Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,4 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 181 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jaap 20-11-2016 Via de website gekocht

Eerst via de site mogelijkheden bekeken toen fysiek naar de winkel gegaan om het spul in levende lijven te zien , duidelijk op de site , fijne medewerkers in de winkel alle vragen werden beantwoord , naar huis nagedacht en keuze gemaakt , binnen 24 uur netjes geleverd alles perfect in orde.

Jeroen 20-11-2016 In de winkel gekocht

Snel en schoon

Zag een mooie aanbieding op jullie website en ben vervolgens naar de winkel in Naarden gegaan , werd snel en vakkundig geïnformeerd en stond binnen 15 minuten weer buiten , een geoliede machine en zeer blij met mijn aankoop.

Pluspunten

• snel
  • vakkundig

Herman Knobben 19-11-2016 Via de website gekocht

Om ruilen

Ik had de verkeerde TV besteld in plaats van de 1.24 beeldscherm de 1.40 besteld. Gemaild de fout, de andere dag TV door de vervoerder weer meegenomen als nog de 2de dag de goede TV ontvangen het te veel bedrag word terug gestort. TOP service, kan daar iedereen aanbevelen om wat te kopen ze doen daar niet moeilijk. Deze zaak verdiend van mij een medaille zo groot als een putdeksel.

Gerard van Uden 19-11-2016 Via de website gekocht

een woord toppie

gisteren besteld 12.00 in huis snelle service net zo snel als de race ervaring van Coronel.
instellen soundbar is ff zweten maar zal wel door mijn leeftijd komen

Pluspunten

• snelle levering
  • goede klant voorlichting
  • gewoon klasse

Eric Barth 19-11-2016 Via de website gekocht

Perfect

Voor de tweede keer een tv gekocht bij plasmadiscounter.nl en wederom zijn we zeer tevreden.
De site is overzichtelijk en heb je vragen dan wordt je vriendelijk en deskundig geholpen.
Ook de levering gaat netjes en op tijd,
Binnen 24 uur hadden wij onze nieuwe tv in huis.

Pluspunten

• overzichtelijke site
  • groot assortiment
  • vriendelijke en deskundige hulp
  • Snelle levering
  • GEEN bezorgkosten

Peter 19-11-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Van de week tv besteld bij plasma discounter en ik ben zeer tevreden over service. Tv was de volgende dag al binnen en heb divere mails ontvangen met voorwaarden, factuur etc. Allemaal prima voor mekaar.

Charlezz 18-11-2016 Via de website gekocht

LG OLED65E6V TV

Heb lang lopen aarzelen om deze super TV te kopen maar ineens kwam daar een prima aanbod met € 1000 korting. Omdat de TV per Ideal niet te betalen was (limiet € 5000) heeft een medewerkster me een kortingscode gegeven zodat de koop door kon gaan. Prima Service. Ook werd de TV één dag later al geleverd, dus wederom: Prima Service.

Jordy van Nassou 18-11-2016 In de winkel gekocht

Plasma-discounter

Ik vind het een gezellige winkel, zeer vriendelijk personeel, ik kom nu voor de 2de keer bij Plasma-discounter en heel veel plezier gehad van mijn aankopen. Zou het ook iedereen aanraden!

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Ze geven je de tijd
  • Je krijgt een kopje koffie
  • Netjes en verzorgde winkel
  • Prettige sfeer.

Minpunten

• Zit niet in Almere

Marc Perquin 18-11-2016 In de winkel gekocht

Het perfecte adviesgesprek

Goed assortiment, ruime keuze en een prachtige showroom. Maar de 10 is voornamelijk voor de verkoper! De tijd nemen, goed op de hoogte van merken en functies. Voors en tegens. En een juiste prijs. Dus helemaal blij met onze nieuwe Sony 4K led televisie! Daar kunnen de rode en geel/blauwe concurrenten nog wat van leren!

Pluspunten

• Showroom
  • Verkoper
  • Keuze

Plasmadiscounter Naarden 18-11-2016 In de winkel gekocht

Aankoop LG televisie

Wij wilden een tv meenemen naar Spanje welke geschikt was om een canaaldigitaal insteekkaart in te gebruiken. De medewerker van de Plasma discounter was de eerste van een reeks van een aantal winkels welke ons precies kon vertellen wat er aan de hand was. (We hebben vaak gehoord: maakt niets uit, allemaal vragen bij anderen en hij doet het gewoon) Er moest namelijk een TS2 of een DVSB2 tuner inzitten om de vertaalslag van de satelliet naar de tv te maken. Bovendien kon hij dit beargumenteren en duidelijk uitleggen. Ook werden ons de kleuren van verschillende merken getoond. Wij zijn super tevreden en blij met onze aankoop. Het is een aanrader die wij aan iedereen doen

Pluspunten

• Gedegen en eerlijke voorlichting.
  • Kennis van zaken.
  • Super afhandeling van de aankoop

Rini 18-11-2016 Via de website gekocht

Fantastische set, had ik veel eerder moeten kopen !

Vorig jaar bij deze webshop ook al 'n grote flatscreen gekocht, had vlug in de gaten dat het geluid niet veel was. Deze JBL set was in 15 minuten onder de TV geplaatst, installatie ging bijna vanzelf, grandioos geluid.

Pluspunten

• Zeer eenvoudige installatie
  • Grandioos geluid

Minpunten

• Basbox wat aan de grote kant, maar alles went :-)

Henk.!! 18-11-2016 In de winkel gekocht

OLED .!!

Goeie website , winkel zeer toegankelijk, medewerkers vriendelijk .!!aanrader kan de mediamarkt een voorbeeld aan nemen.!!

Bart 18-11-2016 Via de website gekocht

Super service

Vandaag besteld is morgen in huis en de televisie ziet er mooi uit super beeld en goede WiFi goede keuze voor dat geld

Pluspunten

• Goede service
  • Snelle levering

L. Sanders 17-11-2016 Via de website gekocht

Prima geregeld!

De zeer aantrekkelijk geprijsde demo muurbeugel werd vlot bezorgd. En jawel; alle schroeven en diverse andere losse onderdelen zaten keurig in de doos.

Pluspunten

• Vlotte bezorging
  • Keuzemogelijkheid bezorging (adres)
  • Zorgvuldigheid

Mike 17-11-2016 Via de website gekocht

Helaas, dit keer teleurgesteld...

Zoals alle eerdere keren ook dit keer voor een tv bij Plasma-Discounter gekozen. Mooi kado; 55 inch Sony 4K televisie. Op tijd besteld, ontvangstdatum gekozen voor 2 dagen laten i.v.m. de verjaardag. Je krijgt een tijdsindicatie van verzending: tussen 8.00 en 18.00 uur, wat een onzin.

Maar ach, het kado wordt afgeleverd; 32 inch Samsung, hoe is het mogelijk! Gebeld, geen oplossing mogelijk behalve dan het zelf ophalen, wat wel moet, want het was een kado. Eerst een geschikte auto zien te regelen, in de winkel lacherig behandeld, "haha, heeft er eentje zitten slapen in het magazijn". Geen klant in de winkel, 3 man buigen zich over dit verhaal, pas 15 minuten later komt eindelijk de tv naar buiten. Die jongen hielp ons goed, even helpen tillen in de auto, klasse. Fijn dat ze, op aangeven, wel een schoonmaakset meegeven, maar mijn ervaring was ruk en het personeel nam het niet serieus. Volgende keer maar 50 euro meer betalen en de kwaliteit van Koelblauw kiezen.

Pluspunten

• TV is prima

Minpunten

• Verzending
  • Volledig fout artikel
  • Klantbehandeling
  • Klantenservice

Struppa 17-11-2016 Via de website gekocht

Samsung UE60KU6000

Via internet superdeal gevonden bij Plasmadiscounter. Demomodel Samsung UE60KU6000 met flinke korting. Binnen 16 uur geleverd en TV ziet er uit als nieuw.
Zeer tevreden!!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Superdeal met demomodel

Fatima 17-11-2016 Via de website gekocht

Duidelijke webshop

De webshop is heel erg duidelijk. Producten zijn makkelijk op te zoeken. En er is een grote variatie van Producten waardoor je verschillende keuzes hebt.

AD 17-11-2016 In de winkel gekocht

CROSNEL = GELIJK MEE

Zeer deskundig advies, verkoper vertelde de waarheid. wist precies waar hij over sprak. geen nonsens verhaal. gaf me een goed gevoel.

Marc de Vries 17-11-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Mooie spullen voor betaalbare prijzen!

Ik heb eerst op de site gekeken om te kijken welke tv's er allemaal beschikbaar waren. Om ze zelf te zien ben ik naar de shop gereden in Naarden. Super vriendelijk personeel, ze hebben verstand van zaken en zijn er behulpzaam!

ben 17-11-2016 Via de website gekocht

review piasma discounter .nl

Ik vind dit een uitstekende webshop.
Heb deze gevonden via kieskeurig.nl.
Heel overzichtelijke site,veel keuze in producten qua prijs kwaliteit.Snelle levering.prijs kwaliteit verhouding is goed.deze web shop is een aanrader.

JWB 17-11-2016 In de winkel gekocht

Heer

Uitstekend. Bijna alles kun je werkend horen en/of zien. Goede prijsstelling en 2 weken omruil garantie is gewoon heel goed. Want stel het valt je toch wat tegen, dan kun je nog ruilen. In dit geval komt er van ruilen geen huien. Top

Pluspunten

• Parkeren
  • Lang open

Janis 16-11-2016 Via de website gekocht

Goed bedrijf

Zeer tevreden van het bestaan van plasma-discounter.nl! Na enige tijd zoeken naar een tv kwamen we uit bij plasma-discounter vanwege de goede prijzen en ruime aanbod die hier wordt aangeboden. Ook moesten wij perse gebruik maken van de afterpay service en dat kan gewoon bij plasma-discounter! Super dus! De service van plasma-discounter is ook al zeer netjes en de medewerkers zijn heel vriendelijk en behulpzaam! Zeker een 10 waard en een aanbeveling! Top plasma-discounter!

Pluspunten

• Genoeg voorraad
  • Goede prijzen
  • Afterpay
  • Goede service
  • Vriendelijke medewerkers

Johan 16-11-2016 Via de website gekocht

The power

Top bedrijf/ snel/ goedkoop /service /dat is alles wat je wil ik ben super blij/ tevreden
Nogmaals top en bedankt

Pluspunten

• Snel
  • Goedkoop

Marco 16-11-2016 In de winkel gekocht

Super service

Paar weken geleden oled tv gekocht. Super snelle en fijne service. Tv werd de auto ingetild. Had eerst gebeld voor info en ook dat was opvallend snel en helemaal volledig. Daar kan de mediamarkt en coolblue nog iets van leren! Hartelijk dank

Pluspunten

• Service
  • Snelheid
  • Kennis

Minpunten

• Geen enkele

THPM.Anten 16-11-2016 Via de website gekocht

Met veel vertrouwen gekocht

Groot assortiment tv toestellen, ruime keuze in prijsklasse, uitstekende beschrijving van het toestel en concurrerende prijs van het toestel.

Pluspunten

• Volgens afspraak bezorgd, correct verpakt.
  • Ongelofelijk makkelijk aan te sluiten.

Astrid 16-11-2016 Via de website gekocht

Tv gekocht !!

Top service , duidelijk eerlijk no nonsens !
Keurige levering , en eerlijk over het product bij telefonisch contact !
Een aanrader !!

Pluspunten

• Duidelijk

Peter van Leijenhorst 16-11-2016 Via de website gekocht

Perfecte service bij weekeindaanbieding

Al langer ben ik bekent met plasma discounter. Twee weken geleden ging ik op vakantie en zag nog op de valreep een weekeindaanbieding. Dus ik dacht dat is een mooi cadeau voor mijn vader die 86 wordt. Aangekomen op mijn vakantie adres in egypte besteld en betaald met creditcard. Hier ging het fout mastercard is namelijk streng bij betalingen in het buiten land. Na een paar dagen kwam ik er achter dat de tv niet werd geleverd. Contact opgenomen met de klantenservice alles is geregeld en de tv is alsnog geleverd voor het aanbiedingsbedrag. Een top service die mijn vader een leuke verjaardag bezorgd!!!

Pluspunten

• Goede klantenservice snelle reactie
  • Altijd welkom in Naarden

Evert Brendel 16-11-2016 In de winkel gekocht

Teleurstellend!!

De webshop was prima, ben naar de winkel in Naarden geweest om mijn tv op te halen. Zoals de gewone consument doet bekijk hij het internet naar de voordeligste aanbieding. Ik wilde de Philips 55PUS6401 aanschaffen en zag deze bij een aanbieder voor 769 euro staan en binnen 24uur geleverd. Maar omdat Plasma discounter in Naarden zit (voor mij vlakbij) dacht ik met het gemak zelf even mijn tv op te halen. Echter was de prijs daar 798 euro, niet getreurd op de website stond immers de slogan "ergens goedkoper" laat het ons weten!! Ik nam aan dat zij op zijn minst de zelfde prijs zouden hanteren van 769 euro............dat zou je denken?? maar nee hoor ik kreeg een waanzinnige excuus te horen??? jawel let op!! wij zijn Philips dealer en kunnen geen kortingen geven!!!????? wat????? deze moet je me even uitleggen.......... Maargoed daar sta je dan in de winkel en het thuisfront verwacht een nieuwe tv, en moeilijk doen over drie tientjes, ach toch maar akkoord gegaan met de aanschafprijs. Neemt niet weg dat ik wel behoorlijk teleurgesteld was.....................

Create2Fit Naarden 17-11-2016

Beste heer Brendel,

Hartelijk dank voor uw review.

Wij vinden het erg spijtig om te horen dat er onduidelijkheid is ontstaan over de prijs waarvoor wij de Philips 55PUS6401 kunnen verkopen.
Het klopt dat wij officieel dealer zijn van Philips, echter is het niet zo dat wij geen kortingen kunnen geven. Dit is, wanneer onze marges het toelaten, in sommige gevallen wel mogelijk.
Plasmadiscounter probeert altijd om bij de goedkoopste aanbieders te zitten, helaas lukt het niet altijd om de allergoedkoopste te zijn. Wij hebben geen laagste prijs garantie, maar horen inderdaad wel graag of klanten producten elders voor een goedkopere prijs hebben gezien. In sommige gevallen kunnen wij meegaan in die prijs of een korting geven. De verkoper had dit wat beter horen te onderbouwen.
Op de Philips 55PUS6401 is normaal gesproken geen korting mogelijk.
Wij willen u graag tegemoet komen in het ongemak en hebben u per e-mail een voorstel gedaan.

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Team Plasmadiscounter

Ilse 16-11-2016 Via de website gekocht

Snelle levering

Er staat een duidelijke uitleg bij elk product en soms is er zelfs een filmpje met productinformatie. De levering is erg snel en er zijn veel aanbiedingen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke productinformatie

Rene Boelen 15-11-2016 In de winkel gekocht
naarden

samsung televisie

de winkel is erg klantvriendelijk, zowel op internet als de werkelijke winkel. wij hebben op het internet opgezocht welke televisie wij zouden willen aanschaffen. dat was erg gemakkelijk, bijvoorbeeld door voorkeuren in te stellen. en de informatie was uitstekend! wij zijn daarna naar de winkel gereden waar uiterst goed behandeld werden, er kwam onmiddelijk iemand naar ons toe om ons te helpen. en zodra wij onze aankoop betaalt hadden,heeft iemand ons zelfs geholpen onze televisie in de auto te krijgen ( dat kwa omvang praktisch onmogelijk was maar hij heeft het wel voor elkaar gekregen gelukkig). geweldig product, en mogen er toch problemen met het product opspelen is het mogelijk om hem tot 14 dagen terug te brengen, klasse!
al met al zeer tevreden, en zal mijn toekomstige aankopen zeker weer hier doen!

Pluspunten

• zeer klantvriendelijk
  • geweldige service
  • meteen een welkom gevoel
  • erg gemakkelijk in selecties op internet

Janny 15-11-2016 Via de website gekocht

Salora tv

Goede duidelijke site, erg overzichtelijk.
Super snelle service. Wij zijn zeer tevreden.
Op zondag besteld, dinsdag al binnen.

Pluspunten

• Snelle levering

Dirk-Jan Verhoef 15-11-2016 In de winkel gekocht
Naarden

Supersnelle service, zoals gewend!

Wij kopen al een aantal jaar televisies (en andere zaken) bij Plasmadiscounter.nl. Gelukkig (voor jullie) hebben wij meerdere toestellen in huis. Na het schilderwerk was het dan ook tijd voor een mooie nieuwe televisie. Het is dit keer de Philips Ambilight 55 inch geworden. Zoals altijd: snelle service, snel leverbaar, goede prijzen. Nu alleen nog even aan de muur hangen (beugel hebben we erbij gekocht hoor!)... Bedankt weer!

Pluspunten

• Snelle service
  • Snelle levering
  • Goede prijzen

Harry 15-11-2016 In de winkel gekocht

meer dan uitstekend

zeer vriendelijk personeel in de meest gesorteerde webwinkel van Nederland.
uitstekende service welke zich laat zien in de omruil of defect van product ook na 2 weken. Plasmadisounter is mijns inziens de beste webwinkel van Nederland. Zij zullen er alles aan doen om een tevreden klant te behouden. chappo!

Pluspunten

• uitstekende service
  • vriendelijk en goed personeel
  • goede prijs/kwaliteit

Harry 15-11-2016 In de winkel gekocht

trouwe, tevreden klant

Zeer goede service van de Plasma Discounter !
niet alleen de prijs is het bewijs maar ook de uitstekende service. Geholpen door zeer deskundig en vriendelijk personeel levert een zeer tevreden klant op die al heel wat kennissen en vrienden heeft doorgestuurd.
Tom moet zeer trots zijn op zijn personeel en hun inzet om de beste zaak van Nederland te zijn. Absoluut aanbevolen.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • vriendelijk personeel
  • zeer goede service

RMW 14-11-2016 Via de website gekocht

Aankoop TV + muurbeugel

Bestelling geplaats voor TV en muurbeugel, Snelle levering van de TV, maar de muurbeugel kwam 5 dagen later... Gelijk gebeld, goed te woord gestaan, maar geen beloofde follow up, ik moest er achteraan. Wat mij het meest teleurstelde was dat ik via email een opmerking kreeg dat iedereen wel kan zeggen dat er iets niet geleverd is, niet best! Jammer dat men gelijk oordeelt.

Create2Fit Naarden 15-11-2016

Geachte heer,

Nogmaals onze oprechte excuses voor de samenloop van omstandigheden.

Normaliter is dit niet onze werkwijze en hebben wij service hoog in het vaandel staan.
Inmiddels hebben wij telefonisch met u contact opgenomen en zijn wij tot een passende oplossing gekomen.

Wij hopen dat hiermee de teleurstelling iets is afgenomen.

Nogmaals onze excuses.

Team Plasmadiscounter.

Wim 14-11-2016 Via de website gekocht

Samsung UE50KU6020

Gekozen voor plasmadiscounter omdat alle eerdere bestelling bij aangesloten winkels ook iedere keer prima verliepen.
Goede prijzen en duidelijke communicatie.
Doen wat ze zeggen, snelle levering.

• Levertijd
  • Communicatie

Bjorn Kolkman 14-11-2016 In de winkel gekocht
Naarden

TV kopen? Plasma Discounter.nl. Goedkoop, simpel en snel!

De keuze was snel gemaakt. Ik was op zoek naar een Sony plasma tv en kwam al snel uit op de site van Plasma-discounter.nl. Voldoende keuze voor een aantrekkelijke prijs. Uiteindelijk ben ik naar de winkel gegaan in Naarden omdat goed is om de TV ook te zien. Prettige binnenkomst. Ruime zaak met de juiste opstelling van de tv's. Hierdoor kan je ook een gedegen keuze maken.

De verkoper heeft mij goed geholpen. Met name door te luisteren naar je wensen en eisen. Bijvoorbeeld, wat is de opstelling van je huiskamer? Uiteindelijk heeft hij mij een goed advies gegeven en de keuze viel op de minder grote TV omdat hij aangaf dat deze beter zou passen in de opstelling van de woonkamer. De TV werd in mijn auto gelegd door een medewerker en zeer tevreden weer naar huis gegaan.

Pluspunten

• professionele medewerkers
  • betrouwbaar
  • goedkoop

BastiaanPL 14-11-2016 In de winkel gekocht

Super goede winkel

Nadat ik verschillende producten en verschillende websites had vergeleken ben ik voor de Philips 43PUS6401 gegaan. Wat ik erg fijn vind begon meteen bij het zoeken... Namelijk een duidelijk informatie filmpje van de TV, dit vind ik erg fijn. Ook vind ik de website mooi overzichtelijk en goed werken (Op een computer!!) op een smartphone of tablet kan de site best traag zijn en niet altijd even goed werken.

Toen ik afgelopen Zaterdag naar de winkel ging en even een verkoper aan sprak, was het geen probleem om even de afstandsbediening er bij te pakken en ''in het echt'' te laten zien hoe snel en mooi de TV werkt.
Ook de indeling van de winkel vind ik erg fijn want er zijn verschillende hoeken waar alle merken bij elkaar hangen. Dus lekker overzichtelijk

Na het afrekenen moest ik even wachten omdat de TV uit het magazijn werd gehaald. Maar tijdens het wachten kreeg ik een kopje koffie. Vrij snel daarna kwam er iemand met de TV aan lopen en die liep met me mee naar de auto om deze hier in te zetten.

al met al dus:
een mooie goed ingedeelde winkel
goed personeel
goede producten voor een schappelijke prijs.

slechte een puntje wat ik iets minder vond:

de eerste keer toen ik gewoon kwam kijken om me te oriënteren was er een verkoper die niet echt goed vertelde over de verschillende opties, maar meteen richting een van de duurdere tv's liep in plaats van ook de alternatieven aan te wijzen.

Pluspunten

• Makkelijk toegankelijk met de auto
  • mooie & overzichtelijk assortiment
  • de tv word in je auto gezet door personeel!

Minpunten

• niet elke verkoper is begaan met je budget/wensen

Create2Fit Naarden 15-11-2016

Geachte heer,

Bedankt voor uw feedback na een bezoek in onze showroom in Naarden.

Wij hebben de service in onze winkel hoog in het vaandel staan waar nodig proberen wij dit te verbeteren, in dit geval zullen wij het minpuntje meenemen als verbeterpunt.

Nogmaals bedankt voor uw bericht.
Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe scherm.

Team Plasmadiscounter.

Aleksandra 14-11-2016 Via de website gekocht

Fantastische service en prijs/kwaliteit!

Via youtube kwam terecht bij plasmadiscounter, hier zag ik de Philips AmbiLight televise 49" voor maar € 585,- elders kost deze € 1100,- 2 dagen na bestelling kreeg ik bericht dat de televisie niet geleverd kon worden omdat deze niet meer op de plank bleek te liggen, adiministratiefout, Na een bezoek aan de website zag ik een soortgelijke televisie maar duurder, uit coulance mocht ik deze voor hetzelfde bedrag krijgen. De volgende dag had ik de televisie al in huis, fantastische service!

Pluspunten

• Geweldige service
  • Snelle levering
  • Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding
  • Voordeliger dan andere aanbieders

Stephan 14-11-2016 In de winkel gekocht

Supershop

Duidelijke website, goed geholpen in de winkel! Kreeg goede antwoorden op mijn vragen en er werd de tijd voor me genomen

Wim Ackermans 14-11-2016 Via de website gekocht

Eerste aankoop plasma-dscounter

De eerste keer dat ik iets bestel via deze webshop. Ik vind dat de productomschrijving zeer duidelijk is incl de demo video. prijzen zijn zeer interessant en het gemak om te bestellen vind ik perfect. Kortom een van de betere webshos die ik ben tegen gekomen. verder apprecieer ik ook de snelle levering en duidelijkheid van de nodige algeen info

Pluspunten

• Duidelijke info
  • Snelle levering
  • Prima productinformartie

Wim Hagen 13-11-2016 Via de website gekocht

Klasse!!

Hele goeie service, eerste indruk was goed,bij binnenkomst gelijk geholpen door een vriendelijk personeelslid die wist waarover hij het had..

DixQue 13-11-2016 In de winkel gekocht

Duidelijk en goed

Alles gemakkelijk te vinden, ook of een artikel nog op voorraad is of niet. Veel informatie, meestal ondersteund door informatieve filmpjes die alles nog duidelijker maken. Prettig winkelen zo...

Pluspunten

• Veel informatie
  • Scherpe prijzen

Jos Artouche 13-11-2016 In de winkel gekocht

Jos Artouche

Telefonisch contact heel prettig en proffessioneel. Klantvriendelijk en veel aandacht gekregen in de winkel. Bijzondere ervaring.
Plasma Discounter Mega Solid

Wim Hagen 13-11-2016 Via de website gekocht

Klasse!!

Jack van Poortvliet 13-11-2016 Via de website gekocht

Soundplate sony

Zeer snelle levering precies volgens de afgesproken tijd.
Netje verpakt niets beschadigd ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en snelheid waarmee deze bestelling is verlopen.

Pluspunten

• zeer snelle levering.

Eric 12-11-2016 In de winkel gekocht

Philips Tv gekocht

Goed geholpen in de winkel en het vergelijk gemaakt tussen 3 mogelijke tv
Daarna specificatie bekeken en prijs vergeleken kwamen op deze Philips tv uit en deze was ook op voorraad en dus gelijk meegenomen.

Pluspunten

• Vergelijk gedaan
  • Juiste advies
  • Op voorraad
  • Goed parkeren en goed bereikbaar

Paul Ekermans 12-11-2016 Via de website gekocht

Beoordeling aankoop Salora tv.

Ik vind Plasma-Discounter een geweldige shop. Omdat ik hier al eens eerder een tv besteld had, wist ik dat ik hier met een gerust hart kan bestellen. De site is mooi overzichtelijk en het bestelproces verloopt soepel. Ook de levering is in orde. De levering geschiedt snel, vanavond bestellen en morgen in huis. De geleverde bestelling wordt goed en degelijk ingepakt,
waardoor eventuele beschadigingen (bijna) niet kunnen optreden. Mijn advies aan andere klanten is: zoek niet verder, plasma-discounter is de shop waar je moet zijn.

Pluspunten

• geweldige shop
  • overzichtelijke site
  • snelle en goede levering

Minpunten

• ben er geen tegengekomen.

J.Pouw 12-11-2016 In de winkel gekocht

Aankoop Solara TV

Ik was voor het eerst in deze shop maar had via de site al wel wat info ingewonnen en wist ook precies wat ik wilde hebben.
Verbaasd over de hoeveelheid mensen en dat is uiteraard een goed teken.
Werd snel geholpen door een zeer alerte verkoper die mijn vragen m.b.t. de beoogde TV zeer kundig beantwoorde.
TV gekocht en binnen no-time werd deze keurig naar mijn auto gebracht en kon ik met mijn aanwinst naar huis.

Pluspunten

• snelheid /bediening / kundigheid van de verkopers

Minpunten

• eigenlijk heb ik die niet kunnen waarnemen

Kevin 12-11-2016 Via de website gekocht

super service

Snelle reactie op vragen, zeer vriendelijk en geweldige prijzen (meestal de laagste van nederland). Ook een groot aanbod van producten

Pluspunten

• aanbod
  • service
  • prijzen