Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,4 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Freerunner 12-10-2016 Via de website gekocht

Snelle service

Het is een erge goede prijs voor het aanbod dat je krijgt, ook een erg snelle levering, wel een beetje onduidelijke beschrijving bij het vastzetten van de voet van de tv, en geen super mooi beeld

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snelle levering

Minpunten

• Onduidelijke gebruiksaanwijzing bij voet van tv

Wim 12-10-2016 Via de website gekocht

Top service.

Ik wilde al een lange tijd een nieuwe televisie. Op meerdere websites gekeken en na enige twijfel op deze website uitgekomen. De knoop doorgehakt en hier mijn TV online gekocht. En het heeft me verbaasd. In positieve zin. Nog nooit is een aankoop zo snel bij mij bezorgd. Om 20:30 de tv besteld en voor 12 uur de volgende dag stond de doos al in mijn woonkamer. De communicatie na aanschaf van mijn product was perfect. Vele webshops kunnen een voorbeeld nemen aan de manier hoe Plasma Discounter zijn klanten behandeld en benaderd.

Pluspunten

• Zeer sneller service.
  • Product was binnen no time bezorgd.
  • Duidelijkheid over bezorging
  • Mijn tv was 15 uur na aankoop al geleverd.

quist j 12-10-2016 Via de website gekocht

samsung tv

een samsung tv gekocht en heb de film op youtube bekeken van tom cornonel hoe de tv werkt en wat de aansluitingen zijn ik heb de tv gekocht van opruimkelder en dat was de helft van de prijs en hij is nagekeken en er is niks mee jammer dat er storing bij tnt was op vrijdag zodat ik hem zaterdag niet bezorgd werd maar hij is speciaal op maandag bezorgd het beeld is heel mooi en een voudig te bedienen

Hennie 12-10-2016 Via de website gekocht

In één woord: SUPER (snel)!!

Dit is onze tweede tv die we bij Plasma discount hebben besteld. Goede en overzichtelijke website. Fijn dat je kan aangeven wanneer het product moet worden geleverd.
We hebben de vorige keer ook contact gehad met de klantenservice. Vriendelijke en behulpzame persoon aan de telefoon gehad en naar tevredenheid opgelost.

Pluspunten

• Datum van levering zelf bepalen
  • Reviews
  • Fijne klantenservice

Marissa boin 12-10-2016 In de winkel gekocht

Televisie supersnel in huis

Maandagavond televisie besteld, dat ging super makkelijk en sbel. Betaling kan achteraf zonder extra kosten.
Levering op een ander adres heel fijn aangezien t n cadeau betrof.

En vanmiddag al bezorgd!!!!

Pluspunten

• Makkelijk besteld
  • Snel geleverd
  • Betaling achteraf kosteloos mogelijk

Minpunten

• Ik had graag een persoonlijke boodschap toegevoegd

Michael1968 12-10-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Prima met een paar kleine schoonheidsfoutjes.

Niet de goedkoopste wel snel leveren en zeer vriendelijke telefoniste(ROOS)....die uiteindelijk zorgde voor een goed gevoel.

Pluspunten

• goede bereikbaarheid
  • snelle verkopers

Minpunten

• Problemen bij reserven,zou terug te bellen niet!
  • Niet de goedkoopste maar wel leverbetrouwbaar.

W Boer 12-10-2016 Via de website gekocht

w boer

Het is een overzichtelijke site, Tevens kun je makkelijk je artikelen selecteren. en het betaal gemak (met ideal) was ideaal.

10-10-2016 12-10-2016 In de winkel gekocht

van Wees

Top!! Prima en snel geholpen advies over benodigde vogels. Alles op voorraad en ruime keuze. Hier slaag je altijd!

marco 12-10-2016 In de winkel gekocht

doeltreffende zakelijkheid

Het was deze dinsdag erg rustig in de showroom, maar desondanks geen opdringerige verkopers. De verkoper die mij hielp toonde precies het juiste geduld en liet mij de opties uitgebreid ervaren tijdens een show van een drietal tv's.
De koop was dan ook in een paar minuten rond :)

Salar Mezbanali 12-10-2016 In de winkel gekocht
Naarden Vesting

S Mezbanali

Super snel en vriendelijk geholpen en wat ik echt super vond is dat de medewerker echt moeite voor mij deed om de juiste product te vinden

Franklyn B. 12-10-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Het goede advies heeft mij overtuigd te kopen.

Bij Mediamarkt in Amersfoort kon ik niet slagen. Van 3 modellen, 55 inch in de winkel die ik wilde, was er geen voorraad.
De volgende dag naar Plasma-Discounter en werd fantastisch geholpen. Op mijn verzoek in de winkel een speciale aansluiting gemaakt, was geen probleem. Verkoper wist goed waar het over ging en was buitengewoon vriendelijk.
Uit voorraad geleverd en met een kleine korting.
Ben heel tevreden en geniet van mijn nieuwe Panasonic TV. Fijne herinnering aan deze koop.

Pluspunten

• Ruim TV assortiment
  • Kundig en vriendelijke verkopers
  • Service zoals het hoort

Jaap Molendijk 12-10-2016 Via de website gekocht

Top discounter

We waren op zoek naar een leverancier voor meerdere televisies. Dan kijk je wat rond op internet en kom je al snel op plasma discounter.nl. Ook was er recent al een link via een contact van Tom Coronel, dus was het op zich een makkelijke keus. Maar die keus is en was ook de beste keus achteraf. Wij hebben best wel wat contact gehad, zowel telefonisch als per mail, en de helpdesk reageerde snel en adequaat. Ook de levering ging snel. Er werd wel iets dubbel geleverd, maar dat werd de volgende dag weer retour gehaald. Bovendien is de communicatie super dat je per mail en sms de aankomst tijden krijgt.

Pluspunten

• snelle reacties
  • snelle levering
  • super communicatie
  • super uitleg op site met filmpjes end

Nicky 12-10-2016 Via de website gekocht

Televisie besteld

Dit is de tweede keer dat ik hier heb besteld. Fijne website, je kan snel vinden wat je zoekt.
De levering gaat super snel.
Ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Betrouwbaar, wat in deze tijd heel belangrijk is.
  • Factuur enz wordt naar je gemaild
  • Overzichtelijke website

Minpunten

• Bezorging door DHL.
  • Werdt bezorgd tussen 8:00 en18:00uur
  • Jammer dat zij geen tijdblok aangeven

Dick 😆 12-10-2016 In de winkel gekocht

Eindelijk Smart

Duidelijke informatie voor mijn inderdaad een goede rode draad in de hoos van tv aanbod. Ook in de klantenservice blinkt deze uit doordat informatie en behulpzaamheid zich onderscheidt van andere winkels. Toppertjes.😆 Gr. Dick

Pluspunten

• Meest recente versies van tv's
  • Info met professionele belichting. Artikelen.
  • Meestal alle artikelen op voorraad.

Minpunten

• Nvt .

Wenmar 12-10-2016 Via de website gekocht

Veelzijdig, betrouwbaar en snel!

Van A tot Z alles goed geregeld.
Het uitzoeken van een nieuwe tv is een hele klus, zeker gezien dat dit 10 jaar geleden was. Gelukkig bracht het advies op de site en de mogelijkheid tot vergelijken ons bij de juiste keuze. De bestelling verliep zeer snel ( ala Coronel ), en de volgende dag stond hij al in de woonkamer en 1 bij mijn zoon op zijn kamer. Prijzen zijn nl ook aantrekkelijk! Tussen bestellen en leveren wordt je ook goed op de hoogte gehouden over de vordering van de bestelling via email.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Snel
  • Goedkoop
  • Service
  • Acties

Heinen 11-10-2016 In de winkel gekocht

Top servies top tv ????

2x in de winkel geweest, eerst om te oriënteren. Deze keer super met mij mee gedacht. Kwam wel op iets anders uit dan ik zelf had bedacht. Dus thuis even laten bezinken. Nadat ik er uit was en tijd kon vrij maken, in de auto gesprongen om de geadviseerde smart tv te gaan kopen. Daar aangekomen direct geholpen (zelfde verkoper en ondanks dat er +/- 40 optionele klanten aanwezig waren) binnen 10min stond ik buiten met de tv in m'n auto geholpen door een van de verkopers! Super geregeld daar bij plasma discounter 👍🏻

Pluspunten

• Advies
  • Snel
  • Beleefd
  • Meedenken

Riesboe 11-10-2016 Via de website gekocht

Samsung TV weekend superdeal

Wat een mooie super weekend deal kwam er via de email binnen.
Zelfs de grote concurenten die aan "laagste prijs" garantie doen hadden het nakijken bij deze supersnele actie van, ja hoe kan het ook anders, coureur Coronel.
De TV is een van de top producten van Samsung en voldoet aan de laatste standaard.

Pluspunten

• Prijs/Kwaliteit verhouding
  • 4K ultra HD
  • HDR Pro
  • Smart TV

gerard kock 11-10-2016 In de winkel gekocht
naarden

al eerder bij u gekocht goed prijs uitleg servise

goed opgeleid personeel met aandacht naar wensen goede uitleg servise en prijs daarom terug bij u was zeer tevreden. dus kom ik terug bij u en u aanbieding ook nu voor mooie prijzen

Bram 11-10-2016 Via de website gekocht

Snelle service

Online bestelling snel en eenvoudig. Mooie aanbieding. Moet product nog ontvangen maar eerdere ervaring met aankoop espresso machine waren goed

Minpunten

• Track en trace eerder

R. Sa 10-10-2016 Via de website gekocht

Sony televisie

Uitgebreide website met meer dan voldoende en goede informatie over de diverse producten. Makkelijk en snel besteld, levering volgens afspraak. 's avonds besteld en de volgende dag voor 12 uur al in huis, perfect geregeld.

Rob 10-10-2016 In de winkel gekocht

Vriendelijkheid top.

Ik heb voor Plasma Discounter.nl gekozen vanwege de beste prijs. Ik heb contact opgenomen met de winkel. Daar werd ik heel vriendlijk te woord gestaan door Roos. Zij keek in het systeem of mijn product aanwezig was, en toen dat zo was zei ik dat ik zo even langs zou komen. Gezellig zei xxxx. Toen ik in de winkel kwam werd ik ook jeteen geholpen aan de balie en ook daar zagen ze dat het product aanwezig was. Er werd zelfs in de specificaties gekeken of alle kabels bij het product zaten. Na de betaling werd mijn product door een magazijnmedewerker naar de winkel gebracht. Ook die was supervriendelijk en wenste me veel plezier met het product. Hier mogen veel winkels een puntje aan zuigen. Ga zo door.

Pluspunten

• Service
  • Vriendelijkheid

Sandra 10-10-2016 In de winkel gekocht

Top

Eerst even op de site gekeken en toen hop naar Naarden. Snel en top geholpen door Jordi en binnen 10 minuten stonden we weer buiten. Jongen hielp netjes de tv in de auto te tillen! Probeer deze service maar eens te zoeken bij bv Media Markt.

Pluspunten

• Snelle service
  • aardig behulpzaam personeel

John CAP 10-10-2016 Via de website gekocht

Snelle service

TV werd keurig de volgende dag geleverd. Omdat het een demo model was, was de doos wat beschadigd. Verder ziet de TV er super uit. En een fatastische prijs voor betaald.

Pluspunten

• Snel in huis

stephan 10-10-2016 Via de website gekocht

salora Led wit

Ik vind het een overzichtelijke website met veel keuze , goede snelle levering, lage prijs, kortom top!

Pluspunten

• groot assortiment
  • lage prijs
  • snelle levering

Create2Fit Naarden 12-10-2016

Geachte Stephan,

Gezien uw reactie lees ik dat u tevreden bent, maar krijgen wij een 6 als eindcijfer. Wat kunnen wij doen om deze score te verbeteren? Wij gaan natuurlijk voor een 10!

Wij wensen u erg veel kijk-plezier!

Met vriendelijk groet,
Team Plasma-discounter

joyce 10-10-2016 Via de website gekocht

sonos 3

ik ben erg tevreden met de soos 3 player. het heeft een mooi vol geluid in de kamer. Ook wees het installeren zich vanzelf.

Dennis van Dam 10-10-2016 Via de website gekocht

Philips Ambilight

Snelle service, zelfs tè snel. Had met bestellen aangegeven levering op zaterdag maar ze stonden donderdag al voor de deur (besteld op woensdag). TV is wel super! Ambilight is echt een aanrader!
Bovendien was mijn tv een dag na aanschaf in prijs verlaagd en na telefonisch contact kreeg ik het verschil retour. Erg netjes geregeld dus!

Pluspunten

• Snelheid
  • Vriendelijk

Denyse de Jong 10-10-2016 In de winkel gekocht
online

Finlux FL3222SMART

Voor de 3e keer een televisie besteld bij plasma-discounter. Erg blij met de goede en snelle service maar ook met de juiste kennis. Wanneer je vragen hebt worden deze snel en helder beantwoord en uitgelegd.

Pluspunten

• service
  • uitgebreide product beschrijvingen
  • vriendelijke klantenservice

Ingrid 09-10-2016 Via de website gekocht

Samsung ue50j6200

De uitkomst van de consumententest heeft mij over de Streep getrokken. Plasma discounter bood de tv voor een gunstige prijs aan. Omdat dit bedrijf al jaren tevreden klanten heeft, geen moment getwijfeld te bestellen. Zeer tevreden over de levering en klantvriendelijkheid. Chapeau.

bartelings 09-10-2016 In de winkel gekocht
naarden

snel goed en goedkoop

gisteren tv van Samsung gekocht. perfect geholpen in de winkel. ze namen uitgebreid de tijd voor ons. toen bleek dat onze tv niet voorradig was, werd er met ons meegedacht en naar een oplossing gezocht. Enthousiast en deskundig personeel, een aanrader

Pluspunten

• ruim assortiment
  • kundig personeel

B Zandvliet 08-10-2016 Via de website gekocht

Samsung weekend Knaller

Snel geleverd, makkelijk vergelijken op de site, handige product film via You Tube.
Mooie Samsung 6400 UHD voor een scherpe prijs

Pluspunten

• Volgende dag in huis
  • Alles direct geleverd en compleet

Julien 08-10-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Groot aanbod, goede en snelle service!

Wij hebben een Samsung televisie gekocht. Aangezien we hem snel wilden hebben konden we deze afhalen in de winkel. Ze hebben een groot aanbod aan televisies maar ook allerlei andere producten.

Qua prijs was de televisie ook nog het aantrekkelijkst en de service was goed!

Pluspunten

• Beste prijs
  • Mogelijkheid tot afhalen in winkel
  • Goede service

John 08-10-2016 Via de website gekocht

Top levering

Fijne webshop, snel vindbaar. Makkelijk te bestellen, en de volgende dag alles compleet in huis. En ook zeer belangrijk, online was hier de scherpste prijs!

Pluspunten

• Gemak
  • Snelle levering
  • Laagste prijs

Simon Geels 08-10-2016 In de winkel gekocht

Zoals bekend was

Lekker vlot geholpen, bijzonder aardige verkoper, goed advies, lekker bakkie koffie, TV werd in de auto gebracht, dus mijn volgende aankoop zeker weer........ bij Tom Coronel.

Simon Geels
Velserbroek

Pluspunten

• Zie boven

jonathan de bruin 08-10-2016 Via de website gekocht

Perfect product, perfecte verzending!

als student bij plasma discounter mijn eerste smart tv ooit gekocht, ben er erg blij mee! verzending was super snel en netjes geregeld!

Pluspunten

• snelle verzending
  • kwaliteit producten

J visser 08-10-2016 In de winkel gekocht
NAARDEN BRONSSTRAAT 10

TOP WINKEL

Gisteren 7-10-16 weer een top tv Gekocht bij plasma discounter.
Er is overzichtelijk veel keus in de winkel ook op de site zelf
Zelf heb ik de tv gereserveerd op de site en zelf op gehaald , omdat ik toch graag wil zien wat ik koop.Ik kan het iedereen aanraden daar te kopen , dit is mijn ? tv , in de winkel wordt het je goed uit gelegd onder het genot van een lekker bakkie koffie , TOP

Marco Hoogenboom 08-10-2016 Via de website gekocht

Snelle oplossing bug

Goede prijs/kwaliteit verhouding en uitleg in de vorm van filmpjes.
Snel geholpen met een bug in de tv (beeldstijl versprong vaak naar ongewenste instelling). Doorverbonden naar de philips service afdeling die mij een update en instructies gaf. Probleem opgelost.

Pluspunten

• video's
  • snelheid
  • helpdesk

van Hurck 08-10-2016 Via de website gekocht

Snel geregeld

Bestelling was snel geregeld was per ongeluk 2 ordebevestigingen gestuurd maar na snel overleg met de klantenservice bleek er 1 verkeerd te zijn wel netjes opgelost. De TV was de volgende dag om 12 uur al binnen. TV was goed verpakt.

Pluspunten

• goede klanten service
  • snelle levering

Minpunten

• ordebevestiging wordt te vroeg verstuurd

RJ 08-10-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Stijlvolle winkel met vriendelijk personeel

Ik ben geweldig geholpen, geen poespas gewoon advies op maat. Uiteindelijk tv kabel en beugel voor schappelijke prijs

Pluspunten

• Bereikbaarheid
  • Personeel

Ben Hoogwerf 08-10-2016 Via de website gekocht

Aankoop Philips TV

TV besteld, levering aangevraagd op een vrijdag, bleek dat volgens DHL het adres niet goed was. Blijkbaar had de bezorger zin in zijn weekend :(.
Volgende dag gebeld met Create2Fit en die konden er natuurlijk ook niets aan doen. Als pleister op de wonde € 15,- korting gehad en aangezien het weekend was (zaterdag) kon er alleen nog geregeld worden dat deze TV maandag alsnog geleverd gaat worden.
Prima opgelost. Create2Fit kan hier weinig aan doen maar komt de klant toch tegemoet. Klasse!!

• Klantenservice

Fred Ricken 08-10-2016 In de winkel gekocht

Toshiba 24W1534DG

Prima service! Gereserveerd, netjes geholpen en direct af te halen. Mooie aanbieding uit de opruimkelder maar keurig netjes in doos geleverd.

WebbyMan 07-10-2016 In de winkel gekocht

Gastvrij

Onze oude LCD TV was (eindelijk) aan een "upgrde" toe. Na op het internet het juiste model gevonden te hebben, zijn we naar de showroom van de Plasma-discounter gegaan. Daar werden we gastvrij ontvangen met een kopje koffie en zeer bekwame medewerkers, die onz zeer goed hebben geholpen. Ook werd de gekozen TV netjes voor ons in de auto gezet. Top!

Jays 07-10-2016 Via de website gekocht

Perfecte levering LG Ultra HD tv

Duidelijke en overzichtelijke site. Tevens de filmpjes, met product uitleg geven net dat stukje extra om mijn nieuwe tv bij Plasma discounter te bestellen.

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Updates over de (je) bestelling

Minpunten

• N.v.t. op dit moment

E. Carree 07-10-2016 Via de website gekocht

Snelle levering van een topproduct!

Ik heb in eerste instantie niet bewust gekozen voor plasma-discounter.nl, maar kwam via Google op deze site. Dat is heel goed bevallen! No-nonsense informatie en een goed assortiment. Ik beveel deze webshop zeker aan.

Eric 07-10-2016 In de winkel gekocht

Deskundig

Kundig advies in een tv winkel! Waar vind je dat nog! Daarnaast ook goede afhandeling van factuur en levering vanuit magazijn

Lucie 07-10-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Samsung smart tv bij de plasma discounter

De plasma discounter heeft de scherpste aanbiedingen. De tv staat werkend te zien in de winkel. De medewerker die mij hielp kon goede informatie geven. De medewerkers hielpen met het in de auto zetten. Goede service!

Pluspunten

• Goede acties
  • Uitgebreid assotiment
  • Deskundige medewerkers
  • Giede service

Minpunten

• Geen minpunten

Martijn 07-10-2016 Via de website gekocht

Martijn

Via internet besteld dat ging snel makkelijk en zonder gedoe
De levering precies volgens de aangegeven dag en tijd
Gewoon top geregeld

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk
  • Correcte levering

Jolanda 07-10-2016 Via de website gekocht

Jolanda tromp

Makkelijk en duidelijke site veel keus duidelijke omschrijving ook al heb ik er geen /weinig verstand van het product. Snelle service correct goed verpakt ontvangen.

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk

Jan Hoogenboezem 07-10-2016 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Ik heb een soundbar gekocht bij plasma discounter.nl (create 2 fit). In de vroege avond besteld en de volgende morgen al ontvangen. Super snel dus. Ook de prijs was uitstekend. Gezocht op internet en de soundbar was bij dit bedrijf het goedkoopst wat ik maar kon vinden. Al met al: het kan eenvoudigweg niet beter.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snelle levering
  • Gemakkelijk te bestellen

Minpunten

• Niets
  • Niets

Amy 07-10-2016 Via de website gekocht

Snelle levering!!

Goede prijs, zeker tegenover de fysieke winkels. Super snelle levering en goede informatie verstreken ze

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede prijs

dave 07-10-2016 Via de website gekocht

Salora DVD speler

snelle goede service hij werkt perfect alleen jammer dat het via dhl gaat want mijn pakket kwam gescheurd en gedeukt aan maar gelukkig is het artikel zelf niet beschadigd

Minpunten

• dhl