstraling.

Marco van Delen 13-09-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Prima personeel die weten waar ze over praten.

Veelzijdige keuze, je kunt alles zien en horen en je krijgt de juiste uitleg. Geheel vrijblijvend hebben ze mij het systeem van Sonos uitgelegd, ik ben hier interesse in.

Pluspunten

• veel keuze
  • kundig personeel
  • grote voorraad
  • goeie garantie
  • goed bereikbaar

jack 13-09-2016 Via de website gekocht

betrouwbaar.

goede en duidelijke website,
snelle en correcte levering.
geeft een betrouwbaar gevoel.
zou geen verdere minpunten kunnen vinden.
misschien wat meer winkels in verdere delen van het land.
redelijke prijzen.

Rvv 13-09-2016 In de winkel gekocht

Superservice TV

Geweldig eindelijk eens een firma die doet wat die belooft!!!! Gelijk bij het eerste contact en bij het einde tevredenheid !!!!

Pluspunten

• Allenpluspunten
  • Zeer tevreden

Leroy 11-09-2016 Via de website gekocht

Beste online webshop!

Twee dagen geleden mijn nieuwe Philips tv hier besteld.
Volgende dag in huis, en werkt perfect. mocht ik over een paar jaar weer een nieuwe tv willen kopen. ben ik hier weer te vinden! uitstekende winkel bedankt plasma discounter!!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goedkoop

Finlux FL3222SMART 11-09-2016 In de winkel gekocht

Prima winkel!

Prima benadering voor iemand die niet veel af weet van smart tv's en voor het eerst met plasmadiscount in aanraking komt.
Uiteindelijk ook nog een kopje kofiie aangeboden gekregen. top

Pluspunten

• vriendelijke benadering
  • Koffie aanbieding

Minpunten

• Afgelegen winkel
  • Ingang mag duidelijker

Noodfonds Naarden 11-09-2016 In de winkel gekocht

Aankoop TV

Prettige en heldere uitleg van verschillen bij de aangeboden TV's. Geven goede motivatie voor het juiste toestel wat binnen het budget valt.

Pieter Aerts 11-09-2016 Via de website gekocht

De beste prijzen die ik online kan vinden!

De website is erg prettig. Het is overzichtelijk en biedt tegelijk zeer uitgebreide informatie. Vooral de video reviews vind ik fijn waar alles wordt uitgelegd en getoond. Ook niet onbelangrijk is het feit dat de TV die ik wilde hier minimaal 100,- goedkoper is dan elke andere leverancier op internet. De tv werd netjes binnen een dag bezorgd. Alles bij elkaar is dit met stip de beste webwinkel die ik ken.

Pluspunten

• uitgebreid assortiment
  • beste prijzen
  • volledige informatie
  • makkelijke website
  • goede service

Harry 11-09-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Zeg wat je doet en doe wat je zegt!

Ze doen wat ze zeggen. Betrouwbaar, snelle service en kwaliteit leverend. Meerdere malen al besteld. Nu zelf eens afgehaald in Naarden. Meteen; thee/koffie/chocolade en vriendelijkheid. Ik zou zeggen; doen.
Mvg Harry

Pluspunten

• Betrouwbaarheid
  • Kwaliteit
  • Prijs en levering

Minpunten

• Nvt
  • Nvt

marian 11-09-2016 In de winkel gekocht

samsung tv

Goed geholpen duidelijke uitleg over de tv . Namen de tijd niks afraffelen . Super bedrijf ga t zeker aanraden bij familie en vrienden.

Lotte 11-09-2016 Via de website gekocht

Scherpe prijs en snelle levering!

Wij hebben hier een Sonos play 1 besteld welke hier goedkoper was dan in andere (web)shops. Naast de scherpe prijs, kon de levering ook niet sneller! Volgende dag gewoon in huis. Ook goed mailverkeer waarin je goed op de hoogte wordt gehouden van jouw bestelling.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Scherpe prijs
  • Transparante communicatie

Chris 11-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop Panasonic 50dxw784

Heel gemakkelijk en simpel kwam ik tot de keuze van mijn nieuwe tv, super handig ook dat er een combinatie pakket was gemaakt de tv met een smartcardhouder.
ook de service aan de telefoon was super, bij eerste blik zag ik de smartcardhouder niet, en de dame aan de telefoon meldde me dat deze waarschijnlijk in de doos zat.
Ze zette even een aantekening van mijn belletje mocht het niet in de doos zitten er gelijk wat geregeld kon worden super.

Pluspunten

• online zoeken
  • echt alle types te vinden