Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

B.Dekker 07-10-2016 Via de website gekocht

Led tv

Perfect winkel het product dat ik had besteld volgende dag in huis uitstekend op de hoogte gehouden door de afwikkeling over het product 1 en al lof over dit bedrijf

Martin Pruim 07-10-2016 In de winkel gekocht

Zeer tevreden!

Bij binnenkomst kreeg ik direct een positieve indruk van de showroom. Niet honderden schermen naast en boven elkaar zoals je bij andere winkels weleens ziet, maar duidelijk en overzichtelijk per merk geordende televisies. Veel personeel aanwezig, maar gelukkig niet opdringerig zodat ik eerst zelf even rustig kon rondkijken. Ook kreeg ik van meneer Coronel hemzelf nog een heerlijk glaasje Monte Scroppino :-) Dat is nog eens service! Uiteindelijk de Samsung UE49KU6400 gekocht waar ik zeer blij mee ben! De televisie kon ik gelijk meenemen en werd zelfs door de magazijnmedewerker in mijn auto geladen. Al met al een top ervaring!!

Pluspunten

• Geen opdringerige verkopers
  • Ruimtelijke en overzichtelijke winkel
  • TV werd in mijn auto gezet
  • Goed bereikbaar en voldoende parkeerplek

Erwin van Berkel 07-10-2016 In de winkel gekocht

aankoop notebook

Ik ben zomaar binnengelopen in de nette en overzichtelijke winkel van plasma-discounter. Superfijn als er wordt geluisterd naar je wensen en er wordt meegedacht om het juiste apparaat te vinden.
In mijn geval was er 1 optie, maar geen enkele andere winkel die mij wist te voorzien van deze notebook die bij mijn wensen paste. Top gedaan, ik heb alle vertrouwen in deze winkel.

Pluspunten

• vriendelijk
  • overzichtelijk
  • parkeren voor de deur

Huib 07-10-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Plezierige zaak, met deskundig personeel

Veel keuze, mooie showroom, goed personeel, besteed ook aandacht aan je en heeft kennis van zaken en concurrende prijzen, kortom een plezierige winkel!

Pluspunten

• Deskundig personeel
  • goed bereikbaar
  • breed assortiment

Linda de ruiter 07-10-2016 Via de website gekocht

Plasma-discounter.nl ..perfecte service en razendsnel

Prima geholpen. Blij met onze tv.
Perfect optijd geleverd.
Mooie Philips tv voor het juiste bedrag.

Groetjes van familie de Ruiter

Raymond Croque 07-10-2016 In de winkel gekocht

win je aankoopbedrag terug

Plasma discounter naarden is 7 dagen per week open, is makkelijk bereikbaar, en het personeel is vriendelijk en neemt de tijd om je dingen uit te leggen.
Al met al prettig winkelen in de plasma discounter

Marianne 07-10-2016 Via de website gekocht

Sonos Sub

Donderdagmiddag besteld, en vrijdagochtend in huis. Snelle levering en fijne communicatie. Zal zeker hier meer bestellen. mvgr Marianne

Caliskan 07-10-2016 Via de website gekocht

Vriendelijke service!

Top winkel. Overal op internet gezocht om een betaalbare 4k tv te kopen, en ja hoor bij plasma-discounter gevonden. Goedkoopste van alle winkels die ik heb vergeleken. En ook gebeld over of mijn bestelling goed is door gekomen in het systeem, mevrouw aan de telefoon was heel klantvriendelijk en heeft mij heel goed geholpen en geinformeerd.

Eerste keer geshopt bij plasma-discounter, en ik moet zeggen: GEEN SPIJT!

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Scherpe prijzen
  • Goede productinfo

Minpunten

• Dat er geen minpunten te vinden zijn!

Kayleigh Titaley 05-10-2016 Via de website gekocht

Samsung smart tv

Ik heb lang moeten wachten en meerdere malen moeten bellen / mailen voor dat mijn tv opgestuurd zou worden. Tevens konden jullie ook m'n betaling niet terug vinden. Verder was de prijsindicatie super goed!

• Eenvoudig te bereiken

Minpunten

• Niet gehouden aan de levering
  • Zelf achter aan gaan

Create2Fit Naarden 05-10-2016

Beste mevrouw,

Wij vinden het spijtig dat het plaatsen en ontvangen van uw bestelling zo moeizaam is verlopen en begrijpen dat dit erg vervelend is.
Zojuist heeft u mij telefonisch aangegeven dat u uw televisie heeft ontvangen.

Nogmaals onze excuses voor al het ongemak. Wij wensen u veel kijk-plezier toe.

Klantenservice Plasmadiscounter.nl

ikke 05-10-2016 In de winkel gekocht

smart tv

Eerst een demo tv bestelt via webshop en betaald. Bleek niet meer aanwezig te zijn. Gebeld of er iets vergelijkbaars was. Ja gelukkig mijn zoon heeft nm altijd pech. Doen we die demo hoor je later kan ook niet, geen doos dus kan niet verzonden worden. Doe nog geen geld terug komt hij morgen kijken evt naar een duurdere nieuwe anders hoort u het nog. Volgende dag zoon vrij gevraagd en erheen. Koopt toch maar een nieuwe omdat hij de witte versie mooier vind. Wil het geld bij betalen kan niet want zijn geld is al terug geboekt de dag ervoor. Ze waren er zaterdag's. Tot op heden nog niet het geld op de rekening. Helaas! Maar wel geld van ons geleend, krijg je terug als het andere weer op mijn rekening bij geboekt is. Dus wachten op geld nu! Overigens wel een smart tv rijker en hier wel erg tevreden over maar tot nu toe wel ruim het dubbele aan geld kwijt. Dus we hopen er het beste van. Wel vriendelijk geholpen en tevreden over deze tv. Ondanks dit allemaal raden wij toch de winkel en website niet af.

Create2Fit Naarden 05-10-2016

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review.

Vervelend om te horen dat uw bestelling niet op voorraad bleek te zijn en dat de betaling niet verrekend kon worden met uw nieuwe aankoop.

Wij willen graag voor u nagaan wat de status van de terugbetaling is, maar hebben uw bestelgegevens niet terug kunnen vinden. Zou u uw order-/factuurnummer of uw adresgegevens kunnen mailen naar klachten@create2fit.com? Wij pakken dit dan zo snel mogelijk op.

Onze excuses voor het ongemak.

Klantenservice Plasmadiscounter

Erwin van Berkel 05-10-2016 In de winkel gekocht

aankoop notebook

Pluspunten

• vriendelijk
  • overzichtelijk
  • parkeren voor de deur

Mw. J van Mourik 04-10-2016 In de winkel gekocht

Mw. J. van Mourik

Vanwege de geweldige service die wij bij jullie krijgen heb ik ook mijn TV bij jullie gekocht.
Ook het omruilen voor een kleiner model was geen probleem.
Het is werkelijk een feest om bij jullie te winkelen.
Ik zal de winkel dan ook aanbevelen aan al onze kennissen.
Met vriendelijke groet en nogmaals bedankt.

J. van Mourik

Bart 04-10-2016 In de winkel gekocht

LG Ultra HD LED tv

Fijne winkel, wordt goed te woord gestaan, prettige voorwaarden met 14 dagen retour garantie. Scherpe prijzen en goede service!

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • Goede service
  • Vriendelijk
  • Prettige winkel
  • Duidelijke site

Alex Witting 04-10-2016 Via de website gekocht

Winkel review

Nice sales to be found sometimes and the section with demo products is very attractive. You can find quite a large choice of products available online and quick home delivery is very convenient.

Pluspunten

• Sales
  • Demo products
  • 24h delivery

cfolker 03-10-2016 Via de website gekocht

Het had beter gekund...

De levering is uiteindelijk ontvangen en de Plasma-discounter had de beste prijs, maar om de gekochten producten te ontvangen moest ik een aantal keren erachter aan gaan en lang wachten. Keer op keer werd me door de klantenservice verzekerd dat men me zou laten weten wanneer ik met de levering kan rekenen. Op mijn vijfde mail en 15 dagen na mijn bestelling kreeg ik te horen dat het product op voorraad was en nu verstuurd zou worden. Hoe lang had ik moeten wachten als ik niet weer aan de bel had getrokken?

Pluspunten

• goedkoop

Minpunten

• afhandeling bestelling

Create2Fit Naarden 04-10-2016

Geachte heer/mevrouw,

Ten eerste nogmaals onze oprechte excuses dat uw bestelling niet op op de afgesproken datum is geleverd.

Verschillende keren is er een navraag/leverdatum opgevraagd welke keer op keer veranderde,
Inmiddels zal de door u bestelde artikelen geleverd moeten zijn, mocht dit niet het geval zijn dan vernemen wij dit graag.

Nogmaals onze excuses.

Team
Plasmadiscounter.

Anja 03-10-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Prettige ontvangst in overzichtelijke winkel

Door advertentie in de plaatselijke krant werd ik geattendeerd op deze winkel in Naarden. We hadden een nieuwe tv nodig en zagen een leuke aanbieding. Aangekomen zagen we dat de winkel ook andere apparatuur verkocht, zoals koffiezetapparaten en stofzuigers. Alles is keurig verzorgd in de winkel en met het vele personeel hoefden we niet lang te wachten op een verkoper. Snel en goed geholpen en door de aangebeoen lekkere drankjes van de eigenaar, de heer Coronel, was het een overall prima eerste belevenis in deze discount winkel.

Pluspunten

• Aandacht en goede opstelling producten

johnny van 't Wout 03-10-2016 In de winkel gekocht

bleuray

shop is goed ingedeeld alles is ruim opgezet en de medewerkers zijn zeer bereid willig helpen geven goede informatie over het product
Ook om iets via de website te bestellen voor de klant die niet in de shop is mee te nemen. goed gevoel overgehouden

Rob 03-10-2016 Via de website gekocht

Het kan dus wel !!!

Snel en helder geregeld, Tom geeft een heldere uitleg over het product. Het kan dus wel, goede prijs en goede service..TOP!

Eric 03-10-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Dikke plus, wat je van een winkel mag verwachten!

Dit is de derde keer dat ik hier een televisie aanschaf en beide voorafgaande keren absoluut geen spijt. De medewerkers zijn goed geïnformeerd en weten de juiste informatie te verschaffen bij de televisies waardoor de juist keuze overwogen kan worden. Ook het grootte assortiment aan beugels of soundbars kan vraagtekens opleveren echter weet het personeel gericht vragen te stellen en zo de vereisten boven tafel te krijgen wat je met een gepast product de showroom doet verlaten. De showroom is makkelijk en centraal te bereiken vlak bij de afslag Naarden op de A1. Ook de website biedt een goed overzicht van alle producten evenals de voorraad en levertijd. Bij twijfel heb ik gebeld en werd direct vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Groote plus van deze winkel en zeker één waar ik terugkerend heen zou gaan en zou adviseren aan vrienden, familie en kennissen.

Pluspunten

• 4K HD
  • HDR+
  • Ambilight v2
  • SmartTV functies werken snel

Minpunten

• Geen 3D
  • Goedkoop ogend poot

Marjolein 03-10-2016 In de winkel gekocht

Super service

Gisteren heb ik een Sony 43inch tv gekocht. Thuis bleek dat de beeldbuis stuk was. Ik heb gebeld en mocht meteen terug komen. Eigenlijk was het al sluitingstijd toen we aankwamen. Maar jullie hebben ons met alle vriendelijkheid geholpen. En hebben ons meteen een nieuwe tv meegegeven. Super, de tv is fantastisch.

Pluspunten

• Service
  • Goede prijs
  • Klantvriendelijk

Thomas 02-10-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Aankoop Samsung tv en sonos playbar

Ontvangst in de shop is uitstekend, zeker gedurende de actieweek Italië. Aankoop prima begeleid door de verkoper. Naast de tv ook een vogels wandbeugel gekocht. Helaas moest ik daarvoor terug. Thuis gekomen bleek de verkeerde beugel te zijn meegegeven en de bevestiging van de playbar aan de tv werkt niet. De tweede keer wel de goede beugel meegekregen en korting maar weer verkeerde boutenset. Na check ter plekke en doorvragen wist 1 collega de juiste boutenset te vinden en kreeg ik het totale pakket correct mee. Het koste wat moeite en de tv hangt, playbar werkt fantastisch. Tip: alle medewerkers alle laatste details van de te koop staande spullen laten doornemen om de klanten maximaal te helpen.

Pluspunten

• Ontvangst
  • Service
  • Uitstraling
  • Keuze mogelijkheid

Minpunten

• Onvoldoende geïnformeerde medewerkers
  • Focus op volgende klant, te weinig tijd nemen

Bart 02-10-2016 In de winkel gekocht

Zo gemakkelijk!

Heb een Philips televisie gekocht bij Plasma Discounter. Eerst gereserveerd via de website, omdat ik toch ook graag wil zien wat ik koop. Heel erg prettig dat dit vrijblijvend kan, zonder verplichtingen. Ook de klanentservice is prima. Omdat ik twijfels had over de fluctuerende verkoopprijs, had ik hier een vraag over gesteld. Zeer prettig en professioneel werd geantwoord dat de prijs die op moment van reservering gold, ook de verkoopprijs werd. Daarnaast ook keurig geholpen in de showroom met kopje koffie en al en zelfs hulp bij inladen van de toch wel grote televisie. Laagste prijs die ik kon vinden in NL.

Pluspunten

• gemak
  • prijs
  • service

Rene en Francien Grondman 02-10-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Altijd goede service en aardige verkopers

Nu was de jongste dochter aan de beurt voor een tv op haar kamer.
Haar spaargeld en verjaardagsfeest op en de verkoper heeft met goed advies een tv, een beugel en zo een benodigd kastje bij elkaar gezocht.
Ze heeft zelfs nog geld over voor bijna een Netflix abbo.
Iedereen weer blij zeker dochterlief.
Service en advies voor internet prijzen is onze gedachte.

Pluspunten

• Service, kennis en geduld
  • Zondag open met voldoende personeel

Minpunten

• Tot nu toe niet
  • Dat als we gaan kijken meestal weer wat kopen

Santon 02-10-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Perfecte voorlichting bij aankoop!

Overzichtelijke presentatie.zeer ruime keuze en vriendelijk en deskundig geholpen!
Alleen jammer dat niet alles wat wij wilden kopen op voorraad was.

Pluspunten

• Keuzemogelijkheden
  • Advisering en informatie door medewerker

Minpunten

• Artikel niet op voorraad

W. in 't Holt 02-10-2016 In de winkel gekocht

Sonos

Het product wat ik heb ontvangen en de verzending allemaal perfect.
Alleen de adressering vind ik wel een beetje slordig op het .Het pakket was geadresseerd aan de hr. Wim achternaam niet vermeld dit gaf bij het ophalen enige problemen.

Create2Fit Naarden 03-10-2016

Geachte heer in 't Holt,

Vriendelijk bedankt voor uw feedback.

Helaas heeft u uw achternaam niet achtergelaten op onze website (deze staat bij ons blanco) wellicht dat u dit over het hoofd heeft gezien of dat er toch wat bij ons is misgegaan.
Onze excuses hiervoor.

Wij zullen u vandaag alsnog een aangepast factuur sturen met uw volledige gegevens.

Kim
Team Plasmadiscounter.

am van steeg 02-10-2016 In de winkel gekocht
naarden

J van Steeg

we zijn netjes behandeld en het personeel weet waar men het over heeft.Ook het aangeboden kopje koffie vonden wij zeer klantvriendelijk.

Henk Wernsen 02-10-2016 In de winkel gekocht

Sonos

Je hebt een persoonlijke zeer goede bediening en een deskundige uitleg over het product en .klant vriendelijk. Je aankoop wordt naar de auto gebracht,

Dennis 02-10-2016 In de winkel gekocht

Aankoop LG 43UH610V

Ik heb voor deze winkel gekozen vanwege de prijs en het feit dat je er makkelijk kan afhalen, zelfs 7 dagen in de week.

Heb de TV online besteld en kon aangeven wanneer ik de TV wilde afhalen, de winkel ziet er verzorgd uit en de medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam.

Pluspunten

• Zelf ophalen 7 dagen per week
  • Groot assortiment
  • Scherpe prijzen

Cornel 02-10-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Kennis en klankvriendelijkheid hoog in het vaandel

Op basis van eerdere ervaringen heb ik voor deze shop gekozen. De kennis over de artikelen en het eerlijke antwoord laten je een goede keus maken. Vervolgens na de aanschaf van de samsung UE55KS9000 werd de tv gebracht tot aan de auto en werd geholpen om de tv netjes in de auto te plaatsen. Wat een service

Pluspunten

• kennis
  • klantvriendelijkheid
  • service
  • goede prijsstelling

jar 01-10-2016 Via de website gekocht

heel erg tevreden

eerst de kat uit de boom gekeken of het allemaal wel echt was dus via after pay besteld .
1e tv 2mnd gelden besteld en was volgende dag in huis tv geweldig Philips 48 inch
maandag 2e tv besteld Philips 42 inch precies het zelfde levering perfect tv perfect wat wil een mens nog meer dit is zeker een aanrader
oja had via jullie ook een bbq ook alles tot in de puntjes goed ik raad jullie zeker aan

Pluspunten

• levering
  • overzicht website
  • en belangrijk de lage prijzen

29-09-2016 01-10-2016 Via de website gekocht

GEWELDIG!

Nog nooit problemen gehad met deze geweldige winkel! Alles keurig optijd geleverd, in 1 woord geweldig.
Meerdere bestellingen waar ik deze ervaring mee heb

Daniel 01-10-2016 Via de website gekocht

Perfect

Geen extra service nodig gehad want zelf tv uitgezocht met gebruik van vergelijkingsoptie, betaald via Ideal volgende dag de voor mijn deur, top

Pluspunten

• Veel keus
  • Scherpe prijzen

John Nooijen 30-09-2016 Via de website gekocht

John Nooijen

Snelle service en zeer goed behulpzaam.....zou zeker meer mensen Plasma Discounter aanraden, zeker de online winkel

Pluspunten

• Service
  • levering

Arie 29-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop Salora LED tv 24" met ingebouwde DVD speler

Goede duidelijke site, ook als je niet zo vaak via internet iets koopt. Product info prima in orde en makkelijk te vinden. Ook betalen gaat erg makkelijk en met 10 min. was de koop en bestelling afgerond.
Bestelling werd de volgende dag al bezorgd, goed verpakt, na uitpakken alles aanwezig!

Pluspunten

• Makkelijk zoeken naar de juiste tv
  • Eenvoudig bestellen
  • Betaling gaat vlotjes
  • Snelle levering, volgende dag al in huis

Minpunten

• Niet kunnen ontdekken

456kwok 29-09-2016 Via de website gekocht

snelle levering

Een Philips tv gekocht bij hen, ondanks dat ze 10 euro duurdere dan andere webwinkel. Keurig de volgende dag afgeleverd zoals ze hebben beloofd.

Laurens 29-09-2016 Via de website gekocht

Laurens

Keurig op tijd geleverd volgens afspraak. Product werkt zoals het hoort te werken. Ben zeer tevreden met prijs - kwaliteit.

Patrick krijger 29-09-2016 In de winkel gekocht

de heer P.L. Krijger

Overzichtelijk aanbod van alle tv's per merk en duidelijk uitgelegd door de verkoper per merk de kenmerken en pluspunten en verschillen en natuurlijk niet te vergeten de prijzen zijn lager dan bij de concurrent

Pluspunten

• Assortiment

D jetten 29-09-2016 Via de website gekocht

Phillips 55pus6401

Wij zijn super te vreden.bestellen via internet ging gemakkelijk prijs super telefoon service heel vriendelijk en duidelijk kwamen afspraken ook na s avonds al de mail de tv kwam eerder als verwacht breng service super vriendelijke mensen gingen zorgvuldig om met de tv kwamen netjes na binnen en zetten hem neer op de gevraagde plaats .ik zeg bestellen er vaker.alle service die we gebruikt hebben was super

Pluspunten

• Service super
  • Bel service
  • Brengen super
  • Binnen de verwachte tijd

Handie 28-09-2016 In de winkel gekocht

Hr.

Ik kom al jaren op de website en in de winkel, is meestal de goedkoopste, maar belangrijk, je kunt producten in de winkel bekijken. Vanmorgen weer een produkt gekocht en het lijkt of de servce alleen maar beter wordt. Vriendelijke mensen die "gewoon" gedag zeggen en er is een goede sfeer in de winkel!

Pluspunten

• Goedkoop
  • Producten kunnen bekijken in de winkel
  • Meestal geen bezorgkosten

Damien 28-09-2016 Via de website gekocht

Veel problemen met levering

Anders dan ik had verwacht is de levering zeer tegengevallen. Bij de eerste afleverpoging waren wij niet thuis. Een briefje vertelde ons dat de soundbar de volgende bezorgdag alsnog gebracht zou worden. Volgens de website van DHL zou dat zondag zijn. Zondag en maandag hebben wij niemand gezien. Na contact met plasma discounter en DHL bleek de doos "verkeerd ingevoerd" maar deze zou dinsdag opnieuw komen.

Dinsdag hebben wij niemand gezien en er is geen niet-thuis bericht achter gelaten (dit is later bevestigd door DHL)

Weer zelf uitzoekwerk moeten doen en zo erachter gekomen dat het pakket voor afhalen klaar lag bij een Parcel punt. Hier aangekomen bleek de doos van de soundbar niet in een extra doos te zitten met als gevolg dat de doos zwaar beschadigd is geraakt tijdens het transport.

Met het oog op de vele alternatieven heb ik op dit moment geen reden om opnieuw via Plasma discounter te bestellen en ik zal deze zaak ook zeker niet aanbevelen. Ik zou voor een meer solide keten of winkel gaan zodat je zeker bent van een net en degelijk geleverd product.

Pluspunten

• Geen verzendkosten
  • In theorie snelle levering

Minpunten

• Trage levering met veel problemen
  • Klant moet zelf problemen oplossen

Create2Fit Naarden 29-09-2016

Geachte heer,

Wat vervelend dat er zoveel mis is gegaan met de bezorging. U had al contact opgenomen met onze klantenservice. Wij willen u nogmaals onze welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak.

Mocht uw product beschadigd zijn dan ruilen wij deze graag om voor u. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Team Plasmadiscounter

Thomas 27-09-2016 In de winkel gekocht

Aankoop Samsung televisie en Sonia playbar

De voorlichting en informatie voorziening tijdens het eerste bezoek waren prima.
Helaas waren de verstrekte wand beugel en beugel voor de playbar verkeerd. Bij tweede bezoek bleek dat er nog een extra set bouten bij het geheel moesten worden geleverd. Uiteindelijk verstrekt en geholpen plus een kleine korting. Service is goed

Pluspunten

• Service
  • Ontvangst
  • Coulance
  • Meedenken

Minpunten

• Kennis bij de medewerkers
  • Pro actieve houding
  • Inhoudelijke kennis producten

Create2Fit Naarden 29-09-2016

Geachte heer,

Vriendelijk bedankt voor uw feedback na een bezoek in onze showroom in Naarden.

Onze excuses dat de beugels in de eerste instantie verkeerd waren meegegeven, uit uw bericht maken wij op dat dit bij het tweede bezoek allemaal is opgelost (met een extra set bouten)

Wij zullen dit zeker meenemen om onze service/adviezen hierin te verbeteren.

Mocht u nog vragen of problemen hebben kunt u altijd telefonisch met ons contact opnemen of mailen naar klantenservice@create2fit.com

Team Plasmadiscounter

MWE 27-09-2016 In de winkel gekocht

M Westers

In een notedop, behulpzaam , efficiënt , technisch capabele mensen die adequaat helpen.
Ik bestel ook wel eens online dat gaat uiteraard ook prima , maar ik vind het ook gewoon prettig om naar de winkel te gaan.

Martin Verduijn 26-09-2016 Via de website gekocht

Geweldige service

Ik heb een sonos playbar gekocht online.
Pakket had ik snel binnen.
Het was ook zorgvuldig verpakt, daardoor kan het niet beschadigen
Ik ben zeer tevreden

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goed en zorgvuldig verpakt

Ton 26-09-2016 Via de website gekocht

Product en winkel maken het waar

Afgelopen week hebben wij de Philips Fidelio E5 luidsprekerset gekocht en ontvangen. De juiste informatie en scherpe prijs waren overzichtelijk weer te vinden op de website. Goede terugkoppeling en vlotte levering.
Kortom, alles wat je verwachten mag wordt keurig waargemaakt. Voor mij zeker een reden om in de toekomst vaker een product te bestellen.

Pluspunten

• Heldere website
  • Vlotte levering

ChrisP 26-09-2016 Via de website gekocht

Levering & service

Spullen om 20.55 uur besteld, waarbij er zoals beloofd werd er de volgende dag geleverd. Helaas ging er bij het sorteercentrum iets mis waarbij ik te maken kreeg met een deellevering, waarbij er keurig contact met mij werd gezocht om een en ander uit te leggen.

J.Hollemans 26-09-2016 Via de website gekocht

Goede service en kwaliteit

De site is zeer gebruikers vriendelijk. De snelheid van levering is verbluffend en de service is gewoon heel goed en alles voor een lage prijs-kwaliteit verhouding. Het kan eigenlijk niet beter!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Leversnelheid

Minpunten

• Weet er geen
  • Weet er geen

Jan 25-09-2016 Via de website gekocht

Open Doos Model - Als nieuw!

Vorige week een Open Doos model Sonos Playbar gekocht. En dus een aanbiedingsprijs!

Echter, ik kon niet zien dat de soundbar eerder uit de doos was gehaald. Alles was prachtig ingepakt, zag er tiptop uit! Als nieuw dus!

Perfecte service van PlasmaDiscounter!

Pluspunten

• Service
  • Website

Tobias 25-09-2016 In de winkel gekocht

Super tv super service

Snel geholpen, zeer duidelijke uitleg wat mij deed besluiten de LG OLED tv te kopen... direct uit het magazijn werd de tv ook nog in de auto gelegd door het personeel. Zeer tevreden en een tv voor een goede prijs!

Pluspunten

• geïnformeerd personeel
  • Snelle service
  • Goede prijs

D jetten 25-09-2016 Via de website gekocht

Phillips 55pus6401

Pluspunten

• Service super
  • Bel service
  • Brengen super
  • Binnen de verwachte tijd

RenéV 25-09-2016 In de winkel gekocht
Naarden, plasma-discounter

Plasma-discounter.nl. Mooie tv gekocht

We werden in de winkel goed en vriendelijk geholpen. Inmiddels is dit de 3de tv die we daar hebben gekocht en dat zegt ook wat. Op een door de weekse dag zijn we geweest, lekker rustig.
Een mooie Samsung tv gekocht.

Pluspunten

• Je wordt netjes geholpen
  • Fysieke (stenen) winkel