Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

PJ Wegman 28-10-2016 Via de website gekocht

P Wegman

Zeer overzichtelijke website. De video beoordelingen weerspiegelen de werkelijkheid en zijn erg helder en duidelijk. Prijzen, service en levertijden zijn perfect.

Pluspunten

• informatie op website
  • prijs
  • levertijd

Brugman 28-10-2016 Via de website gekocht

wandbeugel

Het door discounter aanbevolen montagebeugel voor het ophangen van een TV voldoet niet.
Als je de beugel ophangt past de scartkabel niet in de TV en komt de TV van de muur af.
De scartaansluiting is dikker dan dat de beugel van de muur afkomt en de bijgeleverde schroefjes zijn te lang om te zorgen dat de TV goed bevestigd kan worden.
Met extra revetten moest dit probleem worden opgelost.
Al met al is het geleverde advies niet correct en weet men niet wat de consequenties zijn als men die bugel besteld bij de TV voor het ophangen daarvan.
Ophangbeugel is JM400ST van Vesa
TV is een Salora, 32 inch.

Tanja 28-10-2016 Via de website gekocht

samsung 4k tv

plasma-discouder werkt samen met bol.com, daar wilde ik de televisie eerst bestellen. Tijdens het bestellen werd mij meegedeeld dat de tv niet meer op voorraad was. Daarna naar de site van plasma discounter zelf gegaan, hier geen probleem en de tv was de volgende dag in huis!

Pluspunten

• volgende dag geleverd
  • voorraad

Edwin7000 28-10-2016 In de winkel gekocht

Aankoop Philips 43PUS6401/12

Deze shop is de juiste plek om goed te worden geholpen en een juiste keuze te maken.

In 2009 was mijn eerste aankoop bij Plasma-Discounters. De toen prijzige Philips 43pfl9664 was hier de goedkoopste. Deze werkt nog steeds perfect zonder problemen.
Nu een tv nodig voor zoonlief. Weer een Philips, maar nu de nieuwste 43PUS6401 met alles erop en eraan. Goed advies ontvangen over deze tv en opgehaald in Naarden. Ze helpen je nog even om de tv in de auto te plaatsen en ook de Fifa17 actie van Philips kwamen ze nog uitleggen bij de auto. Perfect service en hopelijk net zoveel plezier mee als de vorige tv. Installatie thuis, alles werkte perfect en tv was up-to-date met laatste Philips software van aug2016 (aankoop okt2016).

JB 27-10-2016 Via de website gekocht

Perfecte Winkel

Perfecte webwinkel. Duidelijke en makkelijke website. De levering is zeer snel. Makkelijk dat de factuur via de mail komt. De gewone winkel is ook prima. We hebben hier al meerdere producten gekocht en blijven dat zeker doen.

Rien 27-10-2016 In de winkel gekocht
Plasma discounter Naarden

Door verkoop van en juiste uitleg van personeel

Opgeruimd, helder, goed, personeel.
personeel weet waar zij over praten omtrent het produkt. daarnaast is er een ruim assortiment van velerlei electronica.

A. Bruijne 27-10-2016 In de winkel gekocht

Goed gevoel!

Door de ervaring in het verleden een TV en een soundbar bij Plasma-discounter gekocht. Opnieuw fantastisch geholpen. Goede uitleg gehad over de verschillen tussen tv's. Zijn blij met onze nieuwe TV en soundbar.

Desiree 27-10-2016 Via de website gekocht

Perfecte service!

Met verhuizen wil je niet teveel gedoe erbij hebben. Als je dan snel een nieuw geluidssysteem nodig hebt, wil je die snel en gemakkelijk kunnen bestellen en geleverd krijgen. Dat is wat Plasma-Discounter.nl heeft gedaan. Het bestellen via de website ging heel gemakkelijk. De betaling verliep voorspoedig en na de bestelling werd alles meteen bevestigd met een email. De volgende ochtend om half 10 stond de bezorger voor de deur om de pakketjes af te leveren. Bedankt Plasma-Discounter! Top :)

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Gemakkelijk bestellen
  • Betalen in elke gewenste vorm

Simone 27-10-2016 Via de website gekocht

Voor de beste service koop je bij Plasma Discounter!

Wij hebben twee dagen geleden een TV gekocht bij Plasma Discounter. Vlak voor bezorging werd ik gebeld door de bezorgservice dat zij de vrachtwagen niet in onze straat konden parkeren en of ik ze tegemoet kon rijden. Tja natuurlijk. Toen ik met m'n auto sleutels bij de voordeur stond. Zag ik een grote doos voor de deur verschijnen. De chaufeur was komen lopen met de TV "onder zijn arm". Wow wat een top service. Na het uitpakken van de TV bleek deze nog mooier dan op de foto. Mijn complimenten. Ik zou aan iedereen Plasma Discounter aanbevelen. Groet, Simone

Pluspunten

• Service
  • Volgende dag in huis
  • Overzichtelijke website
  • Nog geen min punt gevonden

Jacob 27-10-2016 Via de website gekocht

Goedkoop/snel/vertrouwd

Ik kende ze niet. Maar kwam per toeval tegen. En was er direkt uit. Prijs was lager dan welke winkel ook. En surfers super. Binnen een dag stond mijn tv thuis!

Pluspunten

• Snelle surfers
  • Goedkoopst
  • Vertrouwd

Minpunten

• Kende ze nog niet

Gert de Graaf 27-10-2016 In de winkel gekocht

Zeer tevreden klant

Op zoek naar een smart tv heb ik voor het eerst van mijn leven uw shop bezocht. Wat mij direct opviel was de mooie overzichtelijke indeling en de prachtige opstelling van de televisies en andere apparatuur. Mijn oog werd meteen getroffen door een geweldige aanbieding, een Samsung 55 inch smart tv voor een belachelijk lage prijs. Ik was gelijk verkocht en de tv ook. Ik werd zeer snel en correct geholpen. Tijd voor een overheerlijke koffie was er niet, zo snel werd de tv door een medewerker uit het magazijn gehaald. Hij liep zelfs mee naar de auto en plaatste de tv keurig netjes op de achterbank. Wat een fijne service. Het bakjie koffie houd ik nog te goed want mijn bezoek zal zeker niet de laatste zijn.

Pluspunten

• uitstekende service
  • zeer korte wachttijd
  • deskundig, vriendelijk en behulpzaam personeel
  • overzichtelijke shop
  • goed bereikbare lokatie

Ruud de Grijs 27-10-2016 In de winkel gekocht

Ultra Hd tv 4k

Prima web site , erg overzichtelijk .
Maar ik ga toch altijd even in de winkel kijken.
Daar word je uitstekend geholpen en uit gelegd wat je wil en wat de mogelijk heden zijn.
Zeer klant vriendelijk personeel.

Tittel 27-10-2016 In de winkel gekocht

Zeer goede klantervaring bij Plasma Discounter

Ik had maar 1 doel en dat was de LG Oled 65 inch te kopen met Cashback. Vanuit Papendrecht naar Naarden gereden en ik kan zeggen dat ik het meer dan waard vond. Snelle, directe uitleg over de Oled TV. Vriendelijk, behulpzaam, verstand van zaken, en mijn vader van 79 een lekker bakkie koffie geven. Mooie demokorting gekregen op de Sonos bar. Plasma Discounter kan ik van harte aanbevelen, omdat het concept klopt. Op een industrie terrein staan ipv een druk winkelcentrum en toch een leuke ambiance uitstralen.

Pluspunten

• Ambiance
  • Vriendelijkheid
  • Kennis van zaken
  • Goed bereikbaar
  • Uptodate website

Minpunten

• Te lekkere koffie

Gijsbert van Asseldonk 26-10-2016 Via de website gekocht

Samsung smart tv

Makkelijk besteld en supersnel geleverd! Prijs was heel concurrerend. Volgende bestelling zal zeker weer bij plasma-discounter zijn!!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Makkelijke overzichtelijke website
  • Scherpe prijs

Thom 26-10-2016 Via de website gekocht

Thom

goede sitem duidelijke produktinformatie, snelle levering, artikel is goed verpakt in eigen karton, goede prijzen en jullie hebben wat ik zocht

Johan Voog 26-10-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Samsung voor in de slaapkamer

Ik kijk rustig rond op het internet en in winkels en als ik mijn keuze heb gemaakt kom ik vrijwel altijd bij Plasmadiscounter terecht. Goede service, snelle afhandeling en prima advies.

W. Slot 26-10-2016 In de winkel gekocht

Blij met onze nieuwe TV

Prima winkel met een overzichtelijk assortiment. Geen overdaad aan assortiment waardoor kiezen alleen maar lastiger wordt. Vriendelijke verkopers die je ook de tijd geven om even na te denken en te overleggen.
Uiteindelijk werden we zelfs nog getrakteerd op een heerlijk drankje. Kortom super geregeld!

Pluspunten

• Overzichtelijk assortiment
  • Vriendelijke verkopers
  • Indeling van de winkel
  • Direct je aankoop meenemen

Marco uit Utreg 26-10-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Prachtig beeld, mooie tv, zo geregeld

Hadden hier ook een esperessomachine gekocht en dat was goed bevallen. Garantie netjes geregeld, goede prijs - kwaliteit verhouding, scherpe prijzen.

Pluspunten

• Snel gelijk meenemen
  • Goedkoop

Minpunten

• Valt niets te ritsellen met de prijs

ollie 25-10-2016 Via de website gekocht

Tel uit je winst!

Erg overzichtelijke site, zeer gebruiksvriendelijk, mooie aanbiedingen en de filmpjes met uitleg over het product zijn super. Bestellen vanuit je stoel, vlotte levering en betaling achteraf. Alleen maar pluspunten.
Ik zou zeggen gewoon doen!

Pluspunten

• duidelijke omschrijving van het product
  • betaling achteraf mogelijk
  • mooie aanbiedingen
  • gebruiksvriendelijke site

Jeroen 25-10-2016 Via de website gekocht

Superzaak

Ik vind het een super zaak .het product was niet alleen goed maar de prijs was ook klasse . En de levering was precies op tijd zoals afgesproken. Ze verdienen een dikke 10

Pluspunten

• Goede prijs
  • Op tijd geleverd

Marco 25-10-2016 Via de website gekocht

Ruim assortiment met een prima service en een prettige helpdesk die snel reageerd. Ik had een TV gezien en in de winkelwagen gezet en na een paar dagen was de TV €10,- duurder geworden en zag een muurbeugel in de sale kelder alleen die was € 10,- duurder dan de nieuwe. Na dit gemeld te hebben kreeg ik een code toegestuurd met beide kortingen.. Service

Donny 25-10-2016 In de winkel gekocht

Donny

Overzichtelijke showroom, personeel/verkopers met kennis.
Ze nemen de tijd voor je!
Je ziet heel vaak dat ze de goedkoopste zijn!
Tom coronel heeft hele leuke duidelijke uitlegfilmpjes(goede presentator)

Pluspunten

• gratis bezorging
  • vaak de goedkoopste
  • Betrouwbaar
  • Vakkennis

Minpunten

• kan ik niet bedenken

Rob en Anita 25-10-2016 Via de website gekocht

Samsung tv weekend aanbied.

In het weekend gebruik gemaakt van de weekend aanbieding Samsung tv. Natuurlijk van te voren goed rondgekeken op internet. Nergens goedkoper. Daarbij komt ook nog dat er duidelijke informatie werd gegeven op plasma discounter.
Zéér snelle levering. Telefonisch ook nog contact gehad. Ook hier zéér klantgericht en klantvriendelijk!!!

Pluspunten

• Duidelijke informatie
  • Zéér voordelig.
  • Zéér snelle levering.

Minpunten

• Géén.

Yvo W. 25-10-2016 Via de website gekocht

Tiptop TomTim!

Ik vind de Plasmadiscounter een bijzonder overzichtelijke winkel waarin ik snel kan vinden wat ik nodig heb voor de juiste prijs. In het verleden heb ik mijn televisies altijd opgehaald in Naarden maar deze keer heb ik hem on-line besteld. Dit was zo geregeld en na betaling is de televisie supersnel afgeleverd. Ik had hem de volgende dag om 08:30 al in huis.

Pluspunten

• Overzichtelijke winkel
  • zeer snelle levering.

Sandra van Duyn 25-10-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Super, helemaal in de wolken

wij waren gisteren 24-10-2016 bij de vestiging in Naarden, wat een top service, wij werden prima geholpen, vragen die we hadden werden netjes beantwoord!! super helemaal top
10 jaar geleden voor het laatst een tv gekocht, hard voor gespaard en hoop je op goede informatie !!!

Pluspunten

• klant vriendelijke
  • eerst rustig rond kunnen kijken
  • niet gelijk op je af komen stormen

YMdB 25-10-2016 Via de website gekocht

11 x Finlux tv met beugel

Een aantal televisies in 1 x besteld voor ons hotel. Voorafgaand advies en contact gehad met diverse medewerkers. Goed advies gekregen en ze waren snel met reageren per telefoon en per email.
De scherpste prijs ontvangen van dit bedrijf.
Ook goed geadviseerd over bijpassende beugels.
De tv's en beugels zijn snel geleverd.
Kwaliteit van de tv: Finlux 24 inch is zeer goed, scherp beeld en prima geluid.
Ik ben een zeer tevreden klant.

Pluspunten

• goede en persoonlijke service vd medewerkers
  • scherpe prijs voor tv

Sander 25-10-2016 Via de website gekocht

Kortom geweldig

Goed voorzien van advies zowel telefonisch als in de winkel. Zeer snelle levering (binnen 24 uur). Non-stop op de hoogte gehouden per mail over de status van levering. Daarnaast ben ik gegaan op de weekend deal. Dat scheelde meer 100 euro!. Nu moet ik alles installeren en ook daar ben ik tot in de puntjes van informatie voorzien.

• levering
  • Hulp bij instalatie

Quirijn Oord 25-10-2016 Via de website gekocht

Salora smarttv

Prijs kwaliteit verhouding is erg goed,website is duidelijk,mailtjes over alle benodigde informatie komen netjes binnen.
Service is goed,had het pakket de volgende morgen in huis!

Pluspunten

• Service

Jos 25-10-2016 In de winkel gekocht

Kopen Smart TV voor keuken

Shop was goed te vinden. Bij binnen komst wel erg druk, voor de winkel alleen maar goed voor de ongeduldige klant niet.
Even wat rond gekeken hierna hulp in geroepen van de verkoper, goed advies gegeven.
Bij de kassa afrekenen even in de rij moeten staan maar was niet lang
De bestelde spullen worden gebracht door het magazijn , keurig afgeleverd en er wordt ook netjes gevraagd of er geholpen moet worden. Toch fijn

Niets te mopperen fijne winkel en goed personeel

Pluspunten

• Fijne winkel
  • Goed personeel

Minpunten

• Erg druk voor de ruimte
  • Er kan meer advies personeel bij

Lia Peters 25-10-2016 Via de website gekocht

LG tv

Geweldige shop, met goede en snelle service en de levering is prima door personeel dat echt vriendelijk is en voorzichtig met je spullen omgaat

c.j. vd Laar 24-10-2016 In de winkel gekocht
internet

lasma Discounter

Erg ruime keuze en heeloverzichtelijk. Van alles vergeleken maar kom hier alsviordeligst uit . Snel geleverd en achteraf betalen. Ik had al eerder iets gekocht bij hun en dat was goed bevallen. Goed tel.bereikbaar ook erg fijn. Daarom wederom gekozen voor deze internetwinkel. En ik vond die van Coronelwel aardig hahaha.. ik zou zeggen DOEN!

John Bor 24-10-2016 In de winkel gekocht

Dhr John Bor

Hierbij een kort motivatie, ik heb reeds eerder een tv gekocht bij jullie.
Na eerst wat speur werk op internet kwam ik alweer snel op jullie site uit en had daar een tv uitgekozen.
Nadat ik eerst op zaterdag de winkel/ shop te Naarden had bezocht ben ik toch zonder aankoop vertrokken, het was gewoon te druk!
In de week erna weer de naar de shop en met wat discussie en uitleg over de gekozen tv met de tv naar huis, aangesloten en werkt prima zoals ik verwachte helemaal top.
Koste mij wel 3 verlof uren maar goed als je iets graag wilt hebben doe je er meer voor.

Pluspunten

• Uitstekende site
  • shop is goed bereikbaar
  • voor de deur parkeren
  • prettige ambiance
  • goede uitleg service

Minpunten

• enorme drukte op zaterdag

Milan 24-10-2016 In de winkel gekocht

Milan

Duidelijk en no-nonsense advies bij mijn bezoek in de winkel. Had het aanbod van televisies op de website al gezien, maar wilde toch nog wat meer info door middel van persoonlijk contact. Zeer vriendelijke medewerkers die de tijd nemen totdat al je vragen beantwoord zijn ondanks dat het vrij druk was tijdens mijn bezoek in de winkel. Blij met mijn aankoop bij plasma-discounter en de service die ik erbij kreeg! Zeker aan te raden.

Pluspunten

• Uitstekende service
  • Mooie producten met scherpe prijzen

Heinen-Sluijs 24-10-2016 In de winkel gekocht

Sony Bravia tv

We gaan vaker naar de discounter: vriendelijk en met veel kennis. Dit keer kochten we een tv. Maar ja... Welk formaat? Mijn man en zoon durfden hun keuze bijna niet kenbaar te maken (meestal vind ik ze te groot). Maar toen de ogen van de adviseur begonnen te glommen bij hetzelfde model als de voorkeur van de mannen was het helder: dit wetd hem!
Iedereen blij. De Sony Bravia 4K 55 inch is een prachtig toestel!

Pluspunten

• Helder

Jaron 24-10-2016 In de winkel gekocht

Aankoop nieuwe tv

Op een zondag een nieuwe tv gekocht in de winkel. Ondanks dat het erg druk was nam de verkoper veel tijd om mij te helpen van de juiste tv voor mij. Het is een Philips 43PUS6401 geworden. Na het betalen van het product loopt er iemand uit het magazijn mee om het product in de auto te leggen. Al met al een hele goede service en een mooi nieuw product. Ik ben erg tevreden. Ik raad de winkel zeker aan!

Pluspunten

• Product wordt zelfs in de auto gezet
  • Verkopers hebben kennis en zijn klantvriendelijk

Tiny 24-10-2016 In de winkel gekocht

Mevr

Perfect geholpen was druk maar netjes en snel geholpen ! Hadden op internet gekeken en al televisie gereserveerd maar kregen perfect advies top

Pluspunten

• Snel geholpen veel keus

Minpunten

• Druk voor koffiemachines

Arjen 24-10-2016 In de winkel gekocht

Topwinkel!

Nog nooit zo snel een tv gekocht.
Kwam voor het eerst in de winkel in Naarden. Was wat drukjes, maar zag er zeer gelikt uit en er liepen enorm veel medewerkers.
Binnen 10 minuten liep er een medewerker mee naar de auto en hielp deze inladen.
Ga hier zeker terugkomen!

Pluspunten

• Mooie winkel
  • Ruime keuze
  • Kundig personeel

Jannie 23-10-2016 In de winkel gekocht
Naarden Tom Coronel

Fijn gewinkeld bij plasma -discount in Naarden in

Prima rustge winkel geen schreeuwerige toestanden overzichtelijk alles goed ingedeeld vriendelijke verkopers kreeg koffie heerlijk vers gezet wc prima netjes schoon kort om geweldig !

Pluspunten

• Prima
  • Keurig
  • Vriendelijk
  • Goed ingedeeld d

Minpunten

• Geen idee

Marco 23-10-2016 In de winkel gekocht

Geweldig

Goed en duidelijk advies en goede service en vriendelijk personeel. Nette winkel en goede parkeer mogelijkheden

Monique 23-10-2016 Via de website gekocht

Snelle levering

Eerder ook al een bestelling gedaan bij de plasma discounter en omdat dit goed was bevallen nu weer.
's avonds om 20.15 uur een tv besteld en 's morgens om 09.15 uur werd hij geleverd.
Dat is nog eens snelle service.

Pluspunten

• geen minpunten kunnen vinden.

Anel 23-10-2016 Via de website gekocht

Snel, goed en scherpe prijs!

Na zorgvuldig een keuze gemaakt te hebben voor een bepaalde tv, hebben we via verschillende manieren op internet gezocht naar dit model. We kwamen steeds weer bij Plasma-discounter.nl uit. We hebben gedurende een aantal dagen de prijs gevolgd en Plasma-discounter verraste ons met een aanbieding die € 90,- onder de gangbare prijs lag. Toen direct de knoop doorgehakt en 's avonds rond 20.00 uur besteld. De volgende ochtend werd de tv rond 11.00 uur bezorgd. Een uur later konden wij al genieten van onze nieuwe aanwinst. Super!

Pluspunten

• scherpe prijs
  • ruim assortiment
  • levering binnen 15 uur
  • gebruiksvriendelijke website

Fedde 23-10-2016 In de winkel gekocht

Panasonic

Fijne winkel met voldoende keuze. Prettige medewerkers met goede kennis van zaken. Hier heb ik voor de tweede keer een tv aangeschaft en zou dat zeker nogmaals doen.

Pluspunten

• Voeldoende keuze
  • Mooi ingericht

Gorissen A. 22-10-2016 Via de website gekocht

aankoop TV

goede voorlichting via filmpje over het product wat ik via uw web winkel heb gekocht heb via de web winkel een Sony TV hd gekocht kan het iedereen aanraden

Pluspunten

• zeer goed

Bert werkhoven 22-10-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Superrr, snel eenvoudig en goede mensen

Show room , parkeren en bediening is super, ze weten wat ze doen. En klant is blij. Wat willen we nog meer?

Pluspunten

• Showroom
  • Bediening
  • Direct meenemen

Minpunten

• Helaas geen

Rosa Gentile 22-10-2016 In de winkel gekocht

Zoektocht voltooid!!

Mijn favoriete winkel Plasma discounter.nl
levert haar spullen razend snel.
tv's en koffie machines in alle prijsklasse en maten.
De verkopers weten waarover ze praten!
Veel (online)winkels gezien en bezocht,
en uiteindelijk met veel plezier in deze winkel gekocht.
Dus als u een nieuwe tv wilt kopen
hoeft u alleen naar plasma.discounter.nl
te lopen.

Pluspunten

• super snelle levering
  • schone overzichtelijke winkel
  • deskundige service
  • mooie prijs kwaliteit verhouding

Cw 22-10-2016 Via de website gekocht

Makkelijk en snel

Vrijdagochtend een nieuwe tv besteld en deze kwam zaterdagochtend binnen. Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Helemaal top!

Pluspunten

• Snel geleverd
  • Makkelijk besteld
  • Goede informatie via mail

Rob 21-10-2016 In de winkel gekocht

LG 55UH850V

Op 15 augustus kochten wij onze flatscreen LG 55UH850V. Op maandag is het heerlijk rustig in de winkel in Naarden en werden we super goed geholpen. In korte tijd een selectie gemaakt en de TV gekocht. Hij werd keurig in de auto gelegd en eenmaal thuis was alles snel geïnstalleerd en dankzij het gebruiksvriendelijke LG menu gewoon plezierig om te doen. We hebben de TV nu 2 maanden en genieten elke dag van het prachtige beeld en met de gratis Soundbar is het plaatje compleet. Life's Good met LG !!!

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Mooi groot beeld
  • Beeldkwaliteit instelbaar op persoonlijke voorkeur

Eddie Sticker 21-10-2016 Via de website gekocht

Aankoop TV

Goede service nadat ik verkeerde keus had gemaakt over scherm grootte werd dit snel gecorrigeerd door de klantenservice

Koos 21-10-2016 Via de website gekocht

Salora 32 HD LED TV

Ik ben weer teruggekomen omdat ik de vorige keer ook een goede service heb gehad. De vorige keer ook een TV gekocht en snel (en goedkoopste in NL) ontvangen. Tja, wat moet je als koper dan nog meer.
Goede service, goedkoop en snel geleverd.

Ga vooral zo door zou ik zeggen!

Wesley 21-10-2016 In de winkel gekocht
naarden

Top service

Service van plasma-discounter is top! vriendelijke te woord gestaan en deskundig advies gekregen. Alle fimpjes op de website geven tevens voldoende informtie.

Bij de koop was alles op voorraad (tv, beugel en kabelgoot) zodat wij meteen van de televisie kunnen genieten.

Na een week de muurbeugel geruimd. Zonder problemen een ander exemplaar mee gekregen die beter bij onze situatie pasten.

Pluspunten

• Advies
  • Testen van de TV
  • Op voorraad