Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

M. Overmars 12-11-2016 Via de website gekocht

Samsung 55 inch FHD

Buitengewoon correcte en goede webshop, doen wat ze beloven en zeggen wat ze doen. Ik krijg regelmatig leuke aanbiedingen via de mail. Gewoon handig en zeer goede service! Ik zeg Chapeaux...

Pluspunten

• Snelle levering
  • Actueel en scherp aanbod

Minpunten

• Videoinfo niet helemaal correct
  • 3x vragen om een review die al is ingevild

Goed 12-11-2016 In de winkel gekocht

Klantvriendelijk

Voor het eerst geweest bij coronel wat meteen opviel was bij binnenkomst de mooie zaak en de vriendelijk behulpzame personeel die je niet gelijk opdringerige vragen stelde maar je eerst een koffie aanboden en je op je gemak rond laten kijken en als je een vraag had je die bij hun kwijt kon. We hebben goed advies gekregen en er werd niet gelijk de duurste smart tv aangeboden maar dr tv die wij zochten en bij ons paste. En hebben met een goed gevoel de juiste keuze gemaakt zonder daarbij opgedrongen te worden en zijn met een goed gevoel en uiteraard met tv de winkel uitgegaan. We komen zeker terug als wij weer wat nodig hebben. Mvg Dave en Jolanda zeker een aanrader als je een tv of koffieapparaat nodig hebt!

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Overzichtelijk en mooie winkel!

Claire 11-11-2016 Via de website gekocht

Top service

Ik heb voor plasma-discounter gekozen omdat ze de scherpste prijzen hebben en een uitgebreid assortiment. S'maandags tv besteld en dinsdagmiddag al in huis. Top service

Pluspunten

• Snelle levering
  • Meerdere betalingsmogelijkheden
  • Voordelige prijzen

Frankyman 11-11-2016 In de winkel gekocht

Frankyman

Een goed advies gegeven door de verkoper
Al mijn wensen en budget aangegeven en de verkoper begreep mij helemaal.

Pluspunten

• Professioneel
  • Aardig
  • Goed luisteren naar de klant
  • Goed adviserend
  • Goed prijs/kwaliteit

Minpunten

• Even moeten wachten voordat ik aan de beurt was.

Richard Vrij 11-11-2016 Via de website gekocht

Philips 49inch 4k HD tv

Ik zocht een andere tv en kwam heel snel bij plasmadiscounter uit , heb wat verschillende winkels bekeken maar elke keer viel ik terug op plasmadiscounter
De site is heel overzichtelijk en een goede uitleg over het product het voelde gelijk goed .
De tv besteld en binnen 24 uur netjes thuisbezorgd .
Inmiddels geïnstalleerd Helemaal tevreden.

Pluspunten

• Goede Side
  • Snelle bezorging
  • Mooie tv

patricia van beelen 11-11-2016 Via de website gekocht

Samsung EU55H6400

Enkele maanden geleden had ik al eens via de email informatie gevraagd over een TV die ik wilde kopen. Ik had vele vragen en kreeg een email terug met uitgebreide informatie zodat de keus heel makkelijk voor mij werd. Toen ik het geld bij elkaar had was de keus dan ook niet moeilijk en koos ik voor deze website en zocht naar een tv die in mijn budget was. Ook nu weer kreeg ik uitstekende service. Je kan alles vragen en overal krijg je antwoord op. Het betalen van de aankoop is ook heel makkelijk te doen en zelfs als je een foutje maakt zoals ik gedaan had werd het na telefonisch kontakt direct aangepast zodat de tv alsnog betaald kon worden zodat hij de volgende dag geleverd werd. M.a.w. de site is makkelijk te doorzoeken, de medewerkers staan klaar voor je en nemen alle tijd om je te helpen en de juiste adviezen te geven. Daarbij komt nog dat hun prijzen mij ook goed bevallen zijn. Mijn complimenten voor deze internetwinkel. En als laatste mijn waardering voor de filmpjes die bij veel producten staan, dit maakt alles nog makkelijker om te begrijpen hoe een product werkt en wat het allemaal heeft.

patrick 11-11-2016 Via de website gekocht

tvtje gekocht voor de slaapkamer

perfect dingetje, heerlijk voor op de slaapkamer! was een show model met lichte krasjes. Deze moet ik nog steeds ontdekken alleen. ik ben zeer tevreden over de hele gang van zaken. Alleen wel een email gestuurd met daar in een vraag maar die is nog niet beantwoord..

Tim 11-11-2016 Via de website gekocht

DMITRY

Nice website , good prices , delivery very fast and easy . I found TV that in specs high and same price as on other sites but less options.

Jack 11-11-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Hoos bui!? Tv ophalen? Geen probleem loop wel even mee!!!!

Gisteren avond TV opgehaald. Ging weg met droog weer maar toen ik in Naarden kwam een grote hoos bui.
Tv werd netjes in de winkel gebracht maar omdat ik nog wat anders erbij had gekocht kon ik niet alles in 1 keer dragen. Dus dacht twee keer door die bui lopen. Nee hoor mijnheer ik loop gewoon even met u mee geen enkel probleem. Ik had een demo model gekocht maar was als nieuw weer verpakt. Dus al met al een super ervaring met geweldige medewerkers!!!

Pluspunten

• Goede service
  • Zeer klantvriendelijk
  • Goed verpakt ondanks demo model

Stephan 11-11-2016 In de winkel gekocht

Supershop

Duidelijke website, goed geholpen in de winkel! Kreeg goede antwoorden op mijn vragen en er werd de tijd voor me genomen

mick luijben 10-11-2016 In de winkel gekocht
naarden

Een bedrijf waar je tevreden huiswaarts keert.

Bij deze shopwinkel voelt iedereen zich thuis,ontzettend klantvriendelijk, veel verkopers met verstand van zaken, mooie overzichtelijke showroom en altijd laag geprijsd. Eenmaal de keuze gemaakt kan je meteen je aankoop meenemen of laten bezorgen. Top webwinkel, ga zo door !

Pluspunten

• prima advies van vrolijke verkopers
  • altijd zeer scherp geprijsd.
  • altijd producten op voorraad.

Minpunten

• soms geen parkeer ruimte

r.bakker 10-11-2016 In de winkel gekocht
plasma-discouter naarden

een goed uit stralende winkel ga zo door

een hele gezellige winkel en je wordt heel netjes te woordt gestaan en ze leggen alles netjes uit ik zou als ik weer iets moet hebben ook weer netjes terug komen om een nieuwe aan koop te doen

Pluspunten

• vriendelijk heid
  • nette winkel
  • en schoon
  • koffie die aangeboden wordt

jos 10-11-2016 In de winkel gekocht

aankoop samsung tv

Super geholpen. ruime keus en een super service. aan te raden aan iedereen. voor mij een dikke 10 ga je zelf overtuigen er is parkeerplaats genoeg en nog Gratis ook,

Z@ndr 10-11-2016 Via de website gekocht

Supersnel en netjes

Via Facebook gewezen op de weekendactie van plasmadiscounter. Direct gebeld maar helaas hadden ze de tv niet meer op voorraad in de winkel. Toen de tv dus maar online besteld. Gaat erg makkelijk. Direct bevestiging van bestelling en betaling gekregen. Vervolgens ook track en trace ontvangen vn DHL. Daar heb je niet zoveel aan (de bezorger komt tussen 08.00 en 18.00.....). Daarentegen nam de bezorger wel de moeite om te bellen toen hij voor de deur stond om te vragen of hij de tv bij de buren mocht afleveren. Al met al dus ook tevreden over de bezorging.

Pluspunten

• Snelle service
  • Makkelijke site
  • Scherpste prijs

Sascha 10-11-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Ik ben heel tevreden over de service van plasmadiscounter!
Heb voor deze shop gekozen omdat deze de scherpste prijzen hanteert, ik heb nergens mijn muurbeugel voor de tv goedkoper kunnen vinden.
Levering is top, voor 21:00 uur besteld is ook daadwerkelijk volgende dag in huis. Heel fijn.
Daarbij is de kwaliteit erg goed.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Rebel Group 10-11-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke site en uitstekend advies voor de aanschaf van 2 grote LED TV's voor kantoor. Prijs zeer scherp en zeer snelle en vriendelijke bezorging.

Pluspunten

• Prijzen
  • Voorlichting
  • Snelle afhandeling

Johan otten 10-11-2016 In de winkel gekocht

Kopen bij een vriend

Op zondag langsgegaan bij Pasma discounter om te kijken wat er te koop is. Na binnenkomst waar ik ondanks dat het druk was wel drie keer werd aangesproken al aangenaam verrast.
Nadat ik mijn wensen had uitgesproken was het advies snel en duidelijk. Alles verloopt snel bij Coronel.
Ik ben nu een tevreden tv kijker

Vis 09-11-2016 Via de website gekocht

Verrassende kennismaking met Plasma-discounter.nl

Op zoek naar een Ultra HD TV heb ik verschillende vergelijkingssites geraadpleegd. Al mijn wensen ingevuld en daar kwam een bepaalde tv uit die ik erg graag wilde kopen, omdat hij aan al mijn wensen voldeed. Maar hij bleek enkel bij de "Plasma-discounter.nl" te koop. Nog nooit had ik van deze winkel gehoord........
Maar na bestelling had ik 'm twee dagen later in huis en kon het grote genieten beginnen.

Pluspunten

• Duidelijke productomschrijving op de site
  • De enige winkel waar ik deze televisie kon kopen

Marcel 09-11-2016 In de winkel gekocht

Altijd beste winkel!

Voor de aanschaf van een nieuwe tv ben ik online gaan zoeken. Ook bij veel andere grote ketens gezocht, maar daar was het allemaal duurder. Voor de uiteindelijke keus en bijbehorende accessoires ben ik heel goed geadviseerd. Tevens was alles op voorraad, dus het werd meteen voor me in de auto gezet. Kortom, ideale winkel!!

Pluspunten

• Laagste prijs
  • Deskundig advies
  • Mooie showroom

Erwin 09-11-2016 In de winkel gekocht

Helemaal top

Een paar jaar geleden al goede ervaringen gehad met de Koffiediscounter. Dit in verband met een nieuwe espresso machine. Aangezien dit me zeer goed is bevallen ben ik nu naar de winkel van plasma-discounter gegaan in Naarden voor een nieuwe tv. Ben goed geholpen door de medewerker van de winkel. Goed advies gekregen betreft mijn wensen en de tv die daarbij aansluit. Tv is keurig achter in mijn auto gezet door een medewerker van de winkel/magazijn.

Tv thuis geïnstalleerd en we zijn er erg blij mee. Vooral de kids als ze hun tekenfilms aan het kijken zijn.

Dus voor goede service en kwaliteit en voor een lekkere bak koffie ga naar Plasma-discounter :)

Erwin

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Service
  • Kennis
  • Vriendelijkheid
  • Ruim assortiment

Luukjan Kruit 09-11-2016 Via de website gekocht

Samsung Full HD led super aanbieding!!!

Super aanbieding gescoord bij de Plasma discounter, ik zag een heel grappig filmpie van Tom Coronel op Facebook voorbij komen. Kwam voor ons op het juiste moment, aangezien we op zoek waren naar een nieuwe TV.
Website is super gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Van veel producen hebben ze prachtige Youtube informatie filmpies en word haarfijn uitgelegd wat de specificaties zijn!

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Snelle afhandeling
  • Heel duidelijk en overzichtelijk

R. van den Heuvel 09-11-2016 In de winkel gekocht
Naarden

In deze winkel kun je snel tot een keuze komen.

De winkel is ondanks de hoeveelheid aan producten overzichtelijk ingedeeld. Je wordt op een vrijblijvende en klantvriendelijke manier geholpen. De verkoper had meer dan voldoende productkennis en kon de verschillen tussen de verschillende producten goed duiden. Kortom voor oriëntatie of aankoop is deze winkel een aanrader.

Pluspunten

• groot assortiment
  • klantvriendelijk
  • goede productkennis

Minpunten

• afleveren van goederen kan beter

Eric Born 08-11-2016 Via de website gekocht

Zeer goede shop, duidelijk en overzichtelijk. En goedkoop!

Duidelijke en overzichtelijke website.
Makkelijk te vinden wat je zoekt, duidelijke omschrijving en zeer goede keuze. En tegen een zeer goede prijs!

Pluspunten

• Duidelijk
  • Overzichtelijk
  • Zeer goede keuze
  • Scherpe prijzen

Minpunten

• Weet ik nog niet

H. Vos 08-11-2016 Via de website gekocht

Samsung Full HD tv

Gebruik gemaakt van de actie Samsung UE55K5500 full HD, bestelling ging vlot, via de mail volledig op de hoogte gehouden.
Zondag besteld en dinsdag geleverd, netjes in de verpakking zonder problemen ontvangen.
Plasma discounter bedankt, top geregeld ! Doen we zo weer.

Pluspunten

• Overzichtelijke en duidelijke website
  • Snelle en correcte levering

Ruesie 08-11-2016 In de winkel gekocht

Perfecte koop

Op vrijdag middag snel even een nieuwe TV kopen!! Dan moet je bij de plasmadiscounter zijn. Niet te druk en voldoende gekwalifiseerd personeel omj je met raad en daad bij te staan.
Veel keuze maar toch aan de hand van enkele juiste vragen snel een definitief model uitgezocht. Dus na een goed half uur met een super TV weer vertrokken en nog een heerlijk kopje koffie gehad! Prima actie.....

Pluspunten

• Vriendelijk en gekwalificeerd personeel
  • Grote voorraad en keuze, inclusief accessoires

Edward Ruiter 08-11-2016 Via de website gekocht

Just-Racks JRL1651S-BG

Wij zijn erg blij met het nieuwe TV meubel. Het meubel is van heel mooie kwaliteit. Staat erg stijlvol. Erg handig dat het infra rood signaal door het doek heengaat waardoor je de kast dicht kan laten. Wij hebben het meubel op vrijdag besteld en zaterdag werd hij keurig afgeleverd. We moesten alleen de pootjes er zelf onder zetten. Dat ging zonder problemen.

Pluspunten

• stijlvol
  • Laat infra rood signaal door
  • erg snel geleverd
  • scharnieren van goede kwalitiet

C Groesbeek 08-11-2016 Via de website gekocht

Super webshop en een echte aanrader voor iedereen !

ik vind deze web shop een echte aanrader.
De website is overzichtelijk en de producten zijn gemakkelijk te bestellen.
De producten werden de volgende dag thuis bezorgd zoals op de website ook word beschreven en word beloofd
Bij ons was er een kleine vertraging in de levering,maar hiervan werden wij snel door een email op de hoogte gebracht.
Bij vragen werden wij vriendelijk te woord gestaan en geen ene vraag was te veel.
Dit vind ik klantvriendelijk en service gericht werken.
Ons product was goed verpakt en werd gratis thuis bezorgd door vriendelijk personeel.
Er zaten geen enkele beschadigingen aan de doos van ons product bij afleveren.
Ik ben ontzettend tevreden over deze web shop en tijdens de verjaardag van onze dochters heb ik ook doorgegeven waar ik mij tv had gekocht en hoe makkelijk en hoe goed deze bestelling is verlopen.
Ik zal zeker bij de volgende bestelling eerst kijken of deze web shop de producten te koop heeft voor een goede prijs ,voordat ik ergens anders mijn producten zou gaan bestellen

Pluspunten

• makkelijke en overzichtelijke web shop
  • goede service en klantvriendelijk
  • snel en gratis thuis bezorgd
  • goede aflevering zonder schade
  • vriendelijke bezorgers

Declerck Roger 08-11-2016 Via de website gekocht

Declerck roger

Ik koop regelmatig bij deze winkel online. Altijd een prima service gehad. Deze online winkel is sterk aan te raden. Heel vlugge levering. Volgende aankoop zeker bij jullie. Ook al woon ik in belgie ,ik raad iedereen aan om jullie. Website te bekijken.

Pluspunten

• Goede service
  • Vlugge levering

Irma Burg 07-11-2016 In de winkel gekocht
Tom Coronel Plasma-Discounter.nl te Naarden

LG OLED TV

Ik voelde mij Alice in Wonderland in deze mooie winkel. Onder het genot van een heerlijk kopje koffie van Koffie-Discounter.nl - gevestigd in dezelfde winkel - kon ik rustig rondkijken naar alle mooie TV schermen. Als ik een vraag had was er voldoende personeel om mij snel te woord te staan. Vragen werden naar tevredenheid beantwoord door de kennis van zaken van het personeel. Van te voren via de webshop mij goed kunnen voorbereiden op de verschillende keuzes. Blij naar huis met een super mooie nieuwe TV !

Pluspunten

• de uitstraling van de winkel
  • deskundig en gemotiveerd personeel
  • parkeren voor de deur

Bond 07-11-2016 Via de website gekocht

UE55K5500

Goede winkel Ze hebben er verstand van Dit was niet mijn eerste keer en zal zeker ook niet de laatste keer zijn. Snelle bezorging. Goede site alles wat er bij hoort makkelijk te vinden. Goede prijs. mooie akties elke week. Kortom ze hebben een 10 verdiend.Deze tv is zoals ze zeggen Er was geen woord gelogen van het filmpje.

Walter 07-11-2016 In de winkel gekocht
Naarden - Bronsstraat 10

TOPTOPTOPTOPTOP

Afgelopen zaterdag voor het eerst gehoord van de plasmadiscounter. Na een aantal teleurstellende ervaringen bij de concullega's besloten om op zondag op goed geluk hiernaartoe te gaan om eens te gaan kijken.
Wellicht zouden we hier te horen krijgen wat we wilden, en een goed (gemotiveerd) advies krijgen. Wel...... onze verwachtingen zijn overtroffen....Uitstekend geholpen, zeer goed advies gehad, en.........uiteindelijk een prachtige televisie gekocht waar we echt superblij mee zijn.
Aansluiten was een makkie, echt plug en play!!

Echt supertevreden met de plasmadiscounter!! een dikke tien!!!

Pluspunten

• Personeel weet waar hij/zij over praten
  • Zeer vriendelijk geholpen
  • Met veel geduld geholpen
  • Personeel neemt de tijd voor je
  • Je hebt het gevoel dat de klant koning is

Minpunten

• GEEN
  • GEEN

T. van Beek 07-11-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Goede uitleg resulteert in goede keuze

Wij zijn al lange tijd vaste klant en komen graag bij Plasma Discounter. Ook nu weer had ik duidelijke vragen over welke TV aan te schaffen en kreeg zeer duidelijke uitleg. Dit alles resulteerde in de koop van mijn Philips 55 inch 4K TV en dit dus naar alle tevredenheid. Wederom erg behulpzaam personeel, goede service, klasse!

Pluspunten: Goede Service; Personeel is op de hoogte van de huidige markt
Minpunten: Geen

Gemak: Makkelijk online bestellen zonder poespas. Snelle betaling.

Service: Na online bestelling ligt het ook meteen klaar in de winkel mits aanwezig

Assortiment: Alle is te vinden

Pluspunten

• Goede Service
  • personeel is goed op de hoogte van de producten

H. Struik 07-11-2016 In de winkel gekocht

H. Struik

Vakkundig personeel dat de tijd neemt om je te adviseren. Je niet naar een duurder model probeert te praten. Veel keuze, spullen op voorraad, direct mee te nemen en zelfs op zondag open.

Pluspunten

• Vakkennis
  • Voorraad

CyberKnight 07-11-2016 In de winkel gekocht

Fijne winkel

Overzichtelijke winkel. Mensen met kennis en natuurlijk scherpe prijzen.
Er is een up-to-date assortiment en de website helpt goed bij het oriënteren vooraf.

Pluspunten

• Scherpe prijzen
  • De nieuwste schermen
  • Veel informatie op de website

Minpunten

• Zijn wel erg volume gericht/lopende bandwerk

CB 06-11-2016 In de winkel gekocht

Samsung HD televisie

Het liefst zou ik jullie natuurlijk een 9 of 10 willen geven, maar er is nog wel ruimte om te verbeteren. In eerste instantie hebben wij informatie via de webshop opgezocht en zijn uiteindelijk naar de winkel gereden omdat we eerst het product willen zien voordat we tot de koop overgaan. We werden heel netjes geholpen maar de uitleg kon eigenlijk nog wel iets beter. Zo wisten wij niet dat huidige televisies geen scartaansluitingen meer hebben. Nadat wij dus thuis kwamen met onze mooie TV kwamen we tot de ontdekking dat er geen scart meer op zat en hierdoor hebben wij een klein probleempje met onze DVD recorder. Deze is al wat ouder en heeft geen HDMI. Wat nu? Stom van ons misschien om dit niet na te vragen, maar wij dachten dat we de TV hetzelfde konden aansluiten als onze oude TV. Het beeld is prachtig en het smart gedeelte is ook ideaal, maar onze DVD recorder is een gemis. We zullen daarom ook nog even contact met jullie opnemen om te kijken of er nog een andere oplossing mogelijk is. Die 8 hebben jullie in ieder geval dik verdiend, dus nu gaan we kijken of jullie de 9 of zelfs de 10 gaan verdienen.

Pluspunten

• Mooie aanbiedingen
  • Ruime keuze
  • Vriendelijke medewerker(s)

Minpunten

• Uitleg had iets beter gekund

Patrick 06-11-2016 In de winkel gekocht

Aankoop Tv review

Mooie winkel lekker ruim
Tv's mooi opgesteld ruime keuze
Service was perfect zelf een keuze gemaakt welke tv ik wilde
bij de kassa verteld welke tv ik wilde en daarbij naartoe gelopen met de verkoper die heeft wat verschil laten zien met een ander merk tv en verteld over de kwaliteit
En dat ik hierbij een goede keuze heb gemaakt

Pluspunten

• Service
  • Uitleg

P. Rietveld 06-11-2016 In de winkel gekocht

TV wandbeugel

Voor het eerst in de winkel geweest van Plasma -Discounter, was druk maar prima geholpen !
Goed advies gekregen voor de aanschaf van LED TV en geluidsset.

Pluspunten

• Goed advies
  • Was druk maar toch snel geholpen

Chris 06-11-2016 In de winkel gekocht

Chris de Vries

personeel in de winkel geeft duidelijk advies en denkt met je mee! Niet alleen naar duurdere producten verwijzen maar ook waar je kan besparen. Van te voren op de website georiënteerd, en direct in de winkel kunnen afhalen...

de Boer 06-11-2016 In de winkel gekocht

Full HD TV Samsung 55

Fijne zaak, vlotte verkopers, er word naar je geluisterd, ik kom voor de aanbieding en men probeert je niet net nog even dat duurdere modellen te slijten. Perfectie, Vlot, Vriendelijk

Ruud Steenman 06-11-2016 In de winkel gekocht
Naarden, Bronsstraat 8A

Chapeau

Op Internet gezocht naar TV die een goede beoordeling had en kwam uit PLASMA.
Bij PLASMA kon ik de SamsungUE40KU6400 live bekijken en ontving goede uitleg.
Meer dan een goede service en als "toetje" een lekker kopje koffie met een warm bakje vlees en groenten. Zo kon ik weer vol energie terug naar Hilversum fietsen. Zoals afgesproken werd de TV goed afgeleverd.

Rob van Zon 06-11-2016 In de winkel gekocht

Aankoop Samsung FULLTIME HD TV

Eerst tv gereserveerd en vervolgens opgehaald. TV werd netjes naar de auto gebracht prima service. En een leuke aanbieding. TOP

Pluspunten

• aanbieding
  • service

Ruben 06-11-2016 In de winkel gekocht

Perfecte prijs/kwaliteit verhouding

Goede service, snel geholpen en de TV ook helemaal naar de auto gebracht. TV is super, en vooral voor de prijs!! Wij komen nog eens terug!

Pluspunten

• Snelle service
  • Genoeg verkopers
  • Prijs/Kwaliteit

Jeroen 05-11-2016 In de winkel gekocht

Cash

Beetje rare procedure. Ik betaal een tv via cash betaling. Na afrekening verdwijnt verkoper uit beeld. Ik wacht bij een deurbachterin de de zaak zonder betaalbewijs in Mn bezit. Onprettig gevoel gevoel. Gelukkig verschijnt na 10 minuten een medewerker die Mn naam roept en mee naar de auto loopt om tv in te laden. Pfff gelukkig ging alles goed.

Pluspunten

• Advies ok
  • Product in de auto zetten

Minpunten

• Geen direct betaalbewijs

Create2Fit Naarden 06-11-2016

Geachte heer,

Jammer om te moeten vernemen dat u een onprettig gevoel heeft ervaren in onze winkel.

Wij proberen de wachttijd van betalen -> scherm in uw auto, voor onze klanten zo kort mogelijk te houden.
Zodra u het scherm bij ons betaald in de winkel krijgt ons magazijn direct de opdracht om het scherm voor u te pakken .
Op dat moment ontvangt u ook automatisch uw factuur digitaal in uw mailbox.
Mocht u de factuur nog niet hebben ontvangen kunt u ons altijd een e-mail sturen (klantenservice@create2fit.com) de factuur zullen wij dan alsnog aan u nasturen.

Onze excuses wanneer u dit niet als prettig heeft mogen ervaren.

Team Plasmadiscounter.

Create2Fit Naarden 07-11-2016

Aanvullend op het bovenstaande antwoord: Wij versturen onze facturen via de e-mail om minder papierafval te creëren voor het milieu.

Jeffrey Bos 05-11-2016 Via de website gekocht

Goeie aanbiedingen, en snel geleverd!

Al een aantal weken aan het kijken voor een TV, gisteren zagen wij de aanbieding van de 55 inch samsung TV. Deze hebben wij rond 20u besteld en vanmorgen om half 9 al binnen gekregen! We zijn zeer tevreden!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Veel keuze

Victor 05-11-2016 In de winkel gekocht

Dhr vd Veen

Vriendelijk en kundig personeel die mij goed begeleid hebben tijdens de aankoop van mijn nieuwe TV. Zeer tevreden

Angélique 05-11-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Dit is de tweede keer dat ik hier een tv koop. Zeer snelle levering, perfect product. Erg fijn zijn de video's bij de producten.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Video bij product

Hans 05-11-2016 Via de website gekocht

Hans

Ik had vragen over een product wat ik aan wilde schaffen. De telefoniste kon niet met zekerheid antwoorden op de vraag maar ging het navragen en belde netjes terug waarna ik het product heb aangeschaft.

Pluspunten

• goede service
  • goedkoopste
  • keurig volgende dag bezord

G. Van Lit 05-11-2016 Via de website gekocht

Led tv

Top organisatie en website ruime keuze ook de aftersales is goed georganiseerd waarbij de klant uitvoerig op de hoogte wordt gehouden van de stand van zaken.

Declerck Roger 05-11-2016 Via de website gekocht

Declerck roger

Pluspunten

• Goede service
  • Vlugge levering

Elza & Cees 05-11-2016 Via de website gekocht

Weekendknallerrrrr Samsung UE55K5500

Er bestaan verkooppraatjes en verkooppraatjes, nou T** ! jouw verkoop praatje liegt er niet om.
Alles wat je verteld over de Samsung UE55K5500 is in 1 woord subliem te noemen.
T** en jouw team, bedankt voor de snelle levering.
met vriendelijke groetjes,
Elza & Cees

Pluspunten

• geweldig mooi beeld
  • prachtig ontwerp

Minpunten

• geen kunnen vinden