Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Klaassen 05-11-2016 In de winkel gekocht

Philips Ambilight tv aankoop

Website was goed en duidelijk, mooi die reserveringsoptie! Zo hoefde ik niet bang te zijn dat ik mijn aankoop misliep. Personeel in de winkel allervriendelijkst en weten waar ze het over hebben. Het was erg druk, maar alsnog werd aangeboden om even mee te lopen naar de auto om de tv in de auto te leggen.

Pluspunten

• Reserveren op website
  • Offline shop met online prijzen
  • Klantvriendelijk personeel

Rob 05-11-2016 Via de website gekocht

Foutje van de zaak in uw voordeel

Vertrouwd adres. Philips TV, Siemens koffiemachine en de koffie komen van dit adres. Nu dus ook de Sonos set.
Ondanks foutje op de website, uiteraard zonder enig commentaar gecorrigeerd in mijn voordeel, wederom prima service en snelle levering.

Pluspunten

• Levering tegen "foute" prijs ;-)

Minpunten

• Telfoutje op de website

Mevrouw M.S. 04-11-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Uitstekende service bij aanschaf Samsung smart tv

Vorige week heb ik een nieuwe tv (Samsung UE49KU6400) aangeschaft bij Plasma-discounter.nl. Ik kwam er terecht via Google doordat de scherpe prijzen van de nieuwste televisies mij zeer aanspraken bij dit bedrijf. Er is een goede prijs-kwaliteitsverhouding en het scheelt een aanzienlijk geldbedrag t.o.v. andere aanbieders. Daarnaast is de website zeer gebruiksvriendelijk en met één klik op de muis had ik de tv die ik wilde gereserveerd. Direct kreeg ik een reactie en kon hem dezelfde dag nog ophalen. Ondanks dat ze een goede bezorgservice hebben voor 21.00 besteld is volgende werkdag in huis, maar ik wilde graag op dezelfde dag nog mijn tv. De winkel was zeer profesioneel opgezet. Luxe opstelling en presentaties van vele televisies waarbij je goed geadviseerd werd door keurig gekleed personeel welk tv het beste bij jou past. Echter had ik een reservering. Ik werd direct geholpen en hoefde alleen mijn reserveringsnummer te geven aan een vriendelijke medewerker bij de kassa. Super service. Daarbij ben ik zeer te spreken over de 14 dagen bedenktijd en de garantie. Deze kreeg ik daar, maar ook op mijn email na betaling. Mijn conclusie:
- Goede prijs-kwaliteitsverhouding, scherp geprijsd
- Perfecte en snelle service
- Gebruiksvriendelijke website
- Professioneel bedrijf
- Vriendelijke medewerkers
Kortom een echte aanrader.

Pluspunten

• Goede prijs-kwaliteitsverhouding, scherp geprijsd
  • Perfecte en snelle service

Sharon en Sven 04-11-2016 Via de website gekocht

Finlux led 24 inch

Prima telefonische hulp gekregen na een aantal technische vragen een half jaar geleden. We hadden een tv nodig voor op de camping die aan een aantal eisrnoest voldoen We zagen door de bomen het bos niet meer. Bij levering een perfecte keuze! Deze week dezelfde gekocht voor onze zoon. Perfecte keurige levering welke we op advies bij een afhaalpunt hebben laten bezorgen. Zelfs een dag tevoren op voorraad. Dank jullie wel!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Gekwalificeerd personeel aan de telefoon
  • Prima voorraad

rene 04-11-2016 Via de website gekocht

led tv

goede prijzen. snellle goede service. goede klantenservice. snelle reacties. opruimingskelder is aantrekkelijk.

Pluspunten

• goede service
  • snelle reactie via mail

Minpunten

• tv op webshob was er niet meer

Willem 04-11-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Leuke acties en snelle service

Mooie acties op de website. had een TV gezien die ik wilde kwam 15 voor sluitingstijd de winkel in en stond voor 1800 buiten met m'n tv en werd ook nog geholpen bij het in de auto laden.

Pluspunten

• Goeie service
  • Mooie acties

Minpunten

• Ik kan geen minpunt bedenken
  • Ik kan geen minpunt bedenken

Erwin 04-11-2016 Via de website gekocht

Simpel en snel

Een wat grotere aankoop doe je niet zomaar.
Je wil zekerheid, kwaliteit en een goede service. Naast voorgenoemde wil je ook niet teveel betalen.
Zelf kwam ik als eerste uit bij de plasma-discounter. Om te vergelijken ben ik bij andere elektronica zaken langs geweest.
Na enkele weken vooronderzoek blijkt dat de plasma-discounter voldoet aan al mijn gestelde voorwaarden.
Ik zou iedereen aanbevelen een kijkje te nemen in het ruime aanbod van de plasma-discounter.

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Overzichtelijk
  • Snelle levering
  • Groot aanbod

Taco 03-11-2016 In de winkel gekocht
Naarden

De juiste winkel voor je tv!

5 jaar geleden tv gekocht en super geholpen, nu weer een tv gekocht en weer top geholpen.
Hartelijk dank

Pluspunten

• Service
  • Meedenken
  • Goede prijs

Lisamarie 03-11-2016 In de winkel gekocht

SUPER WINKEL!

Ik heb reeds mijn eerste bestelling geplaatst bij Plasma-discounter, na lang zoeken had ik dan eindelijk op deze site de muurbeugel gevonden die ik wou hebben, en wat blijkt hij is bij plasma-discounter zelfs goedkoper ! De levering was zoals verwacht super, precies optijd! Zeker een aanrader en een winkel waar ik in de toekomst vaker ga shoppen :)!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Groot voorraad
  • Overzichtelijke site
  • Prijs zeker waard

Jalmer 03-11-2016 Via de website gekocht

Philips 32"

Prijs kwaliteit is overtreffend,service van plasmadiscounter is goed bij het bestellen kan er zelfs gekozen worden wanneer je de tv bezorgt wil hebben ideaal !!

Olav 03-11-2016 Via de website gekocht

Geweldige service voor een complete bestelling

Contact gehad per mail. Hij heeft mij geweldig geholpen om tot een complete oplossing te komen voor mijn nieuwe woning. Daarbij heeft hij een offerte gedaan welke er financieel ook nog eens top uit zag. Om enkele items toch in het echt te zien even langs Naarden gereden, ook hier weer geweldig geholpen. Dit alles schenkt vertrouwen wat belangrijk is bij zo'n grote aanschaf!

Nu in afwachting van de levering, waarbij ik een door mij voorgestelde leverdatum heb kunnen afspreken. Ook hier weer alle ruimte en mogelijkheid. Door de gehele situatie is er een vertrouwen ontstaan dat ik er vanuit ga dat wanneer er eventueel problemen ontstaan ook deze op een correcte wijze verholpen zullen worden.

Dank voor deze prettige samenwerking! Ben uitermate tevreden.

Pluspunten

• Verstand van zaken
  • Goede prijs
  • Service!!
  • Flexibiliteit

Minpunten

• Zal er vast zijn, maar nog niet kunnen ontdekken

Erik 03-11-2016 Via de website gekocht

Super snelle levering, prima prijs-kwaliteit

Makkelijk kiezen in de shop van Plasma discounter. Alle specificaties zijn goed te vinden en op te selecteren. We bestelden om 20.55 en volgende dag keurig in huis!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede prijs-kwaliteit

M.Haamans 03-11-2016 In de winkel gekocht

Super service en erg klantvriendelijk

Een Sony Smart tv gekocht en je wordt bij binnenkomst al vriendelijk ontvangen en goed geholpen naar je wensen ipv in sommige winkels naar een bepaald toestel gepraat te worden.
Daarnaast goede service en voorraad en daarbij een goede prijsstelling.

Pluspunten

• Service
  • Klantvriendelijkheid

Jan 03-11-2016 In de winkel gekocht

vlot en deskundig

Oriënteren op internet werkt prima om de basis van je aankoop te definiëren.
In de shop heb ik nog even doorgevraagd over een aantal opties en werd vlot en deskundig geholpen.
Altijd fijn om ook voor een goed advies bij Plasma discounter terecht te kunnen en de TV meteen mee te kunnen nemen.

Pluspunten

• vlot en deskundig
  • in de buurt, dus je je aankoop fisiek beoordelen

M.H.Stokvis-Freriks 02-11-2016 Via de website gekocht

Eindelijks goed tv kunnen kijken met z`n zevenen

Ontzettend blij met onze nieuwe televisie.Heerlijk film kijken met het hele gezin.Veel keuze op de website.Makkelijk bestellen en snel geleverd!

Cees van der Linden 02-11-2016 In de winkel gekocht

Fantastische omruil service

Had een Salora slaapkamer televisie gekocht, maar bij thuiskomst wilden we toch een smart tv met wifi en hebben toen probleemloos onze televisie om kunnen ruilen voor een Philips 32 inch smart tv.
We hadden de televisie nog wel in de originele verpakking en ongeopend! Geweldig goede service en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

M.Haamans 02-11-2016 In de winkel gekocht

Super service en erg klantvriendelijk

Daarnaast goede service en voorraad en daarbij een goede prijsstelling.

Pluspunten

• Service
  • Klantvriendelijkheid

Frank Akkermans 02-11-2016 Via de website gekocht

Plasma-discounter.nl webwinkel!

De perfecte site voor het vinden van alle soorten televisietoestellen en toebehoren! Heel scherp geprijsd, snelle levering en goede service plus online duidelijke reviewvideo's waarop alle productspecificaties goed uitgelegd worden! Gewoon een topsite.

Pluspunten

• zeer scherp geprijsd
  • goede online service
  • snelle levering
  • duidelijke productspecificatie video's

FAB 02-11-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Werknemer neemt de tijd en is kundig + goed aanbod

7 jaar geleden heb ik hier een tv gekocht. In deze tijd is het internetaanbod uitgebreid, toch voelde het juist om weer langs de winkel te komen.

31 oktober was het zover. Iedere klant krijgt rustig uitgelegd, zo ook bij ons. Het kan even duren dat je wordt geholpen, dat vind ik een voordeel. Bij vragen over verschillen tussen merken en modellen werd er adequaat en helder uitgelegd wat de verschillen zijn. Dat maakte onze keuze makkelijker.

We hebben uiteindelijk voor een 55-inch scherm gekozen. We vragen ons af, nu deze in onze woonkamer staat, of deze niet te groot is. Daar zijn we natuurlijk grotendeels zelf debet aan. Een retournering kan wel, maar dan zal er 10% in worden gehouden bij een kleiner model. (is dit overal zo?) Deze is immers uit de doos geweest. Vanuit dat oogpunt reëel, dit was van ons uit impulsief.

De medewerker heeft ook netjes (na verzoek) nagekeken of de concurrentie geen lagere prijzen hanteerde. Dit was niet het geval. Er waren wel andere aanbieders die soortgelijk aanbieden voor lagere prijzen, maar dat een verouderd model te zijn. Ook dat was fijn om te weten vanuit de kennisbron van de medewerker.

Op de vraag of de website ook via bepaalde regeling nog korting had, zei hij nee. Dat bleek achter wel het geval (ben lid ondernemerscollectief). Wellicht een misverstand. Online had ik een iets scherpere prijs gehad, maar via de winkel heb ik (bij nazoek) meer rechten dan via de website m.b.t. eventueel ruilen vanwege de grootte.

Er is zelfs nog nagemeten of de tv in de auto kon (kon net), anders kon je het ook op een gewenste dag laten leveren. Al met al een tevreden klant.

Pluspunten

• kennis medewerker
  • breed aanbod

Pien 02-11-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden klant!

Helemaal super! Top! Laagste prijs van alle webshops en winkels! Netjes afgeleverd! Alles heel duidelijk en netjes aangegeven op de site. Ik ben heel tevreden! echt super geregeld vanaf het moment van bestellen tot aan de aflevering van de televisie bij ons thuis. De volgende televisie voor onze slaapkamer gaan we zeer binnenkort ook weer bij plasma-discounter.nl bestellen. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

• Scherpe beeld
  • Ambilight geeft mooi effect
  • Prachtig geluid

Minpunten

• Geen tot nu toe

Dashcam 02-11-2016 Via de website gekocht

Dashcam

Omdat ik het artikel al de dag erop in huis zou hebben. Maar daar klopte niets van, door foutje van personeel. Kan gebeuren, maar bel dan even. Ben er zelf achter gekomen door de DHL tevelen. Dus cadeau niet op tijd en ik stond met lege handen.

Minpunten

• Personeel komt afspraken niet na.

Create2Fit Naarden 02-11-2016

Geachte mevrouw,

Wij betreuren hoe de communicatie is gegaan. Wij zijn/waren afhankelijk van een derde partij voor een concreet antwoord over uw zending.
Helaas hebben wij niet tijdig het antwoord ontvangen en u daar niet van op de hoogte gesteld.

Nogmaals onze excuses hiervoor.

Wij hebben het administratief voor u afgehandeld en uiterlijk vrijdag heeft u het aankoop bedrag terug.

Klantenservice Plasma-discounter

Tom 02-11-2016 In de winkel gekocht

TV gekocht

Super geholpen, duidelijke en geduldige uitleg. Ook keurig een handje geholpen bij het inladen in de auto. Winkel trouwens prima bereikbaar ook vanaf de A1, van uit Amsterdam in een kwartiertje te bereiken.

Pluspunten

• Keuze
  • Uitleg

D. Kastermans 01-11-2016 Via de website gekocht

Super service, Nooit klachten!

Hallo allemaal,
Ik ben alleen maar fan van plasmadiscounter! service is super, een tv teruggestuurd in de proefperiode omdat hij toch niet naar wens was, me geld binnen 2 dagen terug! 2e tv uitkozen helemaal super! geen klachten! site is overzichtelijk en je kan altijd bellen of mailen als je een vraag hebt over je bestelling of dergelijke!

Ga zo door plasmadiscounter! Dan kom ik zeker vaker bij jullie terug!

Pluspunten

• Service top
  • Alles snel geregeld in proeftijd
  • levering na 1 dag

Minpunten

• Totaal geen minpunten

Dennis 01-11-2016 Via de website gekocht

Super Snel

vandaag bestellen is morgen in huis en niet anders.Wel even de voorraad checken.
super site om dingen te vergelijken.
TOP!!

Pluspunten

• levertijd
  • breed gamma
  • vergelijkings materiaal

Mark 01-11-2016 In de winkel gekocht

Prima

Ik heb eerder een tv gekocht bij dit bedrijf en goede ervaring. Dit keer ook prima geholpen. De tv was iets duurder maar de bereikbaarheid is beter als je wilt afhalen wat ik heb gedaan.

Pluspunten

• Goede bereikbaarheid
  • Levering uit voorraad

Minpunten

• Iets duurder

Martijn 01-11-2016 Via de website gekocht

Logische keuze

Plasma-discounter heeft marktconforme kwaliteit/prijsverhouding. Prijs televisie was op laagste niveau, gelijk aan slechts een concurrent. Toelichting op het product via videopresentatie i.p.v. enkel lijst met specificaties alsmede de kosteloze en snelle bezorging, gaven doorslag voor aankoop bij plasma-discounter.

Website is ook overzichtelijk.

Pluspunten

• Toelichtingsvideo product
  • Groot assortiment
  • Kosteloze en snelle bezorging

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Bates 01-11-2016 Via de website gekocht

Super!

't gehele proces. van begin tot eind liep geheel vlot. leuke filmpjes op de website die mij hielpen bij het maken van een keuze. gecombineerd met een vlotte levering ben ik een 100% tevreden klant! dankjewel!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede aanbiedingen

Familie van Mierlo 01-11-2016 Via de website gekocht

LG 55EG920V - OLED tv gekocht bij Plasmadiscounter Naarden

Wij kopen al ruim 8 jaar al onze tv's en ander elektronica zoals stofzuigers bij deze firma, ook voor onze kinderen. Altijd superlaag geprijsd, nooit ergens goedkoper gevonden. De site is mooi overzichtelijk en bestellen een makkie. De volgende dag wordt het bestelde keurig afgeleverd in de kamer waar je het hebben wilt. Zelf nog nooit een probleem gehad met een van onze apparaten, maar een kennis van ons wel die daar ook besteld had. Was geen enkel probleem, zelfs na 3 jaar werd er zonder kosten een onderdeel vervangen. Wij kopen nooit meer anders. Ook vind ik het handig dat je op Youtube vaak uitgebreide filmpjes hebt waarin duidelijk wordt uitgelegd wat het apparaat precies kan en hoe het werkt. Voor ons nooit meer ergens anders een tv dan bij Plasma-discounter. Wij zijn al jaren tevreden klant.

Pluspunten

• snelle levering
  • lage prijs
  • gemakkelijk te bestellen
  • goede uitleg product
  • goede service

Sigrid 01-11-2016 Via de website gekocht

Ze doen wat ze beloven!

Overzichtelijke website, de bestelling is eenvoudig te plaatsen en te betalen. Je wordt keurig van elke stap in het leveringsproces op de hoogte gehouden via de mail! Helemaal super! Binnen een dag de tv in huis, en die doet ook alles wat is beloofd! Kortom, zeker een website om terug te komen en nieuwsgierig naar de andere discounter-websites

Pluspunten

• Duidelijke communicatie tijdens leveringsproces
  • Doen wat ze beloven
  • Een super tv, boven verwachting

AH 01-11-2016 In de winkel gekocht

Snel ophalen

Shop was goed bereikbaar, voldoende parkeerplaatsen, ik wist wat ik wilde hebben, had geen bestelling gedaan maar wist wel dat ze het op voorraad zouden moeten hebben. Even wachten op mijn beurt (het was zaterdag) en toen ik aan de beurt was, was ik binnen 10 minuten weer weg met hetgeen ik wilde hebben.

Pluspunten

• parkeren
  • bereikbaarheid
  • veel personeel

sandra 01-11-2016 In de winkel gekocht

s.ter Weeme

Gebeld naar het nummer wat op de site staat. Kreeg een heel vriendelijke dame aan de telefoon. Zij heeft de tv gereserveerd in de winkel. Daar aangekomen konden we de voor een andere kleur kiezen. Zonder dat er moeilijk gedaan werd. Top allemaal. Groetjes.

Pluspunten

• vriendelijk personeel telefonisch als in de winkel
  • snel geholpen
  • fijn dat je naar de winkel kan komen om te kijken

JurgenL 31-10-2016 In de winkel gekocht

Top service! Sony 55XD8505

Via Bol.com een Philips 55PUS6401 besteld, deze had meerdere dode pixels.

De televisie dus retour gestuurd.

Wederom besteld op Bol.com , nu uitgeleverd door PlasmaDiscounter(uitverkocht bij Bol.com).

Je gelooft het niet, weer een dode pixel, het was er maar 1 maar wel meteen het vertrouwen in Philips kwijt, is inmiddels ook geen Nederlands bedrijf meer maar Chinees.

Aangezien ik vlakbij de Plasma Discounter woon ben ik met de televisie naar ze toe gereden afgelopen zondag(zijn namelijk 7 dagen per week geopend!), dit had ik eigenlijk meteen moeten doen. Er werd totaal niet moeilijk gedaan, televisie werd meteen ingenomen en dat scheelde me zo'n €35,00 verzendkosten.

Heb me toen maar eens goed laten informeren, rustig rond gekeken en een prachtige kwaliteits televisie uitgezocht van een echt merk.

Waanzinnig mooi beeld, veel scherper dan de Philips. Handige menu's en een Google cast die wel werkt want op de Philips doet deze het namelijk niet.

Ben erg blij met deze prachtige televisie en blij verrast met de top service en vriendelijkheid die ik in de winkel ontving.

Pluspunten

• waanzinnige beeldkwalitieit
  • handige menu's
  • zeer professioneel kundig personeel
  • top service
  • Google cast werkt echt

Minpunten

• geen ambilight, dit kijkt toch wel fijn

R. Frikkee 31-10-2016 In de winkel gekocht

Websbop/Winkel

Hallo,

Ten eerste raad ik iedereen aan om eens een kijkje te nemen in de webshop of in de winkel. De webshop is zeer gebruiksvriendelijk en overzichtelijk en de winkel is fantastisch, goede service en overzichtelijk. Ik heb genoten in de winkel en je gaat geheid weg met een tv.

Pluspunten

• Goede service
  • Mooie en goede tv voor een mooie prijs
  • Vriendelijk en behulpzaam personeel

Fam. Cusveller 31-10-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Deskundigheid,voorraad&scherpe prijs en dit onder één dak!

Alle dagen geopend, centraal en goed bereikbaar in Nederland, ligt de locatie van "Plasma-discounter.nl". Een winkel bol van concurrerend geprijsde tv-, koffie en andere apparatuur. Duidelijke uitleg en klantvriendelijkheid wordt hier prima nagestreefd en krijgt daarom van ons een dikke 10 als waardering.

Pluspunten

• Concurrerende prijs
  • Persoonlijke- & deskundige uitleg
  • Product aflevering tot in het vervoermiddel

Mauer 31-10-2016 In de winkel gekocht

Aanschaf SONY TV type 49XD8305

Afgelopen weekend een SONY TV type 49XD8305 aangeschaft. Via de Plasma discounter website besloten om de voorkeur aan deze TV te geven. In de winkel een prima uitleg gekregen door verkoper plus de bevestiging van mijn keuze tov mijn wensen. Personeel heeft kennis van zaken. Je wordt keurig behandeld. Afwikkeling is zoals het hoort en tot slot worden je gekochte spullen voor je in de auto gelegd.

Dank voor de prima support en afwikkeling!

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • kennis van zaken
  • prettige sfeer

Tim 31-10-2016 Via de website gekocht

Prachtige TV, Zeer snelle en correcte levering.

Betaling ging gemakkelijk, zeer snelle levering waarvan ik goed op de hoogte werd gehouden per mail.

Pluspunten

• Snelle levering

Minpunten

• Site mag mooier

Rilisema 31-10-2016 In de winkel gekocht

Goede webshop, prima winkel

Na op de site te zijn geweest ben ik naar de winkel in Naarden gegaan.
De medewerkers daar zijn goed benaderbaar en geven een deskundig advies. Hierdoor heb ik mijn keuze kunnen maken en een aankoop heb gedaan.

Betaling ging makkelijk en soepel en ik kon mijn televisie direct meenemen.

Bij het tillen en in de auto zetten van de 55 inch TV werd ik geholpen door een medewerker. Klasse!

Pluspunten

• Service
  • Behulpzaamheid
  • Inhoudelijk advies

van Manen 31-10-2016 In de winkel gekocht
naarden

goede winkel

Wij zijn deskundig geholpen en konden eerst op ons gemak rondkijken zonder dat er in je nek gehijgd wordt.
Toen we onze keus hadden gemaakt kwam er direct hulp en in no time konden weer met ons nieuwe product naar huis

Pluspunten

• goede informatie

EdwinV 30-10-2016 In de winkel gekocht

Nieuwe Sony

Zeer tevreden met de uitleg, levering en after sales van Plasma-discounter t.a.v. mijn nieuwe televisie. Ook naderhand, toen ik nog een vraag had over mijn Vogels-ophangsysteem, is er zeer snel en adequaat gereageerd: plasma-discounter heeft er voor gezorgd dat ik de juiste bouten binnen 2 dagen opgestuurd kreeg. Top!

Pluspunten

• snelheid
  • after sales
  • uitleg

Ton 30-10-2016 Via de website gekocht

aankoop Samsung televisie

Prima winkel. Goede info via you tube filmpje, makkelijk te bestellen en bijzonder snelle levering. Kortweg: perfect

Els 30-10-2016 In de winkel gekocht

Oled 65E6V LG TV

Geweldige medewerker die alle tijd neemt om je alles uit te leggen wat de tv kan en doet. Ook geweldige service tv dezelfde dag thuis gebracht.
De tv heeft fantastisch beeld en geluid.
De allerbeste aankoop die ik ooit heb gedaan.
Dank zij de Plasma Discounter

Anita 30-10-2016 Via de website gekocht

Philips 32PFK4101

Voor de derde keer een televisie besteld bij de plasma discounter en wederom zeer tevreden !!!! Hele snelle levering en alles zat keurig verpakt. Aanrader dus.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Netjes verpakt

Harm Stoel 30-10-2016 In de winkel gekocht

LCD TV

Tijdens telefonisch informatie gesprek deskundig geadviseerd. Het tv toestel toen telefonich besteld en deze zou klaargezet worden voor afhaling. Na een goed half uur fysiek in de winkel aanwezig waar ik verdere deskuindige informatie kreeg en het toestel kon driect meegebeomen worden.

Gijzen 30-10-2016 In de winkel gekocht

Super

Vandaag binnen 5 minuten een Panasonic tv bij jullie gekocht, had m online al gereserveerd maar had nog wat vragen ; zeer kundige jongeman die op al onze vragen antwoord had! Supersnelle topservice dus!!

Pluspunten

• Spullen op voorraad
  • Geen lange wachttijden
  • Zeer vriendelijk en kundig personeel
  • Service tot en met in de auto helpen zetten

R|uud Kort 30-10-2016 In de winkel gekocht
Naarden Bronsstraat

Televisie

Na jullie wekelijk via de site te volgen, heb ik besloten om zaterdag 29-10-2016 naar de winkel de rijden zodat ik zelf met me eigen ogen alles kon zien. bij binnenkomst viel me gelijk op dat het een nette en overzichtelijke winkel is. nog geen 25 sec binnen werd ik aan gesproken door een verkoper, sommige willen eerst kijken maar ik zelf vind dat wel fijn. kom er tenslotte om iets aan te schaffen. door mijn wens aan te geven aan de verkoper, wist die gelijk welke soort Tv ik wilde. na enige uitleg over de TV, ben ik nu de trotse eigenaar van een nieuwe Samsung. bedankt voor de goede uitleg. ik hoop dat alle motorsport op deze Tv me kippenvel zal geven.

Met vriendelijke Groet Ruud Kort

Pluspunten

• hartelijk ontvangen
  • goede uitleg voor produckt
  • mooie nette winkel

John 29-10-2016 Via de website gekocht

Prima tv met een prachtig beeld

Makkelijk geregeld en prima producten , telefonisch goed en duidelijk te woord gestaan , ook makkelijk als je even geen beschikking hebt over internet bankieren.

Pluspunten

• goede service en supersnel
  • makkelijk bestellen ook voor instellingen

Minpunten

• nog niet kunnen ondekken

Ree 29-10-2016 In de winkel gekocht
Plasma discounter

Helemaal geweldig!

Steengoeie service! Hoewel normaal een typische verkoper na 2 seconden al aan je loopt te trekken, weten de mannen hier precies wanneer je hun hulp nodig hebt. Hoewel advies soms in het voordeel is van de duurdere producten raad ik iedereen aan hier eens heen te gaan!

Pluspunten

• Tijd om te luisteren naar hifi
  • Hoe hard hij ook moet staan

Minpunten

• Parkeren (als dat alles is)

Fam van veldhuijzen 29-10-2016 In de winkel gekocht

Philips 49PUS6401

Goede service duidelijke informatie! We werden snel geholpen en personeel is zeer vriendelijk

Tv is mooi kwa uitstraling maar ook scherp beeld wie een mooie tv wilt voor een goede prijs dit model is prima

Piet Hein 29-10-2016 In de winkel gekocht
naarden

Prettig winkelen

De winkel is makkelijk toegankelijk, gratis (!) parkeren voor de deur. Waar vind je dat nog. Veel direct op voorraad en uitgestald om met eigen ogen te bekijken.

Henriet K. 29-10-2016 Via de website gekocht

Henriet K.

Alles wat wordt beloofd, wordt ook nagekomen.
De demonstratie filmpjes zijn duidelijk.
Uitsluitend SUPER SERVICE met hoofdletters.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Geweldige aanbiedingen
  • Zeer snelle levering